Društvo| Mediji| Politika

Normalna i pristojna Srbija

Nebojsa Krstic RSS / 14.10.2013. u 16:06

Želim da verujem da Aleksandar Vučić, trenutno najpopularniji domaći političar i šef najjače stranke vlasti, nije naredio svom partijskom kolegi da dan pred lokalne izbore u Vrbasu privodi u prostorije stranke opozicione aktiviste i tamo ih šamara.

Takođe, želim da verujem da najmoćnija politička figura nije tražila od Vulina da ide na Kosovo i tamo vrši segregaciju Srba na dobre i loše, podobne i nepodobne, patriote i izdajnike Srbije.

Voleo bih da verujem da Vučić ne stoji iza svakodnevne, višemesečne kampanje taboidnog blaćenja njegovih političkih protivnika.

Voleo bih da verujem da je Vučićeva borba protiv kriminala i korupcije neselektivna i da u njoj nisu i neće biti pošteđeni ni sadašnji vlastodršci, te da se ona ne zloupotrebljava za obračun sa opozicijom, kao što to tvrdi jedan od rukovodilaca SNS-a Cvijan.

Zato očekujem da Vučić kazni stranačke siledžije iz Vrbasa i da ih izbaci iz stranke. Očekujem da kazni Vulina izbacivanjem iz vlade. Što se tabloida tiče, očekujem da osudi hajku na svoje političke protivnike na isti način na koji je, pre nekoliko dana, osudio i napade na porodice opozicionih političara.

Ovo bi bili mali koraci za Vučića, a veliki za Srbiju na putu ka mogučnosti da jednoga dana bude normalna i pristojna zemlja. 

PS. "Normalna i pristojna Srbija" iz naslova teksta je, inače, cilj za koji se Vučić, po svojoj tvrdnji, zalaže. 

 

 



Komentari (633)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:52 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

bilo bi lepo dobiti odgovore kako i zašto država odredi da profesije lekara, advokata, inženjera i nastavnika zahteva licence, a pri tom i sam kažeš da političar može da bude svako, pa nema čak ni zahtevanih kvalifikacija, a o licencama, proveri poznavanja Ustava i bar zakona relevantnih za oblast kojoj potonji naginje, da i ne govorimo.

Bilo bi.
laziiprevare laziiprevare 19:55 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Ništa od toga.Video je sve cifre.



S obzirom da vodim Komitet mogu da kažem samo da to nisu male pare, dobiti od nekog tri milijarde dolara u ovom tenutku ...



Miloš ide, a kulaša vodi ...

Dobru vest o tri milijarde kredita saopštiće šeik "kada za to dođe vreme".



keks za konje
leeanna leeanna 20:01 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Pogledaj u Agenciji za privredne registre, Lekarska komora je registrovana kao udruženje šifra delatnosti 9412, isto kao i Srpsko lekarsko društvo.
Sada je pitanje po kom osnovu država određuje Lekarsku komoru kao onu u kojoj svi lekari moraju OBAVEZNO da budu članovi ili neće moći da obavljaju svoju delatnost.Po kom osnovu je Lekarska komora ona koja izdaje licence i ko je nezavisni organ koji proverava da li postoje zloupotrebe, recimo ako ne platiš određenu svotu na ruke, ne možeš da položiš ispit.


lekarska komora je osnovana zakonom, kao i sve ostale komore, ali i drugi organi i organizacije kojima je tim istim zakonom povereno vršenje poslova sa javnim ovlašćenjima (npr. nezavisna regulatorna tela). komore se u navedenom delu razlikuju od ostalih udruženja, jer su poslovi za koje se traži licenca od opšteg društvenog - javnog interesa, pa izdavanje dozvola ove vrste spada u vršenje javnih ovlašćenja (a javna ovlašćenja jesu monopol države ili lokalne samouprave). u slučaju zloupotrebe u radu ovakvih organizacija, u delu koji se odnosi na javna ovašćenja, nadležan je u krajnjoj instanci upravni sud, kao i za ostale državne organe i organizacije.

postoje problemi u funkcionisanju komora, ali pri tom ne mislim na ovu temu

postoji takođe uporedna pravna praksa kako su ove oblasti regulisane i ukoliko neko smatra da je potrebno da se regulativa ovde menja - go for it.

u svakom slučaju tema je malo složenija od rasprave na blogu, a pri tom mi već opasno trolujemo. nebojša, izvinite što sam upala u trol, evo neću više, majke mi
blogovatelj blogovatelj 20:03 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Daj, bre, bebo, budimo realni, ko je normalan 2000. mislio da oni mogu da urade bilo kakav posao? Ko da ga uradi? Đinđić? Obradović? Korać Dr Žarko? Živković? Perišić? Čović? Mihajlović? Goranče Novaković? Ko je verovao njihovim obećanjima? Nego su samo u tom trenutku bili manje zlo od onog idiota.


hoochie coochie man hoochie coochie man 20:13 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

bilo bi lepo dobiti odgovore kako i zašto država odredi da profesije lekara, advokata, inženjera i nastavnika zahteva licence, a pri tom i sam kažeš da političar može da bude svako, pa nema čak ni zahtevanih kvalifikacija, a o licencama, proveri poznavanja Ustava i bar zakona relevantnih za oblast kojoj potonji naginje, da i ne govorimo


Licence za političare?
Vrlo zanimnjivo.

I tako bi bila moguća sledeća situacija

Građani žele nekoga na vlasti, ali neko drugi, taj koji daje befel (licence) kaže, e ne može taj, ne pitate se vi građani, pitam se ja.

stopalo stopalo 20:38 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

leeanna
lekarska komora je osnovana zakonom, kao i sve ostale komore, ali i drugi organi i organizacije kojima je tim istim zakonom povereno vršenje poslova sa javnim ovlašćenjima


ovaj deo niko ne spori, naravno da je osnovana zakonom (imali smo i gorih i glupljih zakona)

ali za inzenjersku komoru se postavlja pitanje opravdanosti postojanja licence kada je takodje zakononm obavezan strucni ispit

na strucnom ispitu se obavlja provera osposobljenosti za obavljanje delatnosti od opsteg interesa (opsti pravni deo, posebni pravni deo i strucni deo ispita na kome se brani rad koji je prethodno potrebno uraditi i dostaviti komisiji)

za clanstvo u komori se samo daju pare

Стручни испит се полаже пред Комисијом за полагање стручног испита (у
даљем тексту: Комисија) коју образује министар надлежан за послове грађевинарства
(у даљем тексту: Министар).


dakle ako je komisija koju obrazuje ministar donela odluku da je inzenjer osposobljen da obavlja delatnost od opsteg interesa, kako moze clanstvo u strukovnom udruzenju da ogranicava pravo na rad???

Комора је организација носилаца лиценци којима је у складу са Законом о планирању и изградњи (у даљем тексту: Закон) издата лиценца одговорног планера, одговорног урбанисте, одговорног пројектанта и одговорног извођача радова.


kao sto rekoh, nesporno je da je sve po zakon ali bih zamolio nekog od pravnika koji ovde svaracaju da mi (ako je moguce) objasni logiku ovakvog (po mom misljenju protivustavnog) uredjivanja neke oblasti?

i ja se izvinjavam na trolu, ali drugi su prvi poceli

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:51 15.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

u svakom slučaju tema je malo složenija od rasprave na blogu, a pri tom mi već opasno trolujemo. nebojša, izvinite što sam upala u trol, evo neću više, majke mi

Kakav trol? Ovo je jedino što ima veze s mozgom među svim komentarima.
angie01 angie01 22:09 15.10.2013

alo, bre,

laziiprevare


daj nekog frajera, da odahnemo!
iqiqiq iqiqiq 14:54 16.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica


kao sto rekoh, nesporno je da je sve po zakon ali bih zamolio nekog od pravnika koji ovde svaracaju da mi (ako je moguce) objasni logiku ovakvog (po mom misljenju protivustavnog) uredjivanja neke oblasti?

tako je, ako je zakon, ne znači da je dobar, a ima ih onoliko takvih...takođe je sporno kako je baš određena komora dobila taj zadatak, dakle koje su kvalifikacije tražene (broj članova, broj stručnjaka, itd itd) i zašto onda mora da se doživotno plaća ta licenca?
kako moze clanstvo u strukovnom udruzenju da ogranicava pravo na rad???

i ja bih volela odgovor

Građani žele nekoga na vlasti, ali neko drugi, taj koji daje befel (licence) kaže, e ne može taj, ne pitate se vi građani, pitam se ja.

tako je upravo u praksi i sa drugim profesijama, pa što bi političari bili pošteđeni, kada njih nije briga kako je lekarima, nastavnicima, inženjerima, pravnicima ako ih neko ko licencira zaustavlja, tj sprečava da dobiju licencu koju zaslužuju.

Kakav trol? Ovo je jedino što ima veze s mozgom među svim komentarima.

Re: Pilot Djemala Bijedica

jedno je krsticu neosporno, kod njega na blogu nastaju biseri. u komentarima, naravno
laziiprevare laziiprevare 18:45 16.10.2013

Re: alo, bre,

daj nekog frajera, da odahnemo!



Nije Srbija opljačkana od 5.oktobra 2 000., to je laž.

Naš autoritet ćemo staviti pred milione koji su danas dezorijentisani, bez jasne vizije prepušteni sami sebi i iznad svega premoreni i uplašeni zbog nemoći koja je očigledna .

Našem društvu je potreban rezultat, jasan osećaj interesa koji ljudi mogu da prepoznaju u onome što mi radimo .

Da li smo mi naivni ili uporni? Ja mislim da nismo naivni.

hajkula1 hajkula1 19:29 16.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica


Živela sam skoro 2 godine u istoj zgradi (mala zgrada u Pionirskoj) sa udovicom i decom pilota Džemala Bijedića (majka je živela u blizini).

Prva JAT-ova zgrada za pilote i kontrolore letenja, svekrov stan.

Zašto si naslovio post, Pilot Džemala Bijedića? Bila sam dete ali sećam se da je avion udario u Babin zub... Pamtim ko slon... i neki naš porodični prijatelj je tada stradao...

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:03 16.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Živela sam skoro 2 godine u istoj zgradi (mala zgrada u Pionirskoj) sa udovicom i decom pilota Džemala Bijedića (majka je živela u blizini).

Kako to da je Džemal Bijedić imao pilota?
hajkula1 hajkula1 20:47 16.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Nebojsa Krstic
Živela sam skoro 2 godine u istoj zgradi (mala zgrada u Pionirskoj) sa udovicom i decom pilota Džemala Bijedića (majka je živela u blizini).

Kako to da je Džemal Bijedić imao pilota?





Neko je upravljao onim avionom?
Hansel Hansel 23:38 16.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Nebojsa Krstic
Ja se upravo borim protiv toga pitajući blogere što oni ne dođu na scenu, poput blogokolege Radulovića.

Nebojsa Krstic
E da su ostali tamo i prineti Raduloviću...

Ne ulazim u to kakav je Radulović, ali ako ga pominjete kao pozitivan primer, što ga niste (DS, Tadić) zvali makar pošto je Cvetković izbacio Dinkića? (Samo molim da se ne odgovori da Tadić nije s tim imao veze, pa samim tim ni njegov savetnik. )
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:53 16.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Ne ulazim u to kakav je Radulović, ali ako ga pominjete kao pozitivan primer, što ga niste (DS, Tadić) zvali makar pošto je Cvetković izbacio Dinkića? (Samo molim da se ne odgovori da Tadić nije s tim imao veze, pa samim tim ni njegov savetnik. )

Ne znam ja da li je on dobar. Ali znajući kakvi su oni ostali, za njih je - zakon.

Što se tiče kvalitetnih ljudi, znam da su mnogi, zaista dobri, bili pozivani...ali, ti koji su zaista dobri, imaju i dobre poslove i neće da ih svaki magarac na blogu, ili drugde, sutra oplete da su lopovi.
Hansel Hansel 00:25 17.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

i neće da ih svaki magarac na blogu, ili drugde, sutra oplete da su lopovi.


I, baš je to bio razlog (pored njihovih postojećih dobrih poslova)? Strah od prozivki na kojekakvim blogovima (pa i u novinama)? I onda posle Dinkića baš morao Cvetković da pored premijerovanja bude i ministar finansija?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:45 17.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

I, baš je to bio razlog (pored njihovih postojećih dobrih poslova)? Strah od prozivki na kojekakvim blogovima (pa i u novinama)? I onda posle Dinkića baš morao Cvetković da pored premijerovanja bude i ministar finansija?

Da. Pritom je Cvetković odličan ministar finansija. Mnogo bolji od svih prethodnih, I sadašnjeg.
Hansel Hansel 11:55 17.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Da. Pritom je Cvetković odličan ministar finansija. Mnogo bolji od svih prethodnih, I sadašnjeg.

Otkud li na sam onoliki minus koji je ostavio, jedino ako su Mlađa&co. i to lagali.

Ali, da, Cvetković je bio i odličan premijer.
maksa83 maksa83 12:11 17.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Da. Pritom je Cvetković odličan ministar finansija. Mnogo bolji od svih prethodnih, I sadašnjeg.

Ovo si merio kako tačno?

(Osim očiglednog aršina da je to postao sa kvote DS-a, pa je samim tim savršen.)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:22 17.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Da. Pritom je Cvetković odličan ministar finansija. Mnogo bolji od svih prethodnih, I sadašnjeg.

Ovo si merio kako tačno?

(Osim očiglednog aršina da je to postao sa kvote DS-a, pa je samim tim savršen.)

Mislim, takođe, da je on bio neuporedivo bolji premijer od Dačića, kao i od većine prethodnika.

U toj stvari su mi DS, kvote i slične besmislice, irelevantni.

maksa83 maksa83 12:27 17.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Mislim, takođe, da je on bio neuporedivo bolji premijer od Dačića, kao i od većine prethodnika.

Ja mislim da je bio premijer k'o što je Zoka Lilić bio Predsednik, ali dobro.

Kad neko nešto rangira uvek imam impuls da pitam kako i šta je merio, no ako je to tajna onda je tajna.
libkonz libkonz 12:30 17.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Kad smo već kod Cvetkovića, hoće li ova nova vlast konačno da se obračuna sa reketašima iz OFPS?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:45 17.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

a mislim da je bio premijer k'o što je Zoka Lilić bio Predsednik, ali dobro.

Kad neko nešto rangira uvek imam impuls da pitam kako i šta je merio, no ako je to tajna onda je tajna.

Ja sam svoj utisak stekao na osnovu toga što sam tokom 4 godine pomalo upoznao MC-a i, sedeo par puta s njim i otprilike stekao uvid u to kako je razmišljao, šta je radio, šta je imao kao prepreke i slično...

E sad, na blogu, gde u komentarima ima mesta za doskočice, patetiku, paušelne i neistinite ocene i opšta mesta...teško ću ja, koji nisam ekonomista, da ispovrtim par brojki i slova i da njima zasenim prostotu.

Ako te zaista zanima odgovor na to pitanje, što zbog količine predrasuda koje pokazuješ i koje su takođe opšte mesto, sumnjam...onda svrati do neke knjižare Službenog glasnika i kupi MC-ovu knjigu "Argumenti i predrasude".

Ona je, meni bar, zanimljiva iz nekoliko razloga:

Pre svega to je prvi dokument u kome bilo koji premijer Srbije, na kraju svog mandata podvlaći crtu i navodeći fakte, polaže račun...šta je zatekao, šta radio i kakav je bio rezultat...za sve stvari kojima se vlada bavila i koje se nikad nisu videle u šumi medijskog budaliziranja, afera, Stanijinih sisa i ostalog.

U toj brošuri nema literature, nema prenemaganja, nema bulšitiranja, nema politike....već ogoljene činjenice i poneki komentar koji bi objasnio konstelaciju stvari u datom trenutku, odnosno mizanscen onog o čemu se piše.

Za one koji bi uzeli ovo da prelistaju, a ne verujem da ih ima puno, bilo bi zanimljivo saznanje o tome da "stvari nikad nisu onakve kakvim se čine", o čemu lepo i poučno peva i grupa Pearl Jam u tekstu bloga.
maksa83 maksa83 12:57 17.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Ako te zaista zanima odgovor na to pitanje, što zbog količine predrasuda koje pokazuješ i koje su takođe opšte mesto, sumnjam...onda svrati do neke knjižare Službenog glasnika i kupi MC-ovu knjigu "Argumenti i predrasude".

Fer inaf. To sam pitao.
Hansel Hansel 15:28 17.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Ja sam svoj utisak stekao na osnovu toga što sam tokom 4 godine pomalo upoznao MC-a i, sedeo par puta s njim i otprilike stekao uvid u to kako je razmišljao, šta je radio, šta je imao kao prepreke i slično...

Mi smo svoj utisak stekli pre svega na osnovu stanja sopstvenih koža.


A za knjigu OK, samo da vidimo koliko košta.
Milan Karagaća Milan Karagaća 15:42 17.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Nebojsa Krstic
Zato što većina blogera pokušava da pomogne svima.
Neznalice nas vode zato što živimo u politizovanoj zemlji,
a politika je najstariji zanat na Svetu.

Zato blogeri ne vode zemlju, ali pokušavaju da pomognu.

Ovo nije tačno. Jedan bloger, upravo sad vodi žemlju, a vika se Radulović.

Pa u čemu je problem. Svilanović je bio bloger, g-đe Mihajilovič, sadašnja ministarka, Gordana Čomić je još uvek, ti si bloger, Karl Bildt ima svoj blog i mnogi istaknuti političari na zapadu. Nije valjda da ti smatraš da je minus to što je neko bloger.
arcins arcins 20:10 17.10.2013

Re: Pilot Djemala Bijedica

Nebojsa Krstic
a mislim da je bio premijer k'o što je Zoka Lilić bio Predsednik, ali dobro.

Kad neko nešto rangira uvek imam impuls da pitam kako i šta je merio, no ako je to tajna onda je tajna.

Ja sam svoj utisak stekao na osnovu toga što sam tokom 4 godine pomalo upoznao MC-a i, sedeo par puta s njim i otprilike stekao uvid u to kako je razmišljao, šta je radio, šta je imao kao prepreke i slično...

E sad, na blogu, gde u komentarima ima mesta za doskočice, patetiku, paušelne i neistinite ocene i opšta mesta...teško ću ja, koji nisam ekonomista, da ispovrtim par brojki i slova i da njima zasenim prostotu.

Ako te zaista zanima odgovor na to pitanje, što zbog količine predrasuda koje pokazuješ i koje su takođe opšte mesto, sumnjam...onda svrati do neke knjižare Službenog glasnika i kupi MC-ovu knjigu "Argumenti i predrasude".

Ona je, meni bar, zanimljiva iz nekoliko razloga:

Pre svega to je prvi dokument u kome bilo koji premijer Srbije, na kraju svog mandata podvlaći crtu i navodeći fakte, polaže račun...šta je zatekao, šta radio i kakav je bio rezultat...za sve stvari kojima se vlada bavila i koje se nikad nisu videle u šumi medijskog budaliziranja, afera, Stanijinih sisa i ostalog.

U toj brošuri nema literature, nema prenemaganja, nema bulšitiranja, nema politike....već ogoljene činjenice i poneki komentar koji bi objasnio konstelaciju stvari u datom trenutku, odnosno mizanscen onog o čemu se piše.

Za one koji bi uzeli ovo da prelistaju, a ne verujem da ih ima puno, bilo bi zanimljivo saznanje o tome da "stvari nikad nisu onakve kakvim se čine", o čemu lepo i poučno peva i grupa Pearl Jam u tekstu bloga.



Jedina brosura od MC Cvetkovica koja bi mi bila zanimljiva je zavrsni racun budzeta R. Srbije, za period u kojem je on bio PM, a ne "Argumenti i predrasude".
E, "U toj brošuri nema literature, nema prenemaganja, nema bulšitiranja, nema politike....već ogoljene činjenice i poneki komentar koji bi objasnio konstelaciju stvari u datom trenutku, odnosno mizanscen onog o čemu se piše".

Svake godine je revizor stavljao ozbiljne primedbe na završne račune i trošenje novca, vođeni su neki prekršajni postupci, ministri, uključujući i neke ministre iz Cvetkovićeve vlade su osuđivani pred sudovima. Konačno, tu je i ona jednogodišnja vlada vaše kohabitacije sa Vojislavom Koštunicom kada je možda bio još odgovorniji Mirko Cvetković, jer je bio i ministar finansija u toj vladi.
livia68 livia68 15:28 15.10.2013

o "normalnom" i "pristojnom"

U doba kada se od političara više očekuju mutne afere i pozamašne imovinske karte negoli doprinos narodnom i državnom boljitku, već su pala u zaborav pojedina blistava imena koja svojim životima uče kako razlikovati istinskog državnika od sitnog politikanta.
Smatrati - bilo sa pozicija vlasti, bilo opozicije - svoju domovinu nenormalnom i nepristojnom i dalje licitirati na tu temu, stvar je dubokog i istinskog prezira prema toj domovini.
Srbija jest i normalna i pristojna, možda i odveć. Zato i podnosi takvu primitivnu retoriku.
hajkula1 hajkula1 19:43 15.10.2013

Pogledaj ovo


Iskreno se nadam da će se kragujevčani izboriti sa tajkunima.



http://blog.b92.net/text/23106/Normalna-i-pristojna-Srbija/


Stop robovlasništvu!

Ko je kriv za porobljenu i poniženu Srbiju, nego vlast, najjača, najveća stranka u vlasti.






hajkula1 hajkula1 19:59 15.10.2013

Vidi komšiluk

trener92 trener92 20:00 15.10.2013

Palanački kiseljak

Veselo, samo nek` je veselo!


jbg Krle tako ti je to, sad si ti u buretu, što bi rekao moj drug Spira: "opusti mišić trpi i sarađuj".
Ne brini, dobro biti neće.
Znaš kako kaže stara narodna, kockarska mudrost " vrati koko što si pozobala"

Nego ovo

Krle
E to zamalo da zaboravim. Sviram, garant, bolje od svih vas prisutnih.




`ajde? Odsviraj ovo i otpevaj, sve ti je oprošteno:))))



dodatak:
A samo da znaš da sam preporučio tvoja "verovanja", ali očigledno da ljudima to nije u fokusu. Kad ih odvali po tintari, biće kasno , ali nema veze, važno je da je veselo. Jel` tako?
Nego zaboravio si da pomeneš možda najvažnije, onaj događaj u u Leskovcu, kada je tužilac priveo sudiju na informativni razgovor posle sudskog procesa, pod pratnjom murije, jer nije bio zadovoljan presudom.Ali,jbg, koga to još interesuje?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:54 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Nego zaboravio si da pomeneš možda najvažnije, onaj događaj u u Leskovcu, kada je tužilac priveo sudiju na informativni razgovor posle sudskog procesa, pod pratnjom murije, jer nije bio zadovoljan presudom. Ali, jbg, koga to još interesuje?

Nisam zaboravio, nego ne znam za to...a ulazi u okvir priče o političkom nasilju aktuelne vlasti.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:58 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

`ajde? Odsviraj ovo i otpevaj, sve ti je oprošteno:))))

Kao što možeš da primetiš ovde se peva u dvoglasU. Znači, mogu da otpevam, ali ne mogu sam. Mora i Brajović.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:01 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Znači, mogu da otpevam, ali ne mogu sam. Mora i Brajović.


A jel može Cult?

AlexDunja AlexDunja 21:05 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

A jel može Cult?

kult sa džilasom:)
na vr glave nam se popeo u kampanji. te mostovi , te obdaništa
bus plus genijalno rešenje, ako ne glasamo za ds radi džilasa dabogda nam se ruke osušile, zar se ne sećaš?

pojma neznam šta mu se desilo pa sad neselektivno napada ds.

ranije su jedini problem bili dulić i čaršav za novaka,
i neodlučni tadić, ali i to je bilo bolje od radikalske katastrofe u najavi
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:09 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Znači, mogu da otpevam, ali ne mogu sam. Mora i Brajović.


A jel može Cult?

Ne. Mora Brajović jer on ima osećaj za melos.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:22 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

na vr glave nam se popeo u kampanji. te mostovi , te obdaništa
bus plus genijalno rešenje, ako ne glasamo za ds radi džilasa dabogda nam se ruke osušile, zar se ne sećaš?


Moj problem sa, sad već legendarnim, komentarom je taj što se s njim slažem.

Ali se pitam kad ljudi shvatiše da je to tako strašno. Nije valjda da im je Vučić otvorio oči?
I onda mi se sasvim logičnim čini Krletovo pitanje, a šta ste vi radili za to vreme.
Možda je to pitanje trebalo posatviti na drugi način, recimo, pa zašto se neki protesti protiv takve vlasti ne organizovaše? Zašto se amkar ne pokuša, ne predloži. Makar ovde na blogu. Ništa, a sad drvlje i kamenje na prošlu vlast.
A ova?

Kažem, slažem se ja sa komentarom, lepo je i sročen, samo mi se čini malo zakasnelim i krivo adresiranim.
trener92 trener92 21:33 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Nebojsa Krstic

Nisam zaboravio, nego ne znam za to...a ulazi u okvir priče o političkom nasilju aktuelne vlasti.


Auuu moja greška nije Leskovac nego Zaječar. Neka izvinu Leskovčani. Ali čudi me da ne znaš za to.

"Nezadovoljan odlukom sudija osnovnog suda u Zaječaru, tamošnji tužilac priveo ih je na informativni razgovor, kako bi ispitao da li je neko uticao na njih".
LINK

Naravno da ulazi u taj okvir priče, zato sam i napisao. Pričali smo malo o tome,na netu, pa ću citirati nešto što sam i tamo napisao

"Što kažeš, videćemo šta će biti, ali taj korak je napravljen, granica je pređena. U komentarima na vest sam pročitao da se ovakav slučaj dogodio i u Novom Pazaru, ali o tome niko nije izvestio.Ne znam koliko je to istina?

Da li ovo može da se ispravi? Trebalo bi da može, Postoje mehanizmi, postoje procedure.Postoji zakon.Ustav. Ali ne verujem, jer opravdanje za ovako nešto ne može da postoji. Jednostavno nema ga.I ti to znaš.

Ostaje pitanje kako je ovako nešto moglo, smelo da se dogodi? Ministar pravosuđa se nije oglasio.( bar ja nisam video.).
Mi smo, kao društvo u strašnom problemu. sav ovaj ekonomski sunovrat koji preživljavamo je ništa u odnosu na ovo što je uspostavljeno usled kršenja zakona prilikom i posle izbora. (da ne nabrajam, znaš i sama). I ništa se nije desilo tim povodom.
Poznata su mi ovakva dešavanja iz vremena devedesetih ( mislim da sam to negde i pomenuo ) baš što se tiče sudija, tužilaštva.
A skeptik sam iz jednostavnog razloga. Dovoljno je poslušati Vučićev odgovor na najavu protesta u BG ukoliko se pokuša sa smenom gradonačelnika.
" Šta misle time da postignu, da se uplašimo?" To dovoljno govori.
Čekam kada će početi da dolaze po kućama da nas kupe. A to sam već preživeo."

Još sam tu nešto pisao, ali recimo da je ovo suština onoga što mislim, a na šta si i ti ukazao.

Koliko je opasno,govori i ovo šamaranje u Vrbasu, a posebna je priča odnos na sednicama u Skuptštini, bar ono što sam primetio.
Odatle, čini mi se, i dolazi taj bahati "stav"" On je Bogom dan i ne sme niko na njega kamenom da se baci".
Mislim da ljudi uopšte dovoljno ozbiljno ne kapiraju koliko je opasno, ovo sve što se dešava.
Tako nešto.
AlexDunja AlexDunja 21:34 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

. Makar ovde na blogu

pa ako se negde lajalo protiv ds dok je bila na vlasti
to je bilo ovde, pa otkad sam ja tu, a to je od 2007 u proleće
uglavnom smo protiv njihove vlasti pričali,
evo i krle će da potvrdi, garant se seća.

mene čudi samo što se kult tek sad setio, a opasno nas je krikitikovao,
i sve pričao da smo tomini:)

edit: iskreno, meni se sada čini potpuno kontraproduktivnim
urlati na ds i ono što je bilo.
nisam protiv da se procesuira sve što je moguće, naravno,
..ali svesna sam da su zakoni namerno pravljeni
tako da se tumače kreativno, i da je kreativnost sada potrebna naprednjacima,
tako da nemam iluzija...

uništavanje polovine političkog spektra što mi se čini da je
vučićev cilj mi izgleda opasnije od svih ds krađa
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:41 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

pa ako se negde lajalo protiv ds dok je bila na vlasti


Nađi mi neko lajanje koje ima ovoliko preporuka i koje je postalo ovoliki hit.
Nema ga.
A nije se sastav blogera mnogo promenio od tad.
Što ovi isti ljudi koji sad preporučuju lajanje nisu tadašnja lajanja preporučivali.

ps
Ija sam kliknuo kaltov koemntar, ali sam kliktao i ranije, i nacrtao .... na listiću.
libkonz libkonz 21:42 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

mene čudi samo što se kult tek sad setio, a opasno nas je krikitikovao,
i sve pričao da smo tomini:)

nije baš sad, pokajao se pre nekoliko meseci, ali je činjenica da je on bio najglasniji u pozivanju da se glasa za Đilasa. Neko tada lepo reče za Culta: dobar čovek, samo mu je mana to loženje na Đilasa.
trener92 trener92 21:44 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Nebojsa Krstic
`ajde? Odsviraj ovo i otpevaj, sve ti je oprošteno:))))

Kao što možeš da primetiš ovde se peva u dvoglasU. Znači, mogu da otpevam, ali ne mogu sam. Mora i Brajović.


haha:)))Kako ne bih primetio, čuje se iz kafane do kanala:)). Mislim da bi Brajović rado prihvatio,ima i tamburu ako sam dobro upamtio, a kako trenira za dj-a to bi mu bila odlična vežba.:))Ali bilo bi dobro da imate i tercu, to je onda prava stvar.
Postavio si Pearl Jam - odlična, ali meni nekako liči na "svečarsku atmosferu" pa da nastavim u istom tempu

AlexDunja AlexDunja 21:47 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Nađi mi neko lajanje koje ima ovoliko preporuka i koje je postalo ovoliki hit.
Nema ga.

iskreno, mene to ozbiljno plaši.
jer sve to je mnogo puta ranije rečeno na blogu, i elokventnije i duhovitije
i sa više obrazloženja.
sada je oportuno.
i blogeri su ljudi:)
tj: kult ufatio momenat:)
angie01 angie01 22:06 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

jer on ima osećaj za melos.


imam i ja, a umem i da pevam,...a i da sviram.:)
AlexDunja AlexDunja 22:13 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

nije baš sad, pokajao se pre nekoliko meseci

e, izvini, to sam propustila.
videla sam da je krkar promenio mišljenje,
i kad sam ga pitala da obrazloži, rekao mi je da ono što zna nije za blog.

ali krkar bar nije bio agresivan, nije jurio ljude po blogovima
i dokazivao (nedokazivo) da je djilas potpuno savršen.
kult to jeste radio. i sad mi ovaj njegov ispad deluje jednako
neizbalansirano. da se umereno izrazim:)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:15 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Mislim da bi Brajović rado prihvatio,ima i tamburu ako sam dobro upamtio, a kako trenira za dj-a to bi mu bila odlična vežba.:))Ali bilo bi dobro da imate i tercu, to je onda prava stvar.

Tercu bi morala neka ženska osoba...hm, ne znam dal bi angie01 pristala?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:18 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Što kažeš, videćemo šta će biti, ali taj korak je napravljen, granica je pređena. U komentarima na vest sam pročitao da se ovakav slučaj dogodio i u Novom Pazaru, ali o tome niko nije izvestio.Ne znam koliko je to istina?

Da li ovo može da se ispravi? Trebalo bi da može, Postoje mehanizmi, postoje procedure.Postoji zakon.Ustav. Ali ne verujem, jer opravdanje za ovako nešto ne može da postoji. Jednostavno nema ga.I ti to znaš.

Ostaje pitanje kako je ovako nešto moglo, smelo da se dogodi? Ministar pravosuđa se nije oglasio.( bar ja nisam video.).
Mi smo, kao društvo u strašnom problemu. sav ovaj ekonomski sunovrat koji preživljavamo je ništa u odnosu na ovo što je uspostavljeno usled kršenja zakona prilikom i posle izbora. (da ne nabrajam, znaš i sama). I ništa se nije desilo tim povodom.
Poznata su mi ovakva dešavanja iz vremena devedesetih ( mislim da sam to negde i pomenuo ) baš što se tiče sudija, tužilaštva.
A skeptik sam iz jednostavnog razloga. Dovoljno je poslušati Vučićev odgovor na najavu protesta u BG ukoliko se pokuša sa smenom gradonačelnika.
" Šta misle time da postignu, da se uplašimo?" To dovoljno govori.
Čekam kada će početi da dolaze po kućama da nas kupe. A to sam već preživeo."

Još sam tu nešto pisao, ali recimo da je ovo suština onoga što mislim, a na šta si i ti ukazao.

Koliko je opasno,govori i ovo šamaranje u Vrbasu, a posebna je priča odnos na sednicama u Skuptštini, bar ono što sam primetio.
Odatle, čini mi se, i dolazi taj bahati "stav"" On je Bogom dan i ne sme niko na njega kamenom da se baci".
Mislim da ljudi uopšte dovoljno ozbiljno ne kapiraju koliko je opasno, ovo sve što se dešava.
Ta

Mada, to nasilje nije ni prineti onom jezivom pomirenju DS sa SPS-om. Razumeš?
trener92 trener92 22:21 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

angie01
jer on ima osećaj za melos.


imam i ja, a umem i da pevam,...a i da sviram.:)


angie Dakle "vis" u nastajanju ?:)))) Gde je trio, tu je i kvartet!

Što kaže moja Beba Sena je zakon:)))

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:28 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

angie Dakle "vis" u nastajanju ?:)))) Gde je trio, tu je i kvartet!

Vidiiiš? Što ti je lična inicijativa!!

A ja kad kažem, organizujte se ljudi, osvojite vlast, vi mi se posmevate i pitate: ali kaaaako?
angie01 angie01 22:28 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Tercu


nije mi u karakteru:)
angie01 angie01 22:30 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

ali kaaaako?


ko je to pitao?

ja otpratila nezainteresovanost za vlas'!
angie01 angie01 22:33 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

zakon



milisav68 milisav68 22:36 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Nebojsa Krstic

A ja kad kažem, organizujte se ljudi, osvojite vlast, vi mi se posmevate i pitate: ali kaaaako?

Pa gde da nađemo 3.300.000 dinara samo za start - upis partije u registar.
angie01 angie01 22:36 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

trener92








ps- kada sam kliknula na taster ok za sliku, slucajno sam pritisnula i obavesti moderatora za trenerov komentar-' naci ignore, greska, izvinjavam se.
arcins arcins 22:41 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

angie01
Tercu


nije mi u karakteru:)



Dominanta?
trener92 trener92 22:42 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Nebojsa Krstic

Mada, to nasilje nije ni prineti onom jezivom pomirenju DS sa SPS-om. Razumeš?


Da, užas, slušaj, razumljivo je, čitajući šta se piše,da bi se ugodilo svima, proizilazi da je trebalo ove iz sps povešati po banderama, dodati po kojeg iz radikala i ok. Tada bi sve verovatno bilo potaman ( to je lajtmotiv ).
Ja sam opet za nežniju varijantu, kao po malom Radojici.
Crnjak ali , suština je da bi ljudi da politizuju, ali ne bi kompromise? Ja prvi niisam za to, zato se i ne bavi politikom. Nemam želudac za to.
Pa to baš i ne ide jedno s drugim. Odnosno uvek pitam šta je trebalo uraditi sa tim ljudima, ne znam koliko je ima sps, pups, Palmoliv te 2008 ali za njih je glasalo bar četvrt miliona, ne znam pretpostavljamjavascript:;. I šta s njima? Jel` trebalo napraviti neki konc logor ili već šta? Možeš da ih ne voliš ali moraš da živiš s tim i gotovo. Na kraju za to smo se i izborili, ono demokratija, izbori, glasači, Ustav zakon, Ili sam ja nešto prevideo?
A i ako ćemo iskreno, Mali debeli voli da peva,

Evo ti jedna ovakva, nešto mi govori da bi ti ova legla u ovom trenutku



Znaš kako ide"


angie01 angie01 22:47 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Dominanta?


ma neee, samo je terca problematicna u mom slucaju, njena metafora:)
angie01 angie01 22:51 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Znaš kako ide"



E7 Am E7 Am
Pogle-daj me never-ni-ce
Am E7 Am
Pogled’ ovo bledo li-ce
C F G Hm-5 C -E7
I na njemu tamne bo-re
E7 Am E7 Am
Pipni celo kako go-re
laziiprevare laziiprevare 22:51 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

kult sa džilasom ... pojma neznam šta mu se desilo pa sad neselektivno napada ds

nema više "kult sa džilasom"
uništavanje polovine političkog spektra što mi se čini da je
vučićev cilj

Vučić nema cilj.
milisav68 milisav68 22:56 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

trener92
Odnosno uvek pitam šta je trebalo uraditi sa tim ljudima, ne znam koliko je ima sps, pups, Palmoliv te 2008 ali za njih je glasalo bar četvrt miliona, ne znam pretpostavljam. I šta s njima? Jer trebalo napraviti neki konc logor ili već šta? Možeš da ih ne voliš ali moraš da živiš s tim i gotovo. Na kraju za to smo se i izborili, ono demokratija, izbori, glasači, Ustav zakon, Ili sam ja nešto prevideo?

Pa baš to - Ustav i zakoni - Ministarstvo pravde - DS - reforma sudstva (kako treba, a ne košmar) - sprovođenje zakona.

Mnogo dobrih zakona je doneto, al` se nisu sprovodili.

Katastar - poreska uprava - MUP vozni park - ukrštanje podataka - pa ko je opro papire u farmerkama nek ostane živ - ostali tvorza + oduzimanje imovine.

I danas bi pričali o vojničkim danima.
trener92 trener92 22:58 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

angie01

E7 Am E7 Am
Pogle-daj me never-ni-ce...


:)))) angie:))))
angie01 angie01 23:05 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

:))))



trener92


pa, sta cu:)
trener92 trener92 23:08 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

milisav68


Rekao si dve važne stvari

1.Mnogo dobrih zakona je doneto

2.al` se nisu sprovodili.

Dakle kako može ovo pod 1.
ako je
(da ponovim ono što je napisano ne samo ovde, nego u poslednje vreme u svakom tekstu, blogu komentaru)
DS nije uradila ništa?
To baš i ne može da ide jedno s drugim , zar ne? Da ostavimo na stranu onu drugu priču koju pričamo svi redom
( ja prvi i bio sam najglasniji kritičar sistema! ne ljudi, nego sistema(

2.Ova Vlada ovaj estabilišment, ili bulumenta ( to je moje mišljenje o njima) već skoro godinu i po dana , dakle oko 500 dana, radi ima mogućnost i odgovornost da to ispravi. Voleo bih da mi neko navede primer gde je ispravljeno nešto iz proteklog perioda, za šta je dokazano da je loše, da je pogrešno a sada je drugačije?


trener92 trener92 23:32 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Nebojsa Krstic
angie Dakle "vis" u nastajanju ?:)))) Gde je trio, tu je i kvartet!

Vidiiiš? Što ti je lična inicijativa!!

A ja kad kažem, organizujte se ljudi, osvojite vlast, vi mi se posmevate i pitate: ali kaaaako?


Naravno, kad deluješ neozbiljno. Jesi čuo kako veeeze onaj gr.Babić, kad je preuzeo vaterpolo savez
" idemo zajedno, uhvatimo se za ruke" tako je nešto bilo.Milina slušati. Znači, pristup.
milisav68 milisav68 23:35 15.10.2013

Re: Palanački kiseljak

trener92
Voleo bih da mi neko navede primer gde je ispravljeno nešto iz proteklog perioda, za šta je dokazano da je loše, da je pogrešno a sada je drugačije?

Broj hapšenja zbog malverzacija - ako misliš na skačući rejting Vučića i SNS-a.

Samo, preskočio si deo o reformi sudstva, tako da će i ta hapšenja verovatno da "pojede mrak" ili će da posluže za revanšizam.

Da su zaokružili sistem i da su postavili sudije od integriteta - danas ne bi imali čega da se plaše (oni koji su radili pošteno).
trener92 trener92 00:11 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

milisav68

Da, ja sam pitao " za šta je dokazano", a ti kažeš

Broj hapšenja zbog malverzacija
to su različite stvari.

preskočio si deo o reformi sudstva,


Pitam šta je "dokazano" i urađeno da bude bolje. Ovaj odgovor ne znam šta znači ali meni nije dobar odgovor na pitanje. Sve je to komplikovano Milisave, razumem šta hoćeš kažeš, ali suština je da je vreme prošlo naveo sam koliko, a nije urađeno ništa. I to je poenta. Ne govorim sada o tome "zašto nisu oni ranije, kad su mogli" nego šta sprečava da se do sada nešto uradilo ili sada?
Nema poltičke volje koalicionih partnera? Pa to mi je poznato od ranije. Dakle vrtimo se u krug.
Imamo galamu, busanje u prsa i izliv pravedničkog gneva, a poskupela struja,gas, i šta već ne.
Samo sada imamo, pritisak čak i na Ustavni Sud i to je vrhunac koji je prelio čašu i odveo nas na jako opasan teren.Imamo vladu koja je izabrana od strane onih koji su optuživali da je neko pokrao izbore!Šta je bilo sa tim?
To je osnovna stvar funkcionisanja jednog društva. Mnogo toga je trulo u svemu ovome, i neće na dobro da izađe.
dodatak:
I da se razumemo, govorim uvek sa stanovišta da živimo u društvu koje se deklarisalo, opredelilo za demokratsko društvo, a da pri tome
ja sasm sam, pristalica sasvim drugačijeg društvenog života, demokratija mi nije bliska, niti je volim,niti sam sretan i zadovoljan s njom ali pokušavam da ispoštujem dogovore. To očekujem i od drugih.To je cela priča.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:19 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Nema poltičke volje koalicionih partnera? Pa to mi je poznato od ranije. Dakle vrtimo se u krug.
Imamo galamu, busanje u prsa i izliv pravedničkog gneva, a poskupela struja,gas, i šta već ne.
Samo sada imamo, pritisak čak i na Ustavni Sud i to je vrhunac koji je prelio čašu i odveo nas na jako opasan teren.Imamo vladu koja je izabrana od strane onih koji su optuživali da je neko pokrao izbore!Šta je bilo sa tim?

Pardon! Nije rečeno da je neko pokrao izbore, nego da sam ih pokrao ja i još par ljudi (tačnije da smo organizovali tu najveću izbornu krađu u istoriji).

Da li da napipšem blog "Kako sam pokrao ozbore?"
trener92 trener92 00:22 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Nebojsa Krstic

Pardon! Nije rečeno da je neko pokrao izbore, nego da sam ih pokrao ja i još par ljudi (tačnije da smo organizovali tu najveću izbornu krađu u istoriji).

Da li da napipšem blog "Kako sam pokrao ozbore?"


Opa! Nisam znao za taj momenat, znači imaš burnu prošlost? Dakle ti nisi Jakovljević, ti si neki veći špijun?

Bio bi to odličan blog:)) Podržavam.
milisav68 milisav68 00:44 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

trener92
milisav68

Da, ja sam pitao " za šta je dokazano", a ti kažeš

Broj hapšenja zbog malverzacija
to su različite stvari.

Pa dokazivo je veći broj.

Ne govorim sada o tome "zašto nisu oni ranije, kad su mogli" nego šta sprečava da se do sada nešto uradilo ili sada?

Pa u ovome ih trenutno ne sprečava ništa - sudski postupci traju....mislim, nije ovo preki sud....ako ćemo da se držimo pravila.
Samo sada imamo, pritisak čak i na Ustavni Sud i to je vrhunac koji je prelio čašu i odveo nas na jako opasan teren.

Eh, pa pisao sam ja i o tome, al me brisalo.

Možda sad neće.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:14 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Opa! Nisam znao za taj momenat, znači imaš burnu prošlost? Dakle ti nisi Jakovljević, ti si neki veći špijun?

da...ja sam stigao do sreskog ranga.
alselone alselone 07:14 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

laziiprevare


Iskreno, od kul blogera sa dobrim smislom za humor i fantasticnim slikama postao si DS bot.
trener92 trener92 10:32 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak


Tragedija je kako ljudi ne kapiraju o čemu se radi.

"Posetioci su na Tviteru napisali da je rad "cenzurisan u konsultaciji sa crkvom".



Rad koji je zabranjen prikazuje ljudsku figuru bez lica na raspeću, koja u rukama drži novčanice.

Kako za 021 kaže Danijela Tasić, autorka "spornog" dela, njene kolege i profesori su nakon duge polemike sa direktorom Kulturnog centra Novog Sada Andrejem Fajgeljem, odlučili da demonstrativno zatvore izložbu zbog pokušaja nametanja cenzure.

"Svi sa Akademije umetnosti imamo identičan stav, a to je da do ovog nametanja cenzure, ili kako god želeli da to nazovete, nije smelo da dođe", kaže Tasićeva za 021.

Andrej Fajgelj, sa druge strane, smatra da "postoji razlika između cenzure i uređivanja".

"Tražio sam mišljenje od svih autoriteta do kojih sam stigao: autora, profesora, vernika, običnih građana. Umetnici su uglavnom govorili da nije uvredljiv, a i ako jeste, da je umetnička sloboda neograničena. Vernici i obični građani uglavnom da ih ipak vređa, da je to neprikladno poigravanje sa svetinjom. Odluka je bila teška, ali odlučio sam da zaštitim obične ljude, koji u umetničkom delu ipak vide i ono očigledno, 'Isusa koji grabi pare'. Odlučio sam da ne dozvolim rizik da većina građana bude uvređena i obespravljena i da još mora da plati za to. Jer ta ista većina, koja se izjašnjava da veruje u Isusa, je i glavni izvor finansija Kulturnog centra", kaže Fajgelj.


Izložba je trebalo da bude postavljena u prostoru Tribine mladih u Kulturnom centru i da traje do 1. novembra. Andrej Fajgelj došao je na čelo Kulturog centra u oktobru 2012. godine, pošto je tadašnja nova gradska vlast, predvodjena Srpskom naprednom strankom, smenila književnika Lasla Blaškovića, jer je natpis na toj instituciji bio istaknut samo na latinici.

Obrazloženje za smenu je bilo da je Blašković na taj način prekršio Ustav Srbije, Zakon o službenoj upotrebi jezika i pisama, Statut grada i Statut Kulturnog centra. Andrej Fajgelj je kadar Treće Srbije, političke organizacije koju su u Novom Sadu formirali odbornici kojijavascript:; su u Skupštinu grada ušli na listi pokreta Dveri, s kojim su se potom razišli."


Link




hajkula1 hajkula1 10:37 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

trener92

Da, užas, slušaj, razumljivo je, čitajući šta se piše,da bi se ugodilo svima, proizilazi da je trebalo ove iz sps povešati po banderama, dodati po kojeg iz radikala i ok. Tada bi sve verovatno bilo potaman ( to je lajt motiv ).



A ko bi ih sada izbacio iz sedla? Zamisli da su još uvek u vlasti, Dulići, Đilas, Malovićka... idr i dr

ŽASU
trener92 trener92 10:47 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

hajkula1

A ko bi ih sada izbacio iz sedla? Zamisli da su još uvek u vlasti, Dulići, Đilas, Malovićka... idr i dr

ŽASU

Ko? Odgovor je jednostavan: Ti i ja, kao i tada, za to smo se valjda "izborili".
hajkula1 hajkula1 12:04 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

trener92
hajkula1

A ko bi ih sada izbacio iz sedla? Zamisli da su još uvek u vlasti, Dulići, Đilas, Malovićka... idr i dr

ŽASU

Ko? Odgovor je jednostavan: Ti i ja, kao i tada, za to smo se valjda "izborili".



Vidiš da nismo.
trener92 trener92 12:41 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

hajkula1

Vidiš da nismo.


Kako nismo? Ne razumem. Bilo bi dobro kada bi ovo objasnila.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:03 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Nebojsa Krstic
Znači, mogu da otpevam, ali ne mogu sam. Mora i Brajović.


A jel može Cult?

Ne. Mora Brajović jer on ima osećaj za melos.


Па звао сам те... да певамо!

Re: Palanački kiseljak

Predrag Brajovic
Nebojsa Krstic
Znači, mogu da otpevam, ali ne mogu sam. Mora i Brajović.


A jel može Cult?

Ne. Mora Brajović jer on ima osećaj za melos.


Па звао сам те... да певамо!

ja cu biti brajovicev zastupnik :)
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XZMuiTiFpkI[/youtube]
hajkula1 hajkula1 19:46 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

hoochie coochie man


Nađi mi neko lajanje koje ima ovoliko preporuka i koje je postalo ovoliki hit.
Nema ga.



Lajkovali smo komentar a ne komentatora. Sećam se i ja cultovih ranijih komentara. Sada je bio inspirisan a možda i motivisan (blogeri, ministarstva i to...) Nema veze, komentar je o.k.



laziiprevare laziiprevare 19:57 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

alselone

Znam, kaže on njemu : " manji deo ti ne veruje, a veći deo ne razume".

Ja nemam šta dodati ili oduzeti na dijagnozu da se demokratija u Srbiji i ne samo u Srbiji, pretvorila u pljačkaški organizam koji se održava dugoročnom vizijom samovažnosti popularnih vođa koji rešavaju da skončavaju zbog naroda.

Kubure ,prepune kubure , odlučili smo isprazniti na "brodolomniku" Krstiću, koji će ostati upamćen da je morao dva puta preživeti katarzu.

Poslednji put beše kada je prozvao "barabe" koje su veštičarili po Kotobanji i Šilerovoj.



Upropastili ste nam detinjstvo ! Ni svirati niste znali !

Šta su uzroci naše političke demoralizacije ? Prebacivanje krivice na savetnika Krstića i naše lidere suviše je lako i kratko će da nas drži.

Koja je naša uloga u održavanju stanja neodrživog života i kako dalje da ne budemo saučesnici pošto u demokratsko glasanje , koje je bilo hit, većina više nema poverenje ?

Potapanje Krstić, neće spasavati zaštitinica Čerčila ili De Gol. Neće ni šarmantni moderatori buduće koalicije nivoa "mesne zajednice". Potopimo Krstića !
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:06 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Kubure ,prepune kubure , odlučili smo isprazniti na "brodolomniku" Krstiću, koji će ostati upamćen da je morao dva puta preživeti katarzu.

Poslednji put beše kada je prozvao "barabe" koje su veštičarili po Kotobanji i Šilerovoj.

Dobru imaš memoriju Lažiiprevare.

Ima dosta ovde sveta koji voli da naučen tekst peva u horu...samo daleko je to još od muzike.
predatortz predatortz 20:16 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Nebojsa Krstic
Kubure ,prepune kubure , odlučili smo isprazniti na "brodolomniku" Krstiću, koji će ostati upamćen da je morao dva puta preživeti katarzu.

Poslednji put beše kada je prozvao "barabe" koje su veštičarili po Kotobanji i Šilerovoj.

Dobru imaš memoriju Lažiiprevare.

Ima dosta ovde sveta koji voli da naučen tekst peva u horu...samo daleko je to još od muzike.


Ja ovo ne doživljavam kao napad na blogera Krstića. Većina nas je razočarana onim u šta se DS pretvorila. Imali smo očekivanja da ćemo zajedno nešto napraviti. Ta očekivanja su izneverena. DS alavošću njenih vodećih ljudi nije uništila samo sebe, da jeste bolelo bi nas uvo za to, uništila je i naša nadanja. U njoj je, većina nas, videla stožer oko koga se treba okupiti. Nije opravdala ulogu koju smo joj poveravali. Naprotiv, zloupotrebila je tu ulogu. Mi smo ponovo prepušteni, ovaj put Slobinim i Šešeljevim pionirima.
Nema to veze sa Krstićem, on se ovim blogom samo namestio...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:37 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Lajkovali smo komentar a ne komentatora. Nema veze, komentar je o.k.


Ma naravno da je ok, samo me malo iznenadila naprasna navala lajkova.
Nije DS takva postala juče.

Izgleda da Vučićeva kampanja "prethodna vlada", dobro radi posao:)
(Mora da ima boljeg savetnika za medije nego Tadič što ga je imao)

Ja se baš i ne razumem u marketing, (Krle će to objasniti ako ga ne mrzi :)) ali mi se čini da je kampanja potrefila cilj tak ako onaj na koga je usmerena poveruje da mu je stav proizvod sopstvenog razmišljanja i zaključivanja, a ne posledica kampanje.

Ne znam da li je sve ovo posledica besomučnog ponavljanja da je prošla vlada kriva za sve, možda i nije.
A možda i jeste :)
hajkula1 hajkula1 20:53 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

trener92
hajkula1

Vidiš da nismo.


Kako nismo? Ne razumem. Bilo bi dobro kada bi ovo objasnila.



Dobro, pod navodnicima jesmo.

Zato nas Krle zeza.
trener92 trener92 20:59 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron

ja cu biti brajovicev zastupnik :)
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XZMuiTiFpkI[/youtube]


Doktorka, mala pomoć prijatelja

Iz gornjeg boldovanog, kada postavljaš, obrišeš "s" i ostane http://... i rezultat je:

kao link

Danica

ili

trener92 trener92 21:06 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Nebojsa Krstic

Znači, mogu da otpevam, ali ne mogu sam. Mora i Brajović.


A jel može Cult?


Ne. Mora Brajović jer on ima osećaj za melos.Predrag Brajovic


Brajović
Па звао сам те... да певамо!


Znao sam da Brajović,ne može da izneveri dobru ideju :)))
Nije što je ideja dobra, nego ako se sete, sete..
trener92 trener92 21:26 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

hajkula1

Dobro, pod navodnicima jesmo.
Zato nas Krle zeza.

AQli, čekaj, kako i zašto pod navodnicima? Opet mi nije jasno. Jesmo ili nismo?

Imamo li izborni sistem?

Ja znam da imamo, i uređeno je zakonom.Da li se nekom sviđa ili ne , to je drugo pitanje, uvek može da se promeni ukoliko se ne sviđa većini. Zar ne?

Da li smo po tom sistemu odbrali, svako po svom izboru,nahođenju, osećaju, odnosno da li nas je neko primoravao da izlazimo na glasanje?

Koliko se sećam, bilo je puno umetnički nastrojenih duša, kada su izlazili na izbore i dali svoj kreativni doprinos. Dakle imali su pravo i iskoristili ga.

I zašto nas Krle zeza, kako kažeš?
Iako mislim da su Krletovi komentari daleko od zezanja na ovom blogu , a znam vrlo dobro, veruj ( a kome ćeš ako nećeš meni svedok sam, kako to ume da radi.

Ovo je zanimljivo pitanje, iako je stvar utiska, na koje bi moglo da se da nekoliko različitih odgovora.
Znaš kako, frontalni napad ume da bude zeznuta stvar, kada traje ovoliko koliko traje. Moja procena je 4-5 godina.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:31 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Ja se baš i ne razumem u marketing, (Krle će to objasniti ako ga ne mrzi :)) ali mi se čini da je kampanja potrefila cilj tak ako onaj na koga je usmerena poveruje da mu je stav proizvod sopstvenog razmišljanja i zaključivanja, a ne posledica kampanje.

Uvek je to tako. I za deterdžent, i za vijagru, i za stranku.
Ne znam da li je sve ovo posledica besomučnog ponavljanja da je prošla vlada kriva za sve, možda i nije.
A možda i jeste :)

Kako to misliš - a možda i nije?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:38 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Ja ovo ne doživljavam kao napad na blogera Krstića. Većina nas je razočarana onim u šta se DS pretvorila. Imali smo očekivanja da ćemo zajedno nešto napraviti. Ta očekivanja su izneverena. DS alavošću njenih vodećih ljudi nije uništila samo sebe, da jeste bolelo bi nas uvo za to, uništila je i naša nadanja. U njoj je, većina nas, videla stožer oko koga se treba okupiti. Nije opravdala ulogu koju smo joj poveravali. Naprotiv, zloupotrebila je tu ulogu. Mi smo ponovo prepušteni, ovaj put Slobinim i Šešeljevim pionirima.

Pre svega, ti su pioniri pobedili na izborima. To se dešava, ponekad, u demokratskom svetu, da pobede i oni koji nisu na vlasti.

Da li čete, zbog tih izneverenih očekivanja večno da mi plačete na ramenu, ili da me psujete i vređate?

Mislim, može, ali je malo dosadno.
libkonz libkonz 22:17 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Da li čete, zbog tih izneverenih očekivanja večno da mi plačete na ramenu, ili da me psujete i vređate?

Nisam nešto primetio da te neko vređa. Koliko znam, većina blogera ima dobro mišljenje o tebi. E sad, to što te povremeno podjebavamo, zaslužio si jer si bio deo jedne vlasti koja je narod dovela na ivicu provalije, ma koliko da si ti svoj posao radio savesno.
Vređanje bi bilo da te, kao bivšeg savetnika predsednika, poredimo sa savetnicima sadašnjeg predsednika. A to ne radimo
predatortz predatortz 22:20 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Da li čete, zbog tih izneverenih očekivanja večno da mi plačete na ramenu, ili da me psujete i vređate?


Nit' ćemo plakani, niti ćemo ( bar ja ne ) te vređati. Ali, evidentno, ti nećemo dopustiti ni da nas , da prostiš, zajebavaš ovakvim tekstovima.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:39 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Nit' ćemo plakani, niti ćemo ( bar ja ne ) te vređati. Ali, evidentno, ti nećemo dopustiti ni da nas , da prostiš, zajebavaš ovakvim tekstovima.

Šta te je pogodilo u tekstu?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:42 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Vređanje bi bilo da te, kao bivšeg savetnika predsednika, poredimo sa savetnicima sadašnjeg predsednika. A to ne radimo

Lepo je što to ne radite.
laziiprevare laziiprevare 22:43 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

samo daleko je to još od muzike.

Samo Miljacka.
Ja ovo (ne) doživljavam kao napad na blogera Krstića.



"Dakle, sve je bilo namešteno, sve spremno; doslovno su ga doveli na streljanje."



Jovanović , ne može biti politička ličnost sa kojom može DS pregovarati o koaliciji koju Mićunović i Korać , iskusni "čuvari vatre", nazivaju "odbrana demokratije i vladavine prava" ili "spasavanje gubitnika tranzicije", kako kaže Jovanović.


I Sfinga se pojavila: "Moj prethodnik nije ništa radio!"

Reći ću još ovo, Tomislav Nikolić nikada ne bi mogao biti predsednički kandidat, pa ni izabran za predsednika, bez obzira da li sam ili nisam razočaran u rad savetnika Krstića.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:48 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

I Sfinga se pojavila: "Moj prethodnik nije ništa radio!"

Hteo je da kaže: nije peko rakiju.
laziiprevare laziiprevare 23:01 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Hteo je da kaže: nije peko rakiju.


Stiže keks:

- Imam dva biološka sina i jednog političkog sina - Aleksandra Vučića.

(Ako je Šešelj ratni zločinac, onda smo to svi mi. Ako on ide u Hag, tamo nam je svima mesto .)
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:04 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Hteo je da kaže: nije peko rakiju.


A šta ti imaš protiv onih koji peku rakiju?

Ako može američki predsednik da radi na svom ranču




što to srpski ne bi smeo?

Bego ovo mi je zanimnjivo sa linka
Kaže naš predsednik

Počeo sam od nule, bez ikakvih kontakata,

Više od dve decenije političke karijere a nikakvih kontakata.
Baš me čudi.



Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:13 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

Počeo sam od nule, bez ikakvih kontakata,

Više od dve decenije političke karijere a nikakvih kontakata.
Baš me čudi.

U pravu je. Trebalo je prethodnik malo da ga vodi sa sobom. Da ga upoznaju.
angie01 angie01 23:16 16.10.2013

Re: Palanački kiseljak

je l moze jedno pitanje?

sta znaci vojvodi tomi izjava, da je poceo bez ikakvih kontakata?

je l trebalo da mu bota ostavi imenik?

ili, poceo sam od nule?

je l je on imao ideju da nastavi botin rad, ma sta to znacilo?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana