Astrologija| Gost autor| Gradjanske inicijative| Planeta

Transformer(s)

freehand RSS / 09.05.2013. u 14:54

Iz intervjua datog sutrašnjem Danas-u:

EKSKLUZIVNO: Aleksandar Vučić piše za Danas povodom Dana Evrope 

"Srbi moraju u Evropu"

Autor: Aleksandar Vučić 

 

 235470_vucic_f.jpg?ver=1339072579

Boldovanje i podvlačenje by Frihend.

Jodlovanje i uvlačenje svako za sebe.

 

Rizikujući da budem ismejan, što zbog nevelikih literarnih sposobnosti, što zbog pisanja na temu o kojoj su mnogi, pametniji i obrazovaniji od mene već dali svoj sud, ipak ću pokušati da bez idolatrijskog pristupa govorim o evropskoj današnjici, budućnosti i mestu Srbije, oko i unutar Evropske unije. Koliko puta dnevno samo izgovorimo to äEvropaô, bez velikih emocija, svesni da pominjemo nešto što još nismo dohvatili, češće optužujući sve druge za to, nego razmišljajući o sopstvenim greškama ili sopstvenoj krivici. Makar delimičnoj. 

Mi Srbi, polazim prvo od sebe, a potom i od onih mnogo važnijih od mene, koji nisu imali pravo na tu i takvu grešku, nismo shvatali politički značaj Evropske ekonomske zajednice, kasnije Unije. Mi smo, valjda, jedini koji su prespavali pad Berlinskog zida, ili uopšte nisu razumeli političke i ekonomske procese koji su se valjali Evropom i svetom. 

Živeli smo u prošlosti, uživajući, lakomisleno, u našem herojskom otporu svakoj ideji koja bi dolazila iz sveta očekujući da neradom, podrškom s Marsa, ili neke druge planete, obezbedimo granice koje smo želeli, imamo plate kakve imaju oni koji rade dvostruko više od nas. Razume se, to nije moglo da prođe. Svi zajedno tresnuli smo na zemlju i taj slobodni pad sa visina bio je bolan za svakog od nas pojedinačno, ali i za ceo naš narod i našu državu. Jedino dobro u svemu tome je to što smo, bar posle dvadeset godina, uspeli da sagledamo, prihvatimo i priznamo sopstvene greške, pragmatično i realno pokušavajući da saniramo posledice svega štetnog što smo iza sebe ostavili. 

Da se razumemo, daleko od toga da je Evropa laka tema za Srbe. Nije. Ta i takva Evropa bezbroj puta se ogrešila o srpski narod i državu i to ni sami Evropljani ne kriju. Neretko su koristili dvostruke standarde i aršine za krizu na prostoru bivše Jugoslavije, krivac je uvek bio samo jedan. Pružali su i pružaju, čast izuzecima, nedvosmislenu podršku projektu stvaranja nezavisnog Kosova. To su činjenice. To su i njihovi politički interesi. Ipak, da pođemo od sebe. Kako smo to mi, uvek najpametniji, uspeli da sve ujedinimo protiv sebe. Nije li nas naš inat preskupo stajao? Nismo li mogli da budemo realniji u svojim željama i zahtevima, marljiviji u prikupljanju podrške za naše političke stavove, ili smo se samo oslanjali na naše mišiće, epsku retoriku i iščekivanje darova s neba? 

Da ne bude zabune, ovo piše jedan od onih koji se, valjda, baš tako ponašao i zato to i te kako dobro razume. I, upravo zato, uveren sam da promena našeg stava, našeg odnosa prema Evropi i zapadnom svetu, ali i prema Rusiji, koju ćemo poštovati i voleti, ali ne i idealizovati, predstavlja početak stvaranja uspešnije, modernije i snažnije Srbije, Srbije koja će za koju godinu moći da bude stvarni lider u regionu, po visini plata i penzija, ekonomskom rastu, političkoj i svakoj drugoj stabilnosti, a ne da budemo lideri u regionu samo u toku izbornih kampanja, a da ni u čemu nismo ispred ni svojih najbližih komšija, a kamoli evropskih giganata.

............................................................................................................................................................................................... 

U čije ime govori ovaj čovek?

Sa kim deli odgovornost?

I da nije zaboravio neke rečenice ovde? 

Na primer: 

neke koji su bili svesni svega što sam pobrojao mi  smo na svakom koraku saplitali, neke smo hapsili, nek smo prebijaliui. Neke smo ostavili bez posla i bez imovine. A neke i bez glave. Nečiju smo smrt priželjkivali, a nečiju predviđali, nečijoj smo se bogami,  i radovali. 

Onda bi, možda, i sve ono posle u ovom autorskom tekstu delovalo iskrenije I bar donekle uverljivo.

Ovako – hvala ti prvi potpredsedniče lepo na časti, ali ćemo svako svoju grbu nastaviti dalje da nosimo sami.. Svako svoju..

Za pomilovanje kod Predsednika, za indulgenciju - probaj na sledeća vrata.

 

 



Komentari (421)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 20:56 09.05.2013

Re: ...

Ta bagra je izvrgla ruglu sve što je krasilo srpski narod. Čega su se dohvatili to su vulgarizovali,upropastili,devalvirali...

Само да препоручим и цитирам још једном, злу не требало...
dragan7557 dragan7557 21:01 09.05.2013

Re: ...

Dr M:
Datira, verovatno, iz onih dana kad je dve nedelje razmišljao da li da se priključi Tomi ili da ostane uz Šešelja.

Kako ono bese bolje vrabac u ruci nego golub na grani.

cerski
nsarski nsarski 21:02 09.05.2013

Re: ...

bolje vrabac u ruci nego golub na grani.

...nego Priboj na Limu.
dragan7557 dragan7557 21:05 09.05.2013

Re: ...

nsarski
bolje vrabac u ruci nego golub na grani.

...nego Priboj na Limu.

Auf bre, ti ga bas razvali!

cerski
dragan7557 dragan7557 21:07 09.05.2013

Re: ...

petar_p
zack2jack

..to je vec licna stvar. Intimni odnos. Ako tako hoces. U svakom slucaju, sposobnost jednog politicara se meri i time koliko je sposoban da se promeni. Te da za svoju promenu trazi podrsku u birackom telu.

Ja samo to kazem. Covek je u tome veoma uspesan. Sta vise! Uspeo da je uz sebe pridobije, kao savetnike neke veoma pametne ljude u Srbiji. Da pridobije njihovu podrsku. I po meni, to jeste lekcija ostalim politicarima.


Svi smo mi samo statisti u njihovoj narcisoidnoj monodrami! Na to se svodi.

Pa nije bas, narcis je promenjen, a publika publika je ista.

cerski
arianna arianna 21:19 09.05.2013

Re: ...

Pa nije bas, narcis je promenjen, a publika publika je ista.



narcise stvara publika

angie01 angie01 21:30 09.05.2013

Re: ...

? Sta ti mislis?


...datika'em,...jesu isti u laznim velicinama, laznim sposobnostima, laznim obecanjima, laznim vizijama, laznim namerama, laznim idejama i radu, a najvise u stvarnim voljama za moc i jos vise ljubavlju za parama i lakoci otimanja i unistavanja, ali se znatno razlikuju u minulom radu, koji jedne stavlja u jasnu kategoriju onih koji bi morali krivicno da odgovaraju i snose posledice za svoja nedela, jer se njihovim presvlacenjem i promenom mantre nije otplatio dug za ucinjeno.
freehand freehand 21:48 09.05.2013

Re: ...

zack2jack
freehand
pokorno priznajem da ja još nikakvu korist nisam video.



..ipak si pokoran. A to je vazno. Gospodar Vucic to primecuje. I ceni. I zahvalan ti je.

I kroz tebe zbori?
Ti si medijum?
Mislim - i ti?
Hansel Hansel 22:41 09.05.2013

Re: ...

arianna
OK....promenio se, pa se promenio<<<

Principijelno repliciram *ovim. (Birao sam dizajn. )
jesen92 jesen92 23:38 09.05.2013

Re: ...

mozda je vazno da razmislimo, da li je, za sve nas, bolje da podrzimo preobracenika, u nadi da ce ih biti jos, ili treba da zgazimo svaki pokusaj da se podupre misljenje koje smatramo ispravnim, samo zato sto dolazi od persone cije ukupno dosadasnje delovanje smatramo nedolicnim?
doktore, karleusa je persona za ove radikalebezbedza.....gledala sam deo onog intervjua precednika Tome na bosanskoj tv kada moli i kleci za pomilovanje...ne secam se da sam bilo kada videla nesto tako jadno...prvo je krenuo sa svojom davno naucenom pricom i retorikom o zalu za svim zrtvama rata ali posto je novinarka insistirala na Srebrenici on kao da ga je neko bocnuo u onoj fotelji i odjednom promenio plocu.....nije on bio mali kada je pricao sve suprotno pa sad kao porastao i izgradio se kao licnost...on i Vucic su koliko juce skidali "ulicu Zorana Djindjica" i lepili "bulevar Ratka Mladica"...al nema veze, sto se mene tice nek zavrse zadatak koji su ocigledno dobili od EU.. nisu oni slucajno objavili rezultate 3 sata pre zavrsenog glasanja... ocigledno je da su znali da sa jakim radikalima u opoziciji ovo sa kosovom niko ne bi smeo da potpise..nismo mi svi izlapeli pa zaboravili i molibane i patike za kosovo....itd....hocu reci,verujem da karleusa iskreno podrzava gej populaciju a ovima ne verujem nista..al nek zavrse poso i nek deci nasoj bude bolje..:)
freehand freehand 00:39 10.05.2013

Re: ...

Dr M
arianna
Odigrao dobru kartu i evo ga.


OK....promenio se, pa se promenio

ali šta ćemo sa onima, koji su ostali nepromenjeni i dalje nam zagorč...pardon! uredjuju život?


Ne mislim da se on , onako uistinu, promenio, samo je postupio po onom Marfijevom zakonu sa početka mog komentara.

Ali ću da budem fer pa ću da citiram deo jednog svog komentara iz onog vremena kad je J. Karleuša napisala neko pismo u korist gej parade.

, mozda je vazno da razmislimo, da li je, za sve nas, bolje da podrzimo preobracenika, u nadi da ce ih biti jos, ili treba da zgazimo svaki pokusaj da se podupre misljenje koje smatramo ispravnim, samo zato sto dolazi od persone cije ukupno dosadasnje delovanje smatramo nedolicnim?

Znaš, doco, isticanje tog principa Korisnosti iznad moralnih i drugih principa naročito mi je interesantno kad dolazi od tebe.
Nije važno da li je tigar bengalski ili sibirski dok je lep, šeni i nije gladan.
A i onda je bitno da ne pojede mene ili nekog mog.
Jebeš princip.

zack2jack zack2jack 06:59 10.05.2013

Re: ...

angie01

...datika'em,...jesu isti u laznim velicinama, laznim sposobnostima, laznim obecanjima, laznim vizijama, laznim namerama, laznim idejama i radu, a najvise u stvarnim voljama za moc i jos vise ljubavlju za parama i lakoci otimanja i unistavanja, ali se znatno razlikuju u minulom radu, koji jedne stavlja u jasnu kategoriju onih koji bi morali krivicno da odgovaraju i snose posledice za svoja nedela, jer se njihovim presvlacenjem i promenom mantre nije otplatio dug za ucinjeno.



..malo melodramaticno? Postoji zakon. Petoktobarska spomenica je dovoljno dugo bila na vlasti? Da je postojala prilika za prozivanje krivicne odgovornosti Vucica, budi sigurna da bi on odgovarao.

zack2jack zack2jack 07:22 10.05.2013

Re: ...

mariopan


Ako je imao stomak za sve ono što je SeReSe radila, i usrdno im pomagao u tome, onoliko godina - onda je ovo brzopotezno presvlačenje u evropejca neiskreno?



..zasto politicar mora da bude iskren u svojim stavovima? Sta znaci biti iskren u politici? Uopste, ko je po tebi danas iskren od politicara?

Njihov posao je da zastupaju stavove vecine koja ih je izabrala. I jako vazno pri tome je, da su ti stavovi ispravni i korisni za vecinu. Da li je politicar koji ih zastupa njima iskreno privrzen. Mnogo manje je bitno.
freehand freehand 07:44 10.05.2013

Re: ...

..zasto politicar mora da bude iskren u svojim stavovima? Sta znaci biti iskren u politici?


Njihov posao je da zastupaju stavove vecine koja ih je izabrala. I jako vazno pri tome je, da su ti stavovi ispravni i korisni za vecinu. Da li je politicar koji ih zastupa njima iskreno privrzen. Mnogo manje je bitno.


Ti baš imaš visoke kriterijume.
a i vladaš teorijom politike i prava.
zack2jack zack2jack 07:54 10.05.2013

Re: ...

freehand


Ti baš imaš visoke kriterijume.
a i vladaš teorijom politike i prava.



..teorijom politike i prava? Sta bi tacno u ovoj prici bila teorija politike i prava? Budi malo precizniji? Kad se vec pozivas da vladas teorijama..


freehand freehand 08:08 10.05.2013

Re: ...

Kad se vec pozivas da teorijama..

I gramatike i pravopisa.
Ali sam mislio na deo koji se odnosi na deo šta je posao političara. Toliko je besmisleno da nije za elaboraciju.
zack2jack zack2jack 08:21 10.05.2013

Re: ...

freehand
odnosi na deo šta je posao političara. Toliko je besmisleno da nije za elaboraciju.



..znaci to je tvoja elaboracija. Teorije politike i prava? Tvoji kriterijumi. To je vec prepoznatljivo.. Zato cemo ovde stati.
Dr M Dr M 08:26 10.05.2013

Re: ...

isticanje tog principa Korisnosti iznad moralnih i drugih principa


Moralno je kad nešto moraš

A ja sad moram od početka.

Vučić je postupio po onom Marfijevom, ciničnom uputstvu.

Ja sam, godinama, očekivao da demokratska opcija energično krene ka EU, i slaba vajda.

Onda je moj arhineprijatelj uradio ono što moji prijatelji nisu. Meni ostaje samo autodigestija testisa što je tako ispalo, ali neću da se, iz ličnih razloga, odreknem onog što je korisno za državu.

Ono što sad mogu je da ukažem na sledeću opasnost, putinizaciju Srbije.

Ono Mi mnogo liči na Majestalni plural.

Borba za približavanje EU je krenula u pravcu koji meni odgovara, sad prelazim na sledeću liniju odbrane.

Od previše vlasti u jednim rukama.

freehand freehand 08:26 10.05.2013

Re: ...

zack2jack
freehand
odnosi na deo šta je posao političara. Toliko je besmisleno da nije za elaboraciju.



..znaci to je tvoja elaboracija. Teorije politike i prava? Tvoji kriterijumi. To je vec prepoznatljivo.. Zato cemo ovde stati.



A ja mislio - ti ćeš sad da zapneš da argumentuješ kako Vučić zastupa većinu koja ga je izabrala, a da je iskrenost političara potpuno nebitna.
Ali slažem se - bolje nemoj.
freehand freehand 08:29 10.05.2013

Re: ...

Borba za približavanje EU je krenula u pravcu koji meni odgovara,

E pa onda dobro. Malo retuša, peglanje i friziranje prošlosti nikad ne može da škodi.
Mislim, ako ćete već da delite futur - zašto ne bi i perfekt?
libkonz libkonz 08:31 10.05.2013

Re: ...

kad doktor M nešto kaže, teško se ima šta tu dodati.
Doktore, opet u centar, po običaju!
jesen92 jesen92 08:54 10.05.2013

Re: ...

Borba za približavanje EU je krenula u pravcu koji meni odgovara, sad prelazim na sledeću liniju odbrane.

Od previše vlasti u jednim rukama.
..sa ovim se slazem skroz:)...nek zavrse posao iako su neiskreni ali je pitanje sta ce se u medjuvremenu dogadjati ..ipak je dug put od datuma pregovora do EU...treba preziveti medjuvreme..
zack2jack zack2jack 08:54 10.05.2013

Re: ...

Dr M

Onda je moj arhineprijatelj uradio ono što moji prijatelji nisu. Meni ostaje samo autodigestija testisa što je tako ispalo, ali neću da se, iz ličnih razloga, odreknem onog što je korisno za državu.

Ono što sad mogu je da ukažem na sledeću opasnost, putinizaciju Srbije.

Borba za približavanje EU je krenula u pravcu koji meni odgovara, sad prelazim na sledeću liniju odbrane.

Od previše vlasti u jednim rukama.



..to moze da bude problem. Ukoliko se ne formira adekvatna protivteza Vucicu i SNSu. Stvar je u tome sto su se prioriteti razvili i uslozili. Kosovo vise nije tema br.1. Jer se kao problem resava. Kao sto EU integracije, nisu same po sebi dovoljne. Ona politika koja bude osetila momentum i prepoznala nove teme, bice i adekvatna protivteza Vucicu i SNSu.

Evo dobrog clanka koji govori na tu temu..

Dr M Dr M 09:00 10.05.2013

Re: ...

freehand
Borba za približavanje EU je krenula u pravcu koji meni odgovara,

E pa onda dobro. Malo retuša, peglanje i friziranje prošlosti nikad ne može da škodi.
Mislim, ako ćete već da delite futur - zašto ne bi i perfekt?


Zašto ne?

Zato jer ne!




Prošlost se ne zaboravlja. Samo se, ponekad, ta priča čuva za drugu priliku.

Kao kad je neki Luj rekao nekoj dami burne prošlosti od koje je nešto hteo:

"Gospodjo, ne mogu da učinim ništa za Vašu prošlost ali mogu mnogo da učinim za Vašu budućnost".
Dr M Dr M 09:05 10.05.2013

Re: ...

Doktore, opet u centar, po običaju!


Ko pogodi centar, promašio je sve ostalo..

Bolje da ja kažem ovo nego da dajem priliku domaćinu..

Kad ja kažem, onda je šala..
angie01 angie01 09:06 10.05.2013

Re: ...

Postoji zakon. Petoktobarska spomenica je dovoljno dugo bila na vlasti? Da je postojala prilika za prozivanje krivicne odgovornosti Vucica, budi sigurna da bi on odgovarao.


koji zakon, koja spomenica- pa ti "nasi" spasioci su se samo uvalili u iste fotelje da bi radili isto sto i prethodni, a sa takvom idejom ne ide i akcija ciscenja, moras sa svima da si otimalno topao, da bi mogao da radis "svoje", zato kod nas, pri promeni vlasti, niko nije procesuiran, samo citas u vestima kao da su fazoni u pitanju i nikom nista.

(ps- pa spomenka sovic i staka novovic su samo dusevno citale na teveju ono sto je vucic zagovarao, pa su sklonjene zauvek sa ostalim urednicima ovakve politike, jer su fakat uticali na opstu atmosferu na ovim prostorim...)
zack2jack zack2jack 09:29 10.05.2013

Re: ...

angie01
koji zakon, koja spomenica- pa ti "nasi" spasioci su se samo uvalili u iste fotelje da bi radili isto sto i prethodni, a sa takvom idejom ne ide i akcija ciscenja, moras sa svima da si otimalno topao, da bi mogao da radis "svoje", zato kod nas, pri promeni vlasti, niko nije procesuiran, samo citas u vestima kao da su fazoni u pitanju i nikom nista.

(ps- pa spomenka sovic i staka novovic su samo dusevno citale na teveju ono sto je vucic zagovarao, pa su sklonjene zauvek sa ostalim urednicima ovakve politike, jer su fakat uticali na opstu atmosferu na ovim prostorim...)



..upravo o tome i pricam. Dok smo cekali da Vuk Draskovic otvori tajne dosijee, Dana je godinama zavaljena u fotelji nekog upravnog odbora, a Boris T. je flertovao sa svima od Severine do Dobrice Cosica. Ne treba cekati stvari koje se konacno, nikada nece dogoditi. Za 6. oktobar je, too little too late!

Protiv Miskovica je podignuta optuznica. To je npr valjan potez. Neka bude podignuta protiv svih onih, za koje danas ima dokaza. Bice sasvim dovoljno. Necija iskrenost ili moralnost, i treba da ostane izvan okvira zakonske odgovornosti.

Dokle god budemo ocekivali od politicara da budu nesto vise i bolje od obicnih ljudi koji zapravo jesu, pravicemo od njih idole. Glasaci treba da budu pragmaticni. A ne da prave od politcara ikone koje ce obozavati ili mrzeti..
angie01 angie01 10:00 10.05.2013

Re: ...

Dokle god budemo ocekivali od politicara da budu nesto vise i bolje od obicnih ljudi koji zapravo jesu, pravicemo od njih idole.


sto se mene tice, ne zelim da znam ni kako se zovu ni na kojoj su poziciji, samo da valjano, a u korist gradjana umesto u svoju, rade ono za sta su izglasani i placeni od strane svih ostalih da to u njihovo ime cine.
Hansel Hansel 11:19 10.05.2013

Re: ...

angie01
(ps- pa spomenka sovic i staka novovic su samo dusevno citale na teveju ono sto je vucic zagovarao, pa su sklonjene zauvek sa ostalim urednicima ovakve politike, jer su fakat uticali na opstu atmosferu na ovim prostorim...)

Čisto faktografije radi -- Staku su bili počeli da vraćaju (za početak samo u off-u), kao i još jednu, pa su obe same odustale pod pritiskom javnosti. Drugi deo ekipe je neko vrmee nestao, uzeo porodiljska bolovanja i sl., prefarbao se (bukvalno), posle godinu i po do dve javio se na posao i nastavio da radi. Znam tačno koje sve, ali da ne pravim ovde spisak. Tek, mnoge čitale s Komrakovim, a i danas rade. Jedna od njih, kad se vratila s porodiljskog, na pitanje Bojane Lekić da li je čitala Dnevnik, ladno rekla da nije i Bojana je još ladnije vratila (da li stvarno ne znajući).

I, isto faktografije radi -- Spomenka je bila i urednica Dnevnika.
Hansel Hansel 11:53 10.05.2013

Re: ...

zack2jack

Bice sasvim dovoljno. Necija iskrenost ili moralnost, i treba da ostane izvan okvira zakonske odgovornosti.

Zar nije? Ali treba da bude podložna diskusiji, zar ne?

Kod nas je, inače, mnogo šta izvan okvira (realne) zakonske odgovornosti, a ne bi smelo da bude tako.

Dokle god budemo ocekivali od politicara da budu nesto vise i bolje od obicnih ljudi koji zapravo jesu, pravicemo od njih idole. Glasaci treba da budu pragmaticni. A ne da prave od politcara ikone koje ce obozavati ili mrzeti..

Jeste. Samo i političari u tom lsučaju treba da prestanu da se lažno predstavljaju kao nešto više i bolje od običnjih ljudi. Jer, ako su isti kao obični ljudi, šta njih onda preporučuije za mesta na kojima hoće da budu i na kojima jesu?
zack2jack zack2jack 12:25 10.05.2013

Re: ...

Hansel

Jeste. Samo i političari u tom lsučaju treba da prestanu da se lažno predstavljaju kao nešto više i bolje od običnjih ljudi. Jer, ako su isti kao obični ljudi, šta njih onda preporučuije za mesta na kojima hoće da budu i na kojima jesu?



..preporucuje ih, sto su tu gde jesu. Zahvaljujuci podrsci, koju su dobili. Cemu mistifikacija licnosti? I ovako je sve dovoljno slozeno.

Probaj da se uclanis u neku politicku stranku(ili je osnujes), osvojis lokalne izbore, formiras lokalnu vlast, udjes u skupstinu, osvojis vecinu, formiras vladu, itd.

Hansel Hansel 13:16 10.05.2013

Re: ...

zack2jack
Probaj da se uclanis u neku politicku stranku(ili je osnujes), osvojis lokalne izbore, formiras lokalnu vlast, udjes u skupstinu, osvojis vecinu, formiras vladu, itd.

Razumem šta hoćeš da kažeš, ali upravo ono što se zna o tim mehanizmima i načinima te obične ljude diskvalifikuje, bar kod mene. Taman posla da je to razlikovanje od običnih ljudi pozitivno.

Malo ekstremnije, seti se ko je sve u istoriji bio biran i izabran...
zack2jack zack2jack 13:35 10.05.2013

Re: ...

Hansel

Malo ektremnije, seti se ko je sve u istoriji bio biran i izabran...




..nesporno.

Medjutim Srbija danas nije ona od pre 20 godina. Takodje, u medjuvremenu dolaze i novi ljudi. Konkurencija je velika. Trziste zasiceno. Individualne vestine i snalazljivost u takvom okruzenju narocito su preporucljive. Ko ume da prepozna momentum, uvek se izdvoji.
s.dj s.dj 17:28 09.05.2013

Maskenbal

Davnih godina, šetajući sinove po tašmajdanskom parku, uočio sam veliku sličnost srpske političke scene sa ringišpilom. Neko vozi auto, neko raketu, neko jaše slona a sve se vrti u krug i svi stižu u isto vreme.

Danas, posle svih maski koje su pale i u očekivanju onih koje tek treba da padnu, mogu samo da dodam da je ringišpil našeg političkog života ujedno i maskenbal sa ograničenim izborom maski, stoga su mnoge za višestruko korišćenje. I to prilično nehigijensko, sa obiljem DNK koje ostaje na njima. Molim da se u diskusiju uključe forenzičari...
oskar-z-wild oskar-z-wild 19:12 09.05.2013

Re: Maskenbal

jezda92 jezda92 18:28 09.05.2013

uhhh...

Što reče Veca Pešić, tako je to u politici-kad politički protivnik počne da govori tačno ono što je tvoje političko mišljenje...nemaš više političkog protivnika! Upravo ove i slične detalje iz teksta koje Vučić apostrofira, ja godinama mislim, govorim i uzalud se svađam sa relativnom okolinom..šta sad reći, bolje i takva mačka da ulovi miševe..

Uostalom:

http://www.blic.rs/Vesti/Politika/381722/Vucic-prima-nagradu-Najevropljanin
oskar-z-wild oskar-z-wild 18:32 09.05.2013

Re: uhhh...

A druge mačke da nauče od nje. Sve je stvar primera. A ova mačka se zainatila pa neće da bude kao preumljene mačke. Ona je bolja od ostalih.
freehand freehand 18:37 09.05.2013

Re: uhhh...

Što reče Veca Pešić, tako je to u politici-kad politički protivnik počne da govori tačno ono što je tvoje političko mišljenje...nemaš više političkog protivnika! Upravo ove i slične detalje iz teksta koje Vučić apostrofira, ja godinama mislim, govorim i uzalud se svađam sa relativnom okolinom..šta sad reći, bolje i takva mačka da ulovi miševe..

Pozdravi Vecu Pešić, a moje pitanje bilo bi - prepoznajete li se vi u ovim Vučićevim pluralima? U onim Mi Srbi i mi smo rečenicama?
jezda92 jezda92 18:41 09.05.2013

Re: uhhh...

freehand
Što reče Veca Pešić, tako je to u politici-kad politički protivnik počne da govori tačno ono što je tvoje političko mišljenje...nemaš više političkog protivnika! Upravo ove i slične detalje iz teksta koje Vučić apostrofira, ja godinama mislim, govorim i uzalud se svađam sa relativnom okolinom..šta sad reći, bolje i takva mačka da ulovi miševe..

Pozdravi Vecu pešić, a moje pitanje bilo bi - prepoznajete li se vi u ovim Vučićevim pluralima? U onim Mi Srbi i mi smo srečenicama?

Hvala.
Video sam da ti je to ideja, a valjda je iz mog komentara da se JA ne prepoznajem...verujem da se Vučić prepoznaje, kao i velika većina Srba, posebno u devedesetim, Miloševićevim godinama.
dragan7557 dragan7557 18:57 09.05.2013

Re: uhhh...

jezda92:
posebno u devedesetim, Miloševićevim godinama.

Nema bre Milosevic eksluzivno pravo na te godine, ministri Toma I Vucic su naravno doprinosili kol'ko se moglo i kvit!

A bome i svi ostali koji su u tim godinama bili ozbiljno za srljanje u propast.

Eto recimo ministri Miskovic i Beko, pa onda Tomic Simpo, pa Tijanic, pa Dacic, pa Vulin...... ihaaaj ima autorskih prava na pretek bre, a vi se ufatili bre samo Milosevica k'o pijan plota, bre.

Jedna lasta je u Srbiji uvek bila prolece a jedan Sloba je zauvek Slobodica.

cerski
jezda92 jezda92 19:04 09.05.2013

Re: uhhh...

dragan7557
jezda92:
posebno u devedesetim, Miloševićevim godinama.

Nema bre Milosevic eksluzivno pravo na te godine, ministri Toma I Vucic su naravno doprinosili kol'ko se moglo i kvit!

A bome i svi ostali koji su u tim godinama bili ozbiljno za srljanje u propast.

Eto recimo ministri Miskovic i Beko, pa onda Tomic Simpo, pa Tijanic, pa Dacic, pa Vulin...... ihaaaj ima autorskih prava na pretek bre, a vi se ufatili bre samo Milosevica k'o pijan plota, bre.

Jedna lasta je u Srbiji uvek bila prolece a jedan Sloba je zauvek Slobodica.

cerski


Kakve sad to veze ima da li je Sloba najviše, najmanje ili srednje kriv? On je bio na čelu, kolovođa može biti samo jedan! Ostali igraju u kolu iza njega. To uopšte nije tema, troluješ bezveze, samo sam pomenuo njega, kao nesumnjivo i nedvosmisleno, najmarkantnijeg nosioca tog vremena. Tema je bila ta da su mu Srbi, svakako većina, dali podršku za rat i posledično ludilo.
dragan7557 dragan7557 19:58 09.05.2013

Re: uhhh...

jezda92
dragan7557
jezda92:
posebno u devedesetim, Miloševićevim godinama.

Nema bre Milosevic eksluzivno pravo na te godine, ministri Toma I Vucic su naravno doprinosili kol'ko se moglo i kvit!

A bome i svi ostali koji su u tim godinama bili ozbiljno za srljanje u propast.

Eto recimo ministri Miskovic i Beko, pa onda Tomic Simpo, pa Tijanic, pa Dacic, pa Vulin...... ihaaaj ima autorskih prava na pretek bre, a vi se ufatili bre samo Milosevica k'o pijan plota, bre.

Jedna lasta je u Srbiji uvek bila prolece a jedan Sloba je zauvek Slobodica.

cerski


Kakve sad to veze ima da li je Sloba najviše, najmanje ili srednje kriv? On je bio na čelu, kolovođa može biti samo jedan! Ostali igraju u kolu iza njega. To uopšte nije tema, troluješ bezveze, samo sam pomenuo njega, kao nesumnjivo i nedvosmisleno, najmarkantnijeg nosioca tog vremena. Tema je bila ta da su mu Srbi, svakako većina, dali podršku za rat i posledično ludilo.

No comment.

cerski
jezda92 jezda92 20:59 09.05.2013

Re: uhhh...

dragan7557
jezda92
dragan7557
jezda92:
posebno u devedesetim, Miloševićevim godinama.

Nema bre Milosevic eksluzivno pravo na te godine, ministri Toma I Vucic su naravno doprinosili kol'ko se moglo i kvit!

A bome i svi ostali koji su u tim godinama bili ozbiljno za srljanje u propast.

Eto recimo ministri Miskovic i Beko, pa onda Tomic Simpo, pa Tijanic, pa Dacic, pa Vulin...... ihaaaj ima autorskih prava na pretek bre, a vi se ufatili bre samo Milosevica k'o pijan plota, bre.

Jedna lasta je u Srbiji uvek bila prolece a jedan Sloba je zauvek Slobodica.

cerski


Kakve sad to veze ima da li je Sloba najviše, najmanje ili srednje kriv? On je bio na čelu, kolovođa može biti samo jedan! Ostali igraju u kolu iza njega. To uopšte nije tema, troluješ bezveze, samo sam pomenuo njega, kao nesumnjivo i nedvosmisleno, najmarkantnijeg nosioca tog vremena. Tema je bila ta da su mu Srbi, svakako većina, dali podršku za rat i posledično ludilo.

No comment.

cerski

Naravno.
milivoje_bg milivoje_bg 22:11 09.05.2013

Re: uhhh...

jezda92

dragan7557
jezda92:posebno u devedesetim, Miloševićevim godinama.Nema bre Milosevic eksluzivno pravo na te godine, ministri Toma I Vucic su naravno doprinosili kol'ko se moglo i kvit!A bome i svi ostali koji su u tim godinama bili ozbiljno za srljanje u propast.Eto recimo ministri Miskovic i Beko, pa onda Tomic Simpo, pa Tijanic, pa Dacic, pa Vulin...... ihaaaj ima autorskih prava na pretek bre, a vi se ufatili bre samo Milosevica k'o pijan plota, bre.Jedna lasta je u Srbiji uvek bila prolece a jedan Sloba je zauvek Slobodica.cerskiKakve sad to veze ima da li je Sloba najviše, najmanje ili srednje kriv? On je bio na čelu, kolovođa može biti samo jedan! Ostali igraju u kolu iza njega. To uopšte nije tema, troluješ bezveze, samo sam pomenuo njega, kao nesumnjivo i nedvosmisleno, najmarkantnijeg nosioca tog vremena. Tema je bila ta da su mu Srbi, svakako većina, dali podršku za rat i posledično ludilo.

Срби су му дали подршку за "да их нико не сме да бије" ! То што је он ту подршку прокурвао па је свака шуша и те како била Србе, то је друга прича.
petar_p petar_p 19:20 09.05.2013

znaci

bilo je potrebno 20 godina zapaljivih politickih govora, strasnog huskanja naroda na nasilje svake vrste, ubistvo premijera, i na kraju da sns dodje na vlast -- samo da bi sa te pozicije vlasti videli da su sve vreme bili u krivu!?
Skupa li je ta cena (samo)spoznaje, koju smo platili mi a ne 'elita'!
I sta, sad ce svako moci 20 godina da priziva katastrofu, i posle da kaze kako je pogresio, i nikom nista!
jezda92 jezda92 19:28 09.05.2013

Re: znaci

Izgleda da znači. A vidiš li ti neku drugu mogućnost?
petar_p petar_p 19:58 09.05.2013

Re: znaci

pitam se samo sta sad ima da kazu svi oni vatreni sledbenici njihovog lika i dela? Sa druge strane, veliki deo stanovnistva nikada nije tako razmisljao, i zato je trpeo strasne posledice. U tom smislu je jadno sto Vucic koristi mnozinu, jer ta mnozina je verovatno oko 50% i to onih najglasnijih i najmilitantnijih koji se primaju na ono sto se servira na TV. Jadno je, neodgovorno i cinicno svoje licne poraze pripisivati celom narodu.
G r o f G r o f 20:18 09.05.2013

Re: znaci

Ma koliko god pametne ideje imao možeš ih okačiti mačku o rep ako nisi na vlasti...a da bi došao na vlast uz glasače tipa Free moraš biti srbenda nad srbendom.
Npr. Čeda to nije shvatio i sada, i ako bi radili slično, Vučić je baja o kome se pišu blogovi, a on je samo drekavac.
cult cult 20:35 09.05.2013

Re: znaci

meni se jako dopada Vučićev obrt.
kad ex radikal, praktičar retorzije, liferant dobrovoljaca na ratišta, u Danasu (još jednom: Danasu) objavi ovakvo svoje "odričem se", i vrlo pospe pepelom, ja to samo mogu da podržim.
Tim pre što su potezi oko Kosova, optužnice protiv tajkuna, uporna borba za nj.v. Datum, vrlo konkretno sprovodjnje tih ideja u praksi. Nije, dakle, samo lepa, a prazna reč.

Naravno, kad se Prvoborci ostrve na Pokajnika, meni srce samo staje na pokajničku stranu. Ne mogu mu ništa.
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:44 09.05.2013

Re: znaci

cult

Naravno, kad se Prvoborci ostrve na Pokajnika, meni srce samo staje na pokajničku stranu. Ne mogu mu ništa.


Khm gospodar samo peva:

Old pirates, yes, they rob I;
Sold I to the merchant ships,
Minutes after they took I
From the bottomless pit.
But my hand was made strong
By the 'and of the Almighty.
We forward in this generation
Triumphantly.
Won't you help to sing
This songs of freedom
'Cause all I ever have:
Redemption songs;
Redemption songs.

Emancipate yourselves from mental slavery;
None but ourselves can free our minds.
Have no fear for atomic energy,
'Cause none of them can stop the time.
How long shall they kill our prophets,
While we stand aside and look? Ooh!
Some say it's just a part of it:
We've got to fullfil the book.

Won't you help to sing
This songs of freedom-
'Cause all I ever have:
Redemption songs;
Redemption songs;
Redemption songs.

Zezao sam se kad sam rekao da će da ga beatifikuju, kad ono stvarno.
dragan7557 dragan7557 20:54 09.05.2013

Re: znaci

cult:
uporna borba za nj.v. Datum,


E to je Najveca Bitka u Istoriji Srba, sto bi Vucic rek'o, Nas Srba, bre!

Bacila je sve bitke u zasenak, bre a ko je dobije bice Car Serbie i kvit!


cerski
cult cult 21:22 09.05.2013

Re: znaci

a lepo smo mogli u ruske integracije.
Kandidat za status gubernije da budemo.
Kakav obrt.

Aj da ih pljujemo sad što nisu ostali dosledni svojim trućanjima.
Jebeš život.
freehand freehand 21:35 09.05.2013

Re: znaci

Naravno, kad se Prvoborci ostrve na Pokajnika, meni srce samo staje na pokajničku stranu. Ne mogu mu ništa.

To se ti, Kalte, nalaziš u onome Mi smo?
Ili nešto nisam dobro razumeo?
freehand freehand 21:38 09.05.2013

Re: znaci

Ma koliko god pametne ideje imao možeš ih okačiti mačku o rep ako nisi na vlasti...a da bi došao na vlast uz glasače tipa Free moraš biti srbenda nad srbendom.



čekaj, druže Grofe... Misliš da Šešelj, Nikolić i Vučić nisu bili dovoljno Srbi, ili se bar nisu dovoljno glasno predstavljali takvima do sada da bih ja za njih glasao?
Pa ti si veći pajac no što sam ja mislio, koliko god to nemoguće zvučalo!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 04:41 10.05.2013

-

-
dragan7557 dragan7557 11:20 10.05.2013

Re: -

Vojislav Stojković
-

Vala Bracelo ovo odise politickom realitetom i praznocom, bre!

Mada mislim da ce Krstic protumaciti kao zatisje pred politicki okrsaj.

Whatever, dobro bre, i narocito sadrzajno receno!

cerski
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:50 10.05.2013

Re: znaci

cult
a lepo smo mogli u ruske integracije.
Kandidat za status gubernije da budemo.
Kakav obrt.

Aj da ih pljujemo sad što nisu ostali dosledni svojim trućanjima.
Jebeš život.


Ma znaš šta se mislim, nekako se moj odnos sa gospodarom Vučićem mora svesti na miroljubivu koegzistenciju. Em ima toliko fanova da je to nezdravo, em je dokazano nedosledan.
Ko može da pretpostavi šta će mu sutra pasti na pamet, i ovaj obrt je bio nezamisliv, a široka je paleta nezamislivih obrta u budućnosti.

A i mnogo su mi gadni fanovi svih njegovih likova i njegovog dela.
cult cult 12:03 10.05.2013

Re: znaci

Ma znaš šta se mislim, nekako se moj odnos sa gospodarom Vučićem mora svesti na miroljubivu koegzistenciju.

a kako drugačije?
Nijedna emocija više političkoj kasti.
Ever!
Obren Markov Obren Markov 21:18 09.05.2013

.. na sledeća vrata

neke koji su bili svesni svega što sam pobrojao mi smo na svakom koraku saplitali, neke smo hapsili, nek smo prebijaliui. Neke smo ostavili bez posla i bez imovine. A neke i bez glave. Nečiju smo smrt priželjkivali, a nečiju predviđali, nečijoj smo se bogami, i radovali.


Bravo free. Nema šta dalje.

EDIT / p.s. Ja počinjem da mislim da ovi misle ozbiljno sa ovim što su sad započeli, i da imaju neku šansu u tome, pa čak i da im treba pomoći jer je cilj dostojan toga. A vi me zovite Vesnom Pešić.
freehand freehand 21:40 09.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

EDIT / p.s. Ja počinjem da mislim da ovi misle ozbiljno sa ovim što su sad započeli, i da imaju neku šansu u tome, pa čak i da im treba pomoći jer je cilj dostojan toga. A vi me zovite Vesnom Pešić.

To je dobro za tebe. Izađi da im kažeš to kad ti opet dođu pred Skupštinu vojvodine.
mariopan mariopan 21:44 09.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Ja počinjem da mislim da ovi misle ozbiljno sa ovim što su sad započeli, i da imaju neku šansu u tome, pa čak i da im treba pomoći jer je cilj dostojan toga.

Obren Markov Obren Markov 21:52 09.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

To je dobro za tebe. Izađi da im kažeš to kad ti opet dođu pred Skupštinu vojvodine.


Ako ćemo ozbiljno, Vučić ima isti problem u infrastukturi u Vojvodini, koji izgleda ima i po Srbiji. To sve go bivši radikal i lovac za parama kroz politiku. Nisu oni u stanju da ga prate u njegovim promenama, a i ne žele. A kada ih pusti da rade po njihovom, onako kao jedino znaju, ispadne ovako kakav je bio onaj klon jogurt-revolucije nedavno.

Vučić kao ozbiljan problem ima da reši svoju sopstvenu stranku.

A ako uspe u tome, mi ćemo za pet-šes' godina imati ozbiljan problem da se rešimo njega. Pomisliće da je Mesija, i neće otići bez sile. Misliće o sebi otprilike kao Tadić o sebi donedavno, samo što ovaj ima muda da krši sve zakone i da istera svoje.
Obren Markov Obren Markov 21:57 09.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

mariopan


Kao što rekoh, zovite me... Vesnaaaaaa
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:59 09.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Ja počinjem da mislim da ovi misle ozbiljno sa ovim što su sad započeli, i da imaju neku šansu u tome, pa čak i da im treba pomoći jer je cilj dostojan toga. A vi me zovite Vesnom Pešić.


Hajde da pretpostavimo da imaju šansu i da jesu ozbiljno odlučili.
A da li je to dovoljno da se pomogne jednom Aleksandru Vučiću?

Poistoji li granica koju ako neko jednom pređe gubi pravo da mu se pomaže?

Ako ne postoji, da li je onda moguće da u nekoj prilici pomognemo i Mirjani Marković ako osnuje drugu stranku i promeni se?
Što se mene tiče Vučić i Nikolić su tu granicu prešli i više ne postoji mogućnost da im u bilo čemu pomažem.
Kod Vesne Pešić tih granica, vidi se, nema. Verujem da bi ona i Miru Marković podržala ako bi ova osnovala novu stranku. Ili Sinišu Vučinić, Gorana Matića, Legijui ukoliko bi izašao iz apsa, što da ne, ako nema granica.

Političari jesu u službi naroda i jeste najvažnije kako rade svoj posao, recimo da Vučić trenutno radi na za većinu prihvatljiv način, ali uslov da se dođe u poziciju da se radi taj posao je makar minimum ličnog morala i dostojanstva.

Ima li neko ko je nekad radio ono što je radio Vučić, a sada radi ovo što radi, minimum ličnog morala i dostojanstva?

freehand freehand 22:01 09.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Ako ćemo ozbiljno, Vučić ima isti problem u infrastukturi u Vojvodini, koji izgleda ima i po Srbiji. To sve go bivši radikal i lovac za parama kroz politiku. Nisu oni u stanju da ga prate u njegovim promenama, a i ne žele. A kada ih pusti da rade po njihovom, onako kao jedino znaju, ispadne ovako kakav je bio onaj klon jogurt-revolucije nedavno.

Ako ćemo ozbiljno - ja sam to napisao više puta na više mesta. I blog o tome.
Pa će ili vučić ili od naprednjaka da pravi demokrate, što je nemoguće, ili da preuzme demokrate, što je isto nemoguće. Pa ja onda mislim da će ostati na nekoj političkoj hridi, kao pocepani džak sa olupine, al ajde da vidimo.

A ako uspe u tome, mi ćemo za pet-šes' godina imati ozbiljan problem da se rešimo njega. Pomisliće da je Mesija, i neće otići bez sile. Misliće o sebi otprilike kao Tadić o sebi donedavno, samo što ovaj ima muda da krši sve zakone i da istera svoje.

Ako ćemo o tome vrlo je interesantno da ti misliš da su za diktaturu dovoljna muda. Ja mislim da su u takva smutna vremena i kad su prilike na dohvat ruke veća muda potrebna za ne postati diktator.
Obren Markov Obren Markov 22:08 09.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Hajde da pretpostavimo da imaju šansu i da jesu ozbiljno odlučili.
A da li je to dovoljno da se pomogne jednom Aleksandru Vučiću?

Poistoji li granica koju ako neko jednom pređe gubi pravo da mu se pomaže?


Ne znam, nemam jedinstveni odgovor u koji bih ubeđivao i tebe, i sve one koji ovo možda čitaju. Odgovor, po meni, zavisi od procene 1) da li postoji neko drugi ko je realno u stanju da sprovede taj cilj, i 2) da li je važnije držati se starih grehova pa i po cenu blokade napretka, ili progutati sve što treba.

I meni je muka od svega, iskreno. Samo pokušavam da, najpre za sebe, nađem nova rešenja u novim uslovima...
Obren Markov Obren Markov 22:11 09.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Ako ćemo o tome vrlo je interesantno da ti misliš da su za diktaturu dovoljna muda. J amislim da su u takva smutna vremena i kad su prilike na dohvat ruke veća muda potrebna za ne postati diktator.


Muda su neophodna za držanje vlasti na silu, ja samo o tome pričam. A za ovo drugo, što ti spominješ, potrebna je mudrost. To ide iz one druge glave
arianna arianna 22:17 09.05.2013

Re: .. na sledeća vrata





maksa83 maksa83 22:36 09.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Vučić kao ozbiljan problem ima da reši svoju sopstvenu stranku.

Da, njihov najveći problem je što je SNS kadrovski poprilično dupe. Njihov "krem" su advokati (kalibra tvog gradonačelnika i onog picopevca Ministra), što nije baš nešto sa čim može bog zna šta da se izvede. Ostlao je krš - mali privrednici jednom nogom u kriminalu, itd. Nemaju baš sa čim da rade.
Obren Markov Obren Markov 22:51 09.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Da, njihov najveći problem je što je SNS kadrovski poprilično dupe. Njihov "krem" su advokati (kalibra tvog gradonačelnika i onog picopevca Ministra), što nije baš nešto sa čim može bog zna šta da se izvede. Ostlao je krš - mali privrednici jednom nogom u kriminalu, itd. Nemaju baš sa čim da rade.


Iskreno, bio si im u ovoj kritici blagonaklon. Pa priseti se samo onih seoskih kabadahija koji su im neki kao predesednici opštinskih odbora... Ju.
freehand freehand 00:28 10.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

arianna





Sine, kakva je ovo kadrovska baza za... Izvesnu partiju.
blogovatelj blogovatelj 05:28 10.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

To sve go bivši radikal i lovac za parama kroz politiku


Za razliku od vas autonomaša kojima se pare gade.
Obren Markov Obren Markov 14:34 10.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Za razliku od vas autonomaša kojima se pare gade.

Samo svoje, blogovatelju... Samo svoje hoćemo.
To je, da podsetim, ono što iz tog razloga onda više nije vaše.
mariopan mariopan 16:12 10.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Obren Markov
mariopan


Kao što rekoh, zovite me... Vesnaaaaaa

Dobro Vesna nemoj odmah da se ljutiš.
blogovatelj blogovatelj 17:39 10.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Samo svoje, blogovatelju... Samo svoje hoćemo.
To je, da podsetim, ono što iz tog razloga onda više nije vaše.


I ti ko Vučić, pričaš u množini?
Koje naše i koje vaše?
Ja u Kanadi živim i plaćam porez.
Je li, a da te pitam ovde par pitanja, pošto ne mogu na tvojim blogovima. Tamo si me u duhu najbolje demokratske tradicije poslao na doživotnu robiju posle samo jednog jedinog komentara ikad napisanog. Nadam se da Fri i moderacija neće zameriti, bilo je i gorih trolova od ovog mog.

1. Jel ti misliš da su tragediji Vojvodine doprineli više Srbijanci ili Krajišnici koje je Tito doneo?
2. Što banova Vučka čim je pomenuo Čanka i batinaše?
dragan7557 dragan7557 20:44 10.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Obren Markov
Ako ćemo o tome vrlo je interesantno da ti misliš da su za diktaturu dovoljna muda. J amislim da su u takva smutna vremena i kad su prilike na dohvat ruke veća muda potrebna za ne postati diktator.


Muda su neophodna za držanje vlasti na silu, ja samo o tome pričam. A za ovo drugo, što ti spominješ, potrebna je mudrost. To ide iz one druge glave

Elem majstor Obrene nemas ti blage veze bre sa zivotom.

Znaci po tebi i tvojim koji 'ocete vase, na vlast dolaze i odrzavaju se silom samo bikovi jer oni imaju poprilicno testisoidni karakter. Inace ovakve besmislenosti:
Obren Markov
Za razliku od vas autonomaša kojima se pare gade.

Samo svoje, blogovatelju... Samo svoje hoćemo.
To je, da podsetim, ono što iz tog razloga onda više nije vaše.

zahtevaju i objasnjenje ko ste to Vi koji hocete to vase?

cerski
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:55 11.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

blogovatelj

I ti ko Vučić, pričaš u množini?
Koje naše i ko


dragan7557
zahtevaju i objasnjenje ko ste to Vi koji hocete to vase?


Kad nece Obren evo objasnicu vam ja. Ono sto on zove "mi" su on, Canak & njihovi durgari autonomasi koji iz nekih razloga smatraju da bi svi gradjani Srbije (znaci i oni juzno kao i oni severno od Save i Dunava) trebalo da izdvajaju za njih pa onda to sto dobiju zovu "nase" (ili "svoje" )....
blogovatelj blogovatelj 16:46 11.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Kad nece Obren evo objasnicu vam ja.


Obren se opet u duhu najbolje demokratske tradicije ne javlja i ne pada mu na pamet da se izjašnjava na blogovima na kojima svako može da govori.
Msje Markov preferira intimniju atmsferu, gde se zna red i poštuje partijska disciplina, gde se na pomen Čanka u negativnom kontekstu on britke sablje laća, a onda seče i desno i levo.
Bonner Bonner 17:41 11.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

blogovatelj


Obren se opet u duhu najbolje demokratske tradicije ne javlja ...



Di su nase pare? Za stanove po Becu i Pesti.



Obren Markov Obren Markov 17:13 12.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

blogovatelj

Obren se opet u duhu najbolje demokratske tradicije ne javlja ...


'ebga, čekam vas da kažete šta imate, presaberem utiske, vidim el' ste možda u pravu pa da vam se pridružim...

Dakle momci, svi redom hrabro skriveni iza nikova, što vam vidim daje posebnu pljuvačku hrabrost i čast, suština onoga o čemu bi vi uzalud da se raspravljate je:

1) Vojvođanske pare su one koje nisu srbijanske. Tu smo stali sa raspravom i to je tako, i uvek će biti bez obzira na sistem i društcveno uređenje, a vi drečite i vatru bljujte dokle 'oćete

2) Da li ima i kod nas (u Vojvodini, da preciziram) lopova ? Ima, i te kako. Ima ih svuda, pa na žalost i ovde, a neki ovdašnji su baš i talentovani i aktivni. Bez brige, ako budemo odlazili, nosimo i njih, i sami ćemo se pobrinuti za to (jedino Božovića koliko čujem izgleda niko neće, al' to je druga priča)

Jedino, e to mi nikako nije jasno, jel neko od vas heroja i oslobodioca Vojvodine možda primetio da ovo nije blog o tome, nego o Vučiću ?
blogovatelj blogovatelj 21:04 12.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Dakle momci, svi redom hrabro skriveni iza nikova, što vam vidim daje posebnu pljuvačku hrabrost i čast


Muka mi je više od ovog kvaziargumenta.
Zovem se Mirko Simidžija.
Potomak onih koje je Tito vozom poslao da prljaju "tvoj" Banat i koje ti u svom malograđanskom zanosu smatraš krivcima za sve svoje nevolje.
Takođe, više decenija sam bio nastanjen u sred srede Srbije, koju ti takođe u svom malograđanskom zanosu smatraš krivom za sve svoje nevolje.
Sada, kada sam se predstavio, da nastavimo priču. Nadam se da mi nećeš tražiti i ličnu kartu.
Jedna od odlika vas malograđana je i ta da je ime sagovornika bitno. Jer zaboga, nije isto ako je čovek recimo Anadolac, onda je po vašem mišljenju svakako necivilizovan, ili ako je Bavarac, u kojem je slučaju svakako produhovljen i prosvećen. A to se iz imena i prezimena lako vidi, zar ne?
Opet bih da ti postavim poneko pitanje.

Vojvođanske pare su one koje nisu srbijanske


Koliko ja znam, iz budžeta Srbije se odvaja određeni novac koji Vojvodina koristi.
Dakle, deo vojvođanskih para ipak jeste Srbijanski. Decenijama su pare išle iz Kragujevca. Šta misliš kakve je sve vojno-nesvrstane ugovore pravio drug stari, gde su se pravile puške za pučeve širom Afrike, gde su se pravili Jugići koje je Egipat vozio? Osamdesetih kad se Jugo prodavao po Americi, na deset izvezenih dinara jedan je bio kragujevački.
Pa se nikad niko iz Kragujevca nije bunio oko toga, nego se uredno gradio Novi Sad. Ja svojim očima video. Studirao sam u to vreme u Novom Sadu i video kolika je razlika u investicijama. I nikad mi nije bilo krivo zbog toga, smatrao sam normalnim sve to.

Jedino, e to mi nikako nije jasno, jel neko od vas heroja i oslobodioca Vojvodine možda primetio da ovo nije blog o tome, nego o Vučiću ?


Jesam ja.
I uputio sam zbog trola izvinjenje i autoru i moderaciji. Šta sad cviliš i zbog toga. Uporno tražiš saveznike među onima koji imaju moć banovanja.
Na trol sam bio primoran tvojim primitivnim postupkom banovanja me posle samo jednog komentara. Imao sam želju da te pitam ono za Vučka. I to da te pitam javno. Indikativno mi je bilo da si ga banovao iste sekunde kad je ubacio Čanka u priču. A prepuni su ti blogovi pravde, slobode, demokratije. Što smatram licemernim.
Da, još bih da te pitam i da li si član neke partije? Ako jesi, koje?
Eto... Toliko od mene za sada.
Goran Vučković Goran Vučković 21:37 12.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Imao sam želju da te pitam ono za Vučka. I to da te pitam javno. Indikativno mi je bilo da si ga banovao iste sekunde kad je ubacio Čanka u priču.

Ne bih ja previše te energičnosti pripisao odbrani Čanka. Mislim da je više bio u pitanju "car je go" momenat. Kad odraz u ogledalu nije lep - utoliko gore po ogledalo.

Sa ovakvim odnosom prema sagovornicima, svakako još jedna od osoba koja od mene nikada ne bi dobila glas na izborima za bilo kakvu javnu funkciju. Kao ni Čanak, posle one epizode sa batinašima. Vojvođanima možda, do duše, treba zaštita od Kralja Majmuna, makse83 i sličnih "srbijanskih fašista", koji bi "njihove novce" (kao i ti) - pa se možda neko i prevari.

Da, još bih da te pitam i da li si član neke partije? Ako jesi, koje?


Čisto da ne gubiš vreme: link.

Ali da ne trolujemo previše ovu temu, ipak.
freehand freehand 21:46 12.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Ali da ne trolujemo previše ovu temu, ipak.

Sve je ok dok se ne dohvatiš svoje pornografije.
milisav68 milisav68 21:55 12.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

freehand
Ali da ne trolujemo previše ovu temu, ipak.

Sve je ok dok se ne dohvatiš svoje pornografije.


Vučko bludnik.
freehand freehand 21:59 12.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

milisav68
freehand
Ali da ne trolujemo previše ovu temu, ipak.

Sve je ok dok se ne dohvatiš svoje pornografije.


Vučko bludnik.

Težak ovisnik. Hardkor.
Njemu je i bioskop "Partizan" bio zabavište.
Goran Vučković Goran Vučković 22:26 12.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Njemu je i bioskop "Partizan" bio zabavište.

blogovatelj blogovatelj 05:05 13.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Čisto da ne gubiš vreme: link.


Ukoliko neka stranka proceni da su im potrebni oni politički kvaliteti koje ja imam, a ja budem zadovoljan njihovim stranačkim programom, ciljevima i ideologijom, onda svakako postoji mogućnost saradnje – rekao je Markov.


Moćno.
Hvala, da znam za ubuduće.
Obren Markov Obren Markov 10:19 13.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Koliko ja znam, iz budžeta Srbije se odvaja određeni novac koji Vojvodina koristi.


Za ovo: iz Vojvodine (gledano samo u delovima budžeta kojima sadašnja tzv. autonomija Vojvodine funkcioniše po principu protočnog bojlera - zdravstvo, školstvo...) odlazi između 30%-40% više novca nego što se u nju vraća - govorim "između" jer ne postoji način, još uvek, da se o tome dobije precizni zvanični podatak. Trenutna Autonomija Vojvodine još uvek ne podrazumeva sopstveni Zavod za statistiku, a srbijanski takve podatke ne daje. Ponovo napominjem, tu nisu računati potpuno zajednički troškovi tipa Vojska, Policija, diplomatija... već samo ono za šta može da se izvuče ukupna računica. Naravno da su do Slobe i ujedinjenja trodelne Srbije i penzije u Vojvodini za onaj gornji procenat bile veće od ovih u Srbiji, a da su sad ispod njenog proseka; i da, svi mi ovde znamo da to ne bi opet bilo tako, bar ne odmah, ako bi se i te nadležnosti vratile Vojvodini - srbijanska uprava ju je u međuvremenu suviše devastirala.

Zovem se Mirko Simidžija.
Potomak onih koje je Tito vozom poslao da prljaju "tvoj" Banat i koje ti u svom malograđanskom zanosu smatraš krivcima za sve svoje nevolje.


Tako sam otprilike i mislio. Imaš onu vrstu primitivnog obraćanja ljudi koji su na silu iščupani iz svog korena, potom pokušali novoj sredini da isto tako na silu nametnu svoje stavove i nakon neuspeha toga postali ogorčeni. Kako da ti kažem, malograđanin ti mama, a ne ja.

A što se svega ostalog tiče, pa niste vi momci kod mene banovani džabe. Ponovo ste dokazali svoje kvalitete, pa ću vas tom prilikom opet uputiti da nastavite sami sa sobom da pričate...

alselone alselone 10:28 13.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Obren Markov



Kakav si ti jadnik.
Goran Vučković Goran Vučković 11:57 13.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

bladerunner92 bladerunner92 12:37 13.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Kakav si ti jadnik.


ma nije jadnik
ovaj je pokvaren i glup
Obren Markov Obren Markov 14:29 13.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

De de, malo opuštenije momci.
Pesma za društvo u ćošku

alselone alselone 14:35 13.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

.
blogovatelj blogovatelj 15:54 13.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Tako sam otprilike i mislio. Imaš onu vrstu primitivnog obraćanja ljudi koji su na silu iščupani iz svog korena, potom pokušali novoj sredini da isto tako na silu nametnu svoje stavove i nakon neuspeha toga postali ogorčeni. Kako da ti kažem, malograđanin ti mama, a ne ja.


OK.
Moja tvrdnja dokazana.
Pretpostavljao sam da će da se završi ovako nekako.
Tvoje procene o mojim roditeljima su esencija palanke, klica iz koje počinje svaki fašizam. Ali svaki.
Pošto idemo u gentiku, aj' da idemo u genetiku.
Prvo, moj otac je imao petnaest godina kad se doselio u Vojvodinu, dete koje je preživelo rat. Deda mi je umro pre rata, tako da je otac sa svojom majkom i starijom braćom došao, tj Titov ga voz doneo.
Kad je imao dvadeset, umrla mu je i majka. Dalje se sam školovao, završio fakultet u Beogradu, na fakultetu upoznao moju majku. Eno ga živog i zdravog sa njom na vikendici u Šumaricama.
Majka mi je prva žena mašinski inženjer poreklom iz Makedonije.
Ja sam rođen u Makedoniji, tri godine imao kad sam došao u Kragujevac i tu odrastao.
Onda samovoljno rešio da idem u Novi Sad da studiram, jer volim Vojvodinu, ali na nefašistički način, za razliku od tebe.
Supruga mi je takođe iz mešanog braka, Bačvanka, deca mi imaju i bunjevačku i mađarsku genetiku, pored srpske i makedonske.
Onda sam 2002. otišao u Kanadu, jer su takvi kao ti uništili državu. Da, ti nisi ništa drugo nego Šešelj okrenut naglavačke. U Kanadi prebrojavanje gena nije moderno, jer je svako odnekud došao.
E vidiš, u toj i takvoj Kanadi moj stariji sin je pre tri dana izabran za najboljeg srednjoškolca u regionu u kojem živi skoro 600000 ljudi. Otprilike nešto kao najbolji srednjoškolac Banata.
To smo mi što smo isčupani iz korena, to su mi preci i potomci i ponosan sam na njih.
Ko su tvoji preci i potomci, ne zanima me.
Ali znam ko si ti, video sam iz Vučkovog linka.

Ukoliko neka stranka proceni da su im potrebni oni politički kvaliteti koje ja imam, a ja budem zadovoljan njihovim stranačkim programom, ciljevima i ideologijom, onda svakako postoji mogućnost saradnje

blogovatelj blogovatelj 16:05 13.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Tetoviranje


Upropasti čoveku političku karijeru
Džaba mu je sad da se umiljava vladarima. Neće ga nijedan hteti kad svaki politički protivnik može ovo da mu iskopa
freehand freehand 16:18 13.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

blogovatelj
Tetoviranje


Upropasti čoveku političku karijeru
Džaba mu je sad da se umiljava vladarima. Neće ga nijedan hteti kad svaki politički protivnik može ovo da mu iskopa

Tebe je ovaj Obren baš naljutio.
Goran Vučković Goran Vučković 16:45 13.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Upropasti čoveku političku karijeru

Sitan je to prilog na takvu karijeru.
milisav68 milisav68 16:56 13.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Goran Vučković
Upropasti čoveku političku karijeru

Sitan je to prilog na takvu karijeru.

Crni Vučko, gde će ti duša.


@blogovatelj - Šta mu se pravdaš, vidiš da se prošvercovao kroz školu.
Čuo je da postoje neki procenti, ali ne zna način kako da ih izračuna precizno.
blogovatelj blogovatelj 20:53 13.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Tebe je ovaj Obren baš naljutio.


Zapamti da je najopasnija vrsta fašizma ova a la Markov varijanta.
Obrati pažnju na ovo još jednom...

Imaš onu vrstu primitivnog obraćanja ljudi koji su na silu iščupani iz svog korena, potom pokušali novoj sredini da isto tako na silu nametnu svoje stavove i nakon neuspeha toga postali ogorčeni


Znači svako mora da ostaje ne dedovini i nigde ne mrda? Da svi budemo u okviru jednog plemena i nikako da se ne mešamo sa drugima?
Ovako fašizam uvek, ali uvek počinje, a može da se završi na primer Hrtkovcima, ili Jasenovcem.
Zato to treba glasno reći pa nek ljudi vide hoće li glasati za fašistu ili ne.

freehand freehand 21:00 13.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Zapamti da je najopasnija vrsta fašizma ova a la Markov varijanta.

Ovako fašizam uvek, ali uvek počinje, a može da se završi na primer Hrtkovcima, ili Jasenovcem.

Dobro, polako samo. ne žesti se.
Zapamtio sam, mada se sečam i nekih drugih definicija. Doduše te su iz nekih udžbenika i kojekakve druge literature.
Mislim, razumem ja da si ti ljut, al bi nekad valjalo izbrojati u sebi do deset pre reakcije.
Ja bar jeftino autonomaško frajerisanje i foliranje ne bih zvao fašizmom, al ti ožeži samo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana