Ekonomija| Politika

CV Lazara Krstića: ministar finansija (2013-?)

Nune Popović RSS / 10.10.2013. u 10:12

12183040225210dbeec18fa298303696_640x516.JPG 

I videh i čuh gluposti svakojake, ali da "štediš" tako što će 700 hiljada zaposlenih u javnom sektoru biti efektivno uskraćeno za par stotina dinara od svoje plate koja je u proseku 30% veća nego što za te izdatke ima sredstava u državnom budžetu, a da istovremeno podigneš porez na osnovne životne namirnice i da za IT proizvode povećaš porez sa 8 na 20% - to može samo kamikaza. Laza.

Taj dečko, sa unjkavim glasićem i držanjem u javnim nastupima kao da mu šef (čika Vučić) neprestano lupa čvrge, izgleda ima samo jednu računicu u svojoj glavi: upisati u svoj CV ministarsku funkciju, pa makar ona trajala kratko kao leptirov životni ciklus, kako bi posle radio u nekoj multinacionalki za astronomsku platu.

Živi bili pa videli. I daj bože da grešim.

Napomene:

- kad ocenjujem verovatnost ostvarivanja željenih promena, onda gledam ko iza tih najavljenih i neophodnih promena stoji: u ovom slučaju Srbiju od bankrota spasavaju isti ljudi koji su je spasavali i u Sloveniji, i u Hrvatskoj, i u Bosni, i na Kosovu, i od sankcija i od NATO... Rezultat svih njihovih spasavanja je dobro poznat. Šta god su oni spasavali - to je izgubljeno i upropašćeno, sa tragičnim bilansima koji se mere ljudskim životima.

Spasioci.jpg 

Ti ljudi su sada doveli nekog Lazu sa Jejla, koji je po svemu sudeći samo poluga za projektovanje lažne nade u javnosti, a na šta je on očigledno pristao iz sebi znanih razloga. Pretpostavljam, opet na osnovu iskustva koje smo imali u nedavnoj prošlosti (Đelić), da to radi kako bi sebi upisao vrhunsku referencu u CV (ministar finansija), jer će mu omugućiti da ubuduće mlati ogromnu lovu. (Voleo bih da grešim u vezi Lazinih motiva.)

- kad ocenjujem same mere, u ovom slučaju štednje zbog očiglednog bankrota, najpre gledam ko ih sprovodi (odgovor već dat), pa samim tim i mere imaju malu šansu da budu smislene. A čak i da su smislene, imaju malu verovatnoću da budu realizovane. Zato nema mesta optimizmu, već samo dubokoj i osnovanoj sumnji zasnovanoj na iskustvu.

- meni je suviše naivno i nerealno da se projektuje verovanje i nada (koja umire poslednja) kako ćemo imati neki smislen rezultat od najavljenih mera štednje u bankrotiranoj državi sa 700 hiljada zaposlenih u javnom sektoru, kojima će efektivno biti uskraćeno nekoliko stotina dinara mesečno od plate koja je, gle logike, u proseku 30% veća nego što za te izdatke ima sredstava u državnom budžetu.

- kada se takvom sagledavanju doda podatak da će se istovremeno podignuti porez na osnovne životne namirnice sa 8 na 10% i za IT proizvode sa 8 na 20% - to je, u najkraćem, bullshit od mera štednje i vređanje elementarne logike.

---

Za IT opremu i hotele sa 8 na 20%

Prema njegovim rečima još uvek nema konačne liste koje će namirnice biti prebačene u višu kategoriju ali zasada je siguran da se to odnosi na sve luksuzne proizvode, kao što je IT oprema i hotelske usluge. 

Ostatak vesti je na linku: http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=10&dd=10&nav_id=763603 



Komentari (314)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 12:52 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

Uz pošljednje račune I

Kakav poliglota...
Hansel Hansel 13:04 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

cekaj sad, jel b prico il ne b prico?

Jbt, ja pročtiao: Jel bi prco il ne bi prco?!

I ja.
Da li smo normalni?

Lako je meni za tebe, nego meni je za mene...i ja sam to pročitala


maksa83

Ljudi, ja bih onako - bez Excela i Gugla - rekao da vama tako dislesksičnim nešto fali...

Kažem to onako laički, ali sa punim ubeđenjem.

Ma, fale im kvačice. A tek da je ćirilicom pisano...
blogovatelj blogovatelj 13:06 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

Parada deda u najavi.


Izopačeni ste svi redom.
I već ste zaboravili na ozbiljnost teme, niko da iskopira makar i komentar, o čitavom blogu da i ne govorim.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:26 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

ajme, pise u tekstu sto okacila Jelica da je Krsticeva riba ekspert za 32 nauke, mislim, 32 nauke jbt, kako se to postaje?



Milan Novković Milan Novković 14:31 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

32 nauke jbt, kako se to postaje?

Redom, radiš jednu po jednu
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:42 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

Redom, radiš jednu po jednu


to neko rafalno heklanje, biće
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:01 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

Ljudi, ja bih onako - bez Excela i Gugla - rekao da vama tako dislesksičnim nešto fali...

Samo da nema veze sa Frojdom i izvukosmo se...
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:02 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

ćerilica,

Je moj favorit.
mirelarado mirelarado 16:47 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

kukusigameni
tadejus
cekaj sad, jel b prico il ne b prico?

Jbt, ja pročtiao: Jel bi prco il ne bi prco?!


Заразио си се болешћу званом dislexia blogerica.

P.S. Болест је неизлечива.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:22 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice


Izopačeni ste svi redom.


pnbb pnbb 21:37 11.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

Kolko sam ja nešto čuo, sve te uvezi s onim što ste pročitali lako se skidaju pemicilinom
princi princi 11:58 10.10.2013

Pomenu se McKinsey

Jel zna neko: jel dao ovaj mali Krstić otkaz u McKinsey-ju ili je samo uzeo sabbatical?
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:04 10.10.2013

Re: Pomenu se McKinsey

Jel zna neko: jel dao ovaj mali Krstić otkaz u McKinsey-ju ili je samo uzeo sabbatical?

Sumnjam da se načisto odjavio, dali su mu neko časno porodiljsko...
Nune Popović Nune Popović 16:54 11.10.2013

Re: Pomenu se McKinsey

Jelica Greganović
Jel zna neko: jel dao ovaj mali Krstić otkaz u McKinsey-ju ili je samo uzeo sabbatical?Sumnjam da se načisto odjavio, dali su mu neko časno porodiljsko...


Koliko može da traje to porodiljsko?
princi princi 12:06 10.10.2013

Pada mi na pamet

da mali radi business development za McKinsey. Jer McKinsey rade management consultant, oni su, u osnovi, "smart" accountants, napaljeni klinci (mislite: Đelić, on je bio partner), gledaju balance sheetove kompanija i onda lelemude managementu: Radi ovo, radi ono. Uglavnom saveti kojih su dobri manageri kompanija i sami svesni ali iz ovog ili onog razloga nisu radi da sprovedu. Moja je teza da su menadžeri kompanija sve svesniji manjkavosti tog sistema i da McKinsey sad pokušava da proširi tržište (čitaj: da nađe nove ovce za šišanje). Ako je to tačno onda je ovaj angažman Krstića znak da se McKinsey prebacuje na teren političko-ekonomskog konzaltinga zemalja Trećeg sveta.
tadejus tadejus 12:39 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

princi
da mali radi business development za McKinsey. Jer McKinsey rade management consultant, oni su, u osnovi, "smart" accountants, napaljeni klinci (mislite: Đelić, on je bio partner), gledaju balance sheetove kompanija i onda lelemude managementu: Radi ovo, radi ono. Uglavnom saveti kojih su dobri manageri kompanija i sami svesni ali iz ovog ili onog razloga nisu radi da sprovedu. Moja je teza da su menadžeri kompanija sve svesniji manjkavosti tog sistema i da McKinsey sad pokušava da proširi tržište (čitaj: da nađe nove ovce za šišanje). Ako je to tačno onda je ovaj angažman Krstića znak da se McKinsey prebacuje na teren političko-ekonomskog konzaltinga zemalja Trećeg sveta.


e ne kapiram toliki animozitet prema tom krsticu
valjda bi vam bilo draze da je neki rodjak velje selje ministar, sta li

e kao neko ko je jedno vrijeme radio u tom zloglasnom management consulting mogu da posvjedocim da to jeste I uvijek je bilo prodavanje ... za bubrege
ali bas zato sto je bilo nikakvih ono problema ni danas nema
malo ga je uzdrmao slucaj Enron al se eto I to zaboravi
poenta je u tome sto ti consultanti odatle obicno odlaze u management odakle u savjetovanje pozivaju svoje dojucerasnje (a mozda I sutrasnje) kolege
vrana vrani oci ne vadi
taj rad
dakle mozemo da se jedimo al taj biznis tako oduvijek funkcionise a nema izgleda da ce skoro da prestane
a ja licno ne vidim sta tu ima posebno licno krsticu da se zamjeri
mlad je bio kad je usao u te redove
mozda je covjek uvidio da je to suplja prica pa pozelio da uradi nesto korisno
ne znamo
dok ne pravi stetu, a koliko vidim zasad je sasvim ok, ne vidim ni sta nas se tice
princi princi 13:05 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

Niko nema ama baš ništa lično protiv Krstića nego je za celu priču bolje razjasniti da li ovo što radi on radi kao nameštenik McKinseyja ili Vlade R Srbije. Po meni, razlika je ogromna.
tadejus tadejus 13:16 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

princi
Niko nema ama baš ništa lično protiv Krstića nego je za celu priču bolje razjasniti da li ovo što radi on radi kao nameštenik McKinseyja ili Vlade R Srbije. Po meni, razlika je ogromna.


a sta ti mislis da on to po nalogu mekinsija radi?
spasava dupeta surnjajama?
mislis one su i sa smekinsijem u rodu?
medjunarodna zavjera surnjaja? meksurnjaja?
bladerunner92 bladerunner92 13:42 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

tadejus
a sta ti mislis da on to po nalogu mekinsija radi?


mozda misli da hoce da uvede JP Morgan
inside job
maksa83 maksa83 14:01 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

e kao neko ko je jedno vrijeme radio u tom zloglasnom management consulting

Pazi kad sam mogao da se kladim u pare.



alselone alselone 14:07 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

Konsultani su najveca prevara. Na projektu na kom trenutno radim imamo USA konsultante. Gomila debelguzih alkoholicara koji drze sastanke od dva sata gde se efektivno razgovara 15 minuta i na kojima se po pola sata raspravlja da li se skup od 48 buducih satnih vrednosti neke velicine naziva plan ili program.

Brate!
tadejus tadejus 14:14 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

maksa83
e kao neko ko je jedno vrijeme radio u tom zloglasnom management consulting
Pazi kad sam mogao da se kladim u pare.


e nije posteno
valjda svako ima pravo na gresku u mladosti, ne?
da sad ponovo odem da konsultujem pa da mi se prigovori
a ovako...
Milan Novković Milan Novković 14:15 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

alselone
Konsultani su najveca prevara. Na projektu na kom trenutno radim imamo USA konsultante. Gomila debelguzih alkoholicara koji drze sastanke od dva sata gde se efektivno razgovara 15 minuta i na kojima se po pola sata raspravlja da li se skup od 48 buducih satnih vrednosti neke velicine naziva plan ili program.

Brate!

Ja sam takvih video na desetine ovde. Sećam se jednih čija je firma naplaćivala 2,400 funti po konsultantu na dan (Investiciono Bankarstvo, naravno).

Ja sam zapamtio ovu cifru pošto su neki bili bizarno beskorisni pa kada me neki nepoznati agent za zapošljavanje isčeprka tao negde iz baze gde su me smestili , nazove i ponudi da putujem 200Km do posla koji on ima za mene, za 1000 funti mesečno, ja kažem da mi je cena skočila u međuvremenu i da sada tražim 2,400 funti dnevno

Nisam još nijednom tako dobio posao al ko zna :)
inco inco 14:16 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

princi
Niko nema ama baš ništa lično protiv Krstića...


... ili bar ništa efikasno.
Milan Novković Milan Novković 14:17 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

Ja sam takvih video na desetine ovde.

Samo, zaboravih da kažem - ima konsultanata koji mogu godine da ti uštede sa samo nekoliko dana ili nedelja posla.

U nekoj većoj firmi koja može da ih plati se radi o tome da se oni pažljivo i sa znanjem izaberu i uključe u posao.
alselone alselone 14:20 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

Samo, zaboravih da kažem - ima konsultanata koji mogu godine da ti uštede sa samo nekoliko dana ili nedelja posla.

U nekoj većoj firmi koja može da ih plati se radi o tome da se oni pažljivo i sa znanjem izaberu i uključe u posao.


Da ima ih, al' koliko ih belih tigrova.
Na projektima na kojima sam radio do sada konsultanti su sluzili samo za dve stvari. Da project manager sa strane klijenta ne mora da se bavi ekselima i wordovima (manje vazno) i da skine sa sebe odgovornost za uspesnost projekta (vise vazno).
inco inco 14:25 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

alselone
Da project manager sa strane klijenta ne mora da se bavi ekselima i wordovima (manje vazno) i da skine sa sebe odgovornost za uspesnost projekta (vise vazno).


Pa tomu i služi Laza Kamikaza. Kad ode sve u jajca, pošto je već sve otišlo u qrac, Pušilips će moći da priča kako on nije SNS kadar i kako nisu oni krivi što Yale štanca a McKinsey upošljava budale - oni su verovali njegovoj stručnosti jer nisu mogli većeg stručnjaka da nađu, ali...
princi princi 14:53 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

Osnovni problem sa Dilbertom je što ga mnogi ljudi shvataju kao fore i karikature dok je on, zapravo, doslovna i verna slika i prilika korporacijskog života i načina razmišljanja. Koncept modernih korporacija na zapadu je toliko truo i tupav, da se čoveku najčešće nameću poređenja sa našum OURima i OOURima.
princi princi 14:56 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

Ja sam zapamtio ovu cifru pošto su neki bili bizarno beskorisni pa kada me neki nepoznati agent za zapošljavanje isčeprka tao negde iz baze gde su me smestili , nazove i ponudi da putujem 200Km do posla koji on ima za mene, za 1000 funti mesečno, ja kažem da mi je cena skočila u međuvremenu i da sada tražim 2,400 funti dnevno

Čitav City i Knightsbridge je, zapravo, jedna gomila besmisleno preplaćenih i beskorisnih a tupavih "analitičara" koji trabunjaju i međusobno razmenjuju besmislene mejlove. Ne sumnjam da je ista situacija i na Wall st.
maksa83 maksa83 14:59 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

Osnovni problem sa Dilbertom je što ga mnogi ljudi shvataju kao fore i karikature dok je on, zapravo, doslovna i verna slika i prilika korporacijskog života i načina razmišljanja.

Ne, naprotiv - ljudi koji čitaju Dilberta first thing in the morning su apsolutno svesni da skoro sve što se tamo dešava nije nikakva fikcija. Ja mogu da ti iskopam 20 Dilberta koje sam lično video/doživeo, a nemali broj puta kad izađe novi Dilbert ljudi se zgledaju u fazonu "aha, ko je drukao Adamsu". U Dilbert počecima (pre redizajna) na naslovnoj je stajalo: "Get even with your boss - make him appear in Dilbert".

Jedan od mojih omiljenih:

princi princi 15:04 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

Čisto sumnjam da menadžeri znaju ko je Hronos (osim, doduše, ako nisu završili liberal arts, u kom slučaju 'znaju' sve osim posla kojim treba da se bave).
princi princi 15:07 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

Pa tomu i služi Laza Kamikaza.

Da, ni meni nije jasna Lazarova motivacija. Mislim, nemoguće da čovek nije svestan zbog čega je doveden i šta mu se sprema. Angažman u srpskoj vladi će mu pre biti mrlja u karijeri nego nešto što će s ponosom staviti u CV. Mislim, koja je čovekova motivacija?

Izgleda da smo svi skloni značajnom precenjivanju američkih diploma. Setite se samo slučaja čestite sybil.
niccolo niccolo 15:13 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

Da, ni meni nije jasna Lazarova motivacija.

E da, negde si pitao da li je dao otkaz u meku ili uzeo sabbatical, ne mogu sad da nađem - koliko ja znam nije dao otkaz.
princi princi 15:16 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

koliko ja znam nije dao otkaz.

A, pa onda OK, man with the plan, cela stvar makes more sense. Sledeća uredba vlade R Srbije: svi preko 25-te da odvežu pertle na desnoj cipeli.
inco inco 15:23 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

Pa ja jedino mogu da opišem motivaciju time da je bio štreber koga niko nije zarezivao ni 5% pa onda u stilu ludih naučnika iz Marvelovih stripova došlo njegovih 5 minuta da izjavi 'propašće svi oni koji su mi se smejali!'

Mnogo su gadni kompleksi koje čovek povuče iz adolescencije, mogu da pomute razum samo tako. Cenim da sad njemu sva ta pažnja i percepcija važnosti mnogo godi, toliko da ne može ni da primeti kako ga vodaju k'o mečku Božanu. Njemu lepo što je od kurira u konsultanskoj kući seo u fotelju ministra, to hell with the consequences. Ili bar tako želim da verujem, jer je druga opcija da je maliciozna budala k'o i ovi drugi satrapi a ja kao polažem neke nade u mlade naraštaje ma koliko trenutno bili neadekvatni. Cenim da je važnije biti dobar čovek nego dobar stručnjak - ovo drugo bar može da se nauči.

A što se tiče diploma, ih da su samo američke, je l' treba da podsećam na isto tako mlađahnog Jeremića kome su jedine preporuke za minip-a bile to što zna engleski i što ima bečelor iz fizike na Kembridžu i kurs diplomatije sa Harvarda? Pa ja lično znam desetak ljudi koji po tom pitanju imaju mnogo 'jače' diplome i reference. Valda je trebalo da me pominjanje Kembridža i Harvarda oduševi ili šta već? Ili to važi samo za ljude koji dalje od svog sela nisu otišli pa misle da je to uspeh ravan ispijanju ambrozije s bogovima na Olimpu, pa kad je dobar za bogove dobar je i za nas?
niccolo niccolo 15:31 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

princi
koliko ja znam nije dao otkaz.

A, pa onda OK, man with the plan, cela stvar makes more sense. Sledeća uredba vlade R Srbije: svi preko 25-te da odvežu pertle na desnoj cipeli.

Koliko mi je poznato oni funkcionišu po projektima - treba da se savetuje u reformi recimo bankarskog sistema u Turkmenistanu, neko tamo na nekom nivou sastavi tim i pošalje te da budeš deo tima. Tako da ti kad završiš projekat možeš valjda da najaviš da ćeš malo da se baviš ministarskim poslom u Srbiji (egzempli gracija) i da će to da traje x vremena. Onda oni upišu u svoju internu evidenciju ovaj nam nije na raspolaganju sledeći period x. Kad taj period prođe ti se opet lepo javiš, kažeš evo mene opet i oni te rasporede na prvi sledeći projekat...
princi princi 15:36 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

Koliko mi je poznato oni funkcionišu po projektima - treba da se savetuje u reformi recimo bankarskog sistema u Turkmenistanu, neko tamo na nekom nivou sastavi tim i pošalje te da budeš deo tima. Tako da ti kad završiš projekat možeš valjda da najaviš da ćeš malo da se baviš ministarskim poslom u Srbiji (egzempli gracija) i da će to da traje x vremena. Onda oni upišu u svoju internu evidenciju ovaj nam nije na raspolaganju sledeći period x. Kad taj period prođe ti se opet lepo javiš, kažeš evo mene opet i oni te rasporede na prvi sledeći projekat...

Koliko znam, do sad se nikad nisu uključivali direktno u rad vlada u smislu da minsitruju, učestvuju u donošenju i sprovođenju odluka. Postoji par pravila u konsultantskom biznisu a jedno od zlatnih je da se nikada ne donose odluke u ime klijenta- samo se savetuje.
niccolo niccolo 15:39 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

Koliko znam, do sad se nikad nisu uključivali direktno u rad vlada u smislu da minsitruju, učestvuju u donošenju i sprovođenju odluka.

Da da, to je lična odluka ovoga, nema mek deal sa našima nego on lično. Oni samo ne prave pitanje oko toga što je privremeno na drugom projektu...
princi princi 15:42 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

A što se tiče diploma, ih da su samo američke, je l' treba da podsećam na isto tako mlađahnog Jeremića kome su jedine preporuke za minip-a bile to što zna engleski i što ima bečelor iz fizike na Kembridžu i kurs diplomatije sa Harvarda? Pa ja lično znam desetak ljudi koji po tom pitanju imaju mnogo 'jače' diplome i reference. Valda je trebalo da me pominjanje Kembridža i Harvarda oduševi ili šta već?

Teško da ćeš naći bolje reference od Kembridža i Harvarda (iako je on na Kembridžu, izgleda, završio Natural tripos, koji je, ono, maltene, smer za bogate udavače).

Ali ono što Srbi treba da se pitaju je šta je to što te klince, poput Jeremića, Đelića ili Krstića privlači Srbiji jače od 200-ak ili 300-ak hiljada dolara godišnje plate? Po meni, lakši život. Tamo, u nekoj Dojče banci, Mekinziju, mora bilo da sedi 15 sati, greje dupetom stolicu čak i kad nema šta smisleno da radi, bilo da k'o lujka putuje po svetu, proučava reporte kompanija u neke besmislene sate- u Srbiji sve to, i verovatno nešto više, dobija za neko neobavezno balamuđenje.
inco inco 16:03 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

princi
Teško da ćeš naći bolje reference od Kembridža i Harvarda (iako je on na Kembridžu, izgleda, završio Natural tripos, koji je, ono, maltene, smer za bogate udavače).


Rekoh diplome i reference - jedno bez drugog ne ide. Pa žemče mi ima ne bačelor nego master sa Kembridža, pošteno zarađen i kroz stipendiju a ne kroz tatine opljačkane novce, i to iz daleko relevantnijeg polja za diplomatiju od fizike, pa je opet ne bi' turao na poziciju 'di su turali kočuperastog sunđera niti bi se ona na takvo mesto gurala. Diploma je parče papira koje se može dobiti ovako ili onako, svakako nije stvar koja najbolje govori o kvalitetu kandidata za određeni posao. Pogotovo ne za posao ozbiljnosti jednog ministra inostranih poslova pa makar i krivo nasađene države poput naše.

E, al' zato kad mase čuju Cambridge/Harvard/Yale/MIT/Caltech o'ma misle da je taj u'vatio boga za ispodkurcnu kesu i samo da takvog dovedemo pa o'ma ima da nam svane. Šta, kakve veze ima to što nije tamo završio išta čime bi se kod nas bavio i što dana radnog staža nema na poslu koji ima ikakve veze sa time što će kod nas raditi? Ma daj, to je nevažno, važni su Cambridge/Harvard/Yale/MIT/CalTech papirići. Kako to misliš 'što bi takav neki vanserijski kadar došao kod nas da mu Pušilips/Lepi Bora/Drvoseča/OnajKojiPričaSaSovama pričaju kako da radi svoj posao?' i 'zašto bi radio kod nas za bednu platu za koju i ne zna kolika je kad može negde da mlati ozbiljne novce?' Pa iz patriotizma, razume se!
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:06 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

Jel zna neko: jel dao ovaj mali Krstić otkaz u McKinsey-ju ili je samo uzeo sabbatical?

Ja imam jednog belog tigra kod kuće. I ponosna sam na njega.
freehand freehand 17:35 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

princi
Pa tomu i služi Laza Kamikaza.

Da, ni meni nije jasna Lazarova motivacija. Mislim, nemoguće da čovek nije svestan zbog čega je doveden i šta mu se sprema. Angažman u srpskoj vladi će mu pre biti mrlja u karijeri nego nešto što će s ponosom staviti u CV. Mislim, koja je čovekova motivacija?

Izgleda da smo svi skloni značajnom precenjivanju američkih diploma. Setite se samo slučaja čestite sybil.


Ostade Laza sam na ledini...
Kao što je bilo za očekivati.
cult cult 19:18 10.10.2013

Re: Pada mi na pamet

znak da se McKinsey prebacuje na teren političko-ekonomskog konzaltinga zemalja Trećeg sveta.


pročitaj današnje Vreme.
Na tragu si, def.
Milan Novković Milan Novković 12:10 10.10.2013

Nune, evo i ...

... malo pukog nagađanja od mene, ignoriši slobodno :)

Moje mišljnenje:

- Država Srbija je već de-facto bankrotirala i žestoko zavisi od kredita i refinansiranja. Ako ona ne misli ovako zna da će misliti ovako ako jeftino proda šta god je još moguće prodati pa to potroši.

- Ja mislim da oni znaju ovo, bar je malecka grupa svesna i želi da se osvrne na problem. I čini mi se d su počeli.

- Opet, laički, mislim da je nemoguće i bolje uređenim državama pomeriti preko noći veliki deo državnog sektora, ma koliko rasipnički i kilav. Ima raznih prepreka:

1. Nema se pojma čak ni pravi broj ljudi, tj dosta se i nagađa
2. Ko zna koja su brda zakona na putu, pa u nedostatku kohrentnog državnog aparata sa kvalitetnim konsultantima i savetnicima uopšte nije tako lako ni krenuri na ovaj put - da bi se ovakve stvari preko noću uradile bukvalno je potrebna diktatura i sila.

Posao je neminovno iterativni gde se žonglira sa malim koracima koji uključuju:
- Rezanje troškova
- Moljakanje i refinansiranje postojećih dugova pa dalje zaduživanje
- Dalje rezanje troškova smanjivanjem broja ljudi u administraciji ali kako, koga, gde, kako to uraditi da odu lenji i nepotrebni, kako da zanš ko su oni i kako da poguraš ceo posao kroz sistem koji se do ove mere razgranao.
- A i to rezanje bi trebalo raditi brzinom kojom privatni sektor može da apsorbuje tako da nemaš veliki skok u nezaposlenosti.
- A to je opet nemoguće zbog nikakve ekonomske situacije, nikakve likvidnosti, nikakvih finansija, nikakve pravne države gde jedan moćnik može da udavi hiljade malih firmica koje pošteno rade zato što im ne plaća i niko mu ništa ne može.
- Podrška privatnom sektoru kroz infrastrukturu, opipljivu i manje opipljivu, izvlačenje korupcije iz sistema i nezakonitog ponašanja, ...
- ...itd, lista je ogromna ako bismo je hteli iscrpnom i rasčlanjenom.

A ako je ovima sada verovati oni žele da idu dalje i ovo je samo početak. Ja mislim da ovako i treba krenuti, polako, to je proces, svi se naviknu, pomalo psihološki pripreme i to onda traje godinama.
tadejus tadejus 12:34 10.10.2013

Re: Nune, evo i ...

Milan Novković
... malo pukog nagađanja od mene, ignoriši slobodno :)Moje mišljnenje:- Država Srbija je već de-facto bankrotirala i žestoko zavisi od kredita i refinansiranja. Ako ona ne misli ovako zna da će misliti ovako ako jeftino proda šta god je još moguće prodati pa to potroši.- Ja mislim da oni znaju ovo, bar je malecka grupa svesna i želi da se osvrne na problem. I čini mi se d su počeli.- Opet, laički, mislim da je nemoguće i bolje uređenim državama pomeriti preko noći veliki deo državnog sektora, ma koliko rasipnički i kilav. Ima raznih prepreka:1. Nema se pojma čak ni pravi broj ljudi, tj dosta se i nagađa2. Ko zna koja su brda zakona na putu, pa u nedostatku kohrentnog državnog aparata sa kvalitetnim konsultantima i savetnicima uopšte nije tako lako ni krenuri na ovaj put - da bi se ovakve stvari preko noću uradile bukvalno je potrebna diktatura i sila.Posao je neminovno iterativni gde se žonglira sa malim koracima koji uključuju:- Rezanje troškova- Moljakanje i refinansiranje postojećih dugova pa dalje zaduživanje- Dalje rezanje troškova smanjivanjem broja ljudi u administraciji ali kako, koga, gde, kako to uraditi da odu lenji i nepotrebni, kako da zanš ko su oni i kako da poguraš ceo posao kroz sistem koji se do ove mere razgranao.- A i to rezanje bi trebalo raditi brzinom kojom privatni sektor može da apsorbuje tako da nemaš veliki skok u nezaposlenosti.- A to je opet nemoguće zbog nikakve ekonomske situacije, nikakve likvidnosti, nikakvih finansija, nikakve pravne države gde jedan moćnik može da udavi hiljade malih firmica koje pošteno rade zato što im ne plaća i niko mu ništa ne može.- Podrška privatnom sektoru kroz infrastrukturu, opipljivu i manje opipljivu, izvlačenje korupcije iz sistema i nezakonitog ponašanja, ...- ...itd, lista je ogromna ako bismo je hteli iscrpnom i rasčlanjenom.A ako je ovima sada verovati oni žele da idu dalje i ovo je samo početak. Ja mislim da ovako i treba krenuti, polako, to je proces, svi se naviknu, pomalo psihološki pripreme i to onda traje godinama.


sve bih se slozila sa par dodataka
mi nismo ni u defakto ni u kakvom slicnom bankrotu
bankrot drzave...
uporedimo sa bankrotom gradjana
dakle u momentu kada mi postane nemoguce da otplacujem rate duga ja kao gradjanin u nekim drzavama mogu da proglasim bankrot cime mi dug biva "oprosten"
to "oprosten" znaci obicno da mi se rsproda sva I imovina I odredjeni niz godina od prihoda oduzima sve preko minimuma potrebnog za opstanak (a koji racuna drzava) I ta sredstva se isplacuju zajmodavcu
a po isteku tog niza godina (u sad cini mi se 8) mogu da krenem od nule
vise mi se nista ne oduzima ali me se poprjeko gleda ako hocu novi zajam da uzmem
nema univerzalnog pravila koje bi reklo koliko poprijeko
ako neko bas zeli nema zakonske prepreke da mi takvom nepouzdanom da taj zajam
e sad tu je kljuc sud
sud je taj koji propisuje (a na osnovu zakona) kako da me se kazni, I koji daje nalog tzv. izvrsnoj vlasti da me natjera da kaznu postujem

e sad ko da bude sud kad je drzava u pitanju
mogao bi neki medjunarodni arbitar u teoriji
ali u praksi drzave vole I da se naoruzaju pa to nije tako lak zadatak
I sta se onda desi jeste da drzava kaze jednog proizvoljnog dana da eto vise ne bi da placa dug
onda zajmodavci ili se dogovore sa drzavom kako da se dug prolongira ili tuze drzavu sudu svoje drzave (ako je ta svoja recimo sad, pa ce neko da joj dozvoli da zajmodavac izvrsava pljenidbene naloge u trecim drzava a protiv bankrotirane drzave)
dal me jos neko prati?
point being
mi danas da kazemo da smo bankrot (sto nismo, jer sa postojecim sredstvima bez vece teskoce mozemo da servisiramo postojeci dug, a nemamo ni problem novog zaduzivanja)...
dakle da to kazemo pa dogovorili bismo se sa onima kojima smo duzni, sto su srecom ili razvojne banke I agencije ili klubovi vlada I pojedinacne vlade, a malim dijelom institucionalni investitori, da dug reprogramiramo (to jest vracamo duze po manje iznose a neki dio da nam se mozda I oprosti)
oprostise nam zadnji put neke 2003, tu negdje
dakle nije unheard off
ali mi realno za tim nemamo potrebe
danas su rijetke zemlje koje nemaju dug
neke cak imaju I znatno vece relativne iznose od nas
japan recimo sad ima nekih 220% BDP u dugu (mi oko 60%)
veci je problem sta se sa dugom radi, I kakvi su izgledi rasta ubuduce

point being (ako se I ja vise sjecam sta je point)
point je da drzavu ne treba porediti sa kucnim budzetom
dok je za pojedinca kocka da kupi auto na lizing pa da mu ga oduzmu (eee a mogo je jeftinije da se vozi taksijem I u sta je slupo sve one rate...) za drzavu to nije slucaj
ako drzava izgradi put pa shvati da se preracunala nece niko doci da taj put cupa
e ne znam dal je jasno sta htjedoh
prosto logika kucnog budzeta na drzavu se ne moze primjeniti I to je to
to sto nam je dug na nivou 60% samo po sebi nije nikakav poseban problem
problem je sto te pare trosimo da surnjavama placamo neke crkavice I penzionisemo 30ogodisnjake
dobro imamo I drugih problema, dosta je mracenja za jedan post
predatortz predatortz 12:39 10.10.2013

Re: Nune, evo i ...

tadejus


Hvala na ovom pojašnjenju.
Nune Popović Nune Popović 13:03 10.10.2013

Re: Nune, evo i ...

... malo pukog nagađanja od mene, ignoriši slobodno :)


Milane, ne ignorišem, razmišljam drugačije. I nemam razloga za optimizam, poput tebe, jer kad prosuđujem polazim od sledećeg:

- kad ocenjujem verovatnost ostvarivanja željenih promena, onda gledam ko iza tih najavljenih i neophodnih promena stoji: u ovom slučaju Srbiju od bankrota spasavaju isti ljudi koji su je spasavali i u Sloveniji, i u Hrvatskoj, i u Bosni, i na Kosovu, i od sankcija i od NATO... Rezultat svih njihovih spasavanja je dobro poznat. Šta god su oni spasavali - to je izgubljeno i upropašćeno, sa tragičnim bilansima koji se mere ljudskim životima. Ti ljudi su sada doveli nekog Lazu sa Jejla, koji je po svemu sudeći samo poluga za projektovanje lažne nade u javnosti, a na šta je on očigledno pristao iz sebi znanih razloga. Pretpostavljam, opet na osnovu iskustva koje smo imali u nedavnoj prošlosti (Đelić), da to radi kako bi sebi upisao vrhunsku referencu u CV (ministar finansija), jer će mu omugućiti da ubuduće mlati ogromnu lovu. Voleo bih da u vezi toga grešim.

- kad ocenjujem same mere, u ovom slučaju štednje zbog očiglednog bankrota, najpre gledam ko ih sprovodi (odgovor već dat), pa samim tim i mere imaju malu šansu da budu smislene. A čak i da su smislene, imaju malu verovatnoću da budu realizovane. Zato nema mesta optimizmu, već samo dubokoj i osnovanoj sumnji zasnovanoj na iskustvu.

- meni je suviše naivno i nerealno da se projektuje verovanje i nada (koja umire poslednja) kako ćemo imati neki smislen rezultat od najavljenih mera štednje u bankrotiranoj državi sa 700 hiljada zaposlenih u javnom sektoru, kojima će efektivno biti uskraćeno nekoliko stotina dinara mesečno od plate koja je, gle logike, u proseku 30% veća nego što za te izdatke ima sredstava u državnom budžetu.

- kada se takvom sagledavanju doda podatak da će se istovremeno podignuti porez na osnovne životne namirnice sa 8 na 10% i za IT proizvode sa 8 na 20% - to je, u najkraćem, bullshit od mera štednje i vređanje elementarne logike.
Milan Novković Milan Novković 13:21 10.10.2013

Re: Nune, evo i ...

- meni je suviše naivno i nerealno da se projektuje verovanje i nada (koja umire poslednja) kako ćemo imati neki smislen rezultat od najavljenih mera štednje u bankrotiranoj državi sa 700 hiljada zaposlenih u javnom sektoru, kojima će efektivno biti uskraćeno nekoliko stotina dinara mesečno od plate koja je, gle logike, u proseku 30% veća nego što za te izdatke ima sredstava u državnom budžetu.

- kada se takvom sagledavanju doda podatak da će se istovremeno podignuti porez na osnovne životne namirnice sa 8 na 10% i za IT proizvode sa 8 na 20% - to je, u najkraćem, bullshit od mera štednje i vređanje elementarne logike.

Razumem sve, meni tvoj sentiment uopšte nije stran.

PDV prvo - to je uvek bio najlakši način. Na nekoj vrlo osnovnoj ravni on je naj-fer način, oporezuješ pravu razmenu, ne fiktivnu ili naduvanu.

Kod plata i zaposlenih je teža priča. Zamisli scenario:
- Zamisli medecinsku sestru koja pošteno radi, čak preteško, za 400 evra mesečno.
- Pa lenjog službenika negde koji nit je potreban nit hoće da radi kad ima posla koji je na istoj plati - ovo NIJE "prava" razmena, ovo je "prevara".

Tako, koja je "logika" podjednako im smanjiti primanja, 2 ili 18%.

Usput imaš i potencijalni problem, nagađam opet, gde je manjak medecinskih sestara a višak službenika, na primer.

Tako, potrebno je vreme da se sagleda prava slika, uradi analiza, pa ide u akciju. To traje a i pošto problem nije baš preterano analitičke prirode uvek je potreban oprez i manje iteracije.

Sve što hoću da kažem je da i najpošteniji i najpametniji tim, nabijen energijom i željom da postavi stvari na pravo mesto ne može to da uradi preko noći bez pravljenja ozbiljnih strateških grešaka koje će opet previše koštati kako vreme prolazi.
tadejus tadejus 13:23 10.10.2013

Re: Nune, evo i ...

Nune Popović
....


a sto ne kazes odmah nije stvar mjera nego mi se ne svidja preduzimac istih
legitimno
samo daj razluci da to ipak nije po sto dinara, trt mrt, nego je brate 150 miliona evrica I nekima ce dzep dobro da osjeti
za pdv se slazem, zadnje vrijeme doslo ako to treba da se radi
al ja im ipak dajem sansu da sastave spisak surnjaja prije nego sto se bacim na pakovanje kuvera
predatortz predatortz 13:25 10.10.2013

Re: Nune, evo i ...

al ja im ipak dajem sansu da sastave spisak surnjaja prije nego sto se bacim na pakovanje kuvera


Mislim da je sledeći korak otpuštanje viškova, no bojim se da šurnjaje neće stradati.
blogovatelj blogovatelj 13:31 10.10.2013

Re: Nune, evo i ...

Mislim da je sledeći korak otpuštanje viškova, no bojim se da šurnjaje neće stradati.


Šurnjaja možda i koja strada, ali švalerke neće sigurno.
Ali jebi ga, to je opšti evolucioni princip, strada najslabiji, nebitno je li vredan ili pametan, bitno je samo biti prilagodljiv.
Milan Novković Milan Novković 13:31 10.10.2013

Re: Nune, evo i ...

predatortz
al ja im ipak dajem sansu da sastave spisak surnjaja prije nego sto se bacim na pakovanje kuvera


Mislim da je sledeći korak otpuštanje viškova, no bojim se da šurnjaje neće stradati.

To bi bio jedan od najpotentnijih koraka- ratosiljati se viška, u fazama, počevši od onih koji su lenji i neodgovorni.

Strategijski donekle nije ni previše značajno da li će takvi naći put do privatnog sektora. Neće lako i sigurno neće na istim platama kao do sada.

Usput se oživi privreda, malo po malo, sve je u malim koracima, pa posle kvalitetniji ljudi koji moraju da idu pošto nisu potrebni lakše nađu nove poslove.

A previsokim platama mora da se stane na kraj, naravno, tu se svi slažemo.
predatortz predatortz 13:44 10.10.2013

Re: Nune, evo i ...

To bi bio jedan od najpotentnijih koraka- ratosiljati se viška, u fazama, počevši od onih koji su lenji i neodgovorni.


To bi bilo idealno rešenje, ali ti lenji su obično najzaštićeniji jer ih je neko doveo pa im se može da budu lenji.


Strategijski donekle nije ni previše značajno da li će takvi naći put do privatnog sektora. Neće lako i sigurno neće na istim platama kao do sada.


Morali bi se snaći, kao što se snalazi i ostatak nacije. Neko bi se udomio za manju platu, neko pokrenuo privatni biznis, a neko bi se i motike latio...
tadejus tadejus 13:49 10.10.2013

Re: Nune, evo i ...

Milan Novković

predatortz
al ja im ipak dajem sansu da sastave spisak surnjaja prije nego sto se bacim na pakovanje kuveraMislim da je sledeći korak otpuštanje viškova, no bojim se da šurnjaje neće stradati. To bi bio jedan od najpotentnijih koraka- ratosiljati se viška, u fazama, počevši od onih koji su lenji i neodgovorni.Strategijski donekle nije ni previše značajno da li će takvi naći put do privatnog sektora. Neće lako i sigurno neće na istim platama kao do sada.Usput se oživi privreda, malo po malo, sve je u malim koracima, pa posle kvalitetniji ljudi koji moraju da idu pošto nisu potrebni lakše nađu nove poslove.A previsokim platama mora da se stane na kraj, naravno, tu se svi slažemo.


sve te razumijem ali koje previsoke plate?
350, 400 evra za nekog kvazi strucnjaka?
pa ko ce normalan da radi za te pare
na traci u proizvodnji carapa dobijes 300 I sad ti ocekujes da ce neki dobar advokat da ide u ministarstvo da tamo za iste pare pravi reformu, sta ti ja znam, krivicnog zakona
I dobar finansijski strucnjak ce ici u upravu za javni dug da im za 300 evra pravi nevidjeno dobar plan emisija zapisa
pa kako?
u kojoj to tacno drzavi ima
umjesto da kazemo smanji broj, povecaj plate mi kao uporno uuuuuuuuuuuu al se oni tamo bogate
e izem ti zemlju ako je plata radnika na traci pojam
Milan Novković Milan Novković 14:08 10.10.2013

Re: Nune, evo i ...

sve te razumijem ali koje previsoke plate?

Kao što ima mnogo malih plata, i u državoj administraciji, pa mnogo fer plata tako skoro sigurno ima i mnogo preplaćenih.

To je, po mom mišljenju i iskustvu opštiji slučaj i ne važi samo za Srbiju nego i za visoko razvijene države.

Prosto, ima ljudi koji niti su preterano stručni niti su vredni uopšte a dobijaju plate kao njihove kolege koji su i stručniji i vredniji.

Dalje, isto kao i svuda u svetu, neki poslovi u nekim državnim institucijama su skoro sigurno previše plaćeni, bili ljudi koji ih rade vredni ili ne, ako ih po nekoj razumnoj osnovi poredimo sa platama u razvijenim državama, dok su neki poslovi previše malo plaćeni i ti daješ primere.

I ja ovde ne govorim o nekoj osnovnoj životnoj pravdi gde bi svi za pošten rad trebali da imaju dovoljno za pošten život bez svakodnevnih briga o egzistenciji.
tadejus tadejus 14:19 10.10.2013

Re: Nune, evo i ...

Milan Novković
sve te razumijem ali koje previsoke plate?Kao što ima mnogo malih plata, i u državoj administraciji, pa mnogo fer plata tako skoro sigurno ima i mnogo preplaćenih.To je, po mom mišljenju i iskustvu opštiji slučaj i ne važi samo za Srbiju nego i za visoko razvijene države.Prosto, ima ljudi koji niti su preterano stručni niti su vredni uopšte a dobijaju plate kao njihove kolege koji su i stručniji i vredniji.Dalje, isto kao i svuda u svetu, neki poslovi u nekim državnim institucijama su skoro sigurno previše plaćeni, bili ljudi koji ih rade vredni ili ne, ako ih po nekoj razumnoj osnovi poredimo sa platama u razvijenim državama, dok su neki poslovi previše malo plaćeni i ti daješ primere.I ja ovde ne govorim o nekoj osnovnoj životnoj pravdi gde bi svi za pošten rad trebali da imaju dovoljno za pošten život bez svakodnevnih briga o egzistenciji.



ako je povika sto surnjaja u nekoj agenciji prima 50 hiljada a realno na trzistu ne bi dobila ni 20...
pa ne treba mjera da bude smanji svima na 20 da se osvetis surnjaji
nego valjda otpusti surnjaju
zar ne?
Milan Novković Milan Novković 14:29 10.10.2013

Re: Nune, evo i ...

ako je povika sto surnjaja u nekoj agenciji prima 50 hiljada a realno na trzistu ne bi dobila ni 20...
pa ne treba mjera da bude smanji svima na 20 da se osvetis surnjaji

Nije povika samo zbog toga i ne treba da bude mera
nego valjda otpusti surnjaju
zar ne?

Da

Opet, mimo ovih "specijalnih" slučajeva na koje se ja uopšte ne osvrćem postoji i opšti problem prevelike države po mnogim dimenzijama, pa previše plaćene, pa manje kompetentne, pa manje profesionalne koja je opasan balast za celu državu i nefer opterećenje za privatni sektor.
tadejus tadejus 14:42 10.10.2013

Re: Nune, evo i ...

Milan Novković
ako je povika sto surnjaja u nekoj agenciji prima 50 hiljada a realno na trzistu ne bi dobila ni 20...pa ne treba mjera da bude smanji svima na 20 da se osvetis surnjajiNije povika samo zbog toga i ne treba da bude mera
nego valjda otpusti surnjajuzar ne?Da Opet, mimo ovih "specijalnih" slučajeva na koje se ja uopšte ne osvrćem postoji i opšti problem prevelike države po mnogim dimenzijama, pa previše plaćene, pa manje kompetentne, pa manje profesionalne koja je opasan balast za celu državu i nefer opterećenje za privatni sektor.


pa da ali to upravo pokusavam da ti kazem
nama drzava uopste nije nesto strasno predimenzionirana
oko 45% nam je javna potrosnja u BDP-u bas kao I prosjecnoj evropskoj drzavi
posto mi I ciljamo da budemo neka prosjecna evropska drzava, koja hoce I da podrzi trudnicu, I da besplatno cuva a kasnije I skoluje djecu, I da nikome ne pusti da umre od gladi, I da svakome pruzi medicinsku pomoc... onda nije realno ciljati sad nekih 30%
ne vidim zasto tome trebamo teziti
ima toga po aziji koliko hoces ali zar to zelimo?
da ko indusi ne vodimo knjige rodjenih nego procjenjujemo broj stanovnika? (pa shodno tome tim stanovnicima pruzamo usluga taman koliko I sumskim zivotinjama)

e sad je druga stvar dal je ta tolika potrosnja efikasna
I zasto ne moze da se finansira bez zaduzivanja
ja bih rupe trazila na strain poreske discipline
nefikasnost je problem
nije problem predimenzionirane drzave
brojcano smanjiti drzavne redove - to svakako, ali misliti da to sve puno kosta znaci ne biti u pravu
milisav68 milisav68 14:51 10.10.2013

Re: Nune, evo i ...

tadejus

na traci u proizvodnji carapa dobijes 300

Gde to?
inco inco 14:53 10.10.2013

Re: Nune, evo i ...

Poređenje država (da se na tren našalimo pa i Srbiju proglasimo državom) na osnovu udela javne potrošnje u BDP-u je smešno. Nije problem u udelu, problem je šta taj udeo ostvaruje. To je kao da porediš cene mesa u dve mesare i zaključiš da su im cene mesa iste pa su i mesare iste (meso je meso, je l' te) a ne uzmeš u obzir da meso iz jedne izaziva trovanje hranom i trihinelu.

Ono što treba porediti je šta se realno dobije za taj postotak BDP-a. Da li to onima koji navlače BDP olakšava ili otežava napore u navlačenju istog. Da li je ta 'usluga' vredna tog procenta. A nije. Samim tim - sve to puno košta jer vrednost dobivena takvim ulaganjem je negativna. Otuda i zaduživanje 'države' i propadanje privrede, a procenat isti kao i u državma kod kojih to nije slučaj.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:08 10.10.2013

Re: Nune, evo i ...

nego valjda otpusti surnjaju
zar ne?

Jeste, al oni ne znaju koliko ima šurnjaja.
Kao što Slovenija mora da sanira banke, al ne zna koliko para bankama fali.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:13 10.10.2013

Re: Nune, evo i ...

mi I ciljamo da budemo neka prosjecna evropska drzava, koja hoce I da podrzi trudnicu, I da besplatno cuva a kasnije I skoluje djecu, I da nikome ne pusti da umre od gladi, I da svakome pruzi medicinsku pomoc.


Mnogi ciljaju da jednoga dana voze nove mercedese.
I uglavnom su to normalni ljudi.
Ali onaj ko kupi mercedes iako će posle toga da propadne, nije normalan.

Lepo zvuče te priče o socijalno odgovornoj državi, samo što to puno košta.
Ima li Srbija para da plaća sve što plaća neka prosjecna evropska drzava?
Ako nema a ipak plaća onda nije normalna.
ps
Jel bila normalna ona žaba što je digla nogu kad je videla da konje potkivaju?
mali_radoica mali_radoica 12:17 10.10.2013

šta kaže krkovladić?

A šta bi sa penzijama preko 60.000 din jel se one neće oporezivati dodatno?
predatortz predatortz 12:18 10.10.2013

Re: šta kaže krkovladić?

mali_radoica
A šta bi sa penzijama preko 60.000 din jel se one neće oporezivati dodatno?


Jok! Drugovi su rekli da su se peMzije zaslužile i da to ne sme da se dira!
Ja bih dodao da su ih naročito zaslužili oni junaci što još od Slovenije begaju od svog posla!
Atomski mrav Atomski mrav 12:20 10.10.2013

Re: šta kaže krkovladić?

arianna arianna 13:50 10.10.2013

Luksuz

Zamislite da se naši experti dosete, pa uvedu porez na načinjenu ili izrečenu glupost u javnom životu i da se to naplaćuje po određenoj skali i iznosu?

Napunio bi se budzet momentalno, a imali bi da dajemo beskamatne kredite svima.

inco inco 14:13 10.10.2013

Re: Luksuz

Jok mori. Porez na seks i na veličinu falusoidnog organa muškijeh pripadnika uz obavezu da ti podaci budu javni. Čik da vidim da neko prijavi 'manje'*

* Htedoh da napišem da mu je seksualni život aktivan k'o u Krkobabić seniora, al' kad razmislim koliko nas taj keca...
Nune Popović Nune Popović 14:24 10.10.2013

Re: Luksuz

arianna
Zamislite da se naši experti dosete, pa uvedu porez na načinjenu ili izrečenu glupost u javnom životu i da se to naplaćuje po određenoj skali i iznosu? Napunio bi se budzet momentalno, a imali bi da dajemo beskamatne kredite svima.


Teško mi je da zamislim zato što bi u tom slučaju "naši eksperti" trebalo da plaćaju najviše, budući da oni najviše čine i javno izgovaraju gluposti. A "naši eksperti" su poznati uglavnom kao dobrovoljni davaoci tuđe krvi.

U jednom od komentara gore, Atomski mrav navodi primer kako je ministar Krstić sebi obezbedio mesečni priliv, koji neće dotaći njegove mere stednje:

"Sem ministarske funkcije, u CV će moći da upiše još tri:
- Predsednik upravnog odbora Agencija za osiguranje depozita (plata: 49.000)
- Član Upravnog odbora Fonda za razvoj Republike Srbije (plata: 43.000)
- Član Upravnog odbora Direktorata civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije (plata: 43.000)

Za te tri dodatne funkcije će zarađivati 135.000 dinara mesečno, ali na tu sumu neće morati da plati taj famozni dodatni porez koji je uveo jer su te pojedinačne plate manje od 60.000 dinara..."
inco inco 14:10 10.10.2013

Rešenje za osvetljenje...

Prema njegovim rečima još uvek nema konačne liste koje će namirnice biti prebačene u višu kategoriju ali zasada je siguran da se to odnosi na sve luksuzne proizvode, kao što je IT oprema i hotelske usluge.


Ovo prevesti i poslati Yale-u. Proglasiće Krstićevu diplomu nevažećom u roku od o'ma da ljudi ne pomisle da štancaju šarlatane. Mala će nam to biti uteha, međutim - mlađahni jurišnik ovde radi prijavljen sa srednjom stručnom spremom. Što je, naravno, moguće samo u Srbiji. Dobro, možda i u nekoj Nambiji.

Nama spasa sa ovakvima nema, al' eto bar će pomoći da se začepi sito na Yale-u kroz koje se ovakvi mozgovi provuku.
Nune Popović Nune Popović 14:29 10.10.2013

Re: Rešenje za osvetljenje...

inco
Prema njegovim rečima još uvek nema konačne liste koje će namirnice biti prebačene u višu kategoriju ali zasada je siguran da se to odnosi na sve luksuzne proizvode, kao što je IT oprema i hotelske usluge. Ovo prevesti i poslati Yale-u. Proglasiće Krstićevu diplomu nevažećom u roku od o'ma da ljudi ne pomisle da štancaju šarlatane. Mala će nam to biti uteha, međutim - mlađahni jurišnik ovde radi prijavljen sa srednjom stručnom spremom. Što je, naravno, moguće samo u Srbiji. Dobro, možda i u nekoj Nambiji.Nama spasa sa ovakvima nema, al' eto bar će pomoći da se začepi sito na Yale-u kroz koje se ovakvi mozgovi provuku.


Ko zna, možda se zato i zaposlio sa srednjoškolskom spremom, da ne bi bacao pare na nostrifikaciju diplome koja može da mu bude oduzeta. Dečko pokazuje odličan talenat za štednju sopstvenog novca.
inco inco 14:37 10.10.2013

Re: Rešenje za osvetljenje...

Nune Popović
Ko zna, možda se zato i zaposlio sa srednjoškolskom spremom, da ne bi bacao pare na nostrifikaciju diplome koja može da mu bude oduzeta. Dečko pokazuje odličan talenat za štednju sopstvenog novca.


Pametno zboriš... I posle Boža Derikoža - Piroćanac. Pa ovaj, ako tako doista razmišlja, šiša Božu za tri koplja i 5cm brade.

Nego meni zapade nešto drugo za oko, naime u ovoj vesti je prvo stajalo:

Krstić međutim prizanje da ne možemo očekivati da trogvoci izađu u susret i ne dižu cene ali sa druge strane navodi da veća stopa poreza od 2 odsto ima efekat 7 odsto, što nije malo. On objašnjava da ako padne tražnja ili bude velika inflacija, trgovcima neće biti u interesu da povećaju cene.


Što je nahnadno zamenjeno u:

Krstić, međutim, priznaje da ne možemo očekivati da trgovci izađu u susret i ne dižu cene.

"Ne izlaze prodavci meni i građanima u susret, ali ako tražnja padne značajno, maloprodaji nije u interesu da te cene povećaju, već da zadrže prodaju i veći profit", smatra on.


Pa me sad samo interesuje da l' je prvi citat bio novinarska kreativa, ili je stig'o nalog da se malo isfiltriraju reči. Jer ako je ono gore, posebno ono podvučeno, izjavio minfin - obrali smo bostan, a Yale će i bez da im neko prevodi proglasiti njegovu diplomu nevažećom još sutra.
Nune Popović Nune Popović 15:09 10.10.2013

Re: Rešenje za osvetljenje...

Pa me sad samo interesuje da l' je prvi citat bio novinarska kreativa, ili je stig'o nalog da se malo isfiltriraju reči. Jer ako je ono gore, posebno ono podvučeno, izjavio minfin - obrali smo bostan, a Yale će i bez da im neko prevodi proglasiti njegovu diplomu nevažećom još sutra.


Ministar Krstić definitivno ima problem sa komunikacijom: i vizuelnom i govornom. Ostavlja loš utisak, sav njegov autoritet zasnovan je na zvučnoj reči Jejl. Njegov javni nastup tanan je kao i njegova fizionomija, nema "težinu". Sedi u ministarskoj stolici pognut kao žalosna vrba, govori unjkavo i teško ga je razumeti šta je zapravo hteo da kaže.
arianna arianna 15:14 10.10.2013

Re: Rešenje za osvetljenje...

Ministar Krstić definitivno ima problem sa komunikacijom: i vizuelnom i govornom. Ostavlja loš utisak, sav njegov autoritet zasnovan je na zvučnoj reči Jejl. Njegov javi nastup tanan je kao i njegova fizionomija, nema "težinu". Sedi u ministarskoj stolici pognut kao žalosna vrba, govori unjkavo i teško ga je razumeti šta je zapravo hteo da kaže.



sve smo razumeli :)


seti se samo kakav su javni nastup imali M.Mrkonjić i V.Ilić i koje smo blagodeti od njih imali
Atomski mrav Atomski mrav 15:20 10.10.2013

Re: Rešenje za osvetljenje...

Ministar Krstić definitivno ima problem sa komunikacijom: i vizuelnom i govornom. Ostavlja loš utisak, sav njegov autoritet zasnovan je na zvučnoj reči Jejl. Njegov javi nastup tanan je kao i njegova fizionomija, nema "težinu". Sedi u ministarskoj stolici pognut kao žalosna vrba, govori unjkavo i teško ga je razumeti šta je zapravo hteo da kaže.


Nune Popović Nune Popović 16:07 10.10.2013

Re: Rešenje za osvetljenje...

seti se samo kakav su javni nastup imali M.Mrkonjić i V.Ilić i koje smo blagodeti od njih imali


To je druga krajnost, a isti efekat.
looping looping 14:32 10.10.2013

1


Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:51 10.10.2013

limun avokado

sa'ce se okome na južno voće, umesto da otpuste 75 odsto administracije i puste ih da prodaju čarape na Kaleniću, ima stegnu kragnu babama što prodaju ilegalno šipurak iz najlon kese sa zemlje, a kad bi otkačili 75 odsto administracije, ne bi samo uštedeli na platama, nego bi mogli i da zavrnu struju i grejanje u tim nepreglednim hodnicima u kojima ovi jedu burek i telefoniraju rodbini, u to ime, ne bi trebali da džaraju po crnom tržištu a la buvljaci, da ovi otpušteni imaju di da vežbaju biznis i zaradjuju za leb sava

EDIT il nek bar oteraju kuci ko tehnoloski visak ili sta god 50 odsto administracije i daju im 30 odsto od plate (pristedeli bi 70 odsto, plus troskove struje grejanja mobilnih telefona isl), a onoj drugoj polovini kazu da ako ne mogu da obave posao, neka idu kuci, pa ce vrnu onu prvu polovinu
inco inco 15:03 10.10.2013

Re: limun avokado

Ja odavno pričam da ako već neće 'šurnjaje i snaje' da otpuštaju i žele da ih drže na premium socijalnoj pomoći - bar neka im šalju pare na račun bez i da se pojavljuju na 'poslu'. I onako ništa korisno ne rade, ali barem bi se nešto uštedelo na resursima koje potroše svojim neradom, počevši od grejanja i struje, preko trošenja kancelarijskog nameštaja i potrebe za održavanjem njihovog 'radnog' mesta, pa sve do direktnih troškova za lične potrebe poput kancelarijskog materijala, telefona i sličnih trica i kučina.

Njihovo sedenje kod kuće bi nas bar malo manje koštalo kad već ne možemo da im ukinemo stranačko-rodbinski-mitom izborenu socijalnu pomoć.
Nune Popović Nune Popović 16:09 10.10.2013

Re: limun avokado

Vesna Knežević Ćosić
sa'ce se okome na južno voće, umesto da otpuste 75 odsto administracije i puste ih da prodaju čarape na Kaleniću, ima stegnu kragnu babama što prodaju ilegalno šipurak iz najlon kese sa zemlje, a kad bi otkačili 75 odsto administracije, ne bi samo uštedeli na platama, nego bi mogli i da zavrnu struju i grejanje u tim nepreglednim hodnicima u kojima ovi jedu burek i telefoniraju rodbini, u to ime, ne bi trebali da džaraju po crnom tržištu a la buvljaci, da ovi otpušteni imaju di da vežbaju biznis i zaradjuju za leb sava

EDIT il nek bar oteraju kuci ko tehnoloski visak ili sta god 50 odsto administracije i daju im 30 odsto od plate (pristedeli bi 70 odsto, plus troskove struje grejanja mobilnih telefona isl), a onoj drugoj polovini kazu da ako ne mogu da obave posao, neka idu kuci, pa ce vrnu onu prvu polovinu


jinks jinks 14:55 10.10.2013

...

Kad porastemo svi ćemo biti g. Radulović.

Učlanimo se u APR, i čekamo da kaplje samo od sebe. Mislim, kad se čovek već toliko trudi da nam to omogući.

Još ako neka bančica da kredit na nepostojeći ili predimenzionisani projekat, pa još i donaciju preko toga ... ništa lepše, samo krckamo i čekamo stečaj. Pa posle sve Jovo nanovo pod imenom neke druge firme.

Što da ne, pa je l' jesmo ili nismo privatnici, svetla buducnost ovog društva, kojima treba dati sve moguće privilegije ... posebno one na račun zaposlenih.
Nune Popović Nune Popović 15:17 10.10.2013

Re: ...

Kad porastemo svi ćemo biti g. Radulović.


Jel misliš na onog tipa što je do nedavno ovde pisao blogove i bio beskompromisan u pričama "šta se mora nije teško" i "sve se može kad se hoće", a što sada kao ministar ekonomije odustaje od minimalnih reformi (o kojima je tako nadahnuto pisao), "jer je timski igrač" i "jer vreme još nije sazrelo"... Taj? Stečajni upravnik?
jinks jinks 15:27 10.10.2013

Re: ...

Ne mislim na g. Radulovića koji je imao veze sa privatizacijom C marketa, ako vam je on pao na pamet :)
inco inco 15:29 10.10.2013

Re: ...

Dobri jezici kažu da je ministar 'imate sve napisano u tekstu' već dao ostavku. Ne bi ga opralo od gluposti koje je izjavljivao čim je zaseo u fotelju, al' bi mu bar malo spaslo lični integritet.
Nune Popović Nune Popović 15:53 10.10.2013

Re: ...

inco
Dobri jezici kažu da je ministar 'imate sve napisano u tekstu' već dao ostavku. Ne bi ga opralo od gluposti koje je izjavljivao čim je zaseo u fotelju, al' bi mu bar malo spaslo kredibilitet.


Vrlo moguće. Već može da upiše referencu u CV: "2013 - ministar ekonomije" i da dobije pos'o za koji će moći od mesečne plate da izgura do prvog u sledećoj godini. A ne ko Jorgovanka da zbog mera štednje grca u mukama kako da sa masakriranom platom sastavi početak tekuće s krajem sledeće godine.
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:07 10.10.2013

Re: ...

Nune Popović
za koji će moći od mesečne plate da izgura do prvog u sledećoj godini. /quote]

Sa ovim znanjem pokazanim do sada, Radulović neće da izvuče od 1. do 1. sa platom, pa no way.
A sad će me banuje i otprati na twitteru, kao Liba. Nek ide život.
jigv jigv 15:15 10.10.2013

Ovako

Prvo, ne svidja mi se Krstic. Znam ga posredno. On je vec mlatio dobar kes, tako da sumnjam da je ovde zbog toga, pre ce biti da je tu zbog zadovoljenja svog ogromnog ega i licnih ambicija koje nemaju veze sa parama i sutrasnjim zaposlenjem. Sto je, opet, pogresan razlog da se bude ministar finansija, da se razumemo.

Drugo, ako ti je drzava bankrot, kao sto jeste, nije realno da PDV na IT opremu i hotele ostane 8%. Bilo bi jos bolje da se ne oporezuje, ali ne moze. Poskupece sva oprema 10%, a mi cemo to preziveti, jer kompjuter ili opremu ionako kupimo jednom u par godina, a ovo znaci da cemo kompjuter platiti oko 5000 dinara vise, a ruter 300 dinara. Nece niko propasti zbog ovoga. Ko hoce da dodje u Beograd, nece se predomisliti zbog 10% vece cene u hotelima u odnosu na sada. Nas turizam ima druge probleme, PDV na hotele je najmanji.

Ono sto jeste problem je sto je nastavljena uzasna politika nediranja partijskih kadrova postavljenih u poslednjih X godina. Uzasno, uzasno je to sto ce neki lekar u Urgentnom koji radi 48-casovne smene primati manju platu kako se ne bi otpustila necija tetka koja po ceo dan ispija kafu. Oni koji rade su opet kaznjeni zbog onih koji nisu zasluzili ni da imaju posao. Obrazlozenje da je to hitna mera ne pije vodu jer ove mere smanjenja plata pocinju da se primenjuju tek za 3 meseca, za to vreme (plus jos mozda 2-3 meseca, sto nije strasno) je opusteno moglo da se probere kojih 100.000 od 700.000 otpustiti. Otpustanjem 100.000 ljudi u administraciji (opusteno bi se moglo otpustiti iskljucivo iz administracije ovoliko ljudi a da se ne oseti) ustedelo bi se oko pola milijarde evra, pod pretpostavkom da je prosecna plata oko 400 evra (a verovatno je i vise).

Druga stvar koja nije uradjena je nulta tolerancija na neplacanje poreza. Svako neplacanje poreza okarakterisati kao krivicno delo. Imas radnike na crno? U zatvor. Posle 22h otvoris kasu i ne izdajes fiskalne racune? U zatvor. Drzis opelo sa fiksnom cenom, a ne na dobrovoljnoj bazi? U zatvor.

Da ne pricam o nekim malim troskovima kojih se sada setih a koji nisu taknuti: glupiranje sa kanalom koje sigurno odnosi neki novac, plata plus penzija dinastije Krkobabic, doprinosi za penzije svestenstvu, davanje para propalim fudbalskim klubovima i sportskim savezima, itd.

Ovo plus, nazalost neizbezno, povecanje PDV-a dovelo bi do skoro pa nestanka deficita. Narednih godina se postepeno otpusti jos oko 200.000 ljudi viska, ukinu se subvencije drzavnim firmama i moze da se smanji porez na rad, cime privreda dobija ogroman zamajac...

Zna ovo sve i Laza (bar se nadam da zna). Iako je on ovde verujuci da moze da popravi stvari, ipak mu je bitnije da se ne zameri nekom ko ga je tu postavio, jer je strah od smenjivanja veci od zelje za promenom. I tako on nema nikakav autoritet i radi sta mu se kaze, a govori mu se od strane istih onih koji su i postavili sve te stotine hiljada parazita na nasu grbacu...
bolid1 bolid1 15:27 10.10.2013

Re: Ovako


Zna ovo sve i Laza (bar se nadam da zna). Iako je on ovde verujuci da moze da popravi stvari, ipak mu je bitnije da se ne zameri nekom ko ga je tu postavio, jer je strah od smenjivanja veci od zelje za promenom. I tako on nema nikakav autoritet i radi sta mu se kaze, a govori mu se od strane istih onih koji su i postavili sve te stotine hiljada parazite na nasu grbacu...


Cekaj, sunce mu jebem, od silne pameti, decko dodje u Beograd da ga zajebavaju politicari...nesto tu nece da valja, debelo...jos gore je da ga je pusilips nategao uz svu njegovu pamet...
inco inco 15:37 10.10.2013

Re: Ovako

bolid1
Cekaj, sunce mu jebem, od silne pameti, decko dodje u Beograd da ga zajebavaju politicari...


Stara je mudrost da se pametan čovek razlikuje od školovane budale po tome što ovaj prvi ima lični integritet, svestan je svojih kvaliteta i nedostataka i ne dozvoljava da ga vozaju ovi drugi.
mali_radoica mali_radoica 15:35 10.10.2013

ogaditi ljudima državni po`so

Pravo je pitanje kako i kada će vlada da obezbedi i ubedi da građani razmišljaju ovako da je:
1. bolje biti sam svoj gazda
2. bolje raditi u privatnom sektoru tamo su plate 2-3x veće nego u državnom preduzeću
3. sramota me je da kažem radim u državnoj firmi, znate koliko su plate male, a posla puno do sad smo troica radili jedan posao sad samo ja radim ali je bar siguran posao.

umesto do sad:
1. pre bih radio u državnoj firmi jer mi pretvaramo gubitke u 13-tu platu i bonuse, ništa nas ne može iznenaditi, što je kriza veća sve smo jači.
2. biću svoj gazda imam svoje šeme da prevarim zakon , a da mi niko ništa ne može.
3. ne želim da radim kod privatnika jer i država i gazde mi gule kožu da mi otmu i onaj mali deo što mi pripada , od onoga što sam zaradio za njih.

kako ljudima ogaditi da rade u državnom preduzeću?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 15:38 10.10.2013

Re: ogaditi ljudima državni po`so

kako ljudima ogaditi da rade u državnom preduzeću?


prepolovis platu i dupliras, tripliras posao, plus šamaras otkazima levo i desno
mali_radoica mali_radoica 18:36 10.10.2013

Re: ogaditi ljudima državni po`so

Vesna Knežević Ćosić
kako ljudima ogaditi da rade u državnom preduzeću?


prepolovis platu i dupliras, tripliras posao, plus šamaras otkazima levo i desno


Pa to je lako , ali kako biti popularan posle toga i imati dobar rejting
Dal` će Dači to da dozvoli i famelija Krkovladići

Kad sam video Krstića prvi put bio je prilično optimističan, a sad mi izgleda kao da je neki džavo ušao u njega prilično velika promena za tako kratko vreme , a nije još ni počelo, izgubiće glasne žice. Mora da je bilo velikog kompromisa dok je svako izložio svoje crvene linije. Meni ove mere više liče na korekciju dobrog stanja u ekonomiji nego na generalno sređivanje i spašavanje što se spasti može sa ivice bankrota. Pitanje je dokle će taj višak zaposlenih da dobija platu, a da milion nezaposlenih nema ni socijalnu pomoć.
i dokle će državni posao da bude Srpski san. Kada bi nezaposleni osnovali partiju bili bi ubedljivo najjača partija.
freehand freehand 18:38 10.10.2013

Re: ogaditi ljudima državni po`so

Kad sam video Krstića prvi put bio je prilično optimističan, a sad mi izgleda kao da je neki džavo ušao u njega prilično velika promena za tako kratko vreme , a nije još ni počelo, izgubiće glasne žice. Mora da je bilo velikog kompromisa dok je svako izložio svoje crvene linije

Še enkrat pitanje za milion jurjev: gde je bloger Radulović?
predatortz predatortz 18:39 10.10.2013

Re: ogaditi ljudima državni po`so

Še enkrat pitanje za milion jurjev: gde je bloger Radulović?


Kažu oporavlja se od Vučićevih kritika jer nije prisustvovao sednici Vlade...
freehand freehand 18:40 10.10.2013

Re: ogaditi ljudima državni po`so

predatortz
Še enkrat pitanje za milion jurjev: gde je bloger Radulović?


Kažu oporavlja se od Vučićevih kritika jer nije prisustvovao sednici Vlade...

Za šta kritike kad ja ne znam ni da je romorio ni činodejstvovao išta od kad je rukopoložen?!
niccolo niccolo 18:42 10.10.2013

Re: ogaditi ljudima državni po`so

freehand
predatortz
Še enkrat pitanje za milion jurjev: gde je bloger Radulović?


Kažu oporavlja se od Vučićevih kritika jer nije prisustvovao sednici Vlade...

Za šta kritike kad ja ne znam ni da je romorio ni činodejstvovao išta?!

Možda tihuje?
predatortz predatortz 18:42 10.10.2013

Re: ogaditi ljudima državni po`so

freehand
predatortz
Še enkrat pitanje za milion jurjev: gde je bloger Radulović?


Kažu oporavlja se od Vučićevih kritika jer nije prisustvovao sednici Vlade...

Za šta kritike kad ja ne znam ni da je romorio ni činodejstvovao išta?!


Navodno, svoje nezadovoljstvo što nije prihvaćen predlog za rasterećenje davanja na LD je pokazao tako što je, umesto na sednicu Vlade, otišao na neki bzv sastanak u Privrednu komoru...

kukusigameni kukusigameni 19:11 10.10.2013

Re: ogaditi ljudima državni po`so

predatortz
freehand
predatortz
Še enkrat pitanje za milion jurjev: gde je bloger Radulović?


Kažu oporavlja se od Vučićevih kritika jer nije prisustvovao sednici Vlade...

Za šta kritike kad ja ne znam ni da je romorio ni činodejstvovao išta?!


Navodno, svoje nezadovoljstvo što nije prihvaćen predlog za rasterećenje davanja na LD je pokazao tako što je, umesto na sednicu Vlade, otišao na neki bzv sastanak u Privrednu komoru...


Kad ne može da ih banuje.
predatortz predatortz 19:14 10.10.2013

Re: ogaditi ljudima državni po`so

Kad ne može da ih banuje.


Ali mogu oni njega. Mislim, ako sujetu ne stavi pod kontrolu...
cult cult 19:27 10.10.2013

Re: ogaditi ljudima državni po`so

Navodno, svoje nezadovoljstvo što nije prihvaćen predlog za rasterećenje davanja na LD je pokazao tako što je, umesto na sednicu Vlade, otišao na neki bzv sastanak u Privrednu komoru...


Sudeći po njegovom tviter nalogu na kom nema više autorskih tvitova, već retvita njegovog ministartva, bio je tog dana negde u Srbiji gde su neki Belorusi pokušali da na trange frange sa lokalnim stranačkim jurišnicima na lovu nešto privatizuju, što je on sprečio i rekao kroz to saopštenje ministarstva privrede da je sa trange frange privatizacijama gotovo. Popizdeli lokalni funkcioneri i, valjda, Belorusi.

Ja, eto, još jednom da ponovim, nije mi teško: šta bi sa smanjenjem poreza na plate? (za slučaj da kolega Radulović naidje)
kukusigameni kukusigameni 20:28 10.10.2013

Re: ogaditi ljudima državni po`so

cult
Ja, eto, još jednom da ponovim, nije mi teško: šta bi sa smanjenjem poreza na plate? (za slučaj da kolega Radulović naidje)

Ništa do 2015. Tako kažu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana