The Night Belgrade and Novi Sad Died Again

Jelena Milić RSS / 18.02.2008. u 11:15

 

 ...When a man named Al Capone
Tried to make that town his own
And he called his gang to war
With the forces of the law
 ...

Paper Lace, The Night Chicago Died,  1974

 

Ima toliko toga sto hocu da kazem. Ima toliko utisaka. Bice vremena i prilika. I za “analiticniji” blog o pravnom utemeljenju dolaska misije, da odgovorim na vrlo zanimljivom postu  profesora Jovica i jos nekima, o de facto i de jure podeli, o pravoj meri nuzne reakcije zvanicnog Beograda... I  o Milosu Jovanovicu i kako bi trebalo protiv njega  i njemu slicnih u narednom periodu.  Ima i stotinu nacina na koji bih mogla, ali cu  opet  otvoriti/zatvoriti  muzikom i vicem. Iako nam "otese" Kosovo.

 

Jedne stvari, docim,  nema. Trijumfalizma. I told you so, mi nista, ama nista ne znaci ovih dana.  Bilo je nesto nade u meni. Nade da se moze pobuniti, da se moze reagovati, ja to ne uskracujem nikome, dokle god  se ne siri govor mrznje-ne krsi zakon.  Mirno. Bez vandalizma. Bez nasilja. Tako je pocelo prekljuce, pa i juce popodne,  i ja se ponadala. Ne zbog CNN, ne zbog poruke svetu koju koordinirano, kao da ovo nocas nije bilo, hocemo da posaljemo u cetvrtak sa sve Tomom Nikolicem  na celu kolone, vec zaista zbog nas samih, naseg potencijala da uspostavimo unutardrustveni dijalog o tome sta se desilo, zasto i kako dalje. Zato sto zaista mislim da “krezave dede” ( ko uopste sme prvi da baci kamen, i sta znaci fancy odelo i selekcija muzike u potpisu txt  VS tih nesretnih tranzicionih luzera) u Alkesincu ne moraju nuzno da znaju ko je kad i kakve stavove imao, da ih kao i sve druge, na to moramo  mnogo  strpljivje, permanentnije  i tolerantnije upozoravati.  Takvi protesti mi ne bi smetali. I zbog Srba na Kosovu. I pored svega.  Nije im lako. Ovih dana pogotovu. Ako bi njima ta simbolicka  poruka, u stvarnu solidarnost gradjana Srbije za bilo sta rapidno gubim veru, nesto znacila,  onda OK. Zajebala sam se.

 

A dan posle  u mojoj glavi….

 Sedam izgubljenih zivota u pozaru u kaficu u Novom Sadu palo je skoro u potpunu senku simbolickih, ma sa kako realnim posledicama, koordiniranih igrokaza u Beogradu, Pristini, Novom  Sadu i Mitrovici. Govori li to nesto  o svima nama.  

U koordiniranoj street life akciji satro neorganizovanih grupa gradjana i navijaca napadnute su prostorije LDP-parlamentarne stranke. Koja je u parlament dosla glasovima biraca-gradjana, koji bi valjda trebalo da imaju jednak tretman u  javnosti i pred zakonom kao i drugi. I to je pomenuto tek onako, na kraju ako uopste.

  

Najvaljen je skup za cetvrtak, opet radikali i Co zajedno.  Saborno. Zar se revolt ne moze izraziti posebno? Sta je zajednicki performans sa radikalima, sa njihovim rukovodstvom to je problem,  nego prizanje da se Kosovo i do sad, u tkz novoj demokratskoj Srbiji koja sa "onom Slobinom  nema veze pa nas ergo MZ nepravedno kaznjava",  branilo tako sto se branila miloseviceva politika na njemu, a  MZ pokazivlao da od pocetka,  od Batajnice, gresi. Vec sada se medijski marginalizuje onaj najavljan za sredu. Deca manjeg boga, ne samo sto su gradjani drugog reda, vec ce verovatno postati i rusitelji ustavnog  poretka. Hrabro je to sto rade, treba da ih podrzimo. DS, cak i ja gubim zivce. I argumente, sto je mnogo bitnije. 

 

 Press je opet nadmasio Kurir. Fuck Off medjunarodnoj zajednici  preko cele strane. Dostojanstveno do jaja.   Nadam se da ce DS Evropejci razmisliti pre nego sto opet polete da preko preko Pressa salju poruke licne, ciljane  i opste prirode. Cak i ventili moraju imati  kriterijume, propusnu moc.

 

Opet se zigose podela, pravo i cinjenica da nemamo svi isti stav i isto vidjenje. Nije podela opasna, ona moze da se izrodi u konstruktivnu debatu sta i kako dalje,  koja moze da rezultira necim dobrim za sve. Opasna je cinjenica da kad ona postoji jedna strana bude zigosana i prineta na oltar povremenog poriva ritualnog i stvarnog lincovanja. Iako ne radi-zagovara-nista protivzakonito i protivustavno, vec samo razlicito. Kad “nasima” tako, kako bi tek Albancima sa Kosova?  Zar zaista misle da se to ovih dana dodatno ne gleda i ne fakturise "tamo gde treba".

 

Nego, secate li se onoga  kad Mujo mora da sece lovackom kucetu rep,  a Huso ga pita jel to obavio. "Svaki dan po malo, da ga manje boli,"odgovori mu Mujo.

 

Ovo nema veze sa nasom daljnjom borobom da Kosovo ostane nas sastavni deo, bla, bla, bla, to razumem, vec sa time sto nas sve  boli kad   se tako odvajamo od Milosevicevog  nasledja, i kad tako "odustajemo" od njegovih politickih i drugih metoda u unutrasnjoj i medjunarodnoj politici nam. 

 

Al nije sve tako mranco jutros.Meni  istovremeno naklonjenoj nenasilnim metodama borbre a i za to da Srbija treba da udje u NATO, i da tu ne vidim nikavu nelogicnost, svetlo i dalje unosi nacin na koji nam se, gle apsurda od svih struktuira drustva, obraca vojni vrh. ( To  Jelena Krajsic--kapiram  tvoju frustraciju al ne moras da ides toliko daleko, do porno sajtova. Ozbiljno ti kazem.) Smooth Operator!

 

 Onome  sto zaista pocinje sustinski da se razlikuje od Milosevicevog rezima, preti da ga ubije/ukine ono sto ga je tu formalno dovelo--DS. Zarad cega ce tacno DS, koji je  vec toliko postigao  oko vojske (ne kazem da je dovoljno) da marsira sa Tomom u cetvrtak. Tu  vec vidim nelogicnost. Veliku. Sa mogucim fatalnim posledicama.

 

Citajte i mislite o ovome. I ovome. Ako vec DS vrh to, izgleda, ne radi.

 

Osecam potrebu da i u telo posta postavim i neke najzanimljivije delove po mom izboru,  svesno kalkulisuci rizikom  da publika ne voli duge postove.

 

 

    



Komentari (126)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

adam weisphaut adam weisphaut 18:16 18.02.2008

Re: to brooklyn

Brooklyn

evo, i mistar bubalo se kanda slaze sa mnom.

E ako se Bubalo slaže s tobom...
Brooklyn Brooklyn 18:23 18.02.2008

Re: to brooklyn

E ako se Bubalo slaže s tobom...


pa, ne znam, on je ministar, pa se nadam da govori u ime onih koji odlucuju. sada kada krenu pare za obnovu kosova i what not, te pare ce na nesto biti potrosene, a srpski privrednici to treba da gledaju kao na sansu da im nesto prodaju i bice lepo (i korisno) ako ih drzava (srbija) ne bude u tome sprecavala.
doktorka doktorka 18:35 18.02.2008

Re: mislim

Brooklyn
da sada treba da se okrenemo najvaznijem delu svakog razvoda, a to je raspodela imovine.

koje imovine, kada je kosovo bilo federalna jedinica i participirala direktno u saveznoj vlasti? Josh ce mi njima morati da platimo sto su izbacivani sa posla nezakonito.
Brooklyn Brooklyn 23:51 18.02.2008

Re: mislim

dok god se trguje nece se pucati i bicemo ok. sve ostalo je noise. ekonomske blokade (kosovu ili evropi) bi me plasile vise od ovih nasilnika.
pnbb pnbb 17:24 19.02.2008

Re: to brooklyn

kojima cemo najbolje pomoci, tako sto cemo izvuci sto vise para iz cele situacije. neka plate pa idu.

tako je brook, s tim da bih dodao jos i to- plate, idu, pa onda jos, i opet, duuugo placaju... novcem naravno... a bice para, davace ameri
blackbox blackbox 15:04 18.02.2008

Jakšić Tadiću

Marko Jakšić zapretio Tadiću da slučajno ne pokušava da nešto šuruje sa EU inače će organizovati proteste ispred Predsedništva Srbije.
Čik ako smeš, znači to, onako koaliciono u demokratskom i proevropskom bloku.
silver bullet silver bullet 16:59 18.02.2008

Re: Jakšić Tadiću

Marko Jakšić zapretio Tadiću da slučajno ne pokušava da nešto šuruje sa EU inače će organizovati proteste ispred Predsedništva Srbije.
Čik ako smeš, znači to, onako koaliciono u demokratskom i proevropskom bloku.


Posle ce da se zale da im Beogradjani nisu ni sendvice podelili.
nesha nesha 15:13 18.02.2008

Svi svi

Onome sto zaista pocinje sustinski da se razlikuje od Milosevicevog rezima, preti da ga ubije/ukine ono sto ga je tu formalno dovelo--DS. Zarad cega ce tacno DS, koji je vec toliko postigao oko vojske (ne kazem da je dovoljno) da marsira sa Tomom u cetvrtak. Tu vec vidim nelogicnost. Veliku. Sa mogucim fatalnim posledicama.

Pa nije problem vaskolike srpske opozicije/pozicije (SANU) bio u tome sto je Milosevic vodio ratove nego sto ih je izgubio.
Ne bi bilo pravedno da se isto prepisuje DS-u, ali ako me pamcenje ne vara i oni behu na Kosovu Polju da podrze slozno Milosevica (tacnije neki od njih - molim autorku da me ispravi ako gresim).
(Namah ugledah onomad na TV i nekaku Bosu "Partizanku" - apartdzika saveznih organa kako stoji do ministra Djelica kao vekovni clan DS - a ista vedrila i oblacila za vreme Milosevica - pro preletac)

Elem - populizam nam je /jeste ili ce nam doci glave ( ono jeste svi su se ispileli iz Ds-a)


zoricag zoricag 15:57 18.02.2008

Re: Svi svi

oni behu na Kosovu Polju


nesto se od tih dogadjanja naroda na ovamo valjda i naucilo

da parafraziram Bakica od sinoc : nemam sta da mislim mozda bude to dobro, mogao sam da mislim to "mozda" 90-te. Posle sam video da nije dobro, sad znam da nije dobro.
Jelena Milić Jelena Milić 17:32 18.02.2008

to nesha


slazem se, i zbog toga cesto bila kritikovana, DS nikad nisam beatifikovala, pa ni onaj djindjicev, pogotovu u tom smislu. uvek bila GSS, upravo zbog gore navedenog.

steta je ipak tu. steta. treba pazljivo poslusati sta nam ponos/s kaze.

gorran gorran 18:57 18.02.2008

Re: Svi svi

nesha
Pa nije problem vaskolike srpske opozicije/pozicije (SANU) bio u tome sto je Milosevic vodio ratove nego sto ih je izgubio
Jelena Milić
slazem se, i zbog toga cesto bila kritikovana, DS nikad nisam beatifikovala, pa ni onaj djindjicev, pogotovu u tom smislu. uvek bila GSS, upravo zbog gore navedenog.
Ako može da se kaže da u ovom zlu ima i nešto dobro, onda bi to bila činjenica da su sve maske pale, i da je sad neopozivo ogoljeno 20 godina života u laži srpske građanske politike.
Naravno, i dalje će većina ostati u poricanju: većina u patriotskom zanosu, a neki - kao što se može videti na ovom blogu - u para-rasističkom pripisivanju krivice niževrednim "došljacima" iz Hrvatske i Bosne.

Znači, ma kako ogoljeni bili, i ma kako nisko pali, uvek možemo još...
Jelena Milić Jelena Milić 19:29 18.02.2008

Re: Svi svi

jos nisam videla raspravu sa jelenom pavlovic...pogledacu
gorran gorran 20:03 18.02.2008

Re: Svi svi

ma, ima toga stalno - s vremena na vreme u većim količinama. Povremeno supermod počisti... Prosto, nismo spremni da se pogledamo u ogledalo.
blackbox blackbox 23:05 18.02.2008

Re: Svi svi

gorran

neshaPa nije problem vaskolike srpske opozicije/pozicije (SANU) bio u tome sto je Milosevic vodio ratove nego sto ih je izgubio

Jelena Milićslazem se, i zbog toga cesto bila kritikovana, DS nikad nisam beatifikovala, pa ni onaj djindjicev, pogotovu u tom smislu. uvek bila GSS, upravo zbog gore navedenog. Ako može da se kaže da u ovom zlu ima i nešto dobro, onda bi to bila činjenica da su sve maske pale, i da je sad neopozivo ogoljeno 20 godina života u laži srpske građanske politike.Naravno, i dalje će većina ostati u poricanju: većina u patriotskom zanosu, a neki - kao što se može videti na ovom blogu - u para-rasističkom pripisivanju krivice niževrednim "došljacima" iz Hrvatske i Bosne.Znači, ma kako ogoljeni bili, i ma kako nisko pali, uvek možemo još...

Slažem se, koketiranje sa nacionalizmom je uvek manje-više bilo njihovo pribežište, toga se nisu hteli, a većina ni mogli osloboditi.To je stalno bila rezervna varijanta za zaklanjanje i pribavljanje dodatnih glasova.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:56 18.02.2008

Isidora Sekulić o malom narodu (1932.)

...Мали народ, дакако, такође нешто има и јесте. Али, безначајан, или мало значајан као држава и култура, он вреди што вреди само са својим расним особинама, са својом расном а не културном индивидуалношћу. Још, та вредност остаје локализована, не прелази у интересне функције света, јер мали народ живи, тако да се изразимо, у међународној самоћи. У самоћи се, додуше, стичу знатни квалитети; али у истој тој самоћи се и губе квалитети, и често и они урођени. Самоћа више чува расу него што развија државу и културу.
У току развоја из чисто расне индивидуалности у културну, дешавају се чудне ствари у малом народу. Процес развоја види се на бићу, имању и спољњем изгледању малог народа. Процес потискује народ као расу, и тражи од њега да улази у облике и функције пре свега политичке и опште културне. Али, бива да народ, прикривено, остаје и даље личнији као раса него као државна и културна организација. И такав, он је непрестано јачи од државе, и ако је давно већ њој, држави, предао место с лица.
Рекосмо, и мали народ нешто јесте и нешто има. Али како мали народ нема много додира с оним разноразним што је прилика за окушавање тих квалитета, и за упознавање најбољих функција тих квалитета, ти квалитети остају врста чедних потенција. Наравно, примитивно и дивље чедних. Те потенције у малом народу, то је мешавина светог и профаног, сентименталног и свирепог, догматичког и критичког. И зато, унесени једног дана у дејство – ма какво, политичко, опште просветно, чисто уметничко – ти су квалитети доста збуњено дејствени, недоследно или екстремно дејствени...

Čitajmo više Vladimira Dvornikovića, Jovana Cvijića, Slobodana Jovanovića, Stanislava Vinavera, Isidoru Sekulić, Danila Kiša, Slobodana Selenića...

Da ne spominjem Steriju, Domanovića i Nušića!
cyN cyN 16:28 18.02.2008

Re: Isidora Sekulić o malom narodu (1932.)

well said Filip!
Hvala
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 16:36 18.02.2008

...

Dve preda mnom staze stoje:
Jedna s cvećem, druga s trnjem;
Gvozdene su noge moje:
Idem trnjem da se vrnem…

Ja ustupam cveća staze
Kojima je noga meka;
Nek po cveću žene gaze,
A trnje je za čoveka.
Jelena Milić Jelena Milić 19:23 18.02.2008

u inat dacicu Kosovo Declaration of Indepn


Ali i posto sam "sacekala" da to prvo urade Afganistan, SAd, najave nemci, francuzi, poljaci, turci....mislim, ko sam pa ja ili LDP ili neki NGO da nekog priznaje ili ne! ali ko je ivica dacic da tako nesto predlaze, i hoce li neko i na to regovati?! oce, kao na napad LDP u Nisu, kao da posle onog juce bar u Bgd nisu mogli da "predvide"

Kosovo Declaration of Independence

Convened in an extraordinary meeting on February 17, 2008, in Pristina, the capital of Kosovo,

Answering the call of the people to build a society that honours human dignity and affirms the pride and purpose of its citizens,

Committed to confront the painful legacy of the recent past in a spirit of reconciliation and forgiveness,

Dedicated to protecting, promoting and honoring the diversity of our people,

Reaffirming our wish to become fully integrated into the Euro-Atlantic family of democracies,

Observing that Kosovo is a special case arising from Yugoslavia's non-consensual breakup and is not a precedent for any other situation,

Recalling the years of strife and violence in Kosovo, that disturbed the conscience of all civilised people,

Grateful that in 1999 the world intervened, thereby removing Belgrade's governance over Kosovo and placing Kosovo under United Nations interim administration,

Proud that Kosovo has since developed functional, multi-ethnic institutions of democracy that express freely the will of our citizens,

Recalling the years of internationally-sponsored negotiations between
Belgrade and Pristina over the question of our future political status,

Regretting that no mutually-acceptable status outcome was possible, in spite of the good-faith engagement of our leaders,

Confirming that the recommendations of UN Special Envoy Martti Ahtisaari provide Kosovo with a comprehensive framework for its future development and are in line with the highest European standards of human rights and good governance,

Determined to see our status resolved in order to give our people clarity about their future, move beyond the conflicts of the past and realise the full democratic potential of our society,

Honouring all the men and women who made great sacrifices to build a better future for Kosovo,

1. We, the democratically-elected leaders of our people, hereby declare Kosovo to be an independent and sovereign state. This declaration reflects the will of our people and it is in full accordance with the recommendations of UN Special Envoy Martti Ahtisaari and his Comprehensive Proposal for the Kosovo Status Settlement.

2. We declare Kosovo to be a democratic, secular and multi-ethnic republic, guided by the principles of non-discrimination and equal protection under the law. We shall protect and promote the rights of all communities in Kosovo and create the conditions necessary for their effective participation in political and decision-making processes.

3. We accept fully the obligations for Kosovo contained in the Ahtisaari Plan, and welcome the framework it proposes to guide Kosovo in the years ahead. We shall implement in full those obligations including through priority adoption of the legislation included in its Annex XII, particularly those that protect and promote the rights of communities and their members.

4. We shall adopt as soon as possible a Constitution that enshrines our commitment to respect the human rights and fundamental freedoms of all our citizens, particularly as defined by the European Convention on Human Rights. The Constitution shall incorporate all relevant principles of the Ahtisaari Plan and be adopted through a democratic and deliberative process.

5. We welcome the international community's continued support of our democratic development through international presences established in Kosovo on the basis of UN Security Council resolution 1244 (1999). We invite and welcome an international civilian presence to supervise our implementation of the Ahtisaari Plan, and a European Union-led rule of law mission. We also invite and welcome the North Atlantic Treaty
Organization to retain the leadership role of the international military presence in Kosovo and to implement responsibilities assigned to it under UN Security Council resolution 1244 (1999) and the Ahtisaari Plan, until such time as Kosovo institutions are capable of assuming these responsibilities. We shall cooperate fully with these presences to ensure Kosovo's future peace, prosperity and stability.

6. For reasons of culture, geography and history, we believe our future lies with the European family. We therefore declare our intention to take all steps necessary to facilitate full membership in the European Union as soon as feasible and implement the reforms required for European and Euro-Atlantic integration.

7. We express our deep gratitude to the United Nations for the work it has done to help us recover and rebuild from war and build institutions of democracy. We are committed to working constructively with the United Nations as it continues its work in the period ahead.

8. With independence comes the duty of responsible membership in the international community. We accept fully this duty and shall abide by the principles of the United Nations Charter, the Helsinki Final Act, other acts of the Organization on Security and Cooperation in Europe, and the international legal obligations and principles of international comity that mark the relations among states. Kosovo shall have its international borders as set forth in Annex VIII of the Ahtisaari Plan, and shall fully respect the sovereignty and territorial integrity of all our neighbors. Kosovo shall also refrain from the threat or use of force in any manner inconsistent with the purposes of the United Nations.

9. We hereby undertake the international obligations of Kosovo, including those concluded on our behalf by the United Nations Interim Administration Mission in Kosovo (UNMIK) and treaty and other obligations of the former Socialist Federal Republic of Yugoslavia to which we are bound as a former constituent part, including the Vienna Conventions on diplomatic and consular relations. We shall cooperate fully with the International Criminal Tribunal for the Former Yugoslavia. We intend to seek membership in international organisations, in which Kosovo shall seek to contribute to the pursuit of international peace and stability.

10. Kosovo declares its commitment to peace and stability in our region of southeast Europe. Our independence brings to an end the process of Yugoslavia's violent dissolution. While this process has been a painful one, we shall work tirelessly to contribute to a reconciliation that would allow southeast Europe to move beyond the conflicts of our past and forge new links of regional cooperation. We shall therefore work together with our neighbours to advance a common European future.

11. We express, in particular, our desire to establish good relations with all our neighbours, including the Republic of Serbia with whom we have deep historical, commercial and social ties that we seek to develop further in the near future. We shall continue our efforts to contribute to relations of friendship and cooperation with the Republic of Serbia, while promoting reconciliation among our people.

12. We hereby affirm, clearly, specifically, and irrevocably, that Kosovo shall be legally bound to comply with the provisions contained in this Declaration, including, especially, the obligations for it under the Ahtisaari Plan. In all of these matters, we shall act consistent with principles of international law and resolutions of the Security Council of the United Nations, including resolution 1244 (1999). We declare publicly that all states are entitled to rely upon this declaration, and appeal to them to extend to us their support and friendship.

Jelena Milić Jelena Milić 19:51 18.02.2008

brejking njuz -i kostunica

je pozvao da se neredi smire. posle cc 36 sati.
Jelena Milić Jelena Milić 20:33 18.02.2008

a srednjoskolci

po mojim info u cetvrtak ne idu u skolu...
Jelena Milić Jelena Milić 21:19 18.02.2008

sjajan ceda u skupstini

sjajan
Atomski mrav Atomski mrav 23:02 18.02.2008

Re: sjajan ceda u skupstini

ljubi ga majka :)
Xenija Xenija 00:05 19.02.2008

Mali narod, Isidora...

Sjajno od dobre i poštene Sekulićke. Svaka joj je stoput bolja nego onog mog zema a ratnog huškača, Njegoša.

Inače, ne zaboravite doći na moleban.

Najodvratnija riječ, bar meni, u srpskom jeziku je fuckin MOLEBAN. Znam da ga uvijek prati neki nesojluk.
Trica Trica 01:04 19.02.2008

Mili Bože, čuda velikoga...

A zašto se neki medju nama - naročito na blogu b92 - svaki put iznova čude izlivima primitivizma i "pavijanstva" po srpskim gradovima? Stvarno, ne kapiram?!
Pa sve je to Srbija. Србијица наша мила! Čemu - i otkuda - iščudjavanje, kada svako od nas lično poznaje barem 10 ljudi koji bi "Šiptare u zoološki vrt" (verbatim grafit koji "krasi" moju zgradu u centru Beograda već skoro godinu dana)? Ja sam, zapravo, iznenadjen da nije bilo mnogo većih njasra! Pogotovo u onim mestima južno od Save u kojima je Tomica bio apsolutini pobednik na poslednjim predsedničkim izborima. Pa, šta je čoveku koji je spreman da petardom sprži policajca da baci molotovljerv koktel na Mac? Dečija igra, BRE!
Još jednom, sve je to Srbija.
doktorka doktorka 01:33 19.02.2008

Re: Mili Bože, čuda velikoga...

Trica
A zašto se neki medju nama - naročito na blogu b92 - svaki put iznova čude izlivima primitivizma i "pavijanstva" po srpskim gradovima? Stvarno, ne kapiram?! Pa sve je to Srbija. Србијица наша мила! Čemu - i otkuda - iščudjavanje, kada svako od nas lično poznaje barem 10 ljudi koji bi "Šiptare u zoološki vrt" (verbatim grafit koji "krasi" moju zgradu u centru Beograda već skoro godinu dana)? Ja sam, zapravo, iznenadjen da nije bilo mnogo većih njasra! Pogotovo u onim mestima južno od Save u kojima je Tomica bio apsolutini pobednik na poslednjim predsedničkim izborima. Pa, šta je čoveku koji je spreman da petardom sprži policajca da baci molotovljerv koktel na Mac? Dečija igra, BRE! Još jednom, sve je to Srbija.


bila i ostala
Umetnica Umetnica 02:09 19.02.2008

Re: Mili Bože, čuda velikoga...

Mešaš čuđenje sa gađenjem.
Ako živimo u septičkoj državi, ne znači da treba da je prihvatimo kao normalno stanje?

Uostalom, itekako se sećam drugačijeg Beograda, i drugačijih ljudi u njemu. Prema tome, nije "vazda bila" a ne verujem ni da će "vazda ostati". Kada vlast forsira primitivizam, onda taj primitivizam dominira. Kada ga karakteriše kao nešto negativno, onda se taj primitivizam smatra nepoželjnom osobinom.

Gledali smo taj i takav film više puta od kad pamtim (a budući da polako lepršam prema srednjim godinama, pamtim mnogo toga).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana