Društvo| Politika

S kim si, takav si

expolicajac RSS / 19.05.2013. u 00:09

0-108372.jpg

Čitam natpise po novinama.

 

„BEOGRAD - Danilović i Filipović su cele večeri sedeli za istim stolom, nazdravljali i pili! Predraga Sašu Danilovića je nožem, oko 2.30 časova u etno-restoranu „Kafanica“ na Košutnjaku teško povredio najbolji prijatelj i vlasnik „Kafanice“ Branko Filipović, zvani Fido!”

BEOGRAD - Prvi potpredsednik Vlade Aleksandar Vučić posetio je danas u Urgentnom centru predsednika Košarkaškog kluba Partizan Predraga Danilovića, koji je operisan pošto je sinoć u Košutnjaku izboden nožem. Vučić je posle posete rekao da Saša Danilović "dobro izgleda" i da se u ćaskanju s njim "čak i šalio".

Ministar unutrašnjih poslova (MUP) Srbije Ivica Dačić izjavio je danas da je predsednik Košarkaškog kluba Partizan Predrag Danilović povređen u "tradicionalnoj srpskoj svađi među prijateljima" i da je njegovo zdravstveno stanje bolje.

 

Momci, obuzdajte se malo. Vi sem toga što vodite ovu državu, šaljete i poruke koje narodu treba da predstavljaju smernice ka budućnosti. Kakvu si poruku Vučiću poslao narodu time što si otišao da vidiš izbodenog Danilovića koji se svojim ponašanjem spustio na nivo uličnog dripca. I ti Dačiću, kakva je to izjava da „Predrag Danilović povređen u "tradicionalnoj srpskoj svađi među prijateljima"“. Ej bre probudite se. Dripac nožem unakazio navodno najboljeg prijatelja. Tip je krimos, a ako se pozivamo na tradicionalne srpske izreke „ S kim si, takav si“.



Komentari (186)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

pravi_namcor pravi_namcor 15:37 19.05.2013

Re: Prijateljska tradicija

Cuo sam to objasnjenje da "kale" znaci brdo. Mene su nekada ucili da to znaci "dele"..Dakle Kale megdan bi trebalo da znaci mesto gde se deli megdan. Bas cu da odem na googletranslate da pogledam
westvleteren westvleteren 15:41 19.05.2013

Re: Prijateljska tradicija

Cuo sam to objasnjenje da "kale" znaci brdo.


google translate prevodi kao castle. A ako stavis fortress i prevedes na turski dobijes kale, znaci moze i tvrdjava.

Iskren da budem, tek posle ove afere sa Dacicem sam se zainteresovao da istrazim. Ranije nisam imao pojma sta je to kale. Za megdan sam znao zbog one stare: Ima dana za megdana.
pravi_namcor pravi_namcor 17:04 19.05.2013

Re: Prijateljska tradicija

Postoji i volan, migavac..postoji mnogo sto-sta, ali nalozeni ludaci znaju samo za gas. A, da, postoje i zvucnici od 1000w, pa to malo ukljucimo, adrenalin radi - i onda vise ne vozimo auto, vec nisanimo...
myredneckself myredneckself 17:57 19.05.2013

Re: Prijateljska tradicija


gedža.73
Od koncentracionog logora naprave bolnicu?


Ti loši makeover-i trebalo bi da brinu doktore.


pravi_namcor pravi_namcor 19:11 19.05.2013

Re: Prijateljska tradicija

Pa zar nije stara poslovica: "Boze, cuvaj me prijatelja. Neprijatelja cu se sam cuvati" jos jednom potvrdjena?
pravi_namcor pravi_namcor 21:06 19.05.2013

Re: Prijateljska tradicija

Slazem se. Razumljivo. Ali svakako nije brdo. Imamo vrlo obavestenog Premijera.
nim_opet nim_opet 16:28 22.05.2013

Re: Prijateljska tradicija

Evo sedi tursko celjade pored mene i kaze da "kale" znaci "tvrdjava" ili "kula", a da megdan (u stvari meydan) znaci trg, otvoren prostor etc.
G.Cross G.Cross 11:14 19.05.2013

Pitanje za Ex-a

Razumem da je hitna pomoc bila i otisla , ali ne razumem zasto se policija nije uopste pojavila.
U vecini zemalja imaju integrisani pozivni broj tako da ako neko zove hitnu pomoc zbog tuce, automatski dodje i policija.

Ovo jos nema u Srbiji ?
8c_competizione 8c_competizione 12:13 19.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

Razumem da je hitna pomoc bila i otisla , ali ne razumem zasto se policija nije uopste pojavila.
U vecini zemalja imaju integrisani pozivni broj tako da ako neko zove hitnu pomoc zbog tuce, automatski dodje i policija.

Ovo jos nema u Srbiji ?


verovatno dispecer u Srbiji prvo okrene nadlezne stranke, otvore belu knjigu i provere da li treba zvati policiju ili ne. ponekad zovnu i onog doktora sto je bio hapsen u akciji Sablja (za dovrsavanje posla Zemunaca i slicnih) a sada je valjda na celu Klinickog Centra Srbije.

sve zavisi o kome se radi
expolicajac expolicajac 12:15 19.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

G.Cross
Razumem da je hitna pomoc bila i otisla , ali ne razumem zasto se policija nije uopste pojavila.
U vecini zemalja imaju integrisani pozivni broj tako da ako neko zove hitnu pomoc zbog tuce, automatski dodje i policija.

Ovo jos nema u Srbiji ?

Pojavila se. Uradila posao kako treba, a onda je ...
pravi_namcor pravi_namcor 15:33 19.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

"Pojavila se. Uradila posao kako treba, a onda je ..."..da, onda im je neko javio da je neka baba pokusala da ukrade jabuku na pijaci....Prioriteti su prioriteti...
b92fmember b92fmember 22:41 19.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

expolicajac
G.Cross
Razumem da je hitna pomoc bila i otisla , ali ne razumem zasto se policija nije uopste pojavila.
U vecini zemalja imaju integrisani pozivni broj tako da ako neko zove hitnu pomoc zbog tuce, automatski dodje i policija.

Ovo jos nema u Srbiji ?

Pojavila se. Uradila posao kako treba, a onda je ...



A onda je šta? ... Danilović odbio da sarađuje sa policijom (možda nije hteo da im odgovara na pitanja dok je bio pod narkozom u operacionoj sali) pa su se panduri snuždeno pokupili i otišli jer su nemoćni...

Jasno je ko dan da su Dačić i Vučić bili kod Danilovića da bi zaštitili svoju kontroverznu budalu Fido.

Nije im trebala nikakva izjava Danilovića da odamh uhapse Krivca, ali se očigledno radi o nekom ko uživa bezrezervnu zaštitu države. Verovatno neki zaštićeni svedok u postuplu protiv Djilasa ili nešto slično, pa je sve stopirano odozgo.

krkar krkar 00:53 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

Pojavila se. Uradila posao kako treba, a onda je



Inspektore, sereš!

Pojavila se policija i onda je to kriminalno govno izvadilo diplomatski pasoš države Srbije i reklo "ne možete ništa da me pitate, ja imam diplomatski imunitet". Na šta su tvoji policajci rekli e pa dobro, kad je tako mi odosmo.

Panduri su, dakle glupi kao kurac, nisu završili ni najosnovniji kurs a ako jesu onda znači da se idiot koji je propisao sadržaj kursa nije setio da naglasi da niko ne može imati diplomatski imunitet U SVOJOJ ZEMLJI.

Znam i za slučaj kad je policija zaustavila Zukorlićevu kolonu zbog vožnje brzinom oko 180km/h Ibarskom magistralom, ustanovila da je u koloni bilo desetak pojedinaca "iz muftijinog obezbeđenja" sa dugim cevima i automatskim oružjem - ali je onda Zukorlić izvadio diplomatski pasoš Cirkuske Republike Srbije i "pozvao se na diplomatski imunitet" i još dodatno tvrdio da "nujegov imunitet pokriva i njegovo obezbeđenje" - na što je reakcija policije takođe bila epaništaondaodosmomi.

Policajci su idioti koji ne znaju i neće da rade svoj posao. Boli ih kurac. Jednu pandursku mesečnu platu zarade za dva dana pogodovanja kriminalcima. Niko ih ne goni, niko ih ne apsi, niko ih ne sudi...

Vi panduri ste bruka ovog društva i države, od uličara na ćošku ispod mog prozora koji nikada nije zaustavio ni jedno vozilo koje na semaforu skreće levo uprkos znaku zabrane - a kad ga pitam kako i zašto on odgovori da je na toj raskrsnici "sa zadatkom rutinske kontrole saobraćaja a zaustavljanje i kažnjavanje prekršilaca zabranjenog skretanja u to ne spada", preko svih vas koji to gledate i nikom ništa i dalje primate državnu platu pa do ministra koji je kreten tj. obojice koji su kreteni koji su odmah otišli da kriminalca obiđu u bolnici.

Mada, ne morate da brinete, to što ste bruka i sramota ne znači da ste išta gori od ostatka sistema. Boli vas kurac. Sačekajte da se država prvo obračuna sa šumarima koji kradu otpadno granje i nose kući da lože bubnjaru, pa kuvarice u restoranu Ministarstva koje kradu prezlu...
uros_vozdovac uros_vozdovac 06:40 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

Uprkos ovom diplomatskom line up-u, međunarodni položaj Srbije je izvanredan.
expolicajac expolicajac 07:25 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

Inspektore, sereš!

Iz tvojih usta ovo dođe kao kompliment.

Pojavila se policija i onda je to kriminalno govno izvadilo diplomatski pasoš države Srbije i reklo "ne možete ništa da me pitate, ja imam diplomatski imunitet". Na šta su tvoji policajci rekli e pa dobro, kad je tako mi odosmo.

Tom iz policije koji ti je saopštio ovaj detalj, koji je inače tača, najebao bi se majke i dobio bi otkaz. Naravno posle bi došao kod tebe da plače, a ja bih sa zadovoljstvom sedeo u fotelji i uživao u tome kako se naslađuješ njegovom mukom.

Policajci su idioti koji ne znaju i neće da rade svoj posao. Boli ih kurac. Jednu pandursku mesečnu platu zarade za dva dana pogodovanja kriminalcima. Niko ih ne goni, niko ih ne apsi, niko ih ne sudi...

A šta bi ti hteo, da idu po ulici i kokaju svakoga ko im se ne sviđa. Koliko znam ti si perjanica demokratskih promena, pa se ovaj zaključak koji sam izveo iz tvojih reči, kosi sa tvojim opredeljenjem.


Vi panduri ste bruka ovog društva i države, od uličara na ćošku ispod mog prozora koji nikada nije zaustavio ni jedno vozilo koje na semaforu skreće levo uprkos znaku zabrane - a kad ga pitam kako i zašto on odgovori da je na toj raskrsnici "sa zadatkom rutinske kontrole saobraćaja a zaustavljanje i kažnjavanje prekršilaca zabranjenog skretanja u to ne spada", preko svih vas koji to gledate i nikom ništa i dalje primate državnu platu pa do ministra koji je kreten tj. obojice koji su kreteni koji su odmah otišli da kriminalca obiđu u bolnici.


Ovde si totalno promašio. Eto i Krkiša promaši, jeste da je retkost, ali promaši.

Sačekajte da se država prvo obračuna sa šumarima koji kradu otpadno granje i nose kući da lože bubnjaru, pa kuvarice u restoranu Ministarstva koje kradu prezlu..


Za srce si me ujeo, ti kao kuvar trebao bi znati da je prezla jedan vrlo važan sastojak i da borba proti prezla-mafije predstavlja jedan od najvažnijih zadataka našeg bezbednosnog sistema.
maksa83 maksa83 07:42 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

Tom iz policije koji ti je saopštio ovaj detalj, koji je inače tača,

Ali ... nije li to poražavajuće i zastrašujuće? Prvo, što krimos ima diplomatski pasoš, i 2) što može sa njim da izvede these-are-not-the-droids-you-are-looking-for Jedi mind trick nad organima?
expolicajac expolicajac 07:56 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

maksa83
Tom iz policije koji ti je saopštio ovaj detalj, koji je inače tača,

Ali ... nije li to poražavajuće i zastrašujuće? Prvo, što krimos ima diplomatski pasoš, i 2) što može sa njim da izvede these-are-not-the-droids-you-are-looking-for Jedi mind trick nad organima?

Jeste poražavajuće i jeste zastrašujuće, ali iz sasvim drugih razloga u odnosu na tvoje shvatanje. Policajaci su se povukli, zato što znaju da će uvek biti govana u policijskim redovima, koja će zbog zadovoljavanja svoje sujete da seru po dvorištu i pričaju sve i svašta, a da će dripci uvek da stanu na stranu onih koji im dostavljaju informaicije a ne na stranu onih koji pošteno rade svoj posao.
maksa83 maksa83 08:11 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

Policajaci su se povukli, zato što znaju da će uvek biti govana u policijskim redovima, koja će zbog zadovoljavanja svoje sujete da seru po dvorištu i pričaju sve i svašta, a da će dripci uvek da stanu na stranu onih koji im dostavljaju informaicije a ne na stranu onih koji pošteno rade svoj posao.

Ovo policajci-su-se-povukli-zbog-krkarovog-informatora-i-krkara je razumljiv emotivan izliv, ali kao kauzalni sled nema puno smisla, jasno ti je?

Mislim da su se ipak povukli zato što su zaključili da će privođenje krimosa kome je neko izdao diplomatski pasoš da im donese više štete nego koristi, bez obzira što im je to pos'o.
freehand freehand 08:16 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

pa do ministra koji je kreten tj. obojice koji su kreteni koji su odmah otišli da kriminalca obiđu u bolnici.



A Toma ostao dostojanstveno iznad situacije.
expolicajac expolicajac 08:37 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

Mislim da su se ipak povukli zato što su zaključili da će privođenje krimosa kome je neko izdao diplomatski pasoš da im donese više štete nego koristi, bez obzira što im je to pos'o.

Makso, policajci su živi ljudi, od krvi i mesa, sa svim mogućim manama i vrlinama kao i sav ostali svet. Pa jedno je poštovanje zakona a drugo je život. Da su uradili svoj posao po zakonu, onda bi ih neki Vučićev ili Dačićev igrač iz unutrašnje kontrole provuko kroz toplog zeca tako da bi bilo dobro ako ne dobiju otkaz. Ovako, mahanje diplomatskim pasošem je dovoljan razlog, da praveći se glupi i neobrazovani, prežive kriznu situaciju.
b92fmember b92fmember 08:58 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

Policajaci su se povukli, zato što znaju da će uvek biti govana u policijskim redovima,


uros_vozdovac uros_vozdovac 10:18 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

expolicajac
Mislim da su se ipak povukli zato što su zaključili da će privođenje krimosa kome je neko izdao diplomatski pasoš da im donese više štete nego koristi, bez obzira što im je to pos'o.

Makso, policajci su živi ljudi, od krvi i mesa, sa svim mogućim manama i vrlinama kao i sav ostali svet. Pa jedno je poštovanje zakona a drugo je život. Da su uradili svoj posao po zakonu, onda bi ih neki Vučićev ili Dačićev igrač iz unutrašnje kontrole provuko kroz toplog zeca tako da bi bilo dobro ako ne dobiju otkaz. Ovako, mahanje diplomatskim pasošem je dovoljan razlog, da praveći se glupi i neobrazovani, prežive kriznu situaciju.


Ma jasno, potpuno razumem. Mada i za toplog zeca treba naći neko uporište u propisima, a ovde teško bi mogao najkreativniji od kreativnih da nađe rupicu da protera kamion.
Uprkos nesumnjivom diplomatskom talentu i Danilovića i Mufty-passport-owner-a

Jbt al sam tupson, ja mislio pasoš služi za prelaženje granice, a ono statusni simbol, kao pejdžer nekad. Koliko li ima kontroverznih pasoša jbt?
maksa83 maksa83 10:23 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

Jbt al sam tupson, ja mislio pasoš služi za prelaženje granice, a ono statusni simbol, kao pejdžer nekad. Koliko li ima kontroverznih pasoša jbt?


krkar krkar 10:32 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

Jbt al sam tupson, ja mislio pasoš služi za prelaženje granice, a ono statusni simbol, kao pejdžer nekad. Koliko li ima kontroverznih pasoša jbt?


6000+, s time da je oko 500 u svakom trenutku izdato na po 6 meseci praktično za jednokratnu upotrebu za razna službena putovanja u zemlje za koje npr. na diplomatski pasoš ne treba viza a za službeni treba itd.

A diplomatski pasoš imaju, na primer, sve vladike, pa razni sportisti, predsednici klubova, "istaknuti privrednici"...

uros_vozdovac uros_vozdovac 10:50 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

krkar
Jbt al sam tupson, ja mislio pasoš služi za prelaženje granice, a ono statusni simbol, kao pejdžer nekad. Koliko li ima kontroverznih pasoša jbt?


6000+, s time da je oko 500 u svakom trenutku izdato na po 6 meseci praktično za jednokratnu upotrebu za razna službena putovanja u zemlje za koje npr. na diplomatski pasoš ne treba viza a za službeni treba itd.

A diplomatski pasoš imaju, na primer, sve vladike, pa razni sportisti, predsednici klubova, "istaknuti privrednici"...



U svojoj naivnosti ja idem i dalje, imal` bre ova prćija neki propis koji meri nivo kontroverzi prilikom izdavanja diplomatskih putovnica ili je to `nako? Koja stranka drži izdavanje diplomatskih pasoša?
krkar krkar 10:55 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

Tom iz policije koji ti je saopštio ovaj detalj, koji je inače tača, najebao bi se majke i dobio bi otkaz.


Ne bi nikako mogao, ima viši čin od tebe

A rekao mi je baš zato što je frustriran celom situacijom (dugoročno, ne ovim pojedinačnim slučajem) kao i ti.

A šta bi ti hteo, da idu po ulici i kokaju svakoga ko im se ne sviđa.


Ne, samo da rade svoj posao a ne da ga otaljavaju, fušere, zabušavaju...


Ovde si totalno promašio.


OK, ti nisi samo gledao nego si i slušao. Sa razumevanjem
sevarlica sevarlica 11:09 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

Pa jedno je poštovanje zakona a drugo je život.

Ex, po ovom pitanju se ne slažemo ni malo. Policajcu poštovanje zakone treba da bude život, u suprotnom neka da otkaz pa lepo na mešalicu. Gde je moja korist kao finansijera policije da on BIRA kad će da poštuje zakon i svoje obaveze a kada ne. Zbog tog nakaradnog razmišljanja i jesmo tu gde smo.
Ne vidim onda razlog da građani ne uzimaju zakon u svoje ruke. Lepo ugasimo policiju, svi zadenemo po komad oružja za pojas pa na drum.
krkar krkar 11:23 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

U svojoj naivnosti


Kume, burazeru, prijatelju, ne uplatkavaj se dalje!

Onomad neke 1983. kad je bila ona taksa za izlazak iz zemlje (za neupućene: u okviru "mera ekonomske stabilizacije" da se ne bi putovalo bez potrebe u inostranstvo jer se tamo, je l', troše državi neophodne (privatne) devize, SIV beše uveo obavezu da pri svakom izlasku na račun države uplatiš depozit od Novih Dinara 5000 ("Maršal" ) i oni ti to posle bez kamate vrate za 6 meseci kad ga još malo pojede i inflacija.

E tako išli mi 2 para u inostranstvo na letovanje i moj drug R ponese službeni pasoš (bio zaposlen u SSIP, sadašnji MIP, imao diplomatski i službeni, po jedan morao biti deponovan na poslu a drugi, zavisno od vrste puta, koristio). Osim toga imao i privatni (to je po propisu, i onda i danas). Ali da ne bi platio depozit, moj drug reši da izađe iz zemlje na službeni pasoš na koji se nije plaćao depozit.

Prespavamo nas četvoro u Lipici, ujutro u šorcevima i majicama na Mejni prehod Lipica. Dajemo panduru pasoše i potvrde o depozitu, on gleda onaj službeni pasoš i kaže "a vi idete službeno?". "Da, kaže R, u konzulat u Ženevi". Zeznu tako R i S sistem da ne zarobe pare za 2 depozita nego samo za 1, mi putovasmo i bi nam lepo.

Vratili se mi, R ide na posao, jednog dana zove ga šef neke službe:

"Jeste Vi dana togitog izašli na GP tomitom na službeni pasoš?"

Vidi R da znaju, prizna.

"A kojim ste poslom išli?"

"Išao sam privatno".

Elem, išao je na disciplinsku komisiju zbog zloupotrebe službenog pasoša, dobio je kaznu 10% smanjenja plate na 3 ili 6 meseci, ne sećam se, i 1 godinu zabranu napredovanja i konkurisanja za i postavljenja na mesta u inostranstvu.

E, al bila država, ne opereta!
expolicajac expolicajac 11:24 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

Ne bi nikako mogao, ima viši čin od tebe

Kad sam ja bio pukovnik tog tvog je verovatno lupala palica po guzici.
krkar krkar 11:26 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

Mislim da su se ipak povukli zato što su zaključili da će privođenje krimosa kome je neko izdao diplomatski pasoš da im donese više štete nego koristi, bez obzira što im je to pos'o.



krkar krkar 11:34 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

freehand




krkar krkar 11:35 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

Kad sam ja bio pukovnik


Ti si još pukovnik a ja sam u pravu
antioksidant antioksidant 11:36 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

Pa jedno je poštovanje zakona a drugo je život.

krkar krkar 11:37 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

Ovako, mahanje diplomatskim pasošem je dovoljan razlog, da praveći se glupi i neobrazovani, prežive kriznu situaciju.


U stvari si savršeno u pravu. Policajci nisu glupi da se drže zakona u svakoj situaciji nego pametni da procene ima li zakon u svakoj situaciji smisla!
expolicajac expolicajac 12:09 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

U stvari si savršeno u pravu. Policajci nisu glupi da se drže zakona u svakoj situaciji nego pametni da procene ima li zakon u svakoj situaciji smisla!

Opet me podjebavaš, ali pošto imaš "jake ljude" u MUP-u, moram da primenim taktiku "što gluplji to dugovečniji"
expolicajac expolicajac 12:36 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

Policajcu poštovanje zakone treba da bude život, u suprotnom neka da otkaz pa lepo na mešalicu.

Da znaš koliko mi je puta došlo da sve oteram u "p.m." i odem na mešalicu. Ali od kada su Velja i Mrka zauzeli ministarstvo građevinarstva ni mešalica nije ono što je nekada bila.
maksa83 maksa83 12:40 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

Da znaš koliko mi je puta došlo da sve oteram u "p.m." i odem na mešalicu.

Pa dobro uvek možeš da postaneš kopač zlata kao onaj fini mladić s juga što je pre neku nedelju organizovao ORA Gamzigrad 2013.

expolicajac expolicajac 12:53 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

maksa83
Da znaš koliko mi je puta došlo da sve oteram u "p.m." i odem na mešalicu.

Pa dobro uvek možeš da postaneš kopač zlata kao onaj fini mladić s juga što je pre neku nedelju organizovao ORA Gamzigrad 2013.


Al me ti makso nisko držiš.
maksa83 maksa83 13:00 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

Al me ti makso nisko držiš.

Ma bošsačuvaj, samo delim oduševljenje oko toga kako tvoje kolege ne dozvoljavaju da kolotečina svakodnevnog posla sputa njihove talente, hobije i sklonost ka zdravim outdoor aktivnostima. Fascinantno. Danas kopaju zlato, sutra će da traže i skupljaju zanimljive bube, možda bude i neko pošumljavanje, mada bi im pletenje stolica zapravo najbolje leglo.

Inače, mislim da je jasno šta smo svi ovde (manje više) hteli reći - lepo je to što po tebi to drvo ima lep zelen i zdrav list tu i tamo, ali mu je - ako organ ne sme da uhapsi krimosa - ne u strahu od samog krimosa - nego u strahu od nadređenih - stablo poprilično trulo.
expolicajac expolicajac 13:05 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

Inače, mislim da je jasno šta smo svi ovde (manje više) hteli reći - lepo je to što po tebi to drvo ima lep zelen i zdrav list tu i tamo, ali mu je - ako organ ne sme da uhapsi krimosa - ne u strahu od samog krimosa - nego u strahu od nadređenih - stablo poprilično trulo.

Jedno je, dragi moj, vlast osvojiti a drugo je vlast vladati.
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:13 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

maksa83
Da znaš koliko mi je puta došlo da sve oteram u "p.m." i odem na mešalicu.

Pa dobro uvek možeš da postaneš kopač zlata kao onaj fini mladić s juga što je pre neku nedelju organizovao ORA Gamzigrad 2013.



Imamo hit godine, ovo je bolje od one prodaje brojeva u redu za registraciju u NS, broj je banalna stvar, a kopanje zlata svakako ima romantični eho.

Bože koji su to volovi, stvarno, neko ih napalio da ima zakopano blago i majstori krenuli da kopaju.
Zamisli kad krenu međusobno da šuškaju, kako imaju "dojavu" da je sigurno tu i tu, i kako će da se opare, pa smišljaju procente podele plena i kako će da troše jbt. Inače taj što zna lokaciju bi sigurno 3x iskopao, ali to je njiva pa ima zaguljen deda koji mu ne da, i stoji na putu blaga i ne sanjajući da leži na bogatstvu, ali žandar je vlas` ima da deda da se usere od stra kad mu dođu oni!
Extra, vr`!
A još usput ispade da je brat rodženi komandanta faca ima da ga slušaju, em je komander strah i trepet em voli brata kao svetog Savu, za njega bi desnu ruku dao, to mora da se sluša slepo, au.
Daj nek neko sa pravničkim znanjem (nema mikimedica kad je najpotrebniji) da objasni položaj brata u pravilu službe i uticaj brata na hijerarhiju u modernoj policiji Republike Srbije, šteta bi bilo da takav propis ne postoji, vidiš da se veselo promenjuje.

Ima li brat diplomatski pasoš, u 20 marke da ima!
arianna arianna 13:23 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

Zamisli kad krenu međusobno da šuškaju, kako imaju "dojavu" da je sigurno tu i tu.....


Ne mora ništa da se zamišlja. Pre par godina nemački geofizičari su sondirali teren oko kasnoantičkog lokaliteta Romulijana, a i sami meštani znaju da se po okolnim brdima svašta može pronaći.
antioksidant antioksidant 13:25 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

a i sami meštani znaju da se po okolnim brdama svašta može pronaći.

još samo u žandarmerijida se zaposle i bog da ih vidi
freehand freehand 22:30 20.05.2013

Re: Pitanje za Ex-a

krkar
freehand






Jebi ga, krkare, mala ti je ova kuca da se iza nje sakriješ.
Uostalom, pošto si do sad sredio stranku - što ne pređeš na državu?
Nemo da si sisa, upotebi svoje magijske moći za opšte dobro.
Vidiš da ti ovo sa Tomom i društvom ne radi baš.
Odnosno, radi na jedini mogući način, al ti opet prostačiš i kao nisi odavde.
pravi_namcor pravi_namcor 12:26 19.05.2013

Ljudske naravi

Nista novo. Ni kod nas, ni na Balkanu, ni u ovom sizofrenom svetu. Kum-kuma, prijatelj-prijatelja, brat-brata...I tako vekovima. Nije to nas specijalitet, mada smo u nekim detaljima usavrsili metodlogiju. Cak ni reakcije politicara nisu nas patent. Jer na krilima demagogije, aktuelna vlast pokusava u svakom trenutku da ubere jos po neki poen. Imam utisak da je predizborna kampanja produzena na cetiri godine i da je pocela prvog dana posle proslih izbora. E, sad, sto u tim nastojanjima odvale neku glupost - odbicemo im na glupost. Naucio sam odavno da ne slusam sta neko od njih prica, vec da cekam, kasnije, da objasne sta su u stvari hteli da kazu.
blue92 blue92 17:33 19.05.2013

holy shit


šta? Ovo je kao Otkrovenje?

tek od juče?

ma dobro, bolje ikad nego nikad kad si već kod s kim si takav si
zharko zharko 21:23 19.05.2013

tradicionalne vrednosti

predatortz predatortz 07:16 21.05.2013

Ajde,bre...

Koleza, ovakav slučaj Analitika prosto obožava.

Kafansko bockanje napaljenih pavijana u krizi srednjih godina. Počinioc se zna, motiv se zna, kvalifikacija laka : ubistvo u pokušaju... Nema puno truda, dobro za statistiku...

A ti dramiš kao da si, prosti mi Bože, gušter željan dokazivanja.

Kažem ti:

Čist,lep slučaj, dobar za procenat rešenih teških krivičnih dela protiv života i imovine
maksa83 maksa83 08:36 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

Čist,lep slučaj, dobar za procenat rešenih teških krivičnih dela protiv života i imovine

Nije čist slučaj, jebe ga taj diplomatski pasoš kojim je Džedaj Fido mahnuo Stormtruperima i ovi ustuknuli i otišli da traže druge droide.
predatortz predatortz 08:41 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

maksa83
Čist,lep slučaj, dobar za procenat rešenih teških krivičnih dela protiv života i imovine

Nije čist slučaj, jebe ga taj diplomatski pasoš kojim je Džedaj Fido mahnuo Stormtruperima i ovi ustuknuli i otišli da traže druge droide.


Pa, pazi, i pored takvog stanja, za pandure je slučaj rešen...
maksa83 maksa83 08:45 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

Pa, pazi, i pored takvog stanja, za pandure je slučaj rešen...

Rešen pošto znaju Stormtruperi da je Luke zapravo Vejderov sin, nećesezaebavaju...
expolicajac expolicajac 08:55 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

maksa83
Pa, pazi, i pored takvog stanja, za pandure je slučaj rešen...

Rešen pošto znaju Stormtruperi da je Luke zapravo Vejderov sin, nećesezaebavaju...

Ovo mora da je Krkarov doušnik
maksa83 maksa83 09:07 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

Ovo mora da je Krkarov doušnik

Mene bre ex malo razočarava što tebe u celoj priči taj najviše žulja.
antioksidant antioksidant 09:20 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

maksa83
Ovo mora da je Krkarov doušnik

Mene bre ex malo razočarava što tebe u celoj priči taj najviše žulja.

питање приоритета изгледа
знам да се предатор зеза (ово "знам" значи "надам се" али ако је полицајцу приоритет статистика (или незамерање главешинама како је то екс негде горе написао) а не сигурност "боравка грађанства" ноћу у кафани" онда можда није ни чудно што сам прекључе присуствовао "традиционалној српској расправи око паркинг места".
ножеви, срећом, нису били укључени али је игроказ био на нивоу "куд абрашевића".
наравно, може се рећи да те ствари и нису толико повезане али ја ипак некако наслућујем везу између поверења у полицију, хапшења мајки пред малолетном децом кад се спроводи принудно исељење у корист адвоката и напуштања места "традиционалне српске расправе међу пријатељима" ако један од пријатеља има "пријатеља са вишим чином".
predatortz predatortz 09:40 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

знам да се предатор зеза (ово "знам" значи "надам се" али ако је полицајцу приоритет статистика (или незамерање главешинама како је то екс негде горе написао) а не сигурност "боравка грађанства" ноћу у кафани"


Predator se zeze, i ne zeza se... Policijski posao je u toj meri devalviran početkom devedesetih, uvođenjem raznih likova sa službenim legitimacijama i diplomatskim pasošima, za šta su policajci na terenu najmanje krivi, da je istina da se policajci povlače koristeći i najbedastije situacije ( kao što je ova sa soškom ) kao razlog za opravdavanje takvog čina.

Zašto?

Kada je famozna DB podelila službene svim ubicama, pljačkašima, narkodilerima, a 'demokratske vlasti' tu praksu nisu prekinule, kada ti je ministar uhvaćen sa koferčetom punim jura u ruci, moraš biti prilična budala da se zameriš 'kontroverznim' imaocima službenih soški ili legitimacija.

Naročito ako, radeći taj potcenjeni posao, na taj način izdržavaš porodicu.
antioksidant antioksidant 09:42 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

Predator se zeze, i ne zeza se...

знам то
expolicajac expolicajac 09:49 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

maksa83
Ovo mora da je Krkarov doušnik

Mene bre ex malo razočarava što tebe u celoj priči taj najviše žulja.

E moj makso, ustrojstvo jednog sistema funkcioniše samo u poštovanju protokola. Ako neki, ma koliko značajan funkioner policije, olako iznosi činjenice u neformalnim razgovorima, to je dokaz da ne poštuje osnovna pravila profesije. Kako će njegovi podčinjeni da tumače to ponašanje. U liniji komandovanja, predpostavljene starešine policajaca koji su pali na foru "imam diplomatski imunitet" nisu preduzeli naikakve radnje da se ta situacija ispravi. Onda neko iz neke druge linije komandovanja počne da sere okolo kako je policajce odradio neko. On to ne radi da bi se greška uočila i ispravila nego da se posere po komandnoj liniji svog rivala po činu. Da bi se postigao maksimalan efekat to se malo došapne i na prava mesta, starim beogradskim alapačama i eto ti lepog zamajavanja naroda i pljuvačine po policajcima, koju su iscenirali samo policajci.
Naravno da opanjakavani "značajni funkcioner policije" neće ostati dužan već će u prvoj sličnoj situaciji da vrati istom merom. I tako u krug, pa se posle svi pitamo zašto nam policija ne radi posao kako treba.
maksa83 maksa83 10:00 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

Kada je famozna DB podelila službene svim ubicama, pljačkašima, narkodilerima, a 'demokratske vlasti' tu praksu nisu prekinule

To je tekovina pok. SFRJ, druga meni-više-vredi-jedan-Arkan-od-cele-službe Dolanca, a ne zaboravimo ni Kapidžić Jovoa i njegovu ispovest o drugarskim odnosima sa tim momcima koji su njega mnogo poštovali. Sloba je samo pokupio taj lepi običaj i superponirao ga, a ovi stvarno nisu učinili bog zna šta da to razvrgnu. Nije da je pos'o trivijalan, traži hrabrost jednaku onoj da se gurne k. u osinje gnezdo. Svejedno, dok se to ne razbuca ovde sreće biti neće.

Inače, istorijski (mislim da sam to već pominjao) to nije ništa novo ni čudno. U nekom davnom trenutku u Veneciji je krenula da se plete zavera u vrhu sa atentatom na Dužda kao krajnjim ishodom. Ne sećam se je l' atentat uspeo ili nije, kako god, oformljen je Savet Desetorice (Consiglio dei Dieci, skraćeno CX, time je sve njihovo bilo obeležavano) sa ciljem da se taj slučaj ispita, reši i potom Savet rasformira. Consiglio X je imao diskreciono pravo da bez istrage zatvori na koliko hoće ili likvidira koga hoće,sopstvene vojnike koji odgovaraju samo njima, itd, dakle sve atribute DB-a. Slučaj je rešen, ali Consigliuma X nisu uspeli da se reše sledećih 500 godina i ovi su iz sve snage drmali iz senke.
expolicajac expolicajac 10:06 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

Slučaj je rešen, ali Consigliuma X nisu uspeli da se reše sledećih 500 godina i ovi su iz sve snage drmali iz senke.

Nikola Makijaveli je bio sekretar "Consigliuma X", ako me ovako na brzinu sećanje ne vara, u periodu od 1503 do 1509 godine.
predatortz predatortz 10:08 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

Nikola Makijaveli je bio sekretar "Consigliuma X", ako me ovako na brzinu sećanje ne vara, u periodu od 1503 do 1509 godine.


Al' si mator!
expolicajac expolicajac 10:10 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

predatortz
Nikola Makijaveli je bio sekretar "Consigliuma X", ako me ovako na brzinu sećanje ne vara, u periodu od 1503 do 1509 godine.


Al' si mator!

E jesi pakostan. Mislio sam na memorisana pročitana dela i biografiju pomenutog gospodina.
predatortz predatortz 10:16 21.05.2013

Re: Ajde,bre...


To je tekovina pok. SFRJ, druga meni-više-vredi-jedan-Arkan-od-cele-službe Dolanca, a ne zaboravimo ni Kapidžić Jovoa i njegovu ispovest o drugarskim odnosima sa tim momcima koji su njega mnogo poštovali. Sloba je samo pokupio taj lepi običaj i superponirao ga, a ovi stvarno nisu učinili bog zna šta da to razvrgnu. Nije da je pos'o trivijalan, traži hrabrost jednaku onoj da se gurne k. u osinje gnezdo. Svejedno, dok se to ne razbuca ovde sreće biti neće.


Manje više sve službe bezbednosti angažuju krimose za prljave poslove. Ta vrsta saradnje je često i neophodna.

Međutim, problem nastaje kad služba prestane kontrolisati krimose, odnosno kad oni počnu kontrolisati službu. Bojim se da mi tu situaciju imamo od devedesetih.

Slažem se sa tobom, sve dok neko ne stisne muda i ne uradi presek, nema napretka. Ne samo u policijskom poslu, nego ni u jednoj sferi života.

Sablja je bila idealna prilika za to, no nije se imalo muda, a imalo se i drugara među onim koje je trebalo počistiti...
maksa83 maksa83 10:41 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

E moj makso, ustrojstvo jednog sistema funkcioniše samo u poštovanju protokola.

Ali ne možeš tu da štrpneš ono što ti odgovara a odbaciš ono što ti ne odgovara tada kad ti ne odgovara. Ako protokol kaže "kada dođeš do gradžanina (ili seljanina, svejedno) koji je nekog izbo nožem tvoj pos'o je da ga lišiš slobode", onda je meni "a vidi onog što policijske svinjarije druka krkaru" prosto crvena haringa, varka telom. Ne zanima me, razumeš? Ne osećam da mene i moje to ugrožava koliko me ugrožava to što budalu naoružanu ko zna čime i diplomatskim pasošem nema ko da zaustavi i skloni.
expolicajac expolicajac 10:55 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

maksa83
E moj makso, ustrojstvo jednog sistema funkcioniše samo u poštovanju protokola.

Ali ne možeš tu da štrpneš ono što ti odgovara a odbaciš ono što ti ne odgovara tada kad ti ne odgovara. Ako protokol kaže "kada dođeš do gradžanina (ili seljanina, svejedno) koji je nekog izbo nožem tvoj pos'o je da ga lišiš slobode", onda je meni "a vidi onog što policijske svinjarije druga krkaru" prosto crvena haringa, varka telom. Ne zanima me, razumeš? Ne osećam da mene i moje to ugrožava koliko me ugrožava to što budalu naoružanu ko zna čime i diplomatskim pasošem nema ko da zaustavi i skloni.

Pa o čemu ja pričam sve vreme. Svaki segment je bitan podjednako. To što pokušavaš da mi pripišeš selektivnost, to je tvoje pravo. Ja se trudim da budem objektivan u sagledavanju činjenica i nepristrasan u donošenju zaključaka. Ako to do sada iz mojih blogova nisi uoči, onda je to moja greška. Ja lično milsim da sam bio jako jasana u svojim pisanijama.
predatortz predatortz 10:55 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

expolicajac

maksa83


Vas dvojica, zapravo, tvrdite istu stvar:

Policija nam je u kurcu!

Samo što Ex tvrdi da riba smrdi od glave, a Maksa udara po nižem, operativnom, nivou.

Ja mislim da oba treba menjati. Ali, to bez politike ne može...
Kako stvari stoje, ovi što bi trebali to da rade niti hoće, niti znaju da taj posao okončaju.
freehand freehand 11:15 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

Kako stvari stoje, ovi što bi trebali to da rade niti hoće, niti znaju da taj posao okončaju.

Kako sad - novi ministar policije, novi direkto - pa ne znaju?!

E jebi ga, onda ostaje... Krkar.
Za dve godine će moći da budu snemljena "Polja smrti II", epizoda "Balkan".
maksa83 maksa83 11:19 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

Samo što Ex tvrdi da riba smrdi od glave, a Maksa udara po nižem, operativnom, nivou.

Apsolutno ne - ja mislim da ta riba smrdi od glave (a ni telo joj nije u boljem stanju), tj. da je ju ovom konkretnom slučaju problem u višim slojevima odn. sprezi: vrh države <-> kriminalci <-> vrh i midl menadžment policije. Ono oko čega se ex i ja ne slažemo je da li je veći greh što je krkarov drugar druknuo krkaru da se policija izglupirala (da l' hinjeno da l' stvarno, nije bitno), ili to što se izglupirala. Meni je veći problem ovo pod 2), pošto da nije ovog pod 2) onda krkarov drugar ne bi imao šta da drukne krkaru. Go Zen bato: ako hoćeš da izbegneš posledicu - ukloni uzrok.

Ja bih išao korak dalje, krkarov whistleblower ne da nije grešan, nego je zapravo pozitivac i heroj (videti pod Serpico, film sa Al Paćinom snimljen po istinitom događaju), pošto bih u zdravoj i slobdnoj sredini očekivao da u zvaničnoj vesti pročitam "kriminalac pokazao diplomatski pasoš i zbog toga pušten, ispituje se komandna odgovornost u policiji", dok bi ex to gurnuo pod tepih. Ja ne bih, pošto je reflektor koji celu tu trulež pokazuje očima javnosti trenutno jedna stvar koja to gura u nekom zdravom smeru.

antioksidant antioksidant 11:22 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

Samo što Ex tvrdi da riba smrdi od glave, a Maksa udara po nižem, operativnom, nivou.

не верујем да се око смрада те главе не би и макса сложио (а заудара поприлично). само екс проналази "оправдања" за тај нижи оперативни ниво док неко млати ножем по кафани а другови у плавом не реагују јер ће можда имати проблема у напредовању. могло се десити и да тај нож оде пар сантиметара у страну и колико би онда "примерена" процена нижег оперативног нивоа била?
freehand freehand 11:22 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

Apsolutno ne - ja mislim da ta riba smrdi od glave (a ni telo joj nije u boljem stanju),

E to je zato što joj je glava u dupetu.
Sopstvenom i Vučićevom.

expolicajac expolicajac 11:32 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

"kriminalac pokazao diplomatski pasoš i zbog toga pušten, ispituje se komandna odgovornost u policiji", dok bi ex to gurnuo pod tepih

Ajde molim te nađi gde sam ja to napisao. To što mi sada inputiraš više mi ukazuje da je tebi poznat krkarov izvor pa ne želiš da se zameriš "jakom čoveku iz MUP-a". Znači zaključak koji izvodim je, da si na nivou mojih kolega kojima je jednostavnije da ispadnu glupi nego jebani.
predatortz predatortz 11:37 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

само екс проналази "оправдања" за тај нижи оперативни ниво док неко млати ножем по кафани а другови у плавом не реагују јер ће можда имати проблема у напредовању.


Ja ne vidim da Ex pravda postupak. On ga, jednostavno, obrazlaže. Kao i ja u gornjem komentaru.

Policajac će se skloniti da bi izbegao probleme sa starešinama, toplog zeca kako reče Ex.

To nije pravdanje, to je konstatacija faktičkog stanja.

Verujem da bi Ex takvo stanje rado promenio, i da ne bi štitio ni ove sa nižeg, operativnog nivoa.

Za sebe sam siguran da bih. Zbog toga i nisam napravio neku zapaženu karijeru u policiji
maksa83 maksa83 11:39 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

Ajde molim te nađi gde sam ja to napisao.

Pomozi mi da drugačije protumačim "ja bih tog krkarovog što druka ovo-i-ono".
To što mi sada inputiraš više mi ukazuje da je tebi poznat krkarov izvor pa ne želiš da se zameriš "jakom čoveku iz MUP-a".

Zarad svih nas, nadam se da ti taj aparat bolje radi pri obavljanju svakodnevnog posla.
antioksidant antioksidant 11:47 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

Ja ne vidim da Ex pravda postupak. On ga, jednostavno, obrazlaže.

констатуеј га као део реалности (а коме се не свиђа нек више поради на навикавању). постоје ту и неки наводници. а за оно испод наводника је екс сам "заслужан" јер је на питање зашто се полиција није појавила написао

Pojavila se. Uradila posao kako treba, a onda je ...


тако да не стоји баш твоја констатација
Verujem da bi Ex takvo stanje rado promenio, i da nebi štitio ni ove sa nižeg, operativnog nivoa.

чини ми се да је екс изјавом да је патрола полиције "урадила посао како треба" сасвим лепо оправдао "нижи оперативни ниво".
expolicajac expolicajac 12:13 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

maksa83
Ajde molim te nađi gde sam ja to napisao.

Pomozi mi da drugačije protumačim "ja bih tog krkarovog što druka ovo-i-ono".
To što mi sada inputiraš više mi ukazuje da je tebi poznat krkarov izvor pa ne želiš da se zameriš "jakom čoveku iz MUP-a".

Zarad svih nas, nadam se da ti taj aparat bolje radi pri obavljanju svakodnevnog posla.

Očigledno da ne poznaješ način funkcionisanja MUP-a, unutrašnju organizaciju i ustrojstvo. Nemam nameru da povredim bilo koga, ali je za pravilno shvatanje situacije u MUP-u potrebno i odrđeno predznanje. Da rekao sam da bih se tom Krkarovom najebao majke. Njegove namere su bile nečasne prilikom saopštavanja propusta u radu policije usmerene ka estradizaciji celog problema. Što dotični nije napisao službenu belešku i uputio je nadležnom starešini, a u njegovom slučaju najverovatnije Direktoru policje Miloradu Veljoviću. Ja sam javno uputio kritike Premijeru i ministru policije Ivici Dačiću i prvom podpredsedniku Aleksandru Vučiću. Zar ti to ne govori o mom ličnom odnosu prema problemima u MUP-u. Ja sam jasno stavio naznaku posle komentara u kome sam konstatovao pojavljivanje pripadnika policije na licu mesta i njihovom "odrđivanju" posla. iako sam i u trenutku pisanja znao za pozivanje na diplomatski imunitet nisam sebi dao za pravo da kršim bilo koji kodeks ponašanja. Da bi došlo do promena u načinu rada policije mora se promeniti odnos onih koji policijom rukovode. A ovako možeš ti mene da osuđuješ za moj stav ali je istina samo jedna "loše je da ne može lošije biti"
maksa83 maksa83 12:36 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

Očigledno da ne poznaješ način funkcionisanja MUP-a, unutrašnju organizaciju i ustrojstvo. Nemam nameru da povredim bilo koga, ali je za pravilno shvatanje situacije u MUP-u potrebno i odrđeno predznanje.

Naravno. Ja tu stvar i mogu samo da posmatram kao crnu kutiju, šta uđe, šta izađe, kako se kutija ponaša.

Ako neko nekog izbode nožem, kutija ga ne zadrži (a treba da ga zadrži, to je i nama neinformisanim autsajderima jasno) nego ga pusti pod nekim smešnim pretekstom onda apsolutno ne moram da budem unutar te kutije da shvatim da ona ne radi.

Ono oko čega se mi ne slažemo je da li kad kutija evidentno škripi i ne radi treba dići haubu i uperiti baterijsku lampu ili pustiti kutiju da se sama popravi. To što ti kažeš da kutija mora da bude zavarena da bi radila kako treba mi ne zvuči. Šta misliš, koje su šanse kutije da se sama popravi?

Njegove namere su bile nečasne prilikom saopštavanja propusta u radu policije usmerene ka estradizaciji celog problema.

Uvek bih bio oprezan oko pripisivanja motiva. Često nam nešto što neko radi izgleda kao posledica toga što je zao, a ispadne da to radi zato što je glup, ili zapravo ne sagledavamo situaciju iz njegovog ugla iz kog to što radi potpuno ima smisla. (Fundamental Attribution Error)

Da je njegov cilj estradizacija, zar ne bi to onda moralo da osvane u nekoj štampi a ne u ovom zabačenom kutku sajberprostora?
expolicajac expolicajac 12:44 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

Da je njegov cilj estradizacija, zar ne bi to onda moralo da osvane u nekoj štampi a ne u ovom zabačenom kutku sajberprostora?

Krkar i Blog B92 zabačen kutak sajber prostora. Makso ti me ozbiljno brineš. Naravno ne mislim na svetske trendove već na ono mesto u srpskom sajber prostoru koje je itekako važno za mnoge društvene aspekte.
antioksidant antioksidant 12:48 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

Da je njegov cilj estradizacija, zar ne bi to onda moralo da osvane u nekoj štampi a ne u ovom zabačenom kutku sajberprostora?

ta priča oko "diplomatskog pasoša" je bila već negde istog dana
čuo sam je na nekim vestima
negde
nije krkar eksluziva ovde
ali gde ne znam tačno
expolicajac expolicajac 12:50 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

antioksidant
Da je njegov cilj estradizacija, zar ne bi to onda moralo da osvane u nekoj štampi a ne u ovom zabačenom kutku sajberprostora?

ta priča oko "diplomatskog pasoša" je bila već negde istog dana
nije krkar eksluziva ovde
ali gde ne znam tačno

Prvo je plasiora Krkiša.
predatortz predatortz 12:54 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

maksa83


Tvojoj logici se malo šta ima progovoriti. Ipak, moraš imati sluha za Exov stav. MUP nije dobrovoljno pevačko društvo. Naprotiv, to je hijerarhijska, kruta organizacija.

Krkijev izvor je mogao, i morao, delovati unutar nje. Po jasno propisanim procedurama.
On je odlučio da tu proceduru naruši. To ga ne razlikuje od policajaca na terenu, koji je takođe nisu ispoštovali. Njegova odgovornost je veća, jer je i njegova pozicija u policiji iznad njihove.

Dalje, postoji neki kodeks ponašanja. Nepisano pravilo esnafa. Ja u policiji nisam duže vreme. Video sam štošta,čuo,prisustvovao koječemu. Ne pada mi na pamet da tim spoznajama 'fasciniram' društvo u kafani. Ovaj, očigledno, nema tu crtu. Ni kao čovek, ni kao profesionalac. Njemu nuje mesto tamo gde je.
antioksidant antioksidant 12:59 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

expolicajac
antioksidant
Da je njegov cilj estradizacija, zar ne bi to onda moralo da osvane u nekoj štampi a ne u ovom zabačenom kutku sajberprostora?

ta priča oko "diplomatskog pasoša" je bila već negde istog dana
nije krkar eksluziva ovde
ali gde ne znam tačno

Prvo je plasiora Krkiša.

ok. sasvim moguće da sam pogrešno zapamtio mada sam tad bio već gotovo trezan
maksa83 maksa83 13:47 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

Naprotiv, to je hijerarhijska, kruta organizacija.

Da je to tako jednostavno ne bismo sad ovde imali o čemu da raspravljamo, odn. bilo bi jako dobro da je stvarno tako, ali zapravo nije. Ta stvar očigledno ima paralelne hijerarhije, formalne i neformalne centre moći i uticaja, lateralne uplive u odlučivanja na raznim nivoima, a siguran sam da ima i poneki "ciklus" koji razbucava hijerarhiju tj. tačke u kojoj neko niže na formalnoj lestvici ima više stvarne moći od nekog iznad njega. Videti pod "kopači zlata & braća". Te neformalne sakrivene strukture su često i koren i manifestacija problema. Da je to prava ozbiljna firma koja nekome treba da pravi pare bord bi shvatio da to plovilo ne radi, i doveo bi konsultanta ili konsultante da firmu oprave, i pošto u najvećem broju slučajeva tu ne postoji opasnost i strah po život oni to obično uspešno relativno oprave, srazmerno sopstvenom kvalitetu. MUP kao državna institucija u sprezi sa DB-om i Onostranim ima i inerciju otpora na promene indukovanu njegovom prirodom državne institucije, a bogumi i aktivne unutrašnje i spoljne sile koje će se tome odupirati pošto to za njih znači gubitak moći, uticaja i para. I sve će to tako da funkcioniše na štetu svih nas van te kutije, a i njenih još uvek ispravnih delova.
milisav68 milisav68 13:52 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

expolicajac
antioksidant
Da je njegov cilj estradizacija, zar ne bi to onda moralo da osvane u nekoj štampi a ne u ovom zabačenom kutku sajberprostora?

ta priča oko "diplomatskog pasoša" je bila već negde istog dana
nije krkar eksluziva ovde
ali gde ne znam tačno

Prvo je plasiora Krkiša.

Diplomatski pasoš je pomenuo Blic istog dana, ali ili nisu razumeli šta im je rečeno ili nisu hteli, uglavnom napisali su da se Danilović pozvao na diplomatski pasoš.

Blic 18. 05. 2013. - 09:23h
antioksidant antioksidant 13:54 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

milisav68
expolicajac
antioksidant
Da je njegov cilj estradizacija, zar ne bi to onda moralo da osvane u nekoj štampi a ne u ovom zabačenom kutku sajberprostora?

ta priča oko "diplomatskog pasoša" je bila već negde istog dana
nije krkar eksluziva ovde
ali gde ne znam tačno

Prvo je plasiora Krkiša.

Diplomatski pasoš je pomenuo Blic istog dana, ali ili nisu razumeli šta im je rečeno ili nisu hteli, uglavnom napisali su da se Danilović pozvao na diplomatski pasoš.

Blic 18. 05. 2013. - 09:23h

milisave, vadis me iz crne rupe :)
milisav68 milisav68 15:38 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

antioksidant
milisave, vadis me iz crne rupe :)

Ma i meni bilo čudno, zato sam zapamtio.
zilikaka zilikaka 19:17 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

Krkar i Blog B92 zabačen kutak sajber prostora. Makso ti me ozbiljno brineš. Naravno ne mislim na svetske trendove već na ono mesto u srpskom sajber prostoru koje je itekako važno za mnoge društvene aspekte



Ovo na osnovu operativnih saznanja?
gedza.73 gedza.73 20:44 21.05.2013

Re: Ajde,bre...

Ex
ako me ovako na brzinu sećanje ne vara, u periodu od 1503 do 1509 godine.

Predatortz
Al' si mator!



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana