Gradjanske inicijative| Hronika| Ljubav| Roditeljstvo| Život

Epilog i smirenje

freehand RSS / 03.12.2013. u 11:32

Trajni i neprestani apeli i vapaji Sanje Ilić, saboraca iz kurira i drugih angažovanih medija i istomišljenika urodili plodom!

Sprečena bezdušna pljačka!

"Tijanin novac u humanitarne svrhe"

Beograd -- Porodica Tijane Ognjanović, koja je preminula ne dočekavši transplataciju srca, saopštila da će novac prikupljen za njeno lečenje biti dat u humanitarne svrhe.

1310841074529da3f430680120713980_640x560.jpg

Otac preminule Tijane, Nebojša Ognjanović, rekao je novinarima da je pred Prvim osnovnim sudom formalno-pravno završena procedura koja će omogućiti da se Ognjanovići novca odreknu u humanitarne svrhe.

"Nikada nismo nameravali da novac zadržimo za sebe. Nigde nismo pobegli, vidite da smo i dalje tu", kazao je Ognjanović i napomenuo da će sa Ministarstvom zdravlja biti obavljena serija razgovora nakon koje bi trebalo da se utvrdi na koji način će novac sa računa biti potrošen.

Na današnjoj ostavinskoj raspravi, Ognjanovići su se formalno-pravno prihvatili nasledstva kojeg će se nakon dobijanja zvaničnog rešenja odreći.

"To je bilo neminovno, jer smo u ovoj situaciji zakonski jedino mi u mogućnosti da obavimo prenamenu tog novca i odreknemo se u humanitarne svrhe", kazao je Ognjanović.

On je rekao da će ukupna cifra sa sredstava biti naknadno saopštena, a ranije se govorilo da je reč o svoti od oko 2,5 miliona evra.

Tijana Ognjanović (8) preminula je 15. jula u bolnici u Hjustonu ne dočekavši transplataciju srca za koju su sredstva prikupljana u humanitarnoj akciji u Srbiji.

Pojedini mediji ranije su objavili da je novac sa računa koji se vodio na ime preminule devojčice u Komercijalnoj banci podignut, što je demantovalo Ministarstvo unutrašnjih poslova.

 Roditelji nisu želeli da komentarišu takva pisanja i naveli su da će sve biti gotovo na sudu."

 

Šta reći sem da je ovo samo još jedan dokaz koliko pravi čovek na pravom mestu i angažovani građani koji su spremni da bez provere i kočnice dignu svoj glas za pravu stvar mogu da učine za društvo. I stručnjaci: advokati, doktori, novinari, umetnici.

I koliko medij koji se ne boji da kaže istinu čak i kada je to neprijatno ili opasno - znači za slobodu javne reči i kvalitet društvenog života.

Ostaje da se prebroje žrtve i sabere šteta. 



Komentari (216)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:12 03.12.2013

Re: rekoh već

i znam da je nemoralno


dobro je, ipak

za ovo smo sigurni:

Blog od 13.11.2013.

Ti fri ili ne umeš da napišeš ono što misliš, ili misliš ono što ne smeš da napišeš

Ja, da sam kojim slučajem na tvom mestu, da pišem blog o Kuriru i načinu na koji je on posao o ovom slučaju, ja bih se u tom blogu, verovatno na samom početku, decidno ogradio i naglasio da je tema bloga način pisanja Kurira, a ne da li je nešto o čemu pojma nemaš istina ili nije.

Ti se veoma lako upustaš u rasprave da li je tačno ili nije tačno da su Ognajnovići imali ovakvu ili onakvu nameru, da li su ispravno postupili ili nisu, a kad te argumenti pritisnu ti onda bežiš u to da ti kao o tome ni ne pišeš.

A, sad nemoj da s ljutiš, ovaj tvoj manir, ša te libo, naguraj u prkno i sl, je prilično kurirski.
freehand freehand 23:18 03.12.2013

Re: rekoh već

Ti fri ili ne umeš da napišeš ono što misliš, ili misliš ono što ne smeš da napišeš

Ama ne, tebra. Nego ti čitaš samo ono što ti rešiš da negde piše.
Ja, da sam kojim slučajem na tvom mestu, da pišem blog o Kuriru i načinu na koji je on posao o ovom slučaju, ja bih se u tom blogu, verovatno na samom početku, decidno ogradio i naglasio da je tema bloga način pisanja Kurira, a ne da li je nešto o čemu pojma nemaš istina ili nije.

Ti se veoma lako upustaš u rasprave da li je tačno ili nije tačno da su Ognajnovići imali ovakvu ili onakvu nameru, da li su ispravno postupili ili nisu, a kad te argumenti pritisnu ti onda bežiš u to da ti kao o tome ni ne pišeš.

Da.

Da se vratim na taj blog da prebrojim koliko sam tebi i drugim desupare detektivima direktno a koliko tek indirektno puta rekao da NEĆU o Ognjanovićima i da Kurir JESTE tema?
I koliko si ti insistirao da mi objasniš šta je, u stvari (a ako nije trebalo bi da jeste!), tema na mom blogu?
sugar59 sugar59 23:24 03.12.2013

Re: rekoh već

JJ Beba
mas ti neki dokaz za ovo?

da su ih zvali karađorđevići da prebace pare u njihov fond to znam pouzdano, a u jednom trenutku je i sam gospodin Ognjanović to rekao.
Da ih je zvao Sergej T. (više puta i insistirao da se novac prebaci ili u fond karađorđevića, ili u neki drugi za neko dete) to svi znamo jer je sam o tome trtljao u Bulevaru, (pa posle kurir razvlačio) i time terao ljude da odlučuju kom detetu da daju pare a kome ne. I Sergej je rekao da je gdin Ognjenović rekao da ne želi da on bude taj koji će o tome da odlučuje...
dosta i ovo
i molim te da me ne prozivaš više oko porodice Ognjanović, mislim da ljude treba ostaviti na miru. dokazali su da su ništa nisu uradili zašta ih je sanja optužila i čerečila danima po novinama
takođe je dokazala da je kurir đubre od novina


Zaista ne vidim problem u tome što je Sergej imao uvid u jednom momentu da ima više od potrebnog novca, pa je onako ljudski reagovao, pitajući da se pomogne i nekom drugom detetu.

Pitam se samo, da su od starta rekli kao što je pisalo da u Hjuston moraju jer u Beču neće da operišu dete kojem su dali 2% šanse, da im treba za to 3 miliona dolara, šta bi ispalo od cele akcije.


b92fmember b92fmember 23:34 03.12.2013

Re: rekoh već

Rekoh da neću više na tu temu, jer me razbesni cela priča, ali moram:


libkonz, svaka ti se pozlatila...

A mi licemeri sada krivimo njih zbog toga što nismo skupili novac za lečenje druge dece. Krivi smo samo mi, jer smo mogli da odvojimo pare i za drugu decu.


i još uvek možemo i moramo, bojim se da taj novac koji će Ognjanovići uplatiti u negde, neće dugo trajati.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:37 03.12.2013

Re: rekoh već

Da se vratim na taj blog da prebrojim koliko sam tebi i drugim desupare detektivima direktno a koliko tek indirektno puta rekao da NEĆU o Ognjanovićima i da Kurir JESTE tema?
I koliko si ti insistirao da mi objasniš šta je, u stvari (a ako nije trebalo bi da jeste!), tema na mom blogu?


Nemoj se vraćati jer bih onda i ja morao da se vraćam i da brojim tvoje komentare koji pričaju o Ognajnovičima a ne o Kuriru.

To je skoro pa neminovno jer razgovor na blogovima često skrene i na teme koje nisu tako bliske kao ove dve, pisanje Kurira i ponašanje Ognajnovića.

Ti si to trebao da znaš, a ne verujem da nisi znao, i zato kažem da si trebao, ako si to hteo to striktno da razdvojiš, da to odmah naglasiš.

Ali, to je samo moje mišljenje, možda nisam u pravu, mada vidim da ima još komentatora koji slično vide.
freehand freehand 23:39 03.12.2013

Re: rekoh već

Nemoj se vraćatijer bih onda i ja morao da se vraćam i da brojim tvoje komentare koji pričaju o Ognajnovičima a ne o Kuriru.


Ni ja sebe ne smatram mnogo pametnim što sam dozvolio sebi da pokleknem u nekoliko komentara pred tvojim upornim bezobraznim navaljivanjem.
libkonz libkonz 23:49 03.12.2013

Re: rekoh već

Pitam se samo, da su od starta rekli kao što je pisalo da u Hjuston moraju jer u Beču neće da operišu dete kojem su dali 2% šanse, da im treba za to 3 miliona dolara, šta bi ispalo od cele akcije.

To se znalo. Znao sam za priču o Tijani, znao, kao i većina drugih koji su dali novac, da su šanse za spas minimalne i da bi bilo pametnije dati novac za neku drugu decu. I onda se pojavio Sergej Trifunović, rekao ono što znamo, a mene je uhvatio osećaj sramote i tek tada sam razmišljao kako je njenim roditeljima ona najvažnije biće na celom svetu i da zaslužuje šansu, ma kako minimalna ona bila. Onda sam uplatio veći iznos od planiranog, kako bih umirio svoju savest. Eto, iskreno.
bladerunner92 bladerunner92 01:22 04.12.2013

Re: rekoh već

Treće - jebo ja taj dobrovoljni prilog od koga oči ispadaju


Ja bih ovo stavila ko prvo, odatle bih krenula. Tacnije Kurir se naso slobodnim i pozvanim da krene sa tendecioznom i malicioznom kampanjom protiv Ognjanovica iz razloga sto je upravo Kurir pokrenuo kampanju za skupljanje pomoci Tijani (ako se ne varam?). SAd ne bih se prisecala nekih starih poslovica tipa --dzaba krava da mleko kad ga posle prosipa (ili tako nesto vec) ili nesto sad tu moralisala .Tendecioznom i malicioznom sam namerno podvukla jer ne znam da li se naslovi poput :
-- OGNJANOVIĆI PREVARILI CELU SRBIJU: Namenski račun za Tijanu nije ni postojao!
-- SRAMOTA: Ognjanovići, recite gde su milioni?
-- BRUKA: Tijanini roditelji počistili sve pare sa računa, uzeli dva miliona evra!
mogu opisati bilo kako drugacije osim tendeciozni i maliciozni sa ciljem da kreiraju javno mnjenje u odredjenom pravcu.Ako cak ni jedan od ovih naslova do sada nekim ljudima nije izgledao tako , danasnji, posle vrlo jasne izjave Ognjanovica da ce se odreci svog novca u humanitarne svrhe , a koji glasi Ognjanovići će dati novac, ali još nisu rekli kada! jasno pokazuje da su im namere jedino i iskljucivo maliciozne i da im razlog ovakvog progona Ognjanovica uopste nije bila navodna briga za bolesnu decu kako rece draga Sanja u svom nadahnutom pisamcetu, vec skandal i pompa .

A sad npr mogli bi da se malo pozabavimo i time koliko su relevantni,nebulozni ili nepismeni bili odredjeni clanci a mozda i svi nisam sve citala.
Dakle da krenemo sa relevantnoscu: draga Sanja u svom nadahnnutom pisamcetu izmedju ostalog kaze: "ja sam, kao i moji saradnici koji su pisali o ovom slučaju, pitanja uputila svim relevantnim i kompetentnim sagovornicima. Advokatima, lekarima, bankarima, ljudima koji su učestvovali u prikupljanju novca za Tijanu... " a onda kad citate neke od ovih clanaka bar na jednom mestu cete naci "izvor kurira" naravno bez imena i prezimena.

Primer ovaj clanak kaze--Taj novac, tačnije, oko dva miliona evra, Jelena i Nebojša Ognjanović podigli su pre nekoliko dana. Bili smo iznenađeni njihovim postupkom, ali nismo mogli da ih sprečimo da podignu novac s humanitarnog računa koji glasi na njihovo ime - priča izvor Kurira iz Komercijalne banke. Da se ne osvrcemo na to sto je u stilu rekla-kazala (komsinica sa pijace) a onda odmah ispod clanka ide ovaj podnaslov i text :

Računi klijenata su strogo čuvana tajna
U Komercijalnoj banci juče nisu mogli ni da potvrde ni da negiraju naša saznanja.
- Računi svih naših klijenata, pa i Ognjanovića, strogo su čuvana tajna i informacije o njima mogu se dati samo na zahtev suda - rekao nam je Goran Milićević, direktor marketinga u Komercijalnoj banci.


ili ovaj fantasticni primer nebuloznosti ovde: najpre kazu: Goran Milićević, izvršni direktor za marketing u Komercijalnoj banci, tvrdi da ta banka nikad ne krši propise i da to nije učinila ni u slučaju računa male Tijane Ognjanović.
- Namenski račun nije posebno uređen zakonom i kao takav ne postoji, već je reč o običnom tekućem računu koji može, a ne mora da ima neku namenu
a onda nastavljaju u celom tekstu (i nadalje u drugim) da koriste termin "namenski racun" da bi na kraju u podnaslovu napisali ovo :

Narodna banka Srbije
NE KONTROLIŠEMO RAČUNE FIZIČKIH LICA
Kako su nam nezvanično rekli u PR službi u Narodnoj banci Srbije, termin namenski račun ne postoji, već samo tekući računi. Iz NBS su nam zvanično objasnili da ta institucija ne kontroliše račune fizičkih lica, već samo vrši kontrolu platnog prometa u skladu sa članom 39. Zakona o platnom prometu.


Posto smo zavrsili sa relevantnoscu i nebuloznoscu da vidimo kako stojjimo sa pismenoscu ovde :
Promenili ploču
Podsetimo, dok se njihova preminula ćerka Tijana borila za život u SAD//

ja nekako mislim da preminuli ljudi ne mogu da se bore za zivot ali ispravite me ako gresim ??

a da ne preskocimo ni glupost (a bilo ih je gomila samo procitajte pazljivo ova tri clanka koja sam gore navela ko primer) dakle u clanku sa naslovom Ognjanovići će dati novac, ali još nisu rekli kada! kaze:
Na jutrošnjoj ostavinskoj raspravi Ognjanovići su formalno-pravno prihvatili nasledstvo kojeg će se, prema rečima Nebojše Ognjanovića, nakon dobijanja zvaničnog rešenja odreći.

Fantasicno jel da

nisam novinar ali ja mislim da sam ja u 6 razredu osnovne skole vodila vise racuna da mi se uvod razrada i zakljucak slazu nego draga Sanja &co .

U to ko se kako odredio u vezi ovog pitanja uopste necu da ulazim niti mi nesto znaci , niti nekog osudjujem.A ne zelim da pisem ni o Ognjanovicima jer sam ja odlucila da verujem da su uvek imali ispravnu nameru jer su jos prvog novembra (a zapravo jos ranije) rekli ovo i znali da ce ici na sud :
Nemoguće je prebacivati novac bilo kome, jer ni mi nemamo pravo na to. To nije naš novac, već namenski prikupljen novac isključivo za lečenje male Tijane u inostranstvu. Tako je naznačeno u svim ugovorima, a niko još uvek ne zna koliko će iznositi krajnji troškovi - rekli su oni tada, a juče ponovo Kuriru nisu želeli da odgovore gde je završio preostali novac.Otac pokojne Tijane je rekao da ne želi da komentariše navode iz štampe.
- Sve nejasnoće, ukoliko ih ima, rešiće nadležni sud - saopštio je Ognjanović.

Samo sam htela da prokomentarisem Kurir i dragu nadahnutu Sanju...
freehand freehand 01:56 04.12.2013

Re: rekoh već

bladerunner92
Treće - jebo ja taj dobrovoljni prilog od koga oči ispadaju


Ja bih ovo stavila ko prvo, odatle bih krenula. Tacnije Kurir se naso slobodnim i pozvanim da krene sa tendecioznom i malicioznom kampanjom protiv Ognjanovica iz razloga sto je upravo Kurir pokrenuo kampanju za skupljanje pomoci Tijani (ako se ne varam?). SAd ne bih se prisecala nekih starih poslovica tipa --dzaba krava da mleko kad ga posle prosipa (ili tako nesto vec) ili nesto sad tu moralisala .Tendecioznom i malicioznom sam namerno podvukla jer ne znam da li se naslovi poput :
-- OGNJANOVIĆI PREVARILI CELU SRBIJU: Namenski račun za Tijanu nije ni postojao!
-- SRAMOTA: Ognjanovići, recite gde su milioni?
-- BRUKA: Tijanini roditelji počistili sve pare sa računa, uzeli dva miliona evra!
mogu opisati bilo kako drugacije osim tendeciozni i maliciozni sa ciljem da kreiraju javno mnjenje u odredjenom pravcu.Ako cak ni jedan od ovih naslova do sada nekim ljudima nije izgledao tako , danasnji, posle vrlo jasne izjave Ognjanovica da ce se odreci svog novca u humanitarne svrhe , a koji glasi Ognjanovići će dati novac, ali još nisu rekli kada! jasno pokazuje da su im namere jedino i iskljucivo maliciozne i da im razlog ovakvog progona Ognjanovica uopste nije bila navodna briga za bolesnu decu kako rece draga Sanja u svom nadahnutom pisamcetu, vec skandal i pompa .

A sad npr mogli bi da se malo pozabavimo i time koliko su relevantni,nebulozni ili nepismeni bili odredjeni clanci a mozda i svi nisam sve citala.
Dakle da krenemo sa relevantnoscu: draga Sanja u svom nadahnnutom pisamcetu izmedju ostalog kaze: "ja sam, kao i moji saradnici koji su pisali o ovom slučaju, pitanja uputila svim relevantnim i kompetentnim sagovornicima. Advokatima, lekarima, bankarima, ljudima koji su učestvovali u prikupljanju novca za Tijanu... " a onda kad citate neke od ovih clanaka bar na jednom mestu cete naci "izvor kurira" naravno bez imena i prezimena.

Primer ovaj clanak kaze--Taj novac, tačnije, oko dva miliona evra, Jelena i Nebojša Ognjanović podigli su pre nekoliko dana. Bili smo iznenađeni njihovim postupkom, ali nismo mogli da ih sprečimo da podignu novac s humanitarnog računa koji glasi na njihovo ime - priča izvor Kurira iz Komercijalne banke. Da se ne osvrcemo na to sto je u stilu rekla-kazala (komsinica sa pijace) a onda odmah ispod clanka ide ovaj podnaslov i text :

Računi klijenata su strogo čuvana tajna
U Komercijalnoj banci juče nisu mogli ni da potvrde ni da negiraju naša saznanja.
- Računi svih naših klijenata, pa i Ognjanovića, strogo su čuvana tajna i informacije o njima mogu se dati samo na zahtev suda - rekao nam je Goran Milićević, direktor marketinga u Komercijalnoj banci.


ili ovaj fantasticni primer nebuloznosti ovde: najpre kazu: Goran Milićević, izvršni direktor za marketing u Komercijalnoj banci, tvrdi da ta banka nikad ne krši propise i da to nije učinila ni u slučaju računa male Tijane Ognjanović.
- Namenski račun nije posebno uređen zakonom i kao takav ne postoji, već je reč o običnom tekućem računu koji može, a ne mora da ima neku namenu
a onda nastavljaju u celom tekstu (i nadalje u drugim) da koriste termin "namenski racun" da bi na kraju u podnaslovu napisali ovo :

Narodna banka Srbije
NE KONTROLIŠEMO RAČUNE FIZIČKIH LICA
Kako su nam nezvanično rekli u PR službi u Narodnoj banci Srbije, termin namenski račun ne postoji, već samo tekući računi. Iz NBS su nam zvanično objasnili da ta institucija ne kontroliše račune fizičkih lica, već samo vrši kontrolu platnog prometa u skladu sa članom 39. Zakona o platnom prometu.


Posto smo zavrsili sa relevantnoscu i nebuloznoscu da vidimo kako stojjimo sa pismenoscu ovde :
Promenili ploču
Podsetimo, dok se njihova preminula ćerka Tijana borila za život u SAD//

ja nekako mislim da preminuli ljudi ne mogu da se bore za zivot ali ispravite me ako gresim ??

a da ne preskocimo ni glupost (a bilo ih je gomila samo procitajte pazljivo ova tri clanka koja sam gore navela ko primer) dakle u clanku sa naslovom Ognjanovići će dati novac, ali još nisu rekli kada! kaze:
Na jutrošnjoj ostavinskoj raspravi Ognjanovići su formalno-pravno prihvatili nasledstvo kojeg će se, prema rečima Nebojše Ognjanovića, nakon dobijanja zvaničnog rešenja odreći.

Fantasicno jel da

nisam novinar ali ja mislim da sam ja u 6 razredu osnovne skole vodila vise racuna da mi se uvod razrada i zakljucak slazu nego draga Sanja &co .

U to ko se kako odredio u vezi ovog pitanja uopste necu da ulazim niti mi nesto znaci , niti nekog osudjujem.A ne zelim da pisem ni o Ognjanovicima jer sam ja odlucila da verujem da su uvek imali ispravnu nameru jer su jos prvog novembra (a zapravo jos ranije) rekli ovo i znali da ce ici na sud :
Nemoguće je prebacivati novac bilo kome, jer ni mi nemamo pravo na to. To nije naš novac, već namenski prikupljen novac isključivo za lečenje male Tijane u inostranstvu. Tako je naznačeno u svim ugovorima, a niko još uvek ne zna koliko će iznositi krajnji troškovi - rekli su oni tada, a juče ponovo Kuriru nisu želeli da odgovore gde je završio preostali novac.Otac pokojne Tijane je rekao da ne želi da komentariše navode iz štampe.
- Sve nejasnoće, ukoliko ih ima, rešiće nadležni sud - saopštio je Ognjanović.

Samo sam htela da prokomentarisem Kurir i dragu nadahnutu Sanju...

Ne znam šta si konzumirala pre ovog komentara, al to da nastaviš redovno da trošiš!
blogovatelj blogovatelj 03:12 04.12.2013

Re: rekoh već

a pa da, tek. tolko je valjda dosta da se žali umrlo dete


Od celog mog komentara tebi je glavni argument rec tek. I od nje postajes zelena.
A ja lepo i ljudski postavio pitanje. Zasto nisu rekli dacemo pare kome je neophodno?
Tako prosto i jednostavno pitanje. Probaj sebi da das odgovor na njega.
Ne kazem da ti znas odgovor na njega. Ni ja ga ne znam, niti bilo ko. Ali probaj da pretpostavis.
Par miliona dolara na racunu, ili koliko vec, ali puno svakako, a kamata ide.
Znam da je surovo ovo sto pisem, znam da ces opet da zelenis, da ces da mi pominjes ucveljenu porodicu.
Ali ja o tome ne pricam. Ja pricam surovo bolno o ogromnoj kolicini novca koju neko drzi na svom racunu a pri tome:
1. Taj novac ne stize do druge dece, a toj deci je takodje neophodan
2. Taj neko se ponasa nevidjeno bahato, kao da je taj novac njegov/njen.
Imas li objasnjenje, ali bez zelenila?
kukusigameni kukusigameni 08:29 04.12.2013

Re: rekoh već

blogovatelj
A onda cemo svi pisati blogove da bolesna deca pate i kako vec bese onaj nastavak naslova...

Ne, ti nećeš.
mariopan mariopan 09:26 04.12.2013

Re: rekoh već

Sepulturero
....posle izvesnog vremena novinari su pitali oca šta je sa parama, a on je rekao da ako kaže pašće vlada.

Ja bih ipak verovala u scenario da jeste neko na visokom položaju hteo deo kolača, ili bar da preko tog računa opere neke pare, i taj scenario je moguć?
Rekao je i da nema nikakvih moralnih ni zakonskih obaveza da bilo koga obaveštava šta če sa parama.

Puko čovek, dosadilo mu preslišavanje čim izađe na ulicu?
Nije neverovatno da mu je sve dojadilo i istresao se na prvog ko ga je pitao?
Замислите да сте родитељ неком детету коме је баш сада потребно тих милион и нешто евра.

Zašto baš tih milion evra?
Zašto ne bi, kao što kaže Lib skupili pare i za to drugo dete doki se ne reši sudbina ovih para?
Zašto je narod navalio baš na te pare?
Kako bi to drugo dete lečili da nije skupljen višak ovih para, da ih jednostavno nema?

Šta bi bilo, recimo, da je dao pare za neko dete a nije za neko drugo, takođe jako bolesno, i onda bi ga razvukli preko medija, a možda bi ga tužili za bespravno raspolaganje namenskim računom? Nismo pravnici da znamo da li on to sme?
Mislim, šta god bilo kad bi bilo njega bi svakako razvlačili po novinama jer nisu odustajali od svoje priče, zagrizli pa melju, što šokantinije to više čitalaca.

Ja sam ipak za to da budemo ljudi i sačekamo da se sudski reši zaostavština i prenese novac na neki zakonit način.
Kao što je sada urađeno.
angie01 angie01 10:02 04.12.2013

Re: rekoh već

Ne znam šta si konzumirala pre ovog komentara,


evo i ja, mada
bladerunner92
ima uvek dobre komentare.
freehand freehand 10:07 04.12.2013

Re: rekoh već

2. Taj neko se ponasa nevidjeno bahato, kao da je taj novac njegov/njen.

A čiji je taj novac?
margos margos 10:34 04.12.2013

Re: rekoh već

freehand
2. Taj neko se ponasa nevidjeno bahato, kao da je taj novac njegov/njen.

A čiji je taj novac?

Da, ovo je pitanje svih pitanja - ako sam ga dala, nije više moj... ako si ga dao - nije više tvoj. Možda pravnici imaju drugačija tumačenja (u svakom pojedinačnom slučaju).
Znam znam i za ono 'namenski račun' ali čak i tu, da su kupili gaće, sredstva za higijenu, kartu za autobus, rolere - briga me baš.
Dato je Tijani - nje više nema, i što se mene tiče - mogli su ga zakopati s njom, zapaliti... Svakako, najviše volim kad se iskoristi, pa donese dobro nekom drugom - ali to zaista nije moja briga.


I da dodam: SMS na 2205 100 dinara Una Savić
freehand freehand 10:49 04.12.2013

Re: rekoh već

Da, ovo je pitanje svih pitanja - ako sam ga dala, nije više moj... ako si ga dao - nije više tvoj. Možda pravnici imaju drugačija tumačenja (u svakom pojedinačnom slučaju).
Znam znam i za ono 'namenski račun' ali čak i tu, da su kupili gaće, sredstva za higijenu, kartu za autobus, rolere - briga me baš.
Dato je Tijani - nje više nema, i što se mene tiče - mogli su ga zakopati s njom, zapaliti... Svakako, najviše volim kad se iskoristi, pa donese dobro nekom drugom - ali to zaista nije moja briga.

Tako je. Ali po ovome što znamo i oni smatraju da nije njihov, i prema njemu se tako odnose. Odgovorno. I časno.
margos margos 10:53 04.12.2013

Re: rekoh već

Ma, ne bila im u koži... ni jednog trena... :(
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:00 04.12.2013

Re: rekoh već

Zašto baš tih milion evra?


Zato što drugih nema.
Možemo se sad mi praviti blesavi i pričati kako ima i drugih para na svetu, kako ih samo treba skupiti, a dobro znamo da se to neće desiti.
I dok se mi budemo pravili blesavi neka deca će umirati.

Dok mi budemo žalili roditelje umiraće deca.

Pa vas pitam, vas koji govorite ma neka tih para ebale vas pare, pustite roditelje da tuguju, da li ste svesni da pustanjem roditelja da tuguju pustamo decu da umiru?

Ko je u prvom planu, roditelji ili deca?
margos margos 18:50 04.12.2013

Re: rekoh već

Možemo se sad mi praviti blesavi i pričati kako ima i drugih para na svetu, kako ih samo treba skupiti, a dobro znamo da se to neće desiti.

A zašto nema 'drugih para' i zašto su sve oči uprte baš u te pare?
Ja rekoh - nedaobog da moram da biram - ali posle zajebancije Fonda, ne bih čekala konsultacije s njima, već bi te novce davno 'potrošila' neka druga deca, pa nek' mi pljunu pod prozor. No, to me ne sprečava da stanem protiv lešinarenja, psovanja i proklinjanja Ognjanovića.

Ni za dilemu 'roditelji ili deca' nemam jedan odgovor, zavisi od konkretne situacije. I opet kažem nedaobog da moram da biram - mojih 100, 200...1.000, 2.000 dinara nisu odlučujući.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:48 04.12.2013

Re: rekoh već

A zašto nema 'drugih para' i zašto su sve oči uprte baš u te pare?


Zato što je to jednostavno tako, ljudi tako funkcionišu iz ko zna kog razloga.

Nekada je ljudska humanost tako izražena da se za nekoliko dana skupe milioni evra, a nekada ne može da se skupi ni deset puta manji iznos među tim istim ljudima
Razloge možda mogu da objasne neki stručnajci, ali ne treba biti stričnjak da bi se znalo da se ovakva akcija i ovakav odziv kakav je bio za Tijanu skoro neće ponoviti.
Evo, isti čovek koji je bio ključan za tu akciju pokušava drugu, pojavljuje se po televizijama, poziva, objašnajva, ali ne ide onako kako je išlo.

Ne znam da li je razlog tome ponašanje Ognajnovića, pisanje Kurira i ostalih, verovatno da sve ima nekog uticaja, ali ne verujem da bi se onakva akcija ponovila i da je bilo sve u redu.

To svako zna pa mi po malo licemerno zvuči priča o drugim parama jer se zna da drugih para nema, makar ne dovoljno.
I zašto se onda ne bi razmišljalo o tim parama?

A pitanje kome sad dati te pare jeste teško ali ne i nerešivo.
Ovo sa ministarstvom, zavodom, i tim institucijama je najgore moguće rešenje i, hajd da još malo besa na sebe navučen, otvara još sumnji.

Tu je najlakše zavarati trag. Ubace se te pare na gomilu drugih na računima ministarstva ili zavoda, bez jasnog dokaza o tome koliko je para prebačeno, koliko je od tih para za šta potročeno, sve se slegne i priči je kraj.
Ne tvrdim da je to ideja ali kažem da jeste moguće.

Kada bi te pare bile na nekom posebnom računu, u nekom fondu, Sergejevom, što da ne, ili nekom koga bi oni osnovali, sve bi moglo da bude transparentnije.

Sad se čakaju neki sastanci, ne znam odakle potreba za sastancima sa tim institucijama, ako je samo tehnika prosleđivanja para u pitanju.
freehand freehand 20:09 04.12.2013

Re: rekoh već

neka deca će umirati.

umiraće deca.

pustamo decu da umiru?

Ko je u prvom planu, roditelji ili deca?

Kako li je tek tebi sa tobom?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:57 04.12.2013

Re: rekoh već

Kako li je tek tebi sa tobom?

Kvarim ti blog pominjanjem toga, radije bi da prosipamo humanist želeći Ognajnoviče?

A da izvini, ne znam šta mi bi.

Blog je inače o raspevanim pticama u šumici kroz koju žubori bistri potočić i nikakve veze sa umiranjem dece nema.

Da da, o ovome ti pričam

Una Savić ima još dva meseca za borbu

Do čega dva meseca?

Do smrti ako se ne skupe pare.

O tome dok se neko nadgornajva da li je sve baš tako ili nije baš sve tako, oni koji jesu mogli da obezbede da neka deca budu lečena nisu to uradili nego su pare držali na svojim računima.





freehand freehand 22:17 04.12.2013

Re: rekoh već

O tome dok se neko nadgornajva da li je sve baš tako ili nije baš sve tako, oni koji jesu mogli da obezbede da neka deca budu lečena nisu to uradili nego su pare držali na svojim računima.

Koliko danas ima dece koja bi morala pod hitno da budu lečena i koliko ti para držiš na svom računu?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:22 04.12.2013

Re: rekoh već

Koliko danas ima dece koja bi morala pod hitno da budu lečena i koliko ti para držiš na svom računu?


Ja vrlo malo i to onih koje sam zaradio.
A Ognjanovići mnogo onih koje nisu zaradili.
freehand freehand 22:24 04.12.2013

Re: rekoh već

hoochie coochie man
Koliko danas ima dece koja bi morala pod hitno da budu lečena i koliko ti para držiš na svom računu?


Ja vrlo malo i to onih koje sam zaradio.
A Ognjanovići mnogo onih koje nisu zaradili.

Pa dobro, pusti Ognjanoviće. Mada su i to njihove. Nego, koliko si dece, i koje, i po kom kriterijumu, ti danas spasao?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:26 04.12.2013

Re: rekoh već

Nego, koliko si dece, i koje, i po kom kriterijumu, ti danas spasao?


To možeš da me pitaš onda kad budeš znao da na mom računu stoje neke pare koje su namenjene za lečenje dece.
Kao npr one koje sad stoje na računima Ognajnovića.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:27 04.12.2013

Re: rekoh već

hoochie coochie man


Ama HCM, stvarno koji ti je bre !?

Jesi čuo da je drug Mašić rekao da su Ognjanovići u pravu?
Čuo si.
Šta tu više ima da se diskutuje ...
freehand freehand 22:28 04.12.2013

Re: rekoh već

hoochie coochie man
Nego, koliko si dece, i koje, i po kom kriterijumu, ti danas spasao?


To možeš da me pitaš onda kad budeš znao da na mom računu stoje neke pare koje su namenjene za lečenje dece.
Kao npr one koje sad stoje na računima Ognajnovića.

Opet Ognjanovići. Pusti Ognjanoviće. Pričamo o božanstvima i polubožanstvima, po pitanju etike i potšenja. Dakle - koliko si ti danas dece spasao?

Edit: da, veoma mi je bitno da znam po kom si ih redosledu i kojim kriterijumom birao? Težina bolesti (kriterijum?), preostali broj dana (kriterijum) ili samo prisustvo u medijima?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:28 04.12.2013

Re: rekoh već

Jesi čuo da je drug Mašić rekao da su Ognjanovići u pravu?


I Biljana Srbljanović, pride
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:32 04.12.2013

Re: rekoh već

Opet Ognjanovići. Pusti Ognjanoviće.


Kako da ih pustim kad su smotali kintu pa sve nešto cinculiraju
A deca trebad a se leče inače će umreti.

I mogu ja s tobom ovako fri do prekosutra, samo mi nije zanimnjivo


Nego da te pitam ozbiljno, ti reče da si nekad bio neki novinar.
Da nisi radio u Kururu pošto ti je stil baš tipično tabliodni, ad hominem?
Mora da jesi pa si sad ljubomoran na Sanju.
freehand freehand 22:36 04.12.2013

Re: rekoh već

Nego da te pitam ozbiljno, ti reče da si nekad bio neki novinar.
Da nisi radio u Kururu pošto ti je stil baš tipično tabliodni, ad hominem?
Mora da jesi pa si sad ljubomoran na Sanju.

Da. Ja sam u stvari Sanja.
Nego, koliko si dece danas ti spasao od smrti u mukama, i po kom si kriterijumu birao koju ćeš odmah a koju kasnije?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:40 04.12.2013

Re: rekoh već

Da. Ja sam u stvari Sanja.


Ne verujem, ona tamo još uvek radi.
Nego, koliko si dece danas ti spasao od smrti u mukama, i po kom si kriterijumu birao koju ćeš odmah a koju kasnije?


Ajd prvo kaži ti pa ću posle ja, tvoj je blog jbg, red je da se ti prvi domaćinski isprsiš :)

Daj cifru pa da licitiramo
freehand freehand 22:43 04.12.2013

Re: rekoh već

Ajd prvolaži ti pa ću posle ja, tvoj je blog jbg, red je da se ti prvi domaćinski isprsiš :)

Daj cifru pa da licitiramo

Ja ne smem, ja sam sitna duša, džimrija, grebator, muljator i krijem se iza baraba Ognjanovića sa kojima ću posle da se talim.
Zato i pitam tebe.
Po kom kriterijumu biraš decu za hitno spašavanje?
st.jepan st.jepan 22:49 04.12.2013

Re: rekoh već

Nego, koliko si dece danas ti spasao od smrti u mukama, i po kom si kriterijumu birao koju ćeš odmah a koju kasnije?

Dobro Free, čemu ovo?
Mislim gde je dno?
Oćeš da saraniš ovaj (b92) blog, kojem ionako već dugo nije dobro?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:50 04.12.2013

Re: rekoh već


Ja ne smem, ja sam sitna duša, džimrija, grebator, muljator i krijem se iza baraba Ognjanovića sa kojima ću posle da se talim.


Ne bih rekao, pre če biti da samo ne možeš da razumeš šta je dopustivo a šta ne da se pita i radi, ne osećaš tu granicu, zato sam pomislio da si blizak raznim Kuririma,
Ali stvarno, taj tvoj manir je veoma sličan Kurirovom.


po kom kriterijumu biraš decu za hitno spašavanje?

Sada si malo ublažio, pohvalno.
Samo ne znam što ne mogu da se otmem utisku da to često pominjieš i to od momenta kad sam ti to ja rekao na, čini mi se, baš tvom prošlom blogu?
(oš ti ili ja da tražimo)

Ali ok, bolje i to da vreglaš, makar ima smisla, nego one kurirske forice.
freehand freehand 22:56 04.12.2013

Re: rekoh već

st.jepan
Nego, koliko si dece danas ti spasao od smrti u mukama, i po kom si kriterijumu birao koju ćeš odmah a koju kasnije?

Dobro Free, čemu ovo?
Mislim gde je dno?
Oćeš da saraniš ovaj (b92) blog, kojem već dugo nije dobro?

Ti mene pitaš gde je dno, kroz trsku od pet metara ?
Zar nije upravo to traženo od ovih nesrećnih ljudi, uporno i uporno?
Znaš li ti kriterijume, sem hitnosti utvrđene na osnovu medijske zastupljenosti?
Eto, pokušavao sam da se odbranim od teme i popustio. Sad ne valja ni kad sam na temi?
I kako to da tako gnevan nisi skočio na ono što sam citirao, kad ovaj sjajni i skromni a velečasni čovek u jednom komentaru četiri puta pomene jadnu decu, nego sad kad ja to namerno guram u drugu krajnost?
Pao sneg?
freehand freehand 23:02 04.12.2013

Re: rekoh već

Ne bih rekao, pre če biti da samo ne možeš da razumeš šta je dopustivo a šta ne da se pita i radi, ne osećaš tu granicu, zato sam pomislio da si blizak raznim Kuririma,

Dabre, ti osećaš granicu, i daleko si od Kurira. Samo isto mislite. I isto se pitate. i imate iste žrtve. I isto ste uporni.

Sada si malo ublažio, pohvalno.
Samo ne znam što ne mogu da se otmem utisku da to često pominjieš i to od momenta kad sam ti to ja rekao na, čini mi se, baš tvom prošlom blogu?
(oš ti ili ja da tražimo)

Ali ok, bolje i to da vreglaš, makar ima smisla, nego one kurirske forice.

neću da verglam ako mi odgovoriš: po kom kriterijumu biraš decu za spašavanje?
Al pazi, očekujem precizno. Ti si previše ozbiljan i dobrohotan čovek za nešto idimidođiumi, moždabidne i takoto.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:05 04.12.2013

Re: rekoh već

Zar nije upravo to traženo od ovih nesrećnih ljudi, uporno i uporno?


Jače bi zveknulo da si napisao jadni i napaćeni.

fri, zar stvarno ne razumeš razliku između para na mom računu i para na njihovim računima?
Sve sam uvereniji da zaista ne razumeš.
jednom komentaru četiri piuta pomene jadnu decu


Pa cela priča se danima, mesecima, oko toga vodi, oko bolesne dece kojima je pomoć neophodna.

Svako napisano slovo o tim parama je podrazumevalo bolesnu decu, niko nije tražio da se pare vrate onima koji su ih dali nego da se daju za lečenje bolesne dece,
A ti se čudiš otkud da se ona uopšte pominju.

Kurir, ipak.
na žalost
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:08 04.12.2013

Re: rekoh već

neću da verglam ako mi odgovoriš: po kom kriterijumu biraš decu za spašavanje?


:)
Znaš gde si se zeznuo?
Na tvom prošlom blogu.
Tamo sam rekao koji kriterijum je najbolji, onaj stručni, a ti si se iznendadio i pitao, koja struka, zar i za to postoji struka.
I lepo sam ti odgovorio.
E sad idi pa traži sam
freehand freehand 23:14 04.12.2013

Re: rekoh već

fri, zar stvarno ne razumeš razliku između para na mom računu i para na njihovim računima?

O da. To razumem.
Tamo sam rekao koji kriterijum je najbolji, onaj stručni, a ti si se iznendadio i pitao, koja struka, zar i za to postoji struka.

Pa RZFO je struka. Na njih si mislio? Ili na Srpsko lekarsko društvo? Ili na Lekarsku komoru odnosnoi neki njen organ ili telo?
I šta misliš, koliko vremena treba struci da odgovori na takvo jedno pitanje?
Koliko će jadne dece poumirati dok oni sastave kriterijume, naprave liste, odaberu?
I čemu sve to kad ti i Kurir znate bolje?

st.jepan st.jepan 23:17 04.12.2013

Re: rekoh već

Znaš li ti kriterijume

Naravno, ne, ali dozvoli mi jednu generalnu opservaciju povodom ovog i onog prethodnog bloga o Slučaju.
Čovek sa strane bi, čitjući komentare (btw, čita li ih iko osim blogera), mogao zaključiti da se ovde gomila uzoritih i nadljudski empatičnih pojedinaca, nemilice pići sa gomilom nepojamnih zlikovaca.
A u stvarnosti, dobro znaš da tome nije tako.
Ma ni prineti!
Složićeš se da dramaturgija i karakterizacija likova preuzeta iz četničko-partizanskih blogova, ovoj temi nikako ne priliči.


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:19 04.12.2013

Re: rekoh već

po kom kriterijumu biraš decu za spašavanje?


mogu ja?

ako ima više ugrožene dece, a para samo za jedno, a ne postoji niko ko bi mogao stručno da proceni kome je baš najhitnije, a rok je kritično kratak - ti onda odabereš jedno.
kako god izabereš, pa makar to bilo i izvlačenjem šibice, i bar jedno spaseš ili bar pokušaš da spaseš.

jednostavno, zar ne?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:21 04.12.2013

Re: rekoh već

O da. To razumem.


Ne verujem, ali stvarno ne verujem.


I šta misliš, koliko vremena trab struci da odgovori na takvo jedno pitanje?


Ne previše, opet ti ne ide zaključivanje.
Sva ta deca imaju dijagnoze, svačije zsdravstveno stanje je poznato, i ne treba previše vremena da se napravi ta rang lista.

Kad je dobe volje sve se brzo završava, kad nema dobre volje onda se "zakazuje par sastanaka"
freehand freehand 23:23 04.12.2013

Re: rekoh već

ti onda odabereš jedno.
kako god izabereš, pa makar to bilo i izvlačenjem šibice, i bar jedno spaseš ili bar pokušaš da spaseš.

jednostavno, zar ne?



freehand freehand 23:24 04.12.2013

Re: rekoh već

Ne verujem, ali stvarno ne verujem.

Pazi - razumem. Sigurno.

Edit:

fri, zar stvarno ne razumeš razliku između para na mom računu i para na njihovim računima?

Šta je tu teško za razumeti?
Stvarno misliš da sam tupson?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:24 04.12.2013

Re: rekoh već

freehand



hoochie coochie man hoochie coochie man 23:24 04.12.2013

Re: rekoh već

freehand
Ne verujem, ali stvarno ne verujem.

Pazi - razumem. Sigurno.


ajd dobro
freehand freehand 23:26 04.12.2013

Re: rekoh već

vrabac_u_steni
freehand




Dobro, Vrabac. A ono drugo, sa kraćom slamčicom?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:30 04.12.2013

Re: rekoh već

izvini fri đto se opet vraćam na ispričanu priču
Vidi šta je ova bezobrazna JJBeba odgovorila sugaru kad ju je pitao isto što i ti mene
pazi
e pa nisi ti taj koji će mene da propituje o bilo ćemu. za razliku, je ne sernjam okolo šta radim da svi čuju


Bezonrazna stvarno, a čovek je uljudno pitao.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:34 04.12.2013

Re: rekoh već

freehand
vrabac_u_steni
freehand




Dobro, Vrabac. A ono drugo, sa kraćom slamčicom?


koliko god odvratno da zvuči, nije imalo sreće.
recimo da si imao mogućnost da spasiš samo jedno od troje. možeš pokušati makar sa tim jednim (kako god da izabereš) ili da batališ svo troje i patiš zbog nepravednog ustrojstva kosmosa.
kao što rekoh, za mene je taj izbor jednostavan.
(mislim izbor između ta dva modela ponašanja a ne izbor konkretnog deteta, to nije jednostavno)
freehand freehand 23:35 04.12.2013

Re: rekoh već

Bezonrazna stvarno, a čovek je uljudno pitao.

Žena.
Al oko toga se obrati Bebi.
Insistiraš na temi za koju ti misliš da je tema. Jedina tema. Ok. Rekoh i St.Jepanu - popustio sam i evo me u tvom kolu.
Sad tebi vraćam tvoj stav. Uporan si kao crni prišt terajući drugog da se igra Boga. E kad ja tebe pokušam da stavim u situaciju u koju ti nateruješ druge - nešto se gicaš, foliraš, mrljaviš, vataš se bezveznih opravdanja.
Što, pobogu?
Evo Vrabac ima slamke. A ti?

freehand freehand 23:37 04.12.2013

Re: rekoh već

(mislim izbor između ta dva modela ponašanja a ne izbor konkretnog deteta, to nije jednostavno)

Ahm, da. To ti kažem.
Promisli ti to još malo.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:40 04.12.2013

Re: rekoh već

freehand

Promisli ti to još malo.


nema potrebe da promišljam.
imao priliku da promišljam u konkretnim slučajevima. doduše nisu bila baš deca u pitanju, ali princip je isti.
margos margos 23:40 04.12.2013

Re: rekoh već

Ajd sad, po pedeset kinti za svaki komentar na račun za Unu, pa idemo dalje... Jel ok?
freehand freehand 23:45 04.12.2013

Re: rekoh već

vrabac_u_steni
freehand

Promisli ti to još malo.


nema potrebe da promišljam.
imao priliku da promišljam u konkretnim slučajevima. doduše nisu bila baš deca u pitanju, ali princip je isti.

Aha.
Vrabac: da je u pitanbju saobraćajka - hvataš bliže, ili ono za koje ti se čini da je teže povređeno, ono koje ne diše, ono koje više krvari... I ne možeš da pogrešiš.
Sa tuđim parama, Vrabac, i tuđom decom - ne možeš da ne pogrešiš. Ovo što su oni uradili najmanja je moguća greška.
freehand freehand 23:47 04.12.2013

Re: rekoh već

margos
Ajd sad, po pedeset kinti za svaki komentar na račun za Unu, pa idemo dalje... Jel ok?

Od čijih para?

Šalim se.
Kumo, ista si moja žena.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:54 04.12.2013

Re: rekoh već

Ovo što su oni uradili najmanja je moguća greška.


bojim se da se nećemo složiti, no dobro.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:05 05.12.2013

Re: rekoh već

Al oko toga se obrati Bebi.

Nema potrebe, zna Beba da se po tom pitanju slažemo
Po drugima nekad ne ali i to rešimo bez ovakvih niskosti kao što je ova tvoja.

Evo Vrabac ima slamke. A ti?


Pazi postoje idelana, dobra, manje dobra i najgora rešenja.
Idealno bi bilo da ima para za sve, ali ih enma.
Njagora je da Ognjanovići pokupe pare i ne daju nikom ništa.
Između toga je mnogo drugih mogućnosti, a ova koju su Ognjanovići izabrali je pri samom dnu na skali kvalitetnih rešenja.

Ja nikako ne bih voleo da budem u ulozi da takve stvari moram da presecam, ali da jesam presekao bi ih pre nego što prođe četiri pet meseci, sigurno. Bolje napraviti možda ne najsrećniji izbor nego ne napraviti nikakav.

Držati u svojim rukama nešto što nekome može spasiti život, što je tome i namenjeno, što si ti to od drugog za to i dobio, a ne koridstiti ga, i to nekorišćenje opravdavati neodlučnošću čiji život spasiti, je mnogo mnogo gore od neizbora idealnog rešenja.
Ne kažem da je Ognjanovičima to bio razlog odugovlačenja, ali i to kao eventualni razlog otpada.
Koji je pravi ne zna se.

Kako god da su odlučili, koji god kriterijum da su izabral, siguran sam, niko im ne bi zamerao.

Da li bih ja kriterijum slamki?
Pa možda i bih, ne znam.
margos margos 00:11 05.12.2013

Re: rekoh već

HCM, Preporučih ti ovaj komentar - sve vreme se nerviram što si zadrt, a ovo mi je leglo.

freehand freehand 00:15 05.12.2013

Re: rekoh već

margos
HCM, Preporučih ti ovaj komentar - sve vreme se nerviram što si zadrt, a ovo mi je leglo.


E dobro, to je ponovio tek četrdeseti put. Uskoro će i mene da hipnotiše.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:23 05.12.2013

Re: rekoh već


Ma nisam bre zadrt, nego me fri nervira
ajd sad da prvimo filozofiju od toga kome dati pare, a dok mi ne izmozgamo neka para neka stoje, a nekome su one jedina nada i čeka ih brojeći dane kojih mu nije mnogo ostalo.

Daj prelomi pa kud prelomiš, samo nemoj cinculirati.

Mislim da je tu iskrena želja i čista savest najbitnija.
Ako se izbor napravi sa iskrenom željom da se pomgne, bez nekih zadnjih namera i skrivenih kalkulacija, ni jedan izbor ne može biti pogrešan.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:27 05.12.2013

Re: rekoh već

freehand
margos
HCM, Preporučih ti ovaj komentar - sve vreme se nerviram što si zadrt, a ovo mi je leglo.


E dobro, to je ponovio tek četrdeseti put. Uskoro će i mene da hipnotiše.


Jesi li to ti ljubomoran?
st.jepan st.jepan 00:33 05.12.2013

Re: rekoh već

Ako se izbor napravi sa iskrenom željom da se pomgne, bez nekih zadnjih namera i skrivenih kalkulacija, ni jedan izbor ne može biti pogrešan.

Ne može!
A ako se neko (u duhu i rečniku ovog bloga) tim povodom prosere, zabole te, uradio si po impulsu, onako kako si u tom trenutku najbolje znao, so savest ti je mirna.
freehand freehand 00:45 05.12.2013

Re: rekoh već

Mislim da je tu iskrena želja i čista savest najbitnija.
Ako se izbor napravi sa iskrenom željom da se pomgne, bez nekih zadnjih namera i skrivenih kalkulacija, ni jedan izbor ne može biti pogrešan.

Dabre, to bar nije problem dok imamo stručnjake za valorizaciju iskrenih želja i davanje atesta na čistu savest.

Ne može!
A ako se neko (u duhu i rečniku ovog bloga) tim povodom prosere, zabole te, uradio si po impulsu, onako kako si u tom trenutku najbolje znao, so savest ti je mirna.


st.jepan st.jepan 00:53 05.12.2013

Re: rekoh već

Dabre, to bar nije problem dok imamo stručnjake za valorizaciju iskrenih želja i davanje atesta na čistu savest

bzvz

Edit:
margos margos 00:54 05.12.2013

Re: rekoh već

Daj prelomi pa kud prelomiš, samo nemoj cinculirati.

Al' niko od nas nije u njegovim cipelama - pa nam je lako da prelamamo - pritom često prelazeći granicu dobrog ukusa na sve strane - od patetike do bljuvotine.

Kume, nije me hipnotisao - besni kao i ti što nije urađeno na njegov ili njemu prihvatljiv način.

ps... i dalje mislim da je najmudrije 'oporezovati' vas po 50 kinti za svaki komentar :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:57 05.12.2013

Re: rekoh već

Dabre, to bar nije problem dok imamo stručnjake za valorizaciju iskrenih želja i davanje atesta na čistu savest.


Pogubio si se

Valoruzacija iskrene želje i čiste savesti se dešava u sopstvenoj glavi.
Ti znaš da li su ti želje iskrene i savest ćista, ako jesu ne boj se, sve je u redu, nečeš pogrešiti kako god da uradiš.

Ako nisu pokušaj što bolje možeš da kamufliraš neiskrenost i nečistu savest, ali znaj da je to prilično zahebana rabota.
Tu ni "ako kažem pada vlada" ni "nemam obavezu" ne pomaže.
blogovatelj blogovatelj 03:20 05.12.2013

Re: rekoh već

Ne, ti nećeš


Sto, jel mozda ti ili neko drugi ima monopol na takve blogove?
Evo ovde sam par puta pomenuo da je bolje da su se Oni o kojima diskutujemo odrekli novca u korist druge bolesne dece.
Jel to neki greh?
Razapinjali ste me na krst kad sam napisao da spamujete, a nisam imao nikakvu zlu nameru, samo sam konstatovao smaranje. Sta mislis kako bi bilo da ja sad krenem da razapinjem na isti nacin, da pocnem da vam neprestano prigovaram kako ste bezdusni, kako zbog vasih pogresnih stavova deca pate?
Ne boj se, necu, nisam od onih koji nisu svesni sta je tema price.
blogovatelj blogovatelj 03:25 05.12.2013

Re: rekoh već

A čiji je taj novac?


Ne znam ciji je, znam ciji nije. Nije njihov.
Da je njihov, nikada odluka kakvu je sud doneo ne bi mogla biti donesena.
Iz cega logicki zakljucujem da su oni drzali u svom posedu jedno pola godine ogromnu svotu novca koji nije njihov, a kojim su mozda neka deca blagovremeno mogla biti izlecena.
Jesam u pravu?
Ako nisam, objasni mi sta je u ovom komentaru pogresno zakljuceno.
freehand freehand 06:53 05.12.2013

Re: rekoh već

Razapinjali ste me na krst kad sam napisao da spamujete


Mora da je mnogo bolelo.
Ne boj se, necu, nisam od onih koji nisu svesni sta je tema price.

Hffuuuu... (smajli sa ogromnim olakšanjem otire grške ledenog znoja)
Ne znam ciji je, znam ciji nije. Nije njihov.
Da je njihov, nikada odluka kakvu je sud doneo ne bi mogla biti donesena.
Iz cega logicki zakljucujem da su oni drzali u svom posedu jedno pola godine ogromnu svotu novca koji nije njihov, a kojim su mozda neka deca blagovremeno mogla biti izlecena.

Jel ti znaš kakvu je sud odluku doneo?
kukusigameni kukusigameni 08:37 05.12.2013

Re: rekoh već

blogovatelj
Razapinjali ste me na krst kad sam napisao da spamujete

Ja? Netačno.
blogovatelj
kako ste bezdusni, kako zbog vasih pogresnih stavova deca pate?


Pa ti ko Kurir. Konstatuješ nešto što nije tačno, odgovarajući meni, pa onda donosiš zaključke i šbbkbb na osnuvu toga.

blogovatelj
Ne boj se, necu, nisam od onih koji nisu svesni sta je tema price.

Da li ti ja delujem kao neko ko se boji javne reči i diskusije?

Za tvoju informaciju, napisao sam komentar:

ja
Ne, ti nećeš


i citirao na koji tvoj post sam reagovao:

ti
A onda cemo svi pisati blogove da bolesna deca pate i kako vec bese onaj nastavak naslova...


I dalje stojim na stanovištu da taj post govori kako ti podjebavaš, a onda se još kao Vuk Drašković, stavljaš sam u poziciju žrtve.
freehand freehand 10:41 05.12.2013

Re: rekoh već

Pogubio si se


Ako nisu pokušaj što bolje možeš da kamufliraš neiskrenost i nečistu savest, ali znaj da je to prilično zahebana rabota.
Tu ni "ako kažem pada vlada" ni "nemam obavezu" ne pomaže.

Ma videli su i oni da ništa ne može da vam promakne. Pokušavali, muljali, i odustali.
Nego, jel imaš računicu koliko dece u tom periodu nose na duši?
blogovatelj blogovatelj 17:21 05.12.2013

Re: rekoh već

Ja? Netačno.


Da ne odgovaram na svaku stavku tvog komentara, nemam vremena. U pravu si, nisi ti u pitanju. lLi bilo ih je dosta. Ispalo je da sam tebe svrstao u tu grupu, a u stvari sam hteo da te svrstam u grupu koja je ponavljala jedan isti blog.
Izvinjavam se.
blogovatelj blogovatelj 17:32 05.12.2013

Re: rekoh već

Jel ti znaš kakvu je sud odluku doneo?


Nemam snage. Stvarno tušiš ponekad. Hvataš se za neke začkoljice, samo da bi se nešto pričalo i pisalo. A znam da imaš dovoljno mozga da shvatiš suštinu onoga što sve vreme pričam.
Brate, jel nejasno da su postojala tri računa? Koji će im đavo tri računa? Šta misliš?
Ma u stvari, šta imam da gubim vreme više, rekao sam šta sam rekao, ko je shvatio OK, ko nije, opet OK, ko se pravi blesav, opet OK. Aj vidimo se na drugim blogovima.
freehand freehand 18:28 05.12.2013

Re: rekoh već

Nemam snage. Stvarno tušiš ponekad. Hvataš se za neke začkoljice, samo da bi se nešto pričalo i pisalo.

Slušaj, Blogovatelju: ja sam tebi odgovarao. Svaki put. Žao mi je ako sam te na taj način tušio. U principu - ne znam da li si tako anvikao da konstatuješ i saopštavaš bez odgovora. I da ti klimaju sa strahopoštovanjem. Samo niti je ovo to mesto, niti sam ja taj klimoglavac. To se i na tušenje odnosi.
I to je to što se tiče forme.
Hvataš se za neke začkoljice


Da je njihov, nikada odluka kakvu je sud doneo ne bi mogla biti donesena.

Ovo je tvoja rečenica. Pre toga znaš da novac nije njihov. Pa se onda pozivaš na odluku suda. Za koju ne znaš kakva je, ali se ja hvatam za začkoljice.
Ti ovo smatraš smislenom i inteligentnom diskusijom, još se pozivajući na moj mozak?!
G r o f G r o f 20:08 03.12.2013

ccc

Dok god se diskusije vode na ličnoj razini mirišu na Kurir.
Iz čitave priče nije izvučena pouka.
Humanitarni fondovi su neuredjena oblast i zahtevaju regulativu i kontrolu.
U kontekstu čitave priče meni sad smrdi i ovo.
LINK
sugar59 sugar59 23:31 03.12.2013

Re: ccc

G r o f
Dok god se diskusije vode na ličnoj razini mirišu na Kurir.
Iz čitave priče nije izvučena pouka.
Humanitarni fondovi su neuredjena oblast i zahtevaju regulativu i kontrolu.
U kontekstu čitave priče meni sad smrdi i ovo.
LINK


Meni to uopšte ne smrdi. Objasnio je on to i bilo je više nego logično objašnjenje. Rekao je da je učestvovao u mnogim akcijama sakupljanja, ali kada je video kako se lako izgubila kontrola, za to mu je bio reper ovaj slučaj, rešio je da osnuje fond.

Zaista bi trebalo to rešiti jednom za svagda. Od samog starta, početka prikupljanja novca, oni koji traže treba da izađu prvo sa bolničkim obračunom gde crno na belo piše koliko je novaca potrebno za lečenje. Drugo, zaista otvoriti namenske račune (koje banka kontroliše - pošalje se račun banci, banka uplati sa namenskog računa, tako se eliminiše zloupotreba, a svako može da dobije referenta u banci i da telefonskim pozivom rešava problem uplata, valjda to znate). Treće, da se postavi merač koji odbrojava novac koji je prikupljen.

Samo tako se zloupotreba i ovakva dešavanja mogu izbeći. Od ovog se napravio cirkus od starta.
b92fmember b92fmember 23:38 03.12.2013

Re: ccc

Rekao je da je učestvovao u mnogim akcijama sakupljanja, ali kada je video kako se lako izgubila kontrola, za to mu je bio reper ovaj slučaj, rešio je da osnuje fond.


Fondovi su sasvim logično rešenje. Da ih je bilo ranije možda bi ...

a Ognanovići bi svakako bili pošteđeni ovakvog razvlačenja po žutoj štampi.

sugar59 sugar59 23:49 03.12.2013

Re: ccc

b92fmember
Rekao je da je učestvovao u mnogim akcijama sakupljanja, ali kada je video kako se lako izgubila kontrola, za to mu je bio reper ovaj slučaj, rešio je da osnuje fond.


Fondovi su sasvim logično rešenje. Da ih je bilo ranije možda bi ...

a Ognanovići bi svakako bili pošteđeni ovakvog razvlačenja po žutoj štampi.



Tačno. Bili bi pošteđeni i viška od 2 miliona, a ako bi se stvorio taj višak, već bi bio manji red na listi čekanja za lečenje drugih.
Iskreno se nadam da će bar neko otvoriti neki fond i zaista raditi to iz najbolje namere, ne da se okoristi kao Rebrača.
b92fmember b92fmember 00:00 04.12.2013

Re: ccc

Iskreno se nadam da će bar neko otvoriti neki fond i zaista raditi to iz najbolje namere, ne da se okoristi kao Rebrača.


Sergej upravo to radi. i to može biti velika stvar. Negova odgovornost time postaje ogromna i ja se iskreno nadam da će da uspe.
sugar59 sugar59 00:13 04.12.2013

Re: ccc

b92fmember
Iskreno se nadam da će bar neko otvoriti neki fond i zaista raditi to iz najbolje namere, ne da se okoristi kao Rebrača.


Sergej upravo to radi. i to može biti velika stvar. Negova odgovornost time postaje ogromna i ja se iskreno nadam da će da uspe.


Verujem da će on to odraditi najsavesnije moguće.
Međutim postoje dva problema. Bojim se da RFZO ipak ne odradi posao koji treba da odradi, a to je osnivanje fonda koji se neće očerupati kao sve ostalo u zemlji, tako da ne moraju baš svi da se oslone na humanitarne akcije. Drugo je to što se Sergej pojavio i sa brojem računa Une Savić koji jedva nešto malo raste. Ljudi su se istrošili emotivno posle ovog što se desilo sa Ognjanovićima.
b92fmember b92fmember 00:21 04.12.2013

Re: ccc

Bojim se da RFZO ipak ne odradi posao koji treba da odradi


RFZO-u treba zakonom zabraniti bilo kakvo mešanje u te fondove. da oni rade svoj posao kako treba, ne bi ni bilo potrebe za fondovima.
sugar59 sugar59 00:30 04.12.2013

Re: ccc

b92fmember
Bojim se da RFZO ipak ne odradi posao koji treba da odradi


RFZO-u treba zakonom zabraniti bilo kakvo mešanje u te fondove. da oni rade svoj posao kako treba, ne bi ni bilo potrebe za fondovima.


Nisam ni mislila na mešanje u humanitarne fondove, nego da na kraju ne bude da će ljudi skupljati pare za nešto što i oni treba da rade.

pomoczaunu.com/

Dok Ognjanovići smišljaju šta će i kako će, ajde malo da pripomognemo. Ako smo mogli tamo skupiti onoliko novaca, može i ovom detetu da se skupi mnogostruko manje. Ovom detetu je sve lošije, stvar je hitna!

sms: 2205 100 dinara
JJ Beba JJ Beba 00:32 04.12.2013

Re: ccc

Dok Ognjanovići smišljaju šta će i kako će



vidi se da učiš iz Kurira..takorekuć prepisuješ
margos margos 00:42 04.12.2013

Re: ccc

JJ Beba
Dok Ognjanovići smišljaju šta će i kako će


vidi se da učiš iz Kurira..takorekuć prepisuješ

Ista rečenica me je pogodila, i najpre pomislila 'aman ljudi! vaše pare, i dajte ih kome hoćete i koliko hoćete, ali ne sudite drugima šta treba da urade i/ili šta su uradili'. (da znam, mnogi misle da to nisu njihove pare, ali, ipak jesu i neka rade po svojoj savesti).

Toliko je ljudi u potrebi oko nas - taman odlučim da uplatim za nekog (nekada i za operaciju mačeta), a onda iskrsne nešto drugo - pa podelim. I uplatnice bacam, da ne bih razmišljala o tome.
JJ Beba JJ Beba 00:50 04.12.2013

Re: ccc

ali ne sudite drugima šta treba da urade i/ili šta su uradili'

si videla? jbte od-vra- tno!
došo je ovde da govori u Sergejevo ime (ako nije on) i još Ognjanoviće nstavlja da razvlači
fuj
margos margos 01:12 04.12.2013

Re: ccc

Negde sam se nadovezala na komentar (na ranijim blogovima) kad je čovek postavio pitanje zašto je Tijanin otac čekao mišljenje RFZO (ili kako već jeste) kad ga je taj isti Fond zavio u crno - da je to ono što meni nije jasno... Ja ih ne bih zarezivalo 0.1% već bih instinktivno reagovala i podelila novac drugoj deci. No, to mislim iz ove pozicije, ne znam kako bih da sam na njihovom mestu.
sugar59 sugar59 01:27 04.12.2013

Re: ccc

JJ Beba
ali ne sudite drugima šta treba da urade i/ili šta su uradili'

si videla? jbte od-vra- tno!
došo je ovde da govori u Sergejevo ime (ako nije on) i još Ognjanoviće nstavlja da razvlači
fuj


Znaš šta, izvini, ali isto toliko je meni odvratno kada čitam da si zauzela isključiv stav i ništa te drugo ne interesuje. Niti sam prepisivala iz Kurira jer to đubre ne čitam, piše u svim novinama redom, nisu sva saznanja iz Kurira, a isto toliko nisam ni Sergejev PR, još manje sam on. Tvoja mašta je zaista bujna.
JJ Beba JJ Beba 01:47 04.12.2013

Re: ccc

Znaš šta, izvini, ali isto toliko je meni odvratno kada čitam da si zauzela isključiv stav i ništa te drugo ne interesuje.

i da ponovim, tvoj kometar
Dok Ognjanovići smišljaju šta će i kako će

je tako kuriski, i tako odvratan, tako uvredljiv za porodicu Ognjanović

ps
šta je isključivo u mojim stavovima? to što mi je odvrtno tvoje i Kurirovo čerečenje napaćenih ljudi?
sugar59 sugar59 11:13 04.12.2013

Re: ccc

JJ Beba

i da ponovim, tvoj kometar


Čudno da nisi ponovila Une Savić broj za sms, još čudnije je koji deo komentara te jedino interesuje.

JJ Beba


ps
šta je isključivo u mojim stavovima? to što mi je odvrtno tvoje i Kurirovo čerečenje napaćenih ljudi?


Isključivo je da su oni jedini roditelji koji pate i kao takvi jedini i ispravni. Ostali svi su monstrumi, od Sergeja, Kurira, ostale štampe, Karađorđevića, vlade...

Ne čerečim ja Ognjanoviće, nego njihov stav koji su zauzeli. Da ne ponavljam sve što reče @hoochie coochie man.


b92fmember


Ko što je već rečeno, nisu to jedine pare na ovom svetu,



Nisu, ali ako obratiš pažnju na trenutne humanitarne akcije i kojim tempom napreduju, onda se ovo nikako nije smelo dogoditi.
mariopan mariopan 11:45 04.12.2013

Re: ccc

Ne čerečim ja Ognjanoviće, nego njihov stav koji su zauzeli.

To je odbrambeni stav, napadnuti su iz svih oružja, ja bih pukla milion puta i ne bih imala mere kao što nisu imali ni mediji.

Mi smo u porodici imali gubitak jedinog deteta od 3 godine, (sestra mog muža), pre 37 godina, i NIKAD se roditelji nisu oporavili od toga, NIKAD do današnjeg dana.
Iako su kasnije dobili još dvoje dece, iako danas imaju unuče.

Da im je neko prišao prvih meseci sa bilo kojim pitanjem o tome video bi da nastaje momentalni šok, oni jednostavno nisu bili sposobni o tome da govore bilo šta.
Ni danas o tome ne govorimo, niko, iako je prošlo toliko vremena.

Zato ih razumem.
JJ Beba JJ Beba 12:22 04.12.2013

Re: ccc

Čudno da nisi ponovila Une Savić broj za sms, još čudnije je koji deo komentara te jedino interesuje.

ovo nije blog o Uni Savić

Ne čerečim ja Ognjanoviće, nego njihov stav koji su zauzeli.




onako kako propitujete Ognjanoviće sa istom bahatošću propituješ i mene o mom stavu prema akcijama koje Srgej trenutno vodi. e pa nisi ti taj koji će mene da propituje o bilo ćemu. za razliku, je ne sernjam okolo šta radim da svi čuju, ja prosto delam
sugar59 sugar59 12:24 04.12.2013

Re: ccc

mariopan
Ne čerečim ja Ognjanoviće, nego njihov stav koji su zauzeli.

To je odbrambeni stav, napadnuti su iz svih oružja, ja bih pukla milion puta i ne bih imala mere kao što nisu imali ni mediji.

Mi smo u porodici imali gubitak jedinog deteta od 3 godine, (sestra mog muža), pre 37 godina, i NIKAD se roditelji nisu oporavili od toga, NIKAD do današnjeg dana.
Iako su kasnije dobili još dvoje dece, iako danas imaju unuče.

Da im je neko prišao prvih meseci sa bilo kojim pitanjem o tome video bi da nastaje momentalni šok, oni jednostavno nisu bili sposobni o tome da govore bilo šta.
Ni danas o tome ne govorimo, niko, iako je prošlo toliko vremena.

Zato ih razumem.


Ustvari, mi se ovde uopšte ne razumemo. Mislim da je u životu najgore to što može da ti se desi da izgubiš dete. Gore od toga ne postoji, a godine detetove nisu bitne. Svi, bar tako mislim, bi sve uradili da spasemo svoje dete. To je valjda normalno, instinkt.

Oni su imali privilegiju da svi zajedno u ovoj državi i šire se na neki način uključe u njihovu patnju spašavanja deteta. To se retko kome dešava. I bez obzira na ishod, dobre namere su bile tu. Šok, tuga i ono što će ostati u njima će ostati zauvek, ali oni prema svima koji su imali dobre namere, navijali sa njima, pratili šta se događa, radovali se i tugovali imaju moralnu obavezu da naglas jasno i glasno daju odgovore na neka pitanja (nije samo Kurir, valjda vam je to jasno).

Na žalost, novac danas kupuje i zdravlje, a taj novac je dat da se dete leči. Tijana je jedna njima, ali ostali bolesni što čekaju u redu su Tijane za nas ostale. Ili mi pravimo razliku u deci?

mariopan mariopan 13:10 04.12.2013

Re: ccc

sugar59
Ustvari, mi se ovde uopšte ne razumemo.

Da, ne razumemo se, zato što ja (pretpostavljam da) znam kako je tim roditeljima i verujem da nisu bili sposobni drugačije da reaguju.
Da ti to znaš i veruješ ne bi govorio o nekakvoj obavezi roditelja
imaju moralnu obavezu da naglas jasno i glasno daju odgovore na neka pitanja (nije samo Kurir, valjda vam je to jasno).

Odgovori su dobijeni onda kada je to moglo da se desi, a ne po volji medija i nahuškane mase kada su to oni zahtevali.

Ono je bilo linčovanje bez mere i bez milosti.I nažalost, Kurir nije bio jedini.
To je samo dokaz da se više ne bira zabava za mase, makar bila i tako morbidna, samo neka narod ima čime da se zabavi, da ne misli o svojoj nesreći.
margos margos 14:59 04.12.2013

Re: ccc

ali oni prema svima koji su imali dobre namere, navijali sa njima, pratili šta se događa, radovali se i tugovali imaju moralnu obavezu da naglas jasno i glasno daju odgovore na neka pitanja (nije samo Kurir, valjda vam je to jasno).

A ja bih rekla potpuno drugačije - svi koji su u tome učestvovali, imaju moralnu obavezu da otćute i bol i gubitak i njihovo ponašanje.
Oni su imali privilegiju

...
JJ Beba JJ Beba 18:35 04.12.2013

Re: ccc

Oni su imali privilegiju da svi zajedno u ovoj državi i šire se na neki način uključe u njihovu patnju spašavanja deteta.



gospodebože
bolesno, mnogo bolesno.
reći da je neko privilegovan što učestvuje u nečijoj patnji je bolesno, a tek reći da je neko privilegovan što učestvuje u patnji spašavanja nečijeg bolesnog deteta koje je umrlo je mnogoooo bolesno. odvratno
sugar59 sugar59 21:31 04.12.2013

Re: ccc

JJ Beba
Oni su imali privilegiju da svi zajedno u ovoj državi i šire se na neki način uključe u njihovu patnju spašavanja deteta.



gospodebože
bolesno, mnogo bolesno.
reći da je neko privilegovan što učestvuje u nečijoj patnji je bolesno, a tek reći da je neko privilegovan što učestvuje u patnji spašavanja nečijeg bolesnog deteta koje je umrlo je mnogoooo bolesno. odvratno


Znači, toliko ti je bolestan um da ne možeš da pročitaš napisano. Pod privilegijom sam mislila u odnosu na gomilu ljudi koji nemaju način da plate lečenja i da sakupe za svoje najbliže ni deo potrebnog novca. Oni jesu u tom smislu bili privilegovani.

Od smajlija koji povraća do svih boleština koje pročitaš u tuđim tekstovima, pa na kraju do žestoke agresivnosti, divim ti se. Evo, ja se sklanjam, možeš da pljuješ do mile volje, valjda te neko od gore pogleda.
freehand freehand 21:38 04.12.2013

Re: ccc

Znači, toliko ti je bolestan um da ne možeš da pročitaš napisano. Pod privilegijom sam mislila u odnosu na gomilu ljudi koji nemaju način da plate lečenja i da sakupe za svoje najbliže ni deo potrebnog novca. Oni jesu u tom smislu bili privilegovani.

Dabre. Pare su suština. To je ono što čini privilegovanim bogataše kad im umre dete u odnosu na siromašake kojima umre dete.



Edit: Ne mogu da verujem šta sam napisao.
bgbgbg bgbgbg 23:07 03.12.2013

Ni epilog, ni smirenje

Licno, uopste me ne zanima ni Kurir, ni Sanja, ni Dusan, ni Kurta, ni Murta...
U ovoj akciji zdusno je ucestvovala Srbija, region, mozda i dijaspora.
Na te adrese trebalo je odavno da stignu odgovori i akcije.
Da sam, ne daj boze, u kozi Ognjanovica, ne bih se bojala nicega. Nikoga.
Cime bilo ko moze da ih ucenjuje po gubitku deteta?
Dakle, Medija centar, advokati pored (ako treba), i, lepo, u kameru:
Ovoliko uplaceno, ovoliko potroseno. Ovoliki ostatak.
Trazimo nacine da prebacimo ostatak onima kojima je najpotrebnije.
Mi barem znamo koliki je cinilac vreme.
Hvala Srbijo, regione, dijasporo.
Na zalost, nismo stigli na vreme.
M'rs u p.m. drzavo, ministarstvo zdravlja, RFZO, Karadjordjevici i svi koji ste nas usporavali, odmagali nam, koristili nas u razne svrhe.
Ali, cutati, pa reci da 'nemam moralnu obavezu da polazem racune...' sramotno je. I ne moze nicime da se opravda.
Je l' vama deluje ohrabrujuce ova danasnja izjava Ognjanovica, je l' verujete da ce pare doci brzo do prvog deteta kome pescani sat curi?
b92fmember b92fmember 23:47 03.12.2013

Re: Ni epilog, ni smirenje

da sam, ne daj boze, u kozi Ognjanovica,


Pa vidiš, dobro je da nisi, i ne možeš da znaš. a i u bilo kojoj drugoj stresnoj situaciji, različiti ljudi različito reaguju.
Neko se pravda, neko napada, neko plače, neko ćuti, neko viče...

e l' vama deluje ohrabrujuce ova danasnja izjava Ognjanovica, je l' verujete da ce pare doci brzo do prvog deteta kome pescani sat curi?


Ko što je već rečeno, nisu to jedine pare na ovom svetu,

a sasvim sigurno neće biti dovoljne za sve... i da ih danas uplate ubrzo bi se potrošile i opet će biti neko kome je potreban. Zašto onda da čekamo na taj novac, sakupimo odmah za onog za koga je hitno potrebno.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana