Astrologija| Budućnost| Istorija| Politika

Veliko Prenemaganje

freehand RSS / 06.04.2013. u 11:40

Sudeći po medijskom izveštavanju novoustanovljeni organ Republike Srbije pod nazivom Državni Vrh, u stalnom je zasedanju.  Sa tog zasedanja nema saopštenja ni izjava. Samo poneki težak uzdah i pritajeni škrgut zubma.

1017007.73.jpg

Šta ovi ljudi, u stvari imaju još da kažu jedan drugom o temi za koju se pretpostavlja da se o njoj raspravlja i konsultuje?

Šta, u stvari, bilo ko još ima da kaže na tu temu sem da jasno i nedvosmisleno iznese decidan stav i odluku za čije je donošenje ovlašćen funkciojom koju obavlja?

Osam runbi pregovora u troje, u četvoro, u petoro, u šestoro. Rezolucija Skupštine i predsednička Platforma. Crvene linije, dogovori i konsultacije, smene, banane, nuđene ostavke. Zaklinjanja i tihovanja, Izjave o pobedi, neprihvatljivosti,, teškim i sudbonosnim danima i odlukama. ultimatumu i kapitualciji.

Posle svega toga - a ne pominjući prethodnih dvanaest godina i razne prethodne aktere - čemu ovakvi vašarski dramoleti? Meni, iskreno, ovo liči na sprdnju sa državom i građanima.

Pošto je sve već rečeno, kapitulaciju niko nije ovlašćen da potpiše, kao ni promenu granica bar do izmene Ustava. Čak i onog za pod mišku. 

Dakle, ako su pretpostavke iz novinskih napisa i natruhe iz izjava premijera i frendova tačne, ako je to ono što se od njih traži - neka obelodane i povuku jedini mogući potez.  Ako neće i misle da mogu drugačije - neka rade to drugačije. Jer je ovo postalo toliko otužno da već boli i kad se gleda i kad se sluša. 

Deset meseci unazad slušamo o ubrzavanju, preduzimanju koraka, ispravljanju, sređivanju, istorijskim potezima.

Okej. Ubrzajte, promenite, ipreduzmite, skoračite, odlučite,  potegnite. Samo ne smarajte više, aman! A do utorkja koji je novi istorijski dan - 101% - neće se desiti ništa novo ni bitno. Teško da će vas neki asteroid spasti opštim pomorom, a i mladi Vođa iz Pjongjanga se samo folira. A vrlo verovatno da ni Obama neće Tomu zvati da mu se izvini i saopšti ispravljanje kursa.

Dakle - hajde, momci. Možete vi to.  En-den-dinu - ajde ti Ivice!  Ili Toma, ipak? Aco? Aco, gde si ti sad nestao?!

I bez kmečanja, odrasli ste, a i znali ste, pošteno, čega se prihvatate. Uz vlast ide slikanje, kabineti i limuzine, ali i odluke  i odgovornost, i to ste morali znati. A i nije vam prvina.

Dakle, avanti!

Da vidimo ko šta ima i ko šta ume.



Komentari (427)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

j.bre j.bre 15:43 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

apacherosepeacock
Koliko pre par dana sam gledala najnoviju reportazu na euronews povodom pregovora i intervjuisanje po Kosovskoj Mitrovici )i to vise srpsku stranu, stanovnike).

i?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:46 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

bez zezanja, nadam se da nisam jedina koja svoju poziciju nanovo i nanovo razmatra.
moj problem je sto u diskusiji s nekim kao sto je free, zbog disproporcije u poznavanju gradiva, ja neminovno gubim - tj nanovo preispitujem svoje stavove.

Neće se desiti nikakvo nasilje na KiM zato što to Albancima sad nikako ne bi odgovaralo.

Posledica definitivnog odbijanja bilo bi naše tiho blokiranje na svakom koraku koji se da zamisliti (EU, MMF, sve ostale institucije) i izbacivanje Srbije sa liste investiciono zanimljivih destinacija.

Mislim, da je je Vučić to shvatio, po onom što je danas i prethodnih dana govorio, pa prognoziram da će se predlog Brisela prihvatiti posle naknadno dobijenih garantija...
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:52 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

j.bre
apacherosepeacock
Koliko pre par dana sam gledala najnoviju reportazu na euronews povodom pregovora i intervjuisanje po Kosovskoj Mitrovici )i to vise srpsku stranu, stanovnike).

i?


Ocu da kazem, prate sta se desava, zbog toga mislim da nikakvo nasilje nije izgledno cime se plase i ovde diskutuju i spekulisu neki kao razlog momentalnog pristanka.

Neka nastavljaju pregovore, ja nisam protiv, ali dok ne iskamce ono sto im sada izgleda kao nemoguce - da ne potpisuju nista.
freehand freehand 15:58 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

Posledica definitivnog odbijanja

Odbijanja - čega?
i suprotno bi bilo prihvatanje - čega?

Nikako da dođeno do onoga što ti nikad u životu ne bi prihvatio (makar hteo da kažeš da te niko nije ni pitao).
j.bre j.bre 16:04 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

apacherosepeacock
Ocu da kazem, prate sta se desava, zbog toga mislim da nikakvo nasilje nije izgledno cime se plase i ovde diskutuju i spekulisu neki kao razlog momentalnog pristanka.

ma neee... jasno mi je sta si htela da kazes, nego me zanimao sadrzaj te reportaze.

izvini, moja greska. nisam se pretrgla od preciznosti pri postavljanju pitanja :)
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:16 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

Sadrzaj reportaze je da se pregovara o statusu srpske vecine na severu Kosova i misljenja gradjana.
Misljenje intervjuisanih gradjana je listom onakvo kako to opstine na severu raznim proglasima saopstavaju, da zele da ostanu pod ingerencijama Srbije a ne Pristine.

reanimator reanimator 16:26 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

Ocu da kazem, prate sta se desava, zbog toga mislim da nikakvo nasilje nije izgledno cime se plase i ovde diskutuju i spekulisu neki kao razlog momentalnog pristanka.

Jebote, samo mračim, ali moram da primetim...možda prate ne zato što čekaju evropsku uniju, ameriku i nato na penal, da ih razapnu kad krene nasilje, nego prave lagani uvod u priče i snimke nasilja koje bi mogli da se dese. I pravim lagani otklon od onoga što sam malopre rekao, možda stvarno nećemo biti šesnaesta vest, nego ćemo ići u udarnom terminu zbog stepena ludila dešavanja.
arcins arcins 16:35 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

Nebojsa Krstic
bez zezanja, nadam se da nisam jedina koja svoju poziciju nanovo i nanovo razmatra.
moj problem je sto u diskusiji s nekim kao sto je free, zbog disproporcije u poznavanju gradiva, ja neminovno gubim - tj nanovo preispitujem svoje stavove.


Mislim, da je je Vučić to shvatio, po onom što je danas i prethodnih dana govorio, pa prognoziram da će se predlog Brisela prihvatiti posle naknadno dobijenih garantija...


Ovo sa odlaskom u NVO SPC mi se uopste ne dopada. Mada, odlican je parametar u kom pravcu se strvari odvijaju.
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:58 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

reanimator
Ocu da kazem, prate sta se desava, zbog toga mislim da nikakvo nasilje nije izgledno cime se plase i ovde diskutuju i spekulisu neki kao razlog momentalnog pristanka.

Jebote, samo mračim, ali moram da primetim...možda prate ne zato što čekaju evropsku uniju, ameriku i nato na penal, da ih razapnu kad krene nasilje, nego prave lagani uvod u priče i snimke nasilja koje bi mogli da se dese. I pravim lagani otklon od onoga što sam malopre rekao, možda stvarno nećemo biti šesnaesta vest, nego ćemo ići u udarnom terminu zbog stepena ludila dešavanja.


Pa nije bio taj ton, a tonove (i podtonove, izmedju redova itd.) smo im valjda izucili potanko onolike godine.
Ton je bio sasvim neutralan.
j.bre j.bre 17:35 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

apacherosepeacock
Misljenje intervjuisanih gradjana je listom onakvo kako to opstine na severu raznim proglasima saopstavaju, da zele da ostanu pod ingerencijama Srbije a ne Pristine.

ima onaj serijal B92 "tajna zute kuce", gde intervjuisu stanare iste a na temu tragova krvi, spriceva, praznih bocica lekova i hiruske opreme pronadjenih u i oko same kuce. stanari, naravno, poricu da je njihova kuca koriscena u svrhu hiruskih intervencija (vadjenja organa) i za poreklo svakog komada dokaznog materijala imaju manje ili vise smesna objasnjenja.
nebitno za ovu pricu je da li su ti ljudi voljni ili nevoljni saucesnici, ali vazno je jedno - znaju da postoji samo jedan odgovor koji smeju da daju.

kada su u pitanju srbi na kosovu, moja dilema je razlog zbog kog se pred kamerama izjasnjavaju kako se izjasnjavaju. ne mislim da su neiskreni, ali se pitam u kojoj meri je njihov stav rezultat nemoci da se nadje drugo resenje.
i evo, ma koliko da je to nemoguce, pokusavam da se zamislim u njihovoj kozi...

verujem da je vecina srba koji su danas na kosovu tamo ostala jer nisu imali gde da odu. takodje verujem da se vecina nadala da ce se pitanje njihovog statusa, pa samim tim i kvaliteta zivota, resiti s pozitivnim ishodom. nisam sigurna da li ta nada jos uvek postoji, ali mi je jasno da odlazak s kosova za njih ili ne predstavlja opciju ili je to poslednja opcija koju bi uzeli u obzir.
ako se setimo kako su docekane kolone izbeglica iz hrvatske i kako su njihove sudbine bile mahom prepustene slucaju, potpuno je razumljivo zasto kosovski srbi ne zele da napuste ognjista.

secam se bombardovanja i mog konflikta s majkom oko (ne)odlaska u skloniste. moj je stav bio da ako ce da roknu nasu zgradu, onda nek roknu i mene s njom. ja drugi dom nemam.
tako da i s te strane apsolutno razumem stav nenapustanja kosova.

ali, ovo me proganja...

ako bi srbija uspela da u razumnom roku tim ljudima obezbedi elementarne uslove za zivot i ako bi imala nekakav plan za njihovu buducnost, da li bi oni bili spremni da napuste kosovo i dodju u srbiju? znam, daleko je to od idealnog, ali mislim da je ovo kako danas zive, a pogotovo kako bi sutra ziveli ako bi dole ostali, daleko ispod granice ljudskog dostojanstva. o zivotnoj opasnosti da i ne govorimo.

ne govorim ja ovo zato sto mislim da je za srbiju najbolje da se resi kosova u svrhu dobijanja nekakvog glupavog datuma ili ostvarivanja bilo kakvog politickog ili ekonomskog cilja. meni je jednostavno nezamislivo da te ljude ostavimo na milost i nemilost tachijevim ubicama.
i ne vredi da me se ubedjuje u postojanje zakona, prava, etickih i moralnih normi, prisustva snaga UN ili koga vec, koji bi njima garantovali bezbednost. previse je prilika bilo da vidimo kako to NE funkcionise.

zato, ako neko ima neki bolji argument, neki smislen nacin da se spreci da zivoti tih ljudi budu stavljeni na kocku ili zrtvovani zarad bilo cega, ja cu biti srecna da saslusam.
j.bre j.bre 18:07 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

Nebojsa Krstic
Neće se desiti nikakvo nasilje na KiM zato što to Albancima sad nikako ne bi odgovaralo.

i moj bivsi muz je, u toku sudskog procesa, treptao ko ovcica i bio pun razumevanja i zelje da pomogne... e, cim su pravne peripetije okoncane, a odluke potpisane, s lakocom koja pleni on je dosao sebi.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:58 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

Ovo sa odlaskom u NVO SPC mi se uopste ne dopada. Mada, odlican je parametar u kom pravcu se strvari odvijaju.

Ta je poseta bila statusno neutralna.
freehand freehand 21:47 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

j.bre
Nebojsa Krstic
Neće se desiti nikakvo nasilje na KiM zato što to Albancima sad nikako ne bi odgovaralo.

i moj bivsi muz je, u toku sudskog procesa, treptao ko ovcica i bio pun razumevanja i zelje da pomogne... e, cim su pravne peripetije okoncane, a odluke potpisane, s lakocom koja pleni on je dosao sebi.


arcins arcins 21:53 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

Nebojsa Krstic
Ovo sa odlaskom u NVO SPC mi se uopste ne dopada. Mada, odlican je parametar u kom pravcu se strvari odvijaju.

Ta je poseta bila statusno neutralna.



Naravno.....pre svega rutinska, ali odlucna.
freehand freehand 23:04 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

ako bi srbija uspela da u razumnom roku tim ljudima obezbedi elementarne uslove za zivot i ako bi imala nekakav plan za njihovu buducnost, da li bi oni bili spremni da napuste kosovo i dodju u srbiju? znam, daleko je to od idealnog, ali mislim da je ovo kako danas zive, a pogotovo kako bi sutra ziveli ako bi dole ostali, daleko ispod granice ljudskog dostojanstva. o zivotnoj opasnosti da i ne govorimo.

ne govorim ja ovo zato sto mislim da je za srbiju najbolje da se resi kosova u svrhu dobijanja nekakvog glupavog datuma ili ostvarivanja bilo kakvog politickog ili ekonomskog cilja. meni je jednostavno nezamislivo da te ljude ostavimo na milost i nemilost tachijevim ubicama.
i ne vredi da me se ubedjuje u postojanje zakona, prava, etickih i moralnih normi, prisustva snaga UN ili koga vec, koji bi njima garantovali bezbednost. previse je prilika bilo da vidimo kako je to NE funkcionise.

zato, ako neko ima neki bolji argument, neki smislen nacin da se spreci da zivoti tih ljudi budu stavljeni na kocku ili zrtvovani zarad bilo cega, ja cu biti srecna da saslusam.

Ljudi napuštaju kuće tek kad počne da gori, ili kad voda dođe do iznad prozora.
Nisu nomadi. Ne možeš da ih oteraš iz njihovih domova. Mada to nije redak priemr ni u svetskoj ni u ovdašnjoj istoriji. Uključujući i neke momente upravo z Krajini, gde se po Miloševićevom nalogu pomagalo neodlučnima da se požure i donesu pravu odluku.

j.bre j.bre 23:29 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

freehand
Ljudi napuštaju kuće tek kad počne da gori, ili kad voda dođe do iznad prozora.
Nisu nomadi. Ne možeš da ih oteraš iz njihovih domova. Mada to nije redak priemr ni u svetskoj ni u ovdašnjoj istoriji. Uključujući i neke momente upravo z Krajini, gde se po Miloševićevom nalogu pomagalo neodlučnima da se požure i donesu pravu odluku.

iz kog dela mog komentara se da zakljuciti da sam mislila da ih iz domova treba oterati?
sve vreme govorim upravo o njihovom izboru i da li bi on pod drugacijim okolnostima bio isti. ja samo zelim da im se taj izbor omoguci, a njihovo pravo je da se opredele. ako i nakon toga zele da ostanu na kosovu, postujem i na sav glas vicem - ne potpisujte!
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 23:33 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

freehand:
Odbijanja - čega?
i suprotno bi bilo prihvatanje - čega?


Ne daj se zbuniti. Pa, odbijanje NEČEGA sto je po prvobitnoj priči stavljeno na sto, da bi se pre par sati neko setio da je to "nešto" USMENI zahtev a ne neki papirić. Još nije došlo do toga da nam akteri prepričaju šta su to čuli a izgleda da si ti jedan jedini kome baš to nedostaje u igrokazu.
freehand freehand 23:49 08.04.2013

Re: Za Reanimatora

iz kog dela mog komentara se da zakljuciti da sam mislila da ih iz domova treba oterati?

Prvo, citirao sam na šta sam odgovorio. Drugo - nisam ti prebacio da ikoga hoćep da oteraš, ali iz čitavog ti stava odiše da ti ljudi nekako moraju biti sklonjeni. Za njihovo dobro.
Ja ti kažem da se to ne radi. A i suludo je u XXI veku, u srcu Evrope, na teritoriji kojom upravljaju i koju kontorlišu vojne, policijske i pravosudne snage Međunarodne zajednice - koja u isto vreme garantuje da je ta teritorija zrela da bude država i da počne sa pristupanjem EU - dakle očekivati novi masakr.
I to mislim ozbiljno, bez sarkazma.
Potpuno se slažem u tome sa Sašom Radulovićem - sramno je popuštati pod pretnjama silom. I van diskusije.
I btw - da kažem i ovo: ne mislim da kosovski Albanci imaju bogatu istoriju demokratskog ponašanja, ali ne mislim ni da su divljaci i krvožedni primitivci.
Radujem se što iz nekih članaka, reportaža, emisija - mogu da zaključim da oni kao društvo idu napred, da se razvijaju i modernizuju. To nam je jedina nada, svima zajedno, i potpuno nevezano za ishod bilo kakvih pregovora, sad ili ubuduće.
j.bre j.bre 00:07 09.04.2013

Re: Za Reanimatora

freehand
Ljudi napuštaju kuće tek kad počne da gori, ili kad voda dođe do iznad prozora.
Nisu nomadi. Ne možeš da ih oteraš iz njihovih domova. Mada to nije redak priemr ni u svetskoj ni u ovdašnjoj istoriji. Uključujući i neke momente upravo z Krajini, gde se po Miloševićevom nalogu pomagalo neodlučnima da se požure i donesu pravu odluku.

DODATAK: krajinu sam i ja navela kao negativan primer ali po pitanju nedostatka organizacije i perspektive nakon dolaska izbeglica u srbiju.

to o cemu ti govoris je razlog i nacin napustanja krajine i s obzirom na okolnosti tj odnosa snaga i stepena kontrole nad teritorijom, ne vidim kako bi se to moglo preslikati na situaciju na kosovu.
freehand freehand 00:15 09.04.2013

Re: Za Reanimatora

to o cemu ti govoris je razlog i nacin napustanja krajine i s obzirom na okolnosti tj odnosa snaga i stepena kontrole nad teritorijom, ne vidim kako bi se to moglo preslikati na situaciju na kosovu.

Ako nisam bio jasan: Slobodan Milošević je organizovao pomoć Srbima da se lakše odluče i krenu. Manje iz brige za njihovo dobro, više da ispoštuje svog kompadrea Njofru.
Sa stanovišta Srba iz Krajine - bilo je svejedno.
Što se naroda na Kosovu tiče, najveći deo onih koji su hteli da odu otišli su. To što je ostalo ostalo je zato što to želi ili ne veruje da može da nađe bolje.
milojep milojep 00:25 09.04.2013

Re: Za Reanimatora

freehand



Moram da stanem na stranu j.bre.
Društvo(individue, ko god) koje koristi decu u kamenovanju ljudi krenulih na zadušnice! Mase koja pali crkve od 7-77. Društvo koje ne brine to što postoje komšije koje žive u žicama pod zaštitom dugih cevi.Društvo u kome se politikom bave osvedočene gazde narko-kartela.Društvo u kome ne postoje osuđeni za zločine nad hiljadama Srba! Društvo?
Rešenje svega ovoga treba da bude uslov naše delegacije u bilo kakvim pregovorima. I zato ako se institucije Srbije povuku sa severa Kosova (enklave na jugu postoje samo kao maske) tim ljudima nema života. Premalo je dole hrabrih neprimitivaca da bi se to društvo brzo promenilo na bolje. Dotle je bolje spašavati živote i ne glumiti da pregovaraš u nečije ime a niti možeš pa čak niti želiš da mu pomogneš.
j.bre j.bre 00:41 09.04.2013

Re: Za Reanimatora

freehand
Prvo, citirao sam na šta sam odgovorio. Drugo - nisam ti prebacio da ikoga hoćep da oteraš, ali iz čitavog ti stava odiše da ti ljudi nekako moraju biti sklonjeni. Za njihovo dobro.

ok, u pravu si, odise. to je zato sto ne uspevam da iskljucim emocije, strahujem da na dobro nece izaci. ali eto, dodatno sam pojasnila sta zapravo pod tim podrazumevam.

Ja ti kažem da se to ne radi. A i suludo je u XXI veku, u srcu Evrope, na teritoriji kojom upravljaju i koju kontorlišu vojne, policijske i pravosudne snage Međunarodne zajednice - koja u isto vreme garantuje da je ta teritorija zrela da bude država i da počne sa pristupanjem EU - dakle očekivati novi masakr.
I to mislim ozbiljno, bez sarkazma.

ne postoji nacin da me neko ubedi da prisustvo snaga medjunarodne zajednice garantuje bezbednost tim ljudima. i bez da sirim pricu na kvalitet zivota, koji je jednako bitan.
koliko je srba pobijeno/nestalo/izbeglo od kako je kosovo pod kontrolom istih ili slicnih snaga? zbog cega mislis da ce sad ili u buducnosti biti drugacije?

Potpuno se slažem u tome sa Sašom Radulovićem - sramno je popuštati pod pretnjama silom. I van diskusije.

slazem se, ali o tome je trebalo razmisljati na vreme. sad to izgleda kao da se pravimo blesavi pretvarajuci se da ne postoji nasa krvica/zasluga sto smo do ovde doterali. u fazonu - zeznuli smo se, aj puj pike ne vazi? jbg, preveslao nas sloba, pera, mika... nismo znali!

I btw - da kažem i ovo: ne mislim da kosovski Albanci imaju bogatu istoriju demokratskog ponašanja, ali ne mislim ni da su divljaci i krvožedni primitivci.

ne mislim to ni ja.
imala sam prilike da upoznam nekoliko albanaca (iz albanije) razlicitih drustvenih slojeva i profesija i ni po cemu se ne razlikuju od nas ili bilo kog drugog naroda.
zbog toga sam i navela onaj primer iz "tajne zute kuce". ni kosovski albanci se ne mogu pohvaliti slobodom izbora. i oni su priterani uza zid i primorani da se potcine tachijevoj diktaturi.
j.bre j.bre 00:59 09.04.2013

Re: Za Reanimatora

freehand
to o cemu ti govoris je razlog i nacin napustanja krajine i s obzirom na okolnosti tj odnosa snaga i stepena kontrole nad teritorijom, ne vidim kako bi se to moglo preslikati na situaciju na kosovu.

Ako nisam bio jasan: Slobodan Milošević je organizovao pomoć Srbima da se lakše odluče i krenu. Manje iz brige za njihovo dobro, više da ispoštuje svog kompadrea Njofru.

ne, bio si jasan i prvi put i ne protivrecim - naprotiv. mislim da je understatement reci "organizovao pomoć Srbima da se lakše odluče i krenu." vojsci je bilo naredjeno da napusti liniju fronta i potera sve srpsko ka srbiji.

Sa stanovišta Srba iz Krajine - bilo je svejedno.

pa zasto su onda otisli? bilo je i onih koji su odlucili da ostanu zbog toga sto nisu hteli da napuste domove i upute se u neizvesnost, a sigurna sam da je bilo i onih koji su verovali da ce se situacija srediti. nazalost, danas ne mozemo cuti svedocenja vecine njih jer nisu medju zivima.

Što se naroda na Kosovu tiče, najveći deo onih koji su hteli da odu otišli su. To što je ostalo ostalo je zato što to želi ili ne veruje da može da nađe bolje.

e ja upravo o toj veri i govorim. ne zelim da neko izgubi zivot zbog nedostatka vere u nesto sto je moguce.
j.bre j.bre 01:15 09.04.2013

Re: Za Reanimatora

milojep
Društvo(individue, ko god) koje koristi decu u kamenovanju ljudi krenulih na zadušnice! Mase koja pali crkve od 7-77. Društvo koje ne brine to što postoje komšije koje žive u žicama pod zaštitom dugih cevi.Društvo u kome se politikom bave osvedočene gazde narko-kartela.Društvo u kome ne postoje osuđeni za zločine nad hiljadama Srba! Društvo?

sve to stoji miloje, ima zlih, ima primitivnih i zatrovanih, ali ima i postenih ljudi, preplasenih i nemocnih da se suprotstave, a medju njima i onih koji su u ratu sa srbima izgubili svoje najmilije, mozda bas od ruke neke nase budaletine kojoj je rat suzio za oslobadjanje frustracija na najgori moguci nacin. pa cak i da su ti ljudi u stanju da iskljuce emocije i kazu - ok, rat je, a u ratu ljudi ginu" - zna se kako se albanci i dan danas svete i shodno tome ne ocekujem da se posten svet podigne protiv tachija, a u ime zastite ljudskih prava. ili da budem preciznija, verujem da je i takvih slucajeva bilo i da su posluzili za primer sta se desava s onima koji se okrenu protiv.

Premalo je dole hrabrih neprimitivaca da bi se to društvo brzo promenilo na bolje.

ma cak i da ih je mnogo, oni su do te mere zaplaseni da se ne usudjuju da se izjasne, pa samim tim ne mogu ni da znaju koliko ih je, tj jesu li u manjini ili ne.
reanimator reanimator 08:11 09.04.2013

Re: Za Reanimatora

imala sam prilike da upoznam nekoliko albanaca (iz albanije) razlicitih drustvenih slojeva i profesija i ni po cemu se ne razlikuju od nas ili bilo kog drugog naroda


A kukast nos, obrve na kojima bi pozavideo Momčilo Krajišnik i elementarno nepoznavanje funkcije kondoma? :)
freehand freehand 08:25 09.04.2013

Re: Za Reanimatora

reanimator
imala sam prilike da upoznam nekoliko albanaca (iz albanije) razlicitih drustvenih slojeva i profesija i ni po cemu se ne razlikuju od nas ili bilo kog drugog naroda


A kukast nos, obrve na kojima bi pozavideo Momčilo Krajišnik i elementarno nepoznavanje funkcije kondoma? :)

Kakvo autovanje...
freehand freehand 22:34 10.04.2013

Čerčil u Moskvi

Dačić je u Moskvi, gde se sastao sa državnim vrhom Ruske Federacije, rekao da su predsednik i premijer te zemlje obećali da će u okviru svojih razgovora sa vodećim svetskim državnicima probati sa njima da nađu najbolji način za rešenje problema Kosova i Metohije.

"Siguran sam da će to mnogo doprineti, da i oni (lideri zemalja EU i SAD) vide da neko stoji iza nas, jer je ovako izgledalo da je Srbija sama na međunarodnoj sceni, okružena zemljama koje su gotovo sve članice NATO pakta ili idu ka NATO paktu ili idu ka Evropskoj uniji", rekao je Dačić za RTS.

LINK

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana