Ljudska prava| Životinjski svet

2Q14

cult RSS / 01.02.2014. u 23:23

U ovom trenutku nekakvi sns maletići i armija partijskih botova prijavljuju sve youtube, tviter naloge i blogove koji objavljuju klip sa Aleksandrom Vučićem u ulozi spasioca dece iz feketićke snežne mećave. Zbog velikog broja prijava youtube, twitter i blog servisi automatski gase te naloge. Neki od njih će verovatno biti ponovo aktivni za koji dan, a neki će zauvek ostati ugašeni.

Vladajućoj partiji nije dovoljno što je stavila gotovo sve dnevne novine, nacionalne i lokalne radio tv stanice pod svoju kontrolu. Cenzura, autocenzura i udvorištvo dominiraju sprskim medijskim prostorom. Internet je jedina slobodna teritorija gde se može čuti kritičko mišljenje o sveopštem političkom blatu koje je s uspehom gradila svaka postpetooktobarska vlast, a sns upravo dovodi do ekstaze. U toku je sasvim idiotska akcija partijskih botova pod radnim nazivom "zaustavite internet". A ovo je tek početak. Kažu istraživanja da ih za koji mesec čeka apsolutna vlast.

Tada ćemo videti kako je, u stvari, lako uhapsiti celu državu. A na šta je današnji vožd sve spreman neki se odlično sećamo. Čuči to negde duboko u njegovoj ličnosti, skriveno iza ove maske naočara sa tankim okvirima i jagodicama koje se dodiruju. Onaj tihi ton je već nestao, vožd govori sve glasnije i bes sve manje skriva. Ne zaboravimo i da Evropa ne obraća previše pažnje na to šta poslušni vladar radi svojoj državi, sve dok isporučuje zadatke koji su mu posavljeni.

Uskoro ćemo svi morati da ga javno obožavamo i isto tako mrzimo sve one koji se Voždu ne dopadnu. Orvelovskih pet minuta mržnje, ili... 

 

 

*

LINK NA FILM SUPERMEN U FEKETIĆU 



Komentari (342)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tyson tyson 14:37 02.02.2014

Re: Heroji

Da sam znao da dobijaju neku kintu potpisao bih im se. Cisto nek ucare nesto a i nek malo pobrkam izborni proracun u stabu.

Ma samo bi sebi natovario na vrat da te cimaju do izbora, a i posle.

Očigledno ih je neko naučio kampanji, sigurnim glasovima itd. Pa tako i računaju da neće baš svi koji supotpisali zaista i glasati za njih. Slaba bi ti satisfakcija bila za svo drndanje telefonom itd. do izbora.


freehand freehand 14:40 02.02.2014

Re: Heroji

tyson
Da sam znao da dobijaju neku kintu potpisao bih im se. Cisto nek ucare nesto a i nek malo pobrkam izborni proracun u stabu.

Ma samo bi sebi natovario na vrat da te cimaju do izbora, a i posle.

Očigledno ih je neko naučio kampanji, sigurnim glasovima itd. Pa tako i računaju da neće baš svi koji supotpisali zaista i glasati za njih. Slaba bi ti satisfakcija bila za svo drndanje telefonom itd. do izbora.




alselone alselone 14:42 02.02.2014

Re: Heroji

Ma samo bi sebi natovario na vrat da te cimaju


U pravu si. Tako sam pre 6, 7 godina potpisao u jednom momentu za DS i cimali povremeno, sve bilo OK. U medjuvremenu se preselim i prestanu da me cimaju. I onda pred prethodne izbore stigne mi pismo na NOVU ADRESU koju ni u jednom momentu nisam prijavio DS-u. Malo sam penio po kuci pola sata, zvao grdski odbor u NS i bogarao i tako... onda su me se manuli.
tsunade tsunade 14:48 02.02.2014

Re: Heroji

Eh, ja se pred svake izbore iskreno nadao da ce neko da se zajebe pa da mi pokuca na vrata...kad ono nista...ej, namirisala djubrad da treba da obilaze kucu, strasno...


ja ih čekam godinama. da mi dodju iz bilo koje partije.
zilikaka zilikaka 15:06 02.02.2014

Re: Heroji

Da sam znao da dobijaju neku kintu potpisao bih im se. Cisto nek ucare nesto a i nek malo pobrkam izborni proracun u stabu.

E, stvarno, treba im svima potpisivati. Redom, ko god naiđe.
Em ljudi uzmu neki dinar, em igra postaje mnogo zanimljivija.

Još ako mogu jedni drugima da uzaviruju u spiskove, i da ih upoređuju...šta ćeš lepše.

Edit: Sad vidim priču o cimanju telefonom i..povlačim reč.

Kad malo razmisliš, ništa bolje i korisnije od one moje dve kere u dvorištu.
bolid1 bolid1 15:16 02.02.2014

Re: Heroji


Kad malo razmisliš, ništa bolje i korisnije od one moje dve kere u dvorištu.


E, meni odavno nesto ovako pada na pamet

zox.zox zox.zox 15:52 02.02.2014

Re: Heroji

Imaju i brojeve mobinih telefona sa pri pejd karticama potpisao im ili ne. Znam 1001% da nisam nikad potpisala ništa ni SRS ni SNS ni LDP ni još nekima ali prošle izbore su mi svi uredno poslali po par sms-ova da treba da izađem na glasanje i baš za njih da glasam. Obaška ovi kojima sam nekad davno potpisala za lokalne kandidature pa me imaju u evidencijama ti su i zvali. Sumnjam da su neki i svoje privatne imenike stavljali na raspolaganje strankama.
Jukie Jukie 16:43 02.02.2014

Re: Heroji

zox.zox
Imaju i brojeve mobinih telefona sa pri pejd karticama potpisao im ili ne. Znam 1001% da nisam nikad potpisala ništa ni SRS ni SNS ni LDP ni još nekima ali prošle izbore su mi svi uredno poslali po par sms-ova da treba da izađem na glasanje i baš za njih da glasam. Obaška ovi kojima sam nekad davno potpisala za lokalne kandidature pa me imaju u evidencijama ti su i zvali. Sumnjam da su neki i svoje privatne imenike stavljali na raspolaganje strankama.


To je suviše komplikovana organizacija, najbolje je jednostavno poslati SMS na sve postojeće brojeve telefona
tsunade tsunade 18:56 02.02.2014

Re: Heroji

a nisu oni krivi (odgovorni, za stanje u zemlji, i zato što ti zvone na vrata).


ne mogu da podnesem ni jednu partiju a oni dolaze kao predstvnici partija

a nemam ti ni živaca za te psiho igre. nisam tako sofisticirana
tsunade tsunade 19:32 02.02.2014

Re: Heroji

Hajde bre pusti ljude neka rade svoj posao.


dobro pustiću ih
8c_competizione 8c_competizione 13:24 02.02.2014

ovo upravo postavljeno

sramota

da vidis sada kada PPV naredi postavljanje kordona policije celom duzinom autoputa (EDIT: em ce izigravati drvorede, em osiguravati zavejana vozila)
inco inco 16:49 02.02.2014

Re: ovo upravo postavljeno

Pa dobro, što sramota? Šta su očekivali sem krađe tamo gde se pojave prasvjati Vučić i dinastija Đoković? Čudo bi bilo da je drugačije...
karabasbarabas karabasbarabas 13:35 02.02.2014

Cenzura

Mozete vi da prdite ovde o cenzuri do sutra. Prave pobune nema iz prostog razloga sto nema ko da plati za to, kao sto je platio petog oktobra ili sada u Ukrajini.
Ko ce da digne glas? Studenti? Mozda, ali samo u vezi sa kolicinom mesa u corbi u menzi kao u onom skecu TLN od pre trideset godina.
Postena inteljigencija?
Internet?
Haha. 'Mesno.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:40 02.02.2014

Neizvesnos' je gotova

Tadić: Izlazim na izbore 16. marta

Rekao je da nije mogao da pretpostavi da će ta stranka da pravi koaliciju sa Zoranom Živkovićem (Nova stranka) i sa onima koji su promovisali "bele listiće". "Danas ti ljudi govore da je Ivica Dačić Čerčil... Naravno govorim o Vesni Pešić...Mi sa tim ljudima sada pravimo koaliciju..."
alselone alselone 13:54 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

Tadić: Izlazim na izbore 16. marta

Osim samog B. Tadica znam jos jednog koji ce sigurno glasati za njega.
expolicajac expolicajac 14:06 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

alselone
Tadić: Izlazim na izbore 16. marta

Osim samog B. Tadica znam jos jednog koji ce sigurno glasati za njega.

Zvali su te vidoviti alselone.
alselone alselone 14:19 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

Zvali su te vidoviti alselone.


Ne treba mi:
mili92 mili92 14:31 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova


Тадија је фека... нарцисоидности реда ради.
cult cult 14:38 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

Ako ne gledate Stav Srbije i BoTu iz Nove Demokratske stranke u solo nastupu, dobro je.
Izbegli ste transfer blama.
alselone alselone 14:44 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

Ako ne gledate Stav Srbije i BoTu iz Nove Demokratske stranke u solo nastupu, dobro je.
Izbegli ste transfer blama.


Pu, pu, pu, daleko bilo.

Nego, ovo je lepa prilika da pitam - vide li neko dr M-a ovih dana? Ako cita samo da ga pozdravim uz jedan smajli:
cult cult 14:49 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

svi su krivi - naročito oni pre njega, i naročito oni posle njega za mišljenje i srozavanje dsa. Ovi pre i ovi posle njegovih osam godina su zaslužni za sintagmu "žuti lopovi". On to više ne može da podnese i eto...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:01 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

svi su krivi

Dabome: Vesna Pešić, beli listići, Zoran Živković. 700 000 glasova otkinuše dušmani!

Rezultati parlamentarnih izbora 2008:
Za evropsku Srbiju Boris Tadić - 1,590,200 glasova - 38,42%
Srpska radikalna stranka - 1,219,436 glasova - 29,46%

Rezultati parlamentarnih izbora 2012:
Izbor za bolji život, Boris Tadić- 863,294 glasa - 22,06%
Pokrenimo Srbiju, Tomislav Nikolić - 940,659 glasova - 24,04%
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:11 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova



A jel to taj "drugi film"? Ako jeste, sledi citat Seke Sabljić iz Maratonaca.



cult cult 15:16 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

Zoran Živković

ovaj je bio na vlasti 6 meseci
za to vreme odradio Sablju
nikad pre i nikad posle toga
se normalan čovek u Srbiji nije
osećao bezbedno kao tih par meseci.
Džipovi bre bili nestali s ulica
poskidali i kajle

Kad su počele ucene, raspiše izbore, pobedi ga Koštunica
i ovaj krene da sabotira sudjenje Djindjiću, posmenjuje sve panudre koji su odradili Sablju, mafijašima i kriminalcima je od naših para plaćao odštete za zatvor u Sablji.

Ovaj Tadić se sliže s Koštunicom u onoj grozomornoj kohabitaciji
napravi "sanitarni otklon" oteravši iz stranke sve što je mozga imalo

i sad je Živković kriv za "žute lopove" i "žute tajkune".
Pa kakav smrad.

A za vreme njegove vlasti
Miško i Beko narasli do neba, donosili zakone, zatvarali ljude, postavljali im ministre
Šarić pokupovao pola Vojvodine...
ma bedno bre
bedno
JJ Beba JJ Beba 15:31 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

plus rehabilitovao sps, izmirio se sa njima, posle napravio sns, zabunkerisao ovaj sisetm koji živimo

o tome koje je šljazove doveo u DS a koje super likove izbacio ili koji su zbog njega otišli, ne treba n da se priča

enivej

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:33 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

i sad je Živković kriv za "žute lopove" i "žute tajkune".
Pa kakav smrad.

Ma Zoran Živković je samo izgovor da se izdvoji i traži svoje parče jer je sitan (kao i svi naznačeni krivci), pa na njega može da digne nogu bez straha da će taj potez da mu ugrozi tur eventualno.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:42 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

plus rehabilitovao sps, izmirio se sa njima

A sad neće u koaliciju sa Vesnom Pešić jer je promovisala bele listiće (???) i rekla da je Ivica Dačić Čerčil. A sa Čerčilom je mog'o.
anfieldroad anfieldroad 16:11 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

Kad su počele ucene, raspiše izbore, pobedi ga Koštunica
i ovaj krene da sabotira sudjenje Djindjiću, posmenjuje sve panudre koji su odradili Sablju, mafijašima i kriminalcima je od naših para plaćao odštete za zatvor u Sablji.

Ovaj Tadić se sliže s Koštunicom u onoj grozomornoj kohabitaciji
napravi "sanitarni otklon" oteravši iz stranke sve što je mozga imalo

i sad je Živković kriv za "žute lopove" i "žute tajkune".
Pa kakav smrad.


Potpisujem.
anfieldroad anfieldroad 16:11 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

Kad su počele ucene, raspiše izbore, pobedi ga Koštunica
i ovaj krene da sabotira sudjenje Djindjiću, posmenjuje sve panudre koji su odradili Sablju, mafijašima i kriminalcima je od naših para plaćao odštete za zatvor u Sablji.

Ovaj Tadić se sliže s Koštunicom u onoj grozomornoj kohabitaciji
napravi "sanitarni otklon" oteravši iz stranke sve što je mozga imalo

i sad je Živković kriv za "žute lopove" i "žute tajkune".
Pa kakav smrad.


Potpisujem.
freehand freehand 16:37 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

Šarić pokupovao pola Vojvodine...
ma bedno bre
bedno


freehand freehand 16:46 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

dobrosavljevic_m
plus rehabilitovao sps, izmirio se sa njima

A sad neće u koaliciju sa Vesnom Pešić jer je promovisala bele listiće (???) i rekla da je Ivica Dačić Čerčil. A sa Čerčilom je mog'o.

Ja jednu stvar ne razumem: šta sad fali našem Tomislavu Nikoliću, našem sjajnom Aleku i Čerčilu?
Čemu uzbuđenje ako Tadić sad razbija to gnezdo poroka - koje je već na radost istih koji ga sad brane (o tempora!) - time što iz njega izlazi?
Dve godine priča kako DS propada sve dublje, Đitler najgori, Đelić lopuža, Ješić lopuža, pajtić lopuža, sve se to udavilo u truleži, sam lopov, kriminalac i vucibatina - i sad Vesna Pešić kaže "Glasati za DS!" a svi u glas - jadna DS, upropasti je Tadić?!
Tako što izlazi?
Jel vi ljudi znate šta pričate?
Mislim, jel vas briga uopšte?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 16:48 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

cult
Zoran Živković

ovaj je bio na vlasti 6 meseci
za to vreme odradio Sablju


E, ako je baš Živković toliko zaslužan za Sablju, onda odmah da ga krunišemo! No, netje baš biti. Ali ono za šta je u velikoj meri zaslužan u tih 6 meseci, je da je srozao rejting DS-a i same DOS petooktobarske ideje skoro do dna.

No, ti čini mi se imaš selektivno il pamćenje il prezentaciju Kao npr. ovo:

cult

Kad su počele ucene, raspiše izbore, pobedi ga Koštunica


Jes, raspisao kada je Dinkić oborio vladu.

Obaška nije ni učestvovao na tim izborima, barem ne kao išta bitno (osim teret i bagaž) jer je na izbore DS izašla sa Tadićem kao nosiocem lsite. I samo znog njega je i dobila koliko je dobila glasova (12.7% i 37 mesta), da je ostao gosn Živković, borila bi se za cenzus, a ako bi ga i prešla bilo bi to za 100 do 200 glasova ;>>

cult cult 16:57 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

jer je na izbore DS izašla sa Tadićem kao nosiocem lsite. I samo znog njega je i dobila koliko je dobila glasova, da je ostao gosn Živković, borila bi se za cenzus, a ako bi ga i prešla bilo bi to za 100 do 200 glasova ;>>


Mene, da budem iskren, ne zanima koliko će DS biti iznad ili ispod cenzusa.
Za Tadićevu DS sam glasao samo kao "manje zlo".*
A konkretno na tim izborima posle atentata na Zorana Djindjića glasao sam za one koje je Tadić izbacio iz DSa da bi se umilio Koštunici i talibanima.

*za "manja zla" nikad više.
Ako u ponudi nema onih koji zastupaju moje interese i ideje, onda ništa.
inco inco 16:59 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

freehand
Ja jednu stvar ne razumem: šta sad fali našem Tomislavu Nikoliću, našem sjajnom Aleku i Čerčilu?


Ni ja jednu stvar ne razumem - zašto stalno pokušavaš ljudima da učitaš kako podržavaju ovu današnju beslovesnu stoku zato što nisu hteli da podrže prethodnu ništa manje beslovesniju stoku? Neću bre da se stavljam na stranu stoke, stoka me interesuje samo kad mi je u tanjiru.

Je l' činjenica da su ovi danas katastrofalni i za jotu opravdava one pre njih? Jok mori, da imamo tri grama sive materije ne bi postojali ni SNS ni DS u oblicima u kojima postoje danas i u kojima su postojali i u prošlosti. Ali nemamo pa nam zato život i liči na Životinjsku farmu. I još stanovnici na istoj raspravljaju 'ama čuješ li ti, efendija što ja kažem: moja krava ubola, tvoju kravu' argumentima - a mene zabole za krave, hoću da ih vidim samo u hamburgeru i možda dobroj, srednje pečenoj šnicli.
mili92 mili92 17:04 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova


Гласам за мене.
cult cult 17:09 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

zašto stalno pokušavaš ljudima da učitaš kako podržavaju ovu današnju beslovesnu stoku zato što nisu hteli da podrže prethodnu ništa manje beslovesniju stoku?


koncepcijske razlike.
Free ne veruje da je moguće odredjivati se prema ljudima na vlasti po njihovim kontkretnim postupcima.
U Freejevom majdnsetu moraš da si navijač.
Ako napr kažeš da je Dićta sjebao zemlju svojim jajarenjem, ti si onda za Tomu.
Znači, moraš da veruješ, da voliš, da si Naš ili Njihov.

laziiprevare laziiprevare 17:14 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

ovaj je bio na vlasti 6 meseci za to vreme odradio Sablju


U sastavu Vlade Republike Srbije predlažem za potpredsednike Vlade Republike Srbije dr Nebojšu Čovića, Dušana Mihajlovića, koji će do izbora ministra obavljati i funkciju ministra unutrašnjih poslova, prof. dr Žarka Koraća, Jožefa Kasu, mr Miodraga Isakova i Čedomira Jovanovića ...




-Ćuruviju ubio Luka Pejović. Problem je to što je Pejović mrtav. (ministar policije Dušan Mihajlović)

-Zoran Ristović Prika mogući je ubica Slavka Ćuruvije, ali sam se plašio da u to niko neće poverovati .Problem je to što je Prika mrtav . (bivši ministar unutrašnjih poslova Dušan Mihajlović na informativnom razgovoru u UBPOK-u 2004.)



General policije Boško Buha, autor "Kriminalne grupe i pojedinci koji se bave organizovanim kriminalom na teritoriji Republike Srbije" (2001) u kojoj se prvi put navode:

III Grupa je u kriminalnim sredinama poznata kao "Surčinska grupa", čiji je vođa Buha Ljubiša zvani Čume, a stalni članovi grupe su: Milenković Dejan zvani Bagzi ...

IV Grupa najmasovnija kriminalna grupa koju je organizovao Spasojević Dušan zvani Dule i Kum ...

Najznačajnija je bila Surčinska grupa koju je vodio Ljubiša Buha Čume, s obzirom na to da se zemunski klan izdvojio i jasno profilisao tek krajem 2002. godine.(zamenik načelnika UBOPOK-a)


Laufer mi javio ...

-Iza Gavrilovićevog ubistva stoji Jovica Stanišić koji je s njim manipulisao do poslednjeg trenutka.Iza ubistva Boška Buhe stoji Željko Maksimović Maka, službeni ubica Jovice Stanišića. Sudjenje ubicama Boška Buhe je propalo zato što je bilo potrebno da bi se kompromitovao Specijalni tužilac Jovan Prijić, a mi kriminalizovali pred svedočenje u procesu optuženom za ubistvo Zorana Đinđa.(Čudomir)



I danas sam uveren da je Lukić primer za policajca.(svedok u Hagu Zoran Živković)



Ćoki, Čudomir, Brka, Lukić ... nisam se osećao bezbedno tih par meseci i džipovi bre nisu bili nestali s ulica.
inco inco 17:14 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

cult
Znači, moraš da veruješ, da voliš, da si Naš ili Njihov.


Neka 'fala, ja b' da ostanem Svoj, a i Naši i Njihovi, sa sve onima koji se u takve tabore trte ili me guraju u iste, mogu da se uhvate za Moj.
alselone alselone 17:23 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

da si Naš ili Njihov.


Sto bi Filip rekao - Take sides!
cult cult 17:29 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

inco
cult
Znači, moraš da veruješ, da voliš, da si Naš ili Njihov.


Neka 'fala, ja b' da ostanem Svoj, a i Naši i Njihovi, sa sve onima koji se u takve tabore trte ili me guraju u iste, mogu da se uhvate za Moj.


eto, zbunjivaćeš freeja.
Njemu se već godinama čini da su svi nedosledni sem njega.
cult cult 17:30 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

nisam se osećao bezbedno tih par meseci i džipovi bre nisu bili nestali s ulica.


jbt, uz svu naivnost koju uvek priznajem,
ja jesam.
cult cult 17:36 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

alselone
da si Naš ili Njihov.


Sto bi Filip rekao - Take sides!


kad smo već kod "take sides!"
ne mogu da ne primetim da režimski mediji kao npr Blic
o tadićevcima i njihovom napuštanju DS-a
javlja kao breaking news!
Danas nekih osam anonimusa "dalo ostavke" to je uletelo kao "POSLEDNJA VEST"
Sad onaj neki s Kosova što se muvao po ministrastvima u vreme Tadića, takodje dao ostavku, eno, apdejt iz časa u čas.

Sprema se teren za novog dačketa.
nsarski nsarski 17:55 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

Sto bi Filip rekao - Take sides!


Eh, nemoj da si na kraj srca. Nije to Filip, već mu to ostalo od onomad kad je s klinkama u dvorištu Pete igrao "Jelečkinje - barjačkinje, koga ćete?!" a sve bacajući pogled na zgradu u Takovskoj...
I tako se zadržalo.
freehand freehand 18:08 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

Je l' činjenica da su ovi danas katastrofalni i za jotu opravdava one pre njih? Jok mori, da imamo tri grama sive materije ne bi postojali ni SNS ni DS u oblicima u kojima postoje danas i u kojima su postojali i u prošlosti.

Sa tim postojanjem sive mase ima možda i nerazumevanje da je komentar na koji odgovaraš direktno vezan na pominjanje Vesne Pešić, koja je opet direktno agitovala za Tomiuslava Nikolića i njegove saborce. Koji su danas vlast u Srbiji.
to šta ti hoćeš ili nećeš da vidiš takođe je vezano sa razumevanjem realnosti, i opet proističe iz iste sive mase koju pominješ.
Pa ne vidim kako bih ti u tvojim obračunima sa stokom i hamburgerima bio od pomoći.
freehand freehand 18:15 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

cult
zašto stalno pokušavaš ljudima da učitaš kako podržavaju ovu današnju beslovesnu stoku zato što nisu hteli da podrže prethodnu ništa manje beslovesniju stoku?


koncepcijske razlike.
Free ne veruje da je moguće odredjivati se prema ljudima na vlasti po njihovim kontkretnim postupcima.
U Freejevom majdnsetu moraš da si navijač.
Ako napr kažeš da je Dićta sjebao zemlju svojim jajarenjem, ti si onda za Tomu.
Znači, moraš da veruješ, da voliš, da si Naš ili Njihov.


Pa ne baš. Nego Fri veruje da zloba, jed i paranoja glazirane učitavanjem i selektivnim sećanjem i zapažanjem ne mogu u rezultatu da daju jasnu sliku sveta.
U toj bi slici primetio da Fri reaguje na glupost i neistinu, i nikad, ako nije direktno pitan, nikom ništa ne preporučuje. ne agituje.
Pa nije onda Fri bio navijač Đilasov. nego - pogodi ko? Niti je sada navijač Radulovićev. nego - pogodi ko?
A ako kažeš da je Dićta (BoTa, DuPe, isti nivo duhovitosti) sjebao zemlju - Fri ponekad pokušava da raspravlja o toj tvrdnji koja nema veze sa istinom, ali dobro zvuči u majndsetu aristokrata-revolucionara zgađenih svetom i narodom.
U kome je za nas slobodare bez idola SaRa jedina svetla tačka, hvala Bogu!

cult
inco
cult
Znači, moraš da veruješ, da voliš, da si Naš ili Njihov.


Neka 'fala, ja b' da ostanem Svoj, a i Naši i Njihovi, sa sve onima koji se u takve tabore trte ili me guraju u iste, mogu da se uhvate za Moj.


eto, zbunjivaćeš freeja.
Njemu se već godinama čini da su svi nedosledni sem njega.

Nebre, i ja sam dosledan ko Vesna Pešić sa Tomom Evropljaninom i Kult sa Đilasom. I/ili Radulovićem, samo da vidimo dokle će da nam potraje.

Edit: inače, davno nekad kad me učilo etici i profesionalnim standardima zastupanje dva stava istovremeno (ovaj ništa ne valja ali ni onaj nije bolji i obavezno dodavanje Tadića na blogu o Vučiću) smatrano je dosta jadnim pristupom.
cult cult 19:04 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

Nego Fri veruje


upravo sam o tome pričao.
Enivej, nema šanse da se skapiramo u ovom trenutku, konceptualne razlike u pogledu na svet, tako da nema veze.

Nego, šta misliš o Novoj DS? Ovo što je Tadić danas pričao?
Ta ekipa koja se oko njega okuplja, kako ti se čini?
Misliš li da je to bliže izvornom DS-u ili ono što je tamo ostalo?
Ko ti je bliži? Il da očekujem neki blog na tu temu ovih dana?
freehand freehand 19:25 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

Nego Fri veruje


upravo sam o tome pričao.
Enivej, nema šanse da se skapiramo u ovom trenutku, konceptualne razlike u pogledu na svet, tako da nema veze.

Odlično si to sublimirao. Dok te opet, sutra, ne dohvati potreba da malo mašti pustiš na volju.


Nego, šta misliš o Novoj DS? Ovo što je Tadić danas pričao?
Ta ekipa koja se oko njega okuplja, kako ti se čini?
Misliš li da je to bliže izvornom DS-u ili ono što je tamo ostalo?
Ko ti je bliži? Il da očekujem neki blog na tu temu ovih dana?

Ne mislim još ništa, to je sve još uvek u magli.
Da, personalno mislim da je Tadić, uz sve mane i uz svo blaćenje, laži, difamaciju kojoj je neprekidno izložen sa svih strana najbliži onome što ja mislim da bi bio političar kome bih dao poverenje da upravalja državom.
No još uvek ne znam ni šta će biti to što pravi ni ko će sve tu biti. Ne znam ni šta je on to konkretno zamerao Đilasu, oko koga je takođe koprena laži i kleveta kojima je izložen godinama.
Tako da ću ipak sačekati nedelju-dve da se sve malo izbistri da bih doneo bilo kakav zaključak i imao neko jasno mišljenje.
A kad bih znao šta je to "izvorni DS" znao bih i šta da ti odgovorim. Pouznavao sam neke od osnivača stranke, razgovarao, mislim, sa sedmoricom. I mislim da niko ni od njih ne bi umeo da ti precizno kaže šta je to zaista.
U međuvremenu da ponovim ovo (a biće prilike da to činim često):
Zoran Đinđić je još u toku prepodneva 12.03.2003. važio za prijatelja kriminala, šarlatana, političku vrdalamu, pragmatičara u najgorem smislu te reči, političkog oceubicu, lopova, prevaranta, izdajnika i stranog špijuna.
metak mu je vratio čast i dostojanstvo, i naterao milione licemera i opsesivnih hvatača lopova i čitalaca Identiteta da za njim pusti suzu kao za rošenim.
Tog jutra bi na nekim hipotetičkim izborima dobio možda 7-8% glasova.
Nije loše to imati u vidu.
G r o f G r o f 19:30 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

cult
Nego Fri veruje


upravo sam o tome pričao.
Enivej, nema šanse da se skapiramo u ovom trenutku, konceptualne razlike u pogledu na svet, tako da nema veze.

Nego, šta misliš o Novoj DS? Ovo što je Tadić danas pričao?
Ta ekipa koja se oko njega okuplja, kako ti se čini?
Misliš li da je to bliže izvornom DS-u ili ono što je tamo ostalo?
Ko ti je bliži? Il da očekujem neki blog na tu temu ovih dana?


nema šanse da prodje cenzus, dok vučić znojem natapa snežna prostranstva on tek žulji vijuge mozga svoga odlukom o novoj stranci...
...a i šta će da ponudi, manje cenzure?
G r o f G r o f 19:42 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

Zoran Đinđić je još u toku prepodneva 12.03.2003. važio za prijatelja kriminala, šarlatana, političku vrdalamu, pragmatičara u najgorem smislu te reči, političkog oceubicu, lopova, prevaranta, izdajnika i stranog špijuna.


To verovatno u krugovima dragog ti Koštunice...
Jedino što mu ja zameram to je početak sprovodjenja ideje o lagodnom životu bez rada. Prve donacije i krediti usmeravali su se u pogrešnom pravcu..
freehand freehand 19:44 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

G r o f
Zoran Đinđić je još u toku prepodneva 12.03.2003. važio za prijatelja kriminala, šarlatana, političku vrdalamu, pragmatičara u najgorem smislu te reči, političkog oceubicu, lopova, prevaranta, izdajnika i stranog špijuna.


To verovatno u krugovima dragog ti Koštunice...
Jedino što mu ja zameram to je početak sprovodjenja ideje o lagodnom životu bez rada. Prve donacije i krediti usmeravali su se u pogrešnom pravcu..

A vi četnici ne volite Voju Srbina?!
I ne: u celoj Srbiji. Sa naglaskom na peščaničku.
cult cult 19:47 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

A kad bih znao šta je to "izvorni DS" znao bih i šta da ti odgovorim


Jeste. Nezgodna formulacija. Teško je danas reći šta je to.
Više sam mislio na "koliko će članova prepoznati Tadićevu novu stranku kao svoju".


nema šanse da prodje cenzus, dok vučić znojem natapa snežna prostranstva on tek žulji vijuge mozga svoga odlukom o novoj stranci...
...a i šta će da ponudi, manje cenzure?


Pa, vidi...režimska medijska mašinerija im daje značajan prostor.
Informeri i Kuriri obradjuju njihove direktne protivnike. Njih ne diraju.
Mislim, bar se tako čini za sada.
Ako Vučić dobro odradi artiljerijsku pripremu po Tadićevoj bivšoj stranci koju ovaj "više ne prepoznaje", ko zna...
freehand freehand 19:57 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

Jeste. Nezgodna formulacija. Teško je danas reći šta je to.
Više sam mislio na "koliko će članova prepoznati Tadićevu novu stranku kao svoju".

Uvek je bilo. Svaki bi ti od osnivača rekao nešto drugo. kakv je to raspon - od Mićunovića do Čavoškog.
Pa, vidi...režimska medijska mašinerija im daje značajan prostor.
Informeri i Kuriri obradjuju njihove direktne protivnike. Njih ne diraju.
Mislim, bar se tako čini za sada.
Ako Vučić dobro odradi artiljerijsku pripremu po Tadićevoj bivšoj stranci koju ovaj "više ne prepoznaje", ko zna...

Jel ti ovo ozbiljno? Ne razumeš da je mašinerija uključena na "drobi" i "zavadi pa vladaj", još od pre prošlih izbora? Da je ta stranka torpedovana sa svih strana pa i iznutra još tada?
A ti sada tražiš znake u tom papirnom đubretu ko će sa kim i ko će gde?
Hajd još jednom, možda dopre: šta kažu te "novine" o Raduloviću? Jel ga napadaju? Ne? Znači - štite ga danas?
Da? Znači hoće da privuku i glasove onih koji su za reforme a protiv Vučića!
Znači - on će sa Vučićem u Vladu?
Jel ok analiza?
cult cult 20:05 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

Ne razumeš da je mašinerija uključena na "drobi" i "zavadi pa vladaj", još od pre prošlih izbora? Da je ta stranka torpedovana sa svih strana pa i iznutra još tada?


Razumem da je opozicija podeljena na poželjnu i nepoželjnu.
Poželjna je ona koja čeka na izbor za novog Dačića posle izbora i tu informeri i kuriri ne diraju.
Takodje, oštrica njihove kritike nije na Vučiću, već na Dačiću. Pogledajmo samo LDP. Saslušajmo Čedu. Skoknimo do Bojana Djurića na tviteru i pročitajmo mu TL.

DS jeste torpedovana sa svih strana, pa i iznutra. Medijski i na svaki drugi način. Glavni krivac za takvo stanje je danas upravo napustio stranku i pozvao članstvo da mu se pridruži u Novoj Demokratskoj. Prvi opozicioni nastup je usmeren protiv Živkovića i bivših kolega iz stranke. A što se režima tiče, više puta je rekao da nije "diktatorski". Nije primetio ni medijsku cenzuru. Ono, jes, za njega je i nema. Prostor dobija masovno.
Mislim, ovo nije pokušaj analize, već pratim šta se dešava.
Moguče da ne gledamo / čitamo iste stvari.
tsunade tsunade 20:08 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

Jeste. Nezgodna formulacija. Teško je danas reći šta je to.
Više sam mislio na "koliko će članova prepoznati Tadićevu novu stranku kao svoju".


priča se da još nije krenuo u sastavljanje liste jer nema pojma ko će da ode za ovim nesrećnikom.

časno bi bilo da svi tadićevi ministri krenu za njim: šutanovac, dulić i tako redom pa jovo nanovo zajedno sa dinkićem.
cult cult 20:11 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

šutanovac,


hmmmmmm...mislim da Šutanovac ima neke druge, veće planove.
Obzirom na sadašnjeg predsednika DS-a kojem nikako da krene.
G r o f G r o f 20:11 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

coult, bio bih malo oprezan sa ovim "mediska mašinerija".
pare su čudo a mediji kurve. što misliš koliko je u stanju samo jedan mišković da ponudi da vučiću malo skrati krila. ne mislim da je u tom pogledu tadić baš bezub.
cult cult 20:13 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

što misliš koliko je u stanju samo jedan mišković da ponudi

mnogo.
Al se nešto stis'o.
Sudeći po naslovima, bar.
freehand freehand 20:23 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

više puta je rekao da nije "diktatorski". Nije primetio ni medijsku cenzuru.

Pa nisi ni ti.
A i ja ovde nemam baš neku naročitu popularnost zato što jesam. Dapače.
Što se Tadića tiče... Da sačekamo. Možda bude prilike da se o tome ozbiljno porazgovara, koliko je to moguće sa takvom količinom nazidanih predrasuda i tupih laži.

Ono, jes, za njega je i nema. Prostor dobija masovno.

Pa bude to, malo je teško prećutati da je bivši predsednik države i predsednik druge po veličini stranke u zoru izbora istupio iz bivše i osnovao novu stranku.
a to kako će biti tretiran - ja bih sačekao malo.

A inače... Još jedna stvar (mislim da sam i to rekao a ponoviću): lako je moguće da će se ispostaviti da je za državu najbolje rešenje koalicija Vučića sa (sad već) nekom od frakcija DS. Njemu očajnički trebaju pametni ljudi, njima treba politički prostor. Da se stranka nije pocepala to bi uz korektan dogovor u zemlji stabilizovalo situaciju, otupelo zube i suzbilo apetite malih predatora poput PUPS i URS, omogućilo i konsenzus oko promene Ustava i istinsko pristupanje neophodnim reformama. Ovako - opet će biti gnjeckanja i mrcvarenja.
Koštaće nas prethodni izbori ko Svetog Petra kajgana. Izgubićemo još dve generacije i deset dugih godina do samo malo kiseonika u plućima.
cult cult 20:39 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

lako je moguće da će se ispostaviti da je za državu najbolje rešenje koalicija Vučića sa (sad već) nekom od frakcija DS.


Nimalo nisam siguran da je to "najbolja" opcija.
Ali def jeste ideja ka čijem se ostvarenju stvari kreću.
Kao da postoji plan, tako se stvari odvijaju, takav je tajming.
Potrebno je samo da NDS ili LDP preskoče cenzus i eto.
tsunade tsunade 21:12 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

hmmmmmm...mislim da Šutanovac ima neke druge, veće planove.
Obzirom na sadašnjeg predsednika DS-a kojem nikako da krene.


i ja se bojim
freehand freehand 21:27 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

cult
lako je moguće da će se ispostaviti da je za državu najbolje rešenje koalicija Vučića sa (sad već) nekom od frakcija DS.


Nimalo nisam siguran da je to "najbolja" opcija.
Ali def jeste ideja ka čijem se ostvarenju stvari kreću.
Kao da postoji plan, tako se stvari odvijaju, takav je tajming.
Potrebno je samo da NDS ili LDP preskoče cenzus i eto.

Dobro. A ako Radulović i "privrednici" (to su verovatno pošteni, nisu tajkuni) preskoči cenzus?
laziiprevare laziiprevare 22:41 02.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

jbt, uz svu naivnost koju uvek priznajem, ja jesam.


Koliko puta su nas prevarili do sada.

Sada EU treba da uvere u sve šumske priče i propuste u sprečavanju da poznata banda ubije premijera iz četvrtog pokušaja su prozoru, sa prebačenim ćebetom, 130 m udaljenim od vrata koja će se otvoriti pod težinom tela ubijenog premijera.



Ceo grad je pričao,svi su znali ,da je čovek bio živa meta !


- Nikada nisam direktno posećivao Dušana Spasojevića u Centralnom zatvoru ! Tamo sam odlazio samo zbog susreta sa Slobodanom Miloševićem i jednom da bih Miloradu Lukoviću Legiji u posetu odveo njegovu ženu i dete. Sa Dušanom Spasojevićem Šiptarom sam samo posredno kontaktirao, preko tadašnjeg upravnika zatvora Dragiše Blanuše. ( PV Zorana Živkovića, Čudomir Jovanović, u Skupštini Srbije )

tyson tyson 00:34 03.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

A konkretno na tim izborima posle atentata na Zorana Djindjića glasao sam za one koje je Tadić izbacio iz DSa da bi se umilio Koštunici i talibanima.

Teško; oni su izašli iz DS mnogo kasnije.


cane cane 01:37 03.02.2014

Re: Neizvesnos' je gotova

oran Đinđić je još u toku prepodneva 12.03.2003. važio za prijatelja kriminala, šarlatana, političku vrdalamu, pragmatičara u najgorem smislu te reči, političkog oceubicu, lopova, prevaranta, izdajnika i stranog špijuna.


pa vazi i danas.


pape92 pape92 16:13 02.02.2014

2qq14

Još kad se razvedri ako budem video dva meseca, definitivno ću da se zabrinem.
cult cult 20:07 02.02.2014

Re: 2qq14

pape92
Još kad se razvedri ako budem video dva meseca, definitivno ću da se zabrinem.


Dotle, evo Bejker Četa


dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:34 02.02.2014

Progovorio

mirelarado mirelarado 19:34 02.02.2014

Re: Progovorio

Укратко: Ништа ја... види ми руке!
freehand freehand 19:42 02.02.2014

Virus

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:14 02.02.2014

Ama zadnje vreme došlo...

...kada ja moram da branim Tadića.

Elem, DS nikada pre njega nije mogla da računa na toliki procenat u biračkom telu kao u njegovo vreme. Bojim se da ni u budućnosti dugo neće da dostigne taj procenat. Kako i zašto je on taj kapital prokockao je druga tema. A jeste ga prokockao, tu nema dileme.

Možda neko misli da je DS morala da bude na pozicijama LDP-a. Super, ali je isto tako jasno koliko je takva politika imala prođu u biračkom telu, pa i u samom članstvu.
E sad, jedino što vam preostaje je da onako Ibijevski zahtevate da vam se dodeli drugi narod.

Mislim, ovo u vezi tvrdnji da je Tadić upropastio DS. Jeste, ali ju je pre toga i uzdigao. Ovo poslednje se često zaboravlja.


cult cult 20:19 02.02.2014

Re: Ama zadnje vreme došlo...

ali ju je pre toga i uzdigao.

Pa super i za njega i za DS.
Nego nama ni u džep, ni iz džepa...oh, wait
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:26 02.02.2014

Re: Ama zadnje vreme došlo...

Nego nama ni u džep, ni iz džepa...oh, wait


ako bi objasnio šta si ovim hteo da kažeš, možda bih i znao da odgovorim :)

mislim, pričamo nismo međusobni dušmani (bar se nadam)
cult cult 20:30 02.02.2014

Re: Ama zadnje vreme došlo...

naravno da nismo.
tviter forma šale ("...oh wait" )
Mislio sam na to da je uzdizanje DS i uživanje u vlasti njima sigurno vrlo prijalo u materijalnom i svakom drugom pogledu, ali što se gradjana Srbije tiče, malo šta su imali od tog njihovog uspona. A ni od pada.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:39 02.02.2014

Re: Ama zadnje vreme došlo...

cult
naravno da nismo.
tviter forma šale ("...oh wait" )
Mislio sam na to da je uzdizanje DS i uživanje u vlasti njima sigurno vrlo prijalo u materijalnom i svakom drugom pogledu, ali što se gradjana Srbije tiče, malo šta su imali od tog njihovog uspona. A ni od pada.


To da, ono što sam ja hteo da kažem je da su oni tada bili neka rezultanta onih sila koje su želele da uvedu neke (po meni pozitivne) promene u ovoj zemlji. Ono što ih je ubilo je njihova abnormalna alavost i teški pritisci iz inostranstva. Seti se da se i Đinđić na te pritiske žalio poslednjih meseci. Za alavost su već samo oni odgovorni.
freehand freehand 20:40 02.02.2014

Re: Ama zadnje vreme došlo...

Kako i zašto je on taj kapital prokockao je druga tema. A jeste ga prokockao, tu nema dileme.

Mislim, ovo u vezi tvrdnji da je Tadić upropastio DS.

Da, recimo čuvena floskula o "oživljavanju" Dačića.
Dačić je preživeo prvo u svojoj stranci, tri kongresa i rasterao 95% slobinih kadrova. A onda stigao dotle da 2008. bude jezičak na vagi. I onda treba pokušati, bar, setiti se opcija. jedna je bila da se pusti da Vladu formiraju Nikolić i Vučić sa bedžom i u punom radikalskom kapacitetu sa glavnim procesorom u Ševeningenu i Koštuunica u punom kapacitetu, i Dačić mlađani Ivica, željan da se vrati na staze slave.
Tadić je tada kao i mnogo puta pre i posle toga uradio stvar koja je bila loša za stranku ali najbolja za Srbiju. Onaj usrani bol nit znam šta mu je značio ni šta mu je trebao. Voleo bih da verujem da se prethodno veče ušljemao pa mamuran odvalio.
I isto tako sa foremiranjem SNS: loše za njega lično, loše za DS, ali odlično za Srbiju. time je, bar srednjoročno cementiran evropski i demokratski put Srbije, bez nasilja, bez sukoba.
Za razliku od našeg slavnog Predsednika Nikolića čije su sve zasluge - Tadić je na sebe prihvatao svu odgovornost. I za najgore moguće brljotine, od Dulića do Jeremića. a i Đilasa, na prethodnim izborima. I naročito posle njih.
Sad, što to javnost ne razume normalna je stvar. Menje je normalno da ga isti ti pljuju i okreću mu leđa. Otud ono "držanje pod miškom".

cult cult 20:44 02.02.2014

Re: Ama zadnje vreme došlo...

Za alavost su već samo oni odgovorni.


Ta alavost je bila tolika da, kapiram, ako udješ u tu stranku sa idejom da pomogneš, ono, iz uverenja, šta ja znam, u roku od godinu dana il i sam postaneš alav ili te izbace kao kera na ulicu.
"Nisi timski igrač" kako se to popularno kaže.
freehand freehand 20:48 02.02.2014

Re: Ama zadnje vreme došlo...

Za alavost su već samo oni odgovorni.

Za alavost je kriva ljudska priroda. Za njeno tolerisanje neizgrađen sistem. Pa su došli ovi divni ljudi koje sad imamo da, po uverenju birača u Srbiji, taj sistem poprave ili izgrade.
cult cult 20:56 02.02.2014

Re: Ama zadnje vreme došlo...

Pa su došli ovi divni ljudi koje sad imamo da, po uverenju birača u Srbiji, taj sistem poprave ili izgrade.


Kaže Laza Vučićeva maza
da je 30 000 ljudi u 3-4 meseca zaposleno da se sistem popravi ili izgradi.

Doduše, sutra posle ribanja je rekao da nisu zaposleni već su ih pronašli.

Mislim, nemoj sad te teme kad je Vučić rekao da su tviteraši u pravu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:07 02.02.2014

Re: Ama zadnje vreme došlo...

Tadić je na sebe prihvatao svu odgovornost. I za najgore moguće brljotine,

Да.
Мрзело ме да куцкам, али то је то, и писао сам о томе много пута овде: Тадић је био идеолошки булдожер који је прокрчио пут Србији у европске интегративне процесе. Он је припитомио и СПС и СНС и наместио све за игроказ: "Дајемо Косово, и радо га се сећамо!" И измирио Србе са суседима. Он је повлачио смеле потезе, а Крло му их је дошаптавао... Хвала им обојици на томе. (Упознао сам их, фини момци!)

Његове су заслуге велике.
И све то што је урадио -- легитимизовао и Палму и Жирафу и Дачкета и Алека и Тому -- коштало га је, засад, председничке и политичке каријере.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:18 02.02.2014

Re: Ama zadnje vreme došlo...

Tadić je tada kao i mnogo puta pre i posle toga uradio stvar koja je bila loša za stranku ali najbolja za Srbiju.


E malo ga pretera fri.

Nekoliko stvari treba satviti jednu pored druge koje se broje u Tadićevu zaslugu i videti da se, po logici stvari, neke od njih međusobno isključuju. To je samo po sebi dovoljno da se shvati da mu zasluge baš i nisu tolike kolko mu ih ti ovde prikači.

Nesporno jeste da je Tadić uspeo da podigne broj onih koji glasaju za DS.
Da je taj broj bio broj onih koji stvarno podržavaju njegovu politiku, on nikakvih potreba ne bi imao da šlepa SPS ili pravi SNS.
Imao je većinu koja podržava tu politiku, šta ga briga što neke minorne strančice i mali broj građana tu politiku ne odobrava.

Ali je problem u tome što on zapravo i nije imao politiku, njegovo podizanje broja glasača DSa je više posledica reklame nego stvarnog opredeljivanja birača za neku preciznu, konkretnu političku ideju.

Za Tadića se ne može vezati ni jedna konkrena politika, on se ni po čemu ne izdvaja, ni po čemu nije prepoznatljiv u politici, i uveren sam da će vrlo brzo u istoriju otići kao prilično bezbojna politička ličnost.

Utisak mi je da on o sebi misli sasvim suprotno, da sebi daje neki značaj, očigledno je da ima i onih koje je ubedio u to, a voleo bih da mi neko objasni šta je to Tadićeva politika, osim onih opštih stvari kao što je put ka EU i sličnih, koje su karatkteristika skoro svih poliitčara u Srbiji, pa je u toj gomili i Tadić.

freehand freehand 21:18 02.02.2014

Re: Ama zadnje vreme došlo...

И све то што је урадио -- легитимизовао и Палму и Жирафу и Дачкета и Алека и Тому -- коштало га је, засад, председничке и политичке каријере.

Pa da je Srbija Francuska ili Švajcarska verovatno bi legitimzovao nekog drugog. Ili da su srpski birači glasove dali nekim drugim ljudima. Ovako - radi se sa tim što se ima.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:26 02.02.2014

Re: Ama zadnje vreme došlo...

freehand
И све то што је урадио -- легитимизовао и Палму и Жирафу и Дачкета и Алека и Тому -- коштало га је, засад, председничке и политичке каријере.

Pa da je Srbija Francuska ili Švajcarska verovatno bi legitimzovao nekog drugog. Ili da su srpski birači glasove dali nekim drugim ljudima. Ovako - radi se sa tim što se ima.

Еееееј, и ја мислим шта и ти.
(Има тамо и она реч "припитомио", кључна за разумевање текста,)

Ти си стварно к'о петлић.
Само би да се кочопериш.
Напорно, брате... Много.
freehand freehand 21:30 02.02.2014

Re: Ama zadnje vreme došlo...

Ти си стварно к'о петлић.
Само би да се кочопериш.
Напорно, брате... Много.

Baš voliš da daješ sebi na značaju...
Najnormalnije sam ti odgovorio.

Ali, imam jedno drugo pitanje: šta znači ovo zasad u rečenici o ceni koju je platio?
ŠTa bi još mogla biti cena sem karijere?
Deluje dosta zloslutno.

niccolo niccolo 21:31 02.02.2014

Re: Ama zadnje vreme došlo...

Његове су заслуге велике.
И све то што је урадио -- легитимизовао и Палму и Жирафу и Дачкета и Алека и Тому -- коштало га је, засад, председничке и политичке каријере.

I baš zato je ovo njegovo Vučić-Rakić povampirenje nešto najjadnije što sam u svom životu video. Čoveče, moraš da znaš kada je vreme da se povučeš. Ovako deluje kao propali glumac koji daje bulju da mu lik ne ubiju u 2. epizodi sezone...već da mu produže učešće u seriji do 5. epizode.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:34 02.02.2014

Re: Ama zadnje vreme došlo...

Predrag Brajovic
"Дајемо Косово, и радо га се сећамо!" И измирио Србе са суседима.


Ето, како после почетног слагања врло брзо дођемо до тачке размимоилажења.

Поред већ споменуте алавости његових, Тадић је моју подршку изгубио после повлачења оне резолуције из УН.
А помирење у којем ја једем и своја и туђа говна, тешко да би се могло назвати помирењем.
Немам сада баш времена за неку дужу дискусију, ал` чисто да се зна.
tsunade tsunade 21:38 02.02.2014

Re: Ama zadnje vreme došlo...

I baš zato je ovo njegovo Vučić-Rakić povampirenje nešto najjadnije što sam u svom životu video. Čoveče, moraš da znaš kada je vreme da se povučeš. Ovako deluje kao propali glumac koji daje bulju da mu lik ne ubiju u 2. epizodi sezone...već da mu produže učešće u seriji do 5. epizode.


nikad mu dosta šamara
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:56 02.02.2014

Re: Ama zadnje vreme došlo...

vrabac_u_steni
А помирење у којем ја једем и своја и туђа говна, тешко да би се могло назвати помирењем.

Политичка историја односа народа ради на ангро, финесе се ту нешто и не пикају.

Иначе, овде се, као и обично, прецењује лик просечног српског гласача, дају му се сувише софистициране црте и претпоставља да он своје одлуке доноси принципијално и после поподневне контемплације.

Јок, није тако.

Отуда и Тадић, можда, сем политичке прошлости, има и будућност.
Out of Beirut Out of Beirut 22:19 02.02.2014

Re: Ama zadnje vreme došlo...

Тадић је био идеолошки булдожер који је прокрчио пут Србији у европске интегративне процесе. Он је припитомио и СПС и СНС и наместио све за игроказ: "Дајемо Косово, и радо га се сећамо!"


Питам се... Можда има много тога што не знам, због моје једнодеценијске апстиненције од „вести“... али ево шта ми пролази кроз главу:

Можда неважно, али уредност се исплати: Србији су, у саставу СФРЈ, европски интегративни процеси били отворени осамдесетих. Онда су се затворили, не са српске стране.

Касније је дошло Косово као бити или не бити и сфингина загонетка (легализација је прагматична али бесправна али изгледа* неопходна за Европску Унију али, због бесправности, супротна европским вредностима (онима које би навео, рецимо, Предраг Марковић) а такође и * "изглед вара" ).

Разумем тезу да је Тадић, дијалектичким, еволутивним процесом припитомио СНС и СПС. Фина је. Али мислим да је и погрешна, из разлога што игнорише два слона у соби: страни фактор, и пословично обеспамећивање свакога ко проведе дуже времена у политици. Мислим да је сенилност (метафоричка) оно што доминира српском политиком. Наводни процес цивилизовања је делом фрагментаран, а углавном привидан.
Шта год се деси са ЕУ интеграцијама, показаће се, као и небројено пута раније, снага дубоких друштвених појава које су сасвим игнорисане у доминантним наративима (пример).

cult cult 22:28 02.02.2014

Re: Ama zadnje vreme došlo...

Ovo što je Tadić uradio DSu mesec dana pred izbore
je tako bedno i jadno i što reće Pajtić u Utisku
nezabeležen slučaj u političkoj istoriji zemlje, a i regiona.
Osveta previše naraslog ega jednog malog čoveka. I ovo prejadno pljuvanje sopstvene stranke i saboraca na konto epizodne uloge u još par epizoda, što reče Niccolo gore.
Onako ljudski želim da im se ova politička i ljudska beda ne isplati i da ostanu daleko ispod cenzusa.
freehand freehand 22:47 02.02.2014

Re: Ama zadnje vreme došlo...

cult
Ovo što je Tadić uradio DSu mesec dana pred izbore
je tako bedno i jadno i što reće Pajtić u Utisku
nezabeležen slučaj u političkoj istoriji zemlje, a i regiona.
Osveta previše naraslog ega jednog malog čoveka. I ovo prejadno pljuvanje sopstvene stranke i saboraca na konto epizodne uloge u još par epizoda, što reče Niccolo gore.
Onako ljudski želim da im se ova politička i ljudska beda ne isplati i da ostanu daleko ispod cenzusa.

Kako je to dirljivo...
Daj neku lirsku o Đilasu, Pajtiću... Nisi odavno.
tsunade tsunade 23:12 02.02.2014

Re: Ama zadnje vreme došlo...

Ovo što je Tadić uradio DSu mesec dana pred izbore
je tako bedno i jadno i što reće Pajtić u Utisku
nezabeležen slučaj u političkoj istoriji zemlje, a i regiona.


da ti kažem cult tu je teško razabrati ko je veći lidbo.

evo im celi odbori otpadaju jedan za drugim a kvarcovani pajtić pola vremena u utisku potrošio na radulovića a sve u stilu kako vam se provukao ovakav ministar nama ni slučajno ne bi mogao jer mi smo iskreno za radnički savet i organizacije udruženog rada...

dakle beznadežno rasulo. uz malo sreće terminalno.
cult cult 23:16 02.02.2014

Re: Ama zadnje vreme došlo...

pajtić pola vremena u utisku potrošio na radulovića a sve u stilu kako vam se provukao ovakav ministar nama ni slučajno ne bi mogao jer mi smo iskreno za radnički savet i organizacije udruženog rada...


a na kakvim zicerima je mogao da ih izbuši iz onog teksta ostavke, jbt.
Ma...kapiram da je isto.
Samo je ovo Tadićevo isuviše ljigavo.
A sve ih je ispod pazuha nostio.
blogovatelj blogovatelj 03:27 03.02.2014

Re: Ama zadnje vreme došlo...

do Jeremića


Kad smo već kod nezavisnog poslanika Jeremića, kojoj li će se on prikloniti sili?
blogovatelj blogovatelj 03:42 03.02.2014

Re: Ama zadnje vreme došlo...

Čoveče, moraš da znaš kada je vreme da se povučeš. Ovako deluje kao propali glumac koji daje bulju da mu lik ne ubiju u 2. epizodi sezone...već da mu produže učešće u seriji do 5. epizode.


Bravo.
Kakva je poenta biti predsednik dva mandata, a onda se nešto kurcati da budeš poslanik ili ministar?
Nije on jedini, da se razumemo. I stoga nije ni bolji ni gori od tih drugih, nego isti kao i oni.
Jebote, jel nije dosta, bio si nešto, odradio si šta si mogao i znao, uzmi gledaj svoja posla, šetaj se svetom, radi šta bilo.
Koliko li je vlast slatka u Srbiji kad niko ne želi da ode sa funkcije, bez obzira na to koliko je zasrao dok je obavljao tu funkciju? Ko god je vodio neku kurčevu partiju pa su ga ipak na kraju nekako smenili, obavezno je osnivao neku noviju i kurčeviju partiju. Ili, još gora varijanta, a to su ovi doživotno-nesmenjivi. Koštunica, Šešelj, Dinkić, Drašković.
Ne postoji naznaka normalnosti i odgovornosti lidera srpskih političkih partija. Pod normalnošću i odgovornošću podrazumevam da kad se ostvari lošiji izborni rezultat u poređenju sa prethodnim izborima, da se da ostavka.
tyson tyson 11:43 03.02.2014

Re: Ama zadnje vreme došlo...

Ko god je vodio neku kurčevu partiju pa su ga ipak na kraju nekako smenili, obavezno je osnivao neku noviju i kurčeviju partiju.

Pa, nije baš svako...







blogovatelj blogovatelj 17:05 03.02.2014

Re: Ama zadnje vreme došlo...

Pa, nije baš svako...


Izvinjavam se. Skoro svako.
freehand freehand 21:42 02.02.2014

Utisak

Kriminalci u Vladi...

Edit: nego, evo posle Vuliča sad se i ministar pravde slaže sa Frihendom oko saopštenja SNS... Bože, šta se ovo dešava?
Da pregledamo još jednom one mkomentare sa onog bloga?
Ko je ono braneći ga u stvari radio protiv Dragog Vučića?



A Radulovič je kriminalac, nije kriminalac, znali su, nisu znali. Strava. Stvarno, ko je izabrao ove moralne i intelektualne grdosije da vode zemlju?!
laziiprevare laziiprevare 23:06 02.02.2014

Re: Utisak

A Radulovič je kriminalac, nije kriminalac, znali su, nisu znali.




Gde je ugovor? Gde je analiza troškova i benefita? Ko to meri?

Dosta je bilo !
freehand freehand 23:19 02.02.2014

Re: Utisak

laziiprevare
A Radulovič je kriminalac, nije kriminalac, znali su, nisu znali.





Gde je ugovor? Gde je analiza troškova i benefita? Ko to meri?

Dosta je bilo !

Nemoj to ovde, jebote... Saće neko da ti kaže da si glup.
laziiprevare laziiprevare 23:24 02.02.2014

Re: Utisak

Nemoj to ovde, jebote... Saće neko da ti kaže da si glup.


Nešto mi bilo sumnjivo, ali ...

-Upravo je slučaj ministra Radulovića belodano razotkrio sistemsko živo blato iz koga se ne možemo izvuči bez promene trulog sistema. Potreban nam je novi sistem, jer popravke postojećeg nisu moguće ...(V. Pešić)

Restart.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana