Društvo| Religija

Dok narod gladuje...

Predrag Azdejković RSS / 26.09.2013. u 10:03

16881.jpg 

Da smo okruženi licemerima nije nikakva tajna, ali je potrebno mnogo više ukazivati na to! Ovih dana čujemo i u pojedinim medijima čitamo, kako se gejevi spremaju da šetaju dok narod gladuje. Čak su se i navijači usudili da imaju jedan takav transparent na utakmici, a da im niko ne postavi pitanje, a vi svakog vikenda igrate fudbal, skačete i pravite nerede, dok narod gladuje.

Ali, ono što je meni interesantno jeste da se niko posebno ne bavi licemernošću SPC, bahatošću i rasipništvom koje je toliko očigledno! Poslednji primer je otvaranje Patrijaršijske prodavnice na Terazijama. Luksuzni brendovi kao što su Armani i Burberry, koji su im u komšiluku, padaju u senku od SPC brenda.

16880.jpg

 16882.jpg

 I naravno, sve to dok narod gladuje...

Atačmenti



Komentari (163)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cikaron cikaron 17:12 26.09.2013

Re: stef, zvani srecica:)

angie01
srećice:*


nismo deca,
ja vise nemam
ni jednog keca,
u ruuukaAavuvuUu.



izvinjavam se zbog "srecice"

iskreno

jbg...cela cva prica, haranga, ili kako god vec zelis mi je vise nego bljutava jer se NEKO optuzuje za NESTO bez ikakvih dokaza, samo zato sto ga NEKO ne voli...
Kao kada raduikali kazu da je Ceda narkoman zato sto tako lici ( aponekad je znao da "dune" ili kada liberali kazu da je Seselj koljac zato sto je javno baljezgao.


treba se uvesti odgovornost za izgovorenu rec a ne da se bilo ko blati iz licnih razloga kada za to nema osnova.
angie01 angie01 17:14 26.09.2013

Re: stef, zvani srecica:)

izvinjavam se zbog "srecice"


taknuto/maknuto!:)
zemljanin zemljanin 17:16 26.09.2013

Re: stef, zvani srecica:)

angie01
izvinjavam se zbog "srecice"


taknuto/maknuto!:)

cikaron cikaron 17:17 26.09.2013

Re: stef, zvani srecica:)

angie01
izvinjavam se zbog "srecice"


taknuto/maknuto!:)

OK.
Pusa.
angie01 angie01 17:26 26.09.2013

Re: stef, zvani srecica:)

OK.
Pusa.


za ovo,jer si ispao cool.



a za ono o navijacima, brate, pa oni su spremna kohorta ciste neizbrusene i neusmerene energije, bez konekcije sa sivom masom, koja se koristi kako i kada zatreba u zamenu za slobodno ispoljavanje iste po sopstvenoj volji.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:29 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

evo,
u kratkom vremenskom razmaku
pod a
pod b

bavio sam se rudarskim poslom ...ipak
očekujem komentar kako je i ovo bilo bezazaleno
+ sad ubaci i ono sa dresovima i eto


pesmica ,čista



mlekac mlekac 17:32 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

stefan.hauzer
neko kaze svake nedelje

Evo,

ja ću.Besplatan savet.
Kad se završi neka tekma Zvezde,sedni u voz za NS
...i probaj da uđeš u vagon gde su navijači / obećavam ti opaku žurku.
Ili probaj da stojiš blizu kopa nezainteresovan za skakanje dok traje meč i tu je lud provod.

Ne završi svako sranje u novinama. Kao,na primer,kad "Hijene" se sjure u sred utakmice na "Delije Šabac" i slože ih za desetak sekundi.

Ne mora do Novog Sada. Ja sam se par puta, nesvesna da se igraju utakmice, nasla u Beovozu kad su nahrupili...

Veruj mi, posle dva iskustva debelo proveravam da se nesto ne igra kad treba da krenem njime.
karabasbarabas karabasbarabas 17:32 26.09.2013

Re: stef, zvani srecica:)

Nema fudbala nema ni nereda. Kod nas se ne igra fudbal nego neki blatomet, sta li, vec godinama je to mrtvo sve.
A od navijaca, smatram, nema vecih pedera.

cikaron cikaron 17:39 26.09.2013

Re: stef, zvani srecica:)

angie01
OK.
Pusa.


za ovo,jer si ispao cool.



a za ono o navijacima, brate, pa oni su spremna kohorta ciste neizbrusene i neusmerene energije, bez konekcije sa sivom masom, koja se koristi kako i kada zatreba u zamenu za slobodno ispoljavanje iste po sopstvenoj volji.


Mislim da nisi u pravu...
Posao mi je da radim sa njima...da ne kazem stuka.
Iznenadila bi se koliki je procenat visokoobrazovanih ljudi u toj ekipi? Koliki je procenat gradske dece.
veruj mi, ako uporedis jednu fudbalsku uatkmicu i skup neke gradjanske politicke partije, NEUPOREDIVO veci obrazovni i intelektualni kapacitet ces naci na stadionu a to je znao i Zoran djindjic (seti se 5. oktobra). takodje zar zaista mislis da je vise krimosa (procentualno) na stadionu ili na nekom spalvu, koncertu, proslavi, politickom skupu?

I kako okaraterisati ...npr osobu X koja je u isto vreme npr. navijac FK Rad, Clan LDP, po struci pravnik, a uhvacen u tuci u karleusinom koncertu?
Ko je on?
Navijac, liberal, pravnik, karleusin fan ili neciji ljubomorni decko?
cikaron cikaron 17:42 26.09.2013

Re: stef, zvani srecica:)

karabasbarabas
Nema fudbala nema ni nereda. Kod nas se ne igra fudbal nego neki blatomet, sta li, vec godinama je to mrtvo sve.
A od navijaca, smatram, nema vecih pedera.


Cenim da ti niko ne brani da "smatras".
cikaron cikaron 17:43 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

mlekac
stefan.hauzer
neko kaze svake nedelje

Evo,

ja ću.Besplatan savet.
Kad se završi neka tekma Zvezde,sedni u voz za NS
...i probaj da uđeš u vagon gde su navijači / obećavam ti opaku žurku.
Ili probaj da stojiš blizu kopa nezainteresovan za skakanje dok traje meč i tu je lud provod.

Ne završi svako sranje u novinama. Kao,na primer,kad "Hijene" se sjure u sred utakmice na "Delije Šabac" i slože ih za desetak sekundi.

Ne mora do Novog Sada. Ja sam se par puta, nesvesna da se igraju utakmice, nasla u Beovozu kad su nahrupili...

Veruj mi, posle dva iskustva debelo proveravam da se nesto ne igra kad treba da krenem njime.


"nahrupili"


Da li su uradili neto nezakonito?
cikaron cikaron 17:45 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

stefan.hauzer
evo,
u kratkom vremenskom razmaku
pod a
pod b

bavio sam se rudarskim poslom ...ipak
očekujem komentar kako je i ovo bilo bezazaleno
+ sad ubaci i ono sa dresovima i eto


pesmica ,čista





Svake nedelje????


OK.
A da li bio ljubazan i da das neki slican izvestaj policije posle bilo kog koncerta, skupa.....


stefan.hauzer stefan.hauzer 18:04 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

yup

u pravu si,
ti si car,a ja srećica ...i ide jedna pesmica
+ :)




.....
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:29 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

Stadioni donose lovu, placaju se karte itd. Od Parade samo trosak. Navijaci koji nisu platili karte.

A koju korist ima država od crkve kad za nju, o svom trošku, skuplja pare poštanskim markicama od građana? Dobija neku kamatu?
karabasbarabas karabasbarabas 18:46 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

intelektualni kapacitet ces naci na stadionu a to je znao i Zoran djindjic (seti se 5. oktobra).

Nije njih sveti Djindjic zvao da citiraju Hegela nego da se biju, care.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:00 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

bar dve godine nije bilo iole ozbiljnije gluposti na stadionima sto je neuporedivo bolje od tzv. "evropskog proseka"


U Zabeli su neredi ređa pojava nego na utakmicama.
Znači li to da su stanovnici Zabele neki fin svet, finiji čak i od navijača kad su neredi veoma retka pojava?

Kad već zbog nečega, ko zna čega, pokušavaš da crno predsatviš belim, ajd leba ti objasni zašto se neke utaknimce smatraju događajima visokog rizika?
Kakav je rizik, i to visok rizik, kad neki ljudi igraju fudbal, a posmatraju ih ljudi koji imaju veoma visok obrazovni i intelektualni kapacitet

Pretera ga, brate mili.




mlekac mlekac 20:23 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

cikaron
mlekac
stefan.hauzer
neko kaze svake nedelje

Evo,

ja ću.Besplatan savet.
Kad se završi neka tekma Zvezde,sedni u voz za NS
...i probaj da uđeš u vagon gde su navijači / obećavam ti opaku žurku.
Ili probaj da stojiš blizu kopa nezainteresovan za skakanje dok traje meč i tu je lud provod.

Ne završi svako sranje u novinama. Kao,na primer,kad "Hijene" se sjure u sred utakmice na "Delije Šabac" i slože ih za desetak sekundi.

Ne mora do Novog Sada. Ja sam se par puta, nesvesna da se igraju utakmice, nasla u Beovozu kad su nahrupili...

Veruj mi, posle dva iskustva debelo proveravam da se nesto ne igra kad treba da krenem njime.


"nahrupili"


Da li su uradili neto nezakonito?


Osim bacanja petardi po vozu i u tunelu, malo lomljenja BUS plus automata i nasrtanja na sedista i pak-tregere, uz zagusljujucu viku?

Nista neuobicajeno, a nisam pravnik pa ne mogu precizno da ti odgovorim na gornje pitanje, sorry!

EDIT:
Evo i mali muzicki pozdrav
StEtOc|nA StEtOc|nA 21:56 26.09.2013

Re: Briga me i za gejeve i za popove i ostale

cikaron
dobrosavljevic_m
nadam se da ces mi dati konkretne odgovore.

Doš'o si ovde da pričaš o tome kako dvetri godine nije bilo ozbiljnog sranja, a nisi čuo za ovaj događaj, pa još hoćeš da ti se odgovara na pitanja, molim te lepo!

Ali evo:
Januar 2012.
a ako ti je to previše daleko:
februar 2013

I nemoj mi sad "nisu navijači pravili haos, nego huligani", nemam ja živce za to šibicarenje.


AHA!!!!

dakle pre godinu i po dana odnosno pre 7 meseci!!!!

ODLICNO.
To sam cekao...


Nisi morao da čekaš, dovoljno je da upotrebiš gugl ili mali mozak recimo samo za ovu sezonu (2013/14 je doduše tek počela, moramo im dati malo vremena, mada su fino počeli sa skidanjima traka, dresova igračima, neredi u Ukrajini, upadanje kod sportskog direktora Partizana...). I te priče o evropskom proseku su čisto sranje. Tamo se zbog toga ide u zavor. Imaš zločin, al imaš i kaznu. Ovde uglavnom imaš sve vrste palamuđenja kako je krivo društvo, sankcije, rat i objektivne okolnosti samo ti fini momci (koji eto malo se nekad zanesu pa neko umre, neko ostane invalid a neko malo zaglavi urgentni) nisu krivi. Živela relativizacija svega...

looping looping 12:23 26.09.2013

1

Teško vama književnici i fariseji, licemeri, što zatvarate carstvo nebesko od ljudi; jer vi ne ulazite niti date da ulaze koji bi hteli.

4 Moj. 13:32, Isa. 33:14, Jezek. 34:10, Jezek. 34:18, Lk. 11:52

Teško vama književnici i fariseji, licemeri, što jedete kuće udovičke, i lažno se Bogu molite dugo; zato ćete većma biti osuđeni.

Amos 8:4

...itd, itd.

I odgovarajući Isus reče im: Čuvajte se da vas ko ne prevari.

Ef. 5:6, Kol. 2:8, Kol. 2:18, 2 Sol. 2:3, 1 Jn. 4:1

Jer će mnogi doći u ime moje govoreći: Ja sam Hristos. I mnoge će prevariti.

Jer. 14:14, Jer. 23:21, Jn. 5:43, Dela 5:36

Tako i vi spolja se pokazujete ljudima pravedni, a iznutra ste puni licemerja i bezakonja.
Teško vama književnici i fariseji, licemeri, što zidate grobove prorocima i krasite rake pravednika,

...itd, itd.



Problem je sto ovi sa slike nikako ne citaju Sveto Pismo/ Bibliju.
A ustvari sve je odavno vec receno.
mlekac mlekac 12:36 26.09.2013

Mene zanima

Cime glancaju podove da se ovako sijaju? I placaju li odstetu ako se neko na to oklizne???
grmfrm grmfrm 13:03 26.09.2013

Re: Mene zanima

Cime glancaju podove da se ovako sijaju?


Pa jbte jesi nekad video izlakiran parket u zivotu?
Nemoguce da sad svi furaju laminat.
mlekac mlekac 14:41 26.09.2013

Re: Mene zanima

grmfrm
Cime glancaju podove da se ovako sijaju?


Pa jbte jesi nekad video izlakiran parket u zivotu?
Nemoguce da sad svi furaju laminat.


Za pocetak, razgovaras sa DAMOM! (Mali hint, ako nisi siguran, kliknes na moj nick i odes na moju stranu i tamo ti lepo pise)

Drugo, hvala na pitanju, odrasla na lakiranom parketu, ako je to bas bitno, al' ovaj je malo previse lakiran/uglacan. Pa se pitam cime?

Ili je to ipak neki laminat? Znas kako se kaze za lazne dijamante - moraju da svetlucaju jace od pravih, zato sto pokusavaju da se dokazu.
grmfrm grmfrm 16:18 26.09.2013

Re: Mene zanima

Za pocetak, razgovaras sa DAMOM! (Mali hint, ako nisi siguran, kliknes na moj nick i odes na moju stranu i tamo ti lepo pise)

Drugo, hvala na pitanju, odrasla na lakiranom parketu, ako je to bas bitno, al' ovaj je malo previse lakiran/uglacan. Pa se pitam cime?

Ili je to ipak neki laminat? Znas kako se kaze za lazne dijamante - moraju da svetlucaju jace od pravih, zato sto pokusavaju da se dokazu.


Izvinite za permutaciju vaseg pola damo

E sad parket hmm ja ga imam i otrpilike izgleda ovako kada se izlakira dva put. Ovo je stvar ukusa a ja volim kada je kao staklo. Neki ne vole da se sjaji nego im je lepse da im je vise matiran. Dakle za onaki sjaj ide najmanje dva premaza lakom. Dalje postoji vise vrsta laka i svaka daje drugaciji finis.
zemljanin zemljanin 16:33 26.09.2013

Re: Mene zanima

E sad parket hmm ja ga imam i otrpilike izgleda ovako kada se izlakira dva put. Ovo je stvar ukusa a ja volim kada je kao staklo. Neki ne vole da se sjaji nego im je lepse da im je vise matiran. Dakle za onaki sjaj ide najmanje dva premaza lakom. Dalje postoji vise vrsta laka i svaka daje drugaciji finis.

Ma ovde je bitno poliranje ... možda je ulazak strogo na kolenima i onda se ispolira očas posla
mlekac mlekac 17:33 26.09.2013

Re: Mene zanima

zemljanin
E sad parket hmm ja ga imam i otrpilike izgleda ovako kada se izlakira dva put. Ovo je stvar ukusa a ja volim kada je kao staklo. Neki ne vole da se sjaji nego im je lepse da im je vise matiran. Dakle za onaki sjaj ide najmanje dva premaza lakom. Dalje postoji vise vrsta laka i svaka daje drugaciji finis.

Ma ovde je bitno poliranje ... možda je ulazak strogo na kolenima i onda se ispolira očas posla

Tako nesto i meni palo na pamet. Plus mogucnost dodatne zarade da im se trazi odsteta ako se strmeknes na tome i povredis ruku/nogu...
karabasbarabas karabasbarabas 17:34 26.09.2013

Re: Mene zanima

Dama je relativna kategorija.
Nije svaka zena dama niti je svaka dama zena.
mlekac mlekac 17:36 26.09.2013

Re: Mene zanima

grmfrm
Za pocetak, razgovaras sa DAMOM! (Mali hint, ako nisi siguran, kliknes na moj nick i odes na moju stranu i tamo ti lepo pise)

Drugo, hvala na pitanju, odrasla na lakiranom parketu, ako je to bas bitno, al' ovaj je malo previse lakiran/uglacan. Pa se pitam cime?

Ili je to ipak neki laminat? Znas kako se kaze za lazne dijamante - moraju da svetlucaju jace od pravih, zato sto pokusavaju da se dokazu.


Izvinite za permutaciju vaseg pola damo

E sad parket hmm ja ga imam i otrpilike izgleda ovako kada se izlakira dva put. Ovo je stvar ukusa a ja volim kada je kao staklo. Neki ne vole da se sjaji nego im je lepse da im je vise matiran. Dakle za onaki sjaj ide najmanje dva premaza lakom. Dalje postoji vise vrsta laka i svaka daje drugaciji finis.


Preozbiljno sam shvacena, ali u svakom slucaju, potrazicu savet kad budem lakirala. Posto volem i ja da se sija, pa ako imas da preporucis dobar lak... No, to cemo na pp.
grmfrm grmfrm 19:13 26.09.2013

Re: Mene zanima

Ma ovde je bitno poliranje ... možda je ulazak strogo na kolenima i onda se ispolira očas posla


Kuku evo ga rule 34
mlekac mlekac 20:25 26.09.2013

Re: Mene zanima

karabasbarabas
Dama je relativna kategorija.
Nije svaka zena dama niti je svaka dama zena.

Potpuno tacno! Evo, nas blogodomacin je jedna vrlo fina dama, kao sto je opste poznato.
looping looping 13:38 26.09.2013

1



E, ovi iznad su Srbi 2013.
princi princi 17:18 26.09.2013

I šta sad

ako sutra ne zabrane paradu, sve je kao OK, u redu, svi smo srećni, puj pike ne važi, šta li?
Bili Piton Bili Piton 17:40 26.09.2013

Re: I šta sad

princi
ako sutra ne zabrane paradu, sve je kao OK, u redu, svi smo srećni, puj pike ne važi, šta li?


Naravno da ne, ali je bolje da ne zabrane, jer ako zabrane, we're back to square one.

Ako zabrane, otvara se sledeća perspektiva, kako kaže komentar na vest koju si linkovao:

pa ništa, ako opet zabrane, vidimo se dogodine na istoj meti i istom odstojanju. i godinu dana kasnije. i one tamo godine. i godine posle nje. i svih narednih godina, pa kome pre dosadi (a lgbt to sigurno neće biti, jer se o njihovoj koži i životima radi). "Čekamo vas".
(mickey, 26. septembar 2013 18:02)
predatortz predatortz 17:44 26.09.2013

Re: I šta sad

Naravno da ne, ali je bolje da ne zabrane, jer ako zabrane, we're back to square one.


Više puta sam rekao, ali ponoviću:

Da je pameti u Srbalja, kao što nije, Parada bi protekla uz obezbeđenje od dva pandura.

Zašto?

Prosto, to je toliko irelevantna stvar da oko nje ne vredi dizati nikakvu prašinu.

Ali, Srbenda voli da bude zadrt baš na takvim stvarima. Dok mu ispred nosa promiču bitne stvari, na koje uopšte ne reaguje.

princi princi 17:46 26.09.2013

Re: I šta sad

Naravno da ne, ali je bolje da ne zabrane, jer ako zabrane, we're back to square one.

I to će uticati na povećanje tolerancije i civilizovanje društva, kako tačno? Mislim, smisao napisanog (onog što sam ja napisao, ne ti) je da stvarne promene u društvu nema dok god se Dačićeve i Irinejeve izjave ne shvate kao govor mržnje i tačno ono što jesu: krivična dela. Parada je, po meni, tu potpuno sekundarna stvar.
Bili Piton Bili Piton 17:56 26.09.2013

Re: I šta sad

princi
Naravno da ne, ali je bolje da ne zabrane, jer ako zabrane, we're back to square one.

I to će uticati na povećanje tolerancije i civilizovanje društva, kako tačno?


Uticaće na civilizovanje društva svakako, jer bi održavanje parade poslalo makar subliminalnu poruku da za-kon-i-ma-da-se-poš-tu-je-i-tač-ka. I to bi bio slabašan, možda čak i jalov ali ipak značajan uspeh. Na povećanje tolerancije sumnjam da išta više može da utiče, naročito u uslovima u kojima neko neprestano potpiruje u suprotnom pravcu ->

princi
stvarne promene u društvu nema dok god se Dačićeve i Irinejeve izjave ne shvate kao govor mržnje i tačno ono što jesu: krivična dela.

zemljanin zemljanin 17:59 26.09.2013

Re: I šta sad

princi
dok god se Dačićeve i Irinejeve izjave ne shvate kao govor mržnje i tačno ono što jesu: krivična dela.

to nakon desetogodišnjice uspešnih održavanja Parade ... plus/minus
princi princi 18:03 26.09.2013

Re: I šta sad

Bili Piton
...Na povećanje tolerancije sumnjam da išta više može da utiče, naročito u uslovima u kojima neko neprestano potpiruje u suprotnom pravcu...

Umem dosta da budem kritičan prema Srbiji i Srbima, ali meni se čini da medijske reakcije Palme, Irineja, Vepra, kao i navijača pre odslikavaju njihov lični odnos prema sopstvenoj manje ili više latentnoj homoseksualnosti nego što odslikavaju odnos većine stanovništva prema homoseksualcima. Mislim (a moguće je da grešim) da je većina naglašeno ravnodušna po tom pitanju i da je, makar u toj ravni, parada non-issue.
blogovatelj blogovatelj 18:17 26.09.2013

Re: I šta sad

Umem dosta da budem kritičan prema Srbiji i Srbima, ali meni se čini da medijske reakcije Palme, Irineja, Vepra, kao i navijača pre odslikavaju njihov lični odnos prema sopstvenoj manje ili više latentnoj homoseksualnosti nego što odslikavaju odnos većine stanovništva prema homoseksualcima.


Moguće da ima i ovoga, ali ja mislim da je to samo njihov PR.
Napravili analizu šta biračko telo misli, pa pričaju ono što averidž Džo voli da čuje. To im omogućava da lagodno i bez većih finansijskih poteškoća plivaju kroz život.
Isto se npr desilo i sa Đilasom... Demokrate koje su igrale po proporcionalnom izbornom sistemu nikada nisu pominjale četiri zida. On jeste, jer su njega birali po većinskom principu.
Bili Piton Bili Piton 18:22 26.09.2013

Re: I šta sad

princi
meni se čini da medijske reakcije Palme, Irineja, Vepra, kao i navijača pre odslikavaju njihov lični odnos prema sopstvenoj manje ili više latentnoj homoseksualnosti nego što odslikavaju odnos većine stanovništva prema homoseksualcima.


Ima tu dosta i foliranja, poziranja, povodljivosti (peer pressure) pa i otvorene mržnje prouzrokovane strahom od nepoznatog, sve je to jedna otrovna mešavina u kojoj često - mada ne i uvek - ima i latencije o kojoj govoriš, to mu dodje kao dodatna aroma.


princi
Mislim (a moguće je da grešim) da je većina naglašeno ravnodušna po tom pitanju i da je, makar u toj ravni, parada non-issue.


Ovo i ja mislim da je potpuno tačno, pa svugde je uostalom tako. Po logici stvari bi tim trebalo da je lakše identifikovati i neutralisati otrov, ali iz nekog razloga (neka neko drugi elaborira zašto je tako) to u našoj sredini ne ide tako lako.

princi princi 18:31 26.09.2013

Re: I šta sad

Po logici stvari bi tim trebalo da je lakše identifikovati i neutralisati otrov, ali iz nekog razloga (neka neko drugi elaborira zašto je tako) to u našoj sredini ne ide tako lako.

Po meni, zato što je manijacima lako da uzurpiraju javnu scenu. Nemamo društvene filtre i onda imaš te manijake poput Vepra, Čede, Vučića, do juče Dinkića da ne idem dalje koji maltene iz školske klupe (ili sa bloga, :)) ulete u politiku. Normalan čovek kad se nađe pred nekim izazovom i problemom, prvo će odmeriti da li je u stanju da se s njim izbori, da li je dorastao. A manijak odmah zna (zato i jeste manijak).
leeanna leeanna 19:33 26.09.2013

Re: I šta sad

Ovo i ja mislim da je potpuno tačno, pa svugde je uostalom tako. Po logici stvari bi tim trebalo da je lakše identifikovati i neutralisati otrov, ali iz nekog razloga (neka neko drugi elaborira zašto je tako) to u našoj sredini ne ide tako lako.


naša sredina je specifična sredina

Ideologija devedesetih, kao i svaka ideologija uostalom, podsvesno diktira vrednosne obrasce i danas. U sudaru sa posledicama, dogodila se frustracija. U tom smislu trebalo je amortizovati reakcije ekstremne društvene margine na propast politike zasnovane na ideološkom političkom narativu iz devedesetih, čiji vrhunac sada predstavlja postepeno napuštanje proklamovane kosovske politike. Skoro sam na jednoj tribini čula zvaničnog učesnika koji se zapitao zašto se na paradi ne nose majice sa natpisom "Kosovo je Srbija", te da li je publika svesna koliko je srpsko stanovništvo diskriminisano na Kosovu, kao i da su podržavaoci parade "peta kolona". Taj izraz je čovek upotrebio :)

Tako da pretpostavljam da je jedan od razloga ovih dešavanja, frustracija odgovarajućeg dela biračkog tela, vezana za propast nacionalističke politike, a u odnosu na to pozicioniraju se političari koji računaju na njihove glasove, pri čemu nemaju realni kredibilitet da im se obrate na vrednosno značajno drugačiji način. Najlakša meta za iskaljivanje besa je lgbt pitanje, jer je sa jedne strane, najlakše udarati po tradicionalno obezvređenoj i ismejanoj manjini, a sa druge strane deo tog nacionalističkog diskursa prepoznaje lgbt prava kao izmišljotinu ’zlog zapada’, „koji nas je isponižavao ali makar se povodom ovoga nećemo dati“.

Mislim da ljudi jesu suštinski ravnodušni i okrenuti svakodnevnim problemima. Pri tom određeni (ne tako mali) procenat stanovništva tradicionalno pokazuje homofobne stavove, s tim što su to ljudi čije se mišljenje edukacijom može menjati u odgovarajućem stepenu, a svakako ni sada ne bi izazivali nasilje. Igru faktički igraju ekstremne grupe i deo političkog establišmenta.

Naravno, postoje još neki razlozi koji su već pitanje funkcionisanja određenih struktura vlasti, ali to je vezano i za druge teme koje sadrže element nasilja i insititucionalnog funkcionisanja društva uopšte.
princi princi 19:58 26.09.2013

Re: I šta sad

leeanna
...

Sine, kad ti se objasni ovako lepo, funkcionerski, odmah je sve jasno.
leeanna leeanna 20:08 26.09.2013

Re: I šta sad

princi
leeanna
...

Sine, kad ti se objasni ovako lepo, funkcionerski, odmah je sve jasno.


super što vam je moj komentar jasan, meni vaš nije.

ps. da sam pisala u stilu "ljudi su stoka", "krmak, prasac" i sl. kapiram da bi bilo razumljivije i veselije. ne zanima me da zabavljam publiku i jurim preporuke :)
grmfrm grmfrm 20:31 26.09.2013

Re: I šta sad

Više puta sam rekao, ali ponoviću:

Da je pameti u Srbalja, kao što nije, Parada bi protekla uz obezbeđenje od dva pandura.

Zašto?

Prosto, to je toliko irelevantna stvar da oko nje ne vredi dizati nikakvu prašinu.

Ali, Srbenda voli da bude zadrt baš na takvim stvarima. Dok mu ispred nosa promiču bitne stvari, na koje uopšte ne reaguje.


E tebi svaka zlatna. Ajde kad ces da se kandidujes na izbori rodjo?
predatortz predatortz 20:35 26.09.2013

Re: I šta sad


E tebi svaka zlatna. Ajde kad ces da se kandidujes na izbori rodjo?


Pa da me braća upucaju!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:28 26.09.2013

Re: I šta sad

princi
... Vepra...

Не вепар, већ -- Прасац.
Ментални и физички.

Ево терапије:

libkonz libkonz 10:49 27.09.2013

Re: I šta sad

Mislim (a moguće je da grešim) da je većina naglašeno ravnodušna po tom pitanju i da je, makar u toj ravni, parada non-issue.

Grešiš, bar kada su ljudi iz mog okruženja u pitanju. Na moj stav "zabole me za paradu, neka šetaju ako im se šeta", svi burno reaguju i pitaju me da li želim da mi dete bude peder/lezbejka. Nakon toga sam pokušavao da objasnim da se peder/lezbejka ne postaje tako što će neki pederi/lezbejke da se pola sata prošetaju gradom, ali sam digao ruke od toga.
bladerunner92 bladerunner92 13:58 27.09.2013

Re: I šta sad

leeanna


ja bih se osvrnula samo na podsvesno diktirane vrednosne obrasce ali one pre devedesetih. Ipak je ovo Balkan (nervira me kad se pravda sve time ali evo i ja to upotrebih), zna se podela ko slusa u kuci a ko lupa sakom o sto i sad ako su dve cike ko ce tu da lupa a ko da slusa isuvise to zbunjuje naseg prosecnog homo balkanikusa a tu onda dodaj frustracije i neostvarene ideoloske teznje, neobrazovanost, siromastvo, mnogo je toga natalozenog...
mada vise nisam ni sigurna da li treba da verujem u to da odrzavanje parade ovako kako se odrzava kod nas nesto zaista menja.Zapravo posto se odrzava na silu prave promene svesti oocigledno nema. Jednog dana kad se bude odrzavala spontano ko i na drugim mestima bez prisustva i jednog policajca osim onih kostimiranih imace smisla...

leeanna leeanna 15:31 27.09.2013

Re: I šta sad

ja bih se osvrnula samo na podsvesno diktirane vrednosne obrasce ali one pre devedesetih. Ipak je ovo Balkan (nervira me kad se pravda sve time ali evo i ja to upotrebih), zna se podela ko slusa u kuci a ko lupa sakom o sto i sad ako su dve cike ko ce tu da lupa a ko da slusa isuvise to zbunjuje naseg prosecnog homo balkanikusa


potpuno si u pravu. patrijarhalni stereotipi i ljuljanje patrijarhalnog identiteta su, možda, najznačajniji razlozi otpora prajdu, pri čemu su oni povezani i sa fenomenom različitih drugih oblika nasilja, što je mnogo šira tema od ove. inače, rat, neposredno ratno okruženje i vrednosni modeli koji su propagirani tada, a u cilju ostvarivanja takve politike, jesu direktno obnovili i produbili ovaj društveni stereotip.

a tu onda dodaj frustracije i neostvarene ideoloske teznje, neobrazovanost, siromastvo, mnogo je toga natalozenog...


da, tako je.

moj prethodni komentar je pre svega bio fokusiran na trenutne specifičnosti našeg društva čije postojanje dodatno otežava prihvatanje i razumevanje lgbt u okviru koncepta ljudskih prava. nadovezala sam se tada na priču koja je izražavala posebnu zapitanost baš povodom srbije kao takve. u tom smislu je moje razmišljanje bilo fokusirano na specifičnosti današnje srbije, posebno uzimajući u obzir momenat zbog koga se svake godine dolazi do čuvene "bezbednosne procene". sve to, naravno, ne isključujući definitivno suštinske uzroke koje ti pominješ.

patrijarhalnost je i inače svuda osnovni problem u prihvatanju odgovarajućih društvenih promena (pa i lgbt). socijalni razlozi mogu, takođe, svuda da budu direktno povezani sa stvaranjem i održavanjem predrasuda, stereotipa i raznih vidova manipulacije.

mada vise nisam ni sigurna da li treba da verujem u to da odrzavanje parade ovako kako se odrzava kod nas nesto zaista menja.


trenutno se verovatno neće posebno odraziti na suštinski kvalitativno drugačiiji svakodnevni život lgbt, ali će se poslati poruka da je država sposobna da sprovodi sopstvene propise i da je nasilje neprihvatljivo. mislim da je i to, za sada, dovoljno. :)
bladerunner92 bladerunner92 17:33 27.09.2013

Re: I šta sad

leeanna
potpuno si u pravu

da, tako je.


ti si jedna pametna zena lepo je pricati sa tobom

trenutno se verovatno neće posebno odraziti na suštinski kvalitativno drugačiiji svakodnevni život lgbt, ali će se poslati poruka da je država sposobna da sprovodi sopstvene propise i da je nasilje neprihvatljivo. mislim da je i to, za sada, dovoljno. :)


znam ja sve to samo sam nestrpljiva da vidim neke promene, volela bih da se prijatno iznenadim...
NNN NNN 18:42 26.09.2013

dok narod gladuje

vi bi da se seksate
mlinarslavko mlinarslavko 18:44 26.09.2013

Kako kaze komitet, tako ce i biti :-)

Imali smo u osnovnoj skoli nastavnicu koja je maltretirala generacijama
i ucenike i nastavnike, bila je vlast i direktoru. Zesce je bila histericna , a posebno je bila nadrndana na crkvu, obavezno ispitivanje ko je isao u crkvu, vredjane ako vidi krst itd, samo da bi se dodovorila Komitetu i imala licne koristi, kako materijalne tako i dusevne. Kad je dosao Slobodan Milosevic , sve se preokrene i umesto Tita u citanci Sveti Sava, ona postane SPS-ovac i pocne da propagira istim zarom crkvu, priredbe, popovi, svece , recitacije, bukvalno preko noci, brzo prodje i postade nastavnica direktor, nije moglo da se zivi od popova i krstova.
Zena nije vise medju zivima, ali sam siguran da bi bila zesci zagovornik gej parade, samo da oseti da je to pogodno "drugovima od gore", ali i ona da ima koristi.
Kompletna skola bi se sarenila u duginim bojama.

Malo je saljivo, ali sasvim istinito. Ne znam kako, ali kod nas sve moze da se preokrene preko noci, bilo kako, samo da ove budale navijace vise neko skloni, pa da normalni ljudi mogu da uzivaju u zivotu.

grmfrm grmfrm 20:30 26.09.2013

Re: Kako kaze komitet, tako ce i biti :-)

Imali smo u osnovnoj skoli nastavnicu koja je maltretirala generacijama
i ucenike i nastavnike, bila je vlast i direktoru. Zesce je bila histericna , a posebno je bila nadrndana na crkvu, obavezno ispitivanje ko je isao u crkvu, vredjane ako vidi krst itd, samo da bi se dodovorila Komitetu i imala licne koristi, kako materijalne tako i dusevne. Kad je dosao Slobodan Milosevic , sve se preokrene i umesto Tita u citanci Sveti Sava, ona postane SPS-ovac i pocne da propagira istim zarom crkvu, priredbe, popovi, svece , recitacije, bukvalno preko noci, brzo prodje i postade nastavnica direktor, nije moglo da se zivi od popova i krstova.
Zena nije vise medju zivima, ali sam siguran da bi bila zesci zagovornik gej parade, samo da oseti da je to pogodno "drugovima od gore", ali i ona da ima koristi.
Kompletna skola bi se sarenila u duginim bojama.

Malo je saljivo, ali sasvim istinito. Ne znam kako, ali kod nas sve moze da se preokrene preko noci, bilo kako, samo da ove budale navijace vise neko skloni, pa da normalni ljudi mogu da uzivaju u zivotu


Jesi ti vec ovo negde na blogu napisao pre?
Nesto mi ovo poznato zvuci?
mlinarslavko mlinarslavko 21:05 26.09.2013

Re: Kako kaze komitet, tako ce i biti :-)

Mislim da nisam, a ako poznato zvuci nije cudo, takve bolesne grebatore svi poznajemo.
Jukie Jukie 02:10 27.09.2013

Re: Kako kaze komitet, tako ce i biti :-)

grmfrm

Jesi ti vec ovo negde na blogu napisao pre? Nesto mi ovo poznato zvuci?

Ja prvi put čujem a ključna reč je "škola"
Tako da je moguće da je na nekom drugom blogu
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:57 26.09.2013

watch out!

Pedja, bojim se da bi otvorena borba gejeva protiv navijaca i crkvenjaka skodila progresivnom svetu. Tvoja nepromisljenost moze nekog kostati zivota. Obrisi blog i koristi institucionalne metode koje su nam na raspolaganju. Protiv Talibana se moze samo motkom. Keep cool. Enjoy life.
blogovatelj blogovatelj 23:14 26.09.2013

Reko Amitz

Ja samo da prenesem i lajkujem...

Klik
mariopan mariopan 23:28 26.09.2013

Re: Reko Amitz

blogovatelj
Ja samo da prenesem i lajkujem...

Klik

Fenomenalno
mlekac mlekac 00:07 27.09.2013

Re: Reko Amitz

mariopan
blogovatelj
Ja samo da prenesem i lajkujem...

Klik

Fenomenalno

not2old2rock not2old2rock 10:26 27.09.2013

Re: Reko Amitz

blogovatelj
Ja samo da prenesem i lajkujem...

Klik


Ne moze bolje
libkonz libkonz 17:48 27.09.2013

U duhu naslova

Pa tek sad vidim ko je to pored Patrijarha. Klikni
mariopan mariopan 18:25 27.09.2013

Re: U duhu naslova

libkonz
Pa tek sad vidim ko je to pored Patrijarha. Klikni

Черевићан Черевићан 12:50 29.09.2013

Бог по мери човека

са црквеним догмама
погодбе . . баш нема
сведоци смо mistike *
шта ли се тек спрема ?

* U toku svog postojanja čovek je razvio dve vrste odnosa prema nevidljivom: mistički i magijski. Mistika je zajednica sa bogom, a magija zajednica sa prirodom.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana