Društvo| Ekonomija| Život

Juhahaha buahahaha

freehand RSS / 27.12.2013. u 00:37

 

"Даница Поповић
Бајка о новом амбијенту

Политичке партије овде постоје док су на власти, док се хране новцем из јавних предузећа и док су у стању да запошљавају своје чланство и симпатизере

Да је сада лето 2011. године, ево шта бисмо читали у новинама: „Заменик председника СНС Александар Вучић каже да је најава департизације још један начин да власт превари народ. Он каже да ће СНС, када дође на власт, свакако деполитизовати јавна предузећа и посао препустити стручњацима.”

sns-5-godina-bg-arena-2013-foto-fonet-790x476.png

 

И онда дође лето 2012.године, када тај исти СНС одмах по устоличењу поставља своју партијску другарицу за гувернера Народне банке Србије, у РТБ Колубара за директора ставља власника печењаре „Фантазија”, а остала припадајућа места полако дели „докторима магистарских наука”, „пи-ар менаџерима факултета” и осталим стручњацима, од чијих биографија ништа смешније одавно није виђено.

– Монополизовали су све, отели су све, користили су све, а сада би још једном да преваре народ – изјавио је Вучић тада, у лето 2011. за владајућу коалицију ДС – СПС – УРС, а ја вас сада питам, видите ли ви икакву разлику?

Не, нема разлике. Ако сумњате, министар Радуловић ће вас разуверити: „У неким конкурсима у јавним предузећима постављени су такви услови да су можда могли да наведу и име и презиме”, рекао је министар пре неки дан и додао да је потребно поставити јасна правила и критеријуме. Само је изоставио да каже – ко ће то да уради. Он сам то неће да ради: „То је политичко питање у које не желим да улазим.”

Е сад, да то политичко питање није у центру свих економских питања, па човек да каже, шта сад то има везе – али овако, једна ствар остаје нејасна: како они мисле да промене амбијент, ако у ствари не желе да га мењају?

Јер, ево како сада тај амбијент изгледа. Људи се масовно учлањују у партије на власти не би ли се докопали посла и пара, јер им је јасно да другачије не иде. Ко постане „друг члан” – лакше добија и посао и кредите из државних банака или фондова за развој, и станове и авионе и камионе, па ви сад видите хоћете ли стварно да учите и радите – и на крају испаднете магарац, или ћете „поделити своја политичка уверења са владајућом партијом” и изаћи из ове игре као победник.

И коме је онда изненађење то што је чланство СНС-а (након победе на изборима, важно је да нагласим) порасло са сто на триста педесет хиљада људи, а хвале се да и даље расте? И што су новине пуне наслова – „Конкурси са сликом пред забрану запошљавања”, „Масовно запошљавање у Железницама и Фонду ПИО” или – „Сви би да удоме тетке и шурњаје”?

Посебно је онда комично гледати како млади мењају своја политичка уверења – са променом странака на власти. Па ви онда на факултетима имате студентске парламенте чије вође једном буду из ДСС-а, па после неколико година буду из ДС-а или СПС-а, а сада су – погодите из које странке? И не могу да одолим да не направим дигресију, о томе како се на једном скупу у Дому омладине након мог предавања (о економској политици) јавио неки младић који се представио не именом и презименом, нити је рекао са којег је факултета, већ: „Ја сам омладина УРС-а”. Треба ли да нагласим да је то било пре две године?

И то је у ствари кратак опис партијског живота у Србији. Политичке партије овде постоје док су на власти, док се хране новцем из јавних предузећа и док су у стању да запошљавају своје чланство и симпатизере. Погледајте шта се по силаску са власти десило ДСС-у, или шта се сада дешава Демократској странци. Колико је само у праву Драган Ђилас када лоше изборне резултате на Вождовцу управо тиме објашњава и још каже – други би се у нашој ситуацији већ распали! Јесте да је лавовски допринео паду популарности странке, али, за ово је потпуно у праву, размишљам.

Јер тако изгледа – буразерска држава. У којој ће сви они најављени закони – о стечају, о приватизацији, и сви остали, проћи исто као и они претходни закони о стечају и приватизацији и о свему осталом: у буразерској држави, закони, једноставно, немају никакву тежину, а промена амбијента једноставно није могућа док неко не размонтира буразерску државу.

Да то стварно хоће да ураде, расписали би конкурс за гувернера Народне банке, јер, како каже Зорана Михајловић: „свуда се може боље радити” – а куд ћеш боље него да се са реформама крене од врха пирамиде? И забранили би члановима своје странке да приђу, а камоли да руководе било којим јавним предузећем. Тада би Србија добила веродостојну најаву да „они горе” заиста мисле нешто да мењају. А до тада ће важити оно што је Александар Вучић говорио за своје претходнике „монополизовали су све, отели су све, користили су све...” – само то сада важи за њега и његову странку.

Што рече Игор Бракус у оном свом генијалном изборном слогану – „јесте свеједно”.
Даница Поповић
објављено: 25.12.2013."

I onda, kao da ovo nije dovoljno, eto i državnog revizora:

"Srbija | četvrtak 26.12.2013. | 16:18 
Nepravilnosti u budžetu 13,1 mlrd.
Izvor: Beta, Tanjug

Beograd -- DRI je utvrdila nepravilnosti u raspolaganju državnim budžetom u 2012. godini u iznosu od 13,1 milijardu i u javnim nabavkama od 31,5 milijardi dinara.

...

Javni dug na kraju prošle godine po nalazu DRI iznosio je 18,2 milijarde evra, a prema podacima Uprave za javni dug bio je 17,6 milijardi evra.
Na svim nivoima države, javni dug bio je 61,33 odsto bruto domaćeg proizvoda (BDP), iako je fiskalnim pravilima ograničen na 45 odsto."

I tako imamo vlast koja nije ispunila nijedno predizborno obećanje, bar ne od onih datih građanima Srbije..U mnogome deluje (nekad i na sreću) suprotno sopstvenim najavama i čvrstoj rešenosti da se zacrtani ciljevi i obećanja ispune. Svako malo najave pa odlaganja bankrota; Toplo-hladno katastrofične i euforične konstatacije i prognoze. Burleskne igrokaze sa - suma i darodavci se menjaju od prilike do prilike - desetinama, stotinama a bogami i milijardama evra i dolara koje tek što nisu. 

I masovnu biračku podršku toj i takvoj vlasti.

Simo Ćulić? Lagodna neodgovornost? Blažena obamrlost centra za logičko rasuživanje? Ili nečista savest? Sve po malo. Jedina je sreća što za razliku od Miloševićevog SPS ovi sada nemaju ni čvrste temelje ni snažnu unutrašnju koheziju te im tek sledi ozbiljno rastresanje i nadesnoravnajs prihvatanje LDP-ovog programa čije delove tako zdušno sprovode. Tu, opet, ne mogu da ne primetim i ovom prilikom da je trun zadovoljstva u prilici da se gleda kako najžešći protivnici Čedomira Jovanovića  - frenetično aplaudiraju Aleksandru Vučiću koji njeogve, Čedomirove, parole pretvara u dela. I to aplaudiraju zajedno sa samim Jovanovićem, koji se, eto, priključio svojim saradnicima naguranim u prvi red međ apostole. 

Šizofreno, okej. Ali tako slatko. Dok kotrljanje nizbrdo prelazi u vertikalni pad.

 

*Pošto Opera i autorski panel i dalje odbijaju saradnju što se manifestuje nemogućnošću kvotovanja, linkovanja, upotrebe kurziva - tekstovi Danice Popović i vesti o nalazu državnog revizora izdvojeni su samo navodnicima

 



Komentari (244)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 09:42 29.12.2013

Re: Moram da primetim

alselone
Nije kul da vec koji put editujes komentare a da to ne naznacis ili ne napises novi.

Sto bi ti rekao - mene bi bilo sramota.


I mene da ne znam da P.S. znači post scriptum, odnosno da je deo koji sledi naknadno dodat.
Takođe, na taj komentar nije bilo odgovora, tako da se kontekst nije promenio.
Prilično patetičan odgovor, rekao bih, kad se ja potrudim da ti ilusrujem priču os puštanju na lični nivo.
vladaxy vladaxy 08:55 27.12.2013

Biće sve u redu

Samo da dođu "Časni&Pošteni" na vlast

Što da ne jašu? Ovakav narod treba jahati. Velika većina voli "državu", "državno", "nacionalno", "naše", "besplatno", tako da i ne zaslužuje bolje. Ja mog klinca polako spremam za emigraciju, jer će Srbija za koju godinu biti zemlja penzionera i državnih parazita. Ko će to izdržavati?
fijumau fijumau 10:43 27.12.2013

Re: Biće sve u redu

Ko će to izdržavati?

Pa emigracija
ecce-florian ecce-florian 11:07 27.12.2013

Re: Biće sve u redu

fijumau
Ko će to izdržavati?

Pa emigracija


5,5 milijardi $, 15% ukupnog društvenog proizvoda 2011.
little_radojica little_radojica 11:57 27.12.2013

Re: Biće sve u redu

ecce-florian
fijumau
Ko će to izdržavati?

Pa emigracija


5,5 milijardi $, 15% ukupnog društvenog proizvoda 2011.


Мало ли је на ову скупоћу. Мене више брине што се спољно-трговински дефицит углавном поклапа са износом дознака из иностранства. Како дође, тако и оде...
babmilos babmilos 10:26 27.12.2013

Šta se promenilo?

Zapošljavaju sa koca i konopca. Pa ko nije? Nema konkursa za guvernera NBS. A kada je bilo? Svi trče u vladajuću stranku. A kada nisu? Predizborna obećanja ne važe. A kada su to pa važila?

Ali. Ovo sa misterioznim nestajanjem tekstova sa blogova i portala, to je novo. Moje iskustvo sa podvijanjem repova u Srba govori da se radi o uredničkoj autocenzuri. A stvarno bih voleo da grešim.
reanimator reanimator 10:28 27.12.2013

Re: Šta se promenilo?

Ali. Ovo sa misterioznim nestajanjem tekstova sa blogova i portala, to je novo.

A kada to pa nije bilo tako?
babmilos babmilos 10:34 27.12.2013

Re: Šta se promenilo?

Za vreme DS. Njih je bolela patka šta se priča sve dok se na miru pravi milijardu evra duga u Beogradu.
angie01 angie01 10:39 27.12.2013

Re: Šta se promenilo?

Zapošljavaju sa koca i konopca. Pa ko nije? Nema konkursa za guvernera NBS. A kada je bilo? Svi trče u vladajuću stranku. A kada nisu? Predizborna obećanja ne važe. A kada su to pa važila?


a sto ne bi tako, kada uvek glatko prodje, nema nikakve reakcije.
looping looping 10:35 27.12.2013

1

Verujem da nikad nije bilo gore opozicije u Srbiji. Toliki je to krš i lom od opozicije da SPS jednostavno mora da bude deo vlasti.
A ovakvi tekstovi samo povećavaju popularnost vladajućih stranki.

I masovnu biračku podršku toj i takvoj vlasti.

Pa čemu čuđenje? Jel ima neka bolja opcija?
babmilos babmilos 10:42 27.12.2013

Re: 1

Verujem da nikad nije bilo gore opozicije u Srbiji.

Nijedna zemlja na svetu nema onoliko kadrova koliko je potrebno za sve naše partije. Jedini put je ukrupnjavanje opozicije SNSu u dva pravca, jedan socijaldemokratski oko DS, i jedan fašistički oko DSS.
alselone alselone 10:44 27.12.2013

Re: 1

i jedan fašistički oko DSS.

Ovo je ozbiljna relazitivizacija fasizma. Ozbiljna!
babmilos babmilos 10:48 27.12.2013

Re: 1

Ovo je ozbiljna relazitivizacija fasizma. Ozbiljna!

Slažem se, izvinjavam se. Ultradesničarska.
Dr M Dr M 10:55 27.12.2013

Re: 1


Pa čemu čuđenje? Jel ima neka bolja opcija?


Ima, NOVA stranka
angie01 angie01 10:58 27.12.2013

Re: 1

Ima, NOVA stranka


sastavljena od STARIH likova.
Dr M Dr M 11:03 27.12.2013

Re: 1

angie01
Ima, NOVA stranka


sastavljena od STARIH likova.


Nisi u pravu, samo mali broj iz bivših epoha.

Samo predsednik stranke je prepoznatljiv iz ranijih političkih vremena. Ostatak, 75% nisu ranije bili politički aktivni, više od pola mladih, ispod 30.

expolicajac expolicajac 11:04 27.12.2013

Re: 1

angie01
Ima, NOVA stranka


sastavljena od STARIH likova.

Sem Bivšeg svi su NOVI i neokaljani.
maksa83 maksa83 11:06 27.12.2013

Re: 1

Samo predsednik stranke je prepoznatljiv iz ranijih političkih vremena. Ostatak, 75% nisu ranije bili politički aktivni, više od pola mladih, ispod 30.

Imao je i Dačke nekad ispod 30.
Dr M Dr M 11:06 27.12.2013

Re: 1

expolicajac
angie01
Ima, NOVA stranka


sastavljena od STARIH likova.

Sem Bivšeg svi su NOVI i neokaljani.


Bivši nije baš nov ali jeste neokaljan.
expolicajac expolicajac 11:08 27.12.2013

Re: 1

Dr M
expolicajac
angie01
Ima, NOVA stranka


sastavljena od STARIH likova.

Sem Bivšeg svi su NOVI i neokaljani.


Bivši nije baš nov ali jeste neokaljan.

JAsno je doco napisano NOVI velikim slovima a neokaljani su svi.
Dr M Dr M 11:09 27.12.2013

Re: 1

maksa83
Samo predsednik stranke je prepoznatljiv iz ranijih političkih vremena. Ostatak, 75% nisu ranije bili politički aktivni, više od pola mladih, ispod 30.

Imao je i Dačke nekad ispod 30.


Jeste, ako brojiš po tome kad ga je rodila mama, mentalno je rodjen 1917, pa računaj.
Dr M Dr M 11:11 27.12.2013

Re: 1

Asno je doco napisano NOVI velikim slovima a neokaljani su sv


Uvažavam
maksa83 maksa83 11:14 27.12.2013

Re: 1

JAsno je doco napisano NOVI velikim slovima a neokaljani su svi.

Kako ono reče Mlinar Polarni Spajdermen Chadda, pobornik liberalnog kapitalizma i klijent Fonda za Razvoj - "možda mi ruke nisu čiste ali savest jeste".

Uzgred, taj vaš religiozni kad-moj-dragi-prdi-ne-smrdi zanos i propovedanje NOVOG zacakljenih očiju imaju otpr. efekat kao kad ja nekog privodim dijakriticima. ; )
Dr M Dr M 11:22 27.12.2013

Re: 1

maksa83
JAsno je doco napisano NOVI velikim slovima a neokaljani su svi.

Kako ono reče Mlinar Polarni Spajdermen Chadda, pobornik liberalnog kapitalizma i klijent Fonda za Razvoj - "možda mi ruke nisu čiste ali savest jeste".


Možemo mi da pričamo šta hoćemo ali šta on sad da radi kad mu je vulvoralni oteo platformu? Kud ćeš višu platformu od Mt.E,?

U svakom slučaju, ko se bavi brašnom treba da ima čiste ruke.
ecce-florian ecce-florian 11:22 27.12.2013

Re: 1

maksa83
Samo predsednik stranke je prepoznatljiv iz ranijih političkih vremena. Ostatak, 75% nisu ranije bili politički aktivni, više od pola mladih, ispod 30.

Imao je i Dačke nekad ispod 30.




'92 nobelovac Dačić ( tadašnji portparol SPS-a) i bizmismen Perčević
maksa83 maksa83 11:24 27.12.2013

Re: 1

Možemo mi da pričamo šta hoćemo ali šta on sad da radi kad mu je vulvoralni oteo platformu?

Pa da k'o i svaki dramaturg pravi špagete, šta će drugo...
alselone alselone 11:26 27.12.2013

Re: 1

Uzgred, taj vaš religiozni kad-moj-dragi-prdi-ne-smrdi zanos i propovedanje NOVOG zacakljenih očiju imaju otpr. efekat kao kad ja nekog privodim dijakriticima. ; )

Još gore - Čunga Lunga NOVE parole samo iritiraju.
Dr M Dr M 11:30 27.12.2013

Re: 1

maksa83
Možemo mi da pričamo šta hoćemo ali šta on sad da radi kad mu je vulvoralni oteo platformu?

Pa da k'o i svaki dramaturg pravi špagete, šta će drugo...


Odabrao da , umesto persona dramatis bude persona spagetis?

Kad u jednom poslu ne možeš da prodješ, onda prekvalifikacija. U duhu liberalnog kapitalizma.
maksa83 maksa83 11:31 27.12.2013

Re: 1

Kad u jednom poslu ne možeš da prodješ, onda prekvalifikacija. U duhu liberalnog kapitalizma.

... al' uz pomoć Fonda za Razvoj.

Koji ima veze sa liberalnim kapitalizmom k'o ... ne umem da nađem dve tako razdvojene stvari.
Dr M Dr M 11:32 27.12.2013

Re: 1

Uzgred, taj vaš religiozni kad-moj-dragi-prdi-ne-smrdi zanos i propovedanje NOVOG zacakljenih očiju imaju otpr. efekat kao kad ja nekog privodim dijakriticima. ; )


Na edit

Ti si, u jednom slučaju, skoro uspeo.

Učimo od majstora!
maksa83 maksa83 11:35 27.12.2013

Re: 1

Ti si, u jednom slučaju, skoro uspeo.

Hah, neuspeh je neumitni pratilac izbora teških ciljeva.
expolicajac expolicajac 11:35 27.12.2013

Re: 1

alselone
Uzgred, taj vaš religiozni kad-moj-dragi-prdi-ne-smrdi zanos i propovedanje NOVOG zacakljenih očiju imaju otpr. efekat kao kad ja nekog privodim dijakriticima. ; )

Još gore - Čunga Lunga NOVE parole samo iritiraju.

Jebiga tebi sve parole smetaju. Kakva je parola ako ja i doca mislimo da je NOVA stvarno nova, i da su tamo neokaljani ljudi. Valjda si nas upoznao za ovo vreme. Mi smo svoj ličnii autoritet založili na sud javnosti. Siguran sam za sebe da ču ako Bivši nešto počne da zastranjuje biti prvi koji će javno reči da sam "izeo govna" podržavajući ideje NOVE. Za sada verujem da ima tu kapaciteta da se nešto u Srbiji promeni na bolje.
Dr M Dr M 11:36 27.12.2013

Re: 1

maksa83
Kad u jednom poslu ne možeš da prodješ, onda prekvalifikacija. U duhu liberalnog kapitalizma.

... al' uz pomoć Fonda za Razvoj.


Bildovanje uz steroide.
Dr M Dr M 11:37 27.12.2013

Re: 1

Hah, neuspeh je neumitni pratilac izbora teških ciljeva.


Ne radimo ovo zato što je lako nego zato što je teško
JFK
maksa83 maksa83 11:40 27.12.2013

Re: 1

Jebiga tebi sve parole smetaju. Kakva je parola ako ja i doca mislimo da je NOVA stvarno nova, i da su tamo neokaljani ljudi. Valjda si nas upoznao za ovo vreme. Mi smo svoj ličnii autoritet založili na sud javnosti. Siguran sam za sebe da ču ako Bivši nešto počne da zastranjuje biti prvi koji će javno reči da sam "izeo govna" podržavajući ideje NOVE. Za sada verujem da ima tu kapaciteta da se nešto u Srbiji promeni na bolje.

Ovo k'o kad se izbunare neki mitski fini i pošteni članovi DS-a (SPS-a, SNS-a, ***-a) koji postoje tu svuda oko nas al' ih ne čujemo i ne vidimo pošto su kao Jeti, Saskvoč ili Menehuni - mali šumski ljudi koji se kreću neprimetno i u harmoniji sa okruženjem pa nam izmiču.

Mislim (i rekao bih da govorim u ime kolektiva, pa čak - usuđujem se reći - i u ime Dr. Wagnera), volim i cenim ja vas dvojicu, samo ništa ne verujem onom što vas je okupio. ; ) To što se ovde iskazao kako se iskazao nije promenilo tu sliku, dapače.
maksa83 maksa83 11:45 27.12.2013

Re: 1

Bildovanje uz steroide.

Od toga se smanjuju testisi. Neverovatno kako to radi na svim nivoima.
kukusigameni kukusigameni 11:46 27.12.2013

Re: 1

Pa dobro ali u toj stranci je na primer i Vesna Rakić Vodinelić.
Dr M Dr M 11:49 27.12.2013

Re: 1

volim i cenim ja vas dvojicu,


Da li da Te upišem kao siguran glas ako rešim da se kandidujem za gradonačelnika?

ecce-florian ecce-florian 11:50 27.12.2013

Re: 1

Dr M
maksa83
Kad u jednom poslu ne možeš da prodješ, onda prekvalifikacija. U duhu liberalnog kapitalizma.

... al' uz pomoć Fonda za Razvoj.


Bildovanje uz steroide.


pre uz muziku


alselone alselone 11:50 27.12.2013

Re: 1

Mi smo svoj ličnii autoritet založili na sud javnosti.

Postujem, iskreno. I mogao bih cak ponovo da izadjem na izbore ako bi se kandidovao neko koga znam. Npr. Ex.



Parole, ko parole, ja znam da je on (dr) mlad u dusi al njegove su kao sa sastanka omladine, smesne. Kao da se obraca ostalim ovcama na sastanku a ne pametnim ljudima na blogu.

Dr M Dr M 11:51 27.12.2013

Re: 1

maksa83
Bildovanje uz steroide.

Od toga se smanjuju testisi. Neverovatno kako to radi na svim nivoima.


To povećava koalicioni ali smanjuje kopulacioni kapacitet.

Kao što se već nazire.
angie01 angie01 11:52 27.12.2013

Re: 1

ako ja i doca mislimo


evo npr ja-verujem i tebi i doci i dragi ste mi i takoto, al ne verujem da je Nova, nova- pri tome, veoma bih volela da gresim.

'naci, nista vise na blanko, iskustvo me naucilo- kada pokazes i dokazes- vazi, prva cu podrzati, pomoci s neskrivenim odusevljenjem.
maksa83 maksa83 11:53 27.12.2013

Re: 1

Dr M
volim i cenim ja vas dvojicu,


Da li da Te upišem kao siguran glas ako rešim da se kandidujem za gradonačelnika?


Jes' pa da me bude sramota kad zabrljaš. Nemoj, jednom sam dao glas LDP-u u lokalu, zauzvrat je Mlinar Polarni Spajdermen Chadda aminovao Seču Drveća (pogledao mitsku montiranu studju i rekao "važi, ajmo svi ruke gore" ) koju je sproveo Veliki Crveni Dabar. Od tog momenta, moja misija (pored primarne - širenje upotrebe dijakritika u Srbalja, naravno) je pišanje u njihovu individualnu političarsku i kolektivnu stranačku supu na svakom koraku.
Dr M Dr M 11:55 27.12.2013

Re: 1

Parole, ko parole, ja znam da je on (dr) mlad u dusi al njegove su kao sa sastanka omladine, smesne. Kao da se obraca ostalim ovcama na sastanku a ne pametnim ljudima na blogu.


Alselone, ja ne pišem parole nego informišem, ili bar pokušavam.

Ovo je parola

NOVA stranka se ne zalaže za to da meso pojeftini nego da svako može da ga kupi!

maksa83 maksa83 11:57 27.12.2013

Re: 1

NOVA stranka se ne zalaže za to da meso pojeftini nego da svako može da ga kupi!

Zvuči kao nešto što bi sjajno išlo uz 'leba od 3 dinara.
Dr M Dr M 12:00 27.12.2013

Re: 1

angie01
ako ja i doca mislimo


evo npr ja-verujem i tebi i doci i dragi ste mi i takoto, al ne verujem da je Nova, nova- pri tome, veoma bih volela da gresim.

'naci, nista vise na blanko, iskustvo me naucilo- kada pokazes i dokazes- vazi, prva cu podrzati, pomoci s neskrivenim odusevljenjem.


Postoje predvodnici, i postoje sledbenici.

Potrebni su i jedni i drugi.

"Glasaću za vas kad pobedite na izborima"

Za Tebe itakoto
Dr M Dr M 12:02 27.12.2013

Re: 1

maksa83
NOVA stranka se ne zalaže za to da meso pojeftini nego da svako može da ga kupi!

Zvuči kao nešto što bi sjajno išlo uz 'leba od 3 dinara.


Ne, taj je hleb već ili bajat ili pojeden.

To je bila parola za mesarnicu.
expolicajac expolicajac 12:06 27.12.2013

Re: 1

angie01
ako ja i doca mislimo


evo npr ja-verujem i tebi i doci i dragi ste mi i takoto, al ne verujem da je Nova, nova- pri tome, veoma bih volela da gresim.

'naci, nista vise na blanko, iskustvo me naucilo- kada pokazes i dokazes- vazi, prva cu podrzati, pomoci s neskrivenim odusevljenjem.

Što bi rekli alkari " u sridu". Srpska politička scena pati od nedostatka ličnog autoriteta. On ne može biti personifikovan kroz pojedinca ali kada kritičan broj "anonimusa" počne da zalaže svoj lični autoritet za neku ideju onda dolazi do promena. Eto doca i ja nešto imamo malo muda da to kažemo. Može se primiti ili ne, ali mi pokušavama.
angie01 angie01 12:14 27.12.2013

Re: 1

"Glasaću za vas kad pobedite na izborima"


ovo najmanje mislim i nikada nisam, to je ideologija, dok si ti dErektor, ja sam tvoj najbolji dodavac.


lepo kazem- jako tesko mi je da poverujem u bilo kakvu pricu-nasa bliza istorija je pokazala da su najgori bili oni kojima smo najvise verovali, a koji su trebali po difoltu da budu bas takvi, ali sve suprotno.

ja sam naprosto onaj tip, gde ne moras dva puta da zahebes, da bih shvatila u cemu je trik. pri tome mislim, kako je ta cela ambijentalna atmosfera, koja prozima svaku poru ovog sjebanog prostora, toliko zabetonirana, narocito u kodovima pSise drustva, da je rezistentna na nove antibakteriske projekte.
ecce-florian ecce-florian 12:47 27.12.2013

Re: 1

angie01
ako ja i doca mislimo



'naci, nista vise na blanko, iskustvo me naucilo- kada pokazes i dokazes- vazi, prva cu podrzati, pomoci s neskrivenim odusevljenjem.


Oooo pa za tebe imam rešeeeeenje

Radno iskustvo:

Medicinski centar, logoped;
»Dafiment banka«, rad sa stanovništvom, Beograd;
»Beniks International«, direktor;
»GBR International d.o.o.«, savetnik direktora;
Koministar u Ministarstvu za rad, boračka i socijalna pitanja (prelazna Vlada, Dr Zoran Đinđić);
Sekretar Sekretarijata za dečiju i socijalnu zaštitu, Gradska uprava Beograda;
Pomoćnik ministra u Ministarstvu trgovine, turizma i usluga (Vlada RS Dr Vojislav Koštunica);
Narodni poslanik u Narodnoj Skupštini Srbije (od 31.5.2012.)



više na sajtu ministarstva

Paz taj kontinuitet, više vlada premijera Đinđića i Koštunice, postoje još i neka prebacivanja za Srpsku reč ali to je već davna prošlost.

Više o Stani Božović ima na njenom sajtu, odakle bih samo izdvojio

Свима вама који ме свакодневно контактирате, отварате ми душу и верујете да могу помоћи, желела сам да покажем да сам исто као и ви имала и успоне и падове у животу, трпела ударце и одрицала се многих снова.
Ипак, мени је Српска Напредна странка на челу са храбрим Александром Вучићем пружила поверење и јаку позицију са које могу да решавам проблеме и да ствари мењам на боље.
Зато ја себе не сматрам политичарком, већ војником који је на фронту живота. Ја морам и могу да се изборим да сваког дана померам ту линију фронта према победи правде и стварању једнаких могућности за све људе.
У политици нисам због привилегија, користи или сујете, као што је то било за време претходних власти. Ја сам уз свог супруга могла да живим живот једне принцезе, далеко одавде и да никада не осетим горчину живота у овој намученој Србији.


sajt možete naći na sledećoj adresi http://www.stanabozovic.rs/

Kako je sajt zabeležio preko 30000 poseta to je već šest puta blokirao pa gospođa Božović moli da dok administrator ne reši taj problem oni koji žele da pogledaju samo biografiju to mogu da učine i na
http://www.pressonline.rs/info/drustvo/295431/sokantna-biografija-drzavne-sekretarke-stane.html

Napomena: na navedenoj drugoj adresi ne nalazi se kompletna biografija



angie01 angie01 12:57 27.12.2013

Re: 1

Ја сам уз свог супруга могла да живим живот једне принцезе,


ovo me najvise dojmilo:)
angie01 angie01 13:06 27.12.2013

Re: 1




Postoje predvodnici, i postoje sledbenici.



looping looping 13:08 27.12.2013

Re: 1

Dr M

Pa čemu čuđenje? Jel ima neka bolja opcija?


Ima, NOVA stranka

NOVA stranka je takođe odlična za povećanje popularnosti SNS i SPS.
expolicajac expolicajac 19:35 27.12.2013

Re: 1

Ovo k'o kad se izbunare neki mitski fini i pošteni članovi DS-a (SPS-a, SNS-a, ***-a) koji postoje tu svuda oko nas al' ih ne čujemo i ne vidimo pošto su kao Jeti, Saskvoč ili Menehuni - mali šumski ljudi koji se kreću neprimetno i u harmoniji sa okruženjem pa nam izmiču.

Mislim (i rekao bih da govorim u ime kolektiva, pa čak - usuđujem se reći - i u ime Dr. Wagnera), volim i cenim ja vas dvojicu, samo ništa ne verujem onom što vas je okupio. ; ) To što se ovde iskazao kako se iskazao nije promenilo tu sliku, dapače.

ecce-florian ecce-florian 11:01 27.12.2013

dobro jutro

jel' ovo blog o slobodnom informisanju?

evo dvatri priloga uz kaficu

a)Večernje

Stari naslov



novi naslov

Plata-za-vreme-odmora-tanja-za-38,4-odsto

b) Slobodna Evropa

Teofil o mladoženji i medijima

cit

Dugo traje taj toksičan proces tabloidizacije i svakovrsne - ponajviše etičke - degeneracije javnog prostora, ali veliki uzlet i ubrzanje dobio je upravo u poslednjih godinu, godinu i po dana, upravo otkad je na vlasti čovek za koga „cela Srbija“ sada trubi da se, eto, oženio, samo u medijima o tome nema praktično ništa. Koincidencija? Nikako. Tehnika vladanja? Svakako.


Ipak mi se čini da je Teofil prevideo da se u periodu od poslednjih godinu i po dana koji on navodi, principijelno ćutalo i o jednoj prethodno mogućoj svadbi, o kojoj je vest objavio tabloid na elektronskom izdanju te je istu ubrzo skinuo iz nepoznatih razloga



a posle je objavio prema nekim navodima samo u izdanju koje se prodaje u delovima zemlje van Beograda i na taj način uskratio informacije celokupnoj javnosti



Free , da li ti možda znaš, da li su se oni oženili?
Dr M Dr M 11:05 27.12.2013

Re: dobro jutro

da li ti možda znaš, da li su se oni oženili?


On možda, ona ne.

Pitanje gramatike
ecce-florian ecce-florian 11:19 27.12.2013

Re: dobro jutro

Dr M
da li ti možda znaš, da li su se oni oženili?


On možda, ona ne.

Pitanje gramatike

Tokin tumi?

oni ( dvajca, precednik i vicepremijer) žene (nesvršeno)


po književnom rečniku MS ženiti (ženiti se ) znači uvoditi muškarca u bračnu zajednicu, stupati u brak( muški rod - on)


gramatički je pravilno i u slučaju kad bi se njih dvojica međusobno venčavali jer su obojica (gramatički) muškog roda - on

jedino što to još nismo zakonski regulisali
Dr M Dr M 12:05 27.12.2013

Re: dobro jutro

gramatički je pravilno i u slučaju kad bi se njih dvojica međusobno venčavali jer su obojica (gramatički) muškog roda - on

jedino što to još nismo zakonski regulisali


Prihvatam i podržavam izmenu zakonske regulative.
ecce-florian ecce-florian 13:05 27.12.2013

vest vest stiže

vest prva

Radulović i Simič reformatori godine

vest druga

Simič podneo ostavku
ecce-florian ecce-florian 13:07 27.12.2013

100

izvinjavam se ali ipak za domatjina

borise vrati se


zack2jack zack2jack 13:14 27.12.2013

...

prihvatanje LDP-ovog programa čije delove tako zdušno sprovode. Tu, opet, ne mogu da ne primetim i ovom prilikom da je trun zadovoljstva u prilici da se gleda kako najžešći protivnici Čedomira Jovanovića - frenetično aplaudiraju Aleksandru Vučiću koji njeogve, Čedomirove, parole pretvara u dela. I to aplaudiraju zajedno sa samim Jovanovićem



..ovu tezu je pokrenuo sam Ceda Jovanovic. U nadi da ce tako objasniti priklanjanje LDPa Vucicu.
freehand freehand 15:15 27.12.2013

Re: ...

zack2jack
prihvatanje LDP-ovog programa čije delove tako zdušno sprovode. Tu, opet, ne mogu da ne primetim i ovom prilikom da je trun zadovoljstva u prilici da se gleda kako najžešći protivnici Čedomira Jovanovića - frenetično aplaudiraju Aleksandru Vučiću koji njeogve, Čedomirove, parole pretvara u dela. I to aplaudiraju zajedno sa samim Jovanovićem



..ovu tezu je pokrenuo sam Ceda Jovanovic. U nadi da ce tako objasniti priklanjanje LDPa Vucicu.

A kako ti objašnjavaš Vučićev salto mortale sa Kosovom i sa ekonomijom? Sa šalterom za brze odgovore, stotini milijardi na granici, i sve one ostale?
zack2jack zack2jack 16:20 27.12.2013

Re: ...

freehand
A kako ti objašnjavaš Vučićev salto mortale sa Kosovom i sa ekonomijom? Sa šalterom za brze odgovore, stotini milijardi na granici, i sve one ostale?



..politika prema Kosovu dogovarana je ocigledno ranije. Zasto je Tadic jurio po Dubrovniku Tacija da se rukuju? Dzabe?

Kako se ispostavilo dvojac Dacic/Vucic je ponudio mnogo bolje I realnije uslove od Tadicevog plana u 4 tacke. Zbog cega on izmedju ostalog, nije imao nikakve sanse da bude premijer..

Oko ekonomije ne vidim da je nesto konretno uradjeno? Pa nema ni salta. Ukratko program ekonomskih reformi, se ne sprovodi.

Kontinutet politike SNSa, je zapravo prica o korupciji. Zato je Vucic na konferenciji rekao: Obecano - uradjeno! I oko toga ce, ocigledno biti jos price i galame. A ta politika, nema apsolutno nikakve veze sa programom LDPa. Naprotiv!
freehand freehand 16:37 27.12.2013

Re: ...

zack2jack
freehand
A kako ti objašnjavaš Vučićev salto mortale sa Kosovom i sa ekonomijom? Sa šalterom za brze odgovore, stotini milijardi na granici, i sve one ostale?



..politika prema Kosovu dogovarana je ocigledno ranije. Zasto je Tadic jurio po Dubrovniku Tacija da se rukuju? Dzabe?

Kako se ispostavilo dvojac Dacic/Vucic je ponudio mnogo bolje I realnije uslove od Tadicevog plana u 4 tacke. Zbog cega on izmedju ostalog, nije imao nikakve sanse da bude premijer..

Oko ekonomije ne vidim da je nesto konretno uradjeno? Pa nema ni salta. Ukratko program ekonomskih reformi, se ne sprovodi.

Kontinutet politike SNSa, je zapravo prica o korupciji. Zato je Vucic na konferenciji rekao: Obecano - uradjeno! I oko toga ce, ocigledno biti jos price i galame. A ta politika, nema apsolutno nikakve veze sa programom LDPa. Naprotiv!

Ne bih baš rekao da smo se razumeli najbolje. No i nećemo očigledno, pa da ne arčim tastaturu.

A jesi li ti pročitao tekst Dane Popović?
ecce-florian ecce-florian 18:50 27.12.2013

Re: ...

najžešći protivnici Čedomira Jovanovića - frenetično aplaudiraju Aleksandru Vučiću koji njeogve, Čedomirove, parole pretvara u dela

da li se ovo odnosi na "onu" krivičnu prijavu Jovanovića iz 2007.

Pa u njoj nema ni reči o Delta banci, to beše ono

Kako potvrđuje "Politikin" izvor iz Stejt departmenta transakcija kojom je Delta banka februara 2005. godine prodata italijanskoj banci Inteza za 277,5 miliona evra nije ušla u njihov izveštaj jer je ceo posao rađen preko računa na Kipru i Italiji. Naime, Delta banka je bila registrovana na Kipru, a ne u Srbiji, te su pare išle preko kiparskih računa.

Upravo je zato Vladan Batić, predsednik Demohrišćanske stranke, u više navrata javno postavljao pitanje da li je Miroslav Mišković, vlasnik Delte, platio porez Srbiji na osnovu ove transakcije u kojoj je postignuta cena čak tri puta veća od kapitala same banke.

izvor

odnosno po nekim glasinama

Međutim, u revizorskom izveštaju firme 'Ernst & Young' za 2011. godinu izričito se konstatuje da je Banka Inteza kupila 75% akcija Delta banke za 278 miliona dolara od - Miroslava Miškovića, od fizičkog lica koje nigde u dokumentima nije bilo registrovano kao vlasnik.
Promena naziva ove banke, nakon kupovine, izvršena je na osnovu Saglasnosti Narodne banke Srbije i po rešenju Registra privrednih subjekata br. BD 98737/2005 od 29. novembra 2005. godine. Radi se o dve nadležne nezavisne državne institucije, koje imaju uvid u raspoloživu dokumentaciju, koje su dozvolile da neko proda aktivno pravno lice kome nije formalni vlasnik.
Miroslav Mišković nakon prodaje Delta banke nije u budžet Srbije uplatio ni dinar na ime poreza na dobit građana, iako je od prodaje 75% akcija prihodovao 277,5 miliona evra, koliko je iznosila transakcija.



Uostalom danas

Lider LDP-a je rekao da sadašnja vlast, kao i sve pre nje, koristeći populizam i demagogiju za sve probleme u društvu, optužuje one koji su do juče bili na vlasti, nudeći društvu kao isključive krivce i odgovorne za stanje u zemlji pojedince čije je vreme prošlo.

"Svaka vlast oduvek u Srbiji ima nekog svog Miškovića, Karića, Kostića, Ceptera, Markovića. Svaka vlast po pravilu hapsi i optužuje prethodnu vlast za korupciju i sve ono što je loše u državi", rekao je Jovanović.




pitanje:domatjine, jel mogu da na tvoj blog okačim osetljivu muziku budući da neću da prođem ko rukometašice?radi se o hitu iz '85.



I law Myroslav





dali76 dali76 20:54 27.12.2013

juhahaha buhahaha problem

Sto se unutrasnjih promena tice, Vucic je cista nula.
Problem je sto se u javnosti, uostalom kao I na tvom blogu, ljudi brzo preorijentisu na temu:a ovi pre njih su radili isto.
Na kraju, i sama Danica Popovic nije mogla opisati nesposobnost sadasnje vlade bez da ne utvrdi kako se ustvari nista nije promenilo.
Medjutim, za razliku od gdje Popovic ,blog i javnost se nekako lako fokusiraju iskljucivvo na grehe predhodne vlasti I tako, siguran sam nesvesno, pravdaju sadasnju.
Utakvom jednom ambijentu koji je slika komentara ovog bloga, opozicioni lideri , cak i oni koji nisu na vlasti bili deceniju,nemaju sansu uputiti bilo kakvu kritiku vlasti,a da ih javnost,a sa njom i Vucic, ne doceka na noz, na vinograd i na onu poznatu,a sta ste radili vi/?
Posto sit gladnom ne veruje, tako ni Vucic nista ne uci koliko je Tadica kostala tkzv kampanja kontrasta u kojoj se pricalo,pa dobro mi mozda nismo dobri,al fokusirajmo se na ove pre nas , buuuuuuu


freehand freehand 21:11 27.12.2013

Re: juhahaha buhahaha problem

Simo Ćulić? Lagodna neodgovornost? Blažena obamrlost centra za logičko rasuživanje? Ili nečista savest? Sve po malo. Jedina je sreća što za razliku od Miloševićevog SPS ovi sada nemaju ni čvrste temelje ni snažnu unutrašnju koheziju te im tek sledi ozbiljno rastresanje i nadesnoravnajs prihvatanje LDP-ovog programa čije delove tako zdušno sprovode
stopalo stopalo 21:27 27.12.2013

Re: juhahaha buhahaha problem

Medjutim, za razliku od gdje Popovic ,blog i javnost se nekako lako fokusiraju iskljucivvo na grehe predhodne vlasti I tako, siguran sam nesvesno, pravdaju sadasnju.


Sa druge strane ja sam za dobar deo ljudi na blogu siguran da ni svesno ni nesvesno ne pravdaju ovu vlast za bilo šta. Više puta sam rekao ali ponoviću i ovaj put.

Ja od mastera, mladoženje ili nobelovca nikad ništa nisam ni očekivao. Od DS - jesam.

I na kraju

Колико је само у праву Драган Ђилас када лоше изборне резултате на Вождовцу управо тиме објашњава и још каже – други би се у нашој ситуацији већ распали! Јесте да је лавовски допринео паду популарности странке, али, за ово је потпуно у праву, размишљам.


Hebote, i dr gangula je ukapirao i pobegao.
freehand freehand 21:37 27.12.2013

Re: juhahaha buhahaha problem

Sa druge strane ja sam za dobar deo ljudi na blogu siguran da ni svesno ni nesvesno ne pravdaju ovu vlast za bilo šta. Više puta sam rekao ali ponoviću i ovaj put.

Ja od mastera, mladoženje ili nobelovca nikad ništa nisam ni očekivao. Od DS - jesam.

Pa da, samo što ti već godinu i po životom upravlja master i nobelovac. A ti i dalje pričaš o DS.
Hebote, i dr gangula je ukapirao i pobegao.

Pa to je dobro, valjda. Sad se povećao broj, a i kvalitet.
maksa83 maksa83 21:44 27.12.2013

Re: juhahaha buhahaha problem

Hebote, i dr gangula je ukapirao i pobegao.

E, nije, on je zglajzn'o zbog Kurca.
stopalo stopalo 21:59 27.12.2013

Re: juhahaha buhahaha problem

freehand
Sa druge strane ja sam za dobar deo ljudi na blogu siguran da ni svesno ni nesvesno ne pravdaju ovu vlast za bilo šta. Više puta sam rekao ali ponoviću i ovaj put.

Ja od mastera, mladoženje ili nobelovca nikad ništa nisam ni očekivao. Od DS - jesam.

Pa da, samo što ti već godinu i po životom upravlja master i nobelovac. A ti i dalje pričaš o DS.
Hebote, i dr gangula je ukapirao i pobegao.

Pa to je dobro, valjda. Sad se povećao broj, a i kvalitet.


Sam kažeš da mi životom upravljaju (ja bih rekao pre svega mladoženja) master i nobelovac već godinu dana a ds umesto da se prizove pameti bira gangulu za genseka? (da ne spominjemo g. Božovića ili g. Anđelkovića, itd.)

Ljudi se bave DS-om jer samo DS može da pokuša da spreči da radikali bez bedža uzmu apsolutnu vlast što će se verovatno desiti na sledećim izborima.

Ali za tako nešto treba počistiti sopstveno dvorište.
freehand freehand 22:01 27.12.2013

Re: juhahaha buhahaha problem

Ali za tako nešto treba počistiti sopstveno dvorište.

E jebiga... Eto tebi gangule u dvorištu.

Edit:

Sam kažeš da mi životom upravljaju (ja bih rekao pre svega mladoženja) master i nobelovac već godinu dana a ds umesto da se prizove pameti bira gangulu za genseka? (da ne spominjemo g. Božovića ili g. Anđelkovića, itd.)

Ne kažem ja ništa. Konstatujem.
Šta ti misliš, ko ti upravlja životom?
I koliko inteligencije treba da se stalno preskače ono što se dešava da bi se gledalo i govorilo o onome što se dešavalo?
Da bi se bavlo unutrašnjim pitanjima partije kojoj nisi član umesto spoljnim dugom za koji si pre godinu i po tvrdio da je najveći problem? Javnim nabavkama koje su najveći problem? partijskim zapošljavanjem koje je najveći problem? Izdajom Kosova što je najveći problem? Rastom javnog duga što je najveći problem? Brojem nezaposlenih, što je najveći problem? Padom proizvodnje, što je najveći problem?
Ali potpuno je nadrealno sa tolikom se zluradošću naslađivati propašću nečega od čega očekuješ spas, dok se sve oko tebe ruši.

A usput spočitavaš meni, i svakom ko pokuša da se time bavi u sadašnjosti da je lopov, čankoliz, partijski robot, štagod je več trenutno popularno za nalepiti na čelo.

Mislim, ne razumem. Iskreno.


angie01 angie01 22:08 27.12.2013

Re: juhahaha buhahaha problem

E, nije, on je zglajzn'o zbog Kurca.


sve moj do mojega.
stopalo stopalo 22:39 27.12.2013

Re: juhahaha buhahaha problem

I koliko inteligencije treba da se stalno preskače ono što se dešava da bi se gledalo i govorilo o onome što se dešavalo?


Pa upravo nam se dešava to što se dešava zbog toga šta se pre toga dešavalo.

Da kadrovi nisu radili sve što su radili, sada ne bi ni bili u situaciji da raspredamo šta je sve mladoženja obećao a nije ispunio. Njegovim obećanjima treba da se bave njegovi birači.

Pošto živimo u parlamentarnoj demokratiji, ja mislim da je jedini način da prestane da nam se dešava to što nam se dešava je da se promeni stanka/koalicija na vlasti.


Ali potpuno je nadrealno sa toliko se zluradošću naslađivati propašću nečega od čega očekuješ spas, dok se sve oko tebe ruši.


Aman (čest usklik u sevdalinkama, što bi rekao Rambo), gde si ti video "zluradost" ili "nasladu"? Naprotiv, biće izbora, a sučim će se izaći pred birače?

Priča o progonu (koji bez sumnje postoji) neće biti dovoljna ako je bude "prodavao" Žika Pauk. (nije on bitan - ima takvih još)

freehand freehand 22:49 27.12.2013

Re: juhahaha buhahaha problem

Pa upravo nam se dešava to što se dešava zbog toga šta se pre toga dešavalo.

Misliš na Trajana? Ili na Nemanju? Ili na Sulejmana? Ili na Tita? Ili na koga, u stvari?

Njegovim obećanjima treba da se bave njegovi birači.

Pošto živimo u parlamentarnoj demokratiji, ja mislim da je jedini način da prestane da nam se dešava to što nam se dešava je da se promeni stanka/koalicija na vlasti.

Tako je. Sad, neće biti prvi put da kažem kako sam sa istim zabezeknućem neke '88 gledao kako ljudi oko mene sa ushićenjem podržavaju svoju propast.

gde si ti video "zluradost" ili "nasladu"? Naprotiv, biće izbora, a sučim će se izaći pred birače?



Nigde, izvini... Mora da sam umislio.
A sučim?
Ne znam. Nije novina da ja najviše cenim Tadića, al uopšte nisam siguran da on ne bi bio faktor odbijanja za birače ako bi se vratio na čelo DS. što bi onda, fakat, bilo loše rešenje za tu stranku i ono malo njenih birača.
Šta ti misliš?

stopalo stopalo 23:15 27.12.2013

Re: juhahaha buhahaha problem

A sučim?
Ne znam. Nije novina da ja najviše cenim Tadića, al uopšte nisam siguran da on ne bi bio faktor odbijanja za birače ako bi se vratio na čelo DS. što bi onda, fakat, bilo loše rešenje za tu stranku i ono malo njenbih birača.
Šta ti misliš?


Što bre mora da prođe pešesnaest komentara pre nego što dođemo na konstruktivnu raspravu?

Što se Tadića tiče, mislim da nisi u pravu što se tiče birača. Najveći problem percepcije DS je lopovluk, korupcija, burazerski bizmis, itd. U tom smislu, Tadić snosi samo komandnu odgovornost a zna se šta prosečan Srbin misli o tome.

Svi drugi potencijalni kandidati su namazani katranom pa bi se perje lako lepilo. Namestili su se sami ko onaj veselnik sa pašnjakom.

Ali sa stankom bi bila drugačija priča. Ponovo bi krenuo novi krug smena što se bojim da kadrovski ne bi mogli da podnesu. Svaki novi predsednik je smenjivao i gurao u fioku čitavu piramidu, tako da su sad možda najkvalitetniji kadrovi DS bivši rukovodioci koji su ražalovani.

..biga, treba proceniti da li gornji pasus više donosi nego što donji oduzima.

ecce-florian ecce-florian 23:17 27.12.2013

Re: juhahaha buhahaha problem

@free

Izdajom Kosova što je najveći problem?


Ti ovo ozbiljno?

freehand freehand 23:27 27.12.2013

Re: juhahaha buhahaha problem

ecce-florian
@free

Izdajom Kosova što je najveći problem?


Ti ovo ozbiljno?


Sa tobom? Nikad i ništa.
Inače, što? Sve ostalo je ozbiljno samo ti to u nihovim obećanjima i predizbornim no-no deluje neozbiljno?
freehand freehand 23:40 27.12.2013

Re: juhahaha buhahaha problem

Što bre mora da prođe pešesnaest komentara pre nego što dođemo na konstruktivnu raspravu?

Ne mora. ako ne kreneš đonom.
Ili ako makar ne ideš ispod nivoa vašarskog zevzeka poput fukse.
..biga, treba proceniti da li gornji pasus više donosi nego što donji oduzima.

Numem da razlučim, ali mislim da će o sledećim izborima i dešavanjimna u Srbiji daleko više odlučivati dešavanja u SNS ili onome što će iz nje ispasti. Jer definitivno ovakav kakav je - biti neće. Jednostavno ne može da opstane tolika provalija između onoga što članstvo ima u glavama kao ideje i onoga što špic stranke - a uglavnom sam njen predsednik noseći članove svog predsedništva u debelom crevu - propoveda i pokušava da uradi.
Svejedno, kako i rekoh u tekstu bloga - nema nama ni zaustavljanja propadanja a kamoli boljitka bar još dve-tri godine.
ecce-florian ecce-florian 23:43 27.12.2013

Re: juhahaha buhahaha problem

@free
Sa tobom? Nikad i ništa.
Inače, što? Sve ostalo je ozbiljno samo ti to u nihovim obećanjima i predizbornim no-no deluje neozbiljno?


U izvini pogrešno sam razumeo. Povuklo me ovo tvoje

I koliko inteligencije treba da se stalno preskače ono što se dešava da bi se gledalo i govorilo o onome što se dešavalo?


pa sam mislio da se

Da bi se bavlo unutrašnjim pitanjima partije kojoj nisi član umesto spoljnim dugom za koji si pre godinu i po tvrdio da je najveći problem? Javnim nabavkama koje su najveći problem? partijskim zapošljavanjem koje je najveći problem? Izdajom Kosova što je najveći problem? Rastom javnog duga što je najveći problem? Brojem nezaposlenih, što je najveći problem? Padom proizvodnje, što je najveći problem?


Odnosi na period dok je DS imao precednika i premijera

Moja greška

iqiqiq iqiqiq 23:52 27.12.2013

Re: juhahaha buhahaha problem

Što bre mora da prođe pešesnaest komentara pre nego što dođemo na konstruktivnu raspravu?


ovde su realno opcije pred potencijalne izbore grupisane u veliku većinu stanovništva koja će glasati za opciju retro tj ukidanje demokratije, jer ovo što smo ad hoc probali kao demokratiju ne pije vodu i jedna grupacija koja hoće demokratsku državu ali ne može da se dogovori koje su to "prave" demokratske partije i prave demokratske vođe. Pobediće većina protiv demokratije jer oni poštuju mastere (master-gazda, gospodar engl)
maksa83 maksa83 22:40 27.12.2013

glede mede

Tj. glede teksta, da se složim 98% (ovih 2% je margina za nedajbože).

Kao što rekoh u preko nekoliko navrata - najveći greh prethodne vlasti je što su uspostavili sistem koji nijedna sledeća neće ozbiljno poželeti da razmontira.
freehand freehand 22:58 27.12.2013

Re: glede mede

Kao što rekoh u preko nekoliko navrata - najveći greh prethodne vlasti je što su uspostavili sistem koji nijedna sledeća neće ozbiljno poželeti da razmontira.

Ne slažem se. Nije prethodna vlast postavljala nikakav sistem. A greh joj je što već postojeći nije hrabrije i odlučnije menjala.
angie01 angie01 23:24 27.12.2013

Re: glede mede

najveći greh prethodne vlasti je što su uspostavili sistem koji nijedna sledeća neće ozbiljno poželeti da razmontira.


za njega su se najvise i borili

We wants it, we needs it, must have the precious.


ecce-florian ecce-florian 23:24 27.12.2013

Re: glede mede

freehand
Kao što rekoh u preko nekoliko navrata - najveći greh prethodne vlasti je što su uspostavili sistem koji nijedna sledeća neće ozbiljno poželeti da razmontira.

Ne slažem se. Nije prethodna vlast postavljala nikakav sistem. A greh joj je što već postojeći nije hrabrije i odlučnije menjala.


Olala, izjava insajdera!

Ajmo od početka

Hoćeš da kažeš da 5.oktobar predstavlja liniju kontinuiteta sa prethodnim sistemom?

Misliš da maksa greši u njegovom komentaru da je tada revolucionarno ( bez izbora - "drugog kruga neće biti" ) uspostavljen novi sistem i da su samo u postojeći umesto članova SPS i SRS postavljeni novi personalni nosioci javnih funkcija?

edit

ovo je jedna od najozbiljnijih kritika DOS-a dosada na tvojim blogovima. Jesi'l se ti konsultovao za ovo?

edit2

viš da je andja odmah poentirala? "


maksa83 maksa83 23:40 27.12.2013

Re: glede mede

Misliš da maksa greši u njegovom komentaru da je tada revolucionarno ( bez izbora) uspostavljen novi sistem i da su samo u postojeći umesto članova SPS i SRS postavljeni novi personalni nosioci javnih funkcija?

Zapravo ja mislim da je od tad ta stvar postala gora. Do tad nije bilo neke specijalne kinte u legalnim opticajima, zemlja je (osim u momentima kad je strelovito kolabirala) mahom tavorila. Mrtvo, žabokrečina, nema bog zna šta da se zahvati na površini (ovde ne pričamo o 10-ak porodica koje su se u-bi-ja-le od švercovanja (prevashodno cigareta i nafte) da bi posle isplivali kao ugledni privrednici). Onda je došao prevrat, pare, likvidnost i tad je postalo vrlo unosno baviti se politikom. Prve privatizacije, Bubala, Kolubare, Luke Beograd, Salfordi, i mlekare (to je tek priča za sebe), šećerane, upravni odbori, Telekom (velika krava muzara za presipanje para u DS marketing agencije) čuda, javna preduzeća, Agencije, šurnjaje, snaje, seckanje javnih poslova na komade do 3 miliona da bi se razdelili sebi bez tendera, itd. itd. DS-ovi direktori javnih preduzeća (a koji su pre svega ovoga prodavali kokice - bukvalno) su se tokom direktorovanja naotvarali privatnih biznisa sa strane, apoteka, pekara, kafića po centru, širili gajbe za po 50 kvm svake godine i selili se. Ja znam te ljude.

freehand freehand 23:49 27.12.2013

Re: glede mede

Olala, izjava insajdera!

Šta lupetaš ti, živ bio, u tim svojim pokuašima da budeš duhovit?
Kakav insajder? Ništa veći od bilo koga drugog, da ne pričamo o fiškalima a debeovskoj liniji.
Hoćeš da kažeš da 5.oktobar predstavlja liniju kontinuiteta sa prethodnim sistemom?

Neću. to ti hoćeš da kažeš al nikako da ti se ukaže zgodna prilika.
Misliš da maksa greši u njegovom komentaru da je tada revolucionarno ( bez izbora - "drugog kruga neće biti" uspostavljen novi sistem i da su samo u postojeći umesto članova SPS i SRS postavljeni novi personalni nosioci javnih funkcija?

U kom to Maksinom komentaru piše?
Jer ako mi to ne kažeš ostaću u uverenju da je ovo još jedan od onih komentara sa pitanjem tipa - "jel ti zna keva da si peder?".
Dakle, mislim da je Maksa pod "prethodna vlast" mislio na vlast od 2008. do dolaska časnih i poštenih.

ovo je jedna od najozbiljnijih kritika DOS-a dosada na tvojim blogovima. Jesi'l se ti konsultovao za ovo?

Kod ovih tvojih? Jok. Ja sam za njih sitna riba, neće načelnik da me primi.
maksa83 maksa83 23:51 27.12.2013

Re: glede mede

Dakle, mislim da je Maksa pod "prethodna vlast" mislio na vlast od 2008. do dolaska časnih i poštenih.

Mislim na vlast u periodu 2004-2012, ali je istina da nije začetnik te klice, tj. da je sve počelo manje više odmah posle 5. oktobra. U periodu 2004-2012 nije nimalo usporilo, dapače.
freehand freehand 00:01 28.12.2013

Re: glede mede

maksa83
Dakle, mislim da je Maksa pod "prethodna vlast" mislio na vlast od 2008. do dolaska časnih i poštenih.

Mislim na vlast u periodu 2004-2012, ali je istina da nije začetnik te klice, tj. da je sve počelo manje više odmah posle 5. oktobra. U periodu 2004-2012 nije nimalo usporilo, dapače.

Dakle, ti govoriš o nečemu što se zove "vlast", kao nešto koherentno i što je u stanju da menja sistem u periodu od 2004. do 2012.?
Na to nemam komentar.
maksa83 maksa83 00:08 28.12.2013

Re: glede mede

Dakle, ti govoriš o nečemu što se zove "vlast", kao nešto koherentno i što je u stanju da menja sistem u periodu od 2004. do 2012.?

Da.
Ne pričam o makro-promenama (zakon o ovome-i-onome, itd., mada je bilo i tu veselja iha-ha, držanja gotovih zakona u fijoci po 2-3 godine dok se Mišković ne pozicionira i odobri njegovo donošenje, konkretno npr. znam da ovo važi za zakon o investicionim fondovima i zakon o genetski modifikovanoj hrani). Mislim na svakodnevno funkcionisanje državnih institucija, mehaniku cele stvari, egzekuciju ako tako hoćeš - od opština pa naviše. Inače, to je menjalo sistem itekako u tom periodu, al' ne nabolje.
Na to nemam komentar.

Zašto?
freehand freehand 00:11 28.12.2013

Re: glede mede

Zašto?

Zato što mi je besmisleno da raspravljam o tome da je sistem koji je Srbija imala devedesetih od dvehiljadite pogoršan.
ecce-florian ecce-florian 00:23 28.12.2013

Re: glede mede

a) problem "prethodne vlasti " je preciziran u međuvremenu
Mislim na vlast u periodu 2004-2012, ali je istina da nije začetnik te klice, tj. da je sve počelo manje više odmah posle 5. oktobra. U periodu 2004-2012 nije nimalo usporilo, dapače.


b)
Olala, izjava insajdera!

Šta lupetaš ti, živ bio, u tim svojim pokuašima da budeš duhovit?


Ovaj odgovor nije pristojan.

Moj komentar se samo nadovezao na tvoju tvrdnju da:

Nije prethodna vlast postavljala nikakav sistem.



smatrajući da ovakva saznanja može imati samo onaj ko je participirao.

c)
Hoćeš da kažeš da 5.oktobar predstavlja liniju kontinuiteta sa prethodnim sistemom?


Neću. to ti hoćeš da kažeš al nikako da ti se ukaže zgodna prilika.


ovo je imputiranje ( na blogu se rađe koristi učitavanje)

Moje pitanje proističe iz citiranog dela tvog komentara

Nije prethodna vlast postavljala nikakav sistem. A greh joj je što već postojeći nije hrabrije i odlučnije menjala.


i ako je nesporazum mogao si samo da ukažeš na koji period si mislio bez insinuacija šta ja želim da kažem. Ako te interesuje mislim da je 5. oktobar imao ideju prekida kontinuiteta i u osnovi karakter revolucionarne promene vlasti.

Mogući razlog zašto je to posle, dolaskom para koje je Maksa spomenuo u komentaru iznad ,promenjeno u liniju kontinuiteta bi valjalo možda potražiti i u tome da deo sistema koji nazivaš fiškali i debeovska linija nije bio demontiran dal' zbog objektivne procene tadašnjeg odnosa snaga ili zbog ucena o tom ćemo valjda jednom više saznati. Kako bilo da bilo , budući da je ostao u igri, on ( navedeni deo sistema)je aktivno učestvovao u daljem razvoju događaja sve preko atentata pa do istorijskog pomirenja i oprosta i nadalje pa se može govoriti o liniji kontinuiteta



na komentar

Kod ovih tvojih?


ne bih odgovarao

ps

ako ti moji komentari smetaju kaži, uzdržaću se od postavljanja


alselone alselone 08:29 28.12.2013

Re: glede mede

kao nešto koherentno

Zar prethodna vlada nije bila koherentna?
alselone alselone 08:34 28.12.2013

Re: glede mede

Mislim na svakodnevno funkcionisanje državnih institucija, mehaniku cele stvari, egzekuciju ako tako hoćeš - od opština pa naviše. Inače, to je menjalo sistem itekako u tom periodu, al' ne nabolje.


Od mesne zajednice pa naviše. Sve poređano tako da se otima. Ceo sistem je bio sulud i lopovski. Pazi ti, subvencije na stambene kredite, subvencije na đubrivo... sve te subvencije.

Umesto da stvore sistem u kom će konkurencija da snizi cene oni će iz zajedničke kase da pomažu pojedincima da kupuju od monopolista.

Država je kompletno opljačkana a da skoro niko nije odgulio. Da li je to slučajno?

kukusigameni kukusigameni 09:31 28.12.2013

Re: glede mede

alselone
stvore

Ni iz čega ili na ruševinama urušenog sistema?
alselone alselone 09:36 28.12.2013

Re: glede mede

Ni iz čega ili na ruševinama urušenog sistema?


Ovo je trik pitanje?

kukusigameni kukusigameni 09:38 28.12.2013

Re: glede mede

alselone
Ni iz čega ili na ruševinama urušenog sistema?


Ovo je trik pitanje?



Nije.
alselone alselone 09:40 28.12.2013

Re: glede mede

Nije.


OK.

Svejedno mi je da li na ruševinama ili iz početka. Na čemu god da su pravili postojeći trebali su napraviti drugačiji.
kukusigameni kukusigameni 09:51 28.12.2013

Re: glede mede

alselone
Nije.


OK.

Svejedno mi je da li na ruševinama ili iz početka. Na čemu god da su pravili postojeći trebali su napraviti drugačiji.


Meni nije svejedno. To naravno ne abolira prethodnu vlast od pogrešnih poteza ali nekako ne videh da se uopšte pominje ekipa koja je uvela ovu zemlju u ratove koje će izgubiti, koja je iznosila novac, pa ga za vreme ovih koje kriviš, upumpavala nazad, koja je uspostavila totalnu kontrolu državne bezbednosti čak i nad mafijom, koju je dodatno uzela pod svoje.

I sad, vaskrsavaju likovi iz te naše "slavne" prošlosti, nelustrirani, nekažnjeni. Al, ajd prvo ove posle da vešamo po Terazijama, odlažući otrežnjenje od možda najveće pljačke ikad na ovim prostorima.

Zamisli samo da su ljudi u tranziciju ušli sa računima od pre devedesetih i sa slamaricama koje su baš ovi, sada na vlasti, ispraznili. Da ne pričam o emigraciji pola miliona građana i migraciji izbeglica ovamo, takođe opljačkanih.

Valjda to može na prekidač, puj pike ne važi. Ili možda ipak ne?!
freehand freehand 09:55 28.12.2013

Re: glede mede

Meni nije svejedno. To naravno ne abolira prethodnu vlast od pogrešnih poteza

Znaš šta je ludo?
Ivica Dačić bio je potpredsednik u prethodnoj Vladi, i ministar policije. U periodu okome se priča kao o periodu pljačke. Njegove partijske kolege zauzimale su gomilu resora u toj vladi i vodile gomilu javnih preduzeća.
Pa Dinkić koji je zaslužan za formiranje ove Vlade, pa Rasim Ljajić
Nego Simo i Sime to ne vide.
Evo sad hajka po Beogradu, samo ne znam kako ćemo sa Aleksandrom Antićem, PUPS-om i ostalim kolegama iz Vlade koji su do pre tri meseca takođe vodili Beograd?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana