Društvo| Kultura| Literatura| Politika

Tako to rade Vučićevi kadrovi

Nune Popović RSS / 02.01.2014. u 18:28

UPDATE - 4.1.2013 - NOVI NAPAD NA TEŠINA I NJEGOVU PORODICU: "S obzirom na to da je vest prostrujala internetom, nemam više šta da krijem: sinoć nam je neko razlupao auto, razvalio retrovizor i bravu i ubacio petarde u auto. Ovo je drugi put za dva dana da se to događa i ne verujem više u slučajnost. Hvala policiji na brzoj intervenciji i razumevanju situacije u kojoj se nalazim i ja i moja porodica koja je nedužna u svemu ovome što se ovih dana događa! " (Srđan V. Tešin)

 11537847952c58e3f030bf842258425_orig.jpg

Vučićevi reformatori i naprednjaci su vrhunskom srpskom piscu i donedavno uspešnom upravniku Kulturnog centra Kikinda, koga su najpre smenili zbog računa za taksi u iznosu od 606,00 dinara (da, dobro ste pročitali), Srđanu V. Tešinu "ponudili" da bude domar u istoj instituciji.

To je ponašanje bez elementarne kulture i dostojanstva, iživljavanje i ponižavanje, zloupotreba političke moći sa ciljem progona Srđana V. Tešina . I to u sredini u kojoj je rođen, živi i stvara - Kikindi. 

Tešin je pekićevski tip stvaraoca, krhke građe, ali žilavog duha i visokih stvaralačkih kriterijuma. To što je ujedno i ponosni otac dva mala deteta i što je biser u kikindskom blatištu, glavni mu je problem. Takav je da bi ga besne svinje najrađe proždrale.

Međutim, znajući da su vremena "demokratska", a retorika "veberovska", Vučićevi primitivci ne žele da ostave Tešina bez puke korice hleba: oni mu "nude" da postane domar u istoj ustanovi kulture koju je on postavio na kulturnu mapu Srbije i regiona, o čemu svedoči mnoštvo proverljivih rezultata.

Ovo je ujedno i pitanje od prvorazrednog kulturnog i društvenog značaja za ministra kulture Ivana Tasovca. Izgleda da Vučić određuje Tasovcu i upravnike i domare institucija kulture. Ministru su frizura i imidž OK, ali mu je furka loša.

Srđana V. Tešina treba zaštiti odmah od svih daljih maltretiranja i omogućiti mu da može normalno da stvara. Ako ga već neće država ili ako hoće da dokažu da niko ne može biti prorok u svom selu, Srđana hoće njegovi čitaoci i poštovaoci njegovog dela.

Vučiću i Tasovče, STIDITE SE!

LINK na vest o ovom sramotnom događaju: www.b92.net/kultura/vesti.php?nav_category=1087&yyyy=2014&mm=01&dd=02&nav_id=795899

 

U nastavku prilažem Tešinovo pismo "Zašto neću da budem domar Kulturnog centra Kikinda", koje je poslao javnosti, uz priloženu biografiju i faksimile ugovora o novom "radnom mestu", koje je odbio da potpiše.

Kikindska kulturna politika?!  

Obaveštavam javnost da sam od Kulturnog centra Kikinda dobio Ponudu radi zaključenja Aneksa ugovora o radu po kome treba da budem raspoređen na mesto referenta za tehničke poslove i poslove održavanja, tj. domara Kulturnog centra.

U finansijskom, egzistenicjalnom smislu, ponuđena mi je plata u visini koeficijenta 9,60, što je najniži koeficijent koji se može dodeliti nekom zaposlenom u Kulturnom centru (doskora sam imao koeficijent 22,17).

U periodu od februara 2009. do novembra 2013. godine obavljao sam funkciju direktora Kulturnog centra Kikinda. Izabran sam, kao nestranačka ličnost, na javno raspisanom konkursu na mandat od četiri godine, a razrešen sam dužnosti pre isteka mandata.

Neću potpisati ovaj ponižavajući Aneks ugovora i - kao što je to bilo 2005. godine, kada su sadašnji lokalni funkcioneri bili članovi SRS, danas SNS - opet ću ostati bez posla.

Srdjan V. Tešin, književnik

http://en.wikipedia.org/wiki/Sr%C4%91an_V._Te%C5%A1in 

 

U attachmentima, na linkovima ispod, možete pročitati Tešinovu biografiju i pogledati faksimile ugovora.

"Ponuda"
"Ponuda"
 

Ugovor
Ugovor
 

Atačmenti



Komentari (251)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

G r o f G r o f 20:51 03.01.2014

Re: Loša pravila igre...

Recimo - ja se, bez obzira na političku opciju na vlasti - apsolutno ne slažem sa partijskim kadrovanjem u državnim firmama i javnim institucijama.


Ne slažem se ni ja ali nemam rešenje, doduše ukinuo bih državne firme, a javne institucije smanjio na minimum.
Koje je tvoje rešenje ako uzmeš u obzir da je svako apelovanje na partije, u tom smeru, prilično naivno.
freehand freehand 21:00 03.01.2014

Re: Loša pravila igre...

G r o f
Recimo - ja se, bez obzira na političku opciju na vlasti - apsolutno ne slažem sa partijskim kadrovanjem u državnim firmama i javnim institucijama.


Ne slažem se ni ja ali nemam rešenje, doduše ukinuo bih državne firme, a javne institucije smanjio na minimum.
Koje je tvoje rešenje ako uzmeš u obzir da je svako apelovanje na partije, u tom smeru, prilično naivno.

Da, apsolutno: striktno konkurs sa jasnim uslovima, ništa politička postavljenja.
I rezanje svih mogućih diskrecionih prava na potpuni i apsolutni minimum.
G r o f G r o f 23:16 03.01.2014

Re: Loša pravila igre...

freehand
G r o f
Recimo - ja se, bez obzira na političku opciju na vlasti - apsolutno ne slažem sa partijskim kadrovanjem u državnim firmama i javnim institucijama.


Ne slažem se ni ja ali nemam rešenje, doduše ukinuo bih državne firme, a javne institucije smanjio na minimum.
Koje je tvoje rešenje ako uzmeš u obzir da je svako apelovanje na partije, u tom smeru, prilično naivno.

Da, apsolutno: striktno konkurs sa jasnim uslovima, ništa politička postavljenja.
I rezanje svih mogućih diskrecionih prava na potpuni i apsolutni minimum.


Rekoh, naivno...
Zašto onda i predsednika države ne uposlimo po tom principu, konkurs sa jasnim uslovima i kraj priče.
Ja čak ne vidim da je neki problem smena rukovodilaca, problem je što stari ne dobijaju otkaze. Ako ovako nastavimo državne ustanove će postati deponije trutova iz nekadašnjih partija na vlasti.
Ako hoćeš da ostaneš ima da radiš dobro i tako doprinosiš imidžu svoje partije ili na kraju letiš zajedno sa njom.
Letiš, a ne parazitiraš do povratka "tvojih".
Naravno, pre svega, država bi trebala izaći većine javnih preduzeća i ustanova.


freehand freehand 23:37 03.01.2014

Re: Loša pravila igre...

Rekoh, naivno...

Ah, ta visina i ta uzvišena znanja...
I odmah posle ovakve rečenice - upošljavanje predsednika na konkursu.
Grofe, predsednik države je politička funkcija na koju se dolazi izborima, ne konkursom. U demokratskim se državama tako bira vlast.

Naravno, pre svega, država bi trebala izaći većine javnih preduzeća i ustanova.

Grofe, izvini na izrazu, ali - ti nemaš pojma. "Javno" u nazivima preduzeća i ustanova podrazumeva njihovog titulara. Vlasnika, za vas nenaivne. I krajnje bi neobično bilo da vlasnik izađe iz svoje imovine, zar ne?
Ali ja naivan kakav sam već - pretpostavljam da si ti, u stvari, hteo da kažeš da država treba da ostane u upravnim odborima, naravno, ali da se na izvršne funkcije - direktora, upravnika itd, biraju profesionalci konkursom. Jasnim ovlašćenjima i odgovornošću vezanom za rezultate rešava se najveći deo problema o kojima govoriš.
Samo, ne može Jorgovanka da bude guverner, jebiga.
I tu opet, eto, dođosmo do onoga što sam ja, naivan, napisao.
To tako funkcioniše u svim demokratskim i civilizovanim zemljama, dragi Grofe.

G r o f G r o f 00:15 04.01.2014

Re: Loša pravila igre...

I krajnje bi neobično bilo da vlasnik izađe iz svoje imovine, zar ne?

U pravu si, koga vraga smo i zagrizli u taj kapitalizam. Moglo je sve lepo ostati državno.

Država(partije) ne samo da ne izlazlazi iz institucija već u slučajevima kad ne može smeniti kadar u postojećim formira nove, pa imamo - "Kulturni centar", "Ustanovu kulture", "Kulturno informacioni centar", Sportski centar", Sportsko turistički centar",..itd.
I u svima sede neki direktorčići koji su nesmenjivi jer imaju štajaznam kakve zasluge za lokal, republiku, planetu i kosmos...
Ali stvarno bi bilo glupo da vlasnik izadje iz te "imovine".

freehand freehand 00:34 04.01.2014

Re: Loša pravila igre...

U pravu si, koga vraga smo i zagrizli u taj kapitalizam. Moglo je sve lepo ostati državno.

Ali stvarno bi bilo glupo da vlasnik izadje iz te "imovine".


Grofe, sad već lupetaš big tajm, što bi rekao bb. U vascelom svetu uključujući najkapitalističkije kapitalističke zemlje postoji državna svojina i javna preduzeća i ustanove. I u upravnim odborima tih preduzeća i ustanova država postavlja ljude koji upravljaju tom imovinom. U USA, Rusiji, Švajcarskoj i Severnoj Koreji.

Država(partije) ne samo da ne izlazlazi iz institucija već u slučajevima kad ne može smeniti kadar u postojećim formira nove, pa imamo - "Kulturni centar", "Ustanovu kulture", "Kulturno informacioni centar", Sportski centar", Sportsko turistički centar",..itd.
I u svima sede neki direktorčići koji su nesmenjivi jer imaju štajaznam kakve zasluge za lokal, republiku, planetu i kosmos...

Ovo je već toliki demagoški bulšit da ne vredi raspravljati. Napose što ga pišeš u odgovoru na komentar u kome ja ništa od toga nisam spomenuo.
Al nema veze, dobro zvuči iako ništa ne vredi, kao da i mi sad odgovorio nešto jako pametno a bitno za celo društvo.
BTW - znaš li da svako austrijsko, a mislim i švajcarsko, i bavarsko seoce ima svoj kulturni centar? I turistički centar? I razne informacione centre?
I sportske centre?

P.S. - čini li se to meni ili Jorgovanku izbegavaš, kao arhetip svega o čemu ovde mudrozboriš?
stasava stasava 20:40 03.01.2014

zakon

A šta će da ponude dosadašnjem domaru?Dok ne svrati do Mege, mesto baštovana, sigurno....
samo_posteno samo_posteno 15:11 04.01.2014

...

Uzeto iz CV-ja gospodina Tesina

od jula 2010. Kulturni centar Kikinda
- direktor
februar 2012 - jun 2012. Gimnazija "Dušan Vasiljev", Kikinda
- profesor filozofije

da li se to meni cini ili je neko imao dva radna mesta, pardon plate...
Kraja Kraja 16:16 04.01.2014

Re: ...

...sta ti je ovo trebalo...???
...namerno talasas vec smirenu atmosferu...??

od 1998. Apsolvent Filozofskog fakulteta u Beogradu, Smer: Filozofija

Gimnazija "Dušan Vasiljev", Kikinda - profesor filozofije

Hemijsko-tehnološko građevinska škola Kikinda - profesor filozofije


...nisam znao da apsolventi mogu da konkurisu za mesto profesora u gimnaziji, sto mi dade sjajnu ideju - ja sam jednom davno apsolvirao stomatologiju, pa mozda, mislim, da se prijavim negde za profesora necega...
freehand freehand 16:34 04.01.2014

Re: ...

Kraja
...sta ti je ovo trebalo...???
...namerno talasas vec smirenu atmosferu...??

od 1998. Apsolvent Filozofskog fakulteta u Beogradu, Smer: Filozofija

Gimnazija "Dušan Vasiljev", Kikinda - profesor filozofije

Hemijsko-tehnološko građevinska škola Kikinda - profesor filozofije


...nisam znao da apsolventi mogu da konkurisu za mesto profesora u gimnaziji, sto mi dade sjajnu ideju - ja sam jednom davno apsolvirao stomatologiju, pa mozda, mislim, da se prijavim negde za profesora necega...

Medicina i filozofija različite su oblasti, dragi Kraju. Bar ti to znaš.
A ono što ja pouzdano znam jeste da nesvršeni studenti filofogije često, i to vrlo često, predaju u osnovnim školama. Kao zamena, dodzše, ali uredno drže časova i ocenjuju, i po celo tromesečje. Pa bih se, ipak, založio za princip da pre nego što se opljune treba prvo proveriti zakon i praksu.
Kraja Kraja 17:48 04.01.2014

Re: ...

...proverio zakon i praxu...

Pravilnik o vrsti stručne spreme nastavnika, stručnih saradnika i pomoćnih nastavnika u gimnaziji

18. Filozofija:

-profesor filozofije, odnosno diplomirani filozof.
Nastavu i druge oblike obrazovno-vaspitnog rada za predmet Filozofija može da izvodi i:
-profesor filozofije i sociologije

PRAVILNIK
O VRSTI STRUČNE SPREME NASTAVNIKA, STRUČNIH
SARADNIKA I POMOĆNIH NASTAVNIKA U GIMNAZIJI
("Sl. glasnik SRS-Prosvetni glasnik", br. 5/90 i "Sl. glasnik RS-Prosvetni glasnik", br.5/91, 1/92, 3/94, 7/96, 7/98, 3/99, 4/99, 3/2003, 4/2004, 11/2004, 5/2005, 1/2007 i 7/2008)
samo_posteno samo_posteno 20:44 04.01.2014

Re: ...

Sto gospodin Tesina nije digao toliku buku i galamu u periodu 02.2012-06.2012 kada je dobijao dve plate...ili je mozda volontirao u gimnaziji...ccc...
kukusigameni kukusigameni 20:45 04.01.2014

Re: ...

samo_posteno


Ej. Dobrodošao. Kako si? Šta ima?
cane cane 22:53 04.01.2014

Re: ...

Kraja
...proverio zakon i praxu...

Pravilnik o vrsti stručne spreme nastavnika, stručnih saradnika i pomoćnih nastavnika u gimnaziji

18. Filozofija:

-profesor filozofije, odnosno diplomirani filozof.
Nastavu i druge oblike obrazovno-vaspitnog rada za predmet Filozofija može da izvodi i:
-profesor filozofije i sociologije

PRAVILNIK
O VRSTI STRUČNE SPREME NASTAVNIKA, STRUČNIH
SARADNIKA I POMOĆNIH NASTAVNIKA U GIMNAZIJI
("Sl. glasnik SRS-Prosvetni glasnik", br. 5/90 i "Sl. glasnik RS-Prosvetni glasnik", br.5/91, 1/92, 3/94, 7/96, 7/98, 3/99, 4/99, 3/2003, 4/2004, 11/2004, 5/2005, 1/2007 i 7/2008)


bravo krajo!

ovaj free, ako nista drugo, ima bar tu korisnu osobinu da kad mu zatvoris usta argumentima - umukne.

nadam se da ce i ovaj put ostati dosledan.
blogovatelj blogovatelj 19:39 05.01.2014

Re: ...

ovaj free, ako nista drugo, ima bar tu korisnu osobinu da kad mu zatvoris usta argumentima - umukne.


Probaj to da uradiš sa Endži. Ako uspeš, imaš gajbu piva od mene.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:31 04.01.2014

ћао, Нуне

жао ми је да је имењак страдао од стране шабане, а опет, добро је видети да се читаност блогова вине на старе друпал разине. од вучића и екипице шабана се не може очекивати друго од агресивне и дијаболичне друштвене кампање - понудити писцу место домара? опет, добро је то и за креативност писца (иако под скученим животним околностима), а добро је и за антикампању четницима у Војводини, тако да поздрављам догађај, иако је Срксу и деци сада претпостављам озбиљна фрка да обезбеде егзистенцију. можда је и ово мелтинг поинт за Војвођане да одбију ово страно насилно, радикалско тело из ткива друштвеног живота у региону.

а између ДС-некадашње ароганције и СНС-простачког насилништва, свакако се надамо да се роди нешто ново. честитам на читаности блога.
Lionsgate Lionsgate 21:36 04.01.2014

Re: ћао, Нуне

добро је видети да се читаност блогова вине на старе друпал разине.

Srdzo, pa samo tvoj dobar drugar Free ima oko 45 postova i ko zna koliko citanja ( 30-40 po objavljenom postu?)... dok je on ziv (i besposlen) blog nece pasti
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:43 06.01.2014

Re: ћао, Нуне

Lionsgate Lionsgate 20:39 04.01.2014

Sto se *urcis ako si slabiji

Pitanje za blogere, kako bi ste reagovali kad bi vas neko javno, preko medija oterao u p.m. fasisticku? Pod a) razbili bi ste mu retrovizor na kolima, b) tuzili ga, pod c) presli preko te blentave sale i pod d) nista od svega ponudjenog?
kukusigameni kukusigameni 20:44 04.01.2014

Re: Sto se *urcis ako si slabiji

Lionsgate
Pitanje za blogere, kako bi ste reagovali kad bi vas neko javno, preko medija oterao u p.m. fasisticku? Pod a) razbili bi ste mu retrovizor na kolima, b) tuzili ga, pod c) presli preko te blentave sale i pod d) nista od svega ponudjenog?


Pa evo, probaj da me oteraš u P.M.
Dr M Dr M 21:14 04.01.2014

Re: Sto se *urcis ako si slabiji

Lionsgate
Pitanje za blogere, kako bi ste reagovali kad bi vas neko javno, preko medija oterao u p.m. fasisticku? Pod a) razbili bi ste mu retrovizor na kolima, b) tuzili ga, pod c) presli preko te blentave sale i pod d) nista od svega ponudjenog?


Bilo je već na blogu ali mislim da se uklapa.

Razrada Marfijevog zakona za implementaciju u Srbiji

Pravilo sengrupa: Najveci komadi uvek isplivaju.
Kad krenete putem(Srbija na dobrom putu?) pa nasred puta naidjete na govno imate sledeće mogućnosti: 1. Da ga zaobidjete; 2) Da ga sklonite-izbor opcija zavisi od stranačkog interesa. 3) Da stanete sa strane i da gledate ko će da ugazi-obzirom da postupak nije pravno regulisan. 4) Da se razbesnite pa da ga šutnete-postupak skopčan sa jasnim posledicama.
UPOZORENJE: Dok razmišljate sta učiniti ne zaboravite osnovno svojstvo predmetne materije- GOVNA SE GOMILAJU.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:29 04.01.2014

Re: Sto se *urcis ako si slabiji

Lionsgate
Pitanje za blogere, kako bi ste reagovali kad bi vas neko javno, preko medija oterao u p.m. fasisticku? Pod a) razbili bi ste mu retrovizor na kolima, b) tuzili ga, pod c) presli preko te blentave sale i pod d) nista od svega ponudjenog?

тужили би ако би било основа, а од осталог ништа понуђено. само вадикави негују културу страха у србији. добро, дс негује културу несталне реалности, то је нешто ново у домену глобализације, треба им дати кредит за ову новину.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:29 04.01.2014

Re: Sto se *urcis ako si slabiji

мистејкен гумбић.
bladerunner92 bladerunner92 01:22 05.01.2014

Glupa raja

tako rade SVACIJI kadrovi zato smo i tu gde jesmo!

herojstvo
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:26 05.01.2014

dosadno

A kamo malo "americke biografije"? Domar, konobar, poštar i te munje. Biografije slavnih pisaca vrve od "domarskih" poslova, samo srpski pisac drami primadonu i ništa ispod menadžerisanja ne dolazi u obzir, koja trešana, sa sve zarozanim gradjanima koji bi i ministar da se izjasni o narečenoj nedostojnoj ponudi. ma daj bre...

maksa83 maksa83 12:36 05.01.2014

Re: dosadno

A kamo malo "americke biografije"? Domar, konobar, poštar i te munje. Biografije slavnih pisaca vrve od "domarskih" poslova

Čarls Bukovski je radio kao poštar, Robert Frost je gajio piliće, T.S. Eliot je bio šalteruša u banci, Džordž Orvel je bio pandur u Burmi i klošar u Parizu, Čarls Dikens je bio težak siromah...

P.S. Stiven King je bio između ostalog i domar pre nego što se proslavio, ali ga ne bih stavio u gornji skup.
kukusigameni kukusigameni 13:05 05.01.2014

Re: dosadno

I niko od njih nije psovao.
maksa83 maksa83 13:09 05.01.2014

Re: dosadno

I niko od njih nije psovao.

Bukovski pogotovo!
larisa_bg larisa_bg 15:06 05.01.2014

Re: dosadno

Vesna Knežević Ćosić
A kamo malo "americke biografije"? Domar, konobar, poštar i te munje. Biografije slavnih pisaca vrve od "domarskih" poslova, samo srpski pisac drami primadonu i ništa ispod menadžerisanja ne dolazi u obzir, koja trešana, sa sve zarozanim gradjanima koji bi i ministar da se izjasni o narečenoj nedostojnoj ponudi. ma daj bre...



sestro slatka, po fejsu ne znaš ko grđe kuka, da l' Tešin, da l' Jelenković, nadglasali su rahmetli Ugričića
angie01 angie01 17:00 05.01.2014

Re: dosadno

sestro slatka, po fejsu ne znaš ko grđe kuka, da l' Tešin, da l' Jelenković, nadglasali su rahmetli Ugričića


mozda,..ali ovo podsmevanje kao stav za ovakve stvari je verovatno najbolje uporiste onih koji odlucuju.

pitanje svih pitanja je, da li je neko dobro radio svoj posao i koji su mu rezultati- to su jedini parametri da neko dobije ili izgubi posao, bedastoca modela partijski podobnih kadrova je i srozala sve- pa kome je smesno, nek se i dalje smeje.
larisa_bg larisa_bg 17:53 05.01.2014

Re: dosadno

angie01

pitanje svih pitanja je, da li je neko dobro radio svoj posao i koji su mu rezultati- to su jedini parametri da neko dobije ili izgubi posao, bedastoca modela partijski podobnih kadrova je i srozala sve- pa kome je smesno, nek se i dalje smeje.


ja rekoh negde gore, jedno dvesta komentara pre ovoga: jasno je da su oni svi smenjeni najgadnijom SNS samovoljom i da će sad na njihova mesta da dovedu neke priučene dveri-likove, poput onog što sad vodi Dom kulture Novi Sad... to je jedna priča

a sasvim je druga priča kako oni (mislim ovi smenjeni) kako nedostojanstveno kukaju, od toga mi je takođe zlo
freehand freehand 18:45 05.01.2014

Re: dosadno

a sasvim je druga priča kako oni (mislim ovi smenjeni) kako nedostojanstveno kukaju, od toga mi je takođe zlo

Dabre... Marš u pičku materinu je baš jedno jadno kukanje.
I kako sad čovek da ugodi vama koji se, u osnovi, međusobno slažete zagrljeni da je on jedan nikogovoić, mada vas pola misli da je to zato što psuje i buni se, a druga polovina zato što kuka i ne buni se?
blogovatelj blogovatelj 19:43 05.01.2014

Re: dosadno

sestro slatka, po fejsu ne znaš ko grđe kuka, da l' Tešin, da l' Jelenković, nadglasali su rahmetli Ugričića


Cvile ko ranjene mečke.
Mora da je mnogo dobar osećaj kad se godinama lade jaja, ali je izvesno zajebano kad neko zavrne slavinu...
A tebe ima na Fejsu?
larisa_bg larisa_bg 21:09 05.01.2014

Re: dosadno

freehand

I kako sad čovek da ugodi vama koji se, u osnovi, međusobno slažete zagrljeni da je on jedan nikogovoić, mada vas pola misli da je to zato što psuje i buni se, a druga polovina zato što kuka i ne buni se?


ja uopšte ne mislim da je nikogović, zaista, samo recimo ja ne bih spamovala FB svojim problemom, ma koji problem to bio... iako je njegov problem realan i zaista su ga zajebali, ali pobogu, ne mogu ljudi po fejsu da čitaju o tome po vasceli dan, sva saopštenja, svaki detalj, sve, nije to svima u istoj meri važno...

blogovatelj

A tebe ima na Fejsu?


pa naravno, hau jes not!!!! moje FB ime je Blogovatelju_Gde_Si_Do_Sad_Allmylife@Larisa.com
freehand freehand 21:15 05.01.2014

Re: dosadno

ja uopšte ne mislim da je nikogović, zaista, samo recimo ja ne bih spamovala FB svojim problemom, ma koji problem to bio... iako je njegov problem realan i zaista su ga zajebali, ali pobogu, ne mogu ljudi po fejsu da čitaju o tome po vasceli dan, sva saopštenja, svaki detalj, sve, nije to svima u istoj meri važno...

Dakle sestro: ajd što nisi konzistentna, ajd što šaltaš u mestu, ajd što menjaš smer bez migavca - ali spamovati FB.... Mislim - dokle ćeš, bre?
larisa_bg larisa_bg 21:38 05.01.2014

Re: dosadno

freehand

Dakle sestro: ajd što nisi konzistentna, ajd što šaltaš u msestu, ajd što menjaš smer bez migavca - ali spamovati FB.... Mislim - dokle ćeš, bre?


odakle mi sad taj varljivi utisak da te nerviram, otkad sam ti smanjila pišu za 3 cm ukazavši ti na 3 malecne i nebitne pravopisne greške?

me and my big mouth!

freehand freehand 21:45 05.01.2014

Re: dosadno

odakle mi sad taj varljivi utisak da te nerviram

Opet sa istog mesta na kome si našla da se FB može spamovati?

otkad sam ti smanjila pišu za 3 cm ukazavši ti na 3 malecne i nebitne pravopisne greške?

Da, da... Opet ja potežem pravopisne greške! Kojih, btw, nema.
Ali mani to. Nego da ti kaže čika Frihend nešto: teško đevojci koja piše smanjuje.
angie01 angie01 22:12 05.01.2014

Re: dosadno

a sasvim je druga priča kako oni (mislim ovi smenjeni) kako nedostojanstveno kukaju, od toga mi je takođe zlo


sem sto je iznet slucaj, a ima ih onoliko koji nisu, ja ne vidim u cemu je prepoznato kukanje- to sto daje info o desavanju? pa i treba, meni je muka vise od skrivanja prljavstine i toga sto ljudi nemaju adekvatnu reakciju na ovakva sranja, pa se jos podsmevaju onima koji eto imaju.

ovde sve prolazi, prvo zbog potuljenosti onih koji su ugnjeteni- navikli da traze mala vrata,pa okolo naokolo do nekih mrvica, samo da se ne zamere, umesto da na velikim kazu sta se desilo i traze neku korektnost, a drugo zbog posmatraca, koji su vecinski nastrojeni da bace i oni koji kamen, kada je vec egzekucija u toku.
larisa_bg larisa_bg 22:40 05.01.2014

Re: dosadno

freehand

Da, da... Opet ja potežem pravopisne greške! Kojih, btw, nema.
Ali mani to. Nego da ti kaže čika Frihend nešto: teško đevojci koja piše smanjuje.


neopisivo si sujetno dosadan, keve mi
mislim, aj' zezanje za zezanje, ali ti sve doživljavaš toliko lično kao da ti stvarno kita otpada svaki put kad te neko nešto verbarno predribla

moram ti priznati da si me smorio, a pogotovu nemam volje da se više ubeđujem s nekim ko uporno tvrdi da nema grešaka, a lepo sam mu ukazala na greške... je l' nije greška napisati SKONCENTRIŠI SE? nije? e pa jeste, prijatelju, jeste, ne kaže se skoncentriši se, nego koncentriši se, pa makar ti dubio na glavi! je l' nije greška napisati JEL? greška je brate. pravopisna. i tako dalje, da ti sad ne ponavljam...
ok... aj zdravo
neću više da se smaram sa tvrdoglavim čovekom koji naprosto ne ume da prizna kad pogreši...
angie01 angie01 22:49 05.01.2014

Re: dosadno

SKONCENTRIŠI SE? nije? e pa jeste, prijatelju, jeste, ne kaže se skoncentriši se, nego koncentriši se


drzi me majko, evo branim freeja.

ispravno je i jedno i drugo, s tim, sto skoncentrisati se- znaci da je radnja zavrsena, a koncentrisati se moze u odnosu na upotrebu da ima znacenje radnje koja traje ili koja je zavrsena- naci nije greska verzija sa prefiksom.
freehand freehand 23:08 05.01.2014

Re: dosadno

neopisivo si sujetno dosadan, keve mi


mislim, aj' zezanje za zezanje, ali ti sve doživljavaš toliko lično kao da ti stvarno kita otpada svaki put kad te neko nešto verbarno predribla

moram ti priznati da si me smorio, a pogotovu nemam volje da se više ubeđujem

neću više da se smaram sa tvrdoglavim čovekom koji naprosto ne ume da prizna kad pogreši...

Ajd ovako:
prvo, ne znam da li si primetila, ali - uporno se ti meni obraćaš.

Drugo, skoncentriraj se je REPLIKA, rekoh ti. Kao što je u krugu mojih prijatelja jedino ispravno reći Vukajlija. Znam da je teže malo za shvatiti, ali ako se potrudiš - možda i bude. Shvatanje.

Treće - to JEL - jel to ono što se često upotrebljava a ne postoji?
A bi li se kladila da u Banatu postoji, baš u tom obliku?

Četvrto: sve te falusne metafore, rečenice, dosetke verovatno imaju neko značenje. a nije moje da znam kakvo.

I peto - opusti se. Vidim da nikako ne voliš da ti se oponire, i da si navikla da je tvoja poslednja. I tu baš ličiš na jednu koleginicu kako neko to negde već pomenu. Ipak, nova si ovde - što te, da se razumemo, nikako ne diskvalifikuje - ali bi trebalo da te čini svežom a tvoje živce malo elastičnijim.
No eto - sa mnom se više nećeš smarati, veruj mi.

Anđo - fala (Ujebote, postoji li fala? Dal se šalim kao AUTOMACKI?! Ma čekaj... Postoji li DAL?!! ... Kukuuu...)- i bogznakako, ali nije trebalo.
kukusigameni kukusigameni 23:21 05.01.2014

Re: dosadno

. Kukuuu...

Molim?
freehand freehand 23:30 05.01.2014

Re: dosadno

kukusigameni
. Kukuuu...

Molim?

Ne reci osam...
G r o f G r o f 23:56 05.01.2014

Re: dosadno

angie01
SKONCENTRIŠI SE? nije? e pa jeste, prijatelju, jeste, ne kaže se skoncentriši se, nego koncentriši se


drzi me majko, evo branim freeja.

ispravno je i jedno i drugo, s tim, sto skoncentrisati se- znaci da je radnja zavrsena, a koncentrisati se moze u odnosu na upotrebu da ima znacenje radnje koja traje ili koja je zavrsena- naci nije greska verzija sa prefiksom.


andjo, free nije upotrebio izraz skoncetrisati se već skoncetrirati se, što je hrvatski oblik, tako da je u svakom slučaju pogrešio.
ma kakvi pogrešio, on je nepismen totalno, zato se i kači uvek za pravopisne greške kako bi to prikrio.
freehand freehand 00:01 06.01.2014

Re: dosadno

G r o f
angie01
SKONCENTRIŠI SE? nije? e pa jeste, prijatelju, jeste, ne kaže se skoncentriši se, nego koncentriši se


drzi me majko, evo branim freeja.

ispravno je i jedno i drugo, s tim, sto skoncentrisati se- znaci da je radnja zavrsena, a koncentrisati se moze u odnosu na upotrebu da ima znacenje radnje koja traje ili koja je zavrsena- naci nije greska verzija sa prefiksom.


andjo, free nije upotrebio izraz skoncetrisati se već skoncetrirati se, što je hrvatski oblik, tako da je u svakom slučaju pogrešio.
ma kakvi pogrešio, on je nepismen totalno, zato se i kači uvek za pravopisne greške kako bi to prikrio.

E sad si me nakautirao načisto...
Ali da znaš: bolje nepismen ko ja nego akademik ko ti. To mi majka ne bi podnela.
Nego, ne vidim da si skočio na Vladu i radikale zbog Užica?!

G r o f G r o f 00:07 06.01.2014

Re: dosadno

freehand
G r o f
angie01
SKONCENTRIŠI SE? nije? e pa jeste, prijatelju, jeste, ne kaže se skoncentriši se, nego koncentriši se


drzi me majko, evo branim freeja.

ispravno je i jedno i drugo, s tim, sto skoncentrisati se- znaci da je radnja zavrsena, a koncentrisati se moze u odnosu na upotrebu da ima znacenje radnje koja traje ili koja je zavrsena- naci nije greska verzija sa prefiksom.


andjo, free nije upotrebio izraz skoncetrisati se već skoncetrirati se, što je hrvatski oblik, tako da je u svakom slučaju pogrešio.
ma kakvi pogrešio, on je nepismen totalno, zato se i kači uvek za pravopisne greške kako bi to prikrio.

E sad si me nakautirao načisto...
Ali da znaš: bolje nepismen ko ja nego akademik ko ti. To mi majka ne bi podnela.
Nego, ne vidim da si skočio na Vladu i radikale zbog Užica?!



... sa nepismenim ne kucam. larisa mi otvorila oči.
angie01 angie01 00:22 06.01.2014

Re: dosadno

free nije upotrebio izraz skoncetrisati


ja prepisala od larise, k'o velim, sigurnije je.:)
freehand freehand 00:31 06.01.2014

Re: dosadno

angie01
free nije upotrebio izraz skoncetrisati


ja prepisala od larise, k'o velim, sigurnije je.:)

E, aj ga pitaj, molim te, kakva je bitna razlika između hrvatskog i srpskog oblika te reči. Meni neće da kaže, a važi za ooooogromantnog eksperta.
Nakautira znanjem i autoritetom!
angie01 angie01 00:40 06.01.2014

Re: dosadno

E, aj ga pitaj, molim te,


free, grof je moj stari ljubimac, tako da sam tu, priznajem, pristrasna.

a pri tome, sali se covek malo.
freehand freehand 00:45 06.01.2014

Re: dosadno

free, grof je moj stari ljubimac

Ok, znam bre! Imao sam i ja kad sam bio mali daždevnjaka, a jednom sam imao i šišmiša.
Naš kaki je lepi bio...


(Pu! Ne kaže se naš, ne kaže se kaki, ne kaže se lepi...)

P.S. daždevnjak je isto voleo da se šali. Šišmiš je bio dosta turoban.
angie01 angie01 00:52 06.01.2014

Re: dosadno

Imao sam i ja


ti ka'em, ne procenjujes bas najbolje, grof je umetnik i to iskren, to sto se ne slazete u misljenju ne menja taj redak kavlitet- pa ne slaze se ni sa mnom uvek i ja zbog toga ne menjam misljenje o njemu-dapace, postujem sto je svoj.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana