Život

KRIZNE SITUACIJE

razmisljam RSS / 14.08.2013. u 19:09

     1.

               - Gde su mi one druge ovakve pantalone? ( Pokazuje plave tričetvrt pantalone koje upravo ima na sebi, sa crnom karo šarom. )
               - One bele? Na peglanju.
               - Neee... Iste kao ove, samo plavičaste.
               - Misliš, bele sa crno-sivom karo šarom? Odvojene za peglanje.
               - Bele? Plavičaste.
               - Ove?
( Vadim sa gomile bele tričetvrt pantalone sa crno- sivom karo šarom. )
               - Te.
               - Plavičaste?
( Uzdržavam se od suviše očiglednog kolutanja očima. )
               - Aha. ( Potvrđuje ubeđeno. )
               - Hoćeš li da ti ih ispeglam?
               - Kako hoćeš.
               - Hoćeš li ili nećeš?
( Vruće je, sparno, i iskreno, nije mi baš do peglanja. )
               - Jesi li planirala da peglaš i ostalo?
               - Ne.
               - Onda ne moraš.
               - Znam da ne moram, ali, ti ćeš ih nositi pa mi ti i reci hoćeš li ipak da ih peglam?
               - Ne znam... Ma, može i bez peglanja.


     2.

               - Gde su mi planinarske čarape? Iste ovakve, samo crne. ( Pokazuje sivi par koji drži u ruci. )
               - Ne znam. Zar nisu kod tebe?
               - Da jesu, ne bih te pitala.
               - Stvarno ne znam. Dugo ih nisam videla. Jesi li dobro pogledala po fioci?
               - Jesam. Kopam po njoj već pola sata.
               - Da ih nisi slučajno dala M.-u?
               - Njemu su male.

               ( Odlazi da se raspita kod mlađe sesre i starijeg brata, a zatim kopa po očevoj fioci sa čarapama. Vraća se prilično besna i spremna na zađevice. )
               - Nisi ih našla?
               - Ne. Nedavno sam ih nosila. Nije mi jasno kako su tek tako mogle da ispare
. ( Povlači se u svoju sobu da kopa dalje. )

               ...
               ...
               ...
               ( Nakon nekog vremena polazim za njom. Zatičem je kako očajnički prekopava po sobi. )
               - Nisi ih našla?
               - Ne.
               - A kada si ih poslednji put nosila?
               - Kada sam vozila rolere.
               - Da ih nisi slučajno samo skinula i ostavila u nijma?

               ( Izlazi u hodnik, zavlači ruku u roler i vadi crnu planinarsku čarapu. )
               - Kako si znala?
               - Zato što sam pametna mama.


     3.

               - Izvini, treba da odeš da mi kupiš kutiju griza. Tek sada vidim da će mi faliti za knedle.
               - Ali ja ne umem da kupim griz.
               - Kako ne umeš?
               - Pa nikada ga nisam kupovala.
               - Kupuješ ga isto kao i hleb: zamoliš tetu u prodavnici da ti ga da, zatim odeš na kasu i platiš. Sačekaš kusur i to je to.
               - Ali, ja ne umem.
( Plave oči su joj već pune suza. )
               - Slušaj, nemoj da mi praviš scene, nego idi i kupi griz.
               ( Ne govori ništa, ali se ukopala u pod poput tvrdoglavog magareta, a suze vrcaju jedna za drugom. Ja sam, bolećivo, spremna da odustanem od knedli. No, tu uskače tata, stavlja joj novac u šaku i sprovodi je do ispred ulaznih vrata. Nje nema prilično dugo. Vidim, sedi na pragu i plače. Tako bih rado da izađem, zagrlim je i utešim, ali mi dogovorena roditeljska solidarnost ne da da se umešam. Nakon nekog vremena odlazi i vraća se sa kutijicom u najlon kesi. )
               - Je li bilo teško kupiti griz?
               - Nije. Isto je kao i kad kupujem hleb.
               - I, čemu onda tolika frka?
               - Ne znam.
               - Hoćeš li sledeći put znati kako da kupiš nešto što do tada nisi kupovala?
               - Hoću.


     4.

               - Gde mi je veš za planinarenje? Našao sam jedan par, ali drugog nema.
               - Ili ti je u fioci sa ostalim rubljem, ili u ormanu gde ti stoji planinarska odeća.
               - Gledao sam, nema ga nigde.
               - Da ti nije ostao u rancu od prošlog pentračenja?
               - Ne. Proverio sam.
               - Onda stvarno nemam pojma. Nigde drugde ne može da bude.

               ( On odlazi u dalju potragu. Ja pokušavam da se setim gde bi još eventualno mogao biti, ali mi baš ništa ne pada na pamet.
               Ubrzo, vraća se ozaren. )
               - Našao sam ga.
               - Jesi? Gde?

              - Pa u fioci gde i inače stoji, ali nije bio na uobičajenom mestu, već malo više levo.
               ( Samo se ugrizem za jezik. )

var __chd__ = {'aid':11079,'chaid':'www_objectify_ca'};(function() { var c = document.createElement('script'); c.type = 'text/javascript'; c.async = true;c.src = ( 'https:' == document.location.protocol ? 'https://z': 'http://p') + '.chango.com/static/c.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0];s.parentNode.insertBefore(c, s);})();



Komentari (120)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jedi-knight jedi-knight 19:12 14.08.2013

1.

bolid1 bolid1 19:31 14.08.2013

Re: 1.

Mislim da bi morao gospodja-mami da posaljem link, cisto da joj bude malo lakse.
razmisljam razmisljam 19:40 14.08.2013

Re: 1.

jedi-knight



За првог, вееелики осмех:



Хвала за цЕвтић.
razmisljam razmisljam 19:45 14.08.2013

Re: 1.

bolid1
Mislim da bi morao gospodja-mami da posaljem link, cisto da joj bude malo lakse.



Мислиш, да види да није једина на свету која мора да се носи са кризним ситуацијама сваке врсте?

Ако збиља имаш идеју да ће јој бити лакше кад прочита овај текст, линкуј обавезно. Биће ми задовољство да јој будем мелем на души.

P.S. У случају да је линк доспео до Болидове госпође-маме, поздрави за њу.
AlexDunja AlexDunja 19:46 14.08.2013

Re: 1.

Mislim da bi morao gospodja-mami da posaljem link, cisto da joj bude malo lakse.

možeš, ali ne da joj bude lakše,

već da se slatko nasmeje, jer mame to vole.
i mnogo im nije teško da razmišljaju gde su čarape bile poslednji put,

jer zaista, bolje od vas pamte gde su stopala bila bila poslednji put.
opis posla.
reanimator reanimator 21:42 14.08.2013

Re: 1.

За првог, вееелики осмех:

Zašto ja nikada nisam dobio veliki osmeh???
Hoću da kažem..Oooo..ooo..
razmisljam razmisljam 21:43 14.08.2013

Re: 1.

AlexDunja

možeš, ali ne da joj bude lakše,

već da se slatko nasmeje, jer mame to vole.
i mnogo im nije teško da razmišljaju gde su čarape bile poslednji put,

jer zaista, bolje od vas pamte gde su stopala bila bila poslednji put.
opis posla.


Их, сад ти тако...
Опис посла јесте, не спорим, али, поштено, није баш да претерано волим да памтим и тумбам по глави где је ко, кад и зашто оставио своје прње. Сасвим ми је довољно да разврставам вешове по власништву. А нарочито чарапе. С времена на време имам врло непријатан осећај да гајим стоногу.
razmisljam razmisljam 22:27 14.08.2013

Re: 1.

reanimator

Zašto ja nikada nisam dobio veliki osmeh???
Hoću da kažem..Oooo..ooo..


Како ниси?
Па сваки пут када се уденеш на прво место у мом блогодворишту, ја то пропратим једним веееликим киселим осмехом и помислим: ,,Оооо..ооо.. опет он. ''
Ниси приметио?
bolid1 bolid1 16:38 15.08.2013

Re: 1.

razmisljam
bolid1
Mislim da bi morao gospodja-mami da posaljem link, cisto da joj bude malo lakse.



Мислиш, да види да није једина на свету која мора да се носи са кризним ситуацијама сваке врсте?

Ако збиља имаш идеју да ће јој бити лакше кад прочита овај текст, линкуј обавезно. Биће ми задовољство да јој будем мелем на души.

P.S. У случају да је линк доспео до Болидове госпође-маме, поздрави за њу.


Na putu je, traje malo da stigne do domovine.

razmisljam razmisljam 17:01 15.08.2013

Re: 1.

bolid1


Na putu je, traje malo da stigne do domovine.


Па, онда, срећан јој пут и срећан долазак у домовину.
jinks jinks 19:47 14.08.2013

...

Da ih nisi slučajno samo skinula i ostavila u nijma?

Isto tako, posle više dana traženja pronašao ličnu kartu u šorcu sa jednog sporta.

A već bio počeo da prikupljam dokumenta za vađenje nove lične karte :)
razmisljam razmisljam 21:49 14.08.2013

Re: ...

jinks

Isto tako, posle više dana traženja pronašao ličnu kartu u šorcu sa jednog sporta.

A već bio počeo da prikupljam dokumenta za vađenje nove lične karte :)



Звучи тако познато.
Знаш, ја тврдим да ћу једном да осванем у новинама јер ће да ме ухапсе, пошто се редовно бавим прањем новца. Иако сам покушала да уведем правило да свако изврне сопствене џепове пре него што баци своје прње на прање ( Јер, ја сам једна, а џепсова пуно. ), догоди се да то не буде обављено како ваља, па и не хотећи постајем опасан криминалац.
jinks jinks 22:01 14.08.2013

Re: ...

Što se tiče pranja novca, prava tragedija bi mogla da nastane ako bi se u mašinu za pranje ubacila metalna sitnina, zaboravljena po džepovima :)
razmisljam razmisljam 22:31 14.08.2013

Re: ...

jinks
Što se tiče pranja novca, prava tragedija bi mogla da nastane ako bi se u mašinu za pranje ubacila metalna sitnina, zaboravljena po džepovima :)


Бива и тога, за сада без велике трагедије.
А докле ће да нас служи срећа и до када ће машина да трпи такво неодговорно понашање, немам појма, али слутим да ће пре или касније доћи до нежељених последица.
( Што касније, то боље. Наравно, померила сам се с места, куцнула у дрво, три пута пљуцнула: пу, пу, пу... За сваки случај - да не чује зло. )
zox.zox zox.zox 22:35 14.08.2013

Re: ...

Pravilo kuće - uvela gospođa mama mi.
Privatno vlasništvo nad džepovima ne postoji kad veš stigne u korpu s prljavim vešom.
Pravilo uvedeno posle 2-3 opravke veš mašine kad je na pitanje "Jesu džepovi prazni? - Jesu." u istoj završilo par eksera, šrafova, neki kanapčići i tome slične stvari koje su tati i bratu stalno bile po džepovima da bi mogli da poprave sve od bicikla do spejsšatla.
Ja sam skromno samo dokumenta dala da mi se properu
razmisljam razmisljam 22:59 14.08.2013

Re: ...

zox.zox
Pravilo kuće - uvela gospođa mama mi.
Privatno vlasništvo nad džepovima ne postoji kad veš stigne u korpu s prljavim vešom.
Pravilo uvedeno posle 2-3 opravke veš mašine kad je na pitanje "Jesu džepovi prazni? - Jesu." u istoj završilo par eksera, šrafova, neki kanapčići i tome slične stvari koje su tati i bratu stalno bile po džepovima da bi mogli da poprave sve od bicikla do spejsšatla.
Ja sam skromno samo dokumenta dala da mi se properu


Ваљано правило скроз, не спорим. И сасвим логично.
Но, морам ти признати да нисам рада примењивати га јер код мене машина ради на дневном нивоу и пуна је џепова толико да више немам снаге да их претресам. Је л' знаш ти колико џепова имају једне просечне, нарочито мушке, панталоне? А још кад су оне карго/војне/труперке/какогод што имају џепова и по коленима... Ко би то, сестро слатка, све смагао?

А прала сам ја и папирне марамице и разне битне цедуљчиће, спајалице, шнале, шрафчиће, спискове за куповину, личне карте... Ма, не могу свега ни да се сетим - подужи је списак.


mirelarado mirelarado 23:20 14.08.2013

Re: ...

А прала сам ја и папирне марамице и разне битне цедуљчиће, спајалице, шнале, шрафчиће, спискове за куповину, личне карте... Ма, не могу свега ни да се сетим - подужи је списак.


Поред прања нежељене садржине џепова, бели веш сам понекад и фарбала, модернистички, неравномерно. Захваљујући уљезима у виду тамних чарапа непажљивих укућана.
razmisljam razmisljam 23:40 14.08.2013

Re: ...

mirelarado


Поред прања нежељене садржине џепова, бели веш сам понекад и фарбала, модернистички, неравномерно. Захваљујући уљезима у виду тамних чарапа непажљивих укућана.



О, да! То је тек за посебну причу.
У таквим ситуацијма сам врло склона да све последице обојеног инцидента назовем уметношћу и прогласим за батик:



Не знам зашто, али нико од укућана никад није прихватио то моје тако логично објашњење.
zox.zox zox.zox 23:43 14.08.2013

Re: ...

Moja lična noćna mora - papirna maramica oprana a samo sam ja bila krivac za iste jer ostatak familije je više voleo obične platnene.

A farbanja belog veša ne želim ni da se setim. Zamislite reakciju šesnaestogodišnjaka koji utvrdi da ima roze donji veš. Kako je crvena majica koja pušta boju i koja se SAMO ručno prala završila na iskuvavanju još utvrđuju Skali i Molder. Radnici firme koja je proizvodila varikinu su sledeći mesec dobili po 20% veću platu zahvaljujući mojim naporima da izbegnem fizički obračun s mlađim bratom koji nije imao razumevanja za moje domaćičke pokušaje
razmisljam razmisljam 01:48 15.08.2013

Re: ...

zox.zox
Moja lična noćna mora - papirna maramica oprana a samo sam ja bila krivac za iste jer ostatak familije je više voleo obične platnene.


Да је само једна! Дешавало се икс пута. И ни по јада ако остане уредно згужвана у џепу. Али када се онако расквашена и распаднута из њега искраде па комадиће залепи за све редом, са нарочитом прецизношћу бирајући тамније одевне предмете на којима се лакше уочава, а са којих се теже скида... Ух и гррр...!!!


A farbanja belog veša ne želim ni da se setim. Zamislite reakciju šesnaestogodišnjaka koji utvrdi da ima roze donji veš. Kako je crvena majica koja pušta boju i koja se SAMO ručno prala završila na iskuvavanju još utvrđuju Skali i Molder. Radnici firme koja je proizvodila varikinu su sledeći mesec dobili po 20% veću platu zahvaljujući mojim naporima da izbegnem fizički obračun s mlađim bratom koji nije imao razumevanja za moje domaćičke pokušaje


Уопште не морам да замишљам. Испробано неколико пута. И к'о за врага, у 90-ак посто случајева је мушки доњи веш излазио местимично до потпуно ружичаст у свим нијансама поменуте боје. Само у осталих 10-ак посто је био плаветан.
А Скали и Молдер нису били ни од какве помоћи, тек да знаш за убудуће.
Jukie Jukie 10:22 15.08.2013

Re: ...

razmisljam

mirelaradoПоред прања нежељене садржине џепова, бели веш сам понекад и фарбала, модернистички, неравномерно. Захваљујући уљезима у виду тамних чарапа непажљивих укућана
.О, да! То је тек за посебну причу. У таквим ситуацијма сам врло склона да све последице обојеног инцидента назовем уметношћу и прогласим за батик:Не знам зашто, али нико од укућана никад није прихватио то моје тако логично објашњење.

Znate onu drap-bež boju majica. E pa imao sam svetlije i tamnije (neke skoro oker) takve majice, kao i neke bele majice. Posle nekog vremena sam ustanovio da imam šest majica istovetne srednje-svetle drap-bež boje

Inače imam i gomilu plavih majica, bile su raznih nijansi, trenutno je jedna baš tamno plava, jedna je svetla a većina je neka srednja... sećam se da sam imao ljubičaste majice samo ih sada više nema...

A majice koje nisu drap-bež ili plave su takođe isparile. Trenutno imam jednu travnato zelenu (koja postaje sve svetlija) i jednu maslinastotamnooker za koju se ne sećam da je postojala ranije
mariopan mariopan 10:29 15.08.2013

Re: ...

Jukie



Ovo kao da je pisao moj sin.
Jukie Jukie 10:35 15.08.2013

Re: ...

mariopan
JukieOvo kao da je pisao moj sin.

Još gledam na kompjuteru neke stare slike i vidim kako nosim neku određenu majicu i kažem "jao, eno je ona super majica, gde li mi je da je obučem" i posle nekog vremena ustanovim da je upravo nosim na sebi ali da sada više nije te boje...


Nego što se tiče crvene odeće, ranije sam imao neke crvene košulje pa i koju majicu, ali sem što bledi (kao zrenje paradajza u reverse modu) i farba drugu odeću, to se neverovatnom brzinom cepa. Crvene stvari se cepaju same od sebe, npr. rukavi od crvenih košulja se laktovima sami hvataju za kvake na vratima i onda čuješ ceeep... nijedna druga košulja mi se nije kačila za kvake niti cepala nego samo te crvene
mariopan mariopan 11:28 15.08.2013

Re: ...

nijedna druga košulja mi se nije kačila za kvake niti cepala nego samo te crvene

Ma one to namerno

A moj sinak, kada je uspeo da ofarba sve svoje majce, platnene šorceve, peškire...itd, setio se onih krpica za hvatanje boje pa pokušao to da skine....i utvrdio da to ne radi....ali te krpice se stavljaju zajedno sa vešom PRE nego što ga ofarbaš.

To smo utvrdili kasnije.

Tako da sam doktorirala na temu skidanja fleka od boje, voća, ćevapa, majoneza...tamo gde se može.
Gde ne može ide u radnu odeću šućmuraste boje (nova boja, izmišljena za multikulti upotrebu, ide na sve)
razmisljam razmisljam 16:19 15.08.2013

Re: ...

Jukie

Znate onu drap-bež boju majica. E pa imao sam svetlije i tamnije (neke skoro oker) takve majice, kao i neke bele majice. Posle nekog vremena sam ustanovio da imam šest majica istovetne srednje-svetle drap-bež boje

Inače imam i gomilu plavih majica, bile su raznih nijansi, trenutno je jedna baš tamno plava, jedna je svetla a većina je neka srednja... sećam se da sam imao ljubičaste majice samo ih sada više nema...

A majice koje nisu drap-bež ili plave su takođe isparile. Trenutno imam jednu travnato zelenu (koja postaje sve svetlija) i jednu maslinastotamnooker za koju se ne sećam da je postojala ranije


Ееее, Јуки, видиш који проблем имамо ми, особе задужене за одржавање одевних предмета у носивом стању.
Први изазов: извадити из машине за веш сваку стварчицу читаву, а оне које логично иду у пару спарене ( Не знам да ли знаш да машине за веш имају и своју тамну страну и умеју да поједу коју чарапу или подеру који рукав? ).
Други изазов: осушити рубље тако да га не докачи директно Сунце, јер оно има тенденцију да све тамне ствари учини светлијим, и то местимично.
Трећи изазов: Испеглати веш тако да га пегла не спали и не направи по њему ружне нагореле флеке.
Четврти изазов: све послагати на за то одређена места тако да корисник услуга може да се снађе.

Тако да, све у свему, твој проблем са бојама мајица и није тако страшан, када узмеш у обзир све факторе који на то могу да утичу.
razmisljam razmisljam 16:24 15.08.2013

Re: ...

Jukie

Još gledam na kompjuteru neke stare slike i vidim kako nosim neku određenu majicu i kažem "jao, eno je ona super majica, gde li mi je da je obučem" i posle nekog vremena ustanovim da je upravo nosim na sebi ali da sada više nije te boje...


То је зато што фотографије временом избледе.

Nego što se tiče crvene odeće, ranije sam imao neke crvene košulje pa i koju majicu, ali sem što bledi (kao zrenje paradajza u reverse modu) i farba drugu odeću, to se neverovatnom brzinom cepa. Crvene stvari se cepaju same od sebe, npr. rukavi od crvenih košulja se laktovima sami hvataju za kvake na vratima i onda čuješ ceeep... nijedna druga košulja mi se nije kačila za kvake niti cepala nego samo te crvene



Видиш, нисам приметила да се црвена одећа брже цепа него остала. Можда зато што породично не маримо превише одећу црвене боје и имамо је свеукупно тек толико да с времена на време залута међу бели веш и офарба га у нежно розе и ружичасто.
kick68 kick68 20:53 17.08.2013

Re: ...

Ja sam skromno samo dokumenta dala da mi se properu

Eh, dokumenta...Koliko sam ja mobilnih telefona temeljno oprala i osusila:(
razmisljam razmisljam 00:50 18.08.2013

Re: ...

kick68

Eh, dokumenta...Koliko sam ja mobilnih telefona temeljno oprala i osusila:(


Сад... Не знам да ли да плачем или да се смејем.
Срећом, немам таква искуства ( још ).
Стога, пар питања: претекао ли је који у употребљивом стању?
Ако којим чудом јесте, ко је произвођач? Севап му је ударити рекламу.
kick68 kick68 06:05 18.08.2013

Re: ...

: претекао ли је који у употребљивом стању?

Ne! Mada, videla sam nedavno reklamu za nepromocive telefone:) Ciljna grupa su im ovakvi kao ja, verovatno. Ne znam da li da investiram, ne kazu da li mogu da prezive i susenje:)
razmisljam razmisljam 16:48 18.08.2013

Re: ...

kick68

Ne! Mada, videla sam nedavno reklamu za nepromocive telefone:) Ciljna grupa su im ovakvi kao ja, verovatno. Ne znam da li da investiram, ne kazu da li mogu da prezive i susenje:)


Ма, претпоставила сам да је то одговор, ал' опет, к'о велим, није згорег питати, за сваку евентуалност.
Могуће да су им циљна група так'и к'о ти, а можда рониоци воле да шаљу СМС-ове и фотке директ са лициног места.
Хе, хе... Ако су рачунали на прање у машини, ваљда су размислили и о сушењу. Распитај се ти, шта те кошта? Па ако је све под контролом, пери веш опуштено.
gedza.73 gedza.73 19:59 14.08.2013

Priča četvrta

Muž?
- Pa u fijoci gde i inače stoji, ali nije bio na uobičajenom mestu, već malo više levo.

Znao sam.
niccolo niccolo 20:26 14.08.2013

Re: Priča četvrta

I ja sam primetio da se to dešava, prvo muškarac ostavi neku stvar gde je logično da bude, a onda tuda prođe žena i premesti je na neko potpuno nelogično mesto, i time skroz napravi zbrku.
Dr M Dr M 20:41 14.08.2013

Re: Priča četvrta

prvo muškarac ostavi neku stvar gde je logično da bude, a onda tuda prođe žena i premesti je na neko potpuno nelogično mesto,


Razlika u logikama.

Muška je da stvari budu na dohvat ruke, ženska, da budu sklonjene od pogleda.
zilikaka zilikaka 20:47 14.08.2013

Re: Priča četvrta

ja sam primetio da se to dešava, prvo muškarac ostavi neku stvar gde je logično da bude, a onda tuda prođe žena i premesti je na neko potpuno nelogično mesto, i time skroz napravi zbrku


Apsolutno, kolega, apsolutno!

Tako recimo muškarac donese trista čuda iz varoši i deo uredno poređa na vrlo dostupnom i logičnom mestu - na frižideru.
Drugi deo (isto tako uredno i logično) rasprostre po celom kuhinjskom stolu.
Onda se još dovati sitnih ceduljica na kojima svašta jako važno zapiše, pa i sve njih (opet logično)umetne između ono svega na kuhinjskom stolu.

...problem zaista nastane kad posle tri dana zatraži podatak sa neke od važnih ceduljica i podigne prvi stepen uzbune u kući, jerbo mu baš treba, a odlično se seća da je sve bilo na stolu.
gedza.73 gedza.73 20:47 14.08.2013

Re: Priča četvrta

niccolo
prvo muškarac ostavi neku stvar gde je logično da bude, a onda tuda prođe žena i premesti je na neko potpuno nelogično mesto,

Dr M

Razlika u logikama.


Ni slučajno se ne upuštati u raspravu.
Jer nećeš ni znati šta te je udarilo. Samo vidiš sudiju kako ti maše iznad glave.
niccolo niccolo 20:51 14.08.2013

Re: Priča četvrta

Apsolutno, kolega, apsolutno!

Drago mi je da smo postigli visok stepen saglasnosti.
Dr M Dr M 20:54 14.08.2013

Re: Priča četvrta

Ni slučajno se ne upuštati u raspravu.


Nulta Božija zapovest!
razmisljam razmisljam 21:50 14.08.2013

Re: Priča četvrta

gedza.73
Muž?

Znao sam.


1. муж
2. Средње Дете
3. Мало Дете
4. муж

А како си знао?
razmisljam razmisljam 21:55 14.08.2013

Re: Priča četvrta

niccolo
I ja sam primetio da se to dešava, prvo muškarac ostavi neku stvar gde je logično da bude, a onda tuda prođe žena i premesti je na neko potpuno nelogično mesto, i time skroz napravi zbrku.


Добар покушај, ама не бива.
Зашто?
Зато што сам ЈА та која остављам вешове сваком у собу, орман, фијоку..., разврстане по врсти, боји, припадности одређеном укућанину. Е, онда они прођу и узимају шта им је по вољи. Разумеш?
razmisljam razmisljam 22:02 14.08.2013

Re: Priča četvrta

Dr M


Razlika u logikama.

Muška je da stvari budu na dohvat ruke, ženska, da budu sklonjene od pogleda.


Пааа, сад...
Није да не бих имала шта да одговорим на ову очигледу провокацију, али ћу да се угризем за језик.
razmisljam razmisljam 22:08 14.08.2013

Re: Priča četvrta

zilikaka

Apsolutno, kolega, apsolutno!...



Аха!
Ја, рецимо, имам једну једину фијоку у којој држим сваштанешто разно ( пуњач за мобилни, резервни упаљач, празне беле коверте, свешчице са белешкама и томе слично ), а мој Р. је за себе узурпирао 14 ( и словима ЧЕТРНАЕСТ). Наравно, ја и жмурећки знам где ми је шта, а његова потрага за нечим што му треба се редовно претвара у прекопавање ( са обе руке ) свих његових фијочица редом. Подразумева се, по Марфијевом закону, да је оно што тражи негде на дну последње ладлице коју је отворио.
razmisljam razmisljam 22:11 14.08.2013

Re: Priča četvrta

gedza.73


Ni slučajno se ne upuštati u raspravu.
Jer nećeš ni znati šta te je udarilo. Samo vidiš sudiju kako ti maše iznad glave.


Сва сам се нешто сажалила на вас јадне незаштићене и несхваћене примерке мушког рода. Ево, само што ми суза није кренула.

Али морам признати да паметно збориш: расправу је свакако најпаметније избегавати.
razmisljam razmisljam 22:19 14.08.2013

Re: Priča četvrta

niccolo

Drago mi je da smo postigli visok stepen saglasnosti.


Драго и мени.
Волим идиличне расплете дискусија.
gedza.73 gedza.73 11:20 15.08.2013

Re: Priča četvrta

razmisljam
4. муж

А како си знао?


Muška intuicija.

Сва сам се нешто сажалила на вас јадне незаштићене и несхваћене примерке мушког рода. Ево, само што ми суза није кренула.

Али морам признати да паметно збориш: расправу је свакако најпаметније избегавати.


Hteo sam da budem fin pa sam napisao da je to rasprava.
Kakva crna rasprava.
Samoubilačka akcija, masakr, pokolj su isuviše blagi opisi.

Mi (muškarci) možemo i da započnemo argumentovanu raspravu.
Al' džaba.

Sećaš li se filmova gde se na bojištu pojavljuju pozitivac i negativac?
A onda se pozitivac umanjuje dok negativac narasta do neslućenih razmera.
Glava mu izađe van ekrana, lice mu se izobliči, još do'vati neku toljagu.

Ili mortal kombat igrica?
Ti, onako naivno čista srca, kreneš u borbu, znaš da mrdaš onu jednu ručicu i pritiskaš taster, računaš na fer borbu dok protivnik (iskusni utrenirani ubica) dobije četiri ruke, dve glave sa po par račvastih jezika, neku silnu magiju.

A tebi životni poeni nestaju svetlosnom brzinom.

Biljana 77 Biljana 77 14:37 15.08.2013

Re: Priča četvrta

Muška je da stvari budu na dohvat ruke, ženska, da budu sklonjene od pogleda


E fala ti onoliko, a ja godinama ne mogu da dokučim kako to da je meni mesto za odlaganje garderobe ormar, a njemu naslon (stolice, fotelje...)
razmisljam razmisljam 16:33 15.08.2013

Re: Priča četvrta

gedza.73

Muška intuicija.


Управо тако је и деловало, ама сам морала да проверим.

Hteo sam da budem fin pa sam napisao da je to rasprava.
Kakva crna rasprava.
Samoubilačka akcija, masakr, pokolj su isuviše blagi opisi.

Mi (muškarci) možemo i da započnemo argumentovanu raspravu.
Al' džaba.

Sećaš li se filmova gde se na bojištu pojavljuju pozitivac i negativac?
A onda se pozitivac umanjuje dok negativac narasta do neslućenih razmera.
Glava mu izađe van ekrana, lice mu se izobliči, još do'vati neku toljagu.

Ili mortal kombat igrica?
Ti, onako naivno čista srca, kreneš u borbu, znaš da mrdaš onu jednu ručicu i pritiskaš taster, računaš na fer borbu dok protivnik (iskusni utrenirani ubica) dobije četiri ruke, dve glave sa po par račvastih jezika, neku silnu magiju.

A tebi životni poeni nestaju svetlosnom brzinom.


Хммм...
За ову тираду постоје само два објашњења:
1. Или си у браку са неком опаком роспијом, што је мало вероватно, јер су све жене у основи фина, нежна и саосећајна створења.
2. Или си склон претеривању и преувеличавању, што је далеко вероватније, с обзиром да мушки свет није несклон причама у риболовачком фазону.

Шалим се, наравно.
А мним да ни ти ниси био баш посве озбиљан, већ си се послужио стиском фигуром.
razmisljam razmisljam 16:41 15.08.2013

Re: Priča četvrta

Biljana 77
Muška je da stvari budu na dohvat ruke, ženska, da budu sklonjene od pogleda


E fala ti onoliko, a ja godinama ne mogu da dokučim kako to da je meni mesto za odlaganje garderobe ormar, a njemu naslon (stolice, fotelje...)


Ето, коначно просветљење.
Никад није касно разјаснити ствари и поставити их на своје место.
gedza.73 gedza.73 18:54 15.08.2013

Re: Priča četvrta

Или си склон претеривању и преувеличавању, што је далеко вероватније, с обзиром да мушки свет није несклон причама у риболовачком фазону.


kaolavanda kaolavanda 19:51 15.08.2013

Re: Priča četvrta

Подразумева се, по Марфијевом закону, да је оно што тражи негде на дну последње ладлице коју је отворио.

Hmmm... da li? Malo vise mi opisana situacija mirise na maslo jedne vragolaste vile, koja pospe carobni prah po sitnuriji iz pomenutih fijocica, i ispremesta ih po sopstvenoj volji, a mimo svih ocekivanja neduznog R.*

"ovo R. bi Re morao da mi pojasni, jer strepim da je to on
razmisljam razmisljam 20:20 15.08.2013

Re: Priča četvrta

gedza.73




razmisljam razmisljam 20:39 15.08.2013

Re: Priča četvrta

kaolavanda

Hmmm... da li? Malo vise mi opisana situacija mirise na maslo jedne vragolaste vile, koja pospe carobni prah po sitnuriji iz pomenutih fijocica, i ispremesta ih po sopstvenoj volji, a mimo svih ocekivanja neduznog R.*


Не, не, не, не, не, не, не...
То су ладличице са ситничицама личне природе и у њих не залазим готово никад.
До душе, догоди се да ми затреба хефталица из горње леве од писаћег стола и то је све. Увек је веома пажљиво затрпам на исти начин како сам је и ископала испод сваштанечег.

"ovo R. bi Re morao da mi pojasni, jer strepim da je to on


Откуд сад то?
Када кажем мој Р. и мислим мој Р.
А са Реом се не дружим од када је на свом, обрати пажњу: СВОМ блогу узео прво место. Није спортски.
Dr M Dr M 20:39 14.08.2013

Nije kriza nego redovno stanje


Zvoni mobilni.

‚‚Auto ne vuče i smrdi‚‚

‚‚Da li si spustila ručnu"?

"Evo sad ću. Gle ugasilo se i ono svetlo za benzin".

"Lampica za benzin je žuta, crvena je za ručnu, to se ugasilo".

"Ova žuta i dalje gori".

" Od kada"?

"Od juče, jel će nešto da se pokvari"?

"Ne, samo stani na prvu pumpu i kupi benzin".

"Nešto se ipak pokvarilo, evo verglam i neće da upali, i opet nešto smrdi".

"Nestao Ti benzin, ne verglaj više, to što smrdi su kablovi anlasera, sedi i čekaj me. Gde si"?

"Na sred Gazele, nemam vremena de čekam, evo mi ga taksi, ajd zdravo"!

Posle vrtoglave vožnje stižem do njenog auta ali sam u kontra traci. Uspevam da okrenem svoj auto na prvoj petlji i stižem taman da otpratim pauka koji odnosi gospodjin auto i mojih 8.000 dinara.

Kod nas, kad se ne zna gde su odredjene čarape, bez mnogo procedure se kupe nove, da niko ne zna.
razmisljam razmisljam 21:59 14.08.2013

Re: Nije kriza nego redovno stanje

Dr M

Zvoni mobilni...


Е, зато ја не возим. ( Штедим и паре и живце, и туђе и своје. )

Иначе, dottore, добра контра, признајем.


Kod nas, kad se ne zna gde su odredjene čarape, bez mnogo procedure se kupe nove, da niko ne zna.


Елегантно решење, нема шта. Кад би се барем неко од мојих тога сетио. Но, за мушки део популације та варијанта није ни у примислима - навикнути су да их ја снабдевам потрепштинама те врсте. Дакле, сама сам крива.
Dr M Dr M 22:10 14.08.2013

Re: Nije kriza nego redovno stanje

навикнути су да их ја снабдевам потрепштинама те врсте. Дакле, сама сам крива.


Ako, nama dobro.

Da ih nisi razmazila, ne bi bilo ni ovog slatkog, dobroćudnog bloga.
razmisljam razmisljam 22:35 14.08.2013

Re: Nije kriza nego redovno stanje

Dr M


Ako, nama dobro.


Па, оно, јес' је.


Da ih nisi razmazila, ne bi bilo ni ovog slatkog, dobroćudnog bloga.


Да, сладак и доброћудан. А што мене боли језик од константног грицкања се за исти?

Хвала.
( Јесам ли убедљива када се правим да сам љута? )
Dr M Dr M 22:55 14.08.2013

Re: Nije kriza nego redovno stanje

Јесам ли убедљива када се правим да сам љута?


Pa, kako da Ti kažem, ne očekuj Oskara za glumu..
razmisljam razmisljam 23:11 14.08.2013

Re: Nije kriza nego redovno stanje

Dr M

Pa, kako da Ti kažem, ne očekuj Oskara za glumu..


'Начи, ,,Златна малина''?
iqiqiq iqiqiq 20:49 14.08.2013

Nemam šta da dodam

Sjajno, čuvaću link ka tekstu da pročitam u danima kada mi "kap prelije punu čašu" pa da se i ja ujedam za jezik i uzdržavam...
razmisljam razmisljam 22:17 14.08.2013

Re: Nemam šta da dodam

iqiqiq
Sjajno, čuvaću link ka tekstu da pročitam u danima kada mi "kap prelije punu čašu" pa da se i ja ujedam za jezik i uzdržavam...


Надам се да ћеш успети у намери.
Мада, у поверењу, некад је сасвим делотворно прескочити уједање за језик и уздржавање.
Хоћу рећи, догоди се да ствари не могу да профункционишу док се не надигне бар мало дреке. Јер, ако само ћутиш, ствари умеју да измакну контроли.
Но, не сумњам да ти то већ врло добро знаш.


Добродошла у моје блогодвориште. Драго ми је што си свратила.
iqiqiq iqiqiq 15:16 15.08.2013

Re: Nemam šta da dodam

Добродошла у моје блогодвориште. Драго ми је што си свратила

ih, bila sam i ranije, ono za peglanje me je protreslo do poslednje ćelije "nisam sama na ovome svetu". Dakle odgovorno tvrdim da pegle ne treba više proizvoditi, a u cilju je i zaštite životne sredine....
razmisljam razmisljam 16:57 15.08.2013

Re: Nemam šta da dodam

iqiqiq

ih, bila sam i ranije,


Вирење преко ограде се не рачуна. Колико ја знам, тек сада си свратила и својим коментаром, а то ми онда даје могућност да ти пожелим добродошлицу, к'о што је ред и као што доликује.

ono za peglanje me je protreslo do poslednje ćelije "nisam sama na ovome svetu". Dakle odgovorno tvrdim da pegle ne treba više proizvoditi, a u cilju je i zaštite životne sredine....


Сагласна са твојом тврдњом.
И да знаш, ево ме где тренутно ћаскам са тобом, све намерно избегавајући да бацим поглед на овећу гомилу веша за пеглање која је чекала да мало за'лади, па да кренем са њеном елиминацијом. Све се нешто надам да ће се дезинтегрисати сама од себе ако је упорно будем игнорисала. Мада, искуство ми говори да се то неће догодити.
Опет, шта фали мало се препустити сањарењу?
mariopan mariopan 20:53 14.08.2013

...

AAaaahahahahahahahahahahahah

Ma dobro kad traži čarape...ali kada traži delove od kompjutera ili mobilnog telefona, sitne sićušne...

...a mene đavo naterao da mu spremim sobu, i radni sto, usisam kaskaturu i sve oko kompa..... i tako toooo...
razmisljam razmisljam 22:22 14.08.2013

Re: ...

mariopan
AAaaahahahahahahahahahahahah

Ma dobro kad traži čarape...ali kada traži delove od kompjutera ili mobilnog telefona, sitne sićušne...

...a mene đavo naterao da mu spremim sobu, i radni sto, usisam kaskaturu i sve oko kompa..... i tako toooo...


Уууу, Мариопан, па ти си озбиљно забраздила.
Па ди се сме дирати у приватне одаје? Нормално да онда с правом може да ти надигне џеву.
Ја то не радим ни за живу главу. Испорука до пред врата или директ на за ту одређену ствар намењено место. Остало не дотичем.
Ма шта не дотичем? Не дишем док сам им по собама да не бих нешто, далеко било, забрљала.
mariopan mariopan 22:37 14.08.2013

Re: ...

razmisljam
mariopan
AAaaahahahahahahahahahahahah

Ma dobro kad traži čarape...ali kada traži delove od kompjutera ili mobilnog telefona, sitne sićušne...

...a mene đavo naterao da mu spremim sobu, i radni sto, usisam kaskaturu i sve oko kompa..... i tako toooo...


Уууу, Мариопан, па ти си озбиљно забраздила.
Па ди се сме дирати у приватне одаје? Нормално да онда с правом може да ти надигне џеву.
Ја то не радим ни за живу главу. Испорука до пред врата или директ на за ту одређену ствар намењено место. Остало не дотичем.
Ма шта не дотичем? Не дишем док сам им по собама да не бих нешто, далеко било, забрљала.

E slatkasestro, a šta da radim kada odem na tri meseca kod dece?
Ćera ima pomoć, njena svekrva se samnom otima za veš i peglu, a sinak ne postizava sve, pa da pomognem?
Uzdržavam se onoliko, mesec dana sigurno ništa ne pipnem osim sudova i veša... i onda mislim samo ću malo....

Nevolja je što kada odem, ne zna gde mu je veš, posteljina, peškiri, ni gde su mu kašike, sve operem i premestim kako bi bilo LOGIČNO da stoje.

I onda zove i pita me gde mu je šta...zato sada imamo skajp, Ranije, kada smo to objašnjavali telefonom, bilo je jako skupo.
Živela tehnika.

PS
A privatnost poštujem, to smo radili i dok su deca bila mala, ne ulazimo u sobe nekog drugog, kucamo ili zovemo da izađe, to i danas, ja samo tamo kad odem pa spremim napravim ršum, ali neko mora?
razmisljam razmisljam 23:09 14.08.2013

Re: ...

mariopan


E slatkasestro...


Ма све у реду, што се жеље за помоћи тиче. Разумем и подржавам.
Али, Мариопан, теКника народу.
Како користиш скајп да објасниш где си ставила све што си довела у ред, тако пре било какве акције поспремања и распремања узмеш лепо фото-апарат, све усликаш к'о они форензичари кад крену да праве увиђај, па на основу фотки врнеш сваку ствар на познато јој место.
Тако соба буде сређена, а твој синак несметано може да се сналази у њој.
А, шта кажеш на идеју?

PS
A privatnost poštujem, to smo radili i dok su deca bila mala, ne ulazimo u sobe nekog drugog, kucamo ili zovemo da izađe, to i danas, ja samo tamo kad odem pa spremim napravim ršum, ali neko mora?


Да, приватност обавезно. Одувек.
Док су били мали, држали смо отворена врата њихове собе да можемо ноћу да проверимо да ли су покривени и да бисмо их чули ако им нешто затреба. А онда су се врата једне вечери, тек тако и сасвим изненада, затворила. ( Не могу ти рећи како сам то тешко преболела. ) Али, од тог тренутка куцамо, наравно.
mariopan mariopan 10:05 15.08.2013

Re: ...

Али, Мариопан, теКника народу.
Како користиш скајп да објасниш где си ставила све што си довела у ред, тако пре било какве акције поспремања и распремања узмеш лепо фото-апарат, све усликаш к'о они форензичари кад крену да праве увиђај, па на основу фотки врнеш сваку ствар на познато јој место.
Тако соба буде сређена, а твој синак несметано може да се сналази у њој.
А, шта кажеш на идеју?


Gde mi je pamet bila do sada, pa ovo je genijalno !
zovitemegrunf zovitemegrunf 11:33 15.08.2013

Re: ...

Док су били мали, држали смо отворена врата њихове собе да можемо ноћу да проверимо да ли су покривени и да бисмо их чули ако им нешто затреба. А онда су се врата једне вечери, тек тако и сасвим изненада, затворила.


Prvi razred: zahtev da se skinu vrata...skidaj, nosi na tavan... negde oko petog: "a gde su ona moja vrata ", ajmo, na tavan, itd
razmisljam razmisljam 15:37 15.08.2013

Re: ...

mariopan


Gde mi je pamet bila do sada, pa ovo je genijalno !


Си вид'ла?
Само питаш кад не знаш.
Узгред, решила деца да нас изненаде и окрече дневну собу док смо били одсутни. Све слике су врћали на зидове управо помоћу фотки. Ето, отуд ми дошла та генијална идеја за успешно поспремање собе.
razmisljam razmisljam 16:36 15.08.2013

Re: ...

zovitemegrunf


Prvi razred: zahtev da se skinu vrata...skidaj, nosi na tavan... negde oko petog: "a gde su ona moja vrata ", ajmo, na tavan, itd


Па да. Такозване развојне фазе.
Ћутиш и понашаш се у складу са истима.


Добродошао у моје блогодвориште. Драго ми је што си свратио.
zovitemegrunf zovitemegrunf 00:14 16.08.2013

Re: ...

razmisljam


Па да. Такозване развојне фазе.
Ћутиш и понашаш се у складу са истима.


Добродошао у моје блогодвориште. Драго ми је што си свратио.


Bilo mi je zadovoljstvo. Lepo druzenje u letnje vreme, bez iskljucivosti i velikih reci. Moj skromni prilog raspravi koja nikada nece biti okoncana: piaba
razmisljam razmisljam 00:39 17.08.2013

Re: ...

zovitemegrunf


Bilo mi je zadovoljstvo. Lepo druzenje u letnje vreme, bez iskljucivosti i velikih reci.


Драго ми је.
Управо тако некако ја дефинишем своје ,,бивствовање'' на Блогу. Задовољство ми је што се то примети.

Moj skromni prilog raspravi koja nikada nece biti okoncana: piaba


Леп прилог - хвала.
Заузврат, а с обзиром на тренутно глуво ноћи, једна успаванка за све наше бебе и ,,бебе'':



stefan.hauzer stefan.hauzer 22:29 14.08.2013

.

uh zategnuto.

moj savet,naravno besplatan,
je da odeš do terase,zapališ cigaru i pustiš ovu stvar
možeš i da igraš uz nju,ustvari poželjno je:)


razmisljam razmisljam 22:49 14.08.2013

Re: .

stefan.hauzer
uh zategnuto.

moj savet,naravno besplatan,
je da odeš do terase,zapališ cigaru i pustiš ovu stvar
možeš i da igraš uz nju,ustvari poželjno je:)


Савет ти је драгоцен, иако бесплатан ( или управо стога - хвала ), али ја НЕМАМ ТЕРАСУ!!! И како онда да га применим???

У ствари, ја то сад драмим чисто драме ради.

А пишем ти њишући се уз ову твоју зику ( Ух! Колико сам ти већ пута рекла да вооолим бас и уопште ту хипнотишућу ритам секцију? ). Наравно, припалила сам цигарету, а терасу успешно замислила ( са погледом на море и небо и звезде и себе, негде изнутра ).

Зове ме сопствени подмладак сутра на ОВЕ ( линкчић ). Знају да много волим тај њихов хоп-хоп-хоп звук који ме неизоставно тера на скакутање. Прво сам пристала, онда одустала. Некако, нисам нешто расположена за гужву, а и не пијем пиво. ( У преводу: изгледа да сам баш оматорила. )


stefan.hauzer stefan.hauzer 23:11 14.08.2013

Re: .

драмим чисто драме ради

drama queen!

poenta je upravo u zamišljanju mesta
na kojem bi htela da budeš,a ti si to shvatila i bez terase - pravo razmišljaš
... a kao da je neko i sumnjao?
nije dibidus,nije čak ni nešto približno,ovo što ću pustiti sad. tu je bas i ritam sekcija i plaža,a i protiv gužve je:)



razmisljam razmisljam 23:33 14.08.2013

Re: .

stefan.hauzer

drama queen!


Јеси вид'о?

poenta je upravo u zamišljanju mesta
na kojem bi htela da budeš,a ti si to shvatila i bez terase - pravo razmišljaš
... a kao da je neko i sumnjao?


Уууу, како ћу сада да се правим важна што сам потрефила поенту из прве и готово инстиктивно.
Видим, ниси ништа друго ни очекивао? И због тога ћу да се правим важна.

nije dibidus,nije čak ni nešto približno,ovo što ću pustiti sad. tu je bas i ritam sekcija i plaža,a i protiv gužve je:)




Е, пази сад: ово већ захтева и малу, тиху ватрицу на плажи ( шљунчаној, инсистирам ), чији пламичци миришу на смолу, по који облачак који ту и тамо претрчава преко тек овлаш окрњеног Месеца, поветарац који доноси мирис... хммм... лаванде??!... однекуд из мрака, љескање воде, утихнуле зрикавце и по мало климаве, али сасвим прихватљиво избалансиране унутрашње немире...


stefan.hauzer stefan.hauzer 14:48 15.08.2013

Re: .

поветарац који доноси мирис... хммм... лаванде??!

prizivaš?savršeno opisani trenutak

kod mene duva neki blag vetar i raznosi miris grožđa,dok trenutno sedim na terasi i posmatram oblake ...gluvarenje:)

razmisljam razmisljam 16:51 15.08.2013

Re: .

stefan.hauzer

prizivaš?savršeno opisani trenutak


Покушавам, али ми, као што видиш, баш и не полази за руком.
Изгледа да сам грешком затурила своје паранормалне моћи негде међу силним распареним чарапама. Мораћу да одем да их потражим. Ако нису тамо, онда ћу неоспорно бити у проблему...

kod mene duva neki blag vetar i raznosi miris grožđa,dok trenutno sedim na terasi i posmatram oblake ...gluvarenje:)


Глуварење је једна баш моћна ствар. Ја то не умем. Покушам, али ме тада обично сколе некаква којекаква размишљања или се баш онда сетим да морам нешто не-од-лож-но управо тада. И тако...

Али тебе сасвим лепо могу да замислим.
Ако ухватим повољан ветар, послаћу ти један поздрав по облацима. Само пажљиво посматрај и препознаћеш га, сигурна сам.
bocvena bocvena 23:33 14.08.2013

čarapice mile:)


ovo je mnogo ozbiljna tema i ne mogu ovako kasno da se skoncentrišem:)

brzinsko rešenje: svaki ukućanin mora da ima drugačije (specifične) čarape. ako su slične, piši propalo! i čim se dete uzdigne uz ogradu kreveca (nije bitan pol:) krenuti sa edukacijom - vidiš, ovo su čarapice. idu uvek u paru, ali jedna uvek hoće da pobegne i ne vrati se. moraš dobro da ih upamtiš i odmah posle pranja da ih upariš. inače nema crtanog tri dana (kompjutera, slatkiša, seksa, golicanja:)na ljutu ranu, ljuta trava.

npr. ove čarape je lako prepoznati i upariti.
razmisljam razmisljam 01:21 15.08.2013

Re: čarapice mile:)

bocvena

ovo je mnogo ozbiljna tema i ne mogu ovako kasno da se skoncentrišem:)


Мислим, овај смијуљак на крају реченице ти стварно није требао, јер наговештава да у ствари не мислиш да је тема озбиљна, што није у реду с твоје стране, јер се ради о врло до веома озбиљним кризним моментима у свакодневном животу.

brzinsko rešenje: svaki ukućanin mora da ima drugačije (specifične) čarape. ako su slične, piši propalo! i čim se dete uzdigne uz ogradu kreveca (nije bitan pol:) krenuti sa edukacijom - vidiš, ovo su čarapice. idu uvek u paru, ali jedna uvek hoće da pobegne i ne vrati se. moraš dobro da ih upamtiš i odmah posle pranja da ih upariš. inače nema crtanog tri dana (kompjutera, slatkiša, seksa, golicanja:)na ljutu ranu, ljuta trava.


Сваки укућанин од мушке врсте има своје врло специфичне и лако распознатљиве форме чарапа, тако да с њима немам проблема, осим што понекад нису у стању да исте пронађу или их предају на прање у распар стању, јер им се нека обавезно ( У ствари, говорим превасходно о млађем примерку. ) загуби у непрегледним пространствима собе. Ја, опет, чарапе углавном ни не носим, а и оне што носим су крајње препознатљиве и увек знам где су, чак и кад их не ставим баш сасвим прецизно у леви угао своје фијоке за веш.
Чак ни женска чељад ми више није проблематична. Средње Дете носи уредно спарене чарапе, а Мало Дете још уредније распарене. ( У неком временском интервалу било је обрнуто. ) Е, сад, до забуне долази у случају када СД затури неку од својих чарапа. Том приликом распар комад одлази код МД-а. Исто се дешава ако између два прања у два различита наврата МД искористи две исте чарапе. Тада оне, уредно спарене, заврше код СД-а.
Када то примете, изврше размену добара при чему ни једна ни друга не пропуштају прилику да ми изразе своје чуђење што сам погрешила у испоруци.

Тако да ми овај васпитни део није потребан, а и да јесте, одвећ је касно за његову примену.
Опет, сигурно има оних чија се деца још дају научити правилној манипулацији чарапама. Стога је јако добро и корисно што си то написала.

npr. ove čarape je lako prepoznati i upariti.


Да. Није да немамо сличних у колекцијама.
bocvena bocvena 09:17 15.08.2013

Re: čarapice mile:)

јер наговештава да у ствари не мислиш да је тема озбиљна, што није у реду с твоје стране, јер се ради о врло до веома озбиљним кризним моментима у свакодневном животу.


ne, stvarno mislim da je tema jako ozbiljna, ali kad krenem da je razrađujem nekako automatski krenem i da psujem. a sinoć je bilo suviše kasno za pcovanje:)

imam teoriju da ljudi retko polude od velikih problema kao što su rat, ozonska rupa i bolest. ne, oni lude od gomile sitnih podjebavanja kao što su donesi mi, prinesi mi, neću, gde je, mrzi me, bolje ti, nisam te čuo. i svi to zovu ljubav:)

jok, more, to je roditeljstvo i ne bi trebalo da bude invazivno posle 13. godine. kako se u balkanskim uslovima produži na čitav život, nemam pojma. sumnjam da ima veze sa lenjošću.

u svakoj kući se stvari brzo isprofilišu. uvek ima jedna mama (nije nužno žena i nije nužno odrasla osoba) koja drži konce u rukama i gomila dečice (ne moraju da budu deca:) koja su u tom zavisno-tiranskom odnosu prema njoj. zato je od presudnog značaja da se dečica brzo osamostale i odrastu, a mame se skinu sa kormila i predaju zlatnu varjaču nekom drugom.

(mene su izmanipulisali i uvalili mi ulogu mame i sad se ja ritam da ih nateram da odrastu, a ja da se manem odlučivanja i organizovanja. otpor je jako žilav:)
mariopan mariopan 10:14 15.08.2013

Re: čarapice mile:)

bocvena
brzinsko rešenje: svaki ukućanin mora da ima drugačije (specifične) čarape. ako su slične, piši propalo! i čim se dete uzdigne uz ogradu kreveca (nije bitan pol:) krenuti sa edukacijom - vidiš, ovo su čarapice. idu uvek u paru, ali jedna uvek hoće da pobegne i ne vrati se. moraš dobro da ih upamtiš i odmah posle pranja da ih upariš. inače nema crtanog tri dana (kompjutera, slatkiša, seksa, golicanja:)na ljutu ranu, ljuta trava.

Strava predlog.
Ja sam to radila tako što sam sinu i mužu kupovala samo crne čarape, i koju god da nađeš sigurno je par sa bilo kojom crnom.

Ko bi to spario, ko da su stonoge tolko pari čarapa je bilo u opticaju.
razmisljam razmisljam 15:15 15.08.2013

Re: čarapice mile:)

bocvena

ne, stvarno mislim da je tema jako ozbiljna, ali kad krenem da je razrađujem nekako automatski krenem i da psujem. a sinoć je bilo suviše kasno za pcovanje:)


За добро, релаксирајуће пЦовање никада није касно, ја да ти кажем.
Шта мислиш због чега је моја омиљена забава свађање са телевизором? Опушта онолико, а не утиче негативно на општу породичну атмосферу.
Слично је и са Блогом. Кажеш шта имаш, опљунеш по коме ти је ћеиф и мирна Бачка.

imam teoriju da ljudi retko polude od velikih problema kao što su rat, ozonska rupa i bolest. ne, oni lude od gomile sitnih podjebavanja kao što su donesi mi, prinesi mi, neću, gde je, mrzi me, bolje ti, nisam te čuo. i svi to zovu ljubav:)

jok, more, to je roditeljstvo i ne bi trebalo da bude invazivno posle 13. godine. kako se u balkanskim uslovima produži na čitav život, nemam pojma. sumnjam da ima veze sa lenjošću.


Занимљива теорија. И мени сасвим разумљива и прихватљива.

Опет, где нађе да направиш пресек баш са тринаестом годином? Јер, онако како ја видим ствари, ма колико тинејџери изгледали као да желе да се што пре ратосиљају родитеља и покажу како су одрасли, у суштини у том периоду некако највише вапе за родитељском подршком у свим оним турбулентним психофизичким мутирањима која им се тада дешавају, само то ни за живу главу неће да покажу у јавности.

Балкански услови?
Из мог искуства, све се своди на хроничан недостатак новца за самосталан живот када си без сопственог стана и са једва просечном платом у џепу.

u svakoj kući se stvari brzo isprofilišu. uvek ima jedna mama (nije nužno žena i nije nužno odrasla osoba) koja drži konce u rukama i gomila dečice (ne moraju da budu deca:) koja su u tom zavisno-tiranskom odnosu prema njoj. zato je od presudnog značaja da se dečica brzo osamostale i odrastu, a mame se skinu sa kormila i predaju zlatnu varjaču nekom drugom.


Све си лепо срочила и укечила поенту. Теорија је ОК. И сама знаш колико је њено спровођење у праксу компликовано. Што не значи да не треба покушати. Барам мама може да учини шта је до ње што се предаје златне варјаче тиче. То би, претпоставимо, требало да повуче за собом и одрастање јединки у њеној околини.
( Звучи сасвим примењиво када се овако напише. )

(mene su izmanipulisali i uvalili mi ulogu mame i sad se ja ritam da ih nateram da odrastu, a ja da se manem odlučivanja i organizovanja. otpor je jako žilav:)


Да ли си изманипулисана или је постојао период у коме си сматрала да и треба да будеш мама? А онда се све отело контроли и из добре воље прерасло у принуду и морање... Но, тада је, наравно, већ постало одвећ компликовано и није ти преостало ништа друго до да се риташ и обадаш. Претпостављам да си пре тога покушала са убеђивањем и објашњавањем, али није имао ко да те слуша.
Тако то иде, углавном, ако се не призовеш памети на време, што ретко која мама успева да учини. А отпор жилав к'о стабљике цикорије.

razmisljam razmisljam 15:41 15.08.2013

Re: čarapice mile:)

mariopan

Ja sam to radila tako što sam sinu i mužu kupovala samo crne čarape, i koju god da nađeš sigurno je par sa bilo kojom crnom.

Ko bi to spario, ko da su stonoge tolko pari čarapa je bilo u opticaju.


Ти си то вОспитала на време. А ја допустила да један преферира спортске, други класичне, обојица планинарске, први по некад класичне, други с времена на време спортске... А стопала им израсла у истом броју, па ни на величину више не могу да се ослоним. Муке, драга моја, невиђене.
bocvena bocvena 18:31 15.08.2013

Re: čarapice mile:)

у суштини у том периоду некако највише вапе за родитељском подршком у свим оним турбулентним психофизичким мутирањима која им се тада дешавају, само то ни за живу главу неће да покажу у јавности.


O da, do kraja naših života im je potrebna ljubav, pažnja,razgovori, vreme, naše znanje i iskustvo, da se ljubi koleno kad se padne, ali im nisu potrebne kućne pomoćnice. To mogu i sami.

Да ли си изманипулисана или је постојао период у коме си сматрала да и треба да будеш мама?


Niko drugi nije hteo da se prihvati funkcije:)))
razmisljam razmisljam 20:14 15.08.2013

Re: čarapice mile:)

bocvena

O da, do kraja naših života im je potrebna ljubav, pažnja,razgovori, vreme, naše znanje i iskustvo, da se ljubi koleno kad se padne, ali im nisu potrebne kućne pomoćnice. To mogu i sami.


У праву си.
Догађа ми се с времена на време да заборавим да мама и кућна помоћница не морају бити оличене у истој особи. Хвала ти што си ме подсетила на ту чињеницу.

Niko drugi nije hteo da se prihvati funkcije:)))


sesili sesili 09:40 15.08.2013

Iste ovakve, samo druge!

Da li je moguće da se sve ponavlja, u svakoj (skoro) porodici? Moji su veliki, muža više nemam, ali samo sam JA znala gde šta stoji. Traže oni - ali nema, sve dok ja ne pridjem! Ali, iz ove perspektive - nedostaje mi ta gužva!!! Da li mi veruješ, da li te to (makar malo) teši?

Kada pomenu griz... Mnogih dogadjaja se sa smeškom sećam. Pričam ih sada mojim velikim sinovima i oni vole da to čuju. Jednom, bejah u nekom poslu u kuhinji, a mladji ima tada 3-4 godine, bio u sobi. U sobi na zidu imamo sat. Pitam ga ja koliko je sati, a on kaže - ne znam da gledam u sat! Meni je taj izraz uvek bio smešan... Udjem i kažem: Evo sine, ovako se gleda u sat. Podignem mu glavicu i upravim pogled na zid. Oseća on da ga ja zavitlavam, pa smo se smejali zajedno. Pa, zaista je lako da se gleda u sat!
bocvena bocvena 09:47 15.08.2013

Re: Iste ovakve, samo druge!

Pa, zaista je lako da se gleda u sat!



('ajde ispeglaj one stvari. ne znam da peglam. hm, uzmeš peglu i vučeš gore/dole, levo/desno. mislim da ima na ju tjubu )
Atomski mrav Atomski mrav 10:41 15.08.2013

Re: Iste ovakve, samo druge!

razmisljam razmisljam 15:26 15.08.2013

Re: Iste ovakve, samo druge!

sesili
Da li je moguće da se sve ponavlja, u svakoj (skoro) porodici? Moji su veliki, muža više nemam, ali samo sam JA znala gde šta stoji. Traže oni - ali nema, sve dok ja ne pridjem! Ali, iz ove perspektive - nedostaje mi ta gužva!!! Da li mi veruješ, da li te to (makar malo) teši?


Изгледа да је сасвим могуће, Сесили.
Да ли ти се дешавало да кренеш да објашњаваш где је то нешто што неки укућанин тражи ( Оно, са све навођењем: тамо, па мало ниже, па више десно, па у углу... ) и да онда схватиш да је много једноставније, лакше и брже да сама одеш и лично уручиш тражено тражиоцу? ( Погрешан приступ проблему, али, на кратке стазе штеди нешто мало живаца за прече ствари. )

Верујем да ти гужва недостаје. Свесна сам ја тога да она и те како има своје предности, упркос недостацима које испољава. Опет, птићи треба да оду из гнезда кад ојачају и да воде своје животе без сталног родитељског уплитања. Знам да ти то знаш и да је логично да млади желе да сами управљају својим судбинама, а исто тако знам да ти самој није лако.

И, наравно, јеси ме утешила. Хоћу рећи, изборићу се ја већ некако са плавичастим панталонама и затуреним чарапама, немај бриге.
Хвала ти.

Kada pomenu griz... Mnogih dogadjaja se sa smeškom sećam. Pričam ih sada mojim velikim sinovima i oni vole da to čuju. Jednom, bejah u nekom poslu u kuhinji, a mladji ima tada 3-4 godine, bio u sobi. U sobi na zidu imamo sat. Pitam ga ja koliko je sati, a on kaže - ne znam da gledam u sat! Meni je taj izraz uvek bio smešan... Udjem i kažem: Evo sine, ovako se gleda u sat. Podignem mu glavicu i upravim pogled na zid. Oseća on da ga ja zavitlavam, pa smo se smejali zajedno. Pa, zaista je lako da se gleda u sat!



Лепа причица.
Свакако да је све лако када знаш како. И уз осмех.
razmisljam razmisljam 15:33 15.08.2013

Re: Iste ovakve, samo druge!

bocvena


mislim da ima na ju tjubu )


Па да. ЛаХко је подучавати децу којечему сада када постоје сва та техничка (при)помагала.
Када сам ја подизала ово двоје старијих, могла сам да се ослоним само на лични пример, па ти види како је мени било. А уз то и све оне књиге у којима су све оне фазе кроз које деца пролазе и које треба да разумеш, прихватиш, хендлујеш мирно и стрпљиво, достојанствено и ненасилно...
razmisljam razmisljam 16:26 15.08.2013

Re: Iste ovakve, samo druge!

Atomski mrav




Управо тако.
kukusigameni kukusigameni 10:17 15.08.2013

oh, kako lepo

Život piše romanI, a Razmišljalica blogovI.

Najbolje je čarape staviti pod jastuk. Tu ih niko neće dirati.
zovitemegrunf zovitemegrunf 11:40 15.08.2013

Re: oh, kako lepo

kukusigameni
Najbolje je čarape staviti pod jastuk. Tu ih niko neće dirati.


Milija mi ona stereo varijanta, u dva ugla po carapa, pa puna soba...miomirisa
sesili sesili 13:18 15.08.2013

Re: oh, kako lepo

A i kukusigameni komarcima!
razmisljam razmisljam 15:53 15.08.2013

Re: oh, kako lepo

kukusigameni
Život piše romanI,


А-а. Јок.
Обрати пажњу:

Ох, како лепо
живот пише романи
док Размишљалица
размешта прње по ормани.



a Razmišljalica blogovI.


Хе.
Морам ти признати да овај блог баш никако нисам уврстила у своје лепописе. Једноставно, хтела сам мало да диваним са људима, села и скуцкала нешто што ја зовем ,,тек да се каже да личи''.

Najbolje je čarape staviti pod jastuk. Tu ih niko neće dirati.


Истина. Имам ја једну под јастуком, стално. Распрар заостао још из времена када је стара машина за веш уредно вечеравала по једну чарапу ( По правилу најновију и најмање похабану. ). Дуго сам се надала да ћу успети да јој нађем парњакињу, да не тугује сама и напуштена, а онда сам у неком тренутку увидела да од тога нема фајде, па сам је напунила сувим цветовима лаванде да ми доноси мирне снове.

P.S. Ово ћу рећи само једном: да, чарапа је чиста и миомирисна. Никакве инсинуације на ту тему нећу толерисати.

razmisljam razmisljam 16:38 15.08.2013

Re: oh, kako lepo

zovitemegrunf

Milija mi ona stereo varijanta, u dva ugla po carapa, pa puna soba...miomirisa


И нико се не буни и не диже џеву?
Ти си онда срећан човек неоспорно.
zovitemegrunf zovitemegrunf 00:20 16.08.2013

Re: oh, kako lepo

razmisljam
zovitemegrunf

Milija mi ona stereo varijanta, u dva ugla po carapa, pa puna soba...miomirisa


И нико се не буни и не диже џеву?
Ти си онда срећан човек неоспорно.


Znas kako, stereo je poprilicno stara tehnologija. Ako ti ukucani nisu priredili 5.1 ugodjaj, znaci da si ih dobro vaspitala, budi ponosna
razmisljam razmisljam 00:44 17.08.2013

Re: oh, kako lepo

zovitemegrunf


Znas kako, stereo je poprilicno stara tehnologija. Ako ti ukucani nisu priredili 5.1 ugodjaj, znaci da si ih dobro vaspitala, budi ponosna


Сад бих лепо могла да кажем како се то у мојој кући и под мојим свевидећим оком не дешава али...
Искусила сам ту стерео технологију о-хо-хо пута и морам признати да сам имала само делимичан успех у њеном искорењивању. Међутим, признајем, постоји једна соба у коју нерадо залазим управо стога што је тамо она још увелико на снази, а ја сам остала без идеја како да је елиминишем.
zilikaka zilikaka 11:47 17.08.2013

Re: oh, kako lepo

Milija mi ona stereo varijanta, u dva ugla po carapa, pa puna soba...miomirisa


Stvarno, sad si mene podsetio!

Ne znam šta je to u osobama sa XY kombinacijom hromozoma, što ih navodi da čarape nakon skidanja smumuljaju i sa što veće daljine zafrčljače u ćošak sobe.

Empirijski je dokazano da se potreba pojavljuje u više generacija, ali se ne mora pripisati krvnom srodstvu niti mestu i načinu odrastanja.

Čak, primećeno je da se nikad sa sigurnošču ne može iskoreniti.
Taman mukotrpnim radom misliš da si je eliminisao/la (ovde ipak svakako više leži la, al je forma ispunjena zbog rodne ravnopravnosti) kod jedne generacije, ona se u nekom periodu odrastanja podmuklo pojavi kod sledeće.
vishnja92 vishnja92 14:07 17.08.2013

Re: oh, kako lepo

smumuljaju



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana