Budućnost| Na današnji dan| Politika| Životni stil

Idu dani

kukusigameni RSS / 18.12.2013. u 18:08

Prošlo je oko godinu i po dana od početka mandata ove nove vlade. Ide i Nova 2014. godina, u kojoj ćemo prema najavama morati da stežemo kaiševe i očekujemo samo najgore. Pravo je vreme da postavimo sebi neka pitanja. Da li nam je išta bolje za ovih godinu i po?

Da li je korupcija manja?

Da li je doneta makar jedna presuda kao posledica velikih hapšenja za koje se tvrdilo da nemaju politički karakter?

Da li je bezbednost građana veća?

Da li je zapoleno više ljudi nego do pre godinu i po dana i da li je manje njih izgubilo posao?

Da li su nam puniji novčanici i da li su cene makar malo pale?

Da li zdravstvo bolje funkcioniše i da li je bolje ljudima zaposlenim u zdravstvu?

Da li je pravni sistem bolje organizovan i da li je delotvorniji i brži?

Da li je poljoprivreda iskorišćena onoliko koliko je najavljivano i kakav je status poljoprivrednika?

Da li su mediji bolji u svojim izveštavanjima i da li je pozicija novinara bolja i bezbednija?

Da li su izgrađeni putevi i ostali infrastrukturni objekti više nego inače?

Da li su kamate u bankama povoljnije?

Da li je porasla socijalna pomoć i koliko smo u stanju da pomognemo nemoćnima?

Da li je izvršena obećana departizacija u državnim preduzećima?

Da li je stanje u prosveti bolje i da li je podignut standard nastave?

Da li vam se čini da je saobraćaj uređeniji i da bolje funkcioniše nego ranije?

Da li nauka i kultura uopšte postoje, osim sa ponekim nacionalnim predznakom?

Da li je KiM više u Srbiji nego što je bilo?

 

Jedino što znam je da je Evropa bliže, mada nisam siguran da je dovoljno blizu.

Doći će i ta 2015. A do tada:



Komentari (247)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tadejus tadejus 09:59 19.12.2013

Re: o pa ovde se politika bistri

kukusigameni
Ima dobrih mesta za takva ulaganja. Monte Karlo, Las Vegas...


eh ali tamo s kucom nema dogovora
a ovde...

salu na stranu, da ne misli neko da ja sad hocu reci da u srbiji uspjeva samo politicki tal
zaista vjerujem da nije tako
nije neka velika pamet reci da je sigurniji posao u bazelu nego u beogradu
sigurniji je
ali ti zivis ovde i neki lokalni know how imas za ovo trziste, ne za ono u bazelu
ovde je rizik veci, ali je veci i return
kad se svi dosjete da je vrijeme pravo, sva je prilika da je kasno

alselone alselone 10:12 19.12.2013

Re: o pa ovde se politika bistri

kad se svi dosjete da je vrijeme pravo, sva je prilika da je kasno


Kad taksisti pocnu da pricaju da je nesto dobra ideja vreme je za sell, sell, sell.
st.jepan st.jepan 23:19 19.12.2013

Re: o pa ovde se politika bistri

Da imaš neki kapital, da li bi ga uložila u neki posao ovde?

Odlično pitanje! Nije upućeno meni, al' ajd'.
Evo, ja sam ga u više navrata na različite načine sticao i uvek iznova čvrsto odlučivao da njime započnem nešto odista krupno, a onda beskrajno odlagao, oklevao, te novce dabome brzo spiždjavao i vraćao se relativno sitnim ali sigurnim poslovima.
Zašto?
Pa, svaki put unapred bi me ustravljivala i paralisala, na samo ovdašnja generalna neizvesnost i totalna pravna nesigurnost, već i vrlo konkretna izvesnost da bi mi se (čim bi mi eventualno krenulo) nakačila svekolika fukara, kako političko poreznička, tako i kriminalno reketaška.
Koliko znam sebe, sasvim je sigurno da bi me ta fukara na kraju i likvidirala, jer mi moja zajebana priroda ne bi dozvolila da na ime mita ili reketa ikome dam i pišljivu dindju.


freehand freehand 23:54 19.12.2013

Re: o pa ovde se politika bistri

tadejus
juce procitah da je mmf prognozirao ubrzanje rasta sa (cini mi se) 1,9 na 3,6
ne drzite me za rijec, negdje sam u trku pokupila, ali ubrzanje je definitivno stajalo
otkud, ne znam
a I zna biti varljiva ta cifra jer ako rast ostvaruje strana firma izvoznik (a ostvaruje) onda to oce da se ne osjeti kod kuce
svejedno
kurs stabilan vec godinu dana, inflacija u podrumu, rast, pa jos I ubrzava, ajde dobro o nezaposlenosti necemo
ako bih gledala to sto inace gledam rekla bih da nama, boktemazo, odlicno ide
ali avaj
ja ne vjerujem da mozes system napuniti diletantima kakvi su ovi (sa gospoja frizurom i gosn diplomom pri celu) a da se to ne odrazi na duge staze
ne vjerujem da moze
pa se moj oprimizam sad sveo na to da ce da sjasu za 4 i kusur godina
to bi onda bio scenario slican hrvatskoj
ko prezivi pricace
i dotad jos da se nadamo da se nece dosjetiti da pocnu da kradu i naveliko, da ce biti sretni tim zaposljavanjem surnjaja, snajki i bratica

Ja nekako slutim da je situacija još mnogo gora nego što se na površini vidi. I to po mnogo parametara. I naravno da nisu naprednjaci za sve krivi, Mnoštvo je tu prenetih i nasleđenih naslaga krize i dubioza nataloženih u raznim periodima.
Samo, kako nekom ko se smejao na pomen svetske krize koja je porušila gigante, ko je sistematski situaciju slikao nekoliko puta crnjom i gorom od realne, ko je insistirao na destrukciji stanja društvene svesti, ko je svoj politički kredo temeljio i još uvek temelji na hajci, harangama i držte lopova masovnoj histeriji - sada tražiti olakšavajuće okolnosti?
Bukvalno svaki parametar na kome su insistirali kao pokazatelju nesposobnosti prethodne Vlade - obratiti pažnju na Dačića u tom kontekstu, i ekonomije i kriminala - uspeli su da naprave još duplo gorim. Otužno je onda kad Nikolić ili Vučić pozivaju da se na situaciju ne gleda tako crno i da optužuju nekoga za namerno sejanje pesimizma... Otužno, lažljivo, groteskno.
Količina diletantizma, uvezana sa voluntarizmom kao modelom upravljanja i pripadajućim populizmom kao modelom komunikacije prosto nam garantuje još jedan ozbiljan sunovrat ne bude li se na dolazećim izborima nešto bitno promenilo.
Apsolutna većina naprednjaka koja nam se smeši bila bi urnebesno komničan ishod svega što gledamo i odgovor na pitanja iz bloga, samo kad ne bismo morali da kusamo plodove te komendije.
I da na njima baziramo budući metabolizam.
Fotosinteza je keva, prognoziram.
A ozbiljan je problem kad ti broj ministarstava koje dužiš premašuje broj članova koji prolaze bezbednosne provere.
alselone alselone 00:32 20.12.2013

Re: o pa ovde se politika bistri

kako nekom ko se smejao na pomen svetske krize

ja znam jednog koji se smejao i jos je rekao da je to nasa sansa.
kukusigameni kukusigameni 08:57 20.12.2013

Re: o pa ovde se politika bistri

st.jepan
Pa, svaki put unapred bi me ustravljivala i paralisala, na samo ovdašnja generalna neizvesnost i totalna pravna nesigurnost, već i vrlo konkretna izvesnost da bi mi se (čim bi mi eventualno krenulo) nakačila svekolika fukara, kako političko poreznička, tako i kriminalno reketaška.
Koliko znam sebe, sasvim je sigurno da bi me ta fukara na kraju i likvidirala, jer mi moja zajebana priroda ne bi dozvolila da na ime mita ili reketa ikome dam i pišljivu dindju.

Odlična opservacija.
E sad, da li se to promenilo ili poboljšalo u ovih godinu i po dana?
Možda bi danas izvukao živu glavu?!
st.jepan st.jepan 11:17 20.12.2013

Re: o pa ovde se politika bistri

Odlična opservacija.
E sad, da li se to promenilo ili poboljšalo u ovih godinu i po dana?
Možda bi danas izvukao živu glavu?!

Ne znam da li se TO promenilo, ne verujem, ali bilo kakav biznis (pa i onaj moj, relativo sitan real estate biznis) sada je nemoguć, i to iz razloga jačeg od svih zamislivih razloga - naprosto, NEMA SE!

P.S. kad nema biznisa, dobar je i art!
Jbg, mora nešto.
kukusigameni kukusigameni 11:27 20.12.2013

Re: o pa ovde se politika bistri

st.jepan
P.S. kad nema biznisa, dobar je i art!
Jbg, mora nešto.



Da li nauka i kultura uopšte postoje, osim sa ponekim nacionalnim predznakom?
st.jepan st.jepan 11:35 20.12.2013

Re: o pa ovde se politika bistri

Da li nauka i kultura uopšte postoje, osim sa ponekim nacionalnim predznakom?

Na zlikovačke provokacije ne odgovaram.
kukusigameni kukusigameni 11:49 20.12.2013

Re: o pa ovde se politika bistri

st.jepan
Da li nauka i kultura uopšte postoje, osim sa ponekim nacionalnim predznakom?

Na zlikovačke provokacije ne odgovaram.

Ničim izazvane?
st.jepan st.jepan 11:55 20.12.2013

Re: o pa ovde se politika bistri

Da li nauka i kultura uopšte postoje, osim sa ponekim nacionalnim predznakom?

Ipak, evo:
To "predznak" pa još i nacionalni, zvuči mi odveč zloslutno.
Uvek se setim onoga "ishod je bio od predznaka gori".

No ako misliš na nacionalni beleg (obeležje), ne bih znao, a i slabo me zanima - moje nove radove kupuju mahom inostranci (edit: internet je tu keva).
freehand freehand 00:38 21.12.2013

Re: o pa ovde se politika bistri

alselone
kako nekom ko se smejao na pomen svetske krize

ja znam jednog koji se smejao i jos je rekao da je to nasa sansa.

Da... Realno to je taj domet.
Colin_bgd Colin_bgd 10:17 19.12.2013

Pitanje svih pitanja...

... je da ukoliko izgubite posao, u kom roku mozete da nadjete novi:
a) 1 mesec
b) 3 meseca
c) 6 meseci
d) sta znaci "izgubiti posao"?
e) sta znaci "imati posao"?

alselone alselone 10:23 19.12.2013

Re: Pitanje svih pitanja...

Colin_bgd
... je da ukoliko izgubite posao, u kom roku mozete da nadjete novi:
a) 1 mesec
b) 3 meseca
c) 6 meseci
d) sta znaci "izgubiti posao"?
e) sta znaci "imati posao"?



Zavisi kao si svugde cime se bavis i sta zelis da radis. Ako imas ikakve veze sa razvojem softvera pogotovo ako jos znas svoj posao, verovatno ti ne treba vise od par sati.
Ako hoces da nosis dzakove ili konobarises, takodje.

Ako zelis da sedis u kancelariji drzavnog posla onda ti treba vremena ili da imas batu.
kukusigameni kukusigameni 10:23 19.12.2013

Re: Pitanje svih pitanja...

Colin_bgd
... je da ukoliko izgubite posao, u kom roku mozete da nadjete novi:
a) 1 mesec
b) 3 meseca
c) 6 meseci
d) sta znaci "izgubiti posao"?


Izgubiti posao znači biti zaposlen na nekom poslu, a zatim ne biti. Razlozi su najrazličitiji. Ponoviću da se ne odnosi samo na državni posao. Čak se najmanje odnosi na takav način upošljavanja.
Dakle, pitanje je: Ima li više posla i šansi za zapošljavanje?
alselone alselone 10:25 19.12.2013

Re: Pitanje svih pitanja...

Izgubiti posao znači biti zaposlen na nekom poslu, a zatim ne biti.


Ne mogu a da se ne setim onoga:
- Da li si primetio da vise ne dolazis na posao?

Colin_bgd Colin_bgd 10:43 19.12.2013

Re: Pitanje svih pitanja...

Zavisi kao si svugde cime se bavis i sta zelis da radis.

I da li zelis da radis, ali ne zavisi samo od toga, zavisi i da li si spreman da se selis u drugi grad, drugi deo zemlje da bi radio taj "svoj" posao. Ali da, slazem se i sa tobom i sa domacinom koji kaze

Dakle, pitanje je: Ima li više posla i šansi za zapošljavanje?


Ali da li je to zbog ucinka vlasti, ili zbog prirodne pojave da se ves masine i usisivaci kvare svakih 4-6 godina...
kukusigameni kukusigameni 10:58 19.12.2013

Re: Pitanje svih pitanja...

Colin_bgd
Zavisi kao si svugde cime se bavis i sta zelis da radis.

I da li zelis da radis, ali ne zavisi samo od toga, zavisi i da li si spreman da se selis u drugi grad, drugi deo zemlje da bi radio taj "svoj" posao. Ali da, slazem se i sa tobom i sa domacinom koji kaze

Dakle, pitanje je: Ima li više posla i šansi za zapošljavanje?


Ali da li je to zbog ucinka vlasti, ili zbog prirodne pojave da se ves masine i usisivaci kvare svakih 4-6 godina...


Velikim delom jeste. Odlazak u drugi grad implicira uslove da od zarađenog novca možeš da platiš stanovanje, račune i sl. Infrastruktura je takva da ti je potrebno puno vremena da putuješ (železnice idu 30-40km na sat). Sivo i crno tržište stvara žestoku konkurenciju od koje nisi zaštićen. Ulaganje novca...
Eto, da li bi ti uložio novac u Srbiji?
Colin_bgd Colin_bgd 11:13 19.12.2013

Re: Pitanje svih pitanja...

Eto, da li bi ti uložio novac u Srbiji?

Ne, jer ne postoji adekvatno, stabilno saznanje o tome u kakvom okruzenju se investicija izvrsava. To ne znaci da rizik za investitora treba da je mali, samo znaci da investitor mora da ima kredibilnu informaciju o tome koliki rizik jeste. Trzista mrze neizvesnost, a za svaku kolicinu rizika uvek ce se naci neko spreman da ga prihvati...
G.Cross G.Cross 11:17 19.12.2013

Re: Pitanje svih pitanja...

To ne znaci da rizik za investitora treba da je mali, samo znaci da investitor mora da ima kredibilnu informaciju o tome koliki rizik jeste


To se zove Hurdle Rate

"The minimum rate of return on a project or investment required by a manager or investor. In order to compensate for risk, the riskier the project, the higher the hurdle rate."


EDIT:

Pre oko 8 godina sam radio u americkoj firmi i napravili smo business case za Warehouse i Shipping Facility. Jedna od alternativa je bila Srbija i imala najbolji ROI. Onda se javio Treasury is New Yorka i dodao Hurdle rate za Srbiju.

Projekt je napravljen u Rumuniji.
kukusigameni kukusigameni 11:19 19.12.2013

Re: Pitanje svih pitanja...

Colin_bgd
Eto, da li bi ti uložio novac u Srbiji?

Ne, jer ne postoji adekvatno, stabilno saznanje o tome u kakvom okruzenju se investicija izvrsava. To ne znaci da rizik za investitora treba da je mali, samo znaci da investitor mora da ima kredibilnu informaciju o tome koliki rizik jeste. Trzista mrze neizvesnost, a za svaku kolicinu rizika uvek ce se naci neko spreman da ga prihvati...

Upravo tako. Koliko je meni poznato u bankama ima dovoljno novca ali je kredita za ulaganje u posao malo.
Inače, najčešći vid ulaganja u Srbiji je u cilju samozapošljavanja. To često izgleda tako što u stvari platiš (uložiš) da bi mogao kroz određeni period sebi da zaradiš platu (penziju, zdravstveno osiguranje...). Profit-slabo ili ništa, amortizacija- slabo ili ništa itd. Nema tu sreće.
Colin_bgd Colin_bgd 11:35 19.12.2013

Re: Pitanje svih pitanja...

kukusigameni
Colin_bgd
Eto, da li bi ti uložio novac u Srbiji?

Ne, jer ne postoji adekvatno, stabilno saznanje o tome u kakvom okruzenju se investicija izvrsava. To ne znaci da rizik za investitora treba da je mali, samo znaci da investitor mora da ima kredibilnu informaciju o tome koliki rizik jeste. Trzista mrze neizvesnost, a za svaku kolicinu rizika uvek ce se naci neko spreman da ga prihvati...

Upravo tako. Koliko je meni poznato u bankama ima dovoljno novca ali je kredita za ulaganje u posao malo.
Inače, najčešći vid ulaganja u Srbiji je u cilju samozapošljavanja. To često izgleda tako što u stvari platiš (uložiš) da bi mogao kroz određeni period sebi da zaradiš platu (penziju, zdravstveno osiguranje...). Profit-slabo ili ništa, amortizacija- slabo ili ništa itd. Nema tu sreće.

Drzava samo treba (..bote zvucim kao right wing think-tank...) da stvori okruzenje koje je podlozno racionalnom asesmentu... Za pocetak kod nas vise nego dovoljno...
tadejus tadejus 11:35 19.12.2013

Re: Pitanje svih pitanja...

Colin_bgd
Ne, jer ne postoji adekvatno, stabilno saznanje o tome u kakvom okruzenju se investicija izvrsava.


hoces reci, jer ti nemas to saznanje?


To ne znaci da rizik za investitora treba da je mali, samo znaci da investitor mora da ima kredibilnu informaciju o tome koliki rizik jeste. Trzista mrze neizvesnost, a za svaku kolicinu rizika uvek ce se naci neko spreman da ga prihvati..


ljudi mrze neizvjesnost
samo budale vjeruju da se ona moze ukinuti
Colin_bgd Colin_bgd 11:41 19.12.2013

Re: Pitanje svih pitanja...

hoces reci jer ti nemas to saznanje?

Upravo suprotno, ja imam "saznanja"...

ljudi mrze neizvjesnost
samo budale vjeruju da se ona moze ukinuti

Neizvesnost je samo risk rate of change...
tadejus tadejus 11:45 19.12.2013

Re: Pitanje svih pitanja...

Colin_bgd
hoces reci jer ti nemas to saznanje?Upravo suprotno, ja imam "saznanja"...


cekaj sad ti imas "saznanja" da ne postoje saznanja??

Neizvesnost je samo risk rate of change...


e ova ti je jos jaca
neizvjenost -- to je stopa promjene -- rizika
definitivno imas "saznanja"

maksa83 maksa83 11:46 19.12.2013

Re: Pitanje svih pitanja...

samo budale vjeruju da se ona moze ukinuti

Aha, čitalo se Taleba.

Neka, neka...
kukusigameni kukusigameni 11:47 19.12.2013

Re: Pitanje svih pitanja...

Colin_bgd
Drzava samo treba...

Država bi trebalo da počne da radi svoj posao. Na primer, mogla bi zakonodavna vlast da počne da kontroliše izvršnu. To bi recimo bio ozbiljan korak.
Colin_bgd Colin_bgd 12:34 19.12.2013

Re: Pitanje svih pitanja...

neizvjenost -- to je stopa promjene -- rizika

Ako znas drugu definiciju koju koriste financijski "krugovi", kazi slobodno...
Biljana 77 Biljana 77 17:27 19.12.2013

tzv. klepetuša

kukusigameni kukusigameni 18:24 19.12.2013

Re: tzv. klepetuša

Biljana 77

Svih veličina.
freehand freehand 09:42 20.12.2013

Da li nam je zdravstvo bolje?

DRAMA: Krkobabić hitno operisan u Ženevi
Zbog ozbiljnih zdravstvenih problema, potpredsednik Vlade Srbije i ministar rada i socijalne politike, hitno je upućen na lečenje u Švajcarsku, gde je imao operaciju
alselone alselone 09:50 20.12.2013

Re: Da li nam je zdravstvo bolje?

Da li nam je zdravstvo bolje?

Nije, jednako je. Sto znaci da smo trebali ostaviti Tomicu.
kukusigameni kukusigameni 09:50 20.12.2013

Re: Da li nam je zdravstvo bolje?

freehand
DRAMA: Krkobabić hitno operisan u Ženevi
Zbog ozbiljnih zdravstvenih problema, potpredsednik Vlade Srbije i ministar rada i socijalne politike, hitno je upućen na lečenje u Švajcarsku, gde je imao operaciju

Pa eto, barem jedno DA na ona moja pitanja.

Konkretno na ovo:

Da li je porasla socijalna pomoć i koliko smo u stanju da pomognemo nemoćnima?

arianna arianna 10:01 20.12.2013

Re: Da li nam je zdravstvo bolje?

DRAMA: Krkobabić hitno operisan u Ženevi
Zbog ozbiljnih zdravstvenih problema, potpredsednik Vlade Srbije i ministar rada i socijalne politike, hitno je upućen na lečenje u Švajcarsku, gde je imao operaciju


Jel? A gladna deca nisu hitni slučajevi?

Za gladnu i bolesnu decu država nema para, a za prepriranje po hitnom postupku ima!<<<<
kukusigameni kukusigameni 10:05 20.12.2013

Re: Da li nam je zdravstvo bolje?

alselone
Da li nam je zdravstvo bolje?

Nije, jednako je. Sto znaci da smo trebali ostaviti Tomicu.

Ova vlada se deklarisala tako da nema potrebe da se menja resorni ministar, u ovom slučaju zdravlja, jer očigledno ima rezultate.

Da li zdravstvo bolje funkcioniše i da li je bolje ljudima zaposlenim u zdravstvu?

Ne.

kukusigameni kukusigameni 10:14 20.12.2013

Re: Da li nam je zdravstvo bolje?

arianna
Jel? A gladna deca nisu hitni slučajevi?

Deca će ionako da odu iz zemlje.
Al' zato penzioneri ostaju.
nenadqwe nenadqwe 11:28 20.12.2013

Re: Da li nam je zdravstvo bolje?

Ova vlada se deklarisala tako da nema potrebe da se menja resorni ministar, u ovom slučaju zdravlja, jer očigledno ima rezultate.

Da li zdravstvo bolje funkcioniše i da li je bolje ljudima zaposlenim u zdravstvu?

Ne.


pa niko nije pomenuo program više uspešno izvedenih transplatacija, valjda je to neki boljitak da ne kažem napredak da me ne razume neko pogrešno...
kukusigameni kukusigameni 11:38 20.12.2013

Re: Da li nam je zdravstvo bolje?

nenadqwe
Ova vlada se deklarisala tako da nema potrebe da se menja resorni ministar, u ovom slučaju zdravlja, jer očigledno ima rezultate.

Da li zdravstvo bolje funkcioniše i da li je bolje ljudima zaposlenim u zdravstvu?

Ne.


pa niko nije pomenuo program više uspešno izvedenih transplatacija, valjda je to neki boljitak da ne kažem napredak da me ne razume neko pogrešno...

Wrong. Uspeh transplantacija se meri godinama preživljavanja pacijenta.
Taj podatak nećeš naći ni sad, ni pre, a verovatno ni kasnije.
nenadqwe nenadqwe 11:48 20.12.2013

Re: Da li nam je zdravstvo bolje?

Wrong. Uspeh transplantacija se meri godinama preživljavanja pacijenta.
Taj podatak nećeš naći ni sad, ni pre, a verovatno ni kasnije.



u pravu si al to ne zavisi od min. zdravlja vec ima nesto i do samog pacijenta, zar ne, nekom se jetra primi a nekom ne moze ni zubni implant
kukusigameni kukusigameni 11:51 20.12.2013

Re: Da li nam je zdravstvo bolje?

nenadqwe
Wrong. Uspeh transplantacija se meri godinama preživljavanja pacijenta.
Taj podatak nećeš naći ni sad, ni pre, a verovatno ni kasnije.



u pravu si al to ne zavisi od min. zdravlja vec ima nesto i do samog pacijenta, zar ne

Apsolutno. I od odabira pacijenta.

Ipak, ti si posegao za transplantacijom u pokazivanju da zdravstvo bolje funkcioniše, ne ja.
nenadqwe nenadqwe 11:53 20.12.2013

Re: Da li nam je zdravstvo bolje?

Ipak, ti si posegao za transplantacijom u pokazivanju da zdravstvo bolje funkcioniše, ne ja

kad sam posegao mislio sam da se ipak radi pa neka prezivi i samo jedan, a to je bolje nego ni jedan
kukusigameni kukusigameni 11:58 20.12.2013

Re: Da li nam je zdravstvo bolje?

nenadqwe
Ipak, ti si posegao za transplantacijom u pokazivanju da zdravstvo bolje funkcioniše, ne ja

kad sam posegao mislio sam da se ipak radi pa neka prezivi i samo jedan, a to je bolje nego ni jedan


Znaš kako, busati se u grudi da radimo transplantacije, a u isto vreme imati priznanje ministarke da se u nekim bolnicama operiše sa nesterilnim instrumentima, da se ugrađuju stentovi iz Kine koji nisu prošli nigde u EU i šire, da deca dobijaju citostatike iz Indije jedina u Evropi... ne govori baš o dobrom radu u ministarstvu zdravlja.

Uostalom, skoro svaki treći blog je posvećen sve većim problemima u zdravstvu.

BTW. transplantacija se radila i u vreme Miloševića. A u većini bolnica nije bilo ni gaze.
freehand freehand 14:41 20.12.2013

Re: Da li nam je zdravstvo bolje?

nenadqwe
Ova vlada se deklarisala tako da nema potrebe da se menja resorni ministar, u ovom slučaju zdravlja, jer očigledno ima rezultate.

Da li zdravstvo bolje funkcioniše i da li je bolje ljudima zaposlenim u zdravstvu?

Ne.


pa niko nije pomenuo program više uspešno izvedenih transplatacija, valjda je to neki boljitak da ne kažem napredak da me ne razume neko pogrešno...

Poteci pa to i krkobabiću saopšti, da se ne lomata po tuđini...

BTW:
У априлу 2010. оперисао је дискус хернију у Немачкој, што је изазвало велике полемике у јавности.[1]

Поднео је неопозиву оставку на место министра 28. јануара 2011. године из личних разлога.[2]

KLIK
nenadqwe nenadqwe 17:16 20.12.2013

Re: Da li nam je zdravstvo bolje?

Poteci pa to i krkobabiću saopšti, da se ne lomata po tuđini...

BTW:

У априлу 2010. оперисао је дискус хернију у Немачкој, што је изазвало велике полемике у јавности.[1]

da se nije usinuo kad te je ....
freehand freehand 17:40 20.12.2013

Re: Da li nam je zdravstvo bolje?

nenadqwe
Poteci pa to i krkobabiću saopšti, da se ne lomata po tuđini...

BTW:

У априлу 2010. оперисао је дискус хернију у Немачкој, што је изазвало велике полемике у јавности.[1]

da se nije usinuo kad te je ....

Pa realno - glupost i bezobrazluk najčešće idu ruku pod ruku. Mada i nije obavezno. Naime, znam neke ljude koji nisu mnogo inteligentni ali su krajnje pristojni.
kukusigameni kukusigameni 17:56 20.12.2013

Re: Da li nam je zdravstvo bolje?

nenadqwe
Poteci pa to i krkobabiću saopšti, da se ne lomata po tuđini...

BTW:

У априлу 2010. оперисао је дискус хернију у Немачкој, што је изазвало велике полемике у јавности.[1]

da se nije usinuo kad te je ....


Poslao sam na PP blogeru nenadqwe poruku sledeće sadržine:

hajde obriši onaj komentar da ga ja ne bih brisao. Možemo da imamo različita mišljenja ali nije lepo da se vređamo međusobno na taj način.
Unapred zahvalan


Pošto se oglušio na ovo, blogera pod tim nikom ću banovati (to je inače moj prvi ban u životu), a moderaciju molim da ostavi ovaj njegov post.
freehand freehand 18:08 20.12.2013

Re: Da li nam je zdravstvo bolje?

Pošto se oglušio na ovo, blogera pod tim nikom ću banovati (to je inače moj prvi ban u životu), a moderaciju molim da ostavi ovaj njegov post.

a što si ga banovao? Pa to nije ni blizu najvulgarnije na ovom tvom blogu, kamoli na blogu ukupno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana