Astrologija| In memoriam| Kućni ljubimci| Obrazovanje| Sex

Nabodi me, nabodi se

krkar RSS / 18.03.2013. u 10:06

239_Hyoscyamus_niger_L.jpg

Zadnje vreme došlo kad sam osetio poriv da gledam Ono kod One Oprolećovane. I ne samo da sam gledao, nego sam gledao u društvu, uz meze i piće. Odavno nisam gledao nešto ako smehotresno! Da nije tragično. Počelo je tako što su muškarci gledali a žene bile u drugoj sobi ali smo se tako slatko i neprestano smejali da su nam se očas pridružile.

Priznajem, nije lepo smejati se političarima sa posebnim potrebama ali numem da se suzdržim.

I što je još crnje, moram da priznam da ono đubre espeesovsko stvarno ima oko za idiote, ovoga je prepoznao još 2004. i nepogrešivo ga okarakterisao.

Crno je, mnogo crno, tragično sasvim, kad normalan svet podržava jedno bahato, arogantno, bezobrazno, lopovsko, bezočno, manipulantsko stvorenje ali šta da radimo kad je onaj drugi toliki buzdovan, takva budaletina neopevana (takođebahata) da je pitanje elementarne ljudske pristojnosti svrstati se na stranu onoga koji je inokosna bahata budala a ne onoga koji je teledirigovani glupi sluga.

Još ću na kraju da izrazim duboko saosećanje Savetniku Ovdašnjem. Dobro, neću baš odmah, ali kako vreme prolazi sve više mi dođe da udelim neku kintu u fond za slanje Šefamu na mentalni oporavak, glede teških dugotrajnih psićki' trauma s kim je sve sedeo u istoj interesnoj grupaciji godinama...

Molim one koji ne znaju šta je OEBS da se na ovom blogu ne javljau.  ;)



Komentari (370)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 12:58 18.03.2013

Re: Bilo bi korisno a i zanimljivo, nadam se,

Bilo bi korisno a i zanimljivo, nadam se,
istim metodom i po istim parametrima analizirati stožernu vladajuću stranku (a i ostale članice vlade), članstvo pogotovo. Ili to dolazi na red tek kada sjašu sa vlasti?


Ma evo to ćeš ti, mene zabole svečano.

Mene CIA plaća za ovo.
draft.dodger draft.dodger 12:30 18.03.2013

...

Šteta što se emisija ne zove ŽIVA VAGA, bilo bi prikladnije...
nowhereman nowhereman 13:07 18.03.2013

Otpozdrav

pitanje elementarne ljudske pristojnosti svrstati se na stranu onoga koji je inokosna bahata budala a ne onoga koji je teledirigovani glupi sluga.


Složio bih se i sa konstatacijama i sa kvalifikacijama, ali ne mogu razumeti ovo spajanje "elementarne pristojnosti" sa nužnošću svrstavanja na bilo čiju stranu.

Pristojnost nalaže, u datoj situaciji, da se mahne rukom i pritisne ono malo crveno dugme na TV aparatu.









krkar krkar 13:16 18.03.2013

Re: Otpozdrav

Pristojnost nalaže, u datoj situaciji, da se mahne rukom i pritisne ono malo crveno dugme na TV aparatu.


To bi mogao neko ko je normalan.

Dakle - u ovoj državi niko.
AlexDunja AlexDunja 14:24 18.03.2013

ola:)

ja nisam gledala ono, pa nisam kvalifikovana za temu,

ali sam gledala deo intervjua VBP na tv antena,
pa mogu da trolujem:)
krkar krkar 14:26 18.03.2013

Re: ola:)

AlexDunja
ja nisam gledala ono, pa nisam kvalifikovana za temu,

ali sam gledala deo intervjua VBP na tv antena,
pa mogu da trolujem:)


Prvo nabubaj ove mudrosti:


AlexDunja AlexDunja 14:35 18.03.2013

Re: ola:)

izdržala sam minut i po...
alselone alselone 14:40 18.03.2013

Re: ola:)

tv antena,


TV?
AlexDunja AlexDunja 14:46 18.03.2013

Re: ola:)

TV?


ne, ne, već sam zaboravila kako se zove

atlas tv montenegro
alselone alselone 14:50 18.03.2013

Re: ola:)

AlexDunja

atlas tv montenegro


Sad si me razocarala do koske. Gledas tv ponovo?

AlexDunja AlexDunja 14:53 18.03.2013

Re: ola:)


Sad si me razocarala do koske. Gledas tv ponovo?

ma jok, nemam ja te živce a i ne daju mi se pare za
nepotreban aparat...

sasvim se dovoljno obavestim ovde, i na fb...
to je neko okačio na fb pa sam premotavala malo da
vidim ima li nešto novo, dugo nije ništa pričao...
ali nema, sve je isto samo se preselio u cg:)
hannah.greener hannah.greener 09:06 19.03.2013

Re: ola:)

22 sekunde.

Odma'posle "izabira".
disident79 disident79 14:43 18.03.2013

Zabavni program

Sinoć je na B92 bio izuzetno zabavan TV program. Osim državnog posla, retko šta može iskreno da me nasmeje od trenutne domaće TV produkcije.

Sa druge strane, juče je bila jedna od "školskih" emisija. Kako nepripremljen i pogrešno delegiran zastupnik stranke za samo 2 sata može da već grogirani rejting potpuno nokautira.
Jeremić je, kao što jedino pametno kaže Šapić (to je izgleda od pripreme zapamtio), koristio svoje šanse. Ostalo je Šapić punio svoju(stranačku) mrežu iz različitih pozicija i uglova. Pored Šapića je Jeremić delovao kao političar vrhunske klase. Takav luksuz sebi Đilas ne može da dozvoli.

Đilasa čeka Živkovićeva sudbina u stranci, odnosno smena pre septembarskih izbora, ako se hitno nešto drastično ne promeni.

freehand freehand 14:48 18.03.2013

Re: Zabavni program

Ostalo je Šapić punio svoju(stranačku) mrežu iz različitih pozicija i uglova.


krkar krkar 14:54 18.03.2013

Re: Zabavni program

ako se hitno nešto drastično ne promeni.


a neće. Zabrazdio je preduboko, poltroni se razmahali, pametni ućutali...
AlexDunja AlexDunja 15:04 18.03.2013

Re: Zabavni program



a neće. Zabrazdio je preduboko, poltroni se razmahali, pametni ućutali...


šta misliš, zašto se to desilo?
ti si očekivao da će on efikasno da uredi stranku.
sada se ne zezam, ozbiljno te pitam.
krkar krkar 15:11 18.03.2013

Re: Zabavni program

šta misliš, zašto se to desilo?
ti si očekivao da će on efikasno da uredi stranku.
sada se ne zezam, ozbiljno te pitam.


Duplo golo.

Đilas po svom mentalnom sklopu i poslovnom iskustvu spada u izražene individualce. Celog života sam odlučuje (u velikom jeri zato što je brži i odlučniji od većine). Što je sve jako dobro kad vodiš privatnu firmu jer korektivi brže deluju i vidljiviji su.

U politiku je ušao kao već formirana javna ličnost sa određenim političkim rejtingom i nije gulio stranačke funkcije stepenik po stepenik pa nije naučio neke osnovne lekcije.

Dakle, on ne ume da vodi stranku a stranka ne ume da izvuče najbolje iz njega. To je to duplo golo.

Postoji još razloga ali nisu za javnu diskusiju.
AlexDunja AlexDunja 15:17 18.03.2013

Re: Zabavni program

Postoji još razloga ali nisu za javnu diskusiju.


pa biće da su oni presudni,
jer ovo ostalo si znao i ranije, tim pre jer ga poznaješ,

jer baš zbog te crte autoritarnosti
sam i ja mislila da on nije dobro rešenje
krkar krkar 15:41 18.03.2013

Re: Zabavni program

smena pre septembarskih izbora


Zato ovaj mudro ćuti.

antioksidant antioksidant 15:46 18.03.2013

Re: Zabavni program

krkar
smena pre septembarskih izbora


Zato ovaj mudro ćuti.


Olovna jutra
viknuce svi
olovna jutra
pomoli se ti


JJ Beba JJ Beba 16:00 18.03.2013

Re: Zabavni program


U politiku je ušao kao već formirana javna ličnost sa određenim političkim rejtingom

i bio je oženjen Milicom Delević, cenjenom članicom dsa, kojoj može da zahvali dobar start u stranci
krkar krkar 16:30 18.03.2013

Re: Zabavni program

cenjenom članicom dsa, kojoj može da zahvali dobar start u stranci


Netačno (ovaj deo).
AlexDunja AlexDunja 16:34 18.03.2013

Re: Zabavni program

Zato ovaj mudro ćuti.

već sam nekoliko ozbiljnih ljudi čula da ga imaju
u vidu za dobru karijeru...

meni ne izgleda kao neki kapacitet,
ali ipak ja sve to površno pratim...
krkar krkar 16:39 18.03.2013

Re: Zabavni program

meni ne izgleda kao neki kapacitet,


Neće izmisliti bežični prenos struje... ali mogao bi se održati u politici bar kol'ko i Dačić.
libkonz libkonz 16:41 18.03.2013

Re: Zabavni program

Đilasa čeka Živkovićeva sudbina u stranci, odnosno smena pre septembarskih izbora, ako se hitno nešto drastično ne promeni.

sve je to mudri Mićun dobro procenio i rekao Bokiju da ne ulazi u duel sa Đilasom, nego da privremeno bude Počasni.
krkar krkar 16:44 18.03.2013

Re: Zabavni program

sve je to mudri Mićun dobro procenio i rekao Bokiju da ne ulazi u duel sa Đilasom, nego da privremeno bude Počasni.


Znaš onu da su neke stvari kao podgrejan pasulj - što ga više podgrevaš to bolji.

Nažalost, Beskućnik je kao podgrejan krompir.
libkonz libkonz 16:47 18.03.2013

Re: Zabavni program

Znaš onu da su neke stvari kao podgrejan pasulj - što ga više podgrevaš to bolji.

Nažalost, Beskućnik je kao podgrejan krompir.

Znam, i on kao Gangula nema m...
A sa tim se rađaš.
On bi bio dobar predsednik, da se držao predsedničkih ovlašćenja, jer on jeste za ulogu manekena.
AlexDunja AlexDunja 16:59 18.03.2013

Re: Zabavni program



Neće izmisliti bežični prenos struje... ali mogao bi se održati u politici bar kol'ko i Dačić.

sasma moguće, on ipak guli stranačke funkcije stepenik po stepenk

a i pokazao se kao vojnik partije.

dobar početak:)
zilikaka zilikaka 17:10 18.03.2013

Re: Zabavni program

Čekaj, stvarno, ja s sećam da si reko da je Đilas odličan, da će počistiti govna (il već tako nekako), da si kadar da mu se, kad skine Tadića (koji će akobogda izgubiti izbore, pa će to sve biti lakše) pridružiš i podržiš da u obnovi i preporodu DS.

Ne znam. Tolko mašiš u procenama (uključujući Raru), da je vreme da se zamisliš...
AlexDunja AlexDunja 17:12 18.03.2013

Re: Zabavni program

Ne znam. Tolko mašiš u procenama (uključujući Raru), da je vreme da se zamisliš...

ma jok, on to vodi neku politiku
libkonz libkonz 17:17 18.03.2013

Re: Zabavni program

Čekaj, stvarno, ja s sećam da si reko da je Đilas odličan, da će počistiti govna (il već tako nekako), da si kadar da mu se, kad skine Tadića (koji će akobogda izgubiti izbore, pa će to sve biti lakše) pridružiš i podržiš da u obnovi i preporodu DS.

Krenula neka epidemija na blogu, prvo Cult (što bi reko Maksa: dobar čovek, samo što se loži na Đilasa), sad Krkar...
reanimator reanimator 17:20 18.03.2013

Re: Zabavni program

Zato ovaj mudro ćuti.

Osvedočena pizda od čoveka. Apsolutno nevezano za politiku.
krkar krkar 17:25 18.03.2013

Re: Zabavni program

On bi bio dobar predsednik, da se držao predsedničkih ovlašćenja, jer on jeste za ulogu manekena.


Zašto sputavati tako mudrog, iskusnog i uspešnog čoveka?

Tako je surovo nametati mu sva ta ograničenja, da ne može istovremeno da bude predsednik, premijer, patrijarh, muftija, selektor reprezentacije (samo fudbal, košarka i vaterpolo), horovođa PBPD i Miss mimoze.

AlexDunja AlexDunja 17:27 18.03.2013

Re: Zabavni program

. Apsolutno nevezano za politiku.

koliko ja vidim, to je potrebno za politiku:)
krkar krkar 17:29 18.03.2013

Re: Zabavni program

Čekaj, stvarno, ja s sećam da si reko da je Đilas odličan, da će počistiti govna (il već tako nekako), da si kadar da mu se, kad skine Tadića (koji će akobogda izgubiti izbore, pa će to sve biti lakše) pridružiš i podržiš da u obnovi i preporodu DS.


Điki se malo zajeb'o. Nije krenuo da počisti govna nego da ih zameni svojim govnima, još poslušnijim...

Tako da nisam više u toj igri, hvalanapitanju.
krkar krkar 17:31 18.03.2013

Re: Zabavni program

sad Krkar...


Krkar se od tog altruizma i idealizma izlečio.


krkar krkar 17:33 18.03.2013

Re: Zabavni program

Osvedočena pizda od čoveka.


Za razliku od kuma mu Sundžerboba??? Koji ga je i doveo gde ga je doveo pa onda, čim se ovaj malo uzdigao - počeo da ga hrani govnima i podmeće mu?

antioksidant antioksidant 18:34 18.03.2013

Re: Zabavni program

Điki se malo zajeb'o. Nije krenuo da počisti govna nego da ih zameni svojim govnima, još poslušnijim...

хајде сад само објасни, зашто си од ђиласа очекивао нешто другачије?
hajkula1 hajkula1 19:05 18.03.2013

Re: Zabavni program

krkar
sve je to mudri Mićun dobro procenio i rekao Bokiju da ne ulazi u duel sa Đilasom, nego da privremeno bude Počasni.


Znaš onu da su neke stvari kao podgrejan pasulj - što ga više podgrevaš to bolji.

Nažalost, Beskućnik je kao podgrejan krompir.


Ne, pasulj, SARMA, ona je bolja što se duže krčka, ono tipa, na ćošak smederevca, maaalčice otkrivena, pa celu noć... samo se povremeno prodrma šerpa... bog da te vidi
krkar krkar 19:11 18.03.2013

Re: Zabavni program

samo se povremeno prodrma šerpa...


Da ustajem celu noć da drmam šerpu??????????

Budiboksnama!
antioksidant antioksidant 19:19 18.03.2013

Re: Zabavni program

krkar
samo se povremeno prodrma šerpa...


Da ustajem celu noć da drmam šerpu??????????

Budiboksnama!

ako bude neki manji zemljotres, nema potrebe
AlexDunja AlexDunja 19:19 18.03.2013

Re: Zabavni program


Da ustajem celu noć da drmam šerpu??????????


stvarno ću dumrem od smeha

ps. tadić jeste krompir. nema podgrevanja. done
antioksidant antioksidant 19:22 18.03.2013

Re: Zabavni program

tadić jeste krompir.

šnenokla ili krompir?
aa i nejasno mi je to oko podgrevanaj krompira. to valjda podrazumeva da ne pojedeš odmah sve? krompir?
AlexDunja AlexDunja 19:27 18.03.2013

Re: Zabavni program

aa i nejasno mi je to oko podgrevanaj krompira. to valjda podrazumeva da ne pojedeš odmah sve? krompir?

nemoguće je dobro podgrejati krompir,
kad baš sve mora da ti se kaže,
antioksidant antioksidant 19:29 18.03.2013

Re: Zabavni program

AlexDunja
aa i nejasno mi je to oko podgrevanaj krompira. to valjda podrazumeva da ne pojedeš odmah sve? krompir?

nemoguće je dobro podgrejati krompir,
kad baš sve mora da ti se kaže,

nemoguće je da se krompir ohladi pre nego ga pojedeš
arcins arcins 20:01 18.03.2013

Re: Zabavni program

AlexDunja
aa i nejasno mi je to oko podgrevanaj krompira. to valjda podrazumeva da ne pojedeš odmah sve? krompir?

nemoguće je dobro podgrejati krompir,
kad baš sve mora da ti se kaže,


Mislis nije ukusan kao kad je sveze pripremljen?
krkar
samo se povremeno prodrma šerpa...


Da ustajem celu noć da drmam šerpu??????????

Budiboksnama!


Napolitanci, kada pripremaju Ragu (lokalno, Rau), baka i deka na smenu strazare pored sporeta, tako da deka meskolji do ranih jutarnjih sati a bakuta preuzima strazu.
krkar krkar 20:29 18.03.2013

Re: Zabavni program


Obrisao sam Freehandovo proseravanje baš kao što ću obrisati sva buduća Freehandova proseravanja.

Ono prvo obrisala je moderacija zbog druge jedne budale koju sam ja bio ostavio i nisam hteo da je brišem. Doduše, ta budala bila je nova budala.

Naravno, ako Freehand bude imao da kaže nešto što nije lament za Žutistanom - neću brisati.
stopalo stopalo 21:27 18.03.2013

Re: Zabavni program

Naravno, ako Freehand bude imao da kaže nešto što nije lament za Žutistanom - neću brisati.


jel vise boli kad te podsete na tomu ili na djilasa?

vec smo jednom diskutovali da se kod malih stranackih diktatora lako stigne u fioku ali da se iz fioke tesko izlazi

pogotovo kod duplo golo i partije i diktatora

blogovatelj blogovatelj 16:17 18.03.2013

Gledano sa strane

Meni je ono bilo gadno da se gleda.
Tj, nisam gledao, takve emisije uglavnom slušam, minimizovanog prozora, dok u isto vreme igram neku igricu.
Nego, da ispričam kada sam ja i kako prvi put video i zapamtio Šapića.
Bio je mladi i perspektivni reprezentativac, ali još uvek premlad da bude u prvom timu, hoću reći, uglavnom je sedeo na klupi u toku tekme.
I onda, igra Jugoslavija protiv nekoga, mislim Mađara, veoma bitnu utakmicu. Napeto, ali Mađari malo bolji. I to traje...
Par minuta pre kraja, gubimo gol razlike.
Naš trener, onaj sa velikim stomakom, mislim da se preziva Stamenić, pošto situacija lagano ali sigurno ide ka porazu, rešava da ubaci u igru mladog i perspektivnog Šapića. Pre toga je bio i tajmaut i pretpostavljam da mu je rekao da ni u kom slučaju ne završava sam akciju nego da uradi bogapitajšta, verovatno da asistira, ili tako nešto.
Onda se tekma nastavlja, Šapić posle bukvalno dve sekunde dobija loptu na jedno 15 metara od gola i radi nešto najgluplje u tom momentu.
Puca kao volina. Iz sve snage. Sa tolike daljine.
I maši.
Lopta za protivnike, Stamenić pobesneo, izvodi ga posle samo par sekundi igre.
Dok je junoša Aleksandar izlazio iz bazena, Stamenić mu je zalepio takvu šamarčinu, da mislim da mu je glava zvečala nedelju dana posle toga.
Tu je reditelj napravio rez, ali je momenat bio ovekovečen.
Godinama pitam Gugla zna li nešto više o tome, kaže mi da ne zna. Ko mi linkuje taj snimak, vodim ga na večeru.
krkar krkar 16:33 18.03.2013

Re: Gledano sa strane

libkonz libkonz 16:44 18.03.2013

Re: Gledano sa strane

Gangula nikad nije imao m... da odlučuje utakmicu. Davao je osrednjim ekipama po 5-6 golova, ali kada se lomio rezultat i odlučivalo, tada se videlo ko je muško: Vlada Vujasinović, Dača Ikodinović...
krkar krkar 16:48 18.03.2013

Re: Gledano sa strane


Ali je zato umeo da srbuje:

krkar krkar 16:50 18.03.2013

Re: Gledano sa strane


libkonz libkonz 17:14 18.03.2013

Re: Gledano sa strane

Ali je zato umeo da srbuje:

on???
ja gled'o sinoć, on je čovek Evropljanin, anacionalan, pacifista. To mora da su neke fotomontaže
docsumann docsumann 19:28 18.03.2013

Re: Gledano sa strane

Ali je zato umeo da srbuje:


ovo je Aleksić na slici, koliko vidim
docsumann docsumann 19:34 18.03.2013

Re: Gledano sa strane

Naš trener, onaj sa velikim stomakom, mislim da se preziva Stamenić, pošto situacija lagano ali sigurno ide ka porazu, rešava da ubaci u igru mladog i perspektivnog Šapića. Pre toga je bio i tajmaut i pretpostavljam da mu je rekao da ni u kom slučaju ne završava sam akciju nego da uradi bogapitajšta, verovatno da asistira, ili tako nešto.
Onda se tekma nastavlja, Šapić posle bukvalno dve sekunde dobija loptu na jedno 15 metara od gola i radi nešto najgluplje u tom momentu.
Puca kao volina. Iz sve snage. Sa tolike daljine.
I maši.
Lopta za protivnike, Stamenić pobesneo, izvodi ga posle samo par sekundi igre.
Dok je junoša Aleksandar izlazio iz bazena, Stamenić mu je zalepio takvu šamarčinu, da mislim da mu je glava zvečala nedelju dana posle toga.


ispravka:

radi se o utakmici Bečeja u ligi šampiona, a akteri su tačno navedeni, samo što Šapić uopšte nije bio početnik tada, već jedna od zvijezda tima, iako još mlad.

mislim, politiku na stranu, ali Šapić je bio odličan igrač, jedan od najboljih napadača koje smo imali (mi, vi, oni, kako hoćete).
ponekad je znao da zatupi ko volina i da pokušava na silu i kad ga ne ide, ali bi ga svaka ekipa poželjela u timu.
zadnjih godina je čak postao i odličan asistent. valjda je provalio da je glupo da "siluje" kad ga udvajaju.
krkar krkar 19:51 18.03.2013

Re: Gledano sa strane

ovo je Aleksić na slici, koliko vidim


sad vidim i ja
freehand freehand 20:12 18.03.2013

Re: Gledano sa strane

mislim, politiku na stranu, ali Šapić je bio odličan igrač, jedan od najboljih napadača koje smo imali (mi, vi, oni, kako hoćete).
ponekad je znao da zatupi ko volina i da pokušava na silu i kad ga ne ide, ali bi ga svaka ekipa poželjela u timu.
zadnjih godina je čak postao i odličan asistent. valjda je provalio da je glupo da "siluje" kad ga udvajaju.

Ajd nemoj tako, vidiš da eksperti elaboriiraju i vaterpolo, jebote...
Ko je još sem tebe i svih najvećih autoriteta u sportu i vaterpolu samom još rekao da je Šapić neki igrač?!
Uostalom, i da jeste - kakvo to značenje može imati ako se zna da je srbovao?

docsumann docsumann 20:21 18.03.2013

Re: Gledano sa strane

Uostalom, i da jeste - kakvo to značenje može imati ako se zna da je srbovao?


a jesi li primjetio da narodi koji su izgradili razvijene demokratije, kao na primer, Šveđani i Danci, gotovo uopšte ne srbuju.
freehand freehand 20:26 18.03.2013

Re: Gledano sa strane

docsumann
Uostalom, i da jeste - kakvo to značenje može imati ako se zna da je srbovao?


a jesi li primjetio da narodi koji su izgradili razvijene demokratije, kao na primer, Šveđani i Danci, gotovo uopšte ne srbuju.

Da znaš da se i ja to pitam svaki put kad vidim Dance na pobedničkom postolju nekog velikog vaterpolo turnira!
Ništa tri prsta, ništa Marš na Drinu - čoveče, gori su od Hrvata!

freehand freehand 20:26 18.03.2013

Re: Gledano sa strane

...
Dupli komentar, a to bi već bilo previše
docsumann docsumann 20:29 18.03.2013

Re: Gledano sa strane

freehand
...
Dupli komentar, a to bi već bilo previše


ne briši, već ga ponovi i treći put
krkar krkar 20:45 18.03.2013

Re: Gledano sa strane

a jesi li primjetio da narodi koji su izgradili razvijene demokratije, kao na primer, Šveđani i Danci, gotovo uopšte ne srbuju.


Tebi bi trebalo da bude savršeno jasno o čemu pričam.

NE pričam ni o ovome



Ni ovome



Ni ovome



Nego o vulgarnom i primitivnom jeftinom srbovanju, mahanju sa tri prsta tradicionalnom... evo pune 23 godine.

Bar od tebe očekujem malo viši nivo nego "ašveđani"!
zilikaka zilikaka 20:52 18.03.2013

Re: Gledano sa strane

mahanju sa tri prsta tradicionalnom... evo pune 23 godine.


E, ajd sad mi još nađi kad je počo običaj da se ljubi tri puta.
Nije što sam matora, al ja se sećam da to pre nije bilo.
docsumann docsumann 20:53 18.03.2013

Re: Gledano sa strane

Bar od tebe očekujem malo viši nivo nego "ašveđani"!


ma, sprdao sam se, ali skroz.

ponekad to radim i bez smajlija

krkar krkar 21:02 18.03.2013

Re: Gledano sa strane

E, ajd sad mi još nađi kad je počo običaj da se ljubi tri puta.
Nije što sam matora, al ja se sećam da to pre nije bilo.


I to je od Memoranduma.

Samo jedan jedini film sam video snimljen pre 1986. da se ljube 3x.
antioksidant antioksidant 21:04 18.03.2013

Re: Gledano sa strane

ponekad to radim i bez smajlija

збуњујеш тако
смајли је обавезан
видиш да га овај софтвер неки пут и сам убацује
blogovatelj blogovatelj 06:03 19.03.2013

Re: Gledano sa strane

Samo jedan jedini film sam video snimljen pre 1986. da se ljube 3x.


When meeting friends and relatives, the Dutch often kiss cheeks three times. Normally, the first kiss is on the right-hand cheek, the second on the left and the third again on the right (from the perspective of the person being kissed). This ritual is also often used when saying goodbye. Women will kiss women and men, whereas men kiss women but shake hands with other men, unless they are closely related, in which case kissing sometimes occurs.


Izvor ovde

Da se zna da nismo jedini.
I da pitam. Kako je tom jednom reziseru pre 1986. to palo na pamet?
Izmislio?
Ili mozda mislis da komunisticka propaganda nije bas zelela da kadrira takve stvari u krupnom planu?
Sad ces ti da pitas a kako nije branila da se ljube dva puta na filmu.
A ja cu da ti odgovorim da je...
Nemam snage.
Prekasno je kod mene.
Mozda sutra odgovorim.
krkar krkar 12:21 19.03.2013

Re: Gledano sa strane

Ili mozda mislis da komunisticka propaganda nije bas zelela da kadrira takve stvari u krupnom planu?


Ah ta svemoćna Partija i UDBA, nije moglo da se živi od nje!

Ti si, dakle, emigrirao u Kanadu što ti nije dalo da mašeš sa tri prsta?

Sad razumem. Pun Beograd ljudi sa samo malim i domalim prstom na desnoj ruci. Ja se celog života pitam jesu li im to ventilatori od hladnjaka od tristaća i fiće odsekli (bili metalni) ili koja li je to sprava.

Kad ono - Udba sekla (tro)prste!

Pa jes' dobio neku boračku penziju ili bar medalju?
blogovatelj blogovatelj 18:35 19.03.2013

Re: Gledano sa strane

Ti si, dakle, emigrirao u Kanadu što ti nije dalo da mašeš sa tri prsta?


Ne, ja sam u Kanadu otisao 2002. jer se previse trazilo da masem sa tri prsta.
Nista ne valja resavati fundamentalistickim metodama, koje vidim da preferiras.
zilikaka zilikaka 20:05 19.03.2013

Re: Gledano sa strane

Da se zna da nismo jedini.
I da pitam. Kako je tom jednom reziseru pre 1986. to palo na pamet?
Izmislio?
Ili mozda mislis da komunisticka propaganda nije bas zelela da kadrira takve stvari u krupnom planu?
Sad ces ti da pitas a kako nije branila da se ljube dva puta na filmu.
A ja cu da ti odgovorim da je...


Aj pošto sam ja pokrenula temu, da kažem koju.
Mada, ovo se pretvorilo u priču o politici, pa nemoj da se obavezujem za dalje.

Rekoh, nije što sam matora, al pamtim vreme kad se nije ljubilo tri puta.
Ne na filmu nego u životu.
Znaš ono, kad čestitaš rođendan, ispraćaš tetku, sretneš baba strinu...

Nemoj me držati za reč, mrzi me da guglam, al nešto mi se jako javlja da je to uobičajeno (i) kod Rusa, slično kao ispraćaj ćutanjem, i da smo mi to preuzeli smatrajući da je vrlo pravoslavno, čim je u znaku broja 3.

To što izrekoh tvrdnju da nije bilo tako, podrazumevam svakako Vojvodinu.
Problem mi je da smestim uvođenje tog običaja u vremenu, pa samim tim ne smem da tvrdim šta se po tom pitanju dešavalo u Beogradu.

Zato sam pitala Krkara da l se seća kad je uvedeno.
A uvedeno je.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:31 19.03.2013

Re: Gledano sa strane

docsumann
Uostalom, i da jeste - kakvo to značenje može imati ako se zna da je srbovao?


a jesi li primjetio da narodi koji su izgradili razvijene demokratije, kao na primer, Šveđani i Danci, gotovo uopšte ne srbuju.

blogovatelj blogovatelj 05:44 20.03.2013

Re: Gledano sa strane

Ah ta svemoćna Partija i UDBA, nije moglo da se živi od nje!


Samo da priupitam.
Ovde pišeš ironično da UDBA u Titovo vreme nije bila svemoćna, a na drugom blogu pišeš kako su pre petšes godina upadali kod tvojih prijatelja internet provajdera da skače opremu za prisluškivanje. I kao zaključak dodaš da su oduvek bili svemoćni.
Ne čini ti se da su ta dva razmišljanja u suprotnosti jedno s drugim? A autor oba razmišljanja si ti.
krkar krkar 12:08 20.03.2013

Re: Gledano sa strane

Samo da priupitam.


Auuu!

Obećavam da ću ubuduće sve da objašnjavam polako, korak po korak
blogovatelj blogovatelj 13:35 20.03.2013

Re: Gledano sa strane

Obećavam da ću ubuduće sve da objašnjavam polako, korak po korak


Bojim se da one dve tvrdnje nisam razumeo, jedna negira drugu, a obe su tvoje. Moraces u mom slucaju ekstremno sporo da objasnjavas, posto bas nikako ne razumem.
krkar krkar 13:52 20.03.2013

Re: Gledano sa strane

Bojim se da one dve tvrdnje nisam razumeo, jedna negira drugu, a obe su tvoje. Moraces u mom slucaju ekstremno sporo da objasnjavas, posto bas nikako ne razumem.


Zaboravi. Predugo bi trajalo.

Priznaj da si pobegao u Kanadu jer ti je jedan Udbaš spavao u trpezariji i dosadila ti je ta sveprisutna Udba koja je svakome nadzirala svaki segment života 24/7.

Ona u pošti nije ti smetala.

I mene je za nju bolela patka.
zilikaka zilikaka 16:51 18.03.2013

Ima gore

Ja sam sinoć u to vreme imala posetu tipa: "Uplatiš iljaduiopo, ubediš još nji pedeset da urade isto i vrati ti se tristopedest. Ovo dugo ostaje da se leže..."

Bar deset godina sam odolevala, al ovde im išlo na ruku više stvari. Posebno to što se nisam prvo ja javila na telefon neg uljudniji deo familije.

Inače mi svakako ne bi palo na pamet da gledam to, ko što nikad ne radim.

Ti si mogo da biraš, al sam isko.

AlexDunja AlexDunja 17:08 18.03.2013

Re: Ima gore

Ja sam sinoć u to vreme imala posetu tipa: "Uplatiš iljaduiopo, ubediš još nji pedeset da urade isto i vrati ti se tristopedest. Ovo dugo ostaje da se leže..."

Bar deset godina sam odolevala, al ovde im išlo na ruku više stvari. Posebno to što se nisam prvo ja javila na telefon neg uljudniji deo familije.


znam taj slučaj, mene je namestila jedina sestra
koju imam. ona se bila bila primila, pa nisam mogla da je odbijem,

jedva sam je posle ubedila da odustane
zilikaka zilikaka 17:20 18.03.2013

Re: Ima gore

Da izvine gazda od ovu kafanu, al posle jednosatne priče joj kažem:
Znaš, ja sam priprosti mašinac, aj ti to meni sad lepo ponovi u najkraćem. kolko si uplatila? Iljaduipo? Kolko si dobila? 570, al na ruke 350?

Ona i dalje sa žarom u očima objašnjava "da, al to je sad tek početak, te pare tek treba da zaradjuju..."
Pri tome, nema biznisa osim što se vrte uplaćene pare, pa jedino ako su našli način da ih legu.
Al ne vredi. Neće da shvati.

Ili možda treba uvesti zvanično uverenje o poslovnoj sposobnosti, za koji će uslov biti Zakon o održanju mase i/ili energije. Sa razumevanjem.
krkar krkar 17:40 18.03.2013

Re: Ima gore

Ili možda treba uvesti zvanično uverenje o poslovnoj sposobnosti, za koji će uslov biti Zakon o održanju mase i/ili energije.



Turci su ipak najbolje rešenje.



bolid1 bolid1 17:41 18.03.2013

Re: Ima gore

zilikaka

Ili možda treba uvesti zvanično uverenje o poslovnoj sposobnosti, za koji će uslov biti Zakon o održanju mase i/ili energije. Sa razumevanjem.


Moguce, mada, bojim se da bi rezultati bili porazavajuci...
zilikaka zilikaka 17:48 18.03.2013

Re: Ima gore

Turci su ipak najbolje rešenje.


To do Pančevca. Ako moš da biram, ja sam više za K und K.
AlexDunja AlexDunja 18:12 18.03.2013

Re: Ima gore




zilikaka
Turci su ipak najbolje rešenje.


To do Pančevca. Ako moš da biram, ja sam više za K und K.

ja ne pravim pitanje
zilikaka zilikaka 19:12 18.03.2013

Re: Ima gore

ja ne pravim pitanje


Ćuti, pohapsiće nas ko izdajnike. I ja povlačim reč i kajem se.
To on namerno provocira, a ima ko prati...
hajkula1 hajkula1 19:27 18.03.2013

Re: Ima gore

zilikaka
Turci su ipak najbolje rešenje.


To do Pančevca. Ako moš da biram, ja sam više za K und K.


Mnogo ti znaš

Čitala - gledala seriju Seobe? Srbi u KaundKa konjušari, sobarice, pomoćni radnici u kujni... i tako to. U vojsci neki srednji oficirski kadar je krajnji domet.

Kod osmanlija, su mogli da napreduju do samog vrha, sve sem Sultana.

Daleko bilo, ne prizivam, mada šta sam sve prevalila, ko zna.


Nego, vrana vrani oči ne vadi. Obični ljudi su dobri, namučeni, sluđeni. Riba od glave smrdi, znači tu treba udarati. Ti na vrhu, što su trenutno, ili su bili ili se upinju da stignu... A ima, nije da nema, pametnih, poštenih, sposobnih nego neće da se s go.nima mešaju.


zilikaka zilikaka 19:34 18.03.2013

Re: Ima gore

Čitala - gledala seriju Seobe?


Jok, al prepričala mi drugarica sve.
Ona našla strip negde na fejsu. Kaže da je strava, al nije stigla da lajkuje.
P.S. A ima i knjiga?
krkar krkar 02:48 19.03.2013

Re: Ima gore

To on namerno provocira, a ima ko prati...


Nema, sestroslatka, nema.

Ti koji su plaćeni da prate bave se švercom, lopovlukom, iznudom, reketom, nameštanjem tendera, otmicama...

Sprdnja od države!

Mole se Turci...
zilikaka zilikaka 21:14 19.03.2013

Re: Ima gore

Nema, sestroslatka, nema.


Ne znam zašto, al ovo ti baš verujem.
ecce-florian ecce-florian 20:23 18.03.2013

postavio bi' ja komentar

al'bojim se, doć'e Brajović
krkar krkar 20:47 18.03.2013

Re: postavio bi' ja komentar

al'bojim se, doć'e Brajović


Ček, a s koje je strane Brajović?

Mis'm odovedve?
AlexDunja AlexDunja 21:33 18.03.2013

jbt, krkar

gore je nego što smo mislili:)


on misli da je lep!?
stopalo stopalo 21:37 18.03.2013

Re: jbt, krkar

hebo ove kratke forme

nismo stigli da cujemo sta ima da kaze o gay porno brkovima
krkar krkar 03:03 19.03.2013

Re: jbt, krkar

o gay porno brkovima

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:03 18.03.2013

...

Nisam (jos) gledao emisiju ali me uopste ne iznenadjuje da je Vuk Jeremic bio toliko superiorniji. Ne verujem da u DS (kao i na celoj srpskoj politickoj sceni) postoji neko ko bi mogao da mu parira. Ovi drugi istaknutiji DS-ovci su toga bili svesni pa su ocigledno poslali onoga medju njima koji cak ni ni to nije bio u stanju da ukapira. Sve to naravno govori o tome u kakvom bednom stanju je DS trenutno. Koja iole normalna partija bi izbacila iz svojih redova najsposobnijeg i najinteligentnijeg svog funkcionera ... i uz to jednog koji spada u najpopularnije u gradjanstvu? I to bez ikakvog razumnog razloga - samo zato da bi njen novi vodja eliminisao potencijalnog rivala. Svasta!

Meni je posebno interesantno jedno drugo pitanje - sta ce se desiti sa Jeremicevom inicijativom (tuzbom, ili sta vec) ustavnom sudu. Moj prvi impuls je bio slican kao sto je kod vecine komentatora ovde koji su se bavili tim pitanjem: sta briga ustavni sud po kojim kriterijumima ce jedna stranka da izbacuje svoje clanove? Kad se medjutim malo bolje razmisli stvari ne izgledaju bas tako jednostavno. Naime pravo da se bira i bude izabran je osnovno ljudsko pravo a to bas onda i nije interna stvar neke partije. Sta bi se desilo da neka partija izbaci nekog svog istaknutog clana zato sto izjavio javno da je homoseksualac? Ne verujem bas da bi onda bilo ko rekao - sta briga ustavni (ili neki drugi) sud...

Naravno ja nisam pravnik pa ne zlim niti mogu da zauzimam definitivan/cvrst stav (kad to ne radi sveznajuci domacin, sto bih ja ) ... ali bice interesatno sta ce sud odluciti... A jos interesantnije ako odluka bude u Vukovu korist...
maksa83 maksa83 22:33 18.03.2013

Re: ...

Koja iole normalna partija bi izbacila iz svojih redova najsposobnijeg i najinteligentnijeg svog funkcionera ... i uz to jednog koji spada u najpopularnije u gradjanstvu?

Mora da misliš na onaj lažni twitter nalog @VookJeremic čije gašenje ne možemo da prežalimo pošto originalni pajac nije mogao da podnese da se neko sa njim zajebava.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:44 18.03.2013

Re: ...

Maksa
Mora da misliš ...


Zar se ti ne slazes sa mnom? Mozda ti smatras da medju istaknutim DS-ovcima ima sposobnijih, visprenijih, inteligentnijih? U tom slucaju bio bio red da to podelis sa nama i da ih imenujes ... mozes naravno da navedes i neke iz drugih partija ako ti se posebno svidjaju
maksa83 maksa83 23:01 18.03.2013

Re: ...

Zar se ti ne slazes sa mnom?

Apsolutno ne.
U suprotnom ti smatras da medju istaknutim DS-ovcima ima sposobnijih, visprenijih, inteligentnijih?

Tako postavljen problem je stvarno težak pošto su istaknuti članovi partija - pa i DS-a - mahom beskorisni dupelisci koji su se političarenjem i šlihtanjem uzverali do prominentnih stranačkih pozicija. Zaboga, pa pogledaj ih sve...

Inače, da, mislim da ima. Recimo, onaj predsednik opštine Vračar se jako visoko kotira, i sve što on priča mi ima beskonačno više smisla od povremenih bio-sam-u-bioskopu brainfartova Vuka Jeremića ili njegovog videće-oni lupanja pesničicama o sto. Mimo toga, znam da je npr. ex predsednik opštine Novi Beograd dosta dublji i misleniji tip od Vuka Jeremića. Ne navodim njihova imena, ali ne bi smeo da bude problem da ih izguglaš, ako te baš zanimaju.

Što se tiče nesretnog Šapića, mali nemački špic mojih roditelja je beskrajno veća faca od njega - doduše istina je da ne može da izbaci toliko iz benča - vid'o svojim očima, stvarno impresivno.

U tom slucaju bio bio red da to podelis sa nama i da ih imenujes ... mozes naravno da navedes i neke iz drugih partija ako ti se posebno svidjaju

Sve što po meni valja je već izašlo iz srpske politike. Recimo, zadnji svetao lik kog pamtim je bio Goran Svilanović. Taj nije lupetao, i nije došao u situaciju da mu se prikači atribut "smrad" ili "pajac", osim ako nisi ultradesničar. Tu moja mašta otpr. staje.

Ne pitam na čemu je utemeljena tvoja fascinacija Vukom Jeremićem, nisam siguran da će mi odgovor imati smisla. Samo bih pitao za izvor tj. sondažu koja je pokazala da je on među najpopularnijim srpskim političarima.


P.S. Znam mu (Vuku J.) neku ekipu iz srednje škole. Miško-ufuriško. Mislim, član SPS-a od 3. srednje - šta reći a ne slagati...

P.P.S. Znaš ko mu je bio razredni?
arcins arcins 23:08 18.03.2013

Re: ...

Virtuelni Vasilije
Maksa
Mora da misliš ...


Zar se ti ne slazes sa mnom? Mozda ti smatras da medju istaknutim DS-ovcima ima sposobnijih, visprenijih, inteligentnijih?


DeBelo preterujes.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:18 18.03.2013

Re: ...

maksa83
Zar se ti ne slazes sa mnom?

Apsolutno ne.
U suprotnom ti smatras da medju istaknutim DS-ovcima ima sposobnijih, visprenijih, inteligentnijih?

Tako postavljen problem je stvarno težak pošto su istaknuti članovi partija - pa i DS-a - mahom beskorisni dupelisci koji su se političarenjem i šlihtanjem uzverali do prominentnih stranačkih pozicija.

Sve što po meni valja je već izašlo iz srpske politike.


Hahaha ... prvo kazes "Apsolutno ne" pa onda sam sebe demantujes - ne navodis nijednog boljeg Ja sam rekao da je naj... od ovih koji su sada u DS-u (i uopste na politickoj sceni)

ps. bio i ja clan KPJ krajem 70 i pocetkom 80, pa sta? takvo vreme bilo, nisam mnogo ni znao a ni razmisljao o tome. a nisam ni imao nikakve lose namere, naprotiv ... pa polovinom osamdesetih napustio partiju (kad sam video da je to obicno "mlacenje prazne slame" ) i nikad mi vise u zivotu nije tako nesto palo na pamet ...

pps. znam - Tadic. U tom konkretnom slucaju je Tadic pokazao da je imao dobar osecaj u pogledu izbora kadrova ...
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:19 18.03.2013

Re: ...

Koja iole normalna partija bi izbacila iz svojih redova najsposobnijeg i najinteligentnijeg svog funkcionera ... i uz to jednog koji spada u najpopularnije u gradjanstvu? I to bez ikakvog razumnog razloga - samo zato da bi njen novi vodja eliminisao potencijalnog rivala. Svasta!


Pa svaka Vaso
Sad da li na ovaj način kako to radi Đilas ili na neki drugi, ali svaka partija u ovakvom sistemu se otarašava ljudi koji ne slede slepo stranački disciplinu.
I otud u partijama, a time i u politici, mediokriteti koji pristaju na poslušnost šefu, dok oni koji bi da slede neke principe, neku politiku, neke ideale u strankama nisu dobrodošli, pa ih nema ni u politici.

Zato, čini mi se, i imamo situaciju da nam je skupština sastavljena od nekih anonimusa koje verovatno ni malo šira rodbina nije poznavala dok nisu postali poslanici.
Presdednik skupštune ne verujem da bi dobio izbore ni u svom soliteru (ili selu, ne znam gde mu je "baza" ), ali ga to ne sprečava da bude ni manje ni više presednik Narodne Skupštine.
Da bi se to postalo samo treba biti poslušnik.
Ali za nekoga to nije samo, to je nekima neprihvatljivo, i njih u poitici zato i nema.

Partije u prtijskoj državi, široko članstvo, plebs, su tu da bi se pomoću njiih, nekoliko ili najviše nekoliko desetina ljudi domoglo plena, vlasti i privilegija, a ne da bi ostvarivale neke narodne interese ili želje. A i taj plebs se makar potajno nada da će i njemu zapasti koja mrva privilegija.

Zbog toga se i dešava da je poularnost u građanstvu slabije rangiran kvalitet od odanosti stranci, jer je u tom načinu razmišljanja interes stranke ispred interesa građana.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana