Svi smo mi Ronald McDonald !

Dejan Stanković RSS / 17.02.2008. u 21:01

mcdonalds.2186.jpgPremijer Koštunica optužio je predsednika SAD-a i "njegove evropske sledbenike" za stvaranje "lažne države Kosovo". 

“Srbija nikada neće priznati nezavisnost Kosova.” 

"Temelj lažne države čine bombe", ocenio je premijer. 

I vrhunac: “Razbijen je i Mek Donaldsov restoran na Terazijama.”

Kao muž koma žena nabija rogove već decenijama i kada napokon proglasi razvod on odluči da se definitivno i konačno rastane od poslednje trunke digniteta i ponizi sam sebe koliko god može.

Davno me nije bilo ovako blam. Ali davno.

 

Atačmenti



Komentari (223)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 12:33 18.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

Ovo je borba protiv vaseg narodnoslobodilackog elitizma, jugoslovenstva i veliko srpstva koje i dan danas prodajete po Srbiji u zavisnosti kojoj partiji prpadate. Austrougarska je bila za Srbiju isto sto i Austrija danas. Ali nisu svi bili na istom nivou.
Ako ti se ne svidjaju kako razmisljaju ljudi iz gradova u Srbiji vrati se u austrougarsku. Prodaj kucu na dedinju ili ceraku i pravac dedovina.
ugly ugly 18:56 18.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

Nikola Tesla je bio odatle.

(Neuspesna) zamena teza. Nikola Tesla nije sa petokrakom na celu umarsirao u Beograd i postreljao hiljade intelektualaca da im se ni grob ne zna. To je sramota, a kao sto tacno Tajcic rece, posledice osecamo i danas.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 09:10 19.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92


Znači nije problem odakle su nego ko su bili i šta su radili?
A četnici iz centralne Srbije nisu nikog ubili?
Ili je opet zamena teza?
Ili možda neko protura lične frustracije na temi koja baš i nema veze sa 1945-om?
Izadjite malo iz kruga dvojke da osetite život, i vaši su preci nekada došli - odnekud.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 13:44 19.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

Vasa S Tajcic
Ovo je borba protiv vaseg narodnoslobodilackog elitizma, jugoslovenstva i veliko srpstva koje i dan danas prodajete po Srbiji u zavisnosti kojoj partiji prpadate. Austrougarska je bila za Srbiju isto sto i Austrija danas. Ali nisu svi bili na istom nivou. Ako ti se ne svidjaju kako razmisljaju ljudi iz gradova u Srbiji vrati se u austrougarsku. Prodaj kucu na dedinju ili ceraku i pravac dedovina.


Sramota.
Ovakve konstrukcije ne želim da kometarišem.
Ako ti je neko uzeo kuću na Dedinju, stisni petlju pa idi njemu to da pričaš.
Reci ko ti je odgovarao 1945, a ko danas, pa da znam sa kim pričam.
Iskreno,
Ronald
ugly ugly 18:14 19.02.2008

Re: Ima dobra emisija na youtube/b92

Ako ti je neko uzeo kuću na Dedinju, stisni petlju pa idi njemu to da pričaš.
Reci ko ti je odgovarao 1945, a ko danas, pa da znam sa kim pričam.

Tajcic je malo ostar na jeziku, pa grubo zvuci, ali je nazalost mnogo toga tacno. Ono sto vecina Srba i dan danas ne shvata je da je ista vlast koja je silom dosla 1944. u sustini i danas na vlasti. Vojna i civilna UDBA su i tada i danas bili stozeri rezima i dok se se glave menjale (i padale), ista filosofija i isti mehanizmi su ostali na snazi. Zato je i propao 5. oktobar i zato smo ovde gde smo danas sa galerijom lopova i politicke mafije, zemlji bezakonja, razrusenih vrednosti, nepostojece ekonomije i pravnog sistema. Da je Srbija pravna drzava kao sto nas je drug Milosevic uveravao jos pre par decenija, ili nas njegovi isprdci uveravaju danas, odavno bi pravno-imovinska pitanja bila resena, pa bi i g. Tajcic znao kome da se obrati ili bi odavno ziveo u kuci svojih predaka.

Rezultati nedavnih izbora su porazavajuce svdocenje o tome kako Srbi razmisljaju danas. Da nije bilo nacioinalnih manjina, ekstremna desnica (hajde da ih nazovemo pravim imenom neo-fasisti) dobila bi daleko vise od nekih 47% (da se se samo Srbi pitali). Ovakve tragicne podele, osvedocene i orkestriranim "demonstracijama" po ulicama Srbije ovih dana, samo potvrdjuju da se 5. oktobar zapravo nije ni desio. Jer da se u Srbiji dogodila istinska promena i Djindjic bi, izmedju ostalog, danas bio ziv. Mozda je zaista doslo vreme da se Srbi konacno obracunaju medju sobom i razdvoje zito od kukolja? Bedno manipulisanje ljudskim sudbinama, Kosovom, "patriotizmom" "spoljnim neprijateljima i domacim izdajnicima" (retorika identicna Brozovoj i MIlosevicevoj) je samo ocajnicki pokusaj da se po svaku cenu opstane na vlasti. Svemu dodje kraj, pa ce valjda i tome.
alexandar_zv alexandar_zv 21:29 17.02.2008

Užas

Ne radujem se zbog ove nezavisnosti, ali otišlo je. Sad treba da nastavimo dalje. Ovakve demonstracije nisu nešto što nam treba. Sad sam došao iz grada. I u Novom Sadu nije puno bolje. Grupa huligana demonstrira i to na užasan način. Uspeo sam da se sklonim brzo od njih, ali čujem da su i u NS razlupali McDonalds. Stvarno mi nije jasno koja je svrha toga.
Queeria Queeria 21:29 17.02.2008

Blam

Mene nije blam huligana koji razbijaju Mc...

Mene je blam "poštene inteligencije" koja ceo dan sere po svim TV kanalima i kuka i širi rasizam. Albanci su ovakvi, Albanci su onakvi... Kosovo nije izgubljeno... A mi Srbi divni...

Imaćemo večno sranje jer Srbija nikada neće priznati Kosovo - divno...

Sada će samo da nam pričaju o Kosovu i sav novac će ići na Kosovo da bi se stvarala nestabilnost na Kosovo...
Yngwie Yngwie 21:32 17.02.2008

Re: Blam

i vec ovaj V.K. stavi hipoteku na buduce generacije.
ugly ugly 22:32 17.02.2008

Re: Blam

Sada će samo da nam pričaju o Kosovu i sav novac će ići na Kosovo da bi se stvarala nestabilnost na Kosovo...

jer, "sto gore, to bolje" govorio im je ucitelj Vladimir Ilic Lenjin.
bobo bobo 23:36 17.02.2008

Re: Blam

Srbija nikada neće priznati Kosovo

Ovo rece Tadic i ostade ziv.
A kako on to moze da zna?
Jel' on misli da ce vecno biti na vlasti?

mi bi ovde trebalo

kriticki da raspravljamo o raznim idejama. to nam ponekad i polazi za rukom. ali za potrebe politike, mislim da nacin politicke borbe "prosvecenih/osvescenih" u Srbiji nije dobar. Mi stalno objasnjavamo onim drugima kako su glupi i slepi. Normalno je da ti drugi onda imaju otpor prema nama i nasim idejama.
Mislim da neko ko se bavi politikom treba ozbiljno da se posveti proucavanju psihologije mase, nacionalnog i interesa, da sabere 2 i 2 i da radi na osvescivanju onih koji to nisu, ali na jednan drugaciji nacin koji nece odmah da izazove odbrambenu reakciju medju njima. Nesto naizgled kao ova slika u profilu Dejana Stankovica
Alava Alava 00:41 18.02.2008

Re: mi bi ovde trebalo

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Mislim da neko ko se bavi politikom treba ozbiljno da se posveti proucavanju psihologije mase,


Ma proučili su oni psihologiju mase odavno, zato smo i stigli ovde gde smo - ubeđeni da smo nebeski narod, da smo najbolji na planeti, da je sve što nije srpsko najobičnije đubre, da sve mora da bude onako kako samo nama odgovara,...
Ja nisam indiferentna, nije me ni blam, ja osećam GAĐENJE.

treba biti praktican

Mislim da je sasvim ok ugledati se na Mekic. Ako treba predsednik da stavi sajkacu za neko slikanje, to je mali kompromis i mudar potez ako ce na taj nacin da postigne da narod prihvati njegove sustinke politicke planove (koje vecina nit razume nit je zanima da razume)
Sladjana NS Sladjana NS 21:34 17.02.2008

Zlo

U Novom Sadu su isto lupali po Meku ali i po pekari u Strazilovskoj ulici .Kao da nam nije dosta ove nesrece, sedam ljudi je izgorelo nocas u kafeu Lounge, dvoje se bore za zivot. Zlo manje ili vece divlja po mojim ulicama,a u cetvrtak i malo i veliko zlo setace zajedno po beogradskim ulicama.Po novosadskim ulicama urlaju "ko ne skace taj je Siptar"
"Ubi ubi Siptare" ko ce zaustaviti ovo zlo.Da ne zaboravim demokratski su razlupali Bg ldp bilo je ljudi unutra.Malo je to zlo, kako izgleda veliko.
alexandar_zv alexandar_zv 22:24 17.02.2008

Re: Zlo

Ti ljudi su bolesni, i to jako ozbiljno. Sad gledam snimke šta sve rade po NS, pa to je užas. Mene je strah da izadjem na ulicu.
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:25 17.02.2008

Re: Zlo

Kažem ja -- kućni pritvor.
Sladjana NS Sladjana NS 22:32 17.02.2008

Re: Zlo

Ne osecam strah vec uzasno gadjenje, prosao me svaki strah posle bombardovanja.Lupali su i Merkator, a ovo je najnovije.Ovo je uzas
OBRAZOVCI BLOKIRALI GRANICU 17.02.2008.
21:55 - Granični prelaz sa Mađarskom Bački Breg večeras je bio blokiran sat vremena zbog protesta koji je organizovao pokret Obraz.

Protest je organizovan zbog proglašenja nezavisnosti Kosova, a policija Obraz označava kao klerofašističku organizaciju.

Na graničnom prelazu agenciji Beta je rečeno da je posle 20 časova saobraćaj normalizovana, ali da ne mogu da daju informacije mimo Uprave carina u Beogradu. Somborska policija najavila je da će informacije o protestu saopštiti sutra. (021

alexandar_zv alexandar_zv 22:43 17.02.2008

Re: Zlo

Ja osećam strah, jer su mi nekako Amerikanci blaži nego ovi naši koliko god to glupo zvučalo. Bio sam u centru kod gradske skupštine kada su lupali mek. to je stvarno strašno. policija je sedela u kolima ispred gradske kuće, a gradjani koji su se našli su se trudili da se sklone od pomahnitale rulje. ono je užas.
ugly ugly 22:49 17.02.2008

Re: Zlo

lupali po Meku ali i po pekari u Strazilovskoj ulici

Uzas! Sad smo ostali bez Meka, bureka i Kosova. Prosto ne znam sta je gore...
Sladjana NS Sladjana NS 23:01 17.02.2008

Re: Zlo

alexandar_zv
Ja osećam strah, jer su mi nekako Amerikanci blaži nego ovi naši koliko god to glupo zvučalo. Bio sam u centru kod gradske skupštine kada su lupali mek. to je stvarno strašno. policija je sedela u kolima ispred gradske kuće, a gradjani koji su se našli su se trudili da se sklone od pomahnitale rulje. ono je užas.


Policija uvek reaguje tek kad neko strada, mislim da im mnogo tolerisu ovo divljanje. Niko se od politicara ne oglasava da smiri ove svoje pomahnitale dzibere. Nema puno ljudi napolju, ali sutra je radni dan, pa videcemo sta ce nam doneti.
niki m niki m 21:46 17.02.2008

Blam?

Davno me nije bilo ovako blam. Ali davno.


Ne mogu da razumem. Zasto vas je blam? Sta ste vi ocekivali? Da li je moguce da niste mogli da predvidite zemljotres koji danas pocinje tek da se formira? Pogledao sam dole kod Srecka Sekeljica ili kako se vec zove, nema novih postova. Nema euforije zbog pripreme protesta i zahteva ka putu u Evropu?
Dejan Stanković Dejan Stanković 21:47 17.02.2008

Re: Blam?

Zasto vas je blam?

ponavljam, tesko objasnjivo osecanje.
Wounded Knee Wounded Knee 21:55 17.02.2008

Блам

Не би ли требало да нас све заједно буде блам друштва у ком живимо?

Не би ли требало да нас буде блам овог света који се заснива и заснивао се на сили и похлепи?

Или је примена силе која даје резултате ( вандализам американаца по свету данас, у првом реду) вредна поштовања и опрашта јој се дивљаштво јер је успешна?

Ово је будалаштина какве нема, лупање по Београду, самодеструкција.

Мени данас много више смета ароганција великих и јаких да не поштују ни правила која су сами поставили.
Srki Srki 22:15 17.02.2008

Re: Блам

Wounded Knee

Не би ли требало да нас све заједно буде блам друштва у ком живимо?

Не би ли требало да нас буде блам овог света који се заснива и заснивао се на сили и похлепи?

Или је примена силе која даје резултате ( вандализам американаца по свету данас, у првом реду) вредна поштовања и опрашта јој се дивљаштво јер је успешна?

Ово је будалаштина какве нема, лупање по Београду, самодеструкција.

Мени данас много више смета ароганција великих и јаких да не поштују ни правила која су сами поставили.

Pusti sad Amerikance, tamo dole zivi 2 milona ljudi koji NECE da zive sa nama, stagod EU, Ameri ili bilo ko drugi o tome mislio. Nije njih od nas oterala americka spoljna politika, nego nas rasizam prema njima, za koji znamo od malena i koji je iz "light" varijante kad smo ko deca jedni druge podrugljivo zvali "Siptari" prerastao u onaj pravi, veliki rasizam, kad smo ih lozili u visokim pecima i trpali u hladnjace. Ja to vidim na ulicama ovih sati, kao i u kursu vladajucih politicara poslednjih 20 godina. Mene je eto od toga blam.

Wounded Knee Wounded Knee 22:23 17.02.2008

Re: Блам

Srki

Pusti sad Amerikance, tamo dole zivi 2 milona ljudi koji NECE da zive sa nama, stagod EU, Ameri ili bilo ko drugi o tome mislio. Nije njih od nas oterala americka spoljna politika, nego nas rasizam prema njima, za koji znamo od malena i koji je iz "light" varijante kad smo ko deca jedni druge podrugljivo zvali "Siptari" prerastao u onaj pravi, veliki rasizam, kad smo ih lozili u visokim pecima i trpali u hladnjace. Ja to vidim na ulicama ovih sati, kao i u kursu vladajucih politicara poslednjih 20 godina. Mene je eto od toga blam.



Наравно да треба да нас буде блам свега лошег што је чињено у име Србије.

Но проблем на Косову не постоји баш само у последњих 20 година. Траје то мало дуже, а ту путера на глави не знам ко има више, ми или они.

Арнаути су одавно богами нагласили да хоће да одвоје Косово, има више од 20 година од како су тражили републику, пре него што је нас задесило зло на Газиместану.

Немој да нам овде дајеш одговор да је старије јаје него кокошка, само зато што то сада неко ко је јачи хоће.
ugly ugly 22:39 17.02.2008

Re: Блам

Или је примена силе која даје резултате ( вандализам американаца по свету данас, у првом реду) вредна поштовања и опрашта јој се дивљаштво јер је успешна?

Koliko god ovo bilo tacno, cesto pljuvanje po americkom svetskom siledzijstvu me cesto navede na jedno razmisljanje - da mi Srbi imamo zemlju kao sto je Amerika, sav novac i silu kao Amerika i da smo mnogoljudni kao Amerika, da li bi se zaista ponasali drugacije nego Amerika? Sudeci po onome sta smo komsijama umeli (i uspeli) da uradimo poslednjih desetak-petnaestak godina, bojim se da bi bili daleko gori...

Zato bolje da se pokrijemo usima i da smislimo kako da se izvucemo iz rupe, bez konstantnog upiranja prstiju u druge, vec da nesto mozda i naucimo na svojim greskama. Djindjic je lepo rekao da tolike godine pogresne politike ne mogu da budu besplatne. Nismo mi jos platili ceh.
Wounded Knee Wounded Knee 22:46 17.02.2008

Re: Блам

ugly

Или је примена силе која даје резултате ( вандализам американаца по свету данас, у првом реду) вредна поштовања и опрашта јој се дивљаштво јер је успешна?

Koliko god ovo bilo tacno, cesto pljuvanje po americkom svetskom siledzijstvu me cesto navede na jedno razmisljanje - da mi Srbi imamo zemlju kao sto je Amerika, sav novac i silu kao Amerika i da smo mnogoljudni kao Amerika, da li bi se zaista ponasali drugacije nego Amerika? Sudeci po onome sta smo komsijama umeli (i uspeli) da uradimo poslednjih desetak-petnaestak godina, bojim se da bi bili daleko gori...

Zato bolje da se pokrijemo usima i da smislimo kako da se izvucemo iz rupe, bez konstantnog upiranja prstiju u druge, vec da nesto mozda i naucimo na svojim greskama. Djindjic je lepo rekao da tolike godine pogresne politike ne mogu da budu besplatne. Nismo mi jos platili ceh.


Слажем се ја са овим што си ти написао.

Ја напоменух горе да треба да нас буде блам целог друштва, а и ми смо део њега. Не могу Срби никако први да се бацају каменом. Далеко од тога.
Зато и рекох да треба да се стидимо свега овога, јер се цео свет води силом и похлепом.

"Лепота ће спасити свет". Ако остане ишта после похлепе.

Треба упирати прстом у друге, али и вадити балване из свог ока.
Ех, када би свако свој цех плаћао, не знам како би овај свет изгледао.
Srki Srki 22:49 17.02.2008

Re: Блам

Wounded Knee

Srki

Pusti sad Amerikance, tamo dole zivi 2 milona ljudi koji NECE da zive sa nama, stagod EU, Ameri ili bilo ko drugi o tome mislio. Nije njih od nas oterala americka spoljna politika, nego nas rasizam prema njima, za koji znamo od malena i koji je iz "light" varijante kad smo ko deca jedni druge podrugljivo zvali "Siptari" prerastao u onaj pravi, veliki rasizam, kad smo ih lozili u visokim pecima i trpali u hladnjace. Ja to vidim na ulicama ovih sati, kao i u kursu vladajucih politicara poslednjih 20 godina. Mene je eto od toga blam.



Наравно да треба да нас буде блам свега лошег што је чињено у име Србије.

Но проблем на Косову не постоји баш само у последњих 20 година. Траје то мало дуже, а ту путера на глави не знам ко има више, ми или они.

Арнаути су одавно богами нагласили да хоће да одвоје Косово, има више од 20 година од како су тражили републику, пре него што је нас задесило зло на Газиместану.

Немој да нам овде дајеш одговор да је старије јаје него кокошка, само зато што то сада неко ко је јачи хоће.


Za kokosku i jaje si se i ti uhvatio koliko vidim, ali samo do momenta do kog tebi odgovara. Mada se zna da je jaje starije, mene brine sto mi se cini da bi ti da problem resis tako sto ces ga razbiti, kao i jedno polovina sludjenih zitelja Srbije. Prilicno idiotski, zar ne? I srecom po nasu savest neostvarivo, jer i nad popom ima pop, kao sto smo naucili u pokaznoj vezbi NATO pakta '99.

Ali nesto se ne secam da su Albanci, ili kako ih ti ovde podrugljivo nazivas "Arnauti" onako iz cista mira krenuli da traze autonomiju - republiku - nezavistnost. Znam da smo mi bili "jaci" u poslednjem poluvremenu, koje zse zavrsilo 1999. onda je puter uglavnom na nasoj glavi, zar ne?.

Ali koliko vidim, mnogo je lako optuziti sve druge iz standardnog tima: Ameri, novisveckiporedak, izdajnici i straniplacenici za nasu sopstvenu glupost i nesposobnost.



ugly ugly 22:51 17.02.2008

Re: Блам

Ех, када би свако свој цех плаћао, не знам како би овај свет изгледао.

Pa, evo ti primer za ugledanje - Japanci i Nemci platili svoj ceh, doduse uz malo pomoci sa strane, ali nesto se bojim da za pola veka nece Srbija biti ni blizu onoga gde su i Nemci i Japanci bilii i PRE pola veka.
vlada dvm vlada dvm 22:56 17.02.2008

Re: Блам

ugly
Или је примена силе која даје резултате ( вандализам американаца по свету данас, у првом реду) вредна поштовања и опрашта јој се дивљаштво јер је успешна?Koliko god ovo bilo tacno, cesto pljuvanje po americkom svetskom siledzijstvu me cesto navede na jedno razmisljanje - da mi Srbi imamo zemlju kao sto je Amerika, sav novac i silu kao Amerika i da smo mnogoljudni kao Amerika, da li bi se zaista ponasali drugacije nego Amerika? Sudeci po onome sta smo komsijama umeli (i uspeli) da uradimo poslednjih desetak-petnaestak godina, bojim se da bi bili daleko gori...Zato bolje da se pokrijemo usima i da smislimo kako da se izvucemo iz rupe, bez konstantnog upiranja prstiju u druge, vec da nesto mozda i naucimo na svojim greskama. Djindjic je lepo rekao da tolike godine pogresne politike ne mogu da budu besplatne. Nismo mi jos platili ceh.


Kad bi baba imala trolu, bila bi trolejbus!
Dawngreeter Dawngreeter 22:59 17.02.2008

Re: Блам

Ja se izvinjavam, ali prosto mi je zao da fraza stoji tako nepotpuna. "Da baba ima trolu i vice cinge-linge, ne bi bila baba nego trolejbus."

Takodje, ako nekoga slucajno zanima, trolejbus je relativno jednostavno prepoznati. Lici na babu, samo sto ima trolu i vice cinge-linge.
ugly ugly 23:23 17.02.2008

Re: Блам

Или плаћених, али туђом несрећом.

Nije zbog cirilice, ali... thus spoke Milic von Machva...
man ray loves me man ray loves me 23:57 17.02.2008

Re: Блам

thus SPAKE, come on...
Dawngreeter Dawngreeter 00:03 18.02.2008

Re: Блам

Prilicno sam siguran da oba prevoda postoje, sa izuzetkom da je "spake", ako se ne varam, arhaizam koji je i u vreme pisanja Zaratustre bio arhaican.
49 41 49 41 05:50 18.02.2008

Re: Блам

zvali "Siptari"

Mnogi blogeri pa i ti Srki gresite sa tim "Siptar".
Otvorite starije Atlase pa ce te naci u mnogima "Shqiperia"- sada Albania.
Shodno tome oni su se zvali Siptari.
Mnogi blogeri na svom blogu zabranjuju upotrebu rec Siptar; oni isto reaguju, dal' iz neznanja ili su i oni u svojim
glavama "razvili"-neku pogrdnost iz tog naziva.

Moja baba je napr. Albance; zvala Arbanasi. Ne Siptari, ne Albanci; vec, Arbanasi.
Iz istog razloga sto je ona u svom detinjstvu naucila da Arbanazija (sadasnja Albanija); susedno stanovnistvo se naseljavalo Kosovo iz Arbanazije.

Mnoge Albance (u Americi) sam pitao odakle su poreklom?
Od najmanje 5 njih sam dobio odgovor: "Iz Albanije"! Kad sam ih dalje priupitao is kog dela Albanije?
Sva petorica (mozda i vise njih?) su odgovorili iz Tuzija (okolina Podgorice) pretezno naseljeno Albancima.
Pa, nije bas Albanija; pokusali su mnogi da se opravdaju.

Medjutim, u njihovim glavama je to Albanija-jos odavno!


Srki Srki 06:23 18.02.2008

Re: Блам

4941


Ma pusti sad to odakle dolazi rec i kako Albanci vole sebe da zovu, znas dobro o cemu govorim. Ne moras mene da ubedjujes kakav prizvuk ima kad nas covek u Srbiji kaze "Siptar", pa ja sam se tu rodio i odrastao! Rasizam i ksenofobija je to, mislis da Albanci to ne osecaju?

I Crnci u Americi se izmedju sebe oslovljavaju sa "nigger", pa ajde cik probaj ti da ih tako oslovis...

Ajde dobro, nema veze, nije to sad najbitnije, zovi ih kako hoces i mislis da je u redu, ne mislim da svako ima negativan odnos prema komsijama, sasvim sigurno ne ti.








Srki Srki 21:55 17.02.2008

nedamomek!

Ja evo ne mogu da zaboravim one McPite od McJabuka koje su nam jedno vece doneli na plato ispred Filozofskog, krajem 1996. da narane to malo smrznutih "propalih" studenata sto su se gurali ispred. Nikad mi pesticidi i GMO nisu tako dobro legli ko to vece...

Pretpostavljam da si gospodine Nsarski iz principijelno-fizioloskih razloga odbio da ih jedes, ali nije u redu da nam sad ovde prodajes maglu kako nije bas lepo sto su razbili Mek, ali kad vec jesu, nije velika steta, zasluzili su, posto ljude hrane govnima. A i Amerikanci se ubise da svrgnu Caveza i podignu Mek u Karakasu, u kome ce servirati kolacice od organic blata, ko sto rade u Meku na Haitima ;-). Smesan si ;-).






Wounded Knee Wounded Knee 22:01 17.02.2008

Re: nedamomek!

Srki

Ja evo ne mogu da zaboravim one McPite od McJabuka koje su nam jedno vece doneli na plato ispred Filozofskog, krajem 1996. da narane to malo smrznutih "propalih" studenata sto su se gurali ispred. Nikad mi pesticidi i GMO nisu tako dobro legli ko to vece...

Pretpostavljam da si gospodine Nsarski iz principijelno-fizioloskih razloga odbio da ih jedes, ali nije u redu da nam sad ovde prodajes maglu kako nije bas lepo sto su razbili Mek, ali kad vec jesu, nije velika steta, zasluzili su, posto ljude hrane govnima. A i Amerikanci se ubise da svrgnu Caveza i podignu Mek u Karakasu, u kome ce servirati kolacice od organic blata, ko sto rade u Meku na Haitima ;-). Smesan si ;-).


Ала си ти неки јефтин човек, купише те бре за тепсију пите.

Зар није лепше, када си веч толики Американац, да идеш на њихове блогове и дискусије и удараш хвалоспеве тамо МекДоналдсу и свима редом?

Шта ћеш овде међу јадним примитивним Србима?
Dejan Stanković Dejan Stanković 22:09 17.02.2008

Re: nedamomek!

купише те бре за тепсију пите.


nije istina, kada sam, milsim krajem 1983., poslednji put jeo u McDonaldsu, bio sam jako zadovoljan kulinarskim sposonostima njihovog šefa. Ostali su mi u jako dobro uspomeni i sugurno ću iskustvo kad-tad ponoviti.
Wounded Knee Wounded Knee 22:12 17.02.2008

...

Па ако ти ја купим две такве тепсије, хоћеш мене у звезде ковати?
Srki Srki 22:30 17.02.2008

Re: nedamomek!

Wounded Knee

Srki

Ja evo ne mogu da zaboravim one McPite od McJabuka koje su nam jedno vece doneli na plato ispred Filozofskog, krajem 1996. da narane to malo smrznutih "propalih" studenata sto su se gurali ispred. Nikad mi pesticidi i GMO nisu tako dobro legli ko to vece...

Pretpostavljam da si gospodine Nsarski iz principijelno-fizioloskih razloga odbio da ih jedes, ali nije u redu da nam sad ovde prodajes maglu kako nije bas lepo sto su razbili Mek, ali kad vec jesu, nije velika steta, zasluzili su, posto ljude hrane govnima. A i Amerikanci se ubise da svrgnu Caveza i podignu Mek u Karakasu, u kome ce servirati kolacice od organic blata, ko sto rade u Meku na Haitima ;-). Smesan si ;-).


Ала си ти неки јефтин човек, купише те бре за тепсију пите.

Зар није лепше, када си веч толики Американац, да идеш на њихове блогове и дискусије и удараш хвалоспеве тамо МекДоналдсу и свима редом?

Шта ћеш овде међу јадним примитивним Србима?


U, izvini Kolenovicu, nisam ukapirao da je ovo blog "jadnih i primitivnih Srba", tvoje reci, koji su se okupili ovde da u kolektivnoj kuknjavi i samosazaljevanju malo okrpe americki imperijalizam i novi "svecki" poredak, okrive losu hranu u Meku za sve, narocito nepravedno "otimanje" nam Kosova od strane njegovih zitelja, a i prozovu nas zalutale strane placenike i izdajnike koji smo se prodali za tepsiju baklava iz Meka, za Zlomisao ;-).

Verovatno bi, da mozes, nocas svratio do "mojih" prostorija, da mi razbijes prozor i kompjuter i tako me naucis nekim stvarima u vezi sa patriotizmom. Nego, pitam se, sto tebe boli koleno za ovakve kao ja, sto ti ne odes na Storm Frontov sajt i tamo se busas u cistokrvne grudi srbsko-junacke i bicujes do zore jer nisi eto u prilici da odes do Kosova i objasnis se sa komsijama, to jesto njihovim prostorijama, prozorima, namestajem i Mekovima?

Wounded Knee Wounded Knee 22:40 17.02.2008

Re: nedamomek!

Srki

U, izvini Kolenovicu, nisam ukapirao da je ovo blog "jadnih i primitivnih Srba", tvoje reci, koji su se okupili ovde da u kolektivnoj kuknjavi i samosazaljevanju malo okrpe americki imperijalizam i novi "svecki" poredak, okrive losu hranu u Meku za sve, narocito nepravedno "otimanje" nam Kosova od strane njegovih zitelja, a i prozovu nas zalutale strane placenike i izdajnike koji smo se prodali za tepsiju baklava iz Meka, za Zlomisao ;-).

Verovatno bi, da mozes, nocas svratio do "mojih" prostorija, da mi razbijes prozor i kompjuter i tako me naucis nekim stvarima u vezi sa patriotizmom. Nego, pitam se, sto tebe boli koleno za ovakve kao ja, sto ti ne odes na Storm Frontov sajt i tamo se busas u cistokrvne grudi srbsko-junacke i bicujes do zore jer nisi eto u prilici da odes do Kosova i objasnis se sa komsijama, to jesto njihovim prostorijama, prozorima, namestajem i Mekovima?



Па како није блог јадних Срба, видиш да је овде 90% текстова увек кукњава и само кукњава. Кукају јаране, сви редом кукају.

Та вероватаноћа је равна нули, нека си ти жив и здрав, ма где био и шта год јео и колико год коштао.
Тепсија или две, три, свеједно. Битно да ти ниси гладан.

А зашто сам овде? Па кукам и ја мало, у хору, не знам да ли Стормфронт кука.
ugly ugly 22:53 17.02.2008

Re: nedamomek!

milsim krajem 1983., poslednji put jeo u McDonaldsu

E, garantovano si ocistio krvne sudove, mozes sada slobodno da da odes i udaris jedan Big Mac, nema frke. Jedino da sacekas malo ako si mislio na Terazijama...
Srki Srki 23:04 17.02.2008

Re: nedamomek!

ugly

milsim krajem 1983., poslednji put jeo u McDonaldsu

E, garantovano si ocistio krvne sudove, mozes sada slobodno da da odes i udaris jedan Big Mac, nema frke. Jedino da sacekas malo ako si mislio na Terazijama...


A dok cekas, predlazem da skoknes preko puta, iza Moskve do 20. Oktobra, kod leskovcanina, ima jos uvek dobre pljeske, to jest imao je kad sam tamo poslednji put svracao. Ako i nije zdravije, patriockije je - em nije Mek, em je kod Moskve ;-)
Srki Srki 23:10 17.02.2008

Re: nedamomek!

Wounded Knee

Srki

U, izvini Kolenovicu, nisam ukapirao da je ovo blog "jadnih i primitivnih Srba", tvoje reci, koji su se okupili ovde da u kolektivnoj kuknjavi i samosazaljevanju malo okrpe americki imperijalizam i novi "svecki" poredak, okrive losu hranu u Meku za sve, narocito nepravedno "otimanje" nam Kosova od strane njegovih zitelja, a i prozovu nas zalutale strane placenike i izdajnike koji smo se prodali za tepsiju baklava iz Meka, za Zlomisao ;-).

Verovatno bi, da mozes, nocas svratio do "mojih" prostorija, da mi razbijes prozor i kompjuter i tako me naucis nekim stvarima u vezi sa patriotizmom. Nego, pitam se, sto tebe boli koleno za ovakve kao ja, sto ti ne odes na Storm Frontov sajt i tamo se busas u cistokrvne grudi srbsko-junacke i bicujes do zore jer nisi eto u prilici da odes do Kosova i objasnis se sa komsijama, to jesto njihovim prostorijama, prozorima, namestajem i Mekovima?



Па како није блог јадних Срба, видиш да је овде 90% текстова увек кукњава и само кукњава. Кукају јаране, сви редом кукају.

Та вероватаноћа је равна нули, нека си ти жив и здрав, ма где био и шта год јео и колико год коштао.
Тепсија или две, три, свеједно. Битно да ти ниси гладан.

А зашто сам овде? Па кукам и ја мало, у хору, не знам да ли Стормфронт кука.


Zaboravio si "primitivnih".
Ovde se obicno kuka na neke druge teme, ali nema veze, cini mi se da ni ti bas nisi odavlen ;-).

Rekao bih da stormfront malo kuka, malo salje delegaciju u posetu ambasadama, malo blokira magistralne puteve, malo demolira, uopste, vlada jedan preduzimacki duh kod njih, koliko vidim

Ajd' ziv bio i ti i pazi na kolena.


ugly ugly 23:16 17.02.2008

Re: nedamomek!

em je kod Moskve ;-)

Nemoj bas mnogo blizu Moskve, treba da naletis na Miru i malog Marka, pa jos i batine da dobijes. Idi bolje na jednu bozu kod Trovaca, bratski je, a i evropski (od danas).
Srki Srki 23:43 17.02.2008

Re: nedamomek!

ugly

em je kod Moskve ;-)

Nemoj bas mnogo blizu Moskve, treba da naletis na Miru i malog Marka, pa jos i batine da dobijes. Idi bolje na jednu bozu kod Trovaca, bratski je, a i evropski (od danas).


Trovac je ok, samo pazi da ti neko ne oladi fotoaparat iz kola ko meni...
man ray loves me man ray loves me 00:34 18.02.2008

Re: nedamomek!

svi smo mi ronald mekdonald !
Dejan Stanković Dejan Stanković 00:38 18.02.2008

Re: nedamomek!

svi smo mi ronald mekdonald !


ingeniozno!
preimenovacu blog.
man ray loves me man ray loves me 00:46 18.02.2008

Re: nedamomek!

you honor me sir :)
cyN cyN 03:16 18.02.2008

Re: nedamomek!

Ljudi kad bi ste samo znali da u NYC niko normalan neide u MCDonalds da jede.
Tamo se samo ide kad u WC. Doduse ja preporucujem Starbucks za te potrebe.

nsarski nsarski 03:23 18.02.2008

Re: nedamomek!

cyN

Ljudi kad bi ste samo znali da u NYC niko normalan neide u MCDonalds da jede.
Tamo se samo ide kad u WC. Doduse ja preporucujem Starbucks za te potrebe.


Nyc, to ja sve vreme pokusavam da kazem, ali ljudi izgibose za clown food! Hvala na razjasnjenju:)))
(Mada, ni Starbucks ne ljubim previse.).
cyN cyN 03:32 18.02.2008

Re: nedamomek!

U r more than welcome dear nsarski.
Ma pusti ove da se tuku oko Meka i Starbucks-a.



nsarski nsarski 23:24 18.02.2008

Re: nedamomek!

Mnogo mi se ljutis, bre, Srki. Chill out, my friend:)

Evo ti sta Tom Friedman, kolumnista NY Timesa, trostruki Pulicerov laureat kaze:

"The hidden hand of the market will never work without a hidden fist," Friedman wrote approvingly in one of his explaining-the-world bestsellers. "McDonald's cannot flourish without McDonnell Douglas, the designer of the U.S. Air Force F-15. And the hidden fist that keeps the world safe for Silicon Valley's technologies to flourish is called the U.S. Army, Air Force, Navy and Marine Corps."

I on se ne sali.

Dragan Vujanović Dragan Vujanović 21:56 17.02.2008

Vandali na ćirilici- ah,mirišljave soli..!

Ovi naši sa kapuljačama su baš napravili lom! Verovatno su pokušali da u svom vandalizmu dostignu američke vandale kad protestuju protiv globalizma, protiv predsednika Bush-a, protiv ovoga ili onoga... Ili vandale po zapadnoj Evropi koji demonstriraju protiv istih ili sličnih stvari...

To su vandalska posla. Ne treba toliko da brinete. Ima ih svuda, kao i destruktivnih navijača. Ako mislite da će nas to nešto posebno osramotiti napolju, neće. Jer i oni imaju svoje vandale. Osim toga, nikada ni jedna država nije dobrovoljno priznala otcepljenje svoje teritorije. Računalo se i ovde, i napolju da će doći do ovakvih stvari. Oni napolju to saznanje o večerašnjim demonstracijama primaju rutinski (аko budu hteli da od toga tv-propagandom ojačaju sliku o Србима вандалима, они то могу да направе и без да им дајемо неки особен материјал).

Ja takav vandalizam osuđujem, kao i svaki sličan akt, kao, uostalom, i svaku drugu dnevnopolitičku povodljivost. To mi je oduvek bilo strano. Svaka histerija te vrste. Čak i urlanje na utakmicama.

Sa druge strane, malo mi je sumnjiva motivacija tolikog gađenja, tolikog sablažnjavanja kod nas zbog ovih demonstracija... Jer, da se sad zbog toga neko baš toliko onesvešćuje od zgražavanja - takođe je za analizu.

legend legend 21:59 17.02.2008

nasilje...

....je dozirano. drzava je mogla da je to htela ovo saseci u korenu i danasnji dan je mogao proteci kao recimo prosla nedelja bez ikakvih sukoba i sl. ALI NIJE. to je politicka a ne policijska odluka. dozirano nasilje.

ako su takve mudonje, ova hitler jungen, koja je lomila moj grad danas, neka se pokupe, sednu u autobus, odu na sever kosova, oforme nesto kao IRA, ukolpe doktrine al-kaide i drugih destruktivnih organizacija i neka se raznose dole u param parcad. neka ostave beograd i srbiju (do kosava) na miru. ali nema tu niko muda za tako nesto

kljuc svega drzi mlitavi tadic koji je ustvari i glavni krivac zasto mi imamo nejasnu politiku i zasto smo ovde gde smo. krajnje je vreme da se stavi jasna definicija izmedju jedne i druge politike i da se krene u politicku borbu za jednu ili drugu stvar.

vreme je da kostunica to ucini za njega ako on onako mlitav to ne moze. vreme je da kostunica oformi vladu sa radikalima. mada nisam siguran ni tada da bi tadic znao sta da radi. mozda ako mu saper ili krstic sapnu nesto na basketu.

trebace nam srece.

carly carly 22:02 17.02.2008

Re: nasilje...

Resen je problem evo milicija sad ide redom i bije tako da haos je svuda po gradu. Izgleda da je Mc na Slaviji prosao joz gore tj. malo je nagoreo.
adam weisphaut adam weisphaut 22:04 17.02.2008

Re: nasilje...

kljuc svega drzi mlitavi tadic koji je ustvari i glavni krivac zasto mi imamo nejasnu politiku i zasto smo ovde gde smo. krajnje je vreme da se stavi jasna definicija izmedju jedne i druge politike i da se krene u politicku borbu za jednu ili drugu stvar.

vreme je da kostunica to ucini za njega ako on onako mlitav to ne moze. vreme je da kostunica oformi vladu sa radikalima. mada nisam siguran ni tada da bi tadic znao sta da radi. mozda ako mu saper ili krstic sapnu nesto na basketu.

trebace nam srece.

Potpis
Unfuckable Unfuckable 22:10 17.02.2008

Re: nasilje...

demonstranti od 5 popodne postadoše do 10 uveče huligani. To se zove evolucija.

Po Beogradu je extra veselo, radi se na veliko. i poprilično neselektivno, ako tako mogu da kažem...
Nemojmo samo zaboraviti da među zainteresovanim stranama postoje stare mušterije - navijači i panduri.
Tako da celu priču treba gledati i kroz taj kontekst - ima tu dosta starih računa
pufna pufna 22:24 17.02.2008

posto se vec vrtimo u krug

optusnet optusnet 22:09 17.02.2008

sta je problem?

S obzirom na reputaciju McDonalds-a u svetu, njegovo razbijanje bi moglo da bude izraz visoke gradjanske svesti. Dakle ne vidim da u vandalizovanju ima bilo sta lose... osim tajminga
Dejan Stanković Dejan Stanković 22:13 17.02.2008

Re: sta je problem?

kad su Liz, kraljcu Engleske i još koječega naterali u McDonalds, na izlazu je sačekali paparaci, traže izjavu.
- How did u like it, ur R.M?
- Princ Phillip might like it. - izjavi ona.
AlexDunja AlexDunja 22:34 17.02.2008

Re: sta je problem?

- Princ Phillip might like it. - izjavi ona.

:)))))
komentar dana. ako se ja pitam:)))
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 22:11 17.02.2008

Šta koji *****

Dokle više? Dokle više taj gušeći primitivizam? Dokle će nam ceo svet biti kriv za sve loše što nam se događa? Dokle će ljudi ići linijom manjeg otpora i radije verovati u demagogiju i cmizdriti nego da pokušaju da nešto urade? Pa je*o te, taman da jeste kriva Amerika za sve što se Srbiji desilo loše IKADA, Srbi rade u tom nesretnom restoranu, majku mu božju! Dokle GLUPOST?

Dokle ta opšta malodušnost i naivnost?

Dokle ta otrovna samodestruktivnost?


Dokle?...
Queeria Queeria 22:18 17.02.2008

Re: Šta koji *****

Volim kada čujem "policija nije reagovala"...
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 22:27 17.02.2008

Re: Šta koji *****

Ali dokle više? Dok ne nestanemo sa lica zemlje? Ta jedna mržnja prema životu, prema sebi...

problem blama

je problem identifikacije sa onima zbog kojih se stidimo. Mene je bilo blam kad Rambo Amadeus u putopisu Michaela Palina kroz "Novu Evropu", pozvan kao tipican predstavnik "novog" iz Beograda, ne uspeva da sastavi ni jednu suvislu recenicu na engleskom. Ustvari, nije me bilo blam u trenutku dok sam ga gledala, nego kad su m se sutra svi koje poznajem hvalili kako su gledali putopis o mojoj zemlji.
Kad je politika u pitanju nemam dileme. Svi znaju da sam svoju zemlju napustila iz politicko/ekonomsko/moralnih razloga. Dakle ne identifkujem se sa Kostunicom. Kao sto se isti procenat Britanaca ne identifikuje sa Gordon Brown-om. I zasto bi?
Dejan Stanković Dejan Stanković 22:27 17.02.2008

Re: problem blama

izadjem da pusim s jednim kolegom i on prdne. Al eksplodira, rafalno.
mene pojeo blam, a on kaze, skroz opusteno:
"Izvini, mislio sam da ce biti od onih tihih."

pouka

lakse je identifikovati se sa kulturom tihih prdeza :))
cyN cyN 03:24 18.02.2008

Re: problem blama

U Engleskoj je farting potpuno normalna cak se smatra sarmantnim da se kaze starom prijatelju - an old fart.....
nsarski nsarski 03:52 18.02.2008

Re: problem blama

cyN

U Engleskoj je farting potpuno normalna cak se smatra sarmantnim da se kaze starom prijatelju - an old fart.....


Nyc, i kod nas se kaze "matori prdonja".
Izvin'te na trolu - na marim bas za skatologiju, ali omache mi se:)
cyN cyN 04:01 18.02.2008

Re: problem blama

stvarno? ovo nisam cula kod nas ....
od vas se nsarski vazda moze nesto nauciti.
nsarski nsarski 04:08 18.02.2008

Re: problem blama

od vas se nsarski vazda moze nesto nauciti.

Heeeheee, na ovo bas nisam ponosan.
Ali, to sam cuo najvise u Dalmaciji. To, i "mudante", za sorts.
man ray loves me man ray loves me 22:12 18.02.2008

Re: problem blama

"mudante", za sorts.

Da, a sta je poreklo te reci? Italijanski, gde se za gace kaze mutande, jer se cesto menjaju!
Damjana Damjana 22:21 17.02.2008

Blam me je:


1. Zato sto sam glasala za naseg - Manekena

2. Blam me je jer sam verovala da moze u ovoj zemlji drugacije ikao su mi svi davali najvise dve godine da cu izdrzati

3. Blam me je sto se jos uvek nadam i verujem da moze da bude drugacije i sto jos uvek u meni postoji nada zbog Vas koje citam ovde. Znam da nada umire poslednja

4. Blam me je sto se nas Maneken jos nije oglasio povodom ovog divljanja

5. Blam me je zbog mitinga koji ce da odrze zajedno sa radikalima

6. Blam me je sto zelim jos uvek ovde da imam svetlinu koja ce da me neguje..........i koja me nece nikada izgoreti.

7. Blam me je sto postajemo ona rupa na tepihu koju su nam obecavali

niki m niki m 22:26 17.02.2008

Re: Blam me je:

7. Blam me je sto postajemo ona rupa na tepihu koju su nam obecavali



Nije bas sve tako straasno. Ne treba se predavati.
bolid1 bolid1 22:27 17.02.2008

Re: Blam me je:

Lepo si rekla, potpisujem

Ljudi, GOTOVO JE sa tom pricom...otislo je.

Ova stvorenja sto razbijaju Beograd stvarno mogu da sednu u autobus pa da probaju malo da razbijaju po kosovu. Od njih 300 ako bi se skupilo za jedan autobus svaka cast. Onda bi otisli dole malo se bunili pa ukapirali da nije to bas tako lepo kad ti neko ne tolerise nasilje.

Stidim se sto ce iz mog beograda otici slika ovakvog divljanja.
legend legend 22:31 17.02.2008

Re: Blam me je:

Damjana


4. Blam me je sto se nas Maneken jos nije oglasio povodom ovog divljanja

5. Blam me je zbog mitinga koji ce da odrze zajedno sa radikalima


sacekaj tek ce da bude lomljenja....sad imaju vremena da se organizuju....
web_master web_master 22:23 17.02.2008

opet smo jos manji...

imali smo jugoslaviju, pa je otisla slovenija, pa hrvatska, pa bih, pa makedonija, pa crna gora, pa sad kosovo...

cini mi se da nas niko ne voli... da li smo to mi krivi ili je ceo svet kriv?

ma koliko zelim drugacije da razmisljam, mislim da smo mi krivi sto smo sve to pustili da ovako bude - ne mislim sad samo na kosovo nego na nas jadni zivot do kojeg smo dogurali. posle skoro 20 godina bede ko ce vec jednom da misli napred, da malo muzcne glavom, da pomisli na buducnost, da konacno napunimo dzepove, pa time stomak, pa posle mozemo da razmisljamo kako dalje da nam se drzava ne smanjuje vise...
carly carly 22:34 17.02.2008

Re: opet smo jos manji...

Ima ih vazda nego jos nisu savladali tehniku prezivljavanja .50cal u grudi. Cim to savladaju opet cemo da jasemo na pravom putu.
George011 George011 22:42 17.02.2008

Re: opet smo jos manji...

Ne moze to u Srbalja tako - mozak ko u kolibrija (nek me izvini kolibri, slatka pticica), a i pamcenje srazmerno tome. NIKADA ovde bnce biti bolje, ma koliko se svi koprcali, OSIM ako nas neko (opet) ne stavi pod svoje skute i drzi narednih 100-500 godina. Ali ne zbog nase lose naravi i licemerja, vec zbog NASE NESPOSOBNOSTI DA BILO STA URADIMO KAKO TREBA.
Da ne sirim temu, zajljucak je - I MENE JE BLAM, ALI SAM I OGORCEN U SVOJOJ NEMOCI DA KAO POJEDINAC NESTO PROMENIM.
]A kad ame za petnaestak godina moje dete pita: "Cale, sta si mi ovo ostavio?" - reci cu:
"Cero, tata je jedan sraf u ciklusu koji se vrti u Srbiji. I ti ces isto tako jednoga dana jJER
---
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/6UMpjpuVors&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/6UMpjpuVors&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
web_master web_master 22:46 17.02.2008

Re: opet smo jos manji...

Tako je George, istorija se ponavlja, kao sto i pesma kaze... ali po obicaju ne svake bas svake godine...
milosib milosib 23:18 17.02.2008

Re: opet smo jos manji...

George011
Ne moze to u Srbalja tako - mozak ko u kolibrija (nek me izvini kolibri, slatka pticica), a i pamcenje srazmerno tome. NIKADA ovde bnce biti bolje, ma koliko se svi koprcali, OSIM ako nas neko (opet) ne stavi pod svoje skute i drzi narednih 100-500 godina. Ali ne zbog nase lose naravi i licemerja, vec zbog NASE NESPOSOBNOSTI DA BILO STA URADIMO KAKO TREBA.Da ne sirim temu, zajljucak je - I MENE JE BLAM, ALI SAM I OGORCEN U SVOJOJ NEMOCI DA KAO POJEDINAC NESTO PROMENIM. ]A kad ame za petnaestak godina moje dete pita: "Cale, sta si mi ovo ostavio?" - reci cu: "Cero, tata je jedan sraf u ciklusu koji se vrti u Srbiji. I ti ces isto tako jednoga dana jJER---

Šta je ovo, grupna terapija? Čoveče, šta vi radite u Srbiji? Ako ste toliko iznad svih i svega u ovoj zemlji idite odavde. Dajte malo mere.
Srki Srki 05:07 18.02.2008

Re: opet smo jos manji...

milosib

George011
Ne moze to u Srbalja tako - mozak ko u kolibrija (nek me izvini kolibri, slatka pticica), a i pamcenje srazmerno tome. NIKADA ovde bnce biti bolje, ma koliko se svi koprcali, OSIM ako nas neko (opet) ne stavi pod svoje skute i drzi narednih 100-500 godina. Ali ne zbog nase lose naravi i licemerja, vec zbog NASE NESPOSOBNOSTI DA BILO STA URADIMO KAKO TREBA.Da ne sirim temu, zajljucak je - I MENE JE BLAM, ALI SAM I OGORCEN U SVOJOJ NEMOCI DA KAO POJEDINAC NESTO PROMENIM. ]A kad ame za petnaestak godina moje dete pita: "Cale, sta si mi ovo ostavio?" - reci cu: "Cero, tata je jedan sraf u ciklusu koji se vrti u Srbiji. I ti ces isto tako jednoga dana jJER---

Šta je ovo, grupna terapija? Čoveče, šta vi radite u Srbiji? Ako ste toliko iznad svih i svega u ovoj zemlji idite odavde. Dajte malo mere.



MIlosibe, ne teraj me da ti citiram Marka Vidojkovica sa spice Pescanika, pa da mi zabrane pristup na blog zbog malo tezih hreci . To je nasa zemlja barem koliko i tvoja, prema tome, setaj brate, ako nemas sta smisleno da kazes.
milosib milosib 10:16 18.02.2008

Re: opet smo jos manji...

MIlosibe, ne teraj me da ti citiram Marka Vidojkovica sa spice Pescanika, pa da mi zabrane pristup na blog zbog malo tezih hreci . To je nasa zemlja barem koliko i tvoja, prema tome, setaj brate, ako nemas sta smisleno da kazes.

Ne teram ja nikog, daleko bilo. Covek koji za svoje sugradjane i svoju drzavu kaze takve diskvalifikacije mi nije jasan. Da imam i upola tako ruzno misljenje, kao pojedinac bih uradio samo jedno, a to je otisao bih u normalnu zemlju medju normalan narod, pod uslovom da me kao pripadnika ovdasnjeg naroda uopste hoce neko da primi.
web_master web_master 16:48 18.02.2008

Re: opet smo jos manji...

MIlosibe, ne teraj me da ti citiram Marka Vidojkovica sa spice Pescanika, pa da mi zabrane pristup na blog zbog malo tezih hreci . To je nasa zemlja barem koliko i tvoja, prema tome, setaj brate, ako nemas sta smisleno da kazes.


Ne teram ja nikog, daleko bilo. Covek koji za svoje sugradjane i svoju drzavu kaze takve diskvalifikacije mi nije jasan. Da imam i upola tako ruzno misljenje, kao pojedinac bih uradio samo jedno, a to je otisao bih u normalnu zemlju medju normalan narod, pod uslovom da me kao pripadnika ovdasnjeg naroda uopste hoce neko da primi.



a ja bas pricam o ovome: bilo bi dobro da ne treba da razmisljamo o tome da odemo negde a u svet, nego da malo mucnemo glavom, i da razmisljamo unapred, pa da nam u svakom smislu bude bolje - i teritorijalno i "stomacno" - i u svakom pogledu. da smo se za glavu uhvatili umesto pusaka pre 18god. mnogi nasi voljeni bi bili medju nama, bili bi smo jedna velika konfederativna, bogata zemlja - ali!!! posto se proslost promeniti ne moze, bilo bi dobro da nam buducnost bude kakvu zelimo... mislim da za to imamo veliku sansu, jer imamo drzavu, imamo sve ostale mogusnosi samo treba malo napred gledati i uspecemo... a sve ovo nije samo san, nego realnost pred nosom.
Isa Sadriju Isa Sadriju 22:30 17.02.2008

?

Verujem da EU volontere zaista tisti ovakav vid primitivizma, stvarno je sramota da pred stranim kamerama jos jednom pokazemo koliko smo primitivni i jadni, stavise, na tv-u su se mogle videti i poneke zastave sa srpskom trobojkom. Sta li ce sad reci evropska bourgeois? Oh, kad bi samo znali da ovde ima i nas sa kristalnim casama umesto limenih loncica...
Dejan Stanković Dejan Stanković 22:33 17.02.2008

Re: ?

Oh, kad bi samo znali da ovde ima i nas sa kristalnim casama umesto limenih loncica...

Nećeš mi verovati, ali ima. Bez šale, ima. Lično poznajem nekoliko, keve mi.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 22:34 17.02.2008

Re: ?

Kristalne case iz Zajecara mogu da se kupe u kanadskim robnim kucama. Pise made in Serbia. Znaju Kanadjani, nisu ludi.
adam weisphaut adam weisphaut 22:37 17.02.2008

Borderline state

OBRAZOVCI BLOKIRALI GRANICU 17.02.2008.

21:55 - Granični prelaz sa Mađarskom Bački Breg večeras je bio blokiran sat vremena zbog protesta koji je organizovao pokret Obraz.

Protest je organizovan zbog proglašenja nezavisnosti Kosova, a policija Obraz označava kao klerofašističku organizaciju.

Na graničnom prelazu agenciji Beta je rečeno da je posle 20 časova saobraćaj normalizovana, ali da ne mogu da daju informacije mimo Uprave carina u Beogradu. Somborska policija najavila je da će informacije o protestu saopštiti sutra. (021)

angie angie 22:39 17.02.2008

Stankovicu,

evo, moram da ti kazem, krajnje si me iznenadio, shto si od svih koji su se ovim povodom oglasili, barem neshto konkretno rekao makar ovako shturo.
Isa Sadriju Isa Sadriju 23:01 17.02.2008

?

Rado bih vam odgovorio na izvesne posalice, ali kod nas na zapadu kazu da je vreme novac. Za 10 minuta u restoranu u kome upravo sedim dolazi italijanski konzul iz Antwerpena, i ceka ga jedna stolica preko puta mene. Njegova draga (a moja bivsa, izmedju nas drugari:) je vec ovde, doduse sedi za barom sa nekom poznanicom. Javicu vam kako je prosla zabava, mada je ovde u Conway Street-u uvek sasvim ok. Ako nekog zanima sta je konzul narucio za veceru, samo neka javi. Menu je mali, ali...samo za odabrane.
Zamolicu vas jos da prestanemo sa neslanim salama, u suprotnom cu biti prinudjen da konzulu pokazem slike razbijenog meka, kontejnera na ulicama i spaljene americke zastave, a to svakako ne biste zeleli. Dajte da saradjujemo malo, nema veze sto ste malocas jeli kavurmu i pihtije, necu zaboraviti da kazem koju lepu rec za sve vas koji ste odavno zasluzili da budete deo miljea sa kojima zivi vas sagovornik. Moram da idem, Isabella se izgleda smorila pored poznanice...
Dejan Stanković Dejan Stanković 23:15 17.02.2008

Re: ?

konzul je sitna riba. nemoj da te intimidira. Danas ni ambasadori, ni predsednici vlada nisu sta su bili u doba MIlke Planinc i Sarl de Gola.
veruj mi na rec.
Spiridon Spiridon 23:24 17.02.2008

Re: ?

Moram da idem, Njegova draga (a moja bivsa) Isabella se izgleda smorila pored poznanice...

konzul i Isabella

vucko vucko 23:37 17.02.2008

Opet Novikov...

Zamolicu vas jos da prestanemo sa neslanim salama, u suprotnom cu biti prinudjen da konzulu pokazem slike razbijenog meka, kontejnera na ulicama i spaljene americke zastave, a to svakako ne biste zeleli.

Uh opet nas tužakaš svom kongresmenu... ili kako ono beše... daj malo smanji doživljaj...
Dejan Stanković Dejan Stanković 23:54 17.02.2008

Re: Opet Novikov...

a to je novikov? taj je ko feniks, radja se iz sopstvenog pepela, koliko puta treba.
cyN cyN 03:37 18.02.2008

Re: ?

odlicna ilustracija ambasada sirom sveta.....
cyN cyN 03:45 18.02.2008

Re: Opet Novikov...

bas sam se pitala gde je Vucko?
vucko vucko 01:38 21.02.2008

Gde je

bas sam se pitala gde je Vucko?

Malo putuje poslom pa ne stiže baš da prati blog. Inače je dobro, što i vama želi :)
john deere john deere 23:11 17.02.2008

ima i gora prica

Demonstranti koji su dosli da polupaju sediste LDP-a, istovremeno su polupali i stakla na restoranu pizzeriji Guli koja se nalazi u prizemlju ispod sedista stranke. Potom su posto nisu uspeli da provale u LDP, usli u restoran i zabezeknutim gostima, uzimali iz tanjira pice, ovo je autenticno svedocenje, koji je profil ljudi veceras protestvovao i kako protiv nezavisnosti Kosova.
Ovo je sramota pre svega Demokratske stranke i predsednika Tadica, jer su nam danima izmedju 2 kruga predsednickih izbora, ispirali mozak slikama Srbije 90tih i pretnjama da ce se ona vratiti ukoliko on ne pobedi. A sta se potom desilo. Mislili smo da je prekid izlozbe kosovskih umetnika i bomba na Merkator, nesto eto tek tako... A dobili smo kosovski 17 mart, ali u Beogradu, okrenut prema nama samima. A Tadica, Djilasa, Djelica i ostalih lazova sto su nam obecavali osvajanje Evrope, nigde.
Ovaku sramotu Beograd, nikad nije doziveo, i posle se cudimo, sto su svi narodi ex SFRJ glavom bez obzira pobegli od nas, a ona je ostaje Tadicu, na obrazu, koji se vise brinuo danas, da se nesto slicno ne desi na Kosovu, a desilo mu se u sopstvenom dvoristu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana