Budućnost| Politika| Reč i slika| Satira

Puška nije napunjena!

freehand RSS / 15.02.2013. u 21:53

Svi možemo da odahnemo!

Biće sve kul.  

1887872802511e87dbe61d5015892989_368x237.jpg

 

"Da nećemo vojnom snagom da povratimo suverenitet nad Prištinom? Nećemo, jer u ovom trenutku to ne možemo. Mi se ne borimo sa Prištinom nego sa NATO, čak i sa EU, koja je ponekad na strani Prištine, a ne Beograda. Nije sukob jedan na jedan, Srbija ne može sama protiv velikog dela međunarodne zajednice, a naši prijatelji su daleko da bi nam pomogli u sukobima koji se ovde događaju", 

reče on, i ode da se spakuje da sa našim evropskim i američkim prijateljima završi posao oko Kosova.

Dakle - šta treba da ima u glavi, i kakvu šizofrenu politiku treba da zastupa neko ko ovako definiše prijatelje, eventualne protivnike i saveznike u nekom imaginarnom budućem sukobu, a onda ode na grljenje sa Ketrin i Hašimom, i na najteže pregovore do sada?!

A ovo je samo jedna u sad već beskrajnom nizu čudesnih izjava koje dolaze od ljudi koji vode Srbiju. Za pretpostaviti je da će on, u stvari, sutra biti loše shvaćen, pogrešno citiran, ili namerno na ovaj način dezavuisan. Mali je problem što smo takve izjave čuli iz njegovih usta, gledajući kako mu se usne pomeraju. Mada, oipet, ni ta nelagodnost  nije nepremostiva, ukoliko se svako pominjanje ovog Dačićevog resentimana na one godine  proglasi napadom na državu samu. 

Kvaka je, međutim, u pitanju: čemu treba da se nadamo kao rezultatu tog i takvog tumaranja, koje bi neki nazvali politikom? Samo kori ili banani celoj?

 

Edit: vest:

Dačić o dijalogu: Nema nazad
Izvor: Beta

Beograd -- Premijer Srbije Ivica Dačić izjavio je da Srbija neće ukinuti svoje institucije na Kosovu bez međunarodno garantovanog dogovora o tome šta će ih zameniti.


 

 

 

 



Komentari (495)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:02 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Pa sto je nismo zadobili mi?

Do 2000. god sam mislio da znam odgovor. Sad ne znam. Mogu da navedem razne pretpostavke, ali pravi razlog ne znam. ( Lobiranje Albanaca, njihova sklonost ka nasilju od koga realno zaziru svi, odnos USA i islama, inercija američke spoljne politike, činjenica da su oni čapter "Kosovo" zatvorili još 1999...)

Zašto su SAD za svog strateškog partnera izabrale Albance, na štetu Srba, prilično je velika enigma.
niccolo niccolo 18:04 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Zašto su SAD za svog strateškog partnera izabrale Albance, na štetu Srba, prilično je velika enigma.

Зато што ми ономад нисмо хтели да будемо њихови стратешки партнери, а САД не мењају стратешке партнере ко курве клијенте, сваки час. Тако да не разумем шта ту није јасно...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:06 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Зато што ми ономад нисмо хтели да будемо њихови стратешки партнери, а САД не мењају стратешке партнере ко курве клијенте, сваки час.

Pa su se uvredili? Hmm.
Colin_bgd Colin_bgd 18:07 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Ne bih rekao da imamo gotovostopostotnoslaganje ako misliš da se bilo koja velika vojna mašinerija diže da bi se u neku pripizdinu donele harmonija, demokratija i ljudska prava. To tako ne šljaka od prvobitne plemenske zajednice preko rimskih legija i Džingis Kana pa na ovamo.

Ja to ni ne mislim, samo mi se to imputira kada kazem da nisu amerikanci podrzavali albance jer su ovi bolje lobirali od nas...

Uostalom, stvari ni ne rade tako da mali lobiraju velike za neke njihove mini-rabote. Upravo obrnuto se desava...
niccolo niccolo 18:07 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Nebojsa Krstic
Зато што ми ономад нисмо хтели да будемо њихови стратешки партнери, а САД не мењају стратешке партнере ко курве клијенте, сваки час.

Pa su se uvredili? Hmm.

Где пише да су се увредили? Коју логичку операцију си користио да би од моје реченице дошао до свог закључка, баш ме занима тај мисаони процес?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:09 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Opet bih ponudio referencu u obliku knjige koju je napisao viđeni vašingtonski lobista (pošto je malo smešten u ćuzu pa rešio da se sveti) - Capitol Punishment.

Kinta mićo, i niš-ta drugo.

To su sve "istine" pojedinaca koji stvari vide iz svog ugla.
maksa83 maksa83 18:12 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Nebojsa Krstic
Opet bih ponudio referencu u obliku knjige koju je napisao viđeni vašingtonski lobista (pošto je malo smešten u ćuzu pa rešio da se sveti) - Capitol Punishment.

Kinta mićo, i niš-ta drugo.

To su sve "istine" pojedinaca koji stvari vide iz svog ugla.

Pročitao si 303 strane za tačno 15 min.

Ja impresioniran.
Bojan Budimac Bojan Budimac 18:18 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

а САД не мењају стратешке партнере ко курве клијенте, сваки час.

Khmmm... “America has no permanent friends or enemies, only interests” Henry Kissinger

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:21 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Где пише да су се увредили? Коју логичку операцију си користио да би од моје реченице дошао до свог закључка, баш ме занима тај мисаони процес?

Ni Srbi ni Albanci nisu Kinezi, Ili Rusi, pa da prema njima postoji nekakava ozbiljna višedecenijska strategija.

Mi smo mala, prilično nebitna pojava na listi strategijskih interesa velikih sila.

Dovoljno je bilo da prilikom promena administracije, jedan državni sekretar, ili njegov treći pomoćnik, pomisli: "Daj be, dosta smo pritskali ove Srbe, daj da im pustimo malo da dišu"...pa je cela stvar mogla da se promeni za tren oka. Preko noći je moglo da se desi pojavljivanje dokaza koji određene ličnosti povezuju sa "žutom kućom" i njihovo uklanjanje sa političke scene...ili je Hag mogao da bude manje velikodušan prema Albancima okrivljenim za ratne zločine...sve je to moglo da se desi lako i brzo...a nije.

A ne znamo zašto nije.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:23 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Pročitao si 303 strane za tačno 15 min.

Nisam pročitao ni jednu. Ti si dao rezime: "Kinta mićo, i niš-ta drugo."
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:25 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Khmmm... “America has no permanent friends or enemies, only interests” Henry Kissinger

Šta ti Bojane misliš? Zašto je strateški inters USA da bude sponzor Kosovu?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:54 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

A iz koje fioke se on izvlaci Krle?

Nema te fijoke....Do kompromisa se moglo doći, vrlo teško i kroz iglene uši...nažalost, ova i ovakva vlast nije dobila podršku, sa sve čestitkama za izborni uspeh u nedelju popodne dok izbori još traju, da bi se borila za kompromis.
niccolo niccolo 19:00 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Bojan Budimac
а САД не мењају стратешке партнере ко курве клијенте, сваки час.

Khmmm... “America has no permanent friends or enemies, only interests” Henry Kissinger


Моја и Хенријева реченица нису у супротности. Ја нисам рекао да су им Албанци стратешки партнери овде јер су пријатељи него зато што су Американци проценили да преко њих могу да остваре своје интересе (а и исто време ми нисмо хтели да помажемо Американцима да остварују своје интересе овде преко нас).



@ Крла - па ниси ми објаснио мисаони процес. А иначе ја у овоме видим највећи проблем -
Dovoljno je bilo da prilikom promena administracije, jedan državni sekretar, ili njegov treći pomoćnik, pomisli: "Daj be, dosta smo pritskali ove Srbe, daj da im pustimo malo da dišu"...pa je cela stvar mogla da se promeni za tren oka.

то се тако не дешава у озбиљним државама. Разумем ја да си ти био део једне неозбиљне државе где се такве промене дешавају сваких 15 минута, али озбиљне државе не мењају баш спољну политику за трен ока. Потребно је да се деси нешто значајно да би они променили политику. А у нашем случају се није десило ништа значајно...

Едит: 300
8c_competizione 8c_competizione 19:08 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Nisam tebe pitao, ali kad si se javio - a šta je trebalo da uradi?


recimo kaze necu sa SPS i ponovi izbore
maksa83 maksa83 19:19 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Nebojsa Krstic
Pročitao si 303 strane za tačno 15 min.

Nisam pročitao ni jednu. Ti si dao rezime: "Kinta mićo, i niš-ta drugo."

Jeste mićo, kinta.

Neutažena stras' za tim fatalnim feničanskim izumom je uzrok dimajza i prethodne vlasti.

Pitaj Boba Fosa, uostalom.

Bojan Budimac Bojan Budimac 19:19 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Nebojsa Krstic
Khmmm... “America has no permanent friends or enemies, only interests” Henry Kissinger

Šta ti Bojane misliš? Zašto je strateški inters USA da bude sponzor Kosovu?

Pa kad bih verovao u dugoročnost američkih strategija onda bi mi demografija bila neko logično objašnjenje. Međutim, mislim da je trenutno u SAD teško razlučiti korporativne, pa i privatne interese od tzv. strateških, tako ni meni nije potpuno jasno, ali čini mi se ima svih onih elemenata koje si ti pomenuo ( Lobiranje Albanaca, njihova sklonost ka nasilju od koga realno zaziru svi, odnos USA i islama, inercija američke spoljne politike, činjenica da su oni čapter "Kosovo" zatvorili još 1999...)
maksa83 maksa83 19:22 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Разумем ја да си ти био део једне неозбиљне државе где се такве промене дешавају сваких 15 минута, али озбиљне државе не мењају баш спољну политику за трен ока.

Da, ispadne da smo nagraisali zato što se nije desilo da bar neki novi Državni Sekretar prvo jutro državnog sekretarisanja iz sveže otpakovanih cerealija izvuče baš igračku koju je želeo i pomisli da učini nešto dobro za Srbe, pošto se već i njemu sreća osmehnula.

freehand freehand 19:25 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Nebojsa Krstic
Khmmm... “America has no permanent friends or enemies, only interests” Henry Kissinger

Šta ti Bojane misliš? Zašto je strateški inters USA da bude sponzor Kosovu?

Svačega tu ima. Od toga da je Balkan iskorišćen kao cement za NATO - organizaciju bez cilja i pred raspadom; pokazna vežba za Rusiju; težnje da se spreči da ijedna država bude dovoljno snažna da na ovom prostoru uspostavi bilo kakvu dominaciju ili odigra ulogu Pijemonta; da je ovo odlično mesto (centralni Balkan) gde će imati malo pokazno imanjce za dobre muslimane na kome će ostalim islamskim vernicima u svetu pokazivati kako oni, u stvari, nemaju ništa protiv Islama; konkretnih, privatnih interesa i emocija u prelomnim trenucima... Svačega je tu bilo. A kad taj brod jednom zaplovi - teško i skrene, kamoli okreće, tu se slažem sa Nikoloom.
Ono što ne znam to je - šta se desilo te '96-'97, kada mislim da su Miloševiću praktično date odrešene ruke da taj posao završi, milom ili silom, a njemu bilo bitnije da negde ima tinjajući požar i stalnih 40 poslanika sa Kosova nego da to pitanje zaista reši. I onda je nekom pukao film. Klintonu, Olbrajtovoj... Saznaćemo jednom valjda.
niccolo niccolo 19:34 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

nego da to pitanje zaista reši

Наши политичари најчешће превише лако одустају од онога што су започели. Један од ретких супротних примера је Динкић. О Динкићу можемо све најгоре да кажемо, али му се једно мора признати - кад човек смисли нешто упоран је као мазга док то не оствари. Колико год то можда било погубно...
freehand freehand 19:37 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Colin_bgd
Pa oni ne bi.

Dobili bi ovi koji sada dobijaju po Srbiji NIS po ceni frižidera, koji će verovatno dobiti EDB po ceni tri espresa.

Cija je, medjutim, krivica/zasluga sto smo odbili da trgujemo po najboljoj ceni? Albanska? Americka? I don't think so...

Tacno je, i ljudi ne znaju, a moralo bi da im se stavi na direktan uvid, da smo svojevremeno odbili ponudu koja je bila veca i od realne trzisne cene, i o tome bi trebalo da se razgovara, a ne o ovim imbecilnostima koje su uvreda i za osnovce...

Nemoj da se ljutis, znao sam ja da si ti na dobrom putu...

A šta je po tebi "najbolja cena"?
I ne odgovori mi na ovo: Aleksandar, Pavle, Broz, Predsedništvo SFRJ, Milošević, Đinđić i Koštunica, pa eto i Tadić kao najgori od svih.
šta ti kao erudita i čovek od mnogih veština misliš - ko je zajebo?
freehand freehand 19:47 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

niccolo
nego da to pitanje zaista reši

Наши политичари најчешће превише лако одустају од онога што су започели. Један од ретких супротних примера је Динкић. О Динкићу можемо све најгоре да кажемо, али му се једно мора признати - кад човек смисли нешто упоран је као мазга док то не оствари. Колико год то можда било погубно...

Nije tu stvar u odustajanju. Milošević je imao svu infrastrukturu, i sredinom devedesetih postao i "faktor mira i stabilnosti na Balkanu". Mislim da su Amerikanci bili spremni da žmure godinu ili dve. No njemu je bitnije bilo da ima foru na izborima.
Pa su tako, pored sve debe i kosovske inrastrukture na Kosovu nastajale oružane bande, pa onda se širile, a onda se poslanik europske orijentacije Milovan Drecun '98 sa zaprepašćenjem javljao iz "oslobođenih" UČK fortifikacija koje su očigledno morale uzt pomoć teških građevinskih mašina biti građene mesecima.
I valjda je mislio (Miloševič) da to može tako večno, ta taktika mlakog sukoba sa po nekoliko mrtvih nedeljno. A da će stvar da prepegla za mesec dana, kad se reši. Samo je zaboravio na CNN i preračunao se oko strpljena Vašingona i efikasnosti BND-a.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:53 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Разумем ја да си ти био део једне неозбиљне државе где се такве промене дешавају сваких 15 минута, али озбиљне државе не мењају баш спољну политику за трен ока.

Ja sam bio deo neozbiljne države pa ne znam ono što znaš ti koji si, prepostavljam, deo neke ozbiljne.
princi princi 19:57 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Nebojsa Krstic
...

Sine, nešto se mislim: dobro smo mi prošli.
niccolo niccolo 19:58 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Nebojsa Krstic
Разумем ја да си ти био део једне неозбиљне државе где се такве промене дешавају сваких 15 минута, али озбиљне државе не мењају баш спољну политику за трен ока.

Ja sam bio deo neozbiljne države pa ne znam ono što znaš ti koji si, prepostavljam, deo neke ozbiljne.

Ја уопште нисам део државе. Ја сам само обичан mercenary, који ради за оног који плати, па зато и знам како функционишу ствари у озбиљном свету (и који би зарађивао још више када би барем један од вас који су део државе (или су били у неком тренутку део државе) знао да ради посао због кога сте постали део државе).
freehand freehand 20:01 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

када би барем један од вас који су део државе (или су били у неком тренутку део државе) знао да ради посао због кога сте постали део државе).

U, brate.
Kolku si ti metlu uzeo...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:02 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Da, ispadne da smo nagraisali zato što se nije desilo da bar neki novi Državni Sekretar prvo jutro državnog sekretarisanja iz sveže otpakovanih cerealija izvuče baš igračku koju je želeo i pomisli da učini nešto dobro za Srbe, pošto se već i njemu sreća osmehnula

Ne, nagraisali smo zato što je taj, svako jutro, konstatovao da su Tači i Haradinaj cveće albanske mlade demokratije niklo nad duboko zatrpanim zločinima i izvađenim ljudskim organima...i da je korisno to cveće negovati po svaku cenu.
niccolo niccolo 20:05 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

freehand
када би барем један од вас који су део државе (или су били у неком тренутку део државе) знао да ради посао због кога сте постали део државе).

U, brate.
Kolku si ti metlu uzeo...

Ах, па шта је блогодијалог без стилских фигура...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:06 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

jа сам само обичан mercenary, који ради за оног који плати, па зато и знам како функционишу ствари у озбиљном свету

E, onda dobro.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:12 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Međutim, mislim da je trenutno u SAD teško razlučiti korporativne, pa i privatne interese od tzv. strateških, tako ni meni nije potpuno jasno, ali čini mi se ima svih onih elemenata koje si ti pomenuo ( Lobiranje Albanaca, njihova sklonost ka nasilju od koga realno zaziru svi, odnos USA i islama, inercija američke spoljne politike, činjenica da su oni čapter "Kosovo" zatvorili još 1999...)

Kad razmislim, mislim da sam nepravedno izostavio i ličnu ambiciju. Nije Hilari džaba rekla da je to pitanje njenog porodičnog...šta ono beše?...dostignuća?...ne sećam se tačno...nešto u tom smislu..u svakom slučaju to dokazuje da je njen lični ćeif imao uticaja na to da Kosovo ima takvu podršku.
maksa83 maksa83 20:20 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Nebojsa Krstic
Da, ispadne da smo nagraisali zato što se nije desilo da bar neki novi Državni Sekretar prvo jutro državnog sekretarisanja iz sveže otpakovanih cerealija izvuče baš igračku koju je želeo i pomisli da učini nešto dobro za Srbe, pošto se već i njemu sreća osmehnula

Ne, nagraisali smo zato što je taj, svako jutro, konstatovao da su Tači i Haradinaj cveće albanske mlade demokratije niklo nad duboko zatrpanim zločinima i izvađenim ljudskim organima...i da je korisno to cveće negovati po svaku cenu.

Mentalni sklop koji se uzvere dotle da dođe do mesta Državnog Sekretara uopšte ne operiše u tim kategorijama. Isti ovi koji ih sad rokaju po Avganistanu i pogubljuju na Al Džaziri su nekad bili drugari kojima su delili Stingere. Norijega je bio drugar dok nije došlo dotle da mora da mu se da panamski kanal, onda je odjednom preko noći postao neprijatelj ljudskih prava. Da ne posežemo nazad u Čile, eskadrone smrti koje su oni obučavali, itd. Sve što usput strada su neki ne mnogo bitni brojčići.

Bojan Budimac Bojan Budimac 20:29 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Nebojsa Krstic
Kad razmislim, mislim da sam nepravedno izostavio i ličnu ambiciju. Nije Hilari džaba rekla da je to pitanje njenog porodičnog...šta ono beše?...dostignuća?...ne sećam se tačno...nešto u tom smislu..u svakom slučaju to dokazuje da je njen lični ćeif imao uticaja na to da Kosovo ima takvu podršku.

Free je dao potpuniji odgovor, pa se ni on nije dotakao tog ličnog, koje svakako ima uticaja. Uostalom ne spomenu se Monika, a čisto je zavaravanje da Monikagejt nije imala baš nikakav uticaj.

U svakom slučaju presedan (intervencija) na Kosovu je, po mom mišljenju, širom otvorio vrata nelegalnim intervencijama (ratovima), počev s Irakom. Ali to je druga priča...
maksa83 maksa83 20:33 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

U svakom slučaju presedan (intervencija) na Kosovu je, po mom mišljenju, širom otvorio vrata nelegalnim intervencijama (ratovima), počev s Irakom.

Okupacija Haitija 1915., invazija na Grenadu 1983, invazija na Panamu 1989... Kambodže i Vijetnami pre toga.

Samo nas tad ili nije bilo, ili nas boleo k.
freehand freehand 20:39 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Bojan Budimac
Nebojsa Krstic
Kad razmislim, mislim da sam nepravedno izostavio i ličnu ambiciju. Nije Hilari džaba rekla da je to pitanje njenog porodičnog...šta ono beše?...dostignuća?...ne sećam se tačno...nešto u tom smislu..u svakom slučaju to dokazuje da je njen lični ćeif imao uticaja na to da Kosovo ima takvu podršku.

Free je dao potpuniji odgovor, pa se ni on nije dotakao tog ličnog, koje svakako ima uticaja. Uostalom ne spomenu se Monika, a čisto je zavaravanje da Monikagejt nije imala baš nikakav uticaj.

U svakom slučaju presedan (intervencija) na Kosovu je, po mom mišljenju, širom otvorio vrata nelegalnim intervencijama (ratovima), počev s Irakom. Ali to je druga priča...

Freehand
...konkretnih, privatnih interesa i emocija u prelomnim trenucima...



Mada sam siguran da se Bili držao priče kako tu (oko Monike) emocija nije bilo.
SAamo je Hilari mogla da upozori Srbiju i Srbe da su njene i emocije njene porodice vezane za Kosovo.
princi princi 20:47 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Free je dao potpuniji odgovor, pa se ni on nije dotakao tog ličnog, koje svakako ima uticaja. Uostalom ne spomenu se Monika, a čisto je zavaravanje da Monikagejt nije imala baš nikakav uticaj.

Na angažovanje Amerikanaca na Kosovu je mnogo veći uticaj imao Bler i UK vlada nego Monika. A Amerika je tu uvučena preko proevropski orijentisanih Holbruka i Madlene, šašavog Klarka koji je bio u panici da će mu čitava karijera proći bez poštenog rata.

Kasnija događanja, angažovanje ICG-a i sl su posledica činjenice da Šiptari mnogo bolje razumeju kako funkcioniše svet od Srba. Tužno, ali istinito, nezajažljivost, ničim izazvana arogancija, lenjost, udružena sa izolacijom i iskopčanočću iz sveta su učinili da ispadnemo najveće veverice na Balkanu.
Bojan Budimac Bojan Budimac 20:52 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...


maksa83
U svakom slučaju presedan (intervencija) na Kosovu je, po mom mišljenju, širom otvorio vrata nelegalnim intervencijama (ratovima), počev s Irakom.

Okupacija Haitija 1915., invazija na Grenadu 1983, invazija na Panamu 1989...

Samo nas tad ili nije bilo, ili nas boleo k.

Postoje vrlo bitne razlike u (čisto) američkim intervencijama u onome što su zvali njina zadnja avlija i intervencijama po Bliskom istoku u ovom veku. Haškim rečnikom ove druge bi se mogle okarakterisati kao "udruženi zločinački poduhvati."

A ako je neko zainteresovan za potpuniji spisak američkih intervencija preporučujem štivo Stivena Kinzera: Overthrow: America's Century of Regime Change from Hawaii to Iraq.*

* Svojevremeno ju je Politika izdala kao džepnu knjigu, ali to izdanje ne preporučujem punog srca, s obzirom da je prevod mestimično nervbraking. No, štivo je interesantno u smislu miksa korporativnih, privatnih i tzv. državnih interesa i kakve su sve sitnice ponekad bile presudne.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:42 16.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

No, štivo je interesantno u smislu miksa korporativnih, privatnih i tzv. državnih interesa i kakve su sve sitnice ponekad bile presudne.

Sitnice, jašta...mada neki ovde ne veruju da i sitnice utiču.
blogovatelj blogovatelj 06:30 17.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Kinta vrti svet.

Ko god ti priča drugačije ili se nameračio da ti je uzme, ili je prosto glup.


Uf...
Seti me ovo reči čoveka, gastarbajtera starog kova, koji mi je bio mušterija.
Održavao sam mu kompjutere u firmici.
Reče tako on meni, neke 2005. godine:
- Sinko, ako te Englez tapše rukom po ramenu, druga mu je ruka u tvom džepu.
blogovatelj blogovatelj 06:38 17.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

odnos USA i islama


Ovo je sigurno jedan od bitnijih uzroka. Ne jedini, naravno.
Islam koji je u talu sa Ujka Semom zbog nafte, onaj saudijsko-kuvajtskog tipa, kao i onaj koji je u talu sa njim zbog strateskog pomorskog polozaja, tipa tursko-malezijskog, morao je da ima valjan argument da Ameri nisu bombardovali Sadama jer je musliman i nikako zbog nafte, nego zato sto je zlikovac. A to se lepo vidi jer je Veliki Brat odmah skocio da brani bespomocne Bosnjake i Albance.
Kad se tome doda i hipertupavi Milosevic koji je verovao da Rusi ne brane Kijev od Amera, ali ce njemu pomoci, rezultat je srpska katastrofa.
nsarski nsarski 08:19 17.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

Jeste mićo, kinta.

Neutažena stras' za tim fatalnim feničanskim izumom je uzrok dimajza i prethodne vlasti.

Pitaj Boba Fosa, uostalom.


To su i budisti na Tajlandu provalili:

8c_competizione 8c_competizione 14:40 17.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

A kad taj brod jednom zaplovi - teško i skrene, kamoli okreće, tu se slažem sa Nikoloom.
Ono što ne znam to je - šta se desilo te '96-'97, kada mislim da su Miloševiću praktično date odrešene ruke da taj posao završi, milom ili silom, a njemu bilo bitnije da negde ima tinjajući požar i stalnih 40 poslanika sa Kosova nego da to pitanje zaista reši. I onda je nekom pukao film. Klintonu, Olbrajtovoj... Saznaćemo jednom valjda.


ovo je vrlo zanimljivo i znajuci Cobija, vrlo verovatno!
8c_competizione 8c_competizione 14:42 17.02.2013

Re: Sigurno zbog moje ogranicenosti...

su posledica činjenice da Šiptari mnogo bolje razumeju kako funkcioniše svet od Srba. Tužno, ali istinito, nezajažljivost, ničim izazvana arogancija, lenjost, udružena sa izolacijom i iskopčanočću iz sveta su učinili da ispadnemo najveće veverice na Balkanu.


katarza ovoj drzavi treba, makar i klinicki odradjena
expolicajac expolicajac 15:03 16.02.2013

Ajde 200

Sa sve Ivicom i Vučićem
dragoljub92 dragoljub92 15:11 16.02.2013

фрее

признај да би ти живот био испразан да ти није дачкета.
freehand freehand 15:28 16.02.2013

Re: фрее

dragoljub92
признај да би ти живот био испразан да ти није дачкета.

Da mi nije tebe Dragoljube, da mi nije tebe.

Edit: pazi ga - i tebi je Dačke?

dragoljub92 dragoljub92 19:38 16.02.2013

Re: фрее

- i tebi je Dačke?

pa dačkeje sagNaš!
on radi ono što smo teli da uradi DS i boris.
a dačke veli ono što svaki srbin sdva grama soli u glavu misli.nemamo snagu da gi tepamo,nemamo nikog da nas podrži nači igram kako EU svira,a ako se promeni jebaćemogi majku.
eto šta je pisac dačke teo da rekne , da ti prevedem.
freehand freehand 19:50 16.02.2013

Re: фрее

a dačke veli ono što svaki srbin sdva grama soli u glavu misli.

E dobro, da mi neko konačno prevede razumljivim jezikom. Šta misle i govore osoljeni.
dragoljub92 dragoljub92 19:55 16.02.2013

Re: фрее

freehand
a dačke veli ono što svaki srbin sdva grama soli u glavu misli.

E dobro, da mi neko konačno prevede razumljivim jezikom. Šta misle i govore osoljeni.

ша бити брез мене ај кажи,ша?
freehand freehand 20:00 16.02.2013

Re: фрее

dragoljub92
freehand
a dačke veli ono što svaki srbin sdva grama soli u glavu misli.

E dobro, da mi neko konačno prevede razumljivim jezikom. Šta misle i govore osoljeni.

ша бити брез мене ај кажи,ша?

Propao, šta drugo?
Bez tebe i tvog Dačketa.
dragoljub92 dragoljub92 21:27 16.02.2013

Re: фрее

freehand
dragoljub92
freehand
a dačke veli ono što svaki srbin sdva grama soli u glavu misli.

E dobro, da mi neko konačno prevede razumljivim jezikom. Šta misle i govore osoljeni.

ша бити брез мене ај кажи,ша?

Propao, šta drugo?
Bez tebe i tvog Dačketa.

нечемо тој да дпзволимо никако наш камарат фрее нече да пропане док је мене и дачкета ,ниТкад.
freehand freehand 21:36 16.02.2013

Re: фрее

dragoljub92
freehand
dragoljub92
freehand
a dačke veli ono što svaki srbin sdva grama soli u glavu misli.

E dobro, da mi neko konačno prevede razumljivim jezikom. Šta misle i govore osoljeni.

ша бити брез мене ај кажи,ша?

Propao, šta drugo?
Bez tebe i tvog Dačketa.

нечемо тој да дпзволимо никако наш камарат фрее нече да пропане док је мене и дачкета ,ниТкад.

Bez obzira što sam provaljen da blogovima rušim Vladu?
Pazi, spreman sam da se pokajem i revidiram!
Prenesi mu to tako, tim rečima: jesam, drugovi, jeo sam...

dragoljub92 dragoljub92 21:44 16.02.2013

Re: фрее

freehand
dragoljub92
freehand
dragoljub92
freehand
a dačke veli ono što svaki srbin sdva grama soli u glavu misli.

E dobro, da mi neko konačno prevede razumljivim jezikom. Šta misle i govore osoljeni.

ша бити брез мене ај кажи,ша?

Propao, šta drugo?
Bez tebe i tvog Dačketa.

нечемо тој да дпзволимо никако наш камарат фрее нече да пропане док је мене и дачкета ,ниТкад.

Bez obzira što sam provaljen da blogovima rušim Vladu?
Pazi, spreman sam da se pokajem i revidiram!
Prenesi mu to tako, tim rečima: jesam, drugovi, jeo sam...


но промблемо,земљак ће све разуме,наши смоси
freehand freehand 16:35 16.02.2013

Da ne zaboravim

Filip Mladenović Filip Mladenović 18:05 16.02.2013

Umesto i EU i Kosovo:

I posao i stan. I sigurna penzija i dobre bolnice. I kvalitetni auto putevi i brzi vozovi. I uredjeni gradovi i sredjena sela. I sistemi za navodnjavanje i subvencije za hranu. I proporcionalni i većinski izborni sistem. I pun frižider i karte za pozorište na njemu...
blogovatelj blogovatelj 18:55 16.02.2013

Re: Umesto i EU i Kosovo:

I pun frižider i karte za pozorište na njemu...


Vratite mu VIP, molim vas.
freehand freehand 19:53 16.02.2013

Re: Umesto i EU i Kosovo:

Filip Mladenović
I posao i stan. I sigurna penzija i dobre bolnice. I kvalitetni auto putevi i brzi vozovi. I uredjeni gradovi i sredjena sela. I sistemi za navodnjavanje i subvencije za hranu. I proporcionalni i većinski izborni sistem. I pun frižider i karte za pozorište na njemu...

A šta bi ti, filipe, još bio spreman da daš za sve pobrojano? Vranje za letovanje? A za Leskovac? Niš?
Daj da napravimo cenovnik, da se bar zna i tender da se raspiše (Vučić obavezno da kontroliše) - pa sve pošteno.

P. S. Ti beše na Novom Beogradu? Pošto blokovi?
maksa83 maksa83 20:07 16.02.2013

Re: Umesto i EU i Kosovo:

A šta bi ti, filipe, još bio spreman da daš za sve pobrojano? Vranje za letovanje? A za Leskovac? Niš?

"Ja sam u životu izgubio mnogo, a Kosovo ne smem jer nije moje." T. Nikolić

Neko treba da javi Tomi da Kosovo ne može da izgubi - pošto ga nema, a tebi da ne možeš da ga daš ili ne daš (pa ni za letovanje) - iz potpuno istog razloga.
freehand freehand 20:10 16.02.2013

Re: Umesto i EU i Kosovo:

a tebi da ne možeš da ga daš ili ne daš (pa ni za letovanje) - iz potpuno istog razloga.

Hoćeš ti da budeš drug i da mi javiš šta se prekosutrra dešava u Briselu i oko čega tolika larma?
maksa83 maksa83 20:25 16.02.2013

Re: Umesto i EU i Kosovo:

freehand
a tebi da ne možeš da ga daš ili ne daš (pa ni za letovanje) - iz potpuno istog razloga.

Hoćeš ti da budeš drug i da mi javiš šta se prekosutrra dešava u Briselu i oko čega tolika larma?

Važi.
freehand freehand 20:33 16.02.2013

Re: Umesto i EU i Kosovo:

maksa83
freehand
a tebi da ne možeš da ga daš ili ne daš (pa ni za letovanje) - iz potpuno istog razloga.

Hoćeš ti da budeš drug i da mi javiš šta se prekosutrra dešava u Briselu i oko čega tolika larma?

Važi.

I?
Čekam nestrpljivo.
maksa83 maksa83 22:24 16.02.2013

Re: Umesto i EU i Kosovo:

freehand
maksa83
freehand
a tebi da ne možeš da ga daš ili ne daš (pa ni za letovanje) - iz potpuno istog razloga.

Hoćeš ti da budeš drug i da mi javiš šta se prekosutrra dešava u Briselu i oko čega tolika larma?

Važi.

I?
Čekam nestrpljivo.

Nemaš valjda ti 3 godine da ti objašnjavam da je prekosutra kad još dva puta spavaš.
freehand freehand 22:39 16.02.2013

Re: Umesto i EU i Kosovo:

maksa83
freehand
maksa83
freehand
a tebi da ne možeš da ga daš ili ne daš (pa ni za letovanje) - iz potpuno istog razloga.

Hoćeš ti da budeš drug i da mi javiš šta se prekosutrra dešava u Briselu i oko čega tolika larma?

Važi.

I?
Čekam nestrpljivo.

Nemaš valjda ti 3 godine da ti objašnjavam da je prekosutra kad još dva puta spavaš.

Da, efektno...
Pa što to tamo sami ne završe, da se ne cima Dačić? Mislim, znam ja da ja nemam šta da dajem, ali - šta ima da se pregovara oko gotove stvari?
I možda ga ti naši protivnici tamo zezaju, šta ako mu viču uta-ta, šta ako mu kažu da je debeljuca, ili da je video strašnog lava? Ili tako nešto?
Da on njima samo pošalje telegram čestitku, to stiže brže od dva spavanja?
Ili sms sa blekberija?
maksa83 maksa83 23:21 16.02.2013

Re: Umesto i EU i Kosovo:

Pa što to tamo sami ne završe, da se ne cima Dačić?

Ako bi to oni sami završili da se ne cima Dačić, to bi moglo gadno da liči na mart 2004, a sva je prilika da bi to svi da izbegnu.

Šta te još zanima?
Nešto oko Deda Mraza, kako radi elektromotor, zašto je mesec ponekad ovakav ponekad onakav ... reci slobodno, verziran sam da objašnjavam stvari koje su odraslima očigledne.
Bojan Budimac Bojan Budimac 23:47 16.02.2013

Re: Umesto i EU i Kosovo:


Ako bi to oni sami završili da se ne cima Dačić, to bi moglo gadno da liči na mart 2004, a sva je prilika da bi to svi da izbegnu.

I Dačić (Srbija) je faktor u tom izbegavanju? Zanimljivo. Možeš li to da elaboriraš?

freehand freehand 00:30 17.02.2013

Re: Umesto i EU i Kosovo:

Nešto oko Deda Mraza, kako radi elektromotor, zašto je mesec ponekad ovakav ponekad onakav ... reci slobodno, verziran sam da objašnjavam stvari koje su odraslima očigledne.

Da, vidim da ti ta vrsta objašnjavanja najbolje ide. Oko Deda Mraza i mesečine.
Jebitašno, veselo, šareno.
Ali sam ja ipak pitao nešto drugo. Dakle - šta se i o čemu u Briselu pregovara ako je sve gotovo, i to skoro dva meseca pošto se Nikolaus vratio na svoj Pol?
Domazet Domazet 18:24 16.02.2013

Meni ovo shto je...

Dachic rekao izgleda kao prilichno neuvijena istina. Shto mozhe da znachi dve stvari:

1 Da se sprema da napusti politiku,
2. Da je situacija u srpskoj politici toliko raspala da srpski politichari mogu da neuvijeno raspravljaju o katastrofalnoj situaciji bez posledica.

Tipujem na drugo.
laziiprevare laziiprevare 19:51 16.02.2013

Re: Meni ovo shto je...

situacija u srpskoj politici toliko raspala da srpski politichari mogu da neuvijeno raspravljaju o katastrofalnoj situaciji bez posledica




"Zatrpava se činjenica da je premijer govorio nekim drugim načinom, nekim prirodnim, pa čak i njemu svojstvenim (simpatičnim) jezikom, normalnog političara koji se kod nas retko sreće, i izdvajao se po tome što se bavio Kosovom kao realnim problemom. Sve ostalo je – čista nameštaljka." (Vesna Pešić, "Potapanje premijera Ivice" )



"Obavezani rečima i delima velikih predaka, koji su u izuzetno teškim okolnostima uspevali da sačuvaju našu otadžbinu, i danas moramo da odbranimo Srbiju, lepu demokratsku državu, satkanu od žrtava svih koji su pali braneći je." (Tomislav Nikolić)
niccolo niccolo 19:54 16.02.2013

Re: Meni ovo shto je...

"Obavezani rečima i delima velikih predaka, koji su u izuzetno teškim okolnostima uspevali da sačuvaju našu otadžbinu, i danas moramo da odbranimo Srbiju, lepu demokratsku državu, satkanu od žrtava svih koji su pali braneći je." (Tomislav Nikolić)

Да, ово је и мени засметало. Што једном неко не би рекао саткану од свих оних који су својим радом (”и делом”) допринели њеном напретку...или тако нешто, него увек само неке жртве, неки погинули. Да ли ће икад у говорима наших политичара Србија бити саткана од Николи Тесли, Милутина Миланковића или Михајла Пупина, а не вечито само од Милоша Обилића...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:56 16.02.2013

Re: Meni ovo shto je...

sačuvaju našu otadžbinu, i danas moramo da odbranimo Srbiju, lepu demokratsku državu, satkanu od žrtava svih koji su pali braneći je

Meni se više dopao onaj deo u kome kaže da nije lako biti junak i biti nepoznat.

laziiprevare laziiprevare 01:27 17.02.2013

Re: Meni ovo shto je...

"Mislim da je pritisak na Dačića ogroman i da bi mu samo još falilo da i mi ostali počnemo da ga napadamo i pitanje je kako bi uošte i psihički podneo takve napade."



Izbori ,izbori .... Bog sveti zna, u jajima nema ništa.

49 41 49 41 18:44 16.02.2013

Jesmo li bili

Krvavi tampon u I sv. ratu - izmedju Velikih? Jesmo!
Jesmo li bili, "spoticaljka" u drugom svetskom - da sto pre stignu na Istok? Jesmo!
Poremetili smo im Plan - izgubili smo im vreme; pa ih Zima - krhnula do kraja, posle kontrareakcija Istocnjaka.
Jesmo li bili 50 god. tampon izmedju velikih do 90-tih? Jesmo!
Jel' nam tampon zasusio od te natopljene krvi, vreme dosta toga odnelo u zaborav, ...
Mi se potrudili, takodje oko toga.
Mnogo toga jeste, mnogo toga nije, mnogo toga nismo znali - hteli da znamo.
-Gurnuli pod tepih smece - jer kuca nam izgleda tako, cistija i urednija.

Jesmo li jos uvek tampon - koji je do juce krvavio izmedju velikih i jos uvek curka - kaplje od prethodnih godina?
Dabome da jesmo!

Jesmo li tampon u koji je uvaljen kamen - da nam "zaustavi" krvavljenje; i pritom deluje kao baza na nasu kiselinu?
Smrad i isparenja od mesavine baze i kiseline; verovatno, moze biti zapaljiv - ekspolozivan ?!?

Verovatno - kres necije sibice, moze izazvati eksploziju?!?

Primite racun, sa "pocekom" od prethodnih sto godina!
- Vi mali, cete se kurciti sa nama Velikima - na nasem strateskom putu!

Verovatno, cemo to i dalje biti; kad smo locirani, na jednom od najstarijih karavanskih puteva.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:50 16.02.2013

Re: Jesmo li bili

Poremetili smo im Plan - izgubili smo im vreme; pa ih Zima - krhnula do kraja, posle kontrareakcija Istocnjaka.

Da sam ovo, kojim slučajem, pomislio da kažem svom profesoru istorije u gimnaziji, zalepio bi mi keca do kraja godine. Znam, pošto neki jesu.
looping looping 19:44 16.02.2013

Re: Jesmo li bili

Jesmo li bili
Krvavi tampon u I sv. ratu - izmedju Velikih? Jesmo!

Pre bi se moglo reci da smo izazvali krvarenje.
Черевићан Черевићан 19:07 16.02.2013

осврт

еу,преговори,Косово и исчек
залуђени посве смо са свим
историја . . . јасно нам казује
тешко иде кусом с'рогатим
bladerunner92 bladerunner92 20:10 16.02.2013

Ja samo da pitam nesto

pa cu da nastavim da mesim kolace ili gledam skokove...

Dakle prvo moram da kazem da su Free i gdin Krstic koji, primeticete, nastupaju uvek u duetu,(valjda savetnik shvatio da je bolje da se drzi google translate prevoda pesama i pisanja kratkih prica-uspomena, pre ce tako da drzi raju zainteresovanom nego da je nastavio da pise politicke "analize"nevidjeni par.Savetnik se drzi pesama i uspomena a Free konstantno ubacuje politicke blogove na kojima se, samo sto krene dsikusija eto pojavljuje gdin Krstic koji imputira i ubacuje stavove i misljenja Ds-a tek eto cisto da ih ne zaboravimo i da su prisutni jer u toku je uporna rekla bih borba da se narod ubedi kako su potrebni novi izbori. Znaaaci ja sam apsofakinlutli uvek odusevljena kad sednem to malo vremena sto ugrabim da citam, prosto ne znam koji mi je drazi od njih dvojice...
Drugo imam par pitanja koja me zbunjuju i prosto me muce dok mesim nisam u stanju da se skoncentrisem pa bih evo da ih i postavim:
Dakle ovako--iz dosadasnjeg opusa tj pisanija savetnika bivseg, steko bi se utisak da covek zaista voli svoju zemlju patriota je, zeli joj sve najbolje i zalaze se za ideju uvodjenja Srbije u EU. I onda Free postavi ovaj blog i ja se skroz zbunim sa sve oklagijom stanem potpuno zblanuta posle nekih komentara:


Bonner 15:12 16.02.2013
Re: Nije problem šta priča
cult

... ukratko samo, da li si bio zadovoljan Tadićevom politikom prema Kosovu?
...

Bio je zadovoljan Tadicevom politikom prema Kosovu, da ne kazem apsolutno saglasan.

Eno dole nize Krle pise da se politika ove Vlade nimalo ne razlikuje od Tadiceve politike prema Kosovu. I tu je apsolutno u pravu, to sam i sam u nekom postu gore naveo.

Zato ja i ne razumem o cemu on ovde pise.



Dakle politika ove vlade se nimalo ne razlikuje od Tadiceve politike ?zasto se onda toliko pljuju oni koji sprovode tu istu politiku?Znaci nebitno da je da li oni koji su dosli dobro sprovode tu istu politiku problem je sto je ne sprovodi DS koji je imao godine i godine da se potrudi ali je u svom nekom fazonu i jare i pare i EU i KOsovo i nama-vlast-a-mi-cemo-sve-da-vas-vucemo-za-nos-a-vi-se-necete- dosetiti protracio vreme i onda se sada kad je bolno aterirao dosetio da su oni to mogli bokje i da je to njihova ideja. A ja mislila bitna je politika i bitna je ova jadna zemlja...


Nebojsa Krstic 00:05 16.02.2013
tra la la
Meni nije frapantno to što Dačić govori nesuvislo, već to što je danas potpuno očigledno da postoji prećutni konsenzus između desničarske i levičarske, tj "liberalne" Srbije da je potrebno da se Kosovo što pre skine više s dnevnog reda.

Evo, Koštunica danas kao zamera Nikoliću nešto oko KiM, ali to radi tako da se maltene izvinjava što se uopšte javio za reč.

Ostale "patriote" i ne dišu.


Drugo znamo svi da je gdin Krstic vec nekoliko puta naglasavao da sve sto sprovodi ova vlada je zapravo sto je prethodna pocela (4 tacke i sta vec) i da se Vlada u kojoj je bio savetnik borila za dobijanje datuma, ne razumem onda zasto njemu smeta Dacic koji ocigledno vodi Srbiju ka tome , a vodi je hteli to mnogi da priznaju ili ne. I ne razumem zasto mu smeta Necinjenje KOstunicino i patriota huligana?Da li on ovim komentarom poziva sve te desnicare i levicare da ustanu i da se pobune i ne dozvole da se Kosovo skine sa dnevnog reda?Zar ne treba da pohvali bas taj napredak sto su se mnoge stvari izvele bez huligana i Patriota na ulicama koje lome i pale? zar ne treba , ako je pravi patriota NEzeljan vlasti da pohvali napredak u pregovorima i najavljivanje dobijanja datuma?DA li se onda sa ovim blogom zeli diskreditacija Daciceva kako bi se sto pre srusila vlada tj javno mnjenje ubedilo da su potrebni novi izbori i nova vlast u kojoj ce deo kolaca opet da zagrize i DS jer ako ga sad ne zagrize mislim da su history narednih barem 10 godina...
I tako eto to mene zbunjuje SA SVE OKLAGIJOM
A mrzi me da trazim link iz Valdorf Astorije sa Robert de Nirom i Tadicem , i ja sam se tad zamalo upiskila od srece ,tako da razumem ja sta je vlast, nije da nisam ouna razumevanja...

Domacin moze i da brise, blog je vec zamro verovatno vise niko i ne cita ,samo momci --YOU ARE HILAROUS!

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:24 16.02.2013

Re: Ja samo da pitam nesto

I tako eto to mene zbunjuje SA SVE OKLAGIJOM

Pa ko sa' da ti odgovori kad si naoružana
freehand freehand 20:26 16.02.2013

Re: Ja samo da pitam nesto

DA li se onda sa ovim blogom zeli diskreditacija Daciceva kako bi se sto pre srusila vlada tj javno mnjenje ubedilo da su potrebni novi izbori i nova vlast u kojoj ce deo kolaca opet da zagrize i DS jer ako ga sad ne zagrize mislim da su history narednih barem 10 godina...

Da pređem preko svih insinuacija i kvalifikacija, Damo sa oklagijom.
I da te pitam sledeće: da li je citirana izjava Dačića korektno preneta?
Da li se on njome sam diskredituje?
Da li ima ičeg činjenično netačnog u tekstu blogu?
Sa čime se konkretno ne slažeš?
I ako sad ja napišem da su svi koji se redovno slažu sa Nikolićem, Vučićem i Dačićem u stvari članovi SPS i SNS, i da su na blogu sa zadatkom da ... Štagod.
Recimo reaguju i zaštite kad god ih neko, ne daj Bože pomene u negativnom svetlu?
A da i ti spadaš tu kao komesar koji se pojavljuje na kraju da da završnu reč - hoću li biti u pravu?
maksa83 maksa83 20:30 16.02.2013

Re: Ja samo da pitam nesto

ne razumem onda zasto njemu smeta Dacic koji ocigledno vodi Srbiju ka tome

Ja mislim da je to zato što njega samo zovu u studio da sedi prekoputa uvek pristojne Olje Bećković, a Dačića zovu tamo gde je pravo zezanje.
bladerunner92 bladerunner92 20:32 16.02.2013

Re: Ja samo da pitam nesto

pa eto neko bas kao ti
Jednom si izjavila posle jedne mislim ivanine erotske price da ces da krenes da muvas po blogu pa da znas ako krenes ja cu da ti se predam bez borbe ;-)narocito posle ovakve tvoje pokazane hrabrosti
a sad moram da idem , Obestdorf i skokovi i sin cekaju
ako se momci pojave evo pozdravljam ih
bladerunner92 bladerunner92 20:34 16.02.2013

Re: Ja samo da pitam nesto

zaista nemam vremena ali samo na jedno moram da odgovorim --nikad nisam bila clan ni jedne partije niti cu
nisu taj kapacitet bili da me zainteresuju--ni jedna!
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:41 16.02.2013

Re: Ja samo da pitam nesto

Jednom si izjavila posle jedne mislim ivanine erotske price da ces da krenes da muvas po blogu pa da znas ako krenes ja cu da ti se predam bez borbe ;-)narocito posle ovakve tvoje pokazane hrabrosti

Auuu
Imaću ovo na umu ako budem muvala po blogu.
freehand freehand 20:43 16.02.2013

Re: Ja samo da pitam nesto

bladerunner92
zaista nemam vremena ali samo na jedno moram da odgovorim --nikad nisam bila clan ni jedne partije niti cu
nisu taj kapacitet bili da me zainteresuju--ni jedna!

Eto ti... Mada imaš sjajan radar za prepoznavanje takvih?
Meni sigurno ne bi poverovala da je moj jedini aprtijski sastanak bio onaj na kome su me primili u SK, u avgustu '83? A da su mi se i zahvalili na saradnji pismenim putem?

bladerunner92 bladerunner92 20:45 16.02.2013

Re: Ja samo da pitam nesto

da te pitam sledeće: da li je citirana izjava Dačića korektno preneta?
Da li se on njome sam diskredituje?
Da li ima ičeg činjenično netačnog u tekstu blogu?
Sa čime se konkretno ne slažeš?



Ja sam samo naivno verovala da je ovim drugim patriotama bitno da zemlji bude dobro , da se odrade neke stvari. Ako neko radi nesto dobro a ja sam zaista za boljitak nece me interesovati KO TO RADI vec samo da uradi kako treba.A Kosovo je defiitivno tema sa kojom treba sto pre zavrsiti. A to sto ce da zavrse sa tom temom bas oni kojima su usta bila puna Kosova to je samo neciji mastermind smislio i svaka cast na tome. Jer Srbi drugacije to ne bi ni progutali...
bladerunner92 bladerunner92 20:48 16.02.2013

Re: Ja samo da pitam nesto

ma dobrosavljevicka svidja mi se odavno sto si i ti shvatila savetnikove muke...
freehand freehand 20:55 16.02.2013

Re: Ja samo da pitam nesto

Ja sam samo naivno verovala

Čuvaj se onda. Naivna verovanja su opasna.
Mada ti ja baš ne verujem, lukava si ti ako te čak ni tandem Freehand-Krstić nije prevario!
Nego mi ni na jedno pitanje nisi odgovorila?
Čime te je blog konkretno iritirao, šta je slagao?
Ili je u pitanju ličnost autora?
To što misli da je glupost - glupost čak i kad je kaže Ivica Dačić, to napiše u blogu i time povredi osaćanja tolikog broja čestitih ljudi?


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:00 16.02.2013

Re: Ja samo da pitam nesto

Savetnik se drzi pesama i uspomena a Free konstantno ubacuje politicke blogove na kojima se, samo sto krene dsikusija eto pojavljuje gdin Krstic koji imputira i ubacuje stavove i misljenja Ds-a

Nije mi drago što sam raskrinkan ali ne mogu da sakrijem zbunjenost nad tvrdnjom da ubacujem stavove i mišljenja DS-a, jer meni ni pored sveg truda stavovi i mišljenja DS-a o mnogim pitanjima, a o kosovskom naročito, nisu najjasniji.

Tako da nikako ne bih na sebe primio takvu odgovornost. Dakle, "ubacujem" svoje stavove. Mada, ne vidim zašto bi ih "ubacivao"...ovo nije ilegalna aktivnost...mnogo je jednostavnije: pišem svoje stavove debatujućii s ljudima koji izlažu svoje.

Ovo što citiraš:
Bonner 15:12 16.02.2013
Re: Nije problem šta priča
cult

... ukratko samo, da li si bio zadovoljan Tadićevom politikom prema Kosovu?
...

Bio je zadovoljan Tadicevom politikom prema Kosovu, da ne kazem apsolutno saglasan.

Eno dole nize Krle pise da se politika ove Vlade nimalo ne razlikuje od Tadiceve politike prema Kosovu. I tu je apsolutno u pravu, to sam i sam u nekom postu gore naveo.

Zato ja i ne razumem o cemu on ovde pise.


ne razumem..ko je tu i čime zadovoljan? Ko je apsolutno saglasan?

Ne sećam se da sam napisao da se politika ove Vlade nimalo ne razlikuje od Tadiceve politike prema Kosovu.

Stvar oko politike ove vlade je malo komplikovanija.

Pre svega, postoje 2 politike. jednu zastupa Nikolić, drugu Dačić. Ja još uvek nisam siguran šta je prava politika.

U onom deklarativnom delu vladine politike, vidim da ima sličnosti sa Tadićevim planom od 4 tačke. Odnosno, počinje da ima, od kako je prestalo da se priča o podeli kao rešenju.

Dakle znamo svi da je gdin Krstic vec nekoliko puta naglasavao da sve sto sprovodi ova vlada je zapravo sto je prethodna pocela (4 tacke i sta vec)

Ne. Naglašavao sam da ono što govore često liči na to. Nemam pojma ni šta sprovode, ni šta će sprovoditi, niti o čemu se diskutuje iza zatvorenih briselskih vrata. Samo i dalje čujem da postoji disbalans u izjavama Nikoliča i Dačića.
da se Vlada u kojoj je bio savetnik borila za dobijanje datuma, ne razumem onda zasto njemu smeta Dacic koji ocigledno vodi Srbiju ka tome

Prvo, nisam bio savetnik u Vladi, nego predsednika...potom, ništa mi Dačić ne smeta, i ima moju punu podršku u svakom naporu da što pre dobije datum...Njegov stejtment koji je tema ovog bloga, svakako nije dobar korak u tom pravcu, po mom mnjenju.
I ne razumem zasto mu smeta Necinjenje KOstunicino i patriota huligana?

Ništa mi ne smeta. Mislim da što oni manje čine, to bolje za Srbiju.
Ali nije loše ukazati na to nečinjenje jer ono dokazuje licemerje njihovog "patriotizma".
Da li on ovim komentarom poziva sve te desnicare i levicare da ustanu i da se pobune i ne dozvole da se Kosovo skine sa dnevnog reda

Ne. Levičari su per definitionem za to da se skine...a desničari ne čitaju ovaj blog, o čemu me je obavestio Maxa, pa ja o tome obaveštavam tebe.

Čak i da neko ovde zaluta, ne verujem da bilo koji komentar na blogu može da ih navede na bilo šta...oni ljudi na drugi način dobijaju instrukcije.
Zar ne treba da pohvali bas taj napredak sto su se mnoge stvari izvele bez huligana i Patriota na ulicama koje lome i pale?

U pravu si. Evo sad ću: pohvaljujem one koji su ranije organizovali huligane da pale Beograd, što to sada ne čine.
DA li se onda sa ovim blogom zeli diskreditacija Daciceva kako bi se sto pre srusila vlada tj javno mnjenje ubedilo da su potrebni novi izbori i nova vlast u kojoj ce deo kolaca opet da zagrize i DS jer ako ga sad ne zagrize mislim da su history narednih barem 10 godina...

U ovoj vladi sede delije koji su izašle na kraj s mnogo toga pa će prebroditi i ovaj blog. Valjda.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:03 16.02.2013

Re: Ja samo da pitam nesto

.A Kosovo je defiitivno tema sa kojom treba sto pre zavrsiti.


Čim se to završi ima da nam svane.
princi princi 21:05 16.02.2013

Re: Ja samo da pitam nesto

Ja mislim da je to zato što njega samo zovu u studio da sedi prekoputa uvek pristojne Olje Bećković, a Dačića zovu tamo gde je pravo zezanje.

Što, ti misliš da Olja ne ume da prekrsti noge?
freehand freehand 21:10 16.02.2013

Re: Ja samo da pitam nesto

hoochie coochie man
.A Kosovo je defiitivno tema sa kojom treba sto pre zavrsiti.


Čim se to završi ima da nam svane.

I biće karata za pozorište.
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:10 16.02.2013

Re: Ja samo da pitam nesto

I biće karata za pozorište.

Na frižideru.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:16 16.02.2013

Re: Ja samo da pitam nesto

I biće karata za pozorište.

Na frižideru.

U neograničenim količinama.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:51 16.02.2013

Re: Ja samo da pitam nesto

hoochie coochie man
I biće karata za pozorište.

Na frižideru.

U neograničenim količinama.


a u frižideru razne đakonije.
subvencionirane.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:07 16.02.2013

Re: Ja samo da pitam nesto

a u frižideru razne đakonije.


mortadela i nutela
freehand freehand 22:10 16.02.2013

Re: Ja samo da pitam nesto

hoochie coochie man
a u frižideru razne đakonije.


mortadela i nutela

Ukusno to Kosovo!?

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:15 16.02.2013

Re: Ja samo da pitam nesto

Ukusno to Kosovo


Ko Pantelija

A ti se opet nećkaš
freehand freehand 22:17 16.02.2013

Re: Ja samo da pitam nesto

hoochie coochie man
Ukusno to Kosovo


Ko Pantelija

A ti se opet nećkaš

I pečenja jarećeg, obavezno!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:20 16.02.2013

Re: Ja samo da pitam nesto

freehand
hoochie coochie man
Ukusno to Kosovo


Ko Pantelija

A ti se opet nećkaš

I pečenja jarećeg, obavezno!


Suvih šljiva i koljiva, i rezance s makom

Samo da se mi rešimo Kosova, posle ćemo lako
freehand freehand 22:22 16.02.2013

Re: Ja samo da pitam nesto

hoochie coochie man
freehand
hoochie coochie man
Ukusno to Kosovo


Ko Pantelija

A ti se opet nećkaš

I pečenja jarećeg, obavezno!


Suvih šljiva i koljiva, i rezance s makom

Samo da se mi rešimo Kosova, posle ćemo lako

Za Tomu - moču.
juniorr juniorr 22:24 16.02.2013

Re: Ja samo da pitam nesto

A mrzi me da trazim link iz Valdorf Astorije sa Robert de Nirom i Tadicem


ajaooj, kad bi neko našo!
nije se znalo, niti se ikad saznalo, šta na kraju bi s tim well paid razgovorom, u sećanju mi ostao neki siv enterijer, daleko od svake valdorf raskoši, de niro sa stomakom, omatorio, ali the very best, ex president iz boljih dana, priča bila neka mala, jedino što su se njih dvojica našla slikanja radi.
pošto je to de niru leb nasušni.

iz cele A duge vladavine tadića, taj mi susret uvek bio extra out of topic, a za kintu bolje da ne znam(o), mada de niro vredi svaki dolar.

milisav68 milisav68 22:26 16.02.2013

Re: Ja samo da pitam nesto

hoochie coochie man
Ukusno to Kosovo


Ko Pantelija

A ti se opet nećkaš

Ма плаши се да га после не спале.
freehand freehand 22:31 16.02.2013

Re: Ja samo da pitam nesto

milisav68
hoochie coochie man
Ukusno to Kosovo


Ko Pantelija

A ti se opet nećkaš

Ма плаши се да га после не спале.

Što mene da spale?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana