Budućnost| Društvo| Istorija| Obrazovanje| Porodica

Hit Meseca

Colin_bgd RSS / 01.05.2013. u 15:30

U dvoristu moje osnovne skole, na velikom odmoru, ali i pre i posle nastave, pocetkom osamdesetih su se pevale obrade tadasnjih hitova velike jugoslovenske rok scene. Dacu dva primera, a bilo ih je jos nekoliko...

Maljciki - VIS Idoli
"Plamene zore,
bude me iz sna.
Otvaram oci,
vidim Siptara..."

Motori - Divlje Jagode
"Nose bele kapice,
o pojasu kantice...
...
Siptari, Siptari,
Siptariiiiii..."

I posle se, kao, cudimo kako i zasto smo izgubili Kosovo...

Sad, treba ovde staviti dve napomene. Jeste to bilo u periodu posle demonstracija u Pristini, ali je i tacno da smo mi (mi, ucenici O.S. "XYZ" iz Beograda) tada imali izmedju 10 i 13 godina i da smo "sentiment" prema pripadicima pomenute nacionalne manjine jedino mogli da cujemo/naucimo od starijih, cak i ako su neke tekstualne prerade pevanih pesmica bile autohtono decje. Takodje, jeste Enver Hodzina Albanija bila stvarno poslednje mesto u Evropi (i sire), i mogao se mozda razumeti podsmeh prema tom pokusaju drzave, ali nije nekako logicki izgledao blanket podsmeh i sprdnja prema onima sa kojima smo zajedno ziveli, od kojih smo kupovali burek, baklave i tulumbe u Beogradu, a sladoled u kornetu sirom jadranske obale. Nesto tu nije imalo smisla.

Kazem da smo pevali "mi" iako niti ja licno, a niti su apsolutno svi (mozda ni vecina) ucestvovali u pevanju ovoga, mada deo skolskog drustva definitivno jeste. Ne izvlacim ovo kao lazno opravdanje (da ne bude zabune, ova odbrambena recenica definitivno jeste uzrokovana podsvescu), niti kao tvrdnju da sam ja bio nesto bolji od ostalih, nego samo kao splet okolnosti i slucaja, verovatno jer sam tada vise voleo/slusao Azru i Film, nego Lipovacu i Divljan-Saper osovinu. A mozda i zato sto se takve stvari nisu izgovarale u mojoj familijarnoj porodici.

No, indikativno je ovih dana, kada smo potpisali sporazum (opet iz istih razloga pisem mi, iako ne zivim u Beogradu i Srbiji vec 20 godina) da se ne nadje niko da povuce pravu liniju izmedju onoga sto se desavalo medju beogradskom decurlijom i onoga sto se deset, dvadeset i trideset godina kasnije desava(lo) na Kosovu. Kolika je zaista kolicina mrznje prema Siptarima u srpskom drustvu, kada cak ni deca nisu bila postedjena (direktne ili indirektne, svejedno) indoktrinacije? Koliko je bilo licemerno srpsko drustvo koje se zaklinjalo drugu Titi na vecnost, a nije trebalo da prodju ni dve sekunde da miniraju i raznesu njegovu verziju drzave kralja Aleksandra u paramparcad? Koliko se necoveka krije medju ljudima u srpskoj eliti koji su momentalno, u Trenu, bili spremni da drugima rade ista ona (ne)dela kroz koja su sami prolazili, samo kada se malo pomerila/promenila ideoloska ravnoteza?

Pitanja je, nesumnjivo, vise nego odgovora, na mnoga (vecinu?) odgovor je nemoguce, ili cak nepozeljno, dati. Ili se samo kroz celokupnu papazjaniju koju jesmo sami sebi zakuvali, kao jedine konzistentne stvari provlace, glupost, aljkavost, bahatost, i onda opet glupost. Nas neumorni potpredsednik vlade Vucic je pre neki dan rekao (da li u Zagrebu bese?) kako eto, nije razumevao sta se desilo i desava u Evropi i svetu nakon pada berlinskog zida i da je zbog tog svog nerazumevanja imao stavove koje vise nema, a zbog kojih se, eto (sta ce jadan), sad malo izvinjava.

Pa izvini ti, Vucicu, molim te, ali nije bilo neophodno biti Ajnstajn da bi se videlo ne samo gde se nakon '89 drugi konkretno krecu, nego je bilo vise nego ocigledno da se mi ne krecemo u istom smeru pravca sa SVIM OSTALIM evropskim nacijama. Da smo u tom "alternativnom kretanju" cak i uspeli da stignemo na neko bolje mesto nego "svi oni ostali" to bi bilo cisto pukom slucajnoscu, a nikako kao rezultat nekog (nedajboze svesnog i mozdanog) napora. Malo smo se tukli, jer nismo umeli (ili hteli?) da radimo, a u toj tuci su nam usi odzvanjale, pa nismo nista mogli da cujemo, oci su nam bile otekle, pa nismo nista mogli da vidimo, usta su nam bila utrnula, pa nismo nista mogli da kazemo. Samo smo, dvadesetak i kusur godina, mlatarali rukama, praveci promaju i sebi i drugima.

A sve je izgledalo tako nevino. Obicna decja igra. Zezanje, takoreci... Zato pored sve visoke politike, pored sve revalorizacije proslosti i buducnosti, pored svog zaljenja i izvinjavanja (ma koliko iskreno zaista bilo) Vucicu bi najbolje bilo da se, u pauzi izmedju sastanaka povodom istorijskih sporazuma i odluka, malo proseta dvoristima beogradskih (i inih) osnovnih skola, da cuje sta danas deca pevaju. Da ne bude posle, kada ponovo bude pao neki zid (ili prozor), da nam opet nista ne bude jasno...



Komentari (219)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 10:13 02.05.2013

Re: 1

looping
Како, бре, шта је згрешио? Зајебава нас тол'ке године! Све као донеће неки поклон, а кад дође та Нова година, патка међу очи!

Pa jel bi ti donosio poklone da ti neko tako peva?




Јесте, вала, у праву си... Мада смо увек то певали баш онако како си ти цитирао, са звездицама...
maksa83 maksa83 10:23 02.05.2013

Re: 1

E sad će da se opet javi ekipa sa: "Kod mene toga nije bilo. Nit' je ko pevao, niti je ko branio.

Džaba poricanje, ovo je zimus slikano u podnožju Avale:



Ajmo sad ruke gore, ko je pevao, ko nije, ko je falširao namerno, ko je samo mrmljao pošto ne zna reči...
kukusigameni kukusigameni 10:25 02.05.2013

Re: 1

maksa83
Džaba poricanje, ovo je zimus slikano u podnožju Avale:

Jel videla ovo Nataša Kandić?
Mislim, Helsinki, Finska i te munje...
tasadebeli tasadebeli 10:26 02.05.2013

Re: 1

maksa83
E sad će da se opet javi ekipa sa: "Kod mene toga nije bilo. Nit' je ko pevao, niti je ko branio.

Džaba poricanje, ovo je zimus slikano u podnožju Avale:



Ajmo sad ruke gore, ko je pevao, ko nije, ko je falširao namerno, ko je samo mrmljao pošto ne zna reči...


Тако и треба са том стоком! Гори је од Шиптара!

EDIT: А како се спрема ирвасовина? Мора у пац, јел'да? Са додатком шведске гранчице? Ал' шта после? Гулаш?
maksa83 maksa83 10:38 02.05.2013

Re: 1

EDIT: А како се спрема ирвасовина? Мора у пац, јел'да? Са додатком шведске гранчице? Ал' шта после? Гулаш?

Irvasovina se servira predinstana pa obrnuta na ražnju jedno 3 sata (može električni), odozgo se narenda Deda Mraz, ono što pretekne od dedamrazovine može da se stavi da se kiseli. Bar su mene tako učili od malih nogu...
tetris tetris 18:21 02.05.2013

Re: 1

maksa83
Irvasovina se servira predinstana pa obrnuta na ražnju jedno 3 sata (može električni), odozgo se narenda Deda Mraz, ono što pretekne od dedamrazovine može da se stavi da se kiseli. Bar su mene tako učili od malih nogu...


Recept ti nije kompletan bez preporuke vina koje ide uz taj obrok
zilikaka zilikaka 19:07 02.05.2013

Re: 1

Моје сећање на певање у гимназији је понешто другачије... Памтим, рецимо, да су 1982. у Тринаестој београдској хтели две недеље пред крај школске године да избаце десетак матураната зато што су у дворишту школе певали о војводи Синђелићу и остале популарне песме са тадашњих прослава српске нове године.


A umelo to da bude i smešno.

Ja imala školskog druga, pola Hrvat, pola Mađar. Rođendan mu bio 10. januara, al se uvek kod njega u stanu slavilo 13. I dočekivala ponoć.

Aj, to je privatno, al negde u to vreme, zaglavilo poveće društvo u kafani te večeri. Sve klinci, srednjoškolci i eventualno do 20 godina.
Normalno, u neko doba počnu da poručuju iz očekivanog repartoara, kad, u neko doba, evo ih i drugovi službena lica.

Zaustave slavlje, krenu da legitimišu oko stola, i uredno zapisuju. Jednog momenta frka. Jedan pružio ličnu kartu u kojoj piše da se zove recimo Zoltan Tot.

Drug organ u frci, vraća mu dokumenta bez upisivanja, al se sad svi ostali, uključujući i vlasnika sporne lične karte ukopistili. Ima da piše i njega! Kakva je to diskriminacija na nacionalnoj osnovi?!

...i tako se nekako drugovi organi povukoše, i prošlo sve bez prevelike galame.


ladyhawk ladyhawk 22:01 02.05.2013

Re: 1 IGRALE SE DELIJE

Negde 1984-5. Nis bese domacin Seoske olimpijade Srbije, valjda po zasluzi
Nasa skola izabrana da bude deo kulturno-umetnickog programa na ceremoniji otvaranja. Nastavnica koja nas je spremala htela da izvedemo savremenu koreografiju uz pesmu Igrale se delije. Bila zena opcinjena Petrom Slajem. Mi devojcice da umremo od sramote, zar uz narodnjake da nastupamo?! Kad, stize aber od strane politicki osvescenih u opstini. Zabranjeno je pustati tu pesmu jer je nacionalisticka. Zivo se zacudismo, al' nasoj sreci nikad kraja, igrale smo uz Uspavanku za Radmilu M.
Sad nedavno cujem da je ta pesma i dalje tabu
freehand freehand 22:10 02.05.2013

Re: 1

A umelo to da bude i smešno.

Ja imala školskog druga, pola Hrvat, pola Mađar. Rođendan mu bio 10. januara, al se uvek kod njega u stanu slavilo 13. I dočekivala ponoć.

Više od deset godina se srpska nova godina (šta god to bilo) dočekivala kod Pere Cige. Kome nadimak kaže da nije Rom (za to hoće gadno da opsuje) nego Cigan.
Beli, doduše, al ko Beli Bora.
O doživljajima sa ti hproslava njegovog rođendana nekom drugom prilikom.
I podrazumeva se da su službena lica dolazila pred zoru i ostajala do posle doručka.
tasadebeli tasadebeli 08:45 07.05.2013

Re: 1

zilikaka
A umelo to da bude i smešno...


Имађах друга у ЈНА, именом и презименом Споменко Тетеши из Новог Сада... Запази, Споменко, па Тетеши...

Само је њему она гомила Шиптара у смб униформама упућивала прекоре: "Тетеш, немој да провокираш!"

Нико други их и није "провокирао" сем Тетеши баћија.

Шта ћеш, психоделија звана СФРЈ...
noboole noboole 17:05 01.05.2013

.

Evo ja sam isao u jednu od osnovnih skola za mafiju u Munze (u to vreme) i ne secam se da smo ikada to pevali. Jedino sto su se, tebra, najnapredniji lemali bez zadrske, po mogucstvu igrackama dobijenim secenjem debelog kabla.
maksa83 maksa83 10:03 02.05.2013

Re: .

Evo ja sam isao u jednu od osnovnih skola za mafiju u Munze (u to vreme) i ne secam se da smo ikada to pevali.

Q: Kako se zove dečiji hor u Zemunu?
A: Kalibri.
freehand freehand 17:36 01.05.2013

Najelitnija je

bila Lepoglava. Primer druga Moše je više nego dovoljan.
Kako se stvara i neguje bratstvo i jedinstvo.
A ovaj oposum
Koliko je bilo licemerno srpsko drustvo koje se zaklinjalo drugu Titi na vecnost, a nije trebalo da prodju ni dve sekunde da miniraju i raznesu njegovu verziju drzave kralja Aleksandra u paramparcad?

gubi iz vida, kad se već prave te istorijske konstrukcije, Titove slike na magarcu.
Toga se Šumadinci nisu setili.
Doduše, bila je jedna Titova slika na jednom košu, al to je bilo besmisleno budalesanje.

Što se netom probuđenog Vučića , pak, tiče:
Nas neumorni potpredsednik vlade Vucic je pre neki dan rekao (da li u Zagrebu bese?) kako eto, nije razumevao sta se desilo i desava u Evropi i svetu nakon pada berlinskog zida i da je zbog tog svog nerazumevanja imao stavove koje vise nema, a zbog kojih se, eto (sta ce jadan), sad malo izvinjava.

mislim a i život to potvrđuje, da konjska glava u krevetu ima mnogo delotvorniji uticaj na otrežnjavanje i spoznavanje realnosti od umivanja ladnom vodom i trljanja očiju.
Goran Vučković Goran Vučković 17:40 01.05.2013

Re: Najelitnija je

mislim a i život to potvrđuje, da konjska glava u krevetu ima mnogo delotvorniji uticaj na otrežnjavanje i spoznavanje realnosti od umivanja ladnom vodom i trljanja očiju.

Da nije ipak Vesna Pešić?
freehand freehand 17:41 01.05.2013

Re: Najelitnija je

Goran Vučković
mislim a i život to potvrđuje, da konjska glava u krevetu ima mnogo delotvorniji uticaj na otrežnjavanje i spoznavanje realnosti od umivanja ladnom vodom i trljanja očiju.

Da nije ipak Vesna Pešić?

Vesna Pešić u krevetu?
Oćeš i ovaj da te banuje?

dragan7557 dragan7557 18:03 01.05.2013

Re: Najelitnija je

freehand
Goran Vučković
mislim a i život to potvrđuje, da konjska glava u krevetu ima mnogo delotvorniji uticaj na otrežnjavanje i spoznavanje realnosti od umivanja ladnom vodom i trljanja očiju.

Da nije ipak Vesna Pešić?

Vesna Pešić u krevetu?
Oćeš i ovaj da te banuje?





cerski
Colin_bgd Colin_bgd 18:37 01.05.2013

Re: Najelitnija je

Najelitnija je
bila Lepoglava.

O, ima se (glava), moze se...
freehand freehand 18:40 01.05.2013

Re: Najelitnija je

Colin_bgd
Najelitnija je
bila Lepoglava.

O, ima se (glava), moze se...

Šta si sad rekao?
Vitz neki?
Colin_bgd Colin_bgd 18:45 01.05.2013

Re: Najelitnija je

freehand
Colin_bgd
Najelitnija je
bila Lepoglava.

O, ima se (glava), moze se...

Šta si sad rekao?
Vitz neki?

Ajde, freehand, malo baci recnik iza sofe, da pricamo ko ljudi... Nemoj bas apsolutno sve bukvalno... Pliz...
ladyhawk ladyhawk 17:50 01.05.2013

Nikad cula za te pesmice

Ali zato mi je strina, rodjena 1954. u Istri, pricala da oni nikad u skoli nisu imali hrvatsko-srpski jezik vec samo hrvatski.
Isto tako, kada je moj muz pocetkom osamdesetih bio s drugom u poseti njegovoj familiji u Borovu, dok su momcici komentarisali neku fudbalsku utakmicu sedeci u lokalnoj kafani, ustao im je neki badza i dreknuo da se kaze NOGOMET, a ne fudbal.
I jos, kad sam s drustvom letovala u Makarskoj 1987. komentarisli smo, sedeci u nekoj kafanskoj basti, kao nam je more prekrasno. Na to nam je konobarica odbrusila da to nije nase more, vec NJIHOVO. Ostali smo sokirani.

Hocu da kazem, nikad nisam cula ni u skoli, ni na niskim ulicama, ni u svojoj porodici, zlonamerne komentare protiv neke druge bratsvojedinstvene nacije SFRJ.
Zato bih rekla da je vrlo pogresno generalizovati usamljene slucajeve iz neke elitne beogradske skole. Nikako ne pristajem na to da nas trpas u isti kos. Ili smo, mozda, mi iz "unutrasnjosti" sve vreme ziveli u nekom paralelnom svetu?
Colin_bgd Colin_bgd 18:32 01.05.2013

Re: Nikad cula za te pesmice

ladyhawk
Ali zato mi je strina, rodjena 1954. u Istri, pricala da oni nikad u skoli nisu imali hrvatsko-srpski jezik vec samo hrvatski.
Isto tako, kada je moj muz pocetkom osamdesetih bio s drugom u poseti njegovoj familiji u Borovu, dok su momcici komentarisali neku fudbalsku utakmicu sedeci u lokalnoj kafani, ustao im je neki badza i dreknuo da se kaze NOGOMET, a ne fudbal.
I jos, kad sam s drustvom letovala u Makarskoj 1987. komentarisli smo, sedeci u nekoj kafanskoj basti, kao nam je more prekrasno. Na to nam je konobarica odbrusila da to nije nase more, vec NJIHOVO. Ostali smo sokirani.

Hocu da kazem, nikad nisam cula ni u skoli, ni na niskim ulicama, ni u svojoj porodici, zlonamerne komentare protiv neke druge bratsvojedinstvene nacije SFRJ.
Zato bih rekla da je vrlo pogresno generalizovati usamljene slucajeve iz neke elitne beogradske skole. Nikako ne pristajem na to da nas trpas u isti kos. Ili smo, mozda, mi iz "unutrasnjosti" sve vreme ziveli u nekom paralelnom svetu?

Da sam, igrom slucaja, isao u najelitniju skolu u Zagrebu, pisao bih blogove protiv onoga o cemu tvoj komentar govori... Vrlo prosto, a toliko komplikovano...
savamala savamala 18:39 01.05.2013

Re: Nikad cula za te pesmice

Da sam, igrom slucaja, isao u najelitniju skolu u Zagrebu, pisao bih blogove protiv onoga o cemu tvoj komentar govori... Vrlo prosto, a toliko komplikovano.


Хоћеш рећи да ти чистиш сопствено двориште. Племенито, нема шта.
Colin_bgd Colin_bgd 18:44 01.05.2013

Re: Nikad cula za te pesmice

savamala
Da sam, igrom slucaja, isao u najelitniju skolu u Zagrebu, pisao bih blogove protiv onoga o cemu tvoj komentar govori... Vrlo prosto, a toliko komplikovano.


Хоћеш рећи да ти чистиш сопствено двориште. Племенито, нема шта.

Nema tu nista plemenito. Ciscenje tudjeg je trespass, pitaj svog prijatelja pravnika da ti objasni...
savamala savamala 19:23 01.05.2013

Re: Nikad cula za te pesmice

Ciscenje tudjeg je trespass, pitaj svog prijatelja pravnika da ti objasni...


Важи, питаћу. Једино ми није јасно одакле вам толика воља и жеља да запишавате и засеравате ово наше двориште.
omega68 omega68 17:53 01.05.2013

Coline

naleteh na jedan citat pa sačuvah za tebe:
Čak i kod ljudi istančanog ukusa, videti Caputt Kurcia Malapartea, ili celokupan opus Borislava Pekića. Ili vesternizovano rusko plemstvo - opsednuto "engleskim liberalizmom"! - O! To je glupo - glupo i postidno, jer ta "šarmantna anglosaksonska rasa je prokleto sirova". Bez boje i muzike. Bez ukusa. I prokleto lišena duha - ona uopšte, ali uopšte ne učestvuje, u tkanju sublimne duhovnosti. Primer: uporediti Englesku i Rumuniju, taj "periferni evropski narod", pa razmisliti šta su jedni a šta drugi dali evropskoj duhovnosti XX veka, i na čijoj je strani prednost. Na strani Konstantina Brankušija ili dosadnog Henri Mura? Na strani Siorana i Elijadea ili Špenglerovog podražavaoca Tojbija? Ali Rumuni su "cigani" i "secikese", a Englezi "tako šarmant". Oh! Ali Rumuni su pesnici, "zanesenjaci", "Geti", ti "najhrabriji i najplemenitiji od svih Tračana" (po Herodotu), a Englezi sluzave račundžije. Anglosaksonska karmen se kaže - "Bitlsi su najznačajnija muzička pojava od Johanesa Bramsa naovamo" - značajni od Stravinskog, Šostakoviča i Malera. To se kupuje i prodaje, zveckaju u šakama staklići, dražesno svetlucavi - i jeftini. "Šenule kultura". I valjda zbog te ljubavi za subkulturu, za ono "površno", "blesasto", "duhovito" (npr: "Leteći cirkus Monti Pajtona", Englezi su "haj".
Colin_bgd Colin_bgd 20:12 01.05.2013

Re: Coline

naleteh na jedan citat pa sačuvah za tebe

Evo i tebi jedan citat...

"And anytime you feel the pain, hey Jude, refrain..."
Spiridon Spiridon 20:07 01.05.2013

..

G.Cross G.Cross 20:40 01.05.2013

Ubi, zakolji

Dve hiljade i neke odlucio sam da moj sin nauci Srpski . Tada ga nije govorio a imao je 6 godina(zasto ga do tada nije naucio je druga prica). Ja sredim da ode na Kopaonik u skolu kosarke preko leta. Odvedem ga tamo i on ostane 2 nedelje. Ja sam u medjuvremenu poslom putovao po svetu.

Posle dve nedelje odlazim da ga pokupim i on sav ponosan kaze : Tata naucio sam pesmu na Srpkom !! Koju ? Kazem ja. A on Otpeva : Ubi , zakolji da Siptar ne postoji...E jebi ga, rekoh ja, naucicu te sam Srpski...
freehand freehand 20:54 01.05.2013

Re: Ubi, zakolji

G.Cross
Dve hiljade i neke odlucio sam da moj sin nauci Srpski . Tada ga nije govorio a imao je 6 godina(zasto ga do tada nije naucio je druga prica). Ja sredim da ode na Kopaonik u skolu kosarke preko leta. Odvedem ga tamo i on ostane 2 nedelje. Ja sam u medjuvremenu poslom putovao po svetu.

Posle dve nedelje odlazim da ga pokupim i on sav ponosan kaze : Tata naucio sam pesmu na Srpkom !! Koju ? Kazem ja. A on Otpeva : Ubi , zakolji da Siptar ne postoji...E jebi ga, rekoh ja, naucicu te sam Srpski...

Elitna škola košarke?
highshalfbooze highshalfbooze 22:14 01.05.2013

Re: Ubi, zakolji

Elitna škola košarke?


Da... početkom devedesetih je isplivala elita koja je ostala da radi sa decom u sportu. Vidim da su prilično napredovali.
freehand freehand 22:19 01.05.2013

Re: Ubi, zakolji

highshalfbooze
Elitna škola košarke?


Da... početkom devedesetih je isplivala elita koja je ostala da radi sa decom u sportu. Vidim da su prilično napredovali.

Ova elita koja je Kolina školovala rasla je malo ranije.
Kao i ona srbenavrbe. To su bile socijalističke škole, decentne i suptilne.
highshalfbooze highshalfbooze 06:37 02.05.2013

Re: Ubi, zakolji

Koja je tvoja poruka? Da su u socijalističkim školama školovani nacionalisti? Zar parola "Srbe na vrbe" nije postojala pre socijalizma? Ti se nisi školovao u socijalističkoj školi?
freehand freehand 08:33 02.05.2013

Re: Ubi, zakolji

highshalfbooze
Koja je tvoja poruka? Da su u socijalističkim školama školovani nacionalisti? Zar parola "Srbe na vrbe" nije postojala pre socijalizma? Ti se nisi školovao u socijalističkoj školi?

Nemam naročitu poruku. Sem da svako vreme ima svoje elitne pevače a da generalizacije završavaju u problemu sa činjenicama.
Ja nisam pevao, ali sam čitao Bobu Selenića, "Prijatelje sa Kosančićevog venca".
Toplo preporučujem.
Milan Novković Milan Novković 18:19 02.05.2013

Re: Ubi, zakolji

naucicu te sam Srpski

Možda da probaš da ti dete gleda neku špansku sapunicu (ako ne govori španski) sa titlovima na srpskom - moja starija ćerka je tako značajno napredovala u govoru, a postala potpuno "brza" i tečna u ćirilici
G.Cross G.Cross 22:11 03.05.2013

Re: Ubi, zakolji

Ma kakva god da je elitna ili ne, mene i moje novce vise videti nece.

Mogu da nastave da kolju ali bez moje dece.
dr.wagner dr.wagner 21:09 01.05.2013

Nisam znao ...

... večer

-Nisam ni slutio koliko ste vi svi politički korektni ....

-Mi ovdje (RH), Šiptare zovemo Šiptari ... i prije i sada
... a vidim kako je to kod vas smrthi grijeh

-Pa oni sami sebe zovu Šiptari ... čak i ovi "naši" Janjevci ...
... nedavno mi je jedan kazao "... sada će tebi Šiptar da objasni ... tebi ..."

-Pa meni su ovdje govorili da sam Srbin ... (ovo Šiptar nije ni "upola" ... )


Wagner


P.S.

Naravno , čestitke za 1.maj , smrt fašizmu , živio drug Tito ... i tako to ...



freehand freehand 21:19 01.05.2013

Re: Nisam znao ...

dr.wagner
... večer

-Nisam ni slutio koliko ste vi svi politički korektni ....

-Mi ovdje (RH), Šiptare zovemo Šiptari ... i prije i sada
... a vidim kako je to kod vas smrthi grijeh

-Pa oni sami sebe zovu Šiptari ... čak i ovi "naši" Janjevci ...
... nedavno mi je jedan kazao "... sada će tebi Šiptar da objasni ... tebi ..."

-Pa meni su ovdje govorili da sam Srbin ... (ovo Šiptar nije ni "upola" ... )


Wagner


P.S.

Naravno , čestitke za 1.maj , smrt fašizmu , živio drug Tito ... i tako to ...




E dr Waginer, ti si nekad pravo osveženje na ovom blogu.
U stvai, ti si najčešće pravo osveženje na ovom blogu.
mariopan mariopan 21:43 01.05.2013

Re: Nisam znao ...

freehand
E dr Waginer, ti si nekad pravo osveženje na ovom blogu.
U stvai, ti si najčešće pravo osveženje na ovom blogu.



inco inco 09:44 03.05.2013

Re: Nisam znao ...

dr.wagner
-Pa oni sami sebe zovu Šiptari ... čak i ovi "naši" Janjevci ...
... nedavno mi je jedan kazao "... sada će tebi Šiptar da objasni ... tebi ..."


I crnci u USofA 'tepaju' jedni drugima sa nigger, pa čik prošetaj Bruklinom (posebno Brownsville) il' Harlemom i oslovi nekog sa nigger. Velike su šanse da to u momentu bude okvalifikovano zaista kao smrtni greh, sa naglaskom na ovo 'smrtni'. A da ne pričamo o manje pacifikovanim sredinama diljem te mrske nam skupine država...

Ako se i izvučeš bez težih posledica koje bi te ostavile nemim do kraja života, probaj posle da pojasniš kako zaista ne vidiš problem u tome što si ih nazvao onako kako oni sami sebe nazivaju. Bonus poeni ako je doktor koji te krpi crnac a ti kažeš nešto u stilu 'Why would they beat me for calling them niggers, that's how they call each other?'.
Colin_bgd Colin_bgd 10:17 03.05.2013

Re: Nisam znao ...

probaj posle da pojasniš kako zaista ne vidiš problem u tome što si ih nazvao onako kako oni sami sebe nazivaju.

Ma sta ti znas, vidis da je ekipa vec objasnila stvari. Narocito one stvari koje uopste nisu bile niti promovisane niti propagirane u tekstu mog bloga...
savamala savamala 10:24 03.05.2013

Re: Nisam znao ...

I crnci u USofA 'tepaju' jedni drugima sa nigger, pa čik prošetaj Bruklinom (posebno Brownsville) il' Harlemom i oslovi nekog sa nigger.


Говориш глупости. Између nigger и Шиптар не постоји никаква аналогија. Чик мало размисли, није забрањено.
Colin_bgd Colin_bgd 10:26 03.05.2013

Re: Nisam znao ...

Између nigger и Шиптар не постоји никаква аналогија.

Mozda postoji tacno onolika analogija kolika postoji izmedju Kosova i RepublikeSrpske...
freehand freehand 11:04 03.05.2013

Re: Nisam znao ...

Colin_bgd
Између nigger и Шиптар не постоји никаква аналогија.

Mozda postoji tacno onolika analogija kolika postoji izmedju Kosova i RepublikeSrpske...

...a do Srebrenice...
blogovatelj blogovatelj 13:50 03.05.2013

Re: Nisam znao ...

..a do Srebrenice...


...nije dalek put...
alselone alselone 21:14 01.05.2013

Zato smo dovde i dogurali

Kad nam su nam plus/minus Kolini elita.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:27 01.05.2013

Re: Ubi, zakolji

Elitna škola košarke?



usput
gleda neko dominaciju bavarske,u barsi?
savamala savamala 21:35 01.05.2013

Re: Zato smo dovde i dogurali

Zato smo dovde i dogurali
Kad nam su nam plus/minus Kolini elita.


Нисмо ми још ни кренули и тек ћемо да гурамо и догурамо са садашњом плански формираном елитом. Колин и Колини су само мање или више неуспешни примерци из ранијег периода, тек нам долазе права елита, скројена по мери.
mariopan mariopan 21:39 01.05.2013

Re: Zato smo dovde i dogurali

тек нам долазе права елита, скројена по мери.

Pu pu pomeri se smesta
alselone alselone 21:41 01.05.2013

Re: Ubi, zakolji

gleda neko dominaciju bavarske,u barsi?


Ja b' gled'o al nemam kako. Striming ne radi. Mogu samo da gledam u flashscore.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:54 01.05.2013

Re: Ubi, zakolji

Striming ne radi. Mogu samo da gledam u flashscore.



pa di si ti ,alse? ovo se prenosilo na rts-u
u pauzi između dve serije

nisi valjda roštiljao
(ja sam se odlučio za sladoled,limunadu i hladovinu jedne lipe)
alselone alselone 22:22 01.05.2013

Re: Ubi, zakolji

pa di si ti ,alse?


U elitnoj drzavi.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:28 01.05.2013

Re: Ubi, zakolji

U elitnoj drzavi.

dragan7557 dragan7557 10:00 02.05.2013

Re: Zato smo dovde i dogurali

alselone
Kad nam su nam plus/minus Kolini elita.

Mani bre dobro je da smo ostali živi od silnih Ideologa, Elite i Avangarde, a Kolin spada u Poštenu Inteligentsiju.

cerski
Ribozom Ribozom 16:53 02.05.2013

Re: Zato smo dovde i dogurali

@savamala
тек нам долазе права елита, скројена по мери.


Kad nas vec plasis, red bi bio i da pojasnis?
maksa83 maksa83 17:20 02.05.2013

Re: Zato smo dovde i dogurali

Kad nas vec plasis, red bi bio i da pojasnis?

Lepo, za svaku priliku po jedan.

dragan7557 dragan7557 18:14 02.05.2013

Re:sad tek viđo' bre!

maksa83
Kad nas vec plasis, red bi bio i da pojasnis?

Lepo, za svaku priliku po jedan.


U ime babuš.. pardon bre,

baćuške, sram te bilo bre, i kvit!

Probaj tako da zajebavaš Buša, Berluskonija il makar Angelinu, bre!

Sram te bilo bre!

cerski
maksa83 maksa83 18:34 02.05.2013

Re: Re:sad tek viđo' bre!

Probaj tako da zajebavaš Buša, Berluskonija il makar Angelinu, bre!

Zato što je gledalac iz ... neke več pečalbe ... to tražio.



Ova druga dvojica su previše lake mete.
alselone alselone 18:43 02.05.2013

Re: Zato smo dovde i dogurali

Poštenu Inteligentsiju.


Posten verujem da jeste...
dragan7557 dragan7557 19:07 02.05.2013

Re: Re:sad tek viđo' bre!


maksa83
Probaj tako da zajebavaš Buša, Berluskonija il makar Angelinu, bre!

Zato što je gledalac iz ... neke več pečalbe ... to tražio.



Ova druga dvojica su previše lake mete.

Imperatorka, bre! 'Si vid'o!

Državni šport-ret

cerski
dragan7557 dragan7557 19:08 02.05.2013

Re: Zato smo dovde i dogurali

alselone
Poštenu Inteligentsiju.


Posten verujem da jeste...

Pa da ti verujem na reč.

cerski
mirelarado mirelarado 22:30 02.05.2013

Re: Re:sad tek viđo' bre!

Ova druga dvojica su previše lake mete.


Јесу, али уснули Берлуска за мене је превелико искушење. Мислим, штета да се баци:


tasadebeli tasadebeli 08:28 07.05.2013

Re: Re:sad tek viđo' bre!

maksa83
Probaj tako da zajebavaš Buša, Berluskonija il makar Angelinu, bre!

Zato što je gledalac iz ... neke več pečalbe ... to tražio.



Ova druga dvojica su previše lake mete.


Код мене, Максо, ова сличка не помаже... Не носи кригле пива у рукама...
MeHiLow MeHiLow 01:40 02.05.2013

Pevalo se, pevalo

Pevali smo i mi, u ne tako elitnoj beogradsko-predgradskoj OŠ, sve uz zvuke harmonike. I sad, evo ih ovi svi sablažnjeni kao "ju gde to bilo nije to kod nas šta izmišljaš", pa jebote, nema ni kod mene u kući mašina za sudove, pa postoji tamo negde u buržujskim kućama PRIČALI MI LJUDI a i vido sam, a pravo da vam kažem, imam potvrdu s najvišeg mesta, stići će uskoro i u moju kuću jedna.

I tako su preko tih pesmica i dece u školi koja su raspevanih zlatnih grla pevali red koksa, red šiptara, stigle mašine za sudove u mnoge kuće u kojima se inače pralo ručno, ali jebiga, ta neka nova deca tražila mašine. Energent: šiptari. Može i Hrvati ili balije, što da ne.

Ajd sad ozbiljno, da ne trolujem (što inače ne znači uopšte ono što vi ovde na blogu mislite, nego ono šta ja sada ovde radim - ko hoće da mu objasnim nek se javi, već sam objašnjavao par puta, ali imam energije, još za par puta) - čovek vam skreće pažnju na to koliko je određena vrsta razmišljanja lagano zapaćivana, memetski što bi rekao Dokins seronja matori, u tadašnjem društvu srpskom - ili usko-elitno beogradskom, kao uzorku - određena vrsta rasizma (NEEE KAKAV RASIZAM TO NEMA U SRBIJI JER NEMAMO CRNCE A I KAD SMO IH IMALI U VREME NESVRSTANIH I BAŠ SMO IH VOLELI TAD SI BRE MOGO NA KLUPU DA LEGNEŠ DA SPAVAŠ GDE SI TEO PLATA BILA ILJADU MARAKA LETOVANJE U MAKARSKOJ). I to na jedan sistemski, organski način, uvek postojala latentno, a onda se i pomalo širila ko zeldi zemunskim kejem, onako, utuvljivala se u malo više glava nego inače. Šiptar - pogrdna reč. Cigan(in) - pogrdna reč. Peder - pogrdna reč. Uvek bilo među Srbima, nemojte da se foliramo. Ali neee, ovaj Colin kenja po nama, ajde svi bendvegon bukake na njega vedete blogovstva B92, dosta su bre nas Srbe ocrnjavali, MI BRE! Koga zabole što je to što čovek piše stvarno bilo tako i što ima smisla razmišljati o tome šta deca pevaju i koliko je to odraz društvenih stavova ili ih čak oblikuje. Ma jok, ajde nešto da serendamo, nervira nas.

I ajde da se iščuđavamo što je problem nazvati Albanca Šiptarom "kad i oni sebe tako zovu"? Pa to je baš problem, rođaci, ONI SEBE TAKO ZOVU, a mi nismo ONI. I ajmo malo autentičnog rasizma: idi probaj crncu da kažeš "jo niga" tamo u Komptonu, čikam te, objasni mu "ALI VI SEBE TAKO ZOVETE" i on će ti praktično objasniti gde je tu problem, analno verovatno, glokom 36 skoro sigurno. "Ali, Mehilow, nigger su belci nadenuli crnicma, a na albanskom se kaže..." Da da da, kod njih je reč o "reaproprijaciji" pogrdnog imena, kao što je i kod gejeva sa rečju "queer", ali kod nas je u stvari stvar još prostija. "Šiptar" na srpskom znači brate ŠIPTAR. Jebote, koji si ptarši. Smrdiš ko šiptar. Kaka ti je to šiptarska jakna? Kakvi su vam to šiptarski komentari?
blogovatelj blogovatelj 05:18 02.05.2013

Re: Pevalo se, pevalo

Pevalo se, pevalo


A da probaš češće da stavljaš tačke i zareze u tekst? I da misaone celine češće pakuješ u posebne pasuse?
Bilo bi čitljivije.
looping looping 05:42 02.05.2013

Re: Pevalo se, pevalo

Pevali smo i mi, u ne tako elitnoj beogradsko-predgradskoj OŠ, sve uz zvuke harmonike. I sad, evo ih ovi svi sablažnjeni kao "ju gde to bilo nije to kod nas šta izmišljaš"

Da se napravi jedan poseban blog da se vidi ko je pevao a ko nije pevao.
Jer nema smisla da ako ja nisam pevao a deklarisem se kao srbin da me neko ocrnjuje po blogovima. I na kraju krajeva da onaj ko je pevao prizna da je pogresio. Kao i Vucic pre neki dan sto je priznao.
savamala savamala 06:32 02.05.2013

Re: Pevalo se, pevalo

Pa to je baš problem, rođaci, ONI SEBE TAKO ZOVU, a mi nismo ONI. I ajmo malo autentičnog rasizma: idi probaj crncu da kažeš "jo niga" tamo u Komptonu, čikam te, objasni mu "ALI VI SEBE TAKO ZOVETE" i on će ti praktično objasniti gde je tu problem, analno verovatno, glokom 36 skoro sigurno.


Гомила неповезаних мисли, готово дијагностичких. Ипак, ред је да се направи разлика између нечега што је сленг (нигер) и службеног и општеприхваћеног као што је Шиптар. Или, можда и није ред, када ”елита” проговори.
Colin_bgd Colin_bgd 07:33 02.05.2013

Re: Pevalo se, pevalo

MeHiLow

Hvala ti na ovom afirmativnom komentaru da nisam ja bas tako odvratan... po nas...

Ali moram da ti dam i jednu zamerku/ispravku, kazes:
čovek vam skreće pažnju na to koliko je određena vrsta razmišljanja lagano zapaćivana, memetski što bi rekao Dokins seronja matori...

Ne skrecem ja toliko paznju njima, koliko sebi... A to sto stavljam na blog, to je cisti, neki "____izam"...
tasadebeli tasadebeli 12:42 02.05.2013

А сјај у окицама?

A sve je izgledalo tako nevino. Obicna decja igra. Zezanje, takoreci... Zato pored sve visoke politike, pored sve revalorizacije proslosti i buducnosti, pored svog zaljenja i izvinjavanja (ma koliko iskreno zaista bilo) Vucicu bi najbolje bilo da se, u pauzi izmedju sastanaka povodom istorijskih sporazuma i odluka, malo proseta dvoristima beogradskih (i inih) osnovnih skola, da cuje sta danas deca pevaju. Da ne bude posle, kada ponovo bude pao neki zid (ili prozor), da nam opet nista ne bude jasno...


Ма да видиш само како мојим шестацима засијају окице када се при читању неке народне епске песме помене како "...Марко сјече Турке на буљуке..."! Нарочито овима чији су родитељи морали да побегну из Босне и Хрватске... Не може ту да промени ствари ни сто Вучића и Дачића, ни хиљаду молитвених доручака у Вашингтону или ручкова у америчкој амбасади... Шта ћеш, генетика је то! Увек је јаче оно урођено од оног стеченог... Барем овде на Балкану.

Ал'немој да се секираш, ти ионако ниси овде на Балкану, па то не треба да те брине... Хебига, свака Енглеска има своје Ирце или Шкоте...

golubica.bg golubica.bg 11:51 03.05.2013

Re: А сјај у окицама?

tasadebeli
Ма да видиш само како мојим шестацима засијају окице када се при читању неке народне епске песме помене како "...Марко сјече Турке на буљуке..."! Нарочито овима чији су родитељи морали да побегну из Босне и Хрватске... Не може ту да промени ствари ни сто Вучића и Дачића, ни хиљаду молитвених доручака у Вашингтону или ручкова у америчкој амбасади... Шта ћеш, генетика је то! Увек је јаче оно урођено од оног стеченог... Барем овде на Балкану.


Ovo o čemu pričaš je zapravo školski primer stečenog.
tasadebeli tasadebeli 08:26 07.05.2013

Re: А сјај у окицама?

golubica.bg
tasadebeli
Ма да видиш само како мојим шестацима засијају окице када се при читању неке народне епске песме помене како "...Марко сјече Турке на буљуке..."! Нарочито овима чији су родитељи морали да побегну из Босне и Хрватске... Не може ту да промени ствари ни сто Вучића и Дачића, ни хиљаду молитвених доручака у Вашингтону или ручкова у америчкој амбасади... Шта ћеш, генетика је то! Увек је јаче оно урођено од оног стеченог... Барем овде на Балкану.


Ovo o čemu pričaš je zapravo školski primer stečenog.


Ма наравно, Голубице, али можемо ваљда и ми мало да замењујемо тезе. Зашто би то било допуштено само овим "антистаљинистима" који себе називају либерали...
omega68 omega68 21:16 02.05.2013

Slike nam govore




Visoki Dečani


Pećka Patrijaršija
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:05 03.05.2013

U sridu

" Koliko je bilo licemerno srpsko drustvo koje se zaklinjalo drugu Titi na vecnost, a nije trebalo da prodju ni dve sekunde da miniraju i raznesu njegovu verziju drzave kralja Aleksandra u paramparcad? Koliko se necoveka krije medju ljudima u srpskoj eliti koji su momentalno, u Trenu, bili spremni da drugima rade ista ona (ne)dela kroz koja su sami prolazili, samo kada se malo pomerila/promenila ideoloska ravnoteza?".....

".....ali nije bilo neophodno biti Ajnstajn da bi se videlo ne samo gde se nakon '89 drugi konkretno krecu, nego je bilo vise nego ocigledno da se mi ne krecemo u istom smeru pravca sa SVIM OSTALIM evropskim nacijama. Da smo u tom "alternativnom kretanju" cak i uspeli da stignemo na neko bolje mesto nego "svi oni ostali" to bi bilo cisto pukom slucajnoscu, a nikako kao rezultat nekog (nedajboze svesnog i mozdanog) napora. Malo smo se tukli, jer nismo umeli (ili hteli?) da radimo, a u toj tuci su nam usi odzvanjale, pa nismo nista mogli da cujemo, oci su nam bile otekle, pa nismo nista mogli da vidimo, usta su nam bila utrnula, pa nismo nista mogli da kazemo. Samo smo, dvadesetak i kusur godina, mlatarali rukama, praveci promaju i sebi i drugima.".......

"...Zato pored sve visoke politike, pored sve revalorizacije proslosti i buducnosti, pored svog zaljenja i izvinjavanja (ma koliko iskreno zaista bilo) Vucicu bi najbolje bilo da se, u pauzi izmedju sastanaka povodom istorijskih sporazuma i odluka, malo proseta dvoristima beogradskih (i inih) osnovnih skola, da cuje sta danas deca pevaju. Da ne bude posle, kada ponovo bude pao neki zid (ili prozor), da nam opet nista ne bude jasno..."
kick68 kick68 16:27 03.05.2013

Nit'

obrade tadasnjih hitova velike jugoslovenske rok scene

cula, nit' pevala.

Ne opravdavam poziv na nasilje, ali mozda su deca bila frustrirana cinjenicom da ne mogu da privire na to Kosovo a da ne dobiju kamen u glavu. Ili sto ne mogu na primer tamo da odu na ekskurziju. Ranije generacije su isle, a kada je dosao red na njih, oni eto ne mogu, jer nije bezbedno.

Moguce je da su culi besne komentare roditelja kod kuce, jer su godinama prisilno odvajali jednu platu za to Kosovo i bratstvo i jedinstvo, a ovi sada hoce da se separatisu.
Licemerje koje ti pominjes nije bilo rezervisano iskljucivo za Srbe.

Ja sam sebi obradila onu: "Radim u rudniku i zivot mi nije lak":)
P.S.
Da li moze neko da se pohvali ovde da je isao na ekskurziju na Kosovo? Htela bih da znam koje godine, kako se proveo i sta je video. Hvala.
milisav68 milisav68 17:58 03.05.2013

Re: Nit'

kick68
Da li moze neko da se pohvali ovde da je isao na ekskurziju na Kosovo? Htela bih da znam koje godine, kako se proveo i sta je video. Hvala.

Mi nismo bili na Kosovu, ali je malo falilo da nas iskasape u Ohridu `82.

Bili smo smešteni uz samo jezero, i uveče sedeli na plaži, ono - vino&gitare - krivo je more, kad se pojavila grupa od 15-20 momaka a bogami i dece sa motkama, lancima, polomljenim flašama i noževima, sa pominjanjem majke i pitanjem šta tražimo tu....sreća pa su čuvari/panduri radili svoj posao, te ih rasterali, a nas nepovredjene poslali u sobe....
kick68 kick68 18:27 03.05.2013

Re: Nit'

milisav68

Citam danima saljive komentare (neko bi rekao kakav blog takvi i komentari) u kojima se trazi pravda za Deda Mraza, pa rekoh da se javim.

Upadljiv i neopravdan izostanak vas, predstavnika Serbian Bible belt-a na ovu temu! Blogovatelj komentarise, ali on zivi u Kanadi tako da se ne racuna.

Malopre sam dosla iz laboratorije gde mi je ortodoksna Albanka vadila krv. Videla ime, pitala da li slavim Uskrs, cestitasmo jedna drugoj i rastasmo se u ljubavi:) Smesno je kako je svet mali:)
milisav68 milisav68 19:26 03.05.2013

Re: Nit'

kick68

Citam danima saljive komentare (neko bi rekao kakav blog takvi i komentari) u kojima se trazi pravda za Deda Mraza, pa rekoh da se javim.

Upadljiv i neopravdan izostanak vas, predstavnika Serbian Bible belt-a na ovu temu! Blogovatelj komentarise, ali on zivi u Kanadi tako da se ne racuna.

Šta da ti kažem, takav je posao - ilovača.

Svi bi da leče, ali niko neće da kopa - po istoriji bolesti.
Malopre sam dosla iz laboratorije gde mi je ortodoksna Albanka vadila krv. Videla ime, pitala da li slavim Uskrs, cestitasmo jedna drugoj i rastasmo se u ljubavi:) Smesno je kako je svet mali:)

Meni je recimo interesantan podatak, da tamo gde drugi brinu o Albancima (znači van matice), konstantno raste natalitet, dok u matičnoj zemlji - konstatno pada.

A Srbiji se nabija na nos da nume da se brine o svojim gradjanima, pa ni o njima, a dok ih je Srbija/Jugoslavija hranila, njihov broj se duplirao, i veći je nego u samoj matici.

Za to vreme ih u ostalim zemljama ne fermaju dva posto, a ako se kojim slučajem pobune, deportuju ih bez ikakvih problema.

kakav blog takvi i komentari
blogovatelj blogovatelj 19:30 03.05.2013

Re: Nit'

Upadljiv i neopravdan izostanak vas, predstavnika Serbian Bible belt-a na ovu temu! Blogovatelj komentarise, ali on zivi u Kanadi tako da se ne racuna.

Malopre sam dosla iz laboratorije gde mi je ortodoksna Albanka vadila krv. Videla ime, pitala da li slavim Uskrs, cestitasmo jedna drugoj i rastasmo se u ljubavi:) Smesno je kako je svet mali:)


Da, ja sam upravo govorio o tome kako nema dobrih Albanaca.
Razumela si pročitano, vidim.
kick68 kick68 19:46 03.05.2013

Re: Nit'

Da, ja sam upravo govorio o tome kako nema dobrih Albanaca.
Razumela si pročitano, vidim.

Nerazumevanje je ocigledno, samo ne znam sa cije strane.
Milisav je shvatio. Nista maliciozno: Serbian Bible belt
blogovatelj blogovatelj 05:23 04.05.2013

Re: Nit'

Serbian Bible belt


Sele, ja sam rođen na drugom mestu, tamo gde je ritam izlomljen.



Ali sam odrastao u delu sveta gde je 2/4 ritam kao ovaj tvoj iz bajbl belta odzvanjao redovno u prigradskim autobusima. I nije me sramota toga, jer znam ko sam, ko su mi preci i ko su preci mojoj deci. Raznih tu plemena ima.
Samo što se ja u životu nikad nisam obazirao na plemensku pripadnost. Ti kako vidim jesi, veoma ti je bitno da naglasiš kako si se lepo pozdravila sa "ortodoksnom Albankom"

Edit: Imam i ja idola, ortodoksnog Albanca. Nije laborant, nego muzikant.
Jede četiri pečena pileta i koka kolu za ručak.





kick68 kick68 13:00 04.05.2013

Re: Nit'

Idemo ponovo, kao na maturskoj veceri.
U spornom komentaru samo sam pomenula zasto sam se ovde javila.

Zasmetao mi je saljivi pristup temi i primetih upadljiv izostanak blogera iz Sumadije (mislim da si pomenuo da si iz Kragujevca) koji obicno komentarisu ovakve... napade?, ne znam kako da ovo nazovem.

Posto si emigrirao, pa odakle si bio vise nisi, rekoh da se vise ne racuas u tu skupinu, iako komentarises.

Drugi razlog je Albanka koju sam tog dana srela u laboratoriji. Svet je mali. Nisam rekla ni da je dobra ni da je losa, mislim, ne znam zenu. Kako si ti to povezao sa nekim tvojim navodnim stavom?... nije mi jasno.

Ne znam zasto bi se stideo porekla, Sumadinci su ponosni na svoje poreklo i tako treba da bude. Reci pesme su objasnavale na sta sam mislila kad sam rekla bajbl belt.

I kao zakljucak brale, izvini sto te uopste pomenuh. To mi se vise nikad nece desiti ni u kakvom kontekstu, obecavam. I da ponovim, ma sta ti mislio, ja nisam mislila nista lose.

Sve najbolje.
looping looping 13:25 04.05.2013

Re: Nit'

Zasmetao mi je saljivi pristup temi

Sama tema bloga je saljiva i zapravo vredja inteligenciju prosecnog blogera cini mi se (ili bar nadam se).
Samo malu decu moguce je ubediti da je pevanje rasistickih pesama od strane tinejdzera uzrok nasilja na nasim prostorima. Uzroke treba traziti u delovanju (ili nedelovanju) narodne milicije, pravosudnih organa i vladajucih organa (posebno naglasiti ono "organa" jer oni su direktan uzrok svog (ama bas svog) nasilja, rasistickog i bilo kog drugog.
Navijaci, pijani tinejdzeri, pijane "patriote" sa sajkacama, cetnicke pesme itd mogu da budu samo izgovor vlastima zbog cega je doslo do nekog nasilja.

Znaci ovakva izjava:
I posle se, kao, cudimo kako i zasto smo izgubili Kosovo...

je blago receno - smesna.
Moj deda je jos '45 - '47 jurio teroriste po Kosovu a tada su tinejdzere "elitnih" gimnazija profesori udarali po usima ako ne paze za vreme casa.
kick68 kick68 13:43 04.05.2013

Re: Nit'

Sama tema bloga je saljiva i zapravo vredja inteligenciju prosecnog blogera cini mi se (ili bar nadam se).
Samo malu decu moguce je ubediti da je pevanje rasistickih pesama od strane tinejdzera uzrok nasilja na nasim prostorima. Uzroke treba traziti u delovanju (ili nedelovanju) narodne milicije


Ma da. Ne znam sta je Stepa Stepanovic (ili ko vec) radio tamo devetsto dvanaeste, ali koliko mene secanje sluzi, prvo su pocele da stizu izbeglice sa Kosova, a potom su usledile reakcije. Ne kazem da su bile drustveno prihvatljive, no svaka akcija...itd. A organi su bili placeni da se ne mesaju u svoj posao.


Goran Vučković Goran Vučković 14:10 04.05.2013

Re: Nit'


Ma da. Ne znam sta je Stepa Stepanovic (ili ko vec) radio tamo devetsto dvanaeste

Božidar Janković - dobio i mesto sa svojim imenom - Đeneral Janković (granični prelaz).
kick68 kick68 14:17 04.05.2013

Re: Nit'

Božidar Janković - dobio i mesto sa svojim imenom - Đeneral Janković (granični prelaz).

TNX.
blogovatelj blogovatelj 14:29 04.05.2013

Re: Nit'

I kao zakljucak brale, izvini sto te uopste pomenuh.


Zašto mi se izvinjavaš? Mislio sam da pričamo normalno. Niti mislim da si ti mene nešto vređala. niti ja tebe.
Zašto puno ljudi na ovom blogu neslaganje u mišljenjima smatra uvredom, to mi nikad nije bilo jasno?

da ponovim, ma sta ti mislio, ja nisam mislila nista lose.


Možeš li da mi citiraš nešto što sam ovde napisao a na osnovu čega si ti zaključila da ja mislim da ti misliš loše?
blogovatelj blogovatelj 15:05 04.05.2013

Re: Nit'

Idemo ponovo, kao na maturskoj veceri.


OK, idemo ponovo...

Zasmetao mi je saljivi pristup temi


Zašto ti je zasmetao, kad je inicijalna teza bloga ta da su retardirane dečje pesme inicijator današnjeg političkog stanja u Srbiji.
Mislim, ako je početna teza nadrealna, ja očekujem i sličan nastavak.
Što se i desilo.
Javili se ljudi, počelo podprcavanje, Kolin počeo da priča o elitnoj školi, ali neće da kaže koja je to... Dakle, blog sve dalje ulazi u zonu podsvesnog, nadrealizam i dalje traje...
Posle par dana setih se bloga, ali mi pade na pamet i ono što mi se desilo u vreme o kojem je Kolin pisao i shvatih da bih možda ipak mogao nekako da mu objasnim da su oni nama u to vreme ipak mnogo gore mislili nego mi njima.
On me proglasi lažovom.
Onda na cenu stupaš ti...

Drugi razlog je Albanka koju sam tog dana srela u laboratoriji. Svet je mali. Nisam rekla ni da je dobra ni da je losa, mislim, ne znam zenu.


Meni je skroz čudno kada pametan svet na ovom blogu, u koji ubrajam i Srkija i tebe, počne da daje primere dobrih odnosa sa pripadnicima "plemena" koja su suprotstavljena "našem plemenu"
Pa naravno da tako treba da bude, da Srki jede baklave gde mu se jede i da ti čestitaš uskrs laborantkinji i ona tebi.
Ali te priče ne dokazuju ništa o onome što je tema ovog bloga.
Ja stvarno znam da ni ti, ni Kolin, ni Srki nikada niste bili na Kosovu.
Kako to znam?
Već pomenuh tu Makedoniju, svoje pretke i rodbinu.
Vidiš, kad se iz Kragujevca ide tamo, najlakše je i najkraće preko Kosova.
Posle te famozne 1981. godine, moj otac nije smeo kolima tuda da se uputi, jer nije znao šta uz put može da mu se desi, nego smo išli preko Niša. U svojoj rođenoj zemlji. O takvim stvarima novine nisu pisale, o takvim stvarima vi ni danas ne znate ništa. Ana Radmilović zna, kad čitam njene blogove o Kosovu ja znam da ona zna a kad čitam vaše komentare, znam da vi ne znate.
Znaš zašto?
Zato što su ponašanje Albanaca kada su ektremna manjina i ekstremna većina dve različite galaksije.
Ja svojom pričom nigde nisam rekao da su Albanci generalno ovakvi ili onakvi, imao sam recimo odličnih drugova u vojsci, Albanaca poreklom, ali sam upoznao i čoveka kome su noge najviše smrdele na svetu, takođe Albanca. Ovo nisu generalizacije, ovo su fragmenti mog života.
Nije mom ocu palo na pamet onako bez veze da ne ide preko Kosova, nego je i pre demonstracija 1981. imao neprijatnih iskustava, mrzi me da pišem sada još i o tome. A onda su došle te demonstracije, pa stvarno više nije želeo da rizikuje i vozio je naokolo.
Uostalom, pogledaj srpske enklave na Kosovu, videćeš kako je biti manjinski Srbin tamo...
Eto...
Colin_bgd Colin_bgd 15:34 04.05.2013

Re: Nit'

kad je inicijalna teza bloga ta da su retardirane dečje pesme inicijator današnjeg političkog stanja u Srbiji.

Na zalost, opet frapantno (na)krivo...
kick68 kick68 17:32 04.05.2013

Re: Nit'

Onda na cenu stupaš ti...

Poslednji put: na scenu stupam slucajno, nesrecnu Albanku pominjem slucajno i da naglasim da sa njom nemam nikakve odnose.
Na Kosovu nikad nisam bila jer nije bilo bezbedno da idem. Na ekskurziju niko nije hteo da nas vodi, a roditelji, ma koliko zeleli da mi pokazu sta se pokazati moze, nisu se usudjivali da sa decom kroce tamo.
Procitaj pazljivilje moje komentare.
You're preaching to the choir, brother, preaching to the choir...
ladyhawk ladyhawk 19:43 04.05.2013

Re: Nit'

Mi smo jednu noc proveli u hotelu u Pristini, mislim da se zvao Grand. Bilo je to na ekskurziji u jesen 1987. Prethodnu noc proveli smo u Srebrenom, kod Dubrovnika, ostalog se ne secam. Nista od Kosova, inace, nismo videli, samo taj hotel, na jednu noc.
kick68 kick68 15:11 05.05.2013

Re: Nit'

ok, hrabro, nema sta:)
omega68 omega68 18:25 03.05.2013

А говоре и речи

(АРХЕОЛОГИЈА ЈЕЗИКА)
БЕСА (дата реч, алб.)

Б ес а = Божја јесам ја (јер је реч од Бога); б е с а = Божје слово/закон јесам ја (јер свака изговорена или написана реч има снагу закона).

Наши (да ли наши?) званични језикословци тврде да је БЕСА (дата реч) изворна шиптарска реч... Истовремено, за реч БЕСЕДИТИ (давати/говорити речи) тврде да је изворна србска реч...

За чувену србску мотку свакако се треба ухватити и најурити будале и злонамерне унутар таквог званичног језикословља... Ипак, хватање за мотку треба још мало србски поткрепити кроз БЕС-речи...

- бес (гнев, јарост) = б е с = Бог потврдно слови/закони (србски Бог јесте добар, Бели Бог; Божји бес има васпитно/упозораавајућу улогу); б ес = Божји јесте (Божји бес јесте највећи: вулкани, земљотреси, ледена доба, суше, цунами, потопи, разорни ветрови, катаклизме...). Клетва: "Бес га/те ватио" указује на јаку БС-спојеност (нема хватања без спојености); бе с = високо/јако/силно слови/закони (бес никада није у малим количанама);

- beseech (молити, енгл.) подразумева "албанску" бесе/бесу (давање речи);

- best (бољи, већи, енгл.) = б ест = Бог јесте (има ли ко већи/бољи од Бога?)...

Да не бих много ширио Божју/србску БЕС-причу, крећем за кратко у супротном СЕБ-смеру:

- σεβασ (поштовање, грч.) = себ ас = себање прво/најпре (кад год се у нашој близини нађе човек вредан поштовања, себнемо/тргнемо се како би му указали поштовање... Наравно, Бог и његова БЕС-реч заслужују највише СЕБ-поштовање. Оно се указује КЛАЊАЊЕМ/САВИЈАЊЕМ/клечањем: СЕ (усмерење доле) + ба с (душа слови/закони) = доле душа/човек слови закони (савијање/повијање/клањање/клечање...).

alselone alselone 18:29 03.05.2013

Re: А говоре и речи

- best (бољи, већи, енгл.) = б ест = Бог јесте (има ли ко већи/бољи од Бога?)...


maksa83 maksa83 18:30 03.05.2013

Re: А говоре и речи

- best (бољи, већи, енгл.) = б ест = Бог јесте (има ли ко већи/бољи од Бога?)...

Koja drogirana budala ovo smišlja?
omega68 omega68 19:21 03.05.2013

Re: А говоре и речи

Nemanje znanja ne opravdava grube diskvalifikacije.
Čovek nije iz elitne beogradske osnovne škole.
Čovek je iz Niša( Naisusa, Nize )
maksa83 maksa83 19:25 03.05.2013

Re: А говоре и речи

Nemanje znanja ne opravdava grube diskvalifikacije.
Čovek nije iz elitne beogradske osnovne škole.
Čovek je iz Niša( Naisusa, Nize )

Odakle god da je, ono što si kopipejstovao je neverovatna gomila gluposti.
omega68 omega68 19:53 03.05.2013

Re: А говоре и речи

Pogledaj bar prvih 10 minuta klipa pa mi onda kaži .Ovaj predhodni post ne računam
inco inco 21:16 03.05.2013

Re: А говоре и речи

maksa83
Koja drogirana budala ovo smišlja?


Izgleda ista što je utuvila u glavu ortakovom ujaku da je engleski jezik proizašao iz srpskog. Krunski dokaz: Britanci kažu water kao vo-t-a (u interpretaciji sa jakim serbish akcentom, sve se plašim da je taj ikada čuo Britanca kako govori), što su, je l' te, pokupili od nas jer mi kažemo voda.

Imao je i par sličnih jezičkih zapažanja poput citirane budalaštine, što će reći da mora da neko aktivno radi na toj gluposti. Možda baš ista budala koja je smislila i citirano. Svaka predstava nađe svoju publiku.
inco inco 21:26 03.05.2013

Re: А говоре и речи

omega68
Pogledaj bar prvih 10 minuta klipa pa mi onda kaži .Ovaj predhodni post ne računam


Pogledao prvih 5 sa preskakanjem uvoda - ovo je veća budala od mnogih sličnih koje čuh na sličnu temu (čak i priča o sanskritu kao našem izvornom jeziku deluje 'ozbiljnije').

Ali 'ajde budala, vazda ih bilo, ali šta reći o nekome ko ovom šarlatanu zapravo veruje, a da to ne bude duboko uvredljivo? Hmmm, moglo bi se reći da je naš preCednik Hadži Toma Diploma intelektualna gromada za svakog ko ovaj destilovani bullshit uzima za ozbiljno. Mada je čak i uvredljivo po Tomu da ga se stavi u isti kontekst sa publikom ovog, više ne znam ni kako da ga nazovem...
omega68 omega68 21:58 03.05.2013

Re: А говоре и речи

ali šta reći o nekome ko ovom šarlatanu zapravo veruje, a da to ne bude duboko uvredljivo?

Neznalice odavno ne mogu da me uvrede.
Pogledao prvih 5 sa preskakanjem uvoda

Nisi video dovoljno, probaj još neki minut
omega68 omega68 22:00 03.05.2013

Re: А говоре и речи

Krunski dokaz: Britanci kažu water kao vo-t-a (u interpretaciji sa jakim serbish akcentom, sve se plašim da je taj ikada čuo Britanca kako govori), što su, je l' te, pokupili od nas jer mi kažemo voda.

Imao je i par sličnih jezičkih zapažanja poput citirane budalaštine, što će reći da mora da neko aktivno radi na toj gluposti.

Ti baš nisi čitao Crnjanskog?
C,c,c...a baš si delovao kao obrazovan čovek

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana