Mediji| Moj grad| Politika

The end of the beginning ?

Obren Markov RSS / 12.04.2013. u 21:51

Utisak dana: "Došao sam u Novi Sad da srušim mađarske ustaše što teraju Tomu da potpiše za Kosovo."

(protestant iz Mladenovca)

  563644_10200403064293337_866155870_n.jpg

Brojanje dana: 30.000

562300_10200402561480767_52880399_n.jpg 

 

Pitanje dana: Zašto je Javni servis Vojvodine (RTV 1) prenosio ovu, po svakom kriterijumu, stranačku manifestaciju ? Za čije pare, po kom zakonu i po čijoj odluci je to radio ? 



Komentari (254)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

deset_slukom deset_slukom 21:42 13.04.2013

Re: jel problem

mikimedic

zar mi nisi malopre objasnio da narodi nemaju, vec samo 'federalne drzave' (sta god to bilo) pravo na samoopredeljenje?


Suviše se širi ovaj razgovor i počinje da liči na one rasprave koje nikuda ne vode.

Mrzi me sada da se vraćam i čitam ponovo, da vidim da li sam uopšteno govorio o "federalnim državama". Jedino o čemu želim da govorim je naša federalna država. Koliko se sećam, u ustavu je bilo predviđeno odvajanje republika, uz saglasnost svih ostalih. I bilo je odomaćeno korišćenje izraza "država" umesto "republika", naročito krajem osamdesetih, kada se raspad već dao namirisati. Ovo radi tvog iščuđavanja nad izrazom "federalna država". Nikakvi drugačiji "šavovi" nisu se spominjali.

Takvi šavovi nisu ni bili mogući, jer etničke granice gotovo da nisu postojale. Da jesu, verujem da bi već republičke granice uglavnom pratile one etničke.

U deklaraciji UN možda i ima neka odredba koja dozvoljava narodima pravo na stvaranje nacionalnih država, ali sam siguran da ona ne dozvoljava svakome i po svaku cenu da crta granice po nahođenju. Zato je i bolje što nisi ništa objašnjavao po ovom pitanju, jer bi citirao samo ono što tebi odgovara.

Jasno je da se SFRJ mogla (možda) bez rata raspasti samo po republičkim granicama.

Na ostala pitanja ti neću odgovoriti, jer ne volim da se previše upuštam u rasprave o srpskoj ratnoj politici i njenim rezultima.
Prvo, ništa ti se ne bi svidelo, a drugo - više mi nije ni stalo.
mikimedic mikimedic 22:16 13.04.2013

Re: jel problem

Koliko se sećam, u ustavu je bilo predviđeno odvajanje republika, uz saglasnost svih ostalih. I bilo je odomaćeno korišćenje izraza "država" umesto "republika", naročito krajem osamdesetih, kada se raspad već dao namirisati. Ovo radi tvog iščuđavanja nad izrazom "federalna država". Nikakvi drugačiji "šavovi" nisu se spominjali.


super.

i sad mi objasni kako se kosovo uklapa u pricu 'predvidjeno odvajanje republika'.

pa da nastavimo.
deset_slukom deset_slukom 22:37 13.04.2013

Re: jel problem

mikimedic

pa da nastavimo.



Kosovo se ne uklapa. Uklopili su ga. Po postojećim, pokrajinskim granicama.
mikimedic mikimedic 22:53 13.04.2013

Re: jel problem

Kosovo se ne uklapa. Uklopili su ga. Po postojećim, pokrajinskim granicama.


pa i nisu, jer nije nezavisno. sto nas vraca na pocetnu premisu da je picvajz nastao zbog pokusaja ostvarivanja i priznavanja prava na samoopredeljenje svim narodima u sfrj, sem srpskom.
deset_slukom deset_slukom 23:12 13.04.2013

Re: jel problem

mikimedic

pa i nisu, jer nije nezavisno. sto nas vraca na pocetnu premisu da je picvajz nastao zbog pokusaja ostvarivanja i priznavanja prava na samoopredeljenje svim narodima u sfrj, sem srpskom.

Proces nije završen. Zašto "sem srpskom"? Pa postoji Srbija. Još se protivila da postane samostalna.
mikimedic mikimedic 23:23 13.04.2013

Re: jel problem

Proces nije završen. Zašto "sem srpskom"? Pa postoji Srbija. Još se protivila da postane samostalna.


pa ok - ako sever kosova ostaje u srbiji, i srpska se pripaja srbiji, onda se razumemo, zar ne? tek tada ce proces biti okoncan.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:14 14.04.2013

Re: jel problem

mikimedic


pa ok - ako sever kosova ostaje u srbiji, i srpska se pripaja srbiji, onda se razumemo, zar ne? tek tada ce proces biti okoncan.



mogu da se slozim sa ovim s tim sto nisam siguran ni da bi srpska niti sev. kosovo bili presrecni da im bg distribuira pare, i pre ili kasnije bismo dosli do problema - posebno srpska koja ume da pravi pare.
shure shure 07:07 15.04.2013

Re: jel problem

nikakva autonomija unutar srbije nije potrebna.

slazem se,mada bih voleo da mi objasnis i kakva nam je korist i od drzave Srbije ...(mislim nama gradjanima,koji nismo politicari,niti drzavni sluzbenici)
Obren Markov Obren Markov 10:13 15.04.2013

Re: jel problem

shure
nikakva autonomija unutar srbije nije potrebna.

slazem se,mada bih voleo da mi objasnis i kakva nam je korist i od drzave Srbije ...(mislim nama gradjanima,koji nismo politicari,niti drzavni sluzbenici)

Ja zastupam tezu da je autonomija jedini način da se Srbija prostire preko Save i Dunava. Nema autonomije - onda nema ni Vojvodine u Srbiji. Jednostavno je. A koje je od ta dva rešenja bolje... Stvarno, i najiskrenije, nisam siguran.
Što se tiče postojanja potrebe za bilo kakvom državom, naravno da ona postoji. Mi smo svi ovde nezadovoljni ne zato što država postoji, nego zato što postoji i ne radi svoj posao (bezbednost, školovanje, zdravstvena skrb, vladavina zakona...)
b92fmember b92fmember 22:53 12.04.2013

vidovdan

Čekaj samo da vidiš šta će tek biti za Vidovdan.
Obren Markov Obren Markov 23:05 12.04.2013

Re: vidovdan

Čekaj samo da vidiš šta će tek biti za Vidovdan.

Hvala, video sam već par puta. Nikad ništa dobro ispadalo nije...
A šteta. Baš lep praznik.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:20 13.04.2013

Re: vidovdan

Čekaj samo da vidiš šta će tek biti za Vidovdan.


Nista, procice praznom ulicom kao i ovi:

aleksandarkarisik aleksandarkarisik 23:05 12.04.2013

Majka svih pitanja...

... što se TV Vojvodine tiče
Pitanje dana: Zašto je Javni servis Vojvodine (RTV 1) prenosio ovu, po svakom kriterijumu, stranačku manifestaciju ? Za čije pare, po kom zakonu i po čijoj odluci je to radio ?

I ne samo to. Prenosili su to po svim uzusima kako se snimaju stranačke konvencije. Ono, kad te plate oni što organizuju konvenciju, sa sve kadriranjem da se ukrije koliko jemalo ljudi i da liči da ih je jako mnogo. Da ne pričam dalje, ali snimano je tako da je u ekranu moralo stajati "plaćeni termin".
P.S. Moram da kažem ipak da je Nataša Krstin ipak održala lekciju o tome kako se izveštava sa ovakvog događaja. Ne vadi fleku, samo Natašu Krstin.
Obren Markov Obren Markov 23:10 12.04.2013

Re: Majka svih pitanja...

Prenosili su to po svim uzusima kako se snimaju stranačke konvencije


Zato što to i jeste bila stranačka konvencija.

Dobro, trebalo je i da usput pokrije neku svinjariju sa Kosovom, ali nikakve ponude izgleda nije stiglo mada je se željno iščekivalo Tako da... džaba su mitingovali.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 23:19 12.04.2013

Re: Majka svih pitanja...

džaba su mitingovali.

Da, ali, da li su ovi džaba snimali?
Obren Markov Obren Markov 23:32 12.04.2013

Re: Majka svih pitanja...

Da, ali, da li su ovi džaba snimali?


Deca radila prekovremeno, to baš ne bi bilo fer
Bojan Budimac Bojan Budimac 23:21 12.04.2013

*****

Moram da pohvalim kuću na kojoj blogujemo.

Uspeli su da slože vest, a da ne pomenu ove tipove, mada su, pohvalno, stavili fotku.



A ovo mi je kao blast from the past, samo na slici nije onaj sa suncem u kosi.



Obren Markov Obren Markov 23:30 12.04.2013

Re: *****

Moram da pohvalim kuću na kojoj blogujemo.

Uspeli su da slože vest, a da ne pomenu ove tipove, mada su, pohvalno, stavili fotku.


Kuća na kojoj blogujemo je, iz nekog razloga, svojim Tanjug - style izveštavanjem dodirnula jedno od najgorih dna u svojoj istoriji. Iskreno, nije mi poznat razlog za to.

Jedino, ne mislim da je to slučajno. Kao što i nespominjanje uloge Obraza sasvim sigurno ima svoje razloge, a da oni nisu iz domena visoke novinarske etike. Ili etike uopšte.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 23:43 12.04.2013

Re: *****

Moram da pohvalim kuću na kojoj blogujemo.


Stvarno mi nije jasno. A da makar nisu samo preneli procenu MUP-a nego sami malo brojali, ili isli na google earth? 30.000 ljudi? ;islim, jel' neko iz kuće naših dobrih domaćina izveštavao sa lica mesta ili šta?
Obren Markov Obren Markov 00:01 13.04.2013

Re: *****

30.000 ljudi?


Kažu ljudi, prvo treba prebrojati noge, pa onda podeliti sa dva
stasava stasava 07:45 13.04.2013

Re: *****

Ove dve bake sa slike mora da su pročitale Deklaraciju!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:14 13.04.2013

Re: *****

mi nismo vodili klinca u vrtic juce (ide u smenu 15-19, posto jel'te, u srpskim vrticima nema mesta za svu decu u normalnim, 8-15 terminima) jer bi morali da prolazimo pored tih veselnika, a posto nismo znali sta da ocekujemo od naci-bagre, niti da li ce ih obuzimati insipracija da ruse i pale izdajnicki Novi Sad, i da li cemo ostati odseceni od deteta pa smo odlucili da ostanemo kod kuce.

sto se RTV tice, zar nije ta kuca beogradizirana potpuno, prema svedocenjima vlastitog osoblja, a Tijanicu jajca u procepu trenutno?

meni je vrh ljigavosti nastup Bajatovica, no mislim da Pajtic, Elezovic i Jesic mogu biti zadovoljni Acinom kampanjom, jer su se juce vadikavi uspeli zgaditi svakom iole razumnom zitelju NS-a.

mislim da bi bilo dobro iskoristiti sada momentum i napraviti nadstranacki gradjanski protest podrske Vojvodini, samo je pitanje da li ste vi politicki aktivisti sposobni za "nadstranacko", posto se svaki put kachite ko ce da stoji ispod kojeg banera, i koji baner ce biti najvidljiviji...
Obren Markov Obren Markov 12:01 13.04.2013

Re: *****

sto se RTV tice, zar nije ta kuca beogradizirana potpuno, prema svedocenjima vlastitog osoblja, a Tijanicu jajca u procepu trenutno?


Najiskrenije, bejah zadovoljan promenama koje je RTV napravila u programu poslednjih godinu dana... sve do ovog. Može se reći da su bili jedina TV kuća koja je vidno napredovala. Pritom mi je apsolutno nesporno da je trebalo informisati građane o mitingu i svemu što ga je pratilo, ali nikako ne kroz direktan, i to nekritički napravljen, prenos.
Btw, Tijaniću se nije omaklo da to ide na njegovoj televiziji.
jesen92 jesen92 23:42 13.04.2013

Re: *****

A ovo mi je kao blast from the past, samo na slici nije onaj sa suncem u kosi.
..ja sam mislila da su ove gospodje otisle na onaj svet a one iste kao pre 25 godina...
zovitemegrunf zovitemegrunf 17:01 14.04.2013

Re: *****

jesen92
A ovo mi je kao blast from the past, samo na slici nije onaj sa suncem u kosi...ja sam mislila da su ove gospodje otisle na onaj svet a one iste kao pre 25 godina...

"Tetke sa hladnim trajnAma..." rece Pesnik, neunistive
jesen92 jesen92 18:29 14.04.2013

Re: *****

"Tetke sa hladnim trajnAma..." rece Pesnik, neunistive
..
neverovatno ali istinito..
G r o f G r o f 23:29 12.04.2013

I Vojvodina i EU...

Vreme je da i naprednjaci izbace svoju krilaticu...
Obren Markov Obren Markov 23:31 12.04.2013

Re: I Vojvodina i EU...

G r o f
Vreme je da i naprednjaci izbace svoju krilaticu...

aleksandarkarisik aleksandarkarisik 23:40 12.04.2013

Re: I Vojvodina i EU...

Vreme je da i naprednjaci izbace svoju krilaticu...


ne znam kako se pivo kuca. Obren zna.
freehand freehand 23:45 12.04.2013

Re: I Vojvodina i EU...

G r o f
Vreme je da i naprednjaci izbace svoju krilaticu...

jesi reko "mi naprednjaci" ili samo "naprednjaci"?
I ti se štekaš, ko Vučić?
G r o f G r o f 23:53 12.04.2013

Re: I Vojvodina i EU...

freehand
G r o f
Vreme je da i naprednjaci izbace svoju krilaticu...

jesi reko "mi naprednjaci" ili samo "naprednjaci"?
I ti se štekaš, ko Vučić?

Ti imaš svoje ja ne... Koristim svoj mozak, a ne stranački.
mikimedic mikimedic 09:39 13.04.2013

Re: I Vojvodina i EU...

I Vojvodina i EU...
Vreme je da i naprednjaci izbace svoju krilaticu...


i EU i registracija u Crnoj Gori!

vreme je i da grof izbaci svoju krilaticu.
8c_competizione 8c_competizione 23:56 12.04.2013

bem li ga ...

... gledajuci ovu drugu sliku i postavljene cifre meni nesto ne izgleda logicno. Izgleda da je neko lopatama nabacivao te "hiljade"

mislim da bi blogokolegu Ex-a trebali pitati da li je cifra realna.

ja koliko se secam, uzima se da na jedan m2 staje 4-5 osoba. na slici mi se nesto ne cini da je broj kvadrata toliki.

moze da bidne i opticka varka.
Obren Markov Obren Markov 00:11 13.04.2013

Re: bem li ga ...

mislim da bi blogokolegu Ex-a trebali pitati da li je cifra realna.

ja koliko se secam, uzima se da na jedan m2 staje 4-5 osoba. na slici mi se nesto ne cini da je broj kvadrata toliki.


Ima ta procena po policijskim standardima, spominje max 7700 ljudi, i evo je:



Problem je što je neko u toku pripreme procenio da mora biti bar 20000 ljudi dovučenih sa strane plus bar 10000 novosađana, i da se cifra manja od te ne sme objaviti jer je katastrofa.
I bi katastrofa
antioksidant antioksidant 00:13 13.04.2013

Re: bem li ga ...

samo da primetim
ova zgrada banovine
mnogo (vam) je lepa
Obren Markov Obren Markov 00:16 13.04.2013

Re: bem li ga ...

ova zgrada banovine
mnogo (vam) je lepa


Hvala, Brački mermer, ovo-ono...
Voleli bi da takva i ostane...
mimi.ista mimi.ista 02:29 13.04.2013

Re: bem li ga ...

Gradio Brašovan, kako da ne bude lepa :)
8c_competizione 8c_competizione 12:06 13.04.2013

Re: bem li ga ...

Problem je što je neko u toku pripreme procenio da mora biti bar 20000 ljudi dovučenih sa strane plus bar 10000 novosađana, i da se cifra manja od te ne sme objaviti jer je katastrofa.
I bi katastrofa


hvala Obrene, zaista mi se cinilo da cifre varaju oci ili obrnuto

ma 90te su ponovo u modi samo pogledajte crnu hroniku ubistava, ko da citam novine iz 90ih. a o politicarima ne treba ni govoriti.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 00:27 13.04.2013

My name is Not, Shure

"...Pitanje dana: Zašto je Javni servis Vojvodine (RTV 1) prenosio ovu, po svakom kriterijumu, stranačku manifestaciju ? Za čije pare, po kom zakonu i po čijoj odluci je to radio ? ..."

Da li po zakonu postoji neka prepreka da Javni service prenosi stranachke ili nestranachke ili multistranachke skupove? Da li je ovo prvi put da Javni servis prenosi tako neshto? Da li Javni servis, svaki put kad pokriva neke politichke dogadjaje, mora da prethodno podnese izveshtaj o zakonitosti, troshkovima, nachinu odluchivanja?

Meni se chini da je Javni servis radio svoj posao - izveshtavao Javnost. Stranachku i drugu.

Vidim da si kasnije postavio pitanje o tome shta ce mladic iz Mladenovca u Novom Sadu da protestuje pokrajinsku (ne njegovu) vlast - a uz to i komentar o njegovom 'kvalitetu' razumevanja i njegovih razloga...

Taj mladic razume koliko razume, i radi sta radi - i jedno i drugo nije kaznjivo zakonom, a i deo je osnovnih ljudskih prava. Da li smatrash da neshto od toga treba trajno ili privremeno suspendovati, zabraniti, kazniti? I ako mislish - kako predlazesh da se to izvede?

I na kraju - nisam siguran, ali ako je ovo nekakav END nechega - BEGINNING mora da je bio prilichno traljav.

Obren Markov Obren Markov 00:43 13.04.2013

Re: My name is Not, Shure

Da li po zakonu postoji neka prepreka da Javni service prenosi stranachke ili nestranachke ili multistranachke skupove? Da li je ovo prvi put da Javni servis prenosi tako neshto? Da li Javni servis, svaki put kad pokriva neke politichke dogadjaje, mora da prethodno podnese izveshtaj o zakonitosti, troshkovima, nachinu odluchivanja?


Postoji. Zove se zabrana stranačkog oglašavanja, u periodima kada nisu raspisani izbori. Važi to i za druge a ne samo za javni servis, ali hajde da drugima (onima koji nisu na trošku poreskih obveznika) čak i progledamo kroz prste - ono, teško je, svima treba koji dinar.

Taj mladic razume koliko razume, i radi sta radi


Nije baš mladić, ali nije to ni bitno - problem nije on nego oni koji su njega i njemu slične doveli. Istina je da to nije kažnjivo zakonom, i ne mislim da treba da bude. Ali je politički izuzetno nekorektno, na samoj ivici je rušenja ustavnog poretka koji jasno kaže da su stavovi jedne autonomije stvar građana isključivo te autonomije ~ a da je jedan prozor razbijen, u pitanju bi bilo nasilno rušenje ustavnog poretka, što jeste kažnjivo. Ovako, nekorektnost i podmetačine su kažnjive isključivo politički, ali da bi bile i tako kažnjene, za njih se mora saznati, zar ne ?
Drugo, navođenje ovakvih primera značajno sužava prostor da se podmetne teza da su vojvođani protiv svoje autonomije. A na toj tezi se puno radilo ovih dana.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:55 13.04.2013

Re: My name is Not, Shure

Meni se chini da je Javni servis radio svoj posao - izveshtavao Javnost. Stranachku i drugu.


Da je radio svoj posao, onda bi to drugačije bilo snimano, ne kao što se po narudžbi i plaćeno snimaju stranačke konvencije, kako su sada uradili. Sa sve dilejem od 20ak sekundi da bi se moglo ukriti ako se desi nešto što ne odgovara organizatorima skupa.
Da je Javni servis radio svoj posao, onda bi se videlo i čulo što se u prenosu nije moglo videti i čuti.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 01:11 13.04.2013

Re: My name is Not, Shure

Zaista mi je chudno da politichki dogadjaj u glavnom gradu Pokrajine, na kome se sakupilo 5000-30000 ljudi prodje bez izveshtavanja... Makar da bi gradjani znali da su odredjene ulice zakrchene i da moze biti zastoja u saobracaju... Ako ni zbog chega drugog.
Chudni zakoni.

Ako je zaista 'stranachko oglashavanje' (zakonom je verovatno pojam 'oglashavanje' definisan u smislu 'advertising' - jedino tako moze da ima mrvicu smisla, ako uopshte) - onda, koja stranka je u pitanju? Po onome shto mogu da prochitam u novinama (prilichno detaljni prilozi) - tu je bilo predstavnika vishe od 4-5 stranaka (koji su govorili), a verovatno je raznolikost medju demonstrantima bila i veca.
Josh neshto - zaista nisam znao da je gradjanima Srbije zabranjeno da imaju mishljenje o bilo chemu - o Autonomiji Vojvodine ili o scenskim nastupima Rijane svejedno!? Ili - mozda mogu da imaju mishljenje, ali samo neka mishljenja (o pazljivo selektovanim temama) mogu javno da iznose?
Nisam pravnik, i ne poznajem dovoljno Zakone u Srbiji ali ovo zaista zvuchi veoma chudno.

A kad je u pitanju 'rushenje poretka', pa onda i 'nasilno rushenje poretka' - od strane choveka koji ne zna u kom je gradu i koji je razbio jedan prozor (a nije) - mislim da malo preterujesh.

Secam se da su tokom 90-tih SPS+JUL+... voleli slichna preterivanja, ali sam mislio da je taj vokabular, barem kod onih koji politiku razumeju malo bolje, odavno napushten.

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 01:16 13.04.2013

Re: My name is Not, Shure

onda bi to drugačije bilo snimano


Verovatno i o tome postoji neki zakon koji ne znam ili ne razumem?
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 01:34 13.04.2013

Re: My name is Not, Shure

a da je jedan prozor razbijen, u pitanju bi bilo nasilno rušenje ustavnog poretka, što jeste kažnjivo.

Da, i onda dal' De Gol ili Cercil ili mozda Vajat Erp (nebitno) sa smeskom objasni da njima ne pada na pamet da razbiju jedan jedini prozor, opstepoznato je, lomljenje pa i paljenje je praksa onih prethodnih. Ne pomaze tu prebrojavanje po kvadratnom metru, kada dodje dotle kasno je. Proso voz.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 01:42 13.04.2013

Re: My name is Not, Shure

Mozda postavljam suvishe teshka pitanja o zakonima i sl - koji nisu moja, a chini mi se ni Vasha 'expertiza'.

Mozda je bolje da postavim drugo pitanje, chiji odgovor me malo vishe zanima:

Chemu ova ostrashcenost i negativizam u prikazu i komentarisanju ovog dogadjaja?

Na ovaj dogadjaj je moguce gledati na vishe nachina - tri koja mi odmah padaju na pamet su:
1) "Igrala se deca"
2) Da li je bilo nechega shto mi se svidelo/shto je bilo dobro u dogadjaju?
3) I ovaj, apriori, negativistichki stav po kome nishta nije valjalo - ni broj autobusa, ni broj zuba, ni nachin na koji se snimalo, ni to shto su prozori ostali chitavi...
...
itd, itd.

Zashto izabrati ovaj treci, podrazumevajuci da nemamo nikakve svoje 'skin in the game' i nikakvih lichnih znachajnih interesa?
mimi.ista mimi.ista 02:52 13.04.2013

Re: My name is Not, Shure

Bilo je i dobrih stvari u the događaju, naravno. Ljudi iz drugih gradova su prvi put došli u Novi Sad koji je krasna varoš, i mnogi su to shvatili kao besplatan izlet (još i dnevnica, sendviči i sok) i lepo pobegli s mitinga i obilazili grad. Ovo odgovorno tvrdim, jer mi prozori gledaju na zadnju stranu Banovine, ili svečane salone - onaj protokolarni ulaz. U velikom broju su pobegli, pitali prolaznike kako se ide na tvrđavu, prošetali se i eto.
Obren Markov Obren Markov 12:05 13.04.2013

Re: My name is Not, Shure

Secam se da su tokom 90-tih SPS+JUL+... voleli slichna preterivanja,


Da. To preterivanje se zvalo Jogurt revolucija. Juče je ona trebalo da postane prva jogurt revolulucija, ali je na svu sreću ostala i jedina. Jer ovi sad nemaju dovoljnu podršku čak ni da na taj način preteraju.
Obren Markov Obren Markov 12:06 13.04.2013

Re: My name is Not, Shure


Verovatno i o tome postoji neki zakon koji ne znam ili ne razumem?


Verovatno. Raspitaj se
8c_competizione 8c_competizione 12:10 13.04.2013

Re: My name is Not, Shure

Secam se da su tokom 90-tih SPS+JUL+... voleli slichna preterivanja, ali sam mislio da je taj vokabular, barem kod onih koji politiku razumeju malo bolje, odavno napushten


da vidimo: JULovci sede u dSS-u (ok nisu vlast, ali seru na kub ko da jesu i ko da ih neko za nesto i pita), SPS je debelo ponovo na vlasti, ok mladji kadar ali sve poznata decica i omladinci iz 90ih (i Mrkonjic je nekada bio omladinac, molim bez poganih komentara!) a Vadikali su se podelili na sadasnju poziciju i opoziciju.

Zasto bi vokabular ili metode bile (drasticno) promenjene?
bladerunner92 bladerunner92 12:23 13.04.2013

Re: My name is Not, Shure

cane.srbljanovic 02:11 13.04.2013
Re: My name is Not, Shure
Zaista mi je chudno da politichki dogadjaj u glavnom gradu Pokrajine, na kome se sakupilo 5000-30000 ljudi prodje bez izveshtavanja... Makar da bi gradjani znali da su odredjene ulice zakrchene i da moze biti zastoja u saobracaju... Ako ni zbog chega drugog.
Chudni zakoni.


Cane ne bi bio problem da je u pitanju bio jedan prilog o dogadjaju.Ovde se prenosio ceo miting.Zasto ako je ovo servis svih gradjana Vojvodine?Zar ne mislis da medju njima ima i onih koji su apoliticni npr i koje uopste ne interesuje sta se desavalo tamo(nije dobar primer priznajem ali jasno ti je o cemu govorim).Moras da se zapitas da li je RTV nezavistan medij?

[url=http://http://www.blic.rs/Vesti/Politika/341451/Petkovic-Nova-vlast-nece-kontrolisati-medije][/url]
not2old2rock not2old2rock 18:13 13.04.2013

Re: My name is Not, Shure

mimi.ista
Bilo je i dobrih stvari u the događaju, naravno. Ljudi iz drugih gradova su prvi put došli u Novi Sad koji je krasna varoš, i mnogi su to shvatili kao besplatan izlet (još i dnevnica, sendviči i sok) i lepo pobegli s mitinga i obilazili grad. Ovo odgovorno tvrdim, jer mi prozori gledaju na zadnju stranu Banovine, ili svečane salone - onaj protokolarni ulaz. U velikom broju su pobegli, pitali prolaznike kako se ide na tvrđavu, prošetali se i eto.


Sigurno je bilo i onih koji su uzivali u setnji, ali oni koji su lepili ovakve plakate



podsetise me na Sarmu i Fikreta, koji umesto da su u radnoj sobi na slobodnim aktivnostima...



cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:13 13.04.2013

Re: My name is Not, Shure


Cane ne bi bio problem da je u pitanju bio jedan prilog o dogadjaju.Ovde se prenosio ceo miting.Zasto ako je ovo servis svih gradjana Vojvodine?Zar ne mislis da medju njima ima i onih koji su apoliticni npr i koje uopste ne interesuje sta se desavalo tamo(nije dobar primer priznajem ali jasno ti je o cemu govorim).Moras da se zapitas da li je RTV nezavistan medij?


Mislim da se mediji u Srbiji (privatni i drzavni) ne mogu pohvaliti visokim stepenom nezavisnosti. Ni sada, ni ranije. U stvari, ne secam se kada je to bio sluchaj. Moje mishljenje - gledajuci ovako izdaleka.

I chini mi se da se to pitanje postavlja samo od onih koji nemaju ili onda kada izgube kontrolu.

Onda pochne da se "trazi pechat", da se broje autobusi i opushci na ulici, onda jedan neslomljen prozor rushi demokratiju i ustavni poredak, and so on.

Meni vishe smeta to shto nikada nisam primetio iskrenu zelju i napor da se zaista formiraju demokratske institucije i uspostave demokratska ponashanja i pravila, da se celo drushtvo civilizuje - ali na zalost to nikada nije bio sluchaj, obrni-okreni mi smo stuck sa ovim iscepkanim i fragmentisanim drushtvom i drzavom, podeljenom na atare, knezevine, banovine u kojima bi ovi 'demokratski' ili 'drugi' ili '...' lokalni baroni da gazduju zauvek.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:29 13.04.2013

Re: My name is Not, Shure

I da zakljuchim :)

Pajtic je, svojim razvojnim demokratskim putom - od Bodruma do RB, zasluzio ovog iz Mladenovca. Njega i njegovih 4-5 drugara sa "standard issue" seljachkim motkama - made in Shumadija&Vojvodina.
freehand freehand 20:33 13.04.2013

Re: My name is Not, Shure

Meni vishe smeta to shto nikada nisam primetio iskrenu zelju i napor da se zaista formiraju demokratske institucije i uspostave demokratska ponashanja i pravila, da se celo drushtvo civilizuje - ali na zalost to nikada nije bio sluchaj, obrni-okreni mi smo stuck sa ovim iscepkanim i fragmentisanim drushtvom i drzavom, podeljenom na atare, knezevine, banovine u kojima bi ovi 'demokratski' ili 'drugi' ili '...' lokalni baroni da gazduju zauvek.

Kako te samo ne mrzi, života ti?
niko_kao.ja niko_kao.ja 21:43 13.04.2013

Re: My name is Not, Shure

Zaista mi je chudno da politichki dogadjaj u glavnom gradu Pokrajine, na kome se sakupilo 5000-30000 ljudi prodje bez izveshtavanja... Makar da bi gradjani znali da su odredjene ulice zakrchene i da moze biti zastoja u saobracaju... Ako ni zbog chega drugog.
Chudni zakoni

Razlika je između izveštaja i prenosa. I gde je granica 5, 50 500, 5000, 50000... ljudi i ko određuje te granice?
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 22:45 13.04.2013

Re: My name is Not, Shure

Kako te samo ne mrzi, života ti?


Ne mrzi me. Nashao malo vremena izmedju masaze i rekreacije.
Nego, shto tebe na blogu zovu "narajcana chivava"? Shto to, sociologije ti?
freehand freehand 23:31 13.04.2013

Re: My name is Not, Shure

Ne mrzi me.

E dobro, lepo je da si tako jedan vredan i duševan čovek. Mislim - dushevan chovek, štagod to značilo.
Kad uhvatiš vremena između tih tvojih aktivnosti kojima se kurči svaki pokondireni gastarbajter u pismima zavičaju pisanim iz smrdljivog periferijskog bircuza - dakle, ako bi nekako uzmogao da mi rastumačiš ovu rečenicu (ne mrzi med aje ponovo citiram

Meni vishe smeta to shto nikada nisam primetio iskrenu zelju i napor da se zaista formiraju demokratske institucije i uspostave demokratska ponashanja i pravila, da se celo drushtvo civilizuje - ali na zalost to nikada nije bio sluchaj, obrni-okreni mi smo stuck sa ovim iscepkanim i fragmentisanim drushtvom i drzavom, podeljenom na atare, knezevine, banovine u kojima bi ovi 'demokratski' ili 'drugi' ili '...' lokalni baroni da gazduju zauvek.


Znači li ovo nešto, uopšte, na bilo kom jeziku? Sem da izgleda učeno dok zveči šupljinom celog svog kilometra?

Što se chivave tiče - to je verovatno stoga što frfljaju i numu "č" da kažu. Tako kao ti otprilike. To je jedna od stvari što vas čini intelektualnom braćom.
Obren Markov Obren Markov 23:34 13.04.2013

Re: My name is Not, Shure

Pajtic je, svojim razvojnim demokratskim putom - od Bodruma do RB, zasluzio ovog iz Mladenovca. Njega i njegovih 4-5 drugara sa "standard issue" seljachkim motkama - made in Shumadija&Vojvodina.


Ja to isto mislim za Nikolića, na primer. Pa ? Ajmo sad svi motke u ruke ?
I, ima jedna razlika. Kad ja budem došao u Beograd sa usranom motkom da nekim poslom tražim Nikolića ili, nebitno, Dačića, imaću puno pravo na to: oni su moja vlast, u smislu meni su vlast. Onaj iz Šumadije nije imao šta da traži u NS, osim dnevnice koju mu je neko koristeći državne resurse obećao i usput dao neko nebulozno objašjenje koje je jadničak prepričao - koliko ume a da sam za sebe ne pomisli da je lud.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 23:58 13.04.2013

Re: My name is Not, Shure

Što se chivave tiče - to je verovatno stoga što frfljaju i numu "č" da kažu. Tako kao ti otprilike. To je jedna od stvari što vas čini intelektualnom braćom.


:) Vidim da si se previshe uznemirio. Znam da ti smeta kad te ignorishu, ali ja nemam drugi nachin - ne zelim da osecam krivicu ako (i kad) se, tako histerichan, samopovredish.
Rekao sam ti vec da nemam nameru da divanim sa tobom. Ti nastavljash da trazish paznju i grickash mi nogavice na svakom coshku.
OK, fine. Kao i svaki "pokondireni gastarbajter", kupicu sebi nove, izdrzljivije pantalone, i probacu da ne obracam paznju na tvoj nuisance.

Ne ochekuj dalje replike.
mikimedic mikimedic 00:07 14.04.2013

Re: My name is Not, Shure

I, ima jedna razlika. Kad ja budem došao u Beograd sa usranom motkom da nekim poslom tražim Nikolića ili, nebitno, Dačića, imaću puno pravo na to: oni su moja vlast, u smislu meni su vlast. Onaj iz Šumadije nije imao šta da traži u NS


itekako je imao sta da trazi - steta sto samo nije imao govnavu motku. imao je da trazi da se ukine to preseravanje koje se zove autonomija da bi se krale pare od naroda. e za to stvarno treba govnava motka.
freehand freehand 00:10 14.04.2013

Re: My name is Not, Shure

mikimedic
I, ima jedna razlika. Kad ja budem došao u Beograd sa usranom motkom da nekim poslom tražim Nikolića ili, nebitno, Dačića, imaću puno pravo na to: oni su moja vlast, u smislu meni su vlast. Onaj iz Šumadije nije imao šta da traži u NS


itekako je imao sta da trazi - steta sto samo nije imao govnavu motku. imao je da trazi da se ukine to preseravanje koje se zove autonomija da bi se krale pare od naroda. e za to stvarno treba govnava motka.

Miki the Legalista has spoken!

(u narodu poznatije - jebo Ustav kad ga i Miki zapišava!)
svedok92 svedok92 00:18 14.04.2013

Re: My name is Not, Shure

imao je da trazi da se ukine to preseravanje koje se zove autonomija da bi se krale pare od naroda. e za to stvarno treba govnava motka.


Onda može samo da je dobije po tamburi, što je vidim i tvoja ambicija. Ima ovde u Vojvodini dosta usranih motki za takve kao što si ti - i jedna poslovica: nikad svatovi nisu bili jači od sela.
Obren Markov Obren Markov 00:28 14.04.2013

Re: My name is Not, Shure

mikimedic

itekako je imao sta da trazi - steta sto samo nije imao govnavu motku. imao je da trazi da se ukine to preseravanje koje se zove autonomija


želim ti da na drugim mestima pokažeš mnogo više pristojnosti i konstruktivnosti nego što ti je uspevalo na mom blogu... pa-pa...
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 00:28 14.04.2013

Re: My name is Not, Shure

svedok92
imao je da trazi da se ukine to preseravanje koje se zove autonomija da bi se krale pare od naroda. e za to stvarno treba govnava motka.


Onda može samo da je dobije po tamburi, što je vidim i tvoja ambicija. Ima ovde u Vojvodini dosta usranih motki za takve kao što si ti - i jedna poslovica: nikad svatovi nisu bili jači od sela.


Easy malo Hulk. No need to get personal.
katatonicar katatonicar 00:55 13.04.2013

Koliko sam upucen,

na izborima je pobedilo manje zlo. Kao i uvek.
Obren Markov Obren Markov 00:59 13.04.2013

Re: Koliko sam upucen,

na izborima je pobedilo manje zlo. Kao i uvek.


Istina. A to se ne sviđa onima koji su onda bili veće zlo, a misle da bi danas pobedili - ili su to bar mislili do pre nekoliko sati.
Govorim o pokrajinskim izborima, naravo, jer je to zahtev organizatora. Nikakvo Kosovo, qrci palci.
little_radojica little_radojica 03:02 13.04.2013

Свака реч продубљава раздор

И то је сврха овог митинга. Да се ми овде бацимо на коментарисање, да се јавност тиме бави, да се каче статуси по друштвеним мрежама, да се врти та прича...
А ми какви смо (мислим, људи, блогери, а не Срби или штатијавећзнам), ћемо већ наћи начин да једни друге изетикетирамо и да се за час поделимо у два табора, а после ће већ сујета да учини своје. Дручим речима, коСка је бачена!

Ни да испљујеш ни да подржиш не помаже, догод се о томе прича на нивоу кокошка-јаје проблема.
Морамо више да радимо на политичком освешћавању и на конкретним расправама (о суштини, моделу, предностима, манама аутономије, регионима итд), а овакве расправе да избегнемо, због свих нас.

П.С. Да ме домаћин блога не разуме погрешно, ништа лично, ништа против његовог мишљења немам, нити права да га изрази. Жао ми је што је блог дао повода да се поведе расправа о "кривици" белих листића, уставном праву Младеновчана у Војводини, методологији одокативног бројања учесника митинга итд. Али, кад боље размислим, како год да поставиш тему до тога би дошло, зато и кажем да свака РЕЧ прави неки раздор или продубљава неки постојећи...
deset_slukom deset_slukom 16:35 13.04.2013

Re: Свака реч продубљава раздор

little_radojica

Морамо више да радимо на политичком освешћавању и на конкретним расправама (о суштини, моделу, предностима, манама аутономије, регионима итд), а овакве расправе да избегнемо, због свих нас.

Malo me tvoj rečnik podsetio na neko Partijsko saopštenje. Pošto si mlađi čovek, reći ću ti da velikim "P" hoću da ukažem na "onu" partiju.
Gde bi se odvijale te "konkretne" rasprave? Misliš da bi one osvestile ove što misle da je autonomija=separatizam? Zar ne misliš da je umesto "političkog osvešćivanja" delotvornije jedno klasično prosvećivanje, promovisanje tolerancije u školama i na javnom servisu, afirmacija nauke, umetbosti i kulture u bilo kojem vidu?
Pa bi jedan normalan, neopterećen građanin lakše razlučio da li se zaista nekome krše ustavna prava, ili on samo galami da bi sebi napravio novu državu? A vrhunac bi bio ako takav prosvećen i tolerantan građanin ne bi, uopšte, dozvolio da se nekome krše ustavna prava.
little_radojica little_radojica 19:15 13.04.2013

Re: Свака реч продубљава раздор

deset_slukom
little_radojica

Морамо више да радимо на политичком освешћавању и на конкретним расправама (о суштини, моделу, предностима, манама аутономије, регионима итд), а овакве расправе да избегнемо, због свих нас.

Malo me tvoj rečnik podsetio na neko Partijsko saopštenje. Pošto si mlađi čovek, reći ću ti da velikim "P" hoću da ukažem na "onu" partiju.
Gde bi se odvijale te "konkretne" rasprave? Misliš da bi one osvestile ove što misle da je autonomija=separatizam? Zar ne misliš da je umesto "političkog osvešćivanja" delotvornije jedno klasično prosvećivanje, promovisanje tolerancije u školama i na javnom servisu, afirmacija nauke, umetbosti i kulture u bilo kojem vidu?
Pa bi jedan normalan, neopterećen građanin lakše razlučio da li se zaista nekome krše ustavna prava, ili on samo galami da bi sebi napravio novu državu? A vrhunac bi bio ako takav prosvećen i tolerantan građanin ne bi, uopšte, dozvolio da se nekome krše ustavna prava.


Па није битно како звучи, битније је шта значи, зар не? Осим ако је у служби етикетирања, онда је битно, признајем, и како звучи.
Што се осталог тиче, ту смо на истој страни. Можда би то било очигледније да вас моје речи нису подсетиле на Партију (мојом или вашом кривицом, опет крајње небитно)... "Политичко освешћавање" је управо то, да људи знају шта је политика, шта су то институције, шта су то демократски процеси, мислим, азбука. И подразумева се да је за разумевање тога потребно шире образовање и све што сте лепо навели. Извињавам се ако нисам био јасан око тога. Кад сам рекао "конкретне расправе" мислио сам на оне које нису "кокошка-јаје" односно унапред осуђене на пропаст, јер за два пола компромиса нема, а и смисао такве расправе је упитан. Не бих да генерализујем, али отприлике, мислио сам "супротно од испразних кафанских полемика за убијање времена". Рекао бих још да би се те расправе (наравно) требале одигравати у "одговарајућим институцијама" (скупштина, образовне институције, научне установе,..., а и јавни сервиси), али то већ и мени звучи као неко демагошко саопштење
Нажалост, та фраза се излизала, али ипак није за бацити, зар не?

Још бих подвукао овај ваш параграф:
Pa bi jedan normalan, neopterećen građanin lakše razlučio da li se zaista nekome krše ustavna prava, ili on samo galami da bi sebi napravio novu državu? A vrhunac bi bio ako takav prosvećen i tolerantan građanin ne bi, uopšte, dozvolio da se nekome krše ustavna prava.
deset_slukom deset_slukom 19:30 13.04.2013

Re: Свака реч продубљава раздор

little_radojica
Извињавам се


Nemoj puno da se izvinjavaš, malo je ovde finih ljudi. I svi su na "ti".
little_radojica little_radojica 19:39 13.04.2013

Re: Свака реч продубљава раздор

deset_slukom
little_radojica
Извињавам се


Nemoj puno da se izvinjavaš, malo je ovde finih ljudi. I svi su na "ti".


Па кад си већ поменуо да сам млађи
Извињавања и захваљивања никад доста, то сам научио од мојих Јапанаца. Много олакшава даљу комуникацију и фокусирање на суштину.
coviax coviax 06:14 13.04.2013

Beomiting u NS

Kako mi reče drugar iz BG,oko 2000 ljudi je od tamo krenulo u Novi Sad organizovano...
Pokušaj da se "isture" ispred nevladine organizacije,studenti,"seljaci" i drugi
je loše prošao,mada je bila namera da miting poprimi opštenarodni karakter i
pokrene antagonizam protiv pokrajinske vlade ,posebno protiv Pajtića...
Ostao je mućan utisak da polrajinski autsajderi hoće da iskoriste trenutnu popularnost Vučića da bi se dočepali vlasti i rasporedili po "državnim" poslovima
umesto starosedelaca...Kalif umesto kalifa...
A ne vidim šta bi bili bolji ili gori od aktuelne vlasti...Mislim da je i narodu
to jasno,tako da baš i nisu oduševljeno podržali zahtev za smenom vlasti...
Mnogim govornicima su aplauzi bili mlaki ili čak samo " po direktivi" stranke...
Što se tiče interesa građana APV,mislim da ni aktuelna vlast,ali ni ona koja je izrazila (bolesnu)ambiciju da je smeni,neće skoro biti ostvareni...Prvo-sami
građani bi trebalo više da se potrude i drugo-da si iniciraju bolji izborni
zakon koji će im vratiti uticaj na tekuću politiku!Jer demokratija je važećim
izbornim propisima dekonstruisana u najvećoj mogućoj meri i imamo strankokratiju
u Srbiji...Osim toga,uprava se mora visokoprofesionalizovati-ova kakva je
nije dorasla ni 20 veku ,a ne ovom...Ima toga još,ali to je evropski put-nisam
rekao -put u EU-to je druga priča koja je po meni -alternativna...
hajkula1 hajkula1 08:52 13.04.2013

Re: Beomiting u NS

Ostao je mućan utisak da polrajinski autsajderi hoće da iskoriste trenutnu popularnost Vučića da bi se dočepali vlasti i rasporedili po "državnim" poslovima
umesto starosedelaca...Kalif umesto kalifa...
A ne vidim šta bi bili bolji ili gori od aktuelne vlasti...


Razumela sam šta pišeš, sem što mi deo koji sam podvukla deluje ... nestvarno.
Ne znam da su baš starosedeoci na državnim poslovima, odnosno ne znam šta ti podrazumevaš pod starosedeocima.

Zbog dešavanja u Novom Sadu imam osećaj gorčine. Naravno da sam protiv cepanja Srbije.
Naravno da sam za to, da lopovi moraju u zatvor. Ali ne mogu da podnesem kada se te dve stvari mućkaju po svaku cenu.

Čudim se izjavi muške osobe iz Mladenovca zašto je došao u Novi Sad, ali je očigledano da on ne zna šta priča.


Jukie Jukie 09:07 13.04.2013

Re: Beomiting u NS

U ovom slučaju su starosedeoci oni koji su trenutno na vlasti
coviax coviax 10:25 13.04.2013

Re: Beomiting u NS

Jukie
U ovom slučaju su starosedeoci oni koji su trenutno na vlasti

Ne ,ne...
Starosedeoci su na vlasti,uglavnom,ali sam mislio baš na članstvo
naprednjaka od blizu pola miliona koje uglavnom čine bivše izbeglice
iz Hrvatske,Bosne i s Kosova,a sadašnji građani Srbije.
Uz obogaćenje kulture i krvi Srbije,kao pozitivnog efekta tu je i negativan-recidivi ratnih zbivanja kroz koje su prošli i koji nose duboke tragove u njihovim dušama.Jedan od recidiva je i osvetnička sklonost nacionalizmu
šta je razumljivo,ali eksploatisano i od političara,od SLUŽBI,a naročito
od SPC...
Lično znam da su iz naselja oko Beograda na tom mitingu bili najorganizovaniji
baš bivši krajišnici,bosancii kosovari...
Stvar je legitimna,ali ja očekujem da i njima rane zaceljuju (već se mi duže
lepo družimo!)i da se zajedno potrudimo oko zajedničke lepše budućnosti za
našu decu...O ovome,smatram ,treba otvoreno govoriti,ali biti pristojan i
bez ostrašćenja...Politika ,ali i ozbiljni poslovi,ne trpe emotivno glavinjanje...
hajkula1 hajkula1 16:17 13.04.2013

Re: Beomiting u NS

coviax
Jukie
U ovom slučaju su starosedeoci oni koji su trenutno na vlasti

Ne ,ne...
Starosedeoci su na vlasti,uglavnom,ali sam mislio baš na članstvo
naprednjaka od blizu pola miliona koje uglavnom čine bivše izbeglice
iz Hrvatske,Bosne i s Kosova,a sadašnji građani Srbije.
Uz obogaćenje kulture i krvi Srbije,kao pozitivnog efekta tu je i negativan-recidivi ratnih zbivanja kroz koje su prošli i koji nose duboke tragove u njihovim dušama.Jedan od recidiva je i osvetnička sklonost nacionalizmu
šta je razumljivo,ali eksploatisano i od političara,od SLUŽBI,a naročito
od SPC...
Lično znam da su iz naselja oko Beograda na tom mitingu bili najorganizovaniji
baš bivši krajišnici,bosancii kosovari...
Stvar je legitimna,ali ja očekujem da i njima rane zaceljuju (već se mi duže
lepo družimo!)i da se zajedno potrudimo oko zajedničke lepše budućnosti za
našu decu...O ovome,smatram ,treba otvoreno govoriti,ali biti pristojan i
bez ostrašćenja...Politika ,ali i ozbiljni poslovi,ne trpe emotivno glavinjanje...



Nisu izbeglice tako jednoobrazne. Naprotiv. Većina, koje poznajem su sasvim drugačiji. Ne zanimaju ih dešavanja koja su u vezi sa granicama Srbije, kažu, oni su svoje kuće ostavili. Mnogi čak ne mogu da se suzdrže nego kažu, a sad vi malo da vidite kako je. Ne poznajem niti sam čula da se izbeglice angažuju oko odbrane KiM niti da ikoga od njih to zanima. Sem pojedini koji su ili potiču sa KiM.

Neki od izbeglica iz Hrvatske, koje poznajem a u Vojvodini su, zagovaraju odvajanje Vojvodine od Srbije, čak su i finansijeri tog pokreta.
Izbeglice iz Bosne su opet, posebna priča.
Oni iz Republike Srpske su da se R Srpska odvoji i pripoji Srbiji a oni koji su iz istočne Bosne su protiv cepanja Bosne (što je razumljivo, postali bi minorni...).



coviax coviax 17:53 13.04.2013

Re: Beomiting u NS

hajkula1
coviax
Jukie
U ovom slučaju su starosedeoci oni koji su trenutno na vlasti

Ne ,ne...
Starosedeoci su na vlasti,uglavnom,ali sam mislio baš na članstvo
naprednjaka od blizu pola miliona koje uglavnom čine bivše izbeglice
iz Hrvatske,Bosne i s Kosova,a sadašnji građani Srbije.
Uz obogaćenje kulture i krvi Srbije,kao pozitivnog efekta tu je i negativan-recidivi ratnih zbivanja kroz koje su prošli i koji nose duboke tragove u njihovim dušama.Jedan od recidiva je i osvetnička sklonost nacionalizmu
šta je razumljivo,ali eksploatisano i od političara,od SLUŽBI,a naročito
od SPC...
Lično znam da su iz naselja oko Beograda na tom mitingu bili najorganizovaniji
baš bivši krajišnici,bosancii kosovari...
Stvar je legitimna,ali ja očekujem da i njima rane zaceljuju (već se mi duže
lepo družimo!)i da se zajedno potrudimo oko zajedničke lepše budućnosti za
našu decu...O ovome,smatram ,treba otvoreno govoriti,ali biti pristojan i
bez ostrašćenja...Politika ,ali i ozbiljni poslovi,ne trpe emotivno glavinjanje...



Nisu izbeglice tako jednoobrazne. Naprotiv. Većina, koje poznajem su sasvim drugačiji. Ne zanimaju ih dešavanja koja su u vezi sa granicama Srbije, kažu, oni su svoje kuće ostavili. Mnogi čak ne mogu da se suzdrže nego kažu, a sad vi malo da vidite kako je. Ne poznajem niti sam čula da se izbeglice angažuju oko odbrane KiM niti da ikoga od njih to zanima. Sem pojedini koji su ili potiču sa KiM.

Neki od izbeglica iz Hrvatske, koje poznajem a u Vojvodini su, zagovaraju odvajanje Vojvodine od Srbije, čak su i finansijeri tog pokreta.
Izbeglice iz Bosne su opet, posebna priča.
Oni iz Republike Srpske su da se R Srpska odvoji i pripoji Srbiji a oni koji su iz istočne Bosne su protiv cepanja Bosne (što je razumljivo, postali bi minorni...).




Koje ja opštivske stranke znam-više od pola članstva čine bivše izbeglice...
U pitanju je stanovništvo preko pola miliona koje je utočište,svojevremeno našlo u Srbiji...Računa se čak preko 700 hiljada...
Ne sporim da se izjašnjavaju tako,ali se opredeljuju,pretežno,kako sam opisao...Naravno da i ovo generalisanje,kao i svako,ima svojih mana...
deset_slukom deset_slukom 19:35 13.04.2013

Re: Beomiting u NS

coviax
Naravno da i ovo generalisanje,kao i svako,ima svojih mana...

Ovo ti neće puno pomoći. Na korak si da te proglase rasistom.
G r o f G r o f 20:40 13.04.2013

Re: Beomiting u NS

deset_slukom
coviax
Naravno da i ovo generalisanje,kao i svako,ima svojih mana...

Ovo ti neće puno pomoći. Na korak si da te proglase rasistom.


... ja se dvoumim izmedju "rasista" i "budala".
Za sve je krivo pola miliona naprednjaka izbeglica ( očigledno zna brojati kao onaj koji je izbrojao 30000 mitingaša) koji žele da se uvale na DSovska radna mesta.
... Ipak se opredjeljujem za budala.
stasava stasava 07:33 13.04.2013

izlet

Bajatović, poštenjačina,baš održao patriotski govor!Voli čovek državu, u svakom pogledu!Uspešan izlet, sa sve osveženja!
iperboreo iperboreo 08:29 13.04.2013

A ja ?

Ja nisam niotkud došao, jer sam iz Novog Sada... nisam išao nikog da rušim , već da iskažem neslaganje sa politikom pokrajinske administracije i pre svega sa tekstom te Deklaracije..

Nemam kokardu , imam faks... kako ćete mene sad u tu "ružni, prljavi i zli" kategoriju ? :)
Jukie Jukie 09:08 13.04.2013

Re: A ja ?

iperboreo
Ja nisam niotkud došao, jer sam iz Novog Sada... nisam išao nikog da rušim , već da iskažem neslaganje sa politikom pokrajinske administracije i pre svega sa tekstom te Deklaracije.. Nemam kokardu , imam faks... kako ćete mene sad u tu "ružni, prljavi i zli" kategoriju ? :)

Ima i ona kategorija naivnih pripadnika srednje klase koji ne znaju kako geto funkcioniše
stasava stasava 09:43 13.04.2013

Re: A ja ?

Nemam kokardu , imam faks

Koji ti je broj?
iperboreo iperboreo 09:45 13.04.2013

Re: A ja ?

Ima kod nas i onih što bi od provincijalizma da naprave identitet ... A "vojvođanstvo" je u osnovi to- provincijalizam
iperboreo iperboreo 09:56 13.04.2013

Re: A ja ?

stasava
Nemam kokardu , imam faks

Koji ti je broj?


A jes zvučalo je malo kao "tražim situiranu damu za intimno druženje "
inco inco 10:14 13.04.2013

Re: A ja ?

A je l' možeš da navedeš s čime se to tačno iz 'Deklaracije' ne slažeš toliko da te nagnalo da sa onim polusvetom stojiš na vetrometini i slušaš one sa kupljenim diplomama na koje svršavaju oni što se 'kokardišu'?
iperboreo iperboreo 10:58 13.04.2013

Re: A ja ?

inco
A je l' možeš da navedeš s čime se to tačno iz 'Deklaracije' ne slažeš toliko da te nagnalo da sa onim polusvetom stojiš na vetrometini i slušaš one sa kupljenim diplomama na koje svršavaju oni što se 'kokardišu'?


Naravno,

Kao što rekoh , nije reč samo o Deklaraciji , već uopšte o političkim neuspesima pokrajinske vlasti (saglasićeš se da je ekonomska situacija gora nego ikad, a da je nepotizam i partijska podobnost neophodna za ma kakvo profesionalno napredovanje- ma kakvo napredovanje- potrebna je da se ima uopšte posao.) Ne kažem ja da će ovi sigurno biti bolji, nego ono, to ti je demokratija , menjaš ih redom, i nadaš se boljem..

Oko same Deklaracije : moment podnošenja je sporan. Ne mislim tu na datum i NDH (to je tendenciozna glupost) , nego na- u sred ovih dešavanja oko pregovora u Briselu..mislim da se koristi, to što je Vlada sad fragilna , jer se udarilo u zid u pregovorima, a ružno je koristi se takvim stvarima- pošto ono, tako ti je na neki način Tači saveznik.. (naglašavam na neki način , ne bukvalno)

U samom tekstu : ovo je probem- "Polazeći od toga, autonomija Vojvodine je istorijsko i prirodno pravo njenih građana i njihovom voljom Vojvodina je u sastavu Srbije.

"Građani Vojvodine" nisu pravna kategorija. A ovo drugo implicira da može njihovom voljom i da ne bude u sasatavu Srbije- što nije slučaj - jer Vojvodina nema pravo na referendum , na kome bi se o tome odlučivalo.
Obren Markov Obren Markov 12:09 13.04.2013

Re: A ja ?

Nemam kokardu , imam faks... kako ćete mene sad u tu "ružni, prljavi i zli" kategoriju


U manjinu ?
freehand freehand 12:42 13.04.2013

Re: A ja ?

Kao što rekoh , nije reč samo o Deklaraciji , već uopšte o političkim neuspesima pokrajinske vlasti (saglasićeš se da je ekonomska situacija gora nego ikad, a da je nepotizam i partijska podobnost neophodna za ma kakvo profesionalno napredovanje- ma kakvo napredovanje- potrebna je da se ima uopšte posao.) Ne kažem ja da će ovi sigurno biti bolji, nego ono, to ti je demokratija , menjaš ih redom, i nadaš se boljem..

Da li je "ekonomska situacija gora nego ikad" samo u Vojvodini? Ako to nije slučaj - mani Vojvodinu, šta ćemo sa republikom!?
Isto važi za nepotizam: da kopam sad po internetu i jurim primere iz poslednjih meseci - a možeš i ti tu, u Novom Sadu, u gradskoj vlasti.
Pa šta ćemo sa tim, sledstveno principu?

Oko same Deklaracije : moment podnošenja je sporan. Ne mislim tu na datum i NDH (to je tendenciozna glupost) , nego na- u sred ovih dešavanja oko pregovora u Briselu..mislim da se koristi, to što je Vlada sad fragilna , jer se udarilo u zid u pregovorima, a ružno je koristi se takvim stvarima- pošto ono, tako ti je na neki način Tači saveznik.. (naglašavam na neki način , ne bukvalno)

U samom tekstu : ovo je probem- "Polazeći od toga, autonomija Vojvodine je istorijsko i prirodno pravo njenih građana i njihovom voljom Vojvodina je u sastavu Srbije.

"Građani Vojvodine" nisu pravna kategorija. A ovo drugo implicira da može njihovom voljom i da ne bude u sasatavu Srbije- što nije slučaj - jer Vojvodina nema pravo na referendum , na kome bi se o tome odlučivalo.

Ovo je nategnuto, ali se u principu slažem. Trapava glupost u nevreme.
Obren Markov Obren Markov 13:40 13.04.2013

Re: A ja ?

Građani Vojvodine" nisu pravna kategorija. A ovo drugo implicira da može njihovom voljom i da ne bude u sasatavu Srbije- što nije slučaj - jer Vojvodina nema pravo na referendum , na kome bi se o tome odlučivalo


Ovo sa pravnom formom kao da je DSS mantra...

Građani Vojvodine su jedini koji mogu da odlučuju o Vojvodini. Vojvodina će biti deo Srbije samo dok većina Građana Vojvodine želi da bude tako. Kada oni većinski budu želeli drugačije, ajd' probaj da ih zaustaviš... sa pravnom formom ili bez. Ovo bi bilo tačno i da nemaju istorijsko pravo na to - a imaju ga, jer su svojm voljom ušli u sastav Srbije. Sve drugo bi bilo obično šibicarsko varanje, a protiv istog su sva sredstva dozvoljena.

Da ne bude zabune: ja nisam upravo rekao da smatram da Vojvodina nije ili da ne treba da bude deo Srbije. Ali zadržavam puno pravo da to, ustreba li, kažem.

I da prostiš, da o tome pitam svakog Građanina Vojvodine, slagao se on sa mnom ili ne, ali ni jednog od ovih gladnih jadnika iz šumadijskih mesnih odbora SNS koji su bili, a moguće je da će i opet doći u Novi Sad da mi kažu šta o tome misle.
coviax coviax 15:14 13.04.2013

Re: A ja ?

iperboreo
inco
A je l' možeš da navedeš s čime se to tačno iz 'Deklaracije' ne slažeš toliko da te nagnalo da sa onim polusvetom stojiš na vetrometini i slušaš one sa kupljenim diplomama na koje svršavaju oni što se 'kokardišu'?


Naravno,

Kao što rekoh , nije reč samo o Deklaraciji , već uopšte o političkim neuspesima pokrajinske vlasti (saglasićeš se da je ekonomska situacija gora nego ikad, a da je nepotizam i partijska podobnost neophodna za ma kakvo profesionalno napredovanje- ma kakvo napredovanje- potrebna je da se ima uopšte posao.) Ne kažem ja da će ovi sigurno biti bolji, nego ono, to ti je demokratija , menjaš ih redom, i nadaš se boljem..

Oko same Deklaracije : moment podnošenja je sporan. Ne mislim tu na datum i NDH (to je tendenciozna glupost) , nego na- u sred ovih dešavanja oko pregovora u Briselu..mislim da se koristi, to što je Vlada sad fragilna , jer se udarilo u zid u pregovorima, a ružno je koristi se takvim stvarima- pošto ono, tako ti je na neki način Tači saveznik.. (naglašavam na neki način , ne bukvalno)

U samom tekstu : ovo je probem- "Polazeći od toga, autonomija Vojvodine je istorijsko i prirodno pravo njenih građana i njihovom voljom Vojvodina je u sastavu Srbije.

"Građani Vojvodine" nisu pravna kategorija. A ovo drugo implicira da može njihovom voljom i da ne bude u sasatavu Srbije- što nije slučaj - jer Vojvodina nema pravo na referendum , na kome bi se o tome odlučivalo.

To nisu argumenti ,ve'retorika netrpeljivosti...
O tom sam gore napisao da se koristi od politi;ara,slubi i SPC ya njihove
ciljeve...Kad se povedete s takvom netolerancijom,nju vam,pomenuti,o;as raspire u mrnju...Dakle /igrate se [ibicama/kao deca ove civiliyacije...
Te[ko vas prevaspitavati majkumu...
hajkula1 hajkula1 16:21 13.04.2013

Re: A ja ?

iperboreo
Ja nisam niotkud došao, jer sam iz Novog Sada... nisam išao nikog da rušim , već da iskažem neslaganje sa politikom pokrajinske administracije i pre svega sa tekstom te Deklaracije..

Nemam kokardu , imam faks... kako ćete mene sad u tu "ružni, prljavi i zli" kategoriju ? :)


Nisi jedini od Vojvođana koji se ne slažu s Deklaracijom niti sa politikom pokrajinske administracije. Ne sviđa se ni meni i ne samo to. Ne sviđa mi se ni bivša ni sadašnja garnitura na vlasti u celoj Srbiji.
Vladajuće garniture se mogu promeniti ali odvojene teritorije se teško mogu objediniti. Razumem šta pričaš.
hajkula1 hajkula1 10:51 14.04.2013

Re: A ja ?

freehand
Da li je "ekonomska situacija gora nego ikad" samo u Vojvodini? Ako to nije slučaj - mani Vojvodinu, šta ćemo sa republikom!?
Isto važi za nepotizam: da kopam sad po internetu i jurim primere iz poslednjih meseci - a možeš i ti tu, u Novom Sadu, u gradskoj vlasti.
Pa šta ćemo sa tim, sledstveno principu?



Ovo treba papagajski ponavljati ne bi li ljudima ušlo u glavu. Ne mogu da razumem da se ne nauči baš ništa. Valjda oči služe za gledanje, čitanje a uši za slušanje, mozak za pamćenje, učenje i razmišljanje.
Podele teritorije odgovaraju samo lopovima i lopovima u ambiciji, jer se nadaju da će lakše naći mesto da kradu. A najviše šansi za krađu je kada su neke velike promene.

Prva bih bila za podelu kada bi to uslovilo da svima bude bolje, ali sigurna sam kao što vidim i u okruženju, kome je bolje a kome je teže.

Najsvežiji primer, kada je Crna Gora proglasila državnost, bio je argument o smanjenju državne administracije... Kada saberemo koliko ih ima u Srbiji (pa još koliko u Crnoj Gori) ne bih rekla da je teret manji.

Neki zagovornici autonomije, koji priželjkuju samostalnost i ubrzano priključenje EU, zaboravljaju dosta toga pa čak i da je to sve ipak jedna duža procedura... Samo da ih podsetim da treba vremena do proglašenja, pa ostalo, pa da dobiju datum o početku pregovora... Ja bih da zamolim, pretpostavljam da su im namere poštene, da im je dosta teškog života i raznih naopakosti u državi, da ne trošimo energiju bez veze, da je ne rasipamo uzalud, nego da se udružimo i transformišemo sistem.


uros_vozdovac uros_vozdovac 10:00 13.04.2013

A jel` bio

Miroslav Šolević? Čisto da nas želja mine...
Obren Markov Obren Markov 12:10 13.04.2013

Re: A jel` bio

uros_vozdovac
Miroslav Šolević? Čisto da nas želja mine...




(ali, hbg, nije... navodno je viđen Božović, od seniora...)
cikaron cikaron 10:05 13.04.2013

Ko laze? DS ili SNS

SNS je pozvala pokrajinskog funkcionera te stranke Miroslava Vasina da podnese ostavku ako se utvrdi da nisu tačne njegove tvrdnje da su u Novom Sadu na mitingu bili ljudi iz Vranja.

Napredanjaci su optužili DS da su danima plasirali neistine o prirodi skupa protiv vojvođanskog premijera Bojana Pajtića u Novom Sadu.

"DS već danima plasira brutalne laži o broju učesnika, o mestima iz kojih su učesnici skupa došli, i sve to samo sa jednim ciljem, da bi po svaku cenu očuvali svoje fotelje", navodi SNS u saopštenju.

SNS je iskazala spremnost da zainteresovanim ustupi sve snimke jučerašnjeg skupa u Novom Sadu na detaljnu analizu zbog tvrdnji pokrajinskog funkcionera DS Miroslava Vasina.

Vasin je juče rekao da na skupu u Novom Sadu nije bilo ni 10.000 aktivista stranaka koje imaju državnu vlast, već bi se moglo reći da je "bilo više autobusa, nego ljudi", a među njima malo građana Vojvodine, i vrlo malo građana Novog Sada.

SNS je zato zatražila od Vasina da "pronađe i jednog jedinog čoveka iz Vranja, pošto je govorio o tome, služeći se prebrojavanjem krvnih zrnaca, da su Vranjanci odlučivali o sudbini Vojvodine".

Naprednjaci su takođe ponovili zahtev da ostavku podnese i vođa pokrajinskih demokrata Bojan Pajtić.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 10:51 13.04.2013

demonstrant

(protestant iz Mladenovca)


a mozda je i katolik? gos' markov - kaze se demonstrant.
antioksidant antioksidant 11:04 13.04.2013

Re: demonstrant

Aleksandar Vasović
(protestant iz Mladenovca)


a mozda je i katolik? gos' markov - kaze se demonstrant.

demonstrator :)
Obren Markov Obren Markov 12:12 13.04.2013

Re: demonstrant

gos' markov - kaze se demonstrant.


Kaže se demonstrant ako su demonstracije, al' meni moj gradonačelnik kaz'o da je to protest ?
antioksidant antioksidant 12:39 13.04.2013

Re: demonstrant

al' meni moj gradonačelnik kaz'o da je to protest ?

da nije proserator?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana