Društvo| Filozofija| Politika

Opsednuti Veberom

expolicajac RSS / 10.03.2013. u 22:49

Prvi potpredsednik vlade R.Srbije je pokušao da nam objasni zašto toliko spominje Vebera.  Interesantno je da veoma mali broj ljudi u mom okruženju išta zna o Maksu Veberu. Evo jednog interesantnog prevoda koji bi mogao biti putokaz u razumevanju ovog velikog sociologa. Možda posle toga  shvatimo i prvog potpredsednika. Moje lično mišljenje je da prvi potpredsednik pokušava da zaliči na Đinđića. Neka počne da liči na sebe, možda će Srbija imati više koristi nego da nevešto imitira nekoga ko je shvaćen tek posle svoje smrti.

1938.jpg 

 

Autor: Fil Bartl, Dr. Prevodilac: Adriana Dulić

 

http://cec.vcn.bc.ca/gcad/modules/cla-wbsb.htm

 

Maks Veber (1864-1920) pomogao nam je u razumevanju prirode društva.

On se nije slagao s Marksovim teorijama, ali ne iz isti razloga kao Dirkem.

Umesto opovrgavanja Marksove tvrdnje da je materializam glavni faktor u društvnoj promeni ili opovrgavanja Dirkemove ideje o društvenim činjenicama koje dolaze iz društva a ne pojedinaca, on je dodao svemu tom potrebu da se uzmu u obzir i značaj koji mi dajemo materijalnim stvarima, a i ulozi promene ideja koje doprinose društvu i društvenim promenama.

Svom interesovanju u značaj koji ljudi pridaju materijalnim stvarima, Veber je koristio Nemačku reč „verstehen,”da bih dosegli dublje razumevanje tog značaja.

Pošto se kultura bazira na simbole a simboli moraju značiti nešto da bi bili simboli, onda je naše razumevanje simbola je od esencijskog značaja za razumevanje društva

Na engleskom u sociologiji mi nastavljamo da koristimo ovu reč ”verstehen” za analizu ove važne kombinacije kulture i društva.

Da bi se suprotstavio Marksovoj teoriji u shvatanju industrijske revolucije, Veber je sugerisao da je prvo nastupila radikalna promena ideja.

Ovo je bilo prikazano u Protestantskoj Reformaciji, i propovedanju protestantskih vođa, pogotovo Džona Kelvina, u suprotstavljanju preovlađujućem razmišljanju i praktikovanju katoličke crkve u to vreme.

Među mnogobrojnim verskim vrednostima koje podržavaju protestanti, bila je i ideja o samodovoljnosti,oprezna potrošnja i lični odnos s bogom umesto preko svećenika.

Oprezna potrošnja je bila od velike važnosti koja je trebala da podstakne štednju i investiciju koje su vrlo važan element indutrijske revolucije.

Oni su verovali da njima nisu potrebne velike, korumpirane i degenerisane organizacije koje će im reći šta i kako da misle, i da je sloboda razmišljanja doprinela velikom broju preduzeća a i ujedno i porastu kapitalističke klase.

Protestantska Reformacija po Veberu, je bila glavni razlog za industrijsku revoluciju i uspon kapitalizma, teorija koja se u mnogome razlikuje od Marksove.

Treći Veberov doprinos se odnosi na društvenu prirodu neravnopravnosti.

Marks je isticao vezu sa proizvodnjom.

Bez negiranja materijalne važnosti, Veber je dodao i prestiž, cenenost koju su ljudi pridavali jedni drugima i koja je doprinela njihovom društvenom statusu.

I opet Veber pridaje veliku važnost idejama.

Karl Marks je krivio sredstva za proizvodnju za stvaranje klasa. On je vidio prelaz od feudalnog društva koje se je baziralo na poljoprivredu, gde su se vlasnici zemlje razlikovali od onih koji su je obrađivali, kroz idustrijsku društvo, gde je vidio razliku između vlasnika sredstava za proizvodnju i onih koji su radili u njima.

Druge osobe, kao književnici, inteligencija i civilni službenici, nisu po Marksu doprinosili ekonomskoj proizvodnji , i potome su bili beskorisni i nisu pripadali klasama.

Maks Veber, koji je pisao pola veka kasnije, za razliku od Marksa tvrdio je da se klase baziraju na tri faktora, vlast, bogatstvo, i na prestiž.

U današnjoj sociologiji, mi smo prihvatljiviji prema Veberova tri faktora, iako Marksistički sociolozi još uvek ističu umešanost sredstava za proizvodnju (koje sad uključuju i proizvodnju idea i informacija).

Veber je vidio društvo u nekoliko slojeva, a ne samo dva, i smatrao je da su pored materijalizma i drugi faktori važni.

Between the three of them, Marx, Durkheim and Weber, we now see social inequality as having three major elements, wealth, power and prestige

Danas još uvek postoje tenzije izmađu radnika i vlasnika, ali danas se veći procenat ljudi nalazi u drugim situacijama, kao što su civilni službenici, menadžeri, itd. To znači da je značajnost borbe između vlasnika i radnika relativno opao.

Veberov rad dopreneo je Simboličnoj Interakcionoj Perspektivi, koja je jedna od tri klasične perspektive u Sociologiji.

Što se tiče ostale dve klasične perspektive, Veber nije izmislio njihov naziv, niti je on došao do tih perspektiva niti ih je objasnio; Blumer je to uradio.

On je doprineo našem razmišljanju, i oni koji su radili na razvoju simboličke interakcione perspektive –– Blumer, Mead, Tomas, Park –– podpomogli su si naračun Veberovog rada.

Veber je isto tako doprineo društvenoj obzervaciji i analizi organizacija.

Jedan od njegovih mnogobrojnih radova je i izučavanje prirode birokratije gde je tražio razlog zbog kojeg je birokratija toliko moćna.

On je obzervirao kako je birokracija u industrijskoj revoluciji postajala sve veća i jača.

On je identifikovao pet elemenata koji su birokraciji davali moć, hierarhija autoriteta, podela rada, pisana pravila, pisana komunikacija i bezličnost.

Od ovih pet elemenata dva su problematična ako se upitamo mogu li se primeniti na ojačavanje društvene zajednice.

Hierarhija autoriteta, naročito ako je nepokolebova, okrutna i diktatorska, i bezličnost pogotovo ako otuđuje članove društvene zajednice, su oba elementa koja reduciraju gemeinschaft društvene zajednice, i prematome smanjivaju suštinsku karakteristiku te društvene zajednice.

Veberov odgovor na Marksovu teoriju materijalizma, pišući sa namerom da demantuje i reducira tu ideju.

On je smatrao da je najveća promena koja se desila, uspon protestanizma čija verovanja i vrline su doprinele industrijskoj revoluciji.

Njegov argument je bio da su nove protestanske vrednosti, štedljivost, nezavisno razmišljanje i samopouzdanje, vrednosti i stavovi koji su potrebni za izgradnju kapitalističkog razmišljanja i akcije potrebne za idustrijsku revoluciju.

S naše tačke gledišta, vek kasnije, možemo videti da ove razne teorije ne moraju biti međusobno ekskluzivne nego da dopunjavaju jedna drugu u objašnjenju industrijske revolucije.

 



Komentari (85)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cassiopeia cassiopeia 23:12 10.03.2013

Koga još briga šta priča Vučić?

Nije se on promenio niti će. Sve je to maska koja će pasti.
angie01 angie01 23:22 10.03.2013

,

cudan neki prevod,...
dali76 dali76 23:33 10.03.2013

....

Kakvi politicari ,takvi i prevodioci.
Prosto neverovatno da neko nema stida /pameti da se potpies ispod ovakvog prevoda.

P.S.
Drugovi/ceblogeri jeste vi uopste citali ovaj prevod?
Ko nesto I zna o Weberu, ovaj ce ga prevod definitivno zbuniti.

krkar krkar 23:58 10.03.2013

Re: ....

Drugovi/ceblogeri jeste vi uopste citali ovaj prevod?


Naravno da ne, tek sad kad si napomenuo.

Malo bolje od Gugla, ali sasvim malo. Po stilu bih rekao da je neki idiot iz gastarbajterske druge generacije.

E, pa tako će i naučiti kako su preveli
expolicajac expolicajac 00:01 11.03.2013

Re: ....

krkar
Drugovi/ceblogeri jeste vi uopste citali ovaj prevod?


Naravno da ne, tek sad kad si napomenuo.

Malo bolje od Gugla, ali sasvim malo. Po stilu bih rekao da je neki idiot iz gastarbajterske druge generacije.

E, pa tako će i naučiti kako su preveli

Pa daj bolji. Nije problem prevod, problem je što nam se potpredsednik pali na Vebera.
bitnik bitnik 00:06 11.03.2013

Re: ....

krkar
Drugovi/ceblogeri jeste vi uopste citali ovaj prevod?


Naravno da ne, tek sad kad si napomenuo.

Malo bolje od Gugla, ali sasvim malo. Po stilu bih rekao da je neki idiot iz gastarbajterske druge generacije.

E, pa tako će i naučiti kako su preveli


idiotkinja.
pravda za rodno senzitivni srpski!
krkar krkar 00:07 11.03.2013

Re: ....

Pa daj bolji.


Evo za tebe LINKLINKLINK!!!!
krkar krkar 00:12 11.03.2013

Re: ....

idiotkinja.


Nisam ni gledao ime.

Ali sam onda pogledao i ostalo šta je prevodila, LINKLINKLINKLINK!!!!!!!!!! Veber je još odlično prošao!!!

Teška idiotkinja, bez imalo svesti o svom idiotizmu!
expolicajac expolicajac 00:12 11.03.2013

Re: ....

krkar
Pa daj bolji.


Evo za tebe LINKLINKLINK!!!!

Ovo podjebavanje sa bugarskim ću da ti zapamtim
freehand freehand 00:23 11.03.2013

Re: ....

krkar
idiotkinja.


Nisam ni gledao ime.

Ali sam onda pogledao i ostalo šta je prevodila, LINKLINKLINKLINK!!!!!!!!!! Veber je još odlično prošao!!!

Teška idiotkinja, bez imalo svesti o svom idiotizmu!

Postoji nepisano pravilo u grafičkom dizajnu vezano za tipografiju, koje glasi NEVER Comic sans!
To je font koji je upotrebljen na ovom sajtu.
I skroz je adekvatan.
nurudin nurudin 00:26 11.03.2013

Re: ....

expolicajac
krkar
Drugovi/ceblogeri jeste vi uopste citali ovaj prevod?


Naravno da ne, tek sad kad si napomenuo.

Malo bolje od Gugla, ali sasvim malo. Po stilu bih rekao da je neki idiot iz gastarbajterske druge generacije.

E, pa tako će i naučiti kako su preveli

Pa daj bolji. Nije problem prevod, problem je što nam se potpredsednik pali na Vebera.


Пали се он на самога себе... А остали само распирују ватру.
Све што расте хтело би да расте...:)
bitnik bitnik 00:31 11.03.2013

Re: ....

freehand

Postoji nepisano pravilo u grafičkom dizajnu vezano za tipografiju, koje glasi NEVER Comic sans!
To je font koji je upotrebljen na ovom sajtu.
I skroz je adekvatan.


ali je, bar, uspela da, zbog fonta, ne vidiš ime firme - kolektiv za osnaživanje zajednice.
loader loader 01:01 11.03.2013

Re: ....

Exu su pedanterije oko prevoda nevažne. On polako sprema policijsku pozadinu za apšenje Vučića zbog gomilanja prinadležnosti, jer... jasno je ... jedino mu on može doakati
dali76 dali76 04:37 11.03.2013

Re: ....

Ja ne mislim Ex da je problem ako see Vucic pali na Webera, veci je problem da li Vucic razume Webera , il ga upotrebljava kozmetike radi.
To je isto ko kad su ljudi kupovali knjige na metar pa ih trpali u regale .
I Tomislav Nikolic na kraju krajeva povremeno ubaci po koju latinsku rec ,pa to nikako ne znaci da je naucio/razume latinski.
Nema nista neobicno u tome da politicar, ukoliko je obrazovan I ima ideologiju, bude pot uticajem filozofa/teoreticara/sociologa. Politicar na kraju ne izmislja ideologiju vec je sprovodi u politicckom delanju.
Stoga jeste neobicno da politicar, posebno ukoliko se obraca puku, pominje imena . Stoga bi bilo zanimljivo, barem meni,da vidim kad je ,kako I u kom kontekstu Vucic pominjao Webera.
expolicajac expolicajac 08:18 11.03.2013

Re: ....

loader
Exu su pedanterije oko prevoda nevažne. On polako sprema policijsku pozadinu za apšenje Vučića zbog gomilanja prinadležnosti, jer... jasno je ... jedino mu on može doakati


Ako sledeći blog budem pisao iz zatvora, molio bih te kao blogo druga da mi dolaskom u posetu doneseš Marlboro, kratki, crveni, tvrdo pakovanje.
alselone alselone 08:20 11.03.2013

Re: ....

Ako sledeći blog budem pisao iz zatvora, molio bih te kao blogo druga da mi dolaskom u posetu doneseš Marlboro, kratki, crveni, tvrdo pakovanje.


Hoces i turpiju u torti?
loader loader 08:25 11.03.2013

Re: ....


Za cigarete dogovoreno

A šta ako opet dođemo na onaj nivo da nema te varijante,
nego se duvan valja ispod ruke, u kesicama (plus papirići)?
Kako je krenulo sa ekononmskim oporavkom, mož da bidne i to

expolicajac expolicajac 08:29 11.03.2013

Re: ....

alselone
Ako sledeći blog budem pisao iz zatvora, molio bih te kao blogo druga da mi dolaskom u posetu doneseš Marlboro, kratki, crveni, tvrdo pakovanje.


Hoces i turpiju u torti?

Ne nego u hlebu.
loader loader 08:31 11.03.2013

Re: ....

da li Vucic razume Webera , il ga upotrebljava kozmetike radi.

Ako je ovolike godine kozmetike radi upotrebljavao ceo srpski rod,
što ne bi i Weba


Stoga jeste neobicno da politicar, posebno ukoliko se obraca puku, pominje imena

Važno je da se obraća puku, ovo ostalo se ionako ne čuje (osim međ jednom omanjom družinom blogera : )
cult cult 10:27 11.03.2013

Re: ....

Drugovi/ceblogeri jeste vi uopste citali ovaj prevod?


Dobro je. Posle dvadeset sati na merdevinama i sa valjkom u rukama (usiljeno dnevno/noćno krečenje) mislio sam da sam sasvim odlepio čitajući ovog "vebera". Osobu koja je prevodila momentalno kod Vučića na saslušanje. Hvala.

P.S.
ne budite mačo po svaku cenu.
Za krečenje platite profesionalca.
maksa83 maksa83 10:42 11.03.2013

Re: ....

Za krečenje platite profesionalca.

Slažem se. Poslednji put kad sam to radio sam (ima mnogo mnogo mnogo godina) desilo se da je stočić na kom sam stajao krenuo svojim putem, a ja (kao Will E. Coyote) ostao sa ispruženom rukom u vis da se držim za onaj valjak, koji se slabim adhezivnim kapilarnim silama boje držao za plafon. Ta konfiguracija nije potrajala duže od par milisekundi i ja sam napravio spektakularne Ronaldinjo meets Buster Keaton makazice i cevanicom apsolutno urnisao ćošak nekog ormarića tako da me i dan danas žiga na kišu, ormariću kao da nije ništa.

Uzmite profesionalca.
expolicajac expolicajac 10:47 11.03.2013

Re: ....

maksa83
Za krečenje platite profesionalca.

Slažem se. Poslednji put kad sam to radio sam (ima mnogo mnogo mnogo godina) desilo se da je stočić na kom sam stajao krenuo svojim putem, a ja (kao Will E. Coyote) ostao sa ispruženom rukom u vis da se držim za onaj valjak, koji se slabim adhezivnim kapilarnim silama boje držao za plafon. Ta konfiguracija nije potrajala duže od par milisekundi i ja sam napravio spektakularne Ronaldinjo meets Buster Keaton makazice i cevanicom apsolutno urnisao ćošak nekog ormarića tako da me i dan danas žiga na kišu, ormariću kao da nije ništa.

Uzmite profesionalca.

Predlažem ti Dikića, em snažan em "obrazovan", pa dok ti kreči da prodivaniš malo sa njim o "prolaznosti života i beznadežnosti vremena"
cult cult 10:58 11.03.2013

Re: ....

da me i dan danas žiga na kišu,

Da, jednom sam video zeta u sličnoj situaciji kad su se taze merdevine kineske proizvodnje jednostavno i bez ikakve najave salomile pod njim, tako da sam u tom smislu od tada krajnje oprezan.
Meni se dešava primetan pad iq-a, srastam sa valjkom, čak kupim pivo.
cult cult 11:00 11.03.2013

Re: ....

Predlažem ti Dikića, em snažan em "obrazovan", pa dok ti kreči da prodivaniš malo sa njim o "prolaznosti života i beznadežnosti vremena"


Može. A i obojica volimo Srbiju.
libkonz libkonz 11:01 11.03.2013

Re: ....

Uzmite profesionalca.

za krečenje?
pa ko ne zna ništa drugo da radi, taj postane moler.
cult cult 11:03 11.03.2013

Re: ....

taj postane moler.

ili taksista.
alselone alselone 11:09 11.03.2013

Re: ....

A i obojica volimo Srbiju.


Ali on voli vise. On najvise voli.
alselone alselone 11:09 11.03.2013

Re: ....

ili taksista.


ili krimos.
libkonz libkonz 11:10 11.03.2013

Re: ....

ili krimos.

ili političar
alselone alselone 11:24 11.03.2013

Re: ....

ili političar


umesto da radi neki posten posao - npr. otvori corbadzinicu.
antioksidant antioksidant 11:28 11.03.2013

Re: ....

Za krečenje platite profesionalca.

i idite negde
mozda tako omala i vase zene
expolicajac expolicajac 11:29 11.03.2013

Re: ....

npr. otvori corbadzinicu.

šta je to?
antioksidant antioksidant 11:29 11.03.2013

Re: ....

cult
taj postane moler.

ili taksista.

a ne
taksista je onaj koji zna sve (ali bas sve) pa ne moze da se odluci
skoro kao bloger
alselone alselone 11:36 11.03.2013

Re: ....

šta je to?


Projekat NACIONALNIH RESTORANA BRZE ISHRANE CORBADZINICE “Kod kuce” razvijao bi se najpre uz pomoc finansijskih sredstava iz Fonda za razvoj, dok bi kasnije postao akcionarsko drustvo. U Beogradu, 17. 4. 2006. Filip Mladenovic

Mozes da pogledas OVDE.

Blog tekst OVDE.

Pravo blago bloga.
cult cult 11:41 11.03.2013

Re: ....

Pravo blago bloga.

Neverovatno šta propuštam ovde, a nije da me nema.
Hvala na linku. Fenomenalno.
milisav68 milisav68 11:59 11.03.2013

Re: ....

cult
Posle dvadeset sati na merdevinama .

Ako te slučajno nateraju da ponovo krečiš, ima da se kupi tzv teleskop sa podešavanjem visine/dužine (košta 200-300 dindži), pa ne moraš da se lomataš na merdevinama, a i prilično se lakše i brže završi posao.
safir.t safir.t 12:46 11.03.2013

Re: ....

ili političar


ili bloger
maksa83 maksa83 13:18 11.03.2013

Re: ....

Predlažem ti Dikića, em snažan em "obrazovan", pa dok ti kreči da prodivaniš malo sa njim o "prolaznosti života i beznadežnosti vremena"

To bi bio veliki korak za moj plafon ali mali za Srbiju, pa nije baš posao za rodoljuba tog kalibra. Mimo toga, moj dadaizam bi se kosio sa njegovim pozitivizmom i onda bi bio defokusiran, pa da mi ne zajebe uz lajsne...
freehand freehand 13:34 11.03.2013

Re: ....

maksa83
Predlažem ti Dikića, em snažan em "obrazovan", pa dok ti kreči da prodivaniš malo sa njim o "prolaznosti života i beznadežnosti vremena"

To bi bio veliki korak za moj plafon ali mali za Srbiju, pa nije baš posao za rodoljuba tog kalibra. Mimo toga, moj dadaizam bi se kosio sa njegovim pozitivizmom i onda bi bio defokusiran, pa da mi ne zajebe uz lajsne...


Aj ne zakeraj bre.
Zamisli samo - oči otečene od blejanja u ekran, dovučeš se do kreveta, izvališ se na leđa a onda nirvanišeš zagledan u vučju glavu sa ukršetenim heklerima do pola i Kosovkom devojkom što ekstazijem nudi junake na drugoj polovini plahona. I nekim prigodnim parolama tipa kosovski zavet naokolo sa šarenicama i motivima sa pirotskih ćilima!
Hebo, bre, dadaizam.
nim_opet nim_opet 18:15 11.03.2013

Re: ....

Procitao i Nije ovde problem u google translate-u, ovo je neko navrat nanos prevodio....
milivoje_bg milivoje_bg 19:32 11.03.2013

Re: ....

maksa83
Za krečenje platite profesionalca.Slažem se. Poslednji put kad sam to radio sam (ima mnogo mnogo mnogo godina) desilo se da je stočić na kom sam stajao krenuo svojim putem, a ja (kao Will E. Coyote) ostao sa ispruženom rukom u vis da se držim za onaj valjak, koji se slabim adhezivnim kapilarnim silama boje držao za plafon. Ta konfiguracija nije potrajala duže od par milisekundi i ja sam napravio spektakularne Ronaldinjo meets Buster Keaton makazice i cevanicom apsolutno urnisao ćošak nekog ormarića tako da me i dan danas žiga na kišu, ormariću kao da nije ništa. Uzmite profesionalca.

Да си користио квалитетнији ваљак, можда би се задржао на плафону и до 10 милисекунди.
Можда би за то време, смислио решење како да оверрајдујеш сточићеву самовољу.
margos margos 22:25 11.03.2013

Re: ....

како да оверрајдујеш сточићеву самовољу.

:)))))))))))))))
...и то на ћирилици :)
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:28 12.03.2013

Re: ....

Mozes da pogledas OVDE.

Blog tekst OVDE.

Pravo blago bloga.

El ovo ozbiljno ili se čorbadži Filip ipak šali?
libkonz libkonz 21:02 12.03.2013

Re: ....

El ovo ozbiljno ili se čorbadži Filip ipak šali?

el se ti šališ?
vidi se da ne pratiš Filipov lik i delo
maksa83 maksa83 23:14 10.03.2013

ja reko'

biće nešto o ovom doktoru kriznog menadžmenta Dikiću, patrioti, Srbinu, a ono o Nemcu Weberu... ništa, šta je tu je...
expolicajac expolicajac 23:24 10.03.2013

Re: ja reko'

maksa83
biće nešto o ovom doktoru kriznog menadžmenta Dikiću, patrioti, Srbinu, a ono o Nemcu Weberu... ništa, šta je tu je...

krkar

Taman htedoh da kažem daj ti nama niško-žandarske pikanterije, oće apse ovog idiota ili će on da pobije pola Niš i zavede vojnu upravu... kad me Maksa preteče.

Jebeš ti tumačenja Vebera!



krkar krkar 23:20 10.03.2013

MUP i Veber!


Taman htedoh da kažem daj ti nama niško-žandarske pikanterije, oće apse ovog idiota ili će on da pobije pola Niš i zavede vojnu upravu... kad me Maksa preteče.

Jebeš ti tumačenja Vebera!
G r o f G r o f 00:21 11.03.2013

auu

Da mi je neko nakad rekao da će se posle Vučićevog gostovanja raspravljati o Veberu umro bih od smeha...
freehand freehand 00:33 11.03.2013

Re: auu

G r o f
Da mi je neko nakad rekao da će se posle Vučićevog gostovanja raspravljati o Veberu umro bih od smeha...

Ko raspravlja o Veberu?!
alselone alselone 08:20 11.03.2013

Sadasnjem okruzenju?

Interesantno je da veoma mali broj ljudi u mom okruženju išta zna o Maksu Veberu.


maksa83 maksa83 08:33 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

alselone
Interesantno je da veoma mali broj ljudi u mom okruženju išta zna o Maksu Veberu.





Da, pripadnici snaga bezbednosti tradicionalno teže pozitivizmu, znači naučnom, kvantitativnom, merljivom, matematički dokazivom, nasuprot Veberovom antipozitivizmu, tako da su među njima popularniji Platon, Ogist Kont, i sl. Evo npr. dr. kriznih nauka Dikić deluje kao tipičan predstavnik te škole mišljenja.
expolicajac expolicajac 08:37 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

Evo npr. dr. kriznih nauka Dikić deluje kao tipičan predstavnik te škole mišljenja.

alselone alselone 09:25 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

Sta je sa Dikicem bilo kad ga spominjete?
Nisam ispratio po vestima ovih dana...
antioksidant antioksidant 09:29 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

alselone
Sta je sa Dikicem bilo kad ga spominjete?
Nisam ispratio po vestima ovih dana...

ma srbin je i voli srbiju i svi ga zato napadaju
(to je dikiceva strana price, deluje mi sasvim logicno pa mislim da je nepotrebno da iznosim drugu stranu koja je tipa "U izveštaju Sektora unutrašnje kontrole se precizira da se žandarmi i policajci bave ucenama, iznudama, reketiranjem, ali i da postoje informacije da su umešani u šverc i distribuciju narkotika."


http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/371558/Komandant-Zandarmerije-se-oglasio-na-Fejsbuku
alselone alselone 09:35 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

"majku našu koju nosim u grudima i nosiću je dok sam živ"

Ovaj je kriv, garant.
expolicajac expolicajac 09:36 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

alselone
"majku našu koju nosim u grudima i nosiću je dok sam živ"

Ovaj je kriv, garant.

libkonz libkonz 09:38 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

Ovaj je kriv, garant.

ma gde kriv, nego ga ne voliš zato što je patriota
nego, Niš i Vranje odskaču kada je kriminal u pitanju. Šta li se tek u Vranje događa?
maksa83 maksa83 09:44 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

libkonz
Ovaj je kriv, garant.

ma gde kriv, nego ga ne voliš zato što je patriota
nego, Niš i Vranje odskaču kada je kriminal u pitanju. Šta li se tek u Vranje događa?

Objasniće Dikić na Fejsbuku, naravno kroz Platonovu epistemološku prizmu,
antioksidant antioksidant 09:44 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

alselone
"majku našu koju nosim u grudima i nosiću je dok sam živ"

Ovaj je kriv, garant.

nemoj tako
zasto tako o coveku cije zvezdano nebo tako lepo sija
"Ako nemamo prošlost, ne možemo graditi budućnost za nas, za našu decu."
suza mi kanula. takvog coveka su nasli da falsifikuju
maksa83 maksa83 09:46 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

"Ako nemamo prošlost, ne možemo graditi budućnost za nas, za našu decu."

Filozof, humanista, general, doktor kriznih nauka - ukratko - renesansni čovek, jasno mi je zašto ovima smeta.
alselone alselone 09:48 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

takvog coveka su nasli da falsifikuju




A stil pisanja mu je ubitacan. U stilu onog gostovanja kod Cosica.

Tarzanija:
Zloupotreba interpunkcije
Komunikacija na društvenim mrežama obavlja se preko tastature. Imamo samo azbuku i interpunkciju kao reprezente tolikih dimenzija živog razgovora. Nekima taj koncept ipak nije jasasn. Oni svoje misli u kucanoj formi završavaju troslojnim uzvičnicima i upitnicima. Ubeđeni da nisu dovoljno stavili do znanja, bez pardona teraju pod caps lockom. Koliko puta ti je stiglo na četu:
- E DE SI MATORI!!!
Previše učtiv da iskuliraš, upleteš se u kolo:
- Ej, Đole, evo.
- ŠTA RADIŠ TEBRA NEKE RIBE NEŠTO A ČUJEM NISI VIŠE S JOVANOM???
-Ma da…
- MA BOLE TE KURAC KAĆEMO NEKI FUDBAL???
Koliko god dobar zen budista bio, ovo te ne ostavlja ravnodušnim. Jer taj razgovor podsvesno vizuelizujemo kao besno dranje u megafon pojačan na maksimum, nabijen tik uz naše ušne dlačice.


Pročitaj još na http://www.tarzanija.com/5-aktuelnih-online-fenomena/
libkonz libkonz 09:53 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

Filozof, humanista, general, doktor kriznih nauka - ukratko - renesansni čovek, jasno mi je zašto ovima smeta.

To je sve CIA organizovala, hoće da nam uzmu Kosovo, a on im smeta!
safir.t safir.t 13:30 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

Ogist Kont




safir.t safir.t 13:34 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

Objasniće Dikić na Fejsbuku


ma kakav fb, tviter je zakon.
reanimator reanimator 13:37 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

Taj Dikić..je l to onaj što je gostovao kod Ćosića, pa se jedva uzdržao da ne izvadi pištolj i overi ga na licu mesta?
maksa83 maksa83 13:40 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

reanimator
Taj Dikić..je l to onaj što je gostovao kod Ćosića, pa se jedva uzdržao da ne izvadi pištolj i overi ga na licu mesta?

Pa kad mu dira u Platona, jebiga...
expolicajac expolicajac 13:43 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

maksa83
reanimator
Taj Dikić..je l to onaj što je gostovao kod Ćosića, pa se jedva uzdržao da ne izvadi pištolj i overi ga na licu mesta?

Pa kad mu dira u Platona, jebiga...

freehand freehand 13:43 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

safir.t
Ogist Kont





KoMt, bajdvej.
Slobodan Inić je uvek bio njegov veliki poštovalac, i predajući sociologiju držao se Komta umesto Marksa, koji je vazda i za sve bio mislilac po difoltu.
reanimator reanimator 13:56 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

Pa kad mu dira u Platona, jebiga...

Da,da..sa sve podignutom obrvom. Izvuk'o se Ćosić za dlaku...da je udario i na Talesa iz Mileta skupljali bi ga špahlom po studiju :)
safir.t safir.t 14:03 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

KoMt, bajdvej.


makso, ovaj me dira




end bajdvej, mi zapeli ovde oko tamo nekog webera a niko da kaže koliko je lep i prijatan i pametan bio savetnik sinoć.
meni to utisak!




maksa83 maksa83 14:06 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

safir.t
KoMt, bajdvej.


makso, ovaj me dira


Frihende, tako ti Povelje o Ljudskim Pravima, budi džentlmen, pitaj damu prvo za dozvolu pa diraj...
safir.t safir.t 14:13 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

Frihende, tako ti Povelje o Ljudskim Pravima, budi džentlmen, pitaj damu prvo za dozvolu pa diraj...



ništa KoMt?
freehand freehand 14:15 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

maksa83
safir.t
KoMt, bajdvej.


makso, ovaj me dira


Frihende, tako ti Povelje o Ljudskim Pravima, budi džentlmen, pitaj damu prvo za dozvolu pa diraj...

Mis'iš - Juinorrku?
Jal je sestra-sijamka jal je žemski princip, treće nema
safir.t safir.t 14:24 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?


treće ima : ako ćemo baš, on je ogust, mada džentlmeni tolKo znaju.
maksa83 maksa83 14:31 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

safir.t
Frihende, tako ti Povelje o Ljudskim Pravima, budi džentlmen, pitaj damu prvo za dozvolu pa diraj...



ništa KoMt?

Povelja, pa KoMt, pa sve ostalo. Ja kad kunem znam šta radim.
alselone alselone 14:32 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

a niko da kaže koliko je lep i prijatan i pametan bio savetnik sinoć


Ja kazem. Bio je lepsi od Tadica samog.
reanimator reanimator 14:38 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

end bajdvej, mi zapeli ovde oko tamo nekog webera a niko da kaže koliko je lep i prijatan i pametan bio savetnik sinoć.

Jes vala. Ja da tako izgledam, Srbija bi me prepoznavala kao putujući zemljotres, a ne kao savetnika, blogera i sl
safir.t safir.t 14:38 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

Bio je lepsi od Tadica samog



istina uvek izbije....
antioksidant antioksidant 14:40 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

alselone
a niko da kaže koliko je lep i prijatan i pametan bio savetnik sinoć


Ja kazem. Bio je lepsi od Tadica samog.

ovo je vec blasfemija
ali da se primetiti da se osecao veoma lezerno
svi su sedeli a on je lezao
(mada je to za njega bila i neka cudna vrsta terapije)
nim_opet nim_opet 18:17 11.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

I Dzon KElvin....Pa valjda po njemu "kelvinizam" ili sta?
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:09 12.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?



maksa83
"Ako nemamo prošlost, ne možemo graditi budućnost za nas, za našu decu."

Filozof, humanista, general, doktor kriznih nauka - ukratko - renesansni čovek, jasno mi je zašto ovima smeta.


E, a na kom je to fakultetu naš Likenzi Dikić izvoleo doktorirati te Krizne nauke? I jel može negde da se downloaduje pdf fajl njegove teze?

expolicajac expolicajac 08:38 12.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

srdjan.pajic


maksa83
"Ako nemamo prošlost, ne možemo graditi budućnost za nas, za našu decu."

Filozof, humanista, general, doktor kriznih nauka - ukratko - renesansni čovek, jasno mi je zašto ovima smeta.


E, a na kom je to fakultetu naš Likenzi Dikić izvoleo doktorirati te Krizne nauke? I jel može negde da se downloaduje pdf fajl njegove teze?


Neće moći, to je državna tajna.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:53 12.03.2013

Re: Sadasnjem okruzenju?

expolicajac

Neće moći, to je državna tajna.


Da, čoveče, svašta i ja pitam, zamisli da se sazna da je doktorirao na novosadskom Fakultetu za menadžment.
jinks jinks 15:24 11.03.2013

...

Interesantna je iznešena ideja da je pojava protestantizma u značajnoj meri otvorila put pojavi industrijske revolucije.

Možda bi jednako bilo interesantno analizirati kakav su uticaj verska ubedjenja, na primer, K. Marksa (koja je, uprkos uvreženom mišljenju, po nekim istoričarima imao), imala na pojavu komunizma.
predatortz predatortz 18:49 12.03.2013

Opsednuti Veberom

Bolje Veberom, nego VBR-om

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana