Budućnost| Društvo| Ekonomija

ne može da se prenese tekst

AlexDunja RSS / 09.12.2013. u 22:41

odluka.jpg

Mileni Tabaković, ćerki guvernerke NBS Jorgovanke Tabaković, novosadska filijala Republičkog zavoda za zdravstveno osiguranje obezbedila je službeni automobil i vozača kako bi dva puta nedeljno išla u Beograd na predavanja.

Odluku o korišćenju službenog vozila potpisao je direktor RFZO Momčilo Babić, a ona se odnosi i na Lidiju Bjelovuk, koja takođe studira u Beogradu. Prema informacijama do kojih je došao Radio 021, njih dve petkom i subotom u Beograd vozi šofer, koji ih čeka dok ne završe s predavanjima, a zatim ih vraća u Novi Sad.

Lidija Bjelovuk se pominje kao jedna od kandidatkinja za novu direktorku novosadske filijale RFZO, dok Tabakovićeva obavlja funkciju pomoćnice direktora.

Nedavno je u Fondu promenjena sistematizacija prema kojoj je za obavljanje tog posla dovoljno dve godine staža, umesto dosadašnjih pet. Milena Tabaković je po zanimanju stomatolog, a u struci je provela svega godinu i po dana.

Odgovor od Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje na pitanje zbog čega su ovim dvema zaposlenim obezbeđeni posebni uslovi, nismo uspeli da dobijemo.

- See more at: http://eizbori.com/cerka-jorgavanke-tabakovic-dobila-vozaca-i-sluzbeni-automobil-od-rfzo-dok-za-bolesnu-decu-nema-novca/#sthash.HL0LtNAq.dpuf

ali slika može.
večeras su radio 21, i alo preneli vest da je ćerka guvernerke jorgovarke, milena
dobila vozača i auto na račun rfzo da je dva puta nedeljno vzi u bg iz novoga sada
i nazad ne bi li postala master za medicinskimenadžment i potom neki
direktor  u rfzo, gde i sada radi, kako kapiram.

ta vest je sa oba portala nestala u roku od par minuta.
kao da sa interneta može da nestane bilo šta:)))
otvorite link

jbt:))))
biće novi link:) dont ju vori

Mileni Tabaković, ćerki guvernerke NBS Jorgovanke Tabaković, novosadska filijala Republičkog zavoda za zdravstveno osiguranje obezbedila je službeni automobil i vozača kako bi dva puta nedeljno išla u Beograd na predavanja.

Odluku o korišćenju službenog vozila potpisao je direktor RFZO Momčilo Babić, a ona se odnosi i na Lidiju Bjelovuk, koja takođe studira u Beogradu. Prema informacijama do kojih je došao Radio 021, njih dve petkom i subotom u Beograd vozi šofer, koji ih čeka dok ne završe s predavanjima, a zatim ih vraća u Novi Sad.

Lidija Bjelovuk se pominje kao jedna od kandidatkinja za novu direktorku novosadske filijale RFZO, dok Tabakovićeva obavlja funkciju pomoćnice direktora.

Nedavno je u Fondu promenjena sistematizacija prema kojoj je za obavljanje tog posla dovoljno dve godine staža, umesto dosadašnjih pet. Milena Tabaković je po zanimanju stomatolog, a u struci je provela svega godinu i po dana.

Odgovor od Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje na pitanje zbog čega su ovim dvema zaposlenim obezbeđeni posebni uslovi, nismo uspeli da dobijemo.

- See more at: http://eizbori.com/cerka-jorgavanke-tabakovic-dobila-vozaca-i-sluzbeni-automobil-od-rfzo-dok-za-bolesnu-decu-nema-novca/#sthash.HL0LtNAq.dpuf

Mileni Tabaković, ćerki guvernerke NBS Jorgovanke Tabaković, novosadska filijala Republičkog zavoda za zdravstveno osiguranje obezbedila je službeni automobil i vozača kako bi dva puta nedeljno išla u Beograd na predavanja.

Odluku o korišćenju službenog vozila potpisao je direktor RFZO Momčilo Babić, a ona se odnosi i na Lidiju Bjelovuk, koja takođe studira u Beogradu. Prema informacijama do kojih je došao Radio 021, njih dve petkom i subotom u Beograd vozi šofer, koji ih čeka dok ne završe s predavanjima, a zatim ih vraća u Novi Sad.

Lidija Bjelovuk se pominje kao jedna od kandidatkinja za novu direktorku novosadske filijale RFZO, dok Tabakovićeva obavlja funkciju pomoćnice direktora.

Nedavno je u Fondu promenjena sistematizacija prema kojoj je za obavljanje tog posla dovoljno dve godine staža, umesto dosadašnjih pet. Milena Tabaković je po zanimanju stomatolog, a u struci je provela svega godinu i po dana.

Odgovor od Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje na pitanje zbog čega su ovim dvema zaposlenim obezbeđeni posebni uslovi, nismo uspeli da dobijemo.

- See more at: http://eizbori.com/cerka-jorgavanke-tabakovic-dobila-vozaca-i-sluzbeni-automobil-od-rfzo-dok-za-bolesnu-decu-nema-novca/#sthash.HL0LtNAq.dpuf


Komentari (189)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

larisa_bg larisa_bg 12:56 10.12.2013

Re: A eto

reanimator
napadamo Carigrad


ako može online, može
inače me mrzi
freehand freehand 12:57 10.12.2013

Re: A eto

Najlakše je reći sedi, radi i pravi se da ne vidiš da se Toma i Vučić krljaju. Mislim, ako i Vučić padne, šta onda?

A jebiga... Muk i očaj, Strašan, strašan udarac.
Nego, te Dveri - šta je tačno razlika između njih i onoga što su ovi obećavali pre izbora? Možda ponude i Šalter za brze odgovore, pa to i naprave, konačno?
I - na kraju krajeva - dokle ćemo to manje zlo?
reanimator reanimator 13:00 10.12.2013

Re: A eto

I - na kraju krajeva - dokle ćemo to manje zlo?

Dok sa politčke scene ne nestanu SPS, SNS, SRS, DS, LDP, URS, Dveri, 1389, LSV, DSVM, NS, JS, PUPS, DSS i Rasim Ljajić.
freehand freehand 13:04 10.12.2013

Re: A eto

reanimator
I - na kraju krajeva - dokle ćemo to manje zlo?

Dok sa politčke scene ne nestanu SPS, SNS, SRS, DS, LDP, URS, Dveri, 1389, LSV, DSVM, NS, JS, PUPS, DSS i Rasim Ljajić.

Nači - Beli listići. REalno.
reanimator reanimator 13:07 10.12.2013

Re: A eto

Nači - Beli listići. REalno

Jok. Nači, sedim kući i online pratim krljanje izmedju belih listića i onih što biraju manje zlo.
freehand freehand 13:13 10.12.2013

Re: A eto

reanimator
Nači - Beli listići. REalno

Jok. Nači, sedim kući i online pratim krljanje izmedju belih listića i onih što biraju manje zlo.

Mudro i iskusno. To je Re, uvek okrenut budućnosti i lepšem sutra.
Nego, istrolovasmo ženi blog o nečemu, čemu već.
reanimator reanimator 13:26 10.12.2013

Re: A eto

Mudro i iskusno. To je Re, uvek okrenut budućnosti i lepšem sutra.

Nema ko da me čuje sinko. Da ima, budućnost bi stvarno bila lepša
larisa_bg larisa_bg 13:34 10.12.2013

Re: A eto

reanimator
Dok sa politčke scene ne nestanu SPS, SNS, SRS, DS, LDP, URS, Dveri, 1389, LSV, DSVM, NS, JS, PUPS, DSS i Rasim Ljajić.



znači SPO ti ne smeta?

dobro, notirano
AlexDunja AlexDunja 13:41 10.12.2013

Re: A eto

Nego, istrolovasmo ženi blog o nečemu, čemu već.

nema problema, ne smeta mi trol na ovakvoj temi...
uostalom u neku ruku i nije trol, izbori svakako imaju veze sa
korupcijom i cenzurom u medijima
reanimator reanimator 13:42 10.12.2013

Re: A eto

znači SPO ti ne smeta

Vreme je da Srbija vostane
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:50 10.12.2013

Re: A eto

reanimator
znači SPO ti ne smeta

Vreme je da Srbija vostane


Posle njegovih beseda moze samo u komu da (za)padne.
Hansel Hansel 14:05 10.12.2013

Re: A eto

freehand
A jebiga... Muk i očaj, Strašan, strašan udarac.
Nego, te Dveri - šta je tačno razlika između njih i onoga što su ovi obećavali pre izbora? Možda ponude i Šalter za brze odgovore, pa to i naprave, konačno?
I - na kraju krajeva - dokle ćemo to manje zlo?

Nemoj da si malodušan, Free, sve će se to srediti, samo da prođu vanredni unutarstranački izbori.
freehand freehand 14:10 10.12.2013

Re: A eto

reanimator
Mudro i iskusno. To je Re, uvek okrenut budućnosti i lepšem sutra.

Nema ko da me čuje sinko. Da ima, budućnost bi stvarno bila lepša

Ja sam spreman da te slušam, zbori samo!
Prošli put nisam pa vidi šta ispade...

reanimator reanimator 14:29 10.12.2013

Re: A eto

Ja sam spreman da te slušam, zbori samo!
Prošli put nisam pa vidi šta ispade...

Nemam pojma kada me to nisi slušao, tj kada sam se izjašnjavao po pitanju izbora u Srbiji. Ako i jesam, mora da sam lobirao za apstinenciju, koju smatram najzdravijim pristupom problematici.
Ono što su nam demonstrirale navedene stranke u poslednjih 25 godina, na čelu sa SPS, radikalima i DS mene lično je oteralo u apstinenciju i ni za koga od njih više nikada u životu neću glasati, pa ne znam kakva da je situacija.
Zato zagovaram sedenje kući i čuvanje energije za eventualno pojavljivanje neke pete opcije, koja nije dokazano nesposobna i sklona kradji i korupciji i kojoj ću sa zadovoljstvom da dam šansu.
Sve drugo, uključujući bele listiće, biranje manjeg zla ili neobjašnjivo poverenje je davanje legitimiteta daljoj pljački i unazadjivanju.
freehand freehand 14:45 10.12.2013

Re: A eto

Ono što su nam demonstrirale navedene stranke u poslednjih 25 godina

Eh, gde je ona divna politika od pre 25 godina...
Zato zagovaram sedenje kući i čuvanje energije za eventualno pojavljivanje neke pete opcije, koja nije dokazano nesposobna i sklona kradji i korupciji i kojoj ću sa zadovoljstvom da dam šansu.

Pokušavam da zamisilim situaciju u kojoj te je bar većina (ako ne svi) poslušala.
Aj i ti pa da razmenimo ideje?
reanimator reanimator 14:48 10.12.2013

Re: A eto

Pokušavam da zamisilim situaciju u kojoj te je bar većina (ako ne svi) poslušala.
Aj i ti pa da razmenimo ideje?

Ja sam tu temu već razradio. Na moju veliku žalost, to nam se neće desiti. da ne idem dalje u svojim vizijama tako blistave budućnosti, jer punim stadione ludje nego Pinoče.
freehand freehand 14:55 10.12.2013

Re: A eto

reanimator
Pokušavam da zamisilim situaciju u kojoj te je bar većina (ako ne svi) poslušala.
Aj i ti pa da razmenimo ideje?

Ja sam tu temu već razradio. Na moju veliku žalost, to nam se neće desiti. da ne idem dalje u svojim vizijama tako blistave budućnosti, jer punim stadione ludje nego Pinoče.

Što, bre, ja sam spreman za agitaciju ako mi daš bar neki snik pik o blagodetima toga što nas čeka ako ne izaberemo nikog?!

BTW ' odakle ti ideja da ćeš ti da budeš taj koji puni a ne onaj kojim se stadioni pune?
tadejus tadejus 14:59 10.12.2013

Re: A eto

reanimator
Nemam pojma kada me to nisi slušao, tj kada sam se izjašnjavao po pitanju izbora u Srbiji. Ako i jesam, mora da sam lobirao za apstinenciju, koju smatram najzdravijim pristupom problematici.Ono što su nam demonstrirale navedene stranke u poslednjih 25 godina, na čelu sa SPS, radikalima i DS mene lično je oteralo u apstinenciju i ni za koga od njih više nikada u životu neću glasati, pa ne znam kakva da je situacija.Zato zagovaram sedenje kući i čuvanje energije za eventualno pojavljivanje neke pete opcije, koja nije dokazano nesposobna i sklona kradji i korupciji i kojoj ću sa zadovoljstvom da dam šansu.Sve drugo, uključujući bele listiće, biranje manjeg zla ili neobjašnjivo poverenje je davanje legitimiteta daljoj pljački i unazadjivanju.


a njih savjest nacisto izede sto im ti ne dade legitimitet
svima se podocnjaci do poda otegli od tihe patnje i samoizedanja

mislim ajde, kapiram ja to, lopovi, vaki, naki
aman, pa glasaj onda za romsku ljevicu, samo glasaj, dobice bre 2/3 sa sve legitimitetom pa s cesi onda
reanimator reanimator 15:17 10.12.2013

Re: A eto


BTW ' odakle ti ideja da ćeš ti da budeš taj koji puni a ne onaj kojim se stadionima pune?

He who dares wins
Što, bre, ja sam spreman za agitaciju ako mi daš bar neki snik pik o blagodetima toga što nas čeka ako ne izaberemo nikog?!

Ne mogu da zamislim veću blagodet od eventualnog raspleta u kome ne izaberemo nikoga od postojećih. Za mene bi to značilo da se mentalno kao narod dižemo iz blata i da vredi angažovati se i videti šta i kako dalje (termin blato je ovde slučajno, nema veze sa blogerom Radulovićem).
Do tada, tj dokle god postoje izbori u kojima ja iz ne znam kog razloga treba svoj glas da dam za DS, SNS, SPS, LDP...da ne nabrajam..to bi onda značilo da u bilo koga od njih imam mrvicu vere. A nemam ni mrvicu.
Tako da, da, uzdam se u maglovitu i neizvesnu budućnost bez njih.
tadejus tadejus 15:22 10.12.2013

Re: A eto

reanimator
Do tada, tj dokle god postoje izbori u kojima ja iz ne znam kog razloga treba svoj glas da dam za DS, SNS, SPS, LDP...da ne nabrajam..to bi onda značilo da u bilo koga od njih imam mrvicu vere. A nemam ni mrvicu.Tako da, da, uzdam se u maglovitu i neizvesnu budućnost bez njih.


jbt jel moze biti da ti ne kapiras da si im neglasanjem upravo podjelio proporcionalno sns-u jedno ceteres posto, ds-u sps-u po desetak, i tako dalje
nikome duzan ostao nisi
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:23 10.12.2013

Re: Glasacki listic

za DS, SNS, SPS, LDP...da ne nabrajam..to bi onda značilo da u bilo koga od njih imam mrvicu vere. A nemam ni mrvicu.


U vas deco, sve zajedno, nemam ni malo poverenja.
Zao mi je sto ste moji a ne deca nekog mog neprijatelja.
Ko je vas poznavao ni pakao mu nece tesko pasti.


Ne mogu da zamislim veću blagodet od eventualnog raspleta u kome ne izaberemo nikoga od postojećih.


Kome bre ostavlja?
Samom sebi.
tadejus tadejus 15:26 10.12.2013

Re: A eto

apacherosepeacock
za DS, SNS, SPS, LDP...da ne nabrajam..to bi onda značilo da u bilo koga od njih imam mrvicu vere. A nemam ni mrvicu.
U vas deco, sve zajedno, nemam ni malo poverenja.Ko je vas poznavao ni pakao mu nece tesko pasti.


naći posto vam nista ne vjerujem.. evo vam svakom od mene proporcionalno, da vas pocastim.. kad je beg bio cicija
freehand freehand 15:26 10.12.2013

Re: A eto

Ne mogu da zamislim veću blagodet od eventualnog raspleta u kome ne izaberemo nikoga od postojećih. Za mene bi to značilo da se mentalno kao narod dižemo iz blata i da vredi angažovati se i videti šta i kako dalje (termin blato je ovde slučajno, nema veze sa blogerom Radulovićem).
Do tada, tj dokle god postoje izbori u kojima ja iz ne znam kog razloga treba svoj glas da dam za DS, SNS, SPS, LDP...da ne nabrajam..to bi onda značilo da u bilo koga od njih imam mrvicu vere. A nemam ni mrvicu.
Tako da, da, uzdam se u maglovitu i neizvesnu budućnost bez njih.

Dobro, to je baš lepa priča. Samo ne razumem odakle misliš da će doći ti neki novi i neporočni?
Ovi što su na sceni to smo mi; to jest oni mi koji su spremni da se time bave. Tvoji i moji prijatelji, komšije, kumovi, rođaci, školski drugovi, kolege. Svaka od tih partija predstavlja neki segment društva, neke ideje, neke vrednosti. To ti je tvoje i moje političko ogledalo. U njemu neko vidi ovog neko onog, niko Nikolića (čast izuzecima poput Gorfa, krkara, Liba koji su bili pošteni) a skoro svi Vučića. Eto i ja, recimo, još ne vidim nikoga ali ću do izbora nekoga svakako pronaći.
Tako da - bez njih budućnosti nema.
A te lepršave naivno-simpatične akrobacije će slabo da nam pomognu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:28 10.12.2013

Re: Glasacki listic

tadejus
apacherosepeacock
za DS, SNS, SPS, LDP...da ne nabrajam..to bi onda značilo da u bilo koga od njih imam mrvicu vere. A nemam ni mrvicu.
U vas deco, sve zajedno, nemam ni malo poverenja.Ko je vas poznavao ni pakao mu nece tesko pasti.


naći posto vam nista ne vjerujem.. evo vam svakom od mene proporcionalno, da vas pocastim.. kad je beg bio cicijajavascript:;


Naći, a koliki je moj deo?
- Ovoliki

tadejus tadejus 15:35 10.12.2013

Re: A eto

apacherosepeacock

Naći, a koliki je moj deo?- Ovoliki


ama pusti sad moj, tvoj deo sestro/brate
kako je krenulo nece ostati nista da se dijeli
reanimator reanimator 15:40 10.12.2013

Re: A eto

jbt jel moze biti da ti ne kapiras da si im neglasanjem upravo podjelio proporcionalno sns-u jedno ceteres posto, ds-u sps-u po desetak, i tako dalje

A glasanjem sam nekome od njih podelio više, a drugom manje. Pa sad kao treba da izaberem kome ću to više? Mislim, ne hvala..eno ga moj glas, visi negde u vazduhu, pa nek se dogovore šta će sa njim.
reanimator reanimator 15:51 10.12.2013

Re: A eto

Dobro, to je baš lepa priča. Samo ne razumem odakle misliš da će doći ti neki novi i neporočni?
Ovi što su na sceni to smo mi; to jest oni mi koji su spremni da se time bave. Tvoji i moji prijatelji, komšije, kumovi, rođaci, školski drugovi, kolege. Svaka od tih partija predstavlja neki segment društva, neke ideje, neke vrednosti. To ti je tvoje i moje političko ogledalo. U njemu neko vidi ovog neko onog, niko Nikolića (čast izuzecima poput Gorfa, krkara, Liba koji su bili pošteni) a skoro svi Vučića. Eto i ja, recimo, još ne vidim nikoga ali ću do izbora nekoga svakako pronaći.
Tako da - bez njih budućnosti nema.
A te lepršave naivno-simpatične akrobacije će slabo da nam pomognu

Pazi, jedina lepršava akrobacija u ovom našem dijalogu je ovo ubacivanje komšija i prijatelja :)
Ako pronadješ tog nekog, nedokazano nesposobnog, daj hint, pa da i ja razmislim, jer ovo..Vučić, Djilas, Tadić, čeda, Toma..to nema šanse.
Inače, po ovome što gore pišeš zaključujem da ti stvarno veruješ da ove partije predstavljaju neke ideje i vrednosti..da ne pominjem ideologije i ideale? I da stvarno veruješ da iko od njih uz našu pomoć želi da uradi nešto korisno (a da nije za sebe, svog učenika, svog ortaka (sa fudbala, da ne bude da sam implicirao da je sa basketa), svog rodjaka..)?
iqiqiq iqiqiq 16:26 10.12.2013

Re: A eto

reanimator
jbt jel moze biti da ti ne kapiras da si im neglasanjem upravo podjelio proporcionalno sns-u jedno ceteres posto, ds-u sps-u po desetak, i tako dalje

A glasanjem sam nekome od njih podelio više, a drugom manje. Pa sad kao treba da izaberem kome ću to više? Mislim, ne hvala..eno ga moj glas, visi negde u vazduhu, pa nek se dogovore šta će sa njim.

Prvo da nauče osnovnu lekciju demokratije
Srbiji je potrebna reforma izbornog sistema * Parlament treba da bude još otvoreniji

Poslanici da odgovaraju građanima
blogovatelj blogovatelj 16:48 10.12.2013

Re: A eto

Pokušavam da zamisilim situaciju u kojoj te je bar većina (ako ne svi) poslušala.


Zašto bi neko uopšte razmatrao varijante koje su i u teoriji i u praksi nemoguće?
Ima u Srbalja izreka da je to gubljenje vremena, a glasi "da su muda pod miškom, qrcem bi šamare delio"
Al nisu brate...
Čemu, što bi blogokolega rekao.
iqiqiq iqiqiq 17:04 10.12.2013

Re: Glasacki listic

apacherosepeacock

"Maratonci" u suštini filma pokazuju naše genetsko prokletstvo...diktaturu koju podržavamo u svim nivoima društva.

Skoro sam čula komentar za neko udruženje koje mrtva sa svojim aktivnostima ali je pod patronatom države "ma pusti, otići će taj u penziju pa će onda biti lakše", u mnogim slučajevima to je čak "ma umreće on pa će biti lakše"

Dakle nema prirodne smene i promene, nego da čekamo da umre čukunčukundeda...pa da pitamo "a koji je moj deo"
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:06 10.12.2013

Re: A eto

freehand
... i Zorana Mihajlović kaže da se treba baviti pojavama a ne imenima. Mis'im - dokle te hajke, dokle to blaćenje, dokle licitiranja?
Kuda to vodi, drugovi?



Zorana da ćuti dok ne pojasni Ivici svoje misli, a nama da objasni koji to ministar radi protivu Srbije. cenim da je i danas radio, ceo radni dan, iju kakva šteta.
freehand freehand 19:36 10.12.2013

Re: A eto

Pazi, jedina lepršava akrobacija u ovom našem dijalogu je ovo ubacivanje komšija i prijatelja :)
Ako pronadješ tog nekog, nedokazano nesposobnog, daj hint, pa da i ja razmislim, jer ovo..Vučić, Djilas, Tadić, čeda, Toma..to nema šanse.

Da, ta opštepoznata stvar o svim nesposobnim političarima je prilično popularna, samo to nije dokaz da je i istinita. Od ovih koje si nabrojao ja nesposobnim smatram samo Nikolića, al to Krkaru i drugarima na dušu. Plus je interesantno da za Vučića garant niko nije glasao i da je on tu došao kao privezak, a pokazao se kao igrač. Koliki - videćemo. Ja mislim ne naročit.
Al ipak daleko od nesposobnog.
Inače, po ovome što gore pišeš zaključujem da ti stvarno veruješ da ove partije predstavljaju neke ideje i vrednosti..da ne pominjem ideologije i ideale? I da stvarno veruješ da iko od njih uz našu pomoć želi da uradi nešto korisno

Apsolutno verujem da mnogo njih ima ideju o tome da želi da uradi nešto korisno za društvo. Uključujući radikalce, dverjane, pa i Predsednika Republike. Drugi je problem što znam da bi ono što većina njih smatra korisnim za Srbiju bila propast. Kao, na primer, Predsednik Republike.

(a da nije za sebe, svog učenika, svog ortaka (sa fudbala, da ne bude da sam implicirao da je sa basketa), svog rodjaka..)

Ne znam šta bi tu bilo problem?
Pa i ti radiš za sebe, svog učenika, svog ortaka (pa i sa basketa), svog rođaka? Ne vidim u čemu je problem dok je to u skladu sa zakonom?
Što je, opet, posao za policiju i pravosuđe?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 19:54 10.12.2013

Re: A eto

Meni Cvijan više nekako dođe kao njihov Vesić.


Ako računamo i epilog - onda Vuksanović ☻
libkonz libkonz 20:05 10.12.2013

Re: A eto

Ako računamo i epilog - onda Vuksanović ☻

Vuksanović je i imao neke šanse za pobedu.
hajkula1 hajkula1 20:06 10.12.2013

Re: A eto

apacherosepeacock
reanimator
znači SPO ti ne smeta

Vreme je da Srbija vostane


Posle njegovih beseda moze samo u komu da (za)padne.



Zapala.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 20:33 10.12.2013

Re: A eto

Vuksanović je i imao neke šanse za pobedu.


Đinđić je u suštini već bio "pao", što je dobro znao, ali pametan kakav aje već bio, i znajući dobro svoje suparnike, uspeo je da ih prevesla, pa su se dogovorili da će zbog "okolnosti" (kao da se ne slabi DS u "Bitnom trenutku" oni će da ostave Đinđića, dakle niko neće da se kandiduje, a on je onda obećao da će kroz godinu dana podneti ostavku (niko od njih nije očekivao da će kroz godinu dana biti onako kako je bilo - posle su se grizli, onoliko! )

Vuksa to iskoristio, pri tome se psolužio novcima koje su ostali skupljali za "borbu" ;> i pokupio pare za kampanju iz brojnih opštinskih odbora (odbori su znali da su se do pre neku nedelju svi spremali da obore Đinđića, pa mislili da je Vuksanović produkt tog dogovora i calnuli mu novce )

Jelica Greganović Jelica Greganović 20:43 10.12.2013

Re: A eto

Jel' neko zna da li se Jorgovankin brat zaposlio?


Samo da se Krkobabići smeste...
AlexDunja AlexDunja 20:54 10.12.2013

Re: A eto

Što je, opet, posao za policiju i pravosuđe?

e vidiš, tu je keč.
ja kao što ne verujem političarima ne verujem policiji i pravosuđu.
da ne pominjem ponovo topčider.

kad budem videla da bilo koja od stranaka na vlasti ( ili iz opozicije, btw)
ne pokušava da utiče na policiju i pravosuđe, mozda ću i
početi da glasam ponovo.

i nije istina da smo to mi. to ne prihvatam,
ja imam prijatelje članove stranaka ( ds i ldp), nijedan od njih
nije imao nikakve koristi od članstva, ali ih zato
nema u strukturama. slažem se da postoje ljudi u strankama koji
misle na opšte dobro, ali ih negativna selekcija
eliminiše kao slana moj bosiljak na terasi.

ako ćeš i mene da pitaš koju satisfakciju imam od toga
što ne želim da učestvujem u tom cirkusu, reći ću ti:
ne želim da učestvujem u tom cirkusu.

meni je potpuno nebitno da li se jorgovankina ćerka vozi
na nalog rfzo, ili jelena trivan ubrizgava botox na
nalog rfzo.
freehand freehand 21:15 10.12.2013

Re: A eto

ako ćeš i mene da pitaš koju satisfakciju imam od toga
što ne želim da učestvujem u tom cirkusu, reći ću ti:
ne želim da učestvujem u tom cirkusu.

meni je potpuno nebitno da li se jorgovankina ćerka vozi
na nalog rfzo, ili jelena trivan ubrizgava botox na
nalog rfzo.

I meni je potpuno nebitno šta je tebi nebitno. I znam da te zabole.
Samo ne razumem zašto izdaješ saopštenja o (tebi) nebitnim stvarima. Al ni to te neću pitati jer i to je meni nebitno.
AlexDunja AlexDunja 21:31 10.12.2013

Re: A eto

Samo ne razumem zašto izdaješ saopštenja o (tebi) nebitnim stvarima.

ja ne izdajem saopštenja.

već sam rekla da su mi ponašanja političara u celoj ovoj stvari jasna,
i nebitna.

ovaj blog sam objavila da bih podsetila da policija i sudstvo ne rade svoj posao.
palo mi je na pamet da je moguće da neko
iz policije uređuje novine, radio stanice i portale.

to me i te kako zanima, a sa politikom ima veze,
zato mi tvoj trol o izborima ne smeta, ali mislim
da je besmislen.

jer, dok svi političari daju naloge policiji i pravosuđu,
izbori su besmisleni.
freehand freehand 21:35 10.12.2013

Re: A eto

jer, dok svi političari daju naloge policiji i pravosuđu,
izbori su besmisleni.

Bratesestro, imam dva pitanja za tebe: prvo, ako političari nisu mi - odakle su ti tvoji prijatelji u strankama, za koje kažeš da ih imaš?
I drugo - ko treba da daje naloge policiji - da sad apstrahujemo pravosuđe?
AlexDunja AlexDunja 22:38 10.12.2013

Re: A eto

1.nisu mi, oni su oni
beskrupulozna bagra kojoj se treba smejati,
moji prijatelji u strankama su dobronamerni naivci koji
su se uhvatili u kolo iz najboljih namera.

2.niko.
freehand freehand 23:23 10.12.2013

Re: A eto

1.nisu mi, oni su oni
beskrupulozna bagra kojoj se treba smejati,
moji prijatelji u strankama su dobronamerni naivci koji
su se uhvatili u kolo iz najboljih namera.

Kak je to grotskno...
Tvoji prijatelji su naivci, a tuđi prijatelji su beskrupulozna bagra?! A tu nikako ne važi s kim si onakav si.
Jel tebi ovo stvarno inteligentno deluje? Ili je to samo stav onako, scenski?

2.niko.

Gde postoji ta policija koja radi sama za sebe, bez naloga, usmeravanja i kontrole političke vlasti izabrane od naroda? I znaš li kako se to zove tamo gde postoji?
AlexDunja AlexDunja 23:41 10.12.2013

Re: A eto


Tvoji prijatelji su naivci, a tuđi prijatelji su beskrupulozna bagra?!

čiji prijatelji?
tadićevi? da oni su beskrupulozna bagra.
prodali su ga čim nije mogao da im obezbedi kintu. očekivano.

policija treba da postupa po zakonu, jednako za sve
pa i političare.
treba da ima civilnu kontrolu. nezavisnu od politike.
freehand freehand 00:24 11.12.2013

Re: A eto

čiji prijatelji?

Recimo - moji?
Imam prijatelje u raznim strankama i ne zovem ih ni naivcima ni ovcama. Ne podsmevam im se na blogu kao ti svojima. To su pametni ljudi sa čijim se političkim uverenjima često ne slažem ali čiju inteligenciju, čast i volju poštujem.
tadićevi? da oni su beskrupulozna bagra.

Ti znaš nekog Tadićevog prijatelja? Izvini, ne verujem.

policija treba da postupa po zakonu, jednako za sve

Kakve to veze ima sa onim o čemu govorimo? Ti znaš državu u kojoj ministar policije nije političar? I u kojoj Vlada ili suveren ne kontrolišu sve formacije pod oružjem?
Kaži je, molim te.


treba da ima civilnu kontrolu. nezavisnu od politike.



Natašu Kandić? Sonju Biserko? Žene u crnom? Kviriju? Klub preferansista?
Kaži da se šališ...
8c_competizione 8c_competizione 09:29 11.12.2013

Re: A eto

Dok sa politčke scene ne nestanu SPS, SNS, SRS, DS, LDP, URS, Dveri, 1389, LSV, DSVM, NS, JS, PUPS, DSS i Rasim Ljajić.


potpisujem

plus lustracija za SVE njihove politicare, da im se zabrani bilo kakav javni zivot u buducnosti

u medjuvremenu? pa recimo strana uprava Japanaca ili Nemaca na jedno 10 godina uz neke limite
vlad_aleksh vlad_aleksh 09:47 12.12.2013

Re: A eto

reanimator
I - na kraju krajeva - dokle ćemo to manje zlo?

Dok sa politčke scene ne nestanu SPS, SNS, SRS, DS, LDP, URS, Dveri, 1389, LSV, DSVM, NS, JS, PUPS, DSS i Rasim Ljajić.


Kad je teško - Čović.
iqiqiq iqiqiq 13:03 10.12.2013

jednostavno rešenje

Pozivanje na odgovornost od strane nadležne službe (ko je to, Agencija za borbu protiv korupcije) zbog zloupotrebe službenog položaja. Suspenzija sa posla, postupak utvrđivanja krivice i odgovornosti te posledice shodno propisima.
Novac koji je potrošen mimo propisa mora da se vrati u fond RFZO.
Vrlo jednostavno.

A lekcija koju smo naučili: javna sredstva moraju imati transparentan i jasan prikaz dostupan svim građanima na sajtu. Hoću da vidim i ovu stavku u finansijskom izveštaju, ne kao zbirni prikaz nego rašlanjen na detalje.

I da se državni revizor oglasi, evo vreme je baš revizije finansijskih izveštaja.
cgubg cgubg 13:21 10.12.2013

Re: jednostavno rešenje

iqiqiq
Pozivanje na odgovornost od strane nadležne službe (ko je to, Agencija za borbu protiv korupcije) zbog zloupotrebe službenog položaja. Suspenzija sa posla, postupak utvrđivanja krivice i odgovornosti te posledice shodno propisima.
Novac koji je potrošen mimo propisa mora da se vrati u fond RFZO.
Vrlo jednostavno.

A lekcija koju smo naučili: javna sredstva moraju imati transparentan i jasan prikaz dostupan svim građanima na sajtu. Hoću da vidim i ovu stavku u finansijskom izveštaju, ne kao zbirni prikaz nego rašlanjen na detalje.

I da se državni revizor oglasi, evo vreme je baš revizije finansijskih izveštaja.


Umesto svega predlozenog, bojim se da ce se samo istrazivati ko je sve imao taj papir u rukama, pa ga dao mrskim medijima. Dobro, mediji su poslusno odustali cim prije, ali tu su ipak mrski blogeri. Dakle, natradace neki sluzbenik u RFZO, a da se ne preziva Tabakovic ili Babic.
reanimator reanimator 13:30 10.12.2013

Re: jednostavno rešenje

Dakle, natradace neki sluzbenik u RFZO, a da se ne preziva Tabakovic ili Babic

Ovo živa istina. Kod mene dvojica pedalirani pre par meseci, jer je neko iz njihovog resora dostavio medijima kopije računa iz kafane, koji kompromituju generalnog direktora (& stranku mu)
cgubg cgubg 13:34 10.12.2013

Re: jednostavno rešenje

reanimator
Dakle, natradace neki sluzbenik u RFZO, a da se ne preziva Tabakovic ili Babic

Ovo živa istina. Kod mene dvojica pedalirani pre par meseci, jer je neko iz njihovog resora dostavio medijima kopije računa iz kafane, koji kompromituju generalnog direktora (& stranku mu)

Nelojalnici jedni
iqiqiq iqiqiq 13:36 10.12.2013

Re: jednostavno rešenje

reanimator
Dakle, natradace neki sluzbenik u RFZO, a da se ne preziva Tabakovic ili Babic

Ovo živa istina. Kod mene dvojica pedalirani pre par meseci, jer je neko iz njihovog resora dostavio medijima kopije računa iz kafane, koji kompromituju generalnog direktora (& stranku mu)

Hebiga tu treba sprečiti da slavina dalje curi. Ima li neko ideja kako?
Recimo kao ona priča criss cross, da tužimo mi te koji nas ne mogu da otpuste, a da oni tuže ove koji nas mogu da otpuste.

Ovo jeste slučaj za Agenciju za borbu protiv korupcije, oni moraju da reaguju, a mi svi blogeri da tražimo status zaštite uzbunjivača.

U svakom slučaju, nije u redu da dopuštamo "seču kneževa" tj da stradaju ljudi koji su dovoljno hrabri i savesni da ukažu na korupciju i krađu.
alselone alselone 14:32 10.12.2013

Re: jednostavno rešenje

Ovo živa istina. Kod mene dvojica pedalirani pre par meseci, jer je neko iz njihovog resora dostavio medijima kopije računa iz kafane, koji kompromituju generalnog direktora (& stranku mu)


Ti uvek imas gde u Njemacku da prespavas ako izgubis posao.
reanimator reanimator 14:45 10.12.2013

Re: jednostavno rešenje

Ti uvek imas gde u Njemacku da prespavas ako izgubis posao

Fala jasno. Dok neki ruše, ja gradim mostove
reanimator reanimator 13:05 10.12.2013

...

100
freehand freehand 14:22 10.12.2013

Jubilej

Sto dana od rođenja nove, rekonstruisane, još bolje od prethodne u istoriji najbolje Vlade Srbije.
Stvarno nije red da se ovako govori na današnji dan. I ovog meseca. Do 2020. u stvari. A onda da se vidi i razmotri.
bocvena bocvena 15:23 10.12.2013

kada je predstavnica RFZO-a

na konferenciji o retkim bolestima saopštila (moralnu?) dilemu da li lečiti jedno dete sa retkom bolešću ili 100 sa običnim, nisam znala da je mislila na mlađahnu Tabakovićevu.
maksa83 maksa83 15:26 10.12.2013

Re: kada je predstavnica RFZO-a

na konferenciji o retkim bolestima saopštila (moralnu?) dilemu da li lečiti jedno dete sa retkom bolešću ili 100 sa običnim, nisam znala da je mislila na mlađahnu Tabakovićevu.

Valjda se vode za onim lalinskim "od lenjosti nema gore bolesti".
bocvena bocvena 16:01 10.12.2013

Re: kada je predstavnica RFZO-a



licimurje i korupcija. pravila su tu za druge i po tuđim leđima. od kuće i porodice, preko škole i lekara do posla i države.
libkonz libkonz 21:42 10.12.2013

Novosadski Dnevnik

Ovo je LINK
Nije zloupotreba najveći problem, već opasna cenzura.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:48 10.12.2013

Re: Novosadski Dnevnik

palilula92 palilula92 22:47 10.12.2013

Re: Novosadski Dnevnik

ne pise da ce da tuzi blogere, da joj nije promaklo
libkonz libkonz 22:50 10.12.2013

Re: Novosadski Dnevnik

ne pise da ce da tuzi blogere, da joj nije promaklo

Baš danas razmišljam kako će verovatno jednog dana nekome da padne na pamet da ne bi bilo loše da se ovaj blog isključi jer blogeri puno pričaju.
uros_vozdovac uros_vozdovac 23:23 10.12.2013

Re: Novosadski Dnevnik

libkonz
ne pise da ce da tuzi blogere, da joj nije promaklo

Baš danas razmišljam kako će verovatno jednog dana nekome da padne na pamet da ne bi bilo loše da se ovaj blog isključi jer blogeri puno pričaju.


Napravimo mi svoj za dva sata, jer smo tako u mogućnosti
inco inco 23:30 10.12.2013

Re: Novosadski Dnevnik

uros_vozdovac
Napravimo mi svoj za dva sata, jer smo tako u mogućnosti


Nego šta, i lepši i stariji pritom!

bolid1 bolid1 23:49 10.12.2013

Re: Novosadski Dnevnik


Napravimo mi svoj za dva sata, jer smo tako u mogućnosti


Moram da ispravim, legenda kaze: jer tako smo u mogućnosti
uros_vozdovac uros_vozdovac 00:18 11.12.2013

Re: Novosadski Dnevnik

bolid1

Napravimo mi svoj za dva sata, jer smo tako u mogućnosti


Moram da ispravim, legenda kaze: jer tako smo u mogućnosti


Ja, kao organizator ovog skuuupa, prihvatam primedbu, evo lepo piše na plahatu:

jer tako smo u mogućnosti.

Jer, nama je ovaj blog od dragocenosti, oni nek bombarduju, mi će` se otimamo...
AlexDunja AlexDunja 00:20 11.12.2013

Re: Novosadski Dnevnik

Jer, nama je ovaj blog od dragocenosti, oni nek bombarduju, mi će` se otimamo..

ako treba, svi će pređemo na linux,
makar bio i mrski kde
uros_vozdovac uros_vozdovac 00:32 11.12.2013

Re: Novosadski Dnevnik

AlexDunja
Jer, nama je ovaj blog od dragocenosti, oni nek bombarduju, mi će` se otimamo..

ako treba, svi će pređemo na linux,
makar bio i mrski kde


U deliću sekunde sam, nehotice, vizuelizovao citirano. Zastrašujuće, sasvim. Čeka me besana noć!
ecce-florian ecce-florian 00:42 11.12.2013

Re: Novosadski Dnevnik


libkonz
Ovo je LINK
Nije zloupotreba najveći problem, već opasna cenzura.


ovo je već vest ( dajem prednost u odnosu na Jelicin link jer je izvor Tanjug

ovde nije više pitanje da li je vest tačna, već zašto nije obkjavljena od strane drugih glasila.

Ako 22 radnika rfzo iz cele Srbije službenim vozilima putuje na poslediplimske studije koje u 1/2 dela plaća RFZO , da li je to OK, u skladu sa zakonom, jednakopravno sa ostalim polaznicima master i doktrskih studija ?

O KADROVSKIM POTREBAMA RFZO

Inače navedeni RFZO u stalnom radnom odnosu ima 2257 zaposlenih ( podaci sa keširane kopije? link ovde a ne mogu sada da iskopam (na niccoloovom blogu o abortusu sam ga našao), ima, ako se ne varam, ukupno manje od 5 lica sa master ili doktoratom.

Koje su to potrebe da RFZO stipendira još dodatna 22 lica sa svršenim master i doktorskim studijama?

*

od svega ovog mnogo je interesantnije da se u proteklih 24 h ovo stvarno ne smatra vešću koja zaslužuje publicitet ( ne govorim o 021 i ALO koji su objavili pa skinuli)već o "slobodnim" medijima. U čemu je razlika Danas, B92, Kurir, Politika Večernje Novosti, Informer, Pravda..........


tadejus tadejus 00:51 11.12.2013

Re: Novosadski Dnevnik


libkonz
Ovo je LINK


joj ljudi pa đe će vam duša
ja kad sam procitala kako su se njena djeca patila na tim studijama u srbiji, a ne ko neka, po nekim stranim drzavama... mene tacno nesto presjece, suze same potekose
Hansel Hansel 01:12 11.12.2013

Re: Novosadski Dnevnik

uros_vozdovac
U deliću sekunde sam, nehotice, vizuelizovao citirano. Zastrašujuće, sasvim. Čeka me besana noć!

A ja sam ono "V.I.P" kod "bloga" (inco) video kao "R.I.P"

Eto kako kontekst određuje percepciju!
G r o f G r o f 08:52 11.12.2013

Re: Novosadski Dnevnik

ecce-florian

libkonz
Ovo je LINK
Nije zloupotreba najveći problem, već opasna cenzura.


ovo je već vest ( dajem prednost u odnosu na Jelicin link jer je izvor Tanjug

ovde nije više pitanje da li je vest tačna, već zašto nije obkjavljena od strane drugih glasila.

Ako 22 radnika rfzo iz cele Srbije službenim vozilima putuje na poslediplimske studije koje u 1/2 dela plaća RFZO , da li je to OK, u skladu sa zakonom, jednakopravno sa ostalim polaznicima master i doktrskih studija ?

O KADROVSKIM POTREBAMA RFZO

Inače navedeni RFZO u stalnom radnom odnosu ima 2257 zaposlenih ( podaci sa keširane kopije? link ovde a ne mogu sada da iskopam (na niccoloovom blogu o abortusu sam ga našao), ima, ako se ne varam, ukupno manje od 5 lica sa master ili doktoratom.

Koje su to potrebe da RFZO stipendira još dodatna 22 lica sa svršenim master i doktorskim studijama?

*

od svega ovog mnogo je interesantnije da se u proteklih 24 h ovo stvarno ne smatra vešću koja zaslužuje publicitet ( ne govorim o 021 i ALO koji su objavili pa skinuli)već o "slobodnim" medijima. U čemu je razlika Danas, B92, Kurir, Politika Večernje Novosti, Informer, Pravda..........




Gospodja Jorgovanka se malo zaigrala, a gospodja ministarka zdravlja neće uopšte da se igra i popriča o nenamenskom arčenju para.
freehand freehand 08:58 11.12.2013

Re: Novosadski Dnevnik

Gospodja Jorgovanka se malo zaigrala, a gospodja ministarka zdravlja neće uopšte da se igra i popriča o nenamenskom arčenju para.

A kakve veze ima sad ministarka sa ovim? Sem kao poluga za skretanje pažnje sa zaigrane Jorgovanke?
ecce-florian ecce-florian 11:07 11.12.2013

Re: Novosadski Dnevnik

freehand
Gospodja Jorgovanka se malo zaigrala, a gospodja ministarka zdravlja neće uopšte da se igra i popriča o nenamenskom arčenju para.

A kakve veze ima sad ministarka sa ovim? Sem kao poluga za skretanje pažnje sa zaigrane Jorgovanke?


Ajd free ako se ne varam ti beše iz sfere informisanja.Pitanje za tebe:


sajt Autonomija je vanično zobjavila da je 10.12.2013. bila izložena celodnevnim hakerskim napadima a što dovodi u vezu sa prenošenjem vesti koja je povučena sa 021

link

Ovo je valjda dokaz da su "pretnje" koje spominju NUNS i NDNV i realizovane napadima na sajt sa kog preneta vest nije skinuta.

Na stranu sad krivično-pravni aspekt ( o tpm na drugom mestu) šta ti misliš o činjenici da ostala sredstva javnog informisanja o stavu novinarskih udruženja da se radi o političkom pritisku ( ucene su valjda pretnje napadima na sajtove)?
bolid1 bolid1 11:07 11.12.2013

Re: Novosadski Dnevnik

Gospodja Jorgovanka


bolid1 bolid1 11:13 11.12.2013

Re: Novosadski Dnevnik

uros_vozdovac
bolid1

Napravimo mi svoj za dva sata, jer smo tako u mogućnosti


Moram da ispravim, legenda kaze: jer tako smo u mogućnosti


Ja, kao organizator ovog skuuupa, prihvatam primedbu, evo lepo piše na plahatu:

jer tako smo u mogućnosti.

Jer, nama je ovaj blog od dragocenosti, oni nek bombarduju, mi će` se otimamo...


Ocu da kazem i da je ovaj sto je sklonio vest zena i nema srce, nije ni bio u vojsku i nije ga zao, nema milosti, sta mu jeeeeb...izvinjavam se!
freehand freehand 11:54 11.12.2013

Re: Novosadski Dnevnik

Ovo je valjda dokaz da su "pretnje" koje spominju NUNS i NDNV i realizovane napadima na sajt sa kog preneta vest nije skinuta.

Na stranu sad krivično-pravni aspekt ( o tpm na drugom mestu) šta ti misliš o činjenici da ostala sredstva javnog informisanja o stavu novinarskih udruženja da se radi o političkom pritisku ( ucene su valjda pretnje napadima na sajtove)?

Ne računajući blogovanje (koje tu i ne spada, btw) informisanje i ja nismo u vezi, već dugo.
Dakle, sa stanovišta građanina - ne mogu da tvrdim da je hakeraj vezan za ovo. Ono što je sigurno, međutim, jeste da su ovakve stvari, poput neobjavljivanja ili objavljivanja pa skidanja potencijalno osetljivih sadržaja postale previše ceste da bi se mogle zvati incidentima. Što govori o atmosferi u javnosti, pritajenom strahu i poluotvorenim pretnjama.
Strah je gadan korov: lako niče a teško se uništava.
No oni koji ga tako štedro, uvijeno i otvoreno seju, morali bi da imaju u vidu da su u cara Trojana kozje uši, a da se iz zatomljenih i prigušenih osećaja često stvaraju bujice u momentu kad on jednom provali, i da često znaju da budu katastrofalne za one koji takvu atmosferu stvaraju.
I još mi se čini da je takva situacija u Srbiji vrlo blizu. Pucanje monolitnosti vladajuće strukture, cepanje onoga što se zove SNS a u stvari je konglomerat svega i svačega - neminovno će razvaliti i ove kultove i tabue koji su tako brižno i uz veliku saglasnost ove karikature od slobodne javnosti poslednje dve godine stvarani.
Kad se međusobno zakrve - što je krenulo - teško da će moći svoju nekompetenciju, neznanje, marifetluke pa i glupost - da guraju iza DulićaTadićaCvetkovićaMarkovićaDragina. A i Kurir i drugari će da rade po sistemu par-nepar. Danas ovi, sutra oni.

Al nebitno, što kaže domaćica.
G r o f G r o f 12:00 11.12.2013

Re: Novosadski Dnevnik

freehand
Gospodja Jorgovanka se malo zaigrala, a gospodja ministarka zdravlja neće uopšte da se igra i popriča o nenamenskom arčenju para.

A kakve veze ima sad ministarka sa ovim? Sem kao poluga za skretanje pažnje sa zaigrane Jorgovanke?


Ne pogadja me mnogo šibicarska kalkulacija medija što im se isplati, a što ne isplati objaviti ili obrisati.
Novine kupujem ili ne kupujem.
Medjutim, sumnjam da bi se veliki postotak onih koji uplaćuju pare za lečenje složio sa tim da se troše na vozikanje onih koji ih i tako imaju poprilično.
Ako misliš da je vozikanje u redu, u čemu je onda problem. U tom slučaju vest jest besmislena.
freehand freehand 12:13 11.12.2013

Re: Novosadski Dnevnik

Medjutim, sumnjam da bi se veliki postotak onih koji uplaćuju pare za lečenje složio sa tim da se troše na vozikanje onih koji ih i tako imaju poprilično.
Ako misliš da je vozikanje u redu, u čemu je onda problem. U tom slučaju vest jest besmislena.


Ne sećam se tog objektivnog rezona u tvojim komentarima. Iskoči tek kad ti neko dirne vojvodu ili - evo - Jorgovanku. pa onda nije bitna guvernerka i nejeno dete nego objektivna stvarnost i negativne pojave. Eh, Grofe, Grofe...
A i ove alanfordovske mudrosti tipa "ili kupujem ili ne kupujem" su očaravajuće. Tu si, valjda izuzetak, ili šta bi to praznoslovljenje moglo da znači?
Al nebitno.
G r o f G r o f 12:23 11.12.2013

Re: Novosadski Dnevnik

freehand
Medjutim, sumnjam da bi se veliki postotak onih koji uplaćuju pare za lečenje složio sa tim da se troše na vozikanje onih koji ih i tako imaju poprilično.
Ako misliš da je vozikanje u redu, u čemu je onda problem. U tom slučaju vest jest besmislena.


Ne sećam se tog objektivnog rezona u tvojim komentarima. Iskoči tek kad ti neko dirne vojvodu ili - evo - Jorgovanku. pa onda nije bitna guvernerka i nejeno dete nego objektivna stvarnost i negativne pojave. Eh, Grofe, Grofe...
A i ove alanfordovske mudrosti tipa "ili kupujem ili ne kupujem" su očaravajuće. Tu si, valjda izuzetak, ili šta bi to praznoslovljenje moglo da znači?
Al nebitno.


Radi ilustracije...doručak u novosadskom porodilištu.



za to para nema.

Free ti se daviš u svojim sitno hejterskim splačinama. Do Jorgovanke mi je stalo koliko i do lanjskog snega, za razliku od tebe koji si toliko opterećen njom da ti savetujem da posetiš psihijatra.
tadejus tadejus 12:30 11.12.2013

Re: Novosadski Dnevnik

G r o f
Free ti se daviš u svojim sitno hejterskim splačinama. Do Jorgovanke mi je stalo koliko i do lanjskog snega, za razliku od tebe koji si toliko opterećen njom da ti savetujem da posetiš psihijatra.


nemoj tako, od gospoje je tesko ne oboliti na zivce


larisa_bg larisa_bg 13:54 11.12.2013

Re: Novosadski Dnevnik

tadejus
G r o f
Free ti se daviš u svojim sitno hejterskim splačinama. Do Jorgovanke mi je stalo koliko i do lanjskog snega, za razliku od tebe koji si toliko opterećen njom da ti savetujem da posetiš psihijatra.


nemoj tako, od gospoje je tesko ne oboliti na zivce




Touché!!!
ecce-florian ecce-florian 14:21 11.12.2013

Re: Novosadski Dnevnik

Kad se međusobno zakrve - što je krenulo - teško da će moći svoju nekompetenciju, neznanje, marifetluke pa i glupost - da guraju iza DulićaTadićaCvetkovićaMarkovićaDragina.


Ti ovo ozbiljno , mis'im da odgovaram il' 'nako?

U ovim ovako"očiglednim" stvarima uvek valja imati malko opreza.Naročito u sredinama gde se sredstva informisanja počinju koristiti kao sredstva širenja dezinformacija. Moguće i sa namerom izazivanja straha



ps

Misliš da su ovi što hakuju sajtove i sl nekompetentni i neznalice? Marifetluk može biti da ih "angažuješ po ugovoru o delu" ali i za to treba najmanje svest o ograničenosti sopstvenog znanja kao i nekompetentnosti za neku oblast. Tako je npr Dulić kao nekompetentan angažovao kompetenta lica za izradu sajtova npr. Ili onaj ugovor o kupovini softvera za plaćanje ministarstva poljoprivrede kupljen od mađarske fiirme direktnom pogodbom za izmedju 4 i 5,5 milona eura ( podaci su različiti) 2009. godine kada je ministar bio Dragin a primena istog počela za vreme ministra Petrovića
freehand freehand 15:01 11.12.2013

Re: Novosadski Dnevnik

ecce-florian
Kad se međusobno zakrve - što je krenulo - teško da će moći svoju nekompetenciju, neznanje, marifetluke pa i glupost - da guraju iza DulićaTadićaCvetkovićaMarkovićaDragina.


Ti ovo ozbiljno , mis'im da odgovaram il' 'nako?

U ovim ovako"očiglednim" stvarima uvek valja imati malko opreza.Naročito u sredinama gde se sredstva informisanja počinju koristiti kao sredstva širenja dezinformacija. Moguće i sa namerom izazivanja straha

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Z1iAcUqfnZ4[/youtube]

ps

Misliš da su ovi što hakuju sajtove i sl nekompetentni i neznalice? Marifetluk može biti da ih "angažuješ po ugovoru o delu" ali i za to treba najmanje svest o ograničenosti sopstvenog znanja kao i nekompetentnosti za neku oblast. Tako je npr Dulić kao nekompetentan angažovao kompetenta lica za izradu sajtova npr. Ili onaj ugovor o kupovini softvera za plaćanje ministarstva poljoprivrede kupljen od mađarske fiirme direktnom pogodbom za izmedju 4 i 5,5 milona eura ( podaci su različiti) 2009. godine kada je ministar bio Dragin a primena istog počela za vreme ministra Petrovića

Izvini, ne znam šta mi bi da pokušam. Dakle, samo nastavi
Na stranu sad krivično-pravni aspekt

freehand freehand 15:13 11.12.2013

Re: Novosadski Dnevnik

Free ti se daviš u svojim sitno hejterskim splačinama. Do Jorgovanke mi je stalo koliko i do lanjskog snega, za razliku od tebe koji si toliko opterećen njom da ti savetujem da posetiš psihijatra.

Grofe: ti si jedna intelektualna splačina, koja prikazuje sliku sa dva parčeta hleba kao ilustraciju - čega? Da Jorgovankina ćerka nije vožena službenim automobilom sa šoferom o trošku države na bruku svih koji serendaju o bespoštednoj borbi protiv korupcije?
Da si i ti jedan običan demagoški bot-klovn koji se služi besmislenim populističkim fazonima sa ovakvim fotografijama ne bi li skrenuo pažnju sa brljotina tvoje gazdarice sa platom od - koliko beše hiljada evra?
Ako sad ja tebi stavim nekoliko fotografija iz izbegličkog naselja, ili nesrećnika koji se hrane na kontejnerima - čega će to biti dokaz?

A ovo o psihijatru... Liči na nevaspitanog radikalskog mamlaza sa aristokratskim potpisimam.

larisa_bg larisa_bg 20:43 11.12.2013

to brate free!

pedjalon pedjalon 21:46 11.12.2013

free-grof

Jojjjjjjj, super.
Još kada bi se pošibali onako stavrno, k'o na "farmi". SrBski. Mada kod nas ima vojvodsta a ne baš grofovija, a o slobodi da ne pričam.
A psi laju, (malo izmenjeno), karavani prolaze...
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 11:43 13.12.2013

Kako je samo nije sramota???



Da uzimas za troskove iz fonda koji ne da za hranu bolesnoj deci???
Ajde one standardne kradje, jos i nekako da razumes (mada ni to ne pravdam), ali ovo
Da ti uzmes od bolesnih, a jos od dece, to posebno. Kako, ali, kako ih bre nije sramota???
Pa ovi, sto bi reko nas narod, nit' se krste nit' se Bogu mole.

I to sve na platu od 6 hiljada evra?!?! Ej bre! 6 hiljada evra! A cera i sama zaposlena. I nije ti dosta???
Pa toliko zaradjuju doktori nauka na naucnima institutima - najvisim naucnim institucijama ove zemlje - za godinu dana! GODISNJA PLATA!!! Ne kafe kuvarice, ne fizicki radnici, doktori nauka! Najvisi intelekt ove zemlje! To su ti mozgovi koji se nekim cudom nisu odlili, ili su se, jos gore po njih - vratili.
Znaci, tvoje tri godine radnog staza = njihovih 36 godina - ceo njihov radni vek. Samo to je vec dovoljno nekome za sramotu, ali ni to nije dosta?
Zinulo ti dupe bas za taj prevoz?

E moj Vucko, ti se toliko trudis a neki...Za sitno su te prodali...
Vodi racuna, Tadic je pricao kako su mu saradnici zabadali noz u ledja...Ali nezno - toliko nezno da on to nije ni osetio dok nije zglajznuo

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana