Astrologija| Gost autor| Gradjanske inicijative| Planeta

Transformer(s)

freehand RSS / 09.05.2013. u 14:54

Iz intervjua datog sutrašnjem Danas-u:

EKSKLUZIVNO: Aleksandar Vučić piše za Danas povodom Dana Evrope 

"Srbi moraju u Evropu"

Autor: Aleksandar Vučić 

 

 235470_vucic_f.jpg?ver=1339072579

Boldovanje i podvlačenje by Frihend.

Jodlovanje i uvlačenje svako za sebe.

 

Rizikujući da budem ismejan, što zbog nevelikih literarnih sposobnosti, što zbog pisanja na temu o kojoj su mnogi, pametniji i obrazovaniji od mene već dali svoj sud, ipak ću pokušati da bez idolatrijskog pristupa govorim o evropskoj današnjici, budućnosti i mestu Srbije, oko i unutar Evropske unije. Koliko puta dnevno samo izgovorimo to äEvropaô, bez velikih emocija, svesni da pominjemo nešto što još nismo dohvatili, češće optužujući sve druge za to, nego razmišljajući o sopstvenim greškama ili sopstvenoj krivici. Makar delimičnoj. 

Mi Srbi, polazim prvo od sebe, a potom i od onih mnogo važnijih od mene, koji nisu imali pravo na tu i takvu grešku, nismo shvatali politički značaj Evropske ekonomske zajednice, kasnije Unije. Mi smo, valjda, jedini koji su prespavali pad Berlinskog zida, ili uopšte nisu razumeli političke i ekonomske procese koji su se valjali Evropom i svetom. 

Živeli smo u prošlosti, uživajući, lakomisleno, u našem herojskom otporu svakoj ideji koja bi dolazila iz sveta očekujući da neradom, podrškom s Marsa, ili neke druge planete, obezbedimo granice koje smo želeli, imamo plate kakve imaju oni koji rade dvostruko više od nas. Razume se, to nije moglo da prođe. Svi zajedno tresnuli smo na zemlju i taj slobodni pad sa visina bio je bolan za svakog od nas pojedinačno, ali i za ceo naš narod i našu državu. Jedino dobro u svemu tome je to što smo, bar posle dvadeset godina, uspeli da sagledamo, prihvatimo i priznamo sopstvene greške, pragmatično i realno pokušavajući da saniramo posledice svega štetnog što smo iza sebe ostavili. 

Da se razumemo, daleko od toga da je Evropa laka tema za Srbe. Nije. Ta i takva Evropa bezbroj puta se ogrešila o srpski narod i državu i to ni sami Evropljani ne kriju. Neretko su koristili dvostruke standarde i aršine za krizu na prostoru bivše Jugoslavije, krivac je uvek bio samo jedan. Pružali su i pružaju, čast izuzecima, nedvosmislenu podršku projektu stvaranja nezavisnog Kosova. To su činjenice. To su i njihovi politički interesi. Ipak, da pođemo od sebe. Kako smo to mi, uvek najpametniji, uspeli da sve ujedinimo protiv sebe. Nije li nas naš inat preskupo stajao? Nismo li mogli da budemo realniji u svojim željama i zahtevima, marljiviji u prikupljanju podrške za naše političke stavove, ili smo se samo oslanjali na naše mišiće, epsku retoriku i iščekivanje darova s neba? 

Da ne bude zabune, ovo piše jedan od onih koji se, valjda, baš tako ponašao i zato to i te kako dobro razume. I, upravo zato, uveren sam da promena našeg stava, našeg odnosa prema Evropi i zapadnom svetu, ali i prema Rusiji, koju ćemo poštovati i voleti, ali ne i idealizovati, predstavlja početak stvaranja uspešnije, modernije i snažnije Srbije, Srbije koja će za koju godinu moći da bude stvarni lider u regionu, po visini plata i penzija, ekonomskom rastu, političkoj i svakoj drugoj stabilnosti, a ne da budemo lideri u regionu samo u toku izbornih kampanja, a da ni u čemu nismo ispred ni svojih najbližih komšija, a kamoli evropskih giganata.

............................................................................................................................................................................................... 

U čije ime govori ovaj čovek?

Sa kim deli odgovornost?

I da nije zaboravio neke rečenice ovde? 

Na primer: 

neke koji su bili svesni svega što sam pobrojao mi  smo na svakom koraku saplitali, neke smo hapsili, nek smo prebijaliui. Neke smo ostavili bez posla i bez imovine. A neke i bez glave. Nečiju smo smrt priželjkivali, a nečiju predviđali, nečijoj smo se bogami,  i radovali. 

Onda bi, možda, i sve ono posle u ovom autorskom tekstu delovalo iskrenije I bar donekle uverljivo.

Ovako – hvala ti prvi potpredsedniče lepo na časti, ali ćemo svako svoju grbu nastaviti dalje da nosimo sami.. Svako svoju..

Za pomilovanje kod Predsednika, za indulgenciju - probaj na sledeća vrata.

 

 



Komentari (421)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 22:50 13.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Ja bar jeftino autonomaško frajerisanje i foliranje ne bih zvao fašizmom, al ti ožeži samo.


Ovo što je Obren rekao, a Blogovatelj citirao, nije frajerisanje. Možda nije ni fašizam, ali degutantno,primitivno i opasno razmišljanje svakako jeste.
Goran Vučković Goran Vučković 23:05 13.05.2013

Re: .. na sledeća vrata


Ovo što je Obren rekao, a Blogovatelj citirao, nije frajerisanje. Možda nije ni fašizam, ali degutantno,primitivno i opasno razmišljanje svakako jeste.

Fašizam je izlizana reč, kačio sam onaj Orvelov članak o značenju reči fašizam kod Apostate pre neki dan, da ne kačim ponovo.

Opet, kad neko gradi političku karijeru u svojoj izbornoj jedinici na utrljavanju ksenofobije, resantimana, na izgradnji srećne prošlosti, a istovremeno pokazuje ovako siledžijsko ponašanje u javnom prostoru, gde rado ućutka svakoga čije mu se pisanje ne sviđa tamo gde može, a ne štedi vulgarnosti tamo gde disonantne glasove ne može da ućutka "administrativnom merom" - onda ga je vrlo teško razlikovati od jednog npr. Velje Ilića, koliko god on pokušavao da Velju i slične pokaže svojim ideološkim neprijateljima.

Mislim da se taj jad od političke kulture najbolje vidi kad se upored npr. sa Gocom Čomić. Da li možete da zamislite da Goca Čomić kaže kako ne može da sračuna koliko više para izlazi iz Vojvodine nego što ulazi nazad u Vojvodinu (ili da tvrdi da joj je za to kriv RZS)?

Što se tiče odnosa prema sagovorniku, to neću ni da pominjem.
freehand freehand 23:07 13.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

predatortz
Ja bar jeftino autonomaško frajerisanje i foliranje ne bih zvao fašizmom, al ti ožeži samo.


Ovo što je Obren rekao, a Blogovatelj citirao, nije frajerisanje. Možda nije ni fašizam, ali degutantno,primitivno i opasno razmišljanje svakako jeste.

To je šorka koja je čekala ring.
Pošto Obren voli da kod kuće pobeđuje sa 3:0 par forfe, Vučko nije bio rad da organizuje meč, a Blogovatelj je morao da čeka neutralan teren.
Bolje igde nego nigde, kažem ja mešajući terminologiju iz boksa i fudbala, a da dodam još da su u žaru borbe svi skloni preterivanju.
I još da poručim Obrenu da zaboravi na Lale u svojim kombinacijama.
Što se mene i tih autonomaških rabota tiče - preti praznom puškom. Opet - nema priče ni o ukidanju autonomije - ali tu već vidim da sam se navozao na trolčinu ko kolčinu...
blogovatelj blogovatelj 23:54 13.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Ja bar jeftino autonomaško frajerisanje i foliranje ne bih zvao fašizmom, al ti ožeži samo.


Moja priča nema veze sa autonomašenjem.
Onog momenta kada neko za svoju nevolju počinje da okrivljuje drugu grupu ljudi, drugačije od sebe, tu počinje ubistvo različitosti i počinje tragedija.
Ako ti ne vidiš takve aluzije na mestu gde mi pominje pretke + u pesmici koja ima stih "jebo te voz koji te dono / da se ja tu s tobom celog veka patim" onda OK. Ti u toj Vojvodini živiš, tebi će kapu da kroje. Meni neće.
Ej, on se celog veka pati sa mnom?!
Odoh, imam preča posla.

freehand freehand 23:58 13.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Ti u toj Vojvodini živiš, tebi će kapu da kroje. Meni neće.

Aha.
Pajz da neće.
blogovatelj blogovatelj 00:08 14.05.2013

Re: .. na sledeća vrata

Opet, kad neko gradi političku karijeru u svojoj izbornoj jedinici na utrljavanju ksenofobije, resantimana, na izgradnji srećne prošlosti, a istovremeno pokazuje ovako siledžijsko ponašanje u javnom prostoru, gde rado ućutka svakoga čije mu se pisanje ne sviđa tamo gde može, a ne štedi vulgarnosti tamo gde disonantne glasove ne može da ućutka "administrativnom merom" - onda ga je vrlo teško razlikovati od jednog npr. Velje Ilića, koliko god on pokušavao da Velju i slične pokaže svojim ideološkim neprijateljima.


U privatnom razgovoru sa jednim blogokolegom pre par nedelja sam rekao da na 90% Vučkovih komentara ja nemam šta da kažem, mogu samo da dodam amin.
Ovo je jedan od tih komentara.
sima2000 sima2000 22:23 09.05.2013

..

ALEKSANDAR VUČIĆ, ministar informisanja, ne može da shvati kako lideri opozicije posle berlinske ekskurzije nisu pribegli kolektivnom suicidu: "Da sam na njihovom mestu ja bih se odmah ubio." ("Blic" )

Vreme broj 468, 25. decembar 1999.
freehand freehand 22:28 09.05.2013

Re: ..

sima2000
ALEKSANDAR VUČIĆ, ministar informisanja, ne može da shvati kako lideri opozicije posle berlinske ekskurzije nisu pribegli kolektivnom suicidu: "Da sam na njihovom mestu ja bih se odmah ubio." ("Blic" )

Vreme broj 468, 25. decembar 1999.

Nije valjda tako rekao?!




maksa83 maksa83 22:29 09.05.2013

ček dis aut


Optužnica protiv Miškovića


Pozdravljam Vučićevu evoluciju. Nemam pojma da li se folira ili je Video Sveta, provozalo ga metroom, itd. pa Progledao, i iskreno - dontgivafak. 'Be mi se za njegove motive, dok god radi ono što treba da radi. Ako neko gaji tvrd kult njegove ličnosti (a kult ličnosti uvek funkcioniše po istom Staljin-nije-grešio principu, ovde umesto Staljin slobodno stavi "Sloba", "Vučić", "Ljubin mali", votevr) računam da će da pođe za njim, i to je neki korak u normalizaciji ovog drušva. Da l' se on stvarno pacifikovao ili nije je manje bitno - ako za sobom povuče još 100-200-300-400 'iljada zabludelih duša - uradio je neki pos'o. Aplauz odlazi u fejd aut.

Psiholog-amater u meni kaže da bi on prosto da bude malo, d' izvinete - voljen. Sori, ne volim te, ne bih ti dao sestru (koju nemam), nećemo ići zajedno na more, ali si uradio pos'o.

Koristim ovu priliku da te pitam (domatjine) - kako idu pripreme za veliki ovdašnji kermez koji si najavljivao ako "prodaju Kosovo"? Je l' se nagomilala suva 'rana, voda, kratke i duge cevi, itd? Šta kaže Kina - je l' se mnogo ljuti, rek'o nešto CK, plenum, odluka, demarš, nešto? Pitam, pošto je i to bilo na stolu.
freehand freehand 22:50 09.05.2013

Re: ček dis aut

Pozdravljam Vučićevu evoluciju. Nemam pojma da li se folira ili je Video Sveta, provozalo ga metroom, itd. pa Progledao, i iskreno - dontgivafak. 'Be mi se za njegove motive, dok god radi ono što treba da radi. Ako neko gaji tvrd kult njegove ličnosti (a kult ličnosti uvek funkcioniše po istom Staljin-nije-grešio principu, ovde umesto Staljin slobodno stavi "Sloba", "Vučić", "Ljubin mali", votevr) računam da će da pođe za njim, i to je neki korak u normalizaciji ovog drušva. Da l' se on stvarno pacifikovao ili nije je manje bitno - ako za sobom povuče još 100-200-300-400 'iljada zabludelih duša - uradio je neki pos'o. Aplauz odlazi u fejd aut.

Odlično. Nalaziš li se u onome mi smo, mi nismo, i mi Srbi koje poštovani Vučić tako štedro koristi u svom autorskom tekstu pišući o svemu su on i njegovi radili i što nisu čuli, videli ili razumeli?
Pošto je to ono što je mene ponukalo da napišem blog, ako nisam dovoljno dobro objasnio, mislim?
Koristim ovu priliku da te pitam (domatjine) - kako idu pripreme za veliki ovdašnji kermez koji si najavljivao ako "prodaju Kosovo"? Je l' se nagomilala suva 'rana, voda, kratke i duge cevi, ? Šta kaže Kina - je l' se mnogo ljuti, rek'o nešto CK, plenum, odluka, demarš, nešto? Pitam, pošto je i to bilo na stolu.

Daj link da vidimo kontekst, pošto van konteksta ovako izvađeno preti da bude običan bulšit. Naročito ovo sa suvom ranom i cevima raznih dužina što opasno liči na bljutavu i malignu podmetačinu.
A eto i ja da iskoristim priliku pa da te, u svetlu tvojih izraza divljenja novom Voždu, podsetim na parafrazirane reči izvesnog blogera: "Ne vredi on, Makso, tvoje duše."
Ili na izvesnu personu po imenu Dragiša Cvetković.
maksa83 maksa83 23:21 09.05.2013

Re: ček dis aut

Nalaziš li se u onome mi smo, mi nismo, i mi Srbi koje potšovani Vučić tako štedro koristi u svom autorskom tekstu pišući o svemu su on i njegovi radili i što nisu čuli, videli ili razumeli?

Pa, ovaj, čekaj da razmislim ... ne, ne nalazim se.

Šta se trzaš, nije on to pismo tebi pisao. Računam da nije ni meni.

Naročito ovo sa suvom ranom i cevima raznih dužina što opoasno liči na bljutavu i malignu podmetačinu.

Ma dobro to su asocijacije na pripreme na građanski rat, neke strašne polarizacije i kermeze koje si najavljivao u nekom Kosovo blogu. Što je sve nekako izostalo.
freehand freehand 23:33 09.05.2013

Re: ček dis aut

Pa, ovaj, čekaj da razmislim ... ne, ne nalazim se.

Eto, nisam ni sumnjao.

Šta se trzaš, nije on to pismo tebi pisao. Računam da nije ni meni.

Pa imam taj refleks na Mi. A espešči kad tu pokušava takva protuva da me stavi automatski dobijem nagon za ritanjem i vrištanjem.

Ma dobro to su asocijacije na pripreme na građanski rat, neke strašne polarizacije i kermeze koje si najavljivao u nekom Kosovo blogu. Što je sve nekako izostalo.

Da ovi nisu formirali Vladu, te da je neko drugi iste poteze vukao - pitao bih te koliko su te asocijacije realne, makar da ih ja na taj način nikad nisam izrekao.
A kad već pomenusmo - samo gledaj da ovo još nije gotovo, niti će tako glatko proći.
Rekoh gore - ne bih se ja kladio da će Toma sebi u istorijama za peti razred tek tako ostaviti to saučesničko mesto.

alselone alselone 07:25 10.05.2013

Re: ček dis aut

Pozdravljam Vučićevu evoluciju. Nemam pojma da li se folira ili je Video Sveta, provozalo ga metroom, itd. pa Progledao, i iskreno - dontgivafak. 'Be mi se za njegove motive, dok god radi ono što treba da radi. Ako neko gaji tvrd kult njegove ličnosti (a kult ličnosti uvek funkcioniše po istom Staljin-nije-grešio principu, ovde umesto Staljin slobodno stavi "Sloba", "Vučić", "Ljubin mali", votevr) računam da će da pođe za njim, i to je neki korak u normalizaciji ovog drušva. Da l' se on stvarno pacifikovao ili nije je manje bitno - ako za sobom povuče još 100-200-300-400 'iljada zabludelih duša - uradio je neki pos'o. Aplauz odlazi u fejd aut.


Upravo tako. DS nam je i ostao na grbaci toliko dugo jer je bilo znacajnije KO prica nego STA prica i STA radi. Ljubin mali je imao cistu biografiju i pozitivnu pricu. Na cistu biografiju, smekersku pricu i rukovanje sa basketa je par Sapcana napravilo svoje firmice od par stotina miliona koje sada vidimo kako prolaze kada nema DS sise. Jos mi je samo jedna dilema ostala - da li su firme napravljene sa nemerom da se ugase eventually, da samo operu lovu od kredita i stakeholdera ili su stvarno verovali da su menadzerski genijalci?

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:11 10.05.2013

Re: ček dis aut

maksa83
Psiholog-amater u meni kaže da bi on prosto da bude malo, d' izvinete - voljen.


Slazem se ... da si psiholog-amater

Od koga da bude voljen? Od Vesne Pesic, Nenada Prokica & Co? Od njegovih pristalica (a to je bio poprilican deo Srbije) je bio voljen i sa onom ranijom politikom...

Tu se radi o tome da bi on prosto da bude malo (duze) , d'izvinete - na vlasti. Vec sam na jednom ranijem Frijevom blogu napisao: jednostavno su ljudi (Vucic, Dacic, Nikolic) na sopstvenom iskustvu (i iskustvu svojih vodja Milosevica i Seslja) naucili balkansku politicku lekciju: ako hoces da da dodjes i ostanes (mozda cak i dozivotno) na vlasti na Balkanu onda moras da budes poslusan u odnosu na zapad&NATO. Sve ostalo je nebitno - mozes i da budes fasista&ustasa kao Tudjman, ili islamski fundamentalista kao Izetbegovic, ili terorista i zlocinac kao Taci, ili Slobin najdosledniji sledbenik i jos plus mafijaski bos kao Milo - nema veze, kao saveznik zapada bices tretiran kao demokrata i borac za zapadne (EU) vrednosti. I dobijaces bez problema razne pristupne ugovore, datume i slicne sargarepe & sarene laze...
milivoje_bg milivoje_bg 08:30 10.05.2013

Re: ček dis aut

maksa83

Optužnica protiv Miškovića


Pozdravljam Vučićevu evoluciju. Nemam pojma da li se folira ili je Video Sveta, provozalo ga metroom, itd. pa Progledao, i iskreno - dontgivafak. 'Be mi se za njegove motive, dok god radi ono što treba da radi. Ako neko gaji tvrd kult njegove ličnosti (a kult ličnosti uvek funkcioniše po istom Staljin-nije-grešio principu, ovde umesto Staljin slobodno stavi "Sloba", "Vučić", "Ljubin mali", votevr) računam da će da pođe za njim, i to je neki korak u normalizaciji ovog drušva. Da l' se on stvarno pacifikovao ili nije je manje bitno - ako za sobom povuče još 100-200-300-400 'iljada zabludelih duša - uradio je neki pos'o. Aplauz odlazi u fejd aut.

Psiholog-amater u meni kaže da bi on prosto da bude malo, d' izvinete - voljen. Sori, ne volim te, ne bih ti dao sestru (koju nemam), nećemo ići zajedno na more, ali si uradio pos'o.

Koristim ovu priliku da te pitam (domatjine) - kako idu pripreme za veliki ovdašnji kermez koji si najavljivao ako "prodaju Kosovo"? Je l' se nagomilala suva 'rana, voda, kratke i duge cevi, itd? Šta kaže Kina - je l' se mnogo ljuti, rek'o nešto CK, plenum, odluka, demarš, nešto? Pitam, pošto je i to bilo na stolu.

Класична заблуда релативно писмених људи --- није битно ово, није битно оно ... како није битно !? Битно је !
Зато што се тако произвољно бира оно што је битно (и што није), зато нам (између осталог) и иде тако како иде.
cult cult 08:32 10.05.2013

Re: ček dis aut

ako za sobom povuče još 100-200-300-400 'iljada zabludelih duša - uradio je neki pos'o. Aplauz odlazi u fejd aut.


Kad Lider napravi ovakav preokret u glavi, followeri su mu prvo zbunjeni.
A onda skapiraš da je, eto, ispalo dobro što su stranački umovi onako navijački ograničeni. Dogma je Lider, a ne ideja. Slediš ga, ma gde krenuo. I guraš bilo koju priču.
Ja sam danas za pravog naprednjaka sumnjivi evroskeptik.
I preterano tvrd oko Kosova.
To je, jebiga, dobro.
Srbija je ovo.

edit: Freehand je sad glede mrske Evrope i raspetog Kosova kao Vučić pre prosvetljenja.
maksa83 maksa83 08:38 10.05.2013

Re: ček dis aut

Od koga da bude voljen? Od Vesne Pesic, Nenada Prokica & Co? Od njegovih pristalica (a to je bio poprilican deo Srbije) je bio voljen i sa onom ranijom politikom...

Pa nije bio dovoljno voljen, da je bio voljen ne bi im izmicala bilo kakva vlast od 2000-te na ovamo. Da se ičeg dokopaju morao je DS da postane nedovoljno voljen.

Tu se radi o tome da bi on prosto da bude malo (duze) , d'izvinete - na vlasti. Vec sam na jednom ranijem Frijevom blogu napisao: jednostavno su ljudi (Vucic, Dacic, Nikolic) na sopstvenom iskustvu (i iskustvu svojih vodja Milosevica i Seslja) naucili balkansku politicku lekciju: ako hoces da da dodjes i ostanes (mozda cak i dozivotno) na vlasti na Balkanu onda moras da budes poslusan u odnosu na zapad&NATO.

Ne bih rekao da je tako jednostavno. Imao si proevropski DS koji je klimao glavom i sarađivao, komiteji za integraciju, usklađivanja ovoga i onoga, MMF, etc. pa se eto ipak okliznuo, tj. spotako o sopstvene subjektivne kadrovske slabosti.
borac za zapadne (EU) vrednosti. I dobijaces bez problema razne pristupne ugovore, datume i slicne sargarepe & sarene laze...

Pošto se ti uveliko zlopatiš u toj šarenoj laži nema razloga da ti se ne veruje.
maksa83 maksa83 08:40 10.05.2013

Re: ček dis aut

edit: Freehand je sad glede mrske Evrope i raspetog Kosova kao Vučić pre prosvetljenja.

To je Zakon o održanju Srbovanja. Srbovanje ne može nastati samo od sebe, niti se može uništiti i nestati, može samo da promeni vlasnika i oblik.
alselone alselone 08:42 10.05.2013

Re: ček dis aut

Kad Lider napravi ovakav preokret u glavi, followeri su mu prvo zbunjeni.
A onda skapiraš da je, eto, ispalo dobro što su stranački umovi onako navijački ograničeni. Dogma je Lider, a ne ideja. Slediš ga, ma gde krenuo. I guraš bilo koju priču.
Ja sam danas za pravog naprednjaka sumnjivi evroskeptik.
I preterano tvrd oko Kosova.
To je, jebiga, dobro.
Srbija je ovo.


Haha, upravo tako. Sinoc ja kod bake od 86 godina. Oduvek bila "tvrda struja" u porodici.

- Jeli, jesi video ti ove Srbe sa Kosova? Sta hoce oni? Hoce da sve izgubimo? Ova dvojica su dali sve od sebe, ne ide. N-e--i-d-e. Hoce sami da ostanemo na svetu?

Ja gledam i ne verujem. Reko - tako je bako!
maksa83 maksa83 08:42 10.05.2013

Re: ček dis aut

Класична заблуда релативно писмених људи --- није битно ово, није битно оно ... како није битно !? Битно је !

Milovije, nije to bitno - bitno je da je sitno!

Nešto je bitno tebi, nešto drugo meni, i to čini da se kugla okreće. Imajuć' u vidu da je tebi u par navrata deklarisano Koštunica državnik i faca, ne računam da ćemo se ikad složiti oko toga šta je bitno.
cult cult 08:43 10.05.2013

Re: ček dis aut

To je Zakon o održanju Srbovanja.


Slutio sam ga celo vreme.

Inače, glede transformacija, moralnih i idejnih salta, gost kod Vodjine žene koja vodi emisiju na Radio fckin Fokusu, je Petar Luković. U subotu.
U E-novinama - muk.
maksa83 maksa83 08:46 10.05.2013

Re: ček dis aut

gost kod Vodjine žene koja vodi emisiju na Radio fckin Fokusu, je Petar Luković.

Sodoma i Gomora!

Idem na terasu da ispustim nešto odozgo da proverim da se smer gravitacije nije obrn'o. Smutna vremena jebeš ga.
alselone alselone 08:47 10.05.2013

Re: ček dis aut

Idem na terasu da ispustim nešto odozgo da proverim da se smer gravitacije nije obrn'o


Pogledaj u wc solju da li se voda okrece u drugu stranu.
libkonz libkonz 08:48 10.05.2013

Re: ček dis aut

Jeli, jesi video ti ove Srbe sa Kosova? Sta hoce oni? Hoce da sve izgubimo? Ova dvojica su dali sve od sebe, ne ide. N-e--i-d-e. Hoce sami da ostanemo na svetu?

za baku

van bloga još nisam čuo nikoga da podržava ove sa severa Kosova. Ali bukvalno nikog, a dosta se priča o tome. Ljudima je puk'o film.
libkonz libkonz 08:58 10.05.2013

Re: ček dis aut

Inače, glede transformacija, moralnih i idejnih salta, gost kod Vodjine žene koja vodi emisiju na Radio fckin Fokusu, je Petar Luković. U subotu.

Da li će moći SMS-om da se naručuju pesme? Mislim, da naručim nešto od Partibrejkersa, kažu da Pera uvek igra kako Cane svira.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:01 10.05.2013

Re: ček dis aut

maksa83
Ne bih rekao da je tako jednostavno. Imao si proevropski DS koji je klimao glavom i sarađivao, komiteji za integraciju, usklađivanja ovoga i onoga, MMF, etc. pa se eto ipak okliznuo


DS nije bio dovoljno kooperativan i poslusan - to je tek sada (vise) nego ocigledno kad vidimo u (sadasnjoj) praksi kako ta kooperativnost izgleda...

Maksa

Pošto se ti uveliko zlopatiš u toj šarenoj laži nema razloga da ti se ne veruje.


Ja nisam u toj sarenoj lazi nego - u Nemackoj. Kad bi hteo da budem u sarenoj lazi mogao bih da odem recimo u Bugarsku. Sto mi ne bi ni na kraj pameti palo - u tom slucaju bih radije ostao u Srbiji...

Oni koji u Srbiji ocekuju da ce sa datumom i ulaskom u EU (u nekoj dalekoj i neizvesnoj buducnosti) ziveti u Srbiji kao u Nemackoj i ne zasluzuju bolje vodje od Vucica, Dacica & Dinkica...
predatortz predatortz 09:03 10.05.2013

Re: ček dis aut

Inače, glede transformacija, moralnih i idejnih salta, gost kod Vodjine žene koja vodi emisiju na Radio fckin Fokusu, je Petar Luković. U subotu.
U E-novinama - muk.


Scenario:

Petar Luković poziva građane na miting za odbranu Kosova. Dačić preti da će policija da zaustavi svakoga ko koči Srbiju na evropskom putu.
Goran Vučković Goran Vučković 09:06 10.05.2013

Re: ček dis aut

Petar Luković poziva građane na miting za odbranu Kosova. Dačić preti da će policija da zaustavi svakoga ko koči Srbiju na evropskom putu.

Ne, to samo ugovaraju cross-branding i zajedničke marketinške kampanje e-Novina i radio Fokusa...
maksa83 maksa83 09:07 10.05.2013

Re: ček dis aut

DS nije bio dovoljno kooperativan i poslusan - to je tek sada (vise) nego ocigledno kad vidimo u (sadasnjoj) praksi kao ta kooperativnost izgleda...

Aha, DS-a smenio Zapad zato što nije sarađiv'o. Je l' to pokušavaš da kažeš?
Da/Ne?
Oni koji u Srbiji ocekuju da ce sa datumom i ulaskom u EU (u nekoj dalekoj i neizvesnoj buducnosti) ziveti u Srbiji kao u Nemackoj i ne zasluzuju bolje vodje od Vucica, Dacica & Dinkica...

Ne, no zaslužuju Vojislava K., pošto je Vojislav Š. već u Evopi.
predatortz predatortz 09:11 10.05.2013

Re: ček dis aut


Aha, DS-a smenio Zapad zato što nije sarađiv'o. Je l' to pokušavaš da kažeš?
Da/Ne?


Da.

Šuška se o tome da je pred izbore stavljena neka artija na astal. Pa ko prihvati više... Pogodi ko je prihvatio sve?

A onda, na sajtu Evropske komisije, dva sata pre zatvaranja birališta, greškom biva postavljena čestitka za pobedu Tomislava Nikolića.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:11 10.05.2013

Re: ček dis aut

maksa83
Aha, DS-a smenio Zapad zato što nije sarađiv'o. Je l' to pokušavaš da kažeš?
Da/Ne?


Otprilike. Tacnije bi bilo: nasli (napravili?) su sebi mnogo efikasnije, bolje i poslusnije saradnike...
maksa83 maksa83 09:19 10.05.2013

Re: ček dis aut

Otprilike. Tacnije bi bilo: nasli (napravili?) su sebi mnogo efikasnije, bolje i poslusnije saradnike...

Mhm.
Ok, onda od tebe i predatora (možete da se dogovarate, može odvojeno) očekujem da opišete mehaniku cele stvari, tj. kako EU ovde izabere vlast. Znači linearna kauzalnost - oni urade ovo, onda se zbog toga desi to, pa urade ovo pa se desi to-i-to, pa oni urade nešto treće (četvrto, peto) i to dovede dotle da SNS bude na vlasti.

Dakle:

1)
2)
3)
...
predatortz predatortz 09:22 10.05.2013

Re: ček dis aut

Ok, onda od tebe i predatora (možete da se dogovarate, može odvojeno) očekujem da opišete mehaniku cele stvari, tj. kako EU ovde izabere vlast


Pa, npr, Vesnica okrene ćurak naopako. I par sličnih njoj. Sasvim dovoljno da presudi kada su izbori tesni. Ne zaboravi da je u prvom krugu Tadić vodio.
reanimator reanimator 09:24 10.05.2013

Re: ček dis aut

Kad Lider napravi ovakav preokret u glavi, followeri su mu prvo zbunjeni.

Tako je. I kao takvi, mogu lako da izminiraju. Zato je ovo trenutak u kome bi Vučića trebalo da podrže komplet svi koji sebe smatraju i nazivaju evropskom Srbijom.
Ja Vučiću nikada u životu neću oprostiti sve što je radio i nikada neću glasati za SNS koliko god da mi se svidja vo što radi i priča, sa posebnim naglaskom na ovaj tekst. Isto tako, ni Dačiću neću ništa da oprostim, koliko god mi se u poslednje vreme često svidjale njegove izjave.
Ja imam svo pravo da im ne zaboravim, za razliku od gomile "proevropskih" stranaka, medija, istaknutih javnih ličnosti, analitičara i ostalih samoproklamovanih jedinih sposobnih, koje 20 godina plaćamo da makar počnu da rade ovo što ovaj nesretnik, iz ne znam kojih razloga, radi poslednjih nekoliko meseci.
Dakle, seljaci, da se pokrijete ušima i da pomognete preobraćenom da prvi put u životu uradi nešto ispravno.
Hansel Hansel 09:26 10.05.2013

Re: ček dis aut

cult
Kad Lider napravi ovakav preokret u glavi, followeri su mu prvo zbunjeni.
...
Dogma je Lider, a ne ideja. Slediš ga, ma gde krenuo.

Ovo je tačno (i odlično rečeno), ali mene užasava. (Pa i zbog nenemoguće perspektive novog liderovog ludila...)

A nije nemoguća ni slična (anti)fiksacija na ličnosti. Pa ako nisam (izbegavam množinu ) podnosio Vučića i kompaniju zbog onoga što su radili (i identifikovao njihova (ne)dela s njima), moj negativni sentiment (a i mišljenje) o toj osobi su ostali. Ne mogu da gledam na svoj i tuđe živote kao na pozorište u kome isti glumac igra više različitih uloga. Iako se pozorište svakako dešava...
cult cult 09:29 10.05.2013

Re: ček dis aut

Tako je. I kao takvi, mogu lako da izminiraju.


Apsolutno se slažem sa svim što si rekao.
Osim sa citiranom rečenicom.
Miniranje vrše pravoverni evropejci, prvoborci, krug dvojke dogmate, vlasnici vaskolikog morala i svih njegovih zakona. Dakle, oni koje smo (nevoljno) smatrali našima.
A sad im ovaj leb iz usta uzima.
I ne osvrće se.
freehand freehand 09:30 10.05.2013

Re: ček dis aut

maksa83
edit: Freehand je sad glede mrske Evrope i raspetog Kosova kao Vučić pre prosvetljenja.

To je Zakon o održanju Srbovanja. Srbovanje ne može nastati samo od sebe, niti se može uništiti i nestati, može samo da promeni vlasnika i oblik.

Koje Srbovanje, Makso?
Znaš, baratanje tim etiketama je dosta muljava i musava stvar, kako da ti kažem. I nije ti prvi put. To što se posle, kao, izmakneš sa onim - šta se pališ me popravlja mnogo utisak.




freehand freehand 09:37 10.05.2013

Re: ček dis aut

cult
Tako je. I kao takvi, mogu lako da izminiraju.


Apsolutno se slažem sa svim što si rekao.
Osim sa citiranom rečenicom.
Miniranje vrše pravoverni evropejci, prvoborci, krug dvojke dogmate, vlasnici vaskolikog morala i svih njegovih zakona. Dakle, oni koje smo (nevoljno) smatrali našima.
A sad im ovaj leb iz usta uzima.
I ne osvrće se.

Sreća te su tu Vesna Pešić, Pera Luković, Alsova baba, Kalt bez Đilasa i Libkonz bez vuka.
pa će se nekako izgurati.

Edit: a tačno mi je muka od ovog opšteg proseravanja po svemu što se zove moral, ili liči na ikakav kodeks koji nije striktno use, nase i podase...
Jebote, momci - čemu vi svoju decu učite?
maksa83 maksa83 09:41 10.05.2013

Re: ček dis aut

Pa, npr, Vesnica okrene ćurak naopako. I par sličnih njoj. Sasvim dovoljno da presudi kada su izbori tesni. Ne zaboravi da je u prvom krugu Tadić vodio.

Aaaaa. :))))))

Dakle kroz Vesnu Pešić. Koliki je domet Vesne Pešić, odn. koji broj ljudi ona može da dosegne, i natera da nešto urade i ne urade? Ovo takođe podrazumeva da je Vesna Pešić nečiji fini instrument, tj. da radi po narudžbi. Je l' tako? Šta ćemo sa mnom onda, ja bih mogao da napišem svaki njen tekst od reči do reči (minus ono sa De Golom) bez njene pomoći, a (te stvari) ne radim po narudžbi. Isto važi za nemalu količinu ljudi koje poznajem.

To sa Vesnom Pešić je čist totemizam, ona je fiksacija Neutešnih i njenu lutku vole da bodu pošto svoju ne smeju i neće jerbo njihova lutka "ništa nije kriva".

Vesna Pešić nije uzrok ničeg, nego posledica.

cult cult 09:42 10.05.2013

Re: ček dis aut

Kalt bez Đilasa


molim da mi se tokom proleća i leta ne pominje Đilas. Bar ne kad je lepo vreme. Hvala.
libkonz libkonz 09:47 10.05.2013

Re: ček dis aut

Kalt bez Đilasa

ovo mi je baš drago!

A Frihend je prigrabio sebi i Koštunicu i Tadića.
cult cult 09:50 10.05.2013

Re: ček dis aut

libkonz
Kalt bez Đilasa

ovo mi je baš drago!

A Frihend je prigrabio sebi i Koštunicu i Tadića.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=sE85Cc2tLeE[/youtube]

ps: zašto već dugo ovde ne mogu da kačim jutjub snimke?


skini ono "s" iz https

maksa83 maksa83 09:51 10.05.2013

Re: ček dis aut

Znaš, baratanje tim etiketama je dosta muljava i musava stvar, kako da ti kažem.

Vidi, imajuć u vidu da sam brzo zapadneš u ad hominem bravure, stvarno nije lepo da kukaš.

Nije mi jasno šta te zbunjuje. Meni lično postaje vrlo teško da razlučim to što ti pričaš od onoga što priča Vojislav K., a njegov kombi je pre nekog vremena tako oštro skrenuo u desno da su se i oni koji su bili vrlo desno zbunili. Sad, zbog tog utiska možeš da kriviš mene, možeš sebe, a i Vesna Pešić uvek dobro dođe.

Alternativno - ja ne razumem dobro tebe, ili njega.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:53 10.05.2013

Re: ček dis aut

maksa83
Ok, onda od tebe i predatora (možete da se dogovarate, može odvojeno) očekujem da opišete mehaniku cele stvari, tj. kako EU ovde izabere vlast.


Svasta, otkud ti ta ideja? Ne mislis valjda da sam ja jedan od insajdera koji se tim stvarima bavi pa da moze da da ti opise "mehaniku" i konkretne/poteze akcije?

Ja mogu da ti ponudim samo ocevidne i zdravorazumske argumente koji su i tebi manje-vise poznati - samo mozda neces da ih vidis. Metode i mehanizmi uticaja su opste poznati: manipulacija javnim mnjenjem, propaganda, pare, korupcija, ekonomska pomoc/sankcije ... sve do humantirnih bombi. Samo totalno zaslepljen covek moze mislisti da se nenamerno zmurilo pred svim mogucim prekrsajima u vezi javno deklarisanih "zapadnih (EU) vrednosti" u slucajevima Tudjmana, Izetbegovica, Tacija i Djukanovica ... i da su oni svi (takoreci) dozivotno ostali na vlasti zato sto su "demokratski izabrani" a ne zato sto su imali podrsku zapada. U slucaju Milosevica su i zvanicnici iz Klintonove adminstracije kasnije priznali da razlog bombardovanja nije bila (izmisljena) humanitarna katastrofa nego njegova neposlusnost/nekoopertivnost.

Ili drugi primer: navedi mi neki zdravorazumski/pravni/logican argument u cemu su se Nikolic&Vucic razlikovali u 90-im od Seselja po onome sto su radili i zastupali, pa je on tamo gde jeste a oni su glavne uzdanice zapada u Srbiji?
maksa83 maksa83 10:00 10.05.2013

Re: ček dis aut

Svasta, otkud ti ta ideja? Ne mislis valjda da sam ja jedan od insajdera koji se tim stvarima bavi pa da moze da da ti opise "mehaniku" i konkretne/poteze akcije?

Znači tjorak.

Naravno da očekujem, ne mora do nivoa atoma, nego u opštim obrisima, a u skladu sa konkretnim kontekstom tj. situacijom. Moguće da je problem u meni pošto živim i radim u svetu u kom magijska objašnjena ne prolaze.
freehand freehand 10:08 10.05.2013

Re: ček dis aut

Vidi, imajuć u vidu da sam brzo zapadneš u ad hominem bravure, stvarno nije lepo da kukaš.

Ko kuka?
Kad kažem da se služiš etiketama - ti to zoveš kukanjem?

Nije mi jasno šta te zbunjuje. Meni lično postaje vrlo teško da razlučim to što ti pričaš od onoga što priča Vojislav K., a njegov kombi je pre nekog vremena tako oštro skrenuo u desno da su se i oni koji su bili vrlo desno zbunili. Sad, zbog tog utiska možeš da kriviš mene, možeš sebe, a i Vesna Pešić uvek dobro dođe.

Ja zbog svojih stavova ne krivim nikoga.
Ne vidim ni zašto bih. Imam tu sreću (ili nesreću) da ih uglavnom nisam menjao. Ni o događajima ni o ljudima.
Opet, nisam primetio da sebe svrstavaš po istoj analogiji. Recimo, nekad ne znam da li slušam Milovana Drecuna, Igora Mirovića ili Maksu.
A sećam se i detalja iz nekakve rasprave o čuvenom Dulićevom baneru na primer. Gde ja iznesem svoje mišljenje o tome da je čitava priča vezana za izlaženje u susret porodici Đoković i da je sve Đilas "namestio" Duliću, pa me izvesni Maksa opljuje sa argumentima o nekakvim i nečijim gospođama u nekim agencijama.
Ok. Šta nije ok?
Par nedelja kasnije se skoro do u dlaku ista teza pojavi - pogodi u čijem komentaru i sa čijim potpisom?
Setićeš se, valjda, i bez linkova.





alselone alselone 10:10 10.05.2013

Re: ček dis aut

Alsova baba


Bravo care.
freehand freehand 10:16 10.05.2013

Re: ček dis aut

A Frihend je prigrabio sebi i Koštunicu i Tadića.

Znaš kako, Libkonze, već smo malo raspravljali na ovu temu.
Frihend, na primer, nikad ni uz božiju pomoć ni bez nje nije priprosto agitovao ni za koga. Niti će.
o Koštunici je dovoljno puta rekao šta misli, uz ono što tebe i slične, izgleda, boli - pitanje koji su to ljudski, politički, moralni kvaliteti koji jednog po svemu fejk tipa poput Nikolića izdižu iznad Koštunice.
Pa su mi ova tvoja batrganja i beslovesno letanje od Draškovića do Nikolića i od Nikolića do Vučića - a sačekaćemo i sledećeg, siguran sam - dosadna, brate. Čak i sa ovako divnim muzičkim ilustracijama.
maksa83 maksa83 10:18 10.05.2013

Re: ček dis aut

Duliću, pa me izvesni Maksa opljuje sa argumentima o nekakvim i nečijim gospođama u nekim agencijama.

Đelićeve Gospođe (gospođice) u Agencijama stoje, to je DS ujudurma od glave do pete, krenuvši od Đilasa, preko Dulića čije je ministarstvo obezbedilo pare, pa do Đelićeve ribe preko čije ad hoc firme su te pare presute. To što se Dulić u tome verovatno nije nešto omastio ne menja ništa u činjenici da je ta ekipa presula pola miliona EUR za jebeni baner sa metlom, da se jebeni Srđan Đoković ne bi uzrujao što je morao da autbiduje nekoga ko je hteo sve to da plati svojim parama, a ne našim.

Inače, ovih dana je onaj Dulićev drugar Slovenac (da ne kačim njihovu zajedničku sliku u kupaćim gaćama) zbog kog je pao u fokusu, tačnije njegova firma koja je ovde krenula da razapinje onaj Targo broadband internet, ali tako što su angažovali sve žive sa splajsericama (aparatura za "zavarivanje"optike) i svi jurnuli da rade za njih pošto "dobro plaćaju". Ispostavilo se da to "dobro plaćaju" znači da "obećavaju da dobro plaćaju" pošto duguju svima njima nekih 14 miliona dinara, i sad niko više neće da radi za njih. Slovencu nije palo na pamet da plati, a što bi zaboga nešto nekome plaćao kad ga drugar Dulke navikao da sve dobija za dž. i preko reda.
freehand freehand 10:19 10.05.2013

Re: ček dis aut

alselone
Alsova baba


Bravo care.

Šta sad? Pa vidiš da je u nekim blogerima dobila doživotne obožavaoce, a možda i sledbenike ako reši da se aktivira?

Inače, ozbiljno govoreći - meni ta epizoda samo govori o silini propagande, ništa o gospođi samoj.
libkonz libkonz 10:23 10.05.2013

Re: ček dis aut

Pa su mi ova tvoja batrganja i beslovesno letanje od Draškovića do Nikolića i od Nikolića do Vučića - a sačekaćemo i sledećeg

Od svoje šesnaeste godine sam bio pristalica SPO. Nakon toga nisam imao "omiljenog političara". Nije problem, opet ću ponoviti: prošle godine sam glasao sa ciljem da padne vlast DS-a.
Linkovao sam ti na prošlom blogu tekst da vidiš da sam više očekivao od Vučića nego od Tome. Problem kod Tome vidim pre svega u njegovim savetnicima, o kojima imam prilično loše mišljenje (sem o ovom najmlađem i medijski najeskponiranijem, o njemu jako malo znam).
koji su to ljudski, politički, moralni kvaliteti koji jednog po svemu fejk tipa poput Nikolića izdižu iznad Koštunice.

pre svega ljudski.
freehand freehand 10:24 10.05.2013

Re: ček dis aut

Đelićeve Gospođe (gospođice) u Agencijama stoje, to je DS ujudurma od glave do pete, krenuvši od Đilasa, preko Dulića čije je ministarstvo obezbedilo pare, pa do Đelićeve ribe preko čije ad hoc firme su te pare presute. To što se Dulić u tome verovatno nije nešto omastio ne menja ništa u činjenici da je ta ekipa presula pola miliona EUR za jebeni baner sa metlom, da se jebeni Srđan Đoković ne bi uzrujao što je morao da autbiduje nekoga ko je hteo sve to da plati svojim parama, a ne našim.

Pa nisam ja to sporio. Ne ulazeći u mehanizam - jer ga nisam znao, mada sam mogao da pretpostavim princip - izneo sam pretpostavku šta je i kako urađeno.
No sam bio poklopljen. I to žurno, zbog odbrane Dulića i DS.
E vidiš, Makso: da nisu bili u tolikoj defanzivi i toliko arogantni (a tu pre svega mislim na Đilasa) - mogli su i oni da pričaju o višim ciljevima i značaju tog turnira za Beograd i Srbiju. što možda i ne bi bilo daleko od istine.
Eto vidim da se ti viši ciljevi ovih dana gutaju bez gledanja.
freehand freehand 10:27 10.05.2013

Re: ček dis aut

Problem kod Tome vidim pre svega u njegovim savetnicima, o kojima imam prilično loše mišljenje (sem o ovom najmlađem i medijski najeskponiranijem, o njemu jako malo znam).

Montogomerija?

pre svega ljudski.

Koji na primer? Onaj sa nogoboljom? Ili onaj sa postom?
maksa83 maksa83 10:32 10.05.2013

Re: ček dis aut

E vidiš, Makso: da nisu bili u tolikoj defanzivi i toliko arogantni (a tu pre svega mislim na Đilasa) - mogli su i oni da pričaju o višim ciljevima i značaju tog turnira za Beograd i Srbiju. što možda i ne bi bilo daleko od istine.

Nešto nisi razumeo. Taj turnir bi se desio u svakom slučaju, sa sve višim ciljem i značajem. Samo bi ga organizovao neko drugi umesto Srđana Đokovića, pa je njemu u tom smislu kroz baner sa metlom dosuto pola miliona EUR budžetskih para, od toga i malo agenciji Đelićeve švalerke.

Inače, istog tog slinavog Dulića koji oko sebe u pet dimenzija širi vonj korupcije je DS turio na vr' izborne liste, sve tako u defanzivi. Pa mamu vam jebem, gorite bre u paklu svi đuture.
libkonz libkonz 10:47 10.05.2013

Re: ček dis aut

Montogomerija?

ima nekog kontraverznog biznismena iz Kraljeva, Mikića, sa prilično bahatom ženom, a tu je i pisac, ljubitelj srpske tajne službe, koji mašta o tome da postane oficir Službe. Pa Oliver Antić, o kom ne treba trošiti reči
Stanislava Pak, bivša julovka.
Nemanja Rodić, jedan od organizatora krađe glasova 1996/97.
U vrh stranke Toma je doveo i estradnog menadžera Sašu Mirkovića, koji mu je i "zapakovao" one džakove i čovek je vrlo niskih moralnih kvaliteta i još nekoliko nesposobnih likova, ali medijski eksponiranih.
Sve to Vučić zna, ali mora da ćuti zbog mira u kući.
niccolo niccolo 10:51 10.05.2013

Re: ček dis aut

Sve to Vučić zna, ali mora da ćuti zbog mira u kući.

Hansel Hansel 11:10 10.05.2013

Re: ček dis aut

maksa83
Inače, ovih dana je onaj Dulićev drugar Slovenac (da ne kačim njihovu zajedničku sliku u kupaćim gaćama) zbog kog je pao u fokusu, tačnije njegova firma koja je ovde krenula da razapinje onaj Targo broadband internet, ali tako što su angažovali sve žive sa splajsericama (aparatura za "zavarivanje"optike) i svi jurnuli da rade za njih pošto "dobro plaćaju". Ispostavilo se da to "dobro plaćaju" znači da "obećavaju da dobro plaćaju" pošto duguju svima njima nekih 14 miliona dinara, i sad niko više neće da radi za njih. Slovencu nije palo na pamet da plati, a što bi zaboga nešto nekome plaćao kad ga drugar Dulke navikao da sve dobija za dž. i preko reda.

Znači, ništa od Targa u Mirijevu?!

maksa83 maksa83 11:16 10.05.2013

Re: ček dis aut

Znači, ništa od Targa u Mirijevu?!

Ništa b'ate. Al' nemoj da si tužan, tamo su zaposlili tako dobar kadar da svih 2000 rutera imaju otvoren telnet port kroz koji svaki Đoka na Targo mreži može da uđe sa default admin passwordom i da odande radi šta hoće. Sekjuriti rupa veličine Avale.

Tako da, izbegao si da postaneš deo nečijeg botneta.
mariopan mariopan 11:27 10.05.2013

Re: ček dis aut

Inače, ozbiljno govoreći - meni ta epizoda samo govori o silini propagande, ništa o gospođi samoj.

Hansel Hansel 11:34 10.05.2013

Re: ček dis aut

cult
Kalt bez Đilasamolim da mi se tokom proleća i leta ne pominje Đilas. Bar ne kad je lepo vreme. Hvala.



Napiši jedan blog o njemu i biće ti lakše.

maksa83
Naravno da očekujem, ne mora do nivoa atoma, nego u opštim obrisima, a u skladu sa konkretnim kontekstom tj. situacijom. Moguće da je problem u meni pošto živim i radim u svetu u kom magijska objašnjena ne prolaze.

Pa, dobro, ako su mogli Tita da zamene u toku rata (a ako je zamenjen, zamenjen je verovatno ranije), što se ne bi pre i posle izbora išlo na konsultacije u ambasade (a ide se)? Ovde nije pitanje ni SNS-ove relativne pobede, nego Dačićeve "odluke" kome će komplementirati koaliciju. Da li nam je to Dačić nezavisan od političkih uiticaja sa strane, tj. da li im se nije dovoljno ranije dodvorio, i nije li sličan recept primenio i SNS? (Izvinjavam se što se nepozvano mešam, samo mi nije jasna ta tvoja sugestija da je formiranje vlasti u Srbiji spontano, tj. bez uticaja sa strane.)
alselone alselone 11:40 10.05.2013

Re: ček dis aut

Al' nemoj da si tužan, tamo su zaposlili tako dobar kadar da svih 2000 rutera imaju otvoren telnet port kroz koji svaki Đoka na Targo mreži može da uđe sa default admin passwordom i da odande radi šta hoće. Sekjuriti rupa veličine Avale.


Kako to mislis ne mozes naci dobrog admina za 600 evra mesecno?
freehand freehand 12:02 10.05.2013

Re: ček dis aut

Pa mamu vam jebem, gorite bre u paklu svi đuture.

Ovo DS? Ili svi političari? Ili još šire?
freehand freehand 12:12 10.05.2013

Re: ček dis aut

Ovde nije pitanje ni SNS-ove relativne pobede, nego Dačićeve "odluke" kome će komplementirati koaliciju. Da li nam je to Dačić nezavisan od političkih uiticaja sa strane, tj. da li im se nije dovoljno ranije dodvorio, i nije li sličan recept primenio i SNS? (Izvinjavam se što se nepozvano mešam, samo mi nije jasna ta tvoja sugestija da je formiranje vlasti u Srbiji spontano, tj. bez uticaja sa strane.)

U konkretnoj situaciji je, po onome što je pisano, Tadić ostao dosledan da Dinkić ne dolazi u obzir.
A Vučić sklonio robijašku uniformu i Nikolić odustao od jebanja majke.
freehand freehand 12:20 10.05.2013

Re: ček dis aut

cult
Kalt bez Đilasa


molim da mi se tokom proleća i leta ne pominje Đilas. Bar ne kad je lepo vreme. Hvala.

Zato sam stavio ono (s) u naslovu.
milivoje_bg milivoje_bg 12:49 10.05.2013

Re: ček dis aut

maksa83
Класична заблуда релативно писмених људи --- није битно ово, није битно оно ... како није битно !? Битно је !Milovije, nije to bitno - bitno je da je sitno!Nešto je bitno tebi, nešto drugo meni, i to čini da se kugla okreće. Imajuć' u vidu da je tebi u par navrata deklarisano Koštunica državnik i faca, ne računam da ćemo se ikad složiti oko toga šta je bitno.

У праву си !
Но, то и није толико битно, рекао бих - готово небитно !
Од декларације до имплементације и коришћења у рантајму, понекада може бити дуг пут.
Можеш да декларишеш колико год хоћеш варијабли, но, ако имаш глуп компајлер, па те не упозори, маса њих може да остане "unused" вечно.
Но, те ствари ионако знаш савршено (што се не може рећи за многе друге о којима дискутујеш и тако флуентли помераш сидра - но, важно је да се трудиш и покушаваш да коректно мислиш).
Hansel Hansel 13:30 10.05.2013

Re: ček dis aut

maksa83
Al' nemoj da si tužan, tamo su zaposlili tako dobar kadar da svih 2000 rutera imaju otvoren telnet port kroz koji svaki Đoka na Targo mreži može da uđe sa default admin passwordom i da odande radi šta hoće. Sekjuriti rupa veličine Avale.
Tako da, izbegao si da postaneš deo nečijeg botneta.

Nisam tužan, ja sam ionako na internet postu , nego hteo sam da onaj kašljavi PTT KDS dobije kakvu-takvu konkurenciju, makar je (i) taj pojam u Srbiji obesmišljen...

A za ove tvoje informacije ti po n-ti put hvala (ko zna koliko puta ti nisam zahvalio)!

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:44 10.05.2013

Re: ček dis aut

maksa83
Svasta, otkud ti ta ideja? Ne mislis valjda da sam ja jedan od insajdera koji se tim stvarima bavi pa da moze da da ti opise "mehaniku" i konkretne/poteze akcije?

Znači tjorak.

Naravno da očekujem, ne mora do nivoa atoma, nego u opštim obrisima, a u skladu sa konkretnim kontekstom tj. situacijom. Moguće da je problem u meni pošto živim i radim u svetu u kom magijska objašnjena ne prolaze.


Mogu ja?

Mada se ovde ne govori samo o EU (o njoj čak najmanje), već o sprezi interesa domaćeg kapitala i stranaca:

Veze novca i politike su večita i večna tema. Ne mogu se, kao ni kašalj, sakriti, baš kao ni demagogija srpskih političara. No "Politika" je još u leto 2008. godine objavila da su i srpski tajkuni i Ivica Dačić uvideli ispravnost široke proevropske koalicije tek kada im je Kameron Manter navodno objasnio da je "Koštunica zapalio američku ambasadu" i da Amerikanci "nikom ne bi tolerisali da s njim pravi vladu". Isti taj stav se pred majske izbore pojavio i u "Njujork tajmsu", koji je citirao neimenovanog "višeg zapadnog diplomatu" u Beogradu kako kaže da je Koštunica veća opasnost za zapadne interese čak i od tadašnjih radikala. "Koštunica je antizapadnjak i romantični nacionalista devetnaestovekovnog tipa. Nikolić je pragmatičniji", rekao je diplomata ovom listu. Ugledni holandski liberalni dnevnik "NRC Handelsblad" tih je dana preneo reči jednog diplomate u Beogradu da "Amerikanci i Englezi sede u kokpitu (tj. za upravljačkim mestom u avionu) pri formiranju vlade".


LINK

(UPOZORENJE-pošto strepim da prema Ljiji Smajlović osećaš bar isto onoliko gađenje kao ja prema npr. Veci-Peci, preporučujem da staviš gas masku pre čitanja, ali ipak pročitaj)
blogovatelj blogovatelj 14:04 10.05.2013

Re: ček dis aut

Haha, upravo tako. Sinoc ja kod bake od 86 godina. Oduvek bila "tvrda struja" u porodici.


Napisao sam komentar veliki kao nebo, i pre pritiska na taster za slanje, nestade mi struja na dve sekunde. Kad se nisam šlogiro...
Zato ću ukratko...
Baba Čarlsa Barklija je ceo život glasala za demokrate jer za republikance glasaju samo bogati.
Kad su je podsetili da je i ona postala bogata zahvaljujući unuku koji je potpisao profesionalni košarkaški ugovor, nije promenila mišljenje.
Tako i Fri, ko Barklijeva baba. Samo demokrate i ništa drugo.
I Pera Luković stigao u radio Fokus, dolaze bolja vremena, ali Fri je nesalomiv u političkom stavu
Znam Fri, persira Vučić sam sebi, ali to svi političari rade, svi pričaju u prvom licu množine. Što ti sad samo on smeta?
I meni se gadi što je posle dve decenije shvatio da je zid u Berlinu pao, ali zamisli tek kakva bi katastrofa bila da još uvek to nije shvatio.
Zato - iz studija u Kanadi...
Twelve points.
Douze points...
Aleksandar Vučić!
freehand freehand 14:12 10.05.2013

Re: ček dis aut

I Pera Luković stigao u radio Fokus, dolaze bolja vremena

Odlično. Pera Luković, Vesna Pešić, Marko Janković, Nenad Prokić, a može i Peščanik kolektivno.
Taman im ja ne trebam nikako.
Što se tiče Barklijeve babe i demokrata - ne znam gde si pročitao bilo šta o demokratama što sam ja ovde napisao?

Znam Fri, persira Vučić sam sebi,

Ne presira on sebi. Ali sam to već dovoljno puta na ovom blogu napisao. Pa ako te ne mrzi - čitaj. Ako te mrzi - u pravu si.

Zato - iz studija u Kanadi...
Twelve points.
Douze points...
Aleksandar Vučić!

Čestitam Kanadi. Što se mene tiče - vodite ga.
Pošto sam manjina ostaje mi samo da vam svoje ime ne dam.

BTW - imaš tamo u odgovoru Karagaći onaj dajdžestirani spisak.
Potpiši to i sve ok.
blogovatelj blogovatelj 17:45 10.05.2013

Re: ček dis aut

tšo se tiče barklijeve babe i demokrata - ne znam gde si pročitao bilo šta o demokratama što sam ja ovde napisao?


Ovde na blogu nisi, ali ti je politička priča poslednjih godinu dana zasnovana na tome da je Tadić bolji izbor od Nikoliča, demokrate od naprednjaka i tako to.
Ili sam ja loše razumeo?
Ne zameram ti na tome, daleko bilo. Samo konstatujem.
freehand freehand 18:12 10.05.2013

Re: ček dis aut

blogovatelj
tšo se tiče barklijeve babe i demokrata - ne znam gde si pročitao bilo šta o demokratama što sam ja ovde napisao?


Ovde na blogu nisi, ali ti je politička priča poslednjih godinu dana zasnovana na tome da je Tadić bolji izbor od Nikoliča, demokrate od naprednjaka i tako to.
Ili sam ja loše razumeo?
Ne zameram ti na tome, daleko bilo. Samo konstatujem.

Pa konstatuj kad pročitaš.
Ovako izgleda dosta blentavo da šta god da napišem nekolicina konstatuje to isto i projektuje svoja razmišljanja. Primetićeš da je ovde bilo dosta rasprave upravo sa tim projektovanim.
A znaš šta je najbesmilsenij?
To što sam u blogu izostavio drugi deo Vučućevog teksta na koji, uglavnom, nemam zamerke.
Ali je ista nekolicina kolega uletela žustro u raspravu kao da sam baš taj deo osporio i popljuvao.
maksa83 maksa83 19:15 10.05.2013

Re: ček dis aut

(UPOZORENJE-pošto strepim da prema Ljiji Smajlović osećaš bar isto onoliko gađenje kao ja prema npr. Veci-Peci, preporučujem da staviš gas masku pre čitanja, ali ipak pročitaj)

Zapravo ne, za nju ne mislim da je moron kalibra Antonića koji je prosto mediocre klen-navijač sa nezasluženom pažnjom, otpr. kao onaj Niall Ferguson, na Ljilju samo slegnem ramenima ali pročitam, da si mi poturio Antonića samo bih prevrnuo očima i otišao da čitam reddit ili nešto pametnije.

Inače, da - ima smisla da je neko nekome namignuo "da - možete sa njima da napravite vladu", ali tek pošto su izbori završeni, i to sa rezultatom takvim da je DS doveden u poziciju da bude krvavo ucenjivan. Mislim da je i njima jasno da Tadić u životu ne bi imao cojones da dogura ovo sa Kosovom do nekog potpisa, ne što je hard core Srbin, nego što ne sme, s tim da mislim da bi frka u slučaju potpisivanja bila otpr. srazmerna ovoj, ali njega bi to moguće koštalo skuplje nego Vučića/Dačića. Rejting koji su ova dvojica izubili kod hard core Kosovobranitelja je zanemarujuć - ko je u tom fazonu već glasa za SRS i DSS, a sa druge strane mogu samo da štrpnu simpatije ili bar umanje antipatije tzv. građanske opcije.

Ne kruži džabe među diplomatama vic:

Q: Koja je jedina stvarno demokratska zemlja na svetu?
A: USA.
Q: Zašto?
A: Zato što na svojoj teritoriji nema USA ambasadu. ; )

P.S. Još uvek mi je tanak deo gde su oni "postavili Tomu umesto Tadića" pomoću jedne izjave nekog negde.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:47 10.05.2013

Re: ček dis aut

moron kalibra Antonića koji je prosto mediocre klen-navijač


eto, pazi kada ćemo se tu uglavnom složiti. da, on se baš srozao iako pre nekih desetak nije tako delovao. mada, ja ću mu uvek priznati to da je prvi načeo pitanje "misionarske inteligencije i srpskih jakobinaca" dok je postpetooktobarska euforija bila još vrlo vruča.

a što se tiče ovoga:
ali tek pošto su izbori završeni,

pa to i jeste mehanizam, stranke izađu na izbore sa jednom retorikom a onda "embahade" savetuju ko će da sastavi vladu i koju će politiku vlada voditi.

p.s.
ma to je glupost, Toma jeste pobedio.
međutim bilo je jasno da su Tadića pustili niz vodu, a to se videlo u manjku podrške u medijima na koje imaju uticaj. nije to baš tako mala stvar, mislim ta suptilna podrška.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:50 10.05.2013

Re: ček dis aut

duplikat
milivoje_bg milivoje_bg 20:19 10.05.2013

Re: ček dis aut

maksa83
(UPOZORENJE-pošto strepim da prema Ljiji Smajlović osećaš bar isto onoliko gađenje kao ja prema npr. Veci-Peci, preporučujem da staviš gas masku pre čitanja, ali ipak pročitaj)

Zapravo ne, za nju ne mislim da je moron kalibra Antonića koji je prosto mediocre klen-navijač sa nezasluženom pažnjom, otpr. kao onaj Niall Ferguson, na Ljilju samo slegnem ramenima ali pročitam, da si mi poturio Antonića samo bih prevrnuo očima i otišao da čitam reddit ili nešto pametnije.
...

У праву си - професор Антонић је ретко мудар човек.
Свака његова анализа "растури" мисионаре.
freehand freehand 20:33 10.05.2013

Re: ček dis aut

nače, da - ima smisla da je neko nekome namignuo "da - možete sa njima da napravite vladu", ali tek pošto su izbori završeni, i to sa rezultatom takvim da je DS doveden u poziciju da bude krvavo ucenjivan.

Inače da, nije da nije dodavano na kampanji o Srbiji koja umire od gladi. I nisu Montgomeri i Đulijani baš sa kruške ubrani, štagod i koliko god da su radili i doprinosili.
Mislim da je i njima jasno da Tadić u životu ne bi imao cojones da dogura ovo sa Kosovom do nekog potpisa, ne što je hard core Srbin, nego što ne sme, s tim da mislim da bi frka u slučaju potpisivanja bila otpr. srazmerna ovoj, ali njega bi to moguće koštalo skuplje nego Vučića/Dačića.

Da, interesantno. Šta misliš, na primer, kako bi glasanje u Skupštini prošlo? I možeš li da pretpostaviš kako bi izgledali govori najevropljana? I kako bi izgledala reakcija, tek tada, Srba sa Severa Kosova, i ko bi im i kako sve pomagao sa ove strane administrativne linije? Ja se sa tim ne bih zajebavao. I mislim da vladika Grigorije možda jeste preterao, ali za nijansu. I da je možda upravo zato dobro i za Tadića i za Srbiju što su se izbori završili kako jesu.
I btw - kad je već o uticajima na rezultate reč - ne bih ja tu, sad ovako post festum i sa dobrom distancom, zanemario ni Đilasov uticaj na drugi krug predsedničkih izbora. Pa onda posledično i sve ostalo. A rekoh negde gore da je prevagu napravilo to što je Tadić odbacio Dinkića, a ne Dačiča.


maksa83 maksa83 20:38 10.05.2013

Re: ček dis aut

У праву си - професор Антонић је ретко мудар човек.
Свака његова анализа "растури" мисионаре.

Nema tu nikakve analize, ničeg prosvetljujućeg niti analitičnog. Samo vrlo banalnog serviranja njegovog i tvog sistema vrednosti. To nije analiza, osim u nekom hermetičnom i ograničenom DSS kosmosu.
maksa83 maksa83 20:46 10.05.2013

Re: ček dis aut

I da je možda upravo zato dobro i za Tadića i za Srbiju što su se izbori završili kako jesu.

Nisam gubio nadu da ćeš ukapirati kad tad.
I btw - kad je već o uticajima na rezultate reč - ne bih ja tu, sad ovako post festum i sa dobrom distancom, zanemario ni Đilasov uticaj na drugi krug predsedničkih izbora.

Da, to smo već imali - Šapić i Đilas nisu dovoljno delili letke i upaljače.

Prs'o je zato što se nije rešio mangupa u svojim redovima, što je i sam shvatio i priznao, ali naknadna pamet ima malu vrednost. To u tom trenutku ipak nije bio Đilas.
freehand freehand 20:54 10.05.2013

Re: ček dis aut

Nisam gubio nadu da ćeš ukapirati kad tad.

Da, tu smo egal. Sem što si ti pametan, ali i ja msilim da ćeš ti ukapirati ponešto, uprkos tome.

Da, to smo već imali - Šapić i Đilas nisu dovoljno delili letke i upaljače.

Eto, o tome pričam.

Prs'o je zato što se nije rešio mangupa u svojim redovima, što je i sam shvatio i priznao, ali naknadna pamet ima malu vrednost. To u tom trenutku ipak nije bio Đilas.

I kad nekako prevaziđemo tvoj doprinos, možda dođemo do toga da postoje naizgled glupavi ali krajnje efikasni načini da se doda ili oduzme nekoliko hiljada ili nekoliko desetina hiljada glasova. A bogami i više. Eto, ja da sam Maksa, kao što nisam, ne bih baš zanemarivao Đilasove resurse i potencijale, ljudske i marketinške, da u periodu između dva izborna kruga uradi ili ne uradi šta treba da bi bio ostvaren potreban i poželjan rezultat.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:57 10.05.2013

Re: ček dis aut

I da je možda upravo zato dobro i za Tadića i za Srbiju što su se izbori završili kako jesu.


a ja se eto bojim da nam to sledi kad tad. a bojim se i da ima zainteresovanih sponzora.

maksa83 maksa83 21:02 10.05.2013

Re: ček dis aut

Eto, ja da sam Maksa, kao što nisam

Eto zato što nisi Maksa ne možeš da naslutiš koliko su moje akcije i neakcije ortogonalne na Đilasovo raspolaganje resursima.

Ja sam mu (Đilasu) recimo zahvalan što je baš na ćošak kod Orla na Bulevaru stavlo DS-ov štand da agituje za njega pa sam nekolika jutra u prolazu mogao da provedem ugodnih 30 sekundi u razgovoru sa "dobar dan! glasajte za Đ..." aktivistima o drveću koje je tu nekad stajalo. Istina je i da sam ja u tim kratkim razgovorima uživao kudikamo više od njih, al' nisam ih ja tu stavio da jedu g. i presreću prolaznike dok ih peče sunce.
freehand freehand 21:11 10.05.2013

Re: ček dis aut

maksa83
Eto, ja da sam Maksa, kao što nisam

Eto zato što nisi Maksa ne možeš da naslutiš koliko su moje akcije i neakcije ortogonalne na Đilasovo raspolaganje resursima.

Ja sam mu (Đilasu) recimo zahvalan što je baš na ćošak kod Orla na Bulevaru stavlo DS-ov štand da agituje za njega pa sam nekolika jutra u prolazu mogao da provedem ugodnih 30 sekundi u razgovoru sa "dobar dan! glasajte za Đ..." aktivistima o drveću koje je tu nekad stajalo. Istina je i da sam ja u tim kratkim razgovorima uživao kudikamo više od njih, al' nisam ih ja tu stavio da jedu g. dok ih peče sunce.

Ok, to je interesantno, ali ništa ne govori o onome što sam ti ja rekao o Đilasovoj sposobnosti i resursima koji su mu na raspolaganju da ozbiljno utiče na rezultat izbora.
Mislim - ne mogu da tvrdim, ali sam sve ubeđeniji da u tome ima nečega i da je to bio jedan od mehanizama.
a volim i ja da popričam sa aktivistima, naravno. I sad više ne znam koji su mi miliji, od kad sam kao ronin ostao na vetrometini.
Mada priznajem da najviše volim novoevropejce, koje u sitna crevdca ispitujem o toj Evropi, o Kosovu, o tome šta nam piše o Programu, šta mi mislimo o Ustavu i tako. Pozelene na ono posledndnje pitanje - od kada?
milivoje_bg milivoje_bg 08:37 11.05.2013

Re: ček dis aut

maksa83
У праву си - професор Антонић је ретко мудар човек.
Свака његова анализа "растури" мисионаре.

Nema tu nikakve analize, ničeg prosvetljujućeg niti analitičnog. Samo vrlo banalnog serviranja njegovog i tvog sistema vrednosti. To nije analiza, osim u nekom hermetičnom i ograničenom DSS kosmosu.

Има и јесте --- само ти ниси дорастао тој парадигми !

maksa83 maksa83 10:14 11.05.2013

Re: ček dis aut

Има и јесте --- само ти ниси дорастао тој парадигми !

Da, Antonić je stvarno paradigma - ali kolapsa društva u kome mediocre klen može da se samooslovljava sa "analitičar". Sve može u zemlji u kojoj je Mrka ministar.

milivoje_bg milivoje_bg 13:44 11.05.2013

Re: ček dis aut

maksa83
Има и јесте --- само ти ниси дорастао тој парадигми !

Da, Antonić je stvarno paradigma - ali kolapsa društva u kome mediocre klen može da se samooslovljava sa "analitičar". Sve može u zemlji u kojoj je Mrka ministar.


Да !
Антонић се "уби" подржавајући Мрку (и њему сличне) !
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:48 11.05.2013

Re: ček dis aut

maksa83

P.S. Još uvek mi je tanak deo gde su oni "postavili Tomu umesto Tadića" pomoću jedne izjave nekog negde.


Hahaha to ne da je tanko nego je smesno. Ja niti tako mislim niti sam to rekao pa pretpostavljam da si to sam izmislio/konstruisao. Ili mozda tako "mali Maksa" zamislja politicki uticaj mocnih i uticajnih zemalja?

Ali to ne znaci da zapad nije odlucujuce uticao na formiranje vlasti u Srbiji. I na proslim a i na pretproslim izorima (kao i na svim ranijim pocev od 5. oktobra). Da nije bilo otvorene i javne podrske Tadicu od strane EU & USA na pretrproslim izborima i istovremeno (in)direktnih pretnji izolacijom u slucaju pobede Nikolica i radikala, najverovatnije on ne bi ni pobedio. Na ovim zadnjim izborima, zahvaljujuci tome sto je Toma u medjuvremenu postao evropejac (i ocigledno uspeo da ubedi zapad u to), te podrske Tadicu nije bilo pa je sve prepusteno zakonitostima demokratije: Tadicu i vlastimma je opao rejting, Tomi evropejcu porastao i pobedio je.

Ali uticaj na izbor predsednika je od mnogo manjeg znacaja - mnogo je vazniji onaj na formiranje skupstinske vecine i vlade. A bez toga bi i Tadic i Nikolic bili samo beskorisne figure (kao sto je to recimo svojevremno bio i Milan Milutinovic). A na formiranje postizbornih koalicija je opet odlucujuci uticaj imao zapad. U vreme pretproslih izbora zapadni ambasadori nisu ni krili svoju ulogu u tome da privole Dacica&SPS da okrene ledja svojim nekadasnjim koalicionim partnerima SRS i da sklopi koaliciju sa DS. Na zadnjim izborima mesanje nije bilo toliko ocigledno ali je vise nego sigurno da Dacic i (pogotovu) Dinkic ne bi ni u snu napustili koaliciju sa DS i "spandjali" se sa Vucicem i Nikolicem da je zapad bio protiv toga...

Inace zbog svoje "seseljevske" proslosti Nikolic i Vucic su mnogo zahvalniji partneri zapadu posto su time uvek mogli biti ucenjeni (da ce u slucaju neposlusnosti proci kao njihov nekadasnji guru Seselj). Uostalom do samo pre nekeliko godina se Natasa Kandic povremeno javljala sa optuzbama za (navodne) ratne zlocine protiv Nikolica. Od kad je postao evropejac to vise nikom ne bi palo na pamer...
maksa83 maksa83 13:53 11.05.2013

Re: ček dis aut

Hahaha to ne da je tanko nego je smesno. Ja niti tako mislim niti sam to rekao pa pretpostavljam da si to sam izmislio/konstruisao

Ne, to piše Ljiljana Smajlović u onome što je vrabac u steni citirao.
Obren Markov Obren Markov 10:33 13.05.2013

Re: ček dis aut

maksa83
edit: Freehand je sad glede mrske Evrope i raspetog Kosova kao Vučić pre prosvetljenja.

To je Zakon o održanju Srbovanja. Srbovanje ne može nastati samo od sebe, niti se može uništiti i nestati, može samo da promeni vlasnika i oblik.



samo, na sreću, ovo ipak nije istina. Kome nije jasno, neka uporedi recimo sadašnje vreme i 1990-tu. Srbovanje će, kao oblik života koji se krije iza kolektivnih a ne iza individualnih vrednosti, naravno uvek postojati; ali intezitetom i količinom će postajati sve zanemarljivije. Par bolesnih popova i jedan neobavešteni političar nisu u stanju da ideološki privuku veću publiku ni ipak neophodne kvalitetne folovere. Zato je prelazak Vučića (iskreno, ispostavilo se mnogo kvalitetnijeg igrača nego što sam se nadao) na svetlu stranu kao činjenica i samo za sebe izuzetno važno - to je vratilo stvari u ravnotežu koja je nestala propašću DS.
freehand freehand 12:20 13.05.2013

Re: ček dis aut

Zato je prelazak Vučića (iskreno, ispostavilo se mnogo kvalitetnijeg igrača nego što sam se nadao) na svetlu stranu kao činjenica i samo za sebe izuzetno važno - to je vratilo stvari u ravnotežu koja je nestala propašću DS.

SSRN, jebote... Skoro pa Vavilon.
Ili Nojeva barka, što reče Profa.
Obren Markov Obren Markov 14:38 13.05.2013

Re: ček dis aut


SSRN, jebote... Skoro pa Vavilon.
Ili Nojeva barka, što reče Profa.


Ima onih koji tvrde da u politici Srbije imamo samo dve strane, nas i njih, ma koji god to mi i oni bili

Duboko se nadam da takvi nisu u pravu, ali nakon poslednje ture procesa formiranja Vlade Srbije, a još više potom kod prekomponovanja lokalnih samouprava - kada je matematika bila jedino društveno opredeljenje koje je poštovano - ispada da uzalud behu sve nade moje...
freehand freehand 15:23 13.05.2013

Re: ček dis aut

Obren Markov

SSRN, jebote... Skoro pa Vavilon.
Ili Nojeva barka, što reče Profa.


Ima onih koji tvrde da u politici Srbije imamo samo dve strane, nas i njih, ma koji god to mi i oni bili

Duboko se nadam da takvi nisu u pravu, ali nakon poslednje ture procesa formiranja Vlade Srbije, a još više potom kod prekomponovanja lokalnih samouprava - kada je matematika bila jedino društveno opredeljenje koje je poštovano - ispada da uzalud behu sve nade moje...

Ja sam navikao da to rešavam gledajući karaktere umesto dresove. Dela i biografije. I mogu da verujem u preobraćenja i prosvetljenja. Ali imam neki teški mentalni defekt koji me sprečava da poverujem i u munjevite konverzije i u masovna spoznanja.
A kad vidim to ludilo od šareniša koje se skuplja na Jordanu ne bi li bilo kršteno i posvećeno - dođe mi da se uštinem u neverici.
Koliko god sve to bilo normalno za konvertite, oportuniste i voluntariste svih boja i kobajagi ideoloških opredeljenja.
blogovatelj blogovatelj 16:07 13.05.2013

Re: ček dis aut

ma onih koji tvrde da u politici Srbije imamo samo dve strane, nas i njih, ma koji god to mi i oni bili


Greškom sam ti preporučio komentar, samo da se zna.
Postoje tri strane.
Ogromna većina Srbije se nalazi između vas i njih.
libkonz libkonz 22:35 09.05.2013

што је више клевета и лажи...

"Само људи најузвишенијег и најнижег карактера се не мењају."
Конфучије

"Само будала не мења своје мишљење временом" Меша Селимовић, "Дервиш и смрт"

"Апсурдан је човек који се никада не мења" Огист Бартелеми

"Само се глупан никада не мења" Жељко Обрадовић

"Мудрост значи да мењамо своје мишљење када схватимо да нисмо у праву. Будала мисли да је увек у праву." Шпанска пословица

"Важно је да у држави постоје административни капацитет, политичка воља и спремност грађана да се мењају" Милица Делевић

"На небу бива већа радост за једног грешника који се каје, него за двадесет и девет праведника којима не треба покајање" (Јевађеље по Марку, 15.7)
maksa83 maksa83 22:38 09.05.2013

Re: што је више клевета и лажи...

"Важно је да у држави постоје административни капацитет, политичка воља и спремност грађана да се мењају" Милица Делевић

"Velika je ideja Evrope, toga treba da budemo svesni, i zato je velika vrednost našeg nacionalnog konsenzusa oko evropskih integracija..." (Ljubin mali)
Hansel Hansel 22:57 09.05.2013

Re: што је више клевета и лажи...

"На небу бива већа радост за једног грешника који се каје, него за двадесет и девет праведника којима не треба покајање" (Јевађеље по Марку, 15.7)

Да ли си сигуран да је на небу сада радост сразмерна жалости од пре 22-18-14 година?

Све је то лепо, али треба схватити и нас којима су стомаци пропали варећи све што су нам досад сервирали, па их немамо за ово.

Иначе, држим да је основни и једини мотив власт. Много су се били потресли 2008. после испале, Николић је просто плакао што нема коалициони капацитет, негде ту је и пукла тиква са "Централном отаџбинском управом", негде се и излануо да је му је бесмислено да се бави политиком ако не може да освоји власт. И онда су се јавили на шалтер и почели су да се одрађују козметички третмани...

www.njuz.net/vucic-se-raspituje-kako-da-obrise-stare-snimke-sa-youtubea
freehand freehand 23:07 09.05.2013

Re: што је више клевета и лажи...

libkonz
"Само људи најузвишенијег и најнижег карактера се не мењају."
Конфучије

"Само будала не мења своје мишљење временом" Меша Селимовић, "Дервиш и смрт"

"Апсурдан је човек који се никада не мења" Огист Бартелеми

"Само се глупан никада не мења" Жељко Обрадовић

"Мудрост значи да мењамо своје мишљење када схватимо да нисмо у праву. Будала мисли да је увек у праву." Шпанска пословица

"Важно је да у држави постоје административни капацитет, политичка воља и спремност грађана да се мењају" Милица Делевић

"На небу бива већа радост за једног грешника који се каје, него за двадесет и девет праведника којима не треба покајање" (Јевађеље по Марку, 15.7)

Kako te nije mrzelo da prekucavaš sve ovo?
Nego, jesi li se ti prepoznao u mi smo i mi nismo?

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:19 09.05.2013

Re: што је више клевета и лажи...


Ma lepo je kad se neko promeni, kad shvati da je bio na pogrešnoj strani. To treba pozdraviti i pohvaliti.
Ali da li tu promenu treba nagraditi ni manje ni više nego postavljanjem baš njega za prvog čoveka u državi?

Može li nagrada za to, što je konačno shvatio da je dvadeset godina nanosio ogromnu štetu državi, da bude makar malo skromnija, ili mu se mora dati da upravlja državom koju je baš svojski upropaštavao?

Sve bih ja razumeo da je Vučić uradio nešto grandiozno što bi bilo kakva takva kompenzacija za dve decenije štetočinjenja.
Ali on stvarno nije uradio ništa što neko drugi ne bi na njegovom mestu.
Razgovarao sa Tačijem.
Pa zar neko misli da neka druga vlada ne bi razgovarala sa Tačijem, i da ne bi bilo pregovora u Briselu da je pobedila DS npr?
To je samo nastavak već započetog procesa. On je taj proces ocenjivao kao nepovoljan po Srbiju ali, eto, on će prihvatiti sve obaveze, ikao loše ispregovarane, koje je prošla vlada preuzela, a on kad nastavi pregovore sve će to popraviti. Al ih je popravio svaka mu čast.

Da li bi potpisala ili ne ovo što je Vučić potpisao, tečko je pretpostaviti, ali vidi se da ni taj potpis nije rešio problem, pa ne znam kakva je to Vučićeva zasluga koja je dovoljna da ga opere od svega.

Milan Karagaća Milan Karagaća 23:38 09.05.2013

Re: што је више клевета и лажи...

Jedno je sigurno, da su oni koji su trebali ovakjo govorili na početku, gde bi nam kraj bio.Ovako kao što Vučić govori sada trebalo je da rezolutno govore oni koji su bili na vlasti posle ubistva Đinđića, umesto da se kunu u Đinđića a pričaju i rade da se dopadnu Koštunici i Crkvi.
I onda neka se ne čude što ovaj narod sada otrežnjuju Dačić i Vučić.
Ja ne znam, da li bi neko bio zadovoljniji da sluša onog Vučića od pre 20 godina.
Meni se više dopada to što su se oni promenili, želim da verujem da jesu, nego da su kada su došli na vlast promenili sve i vratili u početak 90-ih, a ruku na srce dosta toga se kretalo u tom pravcu.
freehand freehand 23:48 09.05.2013

Re: што је више клевета и лажи...

Ovako kao što Vučić govori sada trebalo je da rezolutno govore oni koji su bili na vlasti posle ubistva Đinđića, umesto da se kunu u Đinđića a pričaju i rade da se dopadnu Koštunici i Crkvi.

Ono kako je Đinđić govorio o prijateljima koji, ako traže stvari koje ne mogu da dobiju, možda i nisu prijatelji?

Nego, Karagaća, nalaziuš li se ti ovde negde(ne zameri ako te smaram, to je tema bloga):

nismo shvatali politički značaj Evropske ekonomske zajednice

Mi smo, valjda, jedini koji su prespavali pad Berlinskog zida
quote]Živeli smo u prošlosti, uživajući, lakomisleno, u našem herojskom otporu...

Jedino dobro u svemu tome je to što smo, bar posle dvadeset godina, uspeli da sagledamo, prihvatimo i priznamo sopstvene greške, pragmatično i realno pokušavajući da saniramo posledice svega štetnog što smo iza sebe ostavili.

Kako smo to mi, uvek najpametniji, uspeli da sve ujedinimo protiv sebe.

Nismo li mogli da budemo realniji u svojim željama i zahtevima, marljiviji u prikupljanju podrške za naše političke stavove, ili smo se samo oslanjali na naše mišiće, epsku retoriku i iščekivanje darova s neba?

ovo piše jedan od onih koji se, valjda, baš tako ponašao

?



libkonz libkonz 07:47 10.05.2013

Re: што је више клевета и лажи...

Nego, jesi li se ti prepoznao u mi smo i mi nismo?

Препознао сам се. Колико сам само енергије потрошио убеђујући људе у свом окружењу да је Милошевић зло и да треба да гласају против њега. Колико пута сам само расправљао са људима о томе да су људи у Европи срећни, док ми водимо залудне битке.
Вучић и Дачић сада причају оно о чему ја говорим годинама, и пишем на блогу последњих година. И сад треба да ми буде криво?
А ти одавно кукаш за тим зашто Вучић нема ратну реторику и зашто од Србије хоће да створи нормално друштво.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana