Politika

Jedina ozbiljna izborna alternativa/revisited

dali76 RSS / 03.02.2014. u 01:02

U parlamentarnoj demokratiji taksativno su pobrojani razlozi zbog  kojih se raspisuju vanredni izbori.

 Ne postoji objasnjenje da se vanredni izbori raspisuju zbog zelje opozicije,a jos manje zbog nekakvog raspolozenja u drustvu.

Aleksandar Vucic je raspisao vanredne izbore zeljan jos vece vlasti, ali je to uradio primarno zbog rasparcavanja i ponizenja(unistenja)  bilo kakve ozbiljne opozicije, ili tacnije receno onoga sto  je od opozicije ostalo.

Boris Tadic, Cedomir Jovanovic, Vuk Draskovic i svi oni koji cekaju red pred SNS salterom za status postizbornog priveska Aleksandru Vucicu ne mogu biti i nisu nikakva opozicija sadasnjoj vlasti ili sutrasnjoj samovolji Aleksandra Vucica.

Jedini nacin da gradjani dobiju smisleni izbor jeste da se svi oni koji nisu spremni uci u koaliciju sa Vucicom okupe oko bivseg ministra Sase Radulovica.

 Takva opozicija treba da se  okupi oko Radulovica.  Od izuzetnog je znacaja da oni  pridju Radulovicu, a ne on da prilazi njima. Prihvatajuci Radulovica , odnosno  njegove ideje o sustinskim promenama parazitskopartijskog Sistema , stranke bi pokazale spremnost da se uistinu promene.

Tu bi spremnost pred gradjanima potpisale koalicionim sporazumom oko ideja bivseg Ministra.

Samo obrazlozenje ostavke, tacku po tacku, jeste  osnovni sadrzaj suprostavljanja  tzv reformskoj politici Vucica.

Koalicionim sporazumom stranke bi Radulovica predlozile kao kandidata za premijera Srbije.

Radulovic bi se Vucicevom laznom   reformizmu suprostavio, kako svojim znanjem, tako  svojim saznanjem o stvarnim  kocnicarima promena, tacku po tacku.

Ukoliko bi Vucic pokusao Radulovica proglasiti nekompetentnim, zanimljivo bi bilo videti sta to Vucica  , coveka koji nema jednog radnog sata van politike , cini kompetentnim.

Radulovicu  jasan program nazalost nije dovoljan. Nije dovoljna ni istina

Realnost je da je za uspeh u visestranackom sistemu  neophodna  stranacka  infrastruktura , logistika, ali i politicko iskustvo.

Bez Radulovica, opozicija ili ono sto je od iste ostalo nema teorijske sanse da se suprostavi Vucicu. Nema teorijske sanse da pojedinacno bilo koja stranka u najboljem slucaju predje 10%. Naravno, 10% je ssasvim dovoljno za politicki miraz Aleksandru Vucicu,a suvise malo za iole ozbiljan rezultat.

Profesori  Bakic,   Zec, Turajlic  i svi intelektualci koji odlicno poznaju teoriju demokratije  , trebali bi kao primer svojim studentima da svoje znannje primene u praksi. Drugim recima  morali bi se  direktnije ukljuciti u politiku , bilo kao poslanici na koalicinoj listi, ili kandidati za  odredjena mesta u vladi.

Bila bi to njihova odlicna lekcija  vlastitim studentima   iz postenja  I  vaznosti politickog aktivizma.

Bio bi to primer I gradjanima Srbije  koji bi se takodje morali aktivno angazovati na suprostavljanju   idejama Aleksandra Vucica koje sve jasnije dobijaju obrise samovolje  narcisoidnog vlastodrsca.

Jedino ovako formiran  demokratski front,a ne njegove smesne imitacije , mogu biti  ozbiljna alternativa Aleksandru Vucicu.

Moj  Komentar na margini(komentara)  

Procitavsi komentare ovde ja mogu da zakljucim:

Nisu Vucicu potrebni nikakvi botovi;on ima botine, Cedine , Vukove,a ima bogami i nas takve kakvi smo.

Radulovic je vidim neznalica, glup, nekompetentan, demagog ..a ja pitam gospodo u odnosu na koga ?

U odnosu na  Vucica?  Krkobabice mozda? Jelenu Trivan ili modelsicu? Velju Ilica ili Tadica?

Mislim ako je Radulovic sve to sto jeste u odnosu na nekog imaginarnog prototipa savrsenog politicara,koga verujem svako od nas moze fino da nacrta u glavi, a ppa zao mi je takvog  u realnosti nema ,a  jos manje na srpskom izbornom meniju.

Nisam ja napisao da se stranke okrenu Radulovicu zato sto je on gospod bog ili spasitelj ili Godo (Prva dvojica su zauzeti ,a ovaj treci nece doci), vec zato sto Radulovic ima potpuno drugaciji vokabular pred kojim Vucic nema sanse.

Vucic ne moze Radulovicu pricati bajke o reformama jer je Radulovic svedok da on (Vucic) reforme ne zeli i to konkretnim argumentima tacku po tacku pasus po pasus.

Vucic jedino Radulovicu ne moze da na sasvim konkretna  pitanja ,odgovori famoznim protupitanjem :sta  ste radili vi?

Radulovic niti ima stranku iza sebe niti putra na glavi.

Zbog toga jeste  Radulovic taj kome se ne daje medijski prostor, a svi ostali clanovi poznatog politickog Vokabulara su vise nego dobrodosli Vucicu na megdan.

Zato smatram da partije koje nisu spremne biti privesak ili paravan Vucicu treba da se okrenu Radulovicu. Na taj bi se nacin jasno i glasno  odrekle svoje korumpirane proslosti.

Ovo ce ili biti izbori izmedju dva pogleda na politiku, ili izbori za  mrvice sa Vucicevog stola.



Komentari (392)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 01:22 03.02.2014

Taj Radulović

... jel to čovek koji je ovako ušao u vladu Srbije?
Imao sam dva sastanka sa Aleksandrom Vučićem pre prihvatanja ponude da uđem u Vladu. Oba su trajala 20-tak minuta. Na prvom sastanku sam mu rekao da su ključne stvari koje moramo da uradimo: smanjenje nameta na rad, zakoni o stečaju, privatizaciji, radu i planiranju i izgradnji. Nakon prvog sastanka sam i napisao dva dokumenta koja sam mu prosledio putem emaila i koja prilažem uz ovaj blog. Ovi dokumenti su govorili o reformama koje su nam potrebne. Zbog ovih reformi sam ušao u vladu. Na drugom sastanku sam ga pitao da li će mogući izbori onemogućiti teške reforme. Rekao je ne i da ga nije briga za izbore i rejting. Ovo su bili i najduži sastanci sa njim. Nakon imenovanja Vlade, sa njim sam na samo bio još tri puta, dva puta po minut i jednom na 5 minuta. Ostali sastanci su bili sastanci na kojima su bili i drugi prisutni. Poslednji sastanak na kome smo bili zajedno je bio krajem decembra.


Premijera sam upoznao na sednici skupštine na kojoj se diskutovalo o vladi. Ministra finansija sam upoznao nakon što je objavljen sastav rekonstruisane vlade.
Sa njim sam pisao ekonomski deo ekspozea premijera.

KLIK

Pa se onda zaprepastio kad je shvatio sa kim je tamo bio i šta mu se desilo?
Ludilo, jebote...

I oko njega treba neko da se okuplja?
Pretpostavljam kao eksperta i vizionara?
Mada mogu Bakić, Zec, Turajlić a bogami i Vesna Pešić. To bi bilo veselo društvo.

Izvini Dali, ali ovo je jače od mene...
Goran Vučković Goran Vučković 01:51 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Izvini Dali, ali ovo je jače od mene...

Stičem utisak da ti drugo i ne umeš, iskreno.
freehand freehand 01:54 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Goran Vučković
Izvini Dali, ali ovo je jače od mene...

Stičem utisak da ti drugo i ne umeš, iskreno.

Loš ti je utisak.
Ima par rečenica pre toga, i citat koji smejanje objašnjava.
Ako te smajli privukao pa si preskočio, mislim.
a_jovicic a_jovicic 03:40 03.02.2014

Re: Taj Radulović

freehand
Pa se onda zaprepastio kad je shvatio sa kim je tamo bio i šta mu se desilo?
Ludilo, jebote...

Ne govori li to možda nešto i o njegovom "poslodavcu" ... npr. da je istog bilo briga koga će da dovede pošto je znao da će uskoro da raspiše nove izbore.

Radulović jeste bio naivan ... ali tekstom ostavke a i dokumentima sa linka ne odaje utisak neiskrene i nekompetentne osobe (ne mislim na "političku inteligenciju" pošto se to, pogotovo kod nas, svodi na laganje, muvanje i "snalaženje" )
loader loader 08:18 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Jedini nacin da gradjani dobiju smisleni izbor jeste da se svi oni koji nisu spremni uci u koaliciju sa Vucicom okupe oko bivseg ministra Sase Radulovica.

Dali, upravo ono što zamerate ovima za koje kažete da čekaju red ispred snsovog kioska želja - Radulović je već uradio, sadeći tikve sa onima koji su još koliko juče skinuli bedž. Nešto tu ne štima.
timotije timotije 09:40 03.02.2014

Re: Taj Radulović

freehand
... jel to čovek koji je ovako ušao u vladu Srbije?
Imao sam dva sastanka sa Aleksandrom Vučićem pre prihvatanja ponude da uđem u Vladu. Oba su trajala 20-tak minuta. Na prvom sastanku sam mu rekao da su ključne stvari koje moramo da uradimo: smanjenje nameta na rad, zakoni o stečaju, privatizaciji, radu i planiranju i izgradnji. Nakon prvog sastanka sam i napisao dva dokumenta koja sam mu prosledio putem emaila i koja prilažem uz ovaj blog. Ovi dokumenti su govorili o reformama koje su nam potrebne. Zbog ovih reformi sam ušao u vladu. Na drugom sastanku sam ga pitao da li će mogući izbori onemogućiti teške reforme. Rekao je ne i da ga nije briga za izbore i rejting. Ovo su bili i najduži sastanci sa njim. Nakon imenovanja Vlade, sa njim sam na samo bio još tri puta, dva puta po minut i jednom na 5 minuta. Ostali sastanci su bili sastanci na kojima su bili i drugi prisutni. Poslednji sastanak na kome smo bili zajedno je bio krajem decembra.




Premijera sam upoznao na sednici skupštine na kojoj se diskutovalo o vladi. Ministra finansija sam upoznao nakon što je objavljen sastav rekonstruisane vlade.
Sa njim sam pisao ekonomski deo ekspozea premijera.

KLIK

Pa se onda zaprepastio kad je shvatio sa kim je tamo bio i šta mu se desilo?
Ludilo, jebote...

I oko njega treba neko da se okuplja?
Pretpostavljam kao eksperta i vizionara?
Mada mogu Bakić, Zec, Turajlić a bogami i Vesna Pešić. To bi bilo veselo društvo.

Izvini Dali, ali ovo je jače od mene...

a_jovicic
freehand
Pa se onda zaprepastio kad je shvatio sa kim je tamo bio i šta mu se desilo?
Ludilo, jebote...

Ne govori li to možda nešto i o njegovom "poslodavcu" ... npr. da je istog bilo briga koga će da dovede pošto je znao da će uskoro da raspiše nove izbore.

Radulović jeste bio naivan ... ali tekstom ostavke a i dokumentima sa linka ne odaje utisak neiskrene i nekompetentne osobe (ne mislim na "političku inteligenciju" pošto se to, pogotovo kod nas, svodi na laganje, muvanje i "snalaženje"

Naivan u politici nikako ne bi mogao da bude centar okupljanja drugih političara. Taj što to predlaže još uvek ne zna kakvog su karaktera ljudi što bi da postanu poznati preko politike, pa još mogu i da se obogate, da menjaju ili da imaju više žena... Citiraću definiciju koju je dao Mario Vargas Ljosa: "Politika nije za čistunce, ona je za ljudsko biće u najgorem smislu reči." Radulović je samo dobar kabinetski pisar planova i programa.Želeo bih da me demantuje njegova namera.

timotije timotije 09:44 03.02.2014

Re: Taj Radulović



Naivan u politici nikako ne bi mogao da bude centar okupljanja drugih političara. Taj što to predlaže još uvek ne zna kakvog su karaktera ljudi što bi da postanu poznati preko politike, pa još mogu i da se obogate, da menjaju ili da imaju više žena... Citiraću definiciju koju je dao Mario Vargas Ljosa: "Politika nije za čistunce, ona je za ljudsko biće u najgorem smislu reči." Radulović je samo dobar kabinetski pisar planova i programa.Želeo bih da me demantuje njegova namera.

freehand freehand 10:00 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Ne govori li to možda nešto i o njegovom "poslodavcu" ... npr. da je istog bilo briga koga će da dovede pošto je znao da će uskoro da raspiše nove izbore.

A što meni pričaš o njegovom poslodavcu? Ja, na primer, kad je njegov
poslodavac u pitanju - nisam bio naivan.
Niti mogu da zamislim normalnog čoveka prosečne inteligencije koji je toliko naivan da prihvati od Vučića ministarsko mesto a da ga onda normalni ljudi prosečne inteligencije smatraju naivnim kad otkrije gde je i sa kime je.
Radulović jeste bio naivan ...

Odlično, takav nam treba da se oko njega svi okupe.
Sem... A šta ćemo ako je anivan i oko ovoga što piše? Ako se i ekonomijom bavi(kao što se bavi) na nivou laika koji je odjednom naučio trista novih, učenih ekonomskih termina pa njima -smireno, profesorski - mlatara naokolo zasenjujući prostotu i izgledajući strašno učeno?
Šta ćemo ako slučajno dobije priliku pa sve oko sebe razbije i napravi gadno sranje, pa onda onako po sred haosa skrušeno kaže - jebi ga...?
rade.radumilo rade.radumilo 10:17 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Dali, upravo ono što zamerate ovima za koje kažete da čekaju red ispred snsovog kioska želja - Radulović je već uradio, sadeći tikve sa onima koji su još koliko juče skinuli bedž. Nešto tu ne štima.


Pa naravno da ne štima. Nismo mi ovde navikli na takav način rada. Mi smo ovde navikli da se prepucavamo, politički, koristeći tabloidne informacije i nedotupavnu propagandu.
Šta može Đilas da kaže o Vučiću. Samo gomilu opštih mesta i praznih floskula. Šta može Vučić o Đilasu? Da je NATO plaćenik, pardon to je stara floskula, sad je samo kriminalac, tajkun ili šta već.
E sada dolazimo do nečeg malo neobičnog za zemlju Srbiju. Šta može Radulović da kaže o Vučiću:
- Ja sam pristao da za njega sprovedem neophodne reforme. Pitao sam ga da li stvarno hoće reforme, rekao je da hoće. Predložio sam da se uradi to, to i to. Pristao je. Kada smo krenuli u sprovođenje reformi, on je uradio to, to i to. Zaustavio je ovo, sprečio ono, poništio ovo... Crno na belo.
Šta može da kaže Vučić o Raduloviću:
- Muuuuuu, beeee...

Vučić je shvatio da mu najveća opasnost dolazi od opozicije koja bi se okupila oko Radulovića. Za razliku od svih ostalih, koji mlate praznu propagandnu slamu, Radulović raspolaže konkretnim argumentima (uopšte neću da ulazim u to da li su njegovi predlozi bili dobri ili loš), čovek predlaže konkretne stvari, ne Arapske/Kineske/Marsovske milijarde. Čovek predlaže stvari koje su konkretne, koje shvataju i oni koji smatraju da te stvari treba uraditi, do onih koji im se protive. I oni koji prihvataju i oni koji se protive njegovim merama se slažu u jednom: Ovaj čovek stvarno pokušava da nešto uradi.
SNS je reagovala panično, u roku od nekoliko dana sva radikalska nepromišljena retorika se vratila, samo fali neka vračara da počne da kune i proklinje pred kamerama.
Svesni da su sebi, nakon Radulovićevog, dali dva autogol-a (jedan je bilo histerično blaćenje Radulovića, a drugi najava ponovnog uvođenja zakona o radu u proces) pokušaće da se malko iskuliraju, a za tim će SNS botovi i plaćenici (poput nekih na ovom blogu), pokušati malo izbrušenijom propagandom da napadnu Radulovića. Za to vreme će već agenti koji sede po strankama pokušati da spreče da se bilo kakva opoziciona koalicija formira oko njega...
freehand freehand 10:22 03.02.2014

Re: Taj Radulović

SNS je reagovala panično, u roku od nekoliko dana sva radikalska nepromišljena retorika se vratila, samo fali neka vračara da počne da kune i proklinje pred kamerama.

Odakle si ti, Rade?
Mislim, kad su oni sa tim prestajali?
Sem što su Radulovića do pre sedam dana, zajedno sa vama, hvalili?
Možda je malo nezgodno što ste se svo to vreme slagali, ali to nije opravdanje za ovakve besmislice.
deset_slukom deset_slukom 10:24 03.02.2014

Re: Taj Radulović

a_jovicic

Radulović jeste bio naivan ...


Mislim da nije bio naivan. Kada si ministar možeš da nešto učiniš a kada nisi ne možeš.

Pružila mu se prilika da to postane i on ju je iskoristio.
rade.radumilo rade.radumilo 10:27 03.02.2014

Re: Taj Radulović

A što meni pričaš o njegovom poslodavcu? Ja, na primer, kad je njegov
poslodavac u pitanju - nisam bio naivan.


Pa da, samo što na tu tvoju nenaivnost uvek može da se odgovori kontrapropagandom, iz prostog razloga što nemaš šta da kažeš (kao ni svi mi uostalom koji nismo "unutra" osim ličnog mišljenja o njemu. Otuda je Radulović daleko opsaniji po njega nego bilo ko drugi iz opozicije, jer za razliku od drugih Radulović nije rekao:
- on je ovakav i onakav:
već:
- ja sam mu predložio da uradimo to i to i on je rekao u redu, a onda je uradio to, to i to...
Protiv toga je malo teže osmisliti propagandu, jer kako god postaviš ispadne:
- Ako si znao da ne valja: što si ga uopšte dovodio.
- Ako si se "zahebo" pa shvatio da ne valja, onda si ti naivčina.
- Ako on valja onda...
NjPPV je ipak diletant i jasno se vidi da sve što radi i sve što kaže na tu temu je odraz panike...
rade.radumilo rade.radumilo 10:28 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Mislim, kad su oni sa tim prestajali?
Sem što su Radulovića do pre sedam dana, zajedno sa vama, hvalili?
Možda je malo nezgodno što ste se svo to vreme slagali, ali to nije opravdanje za ovakve besmislice.


Vidi, to se sve vreme radi, već prema političkoj potrebi. Odraz panike i diletantizma je u načinu i detaljima.
freehand freehand 10:31 03.02.2014

Re: Taj Radulović

rade.radumilo
Mislim, kad su oni sa tim prestajali?
Sem što su Radulovića do pre sedam dana, zajedno sa vama, hvalili?
Možda je malo nezgodno što ste se svo to vreme slagali, ali to nije opravdanje za ovakve besmislice.


Vidi, to se sve vreme radi, već prema političkoj potrebi. Odraz panike i diletantizma je u načinu i detaljima.

E? Da pitamo Đilasa, Cvetkovića, Tadića, Đelića, Trivanku?
Sem što je njihovo mrcvarenje i ovde bilo tako popularno?
Bilo je tako smešno kad je nesrećni Mirko Cvetković tražio zaštitu od progona?
rade.radumilo rade.radumilo 10:37 03.02.2014

Re: Taj Radulović

E? Da pitamo Đilasa, Cvetkovića, Tadića, Đelića, Trivanku?
Sem što je njihovo mrcvarenje i ovde bilo tako popularno?


Da, samo što su oni NjPPV-u uvek bili sa druge strane ničije zemlje. Kako god da pucaš, eventualno možeš potrošiti malo municije a usput nešto možda i pogodiš.
Međutim, kada ti je neprijatelj u tvom rovu e tu su stvari malo zahebanije i mora mnogo promišljnije da se puca inače ćeš još veće gubitke sebi napraviti.
alselone alselone 10:43 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Bilo je tako smešno kad je nesrećni Mirko Cvetković tražio zaštitu od progona?


Meni je najsmesnije bilo kad je Rudolf skocio na napadace.
freehand freehand 10:44 03.02.2014

Re: Taj Radulović

rade.radumilo
E? Da pitamo Đilasa, Cvetkovića, Tadića, Đelića, Trivanku?
Sem što je njihovo mrcvarenje i ovde bilo tako popularno?


Da, samo što su oni NjPPV-u uvek bili sa druge strane ničije zemlje. Kako god da pucaš, eventualno možeš potrošiti malo municije a usput nešto možda i pogodiš.
Međutim, kada ti je neprijatelj u tvom rovu e tu su stvari malo zahebanije i mora mnogo promišljnije da se puca inače ćeš još veće gubitke sebi napraviti.


E dobro. A što sad ne možemo da pretpostavimo da svi koji, kako Kult kaže, čekaju pred vratima Vučićevim nisu tu samo da bi se zavukli u rov? pa iznutra rovarili?
Daj bre, Rade, nije neophodnoi baš da budeš ozbiljan, al ovo je zaPoletarac baš.
charlie charlie 10:55 03.02.2014

Re: Taj Radulović

rade.radumilo
A što meni pričaš o njegovom poslodavcu? Ja, na primer, kad je njegov
poslodavac u pitanju - nisam bio naivan.


Pa da, samo što na tu tvoju nenaivnost uvek može da se odgovori kontrapropagandom, iz prostog razloga što nemaš šta da kažeš (kao ni svi mi uostalom koji nismo "unutra" osim ličnog mišljenja o njemu. Otuda je Radulović daleko opsaniji po njega nego bilo ko drugi iz opozicije, jer za razliku od drugih Radulović nije rekao:
- on je ovakav i onakav:
već:
- ja sam mu predložio da uradimo to i to i on je rekao u redu, a onda je uradio to, to i to...
Protiv toga je malo teže osmisliti propagandu, jer kako god postaviš ispadne:
- Ako si znao da ne valja: što si ga uopšte dovodio.
- Ako si se "zahebo" pa shvatio da ne valja, onda si ti naivčina.
- Ako on valja onda...
NjPPV je ipak diletant i jasno se vidi da sve što radi i sve što kaže na tu temu je odraz panike...

Јесте - у паници је да ли ће његова партија да освоји 86 или, пак, 87 процената гласова.
rade.radumilo rade.radumilo 10:55 03.02.2014

Re: Taj Radulović

E dobro. A što sad ne možemo da pretpostavimo da svi koji, kako Kult kaže, čekaju pred vratima Vučićevim nisu tu samo da bi se zavukli u rov? pa iznutra rovarili?


Pa vidi, svi oni tu i jesu prebezi iz rova prptivničke alijanse i jesu tu da bi ostvarili neki svoj interes. Prema njima je uvek upereno nekoliko cevi tvojih najodanijih ljudi.
Samo, kada u takvu farsu dovedeš čoveka koji zapravo samo radi ono što mu je u opisu posla, onda nastane panika jer tvoja koreografija postaje naglo veštačka i pred onima koje si do sada uspevao da zamajavaš.
freehand freehand 10:58 03.02.2014

Re: Taj Radulović

rade.radumilo
E dobro. A što sad ne možemo da pretpostavimo da svi koji, kako Kult kaže, čekaju pred vratima Vučićevim nisu tu samo da bi se zavukli u rov? pa iznutra rovarili?


Pa vidi, svi oni tu i jesu prebezi iz rova prptivničke alijanse i jesu tu da bi ostvarili neki svoj interes. Prema njima je uvek upereno nekoliko cevi tvojih najodanijih ljudi.
Samo, kada u takvu farsu dovedeš čoveka koji zapravo samo radi ono što mu je u opisu posla, onda nastane panika jer tvoja koreografija postaje naglo veštačka i pred onima koje si do sada uspevao da zamajavaš.

E oće te ta demagogija... Dsse ja odjavim ovde.
Sepulturero Sepulturero 11:09 03.02.2014

Re: Taj Radulović

deset_slukom
a_jovicic

Radulović jeste bio naivan ...


Mislim da nije bio naivan. Kada si ministar možeš da nešto učiniš a kada nisi ne možeš.

Pružila mu se prilika da to postane i on ju je iskoristio.

urbana_gerila urbana_gerila 11:13 03.02.2014

Re: Taj Radulović

" Takva opozicija treba da se okupi oko Radulovica. Od izuzetnog je znacaja da oni pridju Radulovicu, a ne on da prilazi njima."

još jedan supermen...
ima li kraja?
urbana_gerila urbana_gerila 11:13 03.02.2014

Re: Taj Radulović

freehand

Daj bre, Rade, nije neophodnoi baš da budeš ozbiljan, al ovo je zaPoletarac baš.


dok je nebranjenje tadića i kamarile, u kome ti, naravno, ne učestvuješ - za neki stručni časopis.
freehand freehand 11:14 03.02.2014

Re: Taj Radulović

urbana_gerila
freehand

Daj bre, Rade, nije neophodnoi baš da budeš ozbiljan, al ovo je zaPoletarac baš.


dok je nebranjenje tadića i kamarile, u kome ti, naravno, ne učestvuješ - za neki stručni časopis.

Iš.
urbana_gerila urbana_gerila 11:31 03.02.2014

Re: Taj Radulović

freehand

Iš.


neko bi ti odgovorio sa - čibe!
ja neću, meni je tebe, u stvari, žao...
mikele9 mikele9 11:59 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Srbiji su potrebne dubinske reforme svih segmenata društva. Ekonomske politike, poreske politike, javnih preduzeća, penzionog sistema, zdravstva, pravosuđa, obrazovanja, kulture, celog javnog sektora, državne uprave, institucija sistema. Srbija vapi za suštinskim reformama već duže od 10 godina.

Ovo je sam početak Radulovićevog zaključanog teksta! Meni to, ne ulazeći u kasniju razradu, liči na epohalan pronalazak rupe na saksiji! To isto je mogao da kaže bilo ko, osim onih što žure na voz ili se po tradicionalno srpskom brane: Nemojte mene, ja nisam odavde! E ako smo apsolvirali da gore izrečeno/napisano, znaju čak i vrapci, zar je to bio razlog da se Radulović potapšan po ramenu od strane KaraVučića, uključi u jurišanje na vetrenjače?! Prosto ne mogu da verujem da bi iole pametan i obrazovan čovek prihvatio ponudu da bude ministar u vladi, ovoj i ovakvoj vladi! Nije zar mislio gosn Radulović da će dobiti mogućnost da samostalno sprovodi reforme na milijardu nivoa i da za svaki svoj potez dobija jednoglasnu podršku KaraVučićeve vlade!!! O Saša! Možeš ti do sudnjega dana da elaboriraš svoje viđenje reformi i njihovo rešavanje ali zar ti nije bilo jasno da u KaraVučjem čoporu ne moreš prstom mać' bez dozvole AlfaVučića! Ili je nešto drugo u pitanju? Ne bih da nagađam, to mi je strano ali kako bilo da bilo, drugo se nije moglo ni očekivati. Jedino pametno što si uradio je što si dao ostavku pre nego što su te najurili. Ali ti si to znao, jelda?!
a_jovicic a_jovicic 12:09 03.02.2014

Re: Taj Radulović

deset_slukom
a_jovicic

Radulović jeste bio naivan ...


Mislim da nije bio naivan. Kada si ministar možeš da nešto učiniš a kada nisi ne možeš.

Pružila mu se prilika da to postane i on ju je iskoristio.


Slažem se ... eto, moguće je da sam pogrešio i da je on bio prilično "lukav" i na taj način prikupio vredne insajderske informacije. Da li bi to onima koji kritikuju njegovu naivnost bio prihvatljiviji model.
freehand freehand 12:22 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Jedino pametno što si uradio je što si dao ostavku pre nego što su te najurili.

Ne. Svaka mu čast na tekstu ostavke, i to na delu u kome se bavi konkretnim detaljima iz funkcionisanja Vučićeve Vlade. Makar i da se bavio Kabinetom a ne ličnošću.
Kad je video da nema nazad - počeo je i sa Vučićem lično.
Al nema veze - i ovo je napravilo ogroman rezultat u krnjenju tog grotesknog a idiotskog monolita Vučičeve nedodirljivosti i nepogrešivosti.

angie01 angie01 12:30 03.02.2014

Re:

Profesori Bakic, Zec, Turajlic i svi intelektualci koji odlicno poznaju teoriju demokratije , trebali bi kao primer svojim studentima da svoje znannje primene u praksi. Drugim recima morali bi se direktnije ukljuciti u politiku , bilo kao poslanici na koalicinoj listi, ili kandidati za odredjena mesta u vladi.

kako god zvucalo, ali oni i snose odgovornost za ovakvo stanje, jer su se povukli.
princi princi 12:53 03.02.2014

Re: Taj Radulović

freehand
... jel to čovek koji je ovako ušao u vladu Srbije?
Imao sam dva sastanka sa Aleksandrom Vučićem pre prihvatanja ponude da uđem u Vladu. Oba su trajala 20-tak minuta. Na prvom sastanku sam mu rekao da su ključne stvari koje moramo da uradimo: smanjenje nameta na rad, zakoni o stečaju, privatizaciji, radu i planiranju i izgradnji. Nakon prvog sastanka sam i napisao dva dokumenta koja sam mu prosledio putem emaila i koja prilažem uz ovaj blog. Ovi dokumenti su govorili o reformama koje su nam potrebne. Zbog ovih reformi sam ušao u vladu. Na drugom sastanku sam ga pitao da li će mogući izbori onemogućiti teške reforme. Rekao je ne i da ga nije briga za izbore i rejting. Ovo su bili i najduži sastanci sa njim. Nakon imenovanja Vlade, sa njim sam na samo bio još tri puta, dva puta po minut i jednom na 5 minuta. Ostali sastanci su bili sastanci na kojima su bili i drugi prisutni. Poslednji sastanak na kome smo bili zajedno je bio krajem decembra.


Premijera sam upoznao na sednici skupštine na kojoj se diskutovalo o vladi. Ministra finansija sam upoznao nakon što je objavljen sastav rekonstruisane vlade.
Sa njim sam pisao ekonomski deo ekspozea premijera.

KLIK

Pa se onda zaprepastio kad je shvatio sa kim je tamo bio i šta mu se desilo?
Ludilo, jebote...

I oko njega treba neko da se okuplja?
Pretpostavljam kao eksperta i vizionara?
Mada mogu Bakić, Zec, Turajlić a bogami i Vesna Pešić. To bi bilo veselo društvo.

Izvini Dali, ali ovo je jače od mene...

Vučko ti je dobro odgovorio. Mene još zanima zašto ne razmatraš varijantu da je SRadule ušao u vladu kako bi se najbrže moguće promovisao? Pre nego da tavori po nekim budžacima i po nekoj opskurnosti, on je ovako uleteo sa veliki bengom. Možda je namazaniji od ovih radikalskih tutumraka, one dileje od Tadića ili mrtvog puvala Đilas?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:58 03.02.2014

Re: Taj Radulović

freehand

Pu... Ja sam skapirao da se taj komentar odnosi na mene, pa sam iskulirao. Sad ipak da kažem da je u pitanju ružna ad hominem bljuzga.


Na koga god se odnosio, ružno je, mnogo ružno. Ipak, onima koji na takav način razmišljaju je najteže.
freehand freehand 13:04 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Vučko ti je dobro odgovorio.

Odličan način da se sa autoritetom počne komentar.
I tebi je Krkar dobro dogovorio.
Mene još zanima zašto ne razmatraš varijantu da je SRadule ušao u vladu kako bi se najbrže moguće promovisao? Pre nego da tavori po nekim budžacima i po nekoj opskurnosti, on je ovako uleteo sa veliki bengom. Možda je namazaniji od ovih radikalskih tutumraka, one dileje od Tadića ili mrtvog puvala Đilas?

A što bih je razmatrao? Zato što mu podrazumevam dobre namere?
Meni ulazak u Vladu posle dva razgovora od 20 minuta sa zamenikom premijera i upoznavanje premijera na raspravi o Vladi deluje dosta kmerski.
A razočaranje istom tom Vladom i istim tim ljudima, Posle nekoliko meseci deluje kao neka zajebacija koju bih, da je filmska fikcija, smatrao krajnje glupom i nemaštovitom.

charlie charlie 13:28 03.02.2014

Re: Taj Radulović

mikele9
Srbiji su potrebne dubinske reforme svih segmenata društva. Ekonomske politike, poreske politike, javnih preduzeća, penzionog sistema, zdravstva, pravosuđa, obrazovanja, kulture, celog javnog sektora, državne uprave, institucija sistema. Srbija vapi za suštinskim reformama već duže od 10 godina.

Ovo je sam početak Radulovićevog zaključanog teksta! Meni to, ne ulazeći u kasniju razradu, liči na epohalan pronalazak rupe na saksiji! To isto je mogao da kaže bilo ko, osim onih što žure na voz ili se po tradicionalno srpskom brane: Nemojte mene, ja nisam odavde! E ako smo apsolvirali da gore izrečeno/napisano, znaju čak i vrapci, zar je to bio razlog da se Radulović potapšan po ramenu od strane KaraVučića, uključi u jurišanje na vetrenjače?! Prosto ne mogu da verujem da bi iole pametan i obrazovan čovek prihvatio ponudu da bude ministar u vladi, ovoj i ovakvoj vladi! Nije zar mislio gosn Radulović da će dobiti mogućnost da samostalno sprovodi reforme na milijardu nivoa i da za svaki svoj potez dobija jednoglasnu podršku KaraVučićeve vlade!!! O Saša! Možeš ti do sudnjega dana da elaboriraš svoje viđenje reformi i njihovo rešavanje ali zar ti nije bilo jasno da u KaraVučjem čoporu ne moreš prstom mać' bez dozvole AlfaVučića! Ili je nešto drugo u pitanju? Ne bih da nagađam, to mi je strano ali kako bilo da bilo, drugo se nije moglo ni očekivati. Jedino pametno što si uradio je što si dao ostavku pre nego što su te najurili. Ali ti si to znao, jelda?!

Баш тако !
loader loader 13:33 03.02.2014

Re: Taj Radulović

rade.radumilo
Dali, upravo ono što zamerate ovima za koje kažete da čekaju red ispred snsovog kioska želja - Radulović je već uradio, sadeći tikve sa onima koji su još koliko juče skinuli bedž. Nešto tu ne štima.


Pa naravno da ne štima. Nismo mi ovde navikli na takav način rada. Mi smo ovde navikli da se prepucavamo, politički, koristeći tabloidne informacije i nedotupavnu propagandu.
Šta može Đilas da kaže o Vučiću. Samo gomilu opštih mesta i praznih floskula. Šta može Vučić o Đilasu? Da je NATO plaćenik, pardon to je stara floskula, sad je samo kriminalac, tajkun ili šta već.
E sada dolazimo do nečeg malo neobičnog za zemlju Srbiju. Šta može Radulović da kaže o Vučiću:
- Ja sam pristao da za njega sprovedem neophodne reforme. Pitao sam ga da li stvarno hoće reforme, rekao je da hoće. Predložio sam da se uradi to, to i to. Pristao je. Kada smo krenuli u sprovođenje reformi, on je uradio to, to i to. Zaustavio je ovo, sprečio ono, poništio ovo... Crno na belo.
Šta može da kaže Vučić o Raduloviću:
- Muuuuuu, beeee...

Vučić je shvatio da mu najveća opasnost dolazi od opozicije koja bi se okupila oko Radulovića. Za razliku od svih ostalih, koji mlate praznu propagandnu slamu, Radulović raspolaže konkretnim argumentima (uopšte neću da ulazim u to da li su njegovi predlozi bili dobri ili loš), čovek predlaže konkretne stvari, ne Arapske/Kineske/Marsovske milijarde. Čovek predlaže stvari koje su konkretne, koje shvataju i oni koji smatraju da te stvari treba uraditi, do onih koji im se protive. I oni koji prihvataju i oni koji se protive njegovim merama se slažu u jednom: Ovaj čovek stvarno pokušava da nešto uradi.
SNS je reagovala panično, u roku od nekoliko dana sva radikalska nepromišljena retorika se vratila, samo fali neka vračara da počne da kune i proklinje pred kamerama.
Svesni da su sebi, nakon Radulovićevog, dali dva autogol-a (jedan je bilo histerično blaćenje Radulovića, a drugi najava ponovnog uvođenja zakona o radu u proces) pokušaće da se malko iskuliraju, a za tim će SNS botovi i plaćenici (poput nekih na ovom blogu), pokušati malo izbrušenijom propagandom da napadnu Radulovića. Za to vreme će već agenti koji sede po strankama pokušati da spreče da se bilo kakva opoziciona koalicija formira oko njega...

Na koji način rada?
Uopšte nisam govorio o načinu rada, pa da mi u toj formi odgovarate, nego o tome da je prilično nelogično to da Dali zamera ovima za koje ceni da bi možda u postizborni savez sa snsom, a predlaže kao spasenje čoveka koji je upravo u takvom savezu bio.
Mislim, malo vam je van konteksta ovo što ste rekli o "načinu rada".

Mnoge od ovih stvari koje ste rekli stoje. No, da sad ne komentarišem svaki od navoda, posebno što se sa dobrim delom slažem, naročito mi je simpatična ova primeTba da će se agenti raspoređeni po strankama potruditi da spreče ... Čini mi se da je, generalno, u većini komentara, glavni nesporazum oko toga što se očekuje da čovek koji se bavio temom ekonomije, ili privrede, naprasno uključi u politiku, formira blok, ... - i preokrene utakmicu na srpskoj političkoj sceni. To jednostavno nije moguće. Bilo bi dobro da može. Ali, iz mnogo razloga, nije moguće.


rade.radumilo rade.radumilo 14:14 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Čini mi se da je, generalno, u većini komentara, glavni nesporazum oko toga što se očekuje da čovek koji se bavio temom ekonomije, ili privrede, naprasno uključi u politiku, formira blok, ... - i preokrene utakmicu na srpskoj političkoj sceni. To jednostavno nije moguće. Bilo bi dobro da može. Ali, iz mnogo razloga, nije moguće.


Pa i ne treba. Zato je i potrebna logistika stranke/koalicije koja će čvrsto stati iza njega u tome da mu omogući da radi svoj posao. Ukoliko građani misle da mi treba omogućiti da radi svoj posao, onda će glasati za istu. Ukoliko ne misle, neće. Nije čak ni bitno da li je u pravu, nije to baš tako jednostavno, oko tih tripova se i jedne SAD lome (liberalizam vs. država socijalne sigurnosti).
Samo napominjem, da time što je ušao u posao sa đavolom, ima konkretne pokazatelje tog posla, dok svi ostali opozicionari mogu samo da trube istu melodiju kao i do sada, koju će NjPPV uvek lako nadtrubiti svojom propagandom.
rade.radumilo rade.radumilo 14:17 03.02.2014

Re: Taj Radulović

da će se agenti raspoređeni po strankama potruditi da spreče ...


U komentarima na vesti na internet stranama naših medija, se dozvoljavaju i komentari koji vređaju/pljuju/napadaju bez obzira da li su upereni protiv vlasti ili opozicije. Sa druge strane, pokušajte da pošaljete komentar koji konkretnim činjenicama nešto obrazlaže...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:19 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Све је овде лепо и красно, но рекла је негде Цунаде, Радуловић се бори да пређе цензус. Моје су симпатије свим срцем на његовој страни, али он је један медијски крајње несимпатичан лик, просто -- лош маркетиншки материјал.

Мене друга ствар сада окупира. Наиме, мислим да готово сви овде верују у некакву велику идеју reseta, некаквог новог 6. октобра или у нови 10. мај '45. Сурприз, сурприз, сасвим сам сигуран у ово што говорим (додуше, не мора ми се веровати), али:
-- не постоји reset;
-- не постоји бланко историја;
-- не постоје добри апсолутисти.

Сваки пречац који се направи, свако скраћење стазе непрописним сечењем кривине преко травњака, разјебе амортизере, па проузрокује, убрзо, нови застој, и чекање на спасоносни reset. И ми, тако, призивамо тај reset сваких 3-4 године, од деведесетих.

Друга ствар, а ни она ми се не мора веровати: историја се не може убрзати. Тек следећа генерација политичара иза Вучића, она која није имала марксизам у школи, има бољу менталну стартну позицију. Знате, паметнији путеви у Војводини и дрвореди око њих почели су ишчезавати када је почела да ишчезава она генерација којa их је правила и садила, и која је имала свест како их прави и зашто сади. Тако ће и овде све да се одиграва: Шешељ је докторирао на марксистичком универзитету, нешто о фашизму. Вучићу је Слобин политички систем први који је помније упознао како се формира и њим руководи. То су обрасци уређења друштва које они једино реално познају. Они се њих нису знали решити. И ту смо, и ми с њима, закуцани.

Зато је Радуловић добар. Он нема imprintovan овај српски трули ментални образац.

Рачунајте да тролујем...
princi princi 14:39 03.02.2014

Re: Taj Radulović

A što bih je razmatrao? Zato što mu podrazumevam dobre namere?
Meni ulazak u Vladu posle dva razgovora od 20 minuta sa zamenikom premijera i upoznavanje premijera na raspravi o Vladi deluje dosta kmerski.
A razočaranje istom tom Vladom i istim tim ljudima, Posle nekoliko meseci deluje kao neka zajebacija koju bih, da je filmska fikcija, smatrao krajnje glupom i nemaštovitom.

Ne razumem. Šta ima čovek da se oduševljava ili razočarava ovim ili onim političarom? I kakve veze ima da li je on ušao u vladu posle 20-minutnog sastanka ili posle dvonedeljnih konsultacija, pogotovu sa ovog aspekta o kome pričam? Takva odluka više govori o histeričnom Vučiću nego SRaduletu. Na koncu, i samo njegovo angažovanje, pogotovu ako je bazirano na blogovima koje je SR objavljivao, govori kolike dileja je taj Vučić.

Osnovna vrednost SRaduleta nije on sam, nego taj pokušaj artikulacije nekakvog autentičnog građanskog pokreta u Srbiji, pokušaj izlaženja iz ralja uvlačenja Ibarskoj magistrali i makar začetak nekakve druge argumentacije, nekakvog drugačijeg rezovanja. U tom smislu ga treba svesrdno podržati, rekao bih i nezavisno od toga da li su njegovi argumenti valjani ili ne (a mnogi nisu).
princi princi 14:56 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Što se tiče osnovnog posta Dalijevog: ne treba SRaduletu ni program ni ovo ni ono, ni nikakva filozofija nego grassroots movement. Treba mu rad na terenu, trebaju mu aktivisti. Meni se čini da je on sklon salonskom političarenju, to mu je velika mana. Nisu Šešelj i Toma i kasnije Tadić došli do svojih miliona glasača tako što su imali ne znamo kako pametne poruke (ili što su sami bili pametni), nego što su oni i njihovi aktivisti zalazili po selima, varošima, išli od kuće do kuće, agitovali, osnivali odbore, pokazivali stalnu prisutnost. Tako se gradi moć. Ni Obama nije postao to što je postao samo velikim govorima, nego aktivizmom. Ozbiljna politika je težak, rovovski rad. Treba pročitati šta je Dragaš napisao SRaduletu kad se ovaj zaministrio- mislim da je tu bilo dosta pametnih saveta.
tsunade tsunade 15:06 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Treba pročitati šta je Dragaš napisao SRaduletu kad se ovaj zaministrio- mislim da je tu bilo dosta pametnih saveta.


možda ipak da pročitamo vladu gligorova. čini mi se da je malo veći stručnjak od dragaša.
Goran Vučković Goran Vučković 15:09 03.02.2014

Re: Taj Radulović

možda ipak da pročitamo vladu gligorova. čini mi se da je malo veći stručnjak od dragaša.

Atomski s leva
niccolo niccolo 15:11 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Nisu Šešelj i Toma i kasnije Tadić došli do svojih miliona glasača tako što su imali ne znamo kako pametne poruke (ili što su sami bili pametni), nego što su oni i njihovi aktivisti zalazili po selima, varošima, išli od kuće do kuće, agitovali, osnivali odbore, pokazivali stalnu prisutnost.

Princi je potpuno u pravu - jesam vam pričao o priči jednog Bajatovićeg poznanika (inače mlađi lik, ekonomista, više nalik nama nego Bajtoviću) koji je išao s njim na neki skup u Žitište? Pazi, Žitište je u Vojvodini. Ali je to tolika neka vukojebina u kojoj nema ništa, jedna prodavnica i raspala škola. I pitam ja ovoga, pa šta on njima priča, kako to izgleda? Kaže, nemam pojma, on je njima svašta nešto napričao, oni su delovali kao da ga razumeju i da misle da je u pravu i super. Pitam ja opet, pa jel bi ti umeo da im napričaš tako nešto pa da glasaju za tebe? Kaže on, ma nema šanse, ja bih došao tamo, gledao u njih, oni bi gledali u mene i ja bih se pitao šta ja vama ljudi da kažem, među nama nema nikakvih dodirnih tačaka, potpuno različiti univerzumi...
rade.radumilo rade.radumilo 15:19 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Pitam ja opet, pa jel bi ti umeo da im napričaš tako nešto pa da glasaju za tebe?


Politika je veština da pričaš šo više, kažeš što manje, a da oni kojima si pričao imaju utisak da si im sve rekao.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:25 03.02.2014

Re: Taj Radulović

princi
Nisu Šešelj i Toma i kasnije Tadić došli do svojih miliona glasača tako što su imali ne znamo kako pametne poruke (ili što su sami bili pametni), nego što su oni i njihovi aktivisti zalazili po selima, varošima, išli od kuće do kuće, agitovali, osnivali odbore, pokazivali stalnu prisutnost.


Tragedija i jeste u tome sto srpski glasac ne trazi smislenu poruku i program, a nije ni u stanju da ih prepozna ako bi slucajno bili ponudjeni i pamcenje mu pokriva otprilike poslednjih 5 minuta. Upravo zato srpsku politicku scenu nastanjuje nesrazmerno mnogo onih cija je karijera trebalo da je davno zavrsena, a koje najbolje opisuje izraz dickheads.
princi princi 15:30 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Kaže, nemam pojma, on je njima svašta nešto napričao, oni su delovali kao da ga razumeju i da misle da je u pravu i super. Pitam ja opet, pa jel bi ti umeo da im napričaš tako nešto pa da glasaju za tebe? Kaže on, ma nema šanse, ja bih došao tamo, gledao u njih, oni bi gledali u mene i ja bih se pitao šta ja vama ljudi da kažem, među nama nema nikakvih dodirnih tačaka, potpuno različiti univerzumi...

Pa da, to je ono što non stop pričam u poslednje vreme: ljudi nisu racionalni nego potpuno iracionalni agenti. Premisa libertarijanaca je da mi potpuno svesno donosimo odluke i da naše akcije prate naše intencije. Ništa nije dalje od istine! Ljudi donose odluke na osnovu potpuno irelevantnih informacija, percepcija, često potpuno nesvesno. Neko, na primer, donosi na osnovu toga da li je nešto iz Italije ili Japana, ili Nemačke, neko da li je artikal roze ili plav, da li ima ovu ili onu firmu, neke studije našle, na primer, da sudije u Nemačkoj presude donose na osnovu toga šta im je na screen saveru... Mi smo u našem junačkom socijalizmu dosta navikli na socijalističkog supermena koji ne sere, ne piša (zato ni nemamo javnih WCa), koji donosi dobro informisane odluke, koje su uvek najbolje (dobro, sa libertarijancima vidimo da to nije slučaj samo sa komunistima), a u stvari su ljudi mnogo osetljiviji i mnogo fragilniji nego što su spremni da priznaju. Rečju, vole da se kurče mnogo, iako provereno ne znaju da lete.
princi princi 15:32 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Tragedija i jeste u tome sto srpski glasac ne trazi smislenu poruku i program, a nije ni u stanju da ih prepozna ako bi slucajno bili ponudjeni i pamcenje mu pokriva otprilike poslednjih 5 minuta. Upravo zato srpsku politicku scenu nastanjuje nesrazmerno mnogo onih cija je karijera trebalo da je davno zavrsena, a koje najbolje opisuje izraz dickheads.

Ja se ubih objašnjavajući da to nije osobina samo srpskog glasača. Svugde se glasa kurcem (ili, preciznije, sve više pi*kom- Obamu su sad drugi put izabrale žene).
princi princi 15:33 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Aj da iskoristim dupljak: što se tiče Dragaša, ne mislim na njegove ekonomske nego praktično političke poruke. Čovek je SRaduletu dao neke vrlo praktične savete.

VGligorov je dileja. Dobar za ledepe kružoke polupismenih, koji ne ćitaju, a i to što ćitaju, krive stvari ćitaju.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:46 03.02.2014

Re: Taj Radulović

VGligorov je dileja. Dobar za ledepe kružoke polupismenih, koji ne ćitaju, a i to što ćitaju, krive stvari ćitaju.


oduvek sam bio fasciniran princijevim smislom za diplomatski odabir reči i taktičnost.
princi princi 15:50 03.02.2014

Re: Taj Radulović

taktičnost.

To ja na brzinu, :). Da je bilo još samo vremena, sastavio bih ja to malo bolje, :). Biki, Ćeda i Vuk D., moji omiljeni igrači.
blogovatelj blogovatelj 15:51 03.02.2014

Re: Taj Radulović

neko bi ti odgovorio sa - čibe!
ja neću, meni je tebe, u stvari, žao..



Jesi, jesi... Ipak si ti antioksidant
tsunade tsunade 15:52 03.02.2014

Re: Taj Radulović

VGligorov je dileja. Dobar za ledepe kružoke polupismenih, koji ne ćitaju, a i to što ćitaju, krive stvari ćitaju.


ma jašta. dragaš je taj autoritet kadar da otvori oči i slepcu.
alselone alselone 15:53 03.02.2014

Re: Taj Radulović

To ja na brzinu,


Skoro kao u najboljim danima. Fali samo penis envy.
niccolo niccolo 15:57 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Fali samo penis envy.

Pa dobro, ipak je Gligorov muško...
charlie charlie 15:59 03.02.2014

Re:

angie01
Profesori Bakic, Zec, Turajlic i svi intelektualci koji odlicno poznaju teoriju demokratije , trebali bi kao primer svojim studentima da svoje znannje primene u praksi. Drugim recima morali bi se direktnije ukljuciti u politiku , bilo kao poslanici na koalicinoj listi, ili kandidati za odredjena mesta u vladi.kako god zvucalo, ali oni i snose odgovornost za ovakvo stanje, jer su se povukli.

Коректно примећено ! Браво Енџи !
blogovatelj blogovatelj 16:01 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Svugde se glasa kurcem (ili, preciznije, sve više pi*kom- Obamu su sad drugi put izabrale žene).


Kakav seksizam! Muški polni organ necenzurisan, a ženski zatamnjen.
princi princi 16:02 03.02.2014

Re: Taj Radulović

ma jašta. dragaš je taj autoritet kadar da otvori oči i slepcu.

Ne znam čitaš li napisano. Credit where credit's due: za neke stvari (koje sam vrlo precizno opisao) Dragaš je profesor za VG-a. A generičke savete koje VG deli može ispisati svaki polupismeni srpski novinar.
niccolo niccolo 16:05 03.02.2014

Re: Taj Radulović

blogovatelj
Svugde se glasa kurcem (ili, preciznije, sve više pi*kom- Obamu su sad drugi put izabrale žene).


Kakav seksizam! Muški polni organ necenzurisan, a ženski zatamnjen.

Vidi, stvarno. Pravda za ženski polni organ!
charlie charlie 16:06 03.02.2014

Re: Taj Radulović

tsunade
VGligorov je dileja. Dobar za ledepe kružoke polupismenih, koji ne ćitaju, a i to što ćitaju, krive stvari ćitaju.ma jašta. dragaš je taj autoritet kadar da otvori oči i slepcu.

Буахаха !
Није лоше да успеваш да задржиш поприличну дозу хумора.
ПС. А како другачије остати нормалан поред свих ових будалаштина !?
antioksidant antioksidant 16:09 03.02.2014

Re: Taj Radulović

princi
Tragedija i jeste u tome sto srpski glasac ne trazi smislenu poruku i program, a nije ni u stanju da ih prepozna ako bi slucajno bili ponudjeni i pamcenje mu pokriva otprilike poslednjih 5 minuta. Upravo zato srpsku politicku scenu nastanjuje nesrazmerno mnogo onih cija je karijera trebalo da je davno zavrsena, a koje najbolje opisuje izraz dickheads.

Ja se ubih objašnjavajući da to nije osobina samo srpskog glasača. Svugde se glasa kurcem (ili, preciznije, sve više pi*kom- Obamu su sad drugi put izabrale žene).

tadic likes this
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:09 03.02.2014

Re: Taj Radulović

princi
Ja se ubih objašnjavajući da to nije osobina samo srpskog glasača. Svugde se glasa kurcem (ili, preciznije, sve više pi*kom- Obamu su sad drugi put izabrale žene).


Donekle si u pravu, ali ne sasvim.

U zemljama gde je spektar politicke ponude jasnije strukturiran, postoji visi procenat glasaca koji se rukovode programom (a i lojalnoscu prema stranci). Taj procenat varira u zavisnosti od politicke zrelosti doticnog drustva, a u Srbiji je izrazito mali. Sve moze da prodje i svi mogu da udju u koaliciju sa svakim jer programa nema ili ne postoje sustinske razlike medju nominalno razlicitim strankama.

Kada se radi o posledicama odredjenog izbora, one u Srbiji mogu da budu izuzetno ozbiljne zbog katastrofalnog stanja u skoro svakoj oblasti.
oskar-z-wild oskar-z-wild 16:11 03.02.2014

Re: Taj Radulović

mikele9
Srbiji su potrebne dubinske reforme svih segmenata društva. Ekonomske politike, poreske politike, javnih preduzeća, penzionog sistema, zdravstva, pravosuđa, obrazovanja, kulture, celog javnog sektora, državne uprave, institucija sistema. Srbija vapi za suštinskim reformama već duže od 10 godina.
Ovo je sam početak Radulovićevog zaključanog teksta! Meni to, ne ulazeći u kasniju razradu, liči na epohalan pronalazak rupe na saksiji! To isto je mogao da kaže bilo ko, osim onih što žure na voz ili se po tradicionalno srpskom brane: Nemojte mene, ja nisam odavde! E ako smo apsolvirali da gore izrečeno/napisano, znaju čak i vrapci, zar je to bio razlog da se Radulović potapšan po ramenu od strane KaraVučića, uključi u jurišanje na vetrenjače?! Prosto ne mogu da verujem da bi iole pametan i obrazovan čovek prihvatio ponudu da bude ministar u vladi, ovoj i ovakvoj vladi! Nije zar mislio gosn Radulović da će dobiti mogućnost da samostalno sprovodi reforme na milijardu nivoa i da za svaki svoj potez dobija jednoglasnu podršku KaraVučićeve vlade!!! O Saša! Možeš ti do sudnjega dana da elaboriraš svoje viđenje reformi i njihovo rešavanje ali zar ti nije bilo jasno da u KaraVučjem čoporu ne moreš prstom mać' bez dozvole AlfaVučića! Ili je nešto drugo u pitanju? Ne bih da nagađam, to mi je strano ali kako bilo da bilo, drugo se nije moglo ni očekivati. Jedino pametno što si uradio je što si dao ostavku pre nego što su te najurili. Ali ti si to znao, jelda?!


Da je tvoja kritika dobronamerna razumeo bi da su prve rečenice teksta ono što se zove preambula ili uvod u tekst. Preambula objašnjava polaznos stanovište i razlog zašto se tekst piše.

Problem je u tome Mikele što se Radulović spustio na naš nivo kafansko-blogerskog skepticizma i pokušava takvoj publici da objasni nešto. I naravno tako se otvara za napade paradajza i jaja. Meni time pokazuje svoju hrabrost da brani svoje stavove.

Kad bi slušali paralizirane cinike koje govore "nešto drugo je pitanju" i "nešto ne štima" onda bi trebali da glasamo za Vučića i Dačića, tu nema tajni. Znamo da žele vlast, što je sigurno sigurno je, zar ne Mikele?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:28 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Драгаш или Глигоров?
Потпуно је небитно -- Драгаш, Глигоров, Кругман, Кејнз, Господ Бог, Радуловић... Може ко год било, нема овде филозофије: прерасла деца краду паре из заједничког новчаника да купе себи лушу, па сутра неће бити за ручак, мора неко да их спречи. Сваки економиста сложио би се са оним Радуловићевим списком у 80-90% тачака. Оних осталих 10-20% су политика, визија и интелигенција. На жалост, не мислим да су они пресудни.

Као што и он сам каже -- нема чуда, шеика из лампе, заборављеног рођака-богаташа из Америке, деда Аврама и баке Јоргованке.
princi princi 16:31 03.02.2014

Re: Taj Radulović

U zemljama gde je spektar politicke ponude jasnije strukturiran, postoji visi procenat glasaca koji se rukovode programom (a i lojalnoscu prema stranci). Taj procenat varira u zavisnosti od politicke zrelosti doticnog drustva, a u Srbiji je izrazito mali.

Pa koje su to zemlje? Danas je politička scena svugde postala toliko izmešana i fuzzy, i političari se toliko vode marketinškim timovima (čak i kod nas!) da se nekad pitaš da li politiku vode političari ili nekakvi machine learning algoritmi (verovatno se ljudi sećaju one smehotresne posete Đulijanija Beogradu i to baš kao gosta radikala- čovek došao po savetu firme, plaćeno sve regularno, nema laži nema prevare). Nema više ideologije, i meni se čini da to i nije tako loše. Samo ostali ludaci da zabavljaju narod (Vučko u snegu je hilarious).
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:50 03.02.2014

Re: Taj Radulović

princi

Pa koje su to zemlje?


U skoro svim evropskim zemljama postoje pitanja oko kojih je javno mnjenje podeljeno, to su pitanja oko kojih se lome koplja i ona su kljucna kada se odlucuje kome dati glas: fiskalna politika, socijalna politika, imigracija, buducnost sistema zdravstvene zastite itd.

Ogromna vecina glasaca napr. u Velikoj Britaniji odlucuje na osnovu toga sta misli o tim bitnim pitanjima, a ne na osnovu harizme politicara (izuzetak je mozda jedino bio Blair, u dugom nizu neharizmaticnih i pre i posle njega).
Goran Vučković Goran Vučković 16:57 03.02.2014

Re: Taj Radulović


Ogromna vecina glasaca napr. u Velikoj Britaniji odlucuje na osnovu toga sta misli o tim bitnim pitanjima, a ne na osnovu harizme politicara (izuzetak je mozda jedino bio Blair, u dugom nizu neharizmaticnih i pre i posle njega).

Uh sad će opet volej...
princi princi 16:58 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Ogromna vecina glasaca napr. u Velikoj Britaniji odlucuje na osnovu toga sta misli o tim bitnim pitanjima, a ne na osnovu harizme politicara (izuzetak je mozda jedino bio Blair, u dugom nizu neharizmaticnih i pre i posle njega).

:). Koji li je to racio izabrao Kamerona da mi je samo znati?
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:03 03.02.2014

Re: Taj Radulović

princi

:). Koji li je to racio izabrao Kamerona da mi je samo znati?


Pa sigurno ga nije u Downing Street doveo njegov seksepil.
Goran Vučković Goran Vučković 17:07 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Paj' ih što su slatki i on i Boris:

blogovatelj blogovatelj 17:18 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Uh sad će opet volej...


Kakav volej? Škarice!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:24 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Док се буде сад водила расправа о томе како су људи ирационална-рационална бића -- princi ће сигурно да објашњава како су људи, пре свега, ово прво -- и како као такви праве погрешне/праве изборе, ја бих да упутим да за све, ипак, постоји прави начин, и он није баш тако случајан нити ствар случајног избора... Како у економији, тако и у свакодневном животу постоје једноставна правила којих се треба придржавати да би свет био уређен и леп. Ево, на паузи, да понудим понешто од знања којим су мене учили:

freehand freehand 17:43 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Ne razumem. Šta ima čovek da se oduševljava ili razočarava ovim ili onim političarom?

Da... Interesantno pitanje. Šta ima čovek da se oduševljava...
Samo nije za mene.
I kakve veze ima da li je on ušao u vladu posle 20-minutnog sastanka ili posle dvonedeljnih konsultacija, pogotovu sa ovog aspekta o kome pričam? Takva odluka više govori o histeričnom Vučiću nego SRaduletu. Na koncu, i samo njegovo angažovanje, pogotovu ako je bazirano na blogovima koje je SR objavljivao, govori kolike dileja je taj Vučić.

Ček malo. Jel ti misliš da je on maloletan, malouman ili šta? Bi li ti odluku o svom ministrovanju u okruženju Vučić-Dačić-Bačević-Mihajlović-Krkobabić-Vulin-Ilić doneo na osnovu ta dva razgovora, i upoznao predsednika Vlade na njenom konstituisanju?
I onda pričao kako to nema veze sa tobom, nego sa Vučićem?
Ooovaj... Pa ne, Princi.
Meni to na pamet ne bi palo.
princi princi 18:08 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Bi li ti odluku o svom ministrovanju u okruženju Vučić-Dačić-Bačević-Mihajlović-Krkobabić-Vulin-Ilić doneo na osnovu ta dva razgovora, i upoznao predsednika Vlade na njenom konstituisanju?
I onda pričao kako to nema veze sa tobom, nego sa Vučićem?

Pa, jbg, Srbija je to što jeste. I ja bih voleo da u Srbiji žive samo nobelovci, da se pije samo pinot noir uz tartar biftek, da smo svi sofisticarani i naizmenično recitujemo Getea, Bodlera, Jesenjina i Šekspira (sve na respektivnim jezicima), ali, kako to tvoj drugar Brajović voli da kaže, ne biva. Nekad mora i po govnima da se gaca. I Đinđić, kad je trebalo da ruši Miloševića 2000., nije išao u Amnesty International i kod Dalaj Lame, nego, jbg, kod Madlene, a ti, možda i bolje od mene, znaš ko obezbeđuje logistiku kad Madlena pomaže. Na kraju, ne smatram Bačevićeve ludorije ništa manje somnabulnijim od onih ludorija o Srbiji kao, kako beše, motoru Balkana, stožeru, svetskoj krizi kao velikoj prilici za Srbiju.... Možda samo za trunku zabavnijim.
urbana_gerila urbana_gerila 18:19 03.02.2014

Re: Taj Radulović

blogovatelj

Jesi, jesi... Ipak si ti antioksidant


naravno da jesam - nepomirljiv glede slobodnih radikala i svega toksičnog...
tsunade tsunade 18:19 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Ево, на паузи, да понудим понешто од знања којим су мене учили:


ja ovakvu suknju sa A falticom na sredini i do kolena tražim godinama. moraću da recikliram znanja koja sam stekla na nekom šnajderskom kursu pre 20 godina. ko zna ako mi uspe možda se i plasiram na tržište sa novim biznisom.
freehand freehand 18:31 03.02.2014

Re: Taj Radulović

ali, kako to tvoj drugar Brajović voli da kaže,

a ti, možda i bolje od mene, znaš ko obezbeđuje logistiku kad Madlena pomaže.

Tako princijevski...
Nego, što bi tvoj drugar Krkar rekao - posle ovog golog bulšita o Srbiji, poeziji, nobelovcima i šta si sve tu nadrobio - pitao sam vrlo konkretno:

Bi li ti odluku o svom ministrovanju u okruženju Vučić-Dačić-Bačević-Mihajlović-Krkobabić-Vulin-Ilić doneo na osnovu ta dva razgovora, i upoznao predsednika Vlade na njenom konstituisanju?
I onda pričao kako to nema veze sa tobom, nego sa Vučićem?


Pa ako može bez kosmosa, sonetnih venaca, Tadićeve žene u manastiru - bilo bi strava. ako ne može - istrpeću i neku pravnu ekspertizu, jebiga.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:37 03.02.2014

Re: Taj Radulović

princi
... ali, kako to tvoj drugar Brajović voli da kaže, ne biva.

:))))))))))
maksa83 maksa83 18:43 03.02.2014

Re: Taj Radulović

(Vučko u snegu je hilarious).

FW: Spašavanje dece - šalji dalje Ako želis da Vučić spasi još jedno dete, pošalji ovu poruku na 5 adresa svojih prijatelja. Nemoj prekidati lanac! Oghenekohwo Ekayin Ebiti iz grada Madaoue u Nigeru prekinuo je 17. januara 2010. lanac poruka. Mesec dana kasnije predsednik Nigera Mamadou Tandja svrgnut je u vojnom udaru i počeli su nemiri. Mohamed Naser al Yawa ignorisao je 2. jula 2013. poruku poslatu od prijatelja. Sutradan je predsednik njegove zemlje Mohamed Morsi svrgnut a zemlja je još u haosu. Predrag Jovanović iz Valjeva prekinuo je 26. juna 2004. godine lanac. Sutradan je za predsednika Srbije izabran Boris Tadić.



Inače, ovo sa Vučkom u snegu je bilo jako dobro. Jako, ja-ko dobro. Prevashodno zato što je na videlo isplivao način rada i cela struktura SNS botneta. Ali - s.v.e. End aj min - sve. Softver koji koriste, struktura, organizacija, način ocenjivanja aktivista, cela organizacija. Sve.


Štono kaže pok. Sun Cu - ako želiš da vidiš namere i snagu neprijatelja, simuliraj najjači mogući napad. Za ove nije bila potrebna nikakva simulacija, jedan jedini fuckin klipić koji se zajebava na račun Vučića i k'o budale su istrčali goli na teren. I sad se svi smeju. Fenomenalno.

I Njuz ih se dohvatio:



angie01 angie01 18:49 03.02.2014

Re: Taj Radulović



loader loader 20:26 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Čini mi se da je, generalno, u većini komentara, glavni nesporazum oko toga što se očekuje da čovek koji se bavio temom ekonomije, ili privrede, naprasno uključi u politiku, formira blok, ... - i preokrene utakmicu na srpskoj političkoj sceni. To jednostavno nije moguće. Bilo bi dobro da može. Ali, iz mnogo razloga, nije moguće.

Pa i ne treba. Zato je i potrebna logistika stranke/koalicije koja će čvrsto stati iza njega u tome da mu omogući da radi svoj posao. ...

U ovoj zemlji ima ko zna koliko vrsnih ekonomista... Ovo što ste rekli moglo bi da važi za bilo koga od njih. Odnosno, iza bilo koga od njih bi mogla da stane nekakva stranka ili koalicija, kako vi kažete (u slućaju Radulovića), i da napravi nekakav krucijalan kvalitativnio pomak u našem društvu. Ali to se nije dešavalo, iako sve vreme imamo vrsne ekonomiste, privrednike... Razlog što se to do sada nije desilo ima isti osnov kao i razlog toga što sam u prethodnom komentaru rekao da ne može da se desi.
Samo napominjem, da time što je ušao u posao sa đavolom, ima konkretne pokazatelje tog posla, dok svi ostali opozicionari mogu samo da trube istu melodiju kao i do sada, koju će NjPPV uvek lako nadtrubiti svojom propagandom.

Ne bi se moglo govoriti o nekakvim konkretnim pokazateljima "tog posla". Ostao je na nivou teorije koju je i ranije predstavljao, ovde, po blogovima, i oko koje se ovde većina, uslovno rečeno, slaže, u većoj i manjoj meri. E, sad, ono što neki blogeri snevaju, katkad i pomalo naivno zamišljajući funkcionisanje politike, projektuju u lik ili ulogu Radulovića. Nije sporno koje probleme treba rešiti.., već kako do prilike za to uopšte doći.
oskar-z-wild oskar-z-wild 20:43 03.02.2014

Re: Taj Radulović

loader
Nije sporno koje probleme treba rešiti.., već kako do prilike za to uopšte doći.


To je jasno, iskoristiti prilike koje su ti se pružile. Raduloviću je upalo da bude ministar, to mu odškrinulo vrata, i sad samo treba nastaviti...

sledeći događaji koji pružaju daljnje prilike su izborna kampanja pa onda izbori. Znači treba iskoristiti ovaj period maksimalno.
loader loader 20:56 03.02.2014

Re: Taj Radulović

To da. Dok je svež ovaj utisak koji je izazvan izjavama čoveka koji je bio onamo, iza zatvorenih vrata, iza paravana konferencija za štampu, ... - i video da li se zaista dešava nekakva borba za reforme, volja da se uradi ono što se javno govori... On tvrdi da te volje nema, da tog potencijala nema. Kad to kaže neko ko je upravo bio onamo, sa njima ("reformatorima", onda je to po njih vrlo nezgodno. - Nije nezgodno baš onoliko koliko bi želeli mnogi koji proziru praznu politiku otišavše vlade , ali to svakako predstavlja problem za ove koji su, uslovno rečeno, raskrinkani. U tom smislu, uloga Radulovića je vrlo značajna za kampanju. No, cenim da se taj nabac neće ni izbliza dovoljno iskoristiti. Loš, pomalo haotičan marketinški pristup tzv. opozicije skoro poništava tu priliku.

tsunade tsunade 21:05 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Znači treba iskoristiti ovaj period maksimalno.


tako je. šta će biti biće. bitno je da ljudi koji slično razmišljaju po pitanju uredjenja ekonomije urade u ovom momentu šta je do njih. one step at the time.

sećate se ivana djurića. i on je mučenik, kad se pojavio, bio predmet svakojakih marginalizacija i omalovažavanja. u svakom slučaju na izborima je neslavno prošao sa svojom antiratnom politikom. posle tog poraza nas je na žalost prerano napustio. al mi smo, nakon puno godina svi došli na to da je njegova politička misao vis a vis ratovanja jedino moguća i održiva. cena tog kašnjenja je naravno bila stravična al bitno je da smo došli do toga.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:34 03.02.2014

Re: Taj Radulović

Politika je veština da pričaš šo više, kažeš što manje, a da oni kojima si pričao imaju utisak da si im sve rekao.

Ako se na ovo primeni Vladimir Vojnovič, dobije se:

Politika je kada se govori ono što se ne misli i misli ono što se ne govori.
inco inco 07:58 04.02.2014

Re: Taj Radulović

maksa83
I Njuz ih se dohvatio:


... jedino što su se zeznuli oko kliktanja na pluseve i minuseve - to radi automatizovana skripta (srećom još nisu otkrili kako da automatizuju Tor pa da bude po 5000+ glasova). Ranije je ista čitala prijavljene nick-ove pa na osnovu toga 'kliktala' što sam maliciozno koristio da nabijem sebi pluseve na komentare koji debelo zajebavaju i botove i dragu im stranku - sve što je trebalo je da prekopiraš nick neke od tih budaletina...

Al' se Vlasi dosetili pa sad više ne ide po nikovima nego neko ide kroz komentare pa selektuje šta treba da bude downvoted to oblivion a šta da se kuje u zvezde. Desi im se i danas da omanu ako ne paze na času, opadne im koncentracija ili ako pišeš dovoljno 'mudro' da njihov intraskularni grašak ne može da provali da l' ih zajebavaš ili si njihov, al' nažalost mnogo ređe... Ispraksiralo se to, kad može mečka da se nauči da igra a majmun da crta, može i (lo)bot(omizirani) SNS-ovac da se nauči da radi svoj posao odgovorno. Gramatika i pravopis, doduše, idu malo teže...
alselone alselone 08:01 04.02.2014

Re: Taj Radulović

oblivion



rade.radumilo rade.radumilo 09:15 04.02.2014

Re: Taj Radulović

Ako se na ovo primeni Vladimir Vojnovič, dobije se:

Politika je kada se govori ono što se ne misli i misli ono što se ne govori.


To se podrazumeva, samo je keč da to izvedeš stalno pričajući...
rade.radumilo rade.radumilo 11:55 05.02.2014

Re: Taj Radulović

Politika je kada se govori ono što se ne misli i misli ono što se ne govori.


I još ponešto...

mariopan mariopan 14:17 05.02.2014

Re: Taj Radulović

mikele9
Srbiji su potrebne dubinske reforme svih segmenata društva. Ekonomske politike, poreske politike, javnih preduzeća, penzionog sistema, zdravstva, pravosuđa, obrazovanja, kulture, celog javnog sektora, državne uprave, institucija sistema. Srbija vapi za suštinskim reformama već duže od 10 godina.

Ovo je sam početak Radulovićevog zaključanog teksta! Meni to, ne ulazeći u kasniju razradu, liči na epohalan pronalazak rupe na saksiji! To isto je mogao da kaže bilo ko, osim onih što žure na voz ili se po tradicionalno srpskom brane: Nemojte mene, ja nisam odavde! E ako smo apsolvirali da gore izrečeno/napisano, znaju čak i vrapci, zar je to bio razlog da se Radulović potapšan po ramenu od strane KaraVučića, uključi u jurišanje na vetrenjače?! Prosto ne mogu da verujem da bi iole pametan i obrazovan čovek prihvatio ponudu da bude ministar u vladi, ovoj i ovakvoj vladi! Nije zar mislio gosn Radulović da će dobiti mogućnost da samostalno sprovodi reforme na milijardu nivoa i da za svaki svoj potez dobija jednoglasnu podršku KaraVučićeve vlade!!! O Saša! Možeš ti do sudnjega dana da elaboriraš svoje viđenje reformi i njihovo rešavanje ali zar ti nije bilo jasno da u KaraVučjem čoporu ne moreš prstom mać' bez dozvole AlfaVučića! Ili je nešto drugo u pitanju? Ne bih da nagađam, to mi je strano ali kako bilo da bilo, drugo se nije moglo ni očekivati. Jedino pametno što si uradio je što si dao ostavku pre nego što su te najurili. Ali ti si to znao, jelda?!

Bravo Mikele, to i ja govorim odavno.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:36 03.02.2014

Čekajući mesiju ili Godoa

Po tebi, Dali, ispada da smo ga konačno dočekali:
"Jedini nacin da gradjani dobiju smisleni izbor jeste da se svi oni koji nisu spremni uci u koaliciju sa Vucicom okupe oko bivseg ministra Sase Radulovica.
Od izuzetnog je znacaja da oni pridju Radulovicu, a ne on da prilazi njima."

PS: A Raduloviću bi neko trebao da javi da bi bilo lepo da svoje blogove otključa za diskusiju. Podsećam da svi oni koji su, ovde na blogu sa visine, bez mogućnosti da se diskutuje, iznosili svoje parole i programe nisu na izborima daleko dogurali.

dali76 dali76 01:51 03.02.2014

Re: Čekajući mesiju ili Godoa

Ne. Ne mislim Vojislave da ce Godo doci.
Da, sasvim su mi razumljivi pokusaji da se od Radulovica naprave karikatura , odnosno Godo.
Posto bi bilo neozbiljno da se partije usprotive Radulovicu zbog recimo ideje da im se oduzmu upravni odbori javnih firmi, onda je mnogo bolje o tome cutati, vec jednostavno kazati, pa jel to vi nasli novog mesiju? Novog Godoa?

Filip2412 Filip2412 02:17 03.02.2014

Re: Čekajući mesiju ili Godoa

A Raduloviću bi neko trebao da javi da bi bilo lepo da svoje blogove otključa za diskusiju.
To nikako, pa zar pismen covek sa budalama ovde da se vija?

Inace mislim da je OK lik, makar nek je i sam to je jedina validna opozicija. Ovo ostalo se usralo, bolje da se samoukinu.

Ono sto je meni interesantno jeste zestina kritike upucene prema njemu koja je cini se i jaca nego prema ostalim strankama. To dovoljno goviri da druge opozcije nema. E sad, da li ce ljudi to prepoznati i dati mu neki glas ako izadje na izbore to ne znam, takodje, koliko jedan pismen moze da promeni ako se takmici sa gomilom idijota i to je veliko pitanje. U nekakve brze promen srpskog drustva bas i ne verujem, ali eto... opet ostavljam neku mogucnost za cudo, nepopravljivi sam jebeni optimista.

E, a bice potpun promasaj ako pokusa sa nekim od stare prezvakane opozicije da se udruzuje. Svi su stari odavno prolupali. On je meni zanimljiv jer se nadam da ce sam resiti da nesto cini.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 02:19 03.02.2014

Re: Čekajući mesiju ili Godoa

dali76
Ne. Ne mislim Vojislave da ce Godo doci.
Da, sasvim su mi razumljivi pokusaji da se od Radulovica naprave karikatura , odnosno Godo.
Posto bi bilo neozbiljno da se partije usprotive Radulovicu zbog recimo ideje da im se oduzmu upravni odbori javnih firmi, onda je mnogo bolje o tome cutati, vec jednostavno kazati, pa jel to vi nasli novog mesiju? Novog Godoa?



Očekivati da opozicione stranke, profesori, intelektualci...pohrle na okupljanje oko Radulovića je ne samo neozbiljno, već i apsurdno. Otud moja asocijacija na Beketa i teatar apsurda.
loader loader 08:34 03.02.2014

Re: Čekajući mesiju ili Godoa

Očekivati da opozicione stranke, profesori, intelektualci...pohrle na okupljanje oko Radulovića je ne samo neozbiljno, već i apsurdno


Naravno. Jedno je ako se o Raduloviću govori kao o čoveku koji se bavi ekonomskim, privrednim temama, a drugo je premeštati ga u pomenutu dimenziju, odnosno u mnogo komplikovaniji mehanizam kakav je politika, a posebno zamišljati ga u naprasnoj ulozi lidera nekakvog političkog bloka ili pokreta. Jednostavno, to ne pije vodu. Najviše što bi u takvoj ulozi mogao jeste da bude jedna od izbornih tema, odnosno pojava, te da preusmeri jedan delić glasova na ovu ili onu stranu.

sima2000 sima2000 14:10 03.02.2014

Re: Čekajući mesiju ili Godoa

odnosno u mnogo komplikovaniji mehanizam kakav je politika


Zbog mistifikacije politike smo i došli ovde gde smo sada. Da nam Šešeljev vodonoša bude na korak do 51% glasača.

Nema tu nikakve magije, stvar je vrlo prosta.

Šta radi 4000 zaposlenih u PIO fondu? Zbraja plaćene doprinose za penziju i vodi evidenciju o tome.
Ima li PIO fond ikakvu imovinu i kapital? Nema. Pojeo Sloba i njegovi ratovi.
Odakle se isplaćuju penzije? Iz tekućih budžetskih prihoda.

Reforma penzijskog sistema, kako sam razumeo Radulovića, podrazumeva ukidanje PIO fonda i isplatu minimalne penzije svim građanima Srbije posle neke godine starosti. Više se isplati da 4000 zaposlenih sedi kući i prima punu platu dok ne nađe drugi posao, nego da im se osim ličnog dohotka plaćaju kancelarije, zgrade, struja, kompjuteri, telefoni, štampači i papiri - a da u suštini presipaju iz šupljeg u prazno.


Ima li ovde mesta za mistifikaciju? Za harizmu i intuiciju? Za ono iracionalno što pokreće ljude?

Nema.. sve je jasno kao dan. Radulović ne samo što je ogolio Vučića (car je go), nego je i političke procese razotkrio. Nema tu nikakve "supstance". Nema sadržaja. Politika u Srbiji je isključivo "ja tebi, ti meni" jajarenje. Zato ga ni jedna stranka neće podržati i zato ću glasati za njega, pa makar mu moj glas bio jedini.
timotije timotije 18:31 03.02.2014

Re: Čekajući mesiju ili Godoa

sima2000
odnosno u mnogo komplikovaniji mehanizam kakav je politika


Zbog mistifikacije politike smo i došli ovde gde smo sada. Da nam Šešeljev vodonoša bude na korak do 51% glasača.

Nema tu nikakve magije, stvar je vrlo prosta.

Šta radi 4000 zaposlenih u PIO fondu? Zbraja plaćene doprinose za penziju i vodi evidenciju o tome.
Ima li PIO fond ikakvu imovinu i kapital? Nema. Pojeo Sloba i njegovi ratovi.
Odakle se isplaćuju penzije? Iz tekućih budžetskih prihoda.

Reforma penzijskog sistema, kako sam razumeo Radulovića, podrazumeva ukidanje PIO fonda i isplatu minimalne penzije svim građanima Srbije posle neke godine starosti. Više se isplati da 4000 zaposlenih sedi kući i prima punu platu dok ne nađe drugi posao, nego da im se osim ličnog dohotka plaćaju kancelarije, zgrade, struja, kompjuteri, telefoni, štampači i papiri - a da u suštini presipaju iz šupljeg u prazno.


Ima li ovde mesta za mistifikaciju? Za harizmu i intuiciju? Za ono iracionalno što pokreće ljude?

Nema.. sve je jasno kao dan. Radulović ne samo što je ogolio Vučića (car je go), nego je i političke procese razotkrio. Nema tu nikakve "supstance". Nema sadržaja. Politika u Srbiji je isključivo "ja tebi, ti meni" jajarenje. Zato ga ni jedna stranka neće podržati i zato ću glasati za njega, pa makar mu moj glas bio jedini.


Naveli ste suštinu posledičnog problema. Uzrok je što baš penzioneri rado glasaju, a njih je SRadule hteto da uvredi. Dok mladi u nedelju slave celonedeljno depresivno stanje. A mi ovde mlatimo praznu slamu. Ili možda mislite da je SRadulina pisanija pravi lek za teško obolelo društvo.
loader loader 20:31 03.02.2014

Re: Čekajući mesiju ili Godoa

Nema tu nikakve magije, stvar je vrlo prosta.

Ako je stvar "vrlo prosta", onda je jednostavno sprovedite.
Kažem to ne sa ironijom, već ukazujući na stvarnu mogućnost da se to izvede.

A ovo, što rekoh, da je politika daleko komplikovanija igra... Niti je mistifikacija, niti je magija, kako stoji u vašem odgovoru-komentaru. Politika je dogovaranje ljudi oko uređenja svog zajedničkog života. Ovde se većina uporno dogovara da bude onako kako je bilo i kako danas jeste. Pogledajte rezultate svih višestranačkih izbora i videćete da je većina uvek bila za ovo protiv čega smo i vi, i ja, i mnogi drugi blogeri. ....
Nema.. sve je jasno kao dan. Radulović ne samo što je ogolio Vučića (car je go), nego je i političke procese razotkrio.

Ok. Videćemo nakon izbora koliko će ljudi (glasača) prepoznati to o čemu pričate i konačno načiniti brejk - ignorišući sile unazađenja - dajući šansu sebi i narednom pokolenju da ne tavori u svakoj vrsti siromaštva.

ivana23 ivana23 01:37 03.02.2014

***

Dali, nama treba neko kao sto je Bernie Sanders.

Levo krilo nam je 'atrofiralo'...
dali76 dali76 02:07 03.02.2014

Re: ***

drzava je atrofirala.
Da bi rasprava o levom ili desnom krilu imala smisla, moraju se postaviti golovi, oznaciti outlinija i dogovoriti pravila igre.
Drugim recima, bez ozbiljne drzave, bojim se da prica o levom ili desnom krilu ,iako bitna, postaje samo marketing onima kojima je interes sacuvati status quo; stanje jake partije i slabe drzave.
tsunade tsunade 08:50 03.02.2014

Re: ***

Levo krilo nam je 'atrofiralo'...


ovo je država zaglavljena u tranziciji godinama. mi smo do pola socijalizam od pola prvobitna akumulacija kapitala. svaka priča o levom i desnom krilu meni taman dodje presmešna. a naročito mi je tragikomično kad analitičari koji žive u ovom provizorijumu krenu u napad na tzv neoliberalne vrednosti.

jedno vreme bilo popularno da se uz ime i prezime odmah deklarišeš kao antiglobalista. čekaj prvo da se globalizujemo pa ćemo onda da se borimo protiv globalizacije. inače je besmisleno.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:31 03.02.2014

Re: ***

tsunade
Levo krilo nam je 'atrofiralo'...


ovo je država zaglavljena u tranziciji godinama. mi smo do pola socijalizam od pola prvobitna akumulacija kapitala. svaka priča o levom i desnom krilu meni taman dodje presmešna. a naročito mi je tragikomično kad analitičari koji žive u ovom provizorijumu krenu u napad na tzv neoliberalne vrednosti.




I još, Radulović se stalno zalaže za jačanje SME sektora, kada se napolju kritikuje "neoliberalizam" uglavnom se ističe da isti upravo guši srednje i male za račun velikih korporacija.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana