Politika

Game Over (Sorry No Bonus)

kukusigameni RSS / 25.01.2014. u 11:00

Najbolje što bi mogao da uradi za sebe, nas i ostale jeste da da ostavku kada shvati da ne može ništa da promeni i da ono što je pisao ne može da primeni, i da javno objasni šta i ko ga je u tome sprečio.
Kao što se iz ovoga vidi, ne dajem mu velike šanse da bilo šta sprovede.

Najgore što može da mu se desi je da kao i onaj koga je najžešće kritikovao, ostane u pokušaju upornog sprovođenja nečeg što se tada više neće ni prepoznavati.

 kukusigameni 21:53 22.08.2013

 

Šteta je odavno napravljena, i ona je politička.

Prvo razočarenje blogera biće kada Radulović (bloger bez kompromisa), počne da ulazi u kompromise (u protivnom leti iz vlade).

Drugo razočarenje će biti, kada počne da prebacuje odgovornost na druge resore u vladi.

A za mene bi najveće razočarenje bilo učlanjenje u neku ili osnivanje nove političke partije.

 kukusigameni 08:47 23.08.2013

 

Ministar Radulović podnosi ostavku---link

 



Komentari (290)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

arianna arianna 19:58 25.01.2014

Re: Поранили петлови

могуће је да ово буде велики успех,
за њега лично.

jeste uspeh....dokazao je da ima lični integritet
malo je danas ljudi u Srbiji koji, za relativno kratko vreme, uspeju da toliko ustalasaju narod

neki budu ministri više mandata, pa ih narod ne raspoznaje... Radulović je postao prepoznatljiv, i još ima stav


freehand freehand 20:04 25.01.2014

Re: Поранили петлови

neki budu ministri više mandata, pa ih narod ne raspoznaje... Radulović je postao prepoznatljiv, i još ima stav

Šta po tom pitanju fali Velji Iliću?
AlexDunja AlexDunja 20:05 25.01.2014

Re: Поранили петлови

malo je danas ljudi u Srbiji koji, za relativno kratko vreme, uspeju da toliko ustalasaju narod

tačno.
el i ti kao brajović misliš da je tu
završio posao?
Milan Novković Milan Novković 20:07 25.01.2014

Re: Doslednost

Umesto da za višak zaposlenih predloži konkretno rešenje (npr. otpuštamo ih 1. marta, a u narednih 12, 18 ili 24 meseca ćemo im svima isplaćivati po recimo

To nije tako lako u tako kratkom periodu. Evo ti jedan primer, površan ali ilustativan: ja u uvek (polu)kafanskom igranju sa idejama jednom u Fejs "kafani" kažem - Srbija ima toliko zaposlenih što ništa ne rade u državnom sektoru. Meni je opasno da dovlačim ljude da previše zapošljavamo u Srbiji ali imamo dobre ideje na prvi pogled, i drugi. Primer, "čisti" podaci, čišćenje podataka u svemu i svaćemu pa prodaja je odličan biznis u svetu. Što mi ne bi Srbija dala 1,000 nezaposlenih ljudi, i plaćala ih godinu dana, ionako ih već plaća a oni ništa ne rade, pa ako se ideja pokaže kao dobra NewCo ih preuzima i država se ratosiljala 1,000 nepotrebno zaposlenih.

Na čišćenju podataka može da se uposli mnogo više. Ideja je ok i ja znam case stuies.

Kažu meni: probano već, nije uspelo. Meni bilo čudno. A imaš sledeći probelm:

- Tih 1,000 nisu ljudi na jednom mestu, sve lepo opremljeno i spremno za rad. Radi se o ljudima tipa dve medecinske sestre iz Sombora, dva policajca iz Niša, jedan skretničar iz Male Krsne itd, 1,000 ljudi sa 500 lokacija! Kako da ih oragnizuješ i uposliš efikasno?!

- Sve je prožeto zakonima, pravilima, organizacionim strukturama, resorima, ljudima raznih profila gde mnogi podmeću nogu. Bukvalno je potreban "diktator", kao omanja grupa koja ignoriše mnoge zakone koji su, pojedinačno ili kao kompozicija, zarđala relikvija iz prošle neefikasnosti i sluđenosti.

- Ti ljudi su, u proseku, za ovaj posao, skuplji ili u najboljem slučaju skoro skupi kao na zapadu.

- Niko ti neće dati najbolje ljude, nego one najlošije, karakterno ili po radnim navikama.

Probelm uopšte ne može algoritamski, brzo i precizno da se reši. Superman ga ne bi rešio od početka mandata ove vlade.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:08 25.01.2014

Re: Поранили петлови

el i ti kao brajović misliš da je tu završio posao?
ти то зајебаваш новака, или шта???

Необична питања.
Ван сваког разумевања написаног...
arianna arianna 20:13 25.01.2014

Re: Поранили петлови

Šta po tom pitanju fali Velji Iliću?


fali mu penzija, miran život uz ženu, decu i unučiće

AlexDunja
malo je danas ljudi u Srbiji koji, za relativno kratko vreme, uspeju da toliko ustalasaju narod

tačno.
el i ti kao brajović misliš da je tu
završio posao?

mislim da je ovo bilo tek sondiranje terena, posao će tek da se radi
a daleko od toga da je Radulović završio posao i ispunio misiju.... trenutno je izvarničio, i to je to.

komе pa ne bi puk'o film?
Milan Novković Milan Novković 20:20 25.01.2014

Re: Doslednost

Najviše volim kada neko u moje ime zna koji su moji dugotrajniji interesi.

Ček, ovo ti je isprazna floskula. Ja ne pričam u tvoje ime nego u svoje, dajem moje mišljenje o blog-sentimentu (ne ovom tvom blogu, nego B92 blogu).

Po toj logici i mnogi drugi pojedinci u ime moje strine iz Beograda znaju šta su joj kratkoročni, ili bilo kakvi interesi ili problemi, tj 99% blogera to zna

Ja dolazim na razne blogove i nailazim na previše blogera koji uglavnom kritikuju, zaboravljaju prošlost, a od ideja često idu u krajnosti, od one o "školovanim" ili iskusnim političarima kao osnovnom preduslovu dobre politike, preko ekonomsko-političkih modela koji bi trebali da rade kao sat, pa kad se jedan zupčanik pokvari on se samo zameni, do analize problema i prvih koraka u rešenjima kao proste, nepotpune, crno-bele kvalitativne liste scenarija i ishoda koja jedva može da posluži kao dnevni red sastanka na kojem treba da se pravi dnevni red sledećeg sastanka
AlexDunja AlexDunja 20:20 25.01.2014

Re: Поранили петлови

Ван сваког разумевања написаног...

odgovoriću ti samo na jedno pitanje:)
jer sam tako u mogućnosti.

stanislas vavrinka, koji je pobedio novaka đokovića
u četvrtfinalu ozi oupena ima istetovirano na podlaktici:



"Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail Better."
znamo čiji je originalni tekst, nije teško:)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:25 25.01.2014

Re: Поранили петлови

AlexDunja

Аха, сад ми је јасно... Ти мислиш да сви свет гледају из твог фокуса.
Не, нисам знао за ово.
AlexDunja AlexDunja 20:28 25.01.2014

Re: Поранили петлови

Ти мислиш да сви свет гледају из твог фокуса.

ne. naprotiv.
mallo se zezam:)
kukusigameni kukusigameni 20:33 25.01.2014

Re: Doslednost

Milan Novković
Ja dolazim na razne blogove i nailazim na previše blogera koji uglavnom kritikuju, zaboravljaju prošlost, a od ideja često idu u krajnosti, od one o "školovanim" ili iskusnim političarima kao osnovnom preduslovu dobre politike, preko ekonomsko-političkih modela koji bi trebali da rade kao sat, pa kad se jedan zupčanik pokvari on se samo zameni, do analize problema i prvih koraka u rešenjima kao proste, nepotpune, crno-bele kvalitativne liste scenarija i ishoda koja jedva može da posluži kao dnevni red sastanka na kojem treba da se pravi dnevni red sledećeg sastanka


Ovo pričaš o Raduloviću?
AlexDunja AlexDunja 20:40 25.01.2014

Re: Поранили петлови

komе pa ne bi puk'o film?

nebitno je što je njemu puko film.

on je prihvatio da radi poso koji ne ume.
pritom je uradio sve da se preporuči nekom budućem,
da opet radi posao koji ne ume.

uopšte me ne bi iznenadilo da ga vučić ponovo angažuje.
novi mandat, sad nema dačića da smeta, fail better:)
Milan Novković Milan Novković 21:10 25.01.2014

Re: Поранили петлови

on je prihvatio da radi poso koji ne ume.
pritom je uradio sve da se preporuči nekom budućem,
da opet radi posao koji ne ume.

Meni uopšte nije jasno odakle mnogi od vas crpe insipraciju za ovakve zaključke

Ja se svako malo iznenadim šta sam ja mislio da umem da radim, a pokazalo se da ne umem, pa obrnuto, a mnogi tako lako i brzo znaju šta neko drugi ume ili ne ume bez da sami znaju bilo šta o tom drugom poslu.

Ček, konkretno, jel dobro ili loše što on odlazi? Iz sentimenta mnogih, ne samo na ovom blogu, zaključujem da je dobro.

Ako je tako, šta je dobro u tome? Tj, pretpostavljam da ili je situacija bila dobra do sada pa ne treba ništa dirati, ili postoji bolja osoba ili tim koji će sad sa velikom verovatnoćom dobiti posao da ga rade (tj koja je vajda ako postoji neko bolji ali neće dobiti posao, pa će posao dobiti neko isti kao Saša ili lošiji).

Šta je dobro u situaciji kad država nema novca da plati samu sebe pa se sve više zadužuje, gde je defacto bankrotirala.

U relativnom ali kumulativnom smislu nivo mizerije u Srbiji će rasti brže ako se država ne skreše i to značajno. Evo neke laičke logike oko ovoga:

- Kada se neko za koga nema posla otpusti bez ikakve otpremnine iz državnog sektora, i to nije fer, recimo da nivo mizerije skoči za 1. dok ta osoba ne nađe novi posao, može da bude i N godina.

- Ali ako ta osoba ostane na državnoj plati i nište ne radi nivo mizerije skače više ako je ta plata pozajmljena pa sa kamatom, skače za taj 1. pa plus neka kumulativna kamata. Samo skače mnogo više od toga, sistem je strukturalno i strategijski podriven, taj novac nije otišao u obrazovanje ili rast privrede gde je neko ko ume da dovuče ili izmisli posao ostao uskraćen za šansu.

Otkud uošte toliko apstraktne netrpeljivosti ka agresivnijem rešavanju problema - osnovna premisa dobrog posla je brzo kresanje mana i strpljivo podržavanje talenata i šansi.

Kako mogu ja da donosim sud o detaljima tuđeg posla koji ne razumem kad u svom poslu kao vrhunsku strategiju imam iterativni rad, pomalo pa u krug, zato što NE mogu da znam šta me čeka prekosutra iz aćoška a imam preko 30 godina vrlo relevantnog iskustva.
AlexDunja AlexDunja 21:21 25.01.2014

Re: Поранили петлови

Otkud uošte toliko apstraktne netrpeljivosti ka agresivnijem rešavanju problema - osnovna premisa dobrog posla je brzo kresanje mana i strpljivo podržavanje talenata i šansi.

odakle ti ovo?
ja sam sa tobom saglasna,

ali, radulović je počeo da se bavi politikom, koju ne poznaje.
o tome ja pričam. reforme u svim segmentima društva jesu neophodne, i što brže.
i što agresivnije.
gde si ti to video kod njega?

izvini, ja sam videla samo uopštene izjave.

a kad neko prihvati da bude ministar, on prihvati da se bavi politikom.
uopšte ne mora da bude u stranci.
on prihvati da se bavi politikom u timu za koji misli
da će moći da izgura njegove, houpfuli, i zajedničke ideje.
u koji tim je radulović ušao? zašto?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:26 25.01.2014

Re: Поранили петлови

on je prihvatio da radi poso koji ne ume.

Како је ово далеко од сваког сувислог размишљања...

Питање: како ти знаш да он не зна да ради посао?
Ко ти је рекао? Неко с блога? Ко?
Или ти поседујеш знања за која досад нисмо знали да их имаш -- из економије, па о томе самостално судиш?

Писао сам, у неколико наврата, пре него што је Радуловић постао министар, шта ће урадити и шта може да уради. И то је урадио: кренуо да спроводи пар уџбеничких мера, оно што би сваки менаџер који као своје поље деловања имао нешто више од киоска брзе хране такође урадио. Дакле, Радуле је пописао државне магацине (то је она лична карта јавних предузећа), видео шта се у њима стварно налази а шта су папири и "мишеви" појели, а потом почео и да пописује ко ради у тим магацинима. И то је оно што је конкретно урадио.

Да питам било ког мог познаника који се бави економијом или је предузетник шта би прво урадио кад дође у ново предузеће на дужност, сви би ми исто рекли: пописали магацине и утврдили ко све ту ради. Просто, то је једна разумна елементарна мера. То је прва година економије, у ствари -- средња економска школа.

Е, сад, како неко на основу овога закључи да он "radi poso koji ne ume", то сад мени није јасно?! Која то памет тако размишља и види нешто што стотине -- шта стотине??? хиљаде, милиони! -- искусних менаџера и економиста не види???

Јбг, ја нисам овом дорастао...
AlexDunja AlexDunja 21:39 25.01.2014

Re: Поранили петлови


Да питам било ког мог познаника који се бави економијом или је предузетник шта би прво урадио кад дође у ново предузеће на дужност, сви би ми исто рекли: пописали магацине и утврдили ко све ту ради. Просто, то је једна разумна елементарна мера. То је прва година економије, у ствари -- средња економска школа.

potpuno sam saglasna,
ali on je kao ministar počeo da se bavi politikom.
to je posao koji on po mom mišljenju ne ume da radi.

edit: oko ekonomije ja nemam problem sa njim.
prosto ko pasulj: ministar mora da zna ponešto i o politici ako politikom hoće da se bavi.
mirelarado mirelarado 21:42 25.01.2014

Re: Поранили петлови

Predrag Brajovic
Његово је и (Тадићево) разумевање да Србију треба и идеолошки што чвршће привести Европи, па у том смислу и инкорпорација СПСа у корпус проевропских снага -- наравно, ово се некако згодно узглобило у страначке интересе ДСа :) Просто, тако се погодило...


Eто, на то сам прегалаштво, као твој пример, мислила. Чини ми се да је и Тадићу, и ДС-у било много важније да удовоље коалиционим партнерима, да се не замере својим негласачима, итд, него да се Европи збиља приближе. Отезало се до изнемоглости са испуњавањем сваког услова. Закони су се реформисали само на папиру, итд.
Milan Novković Milan Novković 21:51 25.01.2014

Re: Поранили петлови

ali, radulović je počeo da se bavi politikom, koju ne poznaje.


Ali šta to uopšte znači "baviti se politikom" u njegovom poslu?

Ako se ne varam njega stranačka politika, izbori i dinamika pravljenja dilova sa drugim parijama uopšte ne interesuje, tj politikanstvo.

On to otvoreno kaže, da nije političar.

Zašto bi uopšte to bilo potrebno još može da se odgovori, ali zašto bi neko ko nema dana radnog iskustva u bilo čemu osim politici bio dobar ministar za privredu gde su onsovni a gorući problemi, kao što Predrag kaže, mnogo bliži vođenju biznisa nego vođenju političkih partija na bilo kom nivou.

Pa ni u Uk privredu ne vode ljudi koji se "bave politikom". Ljudi koji se bave politikom uglavnom:

- U privredi jedva da znaju šta je ballance sheet, a kamoli tangibles and intangibles u njemu, npr.

- U finansijama za credit spread curve su čuli i o tome znaju koliko i o quantum tunnelingu

- U nauci ne da nemaju pojma šta je to fosforna baza u DNK nego ne znaju ni simbol za fosfor, a ovo je stoleće "life sciences"

- U tehnologiji - non volatile memorije, memristori, spintronics - šta ti je, misliće da im nešto psuješ

- U obrazovanju - eLearning - pitaj 20 ljudi oko tebe koji nisu iz obrazovanja a pametniji su od većine političara koji be eLearign sistem izabrali za školu - pa neće znati ni za jedan od njih bar njih 19 od 20.

Šta ti je, koji crni političari u vođenju zemlje, oni vode partije i daju neke polujasne smernice koje onda sprovode NE političari, nego domain-experti.
AlexDunja AlexDunja 22:07 25.01.2014

Re: Поранили петлови

Šta ti je, koji crni političari u vođenju zemlje, oni vode partije i daju neke polujasne smernice koje onda sprovode NE političari, nego domain-experti.

ko su ministri? milane, pogledaj u britaniji,
ko su ministri? političari ili eksperti?

ja verujem da radulovića ne zanima politika,
ali je zauzeo par ekselans političku poziciju, da pokuša
da sprovodi šta? nepolitiku?
libkonz libkonz 22:08 25.01.2014

Re: Поранили петлови

Predraže i Milane,
zar vam sumnju ne izazivaju neki Radulovićevi postupci? Čovek nije dolazio na sednice vlade! Ni sa kim se nije konsultovao! Kako možeš da budeš deo tima, a igraš solo?
O zakonu o radu nije hteo da se raspravlja sa sindikatima. Lepo im lupio etiketu "samoupravljački paraziti" (tu se slažem sa njim) i nema rasprave. Zar nije posao ministra da pravi kompromise? U zakon o radu je stavio da poslodavac ima pravo da radnika na poslu zadrži 12 sati u toku jednog dana u slučaju vanredne situacije, ali zar nije mogao, na primer, ograničiti broj prekovremenih radnih sati na nivou godine, da tu ne bude zloupotreba. On sa nikim nije hteo da raspravlja, nego samo gura onako kako je on smislio (ili sa svojim drugarima). Čovek se sve vreme ponašao bahato, sve sekao u korenu i govorio neke stvari koje prijaju našem uhu.
AlexDunja AlexDunja 22:10 25.01.2014

Re: Поранили петлови

AlexDunja
Šta ti je, koji crni političari u vođenju zemlje, oni vode partije i daju neke polujasne smernice koje onda sprovode NE političari, nego domain-experti.

ko su ministri? milane, pogledaj u britaniji,
ko su ministri? političari ili eksperti?

ja verujem da radulovića ne zanima politika,
ali je zauzeo par ekselans političku poziciju, da pokuša
da sprovodi šta? nepolitiku?


edit: i sigurna sam da bi radulović odlično sprovodio politiku
koja bi bila zadata.
ali on nije čovek koji ume da zada politiku.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:12 25.01.2014

Re: Поранили петлови

ja verujem da radulovića ne zanima politika,


Ali veruješ i da se preporučuje budućima.

pritom je uradio sve da se preporuči nekom budućem,

Čudno malo, preporučuje se za nešto što ga ne zanima.

AlexDunja AlexDunja 22:14 25.01.2014

Re: Поранили петлови

Čudno malo, preporučuje se za nešto što ga ne zanima.

imam utisak da mu se svidelo:)
libkonz libkonz 22:15 25.01.2014

Re: Doslednost

Probelm uopšte ne može algoritamski, brzo i precizno da se reši. Superman ga ne bi rešio od početka mandata ove vlade.

Ali Radulović se nije uopšte bavio problemima. Kao ministar privrede trebao je da se bavi... privredom. Da vidi kako da se otvore nova radna mesta i sačuva nešto starih.
Pomenuta su danas preduzeća u restruktuiranju. Među tim preduzećima ima i onih koji su blizu pozitivnog poslovanja. Znači, država ih dotira sa 10, 15%. Zar njih ne bi trebalo posebno gledati, gledati da u ovakvoj krizi ljudi ne ostanu bez posla, jer se to odražava na celu ekonomiju. A Radulović bi samo da seče, seče, seče.
dr.wagner dr.wagner 22:25 25.01.2014

Re: Doslednost

libkonz

Ali Radulović se nije uopšte bavio problemima. Kao ministar privrede trebao je da se bavi... privredom. Da vidi kako da se otvore nova radna mesta i sačuva nešto starih.
Pomenuta su danas preduzeća u restruktuiranju. Među tim preduzećima ima i onih koji su blizu pozitivnog poslovanja. Znači, država ih dotira sa 10, 15%. Zar njih ne bi trebalo posebno gledati, gledati da u ovakvoj krizi ljudi ne ostanu bez posla, jer se to odražava na celu ekonomiju. A Radulović bi samo da seče, seče, seče.


-Ovdje se sve reklo ...

... to ne bi trebalo biti shvaćeno osobno od strane gospodina R , riječ je
o ministru koje provodio jednu politiku (po mom mišljenju pogrešnu) i šteta
što nije bio postavljen za direktora nekog javnog poduzeća , tada bi njegova
razmišljanja možda imala pozitivne efekte ...

W
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:25 25.01.2014

Re: Поранили петлови

imam utisak da mu se svidelo:)


Ujbt, ti ne samo da znaš šta ga zanima a šta ne, nego detektuješ sam začetak želje čak i kod onoga koji ni sam nije svastan toga.

Svaka čast.

A ima nešto što je na tragu ovoga o čemu pišeš.

Mislim da je pogrešno procenio Vučićevu novu politiku.
Vučić okreće kurs za 180, okreće ga u pozitivnom smeru, i nije bilo teško doći u zabludu, od silne želje za tim, da u tom paketu promena stoji i radikalna promena ekonomske politike, takođe u pravom smeru.
Verujem da je u vladu ušao sa uverenjem da će imati neophodnu političku podršku.
Kad je video da je ipak nema napušta sve to.
I ja mu na tome ne zameram.
I pored toga što je bilo dosta ljudi, i ja sam među njima, da se pohvalim, koji nisu od Vučića baš toliko očekivali, ne zameram onima koji jesu pod uslovom da kad to shvate, kao Radulović što je shvatio, kažu hvala, lepo smo se družili.
AlexDunja AlexDunja 22:29 25.01.2014

Re: Поранили петлови

I ja mu na tome ne zameram

dobro. ja mu zameram.

vidi nešto smešno:)
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:33 25.01.2014

Re: Doslednost

Znači, država ih dotira sa 10, 15%. Zar njih ne bi trebalo posebno gledati, gledati da u ovakvoj krizi ljudi ne ostanu bez posla,


Pa kako lib nisu gledana?
Sve se to videlo u popisu, ličnim kartama, onaj ko je imao šanse njemu bi se pomoglo, to nikada nije dovođeno u pitanje.

Da je hteo da pogasi sva preduzeća u restrukturiranju šta bi mu trebale lične karte, napiše uredbu da se gase sva preduzeća, vlada usvoji uredbu i kraj.

Radulović se i te kako bavio privredom i isključivo privredom.
Sad što je privreda na tom nivou da se moraju vući bazični potezi, tako se zalomilo.
Znaš, kad gradiš kuću prvo moraš da raščistiš korov na placu, da vidiš šta ti smeta a šta možeš da i skoristiš, za to trošiš i pare i vreme a kuća se još ne vidi.
Ali tako mora.
Milan Novković Milan Novković 22:49 25.01.2014

Re: Поранили петлови

ko su ministri? milane, pogledaj u britaniji,
ko su ministri? političari ili eksperti?

Pa u ministarstvima privrede eksperti, prvenstveno, valjda, moralo bi tako da bude

Gledam u Birtaniji (e sad ovvo je meni tipično za blog, iskreno, i ja često radim, ti si postavila pitanje koje sugeriše da ti znaš odgovor i da je on tačan, i naslućuje se iz diskusije, a nisi u pravu :

Secretary of State for Business, Innovation and Skills and President of the Board of Trade - The Rt Hon Dr Vince Cable MP:

- Studirao prirodne nauke i ekonomiju u Kembridžu
- Doktorirao u Glazgovu

- Mimo politike:

1. Finansije pri Kenijskoj vladi (kao ekonomista, ne političar)
2. Profesor na Glazgovskom Univerzitetu
3. Razne Senior Pozicije u industriji i pri vladi (ali kao ekonomista)
3. Glavni ekonomista Shell International (ogromna energetska i petrohemijska firma sa danas 87,000 zaposlenih)

I pazi ovaj poslednji posao pa vidi ponovo šta ti Predrag priča - biti na vrhu piramide menadžementa privrede u državi je jako slično radu u velikoj firmi.

Potpuno ti je loša, neproverena pretpostavka o tome šta je ministar privrede i kakva mu je veza sa politikom.

Ti pričaš u Vučiću i sličnima, čiji je zadatak da menadžuju ministre i okolinu, izbore i ugled partije pred glasačima.

E sad, to što je Vince Cable elokventan i odmeren je dobro za politiku, naravno, dobar pred kamerama je dobro za politiku, dobar u međuljudskim odnosima je dobro za politiku, ali je on to sve već izbrusio u Shellu, u firmama.
kukusigameni kukusigameni 22:55 25.01.2014

Re: Поранили петлови

Milan Novković
Vince Cable

Potpuno ti je loša, neproverena pretpostavka o tome šta je ministar privrede i kakva mu je veza sa politikom.


On nije političar kroz dugi niz godina?
Nadstranačka ličnost?


AlexDunja AlexDunja 22:56 25.01.2014

Re: Поранили петлови

E sad, to što je Vince Cable elokventan i odmeren je dobro za politiku, naravno, dobar pred kamerama je dobro za politiku, dobar u međuljudskim odnosima je dobro za politiku, ali je on to sve već izbrusio u Shellu, u firmama.

nebitno gde je izbrusio, sad je političar.
tako i treba da bude, good for gb.

i ja bih to volela ovde, ne biva.

trebalo je da izbrusi, radulović nije.
milisav68 milisav68 22:57 25.01.2014

Re: Поранили петлови

libkonz
U zakon o radu je stavio da poslodavac ima pravo da radnika na poslu zadrži 12 sati u toku jednog dana u slučaju vanredne situacije, ali zar nije mogao, na primer, ograničiti broj prekovremenih radnih sati na nivou godine, da tu ne bude zloupotreba.

Pa piše šta je vanredna situacija.
Član 53. menja se i glasi:

„Član 53

Na zahtev poslodavca, zaposleni je dužan da radi duže od punog radnog vremena u slučaju, iznenadnog povećanja obima posla i u drugim slučajevima kada je neophodno da se u određenom roku završi posao koji nije planiran (u daljem tekstu: prekovremeni rad).

Prekovremeni rad ne može da traje duže od osam časova nedeljno, niti duže od 12 časova dnevno uključujući i redovno radno vreme zaposlenog.

Prekovremeni rad može izuzetno, da traje duže od osam časova nedeljno u slučaju više sile (elementarna nepogoda i dr) ili drugih nepredviđenih okolnosti kada je ugrožena bezbednost, zdravlje i opšti interes građana.”


link
Milan Novković Milan Novković 22:58 25.01.2014

Re: Поранили петлови

On nije političar kroz dugi niz godina?
Nadstranačka ličnost?

Jeste, ali kakve to veze ima?

I ja bih sutra dao Gordani Čomić da bude ministar privrede ali ona nije u koaliciji, a dok su njeni bili na vlasti postojali su "bolji političari"
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:00 25.01.2014

Re: Поранили петлови

postojali su "bolji političari"


S kim si takav si
kukusigameni kukusigameni 23:06 25.01.2014

Re: Поранили петлови

Milan Novković
On nije političar kroz dugi niz godina?
Nadstranačka ličnost?

Jeste, ali kakve to veze ima?

I ja bih sutra dao Gordani Čomić da bude ministar privrede ali ona nije u koaliciji, a dok su njeni bili na vlasti postojali su "bolji političari"


Tvoja teza je bila da ne mora da bude političar. I onda si naveo primer u GB, gospodina koji je ministar, a zove se Vince Cable. A on je političar. Nije samo ekspert, već ima određenu političku biografiju i partiju kojoj pripada.

Milan Novković
Pa u ministarstvima privrede eksperti, prvenstveno, valjda, moralo bi tako da bude

Gledam u Birtaniji (e sad ovvo je meni tipično za blog, iskreno, i ja često radim, ti si postavila pitanje koje sugeriše da ti znaš odgovor i da je on tačan, i naslućuje se iz diskusije, a nisi u pravu :


cult cult 23:07 25.01.2014

Re: Поранили петлови

milisav68
libkonz
U zakon o radu je stavio da poslodavac ima pravo da radnika na poslu zadrži 12 sati u toku jednog dana u slučaju vanredne situacije, ali zar nije mogao, na primer, ograničiti broj prekovremenih radnih sati na nivou godine, da tu ne bude zloupotreba.

Pa piše šta je vanredna situacija.
Član 53. menja se i glasi:

„Član 53

Na zahtev poslodavca, zaposleni je dužan da radi duže od punog radnog vremena u slučaju, iznenadnog povećanja obima posla i u drugim slučajevima kada je neophodno da se u određenom roku završi posao koji nije planiran (u daljem tekstu: prekovremeni rad).

Prekovremeni rad ne može da traje duže od osam časova nedeljno, niti duže od 12 časova dnevno uključujući i redovno radno vreme zaposlenog.

Prekovremeni rad može izuzetno, da traje duže od osam časova nedeljno u slučaju više sile (elementarna nepogoda i dr) ili drugih nepredviđenih okolnosti kada je ugrožena bezbednost, zdravlje i opšti interes građana.”


link


Neverovatan broj spinova kontra Radulovićevih poteza otkad ga je Vučić, videvši da ovaj nije puppy kao onaj ljigavi Krstić, pustio niz vodu.
Ko će, dodžavola, da čita te smarajuće postojeće zakone, pa onda i predloge novog.
Lakše je pročitati spin iz Blica, Informera, Kurira, pa na tome graditi mišljenje.

Pokazna vežba je bila ona sa penzijama.
Znači, priča je: od obaveznog osiguranja država će finansirati svakog gradjanina Srbije koji napuni 65 godina novcem minimalno dovoljnim da se preživi, bez obzira koliki staž je tokom života imao, da li je ili nije radio. To bi danas bilo 200 evra. Svako će moći da uplaćuje dobrovoljno u privatne penzione fondove, pa će u starosti imati više od toga srazmerno onome što je uplaćivao.
Znači jasno kao dan. Pola sveta ima taj sistem.

Sve novine: Radulović smanjuje penzije! Svima po 200 evra.

Novinarstvo u Srbiji je tako bedno, pojma nemam. Blato, brate.
Milan Novković Milan Novković 23:08 25.01.2014

Re: Поранили петлови

tako i treba da bude, good for gb.

Ok.

Ja ne poznajem situaciju tamo i ne znam ko bi mogao da ga zameni pa da situacija bude bolja, pa ne mogu da ocenim da li je njegov odlazak dobar ili loš.

Ali su njegove ideje, na prvi pogled, zvučale kao nešto što bi i JA (blog amaterčina kao i većina ostalih) isto radio:

- Oroman višak u državnoj administraciji je još ogromija strategijska slabost i ja bih gledao da ga se što pre oslobodim.

- Zakon o radu ima katastrofalnih odredbi koje obeshrabtuju preduzetnike da se olako upuštaju u zapošljavanje drugih an regularan način

- Treba saseći iracionalne i nepromišljene subvencije koje su često paravan za davanje državnog novca pojedincima, korucioni obrazac

- Treba podržati investiranje i mala i srednja preduzeća, preduzetnike.

Ako ti misliš da je njego odlazak dobar to, i ovo je tautologija, može da bude samo zato što će ad posle njega biti bolje. Kako, tvojim konkretnim rečima, ne apstraktnijim mislima i ideologijom.

- Ko će, otprilike, da preuzme privredu?

- Šta će biti ti bolji koraci, morala bi da znaš programe tih verovatnih kandidata za ministra i to po čemu se oni razlikuju od Sašinog.
Milan Novković Milan Novković 23:13 25.01.2014

Re: Поранили петлови

Tvoja teza je bila da ne mora da bude političar. I onda si naveo primer u GB, gospodina koji je ministar, a zove se Vince Cable. A on je političar. Nije samo ekspert, već ima određenu političku biografiju i partiju kojoj pripada.

Ovo ti je association fallacy - ako je on dobar ministar to nikako ne znači da je to zato što je političar.

Skoro sigurno je to zato što je dobar ekonomista i ima dosta iskustva u industriji.

Da su ga dovukli direktno iz Shella sličan bi bio. Pre dolaska u vladi on je uglavnom i na TV-u viđen i pozivan ne kao političar nego iskusan ekonomista.

Partija mu je bila relativno mala i bez ikakvog posebnog iskustva. Slučajno su na vlasti zato što se u britansku politiku neplanirano uvukao koalicionizam.
AlexDunja AlexDunja 23:25 25.01.2014

Re: Поранили петлови

Ako ti misliš da je njego odlazak dobar to, i ovo je tautologija, može da bude samo zato što će ad posle njega biti bolje. Kako, tvojim konkretnim rečima, ne apstraktnijim mislima i ideologijom.

ne znam odakle ti ovo?
ja nisam imala pojma ni da li je njegov dolazak dobar:)

ja samo mislim da on ne ume da se bavi politikom,
a vrlo samouvereno je uzeo taj posao.
kao što se često u srbiji radi.
aj ti budi direktor, aj ti odlučuj o prrirodnim resursima,
aj ti piši zakone o nacionalnim parkovima.
(imaš kod albicile).

ovde je proizvoljno, u britaniji nije.
znam da i tamo ima haslera i korupcije, ali oni ipak
tamo
moraju da zajebu sistem, ne da ga kreiraju
milisav68 milisav68 23:26 25.01.2014

Re: Поранили петлови

cult
Neverovatan broj spinova kontra Radulovićevih poteza otkad ga je Vučić, videvši da ovaj nije puppy kao onaj ljigavi Krstić, pustio niz vodu.
Ko će, dodžavola, da čita te smarajuće postojeće zakone, pa onda i predloge novog.
Lakše je pročitati spin iz Blica, Informera, Kurira, pa na tome graditi mišljenje.

Mislim da precenjuješ Vučićev uticaj, a mnogo potcenjuješ uticaj sindikalista.

Mislim, 25.000 sindikata je registrovano u Srbiji.


cult cult 23:37 25.01.2014

Re: Поранили петлови

Mislim da precenjuješ Vučićev uticaj, a mnogo potcenjuješ uticaj sindikalista.


A ti misliš da ima razlike?
Sve su to ljudi na istom zadatku, sa istim interesima.
Masovno lapanje para u haotičnom sistemu.
Neko lapa više, neko manje, ali država je alajbegova slama.
I onda dodje neki xy Radulović i krene da popisuje imovinu, pita gde su stotine miliona evra u Boru recimo, zaustavi pljačku Vršačkih vinograda, rasturi Dinkićevu SIEPA bandu (oni mejlovi što je Šekeljić objavio, pa mu sad upadaju u spavaću sobu debejci)
Sve je to gola banda.
cult cult 23:40 25.01.2014

Re: Поранили петлови

Mislim, 25.000 sindikata je registrovano u Srbiji.

ključna bol Orbovića i tih prasećih faca je onaj deo predloga zakona o radu koji kaže da više poslodavac ne mora da uzima pare od zaposlenih i uplaćuje sindikatu, već to postaje dobrovoljna stvar.
Više nije u obavezi da besplatno obezbedjuje prostorije sindikatu itd.
To najviše boli Orboviće. Boli njih patka za "minuli rad". Taj minuli rad je i sada knjigovodstvena stavka obična. Relikt socijalizma.
milisav68 milisav68 23:46 25.01.2014

Re: Поранили петлови

cult
A ti misliš da ima razlike?
Sve su to ljudi na istom zadatku, sa istim interesima.
Masovno lapanje para u haotičnom sistemu.
Neko lapa više, neko manje, ali država je alajbegova slama.
I onda dodje neki xy Radulović i krene da popisuje imovinu, pita gde su stotine miliona evra u Boru recimo, zaustavi pljačku Vršačkih vinograda, rasturi Dinkićevu SIEPA bandu (oni mejlovi što je Šekeljić objavio, pa mu sad upadaju u spavaću sobu debejci)
Sve je to gola banda.

Ma jeste ista banda, samo što je u Vučićevom interesu da Radulović radi to što si nabrojao - to su sve politički protivnici.

Nigde nema radikalsih direktora da bi se ustručavao, čak je počeo da drma kavez SPS-u zbog Galenike.
libkonz libkonz 00:19 26.01.2014

Re: Поранили петлови

Sve su to ljudi na istom zadatku, sa istim interesima.
Masovno lapanje para u haotičnom sistemu.
Neko lapa više, neko manje, ali država je alajbegova slama.
I onda dodje neki xy Radulović i krene da popisuje imovinu, pita gde su stotine miliona evra u Boru recimo, zaustavi pljačku Vršačkih vinograda, rasturi Dinkićevu SIEPA bandu (oni mejlovi što je Šekeljić objavio, pa mu sad upadaju u spavaću sobu debejci)

Znači, Vučića od početka zanima samo pljačka, pa pored poslušnog Malog, ipak odluči da angažuje Radulovića očekujući da će i ovaj biti poslušan, a on ih sve iznenadi svojim poštenjem? Cult, ovo ni mala deca ne bi poverovala.
libkonz libkonz 00:20 26.01.2014

Re: Поранили петлови

oni mejlovi što je Šekeljić objavio, pa mu sad upadaju u spavaću sobu debejci

libkonz libkonz 00:23 26.01.2014

Re: Поранили петлови

Verujem da je u vladu ušao sa uverenjem da će imati neophodnu političku podršku.
Kad je video da je ipak nema napušta sve to.

na dan kada se raspisuju izbori? kakva neverovatna koincidencija
libkonz libkonz 00:25 26.01.2014

Re: Поранили петлови

Pa piše šta je vanredna situacija.

što se mene tiče, mislim da je ovo najslabija tačka zakona. Kao što sam već napisao, izmene zakona sam tek ovlaš pogledao, sa nekim stvarima se slažem, sa nekim ne, ali ne ulazim u dublju analizu. Ono što mi smeta ovde je nedostatak dijaloga.
milisav68 milisav68 00:40 26.01.2014

Re: Поранили петлови

libkonz
Pa piše šta je vanredna situacija.

što se mene tiče, mislim da je ovo najslabija tačka zakona. Kao što sam već napisao, izmene zakona sam tek ovlaš pogledao, sa nekim stvarima se slažem, sa nekim ne, ali ne ulazim u dublju analizu. Ono što mi smeta ovde je nedostatak dijaloga.

Pa kako može da bude dijaloga, kada direktno seče ove lezileboviće od sindikalista.

Po medijima si mogao da pročitaš brdo zamerki na zakon, ali nigde se ne pominje sindikat i njihovo gubljenje privilegija.

Mafija je za njih malo dete.

Što se tiče člana 53. - to uveliko i drastično funkcioniše u privatnom sektoru, pa se niko ne buni, jer ne postoji pravna država.

A zna se šta je vanredna situacija - elementarna nepogoda i opšti interes - lepo piše.

Da nam je pravosuđe normalno - to bi se lako dobilo na sudu.
libkonz libkonz 00:54 26.01.2014

Re: Поранили петлови

A zna se šta je vanredna situacija - elementarna nepogoda i opšti interes - lepo piše.

ne, ne. tamo se govori o iznenadnom povećanju obima posla, elementarna nepogoda dolazi u drugom stavu.
čitao sam ono što je Blic pisao, o 5 stvari zašto je zakon loš. Ono što Blic kritikuje meni je sasvim OK, tj. ne vidim ništa loše u tih 5 stvari. Ali, ne možeš da se ponašaš onako kako se Radulović ponaša. Njegova je obaveza bila da obezbedi dijalog, razmotri zahteve sindikata, iznese svoje stavove, a ne da se ponaša apsolutistički.

milisav68 milisav68 01:05 26.01.2014

Re: Поранили петлови

libkonz
ne, ne. tamo se govori o iznenadnom povećanju obima posla, elementarna nepogoda dolazi u drugom stavu.

Pa iznenadno povećanje obima posla ima ograničenje.
„Član 53

Na zahtev poslodavca, zaposleni je dužan da radi duže od punog radnog vremena u slučaju, iznenadnog povećanja obima posla i u drugim slučajevima kada je neophodno da se u određenom roku završi posao koji nije planiran (u daljem tekstu: prekovremeni rad).

Prekovremeni rad ne može da traje duže od osam časova nedeljno, niti duže od 12 časova dnevno uključujući i redovno radno vreme zaposlenog.

Znači - naiđe veliki posao - dva dana po 12 sati - i to je to.
Treba da se plati prekovremeno i to je to.

Danas se po starom zakonu ne plaća uopšte prekovremeno i nikom ništa.

Čak ni pandurima, pročitah pre neki dan da tuže državu za to.

O čemu pričamo?
Njegova je obaveza bila da obezbedi dijalog, razmotri zahteve sindikata, iznese svoje stavove, a ne da se ponaša apsolutistički.

Daj ne zezaj, pa šta misliš šta je sindikatima najviše smetalo u zakonu?

libkonz libkonz 01:09 26.01.2014

Re: Поранили петлови

Znači - naiđe veliki posao - dva dana po 12 sati - i to je to.
Treba da se plati prekovremeno i to je to.

ne. ako tako teraš radnika svake nedelje, onda je to izrabljivanje.
Daj ne zezaj, pa šta misliš šta je sindikatima najviše smetalo u zakonu?

ne znam, nisam pročitao predlog izmene zakona. ali obaveza ministra je da učestvuje u dijalogu, a ne da odmah etiketira predstavnike sindikata.
milisav68 milisav68 01:20 26.01.2014

Re: Поранили петлови

libkonz
ne. ako tako teraš radnika svake nedelje, onda je to izrabljivanje.

Eto ti sad.
Prvo fali ograničenje na godinu dana, ja ti kažem da je nedeljno, a onda ni to ne valja, jer može da se ponavlja.

U čemu je problem ako se uredno isplaćuje?

Pa danas bi ti u Srbiji milion ljudi radlio prekovremeno ako bi za to bili solidno (pošteno plaćeno prekovremeno), a pre toga redovno plaćeni.

Zar misliš da se poslodavcu isplati da redovno plaća prekovremeno, umesto da zaposli još jednog radnika - makar na part time.

E, a tu dolazimo o lakom zapošljavanju i lakom otpuštanju, otpremninama, i silnim papirima i obavezama koje su natoverene poslodavcu da radi i plaća, dok lelemudi u državnoj administraciji igraju pasijans.
ne znam, nisam pročitao predlog izmene zakona. ali obaveza ministra je da učestvuje u dijalogu, a ne da odmah etiketira predstavnike sindikata.

Ne mogu da verujem da se raspravljam sa tobom o "pravima" sindikata.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:24 26.01.2014

Re: Поранили петлови

I pazi ovaj poslednji posao pa vidi ponovo šta ti Predrag priča - biti na vrhu piramide menadžementa privrede u državi je jako slično radu u velikoj firmi.

Држава је велико породично предузеће.
Тамо где ваља.

А тамо где нема породице, нема ни државе.

Породица је носилац солидарности и бриге за властите чланове.
libkonz libkonz 01:27 26.01.2014

Re: Поранили петлови

Prvo fali ograničenje na godinu dana, ja ti kažem da je nedeljno, a onda ni to ne valja, jer može da se ponavlja.

Nisi mi ti rekao, pročitao sam to i odmah pomislio da je potrebno i nedeljno i godišnje ograničenje. Ne možemo da se vratimo 100 godina unazad. Znaš ono 8+8+8. Uopšte mi se ne dopada logika "mi smo toliko siromašni da je normalno da se radnik eksploatiše do smrti".
Ne mogu da verujem da se raspravljam sa tobom o "pravima" sindikata.


da, definitivno nije moja priča. samo što ti sindikati postoje, kakvi su, takvi su, ali postoje i nije normalno da ih ministar ignoriše.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 01:33 26.01.2014

Re: Поранили петлови

"mi smo toliko siromašni da je normalno da se radnik eksploatiše do smrti"


Umreće od toga ako ponekad skupi 8 sati nedeljno prekovremenog rada?
freehand freehand 01:36 26.01.2014

Re: Поранили петлови

Znači - naiđe veliki posao - dva dana po 12 sati - i to je to.
Treba da se plati prekovremeno i to je to.


Milisave, najavi se 24 sata ranije da te vodim u firmu, na prepad.
Svi radni sati su redovni, i 9, i 11 i 12. Nema prekovremenog (plaćenog) kao kategorije. Slobodnih dana može biti 1 nedeljno, ali i ne mora. Radno vreme počinje u skladu sa SMS-om koji ti stiže par sati ranije. Na ulazu ne piše "Arbeit macht frei", ali gazda obožava da pita "Jel znaš gde su vrata?".
Pazi: ništa mu zakon o radu ne smeta da te išupira ko kufer.
I nema sindikata, nikakvog, kamoli da su mu prostorije obezbeđene.
Gvozdena peta, bate. Nema zajebavanja.

O čemu pričamo?



freehand freehand 01:42 26.01.2014

Re: Поранили петлови

Zar misliš da se poslodavcu isplati da redovno plaća prekovremeno, umesto da zaposli još jednog radnika - makar na part time.

E, a tu dolazimo o lakom zapošljavanju i lakom otpuštanju, otpremninama, i silnim papirima i obavezama koje su natoverene poslodavcu da radi i plaća, dok lelemudi u državnoj administraciji igraju pasijans.

Ne, ja bih tu poentirao sa poslodavcima koji su navikli da u trafici prave profite od nekoliko hiljda evra, buticima više puta po toliko, koji su za godinu zidali kuće, putovali i kupovali besna kola. Trange-frange firmama čije gazde nisu ni čule za amortizaciju, kamoli da su je uplaćivali. Pa sad skiče na besne radnike koji bi da rađaju decu, imaju slobodne dane i naplaćuju prekovremeno.
a da se razumemo - nije slobodnih dana bilo ni dok su se mlatili milioni, al se nije ni skičalo toliko. Nije se moglo sa punim ustima škampa.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 01:46 26.01.2014

Re: Поранили петлови

Pazi: ništa mu zakon o radu ne smeta da te išupira ko kufer.


Koji zakon mu ne smeta? Ovaj važeči koji kao branimo "da ne postanemo robovi"?
Imam utisak da takvom gazdi ni jedan zakon ne bi smetao da se tako ponaša, ali to je već neka druga priča.
milisav68 milisav68 01:48 26.01.2014

Re: Поранили петлови

libkonz
Ne možemo da se vratimo 100 godina unazad. Znaš ono 8+8+8. Uopšte mi se ne dopada logika "mi smo toliko siromašni da je normalno da se radnik eksploatiše do smrti".

Ma ne bre, prekovremeno treba da se plaća skuplje (veći koeficijent), pa se onda ne isplati da maltretiraš jednog radnika konstantno.

Druga je stvar što se ni sadašnji zakon ne poštuje.
milisav68 milisav68 01:50 26.01.2014

Re: Поранили петлови

freehand

Jel pričaš o sadašnjem humanom zakonu o radu ili njegovom nepoštovanju?
freehand freehand 01:52 26.01.2014

Re: Поранили петлови

vrabac_u_steni
Pazi: ništa mu zakon o radu ne smeta da te išupira ko kufer.


Koji zakon mu ne smeta? Ovaj važeči koji kao branimo "da ne postanemo robovi"?
Imam utisak da takvom gazdi ni jedan zakon ne bi smetao da se tako ponaša, ali to je već neka druga priča.

Tako je. A jedno od opravdanja je svakako bilo da se poslodavcu olakša otpuštanje. Kao, sad ne može?!
Ma može, pa pršti samo! Ma - koliko je ljudi ostalo bez posla u poslednje tri, četiri godine? Trista hiljada? četiri stotine hiljada?
Pa kako?!
freehand freehand 01:55 26.01.2014

Re: Поранили петлови

milisav68
freehand

Jel pričaš o sadašnjem humanom zakonu o radu ili njegovom nepoštovanju?

Pa da, ali i takav smeta da se poslodavci rasterete, koliko razumem.
Pa je hrabri ministar navalio da od njega rešava probleme.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 01:59 26.01.2014

Re: Поранили петлови

freehand
vrabac_u_steni
Pazi: ništa mu zakon o radu ne smeta da te išupira ko kufer.


Koji zakon mu ne smeta? Ovaj važeči koji kao branimo "da ne postanemo robovi"?
Imam utisak da takvom gazdi ni jedan zakon ne bi smetao da se tako ponaša, ali to je već neka druga priča.

Tako je. A jedno od opravdanja je svakako bilo da se poslodavcu olakša otpuštanje. Kao, sad ne može?!
Ma može, pa pršti samo! Ma - koliko je ljudi ostalo bez posla u poslednje tri, četiri godine? Trista hiljada? četiri stotine hiljada?
Pa kako?!


Pa dobro, jasno je da je namera bila da se olakša otpuštanje u državnom sektoru. Inače, nije u svim privatnim firmama moglo tako. Znam ljude koji su tužili bivšeg poslodavca, doduše nisu se vratili na posao ali su se nagodili, odustali od tužbe ali zato uzeli lepu kinticu.
freehand freehand 02:03 26.01.2014

Re: Поранили петлови

Pa dobro, jasno je da je namera bila da se olakša otpuštanje u državnom sektoru.

Ma daj bre... U javnom sektoru to je generalno politika. Kad se reši - to ide po komandi.
Meni ovo liči na zamazivanje očiju. I vliku čegrtaljku dok se tamo negde iza završava ozbiljan posao.
milisav68 milisav68 02:03 26.01.2014

Re: Поранили петлови

freehand
Pa da, ali i takav smeta da se poslodavci rasterete, koliko razumem.

Smeta poštenim poslodavcima, lopovi ionako ne poštuju zakon.

Zato smo u problemu.


freehand freehand 02:06 26.01.2014

Re: Поранили петлови

milisav68
freehand
Pa da, ali i takav smeta da se poslodavci rasterete, koliko razumem.

Smeta poštenim poslodavcima, lopovi ionako ne poštuju zakon.

Zato smo u problemu.



Dabre, kako da ne... Tek poštenim poslodavcima ne smeta nikako i uopšte. Deseti put: smeta im ukupni privredni pad, pad potrošnje, pad likvidnosti, skup novac, katastrofalna naplata. Radnici su, generalno, sića u toj računici. Posledica, nikako ne uzrok.
tsunade tsunade 10:37 26.01.2014

Re: Doslednost

da je čitao blog b92 video bi konfliktnu ličnost koja se ne uklapa ni u jednu grupu.


e ja mu upravo ovo uzimam za najveći plus. muka mi je od ljudi koji se ližu sa svima i svima su dobri. takvi hoće da se tale a ne da nešto urade. ako udješ u arenu a politika je to, onda treba da budeš spreman na konflikt. a to što se u grupu ovih naših gmazova sa niskim čelom nije uklopio, pa ne mož bolje biti. zato sam ga i podržala.
milisav68 milisav68 10:49 26.01.2014

Re: Поранили петлови

freehand

Dabre, kako da ne... Tek poštenim poslodavcima ne smeta nikako i uopšte. Deseti put: smeta im ukupni privredni pad, pad potrošnje, pad likvidnosti, skup novac, katastrofalna naplata. Radnici su, generalno, sića u toj računici. Posledica, nikako ne uzrok.

Odakle sad pad, kad smo iskoristili svetsku krizu, da budemo jači, lepši i pametniji od svih.

Zakon o radu (sa kretenskom otpremninom) nikako nije posledica, već jedan od uzroka, zašto nismo sami sebi interesantni za pokretanje posla, a kamoli nekome sa strane.

Zašto je novac skup, i zašto je katastrofalna naplata - pa zato što je ogromna pravna nesigurnost, i zato što je država najveći dužnik, jer je bila glavni poslodavac i zato što je dozvolila tzv velikim igračima da duguju beskonačno svojim dobavljačima.

Naplata poreza i doprinosa - Željko Mitrović može da duguje 700 miliona, a kaltu stiže opomena i kamata zato što je zakasnio dva dana.

Zakoni o privatizaciji i stečaju su razbucali ono malo privrede što je koliko toliko radila.

Zakoni o katastru i restituciji - deset godina nam je trebalo da počnemo da se bavimo time, i neće biti urađen ni za 20 godina.

A ogromne pare su stigle u zemlju da se to što bezbolnije reši.

Takvo okruženje odgovara samo lopovima i prevarantima, okupljenim u udruženju zvano politička partija i njeni simpatizeri.

I sad kada se kita više ne diže - kriv je Radulović što traži lične karte i što hoće barem jedan deo loših uslova poslovanja da popravi.

Pa neće biti.
kukusigameni kukusigameni 10:54 26.01.2014

Re: Поранили петлови

milisav68
I sad kada se kita više ne diže - kriv je Radulović što traži lične karte i što hoće barem jedan deo loših uslova poslovanja da popravi.

Pa neće biti.

Nije Radulović kriv. Ja želim to da napomenem, da ne bi neko pomislio da ga svrstavam u ekipu.

Mislim da ne postoji volja da se crno (sivo) tržište desetkuje. Radulovićevi zahvati su bili u državnom sektoru, u kome je tražio uštede. Državne firme su već poprilično propale. Više sam za pravnu i poslovnu sigurnost i smanjivanje pranja silnog novca u ovoj zemlji. Nigde političke volje za takve promene.
cult cult 10:57 26.01.2014

Re: Поранили петлови

libkonz
Sve su to ljudi na istom zadatku, sa istim interesima.
Masovno lapanje para u haotičnom sistemu.
Neko lapa više, neko manje, ali država je alajbegova slama.
I onda dodje neki xy Radulović i krene da popisuje imovinu, pita gde su stotine miliona evra u Boru recimo, zaustavi pljačku Vršačkih vinograda, rasturi Dinkićevu SIEPA bandu (oni mejlovi što je Šekeljić objavio, pa mu sad upadaju u spavaću sobu debejci)

Znači, Vučića od početka zanima samo pljačka, pa pored poslušnog Malog, ipak odluči da angažuje Radulovića očekujući da će i ovaj biti poslušan, a on ih sve iznenadi svojim poštenjem? Cult, ovo ni mala deca ne bi poverovala.


Ne, nije tako jednostavno.
Mislim da je Vučić na samom početku imao ideju da menja stvari (onaj period kad je otkrivao Vebera i protestanstsku logiku). Video je kakva je dobra reakcija bila kad je počeo da hapsi miškoviće i prethodnike.

Pa je video da ne da nije bilo besne narodne reakcije zbog predaje Kosova i briselskog sporazuma, naprotiv, pa je na tom fonu rešio da krene u korenite promene. Otud oni savetnici silni iz Austrije, Fra itd.

Onda je ispoštovao predizborni sporazum i posle smene Dinkića, mesto ministra privrede pripalo je Asocijaciji mikro, malih i srednjih preduzeća koja je na to mesto kanidovala svog savetnika - Radulovića.

Onda je Radulović krenuo da radi sve o čemu je pričao i pisao godinama.
Kad to kreneš da radiš, udaraš u poluge, stubove Sistema stvorenog posle petog oktobra.
Onda je krenula reakcija iz svih pravaca - novozaposleni naprednjaci po državnom aparatu, javnim preduzećima, pa oni iz ostalih stranaka koji su već godinama u tim istim preduzećima, opštinama, pa sindikati zbog ukidanja privilegija tj sigurnog dotoka novca od obavezne članarine, pa su ankete pokazale da kad radiš prave reforme, popularnost pada. Pa se Vučić elegantno izmakao, a svoje medije usmerio kontra Radulovića.
Sa Krstićem nije imao tih problema. Čovek je jednostavno Vučićev poslušni psić. U njegovom budžetu nema reformi, već održanja tadić-dinkićevog sistema.

kukusigameni kukusigameni 11:02 26.01.2014

Re: Поранили петлови

cult
Onda je Radulović krenuo da radi sve o čemu je pričao i pisao godinama.
Kad to kreneš da radiš, udaraš u poluge, stubove Sistema stvorenog posle petog oktobra.
Onda je krenula reakcija iz svih pravaca - novozaposleni naprednjaci po državnom aparatu, javnim preduzećima, pa oni iz ostalih stranaka koji su već godinama u tim istim preduzećima, opštinama, pa sindikati zbog ukidanja privilegija tj sigurnog dotoka novca od obavezne članarine, pa su ankete pokazale da kad radiš prave reforme, popularnost pada. Pa se Vučić elegantno izmakao, a svoje medije usmerio kontra Radulovića.
Sa Krstićem nije imao tih problema. Čovek je jednostavno Vučićev poslušni psić. U njegovom budžetu nema reformi, već održanja tadić-dinkićevog sistema.


Zar nije onda finansiranje stranaka prva stvar koju treba učiniti vidljivom?
cult cult 11:09 26.01.2014

Re: Поранили петлови

Ljudi, ovo je...pa ne znam

Lazar Krstić: U javnom sektoru radi 781.000 ljudi

Ministar finansija Srbije Lazar Krstić izjavio je da je u javnom sektoru zaposleno 781.000 ljudi i najavio da će novoosnovana vladina komisija razmatratiti 119 zahteva, mimo internih konkursa, za nova zapošljavanja u državnoj službi.

- U poslednja četiri meseca javni sektor u Srbiji prosečno se mesečno uvećavao za 1.800 radnih mesta, jer je 3.200 ljudi odlazilo a 5.000 se zapošljavalo, najviše u novembru i decembru - rekao je Krstić u intervjuu agenciji Beta.


LINK
milisav68 milisav68 11:17 26.01.2014

Re: Поранили петлови

kukusigameni
Mislim da ne postoji volja da se crno (sivo) tržište desetkuje. Radulovićevi zahvati su bili u državnom sektoru, u kome je tražio uštede. Državne firme su već poprilično propale. Više sam za pravnu i poslovnu sigurnost i smanjivanje pranja silnog novca u ovoj zemlji. Nigde političke volje za takve promene.

Crno (sivo) tržište se ne uteruje silom, već odmerenim zakonima (taksama).

Primer - duvan.

Taman se sve "uteralo" u legalne tokove, i takse (akcize) su bile na nivou okruženja, kad je ponestalo para u budžetu - pa je bilo - ma diži još....

I šta se desilo, krenuo je šverc, i lokalnim proizvođačima se više isplatilo da prodaju sami rezani duvan, nego da ga prodaju fabrikama, a priliv u budžet se smanjio - ne samo u odnosu na planirani, već i na prethodni koji je kako tako funkcionisao.

Državne firme jesu propale, ali i one koje nisu iz njih se i dalje izvlači novac i opterećene su viškom zaposlenih.

Eno ti poslednji primer onih dilera iz Lazarevca koji su zvanično radnici u Kolubari, kao i onog "četnika" koji je na bolovanju 10 godina.
libkonz libkonz 11:22 26.01.2014

Re: Doslednost

e ja mu upravo ovo uzimam za najveći plus. muka mi je od ljudi koji se ližu sa svima i svima su dobri. takvi hoće da se tale a ne da nešto urade. ako udješ u arenu a politika je to, onda treba da budeš spreman na konflikt. a to što se u grupu ovih naših gmazova sa niskim čelom nije uklopio, pa ne mož bolje biti. zato sam ga i podržala.

znači, čovek je ušao u vladu, rekao svima: šta ja imam sa vama da se dogovaram, ja sam najpametniji, a vi nemate pojma.
Čovek koji nema nikakva iskustva u privredi, bio po svetu, ekonomski stručnjak, a po imovinskoj karti koju je sam prijavio - go ko pištolj, bez kučeta i mačeta. Napisao neke blogove, rekao ono što svi znamo, klasične floskule, i sada svi trebamo bezuslovno da mu verujemo? Aloooo?
cult cult 11:22 26.01.2014

Re: Поранили петлови

Crno (sivo) tržište se ne uteruje silom, već odmerenim zakonima (taksama).


Ono što sam skapirao čitajući ljude koji su protiv ovih mera je da ljudi zaista, zaista malo znaju kako privreda funkcioniše, sem ako nisu u poslu ili ekonomisti.

I nisam siguran da im na ovakvim temama može dopreti do svesti da je prelazak u sivo u 95 posto slučajeva posledica loše regulisanog tržišta. Ti možeš da primoraš nekog da se vrati u zakon, ali to znači njegovu skoru propast. A od nečeg mora da se živi. I nahraniti porodicu.

Ne mogu ovakvi zakoni i normalna ekonomija.
Voleli vi Radulovića, mrzeli ga, ili vam bilo svejedno.
Ovako ne može.
kukusigameni kukusigameni 11:23 26.01.2014

Re: Поранили петлови

milisav68
Taman se sve "uteralo" u legalne tokove, i takse (akcize) su bile na nivou okruženja, kad je ponestalo para u budžetu - pa je bilo - ma diži još....

Koliko ja znam "dizaće" se dok se ne postigne tzv. minimalna cena prikladna zemljama u EU. To i nije neka tajna.

S druge strane, tačno je da se ćerke firme pridružene državnim firmama najviše bave izvlačenjem novca. Ali meni je smešno da u kafani možeš da čuješ ko šta i kako radi, a da niko ništa ne preduzima. To mi govori o nemanju nikakve želje da se takvo stanje promeni.
Isto tako je očigledno da se lagano (ili manje lagano) upumpava novac nekad iznešen iz zemlje.

Da se želi, moglo bi se rešiti brzo to crno tržište zbog kog skapavaju ljudi koji pokušavaju legalno i normalno da rade.

Državni službenici služe da finansiraju stranke, nemoj to zaboraviti.
libkonz libkonz 11:24 26.01.2014

Re: Поранили петлови

Onda je Radulović krenuo da radi sve o čemu je pričao i pisao godinama.

Šta je to sve, Cult? Tražio je imovinske karte i šta još?
Možda nije imao vremena? Možda je lično morao da ide po imovinske karte i zove svako preduzeće posebno?
libkonz libkonz 11:26 26.01.2014

Re: Поранили петлови

Ovako ne može.

Kako ono ide Domanovićev "Vođa"? Očajni ljudi traže nekog ko će da ih odvede u bolju budućnost, kad ono ... slepac.
E, to je priča i sa Radulovićem i nama.
cult cult 11:39 26.01.2014

Re: Поранили петлови

daj nemoj te freehendovske fore, nisi ti taj nivo, to "domanović, vodja".
Ako si čitao Blic, jasno mi je da ne znaš šta je ministarstvo privrede radilo.
Mene, pravo da ti kažem, mrzi da na ovom nivou raspravljam.
Možda ne bi bilo loše da se raspitaš i dobiješ sve informacije, pa onda možemo da pričamo šta oko tih stvari valja ili ne valja. Ali tada bi svakako ton diskusije bio primereniji.
Upućujem te pre svega na sajt ministarstva privrede gde imaš dosta informacija o njihovom radu u poslednih šest meseci.
Upućujem te da nadješ izvorne tekstove predloga zakona, ne spinove iz Vučićevih medija.
Takodje, iščitaj sve o slučaju Vršački vinogradi.
Itd.
nikvet pn nikvet pn 11:42 26.01.2014

Re: Поранили петлови

libkonz
Kako ono ide Domanovićev "Vođa"? Očajni ljudi traže nekog ko će da ih odvede u bolju budućnost, kad ono ... slepac.


А ако су радулобранитељи пошли за идејом а не за персоном ?

cult
pa su ankete pokazale da kad radiš prave reforme, popularnost pada. Pa se Vučić elegantno izmakao, a svoje medije usmerio kontra Radulovića.


ППВ такав какав је, неоспорно има изоштрен политички нос. И њега је изненадио позитиван одјек на СР јерес. Свакодневно ослушкује снагу две супротстављене опције. После избора ладно ће га поново звати у Владу почишћену од уцењивача и дати му одрешене руке. Не зато што га тако лепог воли него из најцрње нужде; за овакав свињац бољег ветеринара не може да нађе.

Никако неће моћи један без другог другога, осуђени су на напету сарадњу; и ми с њима. Шпанска серија са АВ и СР у главним улогама управо је почела и обележиће наше наредне године.
libkonz libkonz 11:49 26.01.2014

Re: Поранили петлови

Upućujem te da nadješ izvorne tekstove predloga zakona, ne spinove iz Vučićevih medija.

Već sam napisao, ono što je Blic kritikovao u izmenama zakona o radu, za mene je prihvatljivo, tj. kritika Blica je neutemeljena. Ovlaš sam prešao preko zakona i smeta mi što ne postoji godišnje ograničenje prekovremenih sati.
Nije mi Blic jedini izvor informacija, nije ni glavni. Ponavljam da mi najviše smeta Radulovićeva isključivost i njegov ego.
Ako mi poslovne obaveze dozvole, pozabaviću se malo više radom Radulovića i napisati blog, pa možemo o svemu detaljnije. Da vidim šta je sve radio, a šta nije.
cult cult 11:50 26.01.2014

Re: Поранили петлови

. После избора ладно ће га поново звати у Владу почишћену од уцењивача и дати му одрешене руке. Не зато што га тако лепог воли него из најцрње нужде; за овакав свињац бољег ветеринара не може да нађе.


Hm. Ne verujem da će se to desiti. Navikao je on na apsolutnu poslušnost i u svojoj stranci i u vladi i u opoziciji.
Ovaj Radulović ne spada u tu vrstu ljudi.
Zatim, danas je ministar Krstić objavio info da je poslednja tri meseca na budžet zaposleno još 30 000 ljudi. Cifra se popela na blizu 800 000.
To je vest koja mnogo govori o naprednjačkim "reformama", veberizmu i "promeni svesti"
Odnosno, sve je to ista bagra.
Sa aspekta gradjanina Srbije - nebudžetljije ili nezaposlenog, Vučić, Tadić, Dinkić - razlike nema.

Nadam se da cela ta ekipa oko Radulovića (on je tu silom prilika frontmen, dobar tim je iza njega) planira da pokrene nešto. U onom smislu u kojem je Brajović u komentarima ovde pisao.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:51 26.01.2014

Re: Поранили петлови

Upućujem te da nadješ izvorne tekstove predloga zakona, ne spinove iz Vučićevih medija.
Takodje, iščitaj sve o slučaju Vršački vinogradi.


Ja sam zaista fascniran time koliko ljudi se uopšte nije potrudilo da pročita taj predlog za izmenu zakona, a evo već nedeljama o tome vrlo strastveno debatuju. Ne samo ovde na blogu.
Kada je sve krenulo prvo što sam uradio skinuo sam taj predlog sa sajta ministarstva za rad i uporedio ga sa postojećim (koji na primer može da se nađe na paragraf.rs).
Uopšte nije bilo teško, doduše, oduzelo jeste nešto vremena da se sve pročita.
milisav68 milisav68 11:51 26.01.2014

Re: Поранили петлови

kukusigameni
Koliko ja znam "dizaće" se dok se ne postigne tzv. minimalna cena prikladna zemljama u EU. To i nije neka tajna.

Ubrzali su dinamiku, pa sad "štrčimo" u odnosu na okruženje.
S druge strane, tačno je da se ćerke firme pridružene državnim firmama najviše bave izvlačenjem novca. Ali meni je smešno da u kafani možeš da čuješ ko šta i kako radi, a da niko ništa ne preduzima. To mi govori o nemanju nikakve želje da se takvo stanje promeni.

Zato što se svedoci zastrašuju, a sudije biraju - između ostalog je zato napravljen hoas (i još uvek se pravi) sa reformom sudstva.
Da se želi, moglo bi se rešiti brzo to crno tržište zbog kog skapavaju ljudi koji pokušavaju legalno i normalno da rade.

Procenat crnog tržišta je odnos troškova legalnog poslovanja i rizika od visine kazni kada te uhvate, "pomnoženo" sa visinom plate (i uslova rada) policije/carine/inspekcije.

A kad policija/carina/inspekcija vidi šta rade političari, onda "poštenje" ostave kod kuće i "žmureći" se bore za goli opstanaka/bolji život sebe i svoje porodice.
Državni službenici služe da finansiraju stranke, nemoj to zaboraviti.

Ne, oni su prvenstveno glasači, a posle ih stranke finansiraju/nagrađuju (na ovaj ili onaj način).


kukusigameni kukusigameni 11:52 26.01.2014

Re: Поранили петлови

cult
daj nemoj te freehendovske fore, nisi ti taj nivo, to "domanović, vodja".
Ako si čitao Blic, jasno mi je da ne znaš šta je ministarstvo privrede radilo.
Mene, pravo da ti kažem, mrzi da na ovom nivou raspravljam.
Možda ne bi bilo loše da se raspitaš i dobiješ sve informacije, pa onda možemo da pričamo šta oko tih stvari valja ili ne valja. Ali tada bi svakako ton diskusije bio primereniji.
Upućujem te pre svega na sajt ministarstva privrede gde imaš dosta informacija o njihovom radu u poslednih šest meseci.
Upućujem te da nadješ izvorne tekstove predloga zakona, ne spinove iz Vučićevih medija.
Takodje, iščitaj sve o slučaju Vršački vinogradi.
Itd.


"Morate razumeti ekonomsku suštinu. Morate pročitati i znati sve zakone. Onda je sve jasno. Malo mi je bez veze da vam ovde držim predavanje sa primerima i o razlikama i koje situacije koji član pokriva i gde su problemi u primeni. Pročitajte tekst još jednom. Objašnjava suštinu. Ako vam nije jasno, onda ništa."


tsunade tsunade 11:53 26.01.2014

Re: Поранили петлови

Ne, nije tako jednostavno.
Mislim da je Vučić na samom početku imao ideju da menja stvari (onaj period kad je otkrivao Vebera i protestanstsku logiku). Video je kakva je dobra reakcija bila kad je počeo da hapsi miškoviće i prethodnike.

Pa je video da ne da nije bilo besne narodne reakcije zbog predaje Kosova i briselskog sporazuma, naprotiv, pa je na tom fonu rešio da krene u korenite promene. Otud oni savetnici silni iz Austrije, Fra itd.

Onda je ispoštovao predizborni sporazum i posle smene Dinkića, mesto ministra privrede pripalo je Asocijaciji mikro, malih i srednjih preduzeća koja je na to mesto kanidovala svog savetnika - Radulovića.

Onda je Radulović krenuo da radi sve o čemu je pričao i pisao godinama.
Kad to kreneš da radiš, udaraš u poluge, stubove Sistema stvorenog posle petog oktobra.
Onda je krenula reakcija iz svih pravaca - novozaposleni naprednjaci po državnom aparatu, javnim preduzećima, pa oni iz ostalih stranaka koji su već godinama u tim istim preduzećima, opštinama, pa sindikati zbog ukidanja privilegija tj sigurnog dotoka novca od obavezne članarine, pa su ankete pokazale da kad radiš prave reforme, popularnost pada. Pa se Vučić elegantno izmakao, a svoje medije usmerio kontra Radulovića.
Sa Krstićem nije imao tih problema. Čovek je jednostavno Vučićev poslušni psić. U njegovom budžetu nema reformi, već održanja tadić-dinkićevog sistema.


tako je kalte. dodje mi da te usvojim.
kukusigameni kukusigameni 11:54 26.01.2014

Re: Поранили петлови

nikvet pn
А ако су радулобранитељи пошли за идејом а не за персоном ?

nikvet pn
за овакав свињац бољег ветеринара не може да нађе.

cult cult 11:54 26.01.2014

Re: Поранили петлови

kukusigameni
cult
daj nemoj te freehendovske fore, nisi ti taj nivo, to "domanović, vodja".
Ako si čitao Blic, jasno mi je da ne znaš šta je ministarstvo privrede radilo.
Mene, pravo da ti kažem, mrzi da na ovom nivou raspravljam.
Možda ne bi bilo loše da se raspitaš i dobiješ sve informacije, pa onda možemo da pričamo šta oko tih stvari valja ili ne valja. Ali tada bi svakako ton diskusije bio primereniji.
Upućujem te pre svega na sajt ministarstva privrede gde imaš dosta informacija o njihovom radu u poslednih šest meseci.
Upućujem te da nadješ izvorne tekstove predloga zakona, ne spinove iz Vučićevih medija.
Takodje, iščitaj sve o slučaju Vršački vinogradi.
Itd.


"Morate razumeti ekonomsku suštinu. Morate pročitati i znati sve zakone. Onda je sve jasno. Malo mi je bez veze da vam ovde držim predavanje sa primerima i o razlikama i koje situacije koji član pokriva i gde su problemi u primeni. Pročitajte tekst još jednom. Objašnjava suštinu. Ako vam nije jasno, onda ništa."





milisav68 milisav68 11:54 26.01.2014

Re: Поранили петлови

nikvet pn
за овакав свињац бољег ветеринара не може да нађе.



cult cult 11:55 26.01.2014

Re: Поранили петлови

Ja sam zaista fascniran time koliko ljudi se uopšte nije potrudilo da pročita taj predlog za izmenu zakona, a evo već nedeljama o tome vrlo strastveno debatuju. Ne samo ovde na blogu.


Što se bloga tiče, čoveče, to su godine iskustva.
Znaš li ti koliko ima komnetara na blogovima na kojima niko nije pročitao početni tekst.
kukusigameni kukusigameni 11:58 26.01.2014

Re: Поранили петлови

milisav68
Ne, oni su prvenstveno glasači, a posle ih stranke finansiraju/nagrađuju (na ovaj ili onaj način).

Ajd da ne citiram tamo stavku po stavku jer se uglavnom slažemo.

Za ovo poslednje nisi čuo da te stranka nagradi, pa vratiš deo stranci?

Možda sam ja pogrešno obavešten.
nikvet pn nikvet pn 12:14 26.01.2014

Re: Поранили петлови

Ако СР покаже политичке аспирације ( засада није показао) онда креће харанга и нема га.

Ако АВ има државничке амбиције онда без знања посла тоне и нема га.

Принуђени су заједно, с гађењем, али заједно.
tsunade tsunade 12:16 26.01.2014

Re: Поранили петлови

ali on nije čovek koji ume da zada politiku.


na osnovu čega ti to?

ti alex napadaš radulovića s potpuno jedne nebulozne pozicije. ta pozicija glasi: svi znamo da je ovde mrtvo more i blato i svinjac. u taj svinjac niko normalan ne ulazi. dakle, radulović nije normalan i u najboljem slučaju je neinteligentan što se prihvatio nekog posla u cilju čišćenja svinjca. mislim da bi mu vrlo rado natovarila i pokvarene namere kad bi bilo dokaza da je i on nešto drpio iz budžeta al pošto dokaza nema onda je radulović samo neznalica, naivan, neiskusan jer se u politiku ne ulazi.

a opet i ti očekuješ da se nekim volšebnim spletom kosmičkih okolnosti stvari reše. da se same od sebe reše, jer niko normalan ne ulazi u politiku.

ja vidim u tom tvom stavu puno logičke nedoslednosti. najlakše je sedeti i pljuvati jer su ti šanse da budeš u pravu 99 odsto. ali šta imaš od te sitne pobede? kakva je to satisfakcija?
milisav68 milisav68 12:17 26.01.2014

Re: Поранили петлови

kukusigameni
Za ovo poslednje nisi čuo da te stranka nagradi, pa vratiš deo stranci?

Možda sam ja pogrešno obavešten.

Ma nisi se samo udubljivao u problematiku.

Većina vrati glasačkim listićem (781.000 + porodice), a malobrojni imaju finansijsku korist, iz koje mogu da izdvoje da vrate.

[url=http://www.njuz.net/prosecna-plata-koju-prima-neko-drugi-u-decembru-porasla-za-15-odsto/]Prosečna plata koju prima neko drugi u decembru porasla za 15 odsto.
[/url]

Kako se finansiraju stranke?





kukusigameni kukusigameni 12:22 26.01.2014

Re: Поранили петлови

tsunade


Ušao je u veoma konkretnu vladu, sačinjenu od ljudi sa imenom i prezimenom, formiranu od strane svima poznatih političkih stranaka.

Možda je moja zemlja prljava i nije bog zna šta ali svinjac nije.



tsunade tsunade 12:32 26.01.2014

Re: Поранили петлови

Možda je moja zemlja prljava i nije bog zna šta ali svinjac nije.


o da. jeste. takav svinjac svet nije video.

tačno. ušao je. kapiram da je hteo da proba da nešto promeni. jel to toliki zločin?
libkonz libkonz 12:33 26.01.2014

Re: Поранили петлови

Ovde uporno pokušavate da postavite stvari da smo mi koji nismo idolopoklonici demagoga Radulovića ustvari dokoni hejteri koji mrze sve živo. Tu priču prodavajte nekom drugom.
Jasno je da Tsunade ima i lični interes u ovoj priči, a Cult je samo opijen ovom demagogijom
cult cult 12:34 26.01.2014

Re: Поранили петлови

ja vidim u tom tvom stavu puno logičke nedoslednosti. najlakše je sedeti i pljuvati jer su ti šanse da budeš u pravu 99 odsto. ali šta imaš od te sitne pobede? kakva je to satisfakcija?


ihhh...
pa za to se živi.


Nego, prilog u Danasu:

Bez političke “žice”

AUTOR: MIRJANA N. STEVANOVIĆ

Iako je ministar privrede Saša Radulović već prvih dana posle postavljenja dobro uzburkao javnu scenu, u nedelji za nama kao da se odigravao finiš trke koja će, na trasi reforma-izbori-ostavka - odlučivati ne samo njegovu sudbinu.

Priča se da će dati ostavku ukoliko se ovih dana raspišu izbori, ali i da zajedno sa Ivanom Tasovcem osniva novu političku partiju.

Logično je zbog čega je novi ministar privrede izazvao gnev svog prethodnika, Mlađana Dinkića, jer nije samo doveo u pitanje do tada neprikosnovene postulate o subvencijama i privlačenju stranih investicija. Još gore. Objavio je spisak svih firmi koje su od Fonda za razvoj dobijale kredite, od kojih neke očigledno nisu ni nameravale da ih vrate i odmah je listu nezadovoljnih proširio na deo poslovne elite koja je, ispostavilo se, slavu uspeha dugovala našem novcu.

Ali, to nije sve. Kada je zatražio od javnih i državnih preduzeća "lične karte", političke partije koje njima upravljaju već decenijama pridružile su se taboru protivnika. Koliko su neke od stranaka bile pogođene, bilo je jasno kada su aktuelnog ministra "dohvatili" tabloidi, jer zna se ko koga "drži" i ko iza koga stoji. Ni sindikati nisu bili kolateralna korist, jer su reforme onako kako ih vidi Radulović pretile da ozbiljno ugroze poziciju pre svega državnih službenika i radnika u javnim preduzećima.

S druge strane, onima koji odobravaju dosadašnje mere Radulović nije mogao da da previše argumenata, jer iako su delovi iz njegove nadležnosti poznati, reč je o celovitom konceptu o kome bi morala da se izjasne i druga ministarstva. Ona za sada ćute i grčevito se drže inercije zaduživanja. Nešto veći stepen razumevanja pokazuju međunarodne institucije, MMF, Svetska banka i ovdašnji NALED. Ali, za stabilnu ministarsku poziciju, a još manje za tešku reformu, to nije dovoljno. Uz to, širok front ljutih protivnika pokazao je da ministar privrede zaista nije stranačka ličnost i da ima frapantan nedostatak "političke žice" i volje da iz pritiska neophodnih poteza odabere one koji su mogući.

Radulović je rođen 1965. u Bihaću, završio je Elektrotehnički fakultet, a više od petnaest godina, do 2005. živeo je u Nemačkoj, Kanadi i SAD, gde je radio na vodećim pozicijama u tamošnjim kompanijama. Po povratku u Srbiju osnovao je firmu, postao licencirani stečajni upravnik. Radio je i kao savetnik Saveta Evrope, OEBS-a, Ambasade SAD, GIZ-a, NALED-a i kao finansijski ekspert Republičkog i Specijalnog tužilaštva u oblasti stečaja i berze, a sa timom eksperata držao je kurseve za tužioce iz oblasti privrednog kriminala. Oženjen je i ima dvoje dece.

- See more at: http://www.danas.rs/danasrs/dijalog/bez_politicke_zice.46.html?news_id=275064#sthash.kOFo7ZST.dpuf
libkonz libkonz 12:34 26.01.2014

Re: Поранили петлови

tačno. ušao je. kapiram da je hteo da proba da nešto promeni. jel to toliki zločin?

hajde nam ti konačno reci šta je konkretno radio? k-o-n-k-r-e-t-n-o.
libkonz libkonz 12:37 26.01.2014

Re: Поранили петлови

ima frapantan nedostatak "političke žice" i volje da iz pritiska neophodnih poteza odabere one koji su mogući.

ima frapantan nedostatak "političke žice" i volje da iz pritiska neophodnih poteza odabere one koji su mogući.

ima frapantan nedostatak "političke žice" i volje da iz pritiska neophodnih poteza odabere one koji su mogući.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana