Politika

Patike za Kosovo

Biljana Srbljanović RSS / 22.02.2008. u 09:33

„Шта је Косово? Где је Косово? Чије је Косово? Има ли неког међу нама ко није са Косова?

Има ли неког међу нама ко мисли да Косово није његово?" 

Kosovke devojke su bile malo zatrpane poslom, pa će odgovor poslati pismenim putem. U utorak.

 

 



Komentari (420)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

noob noob 11:10 22.02.2008

Re: Ma ne...nista nisi naucila

adam
Kosovo je NASE al VOJVODINA NIJE. Videla si demonstracije, fizionomije lica, modele patika koji su kradeni...Dokazuju antopolosku vezu sa Kosovom. Vojvodina je van price


Bilo je predloga u Vojvodini da se miniraju mostovi. Dok su sve "patriote" u Beogradu. Da se resimo bede.
adam adam 11:17 22.02.2008

Re: Ma ne...nista nisi naucila

To je smisleno razmiljanje po meni. Tako bi makar zastitili i nesretnu gimnaziju u Sremskim Karlovcima od snimanja spotova i sl.
Inace, u svemu ovom moguce je naci i nesto smesno....
Meni na MSN-u kao pozdravna poruka danas pise " Najke, leva 42, desna 40, menjam za vikendicu u Gorazdevcu"...
Nije sve tako crno..samo su nam oci vezane.
noob noob 11:55 22.02.2008

Re: Ma ne...nista nisi naucila

adam

Inace, u svemu ovom moguce je naci i nesto smesno....
Meni na MSN-u kao pozdravna poruka danas pise " Najke, leva 42, desna 40, menjam za vikendicu u Gorazdevcu"...
Nije sve tako crno..samo su nam oci vezane.


Ja juce u firmi savetovao ovima sto idu organizovano u BG ( organizovao DS ), da ponesu cigle sa porusenog bedema Petrovaradinske tvrdjave ( nasli su ih, eno ih na Kamenjaru ) pa da lupaju BG sa Austro Ugarskim ciglama ). Zasad jos ne nude jeftine patike na prodaju, cekaju da se "smiri" situacija.
nesli nesli 12:22 22.02.2008

Re: Ma ne...nista nisi naucila

adam
...
Nije sve tako crno..samo su nam oci vezane.

kako je ovo dobro!
saphira saphira 14:47 22.02.2008

Re: Ma ne...nista nisi naucila

noob

Bilo je predloga u Vojvodini da se miniraju mostovi. Dok su sve "patriote" u Beogradu. Da se resimo bede.


Bas! Inace, juce popodne je bas bilo prijatno prosetati po NS ))
noob noob 15:15 23.02.2008

Re: Ma ne...nista nisi naucila

Bas! Inace, juce popodne je bas bilo prijatno prosetati po NS ))


Imam predosecaj da bi plivali preko Dunava "ko bele lale", nazad u majcicu Vojvodinu. Doduse Dunav ima nezgodne struje...
Lektorka Lektorka 10:51 22.02.2008

Molitva u srcu

Има ли неког међу нама ко није са Косова?

Ima. Ja nisam sa Kosova.
Има ли неког међу нама ко мисли да Косово није његово?

Ima. Kosovo nije moje.

A onaj drugi govornik, manipulator svih srpskih srca:
"danas smo svi isti, danas nema razlike, svi u srcu nosimo samo Kosovo"

Kolektivni trans, hare krišna na srpski način, gospodi pomiluj!

Da, i da ne zaboravimo i onog trećeg što se juče malo muvao po komšiluku i apelovao u kamere:
Sve one koji učestvuju u neredima... hoću da ZAMOLIM da se povuku sa ulica

Nemojte, deco, kad vas tata lepo moli, pa kupiće vam on patike!
petarm petarm 11:04 22.02.2008

Re: Molitva u srcu

Ne samo da se povuku sa ulica, neka se organizatori ovog politickog i fizickog divljanja povuku iz nasih zivota - ZAUVEK i neka placuci za Kosovom odu na to isto da ih vise ne gledamo. Jedan T Nikolic - VADIKAL , najobicniji kriminalac i ubica drzi svima lekcije iz patriotizma i morala - A SVI MU CUTE i fini su prema njemu. To ne mogu da shvatim. Pa on je predao i Kosovoi i Srpsku krajinu i on je taj IZDAJNIK a ne slobodoumni ljudi ove zemlje. VK necu vise ni da pominjem - suvise je mizeran lik.
Lektorka Lektorka 11:23 22.02.2008

Re: Molitva u srcu

sve je to protiv mozga.
ja ne mogu da shvatim da tadić može da izrekne reči "hoću da ZAMOLIM" - ej, on MOLI tu bagru da prestanu s neredima! kakva kumulacija nesvarivog materijala...
ceda_urosevic ceda_urosevic 11:24 22.02.2008

Re: Molitva u srcu

Lektorka, mala ispravka -- on ih LEPO moli
Dr M Dr M 11:57 22.02.2008

Re: Molitva u srcu

ja ne mogu da shvatim da tadić može da izrekne reči "hoću da ZAMOLIM" - ej, on MOLI tu bagru da prestanu s neredima! kakva kumulacija nesvarivog materijala...


Kako ne mozete da shvatite?

Ako organizatora ubistva Premijera zovemo GOSPODIN Legija onda izgrednike manjeg kalibra LEPO ZAMOLIMO da budu fini. Uticaj akcije "Nije tesko biti fin"?

Covek je psiholog, mozda primenjuje terapiju "ljubavlju i razumevanjem"?
andjelija andjelija 17:42 22.02.2008

Re: Molitva u srcu

Dr M


Covek je psiholog, mozda primenjuje terapiju "ljubavlju i razumevanjem"?


ma kakav psiholog (!) covek je SISOLOG .....dokazao je juce.


Torpedo Torpedo 10:57 22.02.2008

Torpedo

Neverovatmo je da se ljudi jos cude kakvi klinci zive u Srbiji... reci "vatra", "spaliti" su im bre urodjene. Pogledajte samo primere u zadnjih par meseci: pokusaj spaljivanja pandura na Marakani, spaljivanje 8-ro dece u kaficu u NS, sinocno spaljeno telo u USA ambasadi... ima li kraja zapocetom nizu? Ili ce na kraju sve zivo da spale?


Ako uvece (danom ih nema, kuntaju bre) prosetate bilo kojim od blokova na NBGD (a tako je i na Vidikovcu, Vozdovcu, Zvezdari..) videcete grupice klinaca/mladih ljudi, stoje, locu pivo, duvaju, navucenih kapuljaca na glavu (al smo strasni jebooote), obavezno sa tiketima iz sportskih kladionica... i sad zamislite kad su se svi oni pokrenuli, sakupili i krenuli u centar grada... ludilo b'ate, provod do jaja, vrh b'ateeeee... danas ce verovatno da sa divljenjem prepricavaju kako su jebali kevu pandurima, amerikancima, nikeu, makdonaldsu, kontejnerima, semaforima...


A sto se tice price o manipulaciji tom ruljom da se ne zavaravamo, u Srbiji ne postoji ni vlast, ni organizacija u njenom okrilju koja je sposobna da bilo sta uradi, to je ekipa totalno nesposobnih i korumpiranih ljudi koji nisu u stanju da urade bilo sta smisleno u vezi drustva kao celine... ovde je sve stihijski, kampanjski, sistem se odavno raspao i sve se radi od prilike do prilike. Kakva bre BIA, kakva policija, eto bilo im je dovoljno i jedno kuce na puty da svog ministra unakarade...
Pape Pape 13:04 22.02.2008

Re: Torpedo

Slično mislim. Američka ambasada je namerno ostavljena bez policijske zaštite, i tamo su klinci otišli po zadatku. Usput je, verovatno ne po zadatku nego jer je u blizini, stradala hrvatska ambasada. Pljačka je mislim nastala spontano. Nisam juče naravno bio na ulicama, ali jesam mnogo puta do 2000. Dešavalo se i tada da se policija potpuno povuče iz (tadašnje) ulice srpskih vladara, a da demonstranti slobodno vitlaju, prevrću kontejnere, velika većna je jednostavno prolazila. Razbijanja i krađe je bilo neuporedivo manje (nije da nije bilo uopšte, naročito trafika). Razlog je taj da su u masi demonstranata većina ljudi bili poput mene, mladih ljudi, studenata koji su se trudili da nešto urade protiv režima. Naravno da nismo želeli da demoliramo sopstveni grad. Bilo je tu pored i navijača, i onih po kojima se videlo da bi rado upali u prodavnicu tehničke robe (setimo se kradljivaca klima uređaja iz Skupštine 5. oktobra), ali se to nije radilo, osim ako takve grupe baš uluče pogodan momenat. Osim što su luteri bili u manjini pa se zato nisu usuđivali na akciju, medju demonstrantima je bilo i policije u civilu i studentskog obezbeđenja. Studentsko obezbeđenje je imalo važan zadadak da sprečava pljačke, jer se pokoji razbijen izlog odmah našao na rts-u, uz floskule o "snagama haosa i bezumlja" i razularenim huliganima.
Juče je sve ovo bilo drugačije, a jedina sličnost je bila u tome što nije bilo policije, što se kažem događalo ponekad i u staro vreme. Nije lako policijski braniti čitav potez Slavija - Kalemegdan, ne kažem da je i nemoguće, tu nisam stručan.
Demonstranti su bili sasvim drugačiji, kakvi videli smo na tv-u i iz izjava očevidaca sa ovoga bloga. Nije bilo obezbeđenja u civilu, koga je moglo biti. Ovakvo obezbeđenje funcioniše, ako je dovoljno brojno i organizovano, bolje od klasičnih plavaca i "kornjača" u slučajevima pljačke.
Jovana Tavcar Jovana Tavcar 11:02 22.02.2008

NEW SURPRISE!

A taman mislili da je nemoguce da bude novih iznenadjenja! Istragu o ugljenisanom telu vodi opet Vuk Tufegdzic!!! Alive and kicking!
adam weisphaut adam weisphaut 11:07 22.02.2008

Re: NEW SURPRISE!

Jovana Tavcar
A taman mislili da je nemoguce da bude novih iznenadjenja! Istragu o ugljenisanom telu vodi opet Vuk Tufegdzic!!! Alive and kicking!

Provereni i dokazani kadrovi se uvek šalju na zadatke specifične bezbedenosne delikatnosti.
ceda_urosevic ceda_urosevic 11:08 22.02.2008

Re: NEW SURPRISE!

Provereni i dokazani kadrovi

i nepristrasni, adame, i nepristrasni!
miki86 miki86 11:17 22.02.2008

Re: NEW SURPRISE!

A taman mislili da je nemoguce da bude novih iznenadjenja! Istragu o ugljenisanom telu vodi opet Vuk Tufegdzic!!! Alive and kicking!


Onda mozemo ocekivati da je i ugljenisani les poginuo od "treceg metka" ili se mozda "samoubio" pre nego sto je izgoreo?!
levitan levitan 11:12 22.02.2008

Peščanik

se u Vojvodini jutros ne može slušati, makar ne na vojvođanskoj frekvenciji.
Sreća moja, pa sam sačuvao radio-antenu okačenu na rotator(korišćenu za hvatanje Studija B tokom 90-ih) pa sam uspeo da uhvatim beogradski signal, na 92,5.
I on je žestoko ometan.
kao da je novembar 1996.
adam weisphaut adam weisphaut 11:22 22.02.2008

Re: Peščanik

Sreća moja, pa sam sačuvao radio-antenu okačenu na rotator(korišćenu za hvatanje Studija B tokom 90-ih) pa sam uspeo da uhvatim beogradski signal, na 92,5.

Dugogodišnji izdajniče!
dashica dashica 11:33 22.02.2008

Re: Peščanik

Nekako cudno, ja uvek petkom imam smetnje i Real Player bas u vreme Pescanika nece da radi...
cecas cecas 11:37 22.02.2008

Re: Peščanik

dashica
Nekako cudno, ja uvek petkom imam smetnje i Real Player bas u vreme Pescanika nece da radi...

Ja ga slusam preko Winamp ....sorry za trol
levitan levitan 11:47 22.02.2008

Re: Peščanik

Dugogodišnji izdajniče!


Možda dobijem i peMziju ako ikada dođu drugačija vremena.
Šalu na stranu- Telekom ima pod svojom šapom i dial-up, širkopojasni net i sve ostalo.Svi provajderi, šta god prodavali krajnjim potrošačima , na kraju moraju kod Telekoma.
Mislim da nije trol, samo korisna razmišljanja u pravcu kako se informisati kada "popucadu" Telekomovi linkovi diljem Srbijice.
adam weisphaut adam weisphaut 11:52 22.02.2008

Re: Peščanik

Mislim da nije trol, samo korisna razmišljanja u pravcu kako se informisati kada "popucadu" Telekomovi linkovi diljem Srbijice.

Alava Alava 15:35 22.02.2008

Re: Peščanik

Da li je ovo prva emisija u kojoj se mogao čuti Čedomir? Ako jeste, da obeležim datum u kalendaru.
limarija limarija 19:45 22.02.2008

Re: Peščanik

He, i meni je to bilo zanimljivo... Konacno :)
jannis jannis 11:19 22.02.2008

SVAKA CAST!

Pa to je pravi dokaz borbe za Kosovo!!!!
Hahahahahahahhahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beogradjanke dale ponos za Kosovo!!
Bas lepa slika Srbije,hoce li to pustiti i na CNN-u?
:)
man ray loves me man ray loves me 11:21 22.02.2008

Deconstructing Kostunica bis

i ja sam juce postovala nesto slicno na jednom blogu pre nego sto se pojavila cela prica sa patikama.
Šta je Kosovo? Gde je Kosovo? Čije je Kosovo?

To isto se Bush upitao prosle godine kad je trebalo da dodje u zvanicnu posetu.
Ima li nekog medju nama ko nije sa Kosova?

Pretpostavimo da je dosao bar jedan Beogradjanin.
Nema sile, nema pretnje, nema kazne dovoljno velike i strašne da bilo koji Srbin, bilo kada, kaže drugačije, nego - Kosovo je Srbija, primetio je premijer.

Primetio, ili PRIPRETIO?
Ako se kao Srbi odreknemo srpstva, porekla, Kosova, predaka i istorije - onda, ko smi mi Srbi? Kako nam je ime?

Paradoksalno, Kostunica je Crnogorac. Mozda ga zato zbunjuje pitanje 'Ko smo mi Srbi'.
Ima li naroda na svetu od koga silnici, kao danas od Srba, traže da se odrekne svega što jeste. Ako priznamo da nismo Srbi, obećavaju da će nam kao narodu bez pamćenja i bez porekla biti bolje.

A ipak, Kostunicini preci su se preselili u Srbiju, promenili ime i uzeli srpski identitet da bi ziveli bolje.
Koji smo to Božiji, ljudski ili evropski zakon prekršili?

Ne ubij, za pocetak.
Nikad i niko neće dobiti mandat srpskog naroda da pristane na takvu nedostojnu trgovinu. Nikada i niko!

Svaki put kad kaze 'nedostojna trgovina', setim se Demi Moore.
Srpski narod neće zaboraviti prijateljstvo i principijelnu podršku koju je predsednik Putin, na čelu Rusije, pružio Srbiji.

Ne brini se, nece ni Putin da zaboravi.
Mishaa Mishaa 11:59 22.02.2008

Re: Deconstructing Kostunica bis

Srpski narod neće zaboraviti prijateljstvo i principijelnu podršku koju je predsednik Putin, na čelu Rusije, pružio Srbiji.


Nas i bubarusa 200 milijarde... :)
Colin_bgd Colin_bgd 11:36 22.02.2008

Unique Case

Ogormna, da ne kazem sustinska razlika je kada razularena rulja uzme da pljacka oportunisticki, koristeci neki dogadjaj kao slagvort (New Orleans uragan, Los Angeles posle prebijanja onog crnca od strane belih policajaca, fudbalske utakmice po Evropi, itd), a savim je drugacije kada je rulja napaljena i organizovana od strane zvanicne Vlade sopstvene drzave.

Naravno, ljudi nisu glupi, iako nisu svi politicki 100% pismeni, ali mozak nekako shvata i procesira informacije. Kostunica i ostali su juce rekli da ako je najveca sila na svetu prekrsila medjunarodno pravo, onda je i nama sve dozvoljeno, pa cemo uzeti stvar u svoje ruke, kako ko moze i ume. Obican covek to prevede na svoj jezik i primeni na svoj svet, i onda zasto kriviti ove devojke koje su jednostavno uzele da resavaju svoje probleme da verovatno od 15,000 dinara plate u nekom batajnickom kaficu nema sanse da kupe ovoliku robu za ovoliko kratko vreme. Medjunarodno pravo vise ne postoji, ukinuto je, rekao je Premijer, a ako je najvisi akt planete suspendovan, sta onda ima da se brinem za krivicno delo sitne kradje.

Ali nije problem cak ni to sto su one ukrale, problem je sto ih nije bilo stid pred kamerama. To znaci da one kradju, pljacku uopste ne smatraju za nesto cega se treba stideti ili sto je uopste pogresno. Pre nego sto je Sloba uveo totalnu anarhiju i haos, i lopovi su brate bili posteni, a ovo danas nije ni dno dna. Za ovo, od Kostunice pa nadalje, sociolosko-psiholosko-psihijatrijska studija jos nije ni napravljena, a kamoli napisana.

U stvari nije Kosovo "unique case", Srbija je jedinstven slucaj koji ne postoji na kugli zemaljskoj...
Dawngreeter Dawngreeter 11:40 22.02.2008

Re: Unique Case

Pa normalno. Ceo politicki vrh zemlje otvoreno podrzava razaranje Beograda. I slepima i gluvima je bilo jasno da im je dozvoljeno sinoc da rade sta zele.

Samo, ne mogu da izdrzim a da ne dobacim jedan mali trol:

Colin_bgd
Pre nego sto je Sloba uveo totalnu anarhiju i haos


Anarhija nije sinonimna sa haosom. A u krugu znaci "Anarchy is Order" :)
Colin_bgd Colin_bgd 11:53 22.02.2008

Re: Unique Case

Anarhija nije sinonimna sa haosom.

Ma, dobro, to je u zaru pisanja, jer ja ni za to stanje kod nas nemam izraz, niti verujem da postoji...
Dawngreeter Dawngreeter 11:58 22.02.2008

Re: Unique Case

Malo poznata rec za to je, na engleskom, "anomie". Mislim da se na srpski prevodi kao "anomija" ali nisam siguran.

Dictionary.com definise rec kao: "a state or condition of individuals or society characterized by a breakdown or absence of social norms and values".

Prekidam troll sada stvarno. :)
Jele Jele 11:46 22.02.2008

Srbija-Kosovo-Svet

Kad bi se ovakvi snimci vrteli na RTS-u na svakih pola sata, uz osudu javnosti i naravno, pre svega, rezlutate policije, kada bi javno predsednikovo izvinjenje ambasadama, Kostunicino &co preuzimanje odgovrnosti za nasilje na ulicama bile breaking news, možda bi i imali razloga za malo optimizma, dok je ovako postoji samo jedna zaostala i lopovska Srbija, koju predsednik Tadic svojim 'lepim molbama' nevaljaloj deci koja su se opravdano 'zaigrala' da se smire, salje u svet! Valjda su to ti nebeski (satelitski) kanali Srbija-Kosovo-Svet za koje se vec danima nasa drzava i sve njene institucije (od prosvetnih, akademskih,..., do kulturnih) sa svojim vrlim predstavnicima i izabranicima mole Bogu i Rusima.

Hvala za post i objavljivanje snimka.
Prilicno Anonimna Prilicno Anonimna 12:03 22.02.2008

Osecaj postidjenosti...

... zbog ovakvih a tvojih sunarodnika (mislim, mojih). Ruzno je to sto se desava, prosto me je bilo sramota tudje sramote dok sam gledala ovaj video... Ali namece se, samo nekako, sledece poredjenje: ovi bedni klinci kradu patike, jakne, lopte... a Ameri kradu zemlje!!

Mishaa Mishaa 12:13 22.02.2008

Re: Osecaj postidjenosti...

... zbog ovakvih a tvojih sunarodnika (mislim, mojih). Ruzno je to sto se desava, prosto me je bilo sramota tudje sramote dok sam gledala ovaj video... Ali namece se, samo nekako, sledece poredjenje: ovi bedni klinci kradu patike, jakne, lopte... a Ameri kradu zemlje!!


Ne znam bas... imam neke dve misli povezane sa ovim.
Prvo, ni pre 10 godina nije bas bilo bezopasno da se ode na Kosovo. Nekako je tamo uvek bilo dobro imati oci i na ledjima. Kad smo isli u Makedoniju uglavnom smo se trudili da ne prolazimo preko Kosova...
Da li je nesto moje ako mi je tamo stalno ugrozena sloboda i bezbednost... ne znam.

Drugo. Sve mi je to slicno kao kad muz ostavi zenu zbog ljubavnice, a onda ona krivi ljubavnicu sto joj je preotela muza. Pa smisli odlicno resenje da nju ubije, a da muza sa pistoljem na slepoocnici ubedi da je ponovo zavoli.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 12:27 22.02.2008

Re: Osecaj postidjenosti...

Ali namece se, samo nekako, sledece poredjenje: ovi bedni klinci kradu patike, jakne, lopte... a Ameri kradu zemlje!!


A sutra će ta šmizla da se busa u prsa kako je u moje ime demonstirala protiv Amera- čitaj obnovila plakar i kozmetiku za godinu dana.
noob noob 12:28 22.02.2008

Re: Osecaj postidjenosti...

ovi bedni klinci kradu patike, jakne, lopte... a Ameri kradu zemlje!!


Znaci ipak je po vasem misljenju legitimno razbijati SVOJ grad, imovinu SVOJIH sunarodnika, paliti ambasade....?
Prilicno Anonimna Prilicno Anonimna 12:44 22.02.2008

Re: Osecaj postidjenosti...

Odgovor Noob-u: Ne. Po mom misljenju je nelegitimno i jedno i drugo!!
noob noob 13:24 22.02.2008

Re: Osecaj postidjenosti...

Odgovor Noob-u: Ne. Po mom misljenju je nelegitimno i jedno i drugo!!

A i nema veze jedno sa drugim !
levitan levitan 14:18 22.02.2008

Re: Osecaj postidjenosti...

a Ameri kradu zemlje!!

Dočim Srbija to nikada ne bi uradila.Nije podsticala oružanu pobunu u međunarodno priznatoj zemlji(Srbi u tzv. RSK i Srbi u RS).Predsednik partije koja u Srbiji dobija najviše glasova i dalje javno govori o velikoj Srbiji koja bi zahvatala makar još 4 međunarodno priznate zemlje.
Kada se Srbi u Hrvatskoj pozivaju na pravo na samoopredeljenje to je ovde sasvim OK, tenkovi koji idu da sravne Vukovar sa zemljom se prate cvećem, a na Kosovo se šalje ogromna vojna sila da razori sve što se pomera(1997, 1998...).Kada to isto urade Albanci-e, onda je to secesija.
A za sve su, naravno, krivi Amerikaneri...Šta nam rade...
Što reče Propovednik, postoji vreme za sve.Bilo je vreme kada se seje, ovo je vreme kada se žanje.
Prilicno Anonimna Prilicno Anonimna 14:59 22.02.2008

Re: Osecaj postidjenosti...

Pa, Noobe.... osim kradje, kao akcije koja ih povezuje, u pravu ste - nema druge veze!!
Prilicno Anonimna Prilicno Anonimna 15:12 22.02.2008

Re: Osecaj postidjenosti...

Upravo tako. Samoopredeljenje i secesija jesu dva mnogo razlicita termina. A da Ameri kradu zemlje, pa i to je tacno. I regione, onako ...odvoje kasikom! Baciti malo oko na atlas i ne tako davnu svetsku istoriju, pomaze u toj spoznaji. U svakom slucaju, Levitane, ja postujem vas stav i nikada ne bih zapalila kontejner ili ukrala patike da bih izrazila svoj. Sigurno se, bar u tome nalazimo. Pozdrav.

levitan levitan 15:35 22.02.2008

Re: Osecaj postidjenosti...

Levitane, ja postujem vas stav i nikada ne bih zapalila kontejner ili ukrala patike da bih izrazila svoj. Sigurno se, bar u tome nalazimo. Pozdrav.

I više sam nego siguran da nikada ne biste uradili ništa slično, niti sam želeo da Vas na bilo koji način dovedem u vezu sa tim.
Ok, bacimo li oko na atlas videćemo da su pre Amera isto radili i Britanci, kada su bili najveća sila, pa pre njih Španci i sve tako unazad.Tako funkcioniše svet, koliko god se mi intimno ne slagali sa tim.
Činjenica je da se u većini stavova zapravo slažemo.
Pozdrav i za Vas.
caranovic caranovic 12:12 22.02.2008

Patike za Kosovo

Imam 34 i bebicu...Nisam se do sada brinuo za njenu buducnost...brinem se za nju, jer, cija su ONO deca, ko ih je vaspitavao, u kakvom krevecu su spavala u kojem pesku su piskila, ko ih je vaspitavao, ko su im ucitelji i profesori .....ne zelim da zivim ovde jer - deca Nikada nisu kriva! Znaci ako smo nemocni, sta onda? AKO VAM JE DOBRO - ONDA NISTA! Sramota! Poz. Milos
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 12:24 22.02.2008

Re: Patike za Kosovo

cija su ONO deca, ko ih je vaspitavao


Znam sigurno da nisu sirotinja. Ona malena ima na dupetu tetovažu od barem 200E.
Coco Rosie Coco Rosie 12:18 22.02.2008

bs

procitala sam tvoj clanak koji je izasao u La Repubblica jutros. Hvala.
Colin_bgd Colin_bgd 12:33 22.02.2008

Re: bs

procitala sam tvoj clanak koji je izasao u La Repubblica jutros. Hvala.

jel moze link?
Coco Rosie Coco Rosie 12:44 22.02.2008

Re: bs

ja sam procitala iz novina, ne sa neta.. pokusacu sada da nadjem link, ako su uopste stavili online...mada bi trebalo, clanak je na drugoj strani novina.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 13:01 22.02.2008

Re: bs

coco, bice jos!
Džudi S Džudi S 12:20 22.02.2008

Krađe i neredi

U krađama i neredima na ulicama Beograda nisu učestvovali simpatizeri i članovi DSS-a, SRS-a, SPS-a, Nove Srbije i Srpskog pokreta Obnove.

Te stranke nemaju nikakve veze sa neredima.

Izloge su razbijali narkomani - kako bi imali robu za prodaju, napade na ambasade izveli su huligani- navijači...

Apsolutno osuđujem takvo nasilje, i mislim da će ih policija pohapsiti jer ima ove snimke.

A što se tiče RTS-a, Tijanića i Nenada Cekića, oni nemaju veze sa ovom temom i besmisleno je što se ti ljudi prozivaju...

ali ovo je B92 blog....ovde ljudi mrze sve one koji drugačije misle...
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 12:23 22.02.2008

Re: Krađe i neredi

Izloge su razbijali narkomani - kako bi imali robu za prodaju, napade na ambasade izveli su huligani- navijači...


pa da... narkomani i navijači... sad sve ima smisla... imam jednu još bolju tezu: napade na ambasade izveli su špijuni CIA ubačeni u naše redove, sa ciljem da diskredituju dostojanstven protest Srba
володя володя 12:41 22.02.2008

Re: Krađe i neredi

U krađama i neredima na ulicama Beograda nisu učestvovali simpatizeri i članovi DSS-a, SRS-a, SPS-a, Nove Srbije i Srpskog pokreta Obnove.



Sva je sreća da gospoda nesimpatizeri i nečlanovi nisu provalili u neku prodavnicu, recimo, nameštaja. Mogle su devojke, zaigrane, da dobiju bruh od tegljenja!!!
petarm petarm 14:40 22.02.2008

Re: Krađe i neredi

Salis se, naravno ????
saphira saphira 14:57 22.02.2008

Re: Krađe i neredi

Džudi S

ali ovo je B92 blog....ovde ljudi mrze sve one koji drugačije misle...


Za razliku od, recimo RTS-a, gde su oni koji misle (ne samo drugacije, svi oni koji uopste misle) omiljeni... Ne ometaju im se govori, saslusaju se do kraja, argumentovano se diskutuje sa njima, i tako....
Alava Alava 17:20 22.02.2008

Re: Krađe i neredi

Džudi S
U krađama i neredima na ulicama Beograda nisu učestvovali simpatizeri i članovi DSS-a, SRS-a, SPS-a, Nove Srbije i Srpskog pokreta Obnove.Te stranke nemaju nikakve veze sa neredima.Izloge su razbijali narkomani - kako bi imali robu za prodaju, napade na ambasade izveli su huligani- navijači...


Jao Džudi, sestro slatka, pa nisu valjda narkomani, ono - narkomani, qrve, strani plaćenici & domaći izdajnici, a zna se ko ih je vodio, mislim ako je ta grupacija, zna se.
Stvarno, ovo je vrh.
I odakle sa ovom izjavom na Biljanin blog?
Fembot Fembot 23:42 22.02.2008

Re: Krađe i neredi

Džudi S
U krađama i neredima na ulicama Beograda nisu učestvovali simpatizeri i članovi DSS-a, SRS-a, SPS-a, Nove Srbije i Srpskog pokreta Obnove.Te stranke nemaju nikakve veze sa neredima.Izloge su razbijali narkomani - kako bi imali robu za prodaju, napade na ambasade izveli su huligani- navijači...ali ovo je B92 blog....ovde ljudi mrze sve one koji drugačije misle...




DETENCE70 DETENCE70 06:03 23.02.2008

Re: Krađe i neredi

e izvini al' ne mogu da ti preecutim na ovo, upravo je obrnuto,; ti sto su pristali da ponovo okrenu isti list, oni mrze, mrze patoloski. oni stoje iza ubistva Zorana Djindjica i svega sto je retrogradno.
mnogi cak mrze i sami sebe.
Dr M Dr M 12:30 22.02.2008

Ljudi iz Hamera

Postovana Biljana,

sad sam video ovaj snimak, na vestima na TV b92.

Medjutim, meni je, za sagledavanje cele ove miting-ujdurme, mnogo interesantniji snimak policajaca koji iz Hamera pozdravljaju pokazivanjem tri prsta.

Quis quistodiet ipsos quistodes?
adam weisphaut adam weisphaut 12:38 22.02.2008

Re: Ljudi iz Hamera

Dragi Dr M, hameri i ljudstvo potiču iz nekadašnje JSO.
Šta više reći?
ddjuka ddjuka 12:44 22.02.2008

...

Moj predlog je da se iz ovih video snimaka screenshotuju sva lica koja su ucestvovala u kradji i da se napravi bilbord kao zbir svih tih fotografija, a da se za prateci tekst uzme ovaj Biljanin naslov.
Markonio Markonio 12:46 22.02.2008

Izmedju ostalog,

Žao mi je i ljudi koji su juče stvarno kupili patike. Danas neće smeti da ih obuju.
Peca Peca 13:19 22.02.2008

Re: Izmedju ostalog,

Taj sam :)
I ne samo patike... i jaknu, i farmerke, i cipele, i bluzu ... cokoladu sam pojeo na srecu. Na srecu, cuvam fiskalne i slipove.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 12:50 22.02.2008

e

Žalosno je, klinke kradu bez blama, ko da su u šopingu. Čak i navijači navuku šal na lice. A ovaj snimak vam je presek srpske omladine danas. Da im sad date kartu Srbije ne bi znali da pokažu gde je Kosovo. Nisu upamtili ratove, sankcije i Miloševića ali su odrastali i vaspitavani u neverovatno surovom miljeu. U njihovom sistemu vrednosti sasvim je ok gaziti preko leševa da bi se stiglo do neke firmirane krpice ili kozmetike. Kako da im dokažete suprotno kad svakodnevno gledaju ljude koji su po istom principu stigli daleko i visoko. Ipak su oni žrtve ovog zlog vremena a neko ih je juče zloupotrebio. Koliko god da je debeo obraz onim curicama, ne verujem da će im biti svejedno kad ih mama i tata budu gledali danas na TVu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:38 22.02.2008

Re: e

Žalosno je, klinke kradu bez blama, ko da su u šopingu.

ma ne samo to, nego su imali vremena i da probaju.
ne govorim za njih dve.
nego inače.
i šetali po knezu s kesama, baš ko da su pazarili.
gayok gayok 12:57 22.02.2008

Demonkratija

B92 se ne cuje u mnogim VOJVODJANSKIM mestima vec danima...
saphira saphira 14:59 22.02.2008

Re: Demonkratija

gayok
B92 se ne cuje u mnogim VOJVODJANSKIM mestima vec danima...

A ni sajt sinoc bas nije nesto radio...
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 12:58 22.02.2008

saopstenje ldp-a

Odgovornost za sudbinu zemlje

Liberalno demokratska partija zahteva od Predsednika Republike Borisa Tadića da u ovom opasnom i rizičnom trenutku počne da se ponaša u skladu sa svojom ustavom propisanom funkcijom, da preuzme odgovornost za posledice demonstracija, koje je kao Predsednik sa Koštunicom i Nikolićem dogovorio, a zatim, iz Rumunije, prepustio Beograd političkim snagama koje su taj isti miting iskoristile da glavni grad ostave na milost i nemilost nasilnicima, da ambasade ostave nezaštićenim sve dok nisu zapaljene, baš kao i mnoge firme i radnje u samom centru, koje su nesemetano uništene i opljačkane.

Takodje osudjujemo licemerno ponašanje ministara u Vladi iz redova DS-a i G17+, koji su kao članovi Vlade javni suorganizatori mitinga i koji su kao takvi u većini prisustvovali mitingu, da bi se potom, kao da sa mitingom i sa državom i sa vlašću nemaju nikave veze, ogradili od nasilja i postali glavni kritičari tragičnih posledica sopstvenog „političkog čeda“. Danima pre mitinga su kolege, u Vladi većinskih DS i G17+ ministara – Velimir Ilić i Slobodan Samardžić, najavljivali, raspirivali i opravdavali nasilje i rušilaštvo koje se u ime „odbrane Kosova“ sprovodi. Zašto su tada ćutali večinski ministri i zašto su, sa onima koji nasilje podstiču, organizovali ovaj miting?
Zahtevamo od Predsednika Tadića da prestane da se ponaša kao saučesnik u ovom sistematskom rasturanju države i pravnog poretka Srbije, koje tako odlučno sprovode premijer Vojislav Koštunica i gubitnik na predsedničkim izborima T. Nikolić. Za LDP je neprihavtlja činjenica da Boris Tadić i DS uporno odbijaju da preuzmu suštinsku odgovornost za Tadićev izborni rezultat i dopuštaju da Koštunica menja politički kurs zemlje, kršeći izbornu volju evropski orijentisanih gradjana Srbije. Dalje oklevanje većinskih ministara da se suprotstave snagama prošlosti i izolacionizma, omogućiće da se ovi Koštuničini i Nikolićevi probni baloni nasilja i divljaštva pretvore u ono što jesu – tihi puč prerašće u uspeli državni udar, po oprobanom receptu 12. marta.

Zato LDP najenergičnije zahteva da Vlada i Predsednik Srbije preuzmu kontrolu nad dogadjajima u zemlji, utvrde odgovornost i da smene sve rukovodioce u MUP-u koji su svesno žrtvovali sopstvene ljude, policajce, u sukobu sa huliganima.

Da smene sve odgovorne u BIA za neadekvatnu bezbednosnu procenu rizika od nasilja u proteklim rušilačkim demonstracijama.

Da se utvrdi odgovornost za kašnjenje u intervenciji policije koje je dovelo do nesmetanog divljanja huligana i paljenje i demoliranje hrvatske, američke i drugih ambasada.

Da Vlada kao organizator preuzme odgovornost i nadoknadi štetu za uništenu privatnu imovinu u sinoćnim demonstracijama.

Zahtevamo i da se Vlada ogradi od javnih poziva pojedinih ministara na nasilje. Sa žaljenjem podsećamo da je sinoć takvo nasilje za posledicu imalo i jednu ljudsku žrtvu.

Zahtevamo od Predsednika Srbije i većinskih ministara u Vladi, da, dok još mogu, spreče dalje urušavanje državnog i pravnog poretka u zemlji i da raspišu vanredne parlamentarne izbore, kao jedini efikasan izlaz iz ove situacije.

Liberalno demokratska partija poziva sve proevropske snage da zajedno i odlučno krenemo da spašavamo budućnost zemlje.
Mishaa Mishaa 13:19 22.02.2008

Re: saopstenje ldp-a

Sve je to ok. I ja mislim da se Tadic ponasa kao neka strina. I ni meni se ne svidja sta je DS postala. Samo mi ovaj tekst vise lici na ono sto uvek gledam, a to je da se DS i LDP pohvataju za gusu dok Kostunica, Nikolic i ostali gledaju sa coska naslonjeni na ogradu i pljuckaju jedan drugom cesajuci ledja. Realnije mi izgleda da pomognemo Tadicu da zbaci Kostunicu, posto covek ocigledno nema dovoljno petlje, nego da se bijemo medju sobom. Kako sad stvari stoje tesko ce da padnu sa vlasti obojica, ali jedan mozda... i mozda mi mozemo da odaberemo koji. Moguce je da ce ih istovremeni pritisak jos vise zbliziti na vlasti... nisam pametan.
Jovana Tavcar Jovana Tavcar 13:30 22.02.2008

Re: saopstenje ldp-a

Mozda je glupo da ja komentarisem saopstenje. Ali svi smo mi u ovakvim situacijama i vrlo emotivni. Usled svojeg jucerasnjeg osecaja beznadja, besa i "mracenja", biram da se uhvatim za svaki racionlan i konstruktivan korak, a u ovom saopstenju sumiran je jedini winning izlaz iz ove situacije. I ovo je jedini zreo, trezven i odgovoran pristup.Te ga ja moram prokomentarisati, iako je "iz moje kuce".
Jovana Tavcar Jovana Tavcar 13:33 22.02.2008

Re: saopstenje ldp-a

I sustina politike i jeste u tome da ljudi koji se njom bave imaju viziju, vide izlaz i nude resenje. U tome se oni i razlikuju od gradjana koji u slicnom trenutku vide samo beznadje. Zato ovakva pruzena ruka za izlaz iz tog emotivnog stanja ljudi koji se danas u njemu nalaze i jeste nesto sto treba da se ceni!
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 13:34 22.02.2008

Re: saopstenje ldp-a

Zahtevamo od Predsednika Srbije i većinskih ministara u Vladi, da, dok još mogu, spreče dalje urušavanje državnog i pravnog poretka u zemlji i da raspišu vanredne parlamentarne izbore, kao jedini efikasan izlaz iz ove situacije.


Zicer za narodnjake i radikale. Na krilima veličanstvenog mitinga i herojskog otpora, imaju televiziju, nekoliko visokotiražnih dnevnih novina... Koštunica može da računa samo sa boljim rezultatom nego na predsedničkim, možda i 10ak%, radikali standardno 40% i neka SPS ponovi 8% sa predsedničkih- eto vlade narodnog jedinstva.
limarija limarija 20:00 22.02.2008

Re: saopstenje ldp-a

Mishaa
Sve je to ok. I ja mislim da se Tadic ponasa kao neka strina. I ni meni se ne svidja sta je DS postala. Samo mi ovaj tekst vise lici na ono sto uvek gledam, a to je da se DS i LDP pohvataju za gusu dok Kostunica, Nikolic i ostali gledaju sa coska naslonjeni na ogradu i pljuckaju jedan drugom cesajuci ledja. Realnije mi izgleda da pomognemo Tadicu da zbaci Kostunicu, posto covek ocigledno nema dovoljno petlje, nego da se bijemo medju sobom. Kako sad stvari stoje tesko ce da padnu sa vlasti obojica, ali jedan mozda... i mozda mi mozemo da odaberemo koji. Moguce je da ce ih istovremeni pritisak jos vise zbliziti na vlasti... nisam pametan.


Sve je to ok, ali kako da mu pomognemo? Pa kukao nam da mu pomognemo, da mu damo glasove, i nategli smo se kako ko, i sta sad? Nekako, kako da ti kazem, volela bih da mozemo da pricamo o pomoci Tadicu ozbiljno, ali posle svega, to je tema koja mene tera da prasnem u smeh. Covek izgleda nece da se pomakne iz pozicije u kojoj je i kraj.

Hm, sad mi pade na pamet - A da mu svi obecamo snenokle?

rinasek rinasek 20:26 22.02.2008

Re: saopstenje ldp-a

Realnije mi izgleda da pomognemo Tadicu da zbaci Kostunicu

a kako da mu pomognem, osim sto zaokruzim njegovo ime u drugom krugu (nadajuci se da nece, opet, biti smrad)? sta treba da radim? on, jednostavno, ne radi svoj posao (za koji je, btw, dobro placen).
strelac strelac 13:02 22.02.2008

Ruzno.

Ali, siguran sam da se moze videti bilo gde u svetu za vreme vanrednih desavanja. Pokusavate da relativizujete stvari. Dobri ste u tome. Jedino, motiv - smrdi!
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 13:14 22.02.2008

Re: Ruzno.

strelac, bojim se da si propustio dosta diskusije, mozda bas zbog svojih mirisljavih motiva.
svi govorimo da je ovakvo nasilje uobicajena, ali onda kad policija ne reaguje. ali policija, opremljna za borbu sa neprijateljm iz svemira, namerno je dozvolila da situacija eskalira. policija je pustila ljude da pljackaju, lome i pale i time pokazu mrznju koju imaju za ovaj grad i ovu zemlju, a na koju ih huskaju vlada i njeni mediji.
ista policija koja nas je tukla kad smo pokusavali da pravimo studentske setnje, onaplicija koja nam je odvaljivala bubrege za svaku grudvu bacenu na zgradu rts-a, sada je mirno pustila ovo.
koji mirisni motiv stoji iza toga?
strelac strelac 13:17 22.02.2008

Re: Ruzno.

Bicu balkanac: neko novo sranje, sestro. No, nisam ubedjen da je iz nase glave! I panduri imaju mentore iz inostranstva.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 13:18 22.02.2008

Ruzno, siguran sam da se moze videti

bilo gde u svetu


A najčešće u Teheranu
strelac strelac 13:19 22.02.2008

Re: Ruzno, siguran sam da se moze videti

ne opravdavam
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 13:22 22.02.2008

Re: Ruzno.

I panduri imaju mentore iz inostranstva.
ovo je svakako duhovito.
Bicu balkanac: neko novo sranje, sestro.
ovo je mozda duhovito, ali ja ne razumem.

strelac strelac 13:27 22.02.2008

Re: Ruzno.

ovo je mozda duhovito, ali ja ne razumem.


razumecemo mi u srbiji. uskoro!
Mishaa Mishaa 13:27 22.02.2008

Re: Ruzno.

Ali, siguran sam da se moze videti bilo gde u svetu za vreme vanrednih desavanja. Pokusavate da relativizujete stvari. Dobri ste u tome. Jedino, motiv - smrdi!


Pa to je isto kao da poroves na rodjendan Olivu, Badzu i Popaja a ti odes kod komsinice na kafu. Pa se posle sav iznenadis sto je izbila tuca.

Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 13:27 22.02.2008

Re: Ruzno.

No, nisam ubedjen da je iz nase glave! I panduri imaju mentore iz inostranstva.


To je isto tvrdila moja keva sinoć a ja se zaprepastio kako visoko obrazovana osoba može tako naivno da razmišlja. Verovatno inspirisano izjavom ministra mr Ilića da je "među tim što su lupali prozore ambasada bilo neSrba(?!)" Umesto da je uvređena što se takvom liku daje status njenog akademskog kolege. Zna se ko drži ministarstva sile i zna se da bez amina tih ministarstava ne može neko da razbija i pali ambasade i radnje po centru grada.
strelac strelac 13:28 22.02.2008

Re: Ruzno.

27.3.1941.

Posledica 1.700.000 zrtava
miki86 miki86 13:37 22.02.2008

Re: Ruzno.

E, Strelac, oslobodi nas pritiska...
strelac strelac 13:38 22.02.2008

Re: Ruzno.

E, Strelac, oslobodi nas pritiska...


Izvini, ja mislio da je ovde dozvoljeno razmenjivati misljenja.
miki86 miki86 13:55 22.02.2008

Re: Ruzno.

Naravno da jeste. To je trebalo da shvatis kao molbu nas koje je sramota zbog toga sto je Srbija ponovo udarna svetska vest, naravno u najnegativnijem mogucem kontekstu, da nas malo postedis opravdavanja i relativizovanja svega sto se desava...
DETENCE70 DETENCE70 06:10 23.02.2008

Re: Ruzno, siguran sam da se moze videti

procesjajte internet pa cete naci da vodimo poreklo iz severnog Irana.
dakle Teheran....
Džudi S Džudi S 13:18 22.02.2008

Za Trinidada T

Ponavljam, osuđujem ove nerede i nasilje na ulicama Beograda.

Što se tiče ovih devojaka koje kradu, mislim da ih niko nije zloupotrebio. Iskoristile su miting i veliki broj ljudi na ulici, i krenule su da i one otimaju, kradu.

Psihologija se bavi pitanjem " psihologija mase ". Devojke ne pripadaju masi, jer da pripadaju mirno bi slušale govore na mitingu , i potom Moleban za spas srpskog naroda na Kosovu.

Isto važi i za one koji su počinili još teže krivično delo - paljenje ambasada, razbijanje Mekdonalda i stranih banaka.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 13:22 22.02.2008

Re: Za Trinidada T

Što se tiče ovih devojaka koje kradu, mislim da ih niko nije zloupotrebio.


Zloupotrebio ih je onaj koji je pustio da kradu. Ne znam kojom idejom je vođena ta genijalna zamisao- pustiti ljude da razbijaju i pljačkaju- da Svet vidi koliko smo popizdeli i da se zamisli nad svojom pogrešnom odlukom? A poruka koja je poslata: gori američka ambasada, razbijene ambasade zemalja EU, zviždi se EU i Americi a skandira Putinu i Rusiji. I onda se pitamo što nas se Evropa plaši...
Mishaa Mishaa 13:52 22.02.2008

Re: Za Trinidada T

Psihologija se bavi pitanjem " psihologija mase ". Devojke ne pripadaju masi, jer da pripadaju mirno bi slušale govore na mitingu , i potom Moleban za spas srpskog naroda na Kosovu.


One bas jesu deo mase i bas se ponasaju u skladu sa ocekivanim. Nije stvar u tome. Pitanje je ko je dozvolio da se steknu uslovi za to sto se desilo. Policija jako dobro zna na koji se nacin masa ponasa i kada je situacija ovakva kao juce i kada se ista ta masa razbija silom.
man ray loves me man ray loves me 15:11 22.02.2008

Re: Za Trinidada T

Ne znam kojom idejom je vođena ta genijalna zamisao

Da se unese nered, izgube iz vida prava pitanja i Kostunica nastavi da parazitira. A sada nagradno pitanje - ko je smislio?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 15:16 22.02.2008

dzudi

naravno da su i one devojke zloupotrebljene. jer su im pojali ko su neprijatelji srbije i jos sta su sve zasluzili, jer su ih sistemtski huskali da samo srpsko valja i racuna se, jer su ih gurnuli da budu lopovi, jer ih uce da mrze.
man ray loves me man ray loves me 15:36 22.02.2008

Re: dzudi

Vesna Knežević Ćosić
naravno da su i one devojke zloupotrebljene. jer su im pojali ko su neprijatelji srbije i jos sta su sve zasluzili, jer su ih sistemtski huskali da samo srpsko valja i racuna se, jer su ih gurnuli da budu lopovi, jer ih uce da mrze.

uce nas sve, a samo neke uspeju da nauce. naravno, u pravu ste, u drugacijoj atmosferi bi i njihov sistem vrednosti bio drugaciji, ili bi se bar plasili sankcija za lopovluk.
milandess milandess 01:32 23.02.2008

Re: Za Trinidada T

Psihologija se bavi pitanjem " psihologija mase ". Devojke ne pripadaju masi, jer da pripadaju mirno bi slušale govore na mitingu , i potom Moleban za spas srpskog naroda na Kosovu.

Crvenban za Moleban...
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 13:31 22.02.2008

...

samo da kažem da je sinoć uhapšeno preko sto ljudi (beograd)
a opet, kada su neki, takodje isprovocirani zapalili srpsku zastavu, uhapšeno je 42 osobe.
cecas cecas 13:33 22.02.2008

Re: ...

snezana mihajlovic
samo da kažem da je sinoć uhapšeno preko sto ljudi (beograd)
a opet, kada su neki, takodje isprovocirani zapalili srpsku zastavu, uhapšeno je 42 osobe.


Posto su za ovo odgovorni i neki na celu drzave VK i ministri koji opravdavaju , podstrekavaju itd treba i njih uhapsiti za pokusaj drzavnog udara !
strelac strelac 13:35 22.02.2008

Re: ...

Posto su za ovo odgovorni i neki na celu drzave VK i ministri koji opravdavaju , podstrekavaju itd treba i njih uhapsiti za pokusaj drzavnog udara !


Drzavni udar je proces nasilne smene vlasti. Nije poznat primer u novijoj istoriji, da vlastodrsci izvode drzavni udar protiv sebe.
Mishaa Mishaa 13:38 22.02.2008

Re: ...

samo da kažem da je sinoć uhapšeno preko sto ljudi (beograd)
a opet, kada su neki, takodje isprovocirani zapalili srpsku zastavu, uhapšeno je 42 osobe.


E ovo je stvarno super poredjenje i najbolji kometar koji sam danas procitao.

Hrvati su nam bas odrzali lekciju lepog ponasanja.
cecas cecas 13:40 22.02.2008

Re: ...

strelac
Posto su za ovo odgovorni i neki na celu drzave VK i ministri koji opravdavaju , podstrekavaju itd treba i njih uhapsiti za pokusaj drzavnog udara !


Drzavni udar je proces nasilne smene vlasti. Nije poznat primer u novijoj istoriji, da vlastodrsci izvode drzavni udar protiv sebe.

A kako ti se cini ako hoces da preuzmes potpuno vlast i zavedes diktaturu ? Kako se to zove ? Ajd kada si toliko pametan obrazuj i nas koji nismo dorasli tome pa ovako iz neznanja kvalifikujemo !

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana