Društvo| Gradjanske inicijative| Ljudska prava| Obrazovanje

Saopštenje FPN povodom teksta „Fakultet seksističkih nauka“

B92 RSS / 20.05.2013. u 15:00
 
 
Saopštenje
Uprave Fakulteta političkih nauka povodom teksta Fakultet seksističkih nauka" na blogu B92 i peticije na web stranici www. peticije24.com pod nazivom „Zahtev FPN-u u Beogradu da ne širi netrpeljivost i mržnju"

      Uprava Fakulteta političkih nauka želi ovim putem da se izvini javnosti, pripadnicima LGBT zajednice i svakom pojedincu čija su osećanja i dostojanstvo bili povređeni postavljanjem slajdova prezentacije predavanja "Seksualne devijacije" na web stranici Fakulteta. Isto osećanje deli i Uprava Fakulteta i Fakultet u celini, uključujući predmetnog profesora Miroslava Brkića.


      Shvatamo veličinu propusta i prihvatamo odgovornost za štetu koja je naneta. Sporni sadržaji su odmah uklonjeni sa web stranice Fakulteta i utvrdiće se odgovornost svakog pojedinačno za učinjene propuste. U ovom pogledu Uprava Fakulteta je zahvalna svima onima koji su pokrenuli ovo pitanje. Do propusta je došlo jer su prezenzacije predavanje profesora koji je pisao udžbenik postavljene na sajt bez kontrole sadržaja. Napominjemo da profesor Brkić ne predaje niti ispituje sporne sadržaje, ali i da je neprihvatljivo da se oni uopšte nalaze u bilo kom udžbeniku.


      Principijelna politika Fakulteta političkih nauka jeste da promoviše najviše norme i standarde ljudskih prava. U tom pogledu, tokom prethodne akreditacije Fakulteta uvedeni su novi kursevi i poseban master program koji se odnose na izučavanje i promociju ljudskih prava. To naravno ne isključuje mogućnost pojedinačnih propusta, ali Vas uveravamo da će Uprava Fakulteta uvek reagovati da se takvi propusti isprave i preduzimati aktivne mere da se oni u budućnosti ne događaju.

U Beogradu, 20. 05. 2013.


Dekan Fakulteta političkih nauka
Ilija Vujačić

 

Saopštenje prof. Miroslava Brkića na tekst "Fakultet seksističkih nauka"


      Pre svega želeo bih da Vam se zahvalim što ste ukazali na nedopustive propuste koji su se našli na spornom slajdu. Kao nastavnik na predmetu "Socijalna patologija" potpuno se slažem sa kritikama koje ste izrekli. Na svojim predavanjima nikada nisam rekao da je "homoseksualizam seksualna devijacija, niti izvitoperenje seksualnih potreba". Naprotiv, studentima sam uvek ukazivao na značaj tolerancije, činjenicu da su osobe homoseksualne orjentacije osujećene u zadovoljavanju mnogih ljudskih prava. Da ste se malo bolje upoznali sa mojim stručnim i naučnim radovima, projektim i programima u kojima sam učestvovao, shvatili bi ste da to nisu moji stavovi. Naravno, Vi ste sta pravom sudili na osnovu onoga što ste pročitali. Bio sam vrlo aktivan u nevladinom sektoru u vreme kada to nije bilo naročito popularno, pa čak i opasno. Od 2002. godine učestvujem u reformi sistema socijalne zaštite, u izradi različitih strategija, zakona i podzakonskih akata, u kojima sam se upravo zalagao za poštovanje ljudskih sloboda. Ipak, to me ne abolira od odgovornosti, činjenice da sam nepažnjom nenamerno uvredio mnoge, naneo štetu svom ljudskom i profesionalnom ugledu, kao i Fakultetu na kojem radim.


      Autor slajdova je prof. Milosav Milosavljević, koji je pre mene bio nastavnik na predmetu "Socijalna Patologija". Sporni teskt se nalazi u njegovoj knjizi "Devijacije i društvo", koja je ujedno i osnovni udžbenik na ovom predmetu i taj deo se od kada sam ja preuzeo nastavu nije predavao na taj način. Miroslav Brkić nikada nije napisao, niti izgovorio reči koje na bilo koji način diskvalifikuju osobe homoseksualne orjentacije. Naprotiv, uvek sam se zalagao za poštovanje ljudskih prava, što se lako može proveriti. Ipak, isključivo je moja odgovornost, što nisam obratio pažnju na sadržaj pomentog slajda.


      Još jednom Vam se zahvaljujem što ste ukazali na ovaj nedopustivi propust, koji je izazvao opravdane negativne reakcije.


      Izvinjavam se svima koje sam uvredio svojom nepažnjom, kao i kolegama na Fakultetu političkih nauka.

 

Prof. dr Miroslav Brkić
Beograd, 19.05.2013.

 



Komentari (242)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:27 21.05.2013

Re: ***

humanizam je jedina religija koja će da preživi i nadživi sve ostale. Bigoti nikad neće nestati, ali će ipak asimptotski da se zapute putem udžbenika onog nesretnika.


ja se u to ne bih kladio.
maksa83 maksa83 23:39 21.05.2013

Re: ***

ja se u to ne bih kladio.

To na šta se ti bi ili ne bi kladio slabo utiče na ishod. Tak'a ti je priroda kocke.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:56 21.05.2013

Re: ***

maksa83
ja se u to ne bih kladio.

To na šta se ti bi ili ne bi kladio slabo utiče na ishod. Tak'a ti je priroda kocke.


No, ti baš znaš kako će kocka da padne?
Sveti Duh govori kroz tebe?

O, klanjamo ti se Sveti Makso i tvojim budućim* netruležnim moštima

*-mislim, jednog dana, nadam se da još uvek shvataš da si smrtan kao i mi ostali, uprkos tome što bi te neki možda proglaisili za proroka
maksa83 maksa83 00:04 22.05.2013

Re: ***

Sveti Duh govori kroz tebe?

O, klanjamo ti se Sveti Makso i tvojim budućim* netruležnim moštima

Ok, samo pazi glavu, viri neka greda, i zatvori usta kad klekneš, nije ovo ta vrsta crkve.

Vrlo tanak ad hominem rad.

Ali brzina zapadanja u religiozni diskurs je ... fascinantna. I indikativna.

No dobro, neko ne ume bolje.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:21 22.05.2013

Re: ***

No dobro, neko ne ume bolje.


šta ću grešan, izgleda da sam sve pogrešno shvatio
maksa83 maksa83 00:57 22.05.2013

Re: ***

šta ću grešan, izgleda da sam sve pogrešno shvatio

Pozdravljam to što si sam sagledao i utvrdio sopstvene kapacitete i domete, pa ću za nagradu da ti nacrtam vrlo, vrlo polako:

Jedina devijantna stvar u svemu tome je trzati se oko toga i peniti na temu šta neko radi sa svojim, ponavljam - svojim - telom. Dodatno (nadam se da ti ovim sad ne nagomilavam gradivo) - organizovanje horde za linčovanje po tim osnovama nije samo devijantno, nego je već teška psihopatologija.

Ako treba još nešto, tu smo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:08 22.05.2013

Re: ***

Ako treba još nešto, tu smo.


Kad si već raspoložen

Jedina devijantna stvar u svemu tome je trzati se oko toga i peniti na temu šta neko radi sa svojim, ponavljam - svojim - telom.


Da li je trzanje i penjenje na temu šta ko radi sa svijom telom, i proučavanje ljudske seksualnosti na fakultetima i u nauci uopšte?
Da li je to devijantno, i ako jeste treba li to ukinuti?

maksa83 maksa83 01:16 22.05.2013

Re: ***

Da li je to devijantno, i ako jeste treba li to ukinuti?

Ne bošsačuvaj, dok god nauka napreduje i obrazovne ustanove se - kao sada FPN - redovno usklađuju sa novim saznanjima.

Sad moje pitanje.

Zašto je - po tebi - ono pre skidanja PDF-ova bila kvalitetnija nauka, a ova sad ne valja?
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:39 22.05.2013

Re: ***

Zašto je - po tebi - ono pre skidanja PDF-ova bila kvalitetnija nauka, a ova sad ne valja?


Ma ne Makso, nisi me razumeo, uopšte.

Ja ne tvrdim da je tačno jedno ili drugo, da je nešto kvalitetnije od drugog. Samo ne mogu da prihvatim da neko van struke određuje šta je tačno, i šta se sme reći u struci. Ili se čak i zakon pomuinje koji određuje istinu u nauci.

Ovde se neki ponašaju kao da su vrhunski stručnajci i kao da su do detalja upoznati sa najnovijim saznanjima, što ne verujem.

A sve i da jesu, u nauci je ipak malo stvari definitivno i neporecivo. Posebno u tako mladoj nauci kakva je psihologija. Iz Ivaninog linka se vidi da i vrhunski stručnjaci iz mnogo konkretnije oblasti nekada konstatuju da su grešili.
Zašto ne dozvoliti mogućnost da i oni koji homeoseksualnost ne vide kao devijaciju greše?
Zašto jedno mišljenje proglašavati za konačnu istinu, kad je očigledno da i na drugoj strani ima argumenata? I ne samo to, nego i zastupnike drugačijeg mišljenja nazivati kretenima i homofobima.

Koliko znanja iz neke oblasti treba nekome da bi mu to znanje davalo pravo da zastupnike drugačijeg mišljenja, i to ljude koji su univerzitetski profesori u toj oblasti, nazove kretenom koji nema pojma?


blogovatelj blogovatelj 03:08 22.05.2013

Re: ***

mislim, nije nije ti jasno da u celoj ovoj polemici ispadaš teška budala (uprkos ovih milion preporuka koje ti daju endži i gomila endži-lajk-klonova)


Jedna preporuka je moja na skoro svaki Maksin komentar od vrha do dna.
Da se zna.
A ako ličim na Endži, jebi ga, ličim.
highshalfbooze highshalfbooze 05:42 22.05.2013

Re: ***

i obrazovne ustanove se - kao sada FPN - redovno usklađuju sa novim saznanjima.


Potkrala ti se greška. Verovatno si hteo da napišeš našim saznanjima
maksa83 maksa83 06:24 22.05.2013

Re: ***

Zašto ne dozvoliti mogućnost da i oni koji homeoseksualnost ne vide kao devijaciju greše?

Ok, ja ću sad da zaključim da tebi u svemu tome nije baš mnogo do nauke, nego da prosto žališ za PDF-om u kome piše da je to naopako al' ti glupo da kažeš. To je validna tuga, ali ne prolazi kao briga za nauku i akademske principe.

P.S. Ujedno, to je najbolji mogući razlog da ga sklone.
maksa83 maksa83 06:28 22.05.2013

Re: ***

Potkrala ti se greška. Verovatno si hteo da napišeš našim saznanjima


Vid' još jedan Ožalošćeni Ljubitelj Nauke.

Prema tvojim "saznanjima" nemačko (*) društvo i država su mrtvi 'ladni dozvolili da imaju ministra spoljnih poslova koji je otvoreno "naučno dokazano" devijantan. Posmatraj kako se zbog toga survavaju i urušavaju. Za to vreme visoko razvijena humanistička naučno orijentisana napredna društva kao što su Iran i Avganistan nisu zapala u zamke pseudo-nauke pa ih još uhvek hvataju i vešaju da im devijacija ne kvari sortu (kako, ako se ne razmnožava?), pošto je tako rek'o njihov Vrhovni Naučnik - Allah.

(*) Isto društvo koje ih je pre 70 godina hvatalo i ubijalo zajedno sa Jevrejima, Slovenima, Romima i ostlalim naučno dokazanim devijantima. Nešto malo potom Engleska je hemijski kastrirala "devijanta" - genija bez kog ti ne bi kucao po ovom računaru, i ovaj se ubrzo potom ubio.
alselone alselone 06:47 22.05.2013

Re: ***

Prema tvojim "saznanjima" nemačko društvo i država su mrtvi 'ladni dozvolili da imaju ministra spoljnih poslova koji je otvoreno "naučno dokazano" devijantan.


Normalno. Zato sto ta vrsta devijantnosti ne utice na kvalitet njegovog rada. To mora i kod nas postati opste prihvaceno.

maksa83 maksa83 07:05 22.05.2013

Re: ***

Normalno. Zato sto ta vrsta devijantnosti ne utice na kvalitet njegovog rada. To mora i kod nas postati opste prihvaceno.

Pa dobro sad šta ćemo ako ti ljudi iz sve snage baš ne bi da im se prikači labela "devijantni", iako to neko striktli sajentifik stavlja u rang nosne devijacije koja samo malo otežava disanje, ali nije razlog da se ne obavlja javna funkcija, ili npr. funkcija direktora trenutno najbogatije firme na svetu. Ja bih im učinio, ni iz džepa ni u džep, a evo učinio im i FPN, uz tihi lelek malobrojnih ožalošćenih.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:12 22.05.2013

Re: ***

alselone
Prema tvojim "saznanjima" nemačko društvo i država su mrtvi 'ladni dozvolili da imaju ministra spoljnih poslova koji je otvoreno "naučno dokazano" devijantan.


Normalno. Zato sto ta vrsta devijantnosti ne utice na kvalitet njegovog rada. To mora i kod nas postati opste prihvaceno.



Ne preteruj, alselone. Koliko god da su tvoji komentari o homoseksualnosti krotki, stavovi su ti devijantni - odstupaju od ovde vladajućeg mišljenja. Ako nastaviš brzo ćeš biti proglašen homofobom, a mlad si čovek može ti to zasmetati u karijeri (fizičara, naučnika ili šta god).

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:17 22.05.2013

Re: ***

maksa83

Pa dobro sad šta ćemo ako ti ljudi iz sve snage baš ne bi da im se prikači labela "devijantni",


Uložiće pare i/ili iskoristiti svoju moć da ukinu drugačije mišljenje. To već uveliko rade.
alselone alselone 07:18 22.05.2013

Re: ***

Pa dobro sad šta ćemo ako ti ljudi iz sve snage baš ne bi da im se prikači labela "devijantni", iako je neko striktli sajentifik stavlja u rang nosne devijacije koja samo malo otežava disanje, ali nije razlog da se ne obavlja javna funkcija. Ja bih im učinio, ni iz džepa ni u džep.


OK, ja razumem zelju da se razlika izbrise i da ta nenormalnost koju im pripisuju i kojom ih obasipaju sa svih strana od ranog detinjstva nestane, konacno. I ja sam protiv bilo kakvih pezorativnih etiketa.
Ali, kao sto je patuljasti rast devijacija i to sto nego zove Lordom mu nece dati na visini tako se ni ova pojava nece promeniti ako kazes "ma sve je to isto".

Inače, da nazovemo popa - pop, boba - bob
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:22 22.05.2013

Re: ***

alselone

Ali, kao sto je patuljasti rast devijacija i to sto nego zove Lordom mu nece dati na visini tako se ni ova pojava nece promeniti ako kazes "ma sve je to isto".

Ali to im, naravno, neće zasmetati da postanu slavni slikari, kao Lotrek, recimo.
maksa83 maksa83 07:24 22.05.2013

Re: ***

Ali, kao sto je patuljasti rast devijacija

Važi, još samo da nađeš mesto gde te dve reči stvarno opstaju zajedno u tom kontekstu. Može da bude udžbenik al' ne mora. (Qran i Holy Bible se ne računaju).
alselone alselone 07:27 22.05.2013

Re: ***

Ali to im, naravno, neće zasmetati da postanu slavni slikari, kao Lotrek, recimo.


Ili Napoleon.

- Velicansto, dozvolite da Vam ja dohvatim knjigu sa police, ja sam veci - rece jedan od generala Napoleonu dok je on pokusavao da dohvati knjigu visoko sa police.
- Generale, vi ste samo visi, ali i to mozemo da sredimo.

maksa83 maksa83 07:31 22.05.2013

Re: ***

Ne preteruj, alselone. Koliko god da su tvoji komentari o homoseksualnosti krotki, stavovi su ti devijantni - odstupaju od ovde vladajućeg mišljenja. Ako nastaviš brzo ćeš biti proglašen homofobom,

Daobog tvoj aktivizam na tu temu je ovde mahom dokumentovan (a pomalo i nije, pošto si jedan takav blog, koliko se sećam, morao da obrišeš). Pošto su sve te labele nebitne i služe samo nauci onda tebi sigurno neće smetati atribut 'homofob'.
maksa83 maksa83 07:44 22.05.2013

Re: ***

Uložiće pare i/ili iskoristiti svoju moć da ukinu drugačije mišljenje. To već uveliko rade.

Podsećaš me na tipa kod kog sam se jedno vreme šišao. Tamo gde stoje makaze i sl. držao je neke Besede Vl. Nikolaja, i žalio mi se kako gubi mušterije zato što frizerski gej lobi širi okolo priču da ne možeš da budeš dobar frizer ako nisi gej, i zato njemu opada promet. Nije to povezao sa tim što kod njega šišanje traje preko sat i po (a ja po tom pitanju stvarno nemam zahteve koji iziskuju neke velike operacije tipa iskrcavanje u Normandiju). Da ne grešim dušu, mimo te Nikolaj-dojaj devijacije bio mi je vrlo simpatičan momak i to šišanje kad bude gotovo nije bilo katastrofa, al' sat i po života je sat i po života.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:55 22.05.2013

Re: ***javascript:;


maksa83

Daobog tvoj aktivizam na tu temu je ovde mahom dokumentovan (a pomalo i nije, pošto si jedan takav blog, koliko se sećam, morao da obrišeš). Pošto su sve te labele nebitne i služe samo nauci onda tebi sigurno neće smetati atribut 'homofob'.


Za homofoba je proglašen i dr Robert Spicer, profesor psihijatrije sa Kolumbije, na osnovu čijih je istraživinja i predloga prvo 1973. g. Društvo američkih psihijatara, a 1990.g. i SZO, uklonilo homoseksualnost iz spiska bolesti.

Međutim, dr Spicer je nastavio svoja istraživanja, rezultate dokumentovao i pokazao da terapija homoseksualnosti može dovesti do značajnih i dugotrajnih promena seksualne orjentacije. Na osnovu svojih novih istraživanja je predložio da se homoseksualnost vrati na spisak bolesti i time izazvao veliki gnev LGBT populacije. izvor

PS: Nikakvog mog aktivizma glede homoseksualnosti ovde ili bilo gde nema, kao ni homofobije. Ja samo ponekad pokušavam da argumentovano potsetim da sve i nije baš tako kako vama, novim skojevcima, izgleda.
Blog koji pominješ mi je izbrisalo uredništvo, ali o tome je već bilo dosta reči.
highshalfbooze highshalfbooze 07:56 22.05.2013

Re: ***

Prema tvojim "saznanjima" nemačko (*) društvo i država su mrtvi 'ladni dozvolili da imaju ministra spoljnih poslova koji je otvoreno "naučno dokazano" devijantan.

Pa naravno, što? Trebali su da ga kastriraju ili da ga zatvore u kavez? Da rade isto ono što su nekada radili?
Pa to bi bila diskriminacija. Nije diskriminacija kada kategorišeš neku pojavu, već kada je diskriminišeš. To bi ona podpredsednica valjda trebalo da zna. Ona bi najradije prvo pošteno osudila, pa posle streljala.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:56 22.05.2013

Re: ***

maksa83

Podsećaš me na tipa kod kog sam se jedno vreme šišao. Tamo gde stoje makaze i sl. držao je neke Besede Vl. Nikolaja,

Imaš čudne asocijacije.
alselone alselone 08:00 22.05.2013

Re: ***

Važi, još samo da nađeš mesto gde te dve reči stvarno opstaju zajedno u tom kontekstu. Može da bude udžbenik al' ne mora. (Qran i Holy Bible se ne računaju).


Achondroplasia is caused by a mutation in Fibroblast growth factor receptor 3 (FGFR3).


Wiki ne koristi termin "devijacija" nego "mutacija". Jos "gore".

Ovaj rad koristi "devijacija".
It is essential to have a weight reference for
achondroplasia in order to detect deviation from the
expected growth pattern, both positive and negative,
which may be attributable to co-morbid conditions


Nisam dalje trazio.
alselone alselone 08:04 22.05.2013

Re: ***

Ako nastaviš brzo ćeš biti proglašen homofobom, a mlad si čovek može ti to zasmetati u karijeri (fizičara, naučnika ili šta god).


Kao onaj tvoj blog i par drugara sa bloga koji ce iskoristiti svaku priliku da ti to spomenu vodeci se onom o hiljadu puta ponovljenoj lazi?


niccolo niccolo 08:12 22.05.2013

Re: ***

Ne može homoseksualnost ono što može hetero, jedna je superiornija jer ona je sposobna za nešto za šta druga nije.

Хетеросексуалност може апсолутно исто што и хомосексуалност тј. ништа. Јер се не ради о живим бићима, него о терминима које једна врста живих бића користи да означи једну појаву (тј. две различите).

Исто тако и хетеросексуалац може апсолутно исто што и хомосексуалац - да створи живот спајањем своје полне ћелије полном ћелијом супротног пола.

Једино се хетеросексуални секс разликује од хомосексуалног зато што током овог првог може да дође до спајања ових полних ћелија из претходне реченице, а код овог другог не јер недостаје полна ћелија супротног пола.

Међутим, управо због тога су ова два секса неупоредиви*, до хомосексуалног секса не долази ради испуњавање потребе за стварањем новог живота, већ се њиме остварују друге потребе људи. Исто као што се и у добром броју случајева (да не улазимо у проценте) хетеросексуалним сексом не испуњава потреба за стварањем новог живота, већ нека друга потреба људи.


* Ево паралеле из моје струке - на сличан начин су неупоредиви и прави систем САД и правни систем РС - и један и други су правни системи, али осим те чињенице везе скоро да немају, нарочито ако гледамо са стране праксе
maksa83 maksa83 08:12 22.05.2013

Re: ***

Wiki ne koristi termin "devijacija" nego "mutacija". Jos "gore".

Ovaj rad koristi "devijacija".

Prvi koristi reč mutacija u kontekstu "mutacija gena", a drugi u vrlo jasnom matematičkom kontekstu, moraćeš još da tražiš.
alselone alselone 08:13 22.05.2013

Re: ***

Primeti da namerno pisem bez "kvacica" da te dekoncentrisem.

maksa83 maksa83 08:14 22.05.2013

Re: ***

Vojislav Stojković
maksa83

Podsećaš me na tipa kod kog sam se jedno vreme šišao. Tamo gde stoje makaze i sl. držao je neke Besede Vl. Nikolaja,

Imaš čudne asocijacije.

Pa kad delite hobi - straši vas gej lobi.
alselone alselone 08:16 22.05.2013

Re: ***

Prvi koristi reč mutacija u kontekstu "mutacija gena", a drugi u vrlo jasnom matematičkom kontekstu, moraćeš još da tražiš.


Pa naravno. Nije on mutant u filmskom smislu nego ima odredjene mutacije na genima. Kao sto ja nisam kvalifikovao gej osobu kao devijantnu osobu (celokupno) nego gej privlacnost kao devijantnu pojavu, cak se nisam ni ogranicavao na gej seks. Jer ta devijacija moze postojati i bez seksa a seks moze biti i bez toga (tipa zatvorski gejevi).

Nizak rast ne mozes definisati bez matematike. Receno je ranije da devijantnost znaci odstupanje od standardne vrednost.
Bili Piton Bili Piton 08:28 22.05.2013

Re: ***

niccolo
до хомосексуалног секса не долази ради испуњавање потребе за стварањем новог живота, већ се њиме остварују друге потребе људи.


Ja bih išao i dalje pa rekao da ni do heteroseksualnog seksa ne dolazi "radi ispunjenja potrebe za stvaranjem novog života", već - mnogo trivijalnije - radi zadovoljenja seksualnog nagona. Novi život je povremeni rezultat toga, nusprodukt tako reći.

Naravno da ima i slučajeva kada se ljudi seksaju "planski" (namerno tokom ovulacije, s posebnom brigom da genitalije posle ejakulacije ostanu u što dužem kontaktu itd) ali to nije pravilo.


Usput, pade mi na pamet - je li i masturbacija devijantna seksualna aktivnost, budući da nije u stanju da produži vrstu? Onako pitam

maksa83

Pa kad delite hobi - straši vas gej lobi.


tek sad vidim ovo
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 08:49 22.05.2013

Re: ***

maksa83
šta ću grešan, izgleda da sam sve pogrešno shvatio

Pozdravljam to što si sam sagledao i utvrdio sopstvene kapacitete i domete, pa ću za nagradu da ti nacrtam vrlo, vrlo polako:

Jedina devijantna stvar u svemu tome je trzati se oko toga i peniti na temu šta neko radi sa svojim, ponavljam - svojim - telom. Dodatno (nadam se da ti ovim sad ne nagomilavam gradivo) - organizovanje horde za linčovanje po tim osnovama nije samo devijantno, nego je već teška psihopatologija.

Ako treba još nešto, tu smo.


heh, sine...
alselone alselone 08:51 22.05.2013

Re: ***

Usput, pade mi na pamet - je li i masturbacija devijantna seksualna aktivnost, budući da nije u stanju da produži vrstu? Onako pitam


Bolji termin je pricati o privlacnosti a ne o seksu. Seks moze biti svakakav, ali ako se muskarcu svidja muski feromon, tu nesto nije po difoltu.
antioksidant antioksidant 08:53 22.05.2013

Re: ***

nisam ja homofob, samo sam u pravu

ха, ха... испод овога би се потписали многи
дураци
Bili Piton Bili Piton 08:55 22.05.2013

Re: ***

alselone
Usput, pade mi na pamet - je li i masturbacija devijantna seksualna aktivnost, budući da nije u stanju da produži vrstu? Onako pitam


Bolji termin je pricati o privlacnosti a ne o seksu. Seks moze biti svakakav, ali ako se muskarcu svidja muski feromon, tu nesto nije po difoltu.


Ja pitam za devijantnost, na tome se ovde uporno, mučeno jaše, sa argumentacijom da je svaka seksualnost koja ne produžava vrstu - devijantna. Dakle, da ili ne? Pitanje upućeno svim gorljivim stručnjacima za devijantnost ovde.

edit - ni levorukost nije po difoltu, pa?
niccolo niccolo 08:57 22.05.2013

Re: ***

Ja bih išao i dalje pa rekao da ni do heteroseksualnog seksa ne dolazi "radi ispunjenja potrebe za stvaranjem novog života", već - mnogo trivijalnije - radi zadovoljenja seksualnog nagona. Novi život je povremeni rezultat toga, nusprodukt tako reći.

Naravno da ima i slučajeva kada se ljudi seksaju "planski" (namerno tokom ovulacije, s posebnom brigom da genitalije posle ejakulacije ostanu u što dužem kontaktu itd) ali to nije pravilo.

Слажем се, него сам ја покушао да приступим тиме ”научнички” - ако посматраш сличности и разлике између једног и другог секса, па је једна од разлика то продужење врсте, па неке колеге то стављају као основну карактеристику секса као генеричког појма који обухвата и један и други, онда не можеш да дођеш до закључка да је један или други бољи/лошији, нормалан/ненормалан и слично, него мораш да дођеш до закључка да су неупоредиви јер та карактеристика потпуно недостаје код једног од њих (што истовремено значи да плус мораш да дођеш и до закључка да ти је првобитна теза, то да је продужење врсте основна карактеристика секса као генеричког појма, погрешна).

e li i masturbacija devijantna seksualna aktivnost, budući da nije u stanju da produži vrstu? Onako pitam

Embrace your deviance! Bukvalno
Bili Piton Bili Piton 09:06 22.05.2013

Re: ***

niccolo

Embrace your deviance! Bukvalno



Hey! Don't go knocking my hobbies! (Woody Allen)
4krofnica 4krofnica 09:16 22.05.2013

Re: ***


mali, anonimni, opit:
ko je sve devijantan in-da-rum



antioksidant antioksidant 09:30 22.05.2013

Re: ***


edit - ni levorukost nije po difoltu, pa?

zamisli masturbacije levom rukom...
devijacija na kvadrat
klasičan dd
alselone alselone 09:55 22.05.2013

Re: ***

Dakle, da ili ne?


ne.
alselone alselone 09:57 22.05.2013

Re: ***

edit - ni levorukost nije po difoltu, pa?


nista. ni tetra-amelia syndrome nije po difoltu, pa? ni plave oci nisu po difoltu u sahari, pa? pratis, kapiras?
maksa83 maksa83 10:24 22.05.2013

Re: ***

ni plave oci nisu po difoltu u sahari, pa?

Plave oči nisu bile nigde default do pre otpr. 10000 godina, DNK istraživanja kažu da su se javile kao genetska mutacija negde na severu pa je priroda u svojoj beskonačnoj mudrosti odlučila da to nije skroz bezveze i raširila ih po svetu, tako da ih sad imaš i u Sahari i okolini. Takođe, priroda u istoj toj beskonačnoj mudrosti pušta da 10% novorođenih u svakoj populaciji (tako se procenjuju cifre) ima homoseksualne sklonosti. Razlika između plavih očiju i onih 10% je što se za plavooke ovde neće naći Pop da pujda navijače da u organizaciji narkodilera jure plavooke po ulici sa idejom da ih ozbiljno ozlede. To je, što bi u nekom sasvim drugom kontekstu rekao moj profesor Marksizma iz srednje škole (za kog ima indicija da je bio u tih 10%, i svejedno je bio najbolji profesor u toj školi ako se mene pita, pošto na kvarno nije predavao ono po čemu mu se predmet zove nego filozofiju) - differentia specifica te dve mutacije i tu analogije padaju i oduzimaju legitimitet onima koji bi to da podvuku pod devijantno, pošto devijantno istorijski van matematičkog konteksta zove na neko "lečenje" i "sklanjanje", a što je po "devijantne" imalo vrlo fatalne posledice. Pratiš, kapiraš?
angie01 angie01 10:38 22.05.2013

Re: ***

Ja pitam za devijantnost, na tome se ovde uporno, mučeno jaše, sa argumentacijom da je svaka seksualnost koja ne produžava vrstu - devijantna.


da li to znaci da je svako kresanje, koje nema za cilj i ne zavrsava se trudnocom-devijantno?
antioksidant antioksidant 11:11 22.05.2013

Re: ***

angie01
Ja pitam za devijantnost, na tome se ovde uporno, mučeno jaše, sa argumentacijom da je svaka seksualnost koja ne produžava vrstu - devijantna.


da li to znaci da je svako kresanje, koje nema za cilj i ne zavrsava se trudnocom-devijantno?

можда није девијантно али зна бити веома забавно
alselone alselone 11:43 22.05.2013

Re: ***

differentia specifica te dve mutacije i tu analogije padaju i oduzimaju legitimitet onima koji bi to da podvuku pod devijantno, pošto devijantno istorijski van matematičkog konteksta zove na neko "lečenje" i "sklanjanje", a što je po "devijantne" imalo vrlo fatalne posledice.


Da, u pravu si za svetle oci iako nisi nista rekao.

Sve je matematicki kontekst. I biologija i biohemija i medicina su matematicki konteksti. Ja mislim da ne zove na lecenje i sklanjanje ali cak i da zove kod huligana, da li to znaci da ne mozemo o tome da pricamo? Neka se time bavi onaj kome je to posao, ja sam se dovoljno ogradjivao od toga. Ja hocu da kazem bobu bob.

Pratiš, kapiraš?

Da, a ti?
alselone alselone 11:43 22.05.2013

Re: ***

da li to znaci da je svako kresanje, koje nema za cilj i ne zavrsava se trudnocom-devijantno?


ne znaci.
Bili Piton Bili Piton 11:43 22.05.2013

Re: ***

angie01


da li to znaci da je svako kresanje, koje nema za cilj i ne zavrsava se trudnocom-devijantno?


Tako ispada. Evo šta smo čuli na prethodnom blogu:

Biologija je tu jasna, produženje vrste se obezbeđuje spajanjem muške i ženske jajne ćelije, drugačije ne može pa ma kako vi to voleli.
Taj način razmnožavanja se zove seksualni. Seks koji to ne može da obezbedi je izuztetak, anomalija, devijacija.


Zaključak je jasan - seks koji ne može da obezbedi razmnožavanje je izuzetak, anomalija, devijacija. To se, ako sledimo tu logiku, onda mora odnositi i na seks uz kontracepciju, seks sterilnih parova, masturbaciju (od seksa sa samim sobom ćeš se teško razmnožiti), oralni seks, analni seks, nepenetrativni seks (frotaž, uzajamna masturbacija) i sve one druge pikantne stvari koje ljudi čine jedni s drugima kad su u krevetu a ne razmnožavaju se.


Crkva bi se jamačno složila.
angie01 angie01 11:58 22.05.2013

Re: ***

alselone
da li to znaci da je svako kresanje, koje nema za cilj i ne zavrsava se trudnocom-devijantno?


ne znaci.



uf, sad mi je lakse, nekako je ispalo po objasnjenjima-bili kopirao jedno od- da sam samo dva puta bila normalna, tj. nedevijantna!...sto mogu da potpisem na slepo i za ostale, sa razlikom, sto su neki utomsmislu bili normalni samo jednom, a neki 3,4, puta, sve ostalo-neprihvatljivo!
angie01 angie01 12:03 22.05.2013

Re: ***

можда није девијантно али зна бити веома забавно


zagovaras nove mogucnosti u odnosu na "normalne"?!...uvek si bio sumnjiv sa tim avatarom!


(ps- rekla sam jos davno da ga vise necu pominjati-avatar-, jer si na isti osetljiv, al sad nisam mogla da izbegnem, pa oprosti gresnici.)
alselone alselone 12:06 22.05.2013

Re: ***

uf, sad mi je lakse, nekako je ispalo po objasnjenjima-bili kopirao jedno od- da sam samo dva puta bila normalna, tj. nedevijantna!...sto mogu da potpisem na slepo i za ostale, sa razlikom, sto su neki utomsmislu bili normalni samo jednom, a neki 3,4, puta, sve ostalo-neprihvatljivo!


po nekima je i to devijantno, ako niste imali carsaf sa rupom izmedju...
antioksidant antioksidant 12:07 22.05.2013

Re: ***

zagovaras nove mogucnosti u odnosu na "normalne"?!.

мислиш недевијантне?
pa oprosti gresnici.

смислићу неку девијантну покору
Bili Piton Bili Piton 12:09 22.05.2013

Re: ***

antioksidant

zamisli masturbacije levom rukom...
devijacija na kvadrat



Taj sam.
angie01 angie01 12:16 22.05.2013

Re: ***

смислићу неку девијантну покору


pokornost je uvek pozeljna-'naci, ne moz' biti devijantna!:)...pitaj popove, ako meni ne verujes!
angie01 angie01 12:17 22.05.2013

Re: ***

Taj sam.


u, hebote, levoruki izrode!
antioksidant antioksidant 12:18 22.05.2013

Re: ***

Bili Piton
antioksidant

zamisli masturbacije levom rukom...
devijacija na kvadrat



Taj sam.

кад су биле оне девојке на филму био сам и ја

Bili Piton Bili Piton 12:18 22.05.2013

Re: ***

angie01
Taj sam.


u, hebote, levoruki izrode!


You've NO idea...
maksa83 maksa83 12:19 22.05.2013

Re: ***

Sve je matematicki kontekst. I biologija i biohemija i medicina su matematicki konteksti.

Pa, nije, da se ne foliramo. Nije isto staviti u knjigu "prema merenjima ljudi ne vole oralni seks sa standardnom devijacijom tolikom i tolikom" i "oralni seks je devijantno seksualno ponašanje pošto ne vodi do prokreacije".
antioksidant antioksidant 12:22 22.05.2013

Re: ***

oralni seks je devijantno seksualno ponašanje pošto ne vodi do prokreacije

хм...
орални секс може бити коришћен као вид прикупљања семене течности за каснију вештачку оплодњу
да ли је и то девијантно? (под условом да се не користи лева рука за стимулацију)
barese barese 12:23 22.05.2013

Re: ***

Nema funkcionalne različitosti između rasa. Ne postoji ništa što može jedna rasa a da za to nije sposobna neka druga.


Pa, sad, nije bas da je svaka rasa isto sposobna za sve: objasnio Docs onomad na mom omiljenom blogu da crnci imaju loptaste misice koji su na ceni u bodibildingu.

Ima tu i prica o razlicitoj zastupljenosti misicnih vlakana brzog i sporog trzaja kao predispoziciji za bavljenje odredjenim disciplinama, poput sprinta za crnce, odnosno dizanja tegova za belce.

Nije bas da nema funkcionalne razlicitosti medju rasama. Sad, neko ove razlike posmatra kao razlicite paralelne varijante ljudskog roda, a odredjeni kreteni kao stepen devijacije u odnosu na belu rasu.
angie01 angie01 12:24 22.05.2013

Re: ***

pošto ne vodi do prokreacije".


nemoj da pricas!?

angie01 angie01 12:25 22.05.2013

Re: ***

da crnci imaju loptaste misice koji su na ceni u bodibildingu.



prica se, da imaju jos neke misice koji su na ceni!
alselone alselone 12:26 22.05.2013

Re: ***

Pa, nije, da se ne foliramo. Nije isto staviti u knjigu "prema merenjima ljudi ne vole oralni seks sa standardnom devijacijom tolikom i tolikom" i "oralni seks je devijantno seksualno ponašanje pošto ne vodi do prokreacije".


Nije isto. Taj deo sa prokreacijom je visak.
barese barese 12:34 22.05.2013

Re: ***

prica se, da imaju jos neke misice koji su na ceni!


recimo Ibaka



Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:52 22.05.2013

Re: ***

maksa83

Pa kad delite hobi - straši vas gej lobi.

Eto pravog primera novoskojevskog aktivizma - prilepiti etiketu svakom ko nije na partijskoj, NVO ili globalističkoj liniji, ko drugačije misli. Naročito su na ceni aktivisti koji parole i etikete sroče u stihu, da se rimuju.

Koliko vidim na ovo nisi imao komentar:

Za homofoba je proglašen i dr Robert Spicer, profesor psihijatrije sa Kolumbije, na osnovu čijih je istraživinja i predloga prvo 1973. g. Društvo američkih psihijatara, a 1990.g. i SZO, uklonilo homoseksualnost iz spiska bolesti.

Međutim, dr Spicer je nastavio svoja istraživanja, rezultate dokumentovao i pokazao da terapija homoseksualnosti može dovesti do značajnih i dugotrajnih promena seksualne orjentacije. Na osnovu svojih novih istraživanja je predložio da se homoseksualnost vrati na spisak bolesti i time izazvao veliki gnev LGBT populacije.
maksa83 maksa83 13:02 22.05.2013

Re: ***

Eto pravog primera novoskojevskog aktivizma - prilepiti etiketu svakom ko nije na partijskoj, NVO ili globalističkoj liniji, ko drugačije misli.

Da, ti si skroz primer slobodnog mislioca otvorenih pogleda kome NVO, globalisti i gej lobiji koje sve zajedno (za masne pare) ovde zastupam organizovano rade o glavi. Nisi izvučen iz bubnja, istraživanjem su došli do tebe u Centrali, pitali "je l' ima neko slobodan?" i ja reko' "evo ja ću, kako se zove i gde sajberobitava?".

Koliko vidim na ovo nisi imao komentar:

Život je prekratak da se komentariše svaka glupost kojom neko ma'ne ka tebi, ali kad već insistiraš, evo:

Međutim, dr Spicer je nastavio svoja istraživanja, rezultate dokumentovao i pokazao da terapija homoseksualnosti može dovesti do značajnih i dugotrajnih promena seksualne orjentacije. Na osnovu svojih novih istraživanja je predložio da se homoseksualnost vrati na spisak bolesti i time izazvao veliki gnev LGBT populacije.

Je l' to ovaj što se prošle godine izvinio gej populaciji:

Psychiatry Giant Sorry for Backing Gay ‘Cure’ - Dr Robert l Spitzer Noted Psychiatrist Apologizes for Study On Gay Cure

Bre Jeremija, XXI je vek, na Internetu se slabo šta može sakriti.

P.S. Da pogodim - zli pederi ga naterali da se izvinjava?
antioksidant antioksidant 13:05 22.05.2013

Re: ***

zli pederi ga naterali da se izvinjava?

левом руком
Bili Piton Bili Piton 13:06 22.05.2013

Re: ***

Vojislav Stojković
dr Spicer


Jedan stručnjak povukao prethodno mišljenje (koje je dotle vrlo autoritativno zastupao) i zamenio ga dijametralno suprotnim. Oprosti ali meni to liči na hohštapleraj. Da ne govorimo o tome da se radi o jednoj osobi, nasuprot brojnim (i većinskim) drugima iz SZO koji svoj stručni sud nisu menjali.

Očajnički se hvataš za slamku, Džeremaja.
maksa83 maksa83 13:11 22.05.2013

Re: ***

Jedan stručnjak povukao prethodno mišljenje (koje je dotle vrlo autoritativno zastupao) i zamenio ga dijametralno suprotnim.

... i ponovo revidirao prošle godine i izvinio se. Samo Jeremiji to il' promaklo, ili zaboravio da napomene.
Bili Piton Bili Piton 13:14 22.05.2013

Re: ***

maksa83
i izvinio se


To je najsumnjivije od svega
barese barese 13:29 22.05.2013

Re: ***

maksa83
Jedan stručnjak povukao prethodno mišljenje (koje je dotle vrlo autoritativno zastupao) i zamenio ga dijametralno suprotnim.

... i ponovo revidirao prošle godine i izvinio se. Samo Jeremiji to il' promaklo, ili zaboravio da napomene.


iz Maksinog linka

The study had serious problems. It was based on what people remembered feeling years before — an often fuzzy record. It included some ex-gay advocates, who were politically active. And it did not test any particular therapy; only half of the participants engaged with a therapist at all, while the others worked with pastoral counselors, or in independent Bible study.


“I asked him about all his critics, and he just came out and said, ‘I think they’re largely correct,’ ” said Mr. Arana, who wrote about his own experience last month. Mr. Arana said that reparative therapy ultimately delayed his self-acceptance as a gay man and induced thoughts of suicide. “But at the time I was recruited for the Spitzer study, I was referred as a success story. I would have said I was making progress.”


Konacna poruka dr Spicera:
“You know, it’s the only regret I have; the only professional one,” Dr. Spitzer said of the study, near the end of a long interview. “And I think, in the history of psychiatry, I don’t know that I’ve ever seen a scientist write a letter saying that the data were all there but were totally misinterpreted. Who admitted that and who apologized to his readers.”
niccolo niccolo 13:38 22.05.2013

Re: ***

oralni seks je devijantno seksualno ponašanje

Не подржавам.
maksa83 maksa83 13:43 22.05.2013

Re: ***

niccolo
oralni seks je devijantno seksualno ponašanje

Не подржавам.

Naravno, zato si i devijant.

Ka' te nataknemo na Gausovu Krivu ima da pevaš "noćas su mi ruže procvetale". Science, baby!
blogovatelj blogovatelj 14:01 22.05.2013

Re: ***

Taj sam.


Ima nas još. Devijantnih...



Ne može ništa srpskog blogera tradicionalno da da poćera na diskusiju kao dobar peder blog.
Zato po američkim korporacijama zabranjuju da se sa mušterijama priča o seksu, politici i religiji, jer ta priča nema kraja.
I na našem milom blogu isto. Uvek se u vr' top liste nađu ili pederi, ili vladike, ili aktuelna vlas'
alselone alselone 14:43 22.05.2013

Re: ***

I na našem milom blogu isto.


Take sides, sto bi Fica rekao. Nema sivo, il si dete cveca il si fasista.
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:45 22.05.2013

Re: ***

blogovatelj

I na našem milom blogu isto. Uvek se u vr' top liste nađu ili pederi, ili vladike, ili aktuelna vlas'


Ok, kome je do slave, nek piše blog o vladici koji je peder, i podržava aktivno postojeću vlas`.
antioksidant antioksidant 14:47 22.05.2013

Re: ***

Ok, kome je do slave, nek piše blog o vladici koji je peder, i podržava aktivno postojeću vlas`.

како изабрати из мноштва?
maksa83 maksa83 14:53 22.05.2013

Re: ***

Ok, kome je do slave, nek piše blog o vladici koji je peder, i podržava aktivno postojeću vlas`.

Pa de baš u to sveto trojstvo...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:55 22.05.2013

Re: ***

maksa83

P.S. Da pogodim - zli pederi ga naterali da se izvinjava?


Moguće da su u pitanju i godine, a i parkinsonova bolest.

Međutim, ako tebi ništa ne govori podatak koliko je homoseksualnost složen i još uvek otvoren naučni problem, da je ugledni naučnik i lekar, koji je najviše učinio da se homoseksualnost ukloni sa spiska bolesti, sledeći svoje naučne sumnje i istraživanja, više puta menjao svoje mišljenje, onda ništa.

alselone alselone 14:58 22.05.2013

Re: ***

Međutim, ako tebi ništa ne govori podatak koliko je homoseksualnost složen i još uvek otvoren naučni problem, da je ugledni naučnik i lekar, koji je najviše učinio da se homoseksualnost ukloni sa spiska bolesti, sledeći svoje naučne sumnje i istraživanja, više puta menjao svoje mišljenje, onda ništa.


Ne smes tako da razmisljas. Moras da kazes da je potpuno jednako ako se muskarcu patka zatalasa na miris muskog znoja dok pored zene prolazi kao "pored turskog groblja" i obrnuto, jer ce u protivnom popovi napujkati huligane da tuku pedere. Ovo je dogma i dalje diskusije nema. I-s-t-o j-e s-v-e.
barese barese 15:18 22.05.2013

Re: ***

koji je najviše učinio da se homoseksualnost ukloni sa spiska bolesti, sledeći svoje naučne sumnje i istraživanja, više puta menjao svoje mišljenje, onda ništa.


Dr. Spitzer in no way implied in the study that being gay was a choice, or that it was possible for anyone who wanted to change to do so in therapy. But that didn’t stop socially conservative groups from citing the paper in support of just those points


...koliko je homoseksualnost složen i još uvek otvoren naučni problem...


Za koju nauku je problem?

Mislim, mogla bih da razumem proucavanje homoseksualnosti u biologiji ili medicini ili neurologiji, ali zasto je problem za socijalnu patologiju?
8c_competizione 8c_competizione 17:41 22.05.2013

Re: ***

Samo ne mogu da prihvatim da neko van struke određuje šta je tačno, i šta se sme reći u struci.


jel to znaci da ako je Pahomije (dakle lik iz "struke" ustvrdio da je OK seksualno zlostavljati maloletnike, jel to znaci da niko ne sme "van struke" povodom toga da se oglasi?

i sama nauka nalaze da sve podleze skepsi i proveri, te dokazivanju. nigde ne pise da niko nema prava da proverava nesto.

a sa druge strane, i zakon jasno propisuje odredjene zloupotrebe, tako da jedino glupom i zlonamernom ovde nesto nije jasno. glup nisi, sto ostavlja samo jos jednu mogucnost!
maksa83 maksa83 19:00 22.05.2013

Re: ***

Međutim, ako tebi ništa ne govori podatak koliko je homoseksualnost složen i još uvek otvoren naučni problem, da je ugledni naučnik i lekar, koji je najviše učinio da se homoseksualnost ukloni sa spiska bolesti, sledeći svoje naučne sumnje i istraživanja, više puta menjao svoje mišljenje, onda ništa.

Meni to govori da je čovek obišao pun krug i došao do tačke oko koje postoji popriličan koncenzus u civilizovanom svetu - da homoseksualnost nije bolest ni poremećaj koji treba/može da se leči.

Nego, pitanje.

Da li znaš još neki slučaj gde je pronađen lek za neku bolest/poremećaj, zbog čega su oboleli bili toliko ozlojeđeni da su oformili moćan lobi i izlobirali da se to njihovo ne proglasi za bolest? To bi mislim bio popriličan presedan, tj. ja ne mogu da se setim nijednog sličnog slučaja. Šta nam to govori?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:05 22.05.2013

Re: ***

Ok, ja ću sad da zaključim da tebi u svemu tome nije baš mnogo do nauke, nego da prosto žališ za PDF-om u kome piše da je to naopako al' ti glupo da kažeš.


Ma zaključuj Makso šta ti je volja.

Postoje svakakvi zaključci, ispravi, pogrešni, ineligentni, manje inteligentni, a ovaj tvoj je, izvini, strašno glup.

O tome zašto mislim da je glup, ako si voljan, možemo da razgovaramo, jer mi nije namera da te vređam time, to nikako, već je zaključak stvarno glup, i lako je to obrazložiti.

Nego vidim da se homoseksualbnost poredi sa plavim očima, levorukošću i i sličnim varijacijama i kao sve je to isto.

Hajde da banalizujemo stvar i da vidimo da li je baš isto.

Zamislimo da svi ljudi usled nekih faktora postanu levoruki i plavooki. Da li bi to imalo nekih posledica po ljudski rod?
Nikakvih bitnih.
A ako bi svi posatli homoseksualci?

Nije baš da ne bi bilo posledica, zar ne?

Ipak nije isto.

Maturbacija.
Zanimnjiva tema, stvarno, ali tema za razmišljanje i razgovor.

Ali oni koji poštuju šemu tako rekao NVO patrijarh i šta tu ima više da se priča i ne razgovaraju, već svrstavaju u podobne i nepodobne, sve naravno uredno obeležavajuči etiketama ( a to je tako od kad je jednoumlja samo se etikete menjaju, narodni neprijatelj, izdajnik, strani plaćenik, a sada evo homofob).

A ako bi se ragovaralo onda bi se moglo reći da je jedna od mogučnosti i ta da je masturbacija, ukoliko je to jedini oblik seksualnog zadovoljstva i seksualne aktivnosti, takođe devijacija.

Sad će Angie i ostali angie, ne sumnjam, zaključiti da sam masturbaciju proglasio devijacijom.
Pa izvolite.
maksa83 maksa83 20:20 22.05.2013

Re: ***

Zamislimo da svi ljudi usled nekih faktora postanu levoruki i plavooki. Da li bi to imalo nekih posledica po ljudski rod?
Nikakvih bitnih.
A ako bi svi posatli homoseksualci?

Zamisli tek kakvih bi posledica bilo ako bi tzv. common cold virus preko noći izmutirao tako da od zaraženih napravi zombije, i onda kad krene prvi talas nazeba - kreće zombie apocalypse. Nije baš da ne bi bilo posledica?

Hoću reći - šta to šbbkbb (koje se neće desiti) treba da kaže?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:26 22.05.2013

Re: ***

Hoću reći - šta to šbbkbb (koje se neće desiti) treba da kaže?


Treba da kaže, ako boja očiju nije devijacija to uopšte ne dokazuje da ni homoseksulanost nije devijacija.
Postoji beskonačan broj osobina po kojima se ljudi razklikuju, neke različitosti jesu, neke nisu devijacija.
niccolo niccolo 20:42 22.05.2013

Re: ***

Maturbacija.
Zanimnjiva tema, stvarno, ali tema za razmišljanje i razgovor.

Потпуно погрешно. Don't think, do!


p.s. Шта се десило с мојим дивним коментаром о традиционалној српској свађи?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:49 22.05.2013

Re: ***

p.s. Шта се десило с мојим дивним коментаром о традиционалној српској свађи?


Mene pitaš?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:06 22.05.2013

Re: ***

Zamislimo da svi ljudi usled nekih faktora postanu levoruki i plavooki. Da li bi to imalo nekih posledica po ljudski rod?
Nikakvih bitnih.
A ako bi svi posatli homoseksualci?

Nije baš da ne bi bilo posledica, zar ne?

A zamisli da svi ljudi na svetu usled nekih faktora postanu pravnici- katastrofa. Ili, još gore, programeri! Pa seks kao takav više ne bi postojao!
Edit:
Mašinski inženjeri?!!!! Gotovo, imam panični napad...

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:08 22.05.2013

Re: ***

maksa83

Nego, pitanje.

Da li znaš još neki slučaj gde je pronađen lek za neku bolest/poremećaj, zbog čega su oboleli bili toliko ozlojeđeni da su oformili moćan lobi i izlobirali da se to njihovo ne proglasi za bolest? To bi mislim bio popriličan presedan, tj. ja ne mogu da se setim nijednog sličnog slučaja. Šta nam to govori?


SZO je 1990.g. skinula homoseksualnost sa spiska psihijatrijskih oboljenja, i ja kao laik, nemam ni jedan razlog da u tu odluku sumnjam. Dakle, za mene homoseksualci nisu bolesni ljudi, nisu ni ljudi koje zbog homoseksualnosti treba na bilo koji način diskriminisati. To ne mislim i nigde nisam napiso.

Ono oko čega se ovde sporimo jeste moj sledeći komentar:

Vojislav Stojković

Pojam "devijacija", a to lepo piše u većini rečnika, jeste odstupanje od opšteg toka. Znači nije bolest ili deformacija, već odstupanje.

U teoriji evolucije, a ona je opšteprihvaćena kao naučno validna, stoji da čovek, kao i životinje, vrstu produžava polnim odnosom jedinki različitog pola.

Dakle, u tom kontekstu stav da je homseksualnost devijacija ne bi trebao biti sporan.

Naravno, zbog te devijacije, kojoj nauka još nije otkrila uzroke, niko ne sme da diskriminiše homoseksualce. A kada je reč o diskriminaciji onda više nismo na terenu nauke, već na terenu ljudskih prava i zakonodavstva.

Otkud tolika preosetljivost na upotrebljeni pojam "devijacija" kada se govori o homoseksualnosti, nije mi jasno, jer on sam po sebi nije pežorativan, ne odnosi se ni na bolest, ni na deformaciju, a pogotovo ne na diskriminaciju. Inače taj pojam se vrlo često koristi u čitavom nizu nauka i naučnih disciplinama i nikada nikome nije zasmetao.
Bili Piton Bili Piton 21:08 22.05.2013

Re: ***

niccolo


p.s. Шта се десило с мојим дивним коментаром о традиционалној српској свађи?


Obrisani su svi komentari koji su su se odnosili na onaj jedan prostakluk.

hoochie coochie man


Zamislimo da svi ljudi usled nekih faktora postanu levoruki i plavooki. Da li bi to imalo nekih posledica po ljudski rod?
Nikakvih bitnih.
A ako bi svi posatli homoseksualci?


Hajde da zamislimo da se Mesec više ne zove Zemljinim prirodnim satelitom. Da li bi to imalo ikakvih posledica po ljudski rod?

U stvari, odustajem, forget it. Ne mogu više. Ovo postaje komično.
niccolo niccolo 21:25 22.05.2013

Re: ***

Mene pitaš?

Ма јок, било кога ко је упознат с његовом тужном судбином...

Obrisani su svi komentari koji su su se odnosili na onaj jedan prostakluk.



Dr M Dr M 21:28 22.05.2013

Re: ***

Otkud tolika prosetljivost na upotrebljeni pojam "devijacija",


Evo:

Homoseksualnost je ugurana u niz pojava koje društvo osudjuje, kao što su seksualna eksploatacija, nasilje i ne sećam se više, i time navodi na stav da je i to pojava koju treba osuditi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:28 22.05.2013

Re: ***


Što da zamišljamo mesec kad razgovaramo o seksualnosti?

(ajd sad neki foru jebote, o seksu na mesečini)

U stvari, odustajem, forget it. Ne mogu više. Ovo postaje komično.


Pa u čemu je problem?

U tome što je jasno da ako bi homoseksulanost postala jedini oblik seksualnosti, da bi u tom slučaju ljudskog roda netalo.
I to se ne sme nazvati devijantnim.

Bili Piton Bili Piton 21:33 22.05.2013

Re: ***

hoochie coochie man


U tome što je jasno da ako bi homoseksulanost postala jedini oblik seksualnosti, da bi u tom slučaju ljudskog roda netalo.
I to se ne sme nazvati devijantnim.


Pa ajd, kako ti zamišljaš da se to desi, objasni mi pliz.

Kako bi realno moglo doći do toga da svi postanu homoseksualci? Objasni mi kao što bi objašnjavao ne baš bistrom klincu od 5 godina, jer, da se ne zavaravamo, ovo je na tom šbbkbb nivou besmisla.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:34 22.05.2013

Re: ***

Dr M
Otkud tolika prosetljivost na upotrebljeni pojam "devijacija",


Evo:

Homoseksualnost je ugurana u niz pojava koje društvo osudjuje, kao što su seksualna eksploatacija, nasilje i ne sećam se više, i time navodi na stav da je i to pojava koju treba osuditi.


Dr M, na onom prvom blogu, odmah sam uočio da je literatura za predmet zastarela i da je reč o inerciji i profesora i dekanata i to napisao u svom komentaru.

Ovaj komentar, gde sam upotrebio pojam devijacija, je jedan u nizu koji je započela gordanac i uopšte se ne odnosi na sporne slajdove iz socijalne patologije FPN.
Dr M Dr M 21:35 22.05.2013

Re: ***


Pa u čemu je problem?

U tome što je jasno da ako bi homoseksulanost postala jedini oblik seksualnosti, da bi u tom slušaju ljudskog roda netalo.


Netačno.

Seksualno uživanje bi bilo razdvojeno od začeća. Razmnožavanje bi bilo veštačkim oplodjenjem i time bi svi ljudi bili bezgrešno začeti, na veliku radost crkve.
Dr M Dr M 21:38 22.05.2013

Re: ***

Vojislav Stojković
Dr M
Otkud tolika prosetljivost na upotrebljeni pojam "devijacija",


Evo:

Homoseksualnost je ugurana u niz pojava koje društvo osudjuje, kao što su seksualna eksploatacija, nasilje i ne sećam se više, i time navodi na stav da je i to pojava koju treba osuditi.


Dr M, na onom prvom blogu, odmah sam uočio da je literatura za predmet zastarela i da je reč o inerciji i profesora i dekanata i to napisao u svom komentaru.

Ovaj komentar, gde sam upotrebio pojam devijacija, je jedan u nizu koji je započela gordanac i uopšte se ne odnosi na spornu temu iz socijalne patologije FPN.

Hvala na objašnjenju, ja hteo da budem od koristi..

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana