Društvo| Religija

Mržnja i ubijanje u ime vere

Predrag Azdejković RSS / 08.01.2014. u 12:50

 jesus-gun-wwjd41.17198.jpg

Ne ovo nije blog o Islamu... pa nisam ja Alexandar Lambros.

Kada čitamo o Hristu možemo da dođemo do zaključka da je bio naduvani hipik koji je išao okolo i pričao ljudima "mir brate, mir" ili "ljubav brate, ljubav"...

I onda pogledamo bilo koju hrišćansku crkvu koje su apsolutna suprotnost tog zaključka i obratimo pažnju na primere kako su same pogazile sve božje zapovesti tokom vekova. Priče o ljubavi, miru, poštovanju, zajedništvu su se izgubile, naročito u Srbiji, a ostale su priče o kažnjavanju, paklu, grehu, ubijanju grešnika u ime vere i boga...

Srbija je posebno čudna jer se pokazalo da vernici u Srbiji ne veruju toliko u Hrista koliko u srpske svece. Više se poštuje Sveti Sava nego Hrist... I više se poštuje taj mračni i mučenički aspekt vere (živela inkvizicija), nego aspekt koji širi ljubav i poziva na mir.

Srpski vernici, naročito ovi mlađi zadojeni veronaukom, nikada ne bi prihvatili Isusa kao hipika koji poziva na mir i ljubav, jer je to tako gej, već prihvataju nasilničke motive kažnjavanja i sadizma.

I onda ne treba čuditi da je tokom božićnih praznika koji slavi ljubav, mir, zajedništvo, patrijarh kroz poslanicu držao politički govor o Kosovu i ćirilici, a da su mlade pravoslavne snage gejevima preko Facebooka slale sledeću pesmicu:

Ако мислиш Србин бити,
веру своју немој крити.
Црквом својом ти се дичи
како правоверном приличи.
Не треба ти ништа више
нека вером срце дише.
Заборави на јад свој
- родио се бог твој!
Непријатељу са свих страна
вером својом буди брана,
за патријарха, цркву и отаџбину
прави Срби увек гину.
Србин јесте небески сој
спремно чека нови бој.
Не треба му ништа страно
све од бога му је дано.
Протераће сваког некрста
снагом своја три прста.
Али најбитније што учи те вера
- је да убијеш педера!

Mir božji, ubij, zakolji, da peder ne postoji...

 

 

Atačmenti



Komentari (359)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

looping looping 15:23 08.01.2014

Re: 1

A i ovo da ne treba čitati ništa o religiji, takođe. Zar ni antičke filozofre, ni svetog Avgustina, ni prosvetitelje, ni -Elijadea, ni Linga, ni Džejmsa, ni Kolakovskog, ni Junga, ni Froma, ni Kosidovskog, ni Čajkanovića, ni Ćimića, ni Đorđevića... Pa ni - pajz sad: Maksa Vebera?!

Šta će ti tuđe tumačenje biblije? Šta ako ćeš ti bolje da protumačiš od - pajz sad: Maksa Vebera?
zemljanin zemljanin 16:20 08.01.2014

Re: 1

looping
Inače, kada čujem da je neko pročitao još štošta pride na tu temu, ispada da je toj osobi biblija nekako štura ili nejasna pa traži dodatne informacije iz drugih izvora.


freehand freehand 16:31 08.01.2014

Re: 1

looping
A i ovo da ne treba čitati ništa o religiji, takođe. Zar ni antičke filozofre, ni svetog Avgustina, ni prosvetitelje, ni -Elijadea, ni Linga, ni Džejmsa, ni Kolakovskog, ni Junga, ni Froma, ni Kosidovskog, ni Čajkanovića, ni Ćimića, ni Đorđevića... Pa ni - pajz sad: Maksa Vebera?!

Šta će ti tuđe tumačenje biblije? Šta ako ćeš ti bolje da protumačiš od - pajz sad: Maksa Vebera?

Ti mene, u stvari, zekiš.
Bar bih voleo da je to tako.

looping looping 16:33 08.01.2014

Re: 1


Ti mene, u stvari, zekiš.
Bar bih voleo da je to tako.

Ne. Nikako.
zemljanin zemljanin 17:19 08.01.2014

Re: 1

looping
Inače, kada čujem da je neko pročitao još štošta pride na tu temu, ispada da je toj osobi biblija nekako štura ili nejasna pa traži dodatne informacije iz drugih izvora.


freehand
looping

Šta će ti tuđe tumačenje biblije? Šta ako ćeš ti bolje da protumačiš od - pajz sad: Maksa Vebera?

Ti mene, u stvari, zekiš.
Bar bih voleo da je to tako.


Meni je zaista teško da poverujem da si ozbiljan (looping) ... zezanje, ironija, prejaka reč i sl. ... ali da ozbiljno misliš
freehand freehand 20:41 08.01.2014

Re: 1

zemljanin
looping
Inače, kada čujem da je neko pročitao još štošta pride na tu temu, ispada da je toj osobi biblija nekako štura ili nejasna pa traži dodatne informacije iz drugih izvora.


freehand
looping

Šta će ti tuđe tumačenje biblije? Šta ako ćeš ti bolje da protumačiš od - pajz sad: Maksa Vebera?

Ti mene, u stvari, zekiš.
Bar bih voleo da je to tako.


Meni je zaista teško da poverujem da si ozbiljan (looping) ... zezanje, ironija, prejaka reč i sl. ... ali da ozbiljno misliš

A da to neko još podržava? Intelektualno?
meehan meehan 23:09 08.01.2014

Re: 1

Inače, kada čujem da je neko pročitao još štošta pride na tu temu, ispada da je toj osobi biblija nekako štura ili nejasna pa traži dodatne informacije iz drugih izvora.

pa naravno da treba i druge izvore "konsultovati"...pod ono "štošta pride" može da se računaju svete kjige drugih velikih religija, islama,budizma...a što se šturosti biblije tiče, neko bi možda da pročita onih XYZ jevandjelja koje je "veće staraca" procenilo kao ne adekvatno, da se nadje u istoj knjizi sa 4 "istinita"...

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:13 10.01.2014

Re: 1

looping

Kad je religija u pitanju: ko zna - zna, ko ne zna - mora sam pronađe.


Zigactly!

Recimo, evo čoveka koji zna:

looping

Hrišćanska i svaka druga crkva i jesu suprotnost toga jer da je drugačije onda bi biblija bila neistinita. Ona proriče sve te sveštenike i crkve i koješta što imamo danas.


Jes vala brate, sve to tamo piše u toj - kako reče da se zove? aha, Biblija. Sve znao matori kada je pisao dok se vozao u kitovom buragu. Ah, ne nije taj. To je onaj drugi.

Nego, stvarno, ko napisa tu dobru knjigu i to tako dobro da ne bude neistinita? A mora biti tamo i neki pasus koji predviđa gomilu (kosmička snaga) koja ne shvata autorov majstorski vic?

Ima, ima (ko zna zna da je sve tamo predviđeno) eve ga

Insanity - doing the same thing over and over again and expecting different results

Ček, a šta beše looping? Aha, executing the same set of instructions ... until a specified result is obtained.

                     








Jelica Greganović Jelica Greganović 13:15 08.01.2014

Nije to toliko

čudno
Srbija je posebno čudna jer se pokazalo da vernici u Srbiji ne veruju toliko u Hrista koliko u srpske svece.

kada se gleda malo dalje od hrišćanstva kojim, ipak, ne počinje ni svet, ni religije.
Verovanje u svece je sačuvani ostatak paganstva.
Više se poštuje Sveti Sava nego Hrist

Ni ovo mi sporno nije, em je domaći za razliku od Ješue, em se bavio prosvetiteljstvom.

Edit:
A što se prigodnog stihoklepanija tiče, moj favorit ove godine je:

Na Božić se miri i voli,
za zdravlje komšijine krave ti se pomoli.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:19 08.01.2014

Re: Nije to toliko

Jeres... dušo moja, jeres!
maksa83 maksa83 13:32 08.01.2014

Re: Nije to toliko

Na Božić se miri i voli,
za zdravlje komšijine krave ti se pomoli.

Sretna ti domaćine slava,
i da komšiji krava,
bude k'o čivava
stopalo stopalo 14:05 08.01.2014

Re: Nije to toliko

maksa83
Na Božić se miri i voli,
za zdravlje komšijine krave ti se pomoli.

Sretna ti domaćine slava,
i da komšiji krava,
bude k'o čivava


Šta Srbi jedino ne žele da komšiji crkne?

vajerles
larisa_bg larisa_bg 14:35 08.01.2014

Re: Nije to toliko

stopalo


vajerles


ne dozvoljavam da genijalni fazoni prođu neviđeno moliću lepo
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:47 09.01.2014

Re: Nije to toliko

i da komšiji krava,
bude k'o čivava

a i žena rava.
jedi-knight jedi-knight 13:31 08.01.2014

trol

Slobodan Jovanović o "poluintelektualcu".

"Uzimajući ga u njegovom najpotpunijem i najizrazitijem vidu, poluintelektualac je čovek koji je uredno, pa možda čak i s vrlo dobrim uspehom svršio školu, ali u pogledu kulturnog obrazovanja i moralnog vaspitanja nije stekao skoro ništa. Bilo usled njegove urođene nesposobnosti ili zbog mana školskog sistema, on nije dobio podstreka za duhovno samorazvijanje. On uopšte duhovne vrednosti ne razume i ne ceni. On sve ceni prema tome, koliko šta doprinosi uspehu u životu, a uspeh uzima u “čaršijskom” smislu, dakle, sasvim materijalistički. S ostalim duhovnim vrednostima odbacuje i moralnu disciplinu, ali ne sasvim, jer prekršaji te discipline povlače krivičnu odgovornost. Ipak i u moralnom, kao i u kulturnom pogledu, on je u osnovi ostao primitivac. Neomekšan kulturom, a sa olabavelom moralnom kočnicom, on ima sirove snage napretek. Školska diploma, kao ulaznica u krug inteligencije, dala mu je preterano visoko mišljenje o sebi samom..."
freehand freehand 13:36 08.01.2014

Re: trol

jedi-knight
Slobodan Jovanović o "poluintelektualcu".

"Uzimajući ga u njegovom najpotpunijem i najizrazitijem vidu, poluintelektualac je čovek koji je uredno, pa možda čak i s vrlo dobrim uspehom svršio školu, ali u pogledu kulturnog obrazovanja i moralnog vaspitanja nije stekao skoro ništa. Bilo usled njegove urođene nesposobnosti ili zbog mana školskog sistema, on nije dobio podstreka za duhovno samorazvijanje. On uopšte duhovne vrednosti ne razume i ne ceni. On sve ceni prema tome, koliko šta doprinosi uspehu u životu, a uspeh uzima u “čaršijskom” smislu, dakle, sasvim materijalistički. S ostalim duhovnim vrednostima odbacuje i moralnu disciplinu, ali ne sasvim, jer prekršaji te discipline povlače krivičnu odgovornost. Ipak i u moralnom, kao i u kulturnom pogledu, on je u osnovi ostao primitivac. Neomekšan kulturom, a sa olabavelom moralnom kočnicom, on ima sirove snage napretek. Školska diploma, kao ulaznica u krug inteligencije, dala mu je preterano visoko mišljenje o sebi samom..."

Jel ovo o Azdejkoviću?
Tekst je po kvlaitetima i dometu, otprilike, na tom nivou. Ili malo niže.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:41 08.01.2014

Re: trol

Nije, ja čak nisam ni sa dobrim uspehom svršio školu
jedi-knight jedi-knight 13:41 08.01.2014

Re: trol

Tekst je po kvlaitetima i dometu,, otprilike, na tom nivou. Ili malo niže.


Motivisan ličnom frustracijom.

freehand freehand 13:49 08.01.2014

Re: trol

jedi-knight
Tekst je po kvlaitetima i dometu,, otprilike, na tom nivou. Ili malo niže.


Motivisan ličnom frustracijom.


Može biti, samo ne znam kako je ličan frustracija povezala, na primer, inkviziciju i mučeništvo?
jedi-knight jedi-knight 14:16 08.01.2014

Re: trol

samo ne znam kako je ličan frustracija povezala, na primer, invizdiciju i mučeništvo?


Jel to retoričko pitanje?
Nije važna suština, već forma u kojoj se tema obrađuje tj krajnji efekat i dobija se nemilosrdnim učitavanjem i manipulisanjem rekla kazala informacija bez poznavanja suštine. Bilo bi previše očekivati doslednost. U ovom slučaju i sam naslov je provokacija, pucanj u veliki broj onih koji nemaju pojma o čemu ovaj priča u daljem tekstu.
Bar ja to tako shvatam.
freehand freehand 14:21 08.01.2014

Re: trol

pucanj u veliki broj onih koji nemaju pojma o čemu ovaj priča u daljem tekstu.

Ti veruješ da onaj koji priča zna o čemu priča?
No na stranu neznanje i površnost, ali meni apsolutno nije jasan motiv suprotstavljanja i guranja prsta u oko, ako je smisao svega da se nedotupavni i zabludeli edukuju i emancipuju.
Bemliga, prosto ne mogu da verujem da će to biti dobra taktika protv militantnih a parvovernih bacača sumpora i anatema.
hajkula1 hajkula1 00:41 09.01.2014

Re: trol

freehand
pucanj u veliki broj onih koji nemaju pojma o čemu ovaj priča u daljem tekstu.

Ti veruješ da onaj koji priča zna o čemu priča?
No na stranu neznanje i površnost, ali meni apsolutno nije jasan motiv suprotstavljanja i guranja prsta u oko, ako je smisao svega da se nedotupavni i zabludeli edukuju i emancipuju.
Bemliga, prosto ne mogu da verujem da će to biti dobra taktika protv militantnih a parvovernih bacača sumpora i anatema.





Vučić je izazio nadu da će povorka ponosa biti održana ove godine uz uverenje da je pred nama vreme stišavanja tenzija u kome ljudima treba objasniti “da je tolerancija nešto čime treba da se bave”.




A to se nekima ne ispalti. (Donacije i taj rad.)





hajkula1 hajkula1 01:18 09.01.2014

Re: trol

freehand
jedi-knight
Tekst je po kvlaitetima i dometu,, otprilike, na tom nivou. Ili malo niže.


Motivisan ličnom frustracijom.


Može biti, samo ne znam kako je ličan frustracija povezala, na primer, inkviziciju i mučeništvo?



Pročitala sam naslov i pomislila da je Peđa opleo po Vatikanu a uvodnom ilustracijom mi to i potvrdio.

Šta reći? Sam pao, sam se ubio.








Sepulturero Sepulturero 15:47 09.01.2014

Re: trol

hajkula1
freehand
jedi-knight
Tekst je po kvlaitetima i dometu,, otprilike, na tom nivou. Ili malo niže.


Motivisan ličnom frustracijom.


Može biti, samo ne znam kako je ličan frustracija povezala, na primer, inkviziciju i mučeništvo?



Pročitala sam naslov i pomislila da je Peđa opleo po Vatikanu a uvodnom ilustracijom mi to i potvrdio.

Šta reći? Sam pao, sam se ubio.

Тс,тс, на Блогу Б92 се напада искључиво СПЦ и сваки повод је добар.







coviax coviax 09:39 10.01.2014

Re: trol

Predrag Azdejković
Nije, ja čak nisam ni sa dobrim uspehom svršio školu
Nekulturu uni[titi drugom nekulturom_?
Vi ste Azdejkoviću izdanak samo jedne druge subkulture koja samo fingira višu
kulturu zapadnjačkih društava!
A inače ste jad društveni koji se prenamnožio poput vrabaca na žici kad
letinu potukao led ...Tad điđani počnu homoseksualni bal!
E to ste vi:prenamnoženi điđani.
Priroda vrlo dobro zna šta joj činiti!
A vera,religija,praznoverje,sujeverje u Srbiji? IHAJ ! ! !
Skoro je objavljeno da su naši srednjoškolci svetske pangle! A šta očekivati od glupe i neobrazovane omladine? Da budu Tesle?
One stihove iz naslovnog teksta kao da je pisao neki reper iz Sohoa ili Bronksa,a ne omladinac iz Srbije.
No,neizbežan je i takav folklor jer neobrazovanih i uz to nekulturnih,će
uvek biti-neko će biti odlikaš,aneko tek na popravnom...
Što se tiče SPC-sve vlade od devedesetih na ovamo ,pa i ranije,su instruirane od službi da podrže SPC,a same (službe) su kreirale, uz pomoć
klera,ološ bez koga je teško upravljati događajima...
Inače antagonizmi i tenzije između LBT i homofoba su kreacija službi! Ok-neka je i uz pomoć stranih,ali svakako zabava miliona jer se zabava
oko Kosova izlizala...Ne može stalno leba i pekmeza...
Neko je rekao od NOVINARČINA (takve ubijaju zar ne?):Yebote,dajte nam
neku novu temu!
freehand freehand 13:56 08.01.2014

Serijal

očima pedera je super stvar. Kad tako suprotstavlja društvene grupe i institucije.
Ali meni bi, na primer, strašno interesantna bila epizoda o pederima u očima pedera.
I to o onim latentnim ili skrivenim homoseksualcima koji svoju frustraciju leče mučeći braću i sestre svoje po seksualnom opredeljenju.
Naročito bih jedva dočekao zaključak, do poslednjeg momenta mučen neizvesnošću - da li su vi homoseksualci zli zato što su ti nemilosrdni sadisti među njima - a često i u uniformi i mantiji - sotonski zli?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:01 08.01.2014

Re: Serijal

Gledaj X faktor i sve će ti biti jasno...
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:11 08.01.2014

Re: Serijal

Predrag Azdejković
Gledaj X faktor i sve će ti biti jasno...


ne pada mi na pamet da gledam. Ova reklama koja me smara je ubila svaku moguću trunku interesovanja za taj show
milojep milojep 15:17 08.01.2014

Re: Serijal

Predrag Azdejković
Gledaj X faktor i sve će ti biti jasno...


Predraže,kad pomenu X-factor jesi li za Fifija glasao zato što lepo peva?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:23 08.01.2014

Re: Serijal

Jok
Glasam za Lukijana jer je lep...
aleksandarz92 aleksandarz92 15:45 08.01.2014

Re: Serijal

Ali meni bi, na primer, strašno interesantna bila epizoda o pederima u očima pedera.

To je kad ti Pedja priča o "navijačima"
milojep milojep 16:21 08.01.2014

Re: Serijal

Predrag Azdejković
Jok
Glasam za Lukijana jer je lep...


Ne znam da li si ironičan ali se da zaključiti da ili si glasao za Lukijana jer je lep!? ili za Fifija zbog valjda kvaliteta glasa
Ali to su već sekundarni problemi
Fela Fela 14:12 08.01.2014

prepravljena

Pošto te potresla ona prethodna pesmica, evo ti malo prepravljena. Da ne kukaš.

Ако мислиш Србин бити,
веру своју немој крити.
Црквом својом ти се дичи
и не дај да те поп у ... спичи
Не треба ти ништа више
само да ти Пахомије за вратом не дише.
Заборави на јад свој
- родио се бог твој!
Непријатељу са свих страна
покажи шта је права банана,
патријарху, цркви и отаџбини
ако неко фали, ти само зини.
Србин јесте небески сој
спремно чека да завуче багри тој.
Не треба му ништа више
довољно је што му влада пропише.
Протераће сваког некрста
снагом свога ... од три прста.
Али најбитније што учи те вера
- после Божића да будеш као Пера Ждера!

(ovaj kraj sam možda malo zeznuo... ko ima bolju ideju, neka doda)
G.Cross G.Cross 14:28 08.01.2014

Meni se cini

Meni se cini da je razlika izmedju ovih sto su sastavili "pesmicu" i pravih vernika ista kao razlika izmedju Alexa Lambroza i Tebe.

Edit: Hint - Razlika je velika




milojep milojep 15:26 08.01.2014

Pouka

A ima i ona:

Preobrati raba tog
što bukvalno shvati
ljubi bližnjeg svog.

gedza.73 gedza.73 15:26 08.01.2014

Premisa

Srpski vernici, naročito ovi mlađi zadojeni veronaukom, nikada ne bi prihvatili Isusa kao hipika koji poziva na mir i ljubav, jer je to tako gej, već prihvataju nasilničke motive kažnjavanja i sadizma.

Ovo stoji samo ako među vernicima nema nijednog homoseksualca i među homoseksualcima nijednog vernika.

U suprotnom se svodi kakav je ko čovek.

Neće te naterati vera (u bilo šta ili ni u šta) da budeš bolja ili gora osoba ako to ti već nisi.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:28 08.01.2014

Re: Premisa

Pa čemu onda služi vera, ako ne menja ljude na bolje?!
gedza.73 gedza.73 15:34 08.01.2014

Re: Premisa

Ljudi traže sklonište, opravdanje, potvrdu, grupu, utehu...
Nisam ja, Peđa, filozof, pametniji ljudi nisu mogli da odgonetnu ljudsku prirodu.
maksa83 maksa83 15:43 08.01.2014

Re: Premisa

Pa čemu onda služi vera, ako ne menja ljude na bolje?!

Kako kome, kako za šta, kako kad. Nekome je uteha kad izgubi nekog bliskog i želi da veruje da je on sad tamo negde gde je mnogo dobro i da ga gleda odozgo, ili u krajnjoj liniji "obećanje" da posle smrti postoji nešto bolje, nekome je način da se obogati, nekome da ništa ne radi, nekome je način da instrumentalizuje rulju za sopstvene psihotične potrebe, nekome način da pripada nekoj gomili...
larisa_bg larisa_bg 15:50 08.01.2014

Re: Premisa


Azdejkoviću,

Mislim da na ovaj način, ovakvim tekstovima, ne postižeš ništa dobro za gej-zajednicu. Samo širiš jaz, samo još više postavljaš situaciju MI vs. ONI. Činiš istu grešku koju čine i ti zadrti tradicionalisti: generalizuješ.


Možda je tebi lično lakše kad ovako nešto napišeš. Ali naprosto nije inteligentno. Ako i želiš da utrošiš život u bavljenje aktivizmom, treba da znaš prvo pravilo pri pokušaju da se uspostavi komunikacija između dve zavađene grupe: nikad, ali nikad, ne obraćaš se ni na koji način najekstremnijem jezgru protivničke grupe. Sa njima nema čak ni pokušaja dijaloga. Pametnije je tražiti sagovornike među onima koji su na drugoj strani, ali nisu ekstremisti. Obraćanje ekstremistima (a ovaj tekst je upravo to) vodi samo u nevolju i još veći konflikt.
Biljana 77 Biljana 77 16:11 08.01.2014

Re: Premisa

generalizuješ.


Kao i obično kad pokušava da bude ozbiljan. Travestije i parodije mu mnogo bolje idu od ruke.

Inače, malo drugačijeg:

O humanosti: Eparhija zahumsko-hercegovačka i primorska preporučila je onima koji žele da ulažu u izgradnju novih hramova da taj novac preusmere na vrtiće, škole, bolnice i humanitarne organizacije.

O mladima: Mladi ljudi su najprijemčiviji za crkvu. Oni su otvoreno opredeljeni za život i ljubav. Treba ih, jednostavno, voleti, a to znači nikad i nipošto ne ukidati njihovu slobodu. Ništa im ne nametati, niti oduzimati što je dobro, nego pokušati njihovu otvorenost za ljubav i život napojiti ljubavlju i životom. To, u našem slučaju, znači Hristovom. One koji hoće da idu za Hristom, da idu u crkvu, treba gledati Hristovim očima punim mira i dobrote, a one koji iz bilo kojeg razloga ne idu u crkvu treba grliti blagim Hristovim zagrljajem.

O odnosu crkve i države: U BiH je sve kompleksno. Ali, za divno čudo, odnos države i crkve je jednostavan. Jednostavan je zahvaljujući, pre svega, tome što se svi nekako drže načela Bogu - Božije, caru - carevo. Sve dok je tako, taj odnos će biti dobar.


blogovatelj blogovatelj 16:43 08.01.2014

Re: Premisa

Mislim da na ovaj način, ovakvim tekstovima, ne postižeš ništa dobro za gej-zajednicu. Samo širiš jaz, samo još više postavljaš situaciju MI vs. ONI. Činiš istu grešku koju čine i ti zadrti tradicionalisti: generalizuješ.


Takozvani talibanizam lambrosovskog tipa.
zemljanin zemljanin 18:33 08.01.2014

Re: Premisa

Predrag Azdejković
Pa čemu onda služi vera, ako ne menja ljude na bolje?!

To je unutrašnji dijalog i mislim da je odgovor DA ... recimo da verujem da je moja žena rođena da bi upoznala mene (nikako obrnuto ) ... jbt. pa odmah mi je bolje ... e sad šta da sam ozbiljan ... ma bilo bi mi bolje i sutra, da ne spominjem osmeh ceo dan

Elem, onda bih ja da podelim "sreću" pa počnem da delim priču, zezanje i sl. (po blogovima )... i sve je to zabavno dok se nekome, nakon par "pokvarenih telefona", ne "javi" da su uzroci svih loših stvari (dobre se pominjuju u fusnoti) i "kvarioci" lepog života - pogodite ko ... pa naravno žene, jer ako su one rođene sa svrhom (gore pomenuto) da nama (muškarcima) bude lepo ... onda je logično da one koje ne "proizvode takav osećaj" - moraju biti kažnjene jer ne ispunjavaju namenu ... privođenje svrsi (psalm XI.1.2.01.4a)

Naravno u onom "lepom" i "osmehu" sa početka ima dosta ljubavi, nežnosti i svega ostalog pozitivnog ... ali u zimske dane, vatra na otvorenom uvek prija za promrzle ruke
Jaril Jaril 01:25 09.01.2014

Re: Premisa

larisa_bg

Azdejkoviću,

Mislim da na ovaj način, ovakvim tekstovima, ne postižeš ništa dobro za gej-zajednicu. Samo širiš jaz, samo još više postavljaš situaciju MI vs. ONI. Činiš istu grešku koju čine i ti zadrti tradicionalisti: generalizuješ.


Možda je tebi lično lakše kad ovako nešto napišeš. Ali naprosto nije inteligentno. Ako i želiš da utrošiš život u bavljenje aktivizmom, treba da znaš prvo pravilo pri pokušaju da se uspostavi komunikacija između dve zavađene grupe: nikad, ali nikad, ne obraćaš se ni na koji način najekstremnijem jezgru protivničke grupe. Sa njima nema čak ni pokušaja dijaloga. Pametnije je tražiti sagovornike među onima koji su na drugoj strani, ali nisu ekstremisti. Obraćanje ekstremistima (a ovaj tekst je upravo to) vodi samo u nevolju i još veći konflikt.


Ако се икад разочараш у љубав, мушки род и тако то, потражи ме. Имам добре гене.
principessa_etrusca principessa_etrusca 04:59 09.01.2014

Re: Premisa

larisa_bg

Azdejkoviću,

Mislim da na ovaj način, ovakvim tekstovima, ne postižeš ništa dobro za gej-zajednicu. Samo širiš jaz, samo još više postavljaš situaciju MI vs. ONI...

... Obraćanje ekstremistima (a ovaj tekst je upravo to) vodi samo u nevolju i još veći konflikt.


Аздејковић сигурно то зна и сам, па је очигледно је да је конфронтација управо његова мисија.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:35 09.01.2014

Re: Premisa

Mislim da na ovaj način, ovakvim tekstovima, ne postižeš ništa dobro za gej-zajednicu.

peđa odavno ništa ne ume da postigne za G-zajednicu, ali za sebe lično ume.
larisa_bg larisa_bg 14:08 09.01.2014

Re: Premisa

Jaril

Ако се икад разочараш у љубав, мушки род и тако то, потражи ме. Имам добре гене.




angie01 angie01 20:07 09.01.2014

Re: Premisa

ali za sebe lično ume.


za razliku od vas, koji sve nesto za druge cinite.
Jaril Jaril 22:22 09.01.2014

Re: Premisa

larisa_bg


Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:29 10.01.2014

Re: Premisa

maksa83
Pa čemu onda služi vera, ako ne menja ljude na bolje?!

Kako kome, kako za šta, kako kad. Nekome je uteha kad izgubi nekog bliskog i želi da veruje da je on sad tamo negde gde je mnogo dobro i da ga gleda odozgo, ili u krajnjoj liniji "obećanje" da posle smrti postoji nešto bolje, nekome je način da se obogati, nekome da ništa ne radi, nekome je način da instrumentalizuje rulju za sopstvene psihotične potrebe, nekome način da pripada nekoj gomili...



Auuu! Ovo je za plavi karton! Našao si ozbiljno da pričaš u raspravi na internetu! E pa da znaš, to nikako nije u redu. Ne, ne, ne! Nikako! Pa da si barem udario malo patetike na kraju, čisto da se vlasi ne sete, ali ni to. Nu, dobro, evo da je dodamo ☻☺☻

               
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:25 08.01.2014

Čemu mržnja,

svi smo mi...Kinezi.

larisa_bg larisa_bg 16:40 08.01.2014

Re: Čemu mržnja,

Jelica Greganović
svi smo mi...Kinezi.



u jbt freaky
loader loader 17:27 08.01.2014

Re: Čemu mržnja,

Jelica Greganović
svi smo mi...Kinezi.

Da nema kose oči (ili samo da ga Jelica nije ofirala), 'ladno bi mogao da se udene u onaj svepravoslavno-srpsko-zabavni šareni stroj na ružičastoj televiziji. ....

arianna arianna 23:24 08.01.2014

Re: Čemu mržnja,

loader loader 19:28 09.01.2014

Re: Čemu mržnja,

Nemojte tako, koleginice Arija,
ima i onih koji samo na hlebu i vodi i blogovanju žive
arianna arianna 23:08 09.01.2014

Re: Čemu mržnja,

ima i onih koji samo na hlebu i vodi i blogovanju žive


Ваистину

u stvari .... Ваистину Merry Christmas<<<

"I, posle se čudimo što nas na Zapadu smatraju divljacima. Ceo svet Božić proslavlja u miru i ljubavi, a Srbi šenluče usred Amerike ! Baš u duhu pravoslavlja i hrišćanstva. Pored ovakve "dijaspore", neprijatelji nam nisu potrebni !"

stefan.hauzer stefan.hauzer 17:48 08.01.2014

.

Više se poštuje Sveti Sava nego Hrist... I više se poštuje taj mračni i mučenički aspekt vere (živela inkvizicija), nego aspekt koji širi ljubav i poziva na mir.



,jebote,
kako si se ovde samopopišao ;



zemljanin zemljanin 18:03 08.01.2014

Re: .

malopre sam se provalio od smeha ... neki tip komentariše vest iz nauke i kao dokaz da je sve to laž i da ima boga navodi da se oko zvezda/galasksija i sl. objekata uvek pojavljuje svetleći krst ... i onda objašnjava da je to gledao iz različitih uglova, pozicija itd, i da se uvek ispočetka pojavljuje krst ... naravno i na fotografijama i tako dalje (ima tu cela priča )

daklem, smešno je da neko toliko van razuma a tužno je što se samo on javio
8c_competizione 8c_competizione 13:22 09.01.2014

Re: .

evo jos "ucenjaka" pacijenata (samo za one koji imaju i viska slobodnog vremena i zivaca za gluposti):



doduse, bio je davno jos jedan bolji snimak gde jedan pop "objasnjava" njegovu "viziju" o Darvinu

mislim da najbolje objasnjenje o "viziji" crkve prema Darvinu daje T-shirt koji je nosila glavna glumica u filmu PAUL

eli.lacrosse eli.lacrosse 13:35 09.01.2014

Re: .

8c_competizione
evo jos "ucenjaka" pacijenata (samo za one koji imaju i viska slobodnog vremena i zivaca za gluposti):

"Učenjak":
Kad se oženiš, onda se zaljubljuj koliko hoćeš!


Zaista test za živce!
hajkula1 hajkula1 03:22 10.01.2014

Re: .


8c_competizione

evo jos "ucenjaka" pacijenata (samo za one koji imaju i viska slobodnog vremena i zivaca za gluposti):




Taj Miroljub Petrović na predavanjima pokazuje one rogove. Sektaš. Mrzelo me je da gledam linkovani snimak, gledala sam neke druge.

hoochie coochie man hoochie coochie man 18:05 08.01.2014

....

Srbija je posebno čudna jer se pokazalo da vernici u Srbiji ne veruju toliko u Hrista koliko u srpske svece. Više se poštuje Sveti Sava nego Hrist


Pa šta?
Jel to zabranjeno?
Ili imaš ideju kako si baš ti taj koji treba da propisuje u šta se ima više a u šta manje verovati da bi se bilo pravi, a ne čudan vernik?
A smeta ti kad popovi propisuju šta je pravi peder, i kako se takav ima ponašati.

Isti ste vi.

koji poziva na mir i ljubav, jer je to tako gej,

A i pozivanje na mir i ljubav prisvoji.
Ne znam da li je guranje prsta u oko pozivanje na mir i ljubav, ali znam da je to tako gej.
urbana_gerila urbana_gerila 19:45 08.01.2014

Re: ....


Predrag Azdejković
Srbija je posebno čudna jer se pokazalo da vernici u Srbiji ne veruju toliko u Hrista koliko u srpske svece. Više se poštuje Sveti Sava nego Hrist


hoochie coochie man
Pa šta?
Jel to zabranjeno?


ma, jok, osim što bi, i ne samo zbog toga, sveti sava sve vas dverčiće i ine isto...hmm...mišljenike - išutirao u zadnjicu.
G r o f G r o f 20:24 08.01.2014

Re: ....

hoochie coochie man
Srbija je posebno čudna jer se pokazalo da vernici u Srbiji ne veruju toliko u Hrista koliko u srpske svece. Više se poštuje Sveti Sava nego Hrist


Pa šta?
Jel to zabranjeno?
Ili imaš ideju kako si baš ti taj koji treba da propisuje u šta se ima više a u šta manje verovati da bi se bilo pravi, a ne čudan vernik?
A smeta ti kad popovi propisuju šta je pravi peder, i kako se takav ima ponašati.

Isti ste vi.

koji poziva na mir i ljubav, jer je to tako gej,

A i pozivanje na mir i ljubav prisvoji.
Ne znam da li je guranje prsta u oko pozivanje na mir i ljubav, ali znam da je to tako gej.


Naravno da je zabranjeno.
Običaj sečenja i loženja badnjaka nije pun paganskih elemenata već je čisti paganski obred.
Obraćanje drvetu kao da je božanstvo i molbe upućene njemu za zaštitu, zdravlje i obilje nije ništa do molitva predhrišćanskim bogovima prirode.
Meni su stara slovenska Božanstva simpatična i nemam ništa protiv njih ali priznaj da je licemerno klanjati se tome božanstvu i moliti ga za sreću dok se čeka rodjenje
Boga kojega kao poštujemo.
A poštujemo ga žestoko.
Sutradan na trgovima u njegov telo (česnica ga predstavlja) stavljamo dukat i pravimo svojevrsnu lutriju komadajući to telo i delimo ga okupljenim kockarima.
Zanimljiva neka vera.
Čekaj samo da sazna inkvizicija.

freehand freehand 20:47 08.01.2014

Re: ....

G r o f
hoochie coochie man
Srbija je posebno čudna jer se pokazalo da vernici u Srbiji ne veruju toliko u Hrista koliko u srpske svece. Više se poštuje Sveti Sava nego Hrist


Pa šta?
Jel to zabranjeno?
Ili imaš ideju kako si baš ti taj koji treba da propisuje u šta se ima više a u šta manje verovati da bi se bilo pravi, a ne čudan vernik?
A smeta ti kad popovi propisuju šta je pravi peder, i kako se takav ima ponašati.

Isti ste vi.

koji poziva na mir i ljubav, jer je to tako gej,

A i pozivanje na mir i ljubav prisvoji.
Ne znam da li je guranje prsta u oko pozivanje na mir i ljubav, ali znam da je to tako gej.


Naravno da je zabranjeno.
Običaj sečenja i loženja badnjaka nije pun paganskih elemenata već je čisti paganski obred.
Obraćanje drvetu kao da je božanstvo i molbe upućene njemu za zaštitu, zdravlje i obilje nije ništa do molitva predhrišćanskim bogovima prirode.
Meni su stara slovenska Božanstva simpatična i nemam ništa protiv njih ali priznaj da je licemerno klanjati se tome božanstvu i moliti ga za sreću dok se čeka rodjenje
Boga kojega kao poštujemo.
A poštujemo ga žestoko.
Sutradan na trgovima u njegov telo (česnica ga predstavlja) stavljamo dukat i pravimo svojevrsnu lutriju komadajući to telo i delimo ga okupljenim kockarima.
Zanimljiva neka vera.
Čekaj samo da sazna inkvizicija.


A jel i ova verska znanja skupljaš no ovim tvojim sajtovima?



P.S. nisi prisustvovao unošenju badnjaka kod svog vojvode-predsednika?



hoochie coochie man hoochie coochie man 21:24 08.01.2014

Re: ....

ma, jok, osim što bi, i ne samo zbog toga, sveti sava sve vas dverčiće i ine isto...hmm...mišljenike - išutirao u zadnjicu.


Ti mora da si od skora ovde kad mene svrstavaš u dverčiće.
Al neka, samo napred

Nego, ovo šta bi Sava uradio
Da ti pravo kažem, baš se nešto nasekirah šta bi on uradio.
Vi koji sadašnje ponašanje merite prema kriterijumima čoveka koji je umro pre osam stotina godina ste baš savremenih shvatanja, ko Dveri božemioprosti.
Naravno da je zabranjeno.


Ko to može da zabrani?
Crkva.
Pa onaj ko prihvata da mu crkva određuje ponašanje neka to vidi sa crkvom i sa sobom.
Što se mene tiče ja zaista ne zameram ljudima kojima je Sava bliži od Hrista, deda mraz od božić bate, Lena Lena Magdalena od Marije Magdalene, a ni obrnuto.
Besmisleno im je to zamerati jel da? Sloboda izbora.
A Peđa im vidim zamera, pa mi malo čudno da on određuje ko je dobar a ko nije dobar, u ovom slučaju vernik
G r o f G r o f 21:45 08.01.2014

Re: ....

Besmisleno im je to zamerati jel da? Sloboda izbora.


Slažem se sa tobom ali još samo da to objasnimo crkvi.
Ona nameće jednoverski sistem (ma koliko bio estradan i novokomponovan) kao nekad komunisti jednopartiski.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:56 08.01.2014

Re: ....

Slažem se sa tobom ali još samo da to objasnimo crkvi.


Probaj ako ti je baš stalo.
Nisam siguran da ćeš uspeti al navijam za tebe

Kad bi čovek išao okolo i pokušavao da sve svima objasni teško da bi imao vremena za bilo šta drugo a i to bi bio zaludan posao.

Sloboda svima pa i popovima, sve dotle dok nemaju mogućnost da drugima nameću svoja pravila sve je u redu.
Takvi su kakvi su, ko voli nek izvoli.

edit

Ovo što se dešavalo u predsedništvu nije u redu, ali ni za to ne treba okriviti popove nego predsednika.
urbana_gerila urbana_gerila 22:03 08.01.2014

Re: ....

hoochie coochie man

Ti mora da si od skora ovde kad mene svrstavaš u dverčiće.


ma, jok, Jopet.
ti si od onih isto...hmmm...mišljenika.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:07 08.01.2014

Re: ....

ti si od onih isto...hmmm...mišljenika.


Ništa te ne razumem, al dobro, jesam.

Nego, šta tebe briga šta sam ja?
urbana_gerila urbana_gerila 22:10 08.01.2014

Re: ....

hoochie coochie man

Ništa te ne razumem, al dobro, jesam.
Nego, šta tebe briga šta sam ja?


ne razumeš me, ali bi da se svađaš... tipično.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:18 08.01.2014

Re: ....

ne razumeš me, ali bi da se svađaš... tipično.


A tebi se baš razgovara

Dobro, nije da ne razumem, uvek je to tako na početku blogovanja, milo ti kad ti neko odgovori, pa ti ja, evo, činim.

Ali da ne bude to samo priča radi priče. da te nečem i naučim.
Ovde pričamo o crkvi, popovima, pederima, a ne o meni.

To što ti radiš, pričaš o sagovorniku umesto o temi se svud, a ovde posebno, smatra nepristojinim (da nisi nov rekao bih glupavim jer jeste glupavo, al neću, reći ću samo nepristojnim)
freehand freehand 22:19 08.01.2014

Re: ....

...pederima, a ne o meni.


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:20 08.01.2014

Re: ....


Lepo si istrgao
freehand freehand 22:21 08.01.2014

Re: ....

hoochie coochie man

Lepo si istrgao


urbana_gerila urbana_gerila 22:31 08.01.2014

Re: ....

hoochie coochie man


ma, jok, i po treći put.
i moja opaska, kao i moja klasifikacija, date su, isključivo, na osnovu tvog komentara.
ništa ad hominem.
kauzalnost, uzročno-posledična veza.
ako me razumeš...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:32 08.01.2014

Re: ....

Važi
urbana_gerila urbana_gerila 22:41 08.01.2014

Re: ....

hoochie coochie man
Važi


u, jbt, baš smo brzo prešli taj put od nerazumevanja do važi.
počeću da laskam sebi da sam neka, da mi ne zameriš kako se ne držim teme, najminornija inkarnacija dekarta ili dositeja.
8c_competizione 8c_competizione 13:23 09.01.2014

Re: ....

Ne znam da li je guranje prsta u oko pozivanje na mir i ljubav


ali je zato batinanje pedera tako str8 i hriscanski?
looping looping 18:18 08.01.2014

1

Mržnja i ubijanje u ime vere

Inače, kad ne bude "vere" naći će se neki drugi razlog. Nije problem.
milisav68 milisav68 18:50 08.01.2014

Re: 1

looping
Mržnja i ubijanje u ime vere

Inače, kad ne bude "vere" naći će se neki drugi razlog. Nije problem.

Na primer - ljudska prava.



Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:42 08.01.2014

Re: 1

milisav68
Na primer - ljudska prava.

milisave, care.
meehan meehan 23:35 08.01.2014

Re: 1

milisav68
looping
Mržnja i ubijanje u ime vere

Inače, kad ne bude "vere" naći će se neki drugi razlog. Nije problem.

Na primer - ljudska prava.





samo je pitanje dana kad će uz NUŽNU ODBRANU i KRAJNJU NUŽDU postaviti i povredu ljudska prava kao uslov za opravdanu upotrebu oružja...
krkar krkar 21:33 08.01.2014

Paracrkvena NVO


SPC je paracrkvena nevladina organizacija koja u nekim (efemernim) aspektima svog delovanja pomalo podseća na hrišćanstvo.

Čista etnofiletistička jeres!

freehand freehand 21:48 08.01.2014

Re: Paracrkvena NVO

krkar

SPC je paracrkvena nevladina organizacija koja u nekim (efemernim) aspektima svog delovanja pomalo podseća na hrišćanstvo.

Čista etnofiletistička jeres!


Au jebote, evo i Krkarijusa Lojole...
nego, kako je na unošenju badnjaka u predsedništvo? Jel vas častio predsednik-Nojvoda, celivao, darovao?
expolicajac expolicajac 21:51 08.01.2014

Re: Paracrkvena NVO

freehand
krkar

SPC je paracrkvena nevladina organizacija koja u nekim (efemernim) aspektima svog delovanja pomalo podseća na hrišćanstvo.

Čista etnofiletistička jeres!


Au jebote, evo i Krkarijusa Lojole...
nego, kako je na unošenju badnjaka u predsedništvo? Jel vas častio predsednik-Nojvoda, celivao, darovao?

Gordana, javi se, ovo se ne uklapa u tvoje viđenje komunikacije.
freehand freehand 21:52 08.01.2014

Re: Paracrkvena NVO

expolicajac
freehand
krkar

SPC je paracrkvena nevladina organizacija koja u nekim (efemernim) aspektima svog delovanja pomalo podseća na hrišćanstvo.

Čista etnofiletistička jeres!


Au jebote, evo i Krkarijusa Lojole...
nego, kako je na unošenju badnjaka u predsedništvo? Jel vas častio predsednik-Nojvoda, celivao, darovao?

Gordana, javi se, ovo se ne uklapa u tvoje viđenje komunikacije.

"Orao pao! Orao pao! Kobac javi se! Neprijatelj rovari..."
krkar krkar 21:53 08.01.2014

Re: Paracrkvena NVO

nego, kako je na unošenju badnjaka u predsedništvo? Jel vas častio predsednik-Nojvoda, celivao, darovao?


Važno je da je čivava odavno krštena!


freehand freehand 21:58 08.01.2014

Re: Paracrkvena NVO

Važno je da je čivava odavno krštena!

Dobro.
A kako je bilo na unošenju badnjaka? Kažu da ste ti i Oliver Antić bili najradosniji?
zemljanin zemljanin 22:04 08.01.2014

Re: Paracrkvena NVO

jbt. sad sam video da su ušli i u Parlament da dime ... mislim stvarno, Srbija je nepresušni izvor ... od maja i u porodilištima, pa čim se pojavi glavica a oni šljuc - šljuc i tam-vam i calenzi bite
milisav68 milisav68 22:41 08.01.2014

Re: Paracrkvena NVO

zemljanin
jbt. sad sam video da su ušli i u Parlament da dime ... mislim stvarno, Srbija je nepresušni izvor ... od maja i u porodilištima, pa čim se pojavi glavica a oni šljuc - šljuc i tam-vam i calenzi bite

Da, samo što to ne moraš da platiš, ali zato za-šta-god da se uhvatiš, plaćaš reket OFPS&SOKOJ mafiji (direktno ili indirektno).

Samo, to nije in za kritiku.
maksa83 maksa83 23:04 08.01.2014

Re: Paracrkvena NVO

jbt. sad sam video da su ušli i u Parlament da dime ... mislim stvarno, Srbija je nepresušni izvor ... od maja i u porodilištima, pa čim se pojavi glavica a oni šljuc - šljuc i tam-vam i calenzi bite


tasadebeli tasadebeli 23:24 08.01.2014

Re: Paracrkvena NVO

freehand
krkar

SPC je paracrkvena nevladina organizacija koja u nekim (efemernim) aspektima svog delovanja pomalo podseća na hrišćanstvo.

Čista etnofiletistička jeres!


Au jebote, evo i Krkarijusa Lojole...
nego, kako je na unošenju badnjaka u predsedništvo? Jel vas častio predsednik-Nojvoda, celivao, darovao?


Само се ти зезај, Фри, зезај се... Док можеш...



Видећу те када Хотлипс буде почео да ти мења свест...


... па кад кренеш да се вртиш по лавиринту!










П.С. - Чуо сам из незваничних извора пореклом из Саудијске Арабије да се ова мачка која надгледа лавиринт зове Крки...
freehand freehand 23:39 08.01.2014

Re: Paracrkvena NVO

Видећу те када Хотлипс буде почео да ти мења свест...


... па кад кренеш да се вртиш по лавиринту!

Pa pazi: ja se sa njim po pitanju većine stvari koje ovde iznosi - slažem.
Mali problem između nas dvojice nastaje kad počne da o onome što je on radio govori u prvom licu množine...
Jer sam ja, recimo o padu berlinskog zida bio informisan istog dana, i ko je Žirinovski, i ko je Dolgorukov. I ko su nam braća, i ko su nam prijatelji, i da je mir bolji od rata, i da nam je Evropa bliža os Sibira.
I razne još druge stvari gde smo sad Mi Srbi glupi, a ne on i njegovi mentalni trovači.
Ali, još je veči problem što će u sledećoj izjavi, petnaest minuta kasnije da nastavi sa jedom i lažima zaboravljajući i zid i da nema bedž, i da je Sloba umro a Šešelj u Hagu i da je on europejski Novovučić.
To nas malo nekako kao drži na distanci, inače je sve super!
Ono - potpis, podrška, saglasan i tako to poštovani publikume.
'bogabasara....
inco inco 23:48 08.01.2014

Re: Paracrkvena NVO

freehand
A kako je bilo na unošenju badnjaka? Kažu da ste ti i Oliver Antić bili najradosniji?


Ne, Master Toma je bio najradosniji! Konačno je dobio priliku da u sopstvenoj kancelariji radi jedinu stvar koju ume - da mlati praznu slamu.
freehand freehand 23:56 08.01.2014

Re: Paracrkvena NVO

inco
freehand
A kako je bilo na unošenju badnjaka? Kažu da ste ti i Oliver Antić bili najradosniji?


Ne, Master Toma je bio najradosniji! Konačno je dobio priliku da u sopstvenoj kancelariji radi jedinu stvar koju ume - da mlati praznu slamu.

Onda lažu pouzdani izvori. Meni reklo da su Krkar, Oliver i Vesna Pešić trčali okolo i cikali vas dan dok nisu dočekali da se Badnjak unese. I da im je Toma u česnicu stavio tri dukata, pa ih isfolirao da su svi izvukli, samo da se ne svađaju.
hajkula1 hajkula1 00:01 09.01.2014

Re: Paracrkvena NVO

freehand
krkar

SPC je paracrkvena nevladina organizacija koja u nekim (efemernim) aspektima svog delovanja pomalo podseća na hrišćanstvo.

Čista etnofiletistička jeres!


Au jebote, evo i Krkarijusa Lojole...
nego, kako je na unošenju badnjaka u predsedništvo? Jel vas častio predsednik-Nojvoda, celivao, darovao?



Javio se na prozivku


Predrag Azdejković
I više se poštuje taj mračni i mučenički aspekt vere (živela inkvizicija), nego aspekt koji širi ljubav i poziva na mir.


Da ne pominjem pištolj na uvodnoj ilustracije a poznato je ko je vlasnik akcija u fabrikama oružja.


Peđica sve smućkao pa prosuo, neko reče, baš gejevski a meni sumnjivo da nije od lošeg vina? Krkar, savetuj!







PS
Kakav blog, takav komentar.

javascript:;



8c_competizione 8c_competizione 13:25 09.01.2014

Re: Paracrkvena NVO

calenzi bite


najbitnije

cachain!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:29 09.01.2014

Re: Paracrkvena NVO

nevladina organizacija

koja dobija najveći deo kolača iz budžeta, btw, ali ne plaća porez i ne pravda troškove.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:03 10.01.2014

Re: Paracrkvena NVO

zemljanin
jbt. sad sam video da su ušli i u Parlament da dime ... mislim stvarno, Srbija je nepresušni izvor ... od maja i u porodilištima, pa čim se pojavi glavica a oni šljuc - šljuc i tam-vam i calenzi bite


A što je to pa čudno? zar na nije sam Đinđić na silu uterao veronatuk u državne škole - a njegovi naslednici to zacementirali? Pa onda nabili nekakve "gradske slave", pa "opštinske slave" pa šlagirali sa školskim slavama!

Pa vojsku pocrkvili, bolnice narafski. Šta je kao sada neki skadal da kandišu po najnebitnijoj ustanovi u Srbiji - tzv. parlamentu?

             

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana