Istorija

ROMA TRADITORIBUS NON PREMIA

Dejan Tiago Stanković RSS / 27.02.2013. u 21:28


Još pre Hrista, kada su Rimljani osvajali Hispaniju, u planinama uz Atlantik živelo pleme Luzitanaca. Njihov vođa, po imenu Viriato, bio je spretan ratnik i godinama se uspešno opirao osvajačima.

I ko zna koliko bi Rimu još vremena i napora trebalo da pokori Luzitance da se jednoga dana pod šatorom rimskog vojskovođe Cipiona nisu pojavila trojica ljudi. U torbi su mu doneli lep poklon. Viriatovu glavu. Ubili su ga na spavanju.

Rimljanin im se zahvalio, ali kada su ga pitali za nagradu, obavestio ih je:

"ROMA TRADITORIBUS NON PREMIA" - Rim ne plaća izdajnicima.

Sklon sam poverovati da to nije bilo pitanje morala, već, kako su Rimljani bilo pragmatičan svet, veoma praktično rešenje. Izdajnici su nezajažljivi.

Možeš brda i doline na poklon da im daš, to je alavo, nije mu dosta. Samo izdajnik zna koliko je skupa usluga stati uz one koji su masakrirali tvoj rodni grad. 

 

P.S. da li vam se dopada novi vizuelni identitet bloga? sutra možda vratim sliku ako budem raspoložen za prepucavanje. do tada, laku noć, tekst je ostao neizmenjen, ilustracija je primenjena. lepo spavajte. 

 

Edit:  Dobro jutro.  



Komentari (368)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milojep milojep 00:22 28.02.2013

Re: Izvinjavam se

Dejan Tiago Stanković
meni je drago da ste doneli ispravnu odluku. ljudski život je najvažniji. i sam sam napustio beograd u strahu da će me mobilisati a nisam baš sklon ubijanju niti pogibiji pa sam se povukao.
nadam se da vam je bilo žao vaših sugrađana i da ste se na svakom mestu zalagali protiv ubijanja, u meri u kojoj je neko bio spreman da vas sluša. nas sitne pojedince s malim životima, doduše retko ko sluša. zato je odgovornost na onima eksponiranima.


Kako Vi znate da se Kusturica na nekom blogu kao i Vi nije zalagao protiv rata. A eto on Vas ne napada za istu stvar. Možda prati vaše blogove. Biće da je to.
zemljanin zemljanin 00:25 28.02.2013

Re: Izvinjavam se

Dejan Tiago Stanković
meni je drago da ste doneli ispravnu odluku. ljudski život je najvažniji. i sam sam napustio beograd u strahu da će me mobilisati a nisam baš sklon ubijanju niti pogibiji pa sam se povukao.
nadam se da vam je bilo žao vaših sugrađana i da ste se na svakom mestu zalagali protiv ubijanja, u meri u kojoj je neko bio spreman da vas sluša. nas sitne pojedince s malim životima, doduše retko ko sluša. zato je odgovornost na onima eksponiranima.

Ljudski je osećati strah i biti svestan njega ... ovo "povukao se" i "napustio" se u žargonu zove pobegao ... i ni to nije ništa neljudski ... problem je da ti je država omogućila da se danas javiš i ističeš svoju lucidnost u takvim trenucima ... a kada se u to uvuće i Kusturica, opet dolazimo do toga da je tekst teško objasniti iz bilo kog ugla ...
natasavb natasavb 00:34 28.02.2013

Re: Izvinjavam se

nadam se da vam je bilo žao vaših sugrađana i da ste se na svakom mestu zalagali protiv ubijanja,


Moji sugrađani su bili ubijani sa više strana.

Ne znam da li mislite na Srbe koji su ostali u gradu, pa su ubijani samo zato što su Srbi,
ili na Srbe u srpskom delu grada na koje je pucao snajper i padale granate, ili ne sve one koji su ostali u gradu, ali je svakako odgovor - da, zalagala sam se protiv ubijanja.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:35 28.02.2013

Re: Izvinjavam se

Dejan Tiago Stanković
država omogućila
šta ovo znači?

država nama ništa ne omogućava. mi državu plaćamo da nam pruža usluge kao što su održanje reda i mira i pravda. naša država svoj deo društvenog ugovora u mnogo prilika nije ispunila.


čekaj batice, mnogo pišeš-brišeš (i ono ispod princija si izbrisao). malo pre je ovde stajalo nešto u vezi emirovih intervjua devedestih, pa je na neki volšeban način nestalo.

evo jednog njegovog teksta iz tog perioda:

Rasimu, mučeniku
zemljanin zemljanin 00:41 28.02.2013

Re: Izvinjavam se

Dejan Tiago Stanković
država omogućila
šta ovo znači?

država nama ništa ne omogućava. mi državu plaćamo da nam pruža usluge kao što su održanje reda i mira i pravda. naša država svoj deo društvenog ugovora u mnogo prilika nije ispunila.

Pa pogledaj to ovako ... neko je izvršio agresiju na državu ... i svi njeni građani su pozvani da tu državu i sve druge građane zaštite ... neki građani su se plašili ili imaju prgovor savesti ... to je sve ok ... onda taj NN građanin lepo sagleda sebe i svoje mogućnosti i kaže "državo, ljudi ja to ne mogu" ... i to kaže jasno i glasno ... to znači da taj građanin NN ima svoj stav i principe i da je spreman da stane iza njih ... međutim kada građanin NN odluči da emigrira sa jedinim ciljem a to je izbegavanje zakonskih sankcija koje povlači njegov stav, onda ga država proglasi za dezertera jer je svojim nastupom direktno promeni sudbine mnogih ljudi ... i to je prestup koji se ne oprašta tako lako ... to nije građanski rat ili naše republičko ratovanje ... svejedno država je tebi oprostila ... i to je u ingerencijama države ... ono što ne razumem je kako neko ko je pomilovan nakon toga krene da osuđuje ???

Da li ponekad razmisliš da je to isticanje tvojih postupaka i namera u direktnoj koliziji sa građaninom NN koji je bio spreman da istupi zarad odbrane onoga što smatra vrednim ... da li ponekad treba imati elementarnu empatiju prema onima koji su nastradali u tom ratu ? ... da li izdaja ima šire značenje od onoga koje mu ja/ti namenimo ?
hajkula1 hajkula1 01:28 28.02.2013

Re: Izvinjavam se

natasavb

Moji sugrađani su bili ubijani sa više strana.

Ne znam da li mislite na Srbe koji su ostali u gradu, pa su ubijani samo zato što su Srbi,
ili na Srbe u srpskom delu grada na koje je pucao snajper i padale granate, ili ne sve one koji su ostali u gradu, ali je svakako odgovor da, zalagala sam se protiv ubijanja.


Pazi kad se o ovome ne piše, nema gde da se pročita. Granatirani su samo oni drugi. Znaš ono, kao Sarajevo muslimanski grad.
blogovatelj blogovatelj 21:58 28.02.2013

Re: Izvinjavam se

i ono ispod princija si izbrisao


Trazim uporno i princija i ono ispod princija, ali ne nalazim...
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:20 28.02.2013

Re: Izvinjavam se

i ono ispod princija si izbrisao


Blogovatelj
... Trazim uporno i princija i ono ispod princija, ali ne nalazim...


Izbrisao je domaćin i mene, kada sam se javio treći put i protestovao što je Kusturicu uporedio sa - Knutom Hamsunom. (Kao koletaralnu štetu tom prilikom izbrisao je i jedan nadovezujući komentar Predatortza).

Meni nije žao što me obrisao - to je njegovo pravo. Bez zezanja.
Verovatno mu se tamo nešto nije svidelo, dobro je da ne traži od mene da se ja njemu izvinim, he, he, he...

(Drugim rečima, brisanje je iz raja uteklo! Bilo bi loše kada domaćin ne bi imao tu opciju, jer svakakvi se javljaju, što jes' jes'... ).

Ponekad pomislim da bi mi bilo bolje da se bavim jogom:

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:28 28.02.2013

Re: Izvinjavam se

vladimir petrovic Жонпи
Drugim rečima, brisanje je iz raja uteklo!

Не само брисање, каткад и преписивање. :)))

ROMA TRADITORIBUS NON PRAEMIAT

P.S.
А можда и није, видим да се наслов разликује, неко мора да је погрешио???
vladimir petrovic vladimir petrovic 23:12 28.02.2013

Re: Izvinjavam se

Predrag Brajović
... Не само брисање, каткад и преписивање. :)))

ROMA TRADITORIBUS NON PRAEMIAT

P.S.
А можда и није, видим да се наслов разликује, неко мора да је погрешио???


Imaš oko sokolovo! (Mislim na ovo uočavanje greščice, makar i samo u dva slova, u naslovu).

S druge strane, baš ti hvala za link (uvek čovek nešto nauči kad se nađe tamo gde su sveznalice!).

A kad sam video sliku smrti Viriata, šefa Luzitanaca, odmah sam poželeo da je ovde okačim, slika nikada dosta:


"La muerte de Viriato, jefe de los lusitanos",
José de Madrazo Agudo hacia 1807.
Museo del Padro (Madrid)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:23 28.02.2013

Re: Izvinjavam se

vladimir petrovic
Imaš oko sokolovo! (Mislim na ovo uočavanje greščice, makar i samo u dva slova, u naslovu).

Имам четворо очију, моје и туђе!
:)))))
bolid1 bolid1 00:19 28.02.2013

Brate...

Citam ovo i ne verujem...jbt, ko je izdao, ko poginuo, a ko otiso, da ne bi poginuo...

O Kusti uvek, samo ne ovako i ne sa ovoliko zle krvi.

hajkula1 hajkula1 00:32 28.02.2013

Re: Brate...

bolid1
Citam ovo i ne verujem...jbt, ko je izdao, ko poginuo, a ko otiso, da ne bi poginuo...

O Kusti uvek, samo ne ovako i ne sa ovoliko zle krvi.



Opusti se.
Ne znam da je Kusturicu puno ljudi ovako svojski branilo od napada. Obično je bivalo suprotno.


hajkula1 hajkula1 00:32 28.02.2013

Re: Brate...

hajkula1 hajkula1 00:33 28.02.2013

Bar to


Dobro, zamenio si fotku.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 00:36 28.02.2013

Re: Bar to

pa da možete hladne glave da pročitate tekst. možda neko i primeti koliko sam u pravu.
freehand freehand 00:37 28.02.2013

Re: Bar to

hajkula1

Dobro, zamenio si fotku.

Meni je Nemanja na onoj prvoj bio lepši.
predatortz predatortz 00:40 28.02.2013

Re: Bar to

Dejan Tiago Stanković
pa da možete hladne glave da pročitate tekst. možda neko i primeti koliko sam u pravu.


Šta ti zapravo zameraš Kusturici ?
To što nije bio deo Alijine ratne mašinerije?

Eno ti Hadžihafizbegovića. On tvrdi da su Caco i Alija bili gazije ( nešto kao naši junaci).
Taj model umetničkog angažmana propovedaš?
Stvarno te ne kontam...
Kusturica se, u momentu kad se raspadala njegova država, opredelio i izabrao stranu.
Ko si ti da mu osporavaš pravo na izbor?
Neka moralna vertikala?
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 00:45 28.02.2013

Re: Bar to

ne vredi prijatelju raspravljati se. složimo se da se ne slažemo i ćao. ja za svoje ideje nisam raspoložen da se bijem, mada to ne znači da ih nemam. to misliš ovako, ja onako, i lepo nam svima. svako živi kako je zaslužio.
ja inače i ne znam o kom ti to caci nit me zanima.
natasavb natasavb 00:46 28.02.2013

Re: Bar to

Ko si ti da mu osporavaš pravo na izbor?


I koji su uopšte kriterijumi - šta je izdaja, a šta ne?
Zanima me šta autor bloga misli, da li je recimo i Jergović izdajica?
Ili su to samo oni koji su došli u Srbiju?
milojep milojep 00:47 28.02.2013

Re: Bar to

Dejan Tiago Stanković
pa da možete hladne glave da pročitate tekst. možda neko i primeti koliko sam u pravu.


Zar ne misliš koliko je podlo iskorišćena ova brojka od 11 hiljada ubijenih u Sarajevu (koja se vidi na slici) kada se zna da je par hiljada Srba skončalo u istom tom Sarajevu od dela istih tih 'Sarajlija' koje ti verovatno smatraš braniocima. A rekoh ti stavi sliku Miloševića bolje se uklapa u priču o izdaju i 'alavim pljačkama nakon izdaje. A mogao si da staviš i slike bombardovane Srbije.
Kako možeš da ne osećaš ni trunku stida ovim što večeras radiš?
predatortz predatortz 00:47 28.02.2013

Re: Bar to

svako živi kako je zaslužio.


Ja se na svoj život ne žalim. Niti sam toliko ogorčen da sa par tisuća km razdaljine delim ljudima moralne lekcije. Svakom njegov obraz.
Laka ti noć.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 00:50 28.02.2013

Re: Bar to

laka noć. sve najbolje želim.
freehand freehand 00:53 28.02.2013

Re: Bar to

Dejan Tiago Stanković
laka noć. sve najbolje želim.

E, gazda... Koliko ono reče da Portugalija nije ratovala, pa da idem i ja da spavam?
hajkula1 hajkula1 01:33 28.02.2013

Re: Bar to

milojep

Kako možeš da ne osećaš ni trunku stida ovim što večeras radiš?


Gajilo se to.
ivana23 ivana23 00:51 28.02.2013

***

49 41 49 41 00:54 28.02.2013

Kustu

Za ambasadora, svih balkanskih zemalja (included dezelu) pri UN!

Ako nece, raspisati crvenu Interpolovu poternicu sa novcanom nagradom od 100.000
(R maraka, dolara, eura, ako treba i protivrednost u zlatu).






albertus_magnus albertus_magnus 01:21 28.02.2013

Kusturica 1993.

RASIMU, MUČENIKU

Sve češće, u besanim noćima, pred mene izlazi slika koju sam ne tako davno vidio na sarajevskom aerodromu. Čekajući majku ugledao sam veliku grupu ljudi. Među njima isticao se jedan visoki gorštak zaraznoga osmijeha, skidao je culah sa glave, gladio se po ostacima sijede kose...sve dok iz svjetine nije dotrčalo neko dijete i zagrlilo ga. Dedo srećan sto je živ a unuk što mu se dedo vratio iz daleke Mekke, sa hadžiluka. Plakali su zajedno i grabili prema izlazu. Gledao sam za njima, suza mi je krenula niz lice i kao što tada nisam znao zašto sam zaplakao, ne znam ni danas dok sjedim na amsterdamskom aerodromu. Četiri godine kasnije sjedim i čekam avion, tumarajući svijetom sa svojim novim filmom, nema niti jednog putnika u čije lice ne zagledam i poredim s licima voljenih ljudi iz Sarajeva.
Ponovo mi suza krenu, sada iz sasvim drugog razloga... U Amsterdamu sam sreo Rasima iz Lopara. Čovjek, rudar kojeg su četnici izdvojili iz grupe rudara, svezali i potkovali...

U slici sretnog zagrljaja djeda i unuka koji se vraća sa velikog putovanja, gledao sam radost, a slika Rasima iz Lopara potresla me snagom najjačeg zemljotresa. Tu nema suza....njegovo zbunjeno, blago lice kao da me još blažim očima pita ZAŠTO? Ne mogu da mu odgovorim, samo vidim ispred sebe slike stradalnika Bosne. Najednom, kao kod tužnih očiju kipa, predamnom srušile su se sve moje političke iluzije. Od tog momenta sve što budem vidio i čuo imaće drugu vrijednost...
Pred poštovanim Rasimom, čovjekom koji me gledao očima mučenika, klonula je moja duša i znao sam da ću pred njim klečati kao pred uzvišenom svetosti.

Kada je počeo rat u BiH moj glas se čuo, ali čini mi se gubio u buci stvaranoj sa svih strana. A ja zgađen od političara s kojima ne bih dijelio ni kafanu a kamoli republiku, zgađen novinarima koji su kaljali moju familiju, djecu mi nazivali kopiladima, a suprugu kurvom, pokojnog oca špijunom....ja sam od tih ljudi koji su činili šumu, obnevidio, umuknuo i kao kakav Don Kihot nastavio voditi privatni rat, a ljudi iz Sarajeva stradavali su iz dana u dan. Da li je moguće da sam zbog ljudi koji su širili laži o meni, potisnuo sliku svog djetinjstva, svoga grada, svojih voljenih ljudi? Nije mi bilo dovoljno da gledam CNN, jer kako se vidi, a to sam već pisao, Evropa samo supervizira zločine po Bosni.

Trebalo mi je da vidim mučenika Rasima iz logora i da emocionalno pregorim i zaboravim sve politike i istorije svijeta...trebalo mi je da vidim blage oči koje pitaju - zašto Emire - i da shvatim da nema te istorije i predistorije koja može da opravda potkivanje živog čovjeka. To svi znaju, ali Rasimovo lice kazuje bol svih stradanja u Bosni...

I dok tumaram svijetom bosanske muslimane ubijaju ne kao sezonske berače pamuka, nego samo zato što su muslimani. Znam da stradaju i drugi, ali sigurno muslimani najviše. Tumaram tako svijetom, nosim svoj posljednji film sa sobom i golemi semer u duši. Pomiren sa smrću govorim i pišem od srca.
juniorr juniorr 01:36 28.02.2013

Re: Kusturica 1993.

ljudi ne znaju kustu...........
bubamarac bubamarac 01:44 28.02.2013

Re: Kusturica 1993.

juniorr
ljudi ne znaju kustu...........

...pa se zalijecu i pisu gluposti. Sad bi red bio da se uz kratko izvinjenje blog ipak obrise.
hajkula1 hajkula1 01:49 28.02.2013

Re: Kusturica 1993.

Šta reći?

Užas. U svakom ratu najviše su stradali najslabiji, najneviniji, najpošteniji. Primera na žalost ima previše. Meni je zlo kada se setim potresnih vesti o Babinim muslimanima u blokadi, na otvorenom...

Kakav komentar može da se napiše, sem da se zločin osudi? Svaki drugačiji, bilo kakva analiza bi bila relativizacija samog opisanog zlodela.

hajkula1 hajkula1 01:51 28.02.2013

Re: Kusturica 1993.

juniorr
ljudi ne znaju kustu...........



Neko ga po malo zna, čitao i pratio šta je radio, pisao, pa ga poštuje zbog toga a da nije njegov filmofil.
freehand freehand 02:28 28.02.2013

Re: Kusturica 1993.

juniorr
ljudi ne znaju kustu...........

Ali nam ti ovako diskretno daješ do znanja da ima i onih koji ga znaju, onoliko, al ih skromnost sprečava da sve te zajedničke trenutke, doživljaje i - zašto ne reći? - emocije podele sa nama...
juniorr juniorr 09:03 28.02.2013

Re: Kusturica 1993.

Ali nam ti ovako diskretno



diskretno, malo morgen.
ti izgleda davno nisi mako iz pančeva, jel te znaju svi tamo, mislim ono na pijacu kad odeš?
a vidi kad u svetu skoro pa jedino znaju kustu. ok, i bregu, novaka for sure a onoliko.
pri čemu je jedini kusta ovde gradio, stvarao, ovde dovodio, e da bi ga svako malo svaka budala zapljunula.
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:45 28.02.2013

O dva srpska intelektualca:

Novokomponovanog vožda krajem osamdesetih godina XX veka najviše su veličali ugledni srpski intelektualci, pogotovo akademici. U odnosu na povampirene podržavaoce lika i dela Slobodana Miloševića, kritičari novog vođe bili su, na žalost, u manjini.

Uzmite na primer dva ugledna srpska intelektualca, koji su hvalili i podržali Miloševića kada je pučem na tzv. VIII sednici septembra 1987. godine prigrabio vlast u Srbiji: Borislav Mihajlović Mihiz i Matija Bećković.

Borislav Mihajlović Mihiz, pošto je uvideo koga je i šta je podržao, prihvatio je sopstvenu odgovornost i javno se pokajao. Kada se sredinom 1993. razočaran povukao iz dnevne politike, najpre je vratio mandat narodnog poslanika. Zatim je publikovao svoja pokajnička saopštenja. Dok je divljao brutalni rat u susednoj Bosni, Mihiz se Otvorenim pismom obratio svojim prijateljima akademicima i domaćoj “eliti”:

"...Okrnjili smo ugled Crkve, Univerziteta, Akademije, Udruženja književnika, i gotovo svih javnih ličnosti koje su nešto značile. Spiskali smo narodnu privredu, proćerdali državu, i standard njenog stanovništva, a srpski narod obesramili na rubu sveta. Vladajuće režimske garniture koje su dovele do tog katastrofalnog bilansa bez premca, a bogami i njihovi protivnici koji u tome nisu umeli da ih spreče, moraju da odu sa političke scene. Među njima, razume se i onaj koji Vam govori!"

U poslednjem intervjuu javno je priznao da se kaje za sve kuda je naveo srpski narod da ide. Obećao je da će posle toga zaćutati. Održao je datu reč. Izolovao se u svom stanu, u znak protesta i rezignacije, sve do smrti decembra 1997. godine!

Nasuprot Mihizu pokajniku, ostali mnogobrojni podržavaoci vođinog nelika i nedela, a među njima i Matija Bećković, držali su se politikantstva “događanja naroda” sve do konačnog sloma 2000. godine. Da bi posle pada voljenog vođe kameleonski prefarbali biografije. Ne hajući za upozorenja i proteste manjine srpskih intelektualaca. Nekolicine doslednih u antiratnoj poziciji.

Take sides! Mihiz ili Matija?

nevenb nevenb 07:54 28.02.2013

Re: O dva srpska intelektualca:

Filip Mladenović

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 08:55 28.02.2013

Gradovi izdajnici

Nemanja/Emir nije izdao svoj 'rodni grad' - njegov 'rodni grad' je izdao njega.

On je hteo Evropu i Svet, a njegov 'rodni grad' kamile, mudzahedine i vehabije.

U krajnjem - to je pitanje ukusa i stila, a o tome se ne raspravlja.

Shto se tiche Srbije - bilo bi dobro kad bi u Srbiji bilo deset, dvadeset, pedeset Nemanja i Kustendorfa. Ali ima jedan. I uskoro mozda ni jedan. Izblogovacemo i poslednjeg (a koji nije ni prvi ni poslednji).




juniorr juniorr 09:05 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici

On je hteo Evropu i Svet, a njegov 'rodni grad' kamile, mudzahedine i vehabije.

U krajnjem - to je pitanje ukusa i stila, a o tome se ne raspravlja.

Shto se tiche Srbije - bilo bi dobro kad bi u Srbiji bilo deset, dvadeset, pedeset Nemanja i Kustendorfa. Ali ima jedan. I uskoro mozda ni jedan. Izblogovacemo i poslednjeg (a koji nije ni prvi ni poslednji).


nevenb nevenb 09:21 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici

On je hteo Evropu i Svet, a njegov 'rodni grad' kamile, mudzahedine i vehabije.

...i nađe tu Evropu i taj Svet kod Miloševića? Uhhhh!
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:27 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici

nevenb
On je hteo Evropu i Svet, a njegov 'rodni grad' kamile, mudzahedine i vehabije.

...i nađe tu Evropu i taj Svet kod Miloševića? Uhhhh!


Ne - Nemanju Evropa i Svet nadju u Kustendorfu.

BTW - ja sam mislio da 'Miloshevic' vishe nije magichna rech koja sve objashnjava i zapushava sve rupe. Wishful thinking.

freehand freehand 09:27 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici

On je hteo Evropu i Svet, a njegov 'rodni grad' kamile, mudzahedine i vehabije.

Ajde? Baš kamile i mudžahedine?
A na brdu su hteli koze i kozake, pa se on ipak opredelio za koze i Edičku Limonova?
Ja mislim da bi te, da je u prilici, Kusturica sad zamolio da ga više ovako ne braniš.

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:33 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici

Ja mislim da bi te, da je u prilici, Kusturica sad zamolio da ga više ovako ne braniš.


Ja branim Kusturicu!? Ti si se neshto prebacio - a ne branim ni sebe (pa si se opet premetnuo, a niko te nije lahko udario).

A ako ti je 'Edichka' problem - reshi to sa njim.
freehand freehand 09:41 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici

A ako ti je 'Edichka' problem - reshi to sa njim.

Ne, problem su mi kamile, mudžahedini i vehabije.
Ko je u Sarajevu '92 hteo kamile i mudžahedine?

A problem su mi i genijalci koji sa ugrađenim nepogrešivim detektorima za htenja i izdaje.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:44 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici

Ne, problem su mi kamile, mudžahedini i vehabije.


Free - ne znash nishta o mudzahedinima niti o vehabijama?
Nisi chuo? Bio si mali, a stariji nisu hteli da te sekiraju?

A kamile bi voleo da jashesh? Makar su i metafora?
janeznam janeznam 09:48 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici

nepogrešivim detektorima

ili kako je taj nepogresivi detektor detektovao da je dss idealna stranka da njegova genijalnost - filmski umetnik postane clan iste.
freehand freehand 09:50 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici

Free - ne znash nishta o mudzahedinima niti o vehabijama?

Ne. A ti znaš ko je '92 i '93 u Sarajevu, gladan, žedan, sluđen - pod granatama i snajperskim hicima - sanjao kamile i šerijat.
A kamile bi voleo da jashesh? Makar su i metafora?

Ja vidim da ovde ti jašeš metafore, i to očajno.
janeznam
nepogrešivim detektorima

ili kako je taj nepogresivi detektor detektovao da je dss idealna stranka da njegova genijalnost - filmski umetnik postane clan iste.

Zar to nije njegova potpuno privatna stvar?
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:52 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici

freehand
Free - ne znash nishta o mudzahedinima niti o vehabijama?

Ne. A ti znaš ko je '92 i '93 u Sarajevu, gladan, žedan, sluđen - pod granatama i snajperskim hicima - sanjao kamile i šerijat.
A kamile bi voleo da jashesh? Makar su i metafora?

Ja vidim da ovde ti jašeš metafore, i to očajno.


Traljavo i nedomishljeno - mogao bih da zaradim $ kladeci se na tvoje nedovrshenosti.

Prvo - ko je shta sanjao nemam pojma. Ali dobro znam shta se u 'zbilji' dogodilo - a dogodili su se mudzahedini i vehabije.

Drugo - 'sve shto kazesh to si ti' - radi samo u obdanishtu, posle je bezveze.
predatortz predatortz 09:58 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici


Ne. A ti znaš ko je '92 i '93 u Sarajevu, gladan, žedan, sluđen - pod granatama i snajperskim hicima - sanjao kamile i šerijat.


Znam ja. Onaj koji nije bio ni gladan, ni žedan,nis sluđen... A u svom književnom opusu je prizivao šerijat u Bosni. On je i doveo Mužahedine u Bosnu.
Jebi ga, Sarajlije su odlučile da ih on vodi. Pošli su za njim u to što su pošli. Prošli su kako su prošli...

Kusturica i ja nismo hteli da nam takav čovek bude predsednik.
Ja se nisam pokajao zbog toga, a koliko vidim ni on.

Izvini Dejane, ne pronalazim se u 'Islamskoj deklaraciji'. Po cenu da izdam rodni grad, odupiraću se toj ideji.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 10:02 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici

Znam ja. Onaj koji nije bio ni gladan, ni žedan,nis sluđen... A u svom književnom opusu je prizivao šerijat u Bosni. On je i doveo Mužahedine u Bosnu.


Sad (ili malo kasnije) ce Free da objasni kako sam ih ja izmislio.
Do tada (moze da uzme malo vishe vremena) - ja odoh na spavanje.
Laku noc svima.
freehand freehand 10:26 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici

Znam ja. Onaj koji nije bio ni gladan, ni žedan,nis sluđen... A u svom književnom opusu je prizivao šerijat u Bosni. On je i doveo Mužahedine u Bosnu.
Jebi ga, Sarajlije su odlučile da ih on vodi. Pošli su za njim u to što su pošli. Prošli su kako su prošli...

Čekaj, a nije ti smetao Radovan Karadžić koji je u sovjoj poeziji mrzeo svoj grad, ili Ratko Mladić sa svojim komunizmom i beskrajno odanošću Titu? Ni pomenuti kozaci? Ni fukara koja je sebe zvala četnicima a dolazila iz Srbije da kolje, potkiva i obnovi domaćinstvo?
Gde su danas kamile i mudžahedini u Sarajevu?
A suština priče je da se ne mogu svoditi stvari na te besmislene metaforičke pojave koje dobro dođu u ratnoj propagandi, ali su ipak samo etikete u ovakvoj raspravi.
Da si ti, Predatore, bio u Sarajevu i da ti je svakodnevno padalo na glavu, i padalo, i padalo - i ti bi pomoć tražio tamo gde je ima, i ne bi bio mnogo gadljiv. Mudžahedine ili Žirinovskog sa eliptonom, isti ti je to qrac.
Naser tamo, Repić ovamo, Caco tamo Arkan vamo, bez obzira na presude.

Ali nije taj rat, Predatore, počeo zbog uvođenja šerijata, ni zbog kamila.
predatortz predatortz 10:37 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici


Čekaj, a nije ti smetao Radovan Karadžić koji je u sovjoj poeziji mrzeo svoj grad, ili Ratko Mladić sa svojim komunizmom i beskrajno odanošću Titu?


Nisam pratio književni opus Radovanov, tako da ne mogu na to da ti odgovorim. Ratko mi je uvek pičio po ganglijama, i nebrojeno puta sam na blogu pisao da ga smatram za nesposobnu komunističku bitangu.

Gde su danas kamile i mudžahedini u Sarajevu?


Kad si ti poslednji put bio u Sarajevu? Znaš li da ni u Teheranu nema onoliko džamija po kvadratnom kilometru. U nizu tih džamija ima jedna u kojoj se otvoreno propoveda džihad i niko ništa ne čini po tom pitanju. Treba li to da me veseli ?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:38 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici

freehand
Ali nije taj rat, Predatore, počeo zbog uvođenja šerijata, ni zbog kamila


nego zato sto je pomenuti pisac "Islamske Deklaracije" to izricito hteo nepotpisavsi lisabonski dogovor ...
Bojan Budimac Bojan Budimac 10:40 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici

freehand

Ne vredi Free. Tvoj osnovni problem na ovom blogu je što misliš da možeš da razgovaraš na osnovu činjenica i sa ljudima (neproverena glasina je da se iza svako nicka krije čovek). Međutim to se x puta kako na ovom tako i na drugim ćoškovima interneta pokazalo nemogućim. Zašto očekuješ od onih sa memorijom pileta i koncentracijom vinske mušice da se sete nečega što je bilo pre više od 20 godina?
predatortz predatortz 10:45 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici

Zašto očekuješ od onih sa memorijom pileta i koncentracijom vinske mušice da se sete nečega što je bilo pre više od 20 godina?


Izvini, visokoumni gospodine, ali ja sam protiv tih mudžahedina ratovao. A jako dobro znam koje su zastave nosili i koje pokliče uzvikivali Alijini sledbenici u mom gradu,još pre rata.

Sve mi je to ostalo urezano u mom pilećem mozgu. Jako dobro pamtim te stvari.

Dočim, u tvom razvijenom mozgu, sve više primećujem kapacitet za bezobrazluk i vređanje, sve manje za pristojan razgovor.
Bojan Budimac Bojan Budimac 10:47 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici

predatortz

Koji ti je? Prepoznao si se?
freehand freehand 10:49 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici

Nisam pratio književni opus Radovanov, tako da ne mogu na to da ti odgovorim. Ratko mi je uvek pičio po ganglijama

Bio si zauzet "Islamskom deklaracijom", znam.
Kad si ti poslednji put bio u Sarajevu? Znaš li da ni u Teheranu nema onoliko džamija po kvadratnom kilometru. U nizu tih džamija ima jedna u kojoj se otvoreno propoveda džihad i niko ništa ne čini po tom pitanju. Treba li to da me veseli ?

Stvarno nisam bio odavno, al znam da u toj nesrećnom kvazi glavnom gradu jedne nesrećne kvazi države nema šerijata.
A i u Banjoj Luci niču džamije, one što su bile nikom ponikle. Znači li to da se i Dodik Dohvatio Deklaracije?

I sve ovo ispočetka na blogu čoveka koji daje sebi za pravo da drugoga, u tuđoj zemlji, a u maniru svojih kobajagi najžešćih duhovnih neprijatelja - proglašava izdajnikom!

predatortz predatortz 10:51 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici

Bojan Budimac
predatortz

Koji ti je? Prepoznao si se?


Jok! Prepoznao sam žaoku. Bespotrebnu, omalovažavajuću.
Ne sećam se da je neko na ovom blogu na taj način razgovarao sa tobom.
Ti,očigledno, smatraš da možeš i trebaš ovako da se obraćaš ljudima.
janeznam janeznam 10:54 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici

Zar to nije njegova potpuno privatna stvar?

jeste. a zasto se u srbiji postaje clanom bilo koje stranke? ko je u ovom slucaju imao koristi? i neobavesteni i kusturica. kako? lepo. toliko lepo da sada pere ruke od svega i daje ostavku. samo se pitam da li ce raspustiti i svoje licno obezbedjenje koje je ulazilo u otvorene sukobe sa mestanima okolnih sela oko kojih je umetnik kusturica ogradio svojim granicama svoje kraljevstvo.

predatortz predatortz 10:55 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici


Stvarno nisam bio odavno, al znam da u toj nesrećnom kvazi glavnom gradu jedne nesrećne kvazi države nema šerijata.


Pitaj moju sestru od tetke, koja radi u zajedničkim organima, ima li ga ili ne.
Koleginice joj dolaze kao nindže zakukuljene, ne smeju muško u oko da pogledaju,kroz nju gledaju kao da ne postoji. Kad joj je pukla guma, vulkanizeru je novac morala da ostavi na sto, jer joj je rekao da ne sme ni slučajno da je dotakne rukom...

Mani, Fri...
savamala savamala 11:00 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici

toliko lepo da sada pere ruke od svega i daje ostavku. samo se pitam da li ce raspustiti i svoje licno obezbedjenje koje je ulazilo u otvorene sukobe sa mestanima okolnih sela oko kojih je umetnik kusturica ogradio svojim granicama svoje kraljevstvo.


Причаш глупости јер не знаш или си лењ да прочиташ законе који регулишу ову материју. Кустурица је као директор заштићеног подручја био дужан да оформи чуварску службу. Такође, био је дужан, по закону, да спроводи све оно што му је држава наложила. Проблем је што је он то и радио за разлику од многих других који то не раде, па је то упало у очи. Свако ко спроводи закон долази неминовно у сукоб са онима који хоће да га крше. Наравно, много је лакше из дубине мрака и незнања пљувати оне који су бољи, у сваком погледу, од нас.
bolid1 bolid1 11:01 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici

predatortz
Kad joj je pukla guma, vulkanizeru je novac morala da ostavi na sto, jer joj je rekao da ne sme ni slučajno da je dotakne rukom...


ŠKK?!
janeznam janeznam 11:43 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici

Причаш глупости јер не знаш или си лењ да прочиташ законе који регулишу ову материју. Кустурица је као директор заштићеног подручја био дужан да оформи чуварску службу. Такође, био је дужан, по закону, да спроводи све оно што му је држава наложила. Проблем је што је он то и радио за разлику од многих других који то не раде, па је то упало у очи. Свако ко спроводи закон долази неминовно у сукоб са онима који хоће да га крше. Наравно, много је лакше из дубине мрака и незнања пљувати оне који су бољи, у сваком погледу, од нас.


skoro si sve pogodio.
samo, zasto onda vraca duznost poverenu mu od drzave. da ga ta ista drzava za nesto ne vuce za rukav?
savamala savamala 13:42 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici

skoro si sve pogodio.


Нисам ништа погодио јер нисам ни погађао већ сам написао шта је предвиђено законом.
Питање је, како је могуће да ти ниси баш ништа погодио јер и незналице статистички имају шансу да понекад погоде тачан одговор. Изгледа да се теби успех чак ни случајно не догађа. Вероватно је то разлог што мрзиш и оговараш оног коме је успех свакодневно стање.

samo, zasto onda vraca duznost poverenu mu od drzave. da ga ta ista drzava za nesto ne vuce za rukav?


Зато што нема разлога да прегања са сељачијом и примитивцима и да слуша аргументе овакве као што су твоји. Лепо вам је рекао да наставите да се ваљате у блату али без њега. Сваком своје.
janeznam janeznam 14:12 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici

Зато што нема разлога да прегања са сељачијом и примитивцима и да слуша аргументе овакве као што су твоји. Лепо вам је рекао да наставите да се ваљате у блату али без њега. Сваком своје.


savrseno.

aj sad lepo sve nanovo ali bez neprimerenih izraza tipa seljacija (! ), primitivci, valjanje u blatu, itd . civilizovano, kulturno kao sto su kusturicini filmovi - savrsena slika zivota koji retko koji umetnik moze da pretoci u film - najozbiljnije bez ironije.


cane.srbljanovic cane.srbljanovic 18:53 28.02.2013

Re: Gradovi izdajnici

Bojan Budimac
freehand

Ne vredi Free. Tvoj osnovni problem na ovom blogu je što misliš da možeš da razgovaraš na osnovu činjenica i sa ljudima (neproverena glasina je da se iza svako nicka krije čovek). Međutim to se x puta kako na ovom tako i na drugim ćoškovima interneta pokazalo nemogućim. Zašto očekuješ od onih sa memorijom pileta i koncentracijom vinske mušice da se sete nečega što je bilo pre više od 20 godina?


Really classy guy, huh!?

nevenb nevenb 15:36 01.03.2013

Re: Gradovi izdajnici

Ne - Nemanju Evropa i Svet nadju u Kustendorfu.

Ovo ne osporavam, ali ga to ne amnestira za podržavanje Miloševićevog režima.
BTW - ja sam mislio da 'Miloshevic' vishe nije magichna rech koja sve objashnjava i zapushava sve rupe. Wishful thinking.

a ovo mi je bzvz.
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 07:13 03.03.2013

Re: Gradovi izdajnici

I uskoro mozda ni jedan.

A onda cemo moci na miru da kopamo nikl. I da uzmemo proviziju. I da dodamo bonus onima koji su prvi radili na tome da se covek skloni.
antioksidant antioksidant 10:45 28.02.2013

:)


primećujem rađanja nekoliko lepih prijateljstava tokom "rasprave"



nismo oskudevali u serdarima i vojvodama nikada
lepo
niccolo niccolo 10:52 28.02.2013

Re: :)

primećujem rađanja nekoliko lepih prijateljstava tokom "rasprave"

Ето...а неки су предлагали брисање блога...
Bojan Budimac Bojan Budimac 10:53 28.02.2013

Re: :)

antioksidant
rađanja

Čopora, AO, čopora.
antioksidant antioksidant 10:54 28.02.2013

Re: :)

Bojan Budimac
antioksidant
rađanja

Čopora, AO, čopora.

:) uvek je lako prepoznati druge u čoporu
antioksidant antioksidant 10:55 28.02.2013

Re: :)

niccolo
primećujem rađanja nekoliko lepih prijateljstava tokom "rasprave"

Ето...а неки су предлагали брисање блога...

da, najviše oni koji su za slobodu govora
Bojan Budimac Bojan Budimac 10:56 28.02.2013

Re: :)

antioksidant

:) uvek je lako prepoznati druge u čoporu

Pa to ti ka'em :)
niccolo niccolo 10:56 28.02.2013

Re: :)

antioksidant
niccolo
primećujem rađanja nekoliko lepih prijateljstava tokom "rasprave"

Ето...а неки су предлагали брисање блога...

da, najviše oni koji su za slobodu govora

Што му, на овим просторима, некако дође логично
antioksidant antioksidant 10:59 28.02.2013

Re: :)

edit
freehand freehand 11:05 28.02.2013

Re: :)

antioksidant
edit

Wow, kakvu ti dobru muziku slušaš?!
antioksidant antioksidant 11:07 28.02.2013

Re: :)

zav zev na kev kev

bolid1 bolid1 11:11 28.02.2013

Re: :)

Thx, AO...potpuno sam zaboravio na KBO.
freehand freehand 11:12 28.02.2013

Re: :)

zav zev na kev kev

Uvewk svež, uvek nov, uvek vrcav,

E, znam da voliš al nemam sad vremena da te izlupkam po guzi. Možda kasnije popodne, dotle slobodno pokušavaj da smisliš nešto opako a samoreklamativno.
antioksidant antioksidant 11:14 28.02.2013

Re: :)

al nemam sad vremena da te izlupkam po guzi.

komplekse leči na drugom mestu
ako smeš
antioksidant antioksidant 11:15 28.02.2013

Re: :)

bolid1
Thx, AO...potpuno sam zaboravio na KBO.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:23 28.02.2013

Re: :)

Bojan Budimac
antioksidant
rađanja

Čopora, AO, čopora.


Ja ne vidim ovde nikakav copor niti "radjanje prijateljstava" - osim mozda u ocima onih koji podrazumevaju da slaganje po jednom konkretnom pitanju automatski znaci i stvaranje nekakve "klike" ili "copora". Neverovatno teska i nicim potkrepljena uvreda, laz i blacenje jednog coveka je naisla na prilicno jednodusnu osudu vecine diskutanata. Bez obzira sto se ti diskutanti cesto dijametralno razlikuju, i razlikovace se i u buducnosti po mnogim drugim pitanjima. Hvala bogu da minimum slaganja postoji ... bar u pitanjima najosnovnije ljudskosti...
antioksidant antioksidant 11:26 28.02.2013

Re: :)

Virtuelni Vasilije
Bojan Budimac
antioksidant
rađanja

Čopora, AO, čopora.


Ja ne vidim ovde nikakav copor niti "radjanje prijateljstava" -


šteta
prijateljstva su lepa
(i čopori svakako. bar iznutra)
osim mozda u ocima onih koji podrazumevaju da slaganje po jednom pitanju automatski znaci i stvaranje nekakve "klike" ili "copora".

eto.

edit
izvini što sam propustio mjuz
(a uklapa se)

"... ti si srećan čovek, ti nisi sam..."


Spiridon Spiridon 11:28 28.02.2013

Re: :)

Hvala bogu da minimum slaganja postoji ... bar u pitanjima najosnovnije ljudskosti...


ti ga Vaso volis samo zato sto je presao na "nasu stranu". Priznaj da nisi gledao ni jedan njegov film.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:32 28.02.2013

Re: :)

ao
prijateljstva su lepa
(i čopori svakako. bar iznutra)


prijateljstva zasnovana na lazi su ruzna, sto se mene tice ... a za copore, posto nemam iskustva, cu ti verovati na rec posto zvucis kao neko ko se razume
antioksidant antioksidant 11:34 28.02.2013

Re: :)

a za copore, posto nemam iskustva, cu ti verovati na rec posto zvucis kao neko ko se razume


niko nikad nema iskustva

:) uvek je lako prepoznati druge u čoporu



jedna čoporativna za neiskusne



Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:38 28.02.2013

Re: :)

Spiridon
ti ga Vaso volis samo zato sto je presao na "nasu stranu". Priznaj da nisi gledao ni jedan njegov film.


ne lupetaj Spiridone ... posto mene ne poznajes mora biti da sudis na osnovu sopstvenog ponasanja u slicnim situacijama.

inace nemam sta da ga volim ili ne volim ... niti za mene postoji po tim pitanjima "nasa" i "njihova" strana. Nego istina ili laz. Ispravno, ljudsko ponasanje ili ne. A Kusturicu izuzteno cenim ne samo kao umetnika nego i po onome kako se ponasa i deluje kao javna licnost. Sto naravno ne znaci da sam se uvek u i potpunosti slozio i sa svakom njegovom reci i/ili nastupom...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:28 28.02.2013

Re: :)

ne lupetaj Spiridone ... posto mene ne poznajes mora biti da sudis na osnovu sopstvenog ponasanja u slicnim situacijama.



mene samo iznova i iznova čudi zašto se meša kusturica kao reditelj, i kusturica kao menadžer mokre gore?? ako revizorska komisija npr shvati da je pogrešila, da li je onda kusturica bolji reditelj??
meni je to slična situacija kao sa vizuelnim umetnikom i dizajnerom dorijanom kolundžijom (čije ime se pominje u onih 19 milja dindži za Konstantina, Misker i sl). čovek je shvatio da treba da iskoristi to što mu je mama mudo u politici, i da za svoj posao traži mnogo, što i radi poslednjih deset godina. e sad, naša(?) sreća je što on to što uradi sa tim parama ima smisla, jer je talentovan (što ne znači da neko drugi ne bi uradio više sa tim parama, ali to je druga priča). opet, to što njegovi projekti od naše kinte izgledaju spektakularno, ne znači da revizorska komisija ne treba da mu kuca na vrata.

ono o izdajnicima ne bih komentarisala, nešto mi gumenjaci propuštaju, a bez njih se ne ulazi u svinjac.
Spiridon Spiridon 15:03 28.02.2013

Re: :)

A Kusturicu izuzteno cenim ne samo kao umetnika nego i po onome kako se ponasa i deluje kao javna licnost


vest izbegavas odgovor. Ako ga cenis kao umetnika onda znaci da si pogledao neki od njegovih (u najmanju ruku) nagradjenih filmova. Ajde onda reci o cemu se radi u naprimeeer ... Sjecas Li Se, Dolly Bell.


Ali da budes posten da ne procitas sinopsis na netu.

-"A koliko nas je sada?" pita otac Dinu u Sjecas li se Dolly Bell
-"Dvije - tri milijarde, ne znam tacno."
-"Mene ne računaj."


ili

ko izgovara ovo poslednje?


blogovatelj blogovatelj 15:19 28.02.2013

Re: :)

zav zev na kev kev


Papundek, opet si u elementu

draft.dodger draft.dodger 11:54 28.02.2013

Ih, kakvi ste!

Kako možete o Kusti kad su se posvađali Nebojša i Jelko?

Bilo bi zabavnije da su se posvađali Borko i Jelko...
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:22 28.02.2013

Re: Ih, kakvi ste!

Bilo bi zabavnije da su se posvađali Borko i Jelko...

Pa, jes...bilo bi šumovitije.
Samo mi nije for the record jasno što se toliko loži na socijalistička učlanjivanja, on je i tako iz liberalnog dvorišta...
hajkula1 hajkula1 13:44 28.02.2013

Re: Ih, kakvi ste!

draft.dodger
Kako možete o Kusti kad su se posvađali Nebojša i Jelko?

Bilo bi zabavnije da su se posvađali Borko i Jelko...



Pazi kad sad moram da branim Borisa a mislila sam da me je ... ONOLIKO naljutio i da je za mene - mrtav čovek.

?

savamala savamala 13:52 28.02.2013

Re: Ih, kakvi ste!

Pazi kad sad moram da branim Borisa a mislila sam da me je ... ONOLIKO naljutio i da je za mene - mrtav čovek.


Исти случај. Пијани и примитивни словеначки политикант испљува бившег председника ове државе али се министарство иностраних послова није огласило или Николићев кабинет. Никакво оправдање није то што се нису оглашавали ни у Тадићево време када је Кацин пљувао и вређао ову државу али и народ.
Spiridon Spiridon 15:07 28.02.2013

Re: Ih, kakvi ste!

Kako možete o Kusti kad su se posvađali Nebojša i Jelko?


kako mozes da siris ovakve neistine kad sam ih ja licno video prosle nedelje na splavu kod Hotela Jugoslavija kako jedan do dugog igraju Gluvo Ličko kolo.




alselone alselone 15:09 28.02.2013

Re: Ih, kakvi ste!

kako mozes da siris ovakve neistine kad sam ih ja licno video prosle nedelje na splavu kod Hotela Jugoslavija kako jedan do dugog igraju Gluvo Ličko kolo.


Ovaj prvi s' desna i lici na Krla.
Spiridon Spiridon 15:25 28.02.2013

Re: Ih, kakvi ste!

Ovaj prvi s' desna i lici na Krla.


to su ti pokreti
looping looping 12:19 28.02.2013

1

Možeš brda i doline na poklon da im daš, to je alavo, nije mu dosta. Samo izdajnik zna koliko je skupa usluga stati uz one koji su masakrirali tvoj rodni grad.

Znaci svi koji su otisli iz toga grada su izdajnici? Nema ni jedna izbeglica?
Logika ti je do


"ROMA TRADITORIBUS NON PREMIA" - Rim ne plaća izdajnicima.

Jok cini ti se, sine Brute. Sa tom iznad recenicom samo su stedeli novce ako te bas zanima.
već, kako su Rimljani bilo pragmatičan svet, veoma praktično rešenje.

Nego sta.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 12:27 28.02.2013

Re: 1

Znaci svi koji su otisli iz toga grada su izdajnici? Nema ni jedna izbeglica?
Logika ti je do


nemoj da pretpostavljaš, nego čitaj. ko govori o bekstvu? pobegli mnogi pa ih niko ni za šta ne proziva.

nego kad već menjamo temu ajde da pričamo o zdravoj hrani npr. ili poeziji, tu sam jak.
looping looping 14:32 28.02.2013

Re: 1

nemoj da pretpostavljaš, nego čitaj. ko govori o bekstvu? pobegli mnogi pa ih niko ni za šta ne proziva.

Citam.
Samo izdajnik zna koliko je skupa usluga stati uz one koji su masakrirali tvoj rodni grad.

Ti si resio da je Kusta izdajnik. Jel on jedini izdajnik ili ih ima jos? Ako ih ima jos daj listu da vidimo ko je sve izdao svoj rodni grad.

PS.
Ja nisam ljubitelj Kuste (mislim, i ne poznajem ga), ni njegovih filmskih ostvarenja.

PPS.
Ne vidim kako masim temu. Ako je zbog jaja onda OK.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana