Ekologija

nerad rad ne gradi

antioksidant RSS / 27.12.2013. u 11:10

radulovica razvlace po kuriru. onako bas kurirski. ni decu ne stede. on mesijanski najavljuje katastrofu koju ce samo pokajnici preziveti. ako ne postanes sledbenik bices junak igrice ili ce ti neko provaliti u mejlove. pa se ti pazi. sindikalci bi da ucestvuju u javnoj raspravi ali malo da je prekinu pre toga. poslodavci bi da javne rasprave bude ali da sve ostane bas onako kako su napisali. simuliramo par sastanaka, oko nove godine da svi mogu da se posvete izmedju cece i sarme, kazemo da su svi pitani a ono sto smo lobirali i lepo katastroficno najavili da mora inace propadosmo u ustav da udje. svi se busaju u grudi da su oni, bas oni i niko drugi jedini legitimni i pravi zastupnici nezaposlenih. a rat se vodi izmedju privatnih poslodavaca i sindikalaca koji postoje samo u javnom sektoru. stotine hiljada zaposlenih u privatnom cute. ne smeju ni da progovore. njima je dovoljno sto zivi su, pa makar jos neki mesec samo.

 

ne ulazim u ponudjena resenja i probleme, samo konstatujem da je ono sto neko naziva "proces donosenja zakona o radu" ruzno, nasilno i ni na jedan nacin nece doneti dobro ovom drustvu. svi mlate nekim polunformacijama, brojkama bez konteksta i provere. broj zaposlenih u "javnom sektoru" narastao je do 750 000 pijavica, u kampanju se ukljucuju i birokrate druge lige svetske banke (da su prva liga ne bi bili poslati u kazninonu zvanu srbija) a niko ne kaze da li su u te pijavice ubrojani i inzenjeri telekoma, eps-a, nis-a (jer su i u drzavnom vlasnistvu) i koliko puta je ubrojan krstic na primer (ministar i 3 upravna odbora - dakle bar 4) ili babic (manje od 20 svakako).

a do kompromisa nikako ne moze doci potkupljivanjem, lazima, parolama, manipulacijama, krvlju, jurisem na noz dok se ne uniste svi protivnici. a sve strane su upravo u "search and destroy" modu. tj one strane koje ucestvuju. ima ih i zgadjenih, pasiviziranih, predatih...

uzivajte u naslovnim stranama. bice ih jos.

sng

 

 

 



Komentari (142)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 10:00 29.12.2013

Re: jasno je kao dan

blogovatelj
Ministar za tvoju informaciju ne donosi zakone.


Ministar za tvoju informaciju donosi predloge zakona. Tj vlada, a ministar radi u vladi.

Izvinjavam se ako smetam...
Ko može da predloži zakon?

Zakon može da predloži: svaki narodni poslanik, Vlada, skupština autonomne pokrajine, najmanje 30.000 birača, kao i Zaštitnik građana i Narodna banka Srbije u oblastima iz svoje nadležnosti.

KLIK

Nemojte, ljudi, ipak je sramota.
kukusigameni kukusigameni 10:16 29.12.2013

Re: jasno je kao dan

Dali76


Budimo ozbiljni Dali. To što bi tsunade želela da Radulović ima apsolutnu vlast nema veze sa relativizacijom odnosa zakonodavne i izvršne vlasti. A od tebe, kao nekog ko bi trebalo da dobaci iznad običnog građanina, očekujem da nivo diskusije podiže, a ne da je spušta na nivo koji je primeren pijaci. Ako ti tako budeš radio, ne piše nam se dobro. A i ne piše nam se.
tsunade tsunade 13:51 29.12.2013

Re: jasno je kao dan

To što bi tsunade želela da Radulović ima apsolutnu vlast


tsunade tsunade 13:54 29.12.2013

Re: jasno je kao dan

Sad sto se mozda Tsunade nespretnije izrazila, ne znaci da se to oma nabije na politicko gramaticki noz .


postoje neka cetiri zakona koja su kreirana u radulovicevom kabinetu koja bi morala da budu usvojena ko kraja januara. a ova besmislena akrobacija ko donosi zakone ko ih predlaze, to je za debile da malo rade mentalnu gimnastiku usled nedostatka pametnijeg posla. zato se ne pecam na frihendove udice. zna se sta sam htela da kazem. a ko ne zna, njemu nema pomoci.
kukusigameni kukusigameni 14:05 29.12.2013

Re: jasno je kao dan

tsunade
al stvarno da bude ministar u smislu da donosi zakone i menja sistem. a to ne može.


debil koji radi mentalnu gimnastiku usled nedostatka pametnijeg posla
To što bi tsunade želela da Radulović ima apsolutnu vlast



tsunade
a ova besmislena akrobacija ko donosi zakone ko ih predlaze, to je za debile da malo rade mentalnu gimnastiku usled nedostatka pametnijeg posla.


Hvala.
freehand freehand 14:10 29.12.2013

Re: jasno je kao dan

zato se ne pecam na frihendove udice

Kad kažeš udica - mislim na Čomićklin tekst i linkove u njemu?
Ne čitaj to i ne otvaraj ni slučjano, tamo ima babaroga!
zna se sta sam htela da kazem. a ko ne zna, njemu nema pomoci.



Aujbt... Ko ne zna šta si ti htela da kažeš - nema mu pomoći, ni manje ni više?!
Pazi kad meni često deluje kako ni ti ne znaš šta si htela da kažeš...
tsunade tsunade 14:21 29.12.2013

Re: jasno je kao dan

Pazi kad meni često deluje kako ni ti ne znaš šta si htela da kažeš...


to sto tebi deluje, to nema veze. ti se ne racunas. racunaju se oni od prosecne inteligencije pa navise.
freehand freehand 14:26 29.12.2013

Re: jasno je kao dan

tsunade
Pazi kad meni često deluje kako ni ti ne znaš šta si htela da kažeš...


to sto tebi deluje, to nema veze. ti se ne racunas. racunaju se oni od prosecne inteligencije pa navise.

Pa vidi, ovo je već lična uvreda na koju ne bi bilo džentlmenski odgovoriti kako spada.
Ali bih te pitao - da li si pogledala Čomićkin tekst, možda? i linkove u njemu?

tsunade tsunade 16:24 29.12.2013

Re: jasno je kao dan

da li si pogledala Čomićkin tekst, možda?


ne. poucena iskustvom, comickini tekstovi su uglavnom presipanja iz supljeg u prazno pa ih onda i ne citam.
kukusigameni kukusigameni 16:33 29.12.2013

Re: jasno je kao dan

Hipokrizija ili licemerje je zastupanje stavova, vrednosti i uverenja u koje ličnost ne veruje. Etimološki potiče iz grčke riječi ὑπόκρισις (hypokrisis) koja znači "gluma". "Hipokrit" u antičkoj Grčkoj je bio pojam za glumca odnosno osobu koja namjerno zavarava druge.


tsunade
Lepa reč. Ovo je utisak koji tek posredno ima veze s mojom temom ali ne mogu da ne primetim: Ljubaznost u ophodjenju je sveprisutna. Teoretske šanse nema da se o nekog očešete, da ga malo gurnete u gužvi ili zgazite a da vam se taj ne izvini a onda spontano i vi njemu. U Srbiji sam doživljavala da mi se zbog sličnih stvari načestitaju milosne majke pa tri dana ne mogu da dodjem sebi. I to je velika razlika.

U kafanama i prodavnicama je obavezan ljubazan smešak, nenametljiva pomoć svake vrste, (da li ste alergični na neku hranu? mogu li da vam preporučim neko piće? šta volite da jedete? probajte ove cipele, sada su na sniženju.). Laka konverzacija s kupcem se podrazumeva kao i: have a great day i dodjite nam opet.

Ne znam šta nas sprečava da budemo uljudni. Znam otprilike šta nas nagnava da budemo večito nadrkani, nabusiti, besni, namračeni i ozračeni. Verujem da uljudnost blagotvorno utiče na ekonomiju. Uvek je lakše dati pare nasmejanom čoveku.... Ali to je već filozofiranje i možda tema nekog novog bloga.

LINK

freehand freehand 16:34 29.12.2013

Re: jasno je kao dan

tsunade
da li si pogledala Čomićkin tekst, možda?


ne. poucena iskustvom, comickini tekstovi su uglavnom presipanja iz supljeg u prazno pa ih onda i ne citam.

Probaj onda sa linkovima, bar. Tu ima Radulovićevog presipanja iz šupljeg u šuplje.
dali76 dali76 20:12 29.12.2013

Re: jasno je kao dan

Kukusigameni ukoliko pricamo o spustanju dialoga na nivo pijace bojim se da kucas na pogresna vrata. Probaj sprat nize.
Samo sam objasnio zasto je vlada kao jedan od predlagaca zakona u najacoj poziciji u procesu donosenja zakona. Nista manje, nista vise,a daleko od toga da ja nesto zagovaram.
To sto ti imas negativan stav naspram Radulovica, to je sasvim O.K., uostalom ocigledno je da nisi sam, ali zbog toga svakog onoga koji se ne slaze sa tim stavom kvalificirati kao osobu ispod proseka je .. nekorektno.

kukusigameni kukusigameni 21:15 29.12.2013

Re: jasno je kao dan

dali76
Kukusigameni ukoliko pricamo o spustanju dialoga na nivo pijace bojim se da kucas na pogresna vrata. Probaj sprat nize.
Samo sam objasnio zasto je vlada kao jedan od predlagaca zakona u najacoj poziciji u procesu donosenja zakona. Nista manje, nista vise,a daleko od toga da ja nesto zagovaram.
To sto ti imas negativan stav naspram Radulovica, to je sasvim O.K., uostalom ocigledno je da nisi sam, ali zbog toga svakog onoga koji se ne slaze sa tim stavom kvalificirati kao osobu ispod proseka je .. nekorektno.


Naspram Radulovića nemam negativan stav. Naspram vlade u kojoj se obreo imam.
Znaš, u drugim slučajevima to se zove "preletač", a ovde je "nadstranačka ličnost". Čuveni termin još iz vremena Miloševića. Da li to govori o mom stavu ili o stavu ljudi koji ne žele da vide realnost?

Na Frijevom blogu sam zagovarao da je greška bilo "pomirenje" DS-a sa SPS-om. Zašto misliš da bih sada zagovarao nešto drugo, kada je bilo ko u pitanju, a kog bi trebalo da smatram mojom opcijom? Da li ti to govori da sam možda i mislio i želeo da je Radulović moja opcija?

Tsunade je napisala prvo netačnu tvrdnju, a onda još i nešto s čim se apsolutno ne slažem. To prvo je smešno da diskutujemo ti i ja. A ovo drugo je vera da jedan čovek, neokaljan (kažu gore obavešteni), može i treba da menja sistem i sam piše i sam donosi zakone. Vidiš, ja u to ne verujem.

Osobu ispod proseka nisam nigde navodio. Naveo sam "običnog građanina" i to samo iz razloga tvog obrazovanja. Koliko znam, tvoje znanje iz političkih nauka je ipak iznad znanja koje "običan" građanin poseduje.

O "debilima" se vidim nisi izjašnjavao jer verovatno misliš da je to u redu.
Ja ne mislim.


maksa83 maksa83 23:07 29.12.2013

Re: jasno je kao dan

Naspram Radulovića nemam negativan stav. Naspram vlade u kojoj se obreo imam.
Znaš, u drugim slučajevima to se zove "preletač", a ovde je "nadstranačka ličnost".

Pa, ovaj - ne. Preletač je Knežević, preletač je onaj mića iz unutrašnjosti koji je u svom mestu bio u jednom trenutku predsednik DS-a i SNS-a, preletač je čak i Krkobabić (koji je političku karijeru započeo u SPS-u), evo trti se i Vesić, ali Radulović je ipak nadstranačka ličnost.
kukusigameni kukusigameni 23:43 29.12.2013

Re: jasno je kao dan

maksa83


Zovi kako hoćeš ali je ušao u vladu koju čine: SNS-SPS-itd.

Pitanje je bilo negativnog stava prema Raduloviću. Da bih pojasnio da prema njemu kao ličnosti nemam negativan stav, već prema vladi u koju je ušao i čiji je sada deo, moguće je da sam se loše izrazio pa nisi razumeo šta sam hteo da kažem.

Do tog trenutka, Radulovića sam smatrao pripadnikom (ne bukvalno) one druge strane, kako po načinu razmišljanja, tako i po rešenjima načina implementacije tih razmišljanja. Mea maxima culpa.



dali76 dali76 03:18 30.12.2013

Re: jasno je kao dan

Upravo koristeci zznanje iz komparativne politike objasnio sam kakva je uloga jednog ministra u procesu donosenja zakona u parlamentarnoj demokratiji, sa osvrtom na tzv partijsku parlamentarnu demokratiju.
Ja tebe razumem kao i tvoj stav gde moral ima visoko mesto u politici,a svaka vrsta pragmatizma je nedopustiva.
To je legitiman, kantovski pristup politici gde je svaka koalicija sa SPS/om nedopustiva bez obzira na nemogucnost bolje alternative.
Takav stav preovladava medju autorima pescanika koji su zbog istog ili slicnog pragmatizma zamerali Djindjicu, Taddicu,a danas Vesni Pesic.
Iako razumem, ne podrzavam takav stav te sam zbog toga razumeo i podrzao Tadicevu koaliciju sa SPS/om sa opaskom o totalno nepotrebnoj deklraciji o pomirenju, ili jos gore meni nerazumljivoj prici o dva bola.
Ministri Radulovic i Tasovac nipocemu ne pripadaju vladi u kojoj sede.
Siguran sam da su kao odrasli ljudi doneli odluku , svesni cene koju ce platiti, da nesto menjaju.
Ukoliko bi pripadao pomenutoj kantovskoj skoli misljenja , sama cinjenica sto su odlucili uci u vladu, bi mi bila dovoljna dda ih jednostavno precrtam kao individue, ne toliko zbog njihove naivnosti, nego zbog cinjenice da oni sa Vucicem, Vulinom, Dacicem, Krkobabicima dele isti stol.
Volim ja Emanuela Kanta citam i pescanik , ali politika je umetnost moguceg u datom trenutku.

U moja prva dva komentara na ovom blogu pisao sam kako gledam na odnos Vucic/Radulovic.
Podrzao sam Tusade. Objasnio sam gde, kako i zasto. Njen recnik u kasnijoj komunikaciji je njen izbor ,ali I njeno ogledalo. Mi stavove mozemo deliti, ali ogledalo ne.

blogovatelj blogovatelj 06:12 30.12.2013

Re: jasno je kao dan

Izvinjavam se ako smetam...
Ko može da predloži zakon?


Koliko je od predloženih zakona u Srbiji onih koje su predložili oni koji nisu vlada? To sasvim sigurno spada u domen statističke greške.
Znao sam ovo, doduše ne sve, da budem iskren. Nisam imao pojma da Zaštitnik građana i Narodna banka mogu biti predlagači.
tsunade tsunade 08:27 30.12.2013

Re: jasno je kao dan

U moja prva dva komentara na ovom blogu pisao sam kako gledam na odnos Vucic/Radulovic.
Podrzao sam Tusade. Objasnio sam gde, kako i zasto. Njen recnik u kasnijoj komunikaciji je njen izbor ,ali I njeno ogledalo. Mi stavove mozemo deliti, ali ogledalo ne.


dovoljno je sto delimo stavove

moj recnik se nije odnosio na kukusigameni. kapiram njegov point of view.

frihenda sam vise puta zamolila da me u blogopolemikama zaobidje jer se svaka rasprava s njim pretvori u masiranje za koje nemam ni vremena a jos manje zivaca. stoga i onakav recnik.
kukusigameni kukusigameni 08:42 30.12.2013

Re: jasno je kao dan

dali76


E sada već razgovaramo na očekivanom nivou, sa izuzetkom kutije u koju si me spakovao.
Za početak, slabo ti ja pratim Peščanik.
Ipak, da se vratim na temu.

Ovde imaš jednu nesuglasicu sa svojim mišljenjem. Citiraću:

To je legitiman, kantovski pristup politici gde je svaka koalicija sa SPS/om nedopustiva bez obzira na nemogucnost bolje alternative.


Iako razumem, ne podrzavam takav stav te sam zbog toga razumeo i podrzao Tadicevu koaliciju sa SPS/om sa opaskom o totalno nepotrebnoj deklraciji o pomirenju, ili jos gore meni nerazumljivoj prici o dva bola.


Dakle, u čemu se razlikuju naši stavovi? Ja sam rekao da je "pomirenje" kao modus ulaska u koaliciju bio pogrešan i danas vidimo da jeste, a ti kažeš da je koalicija bila pragmatična stvar, mada im nije bilo dobro to "pomirenje".

Kao veština mogućeg, možda je trebalo drugačije koncipirati tu koaliciju? Možda je baš tada trebalo neko da se bavi politikom, a ne očuvanjem vlasti po svaku cenu, koju će, kako ćemo kasnije videti, izgubiti najbrutalnije.

Tako danas imamo "lustraciju" onih koji su lustraciju morali sprovesti, od strane onih koji su morali biti lustrirani. Eto gde nas je dovela ta "pragmatična" politika.

Ne delim ni mišljenje da su Radulović i Tasovac, pa ako hoćeš i Krstić, ljudi koje bi kao individue trebalo precrtati. Kao političare, što se mene tiče, skoro sigurno. Daleko da su se ti ljudi na bilo koji način žrtvovali da se spase šta se spasti može. A kao što i sam vidiš, pridaju im se moći i značaj, kao da oni mogu da učine čudo ali im "ovi" sigurno to neće dozvoliti. Skoro pa kao kosovski mit. Tako je i Milošević zajahao usred neke partije koja se tada šegačila u jednopartijskom sistemu i kome je na kraju povereno da reši sve naše probleme. Pragmatično. Što da se borimo za institucije, koje tek tada nismo imali, kada imamo sjajnog Slobodana Miloševića i njegovu ekipicu. Osim toga, ako već unapred znamo da im "ovi" to neće dozvoliti, čemu onda cela igranka? Treba nam mesija koga ćemo na kraju gledati razapetog? Eno, ko hoće, ima jedan već 2K godina. I vaskrsnuo je, kažu.

Ako pak pogledamo malo u budućnost, veoma je moguće da ćemo gledati formiranje neke nove političke stranke, u kojoj će učestvovati "desperadosi" iz ove vlade. Možda čak i zajedno sa Vukom Jeremićem, takođe poznatog kao "ne diraj mi Vuka"?! Zar to već nismo imali? I tako u beskrajon. Posle kažu ciga lud?!




freehand freehand 09:22 30.12.2013

Re: jasno je kao dan

frihenda sam vise puta zamolila da me u blogopolemikama zaobidje jer se svaka rasprava s njim pretvori u masiranje za koje nemam ni vremena a jos manje zivaca. stoga i onakav recnik.

Ti, draga koleginice - nemaš pojma. O većini stvari o kojima bi raspravljala.
To je problem, a ne vreme ili živci.
tsunade tsunade 09:44 30.12.2013

Re: jasno je kao dan

Ti, draga koleginice - nemaš pojma. O većini stvari o kojima bi raspravljala.
To je problem, a ne vreme ili živci.


odlicno. neka si mi rekao. e sad se nadam i da ces da me zaobilazis ubuduce a ne da se kacis na svaki moj post nicim izazvano.
freehand freehand 09:50 30.12.2013

Re: jasno je kao dan

Ja tebe razumem kao i tvoj stav gde moral ima visoko mesto u politici,a svaka vrsta pragmatizma je nedopustiva.
To je legitiman, kantovski pristup politici gde je svaka koalicija sa SPS/om nedopustiva bez obzira na nemogucnost bolje alternative.
Takav stav preovladava medju autorima pescanika koji su zbog istog ili slicnog pragmatizma zamerali Djindjicu, Taddicu,a danas Vesni Pesic.
Iako razumem, ne podrzavam takav stav te sam zbog toga razumeo i podrzao Tadicevu koaliciju sa SPS/om sa opaskom o totalno nepotrebnoj deklraciji o pomirenju, ili jos gore meni nerazumljivoj prici o dva bola.
Ministri Radulovic i Tasovac nipocemu ne pripadaju vladi u kojoj sede.
Siguran sam da su kao odrasli ljudi doneli odluku , svesni cene koju ce platiti, da nesto menjaju.
Ukoliko bi pripadao pomenutoj kantovskoj skoli misljenja , sama cinjenica sto su odlucili uci u vladu, bi mi bila dovoljna dda ih jednostavno precrtam kao individue, ne toliko zbog njihove naivnosti, nego zbog cinjenice da oni sa Vucicem, Vulinom, Dacicem, Krkobabicima dele isti stol.
Volim ja Emanuela Kanta citam i pescanik , ali politika je umetnost moguceg u datom trenutku.

Lepo da se jednom, u citiranom delu, skoro pa potpuno složimo. Sa izuzetkom Vesne Pešić kojoj tu nije mesto ni po formatu ni po političkom postupku.
freehand freehand 09:53 30.12.2013

Re: jasno je kao dan

tsunade
Ti, draga koleginice - nemaš pojma. O većini stvari o kojima bi raspravljala.
To je problem, a ne vreme ili živci.


odlicno. neka si mi rekao. e sad se nadam i da ces da me zaobilazis ubuduce a ne da se kacis na svaki moj post nicim izazvano.

Ovo je, Tsunade, javno mesto. Na komentare se kačim taman onoliko koliko utiču na diskusiju o temi i koliko su paradigmatični jer reprezentuju neko od šire uvreženih mišljenja.
tsunade tsunade 13:40 30.12.2013

Re: jasno je kao dan

Ovo je, Tsunade, javno mesto. Na komentare se kačim taman onoliko koliko utiču na diskusiju o temi i koliko su paradigmatični jer reprezentuju neko od šire uvreženih mišljenja.


aha, dakle nećeš da se praviš da ne postojim? dobro, onda ću ja morati da se pravim da ti ne postojiš.
dali76 dali76 17:25 30.12.2013

Re: jasno je kao dan

Hm, ne vidim nesuglasicu izmedju mojih citiranih stavova.
Da, stekao sam utisak, sa Free bloga da ti smatras ulazak Tadica u koaliciju sa SPS/om per sea kao fatalnu gresku.
U tome sam kontekstu I pominjao kantovski pristup politici bas kao i pescanik.
Ne, ja ne verujem u politickog mesiju, ne verujem u mesijansku ulogu bilo Vucica, Radulovica ili Krstica.
Stekao sam utisak citajuci sto pise Tsunade da po tom pitanju takodje delimo stav.
Ja ne bih precrtavao Radulovica ili Tasovca kao politicare radi cinjenice sto ucestvuju u vladi .Da, ja mislim da ti ljudi pokusavaju nesto da promene. Ne, kao carobnjaci sa magicnim stapicem, vec kao ljudi koji pokusavaju da stvari pomere sa mrtve tacke.
Dokaz je organizirana hajka na Radulovica. Taj covek da nista ne pokusava, ne bi se dinar jedan trosio na oglasni kurir , niti be se organizirala medijska kampanja protiv njega.
A to da Vucic kalkulise sa podrskom Radulovicu, to je valjda jasno. Uostalom, vec ssam pisao, to mnogo govori o namerama Vucica, nego o namerama Radulovica.
Siguran sam da Radulovic ,bas kao ni Tasovac , Krstic je jos zelen, ne bi u vladu ulazili bez dogovora o politici koju nameravaju voditi.

Ne mislim da je Tsunade objasnjenje da je Radulovic “usao” ispod radara u vladu najsretnije objasnjenje. Pre ce biti da je Vucic kalkulantski izracunao da je Radulovic odlican toplomer. Da, upravo mu je pustio da radi to sto radi pa da opipa otpor bilo kakvim promenama. Ukoliko otpor bude velik i problematican, nazvace Radulovica netakticnim.
Bas kao i svaki kalkulant, Vucic se moguce preracunao u kalkulacijama. Da, mislim da je svojom politikom Radulovic dobio naklonost nekih krugova na zapadu, pre svega financijskih.
U ovome Radulovic i vidi svoju sansu.
Ukoliko ga Vucic izbaci iz vlade, to ce biti njegov (Radulovicev) kraj. Sa takvim stavovima, Radulovic tesko moze da predje census. Za njega bi glasao Princi ,a prosao bih bas kao i oni za koje je Princi , kako sam priznaje, glasao.Sa izuzetkom Milana Panica.
Vuk Jeremic, kao jos neki Tadicevi puleni, su ljudi marketinga. Oni prvo citaju istrazivanja javnog mmjenja pa onda formiraju politiku.
Radulovic, sa druge strane, je netaktican politicar. On bi da otpusta radnike. On bi licne karte kojima bi javna preduzeca podnosila izvestaj o svom stanju. Na taj nacin daje odlicnu municiju onima koji bi stitili status quo sebe radi ,a da sebe prikazuju kao zastitnike radnika.
Uostalom razmisli zasto PUPS dopusta da minister privrede promovise zakon o radu. Gordana kaze to je legitimno ukoliko se u vladi postigne dogovor o tome.
Da, dogovor su postigli. Nisu ludi da se oni bave takvim “vrucim” krumpirom. Neka to radi Radulovic,a kad dodju izbori to je onaj ludak Radulovic pisao. Mi sa tim nemamo nista. Na to racuna i Vucic.
Uostalom sta Demokrate najcesce pominju kad pominju Radulovica? Taj oce da otpustta ljude . Mislis to je zbog socijaldemokratske pozicije DS? U Srbiji, bas kao u latinskoj Americi politika je postala pitanje posla,a ne ideologije.
U takvom ambijentu, nista lakse nego plasiti ljude Radulovicem.







freehand freehand 17:39 30.12.2013

Re: jasno je kao dan

U Srbiji, bas kao u latinskoj Americi politika je postala pitanje posla,a ne ideologije.

Za razliku od... Severne Amerike? SAD?
Kako li se baš Latinske (kontinenta!) seti, gde u nekim zemljama itekako ima ideologije i jasnih političkih stavova za razliku od zemlje u kojoj živiš?!
dali76 dali76 18:18 30.12.2013

Re: jasno je kao dan

Sorry Free.
Pitanje dobitka/gubitka vlasti bilo je pitanje posla u SAD na prelazu 19u dvadesti vek.
Cak je zabiljezeno da su irskim emigrantima ,sem obecanja posla, predstavnici Demokrata davali casu viskija u zamenu za glas.
Zgadjenost sistemom bila je ocigledna pa su se otvoreno zagovarala resenja da se iz politickog Sistema izbace politicke partije.
Cesto se citirao prvi predsednik Washington koji je upozoravao na pogubnost politickih frakcija/partija koje su se tek stvarale u SAD.
Naravno, partije nisu izbacene, ali su reformama, pre svega primarnim izborima,partije izgubile nekadasnju moc.

Truman, predsednik, je bio primer kako su I kakve ljude tzv politicke masine dovodile na stranacke pozicije. Trumana, koga je majka njegove zene drzala za nesposobnog, radi politicke masinerije se obreo u fotelji predsednika.
Poznata je prica gde je tad mladi Truman upoznavsi se sa jednim emigrantom iz Engleske , ustvrdio kako on (engleski emigrant, odlicno govori engleski iako je u SAD stigao pre tri meseca.
Zadovoljan?

freehand freehand 18:34 30.12.2013

Re: jasno je kao dan

Pitanje dobitka/gubitka vlasti bilo je pitanje posla u SAD na prelazu 19u dvadesti vek.

Ti to ozbiljno?
Cak je zabiljezeno da su irskim emigrantima ,sem obecanja posla, predstavnici Demokrata davali casu viskija u zamenu za glas.

Zabeleženo je i da su pripadnici te Demokratske partije u državama američkog Juga imali čudan običaj da noću jašu u čudnim belim odorama.

Truman, predsednik, je bio primer kako su I kakve ljude tzv politicke masine dovodile na stranacke pozicije. Trumana, koga je majka njegove zene drzala za nesposobnog, radi politicke masinerije se obreo u fotelji predsednika.

Šta če ti Truman pored živog Buša?
Trumana, koga je majka njegove zene drzala za nesposobnog

To mu nije neki greh. To sve tašte misle o svim zetovima.
Poznata je prica gde je tad mladi Truman upoznavsi se sa jednim emigrantom iz Engleske , ustvrdio kako on (engleski emigrant, odlicno govori engleski iako je u SAD stigao pre tri meseca.
Zadovoljan?

Opet ti o Trumanu pored Jerija živog sa granicom između Iraka i Afganistana i sa onim njegoim Kurobecistanom?

Izvini, samo mi je malo smešno da o politici kao poslu iz Teksasa pripisuješ Latinskoj Americi...
Ove anegdotice u tome su simpatične ali ništa nisu izmenile.
dali76 dali76 19:01 30.12.2013

Re: jasno je kao dan

Nije tacno. Mene moja tazbina vole))
Drugo, Ameriku sam pominjao u kontekstu ideoloskog segmenta u partijama.
Trece, taj tvoj princip po kom ja kao resident Teksasa bolje da ne pricam o demokratiji, ti se bas ne svidja mnogo kad tebi, sasvim nepotrebno, blogokolegstvo nabije na nos Tadica, kad kritikujes Vucica.


freehand freehand 19:11 30.12.2013

Re: jasno je kao dan

Trece, taj tvoj princip po kom ja kao resident Teksasa bolje da ne pricam o demokratiji, ti se bas ne svidja mnogo kad tebi, sasvim nepotrebno, blogokolegstvo nabije na nos Tadica, kad kritikujes Vucica.

Ma možeš ti to bolje, Dali... Čitašp stvari kojih nema.
Niko tebi nije nabio na nos Teksas, nego sam ti rekao da je smešno iz sredine SAD pričati o vezi politike i posla u latinskoj Americi ili bilo gde drugde.
Dela, pročitaj ti to još jednom. A slobodno o Tadiću i Vučiću, to je sasvim legitimno i ok ako se nema šta pametnije.
dali76 dali76 19:43 30.12.2013

Re: jasno je kao dan

T I ja se oko nekih stvari nikad necemo sloziti, pre svega mislim na stavljanje Milosevica u red irackog/iranskog/Gvatemalanskog/cielanskog lidera.
To je trosenje vremena i mog i tvog.
Drugo, ja eto vidim identicnost principa kog sam pominjao.
Trece, da, u pravu si, ja vise na blogu b92necu objavljivati tekstove koji se bave srpskom politikom.
I to nema veze sa tim dal ja zivim u Rusiji ili Americi, vec ima veze da ne zivim u Srbiji.

freehand freehand 19:48 30.12.2013

Re: jasno je kao dan

T I ja se oko nekih stvari nikad necemo sloziti, pre svega mislim na stavljanje Milosevica u red irackog/iranskog/Gvatemalanskog/cielanskog lidera.
To je trosenje vremena i mog i tvog.

Kakav sad Milošević?!
Drugo, ja eto vidim identicnost principa kog sam pominjao.

U Srbiji i latinskoj Americi, ali ga nema u SAD... Dobro sad. Ako ti to tako kažeš. Ali je osnovno što sam ti rekao to da si primer povezanosti politike i posla, i to na svaki mogući način i u svakom mogućem vidu mogao da nađeš i bliže svom prebivalištu.
Trece, da, u pravu si, ja vise na blogu b92necu objavljivati tekstove koji se bave srpskom politikom.
I to nema veze sa tim dal ja zivim u Rusiji ili Americi, vec ima veze da ne zivim u Srbiji.

Gde si sad ovo našao i iz kog je ovo konteksta?!
Piši, brate, o čemu god hoćeš. Samo nemoj tražiti da se o svemu složimo, ili da prećutim ako se ne slažem. To je, valjda, suština blogovanja.
tsunade tsunade 20:41 30.12.2013

Re: jasno je kao dan

Pre ce biti da je Vucic kalkulantski izracunao da je Radulovic odlican toplomer.


ne znam. moguće da si u pravu. ali ja nemam o vučiću neki utisak da je mnogo jak kalkulant. moguće je i da je kombinacija faktora mog i faktora tvog.

i dalje sam ubedjena da se od radulovića očekivalo da krpi postojeći sistem a ne da ga reformiše. očekivalo se da bude fikus ko i svi drugi. a ovaj ih je malo nasamario. reakciju na takvo nedisciplinovano ponašanje čitamo u kuriru. što reče ao ni deca nisu poštedjena.
dali76 dali76 21:40 30.12.2013

Re: jasno je kao dan

Tacno tako Free Moje teme jesu moj izbor.;Ne samo a
Tsunade
Jedno je sigurno. Vucic nije primio Radulovica pod uslovom da ovaj bude fikus.
Evo vidim, doslo vreme da se obracuna i sa mesijom Tasovcem.
antioksidant antioksidant 10:00 31.12.2013

Re: jasno je kao dan

i dalje sam ubedjena da se od radulovića očekivalo da krpi postojeći sistem a ne da ga reformiše.

na osnovu čega si u uverena u to? ne postoji ni jedna reč koju je radulović u svojoj pripremnoj kampanji izgovorio a da nije bar asocirala na parolu "reforma".
kažem parolu jer ni jedna konkretna stvar nije ponuđena i obrazložena (naglažavam paket - pponuđeno i obrazloženo).
sad su u procesu "reforme" stečaja i privatizacije. ima li neko neko konkretno objašnjenje šta u prethodnim verzijama zakona nije valjalo a sad se popravlja (kad kažem konkretno mislim na član zakona uz obrazloženje koje je on probleme izazvao i kako će se to sad rešiti, ne mislim na uopšteno "opljačkali su nas".
i na kraju poslednje - kako je to radulović, bez ikakve podrške vučića, juče dobio jednoglasno usvajanje svojih predloga na sednici vlade? i slanje istih u skupštinu na obradu po hitnom postupku?
ovo su vučićeve reforme, a da bi smo bar malo shvatili kako će biti u budućnosti, manite se parola i mesija već pričajte o konkretnim predlozima (sad ih već ima).
freehand freehand 22:13 28.12.2013

Zakon o radu, Laži, Internet i Slideshare

Gordana Čomić na ovu temu:
...
Ako ministar privrede ne vodi javne rasprave u ime ministarstva niti s pozicije ministra - kako ih onda vodi?

Kao privatno lice?

I to je legitimno, ali onda bi moralo da se odvija BEZ resursa državne uprave i BEZ manipulacija o tome da se te rasprave vode o bilo kom ministarskom ili vladinom dokumentu, bar za sada.

Ako se vode. To je u ovom trenutku sasvim nejasno.

A ne bi nikako smelo išta da bude nejasno ako se radi o bilo čemu, a nekmoli o jednoj ozbiljnoj temi o kojoj nikada nije lako voditi uspešan dijalog, nikako ne bi smelo biti manipulacija i nejasnoća kada se radi o pravima i obavezama zaposlenih i poslodavaca.

Jer nam je svima stalo do promena radne kulture, do garantovanja prava i zaposlenih i poslodavaca i do dobrog zakona o radu.

U takve se promene radne kulture ne bi smelo kretati nejasnoćama, manipulacijama i tekstovima nacrta zakona koji su ili nedostupni lil i ne postoje. Od toga može biti samo zajedničke štete, ništa više, na žalost.


KLIK
kukusigameni kukusigameni 09:18 29.12.2013

Re: Zakon o radu, Laži, Internet i Slideshare

freehand


Ma koga to zanima? Šta gordanac zna? Ona nije zakonodavna vlast. Ona samo diže ruku.
freehand freehand 10:01 29.12.2013

Re: Zakon o radu, Laži, Internet i Slideshare

kukusigameni
freehand


Ma koga to zanima? Šta gordanac zna? Ona nije zakonodavna vlast. Ona samo diže ruku.

Ma nema veze Gordanac, lepo bi bilo da eksperti i obožavaoci ministra-eksperta makar isprate linkove.
svarog svarog 13:19 29.12.2013

Re: Zakon o radu, Laži, Internet i Slideshare

Dovoljno je skrolovati na dno strane na editovani deo teksta na tom linku, posto demantuje ceo prethodni tekst
dali76 dali76 20:23 29.12.2013

Re: Zakon o radu, Laži, Internet i Slideshare

d
Ma koga to zanima? Šta gordanac zna? Ona nije zakonodavna vlast. Ona samo die ruku.
ž
Cinizam je nekad odraz ljenosti razmisljanja.
Tako je lakse,a i zabavnije?


freehand freehand 20:27 29.12.2013

Re: Zakon o radu, Laži, Internet i Slideshare

dali76
d
Ma koga to zanima? Šta gordanac zna? Ona nije zakonodavna vlast. Ona samo die ruku.
ž
Cinizam je nekad odraz ljenosti razmisljanja.
Tako je lakse,a i zabavnije?



Jesi li pročitao njen tekst i ispratio linkove?
dali76 dali76 21:08 29.12.2013

Re: Zakon o radu, Laži, Internet i Slideshare

Jesam. A ti? Onaj editiran delic?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana