Društvo| Nauka| Zdravlje| Život

Vezbajte srecu

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron RSS / 12.10.2013. u 07:29


Komentari (109)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 08:10 12.10.2013

1



PS

Sve, sve, ali vežbajte osmeh?!
Takve su mi stvari tako odvratne. Kako može da se vežba osmeh? Mislim može, ali onda nisi više čovek, nego lutka.
docsumann docsumann 08:17 12.10.2013

Re: 1

Sve, sve, ali vežbajte osmeh?!
Takve su mi stvari tako odvratne. Kako može da se vežba osmeh? Mislim može, ali onda nisi više čovek, nego lutka.


iako nemam vremena za radost
redovno vježbam da se smijem
čvrsto stiskajući teg međ' zubima
go do pojasa - i gore i dolje


Jukie Jukie 08:26 12.10.2013

Re: 1

blogovatelj
PSSve, sve, ali vežbajte osmeh?!Takve su mi stvari tako odvratne. Kako može da se vežba osmeh? Mislim može, ali onda nisi više čovek, nego lutka.

Pa lepo kaže da vežbaš pravi osmeh a ne veštački
Razmišljaš o lepim stvarima i smeškaš se, i mišići ti se stalno zatežu na taj način, i posle nekog vremena ne možeš da održavaš emo facu ni kad hoćeš

(I onda ti đakuša ode kod pepsi službe i krene da kmeči "nastavnik mi se smeje kad priča sa mnom"
ponekad jednostavno ne možeš da pobediš )
Dr M Dr M 08:31 12.10.2013

Re: 1

blogovatelj


PS

Sve, sve, ali vežbajte osmeh?!
Takve su mi stvari tako odvratne. Kako može da se vežba osmeh? Mislim može, ali onda nisi više čovek, nego lutka.


Ne, nego političar!
blogovatelj blogovatelj 09:05 12.10.2013

Re: 1

Ne, nego političar!


Što mu dođe na isto.
Dr M Dr M 09:11 12.10.2013

Re: 1

blogovatelj
Ne, nego političar!


Što mu dođe na isto.


Samo što lutku možeš da staviš u orman, kad dosadi.
myredneckself myredneckself 09:45 12.10.2013

Re: 1

Dr M
blogovatelj


PS

Sve, sve, ali vežbajte osmeh?!
Takve su mi stvari tako odvratne. Kako može da se vežba osmeh? Mislim može, ali onda nisi više čovek, nego lutka.


Ne, nego političar!

blogovatelj
Ne, nego političar!


Što mu dođe na isto.

Da ozvučimo to oko lutki

milisav68 milisav68 11:22 12.10.2013

Re: 1

Da ozvučimo to

antioksidant antioksidant 11:54 12.10.2013

Re: 1

go do pojasa - i gore i dolje

мени је само појас го када вежбам
довољно је
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:56 12.10.2013

Re: 1


Sve, sve, ali vežbajte osmeh?!

pa ti nisi gledao Oldboya?


niccolo niccolo 08:11 12.10.2013

E, stvarno

Spend time with friends and family – don't regret it on your deathbed

u čemu je fora s tim kajanjem oko ovoga i onoga pred smrt...što bi rekao Pižon, kajanje, čemu?
dr.wagner dr.wagner 08:26 12.10.2013

Re: E, stvarno

... jutro

niccolo

u čemu je fora s tim kajanjem oko ovoga i onoga pred smrt...


-Pa morate se kajati pred smrt ...

-Dođete pred St Petra i pita Vas kako se zovete ... otpuhne prašinu sa debele knjige
i počne listati tražeći slovo N ...
... odjednom mu sa lica nestane poslovični smiješak i kaže podignuvši pogled :
"... ovdje piše da se niste pokajali na kraju ..."

-Zatim doda ... "Samo ravno , idite do lifta ... i pritisnite -9 "

-Možda se ipak bolje pokajati , pokušajte se sjetiti ... sigurno ima nešto
... uostalom "vječna sreća" je u pitanju


Wagner
Dr M Dr M 08:35 12.10.2013

Re: E, stvarno

Samo ravno , idite do lifta ... i pritisnite -9 "


-9PREOPTEREĆENO!
niccolo niccolo 08:45 12.10.2013

Re: E, stvarno

"... ovdje piše da se niste pokajali na kraju ..."

-Zatim doda ... "Samo ravno , idite do lifta ... i pritisnite -9 "

A, ne znaš ti Wagner...pre par godina je ovde Njanja Mančini kačila blog sa nekim "testom", odgovoriš na recimo 50 pitanja a sajt ti kaže u koji krug pakla (po Danteu) spadaš. I krenu ovi blogoamateri da rešavaju, sve neki 3ći, 4ti, 5ti i tako ti bezveze krugovi. U najboljem slučaju 7mi. Vidim ja nema leba od toga, obukaćemo se kao ljudi i blogeri, i uzmem i ja da odgovaram. I naravno odmah završim u devetom.
Dr M Dr M 08:59 12.10.2013

Re: E, stvarno

uzmem i ja da odgovaram. I naravno odmah završim u devetom.


To preko veze.

Advokati idu u deseti!
tyson tyson 09:21 12.10.2013

Re: E, stvarno

Advokati idu u deseti!

niccolo, zakuni se da si advokat!!


kukusigameni kukusigameni 09:24 12.10.2013

Re: E, stvarno

tyson
Advokati idu u deseti!

niccolo, zakuni se da si advokat!!



Ne sme. To čuva za ispovest. Onu poslednju.
niccolo niccolo 09:28 12.10.2013

Re: E, stvarno

tyson
Advokati idu u deseti!

niccolo, zakuni se da si advokat!!



Što ?
dr.wagner dr.wagner 14:25 12.10.2013

Re: E, stvarno

niccolo
tyson
niccolo, zakuni se da si advokat!!


Što ?


-Kada dođe SMRT (to je onaj ogrnut u staru deku , a u ruci ima kosu) ,
obavezno mu kažite da se želite pokajati ...
-Ako ste stvarno advokat , kada počnete nabrajati grijehe ...
....možda odustane kad vidi da tome nema kraja ...

W
tasadebeli tasadebeli 19:40 12.10.2013

Re: E, stvarno

i pritisnite -9


Притис'о... Схватио сам да се тако вежба срећа...


Jukie Jukie 21:07 12.10.2013

Re: E, stvarno

tasadebeli
i pritisnite -9Притис'о... Схватио сам да се тако вежба срећа...

Mislim da nastavnici dobijaju poseban individualni plan (iop) za definisanje greha jer je i svetom Petru nejasno da li je poklanjanje ocena greh ili dobro delo. Uostalom zato nisu pogodni ni kao porota.
tasadebeli tasadebeli 22:13 12.10.2013

Re: E, stvarno

Jukie
tasadebeli
i pritisnite -9Притис'о... Схватио сам да се тако вежба срећа...

Mislim da nastavnici dobijaju poseban individualni plan (iop) za definisanje greha jer je i svetom Petru nejasno da li je poklanjanje ocena greh ili dobro delo. Uostalom zato nisu pogodni ni kao porota.




Мени ту доносе спас и утеху речи мога деде (човек није имао никакве везе са школом, био трговац) које ми је често говорио када сам почињао као млад наставник:

"Сине, није грех дати двојку... Грех је дати петицу некоме ко није за петицу."

И данас се тога придржавам и некако ми мирна савест...
AlexDunja AlexDunja 22:21 12.10.2013

Re: E, stvarno

.. Грех је дати петицу некоме ко није за петицу."

ima i tu odstupanja:(
ko nije radio u prosveti, ne zna:))

ja sam imala pristup, kad uđem prvi dan da kažem:
dvojka je najniža ocena, koga ne zanima da radi, molim da istupi:)
Jukie Jukie 00:05 13.10.2013

Re: E, stvarno

AlexDunja

ja sam imala pristup, kad uđem prvi dan da kažem:dvojka je najniža ocena, koga ne zanima da radi, molim da istupi:)

Koji je to predmet i uzrast?

Ja sam samo jedne godine zaključivao ocene, a đaci koji su mi dobili zaključne dvojke (11) uglavnom su imali graničan IQ (tada nije bilo IOPa) i radili su koliko su mogli i to je bilo u opsegu za dvojku (8), dvojica nisu ništa radili (citat: "ma neću da odgovaram" ) i nekako su slučajno nakupili prosek 1.50, jedan dečko je radio i radio i nije zaslužio dvojku (stvarno slabe sposobnosti) ali je dobio 5 za rad na času pa je i on nakupio 1.50.
Svi ostali koje nije zanimalo da rade dobili su ocene veće od 2. Jako je teško ne dati tačan odgovor iz biologije, moraš namerno da se trudiš da pogrešno odgovoriš
docsumann docsumann 00:09 13.10.2013

Re: E, stvarno

Jako je teško ne dati tačan odgovor iz biologije, moraš namerno da se trudiš da pogrešno odgovoriš


a sa da i ne?
Unfuckable Unfuckable 01:45 13.10.2013

Re: E, stvarno si zayebana ko kratko cebe

ja sam imala pristup, kad uđem prvi dan da kažem:
dvojka je najniža ocena, koga ne zanima da radi, molim da istupi:)


čoveče, pa ti baš ono nogom u vrata!
mirelarado mirelarado 08:39 12.10.2013

Већ навежбано

Планирајте путовање, али немојте да га остварите.


За то смо стручњаци већ одавно. Силом прилика, додуше.
tyson tyson 09:23 12.10.2013

Starci s planine


Sve ovo, pa i više, je već davno objašnjeno u rubrici "Život" ovde na B92


Unfuckable Unfuckable 02:04 13.10.2013

Re: mali saveti - nikakva pomoc

Đurine kućne čarolije by Ana Pozitywnaya (stavka 2)

"Spavajte što više. U stvari - spavajte stalno! To je daleko bolje nego da shvatite šta se zaista dešava oko vas. Dakle, biće vam bolje - a to je i cilj, zar ne?!"
AlexDunja AlexDunja 09:38 12.10.2013

ovo ti je više

fora, kako da izgledaš srećno kad si u totalnom daunu:)
myredneckself myredneckself 09:48 12.10.2013

Re: ovo ti je više

8. In the study, the effect of vacation anticipation boosted happiness for eight weeks.

Istina, sreća je lepa samo dok se čeka.

Re: ovo ti je više

AlexDunja
fora, kako da izgledaš srećno kad si u totalnom daunu:)

To je vidis najcesca zabluda. Ovde se ne misli na vestacki osmeh, nego na fokusiranje na pozitivne stvari koje ti izmame osmeh. To je takodje naucno dokazano - sreca se moze navezbati :)
mnenadic mnenadic 21:47 12.10.2013

Re: ovo ti je više

Ovde se ne misli na vestacki osmeh,


Osmeh, smeh, plač, radost ... i sl. su valjda reakcije na neku situaciju, podsticaj ...

Pod vežbanjem osmeha, sreće i sl, jedino mogu podrazumevati umeće izbegavanja negativnih misli, događaja i sl.

Re: ovo ti je više

Pa ne bas. Neke podsticaje mozes da izaberes. To je Ono kad se smejes Sam sa sobom zato sto si se setio neceg lepog ili smesnog. Mozes da izaberes koliko ces puta u secanje da prizivas negativna I pozitivna iskustva.

A kad smo vec tu...

Evo malo I o produktivnosti
http://dealbook.nytimes.com/2013/10/11/activity-does-not-always-equal-productivity/?_r=0
Supermod Supermod 10:26 12.10.2013

Pomoć

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Evo malo I o produktivnosti

LINK

Re: Pomoć

HvAla :)

Mada neko sistemsko resenje ne bi bilo lose. Za nas macovce
Hansel Hansel 15:05 13.10.2013

Re: Pomoć

Mada neko sistemsko resenje ne bi bilo lose. Za nas macovce

Ne bi bilo loše da makar postoji neki istaknuti tekst, pa i blog, sa uputstvom za formatiranje teksta u komentarima, ubacivanja linkova...

Za linkove moraš da imaš neki tekst preko koga ubacuješ aktivni link, pa makar taj tekst bio upravo sirovi tekst linka tipa www.... Znači, tek kada selektuješ tekst (kakav god), klikneš na ikonicu linka pa ubaciš link u "prozorče", dobiješ aktivni link. Nadam se da sam lepo objasnio!

Re: Pomoć

To na maku ne-ra-di! :)
Hansel Hansel 19:25 13.10.2013

Re: Pomoć

Eee, izvinjavam se onda zbog pogrešne "pouke". Onda jedino da ručno ukucavate vi "macovci" (tek sada sam ukapirao šta ti to znači ) sintaksu, ali to je malo dosadno... Najbolje da se doradi softver da automatski prepoznaje svaki link (odakle god ubacivan, bez diskriminacije ), bolduje ga (kad već boja ne može da se menja) i čini ga aktivnim, ali ovo što napisah je pravi kontramodel za "vežbanje sreće".
Черевићан Черевићан 10:41 12.10.2013

Климоштруц

Quick last fact: Getting older will make yourself happier


Огледало. . . све ти каже
Сав си срозан, боле кости
Алцхајмер ти друг најбољи
Која срећа од старости ?
Dr M Dr M 12:00 12.10.2013

Re: Климоштруц

Која срећа од старости ?


Starost je dobra, kad se ima u vidu alternativa
Черевићан Черевићан 21:41 12.10.2013

Re: Климоштруц

Dr M-у . . мудро размишљате
не часим се ниједнога трена
став Ваш ипак мамљивије звучи
него траву мирисат скорена
anfieldroad anfieldroad 00:09 15.10.2013

Re: Климоштруц

Dr M
Која срећа од старости ?


Starost je dobra, kad se ima u vidu alternativa


...Starost je lepa samo dok se ceka...
kleinemutter kleinemutter 12:45 12.10.2013

može

Može, može.

Vino kuvano ili ne i srećica je tu!
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:56 12.10.2013

Om

Meni se cini da se kod nas fizicka aktivnost povezuje sa burnim reagovanjem na politicke teme kroz dubokoumne politicke emisije kojih je na pretek, a sve kao da su show programi. Nebi bilo lose malko protegnuti telo i vezbati mozak da reaguje malko drugacije. I zasto da ne, iskreno smejanje je bolje od neprestanog cinicnog, jetkog i tuznog smejanja koga je na pretek.
ecce-florian ecce-florian 19:48 14.10.2013

Re: Om

Jelena Pavlović
Meni se cini da se kod nas fizicka aktivnost povezuje sa burnim reagovanjem na politicke teme kroz dubokoumne politicke emisije kojih je na pretek, a sve kao da su show programi. Nebi bilo lose malko protegnuti telo i vezbati mozak da reaguje malko drugacije. I zasto da ne, iskreno smejanje je bolje od neprestanog cinicnog, jetkog i tuznog smejanja koga je na pretek.


Paz kad ne mogu a da ne okačim.

Iako je politička tema veruj mi da se stvarno najiskrenije smejem ( nikako ne cinično, jetko i tužno) na činjenicu da Krle na najnovijem blogu ima jednu preporuku i 33 komentara a cultov prvi komentar ima 38 preporuka ( trenutno)

Smejem se najiskreniji jer ja smešnije samoubistvo savetnika i marketing stručnjaka nisam do sada video.





ps
Jedino ako Krle nije prešao da radi za SNS, ili bar pokušava da popuni Cvijanovo mesto



ecce-florian ecce-florian 22:07 14.10.2013

Re: Om

Om bre ommmmmmm

drugo poluvreme najvećeg blogerskog samospaljivanja od osnutka b92 vip bloga

Krle i Normalna i pristojna Srbija 4 preporuke

Cult i ostali 63 preporuke

Kako se bojim da će da padne neko brisanje ( ode onda i link iz gornjeg komentara) evo uroševog snimka cultovog komentara, za istoriju

nezavisni urošev link kad je bio mali ( 15 preporuka)

E da imam autorsku sad bih okačio Krletov inicijalni i cultov komentar kao nov blog

Ako ni zbog čeg drugog ono barem zbog stila autora inicijalnog



JJ Beba JJ Beba 14:03 12.10.2013

život nije bajka

ok, da vežbamo sreću, osmeh... misli pozitivo, šetajte, budite lepi, vežbajte itajrad.
tiranija sreće
milsim da uopšte nije loše dozvoliti sebi da budeš depresivan, njanjav, tužan, loše volje...to zna da bude vrlo terapeutski jer te tera da daš sve od sebe da se suočiš sa problemima, postaviš ciljeve, otplačeš, odtuguješ, uzmeš nunčake u ruke i kreneš da se boriš.
što se mene tiče pukla sam s ovim vežbama za sreću makar u jednom segmentu- ja nikad ne spavam, ako se izuzmu onih par sati od od 2 -5 ili 6h ujutru


moje nunčake su uvek spremne, a vrsta zavisi od problema


edit
happy endings
Ho Hey

kukusigameni kukusigameni 14:12 12.10.2013

Re: život nije bajka

JJ Beba
milsim da uopšte nije loše dozvoliti sebi da budeš depresivan, njanjav, tužan, loše volje...

To ume da pali kod žena. Još ako "nosiš" neku tajnu u sebi....
JJ Beba JJ Beba 14:18 12.10.2013

Re: život nije bajka


To ume da pali kod žena. Još ako "nosiš" neku tajnu u sebi....

nosim pored sebe. metlu
Goran Vučković Goran Vučković 14:21 12.10.2013

Re: život nije bajka


milsim da uopšte nije loše dozvoliti sebi da budeš depresivan, njanjav, tužan, loše volje...to zna da bude vrlo terapeutski jer te tera da daš sve od sebe da se suočiš sa problemima, postaviš ciljeve, otplačeš, odtuguješ, uzmeš nunčake u ruke i kreneš da se boriš.

Goran Vučković Goran Vučković 14:26 12.10.2013

Re: život nije bajka

Samo što ovi saveti iz Aninog članka nisu tog tipa, uzgred (osim možda ovog vežbanja smejanja - iako čak i tu postoji interesantna eksperimentalna priča - ona o držanju olovke u ustima, zbog koje je Kaneman stavio izgriženu olovku na korice svoje knjige "Thinking fast and slow":

Re: život nije bajka

JJ Beba
ok, da vežbamo sreću, osmeh... misli pozitivo, šetajte, budite lepi, vežbajte itajrad.
tiranija sreće
milsim da uopšte nije loše dozvoliti sebi da budeš depresivan, njanjav, tužan, loše volje...to zna da bude vrlo terapeutski jer te tera da daš sve od sebe da se suočiš sa problemima, postaviš ciljeve, otplačeš, odtuguješ, uzmeš nunčake u ruke i kreneš da se boriš.
što se mene tiče pukla sam s ovim vežbama za sreću makar u jednom segmentu- ja nikad ne spavam, ako se izuzmu onih par sati od od 2 -5 ili 6h ujutru


moje nunčake su uvek spremne, a vrsta zavisi od problema


edit
happy endings
Ho Hey


Srbi imaju problem sa srecom. Dpzivljavaju je kao povrsnost, inferiornost... Tugu naprotiv dozivljavaju kao superiornu, sinonim za dusu.

Ovde se ne misli da covek nikad ne treba da bude tuzan, nego kako da poveca svoj kapacitet za srecu.
tadejus tadejus 16:36 12.10.2013

Re: život nije bajka

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron

Srbi imaju problem sa srecom. Dpzivljavaju je kao povrsnost, inferiornost... Tugu naprotiv dozivljavaju kao superiornu, sinonim za dusu.Ovde se ne misli da covek nikad ne treba da bude tuzan, nego kako da poveca svoj kapacitet za srecu.


pa ne znam bas da srbi dozivljavaju srecu kao inferiornost
prije bih rekla da definitivno imaju kult bola i patnje (ono sta kukas, i svaka cast odlicno si izdrzala, u porodilistu na primjer)
ali to ne znaci neminovno da srecu smatraju za znak povrsnosti i inferiornosti
razlog sto ovakvi tekstovi ovde slabo prolaze je prije u srpskoj uvjerenosti da je trying to hard gore od not trying at all
bez obzira o cemu se radi
pa je tako najfaca student koji je mamuran dosao na ispit i dobio recimo 8 a ne onaj sa prosjekom 10
faca je fudbaler koji je zaradio milione pa ih onda sve propizdio a ne neki koji ih je kasnije jos utrostrucio u nekom uspjesnom poslu
faca je politicar koji vazda ima neke duhovite doskocice (jos ako stipka cice za dupeta, ih) a ne neki sto je "preucio"
pa tako i sreca
lijepo je to al da se oko toga jos i trudimo... ta dajte
princi princi 17:37 12.10.2013

Re: život nije bajka

Thinking fast and slow

Predugačka, ali svejedno sjajna. Ariely je bolji pisac (u smislu, ekonomičniji). Kad god čitam Kanemana u glavi imam sliku Sola iz Homeland. Koji li je to bias, verovatno availability, jbmlg, :). System 1, u svakom slučaju.
ecce-florian ecce-florian 19:37 12.10.2013

Re: život nije bajka

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
JJ Beba
ok, da vežbamo sreću, osmeh... misli pozitivo, šetajte, budite lepi, vežbajte itajrad.
tiranija sreće
milsim da uopšte nije loše dozvoliti sebi da budeš depresivan, njanjav, tužan, loše volje...to zna da bude vrlo terapeutski jer te tera da daš sve od sebe da se suočiš sa problemima, postaviš ciljeve, otplačeš, odtuguješ, uzmeš nunčake u ruke i kreneš da se boriš.
što se mene tiče pukla sam s ovim vežbama za sreću makar u jednom segmentu- ja nikad ne spavam, ako se izuzmu onih par sati od od 2 -5 ili 6h ujutru


moje nunčake su uvek spremne, a vrsta zavisi od problema


edit
happy endings
Ho Hey


Srbi imaju problem sa srecom. Dpzivljavaju je kao povrsnost, inferiornost... Tugu naprotiv dozivljavaju kao superiornu, sinonim za dusu.

Ovde se ne misli da covek nikad ne treba da bude tuzan, nego kako da poveca svoj kapacitet za srecu.


Ha , u ovoj razmeni vas dve pre bi se stavio na bebinu stranu ( sa rezervom u odnosu na borbu i nunčake)

Nemaju samo Srbi problem sa srećom. Postoje i neki drugi ne samo narodi već i šire grupacije, koji težnju ka sreći izbegavaju upravo zato što ne može da bude večna ako je vezana za prolazne stvari.A kada nestane to odsustvo se imenuje kao ne-sreća.

Pored ove generalne primedbe o želji da se bude srećan imam i pojedinačne amandmane ( ne tvrdim da ih treba prihvatiti kao opštevažeće a neću da ih iskažem ni kao individualne odlike jer to vodi sopstvu):

sedam minuta vežbanja je malo

nije loše provesti deo vremena i u samoći. Druženje vodi razgovoru, razgovor oće da pređe u lađenje usta a to sve otežava onaj zahtev da se meditira. Dok očistite đubre od lupetanja toga dana ostane samo malo vremena da meditiraš

13,9 C za šetnju je ladno bre. Jes da se kaže da ladan vazduh pogoduje duhu meni je tek sve iznad 23,9 prihvatljivo za opuštanje

Ako se prihvati: Ljudi planiraju a Bog se smeje onda je možda bolji odnos sadržan u stavu: Neka bude volja tvoja .Kako bilo da bilo svako planiranje počiva na želji a odsustvo želja jedino dovodi do odsustva nesreće ( i sreće )

Ovaj goblen u lobanji ispitanika nakon osmonedeljnog kursa meditacije mi nije baš najjasniji pa ne mogu ni da komentariše

a ovo sa tri dobre stvari ima i druga škola koja je svaki dan započinjala sa nabrajanjem šta ti se sve u toku noći ( koja je svakodnevna smrt jelte) moglo desiti pa nije, a što je sasvim dovoljno da u doborom raspoloženju ( namerno izbegavam izraz srećan ) započneš dan

Sve u svemu ni tvoja ponuda veće sreće u deset poteza( koja kratko traje u odnosu na periode odsustva) ni bebina motivišuća tužna njanjava depresija ali da vežbe, šetnja, meditacija ,osmeh

Sreća , čemu?

Mada, nesreća kao odsustvo sreća može da se manifestuje i kao sreća zbog nastupanja tuđe nesreće

Paz ovu dijalektiku iz prve u drugu strofu











jedi-knight jedi-knight 20:09 12.10.2013

Re: život nije bajka

milsim da uopšte nije loše dozvoliti sebi da budeš depresivan, njanjav, tužan, loše volje...


I ljut, besan...to tek pokreće na akciju.
Uostalom, u datim okolnostima, treba da budeš lud da bi bio srećan.
Lud ili drogiran. Tu trening ne pomaže
JJ Beba JJ Beba 20:17 12.10.2013

Re: život nije bajka

sa rezervom u odnosu na borbu i nunčake)



AlexDunja AlexDunja 20:31 12.10.2013

Re: život nije bajka

Uostalom, u datim okolnostima, treba da budeš lud da bi bio srećan.

nije sasvim istina:)
ima trenutaka, i zato su neprocenjivi:)
jedi-knight jedi-knight 20:32 12.10.2013

Re: život nije bajka

Re: život nije bajka
Uostalom, u datim okolnostima, treba da budeš lud da bi bio srećan.

nije sasvim istina:)
ima trenutaka, i zato su neprocenjivi:)


U datim okolnostima


Re: život nije bajka

Ako se prihvati: Ljudi planiraju a Bog se smeje onda je možda bolji odnos sadržan u stavu: Neka bude volja tvoja .Kako bilo da bilo svako planiranje počiva na želji a odsustvo želja jedino dovodi do odsustva nesreće ( i sreće )


Inshallah sto bi se reklo :)

U stvari, ponekad smo tako slicni pakistancima...
Jukie Jukie 21:10 12.10.2013

Re: život nije bajka

ecce-florian

13,9 C za šetnju je ladno bre. Jes da se kaže da ladan vazduh pogoduje duhu

Hmm... ja na temperaturi 13-18 stepeni mogu najduže da ostanem napolju i da hodam (tj. niti se smrznem niti se skuvam/zaduvam) tako da mi je s te strane najpogodnije za šetnju
A za sedenje na otvorenom naravno toplije više odgovara
Unfuckable Unfuckable 01:53 13.10.2013

Re: kontradiktorna anestezija

izvinjavam se što kvarim žurayu pozitivaye, očigledno večeras nisam duvao u isti meh - no ja se jako dobro sećam nekog ogleda (čitao u žurnalima; gledao na tv; čuo radio-dramu...?) koji je dokazao da psovanje umanjuje bol.

Re: kontradiktorna anestezija

Unfuckable
izvinjavam se što kvarim žurayu pozitivaye, očigledno večeras nisam duvao u isti meh - no ja se jako dobro sećam nekog ogleda (čitao u žurnalima; gledao na tv; čuo radio-dramu...?) koji je dokazao da psovanje umanjuje bol.

Vidi odgovor na slici ispod :)
tasadebeli tasadebeli 10:11 13.10.2013

Re: kontradiktorna anestezija

Unfuckable
izvinjavam se što kvarim žurayu pozitivaye, očigledno večeras nisam duvao u isti meh






Па кад хоћеш да прођеш јефтиније и не купујеш код Љуљзима...
princi princi 17:34 12.10.2013

11, bendžolina.

Srpski recept za sreću.
iqiqiq iqiqiq 18:23 12.10.2013

Mene je ovo recimo usrećilo

"Humanitarna akcija “Iako sitan - kolač za Matiju bitan”, u kojoj su osnovci i predškolci sa opštine Vračar prodavali kolače koje su sami ili uz pomoć roditelja napravili, održana je danas kod Kalenić pijace. Oni su sakupljali novac za teško bolesnog Matiju Šćepanovića (9), njihovog druga iz OŠ "Vladislav Ribnikar"." link

Činjenica da ima nade dok ima ovakve dece koja se bore da pomognu svom drugu i lep primer humanitarne akcije.

Ilustracija

docsumann docsumann 23:22 12.10.2013

Re: Ilustracija


čini mi se kanda je dijagram malko nepotpun
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:23 12.10.2013

Svi znamo (razumemo) italijanski

mirelarado mirelarado 18:27 13.10.2013

Re: Svi znamo (razumemo) italijanski

vladimir petrovic


За случај да не разумемо баш сви.

А: Посланик сам и поштен човек.
Б: А ја сам проститутка и девица.
ecce-florian ecce-florian 22:56 12.10.2013

nego da mi pređemo

na egzaktne pokazatelje za 2013.

tasadebeli tasadebeli 09:44 13.10.2013

Re: nego da mi pređemo

ecce-florian
na egzaktne pokazatelje za 2013.



Пази, нисмо најгори на Балкану! Бугари су још гори... Значи, опстајемо у лиги...

А види ове преко баре! Много сам погрешио што се нисам тамо иселио... То је права средина за мене, земља дебелих и срећних! Ленд ов милк енд хани...




И нема ниједног фијука, јеботе!!!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 00:12 13.10.2013

sreca zadovoljstvo

"Biti srećan" je u Srbiji subverzivna pojava, nešto a la sumnjivo lice, ili odlika blesana (smeje se ko lud na brašno), a i ne valja se, jer priziva zlo, otud pu pu pu

Biti mrgud i drkadžija društveno je prihvatljivije, izaziva poštovanje i divljenje ("e, neka mu je rek'o, skres'o, sasuo u lice", "ima muda", "alal mu q***", a nekad i zavist ("što ja ne mogu tako, pu"

Blagonaklonije se gleda na "opuštanje" (dert?), ajmo svi, ruke gore, n'ca, n'ca vrc vrc, maligani, dop, na šta ko svik'o

Mada, ne valja generalizovati, uvek se nađe običnog sveta koji radi na svom hormonu sreće, pa na primer planinari, što ja volim. Nekad nas se skupi i pun kombi, a nekad i ceo autobus, za odlazak do destinacije, na pr Gradac, Golija, Uvac.

Posle 20, 30 km vitlanja uz i niz planine, ne možeš a da ne budeš srećan, makar kad vidiš u daljini autobus kako te čeka:)

Unfuckable Unfuckable 01:57 13.10.2013

Re:kozara,sutjeska,....mentalna genetika

ne, majkemi, to je baš super, mislim svo to lomatanje po gudurama. Ako se začuje i harmonika...- op-cup - ihaj!
tasadebeli tasadebeli 09:16 13.10.2013

Re: sreca zadovoljstvo

Vesna Knežević Ćosić

...na pr Gradac, Golija, Uvac.






Unfuckable Unfuckable 02:37 13.10.2013

linkujmo do zore

dođi da navežbamo sreću zajedno?

"Kad bi mogla da se nacrta mentalna slika prosečnog građanina Srbije, uokvirili bi je bes, strah, nespokoj i nemoć, dok bi okvir ispunili najrazličitiji psihološki problemi i psihijatrijski poremećaji, od onih sitnih pa do najozbiljnijih koji pune mentalne ustanove. Moglo bi se reći da veliki deo građana levitira između depresije i histerije."

"Mentalno zdravlje naše nacije je ugroženo. Mladi nemaju realnu predstavu o budućnosti, a stariji nemaju zaposlenje i egzistenciju. "

"Ali nisu samo egzistencijalni problemi okidači naših psiholoških problema, već „muka potiče i iz uverenja da nema nade, da je smisao nestao ako već nije oduvek bio izmišljen i nametnut, da se ništa ne može promeniti i da je svaka inicijativa besmislena...”, kako je slikovito primetio profesor Aleksandar Dimitrijević sa Katedre za psihologiju beogradskog Filozofskog fakulteta povodom Svetskog dana zaštite mentalnog zdravlja, koji se juče obeležavao.
Taj dan je Srbija dočekala sa oko 400.000 obolelih od mentalnih bolesti, a broj onih koji hodaju ulicama bez dijagnoze još niko nije utvrdio."

link

(da, znam... - lažu. Trebalo bi da vežbaju sreću pa tek onda da sednu da pišu proklete vesti. I da, znam - ne tupiš Ti već Tekst koji nam tako bezbrižno ali mudro preporučuješ. Naravno.)

Re: linkujmo do zore

Mozda ce te iznenaditi, Ali razne vrste psihoterapija koje se zasnivaju, izmedju ostalog, na principima iz clanka koji Sam linkivala, daju bolje rezultate od lekova. Pogotovo za lecenje problema koje si naveo
tasadebeli tasadebeli 09:30 13.10.2013

Re: linkujmo do zore

Unfuckable

kako je slikovito primetio profesor Aleksandar Dimitrijević sa Katedre za psihologiju beogradskog Filozofskog fakulteta


Непрејебиви, све ово стоји што је професор рекао... И сам примећујем на улици, а и због свакодневног контакта са много људи, колико се генерално фијукнуло у овом нашем друштву у којем живимо...

И слажем се да то добрим делом проистиче и из безнађа... Али оно што ме ту збуњује су поменути егзистенцијални проблеми...

Могу да разумем да неко има психичке проблеме када видим да је у свакодневној потрази за парчетом хлеба у контејнерима... Тешко је ту очувати ментално здравље...

Али ми нису јасни они који су фијукнули наводно због егзистенцијалних проблема сведених на немање пара да се купе патике од 200 евра, ставе силикони, купи најновији џип, да се постане турбо-фолк звезда или учествује у Фарми... А свакодневно виђам и такве фијуке... И још ми при томе причају како су егзистенцијално угрожени...

Чини ми се да се тај израз "егзистенцијални проблеми" некако олако користи. Треба ту увести неку градацију...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:12 13.10.2013

Re: linkujmo do zore

Али ми нису јасни они који су фијукнули наводно због егзистенцијалних проблема сведених на немање пара да се купе патике од 200 евра, ставе силикони, купи најновији џип, да се постане турбо-фолк звезда или учествује у Фарми...

farma jeste taj isti kontejner, samo daje drugačiju medijsku sliku.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:18 13.10.2013

Re: linkujmo do zore

Pogotovo za lecenje problema koje si naveo

egzistencijalnog??
iqiqiq iqiqiq 13:21 13.10.2013

Re: linkujmo do zore

Али ми нису јасни они који су фијукнули наводно због егзистенцијалних проблема сведених на немање пара да се купе патике од 200 евра, ставе силикони, купи најновији џип, да се постане турбо-фолк звезда или учествује у Фарми... А свакодневно виђам и такве фијуке... И још ми при томе причају како су егзистенцијално угрожени...

to je vrlo jasno, njihov "odlepitis" se sastoji u tome što su se poistovetili sa estradnim zvezdama (Grand, Farma, tabloidni magazini...) pa naravno njihov uspeh mora biti bar stotinak grama silikona i garderoba njihovih idola. Drugi deo "odlepitis" kopira malo viši nivo estrade ala "Seks i grad", NY stajl, jel', jer oni nisu "lokalni primitivci".
Sve ovo je potpomognuto medijima, tako da talas masovnog drogiranja "stajlovima" imamo 24/7 i ne vidim kako možeš ostati normalan.
Zato će i apel za pomoć deci postati nov realiti šou, pa ćemo uskoro gledati emisije sa listom 10 najbolesnijih i SMS glasanjem ćemo birati koga ćemo spasiti.

I neće nam to biti neobično. Kao ni današnja vest samopromocije ekipe preko leđa bolesnog deteta pročitajte pa ćete razumeti o čemu pričam

Jedva čekam da me anonimni blogeri napljuju i krenu sa "blogolinčem". I to je postalo normalno, vređanje nepoznatih ljudi
jednatanja jednatanja 21:43 13.10.2013

Re: linkujmo do zore

"Kad bi mogla da se nacrta mentalna slika prosečnog građanina Srbije, uokvirili bi je bes, strah, nespokoj i nemoć, dok bi okvir ispunili najrazličitiji psihološki problemi i psihijatrijski poremećaji, od onih sitnih pa do najozbiljnijih koji pune mentalne ustanove. Moglo bi se reći da veliki deo građana levitira između depresije i histerije."


Ovo jako često čujem (četvrti mesec da sam u otadžbini) pa opet ne znam da li da verujem onom šta mi drugi pričaju ili onom što vidim (uz dužnu konstataciju da je finansijska situacija katastrofalna, i da postoje zbrinuti i nezbrinuti psihijatrijski bolesnici kao i svuda po svetu), a vidim mnogo više osmeha u prodavnicama, na ulicama, u školama, vidim osmeh upućen mojoj deci po 20x na dan, srećem sortu ljudi koji na Zapadu ne postoje: koji zarađuju prosečnu platu u Srbiji(jednu) sa dvoje dece, a imaju untrašnji mir, nirvanu, sklad u porodici i da, po hiljaditi put, osmehe na licima, volontiraju u pozorištu, dečije rođendane slave i deca i roditelji okupljeni oko kafe, cigare, i po milioniti put, sa osmesima, vicevima, muzikom i odličnim pogačicama sa susamom. Biti nadrndan ne znači nesrećan, i obrnuto, to je "the missing link".
Dr M Dr M 06:35 13.10.2013

Muzički doprinos

looping looping 11:35 13.10.2013

1

Recept za sreću:

Budi srećan/srećna.
Dr M Dr M 13:23 13.10.2013

Re: 1

looping
Recept za sreću:

Budi srećan.




blogovatelj blogovatelj 14:09 13.10.2013

Re: 1

Re: 1


Ovo niti je pesma Bob Marlija, niti je Bob Marli peva na ovom snimku. Samo da se zna.
Gospodja Klara Gospodja Klara 18:10 13.10.2013

Re: 1

Ovo niti je pesma Bob Marlija, niti je Bob Marli peva na ovom snimku. Samo da se zna.


Interesantno je da je veseli Bobby McFerrin takođe postradao kao meta zavere depresivaca-zajebanata.:)
Dr M Dr M 19:04 13.10.2013

Re: 1

blogovatelj
Re: 1


Ovo niti je pesma Bob Marlija, niti je Bob Marli peva na ovom snimku. Samo da se zna.


Nisam znao!

Objasni, plz, ozbiljno!

Mili Vanili sistem?
blogovatelj blogovatelj 01:49 14.10.2013

Re: 1

Nisam znao!

Objasni, plz, ozbiljno!

Mili Vanili sistem?


Ne. Bob Marli je bio davno mrtav kad je pesma pravljena. Jednostavno, on nema nikakve veze sa pesmom.
Autor i izvođač pesme je Bobby McFerrin, a neko je pukim neznanjem (najverovatnije) stavio na Tjub pesmu i potpisao je kao Marlijevu, pa se sada to šeruje diljem neta kao takvo.
Inače, pesma je otpevana i odsvirana a kapela, bez i jednog muzičkog instrumenta. Samo glas, puckanje prstima, lupkanje i tako to.
Slična je priča i za pesmu Son of a Preacher Man. Izvođač originala je Dasti Springfild, ali na netu vrlo često može da se nađe da je to pesma Arete Frenklin.



Doduše, u ovom slučaju, istina je da je pesma nuđena Areti, ali ona nije htela da je snimi iz njoj znanih razloga. Posle toga je Dasti napravila hit od pesme.
poisonal_ivy poisonal_ivy 07:06 16.10.2013

Re: 1

Dr M
looping
Recept za sre





Dr M
looping
Recept za sreću:

Budi srećan.



ooping
Recept za sreću:

Budi srećan.


Neko oseća kišu. Ostali pokisnu...

Bob Marley

Bobby

Meni je ova bobojeva najbolja
[youtube]http://youtu.be/t33Tm2goaI0[/youtube]
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:21 13.10.2013

Re: Bobby

tp://youtu.be/t33Tm2goaI0


Re: Bobby

Da li cu ti se ikada dovoljno iznazahvaljivati?
Hansel Hansel 22:53 13.10.2013

Re: Bobby

E, za ovo nije kriv Mac, nego skraćeni link, softver ovdašnji zahteva ovaj oblik:
http://www.youtube.com/watch?v=t33Tm2goaI0

lako ćeš provaliti šta se razlikuje.

jednatanja jednatanja 21:20 13.10.2013

Poređala

bih ovo kao piramidu ishrane, doduše kao onu već prevaziđenu horizontalnu verziju. Porodica i prijatelji kao široka osnova na koju se sve drugo oslanja. Ovo za neke od nas koji žive u inostranstvu, ili za one čiji su najmiliji daleko, sve u svemu razdvojene-rascepkane porodice kojima Srbija obiluje zna biti vrlo nezgodna stavka. Trčanje na 13.9C ili smeškanje ili meditacija je samo popravljanje šminke.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 13:01 14.10.2013

ne ne kozmetika

popravljanje šminke.


tanjo, kapiram šta hoćeš da kažeš, al mislim da Ana nije mislila na sreću kao kozmetiku života

nego prosto da ako imaš probleme u životu (a ko ih nema) i ako si samo i uvek i ponovo, dakle non-stop fokusiran na probleme, frku, muku, samo je pitanje vremena kad ćeš da prsneš, jer je to neizdrž

te da bi dugoročno funkcionisao, rešavao stvari, na dobrobit sebi, drugima, okruženju, moraš povremeno da imaš pozitivne oduške s kojima puniš baterije

i ma koliko na prvi pogled to nekad izgledalo neprimereno, jer situacija nalaže da si non stop tužan, u funkciji lične izdržljivosti je da imaš te trenutke sreće, a ako ne umeš da ih generišeš, onda to možeš i nekim tehnikama da uvežbaš, naučiš.

i ta "sreća" ne mora biti ništa specijalno ni epohalno, ali bi trebala da bude nekakvo vreme opuštanja, odmak od napetosti. uostalom iz istog razlgoa ljudi idu na godišnji odmor.

e sad da li piješ jogi čaj, meditiraš, odeš na ples ili plivanje, sediš na brdu i brojiš zvezde, svejedno je.

ono što je bitno jeste da na neko vreme, makar i kratko, promeniš fokus koji ti posle daje novu snagu da pičiš ono što moraš da pičiš, kao svako odgovrno biće.




kleinemutter kleinemutter 14:17 14.10.2013

Re: ne ne kozmetika

ono što je bitno jeste da na neko vreme, makar i kratko, promeniš fokus koji ti posle daje novu snagu


To je to.
Ja to radim. Uvek pomaže. I uvek ponovo uvežbavam. Nije trajno naučena stvar. Bar kod mene nije.
jednatanja jednatanja 19:25 14.10.2013

Re: ne ne kozmetika

non-stop fokusiran na probleme, frku, muku, samo je pitanje vremena kad ćeš da prsneš, jer je to neizdrž


...za povremeni neizdrž pomažu ove antidote od gore, slažem se Vesna
i za to da sreća nije epohalno otkrovenje. ili jesi ili nisi. ako nisi, nađi suštinu šminka neće pomoći. ako jesi, onda...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana