Astrologija| In memoriam| Kućni ljubimci| Obrazovanje| Sex

Nabodi me, nabodi se

krkar RSS / 18.03.2013. u 10:06

239_Hyoscyamus_niger_L.jpg

Zadnje vreme došlo kad sam osetio poriv da gledam Ono kod One Oprolećovane. I ne samo da sam gledao, nego sam gledao u društvu, uz meze i piće. Odavno nisam gledao nešto ako smehotresno! Da nije tragično. Počelo je tako što su muškarci gledali a žene bile u drugoj sobi ali smo se tako slatko i neprestano smejali da su nam se očas pridružile.

Priznajem, nije lepo smejati se političarima sa posebnim potrebama ali numem da se suzdržim.

I što je još crnje, moram da priznam da ono đubre espeesovsko stvarno ima oko za idiote, ovoga je prepoznao još 2004. i nepogrešivo ga okarakterisao.

Crno je, mnogo crno, tragično sasvim, kad normalan svet podržava jedno bahato, arogantno, bezobrazno, lopovsko, bezočno, manipulantsko stvorenje ali šta da radimo kad je onaj drugi toliki buzdovan, takva budaletina neopevana (takođebahata) da je pitanje elementarne ljudske pristojnosti svrstati se na stranu onoga koji je inokosna bahata budala a ne onoga koji je teledirigovani glupi sluga.

Još ću na kraju da izrazim duboko saosećanje Savetniku Ovdašnjem. Dobro, neću baš odmah, ali kako vreme prolazi sve više mi dođe da udelim neku kintu u fond za slanje Šefamu na mentalni oporavak, glede teških dugotrajnih psićki' trauma s kim je sve sedeo u istoj interesnoj grupaciji godinama...

Molim one koji ne znaju šta je OEBS da se na ovom blogu ne javljau.  ;)



Komentari (370)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:28 19.03.2013

Re: ...

krkar
Glede ličnosti Vooka Jeremića: njega godinama diplomate u Beogradu prilično neprikriveno nazivaju onaj mali kreten i to prilično nediplomatski stavljaju do znanja Tadiću i njegovim granginjolima.


To verujem ... ali sam ubedjen da se tu radi o diplomatama onih zemalja koje su i glasale protiv njegovog imenovanja. To su one iste koje medju nasim politicarima cene samo one ponizne i poslusne ... i cije misljenje prvo prouce nasi drugosrbijanci da bi znali sta da misle i kakve stavove da zastupaju. Njih sve Jeremic i nervira do zla boga pa ga onda tako i zovu... kod njih i nema rejting, ali BAS ZBOG TOGA ima kod onih drugih
krkar krkar 17:32 19.03.2013

Re: ...


da te nauci tvoj drug Vasa: nije dovoljno samo izreci neku tvrdnju - ona se mora i dokazati.
U ovom konkretnom slucaju bi morao da citiras neke moje stavove/izjave i da onda pokazes ko jos tako isto misli/tvrdi ... kad vec smatras da to nisu moji stavovi.


Dakle sad još treba i da objašnjavam očigledno. Pa ko mi je kriv kad sam postao mek pa te puštam da mi vršljaš po blogu

Postoje tvrdnja koje se ne dokazuju. Nije potrebno. Vrlo očigledno.

Kao npr. tvrdnja da si ti papagaj onog principijelnog mačkoljuba iz frizerskog salona.

QED
arcins arcins 17:38 19.03.2013

Re: ...

Virtuelni Vasilije
krkar
Glede ličnosti Vooka Jeremića: njega godinama diplomate u Beogradu prilično neprikriveno nazivaju onaj mali kreten i to prilično nediplomatski stavljaju do znanja Tadiću i njegovim granginjolima.


To verujem ... ali sam ubedjen da se tu radi o diplomatama onih zemalja koje su i glasale protiv njegovog imenovanja. To su one iste koje medju nasim politicarima cene samo one ponizne i poslusne ... i cije misljenje prvo prouce nasi drugosrbijanci da bi znali sta da misle i kakve stavove da zastupaju. Njih sve Jeremic i nervira do zla boga pa ga onda tako i zovu... kod njih i nema rejting, ali BAS ZBOG TOGA ima kod onih drugih


Verujem da se radi o diplomatama onih zemalja kojima je nepojmljivo da se stancuju jednokratne putne isprave cerez nekog divusa i zahebava pravosudni sistem neke drzave.
krkar krkar 17:45 19.03.2013

Re: ...

Verujem da se radi o diplomatama onih zemalja kojima je nepojmljivo da se stancuju jednokratne putne isprave cerez nekog divusa i zahebava pravosudni sistem neke drzave.




U pravu si, sve ove za koje ja znam su ozbiljne države.
mikimedic mikimedic 18:36 19.03.2013

Re: ...

To su one iste koje medju nasim politicarima cene samo one ponizne i poslusne ... i cije misljenje prvo prouce nasi drugosrbijanci da bi znali sta da misle i kakve stavove da zastupaju. Njih sve Jeremic i nervira do zla boga pa ga onda tako i zovu... kod njih i nema rejting, ali BAS ZBOG TOGA ima kod onih drugih


da ne govorimo da je od vecine njih verovatno i za klasu obrazovaniji. a da ne govorimo ni o tome da vecina njih ima odnos prema pretpostavljenima bas kao sapic prema djilasu.
mikimedic mikimedic 18:48 19.03.2013

Re: ...

Verujem da se radi o diplomatama onih zemalja kojima je nepojmljivo da se stancuju jednokratne putne isprave cerez nekog divusa i zahebava pravosudni sistem neke drzave.


mislis na ove Polish Consulate in Lutsk sold Schengen visas for 300-900 euros ili

ove Spanish diplomat under scanner for trafficking


jel treba jos?
antioksidant antioksidant 18:59 19.03.2013

Re: ...


moze ga se odreci zbog njegovog ponasanja (krade, juri kurve, drogira se), itd... ali ne i zato sto odbija da vrati mandat.

pa to je upravo pitanje na koje ustavni sud najverovatnije nece dati odgovor
a bilo bi interesantno znati ga
i mandat i zabrana diskriminacije su ustavne kategorije.

ali ne na isti nacin
jeremic(i dusan petrovic) su i dalje poslanici
sutanovac i oliver dulic su clanovi ds-a
svako po svojim prioritetima izgleda
mikimedic mikimedic 19:08 19.03.2013

Re: ...

aj ovako jedan nategnut, hipoteticki primer -

u nekoj stranci postoji prikrivena diskriminacija (npr. sve invalide odbijaju da prime u clanstvo). nista javno. neki clan to primeti i pobuni se protiv toga, zbog ustavom garantovane zabrane diskriminacije.

stranka ga iskljuci zato sto se bunio.

jel tu ima mesta ustavnoj zalbi ili ne?


antioksidant antioksidant 19:19 19.03.2013

Re: ...

jel tu ima mesta ustavnoj zalbi ili ne?

na sta tacno bi se odnosila zalba?
sam si gore dao izvod iz zakona da predmet razmatranja mogu biti statut ili neki drugi opsti akt
ja ti kazem da bi ovo pitanje bilo jako zanimljivo da se razresi na ustavnom sudu ali mislm da iz proceduralnih razloga nece moci
jer stranka je ipak neka dobrovoljna organizacija koja podrazumeva da u oni koji su usli prihvatili njena pravila (koja moraju biti u skladu sa ustavom - pricam o statutu na primer)
stranacka "disciplina" je sastavni deo stranackog zivota
a s druge strane poslanik je "vlasnik" mandata
ali kazem - jeremic je i dalje poslanik (samo sto ne posecuje skupstinu nesto previse)
a ne postoji njegovo ustavno pravo da bude clan stranke

edit: i jos nesto - nisu jeremic i petrovic otpusteni, tj nije im raskinut ugovor o radu. njih dvojica su iskljuceni iz stranke.
arcins arcins 19:23 19.03.2013

Re: ...

mikimedic
Verujem da se radi o diplomatama onih zemalja kojima je nepojmljivo da se stancuju jednokratne putne isprave cerez nekog divusa i zahebava pravosudni sistem neke drzave.


mislis na ove Polish Consulate in Lutsk sold Schengen visas for 300-900 euros ili

ove Spanish diplomat under scanner for trafficking


jel treba jos?


Greskas. Ovi likovi, a ima ih solidno, (da te setim slanja koke iz Lat. Amerike diplomatskom postom u bratsku hrvatsku, sveranje cigara iz Srbije diplomatskim vozilom za Madjarsku, reprezenta prijateljske nam zemlje iz Afrike), su cinili vratolomije u svoje ime i za svoj racun. U slucaju MK nasi umetnici su omogucili trecem licu, nakon pravosudnih radnji (saslusanje, oduzimanje pasosa), da utekne od pravde. Moras priznati da je mastovitost nasih ipak za koplje iznad.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:56 19.03.2013

Re: ...

Ova rečenica je pogrešna na više nivoa


Ni na jednom.
Ako pažljivo pročitaš videčeš da piše da se radi o rangiranju dva kvaliteta, dve karakteristike neke ličnosti npr.
I tome koji je od ta dva važniji sa stranačkog stanovišta.
I sa stranačkog stanovišta posmatrano, kvalitet lojalnosti stranci je ispred kvaliteta popularnosti.
Uzmimi kardinalan primer...osoba A je popularna u narodu, a istovremeno sipa drvlje i kamenje na stranku, rukovodstvo, politiku. Da li će stranka zbog njene popularnosti ćutati na to sipanje ili će je isključiti?

O tome da li je neko ko je popularan istovremano i kvalitetan političar uopšte nisam ni govorio.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:06 19.03.2013

Re: ...

jer ako uzmes da posmatras sa strane marketinga jednu politicku partiju kao proizvod koji treba prodati gradjanima, popularnost odnosno rejting je najvazniji tako da partija kojoj je bitniji nazovi interes stranke (jer zapravo nije , glupa je) od popularnosti u gradjanstvu neminovni je gubitnik po vise osnova (evo ti sada oocigledan primer DS-a).


Ako je DS primer za ovo što tvrdiš onda bi valajlo da navedeš ime tog popularnog političara koga je stranka izbacila pa joj je zbog toga opao rekting.
Dakle, koga popularnog političara je DS izbacila pa je zbog toga izgubila izbore?

Proporcionalni izborni sistem marginalizuje pojedince, on favorizuje amorfnu masu - stranku, tako da tu istaknuti pojedinci ma kako bili popularni ako nisu na liniji zvaničnog stranačkog kursa samo smetaju i bivaju ili izbačeni ili makar skrajnuti.

Većinski izborni je već nešto drugo i tu bi se desilo ono o čemu pričaš, da bi stranka propala ako bi odbacivala ugledne, popularne, harizmatične.......... ličnosti.



Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:00 19.03.2013

Re: ...

antioksidant
i mandat i zabrana diskriminacije su ustavne kategorije.

ali ne na isti nacin
jeremic(i dusan petrovic) su i dalje poslanici


i u onom mom hipotetickom primeru izbaceni clan partije i dalje ima pravo da upraznjava svoju seksualnu orijentaciju.

Partija ne bi smela ni teorijski da se zalaze za ogranicavanje necijih ljudskih prava ili diskriminaciju ( a pogotovu ne u svojoj dnevno-politickoj praksi). To je valjda osnov po kome ustavni sud ispituje/donosi zabranu onog pokreta 1389 i sl. Ili nemacki ustavni sud razmatra zabranu nemackih neonacista (njihov statut i akta su, pretpostavljam, "cisti" - inace bi odavno bili zabranjeni)...

Sto se mene tice bilo bi mi draze da slucaj bude resen u korist Jeremica. Ne samo zbog njega nego i zbog DS a i zbog cele srpske politicke scene. Dobro je da autoritarni partijski vodja dobije po nosu. U tom smislu je Djilas korak nazad u odnosu na Tadica - iako je u svako doba mogao da izbaci Zivkovica, Tadic to nije uradio. I pored toga sto mu je ovaj povremeno bio vrlo ostar kriticar. I da Zivkovic svoj politicki kredibilitet nije vec odavno profuckao mogao je nedavno da se ponovo pojavi kao ozbiljan kandidat za povratak u vrh stranke...

Kad vec srpske "demokratske" partije nisu u stanju da se demokratizuju iznutra korisno i dobro je ako ih neke druge institucije ukljucujuci i ustavni sud malo pritisnu u tom smislu...
mikimedic mikimedic 21:02 19.03.2013

Re: ...

na sta tacno bi se odnosila zalba?
sam si gore dao izvod iz zakona da predmet razmatranja mogu biti statut ili neki drugi opsti akt
ja ti kazem da bi ovo pitanje bilo jako zanimljivo da se razresi na ustavnom sudu ali mislm da iz proceduralnih razloga nece moci
jer stranka je ipak neka dobrovoljna organizacija koja podrazumeva da u oni koji su usli prihvatili njena pravila (koja moraju biti u skladu sa ustavom - pricam o statutu na primer)
stranacka "disciplina" je sastavni deo stranackog zivota


dakle - vasin primer ne stoji. (pojedinacni) akt stranke koja iskljuci svog clana zato sto je gej ne moze biti predmet ocene ustavnog suda?

najgore je sto i ja mislim da si ovde u pravu.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:25 19.03.2013

Re: ...

ao
jer stranka je ipak neka dobrovoljna organizacija koja podrazumeva da u oni koji su usli prihvatili njena pravila (koja moraju biti u skladu sa ustavom - pricam o statutu na primer)


a po kom osnovu se ustavni sud bavio onim blanko-ostavkama poslanika? Ja sam mislio da je to bila samo uobicajena praksa - nepisano pravilo i da nije bilo regulisano nikakvim aktima? I pogadjalo je samo neke clanove - one koji su bili poslanici.
maksa83 maksa83 22:31 19.03.2013

Re: ...

i u onom mom hipotetickom primeru izbaceni clan partije i dalje ima pravo da upraznjava svoju seksualnu orijentaciju.

"Druže sudija, izbacili su me zato što sam jebavao ale."
"Slobodno nastavite, to ne sme niko da vam zabrani."
Sto se mene tice bilo bi mi draze da slucaj bude resen u korist Jeremica.

Vaso, majstore neočekivanih obrta i filmske napetosti, ovo se nije ni naslućivalo.
krkar krkar 22:44 19.03.2013

Re: ...

Sto se mene tice bilo bi mi draze da slucaj bude resen u korist Jeremica.


Vaso, majstore neočekivanih obrta i filmske napetosti, ovo se nije ni naslućivalo.


Iskreno rečeno Vasa bi najvoleo da Ustavni sud u DS instalira Koštunicu i Miru Marković.

I Fuksu, narafno!
mikimedic mikimedic 23:41 19.03.2013

Re: ...

U slucaju MK nasi umetnici su omogucili trecem licu, nakon pravosudnih radnji (saslusanje, oduzimanje pasosa), da utekne od pravde. Moras priznati da je mastovitost nasih ipak za koplje iznad.


u pravu si. trebalo je da mu to omoguce pre pravosudnih radnji, kao onim marincima sto su prebili onog dripca misica.
krkar krkar 23:48 19.03.2013

Re: ...

kao onim marincima sto su prebili onog dripca misica.


A, be, Koštunofelatoru, sad si ga baš preterao.

To malo fašističko govno koje je pokušalo da ubije srbijanskog pandura (pardon, po srbijanskom sudu zagradio ga je na parkingu pa ovaj, ne mogavši da isparkira, nije mogao neometano da obavlja službenu dužnost) razbilo je flašu o glavu jednog od tih marinaca.

Te tako oni njega napadoše flašom po sopstvenoj glavi.

Džaba ti sva pamet i znanje i funkcionalno poznavanje latinice (štampano i pisano) kad usereš ovako k'o pravi verni sluga deesesovski
mikimedic mikimedic 00:01 20.03.2013

Re: ...

A, be, Koštunofelatoru, sad si ga baš preterao.


manipulatoru, keep going.

To malo fašističko govno koje je pokušalo da ubije srbijanskog pandura


samo me zanima da li bi isto reagovao da nije u pitanju doticni dripac (moja kvalifikacija), nego neka druga osoba.

pouzdano znas da je misic njima razbio glave? bio na saslusanju, citao zapisnik? ili je mozda optuzen za krivicno delo 'ucestvovanja u tuci'... u kojoj je verovatno sam ucestvovao, jer drugih ucesnika nije ni bilo (evakuisani po kratkom postupku).

jel hoces da ti pisem o razlicitim evakuacijama raznoraznih gradjana uglavnom zapadnih zemalja, pretezno amerikanaca, posle krivicnih dela koja su pocinili u stranim zemljama pre sudjenja?

da li ti je poznata saobracajka kod ljiga 1993. godine, u kojoj je danski vozac humanitarne pomoci koji je kamionom odneo jugica i dva zivota u njemu sledeceg dana (kad nije bilo ni letova niti bilo kakvog medjunarodnog transporta) nestao iz srbije?

hoces jos?

krkar krkar 00:29 20.03.2013

Re: ...

samo me zanima da li bi isto reagovao da nije u pitanju doticni dripac (moja kvalifikacija), nego neka druga osoba.


Svečano bi me boleo kurac.

Ali pošto se radi o malom (para)državnom srpskom fašisti (jednom od desetaka tisuća takvih, koje je država stvorila, hrani, održava i potiče) e onda sa velikim uživanjem ćekam da mu neko nabije u dupe upaljenu baklju.

Prosto ne mogu da verujem da u svojoj koštunskoj zaslepljenosti ne shvataš da je onaj pandur/žandar/udbaš kojikuracveć isto bio SRBIN. I predstavnik države Srbije protiv rulje, bande i stoke.

Nego ti u tvojoj slepoj mržnji ljotićevsko-hitlerovskoj toliko padne klapna i krene mržnja na Zapad da je sasvim u redu ako jedno govno fašističko/obrazovsko/našijensko/vidovdansko/1389ovsko/kojivećkurackrasni ubija srbijanskog žandara - samo ako je u cilju neke vaše ratkomladićevskosvetinikolajvelimirovićevske fašističke glibave pilićarskoamorfne ksenofobne rasističke vašarske pijanorakijaške kvaziideje o Natčoveku/Bogočoveku/Srbočoveku...

Stvarno sam bre bar mislio da si pismen!

mikimedic mikimedic 00:54 20.03.2013

Re: ...

Prosto ne mogu da verujem da u svojoj koštunskoj zaslepljenosti ne shvataš da je onaj pandur/žandar/udbaš kojikuracveć isto bio SRBIN. I predstavnik države Srbije protiv rulje, bande i stoke.


ja vidis mogu da verujem kakav si vrlo svestan manipulator. pa uvodis nekakvu pricu koja nema nikakve veze sa temom. sta sam ja pisao kad je tema bio misic je sasvim poznato. ali ovde tema nije misic, vec djubrad koja su zbrisala od pravde. i ti to dobro znas.
krkar krkar 01:08 20.03.2013

Re: ...

ali ovde tema nije misic, vec djubrad koja su zbrisala od pravde. i ti to dobro znas.



E jebemliga - nisam hvatao zabeleške kako si se ti u kojem slučaju izjasnio. Te fiškalluke generalno tretiram jako utilitarno...

Nego, pogrešio si glede zbrisavanjaodpravde.

Od pravde je zbrisao tvoj Uroš Nevini, ljubigamajka. Da bi se osmog (ili osamnaesotg) dana oću-neću pojavio u policijskoj stanici, praćen skupim advokatom, naravno.

Možda je radio pro bono. Advokat - a možda i žandaropal. Daaa, kakodaneeee...
mikimedic mikimedic 01:29 20.03.2013

Re: ...

Od pravde je zbrisao tvoj Uroš Nevini,


on nije tema. a ti si ili manipulator ili glup.
krkar krkar 01:42 20.03.2013

Re: ...

on nije tema. a ti si ili manipulator ili glup.


Ja glup a ti em koštunićevac em fiškal.

Ko je tu bolje prošao?


Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:48 20.03.2013

Re: ...

Krkisa Mikiju
on nije tema. a ti si ili manipulator ili glup.


Ja glup a ti em koštunićevac em fiškal.

Ko je tu bolje prošao?


Hm, Miki moze u svako doba da promeni politicke preference pa da postane Djilasovac, Vucicevac, Dacicevac, Merklovac, stagod ...
Goran Vučković Goran Vučković 10:50 20.03.2013

Re: ...

Hm, Miki moze u svako doba da promeni politicke preference pa da postane Djilasovac, Vucicevac, Dacicevac, Merklovac, stagod ...

Poen za Vasu
krkar krkar 11:57 20.03.2013

Re: ...

Hm, Miki moze u svako doba da promeni politicke preference pa da postane Djilasovac, Vucicevac, Dacicevac, Merklovac, stagod ...


Znajući Mikija on bi sa Koštunice mogao jedino na Lukašenka da skoči.
freehand freehand 22:22 18.03.2013

Pa dobro, Krkare

Ma gavte la nata, aman!

Ti ne znaš da su u cara Trojana kozje uši?
I da uvek izraste trščica, iz koje bude svirala i ona kaže Ma gavte la nata...

I kad realno sagledamo - u čemu je prednost Milovana Drecuna u odnosu na Aleksandra Šapića? Sem što Šapić srbuje, mislim?
Ili, u krajnjoj liniji - u čemu je prednost Tomislava Nikolića u odnosu na Aleksandra šapića, sem što Šapić nije četnički vojvoda, a Tomislav nema isfolirani doktorat, i nije lažni intelektualac?

chardy22 chardy22 02:53 19.03.2013

Budala i Ostap Bender

"...kad normalan svet podržava jedno bahato, arogantno, bezobrazno, lopovsko, bezočno, manipulantsko stvorenje ali šta da radimo kad je onaj drugi toliki buzdovan, takva budaletina neopevana (takođe bahata) da je pitanje elementarne ljudske pristojnosti svrstati se na stranu onoga koji je inokosna bahata budala a ne onoga koji je teledirigovani glupi sluga."

Sjajno Krkare. Sve si sažeo kako treba. Jeremić je, s jedne strane, jedan opasni opsenar, pravi Ostap Bender ali i ograničeni šoven koji će, na sreću, teško naći uhleblje u ovdašnjim strankama kada se vrati. Šapić je živa bruka, slika i prilika Đilasove (a i Tadićeve) kadrovske selekcije koja sada stiže na naplatu. Tužni dani za DS.
krkar krkar 03:05 19.03.2013

Re: Budala i Ostap Bender

Jeremić je, s jedne strane, jedan opasni opsenar, pravi Ostap Bender ali i ograničeni šoven koji će, na sreću, teško naći uhleblje u ovdašnjim strankama kada se vrati.


Da ali to nije zato što su te stranke ovdašnje nešto časne i principijelne pa ne bi primile Ostapa Bendera koji je uz to još i šoven - već zato što bi on pucao visoko a Zba Se Ko Sedi Visoko. I tako u svakoj stranci.

myredneckself myredneckself 11:07 19.03.2013

Evo me

tek sada, u prolazu, pa da pozdravim.

Što se tiče bunike,
каже се за особу која је, може бити тренутно, у фази жестоког збуна, или народски речено, коју је обузело "шунтавило". Нема појма о чему се прича, изгубљена је у времену и простору. И поред упорног залагања оних који је окружују, њој и даље све остаје нејасно. (vukajlija)

Dalje neću, reko si da se na ovom blogu nejavljau oni koji sve ovo ne mogu da ukapirau
krkar krkar 12:41 19.03.2013

Re: Evo me

"шунтавило"


Taman lepo leži ovo na temu herojske odbrane od zlog sveta



Dalje neću, reko si da se na ovom blogu nejavljau oni koji sve ovo ne mogu da ukapirau


Samo nastavi, taman ti dobro ide
freehand freehand 14:08 19.03.2013

Aujbmti...

Evo sad čujem da je Jeremića pozvalo da se priključi Timu Aleksandra Vučića!?
A nisu ga oslovili sa Đubre?!
E jebi ga, opet će Krkar da izvisi... Strašno, strašno!
koksy koksy 14:24 19.03.2013

Re: Aujbmti...

alselone alselone 14:32 19.03.2013

Re: Aujbmti...

Evo sad čujem da je Jeremića pozvalo da se priključi Timu Aleksandra Vučića!?


Vucicu se mora priznati da postavlja nove standarde u domacoj politici - nisu svi kadrovi protivnicke stranke sljam, neki su i dobri i pozivam ih da radimo zajedno.

Zacudjujuce i osvezavajuce.
krkar krkar 14:39 19.03.2013

Re: Aujbmti...

Vucicu se mora priznati da postavlja nove standarde u domacoj politici - nisu svi kadrovi protivnicke stranke sljam, neki su i dobri i pozivam ih da radimo zajedno.

Zacudjujuce i osvezavajuce.


A i nije ga pozvao direktno nego preko najlevosmetalo potpredsednika.

Ako se Kocka primi - zasluge idu Vođi.

A ako se brecne najebaće poltron kojijebezodlukestranke...

win-win
maksa83 maksa83 15:55 19.03.2013

Re: Aujbmti...

Evo sad čujem da je Jeremića pozvalo da se priključi Timu Aleksandra Vučića!?

Ovo k'o mravi kad idu i za sobom ostavljaju feromonski trag pa ga osete i priključe se drugi mravi, dakle prvo Knežević, pa Jeremić. Neka se pripremiiii ... Dušan Petrović!

Ontološko pitanje - šta je to u DS telu što ga tera ka poselu?
alselone alselone 16:01 19.03.2013

Re: Aujbmti...

Ne verujem da ce Vucic pozvati Petrovica.
Od kako je na vlasti pozvao je Milicu Delevic i Jeremica. Pametno.
benevolent benevolent 16:36 19.03.2013

Blogoli otok

За све заслужено бановане блогере!

П.С. Догуше наћи ће се и они који мисле да су незаслужено бановани, али ако прођу кроз топлог зеца и јебу јежа или он њих, па остану читави, можда буду и рехабилитовани...
krkar krkar 17:16 19.03.2013

Re: Blogoli otok

За све заслужено бановане блогере!


Ti i ne znaš koliko si ubo prstom...

U istom nastupu altruizma, empatije, čovekoljublja i političke korektnosti evo sam odbanovao četvoricu dugotrajno banovanih.

Pa šta bude!
benevolent benevolent 10:38 20.03.2013

Re: Blogoli otok

Али, кад јебанован, па се поново узјогуни...
krkar krkar 20:45 19.03.2013

Digresija



Uz ručak sam pio vrlo dobar bordo:

Chateaux les Gauries
Bordeaux AOC 2009

(40% Cabernet Sauvignon, 35% Merlot, 25% Cabernet Franc).

Jako lepo i zrelo vino. Kupljeno kod nas - nažalost ne sećam se gde padamubiješ - ali na njemu mi stoji ono lepljivo ceduljče sa napomenom da je bilo 890 dinara u novembru 2012.

Al' ne piše gde

Pa ako neko naleti - vino je za preporučiti a zauzvrat javite gde ste ga našli.

Inače napolji je 8-12€ tako da je cena vrlo OK.
milivoje_bg milivoje_bg 21:29 19.03.2013

Re: Digresija

krkar
Uz ručak sam pio vrlo dobar bordo:Chateaux les GauriesBordeaux AOC 2009(40% Cabernet Sauvignon, 35% Merlot, 25% Cabernet Franc).Jako lepo i zrelo vino. Kupljeno kod nas - nažalost ne sećam se gde padamubiješ - ali na njemu mi stoji ono lepljivo ceduljče sa napomenom da je bilo 890 dinara u novembru 2012. Al' ne piše gde Pa ako neko naleti - vino je za preporučiti a zauzvrat javite gde ste ga našli.Inače napolji je 8-12€ tako da je cena vrlo OK.

Сигурно ћеш га пронаћи у Винотеци "испод" Дома Омладине, у Македонској !
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:45 19.03.2013

Re: Digresija

Krkisa
Uz ručak sam pio vrlo dobar bordo


kad smo vec kod ove vinske digresije, pitam se kako na tebe utice ako preteras u degustaciji vina. Da li onda vise banujes, "castis" sve okolo nazivima djubre, idiot etc? Ili dobijas "nastupe altruizma, empatije, čovekoljublja i političke korektnosti"?
krkar krkar 22:15 19.03.2013

Re: Digresija

kad smo vec kod ove vinske digresije, pitam se kako na tebe utice ako preteras u degustaciji vina.


Crni Vaso, nikad papka iz tebe isterati.

Ako je degustacija - nema preterivanja u smislu koji insinuiraš. Može se samo preterati sa brojem vina koja probaš što, kod stvarnog probanja, izaziva samo olfaktornu zasićenost a ne i alkoholnu.

A ako me pitaš koliko pijem: umereno.

Generalno uživanje i preterivanje ni u čemu ne idu zajedno.

Onaj bordo popili smo udvoje a ja sad čitam, surfujem i blogujem uz čašu porta koja je sve bliža dnu te neću još dugo.

Sve to, naravno, nije odgovor na pitanje zašto sam postao mek, gotovo pizda, te ti dozvoljavam da vršljaš po moji blozi...
krkar krkar 22:17 19.03.2013

Re: Digresija

Сигурно ћеш га пронаћи у Винотеци "испод" Дома Омладине, у Македонској !


Tamo godinama ušao nisam. Bio sam na nju i zaboravio. To je, inače, bial jedna od prvih ako ne i najprva socijalistička vinoteka u BG i nikad nije valjala.

A sad zimi nema parking - leti mi nezgodno da nosim vino na motoru... tako da nisam ušao ne zna se otkad.

Moraću da probam.
satinelle satinelle 22:53 19.03.2013

Re: Digresija

Lepa digresija, nakon teske diskusije! Vreme je za degustaciju. Slucajno idem sutra u nabavku, ako nadjem, javljam. Inace tih Chateaux-a iz Bordeaux-a mali milion. Moracu da zapisem.
krkar krkar 23:21 19.03.2013

Re: Digresija

Inace tih Chateaux-a iz Bordeaux-a mali milion


Ovo je spisak odlikovanih chateauxa. Ovaj moj fasovao bronzu što je i zaslužena i poštena ocena:

Ko god kaže da sve ovo zna bez ćitabe i zapisnika - sere k'o tićica!
satinelle satinelle 23:35 19.03.2013

Re: Digresija

Ovo je spisak odlikovanih chateauxa. Ovaj moj fasovao bronzu što je i zaslužena i poštena ocena:


Napravio si dobar izbor uz dobru cenu (ako nisu snimili ovaj spisak, pa preko noci doskocili do 30 eur/0,75) Inace, ta kupaza je fenomenalna, cabernet franc ume da da specifican ukus u ovoj varijanti.

Ko god kaže da sve ovo zna bez ćitabe i zapisnika - sere k'o tićica!


Bas vala. Ko zuti i new free gangula style!
krkar krkar 23:42 19.03.2013

Re: Digresija

ako nisu snimili ovaj spisak, pa preko noci doskocili do 30 eur/0,75


Ma hajde, ne prodaju kod nas vino pismeni (čas' izuzecima!). Kod nas je to roba - ne idu klanfe od 3 cola i rundajz - ajd' malo da prodajemo klaret. Slabo se prodaje šap i buret svila - nma veze, će prodajemo kjanti.

Inace, ta kupaza je fenomenalna, cabernet franc ume da da specifican ukus u ovoj varijanti.


Tu kupažu umeju jako lepo da naprave na Kosovu koje je kao stvoreno za takva vina.
satinelle satinelle 23:52 19.03.2013

Re: Digresija

Tu kupažu umeju jako lepo da naprave na Kosovu koje je kao stvoreno za takva vina.


To sam cula. Jug je kao stvoren za crno (crveno ) grozdje. U Srbiji nikad ne mozes iz "crnog" ploda da izvuces takav kvalitet i da hoces. Ja inace volim nekupazirana cista vina, a ko zna da napravi dobar merlot u svakoj varijanti, a narocito dobar barique, ne mora da me pita za cenu.
antioksidant antioksidant 07:57 20.03.2013

Re: Digresija

krkar
Сигурно ћеш га пронаћи у Винотеци "испод" Дома Омладине, у Македонској !


Tamo godinama ušao nisam. Bio sam na nju i zaboravio. To je, inače, bial jedna od prvih ako ne i najprva socijalistička vinoteka u BG i nikad nije valjala.

A sad zimi nema parking - leti mi nezgodno da nosim vino na motoru... tako da nisam ušao ne zna se otkad.

Moraću da probam.

imas parking preko puta (kod politike)
istina, mora da se prepesaci jedno 50 metara
a ta vinoteka inace pripada delezeu (maksiju)
i radi super cool lik koji redovno konzumira svoj proizvod :)
krkar krkar 11:58 20.03.2013

Re: Digresija

imas parking preko puta (kod politike)


Probaj tamo da parkiraš pa se javi
antioksidant antioksidant 12:10 20.03.2013

Re: Digresija

krkar
imas parking preko puta (kod politike)


Probaj tamo da parkiraš pa se javi
probao i uspeo nekoliko puta
jedino kamion ako vozis neces uspeti
salim se
to sto je guzva, sta da radim, popularna je vinoteka pa je i parking cesto zauzet :)
(van radnog vremena ima mesta uglavnom)
krkar krkar 12:22 20.03.2013

Re: Digresija

probao i uspeo nekoliko puta


Uspeo i ja jednom u januaru i jednom prošle godine.

Ali mi se stvarno u taj uži centar ne mili kad sam kolima. Lakše mi je da odem na Bežaniju nego na Terazije. Kad je lepo vreme i dva točka - sasvim druga stvar.

Mada, moram da priznam da sam u poslednje vreme počeo i prevozom da se vozim. Otkako su uveli ovaj Busplus vrlo se sredio, posebno tramvaj. Uvukla me jednom žena da probam posle XY godina i eto...
satinelle satinelle 17:19 20.03.2013

Re: Digresija

Momci su u pravu. Tu informaciju sam i ja dobila "iz prve ruke". Supermarketi, Makedonska (Deleze) ili Tosin bunar. Vinoteke koje sam obilazila drze Chateaux svih vrsta, ali cene su im u proseku od 3-5 hiljada. Tako da...bus plus radi uvek, ako te mrzi da cekas kod Politike pola sata da se uparkiras.
krkar krkar 17:28 20.03.2013

Re: Digresija

Momci su u pravu. Tu informaciju sam i ja dobila "iz prve ruke". Supermarketi, Makedonska (Deleze) ili Tosin bunar.



Ne znam na koju radnju u TB misliš ali svratiću do te Makedonske još koliko sutra.

Vinoteke koje sam obilazila drze Chateaux svih vrsta,


E kad se ovo ovako napiše...

Nadam se da nisi tako i mislila <_< Danas svaka šuša piše chateau na etiketu, od Bugara pa nadalje
satinelle satinelle 17:57 20.03.2013

Re: Digresija

Ne znam na koju radnju u TB misliš ali svratiću do te Makedonske još koliko sutra.


TB no.172, ogranak francuskog lanca supermarketa, nisam bila, ali nameravam da obidjem. Koliko sam shvatila imaju "maison du vin" i uvoznici su dobrih francuskih vina sa povoljnijim cenama, imas besplatan parking...opusteno .



krkar krkar 18:11 20.03.2013

Re: Digresija

TB no.172, ogranak francuskog lanca supermarketa, nisam bila, ali nameravam da obidjem. Koliko sam shvatila imaju "maison du vin" i uvoznici su dobrih francuskih vina sa povoljnijim cenama, imas besplatan parking...opusteno .


A to

Interex, redovno kupujem i redovno reklamiram na blogu (besplatno i zasluženo).

Corbieress po 370 dinara best buy kad sam poslednji put bio.

satinelle satinelle 18:43 20.03.2013

Re: Digresija

A to


Ja sam gost bez statusa, pa reko' da budem fina i suFtilna.
krkar krkar 18:48 20.03.2013

Re: Digresija

Ja sam gost bez statusa, pa reko' da budem fina i suFtilna.


Taman kad odeš javi šta ima, bio je jedan vrlo dobar merlot le croix du pin (od istog proizvođača ima i gamay, cab.sauv i syrah, vizuelno vrlo slični) ali kad sam poslednji put bio već se bio razgrabio. Javi ako ga ima.

I svakako preporučujem i Pouzols, nešto ispod 500.


satinelle satinelle 19:40 20.03.2013

Re: Digresija

krkar
Ja sam gost bez statusa, pa reko' da budem fina i suFtilna.Taman kad odeš javi šta ima, bio je jedan vrlo dobar merlot le croix du pin (od istog proizvođača ima i gamay, cab.sauv i syrah, vizuelno vrlo slični) ali kad sam poslednji put bio već se bio razgrabio. Javi ako ga ima.I svakako preporučujem i Pouzols, nešto ispod 500.


Hvala na preporukama. Merlot cu sigurno da probam, a volela bih da nadjem i neki dobar sauvignon blanc (dolazi leto, belo vise prija )
krkar krkar 19:46 20.03.2013

Re: Digresija

Hvala na preporukama. Merlot cu sigurno da probam, a volela bih da nadjem i neki dobar sauvignon blanc (dolazi leto, belo vise prija


Nije bilo odavno. Od belih ima jedan Muscadet koji je ... pristojan i jedan IGP Cotes du Gascogne koji je možda i bolji.

Mnogo, mnogo manji izbor belih nego crnih u Interexu. Nažalost. Od francuskog belog ima često nekog smeća.

Nego, ponekad, ne često, nađe se izvrstan Cinsault rose. Ako ga slučajno ima kupuj odmah i hitno javi!
freehand freehand 23:23 19.03.2013

"Gotovo pizda"?

Gotovo? Ma ne, Potpuno.
U stvari - liliputanac sa gargantuanskim egom,
Čombe koji izigrava Rubirozu.

Nego, samo da kažem da se i meni par blogera javilo da me pita - koji mi je andrak da dozvolim sebi poniženje da me jedan takav opskurni karakter ponižava banovanjem i brisanjem. Kao da to (brisanje i banovanbje) govori išta o meni?!

Htedoh da pitam još nešto: Krkare, čoveče, koliko jadan moraš da budeš da bi čivavu, tuđe fore iz komentara koji si izbrisao, upotrebio kasnije dva puta? Nedostatak kreativnosti (u boljem slučaju; Krkar bi to nazvao debilnom glupošču - doduše kod drugih, najbolje kad ne mogu da ti odgovore)?
Ili samo beslovesna tupost ispraznog a hvalisavog virtuelnog verbalnog siledžije?

A taj će ti pampur u guzici veliko zlo napraviti, da znaš samo. Sve ti vraća unutra!


krkar krkar 23:31 19.03.2013

Re: "Gotovo pizda"?

freehand
Gotovo? Ma ne, Potpuno.
U stvari - liliputanac sa gargantuanskim egom,
Čombe koji izigrava Rubirozu.

Nego, samo da kažem da se i meni par blogera javilo da me pita - koji mi je andrak da dozvolim sebi poniženje da me jedan takav opskurni karakter ponižava banovanjem i brisanjem. Kao da to (brisanje i banovanbje) govori išta o meni?!

Htedoh da pitam još nešto: Krkare, čoveče, koliko jadan moraš da budeš da bi čivavu, tuđe fore iz komentara koji si izbrisao, upotrebio kasnije dva puta? Nedostatak kreativnosti (u boljem slučaju; Krkar bi to nazvao debilnom glupošču - doduše kod drugih, najbolje kad ne mogu da ti odgovore)?
Ili samo beslovesna tupost ispraznog a hvalisavog virtuelnog verbalnog siledžije?

A taj će ti pampur u guzici veliko zlo napraviti, da znaš samo. Sve ti vraća unutra!




Tjah, jebeš taj altruizam.

Drugovi, hteo sam da vas ispoštujem al' vaša čivava piša po mom tepihu.

Fluorescentno žuto.

Verovatno i radioaktivno.
maksa83 maksa83 12:13 20.03.2013

100000, 200000...


njuz.net

libkonz libkonz 12:49 20.03.2013

Re: 100000, 200000...

expolicajac expolicajac 12:58 20.03.2013

Re: 100000, 200000...

maksa83

njuz.net


Gledam ovog mog školskog drugara, što je otpozadi, mudro ćuti, pa se nešto presabiram, da li je, od kada je postao potpredsednik DS, izjavio bilo šta. Činimi se da će u DS da budu samo dva tipa ličnosti. Jedan jedini Dragan Đilas i svi ostali klonirani kao Goran Ćirić.
krkar krkar 13:31 20.03.2013

Re: 100000, 200000...

da li je, od kada je postao potpredsednik DS, izjavio bilo šta.


Takvom mudrošću bi mogao da bude doživotni potpredsednik bilo koje srbijanske stranke.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana