Društvo| Politika

Papa je dao ostavku, političari neka slede njegov primer!

Nikola Knežević RSS / 13.02.2013. u 11:21
pope_benedict%2812%29.jpg Sasvim sigurno jedna od najvećih vesti ovih dana bila je ostavka Velikog Pontifa, Pape Benedikta XVI. Poglavar Rimokatoličke crkve izjavio je da nema više snage kako bi obavljao tu dužnost, te da se povlači sa mesta poglavara radi dobrobiti Crkve. Ne želim da ulazim u spekulacije oko razloga papine ostavke, budući da Rimokatoličku crkvu već duže vremena potresaju problemi u vezi sa raznim tužbama zbog zlostavljanja maloletnika, treba istaći da je ovo vrlo hrabra i dostojanstvena odluka, svojevrsni presedan i da predstavlja primer kojeg bi trebali slediti mnogi drugi visoki funkcioneri na našim prostorima. Rimski poglavar imao je dovoljno hrabrosti i dostojanstva predati dužnost u trenutku kada se Rimokatolička crkva suočava sa ogromnim izazovima, i verujem da ovo nije kukavički čin već naprotiv svesna odluka da se mesto preda mlađoj osobi koja će imati mnogo više snage da povede crkvu u susret mnogim nerešenim pitanjima i izazovima koje je u bliskoj budućnosti čekaju.

Ipak, ostavimo sada Rimokatoličku crkvu po strani i postavimo pitanje imaju li naši političari dovoljno dostojanstva da učine isto što i Papa? Ne želim da me neko razume pogrešno jer ne želim da povlačim paralelu između korumpiranih politikanata i duhovnog vođe Rimokatoličke crkve, već analogiju želim simbolički da iskoristim kako bi govorio o potrebi da političari koji donose najvažnije odluke u zemlji, preispitaju svoju savest i razmisle o tome da li je potrebno da i oni ostave svoje funkcije i predaju ih nekim sposobnijim, kompetentnijim i što je važnije od svega poštenim ljudima. Postavlja se pitanje, imaju li političari skrupula, dostojanstva i dovoljno obraza da preispitaju sopstvene političke uloge i da iza populističkih fraza, neispunjenih obećanja, korupcije i nemorala koje je danas politička pozornica prepuna, imaju dovoljno snage da shvate da politika nije veština obmane, koristoljublja i poluga moći već sistem vođenja države zakona i prava.

Sagledavajući domen političkog u našem društvenom kontekstu možemo reći da se prema običnom čoveku vrši svojevrsno nasilje. Tiho, latentno, neprimetno, uvijeno iza populističkih fraza i floskula, demagoških projekcija, izneverenih obećanja, mimikrije poštenja i časti. To nije fizička, represivna forma nasilja, već nova vrsta totalitarne svesti koja iza kulisa slobode ljudske savesti porobljava čoveka na sasvim nov način. Način u kome on usled nedostatka izbora svesno postaje objekat porobljavanja. Usamljena monada, tek delić ogromnog mehanizma kojim upravljaju globalni geopolitički i ekonomski interesi povlaštenih elita. Levinas u ataku na indetitet vidi formu nasilja i smatra da se "nasilje ne ispoljava samo u fizičkom bolu koji se nanosi drugima već i kroz prekidanje kontinuiteta identiteta" osobe prema je nasilje usmereno. Na način na koji se te osobe "primoravaju da igraju uloge u kojima više ne mogu da prepoznaju sebe", gde su primorane da iznevere ne samo "svoja ubeđenja već i svoju suštinu", gde moraju čine ono što im oduzima svaki impuls dostojanstvenosti bića.

Nažalost, naša politička elita daleko je od ideala pravde i morala, jer ono čime se oni bave nije politika već politikanstvo, nije briga za društveni već isključivo za lični materijalni i egzistencijalni interes. Današnja politička scena je mesto u kojem isti ljudi samo menjaju različite uloge, scenario i epilog ostaju isti, poverenje naroda izigrano, lični interesi zadovoljeni, država u stalnom raskoraku između prošlosti i sadašnjosti, bez mogućnosti za promene. Politika je postala veština obmane.
Nije onda slučajno zašto se i sam nalazim u konstantom raskoraku i pitanje koje mi neprestano prolazi kroz misli je: otići iz ove zemlje ili ostati i pomoći joj da bude bolja? Iz toga proizilazi drugo pitanje: kako joj pomoći, to jest, kako uopšte uticati na promene u zemlji? Koliko vidim, jedino političari i tajkuni imaju dovoljno uticaja da dovedu do promena jer građanska svest to ne uspeva. Iz toga sledi sledeće pitanje: kојој partiji prići kada kada u svakoj poltroni i politikanti dobijaju priliku a ne oni koji su zaista sposobni da suštinski dovedu do promena? Kako onda rešiti ovu aporiju? Intelektualnim zalaganjem i zagovaranjem, građanskim aktivizmom, neposlušnošću, promenom ideja? Ko pametne i obrazovane ljude uopšte i sluša? Aporija, baš kao i što je posredi politička aporija u Srbiji.

Napadnuti su ljudsko dostojanstvo i intelekt, duh čovečanstva slama se usled konstantnih pritisaka i nametanja volje manjine i gušenja kritičke svesti. Moi commun ovde nije samo Rusoova koncepcija koja naglašava pogubnost ekstremne individualizacije i fragmentacije slobode već se "opšta volja" nameće i dugim linearnim procesima anesteziranja kritičke svesti čoveka, koji je nesvesno prihvata i percipira kao odraz sopstvene slobode volje, a zapravo predstavlja volju privilegovanih i povlaštenih.
Drugim rečima, posredi je pokušaj kolektivne lobotomije kako bi se iza lažnog političkog trijumfalizma, populizma, borbe protiv korupcije sakrio sistem koji postoji ne radi drugih već radi samoga sebe, jedna politička tragedija i pozornica u kome isti glumci samo menjaju uloge a scenario ostaje isti. Gde moral predstavlja jeftinu reč a čast i poštenje su dezavuisane fraze. Dok čitamo naslovnice koje govore o tragičnim sudbinama ljudi koji umiru štrajkujući od gladi, izneverenim radnicima probodenih ruku, maloletnicima koji oduzimaju sebi život, užasnuti stojimo pred indolentnošću i nesposobnošću političkih elita da izvedu zemlju iz agonalne situacije koja nas okružuje.

Pitanje koje nužno nameće ovakva misaona inercija je pitanje izlaska iz ovakvo političko-egzistencijalnog bespuća. Kako izaći iz lavirinta dihotomizama koji konstantno podižu strasti, uzmeniruju palanačke duhove hraneći im narcizme malih razlika? Odgovor možda možemo pronaći u sebi, a ovde ću prevazići cinizam sa početka i reći da ipak najviše zavisi od nas kao pojedinaca jer građanska svest, društveni aktivizam i promena svesti ipak leži u ideji koja oslobađa od razvašćivanja i dehumanizovanja političke stvarnosti. Odgovor leži u političkoj erminevtici društva, u promeni moralne svesti praxis-a političkog domena. Pre svega, u pojedincima koji ideje stvaraju i kolektivu koji ove ideje kultiviše i sprovodi, rušeći establišmente moći. Politička erminevtika društva predstavlja zapravo dekonstrukciju svih onih dehumanizućih faktora u domenu političkog koji obesmišljavaju dostojanstvo ljudskog bića. Tehnokratija, konzumeristički etos, eksploatacija, demagogija, politikanstvo samo su neki od simptoma koji nas neumitno guraju u krizu institucija, krizu identiteta, svojevrsnu egzistencijalnu aporiju koja čini život običnog čoveka nepodnošljivim. Možda se tako čovek izdigne se iznad epiteta zoon politikona i evoluira u "političkog homosapiensa", jer politika nije stvaranje privida već dosledno sprovođenje zakona na dobrobit njenih građanja a ne povlaštene manjine.


Komentari (174)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

princi princi 15:30 13.02.2013

Da li je papa,

ili Papa, religiozan čovek?
alselone alselone 15:33 13.02.2013

Re: Da li je papa,

princi
ili Papa, religiozan čovek?


A Pepa?
antioksidant antioksidant 15:34 13.02.2013

Re: Da li je papa,

princi
ili Papa, religiozan čovek?

и како да га ословљавамо сад?
папа у оставци?
или папа који је скратио мандат?
princi princi 15:58 13.02.2013

Re: Da li je papa,

Ne, totalno zbunjujuća odluka. Ništa ono Božja volja, Božji izaslanik. Sine, nego ono, "Boli me glava, moram kod lekara, ajd odo' ja a vi vidite šta ćete."
juniorr juniorr 15:58 13.02.2013

Re: Da li je papa,

и како да га ословљавамо сад?


pitanje svih pitanja!





princi princi 15:59 13.02.2013

Re: Da li je papa,

и како да га ословљавамо сад?

Ameri bi to lako rešili: jednom serator, uvek serator, jednom prezident, uvek prezident.
myredneckself myredneckself 16:01 13.02.2013

Re: Da li je papa,

antioksidant
и како да га ословљавамо сад?
папа у оставци?
или папа који је скратио мандат?

Ti se dete samo iskreno moli, i okaj sve svoje grehe
juniorr juniorr 16:03 13.02.2013

Re: Da li je papa,


Ameri bi to lako rešili: jednom serator, uvek serator, jednom prezident, uvek prezident.


jednom predsednik, uvek počasni..........
nsarski nsarski 16:05 13.02.2013

Re: Da li je papa,

и како да га ословљавамо сад?

Papak?
antioksidant antioksidant 16:06 13.02.2013

Re: Da li je papa,

princi
и како да га ословљавамо сад?

Ameri bi to lako rešili: jednom serator, uvek serator, jednom prezident, uvek prezident.

сад видим од кга је тадић преписао упуство уредницима за период од оставке/скраћивања мандата до губитка избора
antioksidant antioksidant 16:07 13.02.2013

Re: Da li je papa,

nsarski
и како да га ословљавамо сад?

Papak?

rarak
predatortz predatortz 16:10 13.02.2013

Re: Da li je papa,

nsarski

antioksidant


Što reče Aca Krlj:

Vi nemate poštovanje!
maksa83 maksa83 16:11 13.02.2013

Re: Da li je papa,

nsarski
и како да га ословљавамо сад?

Papak?

Može k'o Princ kad mu je Sony uzeo pravo na korišćenje imena, npr.: "the priest formerly known as Papa".
nsarski nsarski 16:14 13.02.2013

Re: Da li je papa,

rarak

Pa, to sam mislio ali sam se izrazio na cirilici...
antioksidant antioksidant 16:14 13.02.2013

Re: Da li je papa,

maksa83
nsarski
и како да га ословљавамо сад?

Papak?

Može k'o Princ kad mu je Sony uzeo pravo na korišćenje imena, npr.: "the priest formerly known as Papa".

одрекао га се уговором
а може и папцингер, то је некако на пола пута повратак у дане младости
antioksidant antioksidant 16:14 13.02.2013

Re: Da li je papa,

nsarski
rarak

Pa, to sam mislio ali sam se izrazio na cirilici...

разумем. ти си се службено обратио па си користио службено писмо
maksa83 maksa83 16:17 13.02.2013

Re: Da li je papa,

а може и папцингер, то је некако на пола пута повратак у дане младости

Ja moram da okačim ovu čuvenu majicu na svakom blogu gde se pominje Papa.

juniorr juniorr 16:24 13.02.2013

Re: Da li je papa,

разумем. ти си се службено обратио па си користио службено писмо




draft.dodger draft.dodger 16:57 13.02.2013

Re: Da li je papa,

maksa83
а може и папцингер, то је некако на пола пута повратак у дане младости

Ja moram da okačim ovu čuvenu majicu na svakom blogu gde se pominje Papa.

libkonz libkonz 17:27 13.02.2013

Re: Da li je papa,

папцингер


Него, оће сад да дође рара црнац, апокалипса и тако то?
Читате ли ви курир, ало, блиц? слабо сте информисани, види се.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:20 13.02.2013

Re: Da li je papa,


и како да га ословљавамо сад?
папа у оставци?


Ex Papa
Mož da osnuje bend.
JJ Beba JJ Beba 20:32 13.02.2013

Re: Da li je papa,

princi
ili Papa, religiozan čovek?

pravo pitanje ako gandi tvrdi da God has no religion.
Atomski mrav Atomski mrav 11:11 14.02.2013

Re: Da li je papa,

и како да га ословљавамо сад?
папа у оставци?
или папа који је скратио мандат?


Papa u penziji (kao nekad npr. general-major u penziji).
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:44 13.02.2013

100

if man is five

nsarski nsarski 17:48 13.02.2013

100 za 105

Mislim da je ova vest vredna pomena - kad se vec prica o problemima u Katolickoj Crkvi.

Joshu Sasaki je 105 godina star Zen master, legenda. Nedavno se ustanovilo da je casna starina tokom pola veka napadao zensku celjad koja je dolazila na ispovest.

105 godina star Zen master napadao zene.

Tu ima i poneki detalj, kao:

In the council's report on Jan. 11, the three members wrote of "Sasaki asking women to show him their breasts, as part of ‘answering' a koan" - a Zen riddle - "or to demonstrate ‘non-attachment.'

Takodje:
[One former student] said Mr. Sasaki would fondle her breasts during sanzen, or private meeting; he also asked her to massage his penis. She would wonder, she said, "Was this teaching?"



105 godina star?! Neverovatno sta vera ucini od ljudi.

maksa83 maksa83 18:06 13.02.2013

Re: 100 za 105

Joshu Sasaki je 105 godina star Zen master, legenda. Nedavno se ustanovilo da je casna starina tokom pola veka napadao zensku celjad koja je dolazila na ispovest.

Pa nije džabe Zen master i legenda, doći do tog stadijuma zahteva trud i vreme.

In the council's report on Jan. 11, the three members wrote of "Sasaki asking women to show him their breasts,

Pa da - Zen Mind je Beginner's Mind.

U početku, pre nego što kreneš tim putem, reka je prosto - reka, planina je - planina, a onda počneš da meditiraš i više nije jasno ni šta je reka a šta planina, i posle puno truda dođeš opet dotle da je reka - reka, a planina - planina. Tako i sa breasts.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:11 13.02.2013

Re: 100 za 105

Na ovom blogu su seks i religija nepovratno srasli u jednu temu.
nsarski nsarski 18:14 13.02.2013

Re: 100 za 105

U početku, pre nego što kreneš tim putem, reka je prosto - reka, planina je - planina, a onda počneš da meditiraš i više nije jasno ni šta je reka a šta planina, i posle puno truda svega dođeš opet dotle da je reka - reka, a planina - planina. Tako i sa breasts.


Ma to je sve super, nego ima ona teorija da svakodnevno gledanje u zenske grudi produzava zivot. (Bili i blogovi o tome). Pa se mislim: "al' se ovaj nagledaoooo!"
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:17 13.02.2013

Re: 100 za 105

Ma to je sve super, nego ima ona teorija da svakodnevno gledanje u zenske grudi produzava zivot.

Verovatno zbog toga žene u proseku žive duže od muškaraca.
maksa83 maksa83 18:21 13.02.2013

Re: 100 za 105

Pa se mislim: "al' se ovaj nagledaoooo!"

Pa on je siroma' bio tantrista zarobljen u telu zen budiste.

Desi se, kao što je to lepo u jedom koanu opisao master Dragan Pantić Smederevac:

Neki ljudi promaše
ulicu i broj
a ja sam promašio
ceo život svoj

nsarski nsarski 18:21 13.02.2013

Re: 100 za 105

Na ovom blogu su seks i religija nepovratno srasli u jednu temu.

A kada su to bile odvojene teme?
expolicajac expolicajac 18:25 13.02.2013

Re: 100 za 105

Ma to je sve super, nego ima ona teorija da svakodnevno gledanje u zenske grudi produzava zivot.

Ali od četvorke pa naviše.
docsumann docsumann 18:30 13.02.2013

Re: 100 za 105

nsarski
Na ovom blogu su seks i religija nepovratno srasli u jednu temu.

A kada su to bile odvojene teme?



nsarski nsarski 18:30 13.02.2013

Re: 100 za 105

Ali od četvorke pa naviše.


Ja bih kod razgažene petice ipak stao. Ali, stvar ukusa...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:40 13.02.2013

Re: 100 za 105

Ovo me podsetilo na jedan savet koji je Sara Silverman dala papi pre neku godinu:
"If you sell the Vatican, and you take that money, and you use it to feed every single human being on the planet, you will get crazy p***y"

Eto, da je ovaj papa bio malo kao taj zen master...
docsumann docsumann 18:44 13.02.2013

Re: 100 za 105

expolicajac
Ma to je sve super, nego ima ona teorija da svakodnevno gledanje u zenske grudi produzava zivot.

Ali od četvorke pa naviše.


zato malo kome i uspjeva, ja jedva na trojke naišao


Jelica Greganović Jelica Greganović 20:21 13.02.2013

Re: 100 za 105

Na ovom blogu su seks i religija nepovratno srasli u jednu temu.

Shodno spoljnom svetu
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:28 13.02.2013

Re: 100 za 105

I da, kad smo već tu, ovo mi je stiglo na mejl pre par dana.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:30 13.02.2013

Re: 100 za 105

Videla sam to negde po netu...majstorski!
juniorr juniorr 20:58 13.02.2013

Re: 100 za 105

Neki ljudi promaše
ulicu i broj
a ja sam promašio
ceo život svoj



genijalno. i tačka.
antioksidant antioksidant 08:27 14.02.2013

Re: 100 za 105


105 godina star?! Neverovatno sta vera ucini od ljudi.

чуди ме да то нико раније није приметио... погледај га

antioksidant antioksidant 08:28 14.02.2013

Re: 100 za 105

dobrosavljevic_m
Ma to je sve super, nego ima ona teorija da svakodnevno gledanje u zenske grudi produzava zivot.

Verovatno zbog toga žene u proseku žive duže od muškaraca.

то под условом да имају огледала
или користе заједничке свлачионице
или имају подебелог мужа
docsumann docsumann 18:12 13.02.2013

munje i gromovi

Jelica Greganović Jelica Greganović 20:22 13.02.2013

Re: munje i gromovi

munje i gromovi


Ako ima boga, zašto crkve imaju gromobrane?
docsumann docsumann 00:34 14.02.2013

Re: munje i gromovi

Jelica Greganović
munje i gromovi


Ako ima boga, zašto crkve imaju gromobrane?


zašto mene pitaš, ja sam mašinac.
jkt2010 jkt2010 06:26 14.02.2013

Re: munje i gromovi

Jelica Greganović
munje i gromovi


Ako ima boga, zašto crkve imaju gromobrane?


Zato sto osim boga ima i gromova.
Atomski mrav Atomski mrav 11:12 14.02.2013

Re: munje i gromovi

Ako ima boga, zašto crkve imaju gromobrane?

Zato što je Sveti Ilija jedan vrlo zajeban lik...
predatortz predatortz 11:20 14.02.2013

Re: munje i gromovi

Jelica Greganović
munje i gromovi


Ako ima boga, zašto crkve imaju gromobrane?



Zato što Bog nije ćorav, pa da ne vidi šta rade popovi...
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:31 14.02.2013

Re: munje i gromovi

Zato sto osim boga ima i gromova.

Pa, gromovi mu spadaju u delokrug rada, stvorio ih je kao i sve ostalo, ako nije piroman, zašto moraju njegovi šalteri da se od njih štite?
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:32 14.02.2013

Re: munje i gromovi

zašto mene pitaš, ja sam mašinac.

Ma, ne pitam tebe posebno, ja to uopšteno...
docsumann docsumann 14:05 14.02.2013

Re: munje i gromovi

Jelica Greganović
zašto mene pitaš, ja sam mašinac.

Ma, ne pitam tebe posebno, ja to uopšteno...


ma znam, nego tako se kaže
milivoje_bg milivoje_bg 19:21 13.02.2013

Председник Ватикана !?

Ко ће бити следећи Председник Ватикана ?
maksa83 maksa83 19:34 13.02.2013

Re: Председник Ватикана !?

milivoje_bg
Ко ће бити следећи Председник Ватикана ?

Džaja, ako Vučić tako odluči.
cult cult 19:45 13.02.2013

Re: Председник Ватикана !?

Ко ће бити следећи Председник Ватикана ?


Pazi, Prvi Potpredsednik je zajebaniji.
myredneckself myredneckself 20:10 13.02.2013

Re: Председник Ватикана !?

Ко ће бити следећи Председник Ватикана ?


Onaj ko pravi najbolje E(x)ggs Benedict"?
skyspoter skyspoter 20:17 13.02.2013

Papa je dao ostavku, političari neka slede

nisu nasi politicari pedofili.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:24 13.02.2013

Re: Papa je dao ostavku, političari neka slede

E, taman tedoh da kažem...budu li sledili taj primer, nema razloga da ne slede i ostale papske prakse...a onda dobro biti neće.
hannah.greener hannah.greener 19:26 17.02.2013

Re: Papa je dao ostavku, političari neka slede

Da, to bi bilo zanimljivo... Svojevremeno je, ako se ne varam, Dokins digao gadnu frku u Engleskoj, sa zahtevom da 'apse raru (ovog nacija, soon to be ex Pope) zbog dokumenata u kojima, kao šef biroa za očuvanje čistoće vere (ovo sam izmislio, nemam pojma kako se to telo zove), savetuje svim svećenicama da slučajeve pedofilije ne prijavljuju policiji, već da ih prijave svojim nadređenim duhovnicima, a ovi će, jel'te, već znati... Tada su u Angliji dokazali da je rara de facto head of state, i da ga, kao takvog štiti diplomatski imunitet... Well, not any more...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:52 13.02.2013

A šta čeka Sveto Trojstvo?

Zašto Otac, Sin i Sveti Duh ne podnesu kolektivnu ostavku?

Na šta liči svet koji su stvorili?

I ponavljači u nižim razredima osnovne škole bolji i pravedniji svet bi napravili od naših vrlih Tvoraca.

Kad bih znao njihovu Svetu Adresu uputio bih im ultimativni zahtev za ostavkom.

Došlo je vreme da izabermo bolje i uspešnije Sveto Trojstvo, a ako ne možemo da sastavimo trojicu, onda da nađemo bar jednog sposobnog Boga, koji bi ovozemaljski haos zamenio harmonijom, kako i priliči Njegovom savršenom delu.

cult cult 23:02 13.02.2013

Re: A šta čeka Sveto Trojstvo?

Otac, Sin i Sveti Duh

nigde žene.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:06 13.02.2013

Re: A šta čeka Sveto Trojstvo?

Nju napolje izguruju već dugo, mnogo im vuče na paganska, matrijarhalna vremena...makar i boga rodila.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:13 13.02.2013

Re: A šta čeka Sveto Trojstvo?

cult, nisi čitao svetski bestseler "Koliba"?



Tamo, u toj kolibi, obitavaju sva Trojica. Pri tom je Bog žensko, domaćica u kecelji, koja vredno reduje u kuhinji, za sve kuva i priprema đakonije. Sin je u džins kombinezonu i u garaži stalno nešto sa dletom i čekićem delja, od drveta. Učio valjda od ovozemaljskog oca mu, drvodelje Josifa. Onaj treći, Sveti Duh, je zadužen za baštu ispred kolibe i polno je neodređen.

Šta je bilo dalje, ne znam - tu sam prestao da čitam.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:17 13.02.2013

Re: A šta čeka Sveto Trojstvo?

Jelica Greganović
Nju napolje izguruju već dugo, mnogo im vuče na paganska, matrijarhalna vremena...makar i boga rodila.


Da prostiš, lako je Njoj bilo roditi, al teško Ga je bilo napraviti, bezgrešno, pomoću daljinskog.
JJ Beba JJ Beba 23:22 13.02.2013

Re: A šta čeka Sveto Trojstvo?

cult
Otac, Sin i Sveti Duh

nigde žene.

gej ekipa
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:24 13.02.2013

Re: A šta čeka Sveto Trojstvo?

Pravim muškarcima pol nije bitan.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:42 13.02.2013

Re: A šta čeka Sveto Trojstvo?


Da prostiš, lako je Njoj bilo roditi, al teško Ga je bilo napraviti, bezgrešno, pomoću daljinskog.

Dalo bi se diskutovati...o lakom rađanju nakon vantelesne oplodnje
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:43 13.02.2013

Re: A šta čeka Sveto Trojstvo?

Pravim muškarcima pol nije bitan.

Princip je isti, sve su ostalo nijanse...el to?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:51 13.02.2013

Re: A šta čeka Sveto Trojstvo?

Jelica Greganović

Da prostiš, lako je Njoj bilo roditi, al teško Ga je bilo napraviti, bezgrešno, pomoću daljinskog.

Dalo bi se diskutovati...o lakom rađanju nakon vantelesne oplodnje


Postoji osnovana sumnja da je izvesni Gavrilo, koji je doneo blagovesti, u taj čin umešao svoje prste... i ne samo prste.
draft.dodger draft.dodger 03:45 14.02.2013

Gori Ussi Winnetou

coviax coviax 07:51 14.02.2013

Iz rakursa vlasti

priča je sasvim druga-narod je stoka i bolje i ne zaslužuje...
Iiiii?
Praksis učenje rešava tu suprotstavljenost ?
Praksis je "prijeđimo s rječi na dela" ili izvorno:
Proveriti teoriju u praksi (Uljanov)...Nikako Kangrga i
ekipa...
Koliko je ta dijalektika obično laprdanje koje kao svaki sklop reči
podleže dekonstrukcijama,mogu i da pokažem ako treba...Jednostavno
stvarnost je sasvim drukčija i ne oslanja se previše na puste želje
posranaca zvanih ljudi...Istina,u svojoj zajednici koju su sagradili
od nešto pljuvačke i blata i,hajde,nekih drugih materijala-uspostavljeni su
dijalektički odnosi (mnoštva superega udresiranih) ili bar imitacije
kauzalnosti,tako da se čini da istoričnost društvena ipak funkcioniše...
Međutim...
Najpribližnije:establišmenti imaju svoju dinamiku po algoritamskim nizovima,
a stoka,pardon,narod drugu.Inercija kretanja je zapisana formulom u osnovi "koraka"
tih nizova i ni slučajno ne liče jedan na drugi! ! !
Ono šta se dešava u narodu-ne reflektuje se na establišment i obrnuto!
Dešavaju se lomovi,ali oporavak establišmenta je mnogo brži od oporavka naroda.
To je i razumljivo:kulturniji,obrazovaniji,sposobniji itd...
Gde je rešenje?
Ko hoće tamo-nek zaradi (mukotrpno) mnogo para,nek stekne bogatstvo i onda polako
počne da širi krug prijatelja...
Znam nekolicinu bogatih ko Krez,ali su seljasti i preoštrih zuba,a i nekulturni i
nikako da se uvuku u "elitu"-odbačeni i od jednih i od drugih...
A vi bi,narodnjaci,revolucije ili bune? Pa...Ako vas ne mrzi...Ali znajte da
će i tu nova elita niči!
Samo je potrebna ogromna energija da savlada tu inerciju,a onda haos i lov "Ko
brži i veštiji" da se sve opet "namesti"...
Bože,neukog naroda...
hajkula1 hajkula1 19:22 14.02.2013

Re: Iz rakursa vlasti

coviax

A vi bi,narodnjaci,revolucije ili bune? Pa...Ako vas ne mrzi...Ali znajte da
će i tu nova elita niči!
Samo je potrebna ogromna energija da savlada tu inerciju,a onda haos i lov "Ko
brži i veštiji" da se sve opet "namesti"...
Bože,neukog naroda...



Ne, narod vidi da u teškim vremenima go.na isplivaju. Zato ćuti i zato izbegava izbore, bavljenje politikom... Sve ima svoje granice, i trpljenje. Zato kada pukne, bude toliko surovosti.
nsarski nsarski 20:07 14.02.2013

Re: Iz rakursa vlasti

Koliko je ta dijalektika obično laprdanje koje kao svaki sklop reči
podleže dekonstrukcijama,mogu i da pokažem ako treba...

Ako bi mogao, molim te. Evo, na primer, dekonstruisi svoj sklop reci.

Ovako, sve sto si rekao je bas super, jedino sto mislim da nisi u pravu.
ferdinandm ferdinandm 23:30 14.02.2013

"crni papa"

ma "crni" jezuitski papa ce vec postaviti nekog svog kao sto je i ovog postavio zajedno sa drugim interesnim grupama jer pozadina toga je mnogo drugacija od one sto je papa izjavio kao razlog povlacenja no po meni to nikako ne mirise na dobro...
hajkula1 hajkula1 19:01 15.02.2013

Pitanje


Ko će zasesti?





Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana