Društvo| Moj grad| Region| Sport

Alal vera, ljudino!

NNN RSS / 03.03.2013. u 12:38

Asmir Kolašinac je osvajanjem zlata na dvoranskom evropskom prvenstvu ostvario najveći uspeh u istoriji srpske atletike!

44940390751326bf08f69c151050598_orig.jpg 

Ipak, digla se prašina što je čovek, proslavljajući pobedu, stavio i zastavu Sandžaka oko struka!?

Što, je l' to nešto loše što čovek zna odakle je i što voli svoj kraj?

Je l' zabranjeno da oblasti u Srbiji imaju (i koriste) svoja obeležja?

Zar ne bi trebalo da ovo bude zemlja za sve naše ljude?

Zar on nije na najbolji način predstavljao svoju zemlju - Srbiju?

Pa, jedan od najupečatljivijih i najdirljivijih trenutaka na OI u Sidneju je kada je Keti Frimen proslavljala pobedu (na 400m) sa australijskom i ABORIDŽINSKOM zastavom!

Cathy+Freeman+celebrates+after+winning+the+Women%27s+400m+Final+at+the+Sydney+2000+Olympic+Games(je l' joj neko to tamo dole zamerio?)

Oni koji zameraju Asmiru Kolašincu, da li možda zameraju i npr. Banetu Ivanoviću koji je najveći klupski uspeh - titulu prvaka evrope proslavio ne samo u klupskim bojama već i sa zastavom Srbije?

Bane-Ivanovic-Champions-League.jpg 

Zar Španci treba da zamere Karlesu Pujolu (i zaborave gol kojim ih je odveo u finale!) zbog toga što je na proslavi titule svetskog šampiona, uz grb španske fudbalske reprezentacije, nosio i katalonsku zastavu?

spain.jpg 

Ono što me ipak raduje je stav ljudi prema ovome, što pokazuju i najpreporučivaniji komentari na B92

(za one koji ne otvaraju linkove)

daj pustite decka na miru, jel podigao zastavu Srbije, jel pokazao postovanje-jeste, jel poreklom iz Sandzaka, jeste, jel po Ustavu svaka nacionalna manjina ima pravo na svoju zastavu-ima, jel dizao zastavu druge zemlje-nije, decko je osvojio prvo mesto, sve ostalo su nebitne stvari...ne terajmo ljude od sebe, npr. Mihail Dudas je poreklom Slovak i sta sad...uvek se bavimo glupostima, a glavne stvari nam beze
comment-android.gif (acalibero, 2. mart 2013 22:26) Preporučujem (+599) Ne preporučujem (-25)

Asmire, svaka čast! Ti si ponos Srbije i ponos Sandžaka. Ovako se voli svoja zemlja i poštuje svoj kraj. Zastava Sandžaka može da smeta samo onima kojima smeta Sandžak u Srbiji.
(Dragan, 2. mart 2013 22:23)
Preporučujem (+530) Ne preporučujem (-40)

 

Asmir je na borilištu pokazao ko je i šta je, a ko je imao priliku da, za vreme OI, isprati njegovo gostovanje u studiju RTS-a mogao je da se uveri da je ovaj džin neverovatno harizmatičan.

Kamo sreće da u Raškoj oblasti a i u celoj Srbiji ima mnogo više ljudi kao što je Kolašinac (talentovanih, vrednih, upornih, uspešnih...). On je pravi patriota u najpozitivnijem smislu.

Asmiru želim puno zdravlja i sreće i da nas uvek ovako uspešno predstavlja!

 

Ps. Trenutno se naš Mihail Dudaš bori za medalju - poželimo i njemu puno uspeha!

 

 

 

 

 



Komentari (363)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

NNN NNN 14:11 03.03.2013

Re: Zaboravan...

Možda je 'teo da stavi, ali još nisu vaspostavli te zastave,
nego je ovo najmanja ќelija za koju postoji zastava.

A ti što nisi osvojio nešto za svoju (našu?) zamlju,
ja bih te svakako branio od šutiranja u dupe
(osim ako baš to nije bio sport kojim si se bavio).
8c_competizione 8c_competizione 14:38 03.03.2013

Re: Zaboravan...

Tad su svi znali reči himne "Hej sloveni", a sada 5% Srba zna reči "Bože pravde".


pa zar pravog Srbina meri poznavanje reci rodjene himne!

odok trceci po knjigu
highshalfbooze highshalfbooze 14:42 03.03.2013

Re: Zaboravan...

Pošto mi očigledno ne možemo da razgovaramo o:
nego je ovo najmanja ќelija za koju postoji zastava.

zastavama...
A ti što nisi osvojio nešto za svoju (našu?) zamlju,

zemlji...
(osim ako baš to nije bio sport kojim si se bavio)

sportu...

samo da kažem da svojevremeni gest Divca nije bio demonstracija mržnje prema nekom narodu ili republici, mada su to pojedinci (kao ti) tako tumačili:
Link
NNN NNN 15:30 03.03.2013

Re: Zaboravan...

gest Divca
To baš i ne može da se izjednačava sa ovim dvozastavjem!

Čitao sam nekakva tumačenja o različitostima "ustaške šahovnice" i "htvatske šaovnice" (valjda nešto kao koje je boje polje u gornjem levom uglu...)
iskreno, ne znam ni da li je tako nešto istina, ni da li Divac to mogao da zna i prepozna u onakvoj gužvi (iskreno sumnjam).
Međutim ovde imamo jednog čoveka koji komotno može da se smesti pod obe zastave, a tamo smo imali ekipu, gde to baš i nije izvodljivo.
Drugo, Argentina je bila Meka i sigurna kuća za naciste iz celog sveta, a posebno ustaše, tako da baš i nisam siguran u dobre namere zastavnika iz Buenos Airesa, dok o Kolašincu imam jako dobro mišljenje i verujem u njegove najbolje namere
(prosto mi je glupo da poredim te dve stvari).
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:04 03.03.2013

Dudaš

Juče bio iznad svojih mogućnosti. Danas krenuo solidno, ali propao u skoku motkom (još se skače, ali je već izgubio 200 bodova u odnosu na konkurente). Nadam se da će dobiti dovoljno bodova na izdržljivost u poslednjoj disciplini - 1.000 metara (na programu od 17:45 - valjda će prikazati u okviru prenosa na Eurosportu).
NNN NNN 14:18 03.03.2013

Re: Dudaš

Nažalost tri puta je rušio na 4,70m,
a može preko 4,90m
(to je nekih 90 bodova više i prilično sigurno 3. mesto)
Nadam se da će da nađe dovoljno snage za poslednju disciplinu da ponovi jučerašnji nivo.
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:28 03.03.2013

Re: Dudaš

Prva dvojica imaju dosta bolje rezultate od njega (a ionako su mu odmakli). On je do sada bio bolji od trećeg, ali slabiji od petog. A svi su tu negde. Biće žestoko u poslednjoj disciplini.
Kazezoze Kazezoze 16:53 03.03.2013

Re: Dudaš

Milutin Milošević
Prva dvojica imaju dosta bolje rezultate od njega (a ionako su mu odmakli). On je do sada bio bolji od trećeg, ali slabiji od petog. A svi su tu negde. Biće žestoko u poslednjoj disciplini.

dudaš na kraju četvrti...ali ko je mogao da zna da će za holandiju da se takmiči baš deda mraz (sintnikolas) lično
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:26 03.03.2013

Re: Dudaš

Cvrc, Kaze! Dudaš je osvojio bronzanu medalju, postavivši novi državni rekord - 6099 poena. Prvi put je išao preko 6.000.

Holandski Deda Mraz je sjajan takmičar, i ne verujem da će ga Mihail u skoroj budućnosti pobediti.
Kazezoze Kazezoze 18:48 03.03.2013

Re: Dudaš

Milutin Milošević
Cvrc, Kaze! Dudaš je osvojio bronzanu medalju, postavivši novi državni rekord - 6099 poena. Prvi put je išao preko 6.000.

Holandski Deda Mraz je sjajan takmičar, i ne verujem da će ga Mihail u skoroj budućnosti pobediti.

sad i ja videh...moja preuranjena reakcija, na sreću.
NNN NNN 19:00 03.03.2013

Re: Dudaš

da će za holandiju da se takmiči baš deda mraz (sintnikolas) lično
sad ide ono najbitinije, molim te obrati pažnju:
- da li peva himnu,
- da li negde ima flamansku zastavu,
mamicu mu potencijalno-izdajničku!

nicknaylor nicknaylor 14:11 03.03.2013

Pro et contra

Svako ima pravo na misljenje i ona ce se razlikovati po ovom pitanju..

Jedno od misljenja a propos slicne situacije vezane za USA - Meksiko zastave je izneta ovde

CNN: U.S. Olympic athlete, Mexican flag?

Za mene je to jako pogresan cin, nastupao je za Srbiju, ako se ne varam Srbija je finansirala put a ne Sandzak, i ne vidim sta osecanja lokal-patriotizma imaju sa tim. On moze da daje izjave kakve hoce to je njegova stvar ali svoj potencijal je dostigao zahvaljujuci sredstvima Srbije (ma kako ta sredstva bila skromna - ako je mislio da negde drugde ima bolje uslove mogao je da ode) a ne Sandzaka.
NNN NNN 14:13 03.03.2013

Re: Pro et contra

Otkud znaš da mu Sandžak nije pomagao u pripremama?
(oni vole da pomažu sportiste, još ako nastupaju za Srbiju...)
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:14 03.03.2013

Re: Pro et contra

Srbija je finansirala put a ne Sandzak

A da li u budžet Republike Srbije ulazi uopšte nešto iz Sandžaka?
nicknaylor nicknaylor 14:52 03.03.2013

Re: Pro et contra

Ulazi isto kao sto ulaze sredstva iz Panceva, Vojvodine, Nisa, etc koji nisu predstavljeni zastavom Sandzaka. Drzava je grupa ljudi koji imaju interes da zive u toj zajednici i zivot u svakoj zajednici bio to brak i/ili gradski blok podrazumeva kompromis i zrtvovanje izvesnih sloboda (tolerisanje navika bracnog druga, komsije, kolege, zemljaka, itd.)

Kao sto rekoh ljudi ce u svakom delu sveta imati razlicito misljenje po pitanju toga da li sportista treba da nosi zastavu dela drzave i/ili druge drzave. Moje misljenje je da ne treba tvoje misljenje je da treba. Primera o tome i diskusija u sadasnjem stepenu razvoja civilizacije ima mnogo i svako drustvo pravi svoj izbor kad dodje do upotrebe drzavnih amblema (npr. British Airways stavlja zastavu Velike Britanije na avione, Air Canada ne stavlja zastavu Kanade, nekim ljudima u Kanadi to smeta nekima ne). Jednostavno slozimo se da se ne slazemo.

Cisto za kraj, za mene Nikola Tesla ne bi postigao ono sto je postigao da nije dosao u Ameriku gde je imao mogucnost da svoj potencijal ostvari te apsolutno nemam problem kada se kaze da je americki naucnik srpskog porekla i ne bih imao problem da je na olimpijadi elektrotehnike nosio americku zastavu. Druga je stvar sto ljudi svoj uspeh imaju potrebu da pripisuju samo sebi a zaboravljaju na infrastrukturu (bilo koje vrste) koja je doprinela tome.
NNN NNN 15:33 03.03.2013

Re: Pro et contra

meni je tvoj stav ok (iako mislim drugačije - vidi gore Keti Frimen)

Nemam ništa protiv da neko ističe ono što mu je bitno,
sve dok imamo zajednički interes


Ono "Alal vera, ljudino" se odnosi na način na koji Asmir predstavlja našu zemlju i to mi je najbitnije
(+ što izuzetno cenim sportska dostignuća...)
Nije on osvojio medalju zato što je Srbin, Sandžaklija, smeđook, partizanovac (pazi kad i on pogreši negde),
nego zato što je talentovan, vredan i uporan.
Zna se koliko je ovde nemoguće baviti se takvim sportom,
a on je uprkos tome uspeo da stigne do vrha,
donese zlato Srbiji
i opet nekima ne valja
(đavo je u detaljima)...

Ps. njegov slučaj se ipak razlikuje od linkovanog slučaja američkog sportiste meksičkog porekla...
omega68 omega68 15:42 03.03.2013

Re: Pro et contra

Otkud znaš da mu Sandžak

Nadam se da je ovo lapsus.
Sandžaci su bili delovi carstva koje su Turci osmislili zarad lakšeg upravljanja na pokorenim teritorijama.
Koliko je meni poznato, taj deo naše države nije pokorena teritorija.
Taj deo naše države treba , ispravno - nadam se, zvati raška oblast.
( blago onom ko rano poludi - čitav život mu prođe u veselju )
P.S. Rekao je da se nada da će pevati himnu svoje zemlja.Pa, je l pevao?
NNN NNN 15:50 03.03.2013

Re: Pro et contra

raška oblast
veseli se, Omega, ima gore u osnovnom tekstu.
omega68 omega68 15:59 03.03.2013

Re: Pro et contra

ima gore u osnovnom tekstu.

gde?
Rekao je da se nada da će pevati himnu svoje zemlja.Pa, je l pevao?

Biljana 77 Biljana 77 16:17 03.03.2013

Re: Pro et contra

Taj deo naše države treba , ispravno - nadam se, zvati raška oblast


To nije isto. Sandžak je samo jedan deo Raške oblasti.

EDIT:

evo
gde


Kamo sreće da u Raškoj oblasti a i u celoj Srbiji ima mnogo više ljudi kao što je Kolašinac (talentovanih, vrednih, upornih, uspešnih...). On je pravi patriota u najpozitivnijem smislu.

Ja sam citirala izjavu pa i da ti odgovorim. Pojma nemam da li je pevao.

+ još jednom - nacionalne manjine imaju pravo da ističu obeležja koja nisu identična obeležjima druge države (svima je poznata jedna ista drama svake godine sa Danom zastave). Čovek je iskooristio svoje ustavom garantovano pravo. Proslavio je osvajanje zlata za Srbiju. Šta biste još od njega?
omega68 omega68 16:57 03.03.2013

Re: Pro et contra

gde

Kamo sreće da u Raškoj oblasti a i u celoj Srbiji ima mnogo više ljudi kao što je Kolašinac (talentovanih, vrednih, upornih, uspešnih...). On je pravi patriota u najpozitivnijem smislu.

Aha, tačno.Ali smeta to što autor nijednog trenutka nije upozorio komentatore da paze kako nazivaju taj deo svoje države.
Sandžak je samo jedan deo Raške oblasti.

Nikakav ''sandžak'' ne postoji, veći ili manji ili deo nečega.NE PO STO JI.
Čudi malo ta težnja za selektivnim konzervativizmom.
Šta biste još od njega?

Da ne priča da će da peva a ne peva,
I da sledeći put stavi zastavu grada Kolašina
NNN NNN 17:08 03.03.2013

Re: Pro et contra

je l pevao?

Je l' jeste?
Tebi je to očigledno mnogo bitno (najbitnije?),
pa pretpostavljam da si upućeniji.

Ja (kao poreski obaveznik i sudržavljanin) sam poslao Asmira u Geteborg da predstavlja moju (našu) zemlju u bacanju kugle - i prezadovoljan sam kako je to uradio.
Ako ga budem slao npr. na Evrosong očekivaću da peva.
Iskreno voleo bih da je pevao, ali mi ne bi smetalo ni da nije - to je ipak lična stvar.


Ovo nije ista stvar kao npr. sa Ademom Ljajićem koji je potpisao nekakav protikol o ponašanju koji nije ispoštovao.
Da ne ulazim u smislenost takvog protokola - meni lično nema smisla da mi u firmi ne dozvoljavaju da dolazim na posao u bermudama, ali sam potpisao i to sad poštujem.
NNN NNN 17:18 03.03.2013

Re: Pro et contra

Nikakav ''sandžak'' ne postoji, veći ili manji ili deo nečega.NE PO STO JI.

Možda i ne postoji,
ali neki ljudi koji žive tamo veruju da postoji.
To ti je, moj Omega, isti kurac k'o i sa Atlantidom,
neki tvrde da ne postoji, a drugi...
Domazet Domazet 18:46 03.03.2013

Kad vec Savamalac zakera na detaljima...

NNN
...vidi gore Keti Frimen)...

...da bi mi videli gore Keti Frimen Asmir bi morao da oko pojasa stavi zastavu kraljice Teute
tyson tyson 18:54 03.03.2013

Re: Pro et contra

A da li u budžet Republike Srbije ulazi uopšte nešto iz Sandžaka?

E, vidiš, to je jako dobro pitanje, tek posredno vezano za temu ovog bloga - kolika je naplata poreza tamo, i od koga.


Biljana 77 Biljana 77 19:26 03.03.2013

Re: Pro et contra

Sandžaci su bili delovi carstva koje su Turci osmislili zarad lakšeg upravljanja na pokorenim teritorijama.


Nikakav ''sandžak'' ne postoji, veći ili manji ili deo nečega.NE PO STO JI.


Dakle sandžak je bio turski naziv za određenu teritoriju carstva, jedna administrativna odrednica, takoreći. Veoma slično kao što je u Austroguraskoj postojala krajina - pogranična oblast mahom naseljena vojnicima (i njihovim porodicama). Sandžak više ne postoji kao administrativni pojam, kao ni krajina. I jedno i drugo zadržali su se kao nazivi za određene teritorije određenog dela neke države. Ili ni krajine ne postoje? Ovi oko Negotina bi se vrlo čudili da to znaju.
omega68 omega68 19:32 03.03.2013

Re: Pro et contra

To ti je, moj Omega, isti kurac k'o i sa Atlantidom,

Ne znam šta da mislim o nekome ko poredi te dve stvari
kurac

svrši u gaće

A ja mislio da sam ja opsednut
milisav68 milisav68 22:30 03.03.2013

Re: Pro et contra

NNN
partizanovac (pazi kad i on pogreši negde),

E ovo je već uvreda, kazni se sam, da ne potežem veze.
ed_novipazar ed_novipazar 09:55 04.03.2013

Re: Pro et contra

NNN

Ovo nije ista stvar kao npr. sa Ademom Ljajićem koji je potpisao nekakav protikol o ponašanju koji nije ispoštovao.
Da ne ulazim u smislenost takvog protokola - meni lično nema smisla da mi u firmi ne dozvoljavaju da dolazim na posao u bermudama, ali sam potpisao i to sad poštujem.

Da iskoristim ovaj dio i da dam svoj komentar. Adem Ljajic nije pogrijesio sto je odbio da pjeva himnu. Adem je pogrijesio sto je potpisao takav kodeks ponasanja. Mihajlovic je pogrijesio sto je takav kodeks uopste dao igracima na potpisivanje. Kako izaci iz ovog problema? Nije na Ademu da ispravi svoju grsku vec Mihajlovic treba da povuce taj papir kojim primorava momke da pjevaju iz upotrebe.
ed_novipazar ed_novipazar 09:59 04.03.2013

Re: Pro et contra

omega68

Nikakav ''sandžak'' ne postoji, veći ili manji ili deo nečega.NE PO STO JI.

Kako bre ne postoji, ja bio prije mjesec dana tamo. Da ga nije zemlja progutala
NNN NNN 13:45 05.03.2013

Re: Pro et contra

Mihajlovic treba da povuce taj papir kojim primorava momke da pjevaju iz upotrebe.
Pretpostavljam da je ovo uradio zbog timskog duha, a ne zbog srbovanja (možda sam naivni optimista ),
jer lepo izgleda kad npr. talijanski fudbaleri pred početak utakmice pevaju himnu (i svi njihovi navijači)


Ps. obratiti pažnju da Kamoranezi (Argentinac!) ne peva
dakle: lepo je kad pevaju jer hoće,
loše je kad moraju da pevaju.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:20 03.03.2013

Sport

Asmire, Emire, Mihail, Ivana, ...
zanemarite i zajebite političke i slične komentare.
Želim vam dobro zdravlje i dugu karijeru a medelja ako padne padne.

antioksidant antioksidant 16:32 03.03.2013

.

svega ovog ne bi bilo da je neka srbenda bacila tu kuglu za evropsku medalju
ali lakse im je da zvocaju iz fotelja
pa tako sad imamo skandal
expolicajac expolicajac 16:41 03.03.2013

Inicijativa

Da mi zamolimo Amira da se on lepo ko Emir Kusturica pokrsti i uzme ime Vojko Koštunjavić i rešimo sve probleme.
p.s. Amire mogu da te mrze samo ljudi zli.
savamala savamala 16:54 03.03.2013

Re: Inicijativa

Da mi zamolimo Amira da se on lepo ko Emir Kusturica pokrsti i uzme ime Vojko Koštunjavić i rešimo sve probleme.
p.s. Amire mogu da te mrze samo ljudi zli.


Пишеш глупости. Нико не доводи у питање његову националну или верску припадност и о томе се и не расправља. међутим, пошто не знаш шта да кажеш или да наведеш смислени аргумет, ти крећеш са недуховитим шалама. Жао ми је друже, али то је неозбиљно.
expolicajac expolicajac 17:02 03.03.2013

Re: Inicijativa

savamala
Da mi zamolimo Amira da se on lepo ko Emir Kusturica pokrsti i uzme ime Vojko Koštunjavić i rešimo sve probleme.
p.s. Amire mogu da te mrze samo ljudi zli.


Пишеш глупости. Нико не доводи у питање његову националну или верску припадност и о томе се и не расправља. међутим, пошто не знаш шта да кажеш или да наведеш смислени аргумет, ти крећеш са недуховитим шалама. Жао ми је друже, али то је неозбиљно.

Dobro de pravi si DSS-ovac. Krut i ljut. Znateli bre vi malo da se opustite.
Ajd ozbiljno. Šta ti tolko smeta što nosi zastavu oko struka. U neko ranije vreme samo bi rekli " sinko to je sramota" i toliko. Vremena su se izmenila. Mi smo počeli da pričamo da smo Srbi, što je i drugima dalo pravo da pričaju da Hrvati, Muslimani ili ti Bošnjaci. Mnogi od nas pričaju da su prvo oni počeli a tek onda smo mi morali da se branimo.
Jedino nismo shvatili da svo svi prejebani i osakaćeni kako emocionalno tako i finansijski i da od svega što se desilo ovde na našim ili ti njihovim područjima imaju korist drugi.
bolid1 bolid1 21:34 03.03.2013

Re: Inicijativa

expolicajac

Jedino nismo shvatili da svo svi prejebani i osakaćeni kako emocionalno tako i finansijski i da od svega što se desilo ovde na našim ili ti njihovim područjima imaju korist drugi.


Tacno tako!
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:07 03.03.2013

Bravo, to je moja Srbija!

Podvig Asmira Kolašinca i način na koji je proslavio zlatni uspeh čine me ponosnim. BRAVO!
tyson tyson 19:17 03.03.2013

Re: Bravo, to je moja Srbija!

Podvig Asmira Kolašinca i način na koji je proslavio zlatni uspeh čine me ponosnim. BRAVO!

Ajde priznaj da za njega nisi čuo sve dok nije osvojio medalju u Švedskoj.


blogovatelj blogovatelj 21:06 03.03.2013

Re: Bravo, to je moja Srbija!

Ajde priznaj da za njega nisi čuo sve dok nije osvojio medalju u Švedskoj.


Nemoj da ga diraš, saće Kraja da se javi i da ga brani.
U stvari, lako je tebi, ti si Tajson.
milojep milojep 17:14 03.03.2013

Glupost ili podlost

Autor bloga pokrenuvši debatu i sam diže prašinu ,kako sam kaže, oko pojavljivanja dve zastave kod Asmira Kolašinca. Ali šta ćemo, zemlja smo Srbija pa obično nemamo pametnijih stvari čime bi se bavili.
Međutim ono na šta bih ja želeo da skrnem pažnju je nešto drugo. Ja se slažem da nije nikakav problem izaći sa zastavom ili obeležjem neke lokalne regije,organizacije ili bilo čega, ali samo ako iz toga ne može proizaći nikakav bočni efekat koji se ovde itekako vidi. Vidi se ako ništa drugo i u ovakvim blogovima. Kolašinac je javna ličnost i morao je i to imati u vidu. Ako u sandžaku postoji autonomaški pokret,raspoloženje ljudi koji tamo žive za autonomijom pa čak i za secesijom onda se isticanje zastave(koja inače nema nikakav istorijski kontinuitet)može legitimno smatrati u najmanju ruku nepromišljenim.
Autor bloga krajnje nerezonski ili pak smišljeno(otud naslov komentara) daje totalno pogrešne analogije u vidu fotografija sportista koji su nosili pored matične i neku drugu zastavu. Pa tako daje primer aboridžina (naroda koji je faktički istrebljen) ili Baneta Ivanovića koji nosi srpsku zastavu prilikom osvajanja lige šampiona!? Da li to Srbija ima neke pretenzije prema Britaniji sa obzirom da je Čelzi iz Londona ili možda prema Rusiji jer je vlasnik Rus?
Moje je mišljenje da ovo nije iz gluposti urađeno jer sa i malo logike mnogo bi bilo primerenije objaviti neku fotografiju gde se vide recimo španska i katalonska zastava na nekom sportisti ili recimo Britanska i Severno-Irska. Naravno da to nije moguće jer taj sportista verovatno ne bi mogao nastupati više za Španiju odnosno Britaniju.
I na kraju daću dva primera i dve analogije o kojima sam siguran da autor nije pisao blogove barem ne sa istim zaključcima.
Kada je Milorad Ćavić na majici imao napisano 'Kosovo je Srbija' dobio je kaznu, iako nije rekao time ništa što nije istina(čak i formalno prema UN)
Drugi primer je intoniranje 'Marša na Drinu' u UN. U Sarajevu se digli da dokažu da se pod tom pesmom ubijalo...pitao bih samo šta se radilo pod zastavama sa ljiljanima i polumesecima?
Kada ćemo zaista postati država?


NNN NNN 17:33 03.03.2013

Re: Glupost ili podlost

Autor bloga pokrenuvši debatu i sam diže prašinu
Slažem se, ovo je i meni palo na pamet, pa sam mislio da ne talasam dodatno,
međutim video sam neke indicije da bi Asmir mogao da trpi neke posledice (slično kao i Čavić), pa sam hteo da mu dam podršku.

Vidim da ovde neki učitavaju i neke dodatne namere,
pa se pitam da li to znači me sada neko prati

Što se ove slike tiče, uzeo sm je jer mi je bila dostupna (ako Ivana23 nađe neku bolju, rado ću je iskoristiti)
Za špansko-katalonske i sl. ne znam, ali ako budem imao vremena potražiću.

O Maršu na Drinu sve najbolje.


Evo i teksta o tome (ovde sada popularnog ) Nikole Jovanovića - In medias res!
NNN NNN 17:51 03.03.2013

Re: Glupost ili podlost

Moje je mišljenje da ovo nije iz gluposti urađeno jer sa i malo logike mnogo bi bilo primerenije objaviti neku fotografiju gde se vide recimo španska i katalonska zastava na nekom sportisti

Posle par sekundi goolganja smo razrešili i tu dilemu (glupost ili podlost):
- ja sam podlac, a milojep je ono drugo - i ne ponosim se tim ishodom

Da recimo Karles Pujol zna šta sad milojep misli o njemu, nikad, ni u najluđem košmaru ne bi kombinovao dres španske reprezentacije i katalonsku zastavu i to ni manje-ni-više nego pred milijardu gledalaca!
milojep milojep 18:27 03.03.2013

Re: Glupost ili podlost

NNN
Moje je mišljenje da ovo nije iz gluposti urađeno jer sa i malo logike mnogo bi bilo primerenije objaviti neku fotografiju gde se vide recimo španska i katalonska zastava na nekom sportisti

Posle par sekundi goolganja smo razrešili i tu dilemu (glupost ili podlost):
- ja sam podlac, a milojep je ono drugo - i ne ponosim se tim ishodom

Da recimo Karles Pujol zna šta sad milojep misli o njemu, nikad, ni u najluđem košmaru ne bi kombinovao dres španske reprezentacije i katalonsku zastavu i to ni manje-ni-više nego pred milijardu gledalaca!


Meni se ipak čini da je ovim NNN ispao i podlac i ono drugo.
Jer kako drugačije objasniti objavljivanje fotografija sa aboridžinskom zastavom i Banetom Ivanovićem.
Stvarno ne verujem u manjak inteligencije pri postavljanju analogija a opet ako se tako lako našla fotografija sa Pujolom i katalonskom zastavom(sigurno lakše nego aboridžinska)direktno slede i glupost i podlost.
hajkula1 hajkula1 18:46 03.03.2013

Re: Glupost ili podlost

Evo i teksta o tome (ovde sada popularnog ) Nikole Jovanovića - In medias res!



Moram da priznam da Nikola Jovanović počinje da mi se sviđa.

Videćemo.

Iskustvo je majka mudrosti, pa se ne zalećem.

Za sada - pohvale.
Domazet Domazet 18:50 03.03.2013

A ja pa opet pa mislim...

milojep
NNN
Moje je mišljenje da ovo nije iz gluposti urađeno jer sa i malo logike mnogo bi bilo primerenije objaviti neku fotografiju gde se vide recimo španska i katalonska zastava na nekom sportisti

Posle par sekundi goolganja smo razrešili i tu dilemu (glupost ili podlost):
- ja sam podlac, a milojep je ono drugo - i ne ponosim se tim ishodom

Da recimo Karles Pujol zna šta sad milojep misli o njemu, nikad, ni u najluđem košmaru ne bi kombinovao dres španske reprezentacije i katalonsku zastavu i to ni manje-ni-više nego pred milijardu gledalaca!


Meni se ipak čini da je ovim NNN ispao i podlac i ono drugo.

...da Karles Pujol zna shta NNN misli o njegovom gestu verovatno bi se razocharao i rekao 'Dzabe sam krechio'...
milojep milojep 19:02 03.03.2013

Re: A ja pa opet pa mislim...

Domazet
milojep
NNN
Moje je mišljenje da ovo nije iz gluposti urađeno jer sa i malo logike mnogo bi bilo primerenije objaviti neku fotografiju gde se vide recimo španska i katalonska zastava na nekom sportisti

Posle par sekundi goolganja smo razrešili i tu dilemu (glupost ili podlost):
- ja sam podlac, a milojep je ono drugo - i ne ponosim se tim ishodom

Da recimo Karles Pujol zna šta sad milojep misli o njemu, nikad, ni u najluđem košmaru ne bi kombinovao dres španske reprezentacije i katalonsku zastavu i to ni manje-ni-više nego pred milijardu gledalaca!


Meni se ipak čini da je ovim NNN ispao i podlac i ono drugo.

...da Karles Pujol shta NNN misli o njegovom gestu verovatno bi se razocharao i rekao 'Dzabe sam krechio'...


Upravo tako! Zato NNN i nije objavio prvobitno Pujolovu sliku jer bi se onda direktno napravila paralela Katalonija-Sandžak-secesionizam

NNN NNN 19:05 03.03.2013

Re: A ja pa opet pa mislim...

Mislim da će da svrši u gaće kad vidi da ga Braja Domazet pominje,
tako da sam ja još više ništavan
antioksidant antioksidant 19:07 03.03.2013

Re: A ja pa opet pa mislim...

milojep
Domazet
milojep
NNN
Moje je mišljenje da ovo nije iz gluposti urađeno jer sa i malo logike mnogo bi bilo primerenije objaviti neku fotografiju gde se vide recimo španska i katalonska zastava na nekom sportisti

Posle par sekundi goolganja smo razrešili i tu dilemu (glupost ili podlost):
- ja sam podlac, a milojep je ono drugo - i ne ponosim se tim ishodom

Da recimo Karles Pujol zna šta sad milojep misli o njemu, nikad, ni u najluđem košmaru ne bi kombinovao dres španske reprezentacije i katalonsku zastavu i to ni manje-ni-više nego pred milijardu gledalaca!


Meni se ipak čini da je ovim NNN ispao i podlac i ono drugo.

...da Karles Pujol shta NNN misli o njegovom gestu verovatno bi se razocharao i rekao 'Dzabe sam krechio'...


Upravo tako! Zato NNN i nije objavio prvobitno Pujolovu sliku jer bi se onda direktno napravila paralela Katalonija-Sandžak-secesionizam



pa dobro bre milojep,
shvatas li ti da ni srbije ne bi bilo kao drzave da crnogorci nisu bili secesionisti?
dok god je sve mirno, mozemo se dogovarati o svakoj secesiji i ujedinjenju
problem je kad se iz fotelje proliva tudja krv
ali stvarno vas ne kapiram, momak je podigao srpsku zastavu (a nije da je to neka protokolarna obaveza - zeleo je to ocito)
zasto pravite problem s nekim ko ocito srbiju ne negira kao svoju drzavu?
dosadno vam je malo pa bi ste podgrevali medjunacionalne i verske tenzije?
NNN NNN 19:11 03.03.2013

Re: Glupost ili podlost

Stvarno ne verujem u manjak inteligencije pri postavljanju analogija a opet ako se tako lako našla fotografija sa Pujolom i katalonskom zastavom(sigurno lakše nego aboridžinska)direktno slede i glupost i podlost.
Da sam toliko proračunat,
sad bih verovatno zadovoljno trljao ruke što uspevam da izvlačim iz komentatora vrhunac picajzlinstva.

Keti Frimen mi je prvo pala na pamet (ubi me, ali tako je),
možda zato što je to stariji, emotivniji trenutak,
možda jer je atletika u pitanju,
otkud znam...

Ali UZ TVOJU DOZVOLU bih rado okačio i Pujolovu sliku u tekst
(da sam se samo setio na vreme - ipak sam ispao i glup ,
treba mi gurka - hvala na pomoći),
ako nemaš ništa protiv,
dozvolim mi, molim te,
da je okačim i time smanjim bar deo svoje podlosti

docsumann docsumann 19:21 03.03.2013

Re: A ja pa opet pa mislim...

dosadno vam je malo pa bi ste podgrevali medjunacionalne i verske tenzije?


neke to najžešće radi
milojep milojep 19:21 03.03.2013

Re: A ja pa opet pa mislim...

antioksidant


pa dobro bre milojep,
shvatas li ti da ni srbije ne bi bilo kao drzave da crnogorci nisu bili secesionisti?
dok god je sve mirno, mozemo se dogovarati o svakoj secesiji i ujedinjenju
problem je kad se iz fotelje proliva tudja krv
ali stvarno vas ne kapiram, momak je podigao srpsku zastavu (a nije da je to neka protokolarna obaveza - zeleo je to ocito)
zasto pravite problem s nekim ko ocito srbiju ne negira kao svoju drzavu?
dosadno vam je malo pa bi ste podgrevali medjunacionalne i verske tenzije?


Nije problem Asmir Kolašinac nego neinteligentni komentari i blogovi poput ovoga koji ionako zamršenu situaciju spinovanjem(ne volim tu reč)i glupim analogijama dodatno komplikuju što svesno sto nesvesno.
savamala savamala 19:22 03.03.2013

Re: A ja pa opet pa mislim...

ali stvarno vas ne kapiram, momak je podigao srpsku zastavu (a nije da je to neka protokolarna obaveza - zeleo je to ocito)


Мислиш да застава Србије све поништава? Шта мислиш да је поред заставе Србије, заставе Санџака (мада још нико да каже да ли се она односи и део у Црној Гори) држао и слику Аћиф Ефендије? Да ли би и то било у реду?
milojep milojep 19:25 03.03.2013

Re: Glupost ili podlost

NNN
Stvarno ne verujem u manjak inteligencije pri postavljanju analogija a opet ako se tako lako našla fotografija sa Pujolom i katalonskom zastavom(sigurno lakše nego aboridžinska)direktno slede i glupost i podlost.
Da sam toliko proračunat,
sad bih verovatno zadovoljno trljao ruke što uspevam da izvlačim iz komentatora vrhunac picajzlinstva.

Keti Frimen mi je prvo pala na pamet (ubi me, ali tako je),
možda zato što je to stariji, emotivniji trenutak,
možda jer je atletika u pitanju,
otkud znam...

Ali UZ TVOJU DOZVOLU bih rado okačio i Pujolovu sliku u tekst
(da sam se samo setio na vreme - ipak sam ispao i glup ,
treba mi gurka - hvala na pomoći),
ako nemaš ništa protiv,
dozvolim mi, molim te,
da je okačim i time smanjim bar deo svoje podlosti



Ne samo da ti dozvoljavam nego ti i naređujem

Ali mi samo odgovori na pitanje.
Šta misliš je li Pujol za otcepljenje Katalonije. (ne moraš da elaboriraš samo da ili ne?)
antioksidant antioksidant 19:29 03.03.2013

Re: A ja pa opet pa mislim...

Мислиш да застава Србије све поништава?

hocete gradjane lojalne srbiji ili da budu lojalni i neprimetni?
Biljana 77 Biljana 77 19:30 03.03.2013

Re: A ja pa opet pa mislim...

Zato NNN i nije objavio prvobitno Pujolovu sliku jer bi se onda direktno napravila paralela Katalonija-Sandžak-secesionizam

Kakvo raskrinkavanje. Još samo fali neki drvoseča sa kanadskom zastavom i kvebečkim boksericama i svi svetski poznati secesionisti su tu.
Domazet Domazet 19:30 03.03.2013

Ma ko hebe...

NNN
Mislim da će da svrši u gaće kad vidi da ga Braja pominje,
tako da sam ja još više ništavan

...Karles Pujola, odavno sam prestao da se interesujem za soccer, nego mi bilo krivo shto podmecesh Asmiru, chovek je sasvim lepo poneo srpsku zastavu.

Nego, nisam hteo o tome. Chiji si ti bre mali, mozda i ja tebe znam...?
docsumann docsumann 19:38 03.03.2013

Re: A ja pa opet pa mislim...

Kakvo raskrinkavanje. Još samo fali neki drvoseča sa kanadskom zastavom i kvebečkim boksericama i svi svetski poznati secesionisti su tu.


secesionisti svih zemalja ujedinite se!
Domazet Domazet 19:50 03.03.2013

Je li...

NNN
Mislim da će da svrši u gaće kad vidi da ga Braja Domazet pominje,
tako da sam ja još više ništavan

...da li da i ja prepravljam ili da ostavim kako je bilo?
NNN NNN 19:55 03.03.2013

Re: Glupost ili podlost

Ne samo da ti dozvoljavam nego ti i naređujem
Dogovoreno! (hvala na sugestiji, da sam se odmah setio, sigurno bih stavio!)


Ali mi samo odgovori na pitanje.
Šta misliš je li Pujol za otcepljenje Katalonije.

Ne znam.
Moguće da jeste (verujem da ima dosta Katalonaca koji su za nezavisnost),
čak i da jeste, to ne može da poništi ono što je on već uradio za Španiju (100 nastupa za reprezentaciju, gol u polufinalu SP, tri titule)!

Mene to post festum pranje ruku i ograđivanje nervira,
npr. kad Vučić kaže "da sam znao šta će Savićević da piča - ne bih navijao za njega"????
Pa valjda je navijao za Zvezdu (i Savićevića koji je bio njen deo), šta god on pričao, radio, to ne može da poništi gol u Minhenu i bezbroj drugih stvari koje su nam donele radost.

E sad i kakav god da je Pujolov stav (a njegov je i ima pravo na njega),
to ne može da poništi sve dobro što je radio za Španiju igrajući za reprezentaciju (jbg. elaborirah).
NNN NNN 19:58 03.03.2013

Re: Je li...

da li da i ja prepravljam ili da ostavim kako je bilo
Pitala me žena "ko je Braja?"
i ja kao ajd da dodam (za sve one koji ne čitaju Draga )
milojep milojep 20:09 03.03.2013

Re: Glupost ili podlost

NNN
Ne samo da ti dozvoljavam nego ti i naređujem
Dogovoreno! (hvala na sugestiji, da sam se odmah setio, sigurno bih stavio!)


Ali mi samo odgovori na pitanje.
Šta misliš je li Pujol za otcepljenje Katalonije.

Ne znam.
Moguće da jeste (verujem da ima dosta Katalonaca koji su za nezavisnost),
čak i da jeste, to ne može da poništi ono što je on već uradio za Španiju (100 nastupa za reprezentaciju, gol u polufinalu SP, tri titule)!

Mene to post festum pranje ruku i ograđivanje nervira,
npr. kad Vučić kaže "da sam znao šta će Savićević da piča - ne bih navijao za njega"????
Pa valjda je navijao za Zvezdu (i Savićevića koji je bio njen deo), šta god on pričao, radio, to ne može da poništi gol u Minhenu i bezbroj drugih stvari koje su nam donele radost.

E sad i kakav god da je Pujolov stav (a njegov je i ima pravo na njega),
to ne može da poništi sve dobro što je radio za Španiju igrajući za reprezentaciju (jbg. elaborirah).


Da su ti svi komentari bili kao ovaj poslednji reč ti ne bih rekao.
NNN NNN 20:16 03.03.2013

Re: Glupost ili podlost

e jbg, kad bih znao da tempiram...
(k'o npr. Dudaš koji je u nekoliko disciplina ostvario lični rekord)

nervira me kad se svađam, ali eto, nekad me savlada...
Domazet Domazet 20:28 03.03.2013

Chak i da nishta...

NNN
E sad i kakav god da je Pujolov stav (a njegov je i ima pravo na njega), to ne može da poništi sve dobro što je radio za Španiju igrajući za reprezentaciju (jbg. elaborirah).

...(dobro) nije uradio za Shpaniju imao bi pravo na svoj stav. Dalo bi mu se, medjutim, zameriti ako bi kjrenuo da po internetu kachi kilave analogije ...

Ali nisam hteo ni o tome. Nego mi se sve chini da se Drago ugojio. Pa pocheli ljudi da se zaklanjaju iza njega

PS Ovo oko Draga i nije tako strashno. Zamisli da pochnu da se skrivaju iza sopstvenih zhena
NNN NNN 20:37 03.03.2013

Re: Chak i da nishta...

Zamisli da pochnu da se skrivaju iza sopstvenih zhena
Ima se - može se
Domazet Domazet 20:56 03.03.2013

Re: Chak i da nishta...

NNN
Zamisli da pochnu da se skrivaju iza sopstvenih zhena
Ima se - može se

Biljana 77 Biljana 77 20:58 03.03.2013

Re: Chak i da nishta...

Nego mi se sve chini da se Drago ugojio. Pa pocheli ljudi da se zaklanjaju iza njega

Ovo oko Draga i nije tako strashno. Zamisli da pochnu da se skrivaju iza sopstvenih zhena


ako bi krenuo da po internetu kachi kilave analogije


blogovatelj blogovatelj 21:09 03.03.2013

Re: Glupost ili podlost

mnogo bi bilo primerenije objaviti neku fotografiju gde se vide recimo španska i katalonska zastava na nekom sportisti ili recimo Britanska i Severno-Irska. Naravno da to nije moguće jer taj sportista verovatno ne bi mogao nastupati više za Španiju odnosno Britaniju.


Na slici je Pujol sa peharom i zastavom Katalonije. Španske zastave ni na vidiku.


NNN NNN 21:29 03.03.2013

Re: Glupost ili podlost

Na konkretnoj slici Pujol nosi majcu sa grbom fudbalske reprezentacije Španije, a povodom proslave titule prvaka Sveta, ovde sa njim je drugi Katalonac Xavi (u dresu španske reprezentacije):

Inače ima dosta slika Pujola (i Xavija) i sa Baskijskim zastavama
- izgleda da su žešći secesionisti (ali briljiraju za Španiju)!
Domazet Domazet 21:38 03.03.2013

Moram da ti kazhem...

Biljana 77
Nego mi se sve chini da se Drago ugojio. Pa pocheli ljudi da se zaklanjaju iza njega

Ovo oko Draga i nije tako strashno. Zamisli da pochnu da se skrivaju iza sopstvenih zhena


ako bi krenuo da po internetu kachi kilave analogije



...Biki dusho da mi nije jasno kakve su ti prirode ove primjedbe. Gramatichke ili analoshke. Ako su gramatichke, daj pomazhi, i meni je bilo sumnjivo ono zaklanjaju ali mi se posle uchinilo da postoji trajni(ji) glagol 'zaklanjati se'.

Ako su ti primjedbe bile anlaoshke onda nema druge nego da molim NNN da ti pomogne. Oni nije imao primjedbi...

Nego dobro je, moglo je i gore. Ne chuh da si pitala Dje je so!
hajkula1 hajkula1 17:16 03.03.2013

Znate šta


Postajem nacionalno preosetljiva, svesna sam toga.

Nemam ništa protiv drugih nacija.
Ko osica sam, čim vidim neko poniženje, opasnost i u tom smislu, po moju naciju.

Ovaj momak je podigao srpsku zastavu, a opasao se zastavom koja simboliše njegov osećaj, da li je to lokalne pripadnosti ili verske ili nacionalne ili... Besmisleno je da seciram.

Ružno je da imputiram, da negativno komentarišem.

Poznanstvo preko posla.
- Pita me Muki (Mustafa) - zašto ja ne mogu da budem Srbin Muslimanske vere?
- Ispljuvao me - pa ja se potpisujem ćirilicom, pišem oba ali mi je ćirilica prvo pismo a vidi ti nje.
- Na njegove žalbe da mu puno duguje moja firma, i da ne zna kako će pred radnike, bliži se Sv Nikola, bliži se Nova Godina...
Zezam ga, šta te briga slavu nemaš, a prase (asocijacija, Nova Godina i Božić su blizu) ti ne treba ... ne jedeš, Božić ne slaviš, šta ja da kažem?
- Ne sprdaj se, za Sv Nikolu uvek u kući spremamo ribu, idemo na slavu kod prijatelja. To nam je bila slava pre nego što je (... predak) prihvatio islam. Vi (Srbi) ni Svetog Nikolu ne slavite kako treba, mrsite, ja ga više poštujem.

Budala sa lošim namerama ima svuda. Moramo da budemo obazrivi da zbog takvih ne povređujemo sve redom.





NNN NNN 17:56 03.03.2013

Re: Znate šta

docsumann docsumann 19:17 03.03.2013

Re: Znate šta

Postajem nacionalno preosetljiva, svesna sam toga.


ja obrnuto, ali ti, svejedno, dajem veliku preporuku za komentar.

mada je efekat isti kao i za običnu



kick68 kick68 17:52 03.03.2013

Zalutala

Ja sam "sport impaired". Jedina gora stvar od bavljenja sportom za mene je gledanje sporta. Iz tog razloga mozda i ne bi trebalo da ovde komentarisem. Ne znam kako, ali privukli su mi paznju naslovi i komentari povodom svega ovoga.
Meni ova zastava oko struka ne smeta i mislim da ne bi trebalo nikome da smeta. Covek nije pozivao na separatizam. Hvala mu sto se zbog njegovog uspeha srpska himna svirala u Geteborgu. Unapred hvala sto ce se verovatno svirati opet na nekom drugom mestu.
NNN NNN 17:54 03.03.2013

NAŠ DUDAŠ - ZLATNA BRONZA!!!

I to uz državni rekord - alal vera, ljudino!
blogovatelj blogovatelj 01:01 04.03.2013

Re: NAŠ DUDAŠ - ZLATNA BRONZA!!!

I to uz državni rekord - alal vera, ljudino!



Prepade me bre. Pomislio sam da se cerski vratio.
NNN NNN 10:36 04.03.2013

Re: NAŠ DUDAŠ - ZLATNA BRONZA!!!

Pomislio sam da se cerski vratio.
Cerski napada u talasima
jucaibin jucaibin 17:56 03.03.2013

Dudaš

sjajan, bronza u džepu! a, sad nek se ogrne s 10 svojih i tuđih zastava, ja mu ipak skidam kapu dole!
milojep milojep 18:58 03.03.2013

Srpska zastava



Slika samo za razmisliti!

I još jedna ne tako davno

hajkula1 hajkula1 19:27 03.03.2013

Re: Srpska zastava

ebi ga miloje

Spomenik je sklonjen. Ne znam što su dozvolili da tu na tom mestu pred državnom ustanovom neki koji su se protiv države borili dobiju spomenik i da isti toliko stoji.

Muamer Zukorlić je iskoristio pravo. To što je verski poglavar, a u trci za predsednika (mislim, bilo je jasno da nema šanse) nije njegova krivica. Ne bih da mi je predsednik države verski poglavar. On iskoristio priliku za PR i da uzme lovu.


Primeri koje si zakačio su neuporedivi sa ovim o čemu pričamo.



milojep milojep 19:49 03.03.2013

Re: Srpska zastava

hajkula1
ebi ga miloje

Spomenik je sklonjen. Ne znam što su dozvolili da tu na tom mestu pred državnom ustanovom neki koji su se protiv države borili dobiju spomenik i da isti toliko stoji.

Muamer Zukorlić je iskoristio pravo. To što je verski poglavar, a u trci za predsednika (mislim, bilo je jasno da nema šanse) nije njegova krivica. Ne bih da mi je predsednik države verski poglavar. On iskoristio priliku za PR i da uzme lovu.


Primeri koje si zakačio su neuporedivi sa ovim o čemu pričamo.





Vi ste veći legalisti nego Koštunica.
Niko Zukorliću nije branio da se kandiduje za predsednika.Suština je u tome da postoje ljudi kao on koji stanu ispred srpske zastave a znamo (nadam se da svi znamo) kakvi su im stavovi. Tako i oko spomenika, nije poenta u njemu nego u srpskoj zastavi koja je u konkretnom slučaju samo maska legaliteta a svima su jasne namere.
Iz ovoga izuzimam Kolašinca jer od njega nisam čuo političke izjave mada me ova zastava(sandžaka) pomalo plaši.


ivana23 ivana23 20:11 03.03.2013

Re: Srpska zastava

Neko ce reci nije to isto... Ipak, Skotska ima secesionisticke namere, a posto od sporta najvise pratim tenis, mogu ovim primerom da dam mali doprinos raspravi:

Galerija fotografija jednog sportiste i 'njegove' zastave

NNN NNN 20:23 03.03.2013

Re: Srpska zastava

Mrzi me da ponovo editujem tekst
ali kada je milojep pomenuo špansko-katalonsku i britansko-severnoirsku kombinaciju, pao mi je i Mari na pamet, ali sam prvo potražio ono prvo (da je pomenuo Škotsku...).
Ps. Marija na US Openu su došla da gledaju i bodre dva najpoznatija Škota na svetu:
Šon Koneri i Ser Aleks Ferguson.
omega68 omega68 20:46 03.03.2013

Re: Srpska zastava

Ps. Marija na US Openu su došla da gledaju i bodre dva najpoznatija Škota na svetu:
Šon Koneri i Ser Aleks Ferguson.

A je l se neko od njih trojice ogrtao škotskom zazstavom, makar oko pojasa?
Biljana 77 Biljana 77 20:57 03.03.2013

Re: Srpska zastava

A je l se neko od njih trojice ogrtao škotskom zazstavom, makar oko pojasa


Jok, oni imaju neke druge stvari za oko pojasa.

ivana23 ivana23 21:13 03.03.2013

Re: Srpska zastava

omega68
Ps. Marija na US Openu su došla da gledaju i bodre dva najpoznatija Škota na svetu:
Šon Koneri i Ser Aleks Ferguson.

A je l se neko od njih trojice ogrtao škotskom zazstavom, makar oko pojasa?


Son Koneri je obukao skotsku suknju. Je l' to dovoljno?

Evo navijaca na stadionu:



hajkula1 hajkula1 21:26 03.03.2013

Re: Srpska zastava

milojep

Vi ste veći legalisti nego Koštunica.


Veruj da nisam. Šta bih (koga bih) sve po kratkom postupku!


... Suština je u tome da postoje ljudi kao on koji stanu ispred srpske zastave a znamo (nadam se da svi znamo) kakvi su im stavovi...


Ebi ga. Čitamo misli?
Dok neko ne pokaže suprotno, svojim rečima, delom, ponašam se kako priliči.

Iz ovoga izuzimam Kolašinca jer od njega nisam čuo političke izjave mada me ova zastava(sandžaka) pomalo plaši.


Opet psujem. Pa o Kolašincu pričamo. Ništa loše nije uradio, naprotiv.

PS
Mi ovde ne persiramo.

omega68 omega68 22:08 03.03.2013

Re: Srpska zastava

@ Ивана
Да преформулишем питање:
Да ли је Мари( ћ ), кад је освојио Вимблдон на ОИ, огртао шкотску заставу?
ДА или НЕ
libkonz libkonz 23:38 03.03.2013

Re: Srpska zastava

Да ли је Мари( ћ ), кад је освојио Вимблдон на ОИ, огртао шкотску заставу?

A koje je pravo ime Rodžera Federera?
Goran Vučković Goran Vučković 23:46 03.03.2013

Re: Srpska zastava

Да ли је Мари( ћ ), кад је освојио Вимблдон на ОИ, огртао шкотску заставу?

Nije imao potrebe. Umesto njega je škotsku zastavu "ogrnula" vlada UK tog dana.
libkonz libkonz 23:48 03.03.2013

Re: Srpska zastava

Nije imao potrebe. Umesto njega je škotsku zastavu "ogrnula" vlada UK tog dana.

bolid1 bolid1 00:00 04.03.2013

Re: Srpska zastava

E, dakle, nemam reci, odmah nesto fali, ako je zastava, sto je ovakva, ako je himna, sto je onakva...a, onda ce tipu da dopizdi pa ce da se proseta negde drugde i da baca kuglu za neke druge koji ce biti jako srecni zbog toga i to bacanje, verovatno, potkovati sa vise para na racunu...

Nije imao potrebe. Umesto njega je škotsku zastavu "ogrnula" vlada UK tog dana.


Fala k!
omega68 omega68 00:23 04.03.2013

Re: Srpska zastava

vlada UK tog dana.

ma pusti vladu.Pitam za sportistu, kakvo je njegovo ponašanje bilo?


ovo klanjanje je nekima uspomena iz džamije?
Goran Vučković Goran Vučković 00:34 04.03.2013

Re: Srpska zastava

ma pusti vladu.Pitam za sportistu, kakvo je njegovo ponašanje bilo?

Čuo sam da je pobedio... ne znam kako se to računa.
savamala savamala 00:36 04.03.2013

Re: Srpska zastava

Nije imao potrebe. Umesto njega je škotsku zastavu "ogrnula" vlada UK tog dana.


Да ли сте заиста толики игноранти да правите аналогију између Шкотске и Санџака? Не могу да верујем да сам изгубио толико времена дискутујући са ....... немам речи.
Goran Vučković Goran Vučković 00:53 04.03.2013

Re: Srpska zastava


Да ли сте заиста толики игноранти да правите аналогију између Шкотске и Санџака? Не могу да верујем да сам изгубио толико времена дискутујући са ....... немам речи.

To se obrati Omegi, on je to pitao. Meni je Škotska više uporediva sa Crnom Gorom, ako hoćemo već da poredimo.
NNN NNN 00:58 04.03.2013

Re: Srpska zastava

правите аналогију између Шкотске и Санџака
Brđani
NNN NNN 09:33 04.03.2013

Re: Srpska zastava

Škotska zastava


je već deo britanske zastave (Union Jack)


kao uostalom i engleska

i irska

(nema pravde za Vels )


Da ne bi Asmir više morao da se ogrće drugom zastavom
možemo mi da tutnemo ljiljane na našu zastavu (ionako su i ljiljani naši)

hajkula1 hajkula1 19:19 03.03.2013

Još jedna pobeda

Partizan ostao u trci! Pobedio u Zagrebu
NNN NNN 20:14 03.03.2013

Re: Još jedna pobeda

Srpski F4

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana