Budućnost| Ekonomija| Politika| Religija

Ma đe je zapelo?

freehand RSS / 07.06.2013. u 21:35

Mada još nije prošlo prvih hiljadu dana Vlade, te da je verovatno krajnje nekorektno zakerati i tražiti dlaku u jajetu. 

80690448451b215c9987b6265816264_640x423.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ipak, moram da pitam: gde su ti šalteri za brzo reagovanje?

Rasvetljena grandiozna krađa na izborima.

Kosovo je rešeno i stavljeno ad acta.

Datum samo što nije. 

Sto milijardi isto takođe.

Mito i korupcija na zero nivou.

Presečeno besomučno gangstersko zaduživanje zemlje i budućih pokolenja.

Nema kadrovanja, partijskog zapošlajvanja, političkih feuda. 

Javna preduzeća ferceraju ko singerice. 

Dinar kano klisurina.

Izdajnici detektovani, locirani, označeni, pacifikovani.

Kult?Ura! - ? Sjajno, fala na pitanju! Nikad bolje!

Spoljna politika ko vo vremja Josipa Broza: svi nas volu: veliki i mali, crveni, crni, plavi i žuti! Nema više četiri stuba, sad smo ko stonoga!

Ali zašto, sto mu bubnjeva Darkvuda, najveća i najsvetlija od svih ideja u istoriji srpske državnosti - ideja o Šalteru za brze odgovore - nije zaživela? Kakve to mračne sile ne dozvoljavaju da se ostvare velike ideje Vizionara i Lidera?

Nije valjda da  je opet došlo vreme da se laćamo stiropora?

Beleška na margini:

Politika | petak 7.06.2013 | 01:02 -> 21:37
Bez izjava posle tri sata razgovora
Izvor: B92, Beta, Tanjug

Beograd -- Sastanak čelnika Vlade o ekonomskoj situaciji i smanjenju deficita državnog budžeta, završen je nešto posle 21 sat. Posle sastanka nije bilo izjava.

Link: http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=06&dd=07&nav_category=11&nav_id=720679

(Pomoć prijatelja iz moderacije oko linkovanja bila bi neprocenjiva! Hvala unapred.)



Komentari (121)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 01:14 10.06.2013

Re: O happy day!

freehand

Ni ti ne vidiš smisao kaćenja takve vesti na ovom blogu?


Ako ništa drugo, uvek se može naći smisao u oplemenjivanju blogera dubokim i mudrim mislima, kao i crticama iz života naših velikana (ne mislim na Cerskog, mada je i on veliki). A uz malo koncentracije, tu se možda može nazreti i razlog kako su se, i zašto na vlasti našli ovi novi velikani. Mada je to, naravno, zbog belih listića.
freehand freehand 01:23 10.06.2013

Re: O happy day!

srdjan.pajic
freehand

Ni ti ne vidiš smisao kaćenja takve vesti na ovom blogu?


Ako ništa drugo, uvek se može naći smisao u oplemenjivanju blogera dubokim i mudrim mislima, kao i crticama iz života naših velikana (ne mislim na Cerskog, mada je i on veliki). A uz malo koncentracije, tu se možda može nazreti i razlog kako su se, i zašto na vlasti našli ovi novi velikani. Mada je to, naravno, zbog belih listića.

Aha. E dobro onda.
Još malo drugosrbijanskog vučićizma.
Meni je dosta smešno to objašnjavanje Lideru kako je na tom belom listiću u stvari bio on, i kako nije pisalo Kurčić nego Vučić.

A nije da ti ne liči.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:21 10.06.2013

Re: O happy day!

freehand
srdjan.pajic
freehand

Ni ti ne vidiš smisao kaćenja takve vesti na ovom blogu?


Ako ništa drugo, uvek se može naći smisao u oplemenjivanju blogera dubokim i mudrim mislima, kao i crticama iz života naših velikana (ne mislim na Cerskog, mada je i on veliki). A uz malo koncentracije, tu se možda može nazreti i razlog kako su se, i zašto na vlasti našli ovi novi velikani. Mada je to, naravno, zbog belih listića.

Aha. E dobro onda.
Još malo drugosrbijanskog vučićizma.



milisav68 milisav68 08:10 09.06.2013

Đe je zapelo?

freehand freehand 22:01 09.06.2013

Utisak za svakoga

Dakle, toplo preporučujem:
Ko voli može da seiri nad Džilasom, a ko ne voli može da čuje gde živi i ko vodi državu.
laziiprevare laziiprevare 22:38 09.06.2013

Re: Utisak za svakoga

ko ne voli može da čuje gde živi i ko vodi državu

biće da je neki "Ćoki"
freehand freehand 22:46 09.06.2013

Re: Utisak za svakoga

laziiprevare
ko ne voli može da čuje gde živi i ko vodi državu

biće da je neki "Ćoki"

"Zeleno svetlo? Nismo saobraćajci"
Izvor: B92, Beta, Tanjug

Beograd -- Premijer Srbije Dačić izjavio da će Srbija biti prevarena ukoliko ne dobije pozitivnu odluku Saveta EU o datumu početka pregovora o članstvu u Evropskoj uniji
laziiprevare laziiprevare 22:51 09.06.2013

Re: Utisak za svakoga

Premijer Srbije Dačić izjavio da će (Srbija) biti prevarena...
"mislim da smo prevareni"

egzistencijalna zavisnost
freehand freehand 19:25 10.06.2013

Sve je pod kontrolom!

Dinkić: nećemo smanjivati ali ćemo zamrznuiti plate i penzije
Dečić: nećemo ni smanjivati ni zamrzavati, ni plate ni penzije
Vučić: uradićemo sve a možda i ništa, samo da narodu bude dobro!

U međuvremenu aktivisti SNS (tako se uredno predstavljaju) obilaze sela i od kuće do kuće pitaju i popisuju za koga će se glasati...


apacherosepeacock apacherosepeacock 19:36 10.06.2013

šalteri za brzo reagovanje?



Hag -- Šešelj na suđenju Karadžiću rekao da je s Tomislavom Nikolićem "sve zajedno radio" tokom ratova u Hrvatskoj i BiH i da je Aleksandar Vučić bio dobrovoljac SRS.
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:58 10.06.2013

Datum samo što nije.

Tri briselska scenarija za Srbiju: (1) Nikad (2) Malo sutra i (3) Kad na vrbi rodi grozdje.
(DEDA CVETKO, 10. jun 2013 19:22)
freehand freehand 12:35 11.06.2013

Re: Datum samo što nije.

Eto, nema smanjivanja ni zamrzavanja plata i penzija.
Ali će Mladža i Ivica sve troškove da pokriju u total sale akciji, a Vučić će da ćuti i zabrinuto klima glavom slažući se da mora svima da nam bude bolje, da treba da pijemo gorke pilule i da su svi u pravu. I da je mir u svetu od neprocenjive važnosti, naravno.
freehand freehand 14:20 11.06.2013

I još malo

... a na istu temu:
Politika | utorak 11.06.2013 | 14:02 -> 14:14
Dinkić: Tabloidi pozivaju na linč
Izvor: Tanjug

Beograd -- Ministar Dinkić traži sazivanje Nacionalnog saveta za bezbednost zbog "pojedinaca iz policije i tabloidi koji pozivaju na linč". Nikolić: Neće biti sednice.
...
"Važno je da političari koji vode ovu zemlju pokažu da država funkcioniše i da se pravo na pravdu ostvaruje u institucijama, a ne na ulici i putem tabloida", navedo je Dinkić.

U demantiju pisanja "Informera" da se sumnja da je upleten u "pljačku veka", proneveru milijardi dolara iznetih na Kipar, ministar je naveo da je "javna tajna da postoje pojedinci u policiji koji plasiraju različite tekstove".

LINK
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 09:29 12.06.2013

Au

Dokle je nauka stigla, kad je cak ni Free ne stavlja u spisak promasaja - a ovaj je kolosalan, nauka jos malo pa nece ni da postoji u Srbiji. A mogao bi citav blog/tezak udarac da zadas ovoj vlasti samo na nauci. Ako su joj prethodni iskopali rupu, ovi su je gurnuli u nju.

Bre Free, mnogo bi ti bolje bilo da imas malo drugaciji pristup kritikovanju vlasti. Ima jako puno nezadovoljnih, ali tebi kao da je vaznije da im se nasmejes u lice jer su pogresno glasali nego da im das glas.
Steta. Imao bi mnogo vecu podrsku.

A sto se tice teze da je blogerska vecina stava da ovi bolje funkcionisu od onih, to je mozda bilo prvih 100 dana, kada su ljudi davali ovima kredita zbog Miskovica i nekakvog pokusaja resavanja Kosova, pa smo rad ove vlade posmatrali u svetlu potencijala za dalje. Ali dodje vreme da se ne moze vise ziveti od potencijala nego se ocekuju neki konkretni opipljivi rezultati. Ti opipljivi rezultati za sada izgledaju ovako: ocekuje se poskupljenje struje i smanjenje plata.

Posto smo Kosovo resili jel'te i od tada nam je sve bolje i bolje, a Miskovic lezi prikovan u lancima, jebi ga narod nezasit hoce jos. Mislim, bar ja hocu. Na primer, hocu BAREM da mi plata ne kasni dodatnih deset dana u odnosu na uobicajeno kasnjenje, pogotovo sto me tih deset dana kosta onog popusta koji dobijam kao uredni platisa racuna za struju. Da mi je plata veca i zivotna situacija bolja, ni taj popust mi ne bi toliko znacio.
Kapiram da ima onih kojima plata kasni mesecima, ali ja ne mogu toliko da trpim pre nego sto izrazim nezadovoljstvo. Pogotovo sto je to ista plata od pre tri godine, a sve cene porasle, plus to je sada postao jedini prihod u mom domacinstvu.

Takodje, ako se ta teza da je blogerska vecina stava da ova vlada bolje funkcionise uzdrma, onda i zakljucci slede drugaciji. Na primer, ako je ova vlada jednako ili vise losa od prosle, mozda je ono sto ne valja ono sto im je zajednicko.
Nije da branim Vucica ni Tadica, vidim da su iz iste bullshiterske skole - all talk no walk.

Nikakvo svetlo trenutno ne vidim.



freehand freehand 11:01 12.06.2013

Re: Au

Bre Free, mnogo bi ti bolje bilo da imas malo drugaciji pristup kritikovanju vlasti. Ima jako puno nezadovoljnih, ali tebi kao da je vaznije da im se nasmejes u lice jer su pogresno glasali nego da im das glas.
Steta. Imao bi mnogo vecu podrsku.

Pišem ono što vidim. I što čujem, i što pročitam. I dosta dobro pamtim.
I šta bih ja sa podrškom? Niti se kandidujem niti vodim nekakvu akciju.
Samo mi je suluda tolika spremnost na žmurenje, i toliki poriv da se raspravlja o motivima a ne o iznetim činjenicama i stavovima.
Ali to sam samo ja, jbg.
Ovde mogu komotno i "Peščanik" da parafraziram, iz onog vremena: "Kome je dobro - onda ništa.".
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 15:41 12.06.2013

Re: Au

freehand
Bre Free, mnogo bi ti bolje bilo da imas malo drugaciji pristup kritikovanju vlasti. Ima jako puno nezadovoljnih, ali tebi kao da je vaznije da im se nasmejes u lice jer su pogresno glasali nego da im das glas.
Steta. Imao bi mnogo vecu podrsku.

Pišem ono što vidim. I što čujem, i što pročitam. I dosta dobro pamtim.
I šta bih ja sa podrškom? Niti se kandidujem niti vodim nekakvu akciju.
Samo mi je suluda tolika spremnost na žmurenje, i toliki poriv da se raspravlja o motivima a ne o iznetim činjenicama i stavovima.
Ali to sam samo ja, jbg.
Ovde mogu komotno i "Peščanik" da parafraziram, iz onog vremena: "Kome je dobro - onda ništa.".



Methinks lady doth protest too much.

Evo, ja isto tako ne vodim nikakvu akciju, pa ako me neki problem tisti, bas zelim da imam sto vecu podrsku javnosti, jer ce mozda moje lajanje + tih koji me podrze, da koliko toliko na nekog izvrsi nekakav pritisak. Ali, dobro, ti si drugo. Tebe ic ne interesuje blogojavnost i njeno misljenje.
Sasvim slucajno danonocno i neumorno zapisujes svoja zapazanja bas na najposecenijem srpskom portalu.
Dobro, nek ti bude.

Samo ti prijateljski kazem, kad se vec toliko angazujes, ima boljih nacina.
freehand freehand 15:52 12.06.2013

Re: Au

Tebe ic ne interesuje blogojavnost i njeno misljenje.

Kako si blogojavnost i njeno mišljenje izjednačio sa podrškom?

Sasvim slucajno danonocno i neumorno zapisujes svoja zapazanja bas na najposecenijem srpskom portalu.


Sasvim slucajno danonocno i neumorno zapisujes svoja zapazanja bas na najposecenijem srpskom portalu.

Nije danonoćno i neumorno. vidi se u profilu, a možeš i statistiku da izvedeš, ako te baš toliko kopka.
Da li je slučajno - zavisi od toga šta podrazumevaš pod "slučajno".
A fala na prijateljskim savetima bogzna kako, smao ne razumem za šta ima boljih načina?
A nije loše čuti ni koji su (ua to nešto) ako već vladaš materijom.

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 17:09 12.06.2013

Re: Au

freehand

A fala na prijateljskim savetima bogzna kako, smao ne razumem za šta ima boljih načina?
A nije loše čuti ni koji su (ua to nešto) ako već vladaš materijom.



Pa ja vidim da ti kritikujes vlast vrlo revnosno i uporno (to uopste ne smatram za negativno samo po sebi), i po tvom angazmanu koji je jedan od jacih na blogu cenim da imas neki jak razlog. Ne ulazim sta je, ja to isto ne smatram za lose, cak ni ako je aktivizam. Niti smatram da aktivizam za odredjenu stvar nekoga automatski diskvalifikuje da je u pravu, niti smatram da samodeklarisanje "ja nisam ni iz jedne stranke" nekome daje na objektivnosti.
Ali, prosto kazem, ako ti je cilj da kritikujes vlast, i da tom kritikom nekako utices na javno mnjenje i mozda posredno na vlast (sto je meni sasvim prirodno), onda ima boljih nacina.

A vec rekoh, jedan od njih je da to radis iz pozicije "ne valja vam (vlasti) to, to i to" (recimo sve stavke sto si pobrojao si mogao da obradis posebno, neke stvari i jesi, ali eto na primer mogao si jedan detaljan blog o nauci da vidis sta ga sve tu ima da se kaze na racun ove vlasti) - i onda ce ti se za svaku pojedinacnu stvar pridruziti oni koje te konkretne stvari tiste, nego iz pozicije "evo vam ga sada, trazili ste gledajte" ili "pravicete vi Borisa od blata", posto iz ove poslednje pozicije ces tesko da poentiras iz cisto psiholoskih razloga - ljudi imaju tendenciju da racionalizuju svoje prosle odluke.

Naravno, sve ovo ima smisla pod gornjim pretpostavkama, "ako ne, onda nista".
freehand freehand 00:11 13.06.2013

Re: Au

i po tvom angazmanu koji je jedan od jacih na blogu cenim da imas neki jak razlog. Ne ulazim sta je, ja to isto ne smatram za lose, cak ni ako je aktivizam.

A onako uzgred, da se ne smaramo ostalim - kakav aktivizam misliš da bi to moglo biti?
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 07:49 13.06.2013

Re: Au

freehand
i po tvom angazmanu koji je jedan od jacih na blogu cenim da imas neki jak razlog. Ne ulazim sta je, ja to isto ne smatram za lose, cak ni ako je aktivizam.

A onako uzgred, da se ne smaramo ostalim - kakav aktivizam misliš da bi to moglo biti?


U pravu si. Ajd' da se ne smaramo.
Pametnome dosta.
Pozdrav.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 07:49 13.06.2013

Re: Au

freehand
i po tvom angazmanu koji je jedan od jacih na blogu cenim da imas neki jak razlog. Ne ulazim sta je, ja to isto ne smatram za lose, cak ni ako je aktivizam.

A onako uzgred, da se ne smaramo ostalim - kakav aktivizam misliš da bi to moglo biti?


U pravu si. Ajd' da se ne smaramo.
Pametnome dosta.
Pozdrav.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana