Eksperimenti u blogovanju

Na temu izbornu

niccolo RSS / 26.01.2014. u 09:44

Objavilo juče da će da budu vanredni izbori. Blogeri su tu vest spremno dočekali, već je nekoliko blogova o njoj objavljeno. Ono što sam zaključio na osnovu rasprave na njima jeste da se o ličnostima i partijama nećemo složiti. Kao i da je dosta onih koji neće nikoga ni zaokružiti. U takvoj situaciji mi je zanimljivo da proverim da li se, ako se već oko imena ne možemo dogovoriti, možemo dogovoriti o tome šta je potrebno da neko učini (ili da pokaže ozbiljnu i konkretnu (u smislu suprotno od ispaljivanja parola) nameru da učini) da bi zaslužio naše poverenje.

 

Kada kažem šta je potrebno da učini, ne mislim na one mis sveta želje – mir u svetu, da svi budemo bogati i lepi, nego na konkretne stvari. Recimo, da se tačno utvrdi broj ljudi kojima se zarade isplaćuju iz budžeta, da se precizno utvrdi (znači da se ne barata pretpostavkama) koliko od toga je prekobrojnih - na osnovu uporedivih iskustava i standarda, i na kojim tačno mestima. Te da se krene u smanjenje administracije.

 

Dakle, šta smatrate da je potrebno da nekakva buduća vlada uradi?



Komentari (167)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 15:00 26.01.2014

Re: 1

Za većinu lopova koji su pokrali državu kaznu preinačiti u dugogodišnji društveno korisni rad, baš zato da ne bismo investirali u zatvore...


Dokle god se kao redovna praksa ne uvedu presude da se pokradena imovina obavezno oduzima, džaba sve ostalo.

Par godina će čak mnogi pristati da odguslaju, al ako počnu stvarno kuće da idu na doboš, tek to može da pokaže nekog efekta.
Jukie Jukie 18:48 26.01.2014

Re: 1

hajkula1

A da im zaplene imovinu? Meni ova tačka najpreča.

Pa svima će da nam zaplene imovinu sa ovim naglim skokovima cene komunalija
niccolo niccolo 12:09 26.01.2014

Trol

bravo za Stana
kukusigameni kukusigameni 12:13 26.01.2014

Re: Trol

niccolo
bravo za Stana

Da. Taj dečko mi se dopao još dok je igrao ovde na Serbian Open-u. Ispao je i to veče sam ga zatekao u dobrom raspoloženju sa tompusom u jednoj i viskijem u drugoj ruci. Nasmejan i super simpatičan.
iqiqiq iqiqiq 12:13 26.01.2014

Reformisati državnu upravu

Postaviti odgovorne, a po konkursu izabrane, pomoćnike ministara koji će znati šta rade državni službenici.

Skloniti zanavek sve one koji su doprineli opštem javšluku. Otpustiti ih sa preporukom da nikada više ne mogu da rade u državnoj službi.

Državni službenici su u službi građana, pa tako i treba da funkcionišu.
niccolo niccolo 13:03 26.01.2014

Re: Reformisati državnu upravu

Skloniti zanavek sve one koji su doprineli opštem javšluku. Otpustiti ih sa preporukom da nikada više ne mogu da rade u državnoj službi.

Nisam se nikada raspitivao kako je to rešeno u drugim državama, vredi ispitati...
a_jovicic a_jovicic 13:45 26.01.2014

Re: Reformisati državnu upravu

iqiqiq
Postaviti odgovorne, a po konkursu izabrane, pomoćnike ministara koji će znati šta rade državni službenici.

Skloniti zanavek sve one koji su doprineli opštem javšluku. Otpustiti ih sa preporukom da nikada više ne mogu da rade u državnoj službi.

Državni službenici su u službi građana, pa tako i treba da funkcionišu.

Na svim nivoima za administrativno osoblje usvojiti sistem reizbora ... na 2 - 5 - koliko god godina. Ocenjivati njihovu produktivnost ne na osnovu broja papira koji obrade nego na osnovu racionalizacije procedura (tj. odsustva papira za obavljanje nekog procesa).
iqiqiq iqiqiq 13:54 26.01.2014

Re: Reformisati državnu upravu

niccolo
Skloniti zanavek sve one koji su doprineli opštem javšluku. Otpustiti ih sa preporukom da nikada više ne mogu da rade u državnoj službi.

Nisam se nikada raspitivao kako je to rešeno u drugim državama, vredi ispitati...

Vrlo jednostavno, prilikom zapošljavanja moraju da podnesu dokaz da nisu krivično gonjeni ili osuđivani. Ako oni koji su doprineli javašluku izađu pred sud, pa dobiju kazne od uslovne do robije, i /ili društveno korisnog rada, to će da se dokumentuje i neće moći više nikada da rade u državnom/javnom sektoru.
niccolo niccolo 14:09 26.01.2014

Re: Reformisati državnu upravu

Aha, mislila si samo one koji su učinili krivično delo...ja shvatio šire.
iqiqiq iqiqiq 15:23 26.01.2014

Re: Reformisati državnu upravu

niccolo
Aha, mislila si samo one koji su učinili krivično delo...ja shvatio šire.

i krivično delo i prekršaj prekoračenja ovlašćenja i zloupotreba položaja i prekršaj po pitanju odgovornosti definisanih Zakonom o državnim službenicima, tipa nije odgovara o na dopis građana, i to je prekršaj, slobodno nastavi...
Jaril Jaril 13:01 26.01.2014

Потребно је

да осим програма, политичка странка или појединац понуди конкретне акционе планове, корак по корак, детаљ по детаљ, са већ спремљеним предлозима закона - како ће своју визију да спроведе.
niccolo niccolo 13:02 26.01.2014

Re: Потребно је

Na to sam upravo mislio ovom rečenicom: ili da pokaže ozbiljnu i konkretnu (u smislu suprotno od ispaljivanja parola) nameru da učini
a_jovicic a_jovicic 13:49 26.01.2014

Re: Потребно је

Jaril
да осим програма, политичка странка или појединац понуди конкретне акционе планове, корак по корак, детаљ по детаљ, са већ спремљеним предлозима закона - како ће своју визију да спроведе.

... a za početak da prestanu da nam obećavaju bolji život nego da nam priznaju koliko će biti otpuštenih u njihovom mandatu (stanje u ovom našem brlogu ne može da se reši za jedan mandat ... prvi mora da sadrži samo rezove). Na osnovu tačnosti njihove procene odlučićemo da li im poveravamo i sledeći mandat.
iqiqiq iqiqiq 13:56 26.01.2014

Re: Потребно је

za početak da prestanu da nam obećavaju bolji život nego da nam priznaju koliko će biti otpuštenih u njihovom mandatu (stanje u ovom našem brlogu ne može da se reši za jedan mandat

apsolutno, niko od nas običnih mrava nije toliki kreten da veruje u bajke o brzom oporavku, ali nismo ni toliko naivni da verujemo da je zlato sve što sija, pa onda ne vredi samo reklamnim izjavama da nas ubeđuju da nešto fukncioniše kada raspad sistema vidimo svuda oko nas, indikatora je sve više te je teško verovati u bajke koje nam serviraju.
hajkula1 hajkula1 15:42 26.01.2014

Prohtevi?

ODŽACI -

Poljoprivrednici iz Odžaka procenjuju da je zbog uzurpacije državnog zemljišta u atarima te opštine državni budžet ostao "kraći" za oko 100 miliona dinara.

...

Zašto niko od uzurpatora oko tri hiljade hektara državne zemlje u toj opštini nije kažnjen istraživao je novinar RTV Predrag Ćurčija.



Antikorupcijska liga Balkan saopštila je da poseduje dodatne dokaze koji se vode kao državna tajna, a ukazuju na učešće nekadašnjeg ministra finansija Mlađana Dinkića u pranju srpskog novca s tajnih računa na Kipru i nepravilnosti u slučaju kompanije Mobtel.



Odgovornost za uvoz vakcina protiv svinjskog gripa i nadoknadu štete. Obračun sa farmakomafijom.

Uvoz - šverc mesa (ne samo iz Argentine koja je među najvećim proizvođačima GMO, korisnik otrova Roundup- glifosat).

Da se pročešlja
- Čedomir Jovanović (pusta želja, kako vidim, ulazi u vladu a to je dalji sunovrat morala, nade).
- bata-Kole
- Beko
- Dinkić
- Đelić
- Tomica Milosavljević
- Vlahović
- Zlatiborac
- Matijević
- lanci marketa (šta nam prodaju, odnos prema zaposlenima)
- ...
- da se ozbiljno završe svi procesi protiv Miškovića i ostalih, da se osude i sve nelegalno stečeno da im se zapleni
- ako je pravosuđe nesposobno, nestručno da dobiju otkaze pa da uvezemo stručnjake





ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 15:53 26.01.2014

Odgovor

1. Bilo je reči da javni sektor može da radi kad hoće. Elegantnim zakonskim rešenjima mogu da se učine efikasnijim da smanje puš pauze i više održavaju svoje mesto gde rade, kao medicinari u institutu.
Kao mali Hrvat koji je svojoj opštini smanjio plate na minimalac, može na srednji rok da se to uradi i u javnom sektoru, takođe elegantnim zakonskim rešenjem.

2. OD 120.000 iz javnog sektora, JP itd... koji primaju deluks socijalnu pomoć, da pošalje na biro, da neku sitnu kintu socijale.
Ušteda:
120.000 x 10.000e(citiram Radulovića, prva brojka je moja :) ) = 1.2mlrd e.

trošak za socijalu
120.000 x 2400= 288 mil e

Razlika je oko 900 mil e, plus minut.

Razlika može da se uloži u razvoj uvoznih proizvoda koje možemo sami da proizvodimo, da time smanjimo deficit u trgovini. Tu je i šansa da se uradi neki sitan izvoz od tih proizvoda, ne znam koliko ali vajda ima.
Doduše ne znam dobro d araspolažem bolesno velikim sumama keša, ali će se naći za sve po malo, jer je taj višak samo za 1 godinu dok bi na srednji rok to smanjilo nezaposlenost, bez evra stranih ulaganja.

3. Hapšenja i zaplena imovine, jedno vreme je to bio nemački model, zaplena dok traje istraga i otvaranje stanice u kući.

Za sada nema ni jedne partije koja ovo propagira,
omega68 omega68 16:36 26.01.2014

Diktatura pravde

Sudeći po jučerašnjem uvodniku glasila SNS iz pera Glavnog urednika, očekuje nas diktatura pravde.Pričao je o kažnjavanju i oduzimanju od ljudi koji nemaju dokaz o stečenom bogatstvu.Baš je to tako nazvao - diktatura pravde.
I očekujem početak konačnog izbavljenja Srbije okretanjem na istok
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 16:44 26.01.2014

Re: Diktatura pravde

Bitno je čišćenje sopstvenog dvorišta. Gledanje preko plota nije produktivno. Okretanje bilo gde nisam pomenuo. OD toliko posla ne može glava da se digne, kamoli da se okreće negde.
niccolo niccolo 18:36 26.01.2014

Re: Diktatura pravde

Bitno je čišćenje sopstvenog dvorišta.

To svakako
blogovatelj blogovatelj 19:08 26.01.2014

Re: Diktatura pravde

Pričao je o kažnjavanju i oduzimanju od ljudi koji nemaju dokaz o stečenom bogatstvu


Ako neko ima nekretnine u vrednosti od deset miliona evra a pre deset godina nije imao ništa, ne može da dokaže odakle mu nekretnine, šta bi mu ti uradio?
omega68 omega68 19:40 26.01.2014

Re: Diktatura pravde

šta bi mu ti uradio?

Metak u čelo.
Ne, skup je metak...da omasti konopac
blogovatelj blogovatelj 19:54 26.01.2014

Re: Diktatura pravde

Metak u čelo.
Ne, skup je metak...da omasti konopac


Ozbiljno pitam.
Npr Šarić, ili ajde ne Šarić, ipak su Šarićeve pare mafijaške.
Nego neki kontroverzni biznismen.
Pre deset godina osnovao firmu, kroz papire se vidi da firma nije zaradila ništa, a on ima kuću od trista kvadrata na Dedinju, poslovni prostor od 2000 kvadrata na Vračaru i vikendicu od sto kvadrata na Zlatiboru.
Šta raditi u takvim slučajevima? A nije da ih nema.
Normalna zemlja takve stvari ne rešava metkom i konopcem, nego parama.
omega68 omega68 23:00 26.01.2014

Re: Diktatura pravde

Ozbiljno pitam.

I ja sam ozbiljan.Neke , takođe, normalne zemlje tako rade.
Ali ako se dogovorimo da nema smrtne kazne - valjda mu oduzeti i posle zatvora zaposliti sa stručnom spremom koju poseduje.
disident79 disident79 15:17 27.01.2014

Re: Diktatura pravde

Pričao je o kažnjavanju i oduzimanju od ljudi koji nemaju dokaz o stečenom bogatstvu.Baš je to tako nazvao - diktatura pravde.

Diktatura kao oblik vladavine postoji i sa njom(i njenim varijacijama) imamo dosta iskustva, vladavina prava kao oblik vladavine postoji, sa njom smo imali vrlo malo iskustva. Diktatura pravde NE POSTOJI.

Prema gore datom objašnjenju u pitanju je otimačina, uz "revolucinarnu" pravdu, još kad bi preskočili tranziciju(može da traje i 50 godina) i odmah da pravednicima dodelimo oteto.. Ih kad bi nova vlast utažila i žeđ za javnim linčom, ali pravim krvavim, e to bi bila pravda.

Zanima me kako se tretira dobijeni stan od države(cca 150.000EUR) za vreme bombardovanja u okviru tog preispitivanja imovine..

Šalu na stranu..

Da je potrebno ispitati poreklo imovine, potrebno je. Ali za to nije potrebna nikakva diktatura. Potrebna je vladavina prava. O tome da SNS nema sposobnost da sprovede vladavinu prava ne bih trošio reči. O tome da SNS ima sposobnost da sprovede diktaturu o tome takođe ne bih trošio reči.

I očekujem početak konačnog izbavljenja Srbije okretanjem na istok


Za ostvarenje ovih snova predlažem glas i lobiranje za DSS odnosno SRS, oni neće izneveriti. Ali, kako ne glasati za onakvog lepog i mudrog vođu, pa vidi koliku podršku ima, a bogami nije baš neki osećaj glasati i podržati gubitnike. A ako se i ne okrene na istok, bar će srcem(i ponekom suzom) biti tamo, kad je već glava na zapadu.
niccolo niccolo 16:44 27.01.2014

Re: Diktatura pravde

A ako se i ne okrene na istok, bar će srcem(i ponekom suzom) biti tamo, kad je već glava na zapadu.

A ako se okrene, onda će dupetom biti okrenut zapadu...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:04 26.01.2014

partije

sns, sps, dss, dveri, spo, ds, liga vojvođana, liga sandžaklija, nova, ldp, sdu... nepotrebno mnogo partija. treba da bude jedna desna, jedna leva, jedna centar, liberali i komunisti i vozdra. recimo, dss, dveri, spo i sns nisu nepotrebno jedna partija. ds i ova buranija od levičarskih partija su nepotrebno iks partija. sps i sdu treba da s-tvore novu KPS kada su i jedni i drugi iskrene komunjare. nepotreban broj poslanika, dovoljno je da se prepolovi administracija. zdravstvo katastrofa, anahrone službe, prosveta isto tako. lakše je dobiti dop u školi nego normalne učitelje i učiteljice. turizam katastrofa, putevi u srbiji su kao u državama trećeg svijeta...

niccolo niccolo 18:35 26.01.2014

Re: partije

nepotrebno mnogo partija

Saglasan.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:23 26.01.2014

Re: partije

nepotrebno mnogo partija

U svakoj demokratskoj zemlji postoji nepotrebno mnogo partija. Njih nema jedino i diktaturama. U svim normalnim zemljama postoji i zavidan broj idiotskih i besmislenih partija, baš kao i u Srbiji.

Problem je drugi:

U aktuelnom sazivu Skupštine sedi 40 stranaka od kojih više od 20 nikad nije samostalno izašlo na izbore.

E, to je već ozbiljan problem. Nizak cenzus za stranke, i srazmerno još niži za koalicije, što dovodi to toga da ljudi bez legitimiteta sede u Skupštini i Vladi, i magarci vode važne državne institucije.
iqiqiq iqiqiq 20:02 26.01.2014

Re: partije

niccolo
nepotrebno mnogo partija

Saglasan.

saglasna...ako hoće da učestvuju na izborima, onda neka plate iz svog džepa, inače ta fora izbori svake godine a njih pedesetak partija dobije novac iz budžeta da se pripremi za pravedne višestranačke izbore, to neka nađu neke veće budale...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:14 26.01.2014

Potrebno je

Potrebno je da me ubedi da će umeti da pošalje jednostavan i tačan račun za struju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:25 26.01.2014

Re: Potrebno je

onda neće biti čari u merenju 1.1., 2.1. i 3.1., čitanja računa 4.1. te laganja na računima da je izmereno 31.12, a da je slučajno taman za te dane pređeno u najvišu i najskuplju tarifu. cirka iljadu dindži za 2 miliona domaćinstava, nisu loš novogodišnji paketić sebi napravili EPS.
a_jovicic a_jovicic 19:37 26.01.2014

Re: Potrebno je

Srđan Fuchs
onda neće biti čari u merenju 1.1., 2.1. i 3.1., čitanja računa 4.1. te laganja na računima da je izmereno 31.12, a da je slučajno taman za te dane pređeno u najvišu i najskuplju tarifu. cirka iljadu dindži za 2 miliona domaćinstava, nisu loš novogodišnji paketić sebi napravili EPS.

To se da "jednostavno" tehnički rešiti ... Najavljivaše pre par godina da svi strujomeri mora da se zamene i budu digitalni ... Digitalni strujomer = kontinualno "očitavanje" ... tj. mogu lepo da se vide ne samo preseci na zadati dan nego kompletan istorijat ... Osim toga verovatno i daljinsko očitavanje po default-u ... znači čim se pojavi konkurencija (a ubedjuju nas da nam to uskoro predstoji) ... onaj ko ti ponudi takvu uslugu dobija i tvoje pare ... Ovo nije pitanje izbora političkih partija (osim u delu sprečavanja trenutnog monopoliste da ne ostane bez klijenata)
iqiqiq iqiqiq 20:19 26.01.2014

Re: Potrebno je

evo javio se EPS
niccolo niccolo 22:26 26.01.2014

Re: Potrebno je

Nebojsa Krstic
Potrebno je da me ubedi da će umeti da pošalje jednostavan i tačan račun za struju.

Odlično, to jeste jedna od gorućih stvari.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:04 27.01.2014

Re: Potrebno je

iqiqiq
evo javio se EPS


ivana23 ivana23 22:36 26.01.2014

***

niccolo niccolo 22:50 26.01.2014

Re: ***

Dobro, to je bila i moja logika tamo kod Frihenda na blogu...samo što je Vesna konkretno rekla i za koga treba, a ja još nisam siguran.
ivana23 ivana23 23:05 26.01.2014

Re: ***

niccolo
Dobro, to je bila i moja logika tamo kod Frihenda na blogu...samo što je Vesna konkretno rekla i za koga treba, a ja još nisam siguran.


OK, slazem se sa tobom, ali mi je njeno salto mortale - nerazumljivo.
Sta ce Cercil da joj kaze?
Hansel Hansel 11:01 27.01.2014

Re: ***

OK, slazem se sa tobom, ali mi je njeno salto mortale - nerazumljivo.

Који, овај сада, или онај претпрошле године?
ivana23 ivana23 11:28 27.01.2014

Re: ***

Hansel
OK, slazem se sa tobom, ali mi je njeno salto mortale - nerazumljivo.

Који, овај сада, или онај претпрошле године?


Oba.
vlad_aleksh vlad_aleksh 13:42 27.01.2014

Re: ***

ivana23
niccolo
Dobro, to je bila i moja logika tamo kod Frihenda na blogu...samo što je Vesna konkretno rekla i za koga treba, a ja još nisam siguran.


OK, slazem se sa tobom, ali mi je njeno salto mortale - nerazumljivo.
Sta ce Cercil da joj kaze?


Šta je tu nejasno? Uvek glasa za opoziciju.
niccolo niccolo 16:42 27.01.2014

Re: ***

Ha, mudro zbori Vlad...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:53 27.01.2014

Re: Antidogma

da, onda je bilo potrebno, demokratije u državi radi, zauzdati tadića, sada vučića. ima toliko opcija, ds, sps, liga, mađari, bošnjaci, ldp... niko od njih neće činiti sam vlast pa neće biti štetan toliko. osim toga, ja se sećam kada sam odlazio iz srbije da je ceo depos pričao kako ne treba više nikada da se dopusti u srbiji da bude jedna partija sama na vlasti. i b92 i matić su to pričali, i sdu i korać. dakle, žena je principijelna tu, koliko je bila i u glasanju protiv tadića... ali dogma, drugovi i drugarice, dogma nam kuću rasturi...
niccolo niccolo 17:58 27.01.2014

Re: Antidogma

dakle, žena je principijelna tu

Uopšte nije lepo što niko da primeti da sam ja prvi izišao s tom idejom, još odmah u subotu. A sad će Vesna da pokupi svu slavu


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:06 28.01.2014

Re: Antidogma

ds bi trebalo nalepiti neku ultrakonzervativnu stranku da ih cuva da ne raspichkavaju nacionalnu imovinu, tipa srs s povratnikom seseljom kao pocasnim predsednikom! pocasni boki i pocasni sheki, premijer i predsednik srbije... mora neko muriju da reformishe...
freehand freehand 02:14 28.01.2014

Re: Antidogma

niccolo
dakle, žena je principijelna tu

Uopšte nije lepo što niko da primeti da sam ja prvi izišao s tom idejom, još odmah u subotu. A sad će Vesna da pokupi svu slavu




Žena je toliko principijelna da tu "p" od principa nema. Apologeta one sramote na Andrićevom vencu. One koje je tako zdušno podržavala i protežirala sad zove infantilnim?! Bila mala, nije znala ko su i šta su, prevarili je...

Šta tražiti?
Striktno držanje predizbornih obećanja; a za to je najvažnija kritičnost prema vlasti (ko god da je) od prvog dana. Ništa krediti, ništa sto dana, ništa godinu i po kao prema sadašnjoj. Svi su sad bili na vlasti u ovih nekoliko godina krize i svi znaju u kakvoj smo buli i na šta dolaze.
E sad, mišljenje svojom glavom i otpornost na medijske buve, patke i slične petarde bila bi sjajna ali je nemoguća. Pa da ne fantaziram sa takvim željama i preporukama. Valjalo bi se truditi da se stvari sagledavaju hladne glave, bez predrasuda i naprečac formiranih mišljenja, al to mu dođe na isto kao prethodno.

Pošto sada postoji gomila nepoznanica na celom poltičkom spektru (sem kod DSS i svaka im čast ana tome) - ja ću o favoritu odlučivati u poslednjoj nedelji kampanje.
Ono što je sigurno jeste da to nikako neće biti ni SNS, ni SPS, ni - božemesačuvaj - neki SPO.
charlie charlie 19:55 29.01.2014

Re: ***

ivana23
Hansel
OK, slazem se sa tobom, ali mi je njeno salto mortale - nerazumljivo.

Који, овај сада, или онај претпрошле године?


Oba.

Битно је да са истом енергијом брани опречне ствари. Ту је доследна (као и сваки политичар).
ecce-florian ecce-florian 10:47 27.01.2014

komentar

Svi smo mi pomalo Grunf
niccolo niccolo 16:42 27.01.2014

Re: komentar

Ti obično imaš duže komentare, zar ne?
ecce-florian ecce-florian 17:25 27.01.2014

Re: komentar

niccolo
Ti obično imaš duže komentare, zar ne?


Šta vežba čini , a?

Ajd da ne bude

Levo, lepše je potrošeno još onomad i to na duži period



Centar isto ( važi i za duže)



Ostao Grunf



( u prelaznom periodu s koferče)
predatortz predatortz 13:00 27.01.2014

Lustracija

Dakle, šta smatrate da je potrebno da nekakva buduća vlada uradi?


Da lustrira sve one koji su učestvovali u vlasti od '45. na ovamo...
vlad_aleksh vlad_aleksh 13:40 27.01.2014

Re: Lustracija

predatortz
Dakle, šta smatrate da je potrebno da nekakva buduća vlada uradi?


Da lustrira sve one koji su učestvovali u vlasti od '45. na ovamo...


I kazniti sve zločince. Bilo iz civilne, bilo iz vojne službe.
predatortz predatortz 13:45 27.01.2014

Re: Lustracija

vlad_aleksh
predatortz
Dakle, šta smatrate da je potrebno da nekakva buduća vlada uradi?


Da lustrira sve one koji su učestvovali u vlasti od '45. na ovamo...


I kazniti sve zločince. Bilo iz civilne, bilo iz vojne službe.


To se podrazumeva. Kao i osuda režima i otklon od tog perioda. Ovo što pišem možda nekome zvuči naivno, nekome nepotrebno... Ali, dok Srbija to ne uradi nema joj pomoći.
niccolo niccolo 16:41 27.01.2014

Re: Lustracija

Da znaš da si u pravu...ali ne samo deklaratorni...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:15 27.01.2014

Re: Lustracija

podrazumeva da otvori db fajlove. evo, ne moraju javno, ali pred odabranim i proverenim predstavnicima političkih organizacija i građanstva, da se otkriveno čuva kao državna tajna ali da se pohapse svi... nema šanse da će država, ikada, prihvatiti tako nešto. ispostaviće se da su svi bili na platnom spisku.
Biljana 77 Biljana 77 13:27 27.01.2014

Možda je neko već i napisao

ali nemam vremena da čitam:

1. da se poboljša naplata poreza
2. da se smanji broj zaposlenih na crno
(i jedno i drugo je u domašaju raznih korumpiranih inspekcija)
3. da se odradi giljotina propisa, ali stvarno
4. da se efikasnije rešavaju slučajevi po sudovima
5. da se smanji državni aparat, pre svega u administraciji
6. da svako snosi odgovornost za svoj resor/posao/ a ne da za sve trčimo po mišljenje kod Jednog, koji god da je...

u praksi:

mislim da se ništa od toga neće desiti, nažalost.
arcins arcins 15:11 27.01.2014

Re: Možda je neko već i napisao

Biljana 77
ali nemam vremena da čitam:

1. da se poboljša naplata poreza
2. da se smanji broj zaposlenih na crno
(i jedno i drugo je u domašaju raznih korumpiranih inspekcija)
3. da se odradi giljotina propisa, ali stvarno
4. da se efikasnije rešavaju slučajevi po sudovima
5. da se smanji državni aparat, pre svega u administraciji
6. da svako snosi odgovornost za svoj resor/posao/ a ne da za sve trčimo po mišljenje kod Jednog, koji god da je...

u praksi:

mislim da se ništa od toga neće desiti, nažalost.



Drzava bi morala da podje od sebe pa onda da vija gremline po sistemu.
Ja predlazem da se pocne od institucije koja ima vise para nego sve ostale institucije zajedno, PIO fond.

....."Statistika PIO fonda pokazuje da je u protekloj godini 90 odsto zahteva koji su građani uputili toj instituciji rešeno u zakonskom roku od 60 dana. U 2013. bilo je oko 50.000 zahteva više nego godinu dana ranije. Gotovo ceo budžet Fonda od 600,4 milijarde dinara odlazi na isplatu penzija i ostalih prinadležnosti. U Srbiji ima oko 1,7 miliona penzionera, a njih u ovoj godini očekuju povišice od 0,5 odsto u aprilu i oko jedan odsto u oktobru.

Oko 17,5 odsto penzionera u Srbiji prima najniže iznose penzija od 13.200 dinara."
niccolo niccolo 16:41 27.01.2014

Re: Možda je neko već i napisao

da svako snosi odgovornost za svoj resor/posao/ a ne da za sve trčimo po mišljenje kod Jednog, koji god da je...

samo da podvučem...
charlie charlie 20:00 29.01.2014

Re: Možda je neko već i napisao

Biljana 77
ali nemam vremena da čitam:

1. da se poboljša naplata poreza
2. da se smanji broj zaposlenih na crno
(i jedno i drugo je u domašaju raznih korumpiranih inspekcija)
3. da se odradi giljotina propisa, ali stvarno
4. da se efikasnije rešavaju slučajevi po sudovima
5. da se smanji državni aparat, pre svega u administraciji
6. da svako snosi odgovornost za svoj resor/posao/ a ne da za sve trčimo po mišljenje kod Jednog, koji god da je...

u praksi:

mislim da se ništa od toga neće desiti, nažalost.

Концизно и прецизно !
Ја бих само додао да не би било лоше и да се очисти ђубре !
charlie charlie 22:46 27.01.2014

М'да !

Будућа влада би требало да донесе одлуку да ће пре доношења било које одлуке добро размислити, без било какве ужурбаности.
Dr M Dr M 23:31 27.01.2014

Re: М'да !

charlie
Будућа влада би требало да донесе одлуку да ће пре доношења било које одлуке добро размислити, без било какве ужурбаности.


Obzirom da predvidjam kakva će da bude buduća vlada, predlažem i dodatak na citat


...I da onda postupi potpuno suprotno.
niccolo niccolo 11:27 28.01.2014

Re: М'да !

Dr M
charlie
Будућа влада би требало да донесе одлуку да ће пре доношења било које одлуке добро размислити, без било какве ужурбаности.


Obzirom da predvidjam kakva će da bude buduća vlada, predlažem i dodatak na citat


...I da onda postupi potpuno suprotno.

psl_srbija psl_srbija 11:59 28.01.2014

Prvo da napravimo državu

Prvo i osnovno, da bi uopšte mogli da govorimo da smo neka država buduća vlada mora da promeni ustav i napiše ga kako valja. Zatim mora da se reformiše sudstvo na način da je zaista nezavisno i da se uvedu mehanizmi kontrole i sankcionisanje pritisaka i uticaja na sudske procese, da bi uopšte mogli da govorimo o pravnoj državi. Zatim bi morali da u zakone uvedu i u praksi poštuju građanske slobode i jednakosti, naročito obratiiti pažnju na ugrožene grupe kakve su homoseksualci i Romi (izgovor da se ne održava gej parada zbog huliganskih pretnji je katastrofa za svaku pravnu i uređenu državu i građanske slobode). Onda bi valjalo raditi na doslednoj primeni zakona i da oni važe za sve, a samimi tim bi se morala reformisati policija i uvesti ozbiljna kontrola rada policije i svih inspekcija i sl. Onda bi morali uvesti poštovanje zakona u svim sferama života uključujući i privredu, gde se ne bi tolerisalo bezakonje koje je praksa u velikoj meri (čak i novi zakon o radu su neki branili stavom da je takva trenutna praksa u privatnom sektoru). Takođe bi trebalo ponovo uspostaviti sekularnu državu i izbaciti sve moguće slave i ostale gluposti iz svih organa državne vlasti, kao i svih državnih i javnih institucija i preduzeća, ukinuti veronauku u školama, popove izbaciti iz vojske i sl. E, kad bi sve ovo doveli u red, onda bi mogli da se bave manje važnim stvarima kakve su privreda, zdravstvo, školstvo i sve ostalo, jer bez gore pomenutih stvari mi ne postojimo kao pravna i građanska država.
niccolo niccolo 21:06 28.01.2014

Re: Prvo da napravimo državu

Ja recimo verujem da se može obavljati više stvari instovremeno, recimo, dok se piše novi Ustav, može da se pišu i elementi reforme školstva itd.
ecce-florian ecce-florian 05:34 29.01.2014

Re: Prvo da napravimo državu

niccolo
Ja recimo verujem da se može obavljati više stvari instovremeno, recimo, dok se piše novi Ustav, može da se pišu i elementi reforme školstva itd.

Nosioci radnih grupa Vojislav Koštunica i Mića Jovanović

* ali da se kod usvajanja ipak držimo tradicije: prvo Ustav pa onda školstvo
antioksidant antioksidant 11:07 29.01.2014

Re: Prvo da napravimo državu

ecce-florian
niccolo
Ja recimo verujem da se može obavljati više stvari instovremeno, recimo, dok se piše novi Ustav, može da se pišu i elementi reforme školstva itd.

Nosioci radnih grupa Vojislav Koštunica i Mića Jovanović

* ali da se kod usvajanja ipak držimo tradicije: prvo Ustav pa onda školstvo

прво треба основати школу где ће се учити вештина писања устава
fantomatsicna fantomatsicna 23:48 30.01.2014

Izvinjavam se za trol

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana