Društvo| Politika| Zdravlje

Najuticajniji u Srbalja

Nebojsa Krstic RSS / 01.08.2013. u 16:17

Tema Nedeljnika odnosi se na izbor ljudi koji su imali uticaj na društvo, u najširem smislu.

Na takvo pitanje odgovor koji se nameće je da su to ljudi iz aktuelne vlasti. Jer oni imaju uticaj na društvo. Njima je, na koncu, posao da imaju i ostvaruju takav uticaj. Njihov uticaj je svakako, iako nekad manje vidljiv, veći od uticaja svih drugih, svih medijski eksponiranih ličnoti sa estrade, i iz rijelitija, koji, takođe, ostvaruju svoj uticaj na društvo, najčešće mimo svoje volje, a svakako bez lične zasluge.

Međutim, meni se čini da se pitanje, iako to nije naglašeno,  odnosi na pojedince koji imaju pozitivan uticaj. E, kod tako formulisanog pitanja dolazimo do problema. Pogotovo u nedelji u kojij je umrla mala Tijana Ognjanović ne dočekavši svoje novo srce u Hjustonu. I u nedelji u kojoj smo sudskom presudom obavešteni da niko nije kriv za paljenje Bajrakli džamije, i u kojoj se dešava preokret u sličaju Brisa Tatona, za koga će se, kako stvari stoje, ispostaviti da se sam ubio, a možda i da je on bio taj koji je napao navijače. Kako, u nedelji u kojoj je pored svega ovoga i uniformisani državni službenik ubio dva mladića i potom ih spalio,  pronaći i oceniti bilo čiji i bilo kakav pozitivan uticaj?

Pre izvesnog vremena bio sam gost “Utiska nedelje” u kome je bio i Aleksandar Vučić. Tom prilikom, čuo sam svojim ušima, rekao je da se zalaže za “normalnu i pristojnu Srbiju”. To sam zapamtio jer i sam pripadam onima kojima pristojna i normalna Srbija deluje kao prihvatljiv cilj kome treba težiti.

U tom svetlu, pitam se, ko je na javnoj sceni uradio ili radi nešto što ide u prilog upristojavanju i normalizaciji Srbije?

Da li je to uradio neko iz vlasti? Neka institucija? Pratim njihov rad, ali ničeg u tom smislu, ne mogu da se setim. Oni se svi, uglavnom, bave sobom. Da li su radili dobro, da li postoje razlozi za njihovu smenu, da li ima boljih od njih, da li izgaraju na radu, da li se žrtvuju za narod…to su teme kojima se uglavnom bave.

Da li nekog pozitivnog primera vidim u opoziciji? Ne. Pleme moje snom mrtvijem spava. Kako stvari stoje, neće se skoro ni buditi.

Intelektualna scena? Još gore. Da nema polemike oko Službenog glasnika, pomislio bi da su svi na višemesečnom kolektivnom godišnjem osmoru.

I tako, sistemom eliminacije, došao sam do odgovora. Pozitivan uticaj u srpskom društvu dešava se, ali ne kao pravilo, ne kao posledica rada institucija i sistema, već samo kao – incident.

U tom smisli najjači i najpozitivniji incident napravio je Sergej Trifunović kada je iskoristio svoje gostovanje u emisiji o “Velikom bratu” da bi obzanio potrebu da se pomogne bolesnoj devojčici. Taj “eksces” dobio je zasluženu medijsku pažnju, bio je hit na internetu, armija tviteraša šerovala je poruku i apel za pomoć. Sergej je negde izjavio da je tom prilikom skupljena pozamašna suma novca za Tijanu, ali i za još dva druga obolela deteta.

Međutim, ovaj marketinški potez decenije, Vlada nije iskoristila da preduzme mere koje bi dovele do toga da lećenje teško obolele dece ne zavisi od dobrotvora i agilnih tviteraša, već da bude sistemski rešeno, iako je i u Narodnoj skupštini bilo glasova koji su to zahtevali.

Zato, hvaleći Sergejevu subverziju, želim da kažem da se do “pristojne i normalne Srbije” ipak ne dolazi ekscesom i inteligentnom dosetkom pojedinca.

Do pristojne Srbije ne stiže se tako što se na najodgovornija mesta u zemlji postavljaju nepristojni ljudi bez ikakvih sposobnosti, znanja, talenta i skrupula.

Do pritojne i normalne Srbije dolazi se samo ako se u pomoć prizovu pristojni i normalni građani Srbije kojih je ogroman broj, ali koji su pasivni i stvari posmatraju iz prikrajka.

Pa samo na Tviteru ima više mudrosti nego u SANU i više vere i ljubavi prema bližnjem nego na arhijerejskom saboru SPC! O blogu i da ne govorim. Dakle, pristojna, normalna i pametna Srbija našla je formulu svog apstraktnog postojanja. Da li će se naći neko pametan da tu ogromnu potencijalnu energiju prizemi, aktivira i usmeri ka dobrom cilju, ostaje tek da se vidi.

 

                                                                  Objavljeno u "Nedeljniku" (25. juli - 8. avgust) 

 



Komentari (339)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:02 01.08.2013

Re: Javni poziv

Vojislav Stojković
Pozivam sve borce za pristojnu Srbiju da tu veliku borbu započnu od sebe, a zatim je prošire i na članove svoje porodice.


зашто мислиш да смо ми борци приватно непристојни и да нам је неопходна ова врста упута?
freehand freehand 21:00 01.08.2013

Dakle

... mislim da ovi naši klinci nepristojno dobro igraju fudbal!
i mislim da se Francuzi slažu sa mnom.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:36 01.08.2013

Re: Dakle

Ima nade. Titula u fudbalu,jebote

+ onaj mali Savićević što je dao gol Ukrajincima,je isto deo ove ekipe:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:54 01.08.2013

Re: Dakle

opa, ne može nam niko ništa


ovo je epski momenat:)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:03 01.08.2013

Re: Dakle

ne može nam niko ništa

Ma nema ni potrebe- kad čujem ove omanje detonacije ovde kod mene, jasno mi je da možemo da se upropastimo bez ičije pomoći.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:06 01.08.2013

Re: Dakle

ove omanje detonacije ovde kod mene,

znaš ono - kad ide onaj klasik "we are the champions" ,na kraju,preko razglasa na stadionu...kad ekipa podiže pehar i lete konfete?

e sad je šibao mitar mirić i njegov ultimativni hit
antioksidant antioksidant 09:17 02.08.2013

Re: Dakle

onaj mali Savićević što je dao gol Ukrajincima

svetao moment tuzne price
on i ninkovic
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:15 02.08.2013

Re: Dakle

čekam Rea,da opravda Kasalicino loše hvatanje ,onog centaršuta Savićevića,na tri metra
(samo ga on može izvući)
antioksidant antioksidant 14:26 02.08.2013

Re: Dakle

realno, nije ocekivao
ko bi ocekivao precizan centarsut?
odvikli smo se
ali da prekinemo dok ponovo ne pocnu da se zale
kukaju
traze brisanje
dali76 dali76 21:45 01.08.2013

twitter partija ?

Da twitterasi, iako su mnogi najuspesniji u kolicini ostroumnog cinizmasklopljenog u tih 140 karaktera , odista izgledaju kao jedno elitno sokratsko udruzenje kad se porede sa politickom elitom .
Ispada da je Vucic prilicno u pravu kad kaze da kad bi sve partije dale ono najbolje sto imaju, ne bi bilo dovoljno dobrih ljudi. Naravno, ovo ne govori mnogo koliko ima kvalitetnih ljudi u Srbiji,vec o njihovoj broju u partijama.
Kako naterati ljude da sa twita predju u politiku makar onu koja im je najbliza. Politika nisu samo datumi ili rekonstrukcija, politika je i ocistiti smeece na ulazu zgrade,a to se twitovima ocigledno ne moze podstaci.
A cistija Srbija je valjda isto ddio tog poziva za pristojnijom Srbijom.

marta l marta l 21:46 01.08.2013

znak


pristojno bi bilo da je raspisan konkurs za znak....





mariopan mariopan 21:58 01.08.2013

Re: znak

marta l

pristojno bi bilo da je raspisan konkurs za znak....






Јао, а зар је ово стварно знак? Кад су га већ изабрали? Јесу ово нека деца цртала?
Па добро, видеће се 'из авиЈона' што је сигурно сигурно је.
angie01 angie01 22:00 01.08.2013

Re: znak

marta l

pristojno bi bilo da je raspisan konkurs za znak....






pa bilo bi- jer ovo je prilicno mesi.
dali76 dali76 22:17 01.08.2013

Re: znak

Jos se nije rodio ko bi svima ( ukusima) ugodio, sa konkursom ili bez.
To samo znaci da je pitanje konkursa mnogo bitnije od pitanja ukusa .
marta l marta l 22:19 01.08.2013

Re: znak

Angie, ono pozadi je Etihadova tica...ali i nasa se doradjivala tamo
angie01 angie01 22:25 01.08.2013

Re: znak

dali76
Jos se nije rodio ko bi svima ( ukusima) ugodio, sa konkursom ili bez.
To samo znaci da je pitanje konkursa mnogo bitnije od pitanja ukusa .


izvini, profi dizajn nije toliko pitanje ukusa, koliko znanja o lepom u funkciji odredjene namene. Tu postoje neka pravila, koja se moraju ispostovati, da bi uopste bio u igri!
mariopan mariopan 22:28 01.08.2013

Re: znak

dali76
Jos se nije rodio ko bi svima ( ukusima) ugodio, sa konkursom ili bez.
To samo znaci da je pitanje konkursa mnogo bitnije od pitanja ukusa .

Није само питање укуса, мало вређа очи кад се гледа. Има у Београду школа за дизајнере на Дедињу, па да су дечици дали да нацртају било би боље.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:31 01.08.2013

Re: znak

Angie, ono pozadi je Etihadova tica

Sve jedno...Ovaj naš znak je retko viđen promašaj.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:34 01.08.2013

Re: znak

pa bilo bi- jer ovo je prilicno mesi- sta ce treci orao, ako ima ona stilizovana dva i to prilicno lose postavljen, i koje su to boje avio prevoznika, plavo, bela crvena, ili, crveno zelena, belo crna, isto tako lose uklopljena u odnosu na onu prvu tojku, k'o nalepnica za coper.

to su dva repa, aman. dva aviona, jedan naš drugi onih arapa. a da je ružan, ružan je.
mariopan mariopan 22:34 01.08.2013

Re: znak

mariopan
dali76
Jos se nije rodio ko bi svima ( ukusima) ugodio, sa konkursom ili bez.
To samo znaci da je pitanje konkursa mnogo bitnije od pitanja ukusa .

Није само питање укуса, мало вређа очи кад се гледа. Има у Београду школа за дизајнере на Дедињу, па да су дечици дали да нацртају било би боље.

Едит
Ту се учи шта и како и зашто треба да буде на знаку.....али очигледно нико није консултовао професоре и стручњаке...и зашто би...шарено је, за кога је добро је?
mariopan mariopan 22:36 01.08.2013

Re: znak

BebaOdLonchara
pa bilo bi- jer ovo je prilicno mesi- sta ce treci orao, ako ima ona stilizovana dva i to prilicno lose postavljen, i koje su to boje avio prevoznika, plavo, bela crvena, ili, crveno zelena, belo crna, isto tako lose uklopljena u odnosu na onu prvu tojku, k'o nalepnica za coper.

to su dva repa, aman. dva aviona, jedan naš drugi onih arapa. a da je ružan, ružan je.


Таман сам мислила да је само мени тако ружан.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:37 01.08.2013

Re: znak

Има у Београду школа за дизајнере на Дедињу, па да су дечици дали да нацртају било би боље.

crtala ga devojčica sa diplomom grafičkog dizajna iz novog sada. :)
maksa83 maksa83 22:38 01.08.2013

Re: znak

Ту се учи шта и како и зашто треба да буде на знаку.....али очигледно нико није консултовао професоре и стручњаке...и зашто би...шарено је, за кога је добро је?

Ako sam dobro shvatio, devojka (25 godina) koja ga je dizajnirala je završila Akademiju Umetnosti u Novom Sadu, odsek za Grafičku Komunikaciju i Dizajn, i afirmisana je:

Behance

(nije mi rod!)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:40 01.08.2013

Re: znak

crtala ga devojčica sa diplomom grafičkog dizajna iz novog sada. :)

Nije bitno ko je...znak mora da bude čist, jednostavan, prepoznatljiv, aplikabilan, moderan...a ovvaj je sve suprotno.
angie01 angie01 22:43 01.08.2013

Re: znak

marta l
Angie, ono pozadi je Etihadova tica


aha, konacno shvatila, ne vidi se bas,...ali opet nije adekvatan.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:43 01.08.2013

Re: znak

sa diplomom grafičkog dizajna iz novog sada. :)

je završila Akademiju Umetnosti u Novom Sadu, odsek za Grafičku Komunikaciju i Dizajn, i afirmisana je



ulažem protest.
ovo je loša reklama/bilo je dovoljno sve ovo i bez novog sada.
osećam se nekako posramljeno,a ne bi trebalo
mariopan mariopan 22:45 01.08.2013

Re: znak

maksa83
Ту се учи шта и како и зашто треба да буде на знаку.....али очигледно нико није консултовао професоре и стручњаке...и зашто би...шарено је, за кога је добро је?

Ako sam dobro shvatio, devojka (25 godina) koja ga je dizajnirala je završila Akademiju Umetnosti u Novom Sadu, odsek za Grafičku Komunikaciju i Dizajn, i afirmisana je:

Behance

(nije mi rod!)

Сад сам и ја видела.
Свеједно, ружан је.
Могао је да се допадне Арапима, они воле јаке боје и шарено, мени се не допада.
Веруј ми да би деца из средње школе коју сам поменула направила бољи знак.
marta l marta l 22:47 01.08.2013

Re: znak

Sve jedno...Ovaj naš znak je retko viđen promašaj.

ditto
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:48 01.08.2013

Re: znak

i afirmisana je

i na FB strani joj piše da živi u Abu Dhabi, United Arab Emirates.
angie01 angie01 22:50 01.08.2013

Re: znak

maksa83
Ту се учи шта и како и зашто треба да буде на знаку.....али очигледно нико није консултовао професоре и стручњаке...и зашто би...шарено је, за кога је добро је?

Ako sam dobro shvatio, devojka (25 godina) koja ga je dizajnirala je završila Akademiju Umetnosti u Novom Sadu, odsek za Grafičku Komunikaciju i Dizajn, i afirmisana je:

Behance

(nije mi rod!)



za ovakve stvari se ili radi ozbiljan konkurs, ili po pozivu nekog velikog afirmisanog strucnjaka sa adekvatnim iskustvom i radom iza sebe.
maksa83 maksa83 22:54 01.08.2013

Re: znak

Могао је да се допадне Арапима, они воле јаке боје и шарено, мени се не допада.

Da, i one trake koje se prepliću imaju vrlo orijentalni look.

Znaš kako... pre iks godina sam se zadesio kao posrednik u natezanju jednog dizajnera (koji drži do sebe i svog posla) i jednog višeg menadžera (poprilična budala po svim parametrima koja je umislila da se razume u sve živo, od dizajna, do vasionskih letova) oko toga da li će nešto tamo negde da bude plavo ili žuto. Besmisleno sve u svemu, samo zbog toga se bukvalno mesec dana ne dešavaju mnogo, mnog bitnije stvari od toga. I tako dođe dotle da me tadašnji CEO pita "šta se dešava sa onim?", ja kažem: "ovajjj, imamo situaciju, ona dvojica se džapaju oko toga da l' da bude plavo ili žuto i to nas koči, znaš teško je sve usrećiti". Odgovor je bio: "ne treba svi da budu srećni - JA treba da budem srećan! Biće plavo!". I tako se to otključalo.

Tzv. Zlatno Pravilo: ko Ima zlato - određuje pravila.
freehand freehand 23:00 01.08.2013

Re: znak

maksa83
Могао је да се допадне Арапима, они воле јаке боје и шарено, мени се не допада.

Da, i one trake koje se prepliću imaju vrlo orijentalni look.

Znaš kako... pre iks godina sam se zadesio kao posrednik u natezanju jednog dizajnera (koji drži do sebe i svog posla) i jednog višeg menadžera (poprilična budala po svim parametrima koja je umislila da se razume u sve živo, od dizajna, do vasionskih letova) oko toga da li će nešto tamo negde da bude plavo ili žuto. Besmisleno sve u svemu, samo zbog toga se bukvalno mesec dana ne dešavaju mnogo, mnog bitnije stvari od toga. I tako dođe dotle da me tadašnji CEO pita "šta se dešava sa onim?", ja kažem: "ovajjj, imamo situaciju, ona dvojica se džapaju oko toga da l' da bude plavo ili žuto i to nas koči, znaš teško je sve usrećiti". Odgovor je bio: "ne treba svi da budu srećni - JA treba da budem srećan! Biće plavo!". I tako se to otključalo.

Tzv. Zlanto Pravilo: ko Ima zlato - određuje pravila.

To se rešava na jedan od dva načina:
a) veži konja gde ti gazda kaže (uslov je da se precizno locira pravi gazda)
b) biće kako ja kažem (dok se na drugom tasu ne pojavi adekvatna količina nečega što ponovo aktivira stav a));
Od načina dogovora zavisi i aktiviranje klauzule o obaveznom čuvanju autorstva u nepomućenoj tajnosti.
mariopan mariopan 23:05 01.08.2013

Re: znak

Максо у праву си. То је аргумент.
(Задржавам право да ми се не свиђа али много ти је јак аргумент па се повлачим из дискусије)
marta l marta l 23:09 01.08.2013

Re: znak

To se rešava na jedan od dva načina:
a) veži konja gde ti gazda kaže (uslov je da se precizno locira pravi gazda)
b) biće kako ja kažem (dok se na drugom tasu ne pojavi adekvatna količina nečega što ponovo aktivira stav a));

pristojan, a da ne kazem i pametan gazda ne bi ovako birao identitet firme...
angie01 angie01 23:11 01.08.2013

Re: znak

Tzv. Zlatno Pravilo: ko Ima zlato - određuje pravila.


pa vidi, ovo je suvise vazan posao, da bi to bio kriterijum-'naci, konkurs i ozbiljna komisija profesionalaca koja bira, ili po pozivu etablirani profi tata od zanata.
angie01 angie01 23:11 01.08.2013

Re: znak

100
freehand freehand 23:12 01.08.2013

Re: znak

marta l
To se rešava na jedan od dva načina:
a) veži konja gde ti gazda kaže (uslov je da se precizno locira pravi gazda)
b) biće kako ja kažem (dok se na drugom tasu ne pojavi adekvatna količina nečega što ponovo aktivira stav a));

pristojan, a da ne kazem i pametan gazda ne bi ovako birao identitet firme...

Pristojan i pametan gazda definiše projektni zadatak, izabere i angažuje izvođača (ili napravi konkurs), i prođe sa njim kroz ceo proces do zadovoljavajućeg rešenja.
Ali to nije situacija o kojoj smo pričali.
marta l marta l 23:14 01.08.2013

Re: znak

Tzv. Zlatno Pravilo: ko Ima zlato - određuje pravila.

jos jedno zlatno pravilo: ko ima zlato - kupuje najboljeg (zubara, graficara, kuvara....)
freehand freehand 23:17 01.08.2013

Re: znak

marta l
Tzv. Zlatno Pravilo: ko Ima zlato - određuje pravila.

jos jedno zlatno pravilo: ko ima zlato - kupuje najboljeg (zubara, graficara, kuvara....)

Ja bih gledao genezu grbova Karić familije kao ilustraciju po tom pitanju. Od lavova i tigrova do slovnog rešenja.
Znam ženu koja im je iz nekoliko puta slikala freske po tavanicama i zidovima soba u stambenom prostoru.
maksa83 maksa83 23:18 01.08.2013

Re: znak

jos jedno zlatno pravilo: ko ima zlato - kupuje najboljeg (zubara, graficara, kuvara....)

Ammm, "najbolji" inherentno podrazumeva neki "kvalitet". Kako definišeš kvalitet? Definicija koja uvek radi posao je: "vrednost nečega - nekome". Arapin voli izukrštane pantljike, njemu to lepo. Arapin uleteo sa 10 novih aviona, zato sam birao i dobio pantljike. Jako prosto.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:21 01.08.2013

Re: znak

maksa83
jos jedno zlatno pravilo: ko ima zlato - kupuje najboljeg (zubara, graficara, kuvara....)

Ammm, "najbolji" inherentno podrazumeva neki "kvalitet". Kako definišeš kvalitet? Definicija koja uvek radi posao je: "vrednost nečega - nekome". Arapin voli izukrštane pantljike, njemu to lepo. Arapin uleteo sa 10 novih aviona, zato sam birao i dobio pantljike. Jako prosto.

Мени ово твоје објашњење пије воду. Спајају се српска и арапска графичка традиција :) Уосталом, зар нам сада има ближих од њих?
angie01 angie01 23:22 01.08.2013

Re: znak

Ja bih gledao genezu grbova Karić familije kao ilustraciju po tom pitanju. Od lavova i tigrova do slovnog rešenja.



al to je skolski primer svakog novokomponovanog bizmizmena, koji ce da plati, al da mu se napravi kako on kaze, a on voli sareno, i te poslove nece na taj nacin da radi niko ko drzi do sebe, a ovde se radi o drzavnom avio prevozniku.
marta l marta l 23:23 01.08.2013

Re: znak

Ja bih gledao genezu grbova Karić familije kao ilustraciju po tom pitanju. Od lavova i tigrova do slovnog rešenja.
Znam ženu koja im je iz nekoliko puta slikala freske po tavanicama i zidovima soba u stambemnom prostoru.

dobar primer, ima stvari koje zlato ne kupuje, pristojnost recimo (Karic"na pevaljke i projektanti ne dajem ni zutu banku"
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:27 01.08.2013

Re: znak

Arapin voli izukrštane pantljike, njemu to lepo. Arapin uleteo sa 10 novih aviona, zato sam birao i dobio pantljike. Jako prosto.

I to bi čak bilo ok...arapima lepo - mi stavili...Nego ovi sad prave kampanju oko tog znaka, jer je i njima lepo! S obzirom da je jako šareno, i mnogo izuvijano, mora biti da je mnogo lepo!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:32 01.08.2013

Re: znak

Nebojsa Krstic
Arapin voli izukrštane pantljike, njemu to lepo. Arapin uleteo sa 10 novih aviona, zato sam birao i dobio pantljike. Jako prosto.

I to bi čak bilo ok...arapima lepo - mi stavili...Nego ovi sad prave kampanju oko tog znaka, jer je i njima lepo! S obzirom da je jako šareno, i mnogo izuvijano, mora biti da je mnogo lepo!

Управо тако.
Како год било, ако авијони буду на време и пуно и по доброј цени за путнике и фирму летели, знаком се нико неће бавити. Просто. Знам доста фирми грдног дизајна а сјајних економских показатеља. Мислим -- не продају они тим знаком крпице и чоколаде...
marta l marta l 23:33 01.08.2013

Re: znak

maksa83
Ammm, "najbolji" inherentno podrazumeva neki "kvalitet". Kako definišeš kvalitet? Definicija koja uvek radi posao je: "vrednost nečega - nekome". Arapin voli izukrštane pantljike, njemu to lepo. Arapin uleteo sa 10 novih aviona, zato sam birao i dobio pantljike. Jako prosto.

ma naravno da je prosto. ovo je slucaj lud-zbunjenog...Arapi izguglali devojcin diplomski rad. Ona samo nije imala iskustva i hm..snage da im kaze neka hvala, ovo je neprofesionalno ...
svako je tu odredio i meru svoje vrednosti, devojka, jat, etihad, mi svi koji bar eto ne pristajemo na nepristojnost i neprofesionalnost
kako je pocelo dzaba su krecili..
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:36 01.08.2013

Re: znak

нам доста фирми грдног дизајна а сјајних економских показатеља. Мислим -- не продају они тим знаком крпице и чоколаде...

Ne prodaju, ali je avion, pogotovo kad se kompanija zove kao zemlja, stravićno upadljiv pokretni bilbord koji je mogao da bude upotrebljen da svojim dizajnom pošalje poruku o nekakvoj modernoj, agilnoj, otkud-znam-kakvoj Srbiji...a ovako izgledamo kao šustikla sa Dinkićevog televizora.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:40 01.08.2013

Re: znak

Nebojsa Krstic
нам доста фирми грдног дизајна а сјајних економских показатеља. Мислим -- не продају они тим знаком крпице и чоколаде...

Ne prodaju, ali je avion, pogotovo kad se kompanija zove kao zemlja, stravićno upadljiv pokretni bilbord koji je mogao da bude upotrebljen da svojim dizajnom pošalje poruku o nekakvoj modernoj, agilnoj, otkud-znam-kakvoj Srbiji...a ovako izgledamo kao šustikla sa Dinkićevog televizora.

Па... ни мени се не допада, али -- заиста није пресудно. Да је реч о логу маркетиншке агенције, било би забрињавајуће. Овако... вози Мишко, пардон -- Мустафа!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:47 01.08.2013

Re: znak

Па... ни мени се не допада, али -- заиста није пресудно

Ni presudno, ali je šteta za takav amaterizam.
milisav68 milisav68 23:52 01.08.2013

Re: znak

angie01 angie01 23:53 01.08.2013

Re: znak

Знам доста фирми грдног дизајна а сјајних економских показатеља. Мислим -- не продају они тим знаком крпице и чоколаде...


zastitni znak je nosilac vizuelnog identiteta kompanije, koji njime predstavlja u svetu, pored jasne stilizovane poruke cime se kompanija bavi i poruku o kvalitetu kompanije i on ce kao takav biti zapamcen- zbog toga se veoma retko menja kod uspesnih firmi- baska sto je knjigom standarda definisano skoro sve sto ce vizuelno predstavljati tu kompaniju, te je pored kvaliteta proizvoda, usluga kompanije, vizuelni indentitet takodje ono sto izdvaja neku kompaniju od drugih, te aktivno ucestvuje u njenom brendiranju kao bitan faktor.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:53 01.08.2013

Re: znak

Nebojsa Krstic
Па... ни мени се не допада, али -- заиста није пресудно

Ni presudno, ali je šteta za takav amaterizam.

:)))))))))))
Знаш, Небојша, аматеризам је обележио српску државу и политику у 13 уследелих година од пада Милошевића. Самозаљубљени стручњаци и набеђене незналице довеле су нас довде где јесмо. Целе чете људи немеродавних да раде посао којег су се прихватили. И то све -- о нашем трошку. Да је било о њиховом приватном, ни по јада.

Ко ово не разуме, чини ми се да не разуме ни данашњу Србију.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:03 02.08.2013

Re: znak

Predrag Brajovic
Nebojsa Krstic
Па... ни мени се не допада, али -- заиста није пресудно

Ni presudno, ali je šteta za takav amaterizam.

:)))))))))))
Знаш, Небојша, аматеризам је обележио српску државу и политику у 13 уследелих година од пада Милошевића. Самозаљубљени стручњаци и набеђене незналице довеле су нас довде где јесмо. Целе чете људи немеродавних да раде посао којег су се прихватили. И то све -- о нашем трошку. Да је било о њиховом приватном, ни по јада.

Ко ово не разуме, чини ми се да не разуме ни данашњу Србију.

Пази, ми тренитно имамо премијера који ће бити упамћен по томе што лепо пева. А претходни по томе што се ништа ни за шта није питао а носио је уредну браду.

Нови лого Аир Сербие спрам ових примера узор је професионализма и интелигенције. Но, ово су тек успутна и кривотемна моја опажања, извињавам се.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:05 02.08.2013

Re: znak

Целе чете људи немеродавних да раде посао којег су се прихватили. И то све -- о нашем трошку. Да је било о њиховом приватном, ни по јада.

Znao sam da ćeš jedva da dočekaš da elaboriraš, kao da si ti, ne daj bože, Štros Kan lično, surovi profesionalac koji zapaža da smo kao narod nezreli za državne poslove.

Ako se u Srbiji slabo rađaju državnici, dizajnera ima kolko ti duša ište. Mogao je neki konkurs, pa neka klinci crtaju. Ima dobrih. Jedan je nedavno radio nekakav logo za UNICEf, prilično ga je inteligentno napravio...
maksa83 maksa83 00:07 02.08.2013

Re: znak

dobar primer, ima stvari koje zlato ne kupuje, pristojnost recimo (Karic"na pevaljke i projektanti ne dajem ni zutu banku"

Zahvaljujući Kariću i njegovom ulaganju u EUNet mi smo dobili Internet tad kad smo ga dobili. Taj Internet su ovde "digli" vrsni inžinjeri koje poznajem. Da se čekao faking Telekom radovali bi mu se (Internetu) tu negde već oko 2005.
maksa83 maksa83 00:08 02.08.2013

Re: znak

Пази, ми тренитно имамо премијера који ће бити упамћен по томе што лепо пева.


Wat?!

Nećeš ga pamtiti po klintistvudovski stisnutim očima kojima ništa ne promiče?

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:08 02.08.2013

Re: znak

Пази, ми тренитно имамо премијера који ће бити упамћен по томе што лепо пева. А претходни по томе што се ништа ни за шта није питао а носио је уредну браду.

Ne bih se složio.

Obojica će ostati upamćeni po tome što su izbacili Dinkića iz Vlade.
freehand freehand 00:09 02.08.2013

Re: znak

Нови лого Аир Сербие спрам ових примера узор је професионализма и интелигенције. Но, ово су тек успутна и кривотемна моја опажања, извињавам се.

Idi, bre, Brajoviću... Grenmaders, frogs, avijons, dizajn end politišns...
Da bi ovaj znak bio dobar Srbija mora da bude kalifat. Ovako može da ide uz Air Alhambra.
maksa83 maksa83 00:10 02.08.2013

Re: znak

Ako se u Srbiji slabo rađaju državnici, dizajnera ima kolko ti duša ište.

To može da kaže samo neko ko nije probao da nađe nekog stvarno dobrog da ga zaposli.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:10 02.08.2013

Re: znak

Zahvaljujući Kariću i njegovom ulaganju u EUNet mi smo dobili Internet tad kad smo ga dobili. Taj Internet su ovde "digli" vrsni inžinjeri koje poznajem. Da se čekao faking Telekom radovali bi mu se (Internetu) tu negde već oko 2005.

Da su Sloba i Mira tebi dali sve ono što su dali Kariću, digo bi ga i ti.
angie01 angie01 00:15 02.08.2013

Re: znak

To može da kaže samo neko ko nije probao da nađe nekog stvarno dobrog da ga zaposli.



to moze da kaze samo neko, ko zaposljava it-evce, koji se sluze programima za dizajn, a o istom pojma nemaju-a dobrih dizajnera ima dovoljno, prave ljudi sta 'oces.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:19 02.08.2013

Re: znak

Nebojsa Krstic
Целе чете људи немеродавних да раде посао којег су се прихватили. И то све -- о нашем трошку. Да је било о њиховом приватном, ни по јада.

Znao sam da ćeš jedva da dočekaš da elaboriraš, kao da si ti, ne daj bože, Štros Kan lično, surovi profesionalac koji zapaža da smo kao narod nezreli za državne poslove.

Нисам критиковао народ, него елиту. Јер народ је, како је то говорио Тито, увек у праву. А о Цветковићу, Дачићу, Мркоњићу и осталима имам заиста лепо мишљење. Када је њихово певање у питању. Сва тројица споменутих познати су пре по томе што лепо певају, а мање по томе што су били успешни у ономе што су радили. (Цветковић ми је фаворит; он је био Никола Шаиновић ДСа.)

Ја јесам професионалац у само једној области: за коју сам завршио и факултет. У осталима сам приучени аматер, али -- заклео бих се да би ме и ти похвалио бар у једној-две? :)))
angie01 angie01 00:19 02.08.2013

Re: znak


Da su Sloba i Mira tebi dali sve ono što su dali Kariću, digo bi ga i ti.


pa je l ovo pozitivan uticaj iz inicijalnog teksta?!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:21 02.08.2013

Re: znak

freehand
Нови лого Аир Сербие спрам ових примера узор је професионализма и интелигенције. Но, ово су тек успутна и кривотемна моја опажања, извињавам се.

Idi, bre, Brajoviću... Grenmaders, frogs, avijons, dizajn end politišns...
Da bi ovaj znak bio dobar Srbija mora da bude kalifat. Ovako može da ide uz Air Alhambra.

Добро, бре, Фри, извинио сам се, и то унапред, хоћеш ли опет да то урадим?!
:)))
maksa83 maksa83 00:24 02.08.2013

Re: znak

to moze da kaze samo neko, ko zaposljava it-evce, koji se sluze programima za dizajn, a o istom pojma nemaju

Ne razumem baš. Korišćenje dizajnerskih alata je poprilično neminovno pošto je krajnji autput digitalan. Lepo je ako ume da crta po papiru, ali svakako to nećemo skenirati pa lepiti u softver.

marta l marta l 00:27 02.08.2013

Re: znak


Нови лого Аир Сербие спрам ових примера узор је професионализма и интелигенције.

NIJE. u tome i jeste stvar. ali posto je blog o pristojnoj Srbiji, da su bili pristojniji i raspisali konkurs kao sto je red, bili bi i profesionalniji, a i inteligentniji...i verovatno bi imali bolji rezultat i doprineli brendiranju Srbije..

a evo kako rade majstori - plasticni escajg u Air France-u ima potpis njihovog cuvenog dizajnera
For its tableware, Air France has chosen IPI, designed by Philippe Starck, one of the world’s most famous designers, adding a chic, elegant touch to the meal trays.



dali76 dali76 00:28 02.08.2013

Re: znak

Mene kao slepog putnika mnogo zanima znak na repu, mnogo vise od toga da li su avionic dobri, tacni I pouzddani.
Ovde vidim vlada partijska zaslepljenost.
Mogo je znak da crta I Pikaso, sta vredi, Vucic je to overio.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:34 02.08.2013

Re: znak

marta l
a mi ovaj hekleraj...

Има тамо, Макса је објаснио зашто лого изгледа како изгледа.
А за успоредбу:


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:34 02.08.2013

Re: znak

Нисам критиковао народ, него елиту. Јер народ је, како је то говорио Тито, увек у праву.

Ne postoji struka - političar...niti škola koja proizvodi stručnjake za to.

Svako može time da se bavi u skladu sa sposobnostima i voljom da nauči. Nije ni baronesa Ešton profesionalac. zadesilo je pa uči u hodu, ima profesionalce oko sebe, pa joj pomažu...No, ona je postavljeno lice...uzmi bilo kog evropskog izabranog državnika, svi su oni iz različitih struktura i profesija.

Po tvojoj logici, jedini profesionalac u Srbiji tog tipa je - Aleksandar Karađorđević. On se ceo život pripremao da preuzme presto. Britanski, najverovatnije.
marta l marta l 00:36 02.08.2013

Re: znak

Ја јесам професионалац у само једној области: за коју сам завршио и факултет. У осталима сам приучени аматер, али -- заклео бих се да би ме и ти похвалио бар у једној-две? :)))

a pevanje?
freehand freehand 00:38 02.08.2013

Re: znak

maksa83
Ako se u Srbiji slabo rađaju državnici, dizajnera ima kolko ti duša ište.

To može da kaže samo neko ko nije probao da nađe nekog stvarno dobrog da ga zaposli.

Zavisi od toga gde ste probali, šta podrazumevat pod "stvarno dobar" i šta je opis posla koji je trabalo raditi.
Ali generalno - mislim da grešiš. Dobrih dizajnera u Srbiji ima baš mnogo.
freehand freehand 00:40 02.08.2013

Re: znak

Po tvojoj logici, jedini profesionalac u Srbiji tog tipa je - Aleksandar Karađorđević. On se ceo život pripremao da preuzme presto. Britanski, najverovatnije.

A Vinston Dačić?
marta l marta l 00:42 02.08.2013

Re: znak

Predrag Brajovic
Има тамо, Макса је објаснио зашто лого изгледа како изгледа.
А за успоредбу:

haha, ubedi me u dve reci i sto slika...
ajd kad me vucete za jezik, devojka je objasnila da je bila inspirisana izmedju ostalog i Miroslavljevim jevandjeljem, zato znak izgleda kako izgleda, a zasto je to leglo etihadovcima jasno je svakome ko je stigao makar do sto strana Pamukovog crvenog ...sto je sve Ok do tacke kada se bilo sta sto se oceshe o M J smatra a priori dobrim...
freehand freehand 00:44 02.08.2013

Re: znak

Mogo je znak da crta I Pikaso, sta vredi, Vucic je to overio.

Što bi Vučić overavao logo avio kompanije? I ko je njega uopšte pomenuo u tom kontekstu?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:44 02.08.2013

Re: znak

Nebojsa Krstic
Нисам критиковао народ, него елиту. Јер народ је, како је то говорио Тито, увек у праву.

Ne postoji struka - političar...niti škola koja proizvodi stručnjake za to.

Svako može time da se bavi u skladu sa sposobnostima i voljom da nauči. Nije ni baronesa Ešton profesionalac. zadesilo je pa uči u hodu, ima profesionalce oko sebe, pa joj pomažu...No, ona je postavljeno lice...uzmi bilo kog evropskog izabranog državnika, svi su oni iz različitih struktura i profesija.

Po tvojoj logici, jedini profesionalac u Srbiji tog tipa je - Aleksandar Karađorđević. On se ceo život pripremao da preuzme presto. Britanski, najverovatnije.

Не знам како да кажем, а да звучи... Хм.
Хајде овако: мени је некако блиско памети да министар грађевине разабира се у својој области мало више него деца која праве куле од песка на плажи. Исто тако, очекујем да министар енергетике познаје своју област. Надаље, сложићеш се, и министар финансија треба да је мало боље упознат са барем основним елементима финансијских теорија и наука. Итд. итсл. Кад мало боље погледаш, једино за место премијера или министра људских права (беше ли то Расим Љајић) или томе слично нема одговарајуће струке. Заиста -- не постоје школе за премијере. За остала важна места, ипак, постоје.

Али изгледа да су неки мислили да није тако :)
Да поновим: зато данас овако изгледамо.
angie01 angie01 00:48 02.08.2013

Re: znak

А за успоредбу


da i?- ovako djuture, kao nalepnice, se ne vidi nista kako treba, a tu ima i odlicnih resenja,...a to sto je max objasnio, je isto objasnjenje, kao sto je free dao za karice-a to je sramota....i da, nije pristojno da jedna nacionalna avio kompanija tako posmatra stvari oko svog vizuelnog identiteta.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:49 02.08.2013

Re: znak

marta l
Ја јесам професионалац у само једној области: за коју сам завршио и факултет. У осталима сам приучени аматер, али -- заклео бих се да би ме и ти похвалио бар у једној-две? :)))

a pevanje?

Не баш певање, али настојим да будем ДиЏеј

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:52 02.08.2013

Re: znak

Miroslavljevim jevandjeljem

a pa nije da nema izuvijanih pantljika.

maksa83 maksa83 00:53 02.08.2013

Re: znak

nije pristojno da jedna nacionalna avio kompanija tako posmatra stvari oko svog vizuelnog identiteta

E pa vidiš fora je u tome što je sad nacionalna tačno 51%. To je samo malo više od 50%. Ko ne zna koliko je 50% treba da pruži ruku (dužina ruke je 100%), stavi zgob druge šake na pola (50%) te pružene ruke i savije u laktu tu pruženu ruku i biće mu vizuelno jasno koliko je to.
angie01 angie01 00:54 02.08.2013

Re: znak

Svako može time da se bavi u skladu sa sposobnostima i voljom da nauči.


to je ocigledno.

a za sta pripremaju politicke nauke, za koju profesiju?
angie01 angie01 00:56 02.08.2013

Re: znak

stavi zgob druge šake na pola (50%) te pružene ruke i tako savije tu pruženu ruku i biće mu vizuelno jasno koliko je to.



a sta, ovi drugo bi kao imali protiv da imaju super profi znak?
marta l marta l 00:56 02.08.2013

Re: znak

Не баш певање, али настојим да будем ДиЏеј

mozes da budes zvanicni DJ Air Srbije
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:56 02.08.2013

Re: znak

Али изгледа да су неки мислили да није тако :)
Да поновим: зато данас овако изгледамо.

To je trebalo da mi kažeš pre nego što sam izabrao ovu vladu.
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 01:10 02.08.2013

Re: znak

zato znak izgleda kako izgleda


Pa bas pedantno uradjeno. Dva upletena slova M i V, majstorski lepo upletena, ne razumem bas zasto ta dva slova i kakve to ima veze sa Srbijom a i sto bi bilo vazno da ima bilo kakve veze. Bice dana, objasnice nam neko. A ako se nije htelo to, onda hebiga.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:16 02.08.2013

Re: znak

Nebojsa Krstic
Али изгледа да су неки мислили да није тако :)
Да поновим: зато данас овако изгледамо.

To je trebalo da mi kažeš pre nego što sam izabrao ovu vladu.

О, не... Са овом ти немаш везе. Са претходном -- мислим да би се неко вешт досетио како да те с њом доведе у везу. Чак и ако није истина :)

Да те подсетим: ја сам (готово бесомучно и усамљено ;-) хвалио бившег председника и наглашавао како је обавио један велики посао: био идеолошки булдожер, који је поравнао политичко бојиште. Оно због чега је био велики на крају га је, парадоксално, коштало и боље политичке судбине. На пољанчету које је он поравнао растрчали су се Тома и Алек, јер им је он омогућио да уђу у игру. БТ је један заиста пристојан и љубазан човек, срели смо се на ручку тамо доле у једном ресторану у Француској (гле -- каква симболика обостраног републиканства?!), када ме јако љубазно поздравио, као да ме зна. Такве ствари се памте, морам ти признати, и остају заувек у души. :)

Хоћу да кажем да ја, понекад, покушавам да се расправљам не с циљем да победим у расправи -- као Фри, рецимо ;-) -- него да бих ствари боље разумео. Мислим да сам у оној дијагнози незналаштва као једног од кључних разлога наше пропасти поприлично у праву. Другде, уверен сам, грешим.

marta l
Не баш певање, али настојим да будем ДиЏеј

mozes da budes zvanicni DJ Air Srbije

Имаш ли неку везу у тој компанији?

dali76 dali76 01:17 02.08.2013

Re: znak

Nova doktorska teza na fakultetu “Mica Jovanovic”:A company logo as a FACTORS EFFECTING CONSUMER PREFERENCES IN AIRLINE INDUSTRY
Akcijed stare kompanije pale zbog novog znaka.
Putnici su zadovoljni uslugom, ali raddi novog amaterskog znaka, vise nece koristiti usluge Air Srbija.
Posle se pitam odkud njuzu bas tolika inspiracija.
marta l marta l 01:23 02.08.2013

Re: znak

Predrag Brajovic
Имаш ли неку везу у тој компанији?

pa ko je ovde Crnogorac
p.s. odlicna muzika, sad jos da te etihad izgugla pa da izvadimo svu stetu
freehand freehand 01:32 02.08.2013

Re: znak

Хоћу да кажем да ја, понекад, покушавам да се расправљам не с циљем да победим у расправи -- као Фри, рецимо ;-) -- него да бих ствари боље разумео. Мислим да сам у оној дијагнози незналаштва као једног од кључних разлога наше пропасти поприлично у праву. Другде, уверен сам, грешим.

Mala maca i Zli Fri.
Možeš i o noveli da razmisliš.
Gledaj samo da se maca ne služi nekakvim diskvalifikacijama i etiketiranjem, to nije zgodno za imidž.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:36 02.08.2013

Re: znak

freehand
Mala maca i Zli Fri.

:))))


blogovatelj blogovatelj 01:44 02.08.2013

Re: znak

to su dva repa, aman. dva aviona, jedan naš drugi onih arapa.


Brate slatki. Ona nije bila u stanju da to ukapira, a ima komentar na sve o svemu i uz to misli da je to što je rekla mnogo pametno.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 01:47 02.08.2013

Re: znak javascript:;

Tzv. Zlatno Pravilo: ko Ima zlato - određuje pravila.


He, he, čitamo Wizarda, ha

                                  

A kad smo već u kancelariji, evo i ovo:

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:49 02.08.2013

Re: znak

Хоћу да кажем да ја, понекад, покушавам да се расправљам не с циљем да победим у расправи -- као Фри, рецимо ;-) -- него да бих ствари боље разумео. Мислим да сам у оној дијагнози незналаштва као једног од кључних разлога наше пропасти поприлично у праву. Другде, уверен сам, грешим.

Mislim da u raspravi u kojoj ne želiš da pobediš mešaš babe i žabe.

Prvo, to što je Tadić ljubazan, nema nikakve veze s temom. I Vučić je ljubazan. Sreo sam ga nedavno i lepo smo se i ljubazno pozdravili.

Tema je nedovoljna količina, po tebi, stručnjaka na potrebnim mestima, kao i činjenica da ih je malo bilo, po tebi, i u prošlosti.

A moja je kontrateza da je Mirko Cvetković bio stručnjak i da je, po meni, bio jedini premijer, u poslednjih dvadesetak godina (od recimo Milke Planinc - znači više od dvadesetak...nema veze) koji je imao okvirnog pojma šta radi u kabinetu premijera. To, dakle, što se struke tiče. verovatno je u svakoj vladi bio bar po jedan ministar koji je vladao materijom u stručnom smislu...od Gordane Matković, pa redom...

Međutim, kad se pomene Mirko Cvetković svaka prosečna neznalica će sa omalovažavanjem da odmahne rukom...dok recimo pri pomeni nekog arhiidiota tipa Velje Ilića neće. (Na spisku idiota imam još osoba, ali to sad preskačem)

E sad, koliko je Cvetković, sa svojom strućnošću, mogao da bude uspešan među koalicionim partnerima koji su majstori u intrigama i prodaji magle, ali i u ucenama...koliko među "svojim" ministrima koji su takođe, često bili naduvene guzice i vajne veličine, veliko je pitanje...Takođe, onako nesnalažljiv i "dosadan" medijski, bio je laka meta za medije navikle da rade sa prevarantima sa kojima imaju čist račun i dugu ljubav...U takvim okolnostima, donositi zaključak o kvalitetu nečijem, u ovom slučaju Cvetkovićevom, vodi u grešku.


Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 01:57 02.08.2013

Re: znak

dok recimo pri pomeni nekog arhiidiota tipa Velje Ilića neće.


Pa jeste, ali Velja zna i da šutne i da pljesne, obaška da opsuje, sve "treatovi" koji se ovde primarno cene ;>

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:00 02.08.2013

Re: znak

Pa jeste, ali Velja zna i da šutne i da pljesne, obaška da opsuje, sve "treatovi" koji se ovde primarno cene ;>

U to ime, evo i stručnjaci se lagano vraćaju

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 02:00 02.08.2013

Re: znak

U takvim okolnostima, donositi zaključak o kvalitetu nečijem, u ovom slučaju Cvetkovićevom, vodi u grešku.


S druge strane, pitanje kvalitete, kada je Mr. C. u the pitanje, je dosta nebitno. Bitnije je pitanje "ŠTa je posle bilo?"

Pa bi mu čak i bila olakotna okolnsot da je nekvalitetan, možeš da rečeš - ma bolje nije ni mogao.

A šta važi za C, važi i za B, a A, obaška ☻☺☻
freehand freehand 02:14 02.08.2013

Re: znak

dali76
Nova doktorska teza na fakultetu “Mica Jovanovic”:A company logo as a FACTORS EFFECTING CONSUMER PREFERENCES IN AIRLINE INDUSTRY
Akcijed stare kompanije pale zbog novog znaka.
Putnici su zadovoljni uslugom, ali raddi novog amaterskog znaka, vise nece koristiti usluge Air Srbija.
Posle se pitam odkud njuzu bas tolika inspiracija.

I tako smo konačno došli do toga da je marketing u stvari šuplja priča, sa naglasnkom na vizuelnim komunikacijama i takozvanom brendiranju.
Ako bi to uspeo da objasniš makar nekoj od velikih avio kompanija - one bi sa tim otkrićem uštedele bogatstvo, a i ti bi, za očekivati je, bio više nego pristojno nagrađen.
Čoveče, slava je tvoja, ne oklevaj!
blogovatelj blogovatelj 02:15 02.08.2013

Re: znak

када ме јако љубазно поздравио, као да ме зна.


Mene je tako Toma Nikolić pozdravio daleke 1997. kada smo se mimoišli na vratima samoposluge u kragujevačkom prigradskom naselju Šumarice, usred leta, pri temperaturi vazduha oko četrdeset stepeni celzijusa.
Doduše, ja sam se prvi zablenuo u njega, nisam mogao da se setim odakle ga znam. Sve mi se po glavi motalo da je neki komšija, a da ja ne mogu da se setim koji. Primetio je da ga gledam i učtivo mi je nazvao dobar dan, ja mu učtivo odgovorio.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:30 02.08.2013

Re: znak

Mene je tako Toma Nikolić pozdravio daleke 1997. kada smo se mimoišli na vratima samoposluge u kragujevačkom prigradskom naselju Šumarice, usred leta, pri temperaturi vazduha oko četrdeset stepeni celzijusa.

uh dobro je, već sam pomislila da je onaj gore romantični zanos zarazan.
stefan.hauzer stefan.hauzer 02:47 02.08.2013

Re: znak

kontrateza da je Mirko Cvetković bio stručnjak i da je, po meni, bio jedini premijer, u poslednjih dvadesetak godina (od recimo Milke Planinc - znači više od dvadesetak...nema veze) koji je imao okvirnog pojma šta radi u kabinetu premijera



oprosti mi,Krle
...što sam prosečna neznalica:



Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 03:04 02.08.2013

Re: znak

Mene je tako Toma Nikolić pozdravio daleke 1997. kada smo se mimoišli na vratima samoposluge u kragujevačkom prigradskom naselju Šumarice, usred leta, pri temperaturi vazduha oko četrdeset stepeni celzijusa.
Doduše, ja sam se prvi zablenuo u njega, nisam mogao da se setim odakle ga znam. Sve mi se po glavi motalo da je neki komšija, a da ja ne mogu da se setim koji. Primetio je da ga gledam i učtivo mi je nazvao dobar dan, ja mu učtivo odgovorio.

Ja sam imao identično iskustvo, tamo negde 1993/4 sa Mirom Marković...Na Crvenom Krstu, bio neki sumrak, takođe je u trenutku nisam prepoznao, al mi se učinila poznatom. Dok sam izgovarao "Dobro veče" setio sam se ko je. Tad još, čini mi se, nije ostojao JUL, a Vulin je bio samo ljubitelj Azre.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana