Društvo| Politika

neka nam je bog u pomoci

antioksidant RSS / 22.08.2013. u 18:23

Morate razumeti ekonomsku suštinu. Morate pročitati i znati sve zakone. Onda je sve jasno. Malo mi je bez veze da vam ovde držim predavanje sa primerima i o razlikama i koje situacije koji član pokriva i gde su problemi u primeni. Pročitajte tekst još jednom. Objašnjava suštinu. Ako vam nije jasno, onda ništa.

 



Komentari (366)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 18:25 22.08.2013

svetlo na kraju tunela tab

...
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:28 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

if man is five



.....
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:42 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

antioksidant
...


Negativan Taster.


Osim što ima kratak fitilj pa banuje levom i desnom, i što (pre)ozbiljno shvata blogovanje, Radulović mi se čini sasvim ok lik, i ono što piše uglavnom ima smisla, barem koliko sam ja u stanju da razumem (što možda nije mnogo, ok). Plus mi se čini pošten lik, tako da ako se prihvati tog posla, mislim da će oko njega da leti perje, a možda čak i uspe ponešto da uradi, koliko je moguće sa ovim macolama na vlasti. Što je dobro.

Oksi, ako si baš izbedačen, seti se samo da smo doživeli da Dinkiću vidimo ledja, doduše ne i ruke privezane tamo, ali šta da se radi. Malo li je, u ovom životu?

predatortz predatortz 19:46 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab


Osim što ima kratak fitilj pa banuje levom i desnom, i što (pre)ozbiljno shvata blogovanje, Radulović mi se čini sasvim ok lik, i ono što piše uglavnom ima smisla, barem koliko sam ja u stanju da razumem


Slažem se. To što čoveka mrzi da objašnjava nešto, ne znači da to nešto ne zna da radi...

Ako čovek prihvati, jer to još uvek nije svršena stvar, dajmo mu sto dana pre nego li se ostrvimo na njega. Takav je red.
cult cult 19:49 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

i ono što piše uglavnom ima smisla


Ima.
I ako pola tamo napisanog uspe da progura, u redu je.
Ako je ta vest tačna, dobra je.
antioksidant antioksidant 19:59 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Ima.

nema

u stvari ispravka - ima smisla ako ne razmisljas o ceni
ok je smanjiti poreze na rad. sasvim ok. jos bolje bi bilo i ukinuti ih. i poreze i doprinose.
do ove tacke ima smisla ali posle toga sledi

Morate razumeti ekonomsku suštinu. Morate pročitati i znati sve zakone. Onda je sve jasno. Malo mi je bez veze da vam ovde držim predavanje sa primerima i o razlikama i koje situacije koji član pokriva i gde su problemi u primeni. Pročitajte tekst još jednom. Objašnjava suštinu. Ako vam nije jasno, onda ništa.
niccolo niccolo 20:08 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

I ako pola tamo napisanog uspe da progura, u redu je.

Čekaj, zar ne piše da će bude za privredu? Za poreze je zadužen ministar finansija.
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:10 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

I ako pola tamo napisanog uspe da progura, u redu je.
Ako je ta vest tačna, dobra je.


Da se složim.
I da citiram moj omiljeni deo njegovog poslednjeg bloga:

"Prevaranti se otkrivaju ne tako što tražite od ljudi da vam donesu gomilu papira kako bi izvršili selekciju, a onda ih nikada ne kontrolišete. Oni se otkrivaju konstantnim proverama slučajnim izborom i rigoroznim kaznama."

Ako uspe da napravi da ne moram sama sa sobom da potpisujem ugovor i reši nas sličnih papiroloških budalaština - kojima je svima u korenu ideja da te spreče da nešto ne prevariš državu, potpuno zanemarujući činjenicu da onaj ko hoće da je pređe ima da nađe načina da je pređe makar ti tražio 28 miliona papira da podnese - i da se izbori za logiku: ne treba maltretirati 90% poštenog sveta zbog 10% mangupa, veliki posao ima da uradi.

Da mu damo minimum 100 dana, pa onda da kritikujemo ako i šta treba.
antioksidant antioksidant 20:11 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

niccolo
I ako pola tamo napisanog uspe da progura, u redu je.

Čekaj, zar ne piše da će bude za privredu? Za poreze je zadužen ministar finansija.

da si razumeo ekonomsku sustinu, da si procitao i da znas sve zakone sve bi ti bilo jasno. ako ti nije jasno,onda nista
antioksidant antioksidant 20:12 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Da mu damo minimum 100 dana, pa onda da kritikujemo ako i šta treba.

daj mu
ja plačem i pre nego što je imenovan
verovatno mi je promakao neki zakon da ga pročitam
cult cult 20:12 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

ok je smanjiti poreze na rad. sasvim ok. jos bolje bi bilo i ukinuti ih. i poreze i doprinose.
do ove tacke ima smisla ali posle toga sledi


uz ovakve poreze na rad i ovakav zakon o radu dobili smo život kakav živimo.
Najveća stopa nezaposlenosti u Evropi (ako ne računamo "Lažnu Državu Kosovo" ), najveća stopa sive ekonomije u Evropi itd. Posledice postojećih zakona i odnosa prema privatnom sektoru vidimo i osećamo.

Smanji poreze na podnošljiv nivo, pa će se baza poreskih obveznika proširiti.
Smanji poreze na podnošljiv nivo, daj mi da dišem, pa onda teraj poresku disciplinu na max.
Ekonomske misli Koštunice, Tadića, Dinkića, raznih Mrka i Velja i ostalih lopova i mufljuza raznih fela bile su put u propast i to je svima jasno kao dan.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:12 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

. ako ti nije jasno,onda nista




znači ništa
niccolo niccolo 20:13 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

da si procitao i da znas sve zakone

Ostao mi još Zakon o obaveznom hlorisanju vode.
niccolo niccolo 20:14 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

i ovakav zakon o radu

Još jedna stvar koja ne spada u nadležnost ministarstva privrede.
antioksidant antioksidant 20:14 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Smanji poreze na podnošljiv nivo, pa će se baza poreskih obveznika proširiti.

ma ukinuti poreze skroz. i doprinose svakako
Ekonomske misli Koštunice, Tadića, Dinkića, raznih Mrka i Velja i ostalih lopova i mufljuza raznih fela bile su put u propast i to je svima jasno kao dan.
u čemu se njihove floskule tačno razlikuju od

Morate razumeti ekonomsku suštinu. Morate pročitati i znati sve zakone. Onda je sve jasno. Malo mi je bez veze da vam ovde držim predavanje sa primerima i o razlikama i koje situacije koji član pokriva i gde su problemi u primeni. Pročitajte tekst još jednom. Objašnjava suštinu. Ako vam nije jasno, onda ništa.


?
cult cult 20:22 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

niccolo
i ovakav zakon o radu

Još jedna stvar koja ne spada u nadležnost ministarstva privrede.


Ok. Imam utisak da se u ovoj vladi stvara jedan tim (finansije-privreda) koji ima dobre ideje. Nisu u pitanju partijski vojnici i priučeni kadrovi i to u ovom trenutku pozdravljam. Kad krene sprovodjenje ideja u praksu i život, videćemo kako će to da izgleda, pa ću se prema tome i odnositi.
U ovom trenutku, ovo je dobra vest. Kao što je i taj momak koji je kandidat za min fin dobra vest.
Ovi izbori definitivno pokazuju iskrenu nameru da se nešto iz korena menja.
I nije mi u prirodi da po tome a priori pljujem.
Naravno da pesimista u Srbiji gotovo uvek ispadne najpametniji i veliki vizionar. No, nemam takve pretenzije. Nemam nikakve. Samo želju da se unormalimo kao društvo.
maksa83 maksa83 20:25 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Ako je ta vest tačna, dobra je.

I ja mislim da je to dobra ideja.

Ali bi ovo postavljanje Tasovca za Ministra Kulture o čemu se govorka bio ubedljivo naj-ja-či publicity stunt u istoriji srpske politike. Naj-ja-či. Znači dijametralno od timarenja krava koje samo što se nisu omacile.

Vidim da i Krkobabić (srednji) cvili kako je ta departizacija zlo, znači da se nameračio da počisti i aparatčike iz javnih preduzeća.
antioksidant antioksidant 20:25 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Ok. Imam utisak da se u ovoj vladi stvara jedan tim (finansije-privreda) koji ima dobre ideje.

koje tacno?
Nisu u pitanju partijski vojnici i priučeni kadrovi

slicno je bilo i sa djindjicevom vladom (bar njen ekspertski deo koji nije bio sastavljen od predsednika stranaka dos-a)
Ovi izbori definitivno pokazuju iskrenu nameru da se nešto iz korena menja.

kako?
I nije mi u prirodi da po tome a priori pljujem.
Naravno da pesimista u Srbiji gotovo uvek ispadne najpametniji i veliki vizionar. No, nemam takve pretenzije.

a ovo bi trebalo da znaci da neko drugi ima ili..?
antioksidant antioksidant 20:26 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Ali bi ovo postavljanje Tasovca za Ministra Kulture o čemu se govorka bio ubedljivo naj-ja-či publicity stunt u istoriji srpske politike. Naj-ja-či. Znači dijametralno od timarenja krava.

to bi bila jako lepa vest
tasovac ume da kaze ono sto treba reci sa nekih pozicija
a bg filharmonija je, po meni, jako dobar primer...
cult cult 20:37 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

koje tacno?


Idi iščitaj Radulovićev blog. I pogledaj današnji intervju Krstićev (ne kolega nam ex savetnika, već ovog minfina) u NINu.
To su osnovi unormaljenja.
Da li je sprovodljivo, videćemo.
Kad krene, recimo, ukidanje subvencija propalim budžetlijama i seča i prodaja ovih što žive na narodnoj grbači i arče stotine miliona evra, ima da se digne i kuka i motika.
Ili ako se takne u penzioni sistem, pa krenu Krkobabići u frontalni napad na vladu. Biće teško. Al za razliku od Nekih Naših, ovi Njihovi pokazuju znake postojanja los cojones.
satinelle satinelle 20:38 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Mene još nije banovao, ali se slažem sa autorom bloga u potpunosti, samo sto sam ateista, pa bih promenila naslov.
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:42 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

ja plačem i pre nego što je imenovan


To mi i nije jasno.
Kak'i ste to, bre, ljudi, čovek se još nije ni zapljunuo, a vi bi da ga smenjujete. Da je lupetao gluposti po blogu, pa i da razumem. Nego razumno čovek razlagao šta misli da je problem i kako misli da ga valja rešavati. I temeljno.

E, sad, to što nekima nije legao njegov način komunikacije s blogerima... pobogu, ljudi, kol'ko ljudi tol'ko ćudi, svi smo različiti, ne možemo očekivati da svi na nas reaguju kako smo mi to zamislili.

AO, stvarno si me iznenadio.
antioksidant antioksidant 20:42 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Idi iščitaj Radulovićev blog.



a ako mi nije jasno onda nista?

pa taj pristup je zarazan
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:43 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Al za razliku od Nekih Naših, ovi Njihovi pokazuju znake postojanja los cojones.


Čoveče, svaka ti je zlatna.
antioksidant antioksidant 20:43 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Da je lupetao gluposti po blogu, pa i da razumem.

pa jeste
i malo to veze ima sa nacinom komunikacije
on se samo uklapa
AO, stvarno si me iznenadio.
prijatno, nadam se

(seti se sta je prosli put bilo kad si sumnjala u mene)
antioksidant antioksidant 20:45 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Krugolina Borup
Al za razliku od Nekih Naših, ovi Njihovi pokazuju znake postojanja los cojones.


Čoveče, svaka ti je zlatna.

pazi, mladajnu se svasta moglo zameriti osim odsustvo istih
ali njihovo posedovanje uz nedostatak promisljaja je savrsen put u katastrofu
antioksidant antioksidant 20:46 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

samo sto sam ateista, pa bih promenila naslov.

i ja sam ateista
naslov je samo odraz mog optimizma
angie01 angie01 20:48 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

znači da se nameračio da počisti i aparatčike iz javnih preduzeća.



maksa83 maksa83 21:00 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

pazi, mladajnu se svasta moglo zameriti osim odsustvo istih

Mladža nije imao cojones, samo jaka ledža i želju da kontroliše SVE. Male privrednike tj. preduzetnike ne podnosi pošto nije mogao tvrdo da ih kontroliše ako se razmašu, njegova jedina strategija je bila ubijanje svega da bi doveo strance "na udobno" uz plaćanje radnih mesta tako da im bude "još udobnije" i da se on onda slika na konferenciji za štampu. Pa jebeš tu Strategiju i Stratega.
angie01 angie01 21:00 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Kao što je i taj momak koji je kandidat za min fin dobra vest.


ali nije!

pa nigde klinac, zato sto je zavrsio dobre skole, ne dobije odmah mesto direktora u firmi, jer ovi drugi nemaju te diplome, a ne da dobije ministarsku fotelju. Za tako nesto mora da bude tata, da je sve prosao,ima iskustvo, kapira gde su problemi i kako to funkcionise u praksi, a ne teoretski kako je ucio.

Napolju, u ozbiljnim firmama, svi ti fenomenalni studenti sa dobrih fakulteta prodju prvo ceo proces od portirnice, pa do gore-jer kako bi inace znao bilo sta, imao stav i donosio ispravne odluke.

Tebe verovatno odusevljeva iskorak iz dosadasnje treadicije, da se postavljaju samo partijski ljudi, bez obzira na obrazovanje i znanje-ovde je problem i to sto se partija na vlasti ponasa kao direktor svega, 'naci, postoji i taj faktor, da taj jedan covek nece moci da promeni celo umrezenje i hijerariju vaznosti- nego ce morati da se uklopi, izigravajuci sargarepu za nas, a za njih stit.
angie01 angie01 21:02 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

I ja mislim da je to dobra ideja.




za razliku od ostalih, on ima znanje, iskustvo, ideje, agilnost, lajavost,...
libkonz libkonz 21:03 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

i ono što piše uglavnom ima smisla

Redovno čitam ono što piše ovde i, što se mene tiče, to pije vodu. Jedino mi se nije dopao njegov stav o ukidanju svih subvencija, ja mislim da se isplate neke subvencije u poljoprivredi (stvaranje voćnjaka, vinograda...)
Ne znam kako će se pokazati na novom poslu, a mislim da nam neće trebati mnogo vremena da to ukapiramo.
kukusigameni kukusigameni 21:03 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Meni baš drago zbog čoveka. Toliko je to želeo. Pisao, pisao, pisao i eto.

Pravi American dream.



niccolo niccolo 21:04 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

kukusigameni
Meni baš drago zbog čoveka. Toliko je to želeo. Pisao, pisao, pisao i eto.

Pravi American dream.




Hm, potpuno si u pravu...
antioksidant antioksidant 21:04 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Mladža nije imao cojones,

retko kad sam ga video da se povlači
što zbog grča u vilici klasičnog bul terijera, što upravo zbog cojones da uskoči u nepoznat prostor
Pa jebeš tu Strategiju i Stratega.

a strategiju nije imao ni u naznakama
samo prostor pun slabih i nezainteresovanih protivnika. dok shvate da su mu meta... ode (zato dačiću još jednom lično od mene - hvala!!! čak i da ne uspe do kraja, najdalje je otišao)
antioksidant antioksidant 21:05 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

angie01
I ja mislim da je to dobra ideja.




za razliku od ostalih, on ima znanje, iskustvo, ideje, agilnost, lajavost,...

o čemu?
antioksidant antioksidant 21:06 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

kukusigameni
Meni baš drago zbog čoveka. Toliko je to želeo. Pisao, pisao, pisao i eto.

Pravi American dream.





hvala na ovome
to je pravi pristup. treba tražiti svetliju stranu u svemu
buba_truba buba_truba 21:06 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

cult
koje tacno?


Idi iščitaj Radulovićev blog. I pogledaj današnji intervju Krstićev (ne kolega nam ex savetnika, već ovog minfina) u NINu.
To su osnovi unormaljenja.
Da li je sprovodljivo, videćemo........

Al za razliku od Nekih Naših, ovi Njihovi pokazuju znake postojanja los cojones (bold - buba_truba)


angie01 angie01 21:06 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Meni baš drago zbog čoveka. Toliko je to želeo. Pisao, pisao, pisao i eto.


:))), podrzavam!

a i van bloga, uzivo, je krajnje simpa.


i ono što piše uglavnom ima smisla



nesto ima, nesto ne.
libkonz libkonz 21:08 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Mladža nije imao cojones, samo jaka ledža i želju da kontroliše SVE. Male privrednike tj. preduzetnike ne podnosi pošto nije mogao da tvrdo da ih kontroliše ako se razmašu, njegova jedina strategija je bila ubijanje svega da bi doveo strance "na udobno" uz plaćanje radnih mesta tako da im bude "još udobnije" i da se on onda slika na konferenciji za štampu. Pa jebeš tu Strategiju i Stratega.


Toliko krajnje idiotskih odluka, neviđeno šikaniranje preduzetnika, mnogo sam srećan što više nije ministar. A jasno mi je da ga je Dačić izbacio da bi sebe sačuvao od Vučićevog napada.
niccolo niccolo 21:09 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Osim što ima kratak fitilj pa banuje levom i desnom

Nego, da kažem nešto i o temi, valja se...meni se baš zbog ovoga ne sviđa ideja. Zamisli da neko ko se na blogu ovako ponaša stekne neku ozbiljniju moć (ozbiljniju od banovanja).
maksa83 maksa83 21:10 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Napolju, u ozbiljnim firmama, svi ti fenomenalni studenti sa dobrih fakulteta prodju prvo ceo proces od portirnice, pa do gore

... pa ko od njih preživi, život će mu biti pjesma:

Bank of America intern death sparks debate over hours

angie01 angie01 21:10 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

(ozbiljniju od banovanja).


..pa, bio vec stecajni upravnik, banovao firme:)
antioksidant antioksidant 21:10 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Zamisli da neko ko se na blogu ovako ponaša stekne neku ozbiljniju moć (ozbiljniju od banovanja).

smiriće to alek dok udariš dlanom o dlan
ne boj se

sine ovo, sine ono i biće sve pod kontrolom
ciracirafm ciracirafm 21:11 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

cult
koje tacno?


Idi iščitaj Radulovićev blog. I pogledaj današnji intervju Krstićev (ne kolega nam ex savetnika, već ovog minfina) u NINu.
To su osnovi unormaljenja.
Da li je sprovodljivo, videćemo.
Kad krene, recimo, ukidanje subvencija propalim budžetlijama i seča i prodaja ovih što žive na narodnoj grbači i arče stotine miliona evra, ima da se digne i kuka i motika.
Ili ako se takne u penzioni sistem, pa krenu Krkobabići u frontalni napad na vladu. Biće teško. Al za razliku od Nekih Naših, ovi Njihovi pokazuju znake postojanja los cojones.

Zar to vec nije uradio Braca Petkovic sa kulturom?Ovima sto zive na grbaci narodima je obezbedio 0.6...% i time ustedeo novac za davanje stimulacija investitorima.Zar nije Braca Petkovic pravi mekinsijevac?
antioksidant antioksidant 21:12 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

angie01
(ozbiljniju od banovanja).


..pa, bio vec stecajni upravnik, banovao firme:)

u teoriji stečaj ne bi trebalo uvek da se završi likvidacijom firme
ali to zavisi i od firme i od stečajnog upravnika
u srbiji, ne bih davao previše šansi firmama u stečaju
angie01 angie01 21:12 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

maksa83


free, izadji iz maxe!
angie01 angie01 21:13 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

u teoriji stečaj ne bi trebalo uvek da se završi likvidacijom firme



je l ostala neka ziva?
niccolo niccolo 21:13 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

banovao firme:)



smiriće to alek dok udariš dlanom o dlan

To jeste, ionako je Alek sebe zamislio za onoga ko banuje...
antioksidant antioksidant 21:14 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

angie01
u teoriji stečaj ne bi trebalo uvek da se završi likvidacijom firme



je l ostala neka ziva?

ima slučajeva
na žalost, ne previše
cult cult 21:14 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Mladjan Dinkić je neznalica i uporna budala.
Nadam se da će bar zbog Nacionalne štedionice kad tad odgovarati.
Zbog ovog što sada živimo znam da neće nikad.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:15 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

ionako je Alek sebe zamislio za onoga ko banuje...

otprilike


buba_truba buba_truba 21:15 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

antioksidant
Da je lupetao gluposti po blogu, pa i da razumem.

pa jeste
i malo to veze ima sa nacinom komunikacije
on se samo uklapa

Pa ovde na blogu se, možda, i uklapa. Ali ako uđe u ekipu pa nastavi sa tim "načinom komunikacije"... što se mene tiče ima samo +.
Ne, nego će razni priučeni i nadobudni "analitičari" za u pauzi od posla da mu drže banku...
antioksidant antioksidant 21:16 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Mladjan Dinkić je neznalica i uporna budala.

a od radulovića se razlikuje tačno po čemu?
antioksidant antioksidant 21:16 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Ali ako uđe u ekipu pa nastavi sa tim "načinom komunikacije"... što se mene tiče ima samo +.

kolika su tačno tvoja očekivanja da je tako nešto moguće?

dopuna
Ne, nego će razni priučeni i nadobudni "analitičari"

i jošjedno pitanje - ti znaš koje obrazovanje vezano za ekonomiju ima radulović?
(to zbog ovog "priučeni". oko nadobudnosti smo već pričali)
kukusigameni kukusigameni 21:17 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

antioksidant
Mladjan Dinkić je neznalica i uporna budala.

a od radulovića se razlikuje tačno po čemu?

Ne piše blogove.
antioksidant antioksidant 21:18 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

stefan.hauzer
ionako je Alek sebe zamislio za onoga ko banuje...

otprilike



u njegovoj glavi je u potpunosti ovako...
pitam se samo... ko je isus?

niccolo niccolo 21:18 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

kukusigameni
antioksidant
Mladjan Dinkić je neznalica i uporna budala.

a od radulovića se razlikuje tačno po čemu?

Ne piše blogove.

Zato više i nije ministar.
antioksidant antioksidant 21:18 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

kukusigameni
antioksidant
Mladjan Dinkić je neznalica i uporna budala.

a od radulovića se razlikuje tačno po čemu?

Ne piše blogove.

sad će da počne sa kampanjom za povratak
maksa83 maksa83 21:19 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

free, izadji iz maxe!

Ono što mogu da ti kažem je da iz velike blizine znam preko nekoliko (stranih) firmi koje su procvetale kada se vlasnik/bord odlučio da skloni nekog drtavog guzonju sa iskustvom (koje se mahom svodilo na iskustvo u corporate politici i corporate preživljavanju) i postavi baš te mlade i briljantne.

Fora je što mlad i poletan čovek bez tog ... iskustva ... često ne zna razliku između mogućeg i nemogućeg, i onda se desi da u tom neznanju izvede nemoguće.
angie01 angie01 21:19 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

o čemu?


o tome, sta je potrebno, da bi se kultura u Srbiji poduprla, kako funkcijonisu njene institucije, koje su pred umiranjem,...u tom smislu i nije rigidan, koliko je pokazao, spreman je na akciju-tako mi se cini, a tu je, iz branse, rukovodi uspesno filharmonijom, ostavlja utisak da je zainteresovan.
libkonz libkonz 21:19 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

a od radulovića se razlikuje tačno po čemu?

Muzičar je.
A završio je i ekonomski fakultet. Radulović je ETF-ovac.
antioksidant antioksidant 21:22 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

angie01
o čemu?


o tome, sta je potrebno, da bi se kultura u Srbiji poduprla, kako funkcijonisu njene institucije, koje su pred umiranjem,...u tom smislu i nije rigidan, koliko je pokazao, spreman je na akciju-tako mi se cini, a tu je, iz branse, rukovodi uspesno filharmonijom, ostavlja utisak da je zainteresovan.

pričamo o raduloviću
za tasovca se slažem
angie01 angie01 21:22 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Fora je što mlad i poletan čovek bez tog ... iskustva ... često ne zna razliku između mogućeg i nemogućeg, i onda se desi da u tom neznanju izvede nemoguće.


sta bi to u nasem slucaju onda bilo drugacije- mi smo dokaz svih nemogucnosti, zivomo ih svaki dan, kad mislis sve je istroseno, a ono, vidi me, najnovija.


stefan.hauzer stefan.hauzer 21:23 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

pitam se samo... ko je isus?

to je makar lako :)



cult cult 21:24 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

sine ovo, sine ono i biće sve pod kontrolom


eh: "Prvi razgovor Vučića sa Krstićem zamišljam kao dijalog Morpheusa i Neoa u Matrixu: "You're the chosen one".
@markodrazic
antioksidant antioksidant 21:24 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Muzičar je.
A završio je i ekonomski fakultet. Radulović je ETF-ovac.

i sve je to relevantno u proceni mogućnosti kandidata za ministra privrede na koji način?

napisao si
Mladjan Dinkić je neznalica i uporna budala.

u čemu ga to tačno razlikuje od radulovića?
da li radulović zna?
da li je radulović manje uporan?
ovo oko budale nema potrebe da pitam. tu mislim da se slažemo
angie01 angie01 21:24 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

pričamo o raduloviću


ono sto si me pit'o, boldovano u citiranom mom komentaru,ja rekla za Tasovca.
ecce-florian ecce-florian 21:26 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

niccolo
kukusigameni
Meni baš drago zbog čoveka. Toliko je to želeo. Pisao, pisao, pisao i eto.

Pravi American dream.




Hm, potpuno si u pravu...


A za istraživače, kojih je 5 zakona neobjavljeno?



Slutim da je Radulović bar jedan do dva (od5) svojim fotografskim pamćenjem zapamtio, pre no što su nestalinetragom

SVEDOK ISTORIJEEEEEEEE

Krugolina Borup Krugolina Borup 21:26 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Fora je što mlad i poletan čovek bez tog ... iskustva ... često ne zna razliku između mogućeg i nemogućeg, i onda se desi da u tom neznanju izvede nemoguće.


antioksidant antioksidant 21:26 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

sta bi to u nasem slucaju onda bilo drugacije

konkretno za krstića - mladost i znanje su na poziciji ministra finansija možda poželjne kvalifikacije ali na žalos ni malo presudne. to je pozicija kompromisa i neophodna je osoba koja ili može posredovati do rešenja ili koja ga može nametnuti. ni jedan od ta dva pristupa ne podrazumeva znanje matematike
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:26 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Vidim da i Krkobabić (srednji) cvili kako je ta departizacija zlo

Jeste, to je do kraha dovelo stari Rim u vreme kada je on u njemu gimnaziju pohađao...
angie01 angie01 21:27 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Ne piše blogove.


pisao je na drupalu:))),...i Svilanovic i Djelic.
antioksidant antioksidant 21:27 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

angie01
pričamo o raduloviću


ono sto si me pit'o, boldovano u citiranom mom komentaru,ja rekla za Tasovca.

ok, nesporazum
sad vidim da vredi kad s epotrudim da razumem suštinu, pročitam i naučim sve zakone... odmah mi je sve jasnije
antioksidant antioksidant 21:28 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

pitam se samo... ko je isus?

to je makar lako :)






to jeste
s njim seksa nece biti
niccolo niccolo 21:30 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

s njim seksa nece biti

Ok, kako smo opet uspeli da dođemo do seksa?
libkonz libkonz 21:30 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

i sve je to relevantno u proceni mogućnosti kandidata za ministra privrede na koji način?

to je bila šala.
Ne mogu da znam kakav će ministar biti Radulović (ako uopšte i bude), ali bih voleo da nam kažeš zbog čega konkretno misliš da je Radulović totalni promašaj? Zbog arogancije na blogu?
maksa83 maksa83 21:30 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Jeste, to je do kraha dovelo stari Rim u vreme kada je on u njemu gimnaziju pohađao...

To je stariji, srednji je bio omiljeni komornik Cara Dušana, pa je sledstveno dobio PTT.
antioksidant antioksidant 21:32 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

niccolo
s njim seksa nece biti

Ok, kako smo opet uspeli da dođemo do seksa?

pa volter(alek), isus, popovi... dalje nastavi sam
kukusigameni kukusigameni 21:32 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

niccolo
Ok, kako smo opet uspeli da dođemo do seksa?


Morate razumeti ekonomsku suštinu. Morate pročitati i znati sve zakone. Onda je sve jasno. Malo mi je bez veze da vam ovde držim predavanje sa primerima i o razlikama i koje situacije koji član pokriva i gde su problemi u primeni. Pročitajte tekst još jednom. Objašnjava suštinu. Ako vam nije jasno, onda ništa



antioksidant antioksidant 21:35 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Zbog arogancije na blogu?

ne. to samo pojacava utisak.
njegova prica ne drzi vodu. nije zaokruzena. lako je reci "smanjite poreze" ali to ga ne cini ekonomskim konsultantom - samo lobistom jedne interesne grupacije.
i ne mislim da je to totalni promasaj. s jedne strane dobro je za njega (sto kaze kukusigameni) a istovremeno, potrebno je razbiti svaku iluziju koja se nudi. jer onda ce mozda, ali mozda ostati prostor za pravu polemiku.
cult cult 21:48 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Zbog arogancije na blogu?


Jbt, kad pogledam blogodiferencijaciju po ovom pitanju, svi banovani su protiv kolege Radulovića kao ministra. Slučajno? Ne bih rekao.
antioksidant antioksidant 21:49 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Jbt, kad pogledam blogodiferencijaciju po ovom pitanju, svi banovani su protiv kolege Radulovića kao ministra. Slučajno? Ne bih rekao.

drago mi je da si pronašao korelaciju
još samo da vidiš da li je negativna ili pozitivna
niccolo niccolo 21:50 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

cult
Zbog arogancije na blogu?


Jbt, kad pogledam blogodiferencijaciju po ovom pitanju, svi banovani su protiv kolege Radulovića kao ministra. Slučajno? Ne bih rekao.

Ja sam razumeo da Maksa nije protiv kolege kao ministra?
angie01 angie01 21:51 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Jbt, kad pogledam blogodiferencijaciju po ovom pitanju, svi banovani su protiv kolege Radulovića kao ministra. Slučajno? Ne bih rekao.


evo ja nisam:)))
cult cult 21:54 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Ja sam razumeo da Maksa nije protiv kolege kao ministra?


Nije. Slučajno? Ne bih rekao.

maksa83 maksa83 21:59 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Ja sam razumeo da Maksa nije protiv kolege kao ministra?

Pazi, to ti je postala čista statistika, tj. igra velikih brojeva. Malo ko je ostao nebanovan kod Radulovića (ja doživotno još pre neku godinu), koliko vidim tamo se stalno pojavljuju novi likovi, znači on banuje, dođu novi, banuje, dođu novi i sve tako, k'o Spejs Invejders čoveče ... dakle čisto statistički, u svoj toj nesagledivoj gomili banovanih mora da se zatekne i neko ko misli da neke njegove ideje nisu skroz bezveze.

Zapravo ne umem da se odredim prema njegovim rešenjima (ekonomija nije egzaktna nauka (za početak, njena ne-naučnost se sastoji u tome što teorije i hipoteze ne mogu da se provere adekvatnim eksperimentima)), tj. na tom visokom nivou prosto ne podleže nijednom od apratića kojima ja umem da baratam pa da sad ja tu imam neki stav i mišljenje. Tako da - stvarno nemam pojma oko rešenja, ali on reži i laje na stvari na koje i ja režim i lajem. To je neka osnova.
libkonz libkonz 22:03 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

on reži i laje na stvari na koje i ja režim i lajem.


Da li neko zna, da li se Radulović u Srbiji bavio još nekim poslom ili je isključivo bio stečajni upravnik?
antioksidant antioksidant 22:03 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

ali on reži i laje na stvari na koje i ja režim i lajem. To je neka osnova.

osnova prikupljanja podrske
ja nikad nisam rekao da je lose smanjiti poreze samo dok ne cujem kako to sprovesti to nije relevantno
mislim, mogu ja reci ukinite sa dotacijama penziijama iz budzeta i to je usteda budzetu od 290 milijardi dinara ali... nije u tome poenta.
a oko monopola mislim da smo pricali skorije

niccolo niccolo 22:03 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Zapravo ne umem da se odredim prema njegovim rešenjima

Ma dobro to, meni svejedno ko ga podržava ko ne, nego je Cult malo krenuo da zaključuje po principu šta je babi milo, pa samo da mu skrenem pažnju da je došao do pogrešnog rezultata, verovatno jer mu je neka od premisa pogrešna...
cult cult 22:06 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Pazi, to ti je postala čista statistika, tj. igra velikih brojeva. Malo ko je ostao nebanovan kod Radulovića, koliko vidim tamo se stalno pojavljuju novi likovi, znači on banuje, dođu novi, banuje, dođu novi i sve tako, k'o Spejs Invejders čoveče ...


Jbt, odem na vest na b92 i pogledam komentare i iznenadim se količinom proradulovićevskih, a po stilu pisanja siguran sam da nisu plaćeni sns nanobotovi. I svi navode blog kao izvor oduševljenja.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:07 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Tako da - stvarno nemam pojma oko rešenja, ali on reži i laje na stvari na koje i ja režim i lajem.

Sad sam upotpunosti siguran.Ovaj film u sebi drži sve životne misterije i odgovore. 42,jebote:

javascript:;
kukusigameni kukusigameni 22:07 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

maksa83
on reži i laje na stvari na koje i ja režim i lajem.

Samo da ne bude posle...

antioksidant antioksidant 22:08 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

cult
Pazi, to ti je postala čista statistika, tj. igra velikih brojeva. Malo ko je ostao nebanovan kod Radulovića, koliko vidim tamo se stalno pojavljuju novi likovi, znači on banuje, dođu novi, banuje, dođu novi i sve tako, k'o Spejs Invejders čoveče ...


Jbt, odem na vest na b92 i pogledam komentare i iznenadim se količinom proradulovićevskih, a po stilu pisanja siguran sam da nisu plaćeni sns nanobotovi. I svi navode blog kao izvor oduševljenja.

a šta kaže tviter?
cult cult 22:09 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

nego je Cult malo krenuo da zaključuje po principu šta je babi milo


To je bila šala, aman, ta korelacija.
niccolo niccolo 22:11 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

cult
nego je Cult malo krenuo da zaključuje po principu šta je babi milo


To je bila šala, aman, ta korelacija.

Mora biti da sam propustio smajli na kraju komentara.
maksa83 maksa83 22:12 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Jbt, odem na vest na b92 i pogledam komentare i iznenadim se količinom proradulovićevskih, a po stilu pisanja siguran sam da nisu plaćeni sns nanobotovi. I svi navode blog kao izvor oduševljenja.

U da, on ima iskren cult following među dosta nerdova koje znam. Meni je i to miljokaz, jbg.

Samo mi je, da ponovim (zato sam uostalom i banovan, ne kao većina zbog Tvrdoglavog Odbijanja Da Razumem Pročitano) žao što svoje povratničko Silicon Valley iskustvo nije iskoristio da se ovde bavi time, potera neki IT startup, napravi neki kao Nordeus, nešto, štagod, nego je odabrao da sa'ranjuje firme.

To je koren našeg ljuCkog razmimoilaženja.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:13 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Mora biti da sam propustio smajli na kraju komentara.

hoće to,pored silnih plavušica
koje te okružuju

i meni bi se desilo da podletim i omašim slovo,smajli ili tako nešto
cult cult 22:21 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

Mora biti da sam propustio smajli na kraju komentara.


jbg, posle kraćeg izbijanja sa bloga, vratih se jutros pravo medj teoretičare zavere (budimac-free and co), a njima smajliji ne trebaju. Oni vide kroz stvari.
Praštaj, dakle, dok se sasvim ne vratim u formu.
niccolo niccolo 22:24 22.08.2013

Re: svetlo na kraju tunela tab

dok se sasvim ne vratim u formu.

Ja bih rekao da si skroz u formi. I ti si odmah krenuo sa teorijama zavere...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana