Društvo| Politika| Satira| Život

Priča iz snega, ili - PREZIME RUŽE

loader RSS / 04.02.2014. u 02:20

Na društvenim mrežama su “oni”. A svi “oni” gaje tako silnu mržnju. I onda tu svoju silnu mržnju usmeravaju na prvog potpredsednika, omalovažavajući njegov ljudski gest. – Otprilike tako je shvaćena, barem sudeći po konferencijama za štampu, reakcija dela javnosti na već svima znano potpredsednikovo angažovanje u snegu, pred tv kamerama. Slučaj se odnosi na priličan broj karikatura, fotomontaža i video-montaža koje su napravili različiti pojedinci i objavili ih putem interneta, da bi zatim mnogi korisnici opet putem interneta većinu tih šaljivih komentara prosledili prijateljima, okačili ih po svojim fejsbuk stranicama… Naravno, i ovde, na blogu, znatan deo tog materijala je prikazan. 

126400.jpg 

Naljutio se potpredsednik i na konferenciji za štampu sročio prilično nevesele komentare. Ni ton mu više nije bio onako stišan. Interesantno je da potpredsedniku nije u prvom planu bilo - zašto je pomenuta akcija spasavanja privukla baš toliku pažnju, i baš na takav način. Umesto tog pristupa celoj stvari, govorio je kako “oni” mrze, pa su zato … Hm… - nije dovoljno da vas neko mrzi, pa da napravi šalu na vaš račun. Zapravo, kad se pravi šala, upravo je mržnja jedna od poslednjih stvari koje bi trebalo da budu u opticaju, odnosno da utiču na proces osmišljavanja te šale. Dakle, nije preduslov da vas neko mrzi, pa da napravi šalu na vaš račun. Čak, može i da vas voli, pa da napravi šalu o vama. To, da li će neko napraviti šalu na vaš račun zavisi gotovo isključivo od materijala koji dajete svojim ponašanjem, gestovima, karakteristikama… Te stvari su predmet šale, i te stvari se nalaze kod onoga ko je izložen šali – fokus nije na onome ko šalu pravi. A pojam mržnje uopšte nema dodira sa ovim “procesom”. Čak je nešto što odudara. Duhovit čovek baš i nije “konstrukcija” sa kojom bi se lako uklopila sposobnost da mrzi. Nekome ko je duhovit ta negativna karakteristika jednostavno ne treba, ako se tako može reći, kao što možda treba neduhovitima, ispraznima, uplašenima, nezadovoljnima, frustriranima… Duhovit čovek je na neki način ispunjen čovek i ovi “teški metali” nisu deo njegovog “tkiva”.  

U velikom broju karikatura na temu “njegovog angažovanja u snegu” potkrala se i jedna koja sadrži element u kome je pređena granica uklusa (ne baš srećan izbor teksta, odnosno jedna reč, koja se odnosi na dečaka koji je u naručju velikog spasioca). Čim sam prvi put gledao taj klip, nisam uopšte imao sumnju da će ta jedna kritična reč biti vešto iskorišćena za medijsko izvlačenje potpredsednika iz prilično nezgodne situacije. To je ona situacija kad vas kritikuju, ismevaju vas, zevzeče, a vi ne možete tek tako da kažete da se ljutite, ili da zabranite šalu. Dakle, onaj koji trpi tako multiplikovanu šalu bez mogućnosti da odreaguje – jedino može da kuva u sebi. Ali, taj jedan ne baš umesan detalj dobro je došao da se čitava stvar svede samo na njega, na tu jednu spornu reč, te da se krajnje nezgodno trpljenje i defanziva preokrenu u ofanzivu. Pa su svi kreatori onih internet šala, među kojima ima zaista sjajnih rešenja, prikupljeni pod zbirni pojam “oni” i podvrgnuti teškim moralnim packama, jer su, božemoj, namesto da cene njegov ljudski gest, decu omalovažavali i nazivali pogrdnim imenima. Tako se svi internet-kreatori šala nađoše u istom košu, izloženi osudi, čuđenju, i pod moralističkom šibom. Zamislite kakvi su “oni” kad za dete mogu da upotrebe taj izraz! Jasno je da je tu jednu spornu stvar, na tom jednom klipu, napravila samo jedna osoba, a da su svi ostali tvorci karikatura i montaža van zone odgovornosti, jer s tim klipom nemaju nikakve veze. Ali, brže-bolje, ubačeni su svi u isti koš, i nazvani “oni”,  jer valjda je samo tako svima njima moglo da se vrati milo za drago, zbog šegačenja s njegovim likom i delom. Čak i u kontekstu potreba tekuće predizborne kampanje - ovakva reakcija je u najmanju ruku nepotrebna.   

Možemo samo da žalimo što je potpredsednik ove stvari shvatio tako preozbiljno. Još mnogo više bi trebalo da žalimo što humor nije ostao netaknuti humor, koji je iznad mnogih napetih dnevnih stvari - kao jedno opušteno mesto u kome su svi dobrodošli, gde nema "za" i "protiv" - kao vrednost kojoj se uvek možemo vratiti.  

Jedan prijatelj mi danas reče - Nadajmo se da sve ovo neće biti uvertira u nekakvu novu cenzuru i uvođenje zakona o humoru na internetu. -  Ne verujem. 

 



Komentari (159)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bolid1 bolid1 20:08 04.02.2014

Re: Civijada


samo mora vredno da se trenira


Treninzi, masovi treninzi...jbg, mora covek da nauci kako se bezi u zdrav razum.
G r o f G r o f 19:51 04.02.2014

.. a kao da je vaše jednoumlje bolje.

cassiopeia cassiopeia 20:35 04.02.2014

Re: .. a kao da je vaše jednoumlje bolje.

G r o f
Iz Basarinog ugla...



Imaš duplo http u linku pa ne otvara
cassiopeia cassiopeia 20:35 04.02.2014

Re: .. a kao da je vaše jednoumlje bolje.

duplo
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:40 04.02.2014

Re: .. a kao da je vaše jednoumlje bolje.

cassiopeia
G r o f
Iz Basarinog ugla...



Imaš duplo http u linku pa ne otvara


Moje dete je obavestilo moderatora za tvoj post.

Evo linka da se iskupimo

www.danas.rs/danasrs/kolumnisti/fucketic.881.html?news_id=275624
cassiopeia cassiopeia 20:45 04.02.2014

Re: .. a kao da je vaše jednoumlje bolje.

uros_vozdovac

Moje dete je obavestilo moderatora za tvoj post.

Evo linka da se iskupimo

Klik!



Klik na link daje

Not Found

The requested URL /text/23711/Prica-iz-snega-ili---PREZIME-RUZE/www.danas.rs/danasrs/kolumnisti/fucketic.881.html was not found on this server.

uros_vozdovac uros_vozdovac 20:51 04.02.2014

Re: .. a kao da je vaše jednoumlje bolje.

AlexDunja AlexDunja 21:04 04.02.2014

Re: .. a kao da je vaše jednoumlje bolje.


ne ide ni ovako

nema veze ja sam našla, odeš na danas pa pri dnu naslovne
klikneš na fucketić...

nego ne čudi me da se bas pozicionirao.
tom čoveku su svrake mozak popile.
a kako je bio dobar pisac, pre 20 tak...ccc


ps. mr loader, dobar tekst
cassiopeia cassiopeia 21:08 04.02.2014

...

loader loader 22:52 04.02.2014

Re: .. a kao da je vaše jednoumlje bolje.

AlexDunja





oskar-z-wild oskar-z-wild 20:04 04.02.2014

Cortex update

Da li neko zna ko je direktor RTS?
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:22 04.02.2014

Re: Cortex update

Nikola Mirkov
oskar-z-wild oskar-z-wild 20:45 04.02.2014

Re: Cortex update

Hvala, Znaš li nešto više, ko ga je postavio, kada, čiji je on? Propustio sam te detalje posle Tijanićeve smrti.

Koliko vidim on je samo v.d. što znači da iz nekih razloga vlada ne želi da postavi Direktora preko javnog oglasa. Čudi me da svi ćute o ovom.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:40 04.02.2014

Restart

Ovog našeg kolegu baš dobro uvatilo. Vidim ima dosta toga da nam kaže, ali nema vremena da čuje mišljenje drugih i eventualno odovori na pokoje pitanje. Meni to na dobro ne sluti, po pitanju cenzusa, naravno.
anfieldroad anfieldroad 21:46 04.02.2014

Re: Restart


Nikola Mirkov je dugogodisnji urednik na RTS-u, a bio je i Tijanicev zamenik. On je v.d. jer ide u penziju u aprilu. Tek tada ce se birati "pravi" prvi covek RTS-a.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:50 04.02.2014

Re: Restart

O drugom blogokolegi je reč.
cassiopeia cassiopeia 21:53 04.02.2014

Re: Restart

Meni to na dobro ne sluti, po pitanju cenzusa, naravno.


To što u ovoj situaciji okupljanja ekipe nema vremena za diskusiju teško da će nekog da odvrati od glasanja za njega.
Uzimajući u obzir skučen pristup medijima ovde je prilika da dosta ljudi pročita šta mu je na pameti.
oskar-z-wild oskar-z-wild 21:54 04.02.2014

Re: Restart

anfieldroad
Nikola Mirkov je dugogodisnji urednik na RTS-u, a bio je i Tijanicev zamenik. On je v.d. jer ide u penziju u aprilu. Tek tada ce se birati "pravi" prvi covek RTS-a.


Vidim da si odgovor namenio meni. Hvla.

Sumnjivo mi je što do sada nisu dali oglas za Direktora RTS ipak je to jedna od najvažnijih pozicija u javnom sektoru Srbije.


cassiopeia cassiopeia 21:57 04.02.2014

Re: Restart

Sumnjivo mi je što do sada nisu dali oglas za Direktora RTS ipak je to jedna od najvažnijih pozicija u javnom sektoru Srbije.



Tri put mere al' nikako da preseku :)

oskar-z-wild oskar-z-wild 21:59 04.02.2014

Re: Restart

Vojislav Stojković
Ovog našeg kolegu baš dobro uvatilo. Vidim ima dosta toga da nam kaže, ali nema vremena da čuje mišljenje drugih i eventualno odovori na pokoje pitanje. Meni to na dobro ne sluti, po pitanju cenzusa, naravno.


Stvar jeste delikatna. Kada zamislim šta bih ja uradio da sam u njegovoj poziciji ni sam ne mogu da odlučim.

Mnoge dileme se postavljaju:

Kao prvo, do koje granice može voditi političku kampanju (besplatno) na Blogu b92, pre nego što mu otkažu gostoprimstvo.

Drugo, šta ako mora da banuje blogere, što nije neuobičajno. Bio bi optuživan za cenzurisanje.

Treće. Ljudi će postavljati nesuvisla pitanja i skretati sa glavnih tema. To jeste realno gubljenje vremena.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:05 04.02.2014

Re: Restart

Meni to na dobro ne sluti, po pitanju cenzusa, naravno.


E ako presude oni kojima je to, da li mogu ili ne mogu da komentarišu na blogu, kriterijum za glasanje, onda nam spasa nema.

Sigurno da i takvih ima, samo verujem i nadam se da ih je malo.

A i još nešto mi pada na pamet, ona o prstu i celoj šaci.
Čovek dođe i kaže šta ima, ne mora da se jurca po netu, al malo je to, hoće i da komentarišu.
Drugi i ne dolaze, al nema veze, za njima ćemo da jucamo nebili videli šta kažu, o komentarisanju i ne razmišljamo, al ovoga ćemo da urnišemo što ne razgovara sa nama.

Stvarno, ne razumem ta zameranja zbog zaključavanja kad se o opredeljivanju za neku političku ideju radi.
Ako je pametno ovo što Radulović govori onda je to pametno i u zaključanom blogu.

Ako se radi o manirima pri blogovanju to je već druga stvar, ali u ovom trenutku je valjda značajniji Radulović kao alternativa za glasanje, nego Radulović kao bloger.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:20 04.02.2014

Re: Restart

hoochie coochie man
E ako presude oni kojima je to, da li mogu ili ne mogu da komentarišu na blogu, kriterijum za glasanje, onda nam spasa nema.


Svi koji su do sada, ovde na blogu, agitovali za sebe i svoje stranke, a zatvarali blogove za komentare ili nisu bili tolerantni za one sa drugačijim mišljenjem, od Biljane Srbljanović, preko Ms Milićke do Drage Kovačevića, nisu dobro prošli na izborima. Nije teško naslutiti i zašto.

Kazezoze Kazezoze 22:20 04.02.2014

Re: Restart

stekao sam utisak da je sradul dovoljan sam sebi i da ga mišljenja potencijalnih glasača uopšte ne interesuje...verovatno će mu i odziv birača biti srazmeran njegovoj zainteresovanosti - znači nikakav.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:21 04.02.2014

Re: Restart

Upravo je o tome reč.
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:23 04.02.2014

Re: Restart

Kazezoze
stekao sam utisak da je sradul dovoljan sam sebi i da ga mišljenja potencijalnih glasača uopšte ne interesuje...verovatno će mu i odziv birača biti srazmeran njegovoj zainteresovanosti - znači nikakav.



Kao "one man team" ne može mnogo da uradi što se tiče komunikacije.

Koliko vidim na fejsu je pozvao ljude da mu pišu. Šta hoćeš više? Sopstvenu promociju?
loader loader 22:31 04.02.2014

Re: Restart

Ako se radi o manirima pri blogovanju to je već druga stvar, ali u ovom trenutku je valjda značajniji Radulović kao alternativa za glasanje, nego Radulović kao bloger.

Solidni su izgled da ostane "stabilan" jedino kao bloger


Uostalom :
Vojislav Stojković:
Svi koji su do sada, ovde na blogu, agitovali za sebe i svoje stranke, a zatvarali blogove za komentare ili nisu bili tolerantni za one sa drugačijim mišljenjem, od Biljane Srbljanović, preko Ms Milićke do Drage Kovačevića, nisu dobro prošli na izborima. Nije teško naslutiti i zašto.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:32 04.02.2014

Re: Restart

Nije teško naslutiti i zašto


Pa ne verujem baš da je razlog tome njihovo zaključavanje blogova i odnosa prema sagovornicima na blogu.

Radulović možda neće slavno proći na izborima, ali i ako tako bude razloge treba tražiti na drugom mestu a ne u zaključavanju bloga.

Ne branim ja Radulovića, samo mi je skroz čudan kriterijum onih koji misle da je Radulovićeva politika ok, ali pošto neće sa njima da priča oni neće da glasaju za tu politiku.

Ali na takav mentalitet valjda i računaju političari koji odu u neko selo, popričaju s aseljacima, i ovi ih glasaju.
Jebote, moj čovek, bio kod mene, pomazio mi dete po kosi, kako da ga ne glasam, rezon

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:33 04.02.2014

Re: Restart

Solidni su izgled da ostane "stabilan" jedino kao bloger


Onda ajd da navijamo da pukne na izborima pa da pričamo s njim ko ljudi, kad već volimo
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:36 04.02.2014

Re: Restart

hoochie coochie man

Pa ne verujem baš da je razlog tome njihovo zaključavanje blogova i odnosa prema sagovornicima na blogu.

Naravno da to nije razlog, to je pokazatelj koliko cene one od kojih očekuju glas.
loader loader 22:36 04.02.2014

Re: Restart

Radulović možda neće slavno proći na izborima, ali i ako tako bude razloge treba tražiti na drugom mestu a ne u zaključavanju bloga.

Razlog, slažem se, svakako nije u zaključavanju bloga. Ali da ima izvesne veze između zaključavanja dijaloga i slabih šansi na izborima - ima.

oskar-z-wild oskar-z-wild 22:43 04.02.2014

Re: Restart

loader:
Razlog, slažem se, svakako nije u zaključavanju bloga. Ali da ima izvesne veze između zaključavanja dijaloga i slabih šansi na izborima - ima.


Ne vidim logiku. Oni koji su uspešni političari u zemlji nisu vodili nikakve dijaloge niti su objavljivali članke. Ali očigledno je da si skeptičan. Ako vodiš anti-kampanju vodićeš je čak i ako bude otvorio blog.

Očigledno da put do političke moći ne ide kroz blogovanje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:47 04.02.2014

Re: Restart

to je pokazatelj koliko cene one od kojih očekuju glas.


E to je tačka gde se ti i ja razilazimo i otud valjda i različit pogled na zaključavanje.

Meni je malo bez veze očekivanje da me političar ceni tako što će sa mnom da priča.
Ne mora i ne može lično da me ceni jer me i nepoznaje, ono što treba da radi je da sprovodi politiku za koju sam dao glas.
Ako bi Radulović, recimo on, došao u poziciju da sprovede ovo o čemu priča, meni bi bilo dobro, a to je njegov posao, da meni bude dobro.
A da li će da me ceni?
Nemam pojma, njegova stvar.


Ali da ima izvesne veze između zaključavanja dijaloga i slabih šansi na izborima - ima.


Jer je to loš marketing, ili, jer je to suštinski važnije od marketinga?

Ako je marketnig u pitanju ok, tu se slažemo, možda je marketinški bolje sa svima pričati, svima se smeškati, sve "uvažavati"
Kazezoze Kazezoze 22:54 04.02.2014

Re: Restart

oskar-z-wild
Kazezoze
stekao sam utisak da je sradul dovoljan sam sebi i da ga mišljenja potencijalnih glasača uopšte ne interesuje...verovatno će mu i odziv birača biti srazmeran njegovoj zainteresovanosti - znači nikakav.



Kao "one man team" ne može mnogo da uradi što se tiče komunikacije.

Koliko vidim na fejsu je pozvao ljude da mu pišu. Šta hoćeš više? Sopstvenu promociju?

neću ja ništa, nisam se ja kandidovao, nego on.
u kampanji njemu trebaju glasači, ne treba on glasačima...

uzgred, glasač kada počne da poštuje sebe i kandidat za njegov glas će morati da uvaži tu promenu.
loader loader 22:57 04.02.2014

Re: Restart

oskar-z-wild:
Očigledno da put do političke moći ne ide kroz blogovanje.

Nego kroz iznošenje građana zavejanih u smetovima



A i ovo je vredno pomena:
u kampanji njemu trebaju glasači, ne treba on glasačima...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:03 04.02.2014

Re: Restart

hoochie coochie man
Meni je malo bez veze očekivanje da me političar ceni tako što će sa mnom da priča.
Ne mora i ne može lično da me ceni jer me i nepoznaje, ono što treba da radi je da sprovodi politiku za koju sam dao glas.

Nije reč o pojedinačnom, ličnom uvažavanju. Političar koji ne ceni svoje birače, neće ni raditi u njihovom, već samo u svom i/ili stranačkom interesu. Takvima su birači samo sredstvo za uzdizanje u hijerarhiji vlasti.

A pričanja što se tiče, pa blog je primarno interkomunikativni medij, pa kada političar odluči da bloguje, onda bi trebalo da nađe vremena i za komunikaciju. Blog nije plakat, eno im tarabe i bandere pa neka lepe plakate.
oskar-z-wild oskar-z-wild 23:08 04.02.2014

Re: Restart

Možda bi oni blogeri koji imaju pitanja za Radulovića pošalju spisak njemu. Pretpostavljam da se radi o konkretnim pitanjima a ne o blogerskom dokazivanju da li je u pravu ili ne.

Dobar start?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:25 04.02.2014

Re: Restart

Nije reč o pojedinačnom, ličnom uvažavanju. Političar koji ne ceni svoje birače, neće ni raditi u njihovom, već samo u svom i/ili stranačkom interesu. Takvima su birači samo sredstvo za uzdizanje u hijerarhiji vlasti.


Takvih je na žalost dosta i upravo su oni ti koji "cene" birače ulagujuči im se, obilazeči ih, pokušavajući da ih preveslaju kako ih oni ne znam koliko cene pa evo sa njima razgovaraju.

Kampanje se uglavnom na to i svode, na demagogiju, mi vas cenimo pa zato glasajte nas.
Manje na presdstavljanja politike, jer šta više ima da predstavljaju Tadić ili Vučić.
Njima je ostalo samo podilaženje biračima.
Radulović i te kako ima šta da predstavi, pa i samo čitanje bloga je dovoljno da se upozna šta on zapravo hoće.


A pričanja što se tiče, pa blog je primarno interkomunikativni medij, pa kada političar odluči da bloguje, onda bi trebalo da nađe vremena i za komunikaciju.




Malo prestrogo definisanje bloga.
Tačno, blog je u osnovi to ali postoje i izuzeci.
Uostalom, da je blog samo to ne bi postojala opcija isključvanja komentara.
Ona postoji i on ju je iskoristio.

u kampanji njemu trebaju glasači, ne treba on glasačima...

Pa nije sasvim tako.

Često se čuje da nama treba političar koji će uraditi ovo ili ono.
Evo sad (oni koji u Raduloviću vide takvog političara) su ga dobili.
Dakle treba i on glasačima, ne samo glasači njemu.
a_jovicic a_jovicic 00:41 05.02.2014

Re: Restart

Kazezoze
stekao sam utisak da je sradul dovoljan sam sebi i da ga mišljenja potencijalnih glasača uopšte ne interesuje...verovatno će mu i odziv birača biti srazmeran njegovoj zainteresovanosti - znači nikakav.

Za naša mišljenja ne mora ni da otključava svoj blog ... Dovoljno bi mu bilo da pregleda sve ostale predizborne blogove koji nikoše k'o pečurke posle kiše. Ja nekako verujem da mu je trenutno mnogo korisnije lobiranje za svoju "grupu gradjana" kod onih koji stvarno mogu da ga podrže (za početak overenim potpisima) nego da gubi vreme na nas dokone koji sigurno ne bi makli svoje pozadine da se smaramo sa tim potpisivanjem ... te mu zaključavanje uopšte ne zameram. Ako uspe da dobije podršku i podnese RIK-u listu, onda tek možemo da očekujemo da se obrati i nama, svojim potencijalnim glasačima ali nas zaključani blog ne sprečava da pitanja koja želimo da mu postavimo prethodno ne "iskristališemo" kroz medjusobnu diskusiju.
loader loader 00:46 05.02.2014

Re: Restart

Ja nekako verujem da mu je trenutno mnogo korisnije lobiranje za svoju "grupu gradjana" kod onih koji stvarno mogu da ga podrže (za početak overenim potpisima) nego da gubi vreme na nas dokone koji sigurno ne bi makli svoje pozadine da se smaramo sa tim potpisivanjem ... te mu zaključavanje uopšte ne zameram. Ako uspe da dobije podršku i podnese RIK-u listu, onda tek možemo da očekujemo da se obrati i nama, svojim potencijalnim glasačima ali nas zaključani blog ne sprečava da pitanja koja želimo da mu postavimo prethodno ne "iskristališemo" kroz medjusobnu diskusiju.

Iz mog ugla gledanja na stvari, veoma dobar komentar.
hajkula1 hajkula1 10:11 05.02.2014

Re: Restart

hoochie coochie man
Meni to na dobro ne sluti, po pitanju cenzusa, naravno.


E ako presude oni kojima je to, da li mogu ili ne mogu da komentarišu na blogu, kriterijum za glasanje, onda nam spasa nema.

Sigurno da i takvih ima, samo verujem i nadam se da ih je malo.

A i još nešto mi pada na pamet, ona o prstu i celoj šaci.
Čovek dođe i kaže šta ima, ne mora da se jurca po netu, al malo je to, hoće i da komentarišu.
Drugi i ne dolaze, al nema veze, za njima ćemo da jucamo nebili videli šta kažu, o komentarisanju i ne razmišljamo, al ovoga ćemo da urnišemo što ne razgovara sa nama.

Stvarno, ne razumem ta zameranja zbog zaključavanja kad se o opredeljivanju za neku političku ideju radi.
Ako je pametno ovo što Radulović govori onda je to pametno i u zaključanom blogu.

Ako se radi o manirima pri blogovanju to je već druga stvar, ali u ovom trenutku je valjda značajniji Radulović kao alternativa za glasanje, nego Radulović kao bloger.



Valjda je važnije da se Saša dobro organizuje, okupi dobru ekipu i pripremi sve što je potrebno da prijavi listu, osmisli kampanju... nego da toroče ovde sa mnom.



hajkula1 hajkula1 10:47 05.02.2014

Re: Restart

Vojislav Stojković
hoochie coochie man
Meni je malo bez veze očekivanje da me političar ceni tako što će sa mnom da priča.
Ne mora i ne može lično da me ceni jer me i nepoznaje, ono što treba da radi je da sprovodi politiku za koju sam dao glas.

Nije reč o pojedinačnom, ličnom uvažavanju. Političar koji ne ceni svoje birače, neće ni raditi u njihovom, već samo u svom i/ili stranačkom interesu. Takvima su birači samo sredstvo za uzdizanje u hijerarhiji vlasti.

A pričanja što se tiče, pa blog je primarno interkomunikativni medij, pa kada političar odluči da bloguje, onda bi trebalo da nađe vremena i za komunikaciju. Blog nije plakat, eno im tarabe i bandere pa neka lepe plakate.


Mene ne zanima kandidat koji lepo priča, fino se drži, šarmantnog osmeha, nosi dete, usisava stan, mazi kravu, seče vrpce...


Svi imamo i naloge na fejsu (ko nema, može da otvori). Tamo mogu da mu se postavljaju pitanja. Mi ovde komentarišemo njegove blogove u gostima. Pročitaće i odgovoriće na sve od jednom. Ako bi pojedinačno odgovarao, koliko vremena mu treba?


Izbor
Dosadašnjim političarima ne verujem, pokazali su kakvi su i šta znaju.
U nova lica nemam poverenja jer kad pređu cenzus, pređu i nas, slikovito rečeno.
I šta sad?
Dosadašnji političari, moj glas dobiti neće. Razmišljala sam da li da ih stavim na ignore, ili da pokažem kreativnost.

Sada se pojavljuje treća opcija, da zaokružim Sašu. Šta dobijam ako mu ukažem poverenje? Šta dobijam ako mu ne ukažem poverenje?
hajkula1 hajkula1 10:57 05.02.2014

Re: Restart

oskar-z-wild

Kao prvo, do koje granice može voditi političku kampanju (besplatno) na Blogu b92, pre nego što mu otkažu gostoprimstvo.



A što Saša promoviše (besplatno) sajt, blog B92?
Kazezoze Kazezoze 12:49 05.02.2014

Re: Restart

hajkula1
oskar-z-wild

Kao prvo, do koje granice može voditi političku kampanju (besplatno) na Blogu b92, pre nego što mu otkažu gostoprimstvo.



A što Saša promoviše (besplatno) sajt, blog B92?

verovatno zato što je loš ekonomista.
peronije_the_mrkvic peronije_the_mrkvic 15:36 05.02.2014

Re: Restart

Vojislav Stojković
hoochie coochie man
Meni je malo bez veze očekivanje da me političar ceni tako što će sa mnom da priča.
Ne mora i ne može lično da me ceni jer me i nepoznaje, ono što treba da radi je da sprovodi politiku za koju sam dao glas.

Nije reč o pojedinačnom, ličnom uvažavanju. Političar koji ne ceni svoje birače, neće ni raditi u njihovom, već samo u svom i/ili stranačkom interesu. Takvima su birači samo sredstvo za uzdizanje u hijerarhiji vlasti.

A pričanja što se tiče, pa blog je primarno interkomunikativni medij, pa kada političar odluči da bloguje, onda bi trebalo da nađe vremena i za komunikaciju. Blog nije plakat, eno im tarabe i bandere pa neka lepe plakate.


Ovo si tako lepo definisao:) Meni lično smeta zaključavanje jer ne mogu da dokučim kako namerava, iza floskula svog izbornog programa, da realizuje svoje ideje. Inače mi je malo išlo na ganglije, na njegovim ranijim blogovima, čuvena rečenica: "... sve je jasno napisano u tekstu gore ....". Da je jasno, ne bi se pitali. Neću da pretpostavljam, hoću konkretan plan i program sa konkretnim rešenjima, a ono što je on radio prethodnih šest meseci bilo je sve, samo ne konkretno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:50 05.02.2014

Re: Restart


Inače mi je malo išlo na ganglije, na njegovim ranijim blogovima, čuvena rečenica: "... sve je jasno napisano u tekstu gore ....". Da je jasno, ne bi se pitali

Pa nikada nije jasno baš svakom
Da bi bilo jasno podrazumeva se da postoji ono što se zove neophodno predznanje.

Ako ga nema, eto problema
peronije_the_mrkvic peronije_the_mrkvic 20:23 05.02.2014

Re: Restart

hoochie coochie man


Pa nikada nije jasno baš svakom
Da bi bilo jasno podrazumeva se da postoji ono što se zove neophodno predznanje.

Ako ga nema, eto problema


Mada i bloger pokazuje zapanjujucu površnost, obično to pise kada je i on na nesigurnom terenu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:21 05.02.2014

Re: Restart

Mada i bloger pokazuje zapanjujucu površnost, obično to pise kada je i on na nesigurnom terenu.


Pa ima i toga, ima.:)
Jednom sam mu rekao da se u neku oblast (poljoprivreda i odnos države prema njoj) baš i ne razume, očito je, ali da to nije ništa strašno jer se i mnogi drugi ne razumejuu stvari o kojima govore.
On nije baš rekao, ima u tekstu sve, ali jeste nešto slićno,kao smara ga da o tome priča ili tako nešto.
loader loader 23:27 05.02.2014

Re: Restart

Jednom sam mu rekao da se u neku oblast (poljoprivreda i odnos države prema njoj) baš i ne razume, očito je, ali da to nije ništa strašno jer se i mnogi drugi ne razumejuu stvari o kojima govore.
On nije baš rekao, ima u tekstu sve, ali jeste nešto slićno,kao smara ga da o tome priča ili tako nešto.

Ima kad je bloger, a ima i kad je stručnjak koji je iznad blogera, pa se čas vata za jedno, čas za drugo

anfieldroad anfieldroad 21:43 04.02.2014

Djavo je u detaljima...


Na skupstini (ili sta god to bilo) stranke SNS, PPV je na pocetku komentarisao citavu pricu oko klipa, potom oko zajebancije na njegov racun i na kraju sa gnusanjem odbio da prizna da su oni ucestvovali u cenzuri iste. Samo dve recenice kasnije je izjavio da su DECA NASE NAJVECE BOGATSTVO I DA SNS NIKOME NECE DOZVOLITI da se nasa deca nazivaju pogrdnim recima. Time sam sebi uskace u usta. Populisticki, kako jedino i ume, brani nasu decu od nas samih i otkriva svoje karte.
Toliko o cenzuri i o tome da li hoce ili nece....
loader loader 22:38 04.02.2014

Re: Djavo je u detaljima...

Populisticki, kako jedino i ume, brani nasu decu od nas samih i otkriva svoje karte.
Toliko o cenzuri

Na tragu ste ... čini mi se

anfieldroad anfieldroad 23:37 04.02.2014

Re: Djavo je u detaljima...


Ma i ja se plasim...secam se i Titove i svih ostalih cenzura posle te.
loader loader 23:55 04.02.2014

Re: Djavo je u detaljima...

Cenzura, osim što je sama po sebi štetna,
predstavlja znak nemoći onoga ko je sprovodi,
nemoći u menjanju na bolje onih suštinskih stvari
(dok za one banalne oblike dejstva, naravno, moć nije sporna).
hajkula1 hajkula1 10:50 05.02.2014

Re: Djavo je u detaljima...

anfieldroad

Ma i ja se plasim...secam se i Titove i svih ostalih cenzura posle te.



Ne treba tako daleko. Setiti se ranijeg ministrovanja PPV.
klik23 klik23 14:03 05.02.2014

Re: Djavo je u detaljima...

hajkula1
anfieldroad

Ma i ja se plasim...secam se i Titove i svih ostalih cenzura posle te.



Ne treba tako daleko. Setiti se ranijeg ministrovanja PPV.

Da, baš tako...
nimbus nimbus 22:11 04.02.2014

Бездушна кампања

Сва та прича са спашавањем завејаних људи а нарочито деце је бездушна пропаганда.
Правим људима који су радили часно свој посао, медији нису имали интереса да се баве, да не би умањивали "херојство" лидера...

loader loader 22:45 04.02.2014

Re: Бездушна кампања

Lider je populusu interesantniji od stvari važnih za sopstveni život.
Zabrinjavajuće velikom procentu ljudi neophodan je nekakav lider koji u dva-tri poteza rešava višedecenijsku komplikaciju. Tako ih lišava njihove sopstvene uloge i sopstvene, pojedinačne odgovornosti, koliko god ona bila u mikro-promilima, odnosno izražena kao kec podeljen ukupnim brojem glasača.

<_<
Kazezoze Kazezoze 16:22 05.02.2014

Re: Бездушна кампања

loader loader 23:29 05.02.2014

Re: Бездушна кампања

Zovite vucica

E, pa, sad, pošto ste ga tavitlavali, neće da dođe

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana