Budućnost| Gradjanske inicijative| Politika| Region

I šta sad?

Nebojsa Krstic RSS / 04.04.2013. u 11:21

OD IZVORA DVA PUTIĆA

Od izvora dva putića 
vode na dve strane. 
Ne znam kojim pre bih stigla 
do tebe jarane.


Gledam jedan, gledam drugi, 
oba su mi mila, 
i jednim sam i drugim sam 
s tobom prolazila. 

Jedan vodi kroz voćnjake 
iznad našeg sela, 
tu nas tvoja majka, jednom, 
zagrljene srela. 

Dala mi je od sveg srca 
cvet iz bašte vaše: 
"Uzmi, uzmi, rano moja, 
ti si zlato naše!" 

Leto prodje, jesen ide, 
sve se manje javljaš, 
ružu moju i ne gledaš, 
mene zaboravljaš.

PS. Citirani stihovi pokazuju kako stvarnost, u stvari, podražava umetnost. 




Komentari (446)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bluestar bluestar 00:05 06.04.2013

Re: kako odigrati

freehand
Nije on bas tolika faca u Evropi, kakvim su ga nasi poltronski mediji napravili.

Nije on nikakva faca, odande su ga i šutnuli, ja mislim, samo da ga tamo ne gledaju.

Al zamisli ti koja smo mi rupčaga kad je za nas faca i takav kakav je.

I btw, a istine radi - mislim da nisam pročitao ni jedan Krstićev blagonaklon komentar o signor Kazoinu.
Dapače.


Ja samo znam da zvanicna Srbija nije reagovala na sve one bljuvotine koje je izgovorio. A odlicno se secam da je isto pokusavao u BiH i Hrvatskoj, pa su ga Mile Dodik i onaj Jandrokovic (tadasnji ministar spoljnih poslova Hrvatske) tako oprali, da ih vise nikada nije uzeo u usta. Mile Dodik mu je cak javno porucio da je nepozeljan u Banja Luci dok je on predsednik RS. Taj jezik, siledjije poput Kacina najbolje razumeju. Da mu je recimo Jeremic na svoju ruku odgovorio kako je trebalo, u Srbiji bi se digla i "kuka i motika" na njega.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:10 06.04.2013

Re: kako odigrati

savamala


Који други, осим америчког, постоји?


постоји унутрашњи подстрек, ево гледаш девис куп, 1500 срба је дошло да види новака и навија за репрезантацију у неку америчку вукојебину. нешто је повукло те људе... где су ти људи, зашто су разочарани када треба за земљу да се боре? једноставно, сви су утучени, расточени, па политички и духовни сектаријанизам унутар земље, једно опште расположење утучености, поражености... то може само изнутра да се промени.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:13 06.04.2013

Re: kako odigrati

savamala


Сада смо у проблему, не слажеш се са чињеницама. Тешко је наставити.

дај ми, молим те реци, шта видите ви у ДСС-у на том Истоку. најискреније... ово је одувек била подељеност у Србији, Милош Куму главу одсекао због тога. у пар црта, чињенице, бумбумбум, у главу, плиз.
freehand freehand 00:17 06.04.2013

Re: kako odigrati

аха видим, изузетно је добро за Србију, просто пршти Србија од добрости и благостања. можеш мало прецизније, шта је сјебано, где су сада ти људи који су "завршавали послове све љубећи руке". да ли си ти тада реаговао овако оштро као што се прсиш са мном - ми из нот ан енеми, џаст ту римајнд ју.

Opet ne znam... Zaboravi.
је л' ти видиш ову снагу у себи? ја видим само резигнацију код тебе, јед, огорченост, повређеност...

A da se maneš psihopanalize?
Mislim. ide ti još gore od teme.
savamala savamala 00:25 06.04.2013

Re: kako odigrati

дај ми, молим те реци, шта видите ви у ДСС-у на том Истоку. најискреније... ово је одувек била подељеност у Србији, Милош Куму главу одсекао због тога.


Ништа осим што нисам садомазо тип. Када ме неко лупа у главу, мени се то не допада. То је све.

arcins arcins 00:30 06.04.2013

Re: kako odigrati

savamala
Pa ne bih se bas slozio da nas je zapad tamanio u WWI i WWII, vise nekako istaknuti pojedinci iz copora, medjutim tamanili su se i medjusobno u ozbiljnim razmerama.


Сада смо у проблему, не слажеш се са чињеницама. Тешко је наставити.



Sto je tesko nastaviti?

Da li mozemo da se slozimo oko sledecih cinjenica?

WWI - Na jednoj strani Nemacka, Austro-ugarska, Italija - posle zapalila.
Na drugoj strani Britanija, francuska, Rusija (Srbija)
WWII - Identicna postavka, sa manjim izmenama teritorija i naziva zemalja.

Ako smo se slozili oko ovoga, konstatujem da su predstavnici zapada bili u obe ekipe, tako da nas je zapad tamanio, ne pije vodice, ali stoji da su se medjusobno tamanili u oba slucaja.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:32 06.04.2013

Re: kako odigrati

мањавам се, само се осврћем на ово што си рекао,

A najveće njesra je - šta?
Što nam samo malo pozitivnog podstreka i ohrabrivanja (ne američkog, Rikerovog, nego pravog) treba, malo samo optimizma da napravimo ozbiljan korak napred. Zrela je Srbija i zreo je narod da se menja.
Ali ebiga.


дефинишеш с-т-р-ање, нудиш одговор и резигнирано га одбацујеш, све у једном пасусу.
freehand freehand 00:32 06.04.2013

Re: kako odigrati

Милош Куму главу одсекао због тога

Zbog čega?
mikimedic mikimedic 00:37 06.04.2013

Re: kako odigrati

дај ми, молим те реци, шта видите ви у ДСС-у на том Истоку.


ja dobre cupi, mada nikakve veze sa dss nemam.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:37 06.04.2013

Re: kako odigrati

mikimedic


naravno da ga ne bi sprecilo. kad bi taj 'branjenik' pokazao iole postovanja prema prijatelju, umesto dupelizanja neprijatelju.



у случају Руса то значи да се морамо апсолутно повиновати руској верзији Панславизма, као Белорусија и Украјина, да би нам евентуално нешто мало помогли?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:41 06.04.2013

Re: kako odigrati

mikimedic
дај ми, молим те реци, шта видите ви у ДСС-у на том Истоку.


ja dobre cupi, mada nikakve veze sa dss nemam.


Рускиње су сјајне цупике, лавице, али су луде брате. Не бих ову моју Војвођанку за пет 'наких Рускиња дао.

брате Кали ,

Русија - Аустроугарска проблематика. а што ти вазда ћаскаш са мном када сам ти испод нивоа, по знању, по политичком искуству?
skyspoter skyspoter 00:45 06.04.2013

Re: kako odigrati

ja dobre cupi, mada nikakve veze sa dss nemam.

u Srbiji maloj zemlji veci je sterotip mikimedic i DSS nego istok i dobre cupi
StEtOc|nA StEtOc|nA 01:12 06.04.2013

Re: kako odigrati

freehand

Ne dešava se ništa trenutno, to je problem. Ovo je kontinuitet. Pre jedno godinu ili dve na jednom od blogova napisao sam da Srbiju i njenu vlast teraju da se ponaša kao pacov sateran u ugao, izbezumljen od straha i bez ikakvog izbora sem da ujeda dok ne bude zgažen.


Sa ovim delom se ne slažem, iako na prvi pogled naša situacija izgleda tako. Mi samo konstantno kaskamo za događajima umesto da ih predupredimo, sve vreme gordi (što je normalno jer smo jelte i pobedili NATO) i spremni da ne damo ništa a da tražimo nešto. Vreme prolazi, pregovaračka pozicija sve gora i gora, Srba dole sve manje i manje. I onda se mudro dosetimo ideja koje su mogle lagano da prođu pre 5-6-7-8-10-15-20 godina a za koje je sad već kasno. I pretvaramo se da smo super kooperativni. I onda kad ne prođe - nepravda, ultimativni izgovor za sve.

I evo sad stigao zahtev / ultimatum / nazovi kako već hoćeš. Šta tačno piše u zahtevu? Oće da nas lome, biju i bombarduju ako ne pristanemo? Šta je sama sadržina zahteva? Ja nemam pojma a po defaultu ne verujem ni u šta što kažu Drecun i Vulin. Koja je kazna? Zašto je to tako težak izbor, mislim ako je već ponuda toliko nepristojna? Zašto je problem reći NE? I šta znači NE a šta znači DA? I ako je naš put u EU bio plan A ili već neki strateški izbor, šta je plan B? Ili će nas događaji još više preteći i odmaći pa ćemo opet da se osećamo kao pacov uza zid?

Mislim to mi sve nekako previše ozbiljnih pitanja bez ijednog ponuđenog odgovora. I zato me nervira ovo horsko NE, jer ne znam čemu to tačno kažemo ne i ne znam šta su posledice.
freehand freehand 07:25 06.04.2013

Re: kako odigrati

Zašto je to tako težak izbor, mislim ako je već ponuda toliko nepristojna? Zašto je problem reći NE? I šta znači NE a šta znači DA? I ako je naš put u EU bio plan A ili već neki strateški izbor, šta je plan B? Ili će nas događaji još više preteći i odmaći pa ćemo opet da se osećamo kao pacov uza zid?

Mislim to mi sve nekako previše ozbiljnih pitanja bez ijednog ponuđenog odgovora. I zato me nervira ovo horsko NE, jer ne znam čemu to tačno kažemo ne i ne znam šta su posledice.

Ne mrači, bre.
Vidiš kako se super izrapravljasmo. Zamisli sad da smo još znali sadržaj?!


Vreme prolazi, pregovaračka pozicija sve gora i gora, Srba dole sve manje i manje. I onda se mudro dosetimo ideja koje su mogle lagano da prođu pre 5-6-7-8-10-15-20 godina a za koje je sad već kasno. I pretvaramo se da smo super kooperativni. I onda kad ne prođe - nepravda, ultimativni izgovor za sve.

Zamisli sad da je, na primer Kralj Pera pohrlio događajima unapred, kovertirao današnji potpis i da smo tako izbegli balkanske, prvi i drugi svetski rat?
Ili tako već neko vizionarsko činodejstvoivanje? Ili možda ipak ne bismo izbegli ništa od toga?
Mislim, ima stvari koje se ne mogu raditi danas umesto sutra. Kao što ima stvri koje se ne mogu činiti uopšte.
Ponoviću se - tri Predsednika i pet Vlada do sada, ne računajući one koji su zaista poradili sa Amerima u zajedničkom zločinačkom poduhvatu da se sve ovako ukrčka - nisu učinili to što ti misliš da je moralo/trebalo. I to Vlade i Predsednici u najluđim mogućim kombinacijama i varijetetima.
Možda, dakle, ima neki razlog što je to tako, a ne smao nedostatak volje/vizije/umeća?
Možda posdtoji razlog što nikad nijedna Vlada u istoriji nije tako nešto učinila?
antioksidant antioksidant 11:05 06.04.2013

Re: kako odigrati

savamala
дај ми, молим те реци, шта видите ви у ДСС-у на том Истоку. најискреније... ово је одувек била подељеност у Србији, Милош Куму главу одсекао због тога.


Ништа осим што нисам садомазо тип. Када ме неко лупа у главу, мени се то не допада. То је све.


lupaju i s istoka
nista manje
savamala savamala 12:48 06.04.2013

Re: kako odigrati

lupaju i s istoka
nista manje


Али нико не лупа као идеолошки испрани мозгови локалних мамлаза.
Хајде, подсети ме када смо у историји седели и чекали да дођу авиони са истока и истоваре бомбе на наше главе.
antioksidant antioksidant 12:56 06.04.2013

Re: kako odigrati

Хајде, подсети ме када смо у историји седели и чекали да дођу авиони са истока и истоваре бомбе на наше главе.

48me?

a kad uhvatis vazduh, odgovori na pitanje - zasto vi iz dss-a volite istok?
tvoj prethodni komentar je bio odgovor na nepostavljeno pitanje zasto ne volite zapad
sluge ste rusije koliko i tomislav nikolic sa njegovom ljubavlju prema gubernijama i to je sasvim ok, ali pitao vas je covek - zasto?
StEtOc|nA StEtOc|nA 13:09 06.04.2013

Re: kako odigrati

freehand

Mislim, ima stvari koje se ne mogu raditi danas umesto sutra. Kao što ima stvri koje se ne mogu činiti uopšte.


U pravu si, ima takvih stvari. Ko je mogao 90ih, 80ih, 70ih da uopšte predvidi ovako nešto, Albanci su stvarno lukavo prikrili svoje namere.
Doduše rezultate vidimo danas, kad nas ubijaju "ultimatumima", toliko strašnim da niko ne sme da sazna njihovu sadržinu.

savamala savamala 13:11 06.04.2013

Re: kako odigrati

48me?


Ах, да, тада су се свакодневно оглашавале сирене и народ бежао у склоништа.

Не лупетај, 48. Србија је била под комунистичком окупацијом и свађа Тита и Стаљина није имала никакве везе са жељама, тежњама или некаквим одлукама Србије.
antioksidant antioksidant 13:41 06.04.2013

Re: kako odigrati


Не лупетај, 48. Србија је била под комунистичком окупацијом и свађа Тита и Стаљина није имала никакве везе са жељама, тежњама или некаквим одлукама Србије.

babin brat je ubijen na madjarskoj granici za vreme te "rasprave" da li je za jugoslaviju super da je okupira staljin ili ne, pa ne bih rekao da bi se ona složila s tobom oko želje za okupacijom od strane rusa
inače, opet ne odgovaraš na pitanje - zašto vi iz dss-a toliko volite istok? ne zašto ne volite zapad već odakle ljubav ka istoku?
i drago mi je što se držiš načina komunikacije kojim se služiš i u realnom životu. to je tako neuobičajeno na ovom blogu
savamala savamala 13:44 06.04.2013

Re: kako odigrati

babin brat je ubijen na madjarskoj granici za vreme te "rasprave" da li je za jugoslaviju super da je okupira staljin ili ne, pa ne bih rekao da bi se ona složila s tobom oko želje za okupacijom od strane rusa


Нисам расположен да водим расправу са твојом бабом. У сваком случају, поздрави је.
antioksidant antioksidant 13:49 06.04.2013

Re: kako odigrati

У сваком случају, поздрави је.

можеш и ти кад свратиш до новог гробља
али твоје (не)расположење не мења чињеницу да је "исток" тада показивао веома активну аспирацију ка југославији. можда би вам љубави ка русији биле мање да је коба успео да оствари планове?
и дакле - зашто волите исток?
arcins arcins 14:38 06.04.2013

Re: kako odigrati

savamala
babin brat je ubijen na madjarskoj granici za vreme te "rasprave" da li je za jugoslaviju super da je okupira staljin ili ne, pa ne bih rekao da bi se ona složila s tobom oko želje za okupacijom od strane rusa


Нисам расположен да водим расправу са твојом бабом. У сваком случају, поздрави је.



Savice, jesil' spoznao cinjenice o WWI i WWII i o hriscanstvu ili dolazis na predcas, prvi cas i dopunsku + COS (cas odeljenskog staresine)
zack2jack zack2jack 12:31 04.04.2013

...


Gledam jedan, gledam drugi,
oba su mi mila,
i jednim sam i drugim sam
s tobom prolazila.


..jednim je sa nama prolazila. Nasa junakinja. Drugim tek treba.

A kome je nekad dala svoju ruzu, nek ostane u spomenaru..
angie01 angie01 12:51 04.04.2013

a, da


mi lepo privatizujemo crkvu, pa Bog da nas vidi!
zack2jack zack2jack 12:58 04.04.2013

Re: a, da

angie01

mi lepo privatizujemo crkvu, pa Bog da nas vidi!


..sto crkvu?
Verujes da: ako bi privatizovali crkvu, video(pogledao) bi nas Bog?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:00 04.04.2013

Re: a, da

mi lepo privatizujemo crkvu, pa Bog da nas vidi!

Ako pretpostavimo da je bog privatno lice, onda je ona već privatizovana.
zack2jack zack2jack 13:07 04.04.2013

Re: a, da

Nebojsa Krstic

Ako pretpostavimo da je bog privatno lice, onda je ona već privatizovana.


..ako pretpostavimo da se uticaj meri verom, onda je crkva otvoreno akcionarsko drustvo.
freehand freehand 14:49 04.04.2013

Re: a, da

angie01

mi lepo privatizujemo crkvu, pa Bog da nas vidi!

Šta znači "privatizovati Crkvu"? Nemaračila si neki poslovni prostor, ili nešto drugo?
thebee269 thebee269 16:04 04.04.2013

Re: a, da

.ako pretpostavimo da se uticaj meri verom, onda je crkva otvoreno akcionarsko drustvo.

ako pretpostavimo da nasa crkva ima neke veze sa verom, onda bi sama priznala, da je zatvoreno kriminalno drustvo.
zack2jack zack2jack 18:27 04.04.2013

Re: a, da

thebee269
ako pretpostavimo da nasa crkva ima neke veze sa verom, onda bi sama priznala, da je zatvoreno kriminalno drustvo.


..to je onda organizovana kriminalna grupa? mafija? ne znam na osnovu cega to tvrdis..

pre bih rekao da je crkva slicna politickoj organizaciji. i to po mnogo cemu. dakle veru bi izjednacio sa ideologijom.
thebee269 thebee269 19:43 04.04.2013

Re: a, da

o je onda organizovana kriminalna grupa? mafija? ne znam na osnovu cega to tvrdis..

pa ne tvrdim bas da su mafija,
ali da uzimaju reket , to mozes cuti na svakom koraku,
a bogami kriminalce u svojim redovima stite bolje nego mafija.
zack2jack zack2jack 20:28 04.04.2013

Re: a, da

thebee269
pa ne tvrdim bas da su mafija,ali da uzimaju reket , to mozes cuti na svakom koraku,a bogami kriminalce u svojim redovima stite bolje nego mafija.


..kao i politicke partije.
One provereno uzimaju reket. Na svakom koraku. Stite svoje kriminalce svim raspolozivim sredstvima. Imaju poslanicki imunitet. Politicka organizacija se delimicno odrzava od kriminala u njihovim redovima zloupotrebom drzavnih preduzeca. Cak sta vise: kao da postoji neki usmeni kodeks usvojen medju politickim partijama, da se za to ne odgovara. Po njima je krasti od drzave za stranku, prihvatljivije nego ukrasti za sebe.

To vec zvuci kao neka Omerta..
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:48 05.04.2013

Re: a, da

angie01

mi lepo privatizujemo crkvu, pa Bog da nas vidi!

to su odavno uradili popovi i vladike, sve smatraju privatnom svojinom, pa ;ak i stado svoje.
mnenadic mnenadic 12:31 04.04.2013

Dva putića - mogućnost izbora:

Da nas skuvaju pa pojedu.
Da nas ispeku pa pojedu.

Filip2412 Filip2412 12:46 04.04.2013

...

Zanimljivo je kako se vecina Srba na Kosovu ignorise kao da ne postoje a interesi onih iz Severne Mitrovice se predstavlajju kao "interesi Srba na Kosovu".

Pa zar nije za Srbe u celini bolje da Severna Mitrovica ostane u sastavu Kosova, tako bi bilio vise Srba na Kosovu?

Ja ne znam kako oni juzno od Mitrovice misle ali cisto sumnjam da im je zelja da izbace svoje Srbe sa severa iz Kosova i da tako ostanu u jos ubedljivijoj manjini nego sto vec jesu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:52 04.04.2013

Re: ...

Zanimljivo je kako se vecina Srba na Kosovu ignorise kao da ne postoje a interesi onih iz Severne Mitrovice se predstavlajju kao "interesi Srba na Kosovu".

Good point.
savamala savamala 13:13 04.04.2013

Re: ...

Zanimljivo je kako se vecina Srba na Kosovu ignorise kao da ne postoje a interesi onih iz Severne Mitrovice se predstavlajju kao "interesi Srba na Kosovu".

Nebojsa Krstic
Good point.



Good point! А, зашто? Није ти пало на памет да Срби јужно од Ибра немају могућност да артикулишу своју политичку вољу јер су ефикасно мајоризовани, смештени у разна гета и уцењени свакодневним страхом? Како је могуће да једини гласови који до нас допиру из тих делова Косова припадају потпуно неморалним опортунистима као што су Рада Трајковић, Нојкић и слични мрачњаци? И, сада се од Србије тражи да учествује у стварању још горе судбине за народ на северу Косова. Због датума, мада нас је Тадић годинама убеђивао да су Косово и ЕУ одвојени процеси.
Filip2412 Filip2412 13:27 04.04.2013

Re: ...

Како је могуће да једини гласови који до нас допиру из тих делова Косова припадају потпуно неморалним опортунистима као што су Рада Трајковић, Нојкић и слични мрачњаци?
Pa to je samo tvoje misljenje. Ja recimo mislim da je Kostunica najveci srpski mracnjak.

U svakom slucaju, interesi "Srba na Kosovu" se lagano od strane vlasti poistovecuju sa interesima Srba iz Sev. Mitrovice a to nije u redu i po ko zna koji put pokazuje da se najglasnije "patriote" brinu o narodu isto koliko i o alfatoksinima.

Oni su vecinu Srba sa Kosova zapravo otpisali i sada se koncentrisu na parce teritorije oko Mitrovice.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:34 04.04.2013

Re: ...

Good point! А, зашто? Није ти пало на памет да Срби јужно од Ибра немају могућност да артикулишу своју политичку вољу јер су ефикасно мајоризовани, смештени у разна гета и уцењени свакодневним страхом?

Palo mi je na pamet. Zato sam i mislio da je priča o podeli loša. A i sad mislim da svaka odluka mora da sadrži garancije, pre svega za bezbednost Srba iz enklava.
Како је могуће да једини гласови који до нас допиру из тих делова Косова припадају потпуно неморалним опортунистима као што су Рада Трајковић, Нојкић и слични мрачњаци?

Ne bih mogao da složim.

Pre svega, biti oportunista ne znači i biti, istovremeno, mračnjak.

Kad je o mračnjacima reč, njih više primećujem po beogradskim salonima.
Због датума, мада нас је Тадић годинама убеђивао да су Косово и ЕУ одвојени процеси.

Netačno. O duplom koloseku su govorili predstavnici međunarodne zajednice.
mikimedic mikimedic 14:07 04.04.2013

Re: ...

Zanimljivo je kako se vecina Srba na Kosovu ignorise kao da ne postoje a interesi onih iz Severne Mitrovice se predstavlajju kao "interesi Srba na Kosovu".


a tebe bas onako iskreno zabole za za interese srba na kosovu? malo vise nego sto te zabole za bosnjake ili gorance? a o albancima i da ne pricamo.


Pa zar nije za Srbe u celini bolje da Severna Mitrovica ostane u sastavu Kosova, tako bi bilio vise Srba na Kosovu?


pa zar nije za srbe u celini bolje da kosovo ostane u srbiji? tako bi bilo vise srba u srbiji.


Ja ne znam kako oni juzno od Mitrovice misle ali cisto sumnjam da im je zelja da izbace svoje Srbe sa severa iz Kosova i da tako ostanu u jos ubedljivijoj manjini nego sto vec jesu.


a sto bi se oni pa ista pitali? ista vise od bosnjaka i goranaca?
mikimedic mikimedic 14:08 04.04.2013

Re: ...

U svakom slucaju, interesi "Srba na Kosovu" se lagano od strane vlasti poistovecuju sa interesima Srba iz Sev. Mitrovice a to nije u redu i po ko zna koji put pokazuje da se najglasnije "patriote" brinu o narodu isto koliko i o alfatoksinima.


a sta ima uopste da se sa bilo cime 'poistovecuju' 'interesi srba na kosovu'. sa cime se 'poistovecuju' 'interesi' bosnjaka i goranaca?
mikimedic mikimedic 14:11 04.04.2013

Re: ...

Oni su vecinu Srba sa Kosova zapravo otpisali i sada se koncentrisu na parce teritorije oko Mitrovice.


vazno da ih ti nisi otpisao.
mikimedic mikimedic 14:11 04.04.2013

Re: ...

Palo mi je na pamet. Zato sam i mislio da je priča o podeli loša. A i sad mislim da svaka odluka mora da sadrži garancije, pre svega za bezbednost Srba iz enklava.


a za bosnjake i gorance ne mora?


Filip2412 Filip2412 14:15 04.04.2013

Re: ...

a tebe bas onako iskreno zabole za za interese srba na kosovu?
Uh, izvini sto nisam od tebe, diplomiranog patriote trazio dozvolu da se zabrinem za Srbe na Kosovu.

pa zar nije za srbe u celini bolje da kosovo ostane u Srbiji? tako bi bilo vise srba u srbiji.
U tom slucaju procentualno bi bilo manje Srba u Srbiji. Ali svejedno, cemu glupo pitanje kad znamo da je to sada nemoguce?

A da se vratimo na temu, sta mislis jel u redu da nasa delegacija govori samo o Severnoj Mitrovici kada se bori za prava Srba na Kosovu?

Filip2412 Filip2412 14:20 04.04.2013

Re: ...

mikimedic
a sto bi se oni pa ista pitali? ista vise od bosnjaka i goranaca?
situacija na terenu je takva da Banglades takodje ima jednake osnove da se brine o stanju ljudskih prava na Kosovu kao i Srbija. Ali za to je sama Srbija kriva, to jest Sloba i njegovi puleni koji danas jedu ono sta su srali devedesetih.
savamala savamala 14:46 04.04.2013

Re: ...

Netačno. O duplom koloseku su govorili predstavnici međunarodne zajednice.


Добро, није нас Тадић убеђивао. Ево, сви који ово читају имају прилику да исправе своју заблуду.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:49 04.04.2013

Re: ...

Ево, сви који ово читају имају прилику да исправе своју заблуду.

A i ti govoriš u ime "svih"?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:52 04.04.2013

Re: ...

Добро, није нас Тадић убеђивао.

Imam, savamala, jedno pitanje za tebe:

Zašto je Koštunica ikada, s bilo kim, pregovarao o Kosovu, s obzirom da je on nepogrešivi, dosledni i državnik i zaštitnik srpskog interesa?

Zašto se sastajao s Tačijem?

Što nije poslao poruku: Kosove je Srbija i tačka..?
freehand freehand 14:53 04.04.2013

Re: ...

Filip2412
mikimedic
a sto bi se oni pa ista pitali? ista vise od bosnjaka i goranaca?
situacija na terenu je takva da Banglades takodje ima jednake osnove da se brine o stanju ljudskih prava na Kosovu kao i Srbija. Ali za to je sama Srbija kriva, to jest Sloba i njegovi puleni koji danas jedu ono sta su srali devedesetih.

Bitno da ti ne jedeš, nego nastavljaš sa tom Slobinom praksom naokolo.
Ne može čovek blogom da prođe normalno
Nego, što ne zovu delegaciju Bangladeša da im to potpiše na brzake, da se ne dave sa ovima nešima?
savamala savamala 15:07 04.04.2013

Re: ...

A i ti govoriš u ime "svih"?


Не говорим у име ”свих”, нисам правио анкету. Само, из неких, само мени знаних разлога, претпостављам, да сви који су пратили политику последњих година и налазе се на овом блогу деле мој утисак да нас је Тадић убеђивао да су Косово и ЕУ два одвојена процеса. Но, данас си ми ти развејао ту заблуду, те, ја позивам и све друге потенцијално заблуделе да им се очи отворе као и мени.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:11 04.04.2013

Re: ...

Само, из неких, само мени знаних разлога, претпостављам, да сви који су пратили политику последњих година и налазе се на овом блогу деле мој утисак да нас је Тадић убеђивао да су Косово и ЕУ два одвојена процеса.

Zašto Koštunica, kada je bio premijer, nije odustao od EU?
savamala savamala 15:12 04.04.2013

Re: ...

Zašto je Koštunica ikada, s bilo kim, pregovarao o Kosovu, s obzirom da je on nepogrešivi, dosledni i državnik i zaštitnik srpskog interesa?

Zašto se sastajao s Tačijem?

Što nije poslao poruku: Kosove je Srbija i tačka..?


Прво, Коштуница није непогрешив, друго није ни идиот и као треће, није ни правио идиоте од сопственог народа.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:18 04.04.2013

Re: ...

Прво, Коштуница није непогрешив, друго није ни идиот и као треће, није ни правио идиоте од сопственог народа.

Prvo je tačno, drugo mi nije zanimljivo, treće nije istina....četvrto, to nije odgovor na moje pitanje.
mikimedic mikimedic 15:20 04.04.2013

Re: ...

miki
a sto bi se oni (nb: srbi na jugu) ista pitali? ista vise od bosnjaka i goranaca?

filip
situacija na terenu je takva da Banglades takodje ima jednake osnove da se brine o stanju ljudskih prava na Kosovu kao i Srbija. Ali za to je sama Srbija kriva, to jest Sloba i njegovi puleni koji danas jedu ono sta su srali devedesetih.


posto me je naprasno banovalo a zatim i odbanovalo, da iskoristim priliku da odgovorim filipu:

mozda si ti u pravu, samo sto tvoj odgovor sa mojom konstatacijom ima otprilike isto toliko veze koliko i zainteresovanost japana za lov na plavu tunu sa otcepljenjem baska.
mikimedic mikimedic 15:24 04.04.2013

Re: ...

Netačno. O duplom koloseku su govorili predstavnici međunarodne zajednice.


alo krle bre, sto me banova???

sto sam se sa gornjim komentarom slozio i napisao

sa cim ste se vi, dupelizacki, naravno slozili


ali hajde to i da razumem, tvoj izbor, ali sto nisi ostao dosledan (kao tadic kad je povlacio rezoluciju)?




mikimedic mikimedic 15:26 04.04.2013

Re: ...

Uh, izvini sto nisam od tebe, diplomiranog patriote trazio dozvolu da se zabrinem za Srbe na Kosovu.


ne treba ti moja dozvola. samo su mi licemerni svi pokusaji zabrinutosti za sudbinu srba na kosovu iz amerike. mada ni iz beograda nisu nista bolji.

A da se vratimo na temu, sta mislis jel u redu da nasa delegacija govori samo o Severnoj Mitrovici kada se bori za prava Srba na Kosovu?


naravno da nije u redu - nasa delegacija treba da se bori za prava svih drzavljana srbije, ne samo srba.


mikimedic mikimedic 15:28 04.04.2013

Re: ...

Prvo je tačno, drugo mi nije zanimljivo, treće nije istina....četvrto, to nije odgovor na moje pitanje.


krle, poznato je da ti dajes vrlo konkretne odgovore na svako ti postavljeno pitanje i sa pravom zameras drugima kad ne odgovore na tvoja.

a sa pravom i banujes kad ti ne odgovaraju (na pitanja mislim)


freehand freehand 15:36 04.04.2013

Re: ...

Ti si covek?

Za tebe?
Polubog, najmanje.
alselone alselone 16:06 04.04.2013

Re: ...

A i ti govoriš u ime "svih"?



Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 16:17 04.04.2013

Re: ...

Nebojsa Krstic
Prvo, Koštunica nije nepogrešiv, drugo nije ni idiot i kao treće, nije ni pravio idiote od sopstvenog naroda.

Prvo je tačno, drugo mi nije zanimljivo, treće nije istina....četvrto, to nije odgovor na moje pitanje.


Ahem, naravno da je tačno - ali pitanje je semantičko ☻ Nije pravio od, jer su (oni kojima se obraćao) već bili ;>

A Kosovo i političari, ma hebeš to, daj neke škembiće, pa da uzviknemo kao i Ljuba Tadić (glumac, narafski ;> ) u Tri Lista Duvana, negde pred ponoć, krajem oktobra '62.

                                 Uh, što su dobri ovi predratni škembići!

                 

hoochie coochie man hoochie coochie man 18:35 04.04.2013

Re: ...

Pa zar nije za Srbe u celini bolje da Severna Mitrovica ostane u sastavu Kosova, tako bi bilio vise Srba na Kosovu


Pitam se da li si dovoljno drzak da provociraš ovim, ili dovoljno .... da ovako zaista misliš?
Filip2412 Filip2412 20:14 04.04.2013

Re: ...

hoochie coochie man
Pa zar nije za Srbe u celini bolje da Severna Mitrovica ostane u sastavu Kosova, tako bi bilio vise Srba na Kosovu


Pitam se da li si dovoljno drzak da provociraš ovim, ili dovoljno .... da ovako zaista misliš?
Da sam Srbin koji zivi na Kosovu a van Sev Mitrovice i resen da ostane tu gde je, ja bih cini mi se tako razmisljao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:27 04.04.2013

Re: ...

Da sam Srbin koji zivi na Kosovu a van Sev Mitrovice i resen da ostane tu gde je, ja bih cini mi se tako razmisljao.


Njega bih možda i shvatio, ali nekoga ko nije Srbih iz Velike Hoče a da tako razmišlja ne mogu.
Šta bi dobili Srbi južno ako bi i sever bio u nekom unitarnom Kosovu?
Dobili bi to da nisu manjuina od 0,001 posto nego manjina od 3 posto.
E ta tri posto če da im popravi stanje, baš.

Priča o jugu Kosova je završena, Srbi tu ne mogu da opstanu, nestaće ih pre ili kasnije. Crkve i manastiri če ili biti porušeni ili "poalbanjeni", od ta dva zla ja bih izabrao prvo.

Ali zašto i sever dovoditi u tu poziciju kad iMA kakve takve šanse da ne završi kao jug?
Realnost (a nju valjd atreba uvažavati) je takva da Tači ne može da vlada severom bez pomoći Srbije, zašto bi mu Srbija u tome pomagala?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:47 04.04.2013

Re: ...

Dobili bi to da nisu manjuina od 0,001 posto nego manjina od 3 posto.
E ta tri posto če da im popravi stanje, baš.

Hoće, recimo u situaciji da od njih zavisi vlada...kao u Hrvatskoj...ili kao što je bio slučaj i na samom KiM.
savamala savamala 20:52 04.04.2013

Re: ...

Hoće, recimo u situaciji da od njih zavisi vlada...kao u Hrvatskoj...ili kao što je bio slučaj i na samom KiM.


Да, да, све је то мудри и лукави Тадић предвидео. Срби као одлучујући фактор у формирању влада у региону. А, затим, падају им печене шеве са неба док они уживају у свим чарима овоземаљског живота.
И, све је ово почело оног дана када је Борис, након слушања најновијег материјала Северине Вучковић свечано изјавио - I have a cunning plan!
Крстићу, читаш ли понекада ово што пишеш овде?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:56 04.04.2013

Re: ...

Крстићу, читаш ли понекада ово што пишеш овде?

Ne, uglavnom čitam šta ti pišeš, Nevena. To mi je sasvim dovoljno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:00 04.04.2013

Re: ...

Hoće, recimo u situaciji da od njih zavisi vlada...kao u Hrvatskoj...ili kao što je bio slučaj i na samom KiM.


Ti kanda veruješ u demokratiju na Kosovu pa misliš da će Srbi moći da koriste te demokratske finese?

Bilo politički korektno ili ne reći, ali pričati o tim tananim finesama kod naroda čije političke vođe ubijaju svedoke, čiji je premijer ozbiljno osumničen za trgovinu ljudskim organima, koji još nikoga ni ne optužiše čak za masovno paljenje i ubijanje, i još kolko hoćeš toga, je mnooogo naivno.

Kažu da nije korektno porediti dva naroda pa hajd da ne poredim, ali porediti dva društva po stepenu demokratičnosti je valjda dopušteno.

Ako jeste onda hrvatsko i albansko društvo su dva svemira što se demokratičnosti tiče.

Čini li ti se mogućim da Haradinaju neki Nedeljko iz Goraždevca pomrsi račune a da ovaj kaže, pa dobro, tako narod glasao?
Ili će Nedeljka da pojede mrak, a na njegovo mesto da dođe neki Petković.
savamala savamala 21:02 04.04.2013

Re: ...

Ne, uglavnom čitam šta ti pišeš, Nevena. To mi je sasvim dovoljno.


Није то довољно. Сконцентриши се, па пажљиво погледај ово што си сам написао.
predatortz predatortz 21:04 04.04.2013

Re: ...

Ti kanda veruješ u demokratiju na Kosovu pa misliš da će Srbi moći da koriste te demokratske finese?


Izgleda da veruje i u demokratiju u Hrvatskoj...
Colin_bgd Colin_bgd 12:48 04.04.2013

Soko bira gde ce naci mira...

Najbolje brzi referendum sad odmah u nedelju. Izvor direktno da kaze i tako skine odgovornost sa "politicara"...

Narod uvek odluci onako kako bi politicari i inace najvise voleli da bude...
angie01 angie01 12:55 04.04.2013

Re: Soko bira gde ce naci mira...




onako kako bi politicari


pa to je bar izvesno- oni sa svim pitanjima, kao sa lukom, ljuste, ljuste, a ono sto ostane-izaziva plac!
alselone alselone 13:17 04.04.2013

Ne treba potpisivati

Gore od ovoga ne moze, mi trebamo njima sa priznanjem a ne oni nama. Priznanje bi moralo da bude "naplaceno" na neki nacin, ako vec mora da se da.

Ponuda je takva da bi realnost (ah, kako se prvi put od pocetka celog raspada SFRJ ne prihvata realnost) posle par meseci bila jednaka sa 'niste dobili nista'.
bluestar bluestar 13:45 04.04.2013

Re: Ne treba potpisivati

Potpisivanjem Erdutskog sporazuma (pod pokroviteljstvom SAD) pokrenut je proces mirne reintegracije Istocne Slavonije i Baranje (i starog hrvatskog grada-Belog Manastira) u ustavno-pravni poredak Hrvatske. Od oko 150 hiljada Srba koji su ziveli na tom prostoru, danas je ostalo manje od 40 hiljada. Etnicko ciscenje hrvatskih Srba je tim sporazumom zavrseno, iako su poslusno prihvatili sve uslove medjunarodne zajednice, i pristali na ucene. Na severu KiM zivi izmedju 30-40 hiljada ljudi. Kad tamo udje Tachijeva vlast, pripremite se na novi izbeglicki talas.
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:01 04.04.2013

Re: Ne treba potpisivati

Na severu KiM zivi izmedju 30-40 hiljada ljudi. Kad tamo udje Tachijeva vlast, pripremite se na na novi izbeglicki talas.


A kako će se izbeglički talas izbeći ako odbijemo da bilo šta potpišemo?
Meni se čini da je on neizbežan kako god okreneš.
alselone alselone 14:01 04.04.2013

Re: Ne treba potpisivati

Meni se čini da je on neizbežan kako god okreneš.


Verovatno je tako. Sto bi smo onda potpisivali?
libkonz libkonz 14:06 04.04.2013

Re: Ne treba potpisivati

Gore od ovoga ne moze, mi trebamo njima sa priznanjem a ne oni nama. Priznanje bi moralo da bude "naplaceno" na neki nacin, ako vec mora da se da.

Da, ne treba se zavaravati. Od nas se traži priznavanje. U dva koraka, ali komplet priznanje. Kosovo nema stolicu u UN, a treba im. Nemaju mnoge druge stolice, a trebaju im. Ne mogu da se takmiče u sportu, a treba im. Mnogo toga im treba. A nama priznanje ne donosi ništa. Bukvalno ništa. Ako EU ima interes da mi budemo njihov deo, bićemo. Ako nemaju, nećemo.
Sa druge strane, mi smo zaista pred totalnim kolapsom na svim poljima, a mora se misliti i na sve te ljude na Kosovu. Teško je biti pametan, ali sam bliže ideji da "ponudu" treba odbiti. Mislim da oni blefiraju i da su spremni bolje da plate priznanje.
looping looping 14:21 04.04.2013

Re: Ne treba potpisivati

A kako će se izbeglički talas izbeći ako odbijemo da bilo šta potpišemo?
Meni se čini da je on neizbežan kako god okreneš.

A kako će se izbeglički talas izbeći ako odbijemo da bilo šta potpišemo?
Meni se čini da je on neizbežan kako god okreneš.

Meni se cini da ako nista ne potpisemo Taci ce gledati da smiruje svoje ekstremiste kako bi nam dao sto manje opravdanja za neko eventualno nepotpisivanje i odobrovoljio Jevropu sto vise.
A ako potpisemo - nema povratka kasnije, i nema potrebe smirivati ekstremiste.

S druge strane nikako ne povezujem ekonomski prosperitet Srbije sa ulaskom u evropsku uniju (kao sto sam povezivao pre recimo 5 godina). Ali dobro, to je samo moje vidjenje.
freehand freehand 14:43 04.04.2013

Re: Ne treba potpisivati

Krugolina Borup
Na severu KiM zivi izmedju 30-40 hiljada ljudi. Kad tamo udje Tachijeva vlast, pripremite se na na novi izbeglicki talas.


A kako će se izbeglički talas izbeći ako odbijemo da bilo šta potpišemo?
Meni se čini da je on neizbežan kako god okreneš.

A u kakvu to državu i pod kakvom zaštitom i protektoratom bi trebalo prepustiti i ove na Severu, ako je ta bežanija već viđena? Kakve dodatne garancije tražiti i od koga? I čemu?
Mislim - kakve to još garancije postoje veće od onih koje daje UN svojim mandatom i prisustvom, i EU svojim mandatom i prisustvom?
Ko koga tu , u stvari, laže i maže?
alselone alselone 14:56 04.04.2013

Re: Ne treba potpisivati

Pozdrav za plebs od Mikija the Banovanog.

Krle je uvredljiv ko seoska mlada.
libkonz libkonz 14:58 04.04.2013

Re: Ne treba potpisivati

A kako će se izbeglički talas izbeći ako odbijemo da bilo šta potpišemo?
Meni se čini da je on neizbežan kako god okreneš.

Možda su čak i veće šanse Srba za ostankom tamo ukoliko se plan odbije. Ako prihvatimo, proterivaće pojedinačno dok ne očiste Kosovo od Srba. Ako ne prihvatimo, moraće da paze šta rade, ako žele nova priznanja.
A ako prihvatimo, ne mislim da će to mnogo pomoći našoj privredi i Srbiji uopšte.
libkonz libkonz 14:59 04.04.2013

Re: Ne treba potpisivati

Pozdrav za plebs od Mikija the Banovanog.

Krle, zar opet?
grmfrm grmfrm 17:09 04.04.2013

Re: Ne treba potpisivati

Da, ne treba se zavaravati. Od nas se traži priznavanje. U dva koraka, ali komplet priznanje. Kosovo nema stolicu u UN, a treba im. Nemaju mnoge druge stolice, a trebaju im. Ne mogu da se takmiče u sportu, a treba im. Mnogo toga im treba. A nama priznanje ne donosi ništa. Bukvalno ništa. Ako EU ima interes da mi budemo njihov deo, bićemo. Ako nemaju, nećemo.
Sa druge strane, mi smo zaista pred totalnim kolapsom na svim poljima, a mora se misliti i na sve te ljude na Kosovu. Teško je biti pametan, ali sam bliže ideji da "ponudu" treba odbiti. Mislim da oni blefiraju i da su spremni bolje da plate priznanje.


Pa ovo kako rece onda je zapravo svejedno ocemo li da potpisemo ili ne?
Meni kako izgleda, slusajuci sta ko prica, ako potpisemo mozda, ali mozda, Tacijevi banditi nece napraviti dar mar na severu KIM a ako ne potpisemo onda svakako. Znaci ako potpisemo da se pomolimo i drzimo fige da nece biti pogroma.
smarashbre smarashbre 20:59 04.04.2013

Re: Ne treba potpisivati

Naprotiv, ako prihvatimo to je jedna podebela slamka spasa za srpsku ekonomiju. Što će sistemom spojenih sudova pomoći i Srbe dole.
Ionako ćemo jednog dana svi živeti u jednoj državi, šteta je ne iskoristiti ovu priliku.
Konačno će nam krenuti, polako ali sigurno.
Ova vlada je za razliku od prethodne tajkunske, nenarodne, spremna i da radi i uradi nešto, osim samopromocije i blokiranja pravih reformi, kozmetičkih reformi,što je radila prethodna.
Ako ne prihvatimo,brrr.. ne smem ni da pomislim šta nas čeka.
Manje brinem za Srbe na severu, koji su se dokazali u mnogo težim trenucima, više me plaši dva miliona stalnih konzumentata Bensedina i sličnih bombonica u užoj Srbiji.
michiganac michiganac 10:44 05.04.2013

Re: Ne treba potpisivati

bluestar
Potpisivanjem Erdutskog sporazuma (pod pokroviteljstvom SAD) pokrenut je proces mirne reintegracije Istocne Slavonije i Baranje (i starog hrvatskog grada-Belog Manastira) u ustavno-pravni poredak Hrvatske. Od oko 150 hiljada Srba koji su ziveli na tom prostoru, danas je ostalo manje od 40 hiljada. Etnicko ciscenje hrvatskih Srba je tim sporazumom zavrseno, iako su poslusno prihvatili sve uslove medjunarodne zajednice, i pristali na ucene. Na severu KiM zivi izmedju 30-40 hiljada ljudi. Kad tamo udje Tachijeva vlast, pripremite se na novi izbeglicki talas.


A evo mene, kao mladjahnog Srbina iz BiH/RS, zivo zanima kako ce se ovaj zavrsni scenario oko Kosova reflektovati na nase stanje amo. Ako se iz Vlade Srbije i svi ostali sto ucestvuju u ovim pregovorima ne pozivaju na legitimitet jedne rezolucije 1244, a u stvari na de facto zbilju na terenu, (mislem naravno, na sva ona palamudisanja (oprostenje na rjecniku!) o decentralizaciji, pravu na izvjesne institucije i sl. koja padaju u vodu..)
kako poslije svega ne ocekivati da u najskorije vrijeme ne dodje i do samog rjesavanja "bosanskog pitanja!" i revizije sporazuma u Dejtonu!? Sve mi se cini da je ovo "natezanje" sa Kosovom samo poligon, opipavanje pulsa, za ono sto bi u najskorije vrijeme trebalo da stigne na dnevni red u BiH.
I npr. jedna banalna "proslava" pocetka WWI u Sarajevu 2014 iskoristi se kao trijumf jedne nove njemacke stvarnosti i njene vodece uloge u EU i na Balkanu. Pocetak nasilnog rusenja "bosanskog zida" izmedju Federacije BiH/RS i njene integracije u unitarnu BiH, kao nekad rusenja berlinskog..

Konacno, ako se Srbija u ovim pregovorima odrice sopstvenog legitimiteta i odredbi iz Kumanova, kako uopste ocekivati od nje kao garanta Dejtonskog sporazuma da nakon svega iole stane u zastitu svojih sunarodnika sa ove strane Drine? Sta onda moze da sprijeci Njemacku, EU, USA,... da bezobzirno urusi ostvareni poredak i ovde?! Treba li ocekivati tihi egzodus Srba i odavde, poput onih iz Istocne Slavonije, kao najizvjesnije i preostalih nesrecnika sa Kosova??

Mladji sam od najveceg broja vas i politika nije moj fah, ali bih vam veoma bio zahvalan kad biste me prosvijetlili po ovom pitanju "refleksije drzanja Srbije prema Kosovu, ka mogucem stanju u BiH",.. ako nesto radikalno propustam vodjen ovim misaonim tokom.
(Molba vazi za sve, kojima se ucini p(r)ozvanim da daju relevantno misljenje)

Hvala jos jednom!
Atomski mrav Atomski mrav 13:26 04.04.2013

Dva putića

stefan.hauzer stefan.hauzer 13:46 04.04.2013

Re: Dva putića

gospodjica gospodjica 14:58 04.04.2013

Re: Dva putića



90ih, mogli smo albancima da damo autonomiju. Hteli smo da ih proteramo.
2000ih, Artisari i zajednica srba na kosovu. Hteli smo autonomiju za albance.
Sada hocemo Artisarijev plan :)

Toliko o pameti naroda
looping looping 14:26 04.04.2013

3


krkar krkar 14:55 04.04.2013

Pogrešnu pesmu slušaš





milisav68 milisav68 15:07 04.04.2013

Re: Pogrešnu pesmu slušaš

freehand freehand 15:03 04.04.2013

A koji je

taj drugi putić?
Dobijanje Datuma?
I?
Da se spremi Preševska dolina, Sandžak, Severna Bačka? Za početak?
Ja ne vidim da iko normalan i pri zdravoj pameti, a da je kvalifikovan da tom poslu uopšte pristupi, može da potpiše dokument o čijem se sadržaju nagađa.


Filip2412 Filip2412 15:07 04.04.2013

Re: A koji je

Da se spremi Preševska dolina, Sandžak, Severna Bačka? Za početak?
To je scenario za slucaj da Srbija ostane van EU, zivi bili pa videli.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:09 04.04.2013

Re: A koji je

Ja ne vidim da iko normalan i pri zdravoj pameti, a da je kvalifikovan da tom poslu uopšte pristupi, može da potpiše dokument o čijem se sadržaju nagađa.

Kako misliš - nagađa?

Pa Vlada ima uvid u to.
libkonz libkonz 15:10 04.04.2013

Re: A koji je

Pa Vlada ima uvid u to.

Nego, ti se ne izjašnjavaš. Šta bi ti uradio?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:16 04.04.2013

Re: A koji je

Nego, ti se ne izjašnjavaš. Šta bi ti uradio?

Napisao sam desetinu blogova o tome šta bih ja.
libkonz libkonz 15:20 04.04.2013

Re: A koji je

Napisao sam desetinu blogova o tome šta bih ja.

tamo se ne može jasno pročitati da li bi prihvatio ili odbio ovaj plan/ultimatum/ugovor/dogovor.
Dakle, konkretno: potpisati ili ne?
antioksidant antioksidant 15:20 04.04.2013

Re: A koji je

Nebojsa Krstic
Nego, ti se ne izjašnjavaš. Šta bi ti uradio?

Napisao sam desetinu blogova o tome šta bih ja.

и ја бих на комижу
99
допуна
није 99 већ 100
freehand freehand 15:31 04.04.2013

Re: A koji je

Nebojsa Krstic
Ja ne vidim da iko normalan i pri zdravoj pameti, a da je kvalifikovan da tom poslu uopšte pristupi, može da potpiše dokument o čijem se sadržaju nagađa.

Kako misliš - nagađa?

Pa Vlada ima uvid u to.

Vlada ima, ali ovo nije sednica Vlade, nego blog. Pa ja, sem plačno-namrgođenih izjava o ne biti-ili- ne biti iz usta onih koji imaju uvid i svojih pretpostavki nemam ništa drugo.
A ako je sadržaj predloga onakav kakim ga ja zamišljam - nema se tu šta razmišljati.

Uzgred, urnebesan je ovaj Vučićev potez sa davanjem funkcije Dačiću na raspolaganje!
Evo ti ostavka na mesto potpredsednika, saću ja malo da budem predsednik!
Neprocenjiv je taj naprednjački talenat za stvaranje pajtonovskih kalambura i u najozbiljnijim situacijama!
freehand freehand 15:35 04.04.2013

Re: A koji je

Filip2412
Da se spremi Preševska dolina, Sandžak, Severna Bačka? Za početak?
To je scenario za slucaj da Srbija ostane van EU, zivi bili pa videli.

A kakav je scenario za drugačiju situaciju, i koliko bismo morali da poživimo?
Daleko je trihiljaditia...

Uzgred, ono što sam naveo vidim upravo kao nove uslove, sam omožda iz Viljnusa, Pešte, Talina, ili koga već tate budu odabrale kao medijume.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana