Ljudska prava| Politika| Reč i slika

Plodovi gneva: Bosna u plamenu

freehand RSS / 07.02.2014. u 19:14

Gore zgrade Vlade, državne uprave, partijskih centrala; u Tuzli, Sarajevu, Mostaru, Zenici. Arhiv Bosne. Verovatno će ova noć biti odlučujuća za dalji razvoj događaja.

 Nemoć i paraliza političkog sistema donele su  plamen, pljačku i haos. Kapuljače umesto transparenata.  Desetine i stotine povređenih. A nema ni jasnih zahteva ni izabranih pregovarača.

croppedimage563360-demonstracije.jpg

Može li bes doneti išta sem besa?



Komentari (505)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:43 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

blogovatelj
bioskopi ne rade


A u kućama svi imaju TV ekrane veličine skoro bioskopskog platna, kroz žicu (čak i bežično) svako u Srbiji za par sati može da propusti bilo koji film na svetu i da ga gleda na tim istim TV ekranima.
Neke stvari se Vojislave ne mogu porediti jedan na jedan.
Kakav je kvalitet automobila koji se voze danas, kakav je bio nekad? 95% stanovništva je tada vozilo Zastavina ili istočnoevropska vozila.
Dugove je inflacija nekad jela, danas ne. Danas stvarno zarađujete i trošite, nekada se trošilo preko mere, a kad je došlo vreme za naplatu, sve je puklo.



Dobro onoliki bioskopi po Beogradu možda i nisu više potrebni, ali te dvorane zvrlje prazne zbog lopovske privatizacije. Na jednom od njih u centru Bgd je i tabla:



Narodni muzej, osnovan 1848, ne radi već 15 godina:



A što se tiče ostalog, ja kada govorim o Jugoslaviji ne mislim primarno na ideologiju i politički sistem SFRJ, on se mogao i menjati, kao u drugim soc. zemljama, nije se morala paliti i rušiti kuća.
blogovatelj blogovatelj 08:26 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

A što se tiče ostalog, ja kada govorim o Jugoslaviji ne mislim primarno na ideologiju i politički sistem SFRJ, on se mogao i menjati, kao u drugim soc. zemljama, nije se morala paliti i rušiti kuća.


Slažem se u potpunosti.
Prošlost ne možemo da menjamo. Glupost je pobedila i tu nema priče.
Ali paljevine po Bosni ovih dana govore da ni budućnost nije baš svetla. To je mnogo veći problem trenutno.
Štos je što je mnogima u glavi još uvek samoupravni socijalizam, što većina misli da je država dužna da im pronađe posao i pare.
Videh ovih dana fotografiju sa bosanskih demonstracija. Žena drži transparent na kome piše "nemojte narod braniti, počnite narod hraniti"
Zašto bi neko zdravu i pravu osobu hranio? Gde je tu logika?
Činjenica je da baš ogroman deo populacije u bivšoj nam domovini misli da ima leba bez motike. Ja bar imam takav utisak.
Kad probaš da im ukažeš da leba ipak ne mož' biti bez upotrebe poljoprivrednih alatki, uvek te ili prave ludim, ili ponavljaju mantru "ovo je Srbija/Bosna/Whatever" ili ti uvaljuju argument da su se neki obogatili na grbači miliona. Jesu, jebi ga, činjenica je da jesu. I šta sad? Da ti milioni malo sede i jedu leba ovih što su se obogatili? Zvuči lepo, samo je problem što je to nemoguće. Jer ti što su se nalapali para nisu veverice kao ovi što su gladni, pare su već sklonili.
I?
Da ih se pobije?
To će biti rešenje?
Hoće.
Tako su rešili problem i 1945. pa su im deca dobila još veći problem 1992.
Sve u svemu, otišao sam iz Srbije pre skoro dvanaest godina. Imam želju da se vratim, ali me bolesna stvarnost uz pomoć interneta evo već dvanaesto leto primorava da uvek kažem sam sebi "ćuti i sedi 'di si, bolje nisi mogao da uradiš nego što si uradio"
timotije timotije 08:38 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

dr.wagner
20:38 09.02.2014 / *novo
Re: Drug Tito se samo smeje
-Ne bih nikoga želio uvjeravati da je njemu bolje ili gore , HCM i ja nemamo
razlika prije i sada ... njegovima i njemu je bilo isto teško , a i meni nije
ništa teže ili lakše nego mojima ... bez obzira na promjenu sistema ...
...( jedino mala sporo polaže , ali to je zato jer je na mamu )

-Jednostavno , stvari ne funkcioniraju .... postoje neke "oaze" kao što je
Njemačka koji su povijesnim okolnostima uspjeli razviti privredu koja opstaje
i nakon ovih tehnoloških i političkih promjena ... ali to je iznimka koja
potvrđuje pravilo

-Dvije najveće utvrde kapitalizma GB i USA su u problemima kao i mi , samo što
im je "start" bio malo bolji ...

... a oni bi po HCM-ovoj teoriji morali živjeti kao u raju


Ma jedino takve kompanije u kome su svi zaposelni imali svoje akcije u SAD nisu doživele udar koji si izazvali bankari u koaliciji sa državom. Kao što se u kapitalizmu strada zbog amoralnosti i neznanja onih koji odlučju, isto se to dešavalo i u samouravnom socijalizmu. Samo što u kapitalizmu strada velika većina koji su bili zaposleni, dok u sociljalizmu većina je bila zaštićena državom, tj, odlukom CK. I jedni i drugi neće da priznaju da ekonomsku krizu uvek izaziva moralna kriza. U kapitalizmo je trebalo moral da štiti Crkva. No, to ona ne čini od kada je hrišćansvo dobilo zaštitu od države, a to je od vremena cara Konstantina. Ali ne zato što je bio od kude Niš.
timotije timotije 09:01 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

Vojislav Stojković
blogovatelj
bioskopi ne rade


A u kućama svi imaju TV ekrane veličine skoro bioskopskog platna, kroz žicu (čak i bežično) svako u Srbiji za par sati može da propusti bilo koji film na svetu i da ga gleda na tim istim TV ekranima.
Neke stvari se Vojislave ne mogu porediti jedan na jedan.
Kakav je kvalitet automobila koji se voze danas, kakav je bio nekad? 95% stanovništva je tada vozilo Zastavina ili istočnoevropska vozila.
Dugove je inflacija nekad jela, danas ne. Danas stvarno zarađujete i trošite, nekada se trošilo preko mere, a kad je došlo vreme za naplatu, sve je puklo.



Dobro onoliki bioskopi po Beogradu možda i nisu više potrebni, ali te dvorane zvrlje prazne zbog lopovske privatizacije. Na jednom od njih u centru Bgd je i tabla:



Narodni muzej, osnovan 1848, ne radi već 15 godina:



A što se tiče ostalog, ja kada govorim o Jugoslaviji ne mislim primarno na ideologiju i politički sistem SFRJ, on se mogao i menjati, kao u drugim soc. zemljama, nije se morala paliti i rušiti kuća.


U muzeje i pozorišta ne idu glasači, osim nekoliko hiljada u Beogardu i stotinak u manjim gradovima, pa što bi vlastodršci trošili pare za da ih održavaju. Kino sale su već žrtve tehloškog napteka. Uostalom idotizam koji je zavladao svetom liferovan nam je preko holivduske producije, od preko 800 filma goidšnje, sa jednim ciljem da zaglupljuju gledaoce. Kao što će morati da se skine oreol sa glumačkih zvedzda i njihovih festivala odurne taštine. Pravi glumci žive svoj život koji su najuspešnije to prikazali režiseri za jedne od najstarijih civilizacija - Persije.
milisav68 milisav68 10:23 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

Vojislav Stojković
A što se tiče ostalog, ja kada govorim o Jugoslaviji ne mislim primarno na ideologiju i politički sistem SFRJ, on se mogao i menjati, kao u drugim soc. zemljama, nije se morala paliti i rušiti kuća.

Pa svako normalan se slaže sa tim, samo je problem što tadašnje rukovodstvo nije imalo sluha za promene.
Eno kod Srđana par odličnih komentara na tu temu, citiraću jedan:
principessa_etrusca
Постојао је привид нормалности, али нормалности није било. Надам се да ће неко анализирати једнога дана снимке говора тадашњих руководилаца, језик који су користили, ограничени број идеја којима су оперисли, гестикулацију. (Дражу Марковића су звали "касеташ" због исте монотоне приче коју је вртео.) Они нису имали визију, нити су је, такви какви су били, могли ни имати.

Наша колективна несрећа је да они, анални, неинтелигентни и неморални, били на позицијама моћи где су се доносиле одлуке, и то у кључној деценији када су се делиле карте.

Председник ЕК је био Жак Делор, последњи прави политичар на тој позицији (после њега се непрекидно на том положају смењује низ провинцијских бирократа) и он је тада Југославији гурао у руке добре карте - кандидатуру за ЕЗ и брзо чланство, али није било слуха да се то прихвати.

Берлински зид није пао изненада и неочекивано. Осамдесетих година се у Пољској догађала Солидарност и Лех Валенса, а у Совјетском Савезу гласност и перестројка. Ко је имао очи и нешто мозга, могао је да види да су промене неминовне и незауставне.

Деведесетих је већ било касно - карте су већ биле подељене. Нама су допале лоше и са њима је требало да играмо до краја партије. Ово наравно Милошевића не ослобађа одговорности, али је чињеница да су многе катастрофалне грешке направљене и пре него што је ико у Југославији и чуо за њега.


I nisam ja generalno protiv Jugoslavije, samo me je dosadašnje iskustvo (činjenice) naučilo, da je ta ideja teško sprovodljiva, što zbog unutrašnjih, što zbog stranih faktora.

Bolje da budemo dobre komšije, nego loša braća.
mariopan mariopan 10:24 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

hoochie coochie man
Šta?
Da biram između više politčkih opcija,

Gde si video više političkih ideja?
Izgleda da to samo ti vidiš?
Colin_bgd Colin_bgd 11:45 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

Prvo, ne postoji uspešna ekonomija koja je propala.

Svaka, ali bukvalno svaka, ekonomija propadne. To su malo lukaviji nazvali ekonomski ciklus. Jedino je pitanje kojom brzinom se uspostavi nova ekonomija. I to se isto zove ekonomski ciklus...

Nema to nikakve veze sa sistemom, ideologijom, licnostima, liderima, narodom, kreditima, Milkom Planinc, i slicno... To je skoro pa prirodni zakon...
Colin_bgd Colin_bgd 11:54 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

Vojislav Stojković

Da je Srbija mogla biti preko Drine, ne bi bilo potrebe za Jugoslavijom.


Samo da napisem javno da sam dao preporuku za ovu opasku...

A to sto volimo da umisljamo da je zdravije glavom kroz zid umesto kroz mulj realpolitike, to je za neku drugu raspravu...
psl_srbija psl_srbija 12:37 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

Pošto su migracije u Titino vreme bile iskljućivo u smeru iz socijalizma ka kapitalizmu


Da, ali tada kapitalizam nije bio ovo što je danas, tačnije nije bilo neoliberalizma. Postojale su takozvane "države blagostanja" koje je stvorio socijalni liberalizam. Zato je po meni neka socijaldemokratija ili socijal-liberalizam najbolja opcija. To je baš to što je bilo na zapadu u Titovo vreme, do sedamdesetih. Ne valjda socijalizam, ne valja ni neoliberalizam, ali mi nismo osetili onu najlepšu, zlatnu sredinu, a to je upravo ta socijaldemokratija (u savremenom smislu, ne kao težnja da se mirnim putem uđe u socijalizam), ili socijalliberalizam. Nama je taj period promakao i nikada nismo dobili jaku srednju klasu koju on stvara. A sad ćemo uz neoliberale samo brzo doći do prosjačkog štapa, dok će oni sa vrha vlasti i tajkuni povezani s njima imati te milijarde koje neće moći ni da izgovore.
hajkula1 hajkula1 14:01 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

dr.wagner
-Teško je to danas uspoređivati
-Sada i najveća sirotinja ima mobilni telefon i auto , ali onda je (50-60-ih)
bilo IN imati bicikl i radio ...
-Ali ono vrijeme da svaki (gore spomenuti) čoban gradi vikendicu na moru od
plaće koju zarađuje za strojem ...
... toga ipak više nema , a nije ni onda nigdje (osim u SFRJ) postojalo ...

-Već sam jednom tu napisao ... lako je ovim radnicima iz kapitalizma , oni za
bolje i ne znaju ... ali što će ovi naši ...

W




Mislim da si pristojna osoba ali me ovako razočaraš

-Sada i najveća sirotinja ima mobilni telefon i auto , ali onda je (50-60-ih)
bilo IN imati bicikl i radio ...



70-tih, 80-tih, 90-tih svako imao crno-beli pa menjao za TV u boji pa satelitsku antenu... a 83/84-te naručimo komp pa nam stigne u paketu u delovima koje smo po šemi sklapali dok smo u to vreme programe snimali na kaseti (beše radio emisija u rano popodne oko pola dva?)

Koji procenat stanovništva SAD, GB i dr. je 83/84. imao komp?

Neke stvari donosi tehnološki napredak. Novotarije su u početku skupe, pa mogu da ih imaju bogatiji (monitor za komp koštao je koliko pristojan auto 87-88-89-90)


Ovde izviruje arogancija

-Ali ono vrijeme da svaki (gore spomenuti) čoban gradi vikendicu na moru od
plaće koju zarađuje za strojem ...



Mene takođe nerviraju mnoge ružne navike, prostakluci, primitivizmi.

Nisam sigurna ko ti je svaki gore spomenuti čoban
pa kažeš - gradi vikendicu od plaće koju zarađuje za strojem...





Kupovali su ljudi kamenjar. Čistili plac, dovodili struju, vodu, puteve, telefone... Placevi su bili jeftini, posebno u početku dok ne nikne naselje, dok je bez infrastrukture, dok nema ništa sem ribarske kolibice i gusterne a često ni to.
Obala je bila retko naseljena, ljudi (starosedeoci su živeli u zaleđu, zaštićeni od bure...). Razumem ako si protivnik urbanizacije ali pitka voda, struja, kanalizacija, putevi i dr. su neophodni za život i da vikendaši-turisti nisu to podigli, Hrvatska obala bi bila teže dostupna ne samo Hrvatima iz zaleđa nego i šire...


Rekoh već, da su takozvani placevi bili jeftini, a radili su naši radnici po celom svetu pa im nije bilo preteško da uštede za toliko. Onda su godišnje odmore provodili gradeći vikendice, sređujući na i oko placa, uvodeći struju, vodu... s rođacima i prijateljima. Pošto nikne vikendaško naselje, onda su se starosedeoci doseljavali iz zaleđa i spuštali sa okolnih brda.

Odlično pamtim, jer sam nagovarala tatu da kupi - pravi vikendicu. Tata je odgovorio - Za koga (da kupim-pravim)?
- Sve će to da uzmu.
Pročitao vas je na vreme.

hajkula1 hajkula1 14:52 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

Da Jugoslavija nije napravljena nikome na pamet ne bi palo da granicu Srbije crta na Drini.



Samo da podsetim: Berlinski kongres
dr.wagner dr.wagner 15:15 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

...dan

-Ne mogu ja cijelu noć biti ovdje ... a vi inspiraciju dobijete tek oko ponoći ...

-Vidim da sada u BiH "moji" i "vaši" govore da oni ne protestiraju , već su to
samo Bošnjaci ...
...kao , ovi "naši" tamo žive super

-Evo , HCM je dobio sljedbenike ... Srbe i Hrvate iz Bosne ...
... kako nema omražene YU i socijalizma , kod njih je sve procvalo ...


W
rade.radumilo rade.radumilo 15:28 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

Štos je što je mnogima u glavi još uvek samoupravni socijalizam, što većina misli da je država dužna da im pronađe posao i pare.


Vidi se da pišeš iz inostranstva. Problem je što je u zemljama bivše SFRJ tržišna ekonomija uvedena "na papiru". Da, možeš otvoriti firmu i ništa te ne ograničava koliko ona može biti velika, samo postoje dva problema:
- Diktatura interesnih grupacija. Da bi poslovao, moraš njima plaćati reket inače vrlo brzo možeš udariti ključ u bravu.
- Diktatura institucija. Iako na izborima možeš "izabrati vlast," bilo koja institucija (od pošte do državne uprave) te može "očepiti" po zakonu ili mimo zakona i kao pojedinac si nemoćan pred tim sve i sa pravosnažnom sudskom presudom.
Otuda se većina ljudi ne usuđuje rizikovati i započinjati samostalno bilo šta, već jednostavno čekaju da se dokopaju bilo kakvog posla u nekoj firmi.

Sistem je "ni tamo, ni ovamo." Niti je u stvarnosti uvedena tržišna ekonomija niti je očuvana dogovorna ekonomija. Imamo samo gemišt i jednog i drugog, koji sve više propada i dovodi do siromaštva sve većeg broja građana.
rade.radumilo rade.radumilo 15:56 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

Vidim da sada u BiH "moji" i "vaši" govore da oni ne protestiraju , već su to
samo Bošnjaci ...


freehand freehand 16:35 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

- Diktatura interesnih grupacija. Da bi poslovao, moraš njima plaćati reket inače vrlo brzo možeš udariti ključ u bravu.

A tako je strava bilo dok se u komiteju sve rešavalo, pa prenosilo u socsavez... Dok je priticalo od klasnih neprijatelja.

- Diktatura institucija. Iako na izborima možeš "izabrati vlast," bilo koja institucija (od pošte do državne uprave) te može "očepiti" po zakonu ili mimo zakona i kao pojedinac si nemoćan pred tim sve i sa pravosnažnom sudskom presudom.

Daj molim te ovo malo jasnije... Šta fali "diktaturi institucija" sem što ,na žalost, ne postoji?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:20 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

kako nema omražene YU i socijalizma , kod njih je sve procvalo .


Ima, ima YU u Bosni, i to im pravi problem.
Pošto su Srbi i Hrvati protiv svoje volje sabijeni u malu YU, normalno je da ispod oka gledaju ko im šta misli i šta li se iza brega valja.
Da su muslimani sami u svojoj državi, da su vaši sa vama, a Srbi ili sa nama ili sami sa sobom, ne bi imalo sumnje da se o socijalnim protestima radi.
Ovako podozrenja mora da bude i to podozrenje ne dopušta da se samo o stomaku misli.
Jer, doktore, ljudi nisu stoka da im je dovoljno samo da su siti, imaju oni i neke druge potrebe, da budu slobodni, da budu svoji na svome, da im neko drugi ne kroji kapu....
E toga se plaše i naši i vaši, a plaše se jer kod njih YU još nije demontirana.
Uskoro će nadam se, na dobro svih.

Samo da podsetim: Berlinski kongres

Ne razumem?
Šta sa Berlinskim kongresom?
Posle njega se se dešavale stvari koje su iz temelja promenile stanje u Evropi. Dve najveće carevine nestale sa karte, u tim procesima Srbija aktivno učestvovala i to na pobedničkoj strani, i što bi tada nacrtane granice SrbijeE morqle da ostanu kad mnoge druge nisu.

Granice u Evropi su se ctrtale posle Prvpg rata, tada je Srbija mogla da dobije drugačije.


Da je Srbija mogla biti preko Drine, ne bi bilo potrebe za Jugoslavijom.


Sa ovim nema smisla polemisati.
Dajte bar jedan argument za ovo pa da vidimo.
Ovako je samo jedna besmislena parolica.
blogovatelj blogovatelj 18:36 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

Vidi se da pišeš iz inostranstva. Problem je što je u zemljama bivše SFRJ tržišna ekonomija uvedena "na papiru".


Vidi se da ne znaš šta je tržišna ekonomija i kako u tržišnoj ekonomiji svako lapa koliko god može i kako god zna i ume, sve dok plaća porez i ne ubija na ulici.
Američki Verajzon nije mogao da uđe u Kanadu kao mobilni operater, jer su tri najveća kanadska operatera Bel, Rodžers i Telus lobirali kod vlade da im ne da licencu. Ovo se desilo pre par meseci. Ova tri kanadska operatera, inače ljuti protivnici, su čas posla sklopili neprincipijelnu koaliciju jer bi ih Verajzon sve pojeo za doručak.
Odmah su po medijima počele priče da nema potrebe davati Amerikancima pare, da je bolje da kinta ostane u Kanadi. Pojavili su se kongresmeni i senatori koji su to žestoko podržavali, pritiskali su vladu i vlada je odustala od davanja licence.
Ti si jedan od onih sa čuvenim argumentom "vidi se da živiš u inostranstvu" a ja ti kažem da baš zato što živim u tom inostranstvu znam da je to o čemu si pričao nešto najnormalnije i da oni koji imaju milijarde znaju šta treba da rade da bi ih sačuvali.
Nemoj da mi kažeš da u Srbiji nije moguće iznajmiti par hektara zemlje i od toga živeti prodajom proizvoda na pijaci. Ne kažem da je to lako, ali znam da može. I znam neke koji su to i uradili.
Ali je lakše tražiti od vlade da te hrani, pa dići demonstracije, pa onda tvoji dođu na vlast, pa te postave da radiš u opštini ili u komunalnom, pa dođeš na posao, ceo dan zevaš u Fejsbuk i otvaraš pasijans, a mesečno kapne trista evrića.
hajkula1 hajkula1 18:38 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

a mi podpadnemo pod SSSR



Nije bio taj plan, nego balkanska konfederacija, pa bi danas možda bili kao Grčka a možda i ne. Ovaj prostor je bio kolač namenjen Englezima a Hrvatska Sovjetskom Savezu.

Jebi ga, kad bi bilo šta bi bilo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:56 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

Otuda se većina ljudi ne usuđuje rizikovati i započinjati samostalno bilo šta, već jednostavno čekaju da se dokopaju bilo kakvog posla u nekoj firmi.


I to je problem, što se većina ne usuđuje da pokušava da promeni sistem nego mu se prilagođava.

To što se večina pokušava prilagoditi stanju a ne promeniti ga, otvara velike mogućnosti strankama da iz tog ogromnog rezeorvara onih koji očekuju da baš oni budu izvučeni iz bubnja i ubaćeni na spisak onih sa platicama iz budžeta, crpe glasove i tako ostaju na vlasti ili pri vlasti.

Kada većina bude odustala od nadanja i pokušavanja da i oni jednog dana budu izvučeni, i kad za jedini cilj postave promenu stanja, stranke će izgubiti taj rezervoar glasova i moraće da potraže drugi, onaj u kom su ljudi koji bi da žive od svog rada, a ne od države.

Promena sistema nije lak posao, nije posao koji traje jedan dan, za njega treba vremena i napora, ali ga niko drugi neće menjati, moramo mi sami.
Kako živeti dok se sistem ne promeni?
Pa teško ali je moguće.

Može se prodavati zeleniš na pijaci (blogovatelj), može se praviti i prodavati pita savijača od vrata do vrata (krkar), može se raditi nešto drugo (naporno i slabo plaćeno) ali stav - hoću da menjam sistem a ne da mu se prilagođavam, hoću da se smanji državna administracija a ne da i ja postanem deo nje- mora biti preovlađujući i bez kompromisa.
dr.wagner dr.wagner 19:12 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

....dan

hoochie coochie man

Da su muslimani sami u svojoj državi, da su vaši sa vama, a ...


-Jezik pregrizli ...
... još mi samo oni trebaju

-Dosta mi je i ovih što mi ih je Predator "dotjero" iz RS


W
predatortz predatortz 19:14 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

dr.wagner
....dan

hoochie coochie man

Da su muslimani sami u svojoj državi, da su vaši sa vama, a ...


-Jezik pregrizli ...
... još mi samo oni trebaju

-Dosta mi je i ovih što mi ih je Predator "dotjero" iz RS


W


Što, dobri moj doktore, ne voliš cvijeće ?

Ajde ovako, vrati ti meni te koje sam ti dotjerao, evo tebi Muslimani.
dr.wagner dr.wagner 19:22 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

Pozdrav druže P

predatortz

Ajde ovako, vrati ti meni te koje sam ti dotjerao, evo tebi Muslimani.


-Pazi da ne bi požalio ...

-Ne bih generalizirao , ali Hercegovci su za ove "sjeverne moje" premija ... , a
sam znaš kakvi su "Ercegovci"


W
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:23 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

Jezik pregrizli ...
... još mi samo oni trebaju

-Dosta mi je i ovih što mi ih je Predator "dotjero" iz RS


Me ne da ih neko tera bilo gde, ostaju ljudi tu gde i jesu, samo bi ti se tvoja lijepa malo popunila u struku, da ne bude onako tanka i kriva.

A te što ti je predator doterao imaš gde da smestiš, napravio si ti za njih dosta prostora u kući, nemoj da si neskroman
:)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:39 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

hoochie coochie man

Da je Srbija mogla biti preko Drine, ne bi bilo potrebe za Jugoslavijom.


Sa ovim nema smisla polemisati.
Dajte bar jedan argument za ovo pa da vidimo.
Ovako je samo jedna besmislena parolica.


Moram da te podsetim, ovo je samo moj odgovor na tvoju vrlo argumentovanu tvrdnju:
hoochie coochie man

Da Jugoslavija nije napravljena nikome na pamet ne bi palo da granicu Srbije crta na Drini. Srbija bi sigurno bila preko...


Dakle, argumentum ad argumentum, ja naravno ne bih da prelazimo na argumentum ad hominem.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:46 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

dr.wagner
-Dosta mi je i ovih što mi ih je Predator "dotjero" iz RS


Moram da podsetim dr. W, predatora, a i ostale da je reč o varijacima na temu onog čuvenog grafita, koji je devedesetih ispisan latinicom na jednoj fasadi u centru Osijeka, a glasio je:

"Vratite nam naše Srbe, eto vam vaši Hercegovci."
predatortz predatortz 19:49 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

Vojislav Stojković
dr.wagner
-Dosta mi je i ovih što mi ih je Predator "dotjero" iz RS


Moram da podsetim dr. W. a i ostale da je reč o varijacima na temu onog čuvenog grafita, koji je devedesetih ispisan latinicom na jednoj fasadi u centru Osijeka, a glasio je:

"Vrati te nam naše Srbe, eto vam vaši Hercegovci."


Negde '94., sa Treskavice, podjebavam se na 'vrućem kanalu' sa nekim Muslimanom iz Sarajeva. Kaže on meni, ladno i otvoreno :

" Ćetnici, dođite i pobijte Sanđaklije i evo vam pola Saraj'va."
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:52 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

predatortz
Vojislav Stojković
dr.wagner
-Dosta mi je i ovih što mi ih je Predator "dotjero" iz RS


Moram da podsetim dr. W. a i ostale da je reč o varijacima na temu onog čuvenog grafita, koji je devedesetih ispisan latinicom na jednoj fasadi u centru Osijeka, a glasio je:

"Vrati te nam naše Srbe, eto vam vaši Hercegovci."


Negde '94., sa Treskavice, podjebavam se na 'vrućem kanalu' sa nekim Muslimanom iz Sarajeva. Kaže on meni, ladno i otvoreno :

" Ćetnici, dođite i pobijte Sanđaklije i evo vam pola Saraj'va."


Kad je, onomad, trebalo vikati "Trst je naš" i psovati Italijane, jedan lala se istakao psovkom: "Talijani, Talijani...ta pička vam materina mađarska".
dr.wagner dr.wagner 20:05 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

hoochie coochie man

A te što ti je predator doterao imaš gde da smestiš, napravio si ti za njih dosta prostora u kući, nemoj da si neskroman
:)


-Nažalost to je istina ... još je prije i bilo neke nade da će svatko sebi , ali
kako vrijeme ide , to je izgleda gotovo ...

-Uglavnom sve je gotovo ... i ovo naše pro et contra (YU & socijalizam) je sada
samo sportskog karaktera ...

-No , "tamo neki" ljudi iz ruralnih područja ili ljudi skromnog znanja , teško
će osiguravati egzistenciju i neće moći djeci pružiti obrazovanje ...
... a to su mogli vrlo jednostavno u prošlom "režimu" ...

-Nemam ja nekih "dobitaka" iz tog vremena (osim besplatnog obrazovanja) , moji
su bili narodni neprijatelji ili ako ne baš tako ... ali sigurno ih nisu
smatrali prijateljima poretka ...
... no ovdje ne govorim o onima koji su imali malo sreće , već o polovini
(ili čak i više) koji su P___________ (na crtu dolazi domaća riječ za felacio )


W

rade.radumilo rade.radumilo 20:33 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

a ja ti kažem da baš zato što živim u tom inostranstvu znam da je to o čemu si pričao nešto najnormalnije i da oni koji imaju milijarde znaju šta treba da rade da bi ih sačuvali.


Što se tiče velikih ajkula, na njihovoj ravni stvari se svugde u svetu odvijaju na isti način.
Ja ti pričam o tome da probaš na Balkanu, ako si ostao bez posla, da se samozaposliš. Evo ti jedan primer:
- Podneseš zahtev da se registruješ kao taksista u Beogradu. skupština grada Beograda ti ne odobrava, jer po uredbi koja postoji od pokojnog Bogdanovića broj taksista je limitiran na određeni broj. Međutim kako je ova uredba Skupštine Grada Beograda protivzakonita (!?) ti podneseš tužbu sudu koji onda donese presudu da moraju da ti odobre registraciju itd. itbl. Aj mi reci da tako što postoji u "normalnom" svetu.
Lako je samozaposliti se ako imaš boga oca iskustva u IT-u i već si zaboravio više softverskih tehnologija nego što ih znaš, samo što je u toj varijanti lako i zaposlenje naći.

Nemoj da mi kažeš da u Srbiji nije moguće iznajmiti par hektara zemlje i od toga živeti prodajom proizvoda na pijaci. Ne kažem da je to lako, ali znam da može. I znam neke koji su to i uradili.


Ja ih znam deset puta više, koji nisu morali da iznajmljuju već imaju svojih par hektara zemlje, pa da bi prehranili sebe i decu, moraju sve radove da obave, a onda putuju dva sata do grada (i isto toliko nazad), gde rade za neku platicu, kako bi bili sigurni da ih jedan grad, suša ili rekordan urod u Poljskoj neće ostaviti u minusu.
Ove godine je otkupna cena jabuka bila 2.5-3 din za tzv. padalice i 25-30 dinara za jabuke prve kategorije. Po ceni od 30 dinara, ti treba 14 tona jabuka prve kategorije, kako bi domaćinstvu obezbedio prihod od 3600€ za godinu (odnosno 300€ mesečno).
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:47 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

Moram da te podsetim, ovo je samo moj odgovor na tvoju vrlo argumentovanu tvrdnju:


Stoji
Mada, hajd i to da kažem, odgovorio sam tek na ponavlajnje tog stava, na njegovo podvlačenje, ali svejedno

Iza moje tvrdnje postoji makar taj Londonski ugovor koji sam, doduše u drugom komentaru, pomenuo.

Dakle, radi se o kraju Prvog rata i o nastanku Jugoslavije.

Nije sporno da je Londosnsku ugovor postojao i da u njemu važni međunarodni činioci govore o Srbiji koja nesumnjivo prelazi Drinu.

Takođe nije sporno da je američki predsednik Vilson, po stupanju SAD u rat, govorio da je potreba Srbije da izađe na more razumnjiva i da joj se to mora obezbediti.
Dakle, najvažniji svetski činoci su podrazumevali Srbiju preko Drine. Da li bi granice bile baš onde gde ih je Londonsi ugovor predvideo ili bi bile nešto izmenjene to se ne zna, ali, imajućiu vidu raspoloženje velikih sila i tadašnji međunarodni položaj Srbije, a time i njen pregovarački kapacitet, nema logičnog razloga da Srbija ne bi uspela da ispregovara granice koje bi se prostirale na levu obalu Drine.
Jedini ko je bio protiv tih granica je, paradoksalno, bila Srbija.
Ona je u svojim ratnim ciljevima još na početku rata zapisala Jugoslaviju, ne tako nazvanu, ali ideja je bila ta.
Postoje mišljenja da je takvo definisanje ciljeva bio taktički potez (da oslabi moral AU vojnika mobilisanih sa prostora Bosne i Hrvatske) ali nesporna je činjenica da je Srbija do kraja insistirala na tome.

To su neki argumenti koji govore u prilog ovoga što sam pisao, i stvarno bih voleo da pročitam argumente koji govore protiv, tj argumente koji govore o tome da bi granica Srbije ostalana Drini u slučaju da nije formirana Jugoslavija.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:52 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

još je prije i bilo neke nade da će svatko sebi , ali
kako vrijeme ide , to je izgleda gotovo


A što bismo se proterivali ako bismo se vraćali.
Posle bi morali sve iz početka.
Zajebano doktore, al tako je, jebiga.

ovo naše pro et contra (YU & socijalizam) je sada
samo sportskog karaktera


Na moju sreću a na tvoju žalost, samo sportkog
Ne vredi ti da ubeđuješ bilo koga. I Juga i socijalizam su mrtvi, načisto.

A sport uvek dobro dođe:)
omega68 omega68 20:55 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

Takođe nije sporno da je američki predsednik Vilson, po stupanju SAD u rat, govorio da je potreba Srbije da izađe na more razumnjiva i da joj se to mora obezbediti.

I ponovo će...
U svetu nema dominantnog centra moći, Evropska unija više ne postoji u izvornom obliku, Rusija i Nemačka sklapaju jak ekonomski blok, a srpski narod konačno dobija priliku da ostvari svoje ciljeve... Sudeći po prognozama nekoliko najpoznatijih strateških instituta, ovako bi mogao da izgleda Stari kontinent kroz 25 godina.

Usled ekonomske krize i munjevitog razvoja novih tehnologija, geopolitička slika se menja brže nego ikada u dosadašnjoj istoriji, poručuju iz uglednog njujorškog Instituta za istraživanje trendova, dok je poznata američka agencija Stratfor nedavno objavila publikaciju „Svet 2039. godine“, sa akcentom na rusko-nemački savez, koji bi mogao potpuno da ugrozi globalnu poziciju zvaničnog Vašingtona.

Pitaćemo se , uskoro, čiji su Pakrac i Dubrovnik.
A malo južnije će hit pesma biti: ''Aj kuku none, aj kuku none''
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:00 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

I ponovo će.


I opet će,
i opet će....

:)
dr.wagner dr.wagner 21:08 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

hoochie coochie man
I ponovo će.


I opet će,
i opet će....

:)


-Okanite se toga drugovi ... karte su podijeljene i sada pametno , a ne
opet kupovati "šarena stakalca" ...


W
predatortz predatortz 21:10 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

Pitaćemo se , uskoro, čiji su Pakrac i Dubrovnik.


Nož u korice, Petre!

Dok se drukčije ne naredi...
alselone alselone 22:34 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

Rusija i Nemačka sklapaju jak ekonomski blok,


Ja sam razumeo da Rusija sklapa blok sa Britanijom PROTIV Nemacke a ne sa Nemackom.
expolicajac expolicajac 22:43 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

alselone
Rusija i Nemačka sklapaju jak ekonomski blok,


Ja sam razumeo da Rusija sklapa blok sa Britanijom PROTIV Nemacke a ne sa Nemackom.

Sad si ga najebao kada ti HCM saopšti da ti nemaš veze sa NIČIM. Ali opušteno, prolazi ga brzo.
blogovatelj blogovatelj 22:53 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

Ja sam razumeo da Rusija sklapa blok sa Britanijom PROTIV Nemacke a ne sa Nemackom.


To će posle.
Kao i prošli put
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:25 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

Sad si ga najebao kada ti HCM saopšti da ti nemaš veze sa NIČIM. Ali opušteno, prolazi ga brzo.


Što ja?

Eks, ja ću ti dati savet a ti s njim radi šta ti je volja.

Svi mogu da shvate, nekima je dovoljno da pročitaju samo jednom, neko mora nekoliko puta, ali svi mogu da shvate.

Samo budi uporan i shvatičeš i ti ko je šta rekao.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:29 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

rade.radumilo
Ove godine je otkupna cena jabuka bila 2.5-3 din za tzv. padalice i 25-30 dinara za jabuke prve kategorije. Po ceni od 30 dinara, ti treba 14 tona jabuka prve kategorije, kako bi domaćinstvu obezbedio prihod od 3600€ za godinu (odnosno 300€ mesečno).

This orchard is designed to produce 60-70 tons of apples per hectare, while the yields of the world’s top manufacturers amounts to 40 t/ha (Belgium), 40 t/ha (Netherlands), 38t/ha (Italy). Average yield of apple in Serbia amounts to 15 t/ha.
ИЗВОР
omega68 omega68 23:41 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

Ja sam razumeo da Rusija sklapa blok sa Britanijom PROTIV Nemacke a ne sa Nemackom.

Ne.
Dva puta su uspeli da okrenu Rusiju protiv Nemačke, oba puta je to uradila Engleska i oba puta su svi osim nje najebavali.
Zapravo, nije to radila Engleska država i engleski narod već je to radila ''Kruna'' ali se pod njom podrazumeva skup trgovačko-bankarskih porodica čije je sedište London i koji u svom vlasništvu imaju privatnu Bank of England koja je nešto najmoćnije na svetu.
Ovog puta Putin i Merkel pokušavaju da se dogovore i da u taj dogovor uključe Francusku ( Fruziju ) kako bi napokon doakali ovim vladarima iz senke koji kroje sudbine čitavih naroda.
Pošto je Amerika ( koja je pod vlašću Krune i služi kao njena udarna pesnica ) još uvek jača, onda Rusija PRIVREMENO ima savez sa Amerima i Engleskom i Nemačku drži po strani da se ne izleće.
Dok Amerika još malo ekonomski propadne...
A evo kako izgleda generalna proba
freehand freehand 23:45 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

Pošto je Amerika ( koja je pod vlašću Krune i služi kao njena udarna pesnica ) još uvek jača, onda Rusija PRIVREMENO ima savez sa Amerima i Engleskom i Nemačku drži po strani da se ne izleće.
Dok Amerika još malo ekonomski propadne...

Brate, ovo je jako!

Tako sam ja nekako, kad sam imao 11 računao da bi bilo dobro da Apači sklope savez sa Komančima a da dobre kauboje drže po strani ne bi li se Kasteru najebali milosne majke.
A posle uživancija oko logorske vatre.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:55 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

Nrate, ovo je jako!

Јесте.
Овоме се не може опонирати. Немогуће је!
omega68 omega68 23:59 10.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

Vidiš alfa, neki ne odmaknu od 11, a misle da mogu da vode čopor.
Onda gledaj lafčino, vidiš ga:

Status Britanije kao "nation foutue" moderne istorije (u prevodu totalno sjebane nacije) , upriličen je posebno u 16. i 17. veku zbog specifične metastaze venecijanske oligarhije u Englesku i Škotsku zajedno sa njihovom filozofijom, političkim uređenjima, porodičnim bogatstvima i imperijalnom geopolitikom. Pobedom venecijanske družine u Engleskoj između 1509. i 1715. stvoren je temeljni preokret u
odnosu na dotadašnji uticaj Vizantije i Venecijanaca", tvrdi istoričar Vebster Terpli.

CITY OF LONDON

Preseljenjem u London, venecijanske trgovačke porodice su praktično zadržale moć i bogatstvo koje su stekle u rimskoj imperiji. Promenjeno je samo adminstrativno sedište. To je danas City of London, a udružene trgovačke porodice Vebster Terpli naziva - "KRUNA".
"Kruna" se ne odnosi samo na kraljicu Ujedinjenog Kraljevstva, već na City of London, staro jezgro Londona, gde se nalazi Bank Of England, prva privatna centralna banka. U finansijskom svetu Bank of England je isto što i Vatikan za sve religije širom sveta. To je AUTORITET. City of London ne potpada pod pravosudni sistem Velike Britanije i to je država iznad države kakvu mi obični građani (commons) znamo. City of London rukovodi radom britanskog parlamenta.

Vinsent Vikers direktor Bank of England od 1910. do 1919. za izbijanje Prvog svetskog rata okrivio je upravo City of London.

Endriju Karnegi je 1886. zapisao da "šest od sedam ljudi u državi može potopiti naciju u rat bez konsultovanja sa Parlamentom".

"Kruna" danas kontroliše vodeće svetske finansijske tokove, Centralnu banku Sjedinjenih Američkih Država (FED) , Evropske Unije (ECB), Svetsku trgovinsku organizaciju, Svetsku banku, Međunarodni Monetarni Fond (MMF), Banku za međunarodna finansijska poravnjanja u Bazelu i još mnoge
nauticajnije međunarodne organizacije kao što su UN i NATO.

Logo NATO-a ima četiri sjedinjene piramide.

Jedan od uspešnih igrača "Krune" koji je vešto vodio glasačku mašinu u UN nazvanu Pokret Nesvrstanih, bio je i Josip Broz Tito, mason višeg ranga, kome je dat na upravu veliki feud (tampon zona između istočnog i zapadnog vojnog saveza). Feud je nazvan SFRJ i imao je čak 20 miliona robova nazvanih Jugoslovenima. Prethodne gazde feuda, Karađorđevići, nisu se možda najbolje pokazali. Istorijska je činjenica danas da su prevrat 1941. izvršili "Englezi". SFRJ je mogla sasvim solidno da 
razvija svoju ekonomiju i jaku vojsku, jer je bila u sigurnim rukama. Miloševićeva Srbija, kao i ova današnja to ne može. Da li raspad SFRJ znači da nisu mogli da nađu naslednika Titusu (masonu šestog stepena)?

Istoričar Džefri Stajnberg, saradnik Laruša možda misli i na SAD, Kanadu i Australiju kada piše: "Engleska, Škotska, Vels i posebno Severna Irska danas su malo više od robovskih plantaža i laboratorija za društveni inženjering koje služe potrebama City of London".

Najpoznatija bankarska porodica iz "Krune" je dinastija Rotšild koja je preko svojih tajkuna iz Rusije potpuno kupila Crnu Goru, staru mletačku trgovačku zonu interesa, ali i današnju Srbiju, a verovatno i Hrvatsku. Oduvek su bili i ostali vlasnici riječke rafinerije i INA-e.

Nama poznati bankar Džordž Soroš je agent dinastije Rotšild. 
Njegova organizacija "Fond za otvoreno društvo", upravo je smišljena da pravi mrežu kooperativnih komesara i političkih agenata uticaja u zemljama koje "Kruna" drži pod kontrolom radi lakše manipulacije javnim mnjenjem i političarima, a u cilju rušenja nacionalnih granica.

Naravno, niko od ovih isključivo parama zavrbovanih "nevladinih" vojnika u civilu nema pojma ni za koga radi ni zašto to radi, a po najmanje zna kako zaista funkcioniše svetsko tržište. Dakle, psihološki ovi ljudi su obrađeni tako da duboko veruju da su "njihova" "demokratska" i "građanska" ubeđenja put koji treba da slede i sa njega nikada ne skrenu u "pogubni nacionalizam". Kao deca kojoj dajete bombonice da bi vam otkrila gde im roditelji čuvaju dragocenosti, pošto ne znaju čemu zlato služi. To što su neka "deca" Srbi, neki Hrvati ili Jevreji za vlastelu nema važnost- svi su oni robovi i korisni idioti koji toga nisu svesni.

A za današnju situaciju
Rešenje kome teži evroazijski orijentisana geopolitika usmereno je ka stvaranju alijanse na osovini Berlin–Moskva–Peking–Tokio
jkt2010 jkt2010 03:47 11.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

- Podneseš zahtev da se registruješ kao taksista u Beogradu. skupština grada Beograda ti ne odobrava, jer po uredbi koja postoji od pokojnog Bogdanovića broj taksista je limitiran na određeni broj

Ovako ti je manje-vise u svakom normalnom gradu na svetu...

treba 14 tona jabuka prve kategorije, kako bi domaćinstvu obezbedio prihod od 3600€ za godinu (odnosno 300€ mesečno).


A 14 tona dobijes sa 1 hektara...

alselone alselone 08:08 11.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

da se ne izleće.


Mene u celoj prici najvise odusevljava kako mi na blogu znamo za Ruski tajni plan a sami Ameri i Englezi (vladari celog sveta) ga ne znaju.
rade.radumilo rade.radumilo 08:42 11.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

Ovako ti je manje-vise u svakom normalnom gradu na svetu...


Da, ali je takva odluka u skladu sa državnim zakonom. U Srbiji je takva odluka gradske skupštine suprotna zakonima Republike Srbije, tako da se pobija na sudu kao što sam već napisao. Nije problem u tome da li je propis ovakav ili onakav, već što su propisi međusobno protivrečni, pa ukoliko želiš da se samozaposliš, moraš da budeš pravni ekspert ili da platiš jednog, za šta nemaš para jer si nezaposlen.
Poznajem gomilu ljudi, koji su napravili grešku pa su radili outsource projekte kao pravna lica. Oni isporuče software preko neta, klijenti im uplate novac, oni plate sve prinadležnosti državi a onda im dođe inspekcija i odrapi im kaznu (toliku da moraju da zatvore firmu) jer nisu odneli (čitaj pažljivo) diskete na carinjenje! Neko im je konačno dokazao da se diskete već godinama ne koriste, pa su promenili u CD pre neku godinu. Sad su ljudi u situaciji da klijentu isporuče kod preko neta, a istovremeno odnesu CD na carinu, a onda mole klijente da im ne uplaćuju novac dok se carina ne smiluje da završi postupak carinjenja (PayPall im je došao kao naručen da razvlače predmete jer su "preopterećeni" ).

A 14 tona dobijes sa 1 hektara...


Jeste, ali koliko ti treba para da platiš berače da ti u tih nekoliko dana poberu 14 tona jabuka? Tih 3600€ je samo bruto prihod.
expolicajac expolicajac 08:42 11.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

Što ja?

Što si bre nervozan. Odavno na blogu nisam video agresivniji komentar.
omega68 omega68 15:29 11.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje

kako mi na blogu znamo za Ruski tajni plan a sami Ameri i Englezi (vladari celog sveta) ga ne znaju.

A ti na blogu znaš da ga oni ne znaju.
Izvini, ti ne znaš ni šta se u literaturi naziva ''Kruna'', nisi se kvalifikovao da razgovaraš na tu temu
anfieldroad anfieldroad 16:47 11.02.2014

Re: Drug Tito se samo smeje


Jako je bilo ono- Amerika je podanik "krune" i njena udarna pesnica. Ali, posto je jos uvek jaca, onda Rusija .... Stanite, momenat! Jaca od "KRUNE"? Pa kako je moguce da ta krunska kolonija bude jaca od Rusije, Engleske, Nemacke i Francuske zajedno, a njena centralna banka ( FED ), zapravo je samo pion u rukama "KRUNE" ?
A pritom osvedoceni levicar Soros igra po njihovim ( cijim ?) notama , stvarajuci Kruni i Engleskoj banci otvoren prostor za ...ma pogubio sam se, priznajem.
Al, da je bilo dobro i da je ubedljivo, do ludila zabavno, vala jeste!
Rotsildi, Titus, masoni i Malteski vitezovi...skupili se u srcu Londona, kuju planove za osvajanje sveta, na najtajnijem mestu ! Planiraju oni tako u dubokoj konspiraciji, dok nije dosla policija, i sve ih rasterala. Svi se razbezali kroz prozore...
C'mon!
iqiqiq iqiqiq 19:31 07.02.2014

Bure baruta

Balkan - bure baruta

istorija kao Mrmotov dan

i opet ce neduzni stradati
blogovatelj blogovatelj 21:02 07.02.2014

Re: Bure baruta

i opet ce neduzni stradati


Da nedužnima sad daš da glasaju, ili bilo kad, opet bi glasali za iste. Ko im je onda kriv?
Dodik?
Kusturica-Dobrica?
Milošević?
Uvek im je neko kriv, nikad svoju krivicu niko ne vidi na brdovitom Balkanu.
I posle nedužni stradaju?!
validni validni 21:36 07.02.2014

Re: Bure baruta

blogovatelj
i opet ce neduzni stradati


Da nedužnima sad daš da glasaju, ili bilo kad, opet bi glasali za iste. Ko im je onda kriv?
Dodik?
Kusturica-Dobrica?
Milošević?
Uvek im je neko kriv, nikad svoju krivicu niko ne vidi na brdovitom Balkanu.
I posle nedužni stradaju?!


Kao da imaju nekog izbora na izborima?
blogovatelj blogovatelj 21:47 07.02.2014

Re: Bure baruta

Kao da imaju nekog izbora na izborima?


A van izbora imaju izbora, jel da?
Ovo im je pomoglo što su porušili i popalili državne institucije?
Šta misliš, ko će to da plati? Oni sami, ili CIA?
docsumann docsumann 01:14 08.02.2014

Re: Bure baruta

Uvek im je neko kriv, nikad svoju krivicu niko ne vidi na brdovitom Balkanu.
I posle nedužni stradaju?!


da, stradaju nedužni, uglavnom.
nijedan pojedinac (ne pričam o političkim liderima) ne nosi odgovornost za rezultate izbora. svaka žrtva je pojedinačna.
blogovatelj blogovatelj 03:00 08.02.2014

Re: Bure baruta

da, stradaju nedužni, uglavnom.
nijedan pojedinac (ne pričam o političkim liderima) ne nosi odgovornost za rezultate izbora


Svaki pojedinac snosi deo odgovornosti.
Taj deo je mali, teži nuli, ali ipak nije nula.
Uostalom, sam si stavio reč uglavnom. Dakle u pravu si.
docsumann docsumann 03:24 08.02.2014

Re: Bure baruta

Svaki pojedinac snosi deo odgovornosti.


taj dio je nemjerljiv (ne u smislu veličine već nemogućnosti da se taj dio odredi). i šta uopšte znači snositi dio odgovornosti? je l' to dođe nešto kao prvobitni grijeh? fatalistički usud?

Uostalom, sam si stavio reč uglavnom. Dakle u pravu si.


jesam, mada bi ona trebala da se podrazumjeva.
heh, u pravu sam koliko je i izraz "postoji Miodrag koji ima gustu bradu." - tačan.
mikele9 mikele9 09:25 08.02.2014

Re: Bure baruta

"postoji Miodrag koji ima gustu bradu."

Docs, u pravu si 100%, pajz fotku



docsumann docsumann 10:36 08.02.2014

Re: Bure baruta

mikele9
"postoji Miodrag koji ima gustu bradu."

Docs, u pravu si 100%, pajz fotku



iqiqiq iqiqiq 11:49 08.02.2014

Re: Bure baruta

Ovaj generisani bes koji eksplodira i jeste odgovor nedužnih koji upleteni u nenormalan sistem pokušavaju da se koprcaju. Svejedno šta urade, biće nedužni i biće žrtve sistema i kolateralna šteta.

Sistem im nije omogućio nikakvu šansu. Nedužni su.

Blogovatelju, koliko je naših generacija pohrlilo u Kanadu jer su sanjali o predelima i lepotama Kanade, a koliko ih je otišlo da spase glavu, da se prehrani, da omogući sebi da radi u struci...i oni su nedužni naterani da svoj život menjaju u potpunosti...

Da kažem pesnički: jebem ti Balkan i nizak nivo svesti, svi smo mi žrtve
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:20 08.02.2014

Re: Bure baruta

Balkan - bure baruta


Nije Balkan bure baruta, nego je međunarodna zajednica piromanka,
kaže moj Žmu i potpuno se slažem sa njim.

Ovi protesti najviše idu na dušu međunarodnoj zajednici, ona je ta koja skoro već 20 godina duži Bosnu i u njoj glavnu reč vodi. I šta je uradila za to vreme?
Kroz njene prste, njeno upravljanje je toliko para u Bosnu uloženih proteklo i pokradeno da bi, da je umela da upravlja, Bosna sada trebalo da bude Švajcarska.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:21 08.02.2014

Re: Bure baruta

Uvek im je neko kriv, nikad svoju krivicu niko ne vidi na brdovitom Balkanu.
I posle nedužni stradaju?!


U ovom konkretnom slučaju, međunarodna zajednica je ona koja Bosnom upravlja i shodno količini prava koje u Bosni ima, ima i odgovornost.
hajkula1 hajkula1 17:13 08.02.2014

Re: Bure baruta

iqiqiq Ovaj generisani bes koji eksplodira i jeste odgovor nedužnih koji upleteni u nenormalan sistem pokušavaju da se koprcaju.


Tačno tako.
Samo što mi smrdi mogućnost da su neki iskoristili priliku da delove opravdanog kanališu u samo njima željenom pravcu. (Zapaljen Arhiv i ko zna šta još važno.)


hajkula1 hajkula1 17:17 08.02.2014

Re: Bure baruta

hajkula1
iqiqiq Ovaj generisani bes koji eksplodira i jeste odgovor nedužnih koji upleteni u nenormalan sistem pokušavaju da se koprcaju.


Tačno tako.
Samo što mi smrdi mogućnost da su neki iskoristili priliku da delove opravdanog kanališu u samo njima željenom pravcu. (Zapaljen Arhiv i ko zna šta još važno.)






Edit:

Kao da je tako odrađeno, da običnom svetu ne padne na pamet da se više buni?
hajkula1 hajkula1 19:37 07.02.2014

Imam puuuuuuno pitanja


Ima li infoprmacija sa licinog mesta?
Da li je istina da je u Tuzli, policija prešla na stranju demonstranata?
Da li je istina da su negde (u Sarajevu?) nisam sigurna gde, uzvikivali podršku Naseru Oriću?


Meni je žao ljudi.
Ljudski život je najvredniji i najvažniji.
Moram da priznam da se moje racionalno buni i protiv paljevina zgrada institucija, jer će ih opet popravljati, graditi.

Čujem da nema jasnih, definisanih zahteva. Verujem da je tako. Narodu su se političari i stranke smučili, sve lopov do lopova. Ko god se kao novi pojavi pa uđe u vlast (čak i kao opozicija), ušemi se. Zato ljudi nemaju poverenja u nove niti o tome razmišljaju. Puko im film, hoće ovima da se nahebu nane nanine, pa šta bude. Ta opcija čuči kao mogućnost i u Srbiji. (I Vučić pričao u tom smislu kod Olje u Utisku. Objavljeni izbori su malo odložili. Kažem odložili pobunu, jer su svi koji se nude nesposobni i/ ili lopovi a para nema a narod gladan.)



freehand freehand 19:42 07.02.2014

Re: Imam puuuuuuno pitanja

ma li infoprmacija sa licinog mesta

Imaš link u prvom komentaru, na Aldžazairu, lajv strim.

Narodu su se političari i stranke smučili, sve lopov do lopova. Ko god se kao novi pojavi pa uđe u vlast (čak i kao opozicija), ušemi se. Zato ljudi nemaju poverenja u nove niti o tome razmišljaju. Puko im film, hoće ovima da se nahebu nane nanine, pa šta bude. Ta opcija čuči kao mogućnost i u Srbiji.


Popališ, porušiš, obesiš, postreljaš.
I?
mariopan mariopan 19:47 07.02.2014

Re: Imam puuuuuuno pitanja

Popališ, porušiš, obesiš, postreljaš.
I?

Onda ujaše Iznogud na belom konju i postane Kalif umesto Kalifa?
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:24 08.02.2014

Re: Imam puuuuuuno pitanja

Onda ujaše Iznogud na belom konju i postane Kalif umesto Kalifa?

Tamo već postoji kalif umesto kalifa, zove se Valentin Incko.
docsumann docsumann 13:07 08.02.2014

Re: Imam puuuuuuno pitanja

Jelica Greganović
Onda ujaše Iznogud na belom konju i postane Kalif umesto Kalifa?

Tamo već postoji kalif umesto kalifa, zove se Valentin Incko.



hajkula1 hajkula1 16:12 08.02.2014

Re: Imam puuuuuuno pitanja



freehand Popališ, porušiš, obesiš, postreljaš.
I?




hajkula1 Moram da priznam da se moje racionalno buni i protiv paljevina zgrada institucija, jer će ih opet popravljati, graditi.



Sreća što je narod u Srbiji odgovorniji i razumniji od vlasti i njima bliskih, pa se suzdržava i trpi čak i ono što se trpeti ne može i ne treba. Ipak je sve kritičnija situacija, jer je mnogo ljudi na ivici opstanka. Odgovore niko ne nudi. Samo lažna obećanja a sve teže restrikcije i obaveze koje se ne mogu ispoštovati. Mogućnost za zaposlenje ne postoji, sadašnji zaposleni primaju bedne plate i neredovne, mnogi dobijaju otkaze bez višemesečnih isplata i bez šanse da budu isplaćeni, bez overene zdravstvene knjižice, s dugovima po raznim za osnovne uslove za život, računima... Razboljevaju se, gladuju, umiru, ubijaju se... Znači, natenane, polagacko da umiru creva vezanih u čvorove od gladi? Ili treća opcija, (zgrade institucija nisu krive) svako svoga ubiti subašu pa na bojnom polju ostanuti slavno?


hajkula1 hajkula1 16:21 08.02.2014

Re: Imam puuuuuuno pitanja

freehand
ma li infoprmacija sa licinog mesta

Imaš link u prvom komentaru, na Aldžazairu, lajv strim.



Nemam poverenja u taj izvor, ono što daju, šuplje. Mislila sam da možda ima neko na blogu iz tih mesta.

freehand freehand 16:23 08.02.2014

Re: Imam puuuuuuno pitanja

hajkula1
freehand
ma li infoprmacija sa licinog mesta

Imaš link u prvom komentaru, na Aldžazairu, lajv strim.



Nemam poverenja u taj izvor, ono što daju, šuplje. Mislila sam da možda ima neko na blogu iz tih mesta.


Pa imaš žive snmke i uključenja sa lica mesta. i meni se čini da vrlo profesionalno izveštavaju. A sad, svako sebi nek bira izvor.
hajkula1 hajkula1 17:23 08.02.2014

Re: Imam puuuuuuno pitanja

freehand
hajkula1
freehand
ma li infoprmacija sa licinog mesta

Imaš link u prvom komentaru, na Aldžazairu, lajv strim.



Nemam poverenja u taj izvor, ono što daju, šuplje. Mislila sam da možda ima neko na blogu iz tih mesta.


Pa imaš žive snmke i uključenja sa lica mesta. i meni se čini da vrlo profesionalno izveštavaju. A sad, svako sebi nek bira izvor.



Iz ličnog iskustva, medijima slabo verujem.
Svih godina dok se dešavao narod, protestvovalo, demonstrilao, radila sam na Trgu Republike (Slobode) (od 1985. do 2008.) tako da ako nisam bila na ulici, imala sam i vizuelan i zvučni pristup. Svi mediji su bili pristrasni a neki su montirali, BAŠ. Ono što bih doživela, lično videla i čula, često je malo ličilo onome na snimcima.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:49 08.02.2014

Re: Imam puuuuuuno pitanja

anonimni_autor anonimni_autor 21:26 08.02.2014

Re: Imam puuuuuuno pitanja

Popališ, porušiš, obesiš, postreljaš

Pa gde vam je mašta. Imaju oni njihove čuvene tradicionalne metode. Mislim, kaćenje na čengele i nabijanje na kolac bi više odgovaralo njihovom retro-turskom stilu. Što da to primenjuju samo na nama kaurima?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:30 08.02.2014

Re: Imam puuuuuuno pitanja

Pa gde vam je mašta


Bolje nikakva nego ovakva.
mlekac mlekac 23:57 10.02.2014

Re: Imam puuuuuuno pitanja

hoochie coochie man
Pa gde vam je mašta


Bolje nikakva nego ovakva.

.
anonimni_autor anonimni_autor 00:48 11.02.2014

Re: Imam puuuuuuno pitanja

hoochie coochie man
Pa gde vam je mašta


Bolje nikakva nego ovakva.

Šta fali, pa retro je in već dvadeset četiri godine.
mlekac mlekac 19:38 07.02.2014

Pratim...

Ali ni malo mi ne dopada...

Ne volim kad masa podivlja i krene bez cilja.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:24 08.02.2014

Re: Pratim...

Ne volim kad masa podivlja i krene bez cilja.

I u Sloveniji je to onomad uprizoreno. Demonstracije koje su počele u Mariboru zbog zahteva da se ne plate kazne za prebrzu vožnju po gradu su prerasle u socijalne proteste bez ikakvih konkretnih zahteva. Onda su postale zahtev "da odu svi", a ko će umesto svih da dođe, to im se nije javilo...
anonimni_autor anonimni_autor 21:37 08.02.2014

Re: Pratim...

mlekac
Ali ni malo mi ne dopada...

Ne volim kad masa podivlja i krene bez cilja.

Kako, bogati, bez cilja? One zapaljene zgrade daju jasnu poruku. "U Evropu Sulejmanovim putem!" Šta ćeš, te popularne serije povedu narod...
tyson tyson 19:40 07.02.2014

Udri bandu!

Može li bes doneti išta sem besa?

Saće konvent da se obrazuje, samo još par plemićkih dvoraca da plane...



freehand freehand 19:45 07.02.2014

Re: Udri bandu!

tyson
Može li bes doneti išta sem besa?

Saće konvent da se obrazuje, samo još par plemićkih dvoraca da plane...



I krunisanih, a i nekrunisanih, popovskih i drugih. Zakon protiv sumnjivaca. Ukidanje Boga i vaspostavljanje Vrhovnog bića.
Pa onda kontra-teror i glave glavoseča. a onda dođe Direktorijum, pa Car.
Poučna priča.
mlekac mlekac 21:33 07.02.2014

Re: Udri bandu!

freehand
tyson
Može li bes doneti išta sem besa?

Saće konvent da se obrazuje, samo još par plemićkih dvoraca da plane...



I krunisanih, a i nekrunisanih, popovskih i drugih. Zakon protiv sumnjivaca. Ukidanje Boga i vaspostavljanje Vrhovnog bića.
Pa onda kontra-teror i glave glavoseča. a onda dođe Direktorijum, pa Car.
Poučna priča.


Ja vidim u celoj prici da je izgoreo ARHIV!!!

I, apropo toga, osvrt kolege iz Sarajeva

Četiri, pet stotine ljudi stajalo je na trotoaru i tramvajskoj stanici i s rukama u džepovima gledala kako desetak huligana, sasvim nonšalantno, urlajući, u divljačkom raspoloženju - pale Predsjedništvo, državnu instituciju prvog ranga, sa mnoštvom bitnih i važnih dokumenata. (Direktor Arhiva BiH Šaban Zahirović potvrdio je da je zapaljena zgrada ove kulturne institucije, te uništena građa neprocjenjive vrijednosti. Al Jazeeri je potvrđeno kako je još u plamenu depo u kojem se nalazi građa iz austrougarskog perioda, koja je originalna i neprocjenjiva.)
8c_competizione 8c_competizione 08:04 08.02.2014

Re: Udri bandu!

kako je još u plamenu depo u kojem se nalazi građa iz austrougarskog perioda, koja je originalna i neprocjenjiva


ovo bas slucajno sada pred pocetak proslave 100 godina od pocetka 1. Svetskog rata?

dobro je da je Kusta bar nesto od toga pustio u etar
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:29 08.02.2014

Re: Udri bandu!

8c_competizione
kako je još u plamenu depo u kojem se nalazi građa iz austrougarskog perioda, koja je originalna i neprocjenjiva


ovo bas slucajno sada pred pocetak proslave 100 godina od pocetka 1. Svetskog rata?


Nema problema, napisaće oni sa svojim saveznicima novu i tačniju građu iz tog perioda.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:26 08.02.2014

Re: Udri bandu!

Nema problema, napisaće oni sa svojim saveznicima novu i tačniju građu iz tog perioda.

I popiće čajić u ugostiteljskom objektu "Franc & Sofi"...

http://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g294450-d2093565-Reviews-Franz_Sophie-Sarajevo_Sarajevo_Canton.html
hajkula1 hajkula1 17:06 08.02.2014

Re: Udri bandu!

Al Jazeeri je potvrđeno kako je još u plamenu depo u kojem se nalazi građa iz austrougarskog perioda, koja je originalna i neprocjenjiva.)



Dokumenta, izvori informacija, dokazi, za ko zna koja dešavanja, verovatno i u vezi sa početkom I svetskog rata...

hajkula1 hajkula1 19:14 08.02.2014

Re: Udri bandu!

freehand


I krunisanih,


Malo pre na vestima slušam o privođenju pravdi, suđenju španskoj princezi zbog milionske utaje poreza. Okupljeni na protestu zahtevaju da ukradeno vrati odnosno da joj država oduzme.

Još ovde da shvatite da to samo tako mora i tek onda može da se krene s nadom i poverenjem.
freehand freehand 19:21 08.02.2014

Re: Udri bandu!

hajkula1
Al Jazeeri je potvrđeno kako je još u plamenu depo u kojem se nalazi građa iz austrougarskog perioda, koja je originalna i neprocjenjiva.)



Dokumenta, izvori informacija, dokazi, za ko zna koja dešavanja, verovatno i u vezi sa početkom I svetskog rata...


Dobro, sva sreća pa medijima slabo veruješ.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:50 08.02.2014

Re: Udri bandu!

Dokumenta, izvori informacija, dokazi, za ko zna koja dešavanja, verovatno i u vezi sa početkom I svetskog rata...

Ne brini, nisu Austrijanci mutavi da to u Sarajevu čuvaju.
Ima carski grad Beč arhivu za takve stvari.
hajkula1 hajkula1 21:13 08.02.2014

Re: Udri bandu!

Jelica Greganović
Dokumenta, izvori informacija, dokazi, za ko zna koja dešavanja, verovatno i u vezi sa početkom I svetskog rata...

Ne brini, nisu Austrijanci mutavi da to u Sarajevu čuvaju.
Ima carski grad Beč arhivu za takve stvari.





Brinem zbog nas, zbog onog što nama treba i znači.
anonimni_autor anonimni_autor 21:45 08.02.2014

Re: Udri bandu!

Pa onda kontra-teror i glave glavoseča. a onda dođe Direktorijum, pa Car.
Poučna priča.

Nešto mi govori da će u ovom slučaju ići prvo porta, pa sultan!
highshalfbooze highshalfbooze 19:45 07.02.2014

Može li bes doneti išta sem besa?

Da, da, počelo je. Ako se stvari ne mogu popraviti izborima, preostaje jedino anarhija. Političke igre bez granica ipak imaju granice.
bolid1 bolid1 19:53 07.02.2014

Re: Može li bes doneti išta sem besa?

Političke igre bez granica ipak imaju granice.


To je ono, uz sve ograde od nasilja...ma kakve bre ograde, jahali su ih, jahali, jahali...dopizdelo im je i puklo je...

Osim ludih klinaca, na snimcima se vidi dosta starijih ljudi, prekipelo im je...kad ce kod nas, cenim, uskoro...
freehand freehand 19:53 07.02.2014

Re: Može li bes doneti išta sem besa?

highshalfbooze
Da, da, počelo je. Ako se stvari ne mogu popraviti izborima, preostaje jedino anarhija. Političke igre bez granica ipak imaju granice.

Šta se popravlja anarhijom? Ne znam za istorijsku paralelu koja anarhiju pokazuje kao dobar način rešavanja institucionalne blokade.
oskar-z-wild oskar-z-wild 20:03 07.02.2014

Re: Može li bes doneti išta sem besa?

freehand
highshalfbooze
Da, da, počelo je. Ako se stvari ne mogu popraviti izborima, preostaje jedino anarhija. Političke igre bez granica ipak imaju granice.

Šta se popravlja anarhijom? Ne znam za istorijsku paralelu koja anarhiju pokazuje kao dobar način rešavanja institucionalne blokade.


Da li je slucajno ove godine stogodisnjica anarhistickog atentata? Ili providenije?
highshalfbooze highshalfbooze 20:15 07.02.2014

Re: Može li bes doneti išta sem besa?

freehand
Šta se popravlja anarhijom? Ne znam za istorijsku paralelu koja anarhiju pokazuje kao dobar način rešavanja institucionalne blokade.

Pa ništa se ne popravlja. Ljudi su svesni da to nije rešenje, i upravo se tu ogleda nemoć. Da ima drugih načina, sigurno ne bi došlo do ovoga. Ako stvari ne mogu da se rešavaju u okviru institucija, onda je ovo prirodno i neminovno.
Stvar je vrlo ozbiljna, ovo i nas čeka. Jer su i ovde ljudi svesni da ne postoje načini da se nešto promeni kroz institucije sistema.
dr.wagner dr.wagner 20:37 07.02.2014

Re: Može li bes doneti išta sem besa?

... večer

bolid1
...kad ce kod nas, cenim, uskoro...


-Nadam se da će prije kod nas ...

-Ako slučajno prvo bude kod vas , onda ništa kod mene ...
... znate ove "moje" , samo da ne budu isti kao vi

-Zato , nadajmo da će prije kod nas ...
...evo , ja sam pripremio "Molotovljeve kotlete" ...


W
bolid1 bolid1 20:50 07.02.2014

Re: Može li bes doneti išta sem besa?


-Nadam se da će prije kod nas ...


...vecer Doktore.

Moguce, ja kad sam dosao u Lj, rasplamsao se pichwajz, a pocetkom Marta sam u ZG...pa ti vidi...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana