Biz

Pokupimo boje koje padaju sa neba...

reanimator RSS / 15.08.2013. u 10:54

Pet razloga zašto Lazara treba dočekati ispred Skupštine :

1. Bio polaznik Petnice. Čim sam čuo, momentalno sam razvio simpatije. Pardon, čim sam čuo, momentalno sam se setio bocvene, pa sam posle razvijao simpatije.

2. Bio primljen u Delta Kapa Ispilon bratstvo. Smatram izlišnim da dalje komentarišem svoju fasciniranost ovim podatkom.

3. Lepo izgleda. Čim sleti, ima mu se nakači Soraja, pa da Mihajlović dane dušom i da vidimo sa čim ćemo pred Hrvate.

4. Prvi je, a verovatno i jedini u istoriji, koji je nasledio Dinkića.

5. Može Šarić da ima koliko god hoće malo slika, Lazar će uvek da ima jednu manje. Nije ni stigao, a već je poslao poruku da niko nije iznad države.

Svi pod balkon!

Lazar-designstyle-friday-m.png



Komentari (215)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zack2jack zack2jack 11:46 16.08.2013

Re: ...

mariopan

Daj Bože da sluša sebe, i ada na svoju stranu privuče bar nekog uticajnog, inače propadosmo, sa njim ili bez njega.
Ja dod početka sumnjam u uspeh upravo zbog te političke zvrčke koja mu ne gine.



..sebe ne moze da slusa u tom smislu. Ako je strucnjak, nije ga tu dovela stuka. Nego Vucic i SNS. Znaci prvo mora da slusa Vucica, pa tek onda samoga sebe. To je mnogo realnije.

Vuciceve ekonomske reforme ne mogu biti usaglasene sa Dacicevim. Jer su u teoriji i praksi suprotstavljene. I to je kost koju treba Krstic da proguta. A od koje moze samo da se zadavi?

U Srbiji ima 1.700.000 penzionera. Ko ce na njih da krene? Krstic? Ne bih rekao...

Pre ce biti da je Krstic privremeno resenje. Dobro za PR. I dobro za Vucica. A ono sto sledi je aranzman od milijardu dolara do marta. A posle ce izbori...

To se zove politika.
mariopan mariopan 11:55 16.08.2013

Re: ...

..sebe ne moze da slusa u tom smislu. Ako je strucnjak, nije ga tu dovela stuka. Nego Vucic i SNS. Znaci prvo mora da slusa Vucica, pa tek onda samoga sebe. To je mnogo realnije.

Znam, to sam i ja napisala, mislim kod Exa na blogu, i to je gotova stvar unapred.
U Srbiji ima 1.700.000 penzionera. Ko ce na njih da krene? Krstic? Ne bih rekao...

Na nas (penzionere ) može ( i treba) da se krene, rekla sam i kako, gore uzbrdo, potrebno je samo reći pravu reč, i dobiće podršku najvećeg broja penzionera, onih najsiromašnijih, a njih ima oko milion.

Reformama se protive samo oni sa visokim penzijama da zaštite svoj privilegovan položaj u odnosu na ostale, a to je odavno trn u oku samim penzionerima, upravo onim sa minimalnim penzijama.

Ali, da sam ja on, ne bih nikoga ni pitala, što se mora mora se uraditi, i ne može, i ne sme, tu da se pita puk.

Za ostalo se sasvim slažem, u pravu si, čekam da vidim šta će od ovoga biti ali se ne nadam puno.
zack2jack zack2jack 12:07 16.08.2013

Re: ...

mariopan
Na nas (penzionere ) može ( i treba) da se krene, rekla sam i kako, gore uzbrdo, potrebno je samo reći pravu reč, i dobiće podršku najvećeg broja penzionera, onih najsiromašnijih, a njih ima oko milion.

Reformama se protive samo oni sa visokim penzijama da zaštite svoj privilegovan položaj u odnosu na ostale, a to je odavno trn u oku samim penzionerima, upravo onim sa minimalnim penzijama.




..u svakom slucaju ja nisam mislio nista lose da kazem o penzionerima svojim komentarom. Naprotiv!

Mislim da su penzioneri jedna od retkih a prirodnih prepreka da se dogodi potpuna reforma penzione politike. Kao i zdravstva.

Potpuna reforma podrazumevala bi deregulaciju, dakle zakonsko otvaranje trzista i oslobadjanje obaveza drzave prema penzijama i zdravstvenoj zastiti. Zatim punu privatizaciju penzionog fonda kao i zdravstva.

A to je vec potpuno drugo pitanje...
arianna arianna 12:12 16.08.2013

Re: ...

Pre ce biti da je Krstic privremeno resenje. Dobro za PR. I dobro za Vucica. A ono sto sledi je aranzman od milijardu dolara do marta. A posle ce izbori...

To zove politika.


Taman da je tako, a po svoj prilici je da jeste, ko može da se nada ulasku u sledeću vladu?

ovi što su sredili AGBN i poklonili Zagrebačkoj banci dve milijarde evra? ili oni što su u(NE)redili zdravstvo, prosvetu, infrastrukturu...?

ili je vreme da se pojavi neko sasvim treći
zack2jack zack2jack 12:29 16.08.2013

Re: ...

arianna

Taman da je tako, a po svoj prilici je da jeste, ko može da se nada ulasku u sledeću vladu?




..u formiranju sledece vlade, po prvi put u istoriji srpskog parlamentarizma, najvecu ulogu igrace programi stranaka. A ne prosta matematika da bi se doslo do vlasti. Iz vise razloga. Prvi je, sto je Vucic vec najaci pa moze sa kime on odluci. A ne sa kim mora, da bi napravio legitimnu vlast.

Drugi razlog je taj, sto su velika pitanja/tacke programa stranaka, poput Kosova i EU integracija postala opsti stavovi, te je u prvi plan izasla ekonomija. O tome se malo razmisljalo do sada. Jos od Djindjiceve vlade ekonomija nije gravitirala toliko politike, koliko to cini danas.

Suprotno svim, a posebno javnim/medijskim osvrtima na tu temu, Vucicu trenutno programski najvise odgovara DS. Pa onda LDP. Mozda se bas zato Vucic tako javno ogradjuje, govoreci kako on i Djilas imaju razlicite poglede na svet.

Ovi treci poput Nove stranke, Petrovica, Jeremica, probace da se vode okvirima SNSa. Jer je ocigledno to ideologija koja ce biti dominantna narednih 5 do 10 godina u zemlji.
mariopan mariopan 14:59 16.08.2013

Re: ...

zack2jack

..u svakom slucaju ja nisam mislio nista lose da kazem o penzionerima svojim komentarom. Naprotiv!

Nisam tako ni čitala tvoj komentar, kažeš normalnu stvar koja mora da se uradi i slažem se sa tim, i sa ostatkom tvog komentara.
mariopan mariopan 15:01 16.08.2013

Re: ...

arianna
Pre ce biti da je Krstic privremeno resenje. Dobro za PR. I dobro za Vucica. A ono sto sledi je aranzman od milijardu dolara do marta. A posle ce izbori...

To zove politika.


Taman da je tako, a po svoj prilici je da jeste, ko može da se nada ulasku u sledeću vladu?

ovi što su sredili AGBN i poklonili Zagrebačkoj banci dve milijarde evra? ili oni što su u(NE)redili zdravstvo, prosvetu, infrastrukturu...?

ili je vreme da se pojavi neko sasvim treći

Istaga pa u zatvor za aktere, a povraćaj novca preko suda? Nije nemoguće?

Samo nema ko da odradi?
freehand freehand 15:27 16.08.2013

Re: ...

Vuciceve ekonomske reforme ne mogu biti usaglasene sa Dacicevim.

Izvini, šta je to?
mariopan mariopan 14:01 17.08.2013

Re: ...

zack2jack

..u svakom slucaju ja nisam mislio nista lose da kazem o penzionerima svojim komentarom. Naprotiv!


Evo, imamo mi još mladih stručnjaka koji već rade u Srbiji i odavno predlažu reformu penzionog sistema i poreske politike.

Dakle, mi smo sve ovo što mladi Lazar predlaže več imali predloženo na usvajanje Skupštini, ali nije prošlo.

Biografija


Nikola Altiparmakov, Član Fiskalnog saveta
Nikola Altiparmakov je makroekonomista sa specijalizacijom u oblasti javnih finansija.
Studirao je na vodećim međunarodnim univerzitetima, uključujući Kalifornijski Univerzitet Berkli u Sjedinjenim Državama i Toronto Univerzitet u Kanadi.

Diplomirao je matematiku i ekonomiju kao student generacije, dok je magistrirao ekonomiju sa specijalizacijom u oblasti makroekonomije. Radi u oblasti javnih finansija u Srbiji od 2003. godine. Karijeru je započeo kao analitičar za javni dug u Trezoru Srbije, da bi zatim preuzeo poziciju makroekonomskog analitičara pri makro-fiskalnom odeljenju Ministarstva finansija.

U periodu od 2005. do 2007. godine radio je kao ekonomski savetnik u Poreskoj upravi Srbije, gde je pratio proces uvođenja poreza na dodatu vrednost i istraživao mogućnosti reforme poreza na dohodak građana. Sledeće dve godine provodi radeći kao konsultant na projektu penzijske reforme, istražujući mogućnosti za uspostavljanje fiskalno održivog i socijalno prihvatljivog penzijskog sistema u Srbiji.

Od 2008. godine radi kao fiskalni savetnik na projektu ekonomskog razvoja Srbije, izučavajući dugoročnu održivost javnih finansija u Srbiji. Objavio je veći broj akademskih i stručnih radova iz oblasti javnih finansija u domaćim i međunarodnim stručnim časopisima.
reanimator reanimator 12:21 16.08.2013

???

blogovatelj blogovatelj 17:03 16.08.2013

200

razmisljam razmisljam 22:51 16.08.2013

Re: 200

Само да се зна: чекам петстоти ( 500. / Тајсоне, мах, мах... / )коментар, па ћу да се укључим у дискусију.
Ако буде било ишта мање од тога, нећу ни да се јављам.
tyson tyson 09:44 19.08.2013

Re: 200

500. / Тајсоне, мах, мах...

Hvala, hvala od srca


reanimator reanimator 16:22 20.08.2013

...

Dobro bre, majku mu, preko 200 komentara, a niko da me šeruje na fejsbuku ili tvituje? Ko da nisam ni pisao...
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:32 20.08.2013

Re: ...

a niko da me šeruje na fejsbuku ili tvituje?

opada ti popularnost

možda je ovo samo ona stagnacija na sredini karijere,pa se odlučiš na kraću pauzu i vratiš u velikom stilu/
udariš na čežnju,ogromna markentiška kampanja,promeniš avatar i to je to.

naravno,biće tu i zli jezici,koji će reći: izdao si hardcor ili
,još gore,
da si omekšao

...ali čemo to srediti unajmljivanjem blog botova,čisto da te hvale
i nemaš brige
ponovo ćeš biti šerovan(i na gugl plusu,zlu ne trebalo)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana