Društvo| Politika| Život

Kloc: Kosovo umesto teze

loader RSS / 17.02.2013. u 02:33

Nemački politički analitičar Volfgang Kloc shvatio je da se na srpskom terenu lako prima priča o zameni teza?

Elem, zaista se veoma rado u ovdašnjem sistemu rezonovanja – pojedinaca, grupa, političkih slojeva... – istura zaključak da govorenje o temi „x“ postoji samo stoga da se ne bi govorilo o temi “y“, koja je, navodno, važnija. To svakako ne dolazi stoga što se zaista ne može ili ne sme istovremeno govoriti o više tema - jer se, naprotiv, uvek može - i mora - govoriti o puno tema istodobno, budući da sve one objektivno postoje i legitimni su predmet društvenog promišljanja. Pre će biti da se upravo kod onih koji su glasni kritičari „zamene teza“ javlja potreba da od neke preteške teme makar privremeno pobegnu upravo tom pričom o zameni teza. Kad se zamore od prekomplikovanog i nadasve neprijatnog problema Kosova, beže u temu o nasušnoj egzistenciji, a onda od prekomplikovane i neprijatne teme o nasušnoj egzistenciji beže u temu Kosova. I tako u krug. Šta je čemu uzrok, ili šta je prevashodnije kod onih koji to kruženje čine, nezahvalno je nagađati. Uglavnom, jedna tema ne isključuje drugu. Može se i mora govoriti i o jednoj, i o drugoj – istovremeno. I o svih ostalih hiljadu tema koje su nam kao društvu bitne.

Dakle, nemački politički analitičar Kloc je izjavio: "... Kosovsko pitanje je u rukama srpske politike još uvek 'opijum za srpski narod', da ne bi došao na ludu ideju da pita o bolnicama, školama i radnim mestima.”

Ispada, maltene, da je kosovsko pitanje neka veoma rešiva stvar, ali da se to rešenje sve vreme izbegava, kako se nakon toga, na razdanjenom prostoru srpske političke scene, ne bi pojavila neugodna pitanja građana o svakodnevnoj egzistenciji.

images?q=tbn:ANd9GcTweKW0pQO0NQLjJRQVaTZzaWb2C2ysHA7tRWJ2nildc8w5rM9H8A 

Ne bi bilo loše da Her Kloc jasno i hrabro odgovori na pitanje, kako to on vidi rešenje problema Kosova i Metohije, ukoliko rešenje zaista jeste tako lagano i na dohvat je ruke. To je mnogo bolje i poštenije, nego da zamenjuje teze tako što govori da je zamena teza govoriti o Kosovu umesto o ceni hleba i zapošljavanju.

Ako je nemački politički analitičar Volfgang Kloc samo u službi nemačke zvanične politike, da Kosovo i Metohija jesu nešto što je s njihove, nemačke strane priznato kao „nezavisna država Kosovo“, a on je jedan od onih koji na terenu treba da izvedu projektovane radove, pa i takvom propagandom „o zameni teza“, onda je njegova uloga neoriginalna, pa i neslavna.  

Da je kosovsko pitanje obilato korišćeno da se osvoji ili održi vlast – to skoro svaki građanin Srbije zna i oseća bolje od Kloca. I, za to je već plaćena ogromna cena. Ali to ne znači da kroz tu činjenicu treba da penetrira i nečiji spoljnopolitički interes.

 

 

Tagovi



Komentari (296)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cult cult 18:58 17.02.2013

Re: E,

ledam ove brojke i ne mogu da kažem da su netačne. Međutim, ne slaže mi se sa onim što znam. Preračunavam, upoređujem i vidim - Posmatrano prema zemljama.

Ulagale su i ruske firme registrovane u Nemačkoj, Holandiji i drugim zemljama.


To ti je "wishful thinking". Voleli bi Srbi da nas Rusi vole kao i mi njih. Ali ništa od toga. I podrška oko Kosova je papreno plaćena kroz NIS koji smo prodali za tepsiju ribe, a trenutno nam bukvalno pljačkaju naftu jer je rudna renta koju naplaćujemo jednaka ceni konzerve sardina. Što se tiče "bespovaratne pomoći" srpskoj braći cifra je nula (0). Za razliku od stotina miliona evra koje nam je dala za hranu i džebanu mrska nam EU. Da ne grešim dušu poslali su pre par godina Srbima na Kosovu konzerve paštete i mesnih narezaka. Ceo kamion.

Znači, Rusija je velika država, jednako "imperijalistička" kao SAD ili Nemačka. S nama rade na principu čistog interesa. I ne bi bilo loše da prestanemo više da se blamiramo u onim sramno patetičnim izjavama ljubavi kad nam precednik vidi Putina. Ili Zvezdini navijači.

Istorijski, njihovi favoriti na Balkanu bili su Bugari, a ne mi. Zašto? Zato što s njima imaju kontakt Crnim morem, pa im se može doturati i hrana i džebana. Elem, Rusija daleko, Bog visoko. A mi ionako civilizacijski pripadamo Zapadu. Nikad nismo bili despotska ruska gubernija. Sem u vlažnim snovima srbskih patrijota.
loader loader 19:00 17.02.2013

Re: E,


prapra
loader
Govorim o minimumu intelektualnog poštenja. Da li će ceo tekst promeniti sliku ili ne, je nebitno.

Neispoštovavanje minimuma intelektualnog poštenja, tog poštenja na koje vi otprilike mislite, a nadam se da vas razumem, moglo bi se potegnuti samo u slučaju da se Her Kloc u većini svojih izjava po navedenom pitanju odnosi sasvim suprotno u odnosu na ovo kako sam ga ja "istrgao iz konteksta". Tada biste imali osnova za primedbu. Ovako... bojim se da ne. Čovek je rekao to što sam u blogu citirao i nigde u ostatku intervjua nije kazao nešto suprotno. Stoga, to je njegov stav. A taj stav je nešto što ja smatram duboko problematičnim sa stanovišta srpskih interesa, pa i elementarne pravednosti.

Nebitno. Za mene bi ti bio verodostojniji da si stavio ceo tekst i sam izdvojio ovaj pasus, umesto da citiraš nekog ko je uzdvojio taj pasus, pa bi znao sa kim polemišem.

"Nebitno"? Hm...
Ali, dobro, imate i ovo bitno.

Vaša pedanterija očarava
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:06 17.02.2013

Re: E,

Sa kim se ti mačujes i šta ti nije jasno?


Nije mi jasno šta tebi nije jasno.
Prvo se nakomentarišeš do mile volje o nečemu, a onda kažeš kako to o čemu komentarišeš nije potpuno, nije u redu.
A što si onda komentarisao, što odmah nisi rekao, ovo nije u redu?

Ta ideja ti tek naknadno pala pa ti se učinila pametnom?
Nije, glupa je.

Od kad je sveta, veka i bloga na njima se komentarišu citati, pojedinačne izjave, gestovi i šta sve ne, ti sad odjadnom bi da uvedeš pravilo da to nije u redu.

Smisli neku drugu ideju, možda bude pametnija.
hajkula1 hajkula1 19:08 17.02.2013

Re: E,

odgovorila Cultu

cult
Ja
Cifre koje sam nasla na netu, kazu da su Nemci uložili 1,5 milijardu od toga oko 0,5 u energetiku.

Za Ruse cifre kažu da su uložili 2,5 milijardi, od toga u energetiku 1,5.


Cult
"Posmatrano prema zemljama, najviše ulagača stiglo je iz Nemačke 30, Austrije 23, Italije 18, Slovenije 16 i Francuske 12.


Ja:
Gledam ove brojke i ne mogu da kažem da su netačne. Međutim, ne slaže mi se sa onim što znam. Preračunavam, upoređujem i vidim - Posmatrano prema zemljama.

Ulagale su i ruske firme registrovane u Nemačkoj, Holandiji i drugim zemljama.


Opet ja:
Moram da dodam. Rusi su nailazili na razne prepreke. I ono malo Poljaka i Čeha takođe. Svi koje sam pomenula imaju slična iskustva sa nama kao Japanci. Naši su tražili mito. Podmetali im razne prepreke.

Do pre recimo, 10 (možda malo više-manje) godina i meni se dizala kosa na glavi od same pomisli da Rusi kupuju naše firme. Da radim za Ruse?!! Želela sam američke, nemačke... investitore.

Postepeno sam menjala mišljenje o poželjnim investitorima.

Ako analiziram investicije, trudim se da pogledam šta je investitor dao a šta je dobio i pre svega šta sam ja dobila.

Na primer - Fiat je dobio podsticaj. Ne znam šta sam ja dobila, odnosno ljudi koji rade u Fijatu u Kragujevcu. Ne mogu da uporedim ulaganje-profit.

Ali mogu da uporedim cene u supermarketima u Srbiji i (često istih vlasnika) u drugim državama. Mnogo šta je skuplje u Srbiji nego u EU.

Mogu da uporedim cene goriva i gasa ovde i u zemljama EU. Pu, pu, da ne ureknem.







prapra prapra 19:10 17.02.2013

Re: E,

hoochie coochie man
Sa kim se ti mačujes i šta ti nije jasno?


Nije mi jasno šta tebi nije jasno.
Prvo se nakomentarišeš do mile volje o nečemu, a onda kažeš kako to o čemu komentarišeš nije potpuno, nije u redu.
A što si onda komentarisao, što odmah nisi rekao, ovo nije u redu?

Ta ideja ti tek naknadno pala pa ti se učinila pametnom?
Nije, glupa je.

Od kad je sveta, veka i bloga na njima se komentarišu citati, pojedinačne izjave, gestovi i šta sve ne, ti sad odjadnom bi da uvedeš pravilo da to nije u redu.

Smisli neku drugu ideju, možda bude pametnija.

Ah, toliko otvorenih pitanja, a jedan život.
cult cult 19:10 17.02.2013

Re: E,

još jednom

Cult:

Kada se u obzir uzme visina ulaganja, na prvom mestu je Italija 1,99 milijardi evra, slede Austrija 1,96 milijardi evra, Norveška 1,6 milijardi evra, Belgija 1,48 milijardi i Grčka 1,23, dok su iza SAD, Rusija i Nemačka - svi iznad 1,1 milijarde evra."
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:13 17.02.2013

Re: E,

a jedan je život.

Zato ga ne valja traćiti na ideje koje ti se na prvi pogled učine pametnim.



cult cult 19:14 17.02.2013

Re: E,

Mogu da uporedim cene goriva i gasa ovde i u zemljama EU. Pu, pu, da ne ureknem.


Izgleda da dugo nisi proveravala cene goriva u EU i okolnim zemljama. Lil help of your friend: LINAK
niccolo niccolo 19:16 17.02.2013

Re: E,

cult
Mogu da uporedim cene goriva i gasa ovde i u zemljama EU. Pu, pu, da ne ureknem.


Izgleda da dugo nisi proveravala cene goriva u EU i okolnim zemljama. Lil help of your friend: LINAK

А за гас да подсетимо да се већ неколико година преко цене гаса води социјална политика (наравно, не само преко цене гаса, али и преко ње).
prapra prapra 19:17 17.02.2013

Re: E,

hoochie coochie man
a jedan je život.

Zato ga ne valja traćiti na ideje koje ti se na prvi pogled učine pametnim.


Koje ideje?
cult cult 19:22 17.02.2013

Re: E,

niccolo
cult
Mogu da uporedim cene goriva i gasa ovde i u zemljama EU. Pu, pu, da ne ureknem.


Izgleda da dugo nisi proveravala cene goriva u EU i okolnim zemljama. Lil help of your friend: LINAK

А за гас да подсетимо да се већ неколико година преко цене гаса води социјална политика (наравно, не само преко цене гаса, али и преко ње).


Stoga je gubitak Srbijagasa sad već blizu 300 miliona evra (LINAK)
To ćemo, naravno, platiti svi mi. Ne samo oni koji po socijalnoj ceni kupuju gas.
niccolo niccolo 19:23 17.02.2013

Re: E,

To ćemo, naravno, platiti svi mi. Ne samo oni koji po socijalnoj ceni kupuju gas.

Другим речима, све ће то народ позлатити.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:24 17.02.2013

Re: E,

Koje ideje?


Da je mudro reći kako nije korektno uzteti citat iz nečijeg intervjua, i to postaviti kao temu bloga.
cult cult 19:24 17.02.2013

Re: E,

niccolo
To ćemo, naravno, platiti svi mi. Ne samo oni koji po socijalnoj ceni kupuju gas.

Другим речима, све ће то народ позлатити.


Da. Enivej, nije lepo ljubav prevoditi u cifre. I ovako je ogoliti.
dragoljub92 dragoljub92 19:25 17.02.2013

Re: E,

Pitam se pitam da li je neko uopšte pročitao ceo intervju s Klocom.

ми бре не читамо ни блог на ком коментаришемо а ће читамо тамо неке линкове?!
ћути и пливај
prapra prapra 19:26 17.02.2013

Re: E,

hoochie coochie man
Koje ideje?


Da je mudro reći kako nije korektno uzteti citat iz nečijeg intervjua, i to postaviti kao temu bloga.

Brkaš ideju sa načelnim stavom.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:40 17.02.2013

Re: E,

Brkaš ideju sa načelnim stavom.


Ne, nego tebi ne ide razumevanje pročitanog baš najbolje

hajd ovako da probam

pišeš ti komentare, pišeš, ispišeš ih podosta, i onda se zapitaš, šta bih još mogao da zamerim?
I padne tu na um ideja da bi mogao da zameriš to što nije postavljen ceo intervju.

E tu si se zeznuo, ta ideja ti je bila glupa
prapra prapra 20:03 17.02.2013

Re: E,

hoochie coochie man
Brkaš ideju sa načelnim stavom.


Ne, nego tebi ne ide razumevanje pročitanog baš najbolje

hajd ovako da probam

pišeš ti komentare, pišeš, ispišeš ih podosta, i onda se zapitaš, šta bih još mogao da zamerim?
I padne tu na um ideja da bi mogao da zameriš to što nije postavljen ceo intervju.

E tu si se zeznuo, ta ideja ti je bila glupa

Opet prigovor prigovora radi i ako hoćeš odaću ti priznanje što si me razobličio, jer sam u ovih otprilike godinu i po dana koliko sam na blogu poznat po manijakalnom isterivanju svog stava.
Ako ćemo ozbiljno moji prvi komentari na deo članka bili su načelne, zapamti već jednom načelne prirode, i ticali su se nezrelosti našeg društva. Taj stav imam i sada.
Izvinjavam ti se što sam morao da spavam. Biologija jebi ga.
Out of Beirut Out of Beirut 20:03 17.02.2013

Re: E,

Voleli bi Srbi da nas Rusi vole kao i mi njih. Ali ništa od toga....

Znači, Rusija je velika država, jednako "imperijalistička" kao SAD ....

....A mi ionako civilizacijski pripadamo Zapadu....

Требало би превише труда и времена да се ово контрааргументира, али морам рећи да сам добио неколико RED ALERT-a.

Voleli bi Srbi da nas Rusi vole kao i mi njih. Ali ništa od toga....

Све у свему, Руси и Срби се мање-више подједнако воле. Срби не воле Русе превише. Многи Руси су и погинули за Србију и притом не говорим о црвеној армији, али ко се у Србији сећа тога?

Znači, Rusija je velika država, jednako "imperijalistička" kao SAD ili Nemačka. S nama rade na principu čistog interesa.

Али чисти интерес са Србијом Руси виде много боље него што то раде Немци или Американци. То је суштина.*

....A mi ionako civilizacijski pripadamo Zapadu....

Русија, Србија и Запад су културолошки / цивилизацијски три засебне стране, са не толико међусобног преклапања колико се замишља. (Ово тврдим и на основу личних искустава.)

* Волели би Срби да их Американци, Британци, Французи, Немци... воле као и они њих. Али ништа од тога...

abrasax abrasax 20:14 17.02.2013

Re: E,

Brkaš ideju sa načelnim stavo


Pošto je stvar došla nekako na početak, a ja uredno iščitala postove (nije mi žao, da se razumemo), da prokomentarišem i stoga što za mene, a verujem i za mnoge, cela stvar sa principijelne (te odatle životne) strane ima smisla. Komunikacija podrazumeva bar dve strane te i bar dva osnovna principa. O problemima Drugog, kada mu se, privatno ili javno, obraćam - ne pričam na isti način kao o sopstvenim.Ma šta rekli, verujem da ovo mnogi naširoko primenjuju u svom životu. O to se Kloc ogrešio i to mi daje za pravo da reagujem sve i da je do istih misli Kloc došao encelofalografijom naših mozgova. Ukoliko sama poštujem ovo pravilo. Onda mu mogu i reći da je ta stvar sa gaćama neprijatna, ali šta da se radi kad su m... domaća a gaće uvozimo. Odlično je primetio - možda nešto može učiniti za poboljšanje naše tekstilne industrije? Dodali bismo nekoliko brojeva. Drugo je da nama o Nama ne govorim plačevno i kukavno, ako nam dobro želim. Kome ta i takva regionalno-svetska politika nije poznata? Da smo se, u ono vreme, kladili ko će priznati Kosovo, izgubio bi onaj ko je pogrešio u redosledu ili pitanju Mozambika. Dakle, pitanje je šta mogu, ili šta sam mogao/la uraditi u uslovima te i takve politike. Najlepša stvar u vezi sa intervjuom koji je dr Zoran Đinđić dao je ta što se o njemu moglo raspravljati. Najtužnija je što se o njemu moglo raspravljati. Odavno nema o čemu. Ne što neko ne bi znao kako.
hajkula1 hajkula1 20:21 17.02.2013

Re: E,

cult

Znači, Rusija je velika država, jednako "imperijalistička" kao SAD ili Nemačka. S nama rade na principu čistog interesa.

Istorijski, njihovi favoriti na Balkanu bili su Bugari, a ne mi. Zašto? Zato što s njima imaju kontakt Crnim morem, pa im se može doturati i hrana i džebana. Elem, Rusija daleko, Bog visoko.


Ovako sam i je razmišljala još od pre dve decenije. Imala bih što-šta da dodam.

Nego u međuvremenu se nešto dodalo, nešto iskristalisalo a nešto sam i čitala i raspitivala se. Naravno, i bliska dešavanja i sadašnja stvarnost imaju uticaja.

Naravno da Rusi prvo gledaju sebe, svoj interes.
Ali u za nas ključnim situacijama Rusi su nam pomogli, bili uz nas.

Često mi ne znamo šta ćemo.
Naše katastrofalne diplomate.
Počev od gospođe nam ambasodorke koja je pomagala protestantima i učestvovala u protestima protiv Putina. Ej, bre!


Često smo Rusima pokazivali svoju ružniju stranu, aroganciju i ne bih rekla baš, (mada u ovom slučaju liči na) bezobrazlik. Ipak mislim da je odraz predrasuda i neznanja:

A mi ionako civilizacijski pripadamo Zapadu. Nikad nismo bili despotska ruska gubernija.


Misliš, bliži su nam Beč i da ne kažem Trst od Moskve i Petrograda?

Civilizacijski smo svašta nešto Zapadu. Pohodili su nas mnogo puta grubo.
Rusi nas nisu ni klali, ni nabijali decu na bajonete, ni pucali na nas, ni bombardovali ni oslobađali surovim bombardovanjem (1944.) ni milosrdno bombardovali.
U vreme sankcija zahvaljujući Rusiji i Grčkoj naše firme su koliko-toliko radile. (A naši lopovi su naši lopovi, nisu nam ni Rusi ni Grci krivi.)















loader loader 20:32 17.02.2013

Re: E,

hajkula1
A naši lopovi su naši lopovi, nisu nam ni Rusi ni Grci krivi.

cult cult 20:33 17.02.2013

Re: E,

Rusi nas nisu ni klali, ni nabijali decu na bajonete, ni pucali na nas, ni bombardovali ni oslobađali surovim bombardovanjem (1944.) ni milosrdno bombardovali.


Idi pitaj Bugare, Čehe, Slovake, Poljake, Rumune kako je to ostati s one strane Civilizacije. Pod teškom ruskom sovjetskom čizmom. 50 jebenih godina.
loader loader 20:36 17.02.2013

Re: E,

abrasax

Pošto je stvar došla nekako na početak, a ja uredno iščitala postove ...

Hops Ovde se obično hvale da ne čitaju ni osnovni tekst, nego komentarišu kako im se kad svidi (u čemu naravno nema ničeg lošeg), a vi se ofirate da ste pročitali sve postove" (u čemu ima još manje lošeg ) ...

Inače, komentar vam je ...
loader loader 20:38 17.02.2013

Re: E,

cult
Rusi nas nisu ni klali, ni nabijali decu na bajonete, ni pucali na nas, ni bombardovali ni oslobađali surovim bombardovanjem (1944.) ni milosrdno bombardovali.


Idi pitaj Bugare, Čehe, Slovake, Poljake, Rumune kako je to ostati s one strane Civilizacije. Pod teškom ruskom sovjetskom čizmom. 50 jebenih godina.

Mrze ih ko Nemce
Mada, opet, kočeva uglavnom nije bilo.
cult cult 20:39 17.02.2013

Re: E,

Све у свему, Руси и Срби се мање-више подједнако воле. Срби не воле Русе превише.


Predlažem da na netu nađeš ankete koje govore o srpskoj percepciji drugih nacija. Videli smo iz prethodnog da je lični utisak često varljiva stvar, zbog raznih ličnih afiniteta koje stvarnost iskrive, a da su cifre najbliže realnosti.
cult cult 20:39 17.02.2013

Re: E,

Mada, opet, kočeva uglavnom nije bilo.


Tamo ih je samo jeo mrak.
abrasax abrasax 20:42 17.02.2013

Re: E,

"Ovde se obično hvale da ne čitaju ni osnovni tekst, nego komentarišu kako im se kad svidi (u čemu naravno nema ničeg lošeg), a vi se ofirate da ste pročitali sve postove" (u čemu ima još manje lošeg"

Heh, dobro de, ja sam pričala o osnovnim pravilima...
milisav68 milisav68 20:46 17.02.2013

Re: E,

cult

Idi pitaj Bugare, Čehe, Slovake, Poljake, Rumune kako je to ostati s one strane Civilizacije. Pod teškom ruskom sovjetskom čizmom. 50 jebenih godina.

A ti idi pitaj Ruse kako je to biti pod komunistima.

freehand freehand 20:47 17.02.2013

Re: E,

cult
Rusi nas nisu ni klali, ni nabijali decu na bajonete, ni pucali na nas, ni bombardovali ni oslobađali surovim bombardovanjem (1944.) ni milosrdno bombardovali.


Idi pitaj Bugare, Čehe, Slovake, Poljake, Rumune kako je to ostati s one strane Civilizacije. Pod teškom ruskom sovjetskom čizmom. 50 jebenih godina.

A što bismo igde išli? Babe i dede nam ne pričaju kako je pod nemačkom čizmom? Ne znamo kako je kad ti humanitarnu pomoć bacaju s neba, a od nje padaju fabrike i mostovi?

I ako se već ide - što ne bi iste te Poljake, Čehe a bogami i Cigane pitali za nemačku čizmu? Možda i nekog preostalog Jevrejina? Vijetnamce za američku čizmu? Kongoance za belgijsku? Pazi kad mogu do sutra ovako...
Kakvi su ti to argumenti, majke ti?
loader loader 20:48 17.02.2013

Re: E,

abrasax

Heh, dobro de, ja sam pričala o osnovnim pravilima...

Važna stvar.
Ako se o osnovnim pravilima ne dogovorimo,
šta ćemo tek sa sporednim činjenicama kao što su tema posta itd

U jednom času te stvari (odnosno glavna tema) ispadoše čak i nevažne za raspravu.

cult cult 20:50 17.02.2013

Re: E,

A ti idi pitaj Ruse kako je to biti pod komunistima.





ni milosrdno bombardovali.

No, nastranu šala, molio bih patrijote srbske da mi navedu ijedan NATO izvor u kojem piše da se intervencija protiv SRJ zvala "Milosrdni Anđeo". Ne znam ko je smislio tu laž, ali se zapatila međ Srbljima kao legenda o ruskoj bratskoj ljubavi, mitološki neiskorenjivo.
loader loader 20:50 17.02.2013

Re: E,

freehand
cult
Rusi nas nisu ni klali, ni nabijali decu na bajonete, ni pucali na nas, ni bombardovali ni oslobađali surovim bombardovanjem (1944.) ni milosrdno bombardovali.


Idi pitaj Bugare, Čehe, Slovake, Poljake, Rumune kako je to ostati s one strane Civilizacije. Pod teškom ruskom sovjetskom čizmom. 50 jebenih godina.

A što bismo igde išli? Babe i dede nam ne pričaju kako je pod nemačkom čizmom? neznamo kako je kad ti humanitarnu pomoć bacaju s neba, a od nje padaju fabrike i mostovi?

I ako se već ide - što ne bi iste te Poljake, Čehe a bogami i Cigane pitali za nemačku čizmu? Možda i nekog preostalog Jevrejina? Vijetnamce za američku čizmu? Kongoance za belgijsku? Pazi kad mogu do sutra ovako...
Kakvi su ti to argumenti, majke ti?

A Holanđani... tj. Buri (Južna Afrika)? Mislim da ih svakako valja dodati ako već ide ta nabrajalica.
abrasax abrasax 20:53 17.02.2013

Re: E,

Predlažem da na netu nađeš ankete koje govore o srpskoj percepciji drugih nacija. Videli smo iz prethodnog da je lični utisak često varljiva stvar, zbog raznih ličnih afiniteta koje stvarnost iskrive, a da su cifre najbliže realnosti.



...kad već govorimo o ljubavi, ovo za Italijane me uopšte ne čudi:

abrasax abrasax 21:06 17.02.2013

Re: E,

loader
abrasax


U jednom času te stvari (odnosno glavna tema) ispadoše čak i nevažne za raspravu.


A ona je bitna, slažem se
escherichije_colic escherichije_colic 21:26 17.02.2013

Re: E,

cult
A ti idi pitaj Ruse kako je to biti pod komunistima.





ni milosrdno bombardovali.

No, nastranu šala, molio bih patrijote srbske da mi navedu ijedan NATO izvor u kojem piše da se intervencija protiv SRJ zvala "Milosrdni Anđeo". Ne znam ko je smislio tu laž, ali se zapatila međ Srbljima kao legenda o ruskoj bratskoj ljubavi, mitološki neiskorenjivo.


Ma zvala se potpuno imbecilno "noble anvil" što bi u bukvalnom prevodu trebalo da znači "plemeniti nakovanj" ... "snebivljivi šrafciger", svašta ...
escherichije_colic escherichije_colic 21:32 17.02.2013

Re: E,

freehand

Pa to je isto kao kad pre tri godine ambasador jedne države najdobronamernije kaže Srbiji kako bi bilo europski i pametno i civilizovano da se mane Kosova, a njegov premijer ove godine kaže da je spreman da bez treptaja ponovo pošalje flotu 10.000 milja kako bi ušao u rat da sačuva (ukradena) ostrva za svoju zemlju.


Ma ne možemo mi da se ravnamo sa Englezima, oni imaju nekoliko vekova pljačkanja celog Sveta fore ... dok smo mi cvetali pod turskom upravom, oni su gradili poziciju.

Što bi reko pokojni Tale: "... a gde su ostrva, gde su teritorije? Engleska sine, to u pm, to ne može da se izračuna."

To ti je kao da igraš igru protiv nekoga ko je u poziciji da menja pravila i prilagođava ih sebi, vrlo prosto.
freehand freehand 21:34 17.02.2013

Re: E,

To ti je kao da igraš igru protiv nekoga ko je u poziciji da menja pravila i prilagođava ih sebi, vrlo prosto.

A ti hoćeš da umreš da uđeš sa njim u uniju zbog njegovog vrednosnog i pravnog sistema?
A, ok onda.
dragoljub92 dragoljub92 21:43 17.02.2013

Re: E,

freehand
To ti je kao da igraš igru protiv nekoga ko je u poziciji da menja pravila i prilagođava ih sebi, vrlo prosto.

A ti hoćeš da umreš da uđeš sa njim u uniju zbog njegovog vrednosnog i pravnog sistema?
A, ok onda.

pa da, jer on u svojoj uniji ima čvrsta pravila igre i ne menja ih svaki čas,menjanje pravila je za one van unije.šta ti sag neje jasno.
dragoljub92 dragoljub92 21:44 17.02.2013

Re: E,

da sačuva (ukradena) ostrva

od koga su ukrali ostrva?
evo šta kaže vikipedija
Историја

1592. Џон Дејвис је први истраживач који је стигао на острва. 1600. године, Себалд ван Верт, холандски поморац, приликом посете острвима, наденуо им је своје име острва Себалд. 1764. Источно острво насељавају Французи, а Западно Британци.

1770. Шпанија је купила острва од Француске, а четири године касније их напуштају британски досељеници. 1816. Аргентина окупира територију, 1820. проглашава суверенитет над њом. 1833. Британија осваја острва и до средине ХХ века, Фолкландима управљају и Британци и Аргентинци. 1960. почињу преговори под окриљем УН око надлежности над острвима. Године 1982. Аргентинска војска осваја Фолкландска острва, али их Британци преотимају. Коначно 1992. геолози откривају нафту и природни гас у околини острва, што доводи до потписивања споразума о сарадњи и заједничком деловању при истраживању ових простора, 1995. године између Аргентине и Велике Британије.

i od koga je ko šta ukrao,el su argentinci možda starosedeoci argentine ili su i oni nekom ukrali zemlju.
hajkula1 hajkula1 21:46 17.02.2013

Re: E,

cult
niccolo
cult
Mogu da uporedim cene goriva i gasa ovde i u zemljama EU. Pu, pu, da ne ureknem.


Izgleda da dugo nisi proveravala cene goriva u EU i okolnim zemljama. Lil help of your friend: LINAK

А за гас да подсетимо да се већ неколико година преко цене гаса води социјална политика (наравно, не само преко цене гаса, али и преко ње).


Stoga je gubitak Srbijagasa sad već blizu 300 miliona evra (LINAK)
To ćemo, naravno, platiti svi mi. Ne samo oni koji po socijalnoj ceni kupuju gas.



Menadžment Srbijagasa

Dušan Bajatović generalni direktor JP «Srbijagas»
Radosav Vujačić zamenik generalnog direktora
Stevan Dukić izvršni direktor za tehničke poslove
Dragan Vučur izvršni direktor za komercijalne poslove
Miroslav Malobabić izvršni direktor za razvoj
Jovo Ubiparip izvršni direktor za pravne, kadrovske i opšte poslove
Gordana Fratrić izvršni direktor za finansijske poslove
Jovica Budimir izvršni direktor za investicije


Sve sam Rus
hajkula1 hajkula1 21:59 17.02.2013

Re: E,

cult
Rusi nas nisu ni klali, ni nabijali decu na bajonete, ni pucali na nas, ni bombardovali ni oslobađali surovim bombardovanjem (1944.) ni milosrdno bombardovali.


Idi pitaj Bugare, Čehe, Slovake, Poljake, Rumune kako je to ostati s one strane Civilizacije. Pod teškom ruskom sovjetskom čizmom. 50 jebenih godina.


Slušala i čujem svašta. Putovala sam pa sam videla kako su živeli, slušala. Sada pričam jer sam u prilici na poslu i po malo privatno. Nešto i pročitam.
Kažem, svašta se priča.

A Ruse da ne pitam kako je bilo pod sovjetskom čizmom?

Nego, bilo i ima raznih čizama.


PS
Idi pitaj Bugare, Čehe, Slovake, Poljake, Rumune


Svi su sada u EU, a Ne čujem da su se nešto usrećili.



escherichije_colic escherichije_colic 22:07 17.02.2013

Re: E,

freehand
To ti je kao da igraš igru protiv nekoga ko je u poziciji da menja pravila i prilagođava ih sebi, vrlo prosto.

A ti hoćeš da umreš da uđeš sa njim u uniju zbog njegovog vrednosnog i pravnog sistema?
A, ok onda.


Ne umirem ja da uđem u uniju s njima, nego ćemo mi realno pocrkati od gladi ili se međusobno poubijati u kolapsu društva, ako se ne dovedemo u red po jasno zadatim pravilima, dokopamo neke crkavice iz tih predpristupnih i pristupnih fondova, zauzdamo malo ovu našu podivljalu partokratiju.

Možda u nekom fantastičnom i malo očekivanom scenariju mi možemo da se transformišemo, uz kooperaciju sa BRIK zemljama ili vanzemaljcima, u novu Švajcarsku ili Norvešku, da postanemo najveći izvoznik hrane sa tim Dinkićevim Arapima, da izmislimo perpetuum mobile ili patentiramo proces dobijanja energije nuklearnom fuzijom. Moguće je ali izuzetno, izuzetno malo verovatno. Nazovi me ziherašem, ali ja bih u ovoj situaciji odigrao na sigurno, linijom manjeg otpora, video šta mogu da izvučem iz vrapca u ruci.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:10 17.02.2013

Re: E,

Ma zvala se potpuno imbecilno "noble anvil" što bi u bukvalnom prevodu trebalo da znači "plemeniti nakovanj" ... "snebivljivi šrafciger", svašta ...

To je američki deo misije bio. Joint Guardian je valjda bio pravi naziv.

Ima ovde:

Poreklo imena "Milosrdni anđeo"
escherichije_colic escherichije_colic 22:13 17.02.2013

Re: E,

hajkula1

PS
Idi pitaj Bugare, Čehe, Slovake, Poljake, Rumune


Svi su sada u EU, a Ne čujem da su se nešto usrećili.


Zato što im je komunizam toliko pomutio razum, da su oni stvarno pomislili kako ih Zapad voli i jedva čeka da ih natovari na socijalu. E zato će nas da izdriluju i izdriblaju maksimalno, da kad uđemo u Uniju budemo veće "švabe" od Nemaca
escherichije_colic escherichije_colic 22:16 17.02.2013

Re: E,

dobrosavljevic_m
Joint Guardian je valjda bio pravi naziv.


Čuvar džointa?

freehand freehand 22:16 17.02.2013

Re: E,

Ne umirem ja da uđem u uniju s njima, nego ćemo mi realno pocrkati od gladi ili se međusobno poubijati u kolapsu društva

Nešto sam te drugo pitao: on menja pravila u toku igre, a ovde se priča kako mi treba da prihvatimo taj uzvišeni Sistem vrednosti.
To je pitanje.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:20 17.02.2013

Re: E,

Čuvar džointa?

Možda su ga oni čuvali, ali mi smo ispušili više
escherichije_colic escherichije_colic 22:34 17.02.2013

Re: E,

freehand
Ne umirem ja da uđem u uniju s njima, nego ćemo mi realno pocrkati od gladi ili se međusobno poubijati u kolapsu društva

Nešto sam te drugo pitao: on menja pravila u toku igre, a ovde se priča kako mi treba da prihvatimo taj uzvišeni Sistem vrednosti.
To je pitanje.


Ja nigde nisam pominjao nekakav "uzvišeni sistem vrednosti", niti imam iluzija o tome. Što se tiče "menjanja pravila u toku igre", tu uopšte nisam mislio na ovu našu situaciju sa Kosovom, mada mi je jasno kako se na nju odnosi. Ko zna šta oni tamo pričaju sa našim politikantima, a kako se to onda prepakuje i prevede za unutrašnju upotrebu? Poenta je da mi na kraju uvek dobijamo utisak kako nas neko vara i laže, a zapravo nemamo pojma da li nam je od početka rečeno kako stvari stoje ... zapravo, imamo- ko ozbiljan je mislio da će nam na kraju svih tih pregovora biti rečeno "jbg, izvinite, mi smo pogrešili a vi ste bili u pravu, stvarno je Kosovo deo Srbije"? Ne treba dozvoliti da nam populističke splačine i sapunica koju partokrate režiraju za unutrašnju upotrebu poremeti rasuđivanje.

Najzad, ja ne verujem da će formalno priznanje biti uslov za prijem u EU, mislim da je to samo Nemačko demonstriranje sile, ali i njihova sila ima limit, da ne kažem "i nad popom ima pop" ili kako to već ide
dragoljub92 dragoljub92 22:38 17.02.2013

Re: E,

ko ozbiljan je mislio da će nam na kraju svih tih pregovora biti rečeno "jbg, izvinite, mi smo pogrešili a vi ste bili u pravu, stvarno je Kosovo deo Srbije"?

фрееханд&крла први а после и остали ми
ош да кажеш да нисмо управу,да бог није на нашој страни?
loader loader 22:39 17.02.2013

Re: E,

Ne treba dozvoliti da nam populističke splačine i sapunica koju partokrate režiraju za unutrašnju upotrebu poremeti rasuđivanje.



freehand freehand 22:40 17.02.2013

Re: E,

ош да кажеш да нисмо управу,да бог није на нашој страни?

Ti se ne sekiraj, tebe i u Bibliji pominju kao stalnog božijeg štićenika.
loader loader 22:41 17.02.2013

Re: E,

dragoljub92

ош да кажеш да нисмо управу,да бог није на нашој страни?

Bog jeste na našoj strani.


Ali su oni bezbožnici (valjda znamo)
dragoljub92 dragoljub92 22:52 17.02.2013

Re: E,

freehand
ош да кажеш да нисмо управу,да бог није на нашој страни?

Ti se ne sekiraj, tebe i u Bibliji pominju kao stalnog božijeg štićenika.

ja bi tu zaštitu prepusti drugom
milivoje_bg milivoje_bg 20:41 18.02.2013

Re: E,

prapra
hoochie coochie man
Brkaš ideju sa načelnim stavom.


Ne, nego tebi ne ide razumevanje pročitanog baš najbolje

hajd ovako da probam

pišeš ti komentare, pišeš, ispišeš ih podosta, i onda se zapitaš, šta bih još mogao da zamerim?
I padne tu na um ideja da bi mogao da zameriš to što nije postavljen ceo intervju.

E tu si se zeznuo, ta ideja ti je bila glupa

Opet prigovor prigovora radi i ako hoćeš odaću ti priznanje što si me razobličio, jer sam u ovih otprilike godinu i po dana koliko sam na blogu poznat po manijakalnom isterivanju svog stava.
Ako ćemo ozbiljno moji prvi komentari na deo članka bili su načelne, zapamti već jednom načelne prirode, i ticali su se nezrelosti našeg društva. Taj stav imam i sada.
Izvinjavam ti se što sam morao da spavam. Biologija jebi ga.

У праву си !
По томе (манијакалном) сам те и ја приметио --- и само по томе.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:18 18.02.2013

Re: E,

Pa probudi se i prestani prodavati maglu.

Mislim da sad ti nisi dobacio.
I sa mnom se mani imperativa.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:20 18.02.2013

Re: E,

Ne, nego ću da čitam Jelicu G. koja će da nam objasni kako smo mi bili dobre kuce i mace i mirisali kao cveće na prolećnoj livadi i sve je bilo lepo i divno dok nisu stigle zle čike iz dekadentog zlog zapada koje su nam život pretvorile u horor jer se zna da oni mrze nas Srbe.
Koliko godina trebaš imati za gutanje ove žvake?

O čem ti bulazniš?
hajkula1 hajkula1 23:21 18.02.2013

Re: E,

cult
Mada, opet, kočeva uglavnom nije bilo.


Tamo ih je samo jeo mrak.


A u Srbiji nije bilo čika-mraka?
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:22 18.02.2013

Re: E,

Otprilike isto koliko da bi imao shvatanje Sveta kao mesta u kojem je postavka obavezno "zle čike vs nasmejani ljubitelji cveća" ... Cenim ... ne više od 16?

Dakle, prapra je prastar do 16. Tako mi se i činilo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:29 18.02.2013

Re: E,

pa da, jer on u svojoj uniji ima čvrsta pravila igre

Pa, ovaj...kako da ti kažem...nisu ona baš ni u uniji tako čvrsta, ili što bi mi rekao jedan EU funkcioner, pravila moraju da se ispoštuju da bi se ušlo, a posle kad uđeš mož svašta i svakako da se tumači, razvlači, mrda...kroz prste gleda...
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:21 19.02.2013

Re: E,


Ne, nego ću da čitam Jelicu G. koja će da nam objasni kako smo mi bili dobre kuce i mace i mirisali kao cveće na prolećnoj livadi i sve je bilo lepo i divno dok nisu stigle zle čike iz dekadentog zlog zapada koje su nam život pretvorile u horor jer se zna da oni mrze nas Srbe.
Koliko godina trebaš imati za gutanje ove žvake?

Btw, Jelica G. to nikada i nigde napisala nije. Godine pri ovakvom podmetanju i tako nisu važne, nekima prosto ne pomažu.
maksa83 maksa83 23:35 17.02.2013

Tome Srbine!

Pusti tog Klocu, ili kako već.

Tom Hanks Defends Serbs: Kosovo is Serbia
niccolo niccolo 23:45 17.02.2013

Re: Tome Srbine!

Требало би да почнемо да радимо на томе да нас подржава више холивудских глумаца. Предлажем да именујемо мене за убеђивање Селме Хајек. Јел има неко против?
escherichije_colic escherichije_colic 23:45 17.02.2013

Re: Tome Srbine!



Respect za pravoslavnog brata, vidi se da je supruga Grkinja uradila domaći Ovaj čovek nije praziluković, nije mnogo poznata činjenica da je dalji rođak slavnog Abrahama Linkolna (Linkolnova majka je bila od Henksova)
escherichije_colic escherichije_colic 23:49 17.02.2013

Re: Tome Srbine!

niccolo
Требало би да почнемо да радимо на томе да нас подржава више холивудских глумаца. Предлажем да именујемо мене за убеђивање Селме Хајек. Јел има неко против?


Ne znam koliko je poznato da je '99. Antoni Kiedis (RHCP) potpisao peticiju slavnih protiv bombardovanja SRJ, u znak podrške svom drugaru Divcu.

Ako bih pokušao da pridobijem Selmu, svakako bih to radio uz stvar "Putuj Selma (i molim te ne naginji se kroz prozor)" ... Mada Elvis Kurtović tvrdi da Dado Topić i "Da li znaš da te volim?" nikada ne omanu
maksa83 maksa83 23:52 17.02.2013

Re: Tome Srbine!

Предлажем да именујемо мене за убеђивање Селме Хајек. Јел има неко против?

Ne može, tebi smo dodeili Vina Dizela.

Frihendu Džon Torturo, Krstić da se spremi za Ketlin Tarner.
freehand freehand 23:55 17.02.2013

Re: Tome Srbine!

maksa83
Предлажем да именујемо мене за убеђивање Селме Хајек. Јел има неко против?

Ne može, tebi smo dodeili Vina Dizela.

Frihendu Džon Torturo, Krstić da se spremi za Ketlin Tarner.

Ti ostaješ sa Denijem Devitom?

maksa83 maksa83 23:57 17.02.2013

Re: Tome Srbine!

freehand
maksa83
Предлажем да именујемо мене за убеђивање Селме Хајек. Јел има неко против?

Ne može, tebi smo dodeili Vina Dizela.

Frihendu Džon Torturo, Krstić da se spremi za Ketlin Tarner.

Ti ostaješ sa Denijem Devitom?


Ja sam hteo, ali kažu da je taj nebitan pa me je Centralna Otadžbinska Uprava prebacila na slučaj nekog Megana Foxa, moram da proverim ko je on i šta je...
freehand freehand 00:00 18.02.2013

Re: Tome Srbine!

maksa83
freehand
maksa83
Предлажем да именујемо мене за убеђивање Селме Хајек. Јел има неко против?

Ne može, tebi smo dodeili Vina Dizela.

Frihendu Džon Torturo, Krstić da se spremi za Ketlin Tarner.

Ti ostaješ sa Denijem Devitom?


Ja sam hteo, ali kažu da je taj nebitan pa me je Centralna Otadžbinska Uprava prebacila na slučaj nekog Megana Foxa, moram da proverim ko je on i šta je...

Gledam ovaj tvoj link pa se sve nešto mislim da se tu Sinod pita.
escherichije_colic escherichije_colic 00:02 18.02.2013

Re: Tome Srbine!

maksa83

Ja sam hteo, ali kažu da je taj nebitan pa me je Centralna Otadžbinska Uprava prebacila na slučaj nekog Megana Foxa, moram da proverim ko je on i šta je...


Mislim da je to onaj što je glumio u "Povratak u budućnost".
maksa83 maksa83 00:03 18.02.2013

Re: Tome Srbine!

Gledam ovaj tvoj link pa se sve nešto mislim da se tu Sinod pita.

Sinod, Senad, Sinan ... ne mo'š pobeći od tih Turaka nigde.
freehand freehand 00:07 18.02.2013

Re: Tome Srbine!

maksa83
Gledam ovaj tvoj link pa se sve nešto mislim da se tu Sinod pita.

Sinod, Senad, Sinan ... ne mo'š pobeći od tih Turaka nigde.

Sidran. I eto te začas opet kako skačeš po daskama u golubarniku, dok oni dole viču: "Radiš li, Kliker?" A ti vičeš "Radim, radim..." i plačeš...
niccolo niccolo 00:08 18.02.2013

Re: Tome Srbine!

Ne znam koliko je poznato da je '99. Antoni Kiedis (RHCP) potpisao peticiju slavnih protiv bombardovanja SRJ, u znak podrške svom drugaru Divcu.

Сећам се те приче...

svakako bih to radio uz stvar "Putuj Selma (i molim te ne naginji se kroz prozor)"

Наравно, то је зицер (ако успеш да се не упишаш од смеха током песме)

Ne može, tebi smo dodeili Vina Dizela.

Као што рекох пре неки дан, што се мора није тешко...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:31 18.02.2013

Re: Tome Srbine!

Krstić da se spremi za Ketlin Tarner.

U redu...mogu da zadužim i Roberta De Nira...Poslednji put kad smo se sreli izjavio je da je Srbin, verovatno.
freehand freehand 00:37 18.02.2013

Re: Tome Srbine!

Nebojsa Krstic
Krstić da se spremi za Ketlin Tarner.

U redu...mogu da zadužim i Roberta De Nira...Poslednji put kad smo se sreli izjavio je da je Srbin, verovatno.

To ono kad ste u Valdorf Astoriji plivali u džakuziju punom šampanjca?
maksa83 maksa83 00:39 18.02.2013

Re: Tome Srbine!

Као што рекох пре неки дан, што се мора није тешко...

Nemoj samo da sobališ neku sveću i napraviš sranje...

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:44 18.02.2013

Re: Tome Srbine!

To ono kad ste u Valdorf Astoriji plivali u džakuziju punom šampanjca?

To! I kad smo mu platili da dođe.
maksa83 maksa83 00:47 18.02.2013

Re: Tome Srbine!

Nebojsa Krstic
Krstić da se spremi za Ketlin Tarner.

U redu...mogu da zadužim i Roberta De Nira...Poslednji put kad smo se sreli izjavio je da je Srbin, verovatno.

A pa to je zicer, nema toga.

Otadžbina kaže - Ketlin!

escherichije_colic escherichije_colic 00:51 18.02.2013

Re: Tome Srbine!

Potrebno je pridobiti podršku samo jednog čoveka, sve ostalo će samo doći na mesto

freehand freehand 00:53 18.02.2013

Re: Tome Srbine!

A pa to je zicer, nema toga.

Otadžbina kaže - Ketlin!

Oke.
A sad - ostaje majka svih pitanja:
ko će da nagna babu?
Da kažem odmah - ja bih zanemario volontere poput Dragoljuba, od te rabote ništa nema. Klimav je on da se na njega osloni Patria.
Nego neko ozbiljan.

maksa83 maksa83 00:55 18.02.2013

Re: Tome Srbine!

ko će da nagna babu?

Pa tradicionalno Velja Babu Nagnam Style...

Srce mi se cepa što ne baratam multimedija alatima da da priložim prigodnu video montažu.
escherichije_colic escherichije_colic 00:56 18.02.2013

Re: Tome Srbine!

freehand

A sad - ostaje majka svih pitanja: ko će da nagna babu?


freehand freehand 01:02 18.02.2013

Re: Tome Srbine!

maksa83
ko će da nagna babu?

Pa tradicionalno Velja Babu Nagnam Style...

Srce mi se cepa što ne baratam multimedija alatima da da priložim prigodnu video montažu.

Hm, priznajem da sam na umu više imao nekog onako - intelkektualca a Rubirozu Van Dam konstitucije...
Poput Brajovića, recimo?
Misliš da on nije dovoljno veliki rodoljub?

escherichije_colic



escherichije_colic escherichije_colic 01:06 18.02.2013

Re: Tome Srbine!

Evo nagnaću ja, ako je metnete u vremeplov i napravite je na Kejtlin iz "Lova na zeleni dijamant"
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 03:21 18.02.2013

Re: Tome Srbine!

ko će da nagna babu?

Koju babu?
blogovatelj blogovatelj 03:37 18.02.2013

Re: Tome Srbine!

Da kažem odmah - ja bih zanemario volontere poput Dragoljuba, od te rabote ništa nema. Klimav je on da se na njega osloni Patria.
Nego neko ozbiljan.


Cerski, a ko drugi?
dragoljub92 dragoljub92 06:27 18.02.2013

Re: Tome Srbine!

ja bih zanemario volontere poput Dragoljuba, od te rabote ništa nema.

on je već udomljen kao takav poznati pedofil pa će sredi ovo
maksa83 maksa83 06:42 18.02.2013

Re: Tome Srbine!

blogovatelj
Da kažem odmah - ja bih zanemario volontere poput Dragoljuba, od te rabote ništa nema. Klimav je on da se na njega osloni Patria.
Nego neko ozbiljan.


Cerski, a ko drugi?

E pa to je već pijukom na nejač.
loader loader 09:03 18.02.2013

Re: Tome Srbine!

Nebojsa Krstic
ko će da nagna babu?

Koju babu?

Samo Klintonka je ostala u igri iz te kategorije ...
Medlin je ljuta, jer je Velja ispalio onda. Jedino... pa da, stvarno (kad je već pomenut)... jedino ako se Cerski ne zauzme. On kao jedan od prvih srpskih sledbenika sexualne revolucije, koji se posle dorađivao i po trulom zapadu, svakako zna te stare tehnike i verovatno je da bi stvar oko ubeđivanja uspela
niccolo niccolo 09:42 18.02.2013

Re: Tome Srbine!

maksa83
Као што рекох пре неки дан, што се мора није тешко...

Nemoj samo da sobališ neku sveću i napraviš sranje...


I don't do candles
freehand freehand 10:31 18.02.2013

Re: Tome Srbine!

dragoljub92
ja bih zanemario volontere poput Dragoljuba, od te rabote ništa nema.

on je već udomljen kao takav poznati pedofil pa će sredi ovo

Aha.
Da nisi prošli put zagrabio šaku viagre pa se zaleteo u zoološki vrt.
Pa su te vatrogasci spašavali kod žirafe i gnjurci kod slonice...
Bruka.

dragoljub92 dragoljub92 15:14 18.02.2013

Re: Tome Srbine!

freehand
dragoljub92
ja bih zanemario volontere poput Dragoljuba, od te rabote ništa nema.

on je već udomljen kao takav poznati pedofil pa će sredi ovo

Aha.
Da nisi prošli put zagrabio šaku viagre pa se zaleteo u zoološki vrt.
Pa su te vatrogasci spašavali kod žirafe i gnjurci kod slonice...
Bruka.


па био си присутан,знаш детаље а и ти си био интендант журке.
milivoje_bg milivoje_bg 21:02 18.02.2013

Re: Tome Srbine!

maksa83
freehand
maksa83
Предлажем да именујемо мене за убеђивање Селме Хајек. Јел има неко против?

Ne može, tebi smo dodeili Vina Dizela.

Frihendu Džon Torturo, Krstić da se spremi za Ketlin Tarner.

Ti ostaješ sa Denijem Devitom?


Ja sam hteo, ali kažu da je taj nebitan pa me je Centralna Otadžbinska Uprava prebacila na slučaj nekog Megana Foxa, moram da proverim ko je on i šta je...

Задатак који додели Централна Отаџбинска Управа се не проверава - већ се извршава (па како год ти било са Меганом).
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:32 18.02.2013

Re: Tome Srbine!

U redu...mogu da zadužim i Roberta De Nira...Poslednji put kad smo se sreli izjavio je da je Srbin, verovatno.

On je od Denirovića iz Bagrdana? A poznat mi je vazda bio, pljunuti deda Mike stric...
A je l Džordžika Kluni sa nama ili protiv nama? Da se blagovremeno formira ženska lista za ubeđivanje, lobiranje i tyrad...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:45 18.02.2013

Re: Tome Srbine!

On je od Denirovića iz Bagrdana? A poznat mi je vazda bio, pljunuti deda Mike stric...

Kaže da je taj.
loader loader 08:26 19.02.2013

Re: Tome Srbine!

Jelica Greganović:
Da se blagovremeno formira ženska lista za ubeđivanje, lobiranje i tyrad...

Da se.
Pametan predlog

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana