Glas razuma

Drago Kovacevic RSS / 21.02.2008. u 07:29

Naš prijatelj, bloger, Goran Despotović, član Izvršnog odbora Saveza antifašista Srbije, poslao mi je saopštenje koje su antifašisti usvojili jučer. Smatram da su u tom saopštenju sadržane veoma precizne, tačne i za budućnost Srbije dragocene političke ocene.

Uz saglasnost gospodina Despotovića postujem tekst saopštenja.

 

Ne treba nam ponovo događanje naroda

Proglašenje nezavisnosti Kosova i priznanje nezavisnosti od strane brojnih država tokom ove nedelje bilo je povod za eskalaciju nasilja na ulicama, rasplamsavanje ratoborne retorike u medijima i brojne ozbiljne izjave i poteze vlasti i političkih partija.

Ovim povodom glavni politički činioci zakazali su miting protiv jednostranog proglašenja nezavisnosti Kosova. Ova najava deluje uznemirujuće u kontekstu eskalacije nasilja i pretnji, a takođe evocira uznemirujuća sećanja na vremena za koja smo pogrešno smatrali da su iza nas.

Svedoci smo porasta političke tenzije i mobilizacije naroda. Međutim, ova kriza nije nastala osamostaljenjem Kosova. To je samo još jedno poglavlje jedne i iste krize koja traje već dvadeset godina. Posebno je obeshrabrujuće što se ova eskalacija, nakon svega što smo prošli, svih promena i nazovi-promena, ponavlja u gotovo istim manifestnim oblicima kao pre dvadeset godina.

Suština problema je u sledećem: naša državna, politička i parapolitička elita iz kompleksnosti životne, društvene i istorijske zbilje izdvoje nekoliko apstraktnih postojećih i nekoliko falsifikovanih elemenata i na osnovu toga oformi jedan generalni zajednički stav. Taj stav je – i tada, a i danas – agresivan, neprijateljski, destruktivan i jednostran. Taj stav uveo nas je u dugo razdoblje zla, bede i sramote. Ne želimo to ponovo.

Zahtev za suverenitetom Srbije nad Kosovom u trenutku u kojem ne postoji ni najmanja spremnost da se on prihvati od strane stanovništva Kosova i u kojem Srbija nema resurse ni demokratski legitimitet za tako nešto, lažna je i prozirna politikantska parola, sračunata jedino na ostvarivanje kratkoročne političke koristi.

Još su sveža sećanja na Miloševićevu tehnologiju vlasti i vladanja putem raspirivanja neprijateljstva, unisonog indoktriniranja građana i zatim fiktivnog potvrđivanja demokratskog legitimiteta na impozantnim masovnim skupovima. Pa zatim povike "drž'te narodnog neprijatelja" i pljačkanja sopstvenog naroda. Medijski odstrel politički nepodobnih kao narodnih izdajnika i poziv na linč, to je pojava koja nas vraća u mračne devedesete, ugrožava osnovna prava i slobode građana i ozbiljno umanjuje demokratski kapacitet zemlje.

Ne treba nam ponovo događanje naroda. Treba nam događanje života, napretka, solidarnosti i tolerancije, svakoga dana i na svakom mestu. Masovni narodni sabori gde se vatrenim govorima raspaljuju narodne strasti ništa dobro neće nam doneti.

Zašto je Kosovo izgubljeno? Između ostalog, upravo zato što je Srbija smatrala da to pitanje može da tretira kao formalno-državno pitanje, ne obazirući se na ljude. Iskreno, moramo priznati da Srbija nije dokazala svoj demokratski kapacitet na osnovu kojeg bi mogla da s punim pravom traži poverenje međunarodne zajednice.

To je pravo mesto borbe za Kosovo i za sve ostale nacionalne interese: izgrađujmo demokratske ustanove, učvršćujmo vladavinu prava, snažimo toleranciju i solidarnost. Društveni i ekonomski napredak, a ne traženje sumnjivih saveznika, je jedini put kojim možemo ojačati naš međunarodni položaj. To je mesto na kojem treba da pokažemo odlučnost, a ne u uzvikivanju apstraktnih parola i pretećih slogana. A to je ujedno i put evropskih integracija. Evropa je naša budućnost. To što ćemo se mi okrenuti u suprotnom smeru, neće pomoći napretku i pravima našeg naroda i države – naprotiv!

Nijedan čovek nije ostrvo. Nečija razbijena glava ili izlog neće unaprediti naše interese. Svako nasilje rađa nasilje i unižava onoga ko ga je počinio. Uzajamno poštovanje, saradnja i tolerancija nemaju alternative. Pozivamo sve odgovorne društvene i političke snage da u ovom opasnom trenutku reafirmišu ove principe i da se energično suprotstave svakom nasilju i svakoj pretnji nasiljem. Stičimo nove prijatelje, a ne odbacujmo stare! Izgradimo zdravu Srbiju na tim osnovama!

Davne 1975. u Helsinkiju održano je prvo zasedanje Konferencije za evropsku bezbednost i saradnju (KEBS). Mnogi pozitivni evropski procesi pokrenuti su ovom konferencijom. Danas se malo ko seća da je drugo zasedanje KEBS-a održano 1977. upravo u Beogradu i da je Beograd u tom vremenu bio mesto stabilnosti, tolerancije i saradnje.

Naravno, ne treba da se osećamo obavezanim prošlošću: ni kosovskom zakletvnom, ni KEBS-om. Svako vreme treba da kritički preispita svoje nasleđe. Mi ovu našu zemlju Srbiju nismo nasledili od svojih predaka – pozajmili smo je od naših potomaka. Radi generacija koje dolaze, radi mladih ljudi koji stasavaju, radi budućnosti, zaustavimo politiku i retoriku konfrontacije i vratimo se unapređivanju saradnje kao trajnom opredeljenju.

Goran Despotović
Savez antifašista Srbije


 



Komentari (71)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

V V 07:36 21.02.2008

Odgovornost

U svetlu skorasnjih dogadjaja u Srbiji, evidentno je da je sukob na pomolu, i to iz sledecih razloga:

1. Poslednji predsednicki izbori pokazali su jasnu polarizaciju gradjana Srbije na pro-zapadne i na one koji se protive integraciji Srbije u EU, pretezno pro-ruski orijentisani.

2. Nezavisnost Kosova je argument za pro-rusku stranu da obrazlozi protivljenje integraciji u EU i prilika da optuzi onaj deo gradjana koji se protivi takvoj politici za izdajnike.

3. Kako drzava Srbija nema na raspolaganju vojnu silu kojom bi pokusala da uspostavi suverenitet na Kosovu, a takodje patoloski odbija da prihvati bilo kakvu odgovornost za krizu u kojoj je zemlja, potrebno je da "pronadje krivce" koje bi optuzila za gubitak Kosova.

4. Direktni "krivci" za drzavni vrh Srbije su zemlje Zapada - USA i EU. Personifikaciju ovih drzava, za drzavni vrh u Srbiji, cine pro-zapadno orijentisani gradjani koji vide nacionalni interes u prikjucenju Srbije u EU.

5. Indoktrinacija koja se, od strane drzavnog vrha, siri medijima i porukama sa mitinga i demonstracija stvara atmosferu u kojoj je legitimno upotrebiti nasilje protiv institucija i gradjana koji se ne slazu sa ovakvom politikom, sto moze da dovede i do sukoba.


U slucaju da dodje do ostvarenja ovakvog scenarija prava i duznosti svakog odgovornog gradjanina Srbije su sledece:

1. Beskompromisna odbrana svojih zivota i sloboda.

2. Rusenje Vlade koja radi protivno interesima sopstvenih gradjana i bez saglasnosti vecine istih.

3. Kako u tome trenutku Vlada tj. Drzava postaje neprijatelj, legitimno pravo gradjana je da se obrate za pomoc policiji ili vojsci, a u slucaju da ih ove institucije ne zastite i Vladama drugih zemalja a takodje i njihovim vojnim savezima, a sve u cilju uspostavljanja nove Vlade koja bi za cilj imala zastitu ljudskih prava svih gradjana i njihov prosperitet. U tom trenutku to ne bi bila izdaja vec patriotski cin kojim bi gradjani pokazali da su spremni na veliku zrtvu ne bi li napokon konsolidovali drzavu i obezbedili prosperitet pokoljenjima.

4. Pristupanje EU, posle ovakvih dogadjaja, bi bio formalnost.



Nazalost, moze doci i do povlacenja pro-evropski orijentisanih gradjana, a sve u cilju izbegavanja sukoba, sto ce dovesti do totalne izolacije Srbije od strane EU i sveta. Takva Srbija bi postala "raj" za mafiju i kriminal, nacionaliste, zlocince i polupismene politicare, dok bi je normalan svet masovno napustao. Ako vam zvuci poznato, nije cudno, jer koliko juce ste ziveli u takvoj drzavi.

Kako ce se stvari odvijati zavisi samo od vas i vase spremnosti da do kraja branite viziju Srbije u kojoj zelite da zivite. Iz sadasnje situacije ocigledno je da ili ste nespremni da se borite za sopstvenu buducnost ili vam sama vizija nije bas jasna.

Buduci da ste na poslednjim predsednickim izborima pokazali jasnu viziju Srbije u EU, budite isto tako odlucni ako dodje do ugrozavanja vasih neospornih ljudskih prava sa bilo koje strane.
Pobedite strah u sebi jer samo taj strah stoji izmedju vas i vaseg zivota u civilizovanom svetu, kome inace pripadate.
milosib milosib 10:55 21.02.2008

Re: Odgovornost

Gosn Drago kako vidim da je ovaj "komentar" u stvari vas dodatak integralnom tekstu racunam da su i jedno i drugo vasi stavovi. Prvo mi je veoma cudno da antifasisticki savez komentarise jer onda ispada da je Srbija nekakva (polu)fasisticka drzava ili da joj preti ozbiljna opasnost od fasizacije.Ceo tekst je napisan u vidu politickog pamfleta bez ijednog argumenta koji bi to potvrdio tezu koja je izneta, a to je da ako Srbija ne nastavi EU integracije, a prethodno pravno legalizuje otimanje Kosova, sledi joj fasizacija i propast.

Kao sto znamo prvi korak u fasizaciji je kontola medija od strane drzave, a vidim da se to ovde implicira. U ovoj zemlji ima 5 tv stanica komercijalnog tipa sa nacionalnom frekvencijom i 2 drzavna tv kanala.Od komercijalnih, u dve tv stanice sa nacionalnom frekvencijom vecinski vlasnik je evroatlantski kapital. Pored toga tu je Studio B koga moze da vidi otprilike polovina stanovnistva Srbije koji takodje ima prozapadnu uredjivacku politiku. Cak i da podjemo od pretpostavke da su ostali mediji pod kontrolom vlade, a nisu, ne znam na cemu se zasniva ideja o unisonom informisanju gradjana.

Protiv sam svakog nasilja na ulicama Srbije, ali kao sto upozoravate da to nije korisno i da do masovnijih obracuna ne sme doci ( pod tim prvenstveno podrazumevate da vi i vasi istomisljenici ne budete proganjani, jer i vi dobro znate da vas nema vise od 5%) tako i ja vas upozoravam da cinite krivicno delo pozivanjem na vojno-policijski puc i vaninstitucionalno rusenje legalno izabrane vlasti.

Morate da shvatite g.Kovacevicu da vecinska Srbija ne zeli da legalizuje razbojnicko otimanje i komadanje svoje teritorije i da je bes i frustriranost kod stanovnika ocekivana, pa ako hocete i opravdana. Mitinzi su legitiman nacin da se iskazu protest i nepristajanje. Da li ce to ugroziti evropsku perspektivu Srbije ne zavisi toliko od nas koliko od EU i njenih daljih poteza. Morate da priznate da njihovi potezi u bliskoj ali i malo daljoj proslosti nisu isli na ruku proevropskim snagama. U to ubrajam i bombardovanje i ovaj pokusaj nasilne amputacije Kosova i Metohije.
gorran gorran 11:16 21.02.2008

Re: Odgovornost

cinite krivicno delo pozivanjem na vojno-policijski puc i vaninstitucionalno rusenje legalno izabrane vlasti
Mi ni u kom slučaju ne pozivamo na puč niti na vaninstitucionalno rušenje legalno izabrane vlasti. Ne pozivamo ni na uspostavljanje međunarodnog protektorata.
Pozivamo na prestanak manipulacije, na slobodu i odgovornost medija i hitno unapređivanje obrazovanja i javnog informisanja.
Smatramo da treba unapređivati što potpunije razumevanje političke stvarnosti i snažiti konstruktivnu argumentaciju.
Verujemo u demokratiju, ali se suprotstavljamo populizmu - smatramo da je odmerena i odgovorna javna reč preduslov demokratije.

Goran Despotović
Savez antifašista Srbije
adam weisphaut adam weisphaut 08:44 21.02.2008

Ignorance is strength

Još su sveža sećanja na Miloševićevu tehnologiju vlasti i vladanja putem raspirivanja neprijateljstva, unisonog indoktriniranja građana i zatim fiktivnog potvrđivanja demokratskog legitimiteta na impozantnim masovnim skupovima. Pa zatim povike "drž'te narodnog neprijatelja" i pljačkanja sopstvenog naroda. Medijski odstrel politički nepodobnih kao narodnih izdajnika i poziv na linč, to je pojava koja nas vraća u mračne devedesete, ugrožava osnovna prava i slobode građana i ozbiljno umanjuje demokratski kapacitet zemlje.

Ali dok narodno jedinstvo traje, neki pregalnici rade li rade:
20. februar 2008. | Izvor: B92, Beta, Tanjug
Novi Upravni odbor Zvezde

Predsednik fudbalskog kluba Crvena zvezda Toplica Spasojević formirao je novi Upravni odbor, u kome će i dalje biti 15 članova, s tim što je jedno mesto ostalo upražnjeno. Novi članovi Upravnog odbora postali su finansijeri kluba Marko Mišković, sin vlasnika kompanije "Delta" Miroslava Miškovića, i Dragi Mićović, koji se, kako je Spasojević objasnio, bavi građevinskim poslovima i ranije
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Naravno klub će vrlo brzo i preuzeti, a svi znamo dato znači ogromne površine vrednog građevinskog zemljišta na izuzetno atraktivnim lokaacijama, glavni konkurent Merkator u knock down-u (biće dobro ako ne počnu da ih spaljuju), anketni odbor davno zaboravljen a ko će da se seti antimonoposke komisjie i saveta za borbu protiv korupcije kada nam otimaju Kosovo.
A međuvremenu narode Srbije, spremi se za svojih pet minuta mržnje....
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 10:28 21.02.2008

Re: Ignorance is strength

A Vladimir Jugović podneo ostavku u UO. Nezvanično.
Kasper Kasper 08:53 21.02.2008

Dogadjanja naroda

Podsetio bih gospodina antifasistu da se taj pokret vinuo na krilima dogadjanja naroda 27.marta 1941. U narednih 50-tak godina vladavine tog pokreta stalno se dogadjao narod i sve se pravdalo narodom!
Moje skromno misljenje je da forsiranjem ovakvih "pokreta" daje na znacaju grupici luzera koja bi sebe volela da vidi kao fasiste, a ustvari su psihicki i socijalno poremecene osobe.
doktorka doktorka 09:09 21.02.2008

Re: Dogadjanja naroda

Kasper
Podsetio bih gospodina antifasistu da se taj pokret vinuo na krilima dogadjanja naroda 27.marta 1941. U narednih 50-tak godina vladavine tog pokreta stalno se dogadjao narod i sve se pravdalo narodom!Moje skromno misljenje je da forsiranjem ovakvih "pokreta" daje na znacaju grupici luzera koja bi sebe volela da vidi kao fasiste, a ustvari su psihicki i socijalno poremecene osobe.

mislite na grupicu na vlasti ? u pravu ste ako na njih mislite , nego sta je sa narodom koji veruje toj grupici?
dobronamjeran dobronamjeran 09:28 21.02.2008

Re: Dogadjanja naroda

Podsetio bih gospodina antifasistu da se taj pokret vinuo na krilima dogadjanja naroda 27.marta 1941. U narednih 50-tak godina vladavine tog pokreta stalno se dogadjao narod i sve se pravdalo narodom!
Moje skromno misljenje je da forsiranjem ovakvih "pokreta" daje na znacaju grupici luzera koja bi sebe volela da vidi kao fasiste, a ustvari su psihicki i socijalno poremecene osobe.

Opet ti Kasper. Samo tako nastavi. Prije svega puc od 27.03 nije bio antifasisticki puc nego puc vojne oligarhije potaknut iz Londona. Nakon kasnijih poznatih dogadjaja ta je oligarhija pobjegla kud koji mili moji a jednoga je od njih u avionu ubio kovceg sa zlatom. Ovo sto je goran postavio pored Cedinog obracanja u Skupstini i nekih blogova ovdje jedine su dobre stvari koje se u Srbiji dogadjaju posljednjih dana.
Kasper Kasper 09:29 21.02.2008

Re: Dogadjanja naroda

Ajde? Gledas Ratkajeve?
dobronamjeran dobronamjeran 09:38 21.02.2008

Re: Dogadjanja naroda

Kasper
Ajde? Gledas Ratkajeve?

Rekao sam da cu biti pristojan i da necu zagadjivati temu. Ne ne gledam Ratkajeve. oni su mozda na tvojem poimanju povijesnih serija i vjerojatno vrhunac tvojih intelektualnih napora da kroz tu seriju steknes uvid u povijesne dogadjaje. Ja sam recimo svoja saznanja crpio kroz radove Velimira Terzica, Ferde Culinovica i Ljube Bobana.
Ono sto ja mislim o tebi vec sam napisao na drugom topicu pa se necu ponavljati.
Kasper Kasper 09:11 21.02.2008

A sta smo mi?

Naš prijatelj, bloger, Goran Despotović, predsednik Saveza antifašista Srbije


A sta smo mi koji nismo clanovi " saveza " ? Fasisti?
Dawngreeter Dawngreeter 09:13 21.02.2008

Re: A sta smo mi?

Mora da se sada osecas ponosno.
Kasper Kasper 09:14 21.02.2008

Re: A sta smo mi?

[
Mora da se sada osecas ponosno



Ne. Samo pitam. Ili je pitati greh, druze?
Dawngreeter Dawngreeter 09:18 21.02.2008

Re: A sta smo mi?

Ako, ako, valja pitati kad nesto ne znas. Druze Kasper.
adam weisphaut adam weisphaut 09:19 21.02.2008

Re: A sta smo mi?

Ne. Samo pitam. Ili je pitati greh, druze?

A šta si ti? Brat?
Kasper Kasper 09:20 21.02.2008

Re: A sta smo mi?

Mozda samo ukazujem na besmislena etiketiranja skupine koja bi po svaku cenu da izadje iz anonimnosti i dobije medijski prostor.

Ako Srbija nije dokazala privrzenost antifasizmu, onda, ko jeste?
Dawngreeter Dawngreeter 09:22 21.02.2008

Re: A sta smo mi?

Kasper
Mozda samo ukazujem na besmislena etiketiranja skupine koja bi po svaku cenu da izadje iz anonimnosti i dobije medijski prostor.


Sumnjam. Meni se cini da je pitanje bilo iskreno. Druze Kasper.
Kasper Kasper 09:23 21.02.2008

Re: A sta smo mi?

Sloven,belac, slobodni strelac...
koji se grozi od drugova
doktorka doktorka 09:24 21.02.2008

Re: A sta smo mi?

adam weisphaut
Ne. Samo pitam. Ili je pitati greh, druze?A šta si ti? Brat?


ne , burazer je
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:25 21.02.2008

Re: A sta smo mi?

Kasper
Mozda samo ukazujem na besmislena etiketiranja skupine koja bi po svaku cenu da izadje iz anonimnosti i dobije medijski prostor.

Ako Srbija nije dokazala privrzenost antifasizmu, onda, ko jeste?

Kasper, evo voleo bih da ti kao deklarisani antifašist kažeš šta misliš o sadržaju, a ne da se baviš skretanjem sa teme...
Kasper Kasper 09:26 21.02.2008

Re: A sta smo mi?

ne , burazer je


Doktorka zna! Ona daje punu psiholosku procenu na osnovu jedne recenice. Bravo doktorka, ziva ti bila . Burazer
adam weisphaut adam weisphaut 09:26 21.02.2008

Re: A sta smo mi?

Kasper
Sloven,belac, slobodni strelac...
koji se grozi od drugova

Kasper Kasper 09:27 21.02.2008

Re: A sta smo mi?

Ko su ovi? Stvarno, pojma nemam
dobronamjeran dobronamjeran 09:32 21.02.2008

Re: A sta smo mi?

Mozda samo ukazujem na besmislena etiketiranja skupine koja bi po svaku cenu da izadje iz anonimnosti i dobije medijski prostor.

Ako Srbija nije dokazala privrzenost antifasizmu, onda, ko jeste?

Mozda u nekim mitovima koji zive u tvojoj glavi i mozda je taj antifasizam na koji se pozivas ustvari onaj gibanicarski antifasizam sa Ravne gore. No taj antifasizam nema veze sa antifasizmom iako ga je skupstina Srbije izjednacila. Ono sto ja mislim o tebi vec sam prije napisao i necu ovdje ponavljati jer je dovoljno da ti zagadjujes ovaj prostor svojim besmislicama.
adam weisphaut adam weisphaut 09:33 21.02.2008

Re: A sta smo mi?

Kasper
Ko su ovi? Stvarno, pojma nemam

Ovaj sa falusoidnom raketom u ruci je em sloven, em belac, em slobodan strelac...
Jedino ne znam kako ćemo to sa drugovima, ili su agenti KGB-a zvali jedan drugog godpoda...
P.S.Umalo da zaboravim, ti si neki white supremacist ?
Kasper Kasper 09:34 21.02.2008

Re: A sta smo mi?

Molim te da se upristojis. Ok je svakom loncu biti poklopac, ali, treba imati meru.
Dawngreeter Dawngreeter 09:35 21.02.2008

Re: A sta smo mi?

E kada Drug Kasper nekome govori da se upristoji onda je stvarno doslo zadnje vreme. Stidi se Adame
Kasper Kasper 09:36 21.02.2008

Re: A sta smo mi?

P.S.Umalo da zaboravim, ti si neki white supremacist ?

Ne, samo citiram Djoleta. Mozda je on.
edi-va edi-va 09:36 21.02.2008

Re: A sta smo mi?

Ko su ovi? Stvarno, pojma nemam


ja bih se kladila u komp i svu dodatnu mu opremu, da je ovaj prvi na slici drug Putin! ovaj iza je isto neki drug ...

p.s.:
Mi ovu našu zemlju Srbiju nismo nasledili od svojih predaka – pozajmili smo je od naših potomaka. Radi generacija koje dolaze, radi mladih ljudi koji stasavaju, radi budućnosti, zaustavimo politiku i retoriku konfrontacije i vratimo se unapređivanju saradnje kao trajnom opredeljenju.


adam weisphaut adam weisphaut 09:39 21.02.2008

Re: A sta smo mi?

Dawngreeter
E kada Drug Kasper nekome govori da se upristoji onda je stvarno doslo zadnje vreme. Stidi se Adame

Posramljen sam Kasperovom drugarskom kritikom
Kasper Kasper 09:43 21.02.2008

Re: A sta smo mi?

Posramljen sam Kasperovom drugarskom kritikom



Izvinjavam se Adamu ako je pomislio da sam njemu napisao da se upristoji. Odnosi se na "dobronamjernog" koji je juce na drugom mestu napisao da je Pavelic izvrsio " preventivni genocid" a da su on i caca mu branili hrvatsku od genocidnih Srba. Svaki dialog sa tim covekom je izlisan, kao i moj poziv da se upristoji, izgleda.
dobronamjeran dobronamjeran 09:57 21.02.2008

Re: A sta smo mi?

Odnosi se na "dobronamjernog" koji je juce na drugom mestu napisao da je Pavelic izvrsio " preventivni genocid" a da su on i caca mu branili hrvatsku od genocidnih Srba. Svaki dialog sa tim covekom je izlisan, kao i moj poziv da se upristoji, izgleda.

ako sam napisao kako necu prenositi trolanje s druge teme i ako je na toj drugoj temi to trolanje izbrisano na sto se zahvaljujem tom postavljacu teme ovdje ti mogu samo reci kako si ti fasista od najgore vrste koji podrzavas preventivne genocide rijecima bolje mi njih nego oni nas. Nadalje moj se otac nije borio protiv genocidnih Srba nego je stitio svoju domovinu od ustaskih nametnika i njemacki okupatora te je s time takodjer bio antifasista na sto sam ja ponosan. No takodjer istine radi napisao sam kako je Pavelic pocinio preventivni genocid jer opravdanje za ubijanje Srba u hrvatskoj nije bilo osim u politici koju je Pavelic podrzavao a protiv koje se moj otac borio s puskom u ruci. No ti kao zagovaratelj preventivnih genocida morao bi imati razumijevanja za Pavelica jer vam je on u vasoj verziji preventivnog genocida vjerojatno bio uzor pored vaseg velikog junaka Dangica i Djujica.
Kasper Kasper 10:07 21.02.2008

Re: A sta smo mi?

ovdje ti mogu samo reci kako si ti fasista od najgore vrste koji podrzavas preventivne genocide rijecima bolje mi njih nego oni nas.


Istine radi, jesam napisao da je 90-tih medju srbima u Hrvatskoj vladala logika bolje mi njih nego oni opet! nas, ali je ona posledica Pavelicevog preventivnog genocida, koji je tadasnje rukovodstvo HDZ-a nameravalo da nastavi disciplinujuci teritorije sa vecinskim srpskim stanovnistvom. Ako ti nesto nije jasno , ti pitaj Dragu. On je , covek, u ovo prilicno upucen.
Kasper Kasper 10:56 21.02.2008

Re: A sta smo mi?

Svaki miting je za mene legitiman. Nasilje ,ne!
Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 09:17 21.02.2008

...

Događanje naroda
Bojkot slovenačke robe
...
Kao da imam deset godina.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:20 21.02.2008

Samo mala intervencija...

Goran Despotović je član Izvršnog odbora Saveza antifašista Srbije, a ne predsednik kako sam ja napisao.
Izvinjavam se zbog ove male nepreciznosti.
Veljko B Uzicanin Veljko B Uzicanin 09:26 21.02.2008

I Causesku je mitingovao

Svojevremeno se i Nikolae Causesku sluzio slicnim mitingaskim metodama i bio je veom iznenadjen kada je na jednom mitingu ugledao ovo :

Na zalost, u Beogradu jos uvek nema snage da se nesto slicno pokaze srpskom kolektivnom Causeskuu. Ili se mozda varam ?
gorran gorran 09:29 21.02.2008

hajke, pozivi na linč.

ugrožavanja osnovnih ljudskih prava - to su krajnje uznemirujući simptomi.



Na slici - štand SPS-a na sred Knez Mihajlove, za prikupljanje potpisa za tužbu protiv Nataše Kandić za "izdaju i teško ugrožavanje ustavnog poretka". Brojni mladi ljudi tiskali si se da potpišu peticiju SPS-a.

Sasvim je jasno da vlasti i ostali politički činioci ne moga preduzeti ništa značajno ni efektivno na Kosovu. Ali zato dizanje tenzije oko Kosova može poslužiti za obračun sa "unutrašnjim neprijateljem" i sticanje jeftinih političkih poena na agresivnoj demagogiji.
cecas cecas 09:37 21.02.2008

Re: hajke, pozivi na linč.

gorran
ugrožavanja osnovnih ljudskih prava - to su krajnje uznemirujući simptomi.



Na slici - štand SPS-a na sred Knez Mihajlove, za prikupljanje potpisa za tužbu protiv Nataše Kandić za "izdaju i teško ugrožavanje ustavnog poretka". Brojni mladi ljudi tiskali si se da potpišu peticiju SPS-a.

Sasvim je jasno da vlasti i ostali politički činioci ne moga preduzeti ništa značajno ni efektivno na Kosovu. Ali zato dizanje tenzije oko Kosova može poslužiti za obračun sa "unutrašnjim neprijateljem" i sticanje jeftinih političkih poena na agresivnoj demagogiji.


Znaci da imamo i legitimnost linca jos samo da dobijemo legalnost kada se peticija usvoji u Skupstini po hitnom postupku...Neka nam je svevisnji u pomoci kada pamet ocigledno nije !
Dawngreeter Dawngreeter 09:40 21.02.2008

Re: hajke, pozivi na linč.

Znam ja da dobrim delom, pod ovakvim okolnostima, narod nije bas u potpunosti svestan svojih akcija. Mnogi su samo poneseni masovnom histerijom. Ali neke stvari stvarno prevazilaze i takve okvire - kako se IKO ko je prisao ovom SPS standu moze smatrati po bilo kojim osnovama normalnim covekom? Stranka koja nas je u zemlju saterala najcrnje i najgore i zbog koje cemo se jos decenijama oporavljati ima obraza da poziva na linch bilo koga? I niko nije dosao da ih bije govnjivom motkom?

Beograde, sta si doziveo...
Nenad M. Nenad M. 09:40 21.02.2008

cujem sinoc na rts-u

da Tomislava Nikollica predstavljaju kao govornika na mitingu ispred PARLAMENTARNIH STRANAKA !? Ljudu, ja ovo ne znam da komentarisem, vise ne
cecas cecas 09:42 21.02.2008

Re: cujem sinoc na rts-u

Nenad M.
da Tomislava Nikollica predstavljaju kao govornika na mitingu ispred PARLAMENTARNIH STRANAKA !? Ljudu, ja ovo ne znam da komentarisem, vise ne

A Kusturica, Ivana Zigon ispred radnika iz kulture i postene inteligencije????? Stvarno ovome ne treba komentar...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:46 21.02.2008

Re: cujem sinoc na rts-u

cecas
Nenad M.
da Tomislava Nikollica predstavljaju kao govornika na mitingu ispred PARLAMENTARNIH STRANAKA !? Ljudu, ja ovo ne znam da komentarisem, vise ne

A Kusturica, Ivana Zigon ispred radnika iz kulture i postene inteligencije????? Stvarno ovome ne treba komentar...

A v.d. gradonačelnik Beograda Alimpić, vodi organizacioni odbor...
On beše iz DS-a, zar ne....
cecas cecas 09:49 21.02.2008

Re: cujem sinoc na rts-u

A v.d. gradonačelnik Beograda Alimpić, vodi organizacioni odbor...
On beše iz DS-a, zar ne....

Bas taj ....Zbunjeni
adam weisphaut adam weisphaut 09:50 21.02.2008

Re: cujem sinoc na rts-u

A v.d. gradonačelnik Beograda Alimpić, vodi organizacioni odbor...
On beše iz DS-a, zar ne....

Ne beše li Alimpić iz čuvenog pro-Vuksanovićevog Gradskog odbora Beograd?
cecas cecas 09:52 21.02.2008

Re: cujem sinoc na rts-u


adam weisphaut
[
Ne beše li Alimpić iz čuvenog pro-Vuksanovićevog Gradskog odbora Beograd?


To se u medjuvremenu zaboravilo .... Mnogo toga se u medjuvremenu zaboravilo
Alava Alava 10:13 21.02.2008

Re: cujem sinoc na rts-u

cecas

Nenad M.da Tomislava Nikollica predstavljaju kao govornika na mitingu ispred PARLAMENTARNIH STRANAKA !? Ljudu, ja ovo ne znam da komentarisem, vise neA Kusturica, Ivana Zigon ispred radnika iz kulture i postene inteligencije????? Stvarno ovome ne treba komentar...



A jel ima nekih najava da će deliti nešto - neki džaba lebac, rakiju ili tako nešto? Ne bi me iznenadilo.
Ili ko ne dođe nema prava na akcije
Ma sigurno će se setiti nekog marketinga
Nenad M. Nenad M. 10:16 21.02.2008

Re: cujem sinoc na rts-u

A v.d. gradonačelnik Beograda Alimpić, vodi organizacioni odbor...
On beše iz DS-a, zar ne....


sa Aleksandrom Vucicem, da se ne zaboravi
adam weisphaut adam weisphaut 10:17 21.02.2008

Re: cujem sinoc na rts-u



A jel ima nekih najava da će deliti nešto - neki džaba lebac, rakiju ili tako nešto? Ne bi me iznenadilo.
Ili ko ne dođe nema prava na akcije
Ma sigurno će se setiti nekog marketinga
*novo

Svakom po dnevnica i sendvič sa zidarskom salamom, da ostanu verni svom idolu!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:47 21.02.2008

Re: cujem sinoc na rts-u

adam weisphaut
A v.d. gradonačelnik Beograda Alimpić, vodi organizacioni odbor...
On beše iz DS-a, zar ne....

Ne beše li Alimpić iz čuvenog pro-Vuksanovićevog Gradskog odbora Beograd?

Beše..A to ti je isto kao da je danas gradonačelnik Bgd-a Vuksa sa osvojenih 6.000 glasova na izborima 2004. godine...On je pred te izbore napravio potez kojim je legitimisao svoju političku poziciju...potpisao je ugovor o saradnji sa pokretom Svetozar Miletić. To su oni što razbijaju po Novom Sadu....
Mariška Mariška 09:43 21.02.2008

Odgovor na miting

u 17h sto glasnije pustiti:

[url=http://youtube.com/watch?v=fhNrqc6yvTU][/url]

ako link ne radi, snadjite se!

Dole Vlada!

DOSTA!

Dawngreeter Dawngreeter 09:50 21.02.2008

Re: Odgovor na miting

We starve-look at one another
Short of breath
Walking proudly in our winter coats
Wearing smells from laboratories
Facing a dying nation
Of moving paper fantasy
Listening for the new told lies
With supreme visions of lonely tunes



Svaki put se najezim kada cujem tu pesmu. Odlicna ideja ali mi se, nazalost, cini da niko ne bi shvatio.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 10:07 21.02.2008

Re: Odgovor na miting

i nastavak je dobar

Somewhere
Inside something there is a rush of
Greatness
Who knows what stands in front of
Our lives
I fashion my future on films in space
Silence
Tells me secretly
Everything
Everything
...
And I'm a genius genius
I believe in God
And I believe that God believes in Claude
That's me, that's me, that's me

Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 10:36 21.02.2008

Re: Odgovor na miting

Odlicna ideja ali mi se, nazalost, cini da niko ne bi shvatio.


naravno da ne bi
kad je pesma na nemačkom
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 10:38 21.02.2008

možda ovo?

Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 10:41 21.02.2008

Re: Odgovor na miting

Dole Vlada!


koji Vlada?
goricki goricki 09:51 21.02.2008

Predlog

Sacekajmo da povredjena Srbija da "gnevu oduska", da se "prazan trbuh" ponovo oglasi, da roditelji one "nacionalno svesne" omladine ponovo ostanu bez posla, da se povuku strane banke i ukinu nam "RECKE" na kojima svi manje vise zivimo i sacekajmo novo dogadjanje naroda! Nadam se da ce tada ovi likovi iz niskobudzetne komedije biti negde na sigurnom u zagrljaju majke Rusije a a neko ce u njihovom odsustvu propistivati pritvor od 30 dana.
NADAM SE!
cecas cecas 09:54 21.02.2008

Re: Predlog


goricki
Sacekajmo da povredjena Srbija da "gnevu oduska", da se "prazan trbuh" ponovo oglasi, da roditelji one "nacionalno svesne" omladine ponovo ostanu bez posla, da se povuku strane banke i ukinu nam "RECKE" na kojima svi manje vise zivimo i sacekajmo novo dogadjanje naroda! Nadam se da ce tada ovi likovi iz niskobudzetne komedije biti negde na sigurnom u zagrljaju majke Rusije a a neko ce u njihovom odsustvu propistivati pritvor od 30 dana.
NADAM SE!

Koliko da cekamo ? Narednih 20 godina ? I skora proslost je zaboravljena
goricki goricki 10:43 21.02.2008

Re: Predlog

Ako vam je za utehu godinu, dve! Verujte mi!
dobronamjeran dobronamjeran 10:07 21.02.2008

Moje misljenje

Ono sto se danas dogadja u Srbiji posljedica je toga sto nije izvrsena lustracija ne samo nad onima koji su doveli Srbiju u ovakvo stanje nego i nad idejama koje su oni sirili a kako vidimo da su se ukorijenile i u ovoj vladajucoj garnituri.
Mudra pouka kaze kako narod koji ne uci iz svoje povijesti je prisiljen tu povijest ponavljati a sto se vidi i iz onoga sto ce se danas dogoditi. Ona opcija Srbije koja se danas protivi ponavljanju povijesti mora u svojoj zemlji strahovati za svoj goli opstanak te otkazivati svoje skupove iz tog straha. Zasto? Zato sto su trenutno manjina i nema ih preko dva milijuna kako bi se htjelo pokazati jer da ih ima ovaj danasnji miting bi propao a Srbija bi zakoracila prema boljim vremenima. No vidjeti cemo danas sto ce se dogadjati.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 10:31 21.02.2008

Re: Moje misljenje

No vidjeti cemo danas sto ce se dogadjati.


narod...?
gorran gorran 10:13 21.02.2008

politika i društvo

Politika Srbije je neadekvatna okolnostima. Srbija je naslednik teškog bremena grehova i zala brutalnih zločinačkih ratova, a nije uradila dovoljno da se eksplicitno ogradi od zla i definiše sebe kao konstruktivnog i odgovornog činioca. Nismo pohvatali najodgovornije zločince, nismo odbacili zločinačku politiku, potisli duh konfrontacije, nismo pokazali iskrenu nameru komšijama da pomognemo u prevazilaženju trauma.

Srbija nema demokratski legitimitet odgovorne zemlje i zemlje orijentisane na saradnju u regionu..

Demokratske institucije u Srbiji su nezrele, podložne pritiscima i korupciji, ili, što je još gore, loše formirane i loše usmerene. Otuda imamo nesumnjivu prevlast neodgovornog i ratobornog nacionalizma u javnoj reči, u medijima, i, što je najgore, u obrazovanju. Time se kod svih podložnih manipulaciji (a takvih je znatno više od polovine) stvara neutemeljeno ubeđenje da smo mi uvek u pravu, da su svi oko nas neprijatelji, da mi imamo neku fiktivnu istorijsku mislij.

Srbija nema demokratski kapacitet.

Otuda, čak i pod pretpostavkom da postoji odgovoran i principijelan sistem međunarodne kontreole i brige o miru, niko odgovoran ne bi danas poverio Kosovo Srbiji. Radimo najpre na sebi, vratimo ugled Srbiji, vratimo osnovne vrednosti - poštenje, toleranciju, odgovornost, solidarnost - u javnu sferu! Tek kad dobro odmaknemo na tom putu, imaćemo pravo da tražimo da se naš glas poštuje i uvažava.
bladerunner bladerunner 10:40 21.02.2008

Moj revolt

Izvinajavam se Dragu ali ovo je moj post iz revolta ,koji sam kod Restaka postavila kao moj doprinos slobodi izrazavanja, ne mogu opet da pisem a moze da se "primeni" na otprilike sve blogove pa ga stavljam


Iako se trudim da ne gledam tv i slusam i citam bilo kakve medije ovih dana ( izazivaju mi bes i muku u stomaku pomesano, dodje mi da vristim ili gadjam tv) blog sam naravno citala i ipak morala da ostavim svoj doprinos .
Elem sta sam ono htela da kazem--S obzirom da su nas opet izjebali oni sa malim -- mislim na Borisa i njegove idole i Kostunjavog i Tomu i to nas posteno izjebali (ovom prilikom zelim da se izvinim Kusovcu sto sam ga ubedjivala na njegovom blogu jelte da izadje i glasa za ovu mrcinu Tadica) zelim da kazem da sam dosla do zakljucka da smo mi srbi ( or atlist jedan deo nas ili barem ja ) rodjeni da nas trte. I to obicno pravimo iste greske i dozvoljavamo da nas trte ovi s malim posle cega se osecamo, odnosno ja se osecam prilicno isfrustrirano, posto ja licno preferiram veliki verujte mi jer sam probala a koliko znam i momci iz qvirije i vecina na ovom blogu se izjasnila da voli veliki.
Tako da ono sto sam htela da kazem je da -- SIZE DOES MATTER -- u svakom slucaju, o cemu god da pricamo, da li o djoki ili o drzavama ili politikama ili kofericicima s lovom u svetu. Tako da ovo ponovno kurcenje s malim je nesto sto stvarno ne mogu PONOVO da gledam i ponovo da varim i ponovo da pokusavam da shvatim. I sada s obzirom da size does matter ( aaaloo moroncine u-t-u-v-i- t- e to sebi u glavu! mnogo je prosto) i da nam je mali , sta radi mali? Mali mora da bude dobar tehnicar jel tako? Odnosno da vam prevedem vama s malim -- mora da vodi mudru politiku i izvuce sve sto moze ( umesto da mi isuce mali i mase mi s njim i kuka kako mu je mali i kako je prevaren i kako je to nepravda) jel tako?!
Ocigledno nije tako. Posto da je tako ( da ne elaboriramo dalje kako se sa malim postize orgazam ako ga dobro navodis) mi ili vi sa malim bi shvatili da ste uz dobru, dugu pripremu mogli nesto i da dobijete ovako izgubljeno je sve i ne treba da se ljutimo ni na koga jer ocigledno nismo radili sistematicno i predano kao sto je radila druga strana.
Ja samo mogu da cestitam Siptarima ( sorry ako se nekome ne svidja ovaj naziv moze da se zali Bogu) i da nam kazem da mi mozemo samo lepo da sednemo i da ucimo od njih. Da prepisujemo.
A ovima nasima sto masu s malim i prave samo vecu stetu mogu da kazem samo ovo --majstori ima stara otrcana srpska poslovica koja glasi --prase se uoci bozica ne goji -- pa nemojte zA 10 godina da nam opet bude kriv janko i stanko sto su siptari stigli do Nisa -- s obzirom da se njihove zene sve cesce poradjaju u Leskovcu i Nisu i uzimaju izvod iz maticne knjige rodjenih sa ovih prostora ( ovo su vec rumors ali bi ih ja svejedno proverila da sam na mestu vas s malim bas iz razloga da ne bude opet kukanja za neku godinu o velikoj nepravdi ).I pozabavila bih se sa srpskim teritorijama na severu Kosova ali bih se NAJPRE pozabavila sa situacijom unutar Srbije jer da je ta situacija bila ok do svega ovoga ne bi ni doslo.Da je Srbija bila jaka ali najpre ekonomski jaka.
I jos nesto majstori -- zabole me ribica za Kosovo dok ja nemam dovoljnu platu , jel jasno bre to?!
I ovaj narod da je pametan ko sto nije posto je zaludjen s Kosovom reko bi vam sad -- zabole me za Kosovo dok su cene u Srbiji ovakve kakve su, dok mi zivimo ko skotovi , dok je 8 klinaca izgorelo , dok deca po domovima zive u strasnim uslovima, dok ljudi umiru od hladnoce i gladi i porodice se ubijaju cele. Jel jasno bre to vama s malim smesnim djokama alo??! Ili cete narednih godina sad da imate alibi za sve?!
nece moci
i samo da dodam ovde -- izvinite ali idem da citam i odgovaram na mailove iz sveta gde mi otkazuju dolazak na naucni simpozijum za koji su do pre 2 nedelje bili thrilled da ucestvuju na njemu.
Pa vi sad vidite dragi moji koliko mi radimo sami protiv sebe


Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 10:45 21.02.2008

blago meni

što mi nije mali
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:58 21.02.2008

Re: Moj revolt

i samo da dodam ovde -- izvinite ali idem da citam i odgovaram na mailove iz sveta gde mi otkazuju dolazak na naucni simpozijum za koji su do pre 2 nedelje bili thrilled da ucestvuju na njemu.
Pa vi sad vidite dragi moji koliko mi radimo sami protiv sebe


Ista stvar se dogodila mom sinu...
Organizovali su studentski skup na temu UN-a. Učesnici iz celoga sveta.
I šta se dogodilo. Svaki dan otkazi iz čistoga straha. I pisma izvinjenja...

dobronamjeran dobronamjeran 11:03 21.02.2008

Re: Moj revolt

i dozvoljavamo da nas trte ovi s malim posle cega se osecamo, odnosno ja se osecam prilicno isfrustrirano, posto ja licno preferiram veliki verujte mi jer sam probala a koliko znam i momci iz qvirije i vecina na ovom blogu se izjasnila da voli veliki.
Tako da ono sto sam htela da kazem je da -- SIZE DOES MATTER -- u svakom slucaju, o cemu god da pricamo, da li o djoki ili o drzavama ili politikama ili kofericicima s lovom u svetu. Tako da ovo ponovno kurcenje s malim je nesto sto stvarno ne mogu PONOVO da gledam i ponovo da varim i ponovo da pokusavam da shvatim. I sada s obzirom da size does matter ( aaaloo moroncine u-t-u-v-i- t- e to sebi u glavu! mnogo je prosto) i da nam je mali , sta radi mali? Mali mora da bude dobar tehnicar jel tako? Odnosno da vam prevedem vama s malim -- mora da vodi mudru politiku i izvuce sve sto moze ( umesto da mi isuce mali i mase mi s njim i kuka kako mu je mali i kako je prevaren i kako je to nepravda) jel tako?!

Po onoj prici o inatljivom mladicu koji je da napakosti selu stavio cunu na panj i odsjekao ju duzan sam primjetiti kako ovi nemaju niti malog nego uglavnom rade jezikom.
mariopan mariopan 14:15 21.02.2008

Re: Moj revolt

I kada smo rusili Slobu dogadjao se narod ? Legitimno?
Pre neki dan mladi su izasli na ulice da traze da organi ove drzave pocnu da rade svoj posao ( bili su u "blokadi" i to je dogadjanje naroda ? Legitimno?

Ali znate sta je strasno? To sto sam ja poslednji put pristojno zivela ( imala takvu platu ) ZA VREME TITA. To je strasno !
Inace slozila bih se sa najvecim delom komentara BLADERUNNERA. I preporucila ga mada mislim da imamo i olaksavajucih okolnosti...ali to nije tema.

Moje misljenje je da je dogadjanje naroda svaki put legitimno kada narod nesto zeli da kaze. Taj naord treba saslusati . Ko ne zeli da ga slusa neka ide kuci. Ko ne zeli da dodje na skup nece biti priveden na silu. Potez da se narod izvede na ulice ovoga puta nije necije ustolicenje na vlasti vec potreba da se kanalise opravdani gnev naroda koji se oseca silovano ( onim malim ) , prevareno i pokradeno.

Jos samo da prepoznamo silovatelja , silovanog i makroa. Verujem da su utisci sa tog istog silovanja sasvim razliciti zavisno od toga da li vas siluju , da li vi silujete ili naplacujete. Otud ovoliko gneva , razlicitih shvatanja samog cina , i uvreda. Neko je uvredjen , neko se raduje a neko trlja ruke.
bladerunner bladerunner 14:52 21.02.2008

Mariopan

imali smo olaksavajuce nazovi okolnosti slazem se ali opet sami protiv sebe radimo i nikako da naucimo . I sad cu opet morati da kopiram ovde post sa biljaninog bloga da ne bih opet pisala jer vise ne mogu samo pisem od jutros a hocu da kazem ---ovo nije nacin!

Sta god da je vi koji idete na miting -- OVO NIJE NACIN!

Da pokusam ovako -- CNN je jedva docekao da pokaze -- raging Serbians -- razbesnele Srbe -- da prevedem odredjenom sloju -- kako pale i ruse i "ne daju albancima njihovu slobodu"! A Fatmir Sejdiu i Hashim Tachi nas pozivaju na mir da zivimo slozno u zajednickoj drzavi dok Kostunicca nemocno pokazuje bes ? Znaci ispali smo opet volovi i i dalje sami doprinosimo takvoj slici .

Ovo nije nacin --NIJE NACIN. Prase se uoci Bozica ne goji. Albanci su se sistematicno borili GODINAMA I SVIM raspolozivim sredstvima. Nije ih bilo zao da daju svoj novac za kosovsku stvar, nije im bilo tesko da radjaju , nije im bilo tesko da sistematicno godinama kao krtice vredno rade svi predani jednom cilju.
PITAJTE nasu vladu koliko je para dala za lobiranje u svetu za srpku stvar? A i odakle bi dala kad je toliki novac izneo Milosevic i njegova bagra! I sta se desava i kad je otiso taj Milosevic?! Da li je zatrazeno da se taj novac vrati , da li je ispitano poreklo imovine raznoraznih Tomica, Marjanovica i ostalih. Kako su svi ti likovi samo otisli u mrak sa svim parama koje su uzeli vasoj deci nekaznjeno? KO je zastitio sve njih posle odlaska MIlosevicevog? DA LI JE neko dolazio na Kosovo osim pred izbore da vas vidi kako ste i da li imate struju ili grejanje ?? KAKO jos uvek zive izbeglice od progona 1999 sa KOsova ?? KAKO izgledaju ti kolektivn centri? DA LI vam je drzava napravila i dala nove stanove i nasla vam psolove ili je izdvajala po 2 miliona dinara za srpsku novu godinu da plati nastup raznoraznih pevacica ? DOK su albanci slozno lobirali po svetu ovi nasi su isli sa 3 razlicita aviona u Ameriku sa sve svitom -- Tadic s jednim , Draskovic s drugim a Kostunica sa trecim i svadjali se ko ce koje ministarstvo da uzme i ko ce na vlast! Pa nam je sad ceo svet kriv?! Neka nadje neko tu vest da nas podseti!
RAZMISLITE LJUDI!
mariopan mariopan 15:13 21.02.2008

Re: Mariopan

bladerunner
imali smo olaksavajuce nazovi okolnosti slazem se ali opet sami protiv sebe radimo i nikako da naucimo . I sad cu opet morati da kopiram ovde post sa biljaninog bloga da ne bih opet pisala jer vise ne mogu samo pisem od jutros a hocu da kazem ---ovo nije nacin!

Sta god da je vi koji idete na miting -- OVO NIJE NACIN!

Da pokusam ovako -- CNN je jedva docekao da pokaze -- raging Serbians -- razbesnele Srbe -- da prevedem odredjenom sloju -- kako pale i ruse i "ne daju albancima njihovu slobodu"! A Fatmir Sejdiu i Hashim Tachi nas pozivaju na mir da zivimo slozno u zajednickoj drzavi dok Kostunicca nemocno pokazuje bes ? Znaci ispali smo opet volovi i i dalje sami doprinosimo takvoj slici .

Ovo nije nacin --NIJE NACIN. Prase se uoci Bozica ne goji. Albanci su se sistematicno borili GODINAMA I SVIM raspolozivim sredstvima. Nije ih bilo zao da daju svoj novac za kosovsku stvar, nije im bilo tesko da radjaju , nije im bilo tesko da sistematicno godinama kao krtice vredno rade svi predani jednom cilju.
PITAJTE nasu vladu koliko je para dala za lobiranje u svetu za srpku stvar? A i odakle bi dala kad je toliki novac izneo Milosevic i njegova bagra! I sta se desava i kad je otiso taj Milosevic?! Da li je zatrazeno da se taj novac vrati , da li je ispitano poreklo imovine raznoraznih Tomica, Marjanovica i ostalih. Kako su svi ti likovi samo otisli u mrak sa svim parama koje su uzeli vasoj deci nekaznjeno? KO je zastitio sve njih posle odlaska MIlosevicevog? DA LI JE neko dolazio na Kosovo osim pred izbore da vas vidi kako ste i da li imate struju ili grejanje ?? KAKO jos uvek zive izbeglice od progona 1999 sa KOsova ?? KAKO izgledaju ti kolektivn centri? DA LI vam je drzava napravila i dala nove stanove i nasla vam psolove ili je izdvajala po 2 miliona dinara za srpsku novu godinu da plati nastup raznoraznih pevacica ? DOK su albanci slozno lobirali po svetu ovi nasi su isli sa 3 razlicita aviona u Ameriku sa sve svitom -- Tadic s jednim , Draskovic s drugim a Kostunica sa trecim i svadjali se ko ce koje ministarstvo da uzme i ko ce na vlast! Pa nam je sad ceo svet kriv?! Neka nadje neko tu vest da nas podseti!
RAZMISLITE LJUDI!

Sa ovim vec moram da se slozim i opet preporucila , zato sam ga ponovila da se ne preskoci jer i to mora da se procita. Koliko god bolno bilo.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 14:18 21.02.2008

Podrska

& preporuka !
pufna pufna 15:02 21.02.2008

...

uz potpuno slaganje sa tekstom imam ipak da dodam da Evropa nije verovala Srbiji da moze da izgradi poverenje i pomirenje izmedju dva nacije koje su ipak osudjene da zive zajedno, a poverovala je drugoj albanskoj strani da ce to isto sto je bilo nemoguce navodno uraditi u okviru Srbije, uraditi ona sama u okviru Kosova. Iako ta albanska strana ima jos slabiju polaznu osnovu nego Srbija.
Zato se Evropa i izjasnjava o ''manjem zlu''. Zna i ona da ovo sto su uradili je ishitren potez i nekorektan u tom pravnom, istorijskom i bla, bla smislu.
Tuzno je sto ce ova ''lekcija iz nepravde'' ( moglo se omoguciti Srbiji - mozda onoj drugoj Djindjicevoj- da aktivnije participira na Kosovu i da se jos neko vreme Kosovo razvija pod budnim okom Evope) iskoristiti za guslanje nase kvazi elite, koja nikako nema nameru da preispita svoju odgovornost .A bogami ni priprosti narod da je natera na to.
Da, nije kriva petooktobarska vlast sto je Kosovo 99. okupirano/oslobodjeno, ali kako moze mirno da slusa ovdasnje izjave SPS i radikala i da sa njima pravi zaludne mitinge?! Za tu degradaciju je itekako kriva.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana