Budućnost| Istorija| Politika| Život

Republika Krimska

Colin_bgd RSS / 28.02.2014. u 13:32

... ili cisto da se i ja malo nalupetam na izandjalu temu...

Nije uopste vazno kako ce se zavrsiti ovo zezanje oko Ukrajine. Nije ni prvi ni poslednji put da se "narod" digne protiv vlasti (spontano ili ne), da se "vlast" sklanja u Rusiju (principijelno ili ne) i da se Rusija ponasa kao uvredjeni bully u skolskom dvoristu.

Uopste me ne interesuje da ulazim u analizu ukrajinske (bivse?) opozicije i ko je sta tamo, sta ko hoce, ko koga kontrolise (spolja ili izvana), ko, kako, i zasto je organizovao demonstracije, da li su se one spontano ili ne pretvorile u revoluciju, i da li ce na kraju ta revolucija pojesti svoju decu ili ne.

 Jedino sto vec sada mozemo sa sigurnoscu da kazemo je da ce se ocekivanja prozapadnih demonstranata izneveriti i da ce Ukrajina (kao i sve ostale zemlje u kojima je ruska sapa preteska) zavrsiti u nekom stanju polu-limba gde ce i biti zivota i nece.

Takodje, ono sto je jasno je da ce se rusko igranje sa Ukrajinom (ukoliko ode predaleko) zavrsiti najgore po etnicke Ruse u toj zemlji. U najgorem slucaju Krim ce biti opustosen u nekom ratu, u najboljem slucaju zavrsice kao severni Kipar ili Kosovo. I to nema veze sa tim da li "ukrajinski Rusi" dozivljavaju Ukrajinu kao svoju zemlju ili ne, niti ima veze sa diskusijom zasto se princip teritorijalne nepovredivosti vs. princip samoopredeljenja naroda tako ofrlje interpretira od kada je sveta i veka.

Stvari su u sustini relativno proste. Rusija je izgubila kontrolu nad Ukrajinom i besno zeli da makar deo te kontrole povrati. Pri tom je ne interesuje apsolutno nista drugo osim da zadovolji svoje drzavno spolovilo. I bez obzira da li su nam politicke orijentacije leve ili desne, da li smo prozapadno ili proistocno orijentisani, da li nam je bitna katolicko-pravoslavna demarkaciona linija, da li nam je samo vec odavno odvratna americka bahatost, ili smo samo vec odavno umorni od "principijelnosti" EU, mozemo ipak sa solidnom dozom sigurnosti zakljuciti da ce Putin svoju najnoviju egzibiciju sa ukrajinskom mladom najverovatnije zavrsiti sa coitus interruptus, ma koliko se trudio da pokaze da ovaj put ne samo da ni kondom nije stavio nego i da...

 



Komentari (459)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:49 28.02.2014

Re: Pileće pamćenje

Pa valjda je Janukovic izabran na platformi pridruzivanja EU


A smenjen je na demokratskim izborima, kao što ti reče Petronijeviću gore?
Jel vidiš kako u dva uzastopna komentara zastupaš dve apsolutno suprotstavljene teze.
Jedino što im je zajedničko je antiruski stav.
To je ok, ali nemoj onda petljati u demokratiju u sve to.


Julija kao i Janukovic su obecavali pridruzivanje EU

Da, i Julija je izgubila izbore protiv nesporno proruskog Janukoviča, a ni ona nije bila operisana od proruskih stavova.
Dakle ne može se iz rezultata izbora čitati jasan antiruiski stav Ukrajnaca da bi se paljenje i nasilno preuzimanje vlasti smatralo voljom naroda.

U te ideje da je tamo demonstracije i prevrat izvrsila nekakva grupica otporasa placenih od strane "zapada" su blago reci blentave


A kako, majke ti, ti znaš kakvo je većinsko raspoloženje građana?
Na osnovu čega zaključuješ?

Zar ti nije čudno da je Januković pristajao i na izbore i na predaju vlade opoziciji, a da ovi ni na šta nisu pristajali nego su uvek postavljali nove uslove?
Da li se oni možda nisu plašili da su u manjini, pa su hteli vlast bez izbora, a Januković je možda smeo na izbore pa je zato na nih i pristajao?

. Velike sile su lešinari i okupe se samo kad se neko već sam sjebao


A na ruku im ide što je mnogo sjebanih pa mogu da lešinare gde im je najzgodnije.
petronijevic001 petronijevic001 21:49 28.02.2014

Re:

Filip2412
Janukovic & Rusi sa $15bil ponudom da se potpuno promeni pravac spoljne poitike. Pa valjda je Janukovic izabran na platformi pridruzivanja EU, da je lepo reko sta mu je plan kada je izlazio na izbore zasto bi iko protestvovao?

U te ideje da je tamo demonstracije i prevrat izvrsila nekakva grupica otporasa placenih od strane "zapada" su blago reci blentave. Julija kao i Janukovic su obecavali pridruzivanje EU kada su birani.


Janukovič nije izabran na platformi pridruživanja EU, nego glasovima iz istočnog i južnog dela Ukrajine, tzv "proruskog" dela ove države.U Kijevu je Janukovičeva Partija regiona ubedljivo izgubila izbore( oko 12%) kao i na zapadu zemlje.

Ovo je treći put da tzv."narod" obara Janukoviča, prvi put 2004, onda još jednom kada je Juščenko neustavno smenio Janukoviča i njegovu vladu.Oba puta se pokazalo da tzv."narod" nije pravi predstavnik Ukrajine, jer se proruska Partija regiona vraćala na vlast.


freehand freehand 21:50 28.02.2014

Re: Pileće pamćenje

G r o f
Hcm, ne slažem se sa tobom. Velike sile su lešinari i okupe se samo kad se neko već sam sjebao.

Za ovakvu izjavu nije dovoljno biti malo glup.
Filip2412 Filip2412 22:05 28.02.2014

Re: Pileće pamćenje

hoochie coochie man
A kako, majke ti, ti znaš kakvo je većinsko raspoloženje građana?
Na osnovu čega zaključuješ?
Pa janukovic je obecavao pridruzivanje EU i izabran je jel tako? Zasto nije lepo obecavao udaljavanje od EU i savez sa Rusijom?

Ja verujem da ameri svugde petljaju ali ovo u Ukrajini je skolski primer pokusaja prejebavanja volje vecine i to je Janukovic probao da uradi nabrzaka u dilu sa Rusijom. Dakle smesno je govoriti da je zapad isprovocirao demonstracije.

Ukrajina je vecinski htela ka EU to uopste nije sporno.
angie01 angie01 22:11 28.02.2014

Re: Pileće pamćenje

G r o f
Hcm, ne slažem se sa tobom. Velike sile su lešinari i okupe se samo kad se neko već sam sjebao.


...samo vezu portiklicu!:)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:13 28.02.2014

Re: Pileće pamćenje

Filip2412


Ukrajina je vecinski htela ka EU to uopste nije sporno.



?
shkval shkval 22:15 28.02.2014

Re: Pileće pamćenje

Pa janukovic je obecavao pridruzivanje EU i izabran je jel tako?

хајде не било ти заповеђено, дај неки линк, снимак, тако нешто...
немој само да се позовеш на проверен извор шурњаје од другара твог комшије украјинца у канади...

како је украјина већински хтела ЕУ, доказ ако већ није спорно?

сећаш се можда колико је Јушченко (тотално прозападни претходни председник Украјине, онај рошави, из наранџасте револуције) добио гласова на прошлим председничким изборима? 4% чини ми се, не више од тога...
е то је већински у ЕУ и није спорно...

Earl Landgrebe, са дна каце...
freehand freehand 22:19 28.02.2014

Re: Pileće pamćenje

vrabac_u_steni
Filip2412


Ukrajina je vecinski htela ka EU to uopste nije sporno.



?

Pa da. I mufte gas. I cenu nafte ko Rusi.
Al da može Rusima da hebe kevu, sa pozicije rančera iz Arkanzasa i trapera iz Kolorada. I buce iz Baden-Virtemberga.
E pa jebi ga, neće da može, kaže despot Vljadimir. Ili ima presedan ili nema presedan. I svako ima svoje nacionalne interese, i svoje kurvine sinove.
petronijevic001 petronijevic001 22:24 28.02.2014

Re: Pileće pamćenje

Neko navija za Rusiju neko za SAD ali postoje i činjenice koje se ne mogu zanemariti.

Vlast mora biti legalna ili legitimna, najbolje je da ispunjava oba kriterijuma.

U Ukrajini je grupa pučista zauzela državne ustanove, najurila legalno izabranog šefa države, i prebila nekoliko poslanika Partije regiona i naterala ih pod prinudom da se pridruže nekom sumnjivomm kvorumu u parlamentu.Sve odluke se donose bez praktično pola parlamenta koji čine poslanici Partije regiona i KP Ukrajine, sem ovih nekoliko prebega pod batinama, jer niko od tih poslanika ne sme ni da pomisli da dođe na sednicu parlamenta.Taj "parlament" je "smenio" Janukoviča i izabrao novu tzv."Vladu".

Sve ovo nije legalno i ne treba biti doktor ustavnog prava da bi se došlo do ovakvog zaključka, ovo je očigledno.

Pučisti takođe nemaju ni legitimitet.Jedina pouzdana provera legitimiteta su poslednji izbori na kojima je pobedio Janukovič.Sve ostalo su priče za malu decu, jedini dokaz za legitimitet su glasački listići, a ne izvikivanje i urlikanje na nekom gradskom trgu.



milojep milojep 22:27 28.02.2014

Re: Pileće pamćenje

G r o f
Hcm, ne slažem se sa tobom. Velike sile su lešinari i okupe se samo kad se neko već sam sjebao.


Za ovakvu izjavu nije dovoljno biti malo glup.


uh jebote, ne mogu stati
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:49 28.02.2014

Re: Pileće pamćenje

Pa janukovic je obecavao pridruzivanje EU i izabran je jel tako?


Naravno da nije tako.
Tako se radi na referendumu a ne na izborima.

Na izborima se priča i o EU, i o platama, i o standardu i o odnosima sa drugim državama, i o svemu se priča a ne samoo EU.
Januković je verovatno, kao i svi drugi u svetu, o svemu pričao i nije normalno, nije demokratski, nije legitimno da neka grupa ljudi, kada proceni da se stvari ne odvijaju onako kako oni misle da treba, izabere nasilje.
Kada bi to bilo nrmalno nasilje nikada i nigde ne bi prestajalo, jer uvek, u svakoj državi, postoji neka grupa koja nije zadovoljna odlukama vlasti.

Da se o referendumu radilo, da su se na njemu građani većinski izjasnili na konkretno pitanje, a da je neko to ignorisao, onda bi situacija bila drugačija.
Ovako je klasično nasilje podržano od strrane EU i SAD.
Rusija, na tvoju (a i moju do nekle) žalost nije ta koja je prva pribegla nasilju. A kad se sila već upotrebila ni ona ne ostaje mutava, očekivano.

Nego Filipe, jel ti stvarno ne razumeš principe i razliku između referenduma i izbora, ili ti u ovoj situaciji ne odgovara da razumeš, kad iz nekih načelnih govora političara čitaš nespornu volju građana?
Filip2412 Filip2412 23:01 28.02.2014

Re: Pileće pamćenje

hoochie coochie man
Nego Filipe, jel ti stvarno ne razumeš principe i razliku između referenduma i izbora, ili ti u ovoj situaciji ne odgovara da razumeš, kad iz nekih načelnih govora političara čitaš nespornu volju građana?
Mislim da je ocigledno ono sta govorim ali se ti malo pravis neupucen al nema veze.

naravno da je sranje sto janukovic nije smenjen na izborima ali je i sam kriv za proteste jer je dramaticno promenio politiku na vrlo osetljivom pitanju i mislio na brzinu da prejebe narod

nego hsmccm da li ti stvarno ne razumes kako je clansto u EU vrlo bitno odredjenje politike neke stranke ili mislis da je OK menjati stav po tom pitanju posle izbora? Da li ti razumes te principe tu razliku i tako to?
G r o f G r o f 23:06 28.02.2014

Re: Pileće pamćenje

Kazezoze
G r o f
Hcm, ne slažem se sa tobom. Velike sile su lešinari i okupe se samo kad se neko već sam sjebao.

jesu,lešinari su, ali samo ako nemaju tržišni, naftni, vojni ili bilo kakav drugi interes...a uvek je nekakav interes u pitanju.
onda se do lešina stiže uz malu pomoć specijalno obučenih ljudi koji će pripremiti teren pogodan za lešinarenje.



Baš lepa teorija, u svim kriznim žarištima lokalne vodje i despoti ne snose nikakvu odgovornost. Sve to radi gnusna Amerika, Eu, Rusija i šta ti ja znam ko...Januković nije kriv ni u ludilu, Milošević nije bio kriv ni trunčicu, Gadafi je bio na ranu da ga priviješ, Kim Jong je pravi slatkiš, i ..i...i
milojep milojep 23:12 28.02.2014

Re: Pileće pamćenje

Nego Filipe, jel ti ne razumeš principe i razliku između referenduma i izbora, ili ti uovoj situaciji ne odgovara da razumeš, kad iz nekih načelnih govora političara čitaš nespornu volju građana?


Ćorav je posao Filipa i slične hvatati na finesama kada oni polaze od svojih pogrešno postavljenih aksioma.
Njima treba postavljati pitanja u stilu:
-Mislite li da EU nevalja po nekom pitanju?
-Da li smatrate da Rusija treba da poseduje sva ona prirodna bogatstva koja inače poseduje?

U finese treba ulaziti jedino ako u odgovorima na slična pitanja stanu na eventualnom DA kao odgovoru. Ako kažu NE ili uz DA insistiraju da pojasne odgovor, džaba je pričati.Oni su u stanju upregnuti ceo svoj ego u branjenje svojih statvova mimo ikakve logike!
G r o f G r o f 23:15 28.02.2014

Re: Pileće pamćenje

freehand
G r o f
Hcm, ne slažem se sa tobom. Velike sile su lešinari i okupe se samo kad se neko već sam sjebao.

Za ovakvu izjavu nije dovoljno biti malo glup.


Ti si naravno kompetentan da sudiš o nečijoj pameti.
M'rš konjino, jal vas novinare uče da tako diskutujete...
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:24 28.02.2014

Re: Pileće pamćenje

i mislio na brzinu da prejebe narod


Sve ću prihvatiti što tvrdiš ako objasniš kriterijum po kom koristiš reč narod.
Da li je narod samo ono što je rušilo Janukoviča, onih nekoliko promila građana, a sve ostalo nenarod.
Da li su ovi što sada ne priznaju rezultate događanja naroda takođe narod ili su nenarod?
Ako su svi narod koliko naroda ima, ako nisu svi narod, kako određuješ ko jeste a ko nije?
nego hsmccm da li ti stvarno ne razumes kako je clansto u EU vrlo bitno odredjenje politike neke stranke ili mislis da je OK menjati stav po tom pitanju posle izbora?

Milsim da je ok menjati stav po tom pitanju kao i po svakom drugom.
Ili makar toliko ok da nije obavezno ruštiti državu i otimati vlast ako neko promeni svoj stav.
Političar je slobodan da menja stavove a za to snosi rizik na sledećim izborima. Alfa i omega demokratije, demokrato.

Ja sam jedan od tih koji je u priličnoj meri promenio stav prema EU, jesam li zbog te promene posato kužan?

Vidi Filie, politika je živa stvar a ne dogma poput religije.
Kada se okolnnosti promene ništa logičnije nego biti realan pa prihvatiti novo stanje, a ne u novim okolnostima se ponašati kao da je stanje nepromenjeno.

EU danas nije ono što je bila deevdesetih ili početkom dvehilajditih, ko to ne vidi ima ozbiljan problem.
Vi vernici EU religije to izgleda ne možete da shvatite, vi imate svoje svece, svoje ikone, svoju crkvu, i ko u njih dirne taj je bogohulnik protiv koga je sve dozvolejno.
Sveta EU inkvizicija.

freehand freehand 23:30 28.02.2014

Re: Pileće pamćenje

M'rš konjino, jal vas novinare uče da tako diskutujete...

Pa rekao sam malo, čoveče...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:35 28.02.2014

Re: Pileće pamćenje

Ja sam jedan od tih koji je u priličnoj meri promenio stav prema EU, jesam li zbog te promene posato kužan?


jesi.
iz njihove vizure jesi.
ne samo to, nego si i sve vreme podržavo Miloševića, posle si se jedva dočepao Koštunice, pored toga si težak klerikalac a i smejao ti se brk kada se "dešavala Srebrenica".

i možeš ti da objašnjvaš, da navodiš dokaze, čak i dovodiš svedoke koji će posvedočiti da to blage veze nema sa životom - ne vredi ti.

ONI ZNAJU.
milojep milojep 23:39 28.02.2014

Re: Pileće pamćenje

hoochie coochie man
23:24 28.02.2014 / *novo Re: Pileće pamćenje
i mislio na brzinu da prejebe narod


Sve ću prihvatiti što tvrdiš ako objasniš kriterijum po kom koristiš reč narod.


E vidiš li kako oni izvlače zaključke?

Pre nego što je rekao da je Janukovič prejebao narod, zapitao se on: Da li je to narod koji demonstrira? Ako to nije narod onda je sve ovo trulo? Ako je sve ovo trulo, onda je neko izrežirao isto? Ako je izrežirano onda to nema vrednosti! Ako to nema vrednosti onda ni EU za Ukrajinu nema vrednosti! Onda EU nije EU!? To je nemoguće! Onda ipak narod demonstrira!
To je način razmišljanja nekoga kome su servirani pogrešni aksiomi.
G r o f G r o f 23:47 28.02.2014

Re: Pileće pamćenje

freehand
M'rš konjino, jal vas novinare uče da tako diskutujete...

Pa rekao sam malo, čoveče...


... pa i ja sam tebe nazvao plemenitom životinjom.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:57 28.02.2014

Re: Pileće pamćenje

i možeš ti da objašnjvaš, da navodiš dokaze, čak i dovodiš svedoke koji će posvedočiti da to blage veze nema sa životom - ne vredi ti.


A najgore je kad stvarno pokušavaš da objasniš da to nema veze sa životom.
Tek onda si puko.
Pustiš ljude da misle (ako se TO može zvati mišljenjem) i mirna Bačka.

A da je to taj paket, jeste.


To je način razmišljanja nekoga kome su servirani pogrešni aksiomi.

I to servirani od strane onoga čija se ne poriče.

Logično mi je da svako ima autoritete kojima veruje, ali da se ne usuđuje ni milimetar izvan toga da razmišlja, a još pri tom takvi sebe najčešće smatraju slobodomislećima, to je stvarno fantastično.
freehand freehand 00:00 01.03.2014

Re: Pileće pamćenje

G r o f
freehand
M'rš konjino, jal vas novinare uče da tako diskutujete...

Pa rekao sam malo, čoveče...


... pa i ja sam tebe nazvao plemenitom životinjom.

Dobro. Šalio sam se za malo.
hajkula1 hajkula1 00:23 01.03.2014

Re: Pileće pamćenje

hoochie coochie man
Takodje, ono sto je jasno je da ce se rusko igranje sa Ukrajinom


Dobro Koline majka mu stara pa zar ni toliko ne možeš da zapamtiš?

Ko je započeo tu igru sa Ukrajinom?
Hajd, seti se, nema tome više od par meseci, toliko valjda pamtiš.

Tačno je, Rusi su sada u Ukrajini svoje interese brane malo konkretnijim sredstvima nego što su krediti, cene gasa, carine.
Ali šta im je drugo ostalo?

Šta se drugo moglo i očekivati kad im je neko drugi, a taj drugi nije ukrajinski narod, da se ne lažemo, ta sredstva izbio iz ruku?
Da kažu pa dobro pobedili ste, čestitamo, evo povlačimo se, montirajte vaše sisteme na našim granicama.
Ne biva to tako i onaj ko se zaigrao sa Ukrajinom je znao šta sledi, i očekivao je ovo, budi siguran u to.

Ne može se čačkati na ruskim granicama i očekivati da to prođe tek tako.

Svi su to znali i samo je pitanje dokle su spremni da idu i jedni i drugi.
A da će biti zveckanja oružjem biće.



Kako su Rusi najavili pre nekoliko meseci (u vreme krize sa Sirijom) da će povećati pristustvo u odbrani ruskih interesa, jutros vidim na TV da je sttigao na Kubu ruski brod. Razumljivo.


hajkula1 hajkula1 00:27 01.03.2014

Re: Pileće pamćenje

freehand
G r o f
freehand
M'rš konjino, jal vas novinare uče da tako diskutujete...

Pa rekao sam malo, čoveče...


... pa i ja sam tebe nazvao plemenitom životinjom.

Dobro. Šalio sam se za malo.


Free ako umrem od smeha, ti ćeš biti kriv.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:28 01.03.2014

Re: Pileće pamćenje

jutros vidim na TV da je sttigao na Kubu ruski brod. Razumljivo.


A stićiće i u Venecuelu, a u Venecueli već počeli protesti "naroda" koji traži ostavku presednika.
No možda je to sve slučajno, nadajmo se.
ivana23 ivana23 00:59 01.03.2014

Re: Pileće pamćenje

hoochie coochie man
jutros vidim na TV da je sttigao na Kubu ruski brod. Razumljivo.

A stićiće i u Venecuelu, a u Venecueli već počeli protesti "naroda" koji traži ostavku presednika. No možda je to sve slučajno, nadajmo se.


Slicajno? Ni slucajno...

Hansel Hansel 02:02 01.03.2014

Re: Pileće pamćenje

milojep
-Da li smatrate da Rusija treba da poseduje sva ona prirodna bogatstva koja inače poseduje?

Pa, dobitnik Nobelove nagrade za mir reče pre neku godinu da će SAD naći načina da dođu do resursa koji su im potrebni (povod je bio limit Kine na izvoz retkih metala), a evo i danas se principijelno oglasio s porukom da će Rusiju koštati intervencija u Ukrajini...
hajkula1 hajkula1 04:54 01.03.2014

Re: Pileće pamćenje

hoochie coochie man
jutros vidim na TV da je sttigao na Kubu ruski brod. Razumljivo.


A stićiće i u Venecuelu, a u Venecueli već počeli protesti "naroda" koji traži ostavku presednika.
No možda je to sve slučajno, nadajmo se.



Restart.
charlie charlie 07:42 01.03.2014

Re: Pileće pamćenje

G r o f
Hcm, ne slažem se sa tobom. Velike sile su lešinari i okupe se samo kad se neko već sam sjebao.

Ауууу !
Немој да причаш ! Ајде !
Велике силе су само "пратиоци догађања", ништа креатори !
Седи, двојка.
charlie charlie 07:50 01.03.2014

Re: Pileće pamćenje

freehand
M'rš konjino, jal vas novinare uče da tako diskutujete...

Pa rekao sam malo, čoveče...

Колико се узбудио !
Па шта би било да си му рекао - потпуно !?
nimark nimark 11:52 01.03.2014

Re: Pileće pamćenje

Filip2412

Pa janukovic je obecavao pridruzivanje EU i izabran je jel tako? Zasto nije lepo obecavao udaljavanje od EU i savez sa Rusijom?

Ja verujem da ameri svugde petljaju ali ovo u Ukrajini je skolski primer pokusaja prejebavanja volje vecine i to je Janukovic probao da uradi nabrzaka u dilu sa Rusijom. Dakle smesno je govoriti da je zapad isprovocirao demonstracije.

Ukrajina je vecinski htela ka EU to uopste nije sporno.


Znači Janukovič je davao lažna obećanja u predizbornoj kampanji i zato ga treba silom svrgnuti sa vlasti. Pa jebote, mi u Srbiji bi trebali svaku vlast da rušimo na ulici. Svi su jedno obećavali, a drugo radili. E, ajd malo i amerikanci da na ulici ruše Obamu, čovek nije ispunio ni 5% od svojih predizbornih obećanja. Može?
Colin_bgd Colin_bgd 12:12 01.03.2014

Re: Pileće pamćenje

hoochie coochie man
Takodje, ono sto je jasno je da ce se rusko igranje sa Ukrajinom


Dobro Koline majka mu stara pa zar ni toliko ne možeš da zapamtiš?

Ko je započeo tu igru sa Ukrajinom?
Hajd, seti se, nema tome više od par meseci, toliko valjda pamtiš.

Tačno je, Rusi su sada u Ukrajini svoje interese brane malo konkretnijim sredstvima nego što su krediti, cene gasa, carine.
Ali šta im je drugo ostalo?

Šta se drugo moglo i očekivati kad im je neko drugi, a taj drugi nije ukrajinski narod, da se ne lažemo, ta sredstva izbio iz ruku?
Da kažu pa dobro pobedili ste, čestitamo, evo povlačimo se, montirajte vaše sisteme na našim granicama.
Ne biva to tako i onaj ko se zaigrao sa Ukrajinom je znao šta sledi, i očekivao je ovo, budi siguran u to.

Ne može se čačkati na ruskim granicama i očekivati da to prođe tek tako.

Svi su to znali i samo je pitanje dokle su spremni da idu i jedni i drugi.
A da će biti zveckanja oružjem biće.

Hajde i da sve uzmemo da je tako kao sto si napisao (a ja sa ne slazem 100%, ali OK...) umisljati sa ruske strane da je nesto sredjeno time sto je Janukovic njihov covek predsednik je, najblaze receno, cist amaterizam... I onda kad ga naljute dete (koje jeste malo krsnije gradje) uzme toljagu pa vitla, ali najcesce sebe zakaci malo po nosu... Ponavljanje lekcija, iznova i iznova, jel to zbog pravoslavlja mozda? Ko ce ga znati...
Hansel Hansel 12:34 01.03.2014

Re: Pileće pamćenje

nimark
Može?


milojep milojep 16:37 01.03.2014

Re: Pileće pamćenje

Hansel
milojep
-Da li smatrate da Rusija treba da poseduje sva ona prirodna bogatstva koja inače poseduje?

Pa, dobitnik Nobelove nagrade za mir reče pre neku godinu da će SAD naći načina da dođu do resursa koji su im potrebni (povod je bio limit Kine na izvoz retkih metala), a evo i danas se principijelno oglasio s porukom da će Rusiju koštati intervencija u Ukrajini...


Pa da, a pre tog dobitnika Nobela , baba Olbrajt kojoj Nobel izmače samo zbog izgleda, izjavi direktno da nije normalno da Rusija ima tolika bogatstva...
E sad ovi blogeri prozapadnjaci i ne-komentarišu takve izjave. Pa bilo bi pošteno da kažu da se slažu sa takvim stvovima pa da onda barem ovde logički popiju još po koju lekciju
milojep milojep 16:39 01.03.2014

Re: Pileće pamćenje

ivana23
hoochie coochie man
jutros vidim na TV da je sttigao na Kubu ruski brod. Razumljivo.

A stićiće i u Venecuelu, a u Venecueli već počeli protesti "naroda" koji traži ostavku presednika. No možda je to sve slučajno, nadajmo se.


Slicajno? Ni slucajno...



Uz sliku samo fali originalni tekst : Kuc,kuc stigla Vam je demokratija!
Hansel Hansel 17:24 01.03.2014

Re: Pileće pamćenje

Olbrajt kojoj Nobel izmače samo zbog izgleda, izjavi direktno da nije normalno da Rusija ima tolika bogatstva...

Sećam se da sam i to negde pročitalo... lele, šta li bi bilo da se Rusi nisu zeznuli pa prodali Aljasku...?
freehand freehand 22:12 28.02.2014

Majku mu...

Ja sam mislio da su SAD i Nemačka sa Janukovičem kao predsednikom izgubile kontrolu, i da ih, pošto su angažovale neo i ostale naciste na obaranju režima ništa ne interesuje o broju žrtava i šteti u Ukrajini, i da im na pamet ne opada da čekaju regularne i demokratske izbore. Kad ono...
Stvari su u sustini relativno proste. Rusija je izgubila kontrolu nad Ukrajinom i besno zeli da makar deo te kontrole povrati. Pri tom je ne interesuje apsolutno nista drugo osim da zadovolji svoje drzavno spolovilo.


Baš sam naivan.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:17 28.02.2014

Re: Majku mu...

freehand
Ja sam mislio da su SAD i Nemačka sa Janukovičem kao predsednikom izgubile kontrolu, i da ih, pošto su angažovale neo i ostale naciste na obaranju režima ništa ne interesuje o broju žrtava i šteti u Ukrajini, i da im na pamet ne opada da čekaju regularne i demokratske izbore. Kad ono...
Stvari su u sustini relativno proste. Rusija je izgubila kontrolu nad Ukrajinom i besno zeli da makar deo te kontrole povrati. Pri tom je ne interesuje apsolutno nista drugo osim da zadovolji svoje drzavno spolovilo.


Baš sam naivan.


e, ne vredi.
cenim da je ovo sa ukrajinom razdelnica, i tek će biti.
vremenom će dijalog postajati sve manje moguć.
freehand freehand 23:00 28.02.2014

Re: Majku mu...

vrabac_u_steni
freehand
Ja sam mislio da su SAD i Nemačka sa Janukovičem kao predsednikom izgubile kontrolu, i da ih, pošto su angažovale neo i ostale naciste na obaranju režima ništa ne interesuje o broju žrtava i šteti u Ukrajini, i da im na pamet ne opada da čekaju regularne i demokratske izbore. Kad ono...
Stvari su u sustini relativno proste. Rusija je izgubila kontrolu nad Ukrajinom i besno zeli da makar deo te kontrole povrati. Pri tom je ne interesuje apsolutno nista drugo osim da zadovolji svoje drzavno spolovilo.


Baš sam naivan.


e, ne vredi.
cenim da je ovo sa ukrajinom razdelnica, i tek će biti.
vremenom će dijalog postajati sve manje moguć.

Strpljenja malo. Sad će Kolin, sa novim relevantnim saznanjima iz paba. A možda i naleti na nekog revolucionera hajekovskog smera sa kubasnkom cigarom i u Moaje-Šandon maniru? Pa nam zajedno održe jedno predavanje o demokratiji i pravdi bez carine i granica (sa zapadne strane)?
omega68 omega68 23:25 28.02.2014

Re: Majku mu...

vremenom će dijalog postajati sve manje moguć.

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:33 28.02.2014

Re: Majku mu...

Ma jebeš ovo Omega.
Nije nemoguće, na žalost, ali neće to mnogo dobra doneti.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:38 28.02.2014

Re: Majku mu...

hoochie coochie man
Ma jebeš ovo Omega.
Nije nemoguće, na žalost, ali neće to mnogo dobra doneti.


neće dobra doneti nikako i svim silama se treba truditi da se izbegne.
omega68 omega68 23:48 28.02.2014

Re: Majku mu...

i svim silama se treba truditi da se izbegne.

Знао сам једну лепотицу из Сарајева која је 02.04.1992. тврдила да рата у Босни неће бити.

Догађања у Украјини у извесном смислу због свега тога ће, бар у првом таласу, имати веће реперкусије по Србију него по Русију. Прво, поред својих старих претњи, Србија је данас пред претњом „наранџастом револуцијом“ и, ако је неког простора и имала, колико год да га њен врх није користио, тог простора је после Мајдана још мање. Мораће, по свој прилици, да у владу прими и такав свет за кога је Соња Бисерко носилац Обилићеве звезде; мораће да изручи Милета Додика и Републику Српску; мораће да изведе реформе које ће имати значење последњег ексера у сопственом сандуку; мораће да се одрекне устава као последњег оружја своје државности.

А онда ће, када више не буде имала стомака за све то, када више не буде имала снаге у рукама да испоручује све те захтеве, морати да се побуни или ће сама имати побуну. Шта год да буде од тога, за српски благ и округао заокрет од Брисела, који једини обезбеђује мирну промену парадигме, после Украјине простора је све мање.
Русија ће нам у томе бити од користи само ако стрпљиво настави са својом економском понудом, и ако нам помогне да је грађани разумеју и као политичку алтернативу. Јер нема бољег амортизатора за грађански сукоб од величине и јасноће алтернативе, као што нема бољег окидача за њега него што је безнађе које сиђе дубоко у друштво. Какогод, Србија ће први удар морати да издржи сама.

jkt2010 jkt2010 06:14 01.03.2014

Re: Majku mu...

Sad će Kolin, sa novim relevantnim saznanjima iz paba.

Dal si normalan, ne pricaju Englezi po pabovima o politici. Mozda o bloody immigrants koji im isisavaju welfare funds... ali nece o tome sa (pred) Kolinom.
charlie charlie 07:54 01.03.2014

Re: Majku mu...

freehand
Ja sam mislio da su SAD i Nemačka sa Janukovičem kao predsednikom izgubile kontrolu, i da ih, pošto su angažovale neo i ostale naciste na obaranju režima ništa ne interesuje o broju žrtava i šteti u Ukrajini, i da im na pamet ne opada da čekaju regularne i demokratske izbore. Kad ono...
Stvari su u sustini relativno proste. Rusija je izgubila kontrolu nad Ukrajinom i besno zeli da makar deo te kontrole povrati. Pri tom je ne interesuje apsolutno nista drugo osim da zadovolji svoje drzavno spolovilo.


Baš sam naivan.

Можда си и ти мало !?
Colin_bgd Colin_bgd 09:16 01.03.2014

Re: Majku mu...

Strpljenja malo. Sad će Kolin, sa novim relevantnim saznanjima iz paba.

Hvala vam sto ste me se setili... Nema novih saznanja iz paba, casa uvek isti odgovor pruza...
Colin_bgd Colin_bgd 09:18 01.03.2014

Re: Majku mu...

jkt2010
Sad će Kolin, sa novim relevantnim saznanjima iz paba.

Dal si normalan, ne pricaju Englezi po pabovima o politici. Mozda o bloody immigrants koji im isisavaju welfare funds... ali nece o tome sa (pred) Kolinom.

Pa sta da se radi, svako ima svoje "Siptare"...

ps. I onda Amerikanci veruju CNN-u i medijima. Ne znam samo odakle "vi" crpite svoje informacije, koliko vidim ni iz cega sto je vise od metar iznad zemlje...
jkt2010 jkt2010 03:33 04.03.2014

Re: Majku mu...

ps. I onda Amerikanci veruju CNN-u i medijima. Ne znam samo odakle "vi" crpite svoje informacije, koliko vidim ni iz cega sto je vise od metar iznad zemlje...

pa bar vas Engleza ima gde oces jbte...
Ne moras da zivis u Londonu da bi pio pivo sas Englezi...
haskel haskel 22:58 28.02.2014

Izgubljeno vreme

Zao mi vremena koje sam "potrosio" citajuci ovaj blog.
anonimni_autor anonimni_autor 00:01 01.03.2014

Hladnokrvno razmišljanje

Ama ljudi, vi pokušavate da budete kao hladnokrvni i proračunati Evropljani, a ovamo se ideološki svađate kao najdivljiji istočnjaci.
Zapad nema nikakve skrupule sa kim sarađuje u koliko je to u njegovom ekonomskom interesu. Jasno je zašto Evropi treba Ukrajina. To je prva stanica za spajanje EU sa Azerbejdžanom. Veoma ambiciozan projekat, ali moguć. Tada će od njih direktno da uvoze naftu i gas, umesto da ekonomski pomažu svoje potencijalne neprijatelje, Ruse. To znači da će "Južni tok", ako se i izgradi, postati samo gomila zarđalog metala. Pošto smo se već uhvatili u to kolo, ovakav razvoj situacije nam nikako ekonomski ne odgovara. Naš potpuno proračunati interes bio bi da podržimo Rusiju u njenim nastojanjima da ih u tome spreči. Tako bi učinili zapadnjaci da su na našem mestu. Drugo pitanje je da li to smemo da uradimo sa ovako slabom i zavisnom državom, za čiji smo položaj sami krivi. Ovo nije nikakav ideološki ili nacionalistički pamflet - ovo su činjenice, poznate svima.
palilula92 palilula92 00:06 01.03.2014

Re: Hladnokrvno razmišljanje

Naš potpuno proračunati interes bio bi da podržimo Rusiju u njenim nastojanjima da ih u tome spreči.


U interesu male i siromasne zemlje je da cuti i gleda svoja posla a ne da se kaci sa mocnijima od sebe (to smo vec videli).
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:18 01.03.2014

Re: Hladnokrvno razmišljanje

palilula92
Naš potpuno proračunati interes bio bi da podržimo Rusiju u njenim nastojanjima da ih u tome spreči.


U interesu male i siromasne zemlje je da cuti i gleda svoja posla a ne da se kaci sa mocnijima od sebe (to smo vec videli).


mene samo zanima koliko će nas dugo ta priča da smo to "već videli" paralisati u bilo kojoj potencijalnoj akciji koja je u našem interesu. i koliko dugo će nam takav način razmišljanja biti teška bukagija koju smo sami sebi vezali za nogu.
klasičan primer učitavanja smisla nekih starih situacija u neke nove koje sa ovima nikakve veze nemaju.
sve se nadam da nismo baš tolike pičke, ali po svemu sudeči izgleda jesmo.
Filip2412 Filip2412 01:24 01.03.2014

Re: Hladnokrvno razmišljanje

vrabac_u_steni
sve se nadam da nismo baš tolike pičke
ja mislim da objavimo rat nekome, nema druge

ma ne brini za Srbiju, razumni politicari tu retko uspevaju

palilula92
U interesu male i siromasne zemlje je da cuti i gleda svoja posla a ne da se kaci sa mocnijima od sebe (to smo vec videli).
Pod uslovom da je interes nekome bitan ali tako ne razmislja Srbija... verujem da ce cak i ako Rusija postane neki bitan faktor na Balkanu ostali iz okruzenja to brze ukapirati a Srbija ce u tom slucaju gurati ka NATO
tasadebeli tasadebeli 01:40 01.03.2014

Re: Hladnokrvno razmišljanje

Filip2412
vrabac_u_steni
sve se nadam da nismo baš tolike pičke


ja mislim da objavimo rat nekome, nema druge



То нам је већ записано...


Чим Пуси Рајот буду стигле на Косово да демонстрирају за права жена и хомосексуалаца, у Србији ће се објавити општа мобилизација.







Не могу ти Американци тек тако да вршљају по територији државе Србије и да вређају национална и верска осећања наших националних мањина!




anonimni_autor anonimni_autor 08:59 01.03.2014

Re: Hladnokrvno razmišljanje

palilula92
Naš potpuno proračunati interes bio bi da podržimo Rusiju u njenim nastojanjima da ih u tome spreči.


U interesu male i siromasne zemlje je da cuti i gleda svoja posla a ne da se kaci sa mocnijima od sebe (to smo vec videli).

[u]Ti kao da nisi do kraja pročitao moj kometar? Ako ne smemo da na međunarodnom planu podržimo Rusiju, ne moramo bar aplaudirati onima koji rade protiv naših državnih iteresa. Ili se možda plašiš da će te amerikanci uzeti na zub jer navodno kontrolišu sav iternet? Taj sistem kontrole radi na pomeinjanje određenih reči, a u ovom trenutku čitav sayber-prostor vrvi od pominjanja Ukraine, Rusije, Krima, mogućeg rata i interesa velikih sila. Ciji bi trebalo bar nekoliko stotina godina da pregleda sve mejlove sa tim rečima, pa mislim da smo prilično sigurni
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:27 01.03.2014

Re: Hladnokrvno razmišljanje

Filip2412
Pod uslovom da je interes nekome bitan ali tako ne razmislja Srbija... verujem da ce cak i ako Rusija postane neki bitan faktor na Balkanu ostali iz okruzenja to brze ukapirati a Srbija ce u tom slucaju gurati ka NATO


Нажаост Филипе, вероватно си у праву.

У Србији изгледа да бављење сопственим интересом може да буде неопортуно, па чак и тема јавног/народног здравља (as in public health) може да буде врућ кромпир ако се спомене осиромашени уранијум, као на блогу о лечењу једног детета (ЛИНК).
palilula92 palilula92 16:06 01.03.2014

Re: Hladnokrvno razmišljanje

Ti kao da nisi do kraja pročitao moj kometar? Ako ne smemo da na međunarodnom planu podržimo Rusiju, ne moramo bar aplaudirati onima koji rade protiv naših državnih iteresa. Ili se možda plašiš da će te amerikanci uzeti na zub jer navodno kontrolišu sav iternet? Taj sistem kontrole radi na pomeinjanje određenih reči, a u ovom trenutku čitav sayber-prostor vrvi od pominjanja Ukraine, Rusije, Krima, mogućeg rata i interesa velikih sila. Ciji bi trebalo bar nekoliko stotina godina da pregleda sve mejlove sa tim rečima, pa mislim da smo prilično sigurni


Nije da li smemo nego sta je pametno i mudro. Kako ti dodje od teme drzavnih interesa jedne zemlje do kontrole interneta i sta mi pisemo, nemam pojma. Drago mi je sto ti znas sta su ovde nasi drzavni interesi, ja ih bas ne vidim.
anonimni_autor anonimni_autor 17:22 01.03.2014

Re: Hladnokrvno razmišljanje

palilula92
Ti kao da nisi do kraja pročitao moj kometar? Ako ne smemo da na međunarodnom planu podržimo Rusiju, ne moramo bar aplaudirati onima koji rade protiv naših državnih iteresa. Ili se možda plašiš da će te amerikanci uzeti na zub jer navodno kontrolišu sav iternet? Taj sistem kontrole radi na pomeinjanje određenih reči, a u ovom trenutku čitav sayber-prostor vrvi od pominjanja Ukraine, Rusije, Krima, mogućeg rata i interesa velikih sila. Ciji bi trebalo bar nekoliko stotina godina da pregleda sve mejlove sa tim rečima, pa mislim da smo prilično sigurni


Nije da li smemo nego sta je pametno i mudro. Kako ti dodje od teme drzavnih interesa jedne zemlje do kontrole interneta i sta mi pisemo, nemam pojma. Drago mi je sto ti znas sta su ovde nasi drzavni interesi, ja ih bas ne vidim.

[u]Pa, skoro sve parlamentarne stranke se slažu da nam je u narednom periodu ekonomija na prvom mestu. Onda, ako očekujemo neki maerijalni interes od Južnog toka, koji pojedine partije na vlasti promovišu kao poslovni potez decenije, to postaje državni interes. Ekonomski iteresi jedne zemlje su ujedno i državni... kao na Zapadu.Koliko su te njihove tvrdnje tačne... to mora da analizira neko upućeniji od mene.
omega68 omega68 00:14 01.03.2014

!!!!!!!

omega68 omega68 00:19 01.03.2014

Речи очевица

Putin cuti i svi cekaju njegov glas. Medjutim, on povlaci izuzetno ostre poteze, sto ocigledno govori koliko su teski razgovori medju velikim silama. Od prevrata u Kijevu citav ruski vrh se aktivirao. Medvedev njikad nije bio ostriji, Sojgu izvodi vojsku, povecava se buzet za :meku: silu za 7 puta. Duma neprestano zaseda i donosi zakone. Juce su se javili i predsednici Cecenske republike i Tatarstana pozivajuci svoje sunarodnike na Krimu da se smire. Turska je takodje tu isto porucila, sto me je iznenadilo. Danas Kina trazi od Ukrajine da joj vrati 3 milijarde dolara duga inace ce da je tuzi londonskom sudu (ocigledno hoce da pomogne Rusima). Stalno su ruski drzavnici na Krimu. ne moze da se zivi od specijalnih emisija o Ukrajini na drzavnim televizijama. Vidi se strasna propaganda, kao da ce sad da se krene u rat. Situacija je zaista slozena. Rusija nece odstupiti, nece dati Krim i istok. Svi cekaju putinov govor.
oskar-z-wild oskar-z-wild 11:36 01.03.2014

Re: Речи очевица

Juce su se javili i predsednici Cecenske republike i Tatarstana pozivajuci svoje sunarodnike na Krimu da se smire.



Indo-evropljani smirite se!!



Turska je takodje tu isto porucila, sto me je iznenadilo. Danas Kina trazi od Ukrajine da joj vrati 3 milijarde dolara duga inace ce da je tuzi londonskom sudu (ocigledno hoce da pomogne Rusima).


VRATI MI PARE ILI ĆU POŠALJEM MEDVEDA!!

Čudno viđenje diplomatije. Hm.
freehand freehand 11:38 01.03.2014

Re: Речи очевица

VRATI MI PARE ILI ĆU POŠALJEM MEDVEDA!!

Nisam znao da Londonski sud zovu medvedom?!
tasadebeli tasadebeli 00:52 01.03.2014

Оркестар у плавом... возу?

Colin_bgd

Republika Krimska


... ili cisto da se i ja malo nalupetam na izandjalu temu...



А јел'се сећаш ти, Колине, оног твог блога о Плавом оркестру од пре годину дана?

Да ли се сећаш клипа који ти је тада Будимац окачио?



freehand freehand 00:55 01.03.2014

Re: Оркестар у плавом... возу?

tasadebeli
Colin_bgd

Republika Krimska


... ili cisto da se i ja malo nalupetam na izandjalu temu...



А јел'се сећаш ти, Колине, оног твог блога о Плавом оркестру од пре годину дана?

Да ли се сећаш клипа који ти је тада Будимац окачио?





Budimac nije normalan.
Colin_bgd Colin_bgd 09:25 01.03.2014

Re: Оркестар у плавом... возу?

tasadebeli
Colin_bgd

Republika Krimska


... ili cisto da se i ja malo nalupetam na izandjalu temu...



А јел'се сећаш ти, Колине, оног твог блога о Плавом оркестру од пре годину дана?

Да ли се сећаш клипа који ти је тада Будимац окачио?




Secam se ovoga, ali ni onda, a ni sada mi nije jasna relevantnost... Ja sam mislio da je ocigledno da ja to sam sebi kazem vec na samom pocetku blog(ov)a (i javno objavim), pa mi nije jasna "mudrost" navedenih blogera koji me prvo kopiraju i onda ocekuju da me fasciniraju svojom "pamecu"...

Na stranu to sto je imitation the highest form of flattery, ili kako vec ono bese...
tasadebeli tasadebeli 11:11 01.03.2014

Re: Оркестар у плавом... возу?

Colin_bgd
tasadebeli
Colin_bgd

Republika Krimska


... ili cisto da se i ja malo nalupetam na izandjalu temu...



А јел'се сећаш ти, Колине, оног твог блога о Плавом оркестру од пре годину дана?

Да ли се сећаш клипа који ти је тада Будимац окачио?




Secam se ovoga, ali ni onda, a ni sada mi nije jasna relevantnost... Ja sam mislio da je ocigledno da ja to sam sebi kazem vec na samom pocetku blog(ov)a (i javno objavim), pa mi nije jasna "mudrost" navedenih blogera koji me prvo kopiraju i onda ocekuju da me fasciniraju svojom "pamecu"...

Na stranu to sto je imitation the highest form of flattery, ili kako vec ono bese...



Ма не, то ја због Брецеља... Релевантно је то што он каже, да га не цитирам...

Мрзело ме да пишем, али питао сам се све време како неки добијају ауторску опцију на овом блогу Б92...

Шта је основни критеријум? Морално-политичка подобност? Уз обавезу да се каже у свакој прилици нешто што је морално-политички подобно? Па макар то било и лупетање, као што си сам поменуо на самом почетку ограђујући се одмах од самог себе...


П.С. - Одавно сам изашао из те фазе свог живота када ми је било потребно да било кога фасцинирам да бих се осећао добро...

Знаш, мени је сада педесет година...

У тим годинама човек се осећа добро само онда када не ћути слушајући/читајући глупости и не аплаудира им само зато што познаје аутора глупости...

Данас је субота? Дакле, дан када треба слушати Булдожер...


Colin_bgd Colin_bgd 11:58 01.03.2014

Re: Оркестар у плавом... возу?

У тим годинама човек се осећа добро само онда када не ћути слушајући/читајући глупости и не аплаудира им само зато што познаје аутора глупости...

A ne... Necu dozvoliti tako lak pristup. Smatrati da ovo sto ja pisem jesu gluposti je jedan ekstrem, a aplauzi mom piskaranju su drugi ekstrem. I jednu i drugu poziciju je vrlo lako zauzeti i za njih nije potreban ni minimum mentalnog napora. Lenji smo, brate, mlooogo, pa to ti je...
charlie charlie 20:03 01.03.2014

Re: Оркестар у плавом... возу?

Colin_bgd
У тим годинама човек се осећа добро само онда када не ћути слушајући/читајући глупости и не аплаудира им само зато што познаје аутора глупости...

A ne... Necu dozvoliti tako lak pristup. Smatrati da ovo sto ja pisem jesu gluposti je jedan ekstrem, a aplauzi mom piskaranju su drugi ekstrem. I jednu i drugu poziciju je vrlo lako zauzeti i za njih nije potreban ni minimum mentalnog napora. Lenji smo, brate, mlooogo, pa to ti je...

Сагласан !
bene_geserit bene_geserit 03:43 01.03.2014

Sto se nasih interesa tice ...

... treba da se nadamo samo da nece doci do globalnog sranja.

omega68 omega68 09:19 01.03.2014

Re: Sto se nasih interesa tice ...

напротив
Нама само одговара што веће срање.Ми смо увек на правој страни, само да, после, не улазимо у неку нову заједницу са католицима.
oskar-z-wild oskar-z-wild 11:42 01.03.2014

Re: Sto se nasih interesa tice ...

omega68
напротивНама само одговара што веће срање.Ми смо увек на правој страни, само да, после, не улазимо у неку нову заједницу са католицима.


Ne razumem, nisam upućen, zašto ne sa katolicima?
Colin_bgd Colin_bgd 11:59 01.03.2014

Re: Sto se nasih interesa tice ...

Нама само одговара што веће срање.

Hoces da kazes da smo, kad se sve podvuce, na koncu konca ipak samo svinje...
omega68 omega68 12:55 01.03.2014

Re: Sto se nasih interesa tice ...

Hoces da kazes da smo, kad se sve podvuce, na koncu konca ipak samo svinje

E jadni su ti pacijenti kojima lečiš glavu...
freehand freehand 12:58 01.03.2014

Re: Sto se nasih interesa tice ...

omega68
Hoces da kazes da smo, kad se sve podvuce, na koncu konca ipak samo svinje

E jadni su ti pacijenti kojima lečiš glavu...

Kolin je nešto na biciklu?!

Editovano. Bilo je preterano eksplicitno.
Colin_bgd Colin_bgd 15:27 01.03.2014

Re: Sto se nasih interesa tice ...

omega68
Hoces da kazes da smo, kad se sve podvuce, na koncu konca ipak samo svinje

E jadni su ti pacijenti kojima lečiš glavu...

To i oni isprva kazu, ali posle...
blogovatelj blogovatelj 16:40 01.03.2014

Re: Sto se nasih interesa tice ...

E jadni su ti pacijenti kojima lečiš glavu...

To i oni isprva kazu, ali posle...


Ti si doktor za glavu?
Kakve li su te glave?!
Colin_bgd Colin_bgd 21:52 01.03.2014

Re: Sto se nasih interesa tice ...

Ti si doktor za glavu?
Kakve li su te glave?!

Ne znam da li se pitanje odnosi na pre ili na posle tretmana? Budi malo precizniji...
hajkula1 hajkula1 23:57 01.03.2014

Re: Sto se nasih interesa tice ...

omega68
напротив
Нама само одговара што веће срање.Ми смо увек на правој страни, само да, после, не улазимо у неку нову заједницу са католицима.


Samo što uvek imamo stravične žrtve.


smarashbre smarashbre 04:48 01.03.2014

rade otrovi crvenih predaka

Dobar i tačan analitički pregled situacije u Ukrajini, od strane Autora.
Dodao bih samo da je 'američka bahatost' više izlizana floskula domaćih polumrzitelja zapada, najčeće crvenog porekla.

Jednostavno, ima nešto u njihovom genetskom potpisu, da i ako naklonjeni liberalizmu, ne mogu da smisle zapad.
tasadebeli tasadebeli 19:02 01.03.2014

Re: rade otrovi crvenih predaka

smarashbre
Dobar i tačan analitički pregled situacije u Ukrajini, od strane Autora.
Dodao bih samo da je 'američka bahatost' više izlizana floskula domaćih polumrzitelja zapada, najčeće crvenog porekla.

Jednostavno, ima nešto u njihovom genetskom potpisu, da i ako naklonjeni liberalizmu, ne mogu da smisle zapad.




А да ниси ти, Смарашбре, један од Чивнинг стипендиста?


Оних што се се школују за будуће лидере ове земље?


Ако јеси, реци одмах да се не смарамо обострано...
hajkula1 hajkula1 06:51 01.03.2014

Sigurno pamte i ovo

Ukrajina je na kvarnjaka prodala pred sam rat gruziji deo svojih pvo sistema Thor. Ruska obaveštajna služba je zatajila tako da su rusi izgubili određen broj letelica a da nisu u početku znali čime ih to neprijatelj obara. Verujem da to nisu zaboravili ukrajincima...



http://www.index.hr/indexforum/postovi/126279/krim-na-nogama-rusijo-spasi-nas-/19
BigBadWolf BigBadWolf 19:15 01.03.2014

Re: Sigurno pamte i ovo

Nije nesto mnogo bitno, ali Thor je americka balisticka raketa iz 1050-tih. Tor-M1 (SA-15) je sovjetski PVO sistem, koji su Ukrajinci prodali Gruziji, uz BukM1 (SA-11) koji je i odgovoran za vecinu, ako ne i sve, ruske gubitke u vazduhu u Gruzijskom ratu. I da, Rusi su znali da Gruzijci imaju oba sistema. Interesantno je da nisu umeli da pronadju odgovor za oruzje koji su sami napravili.
freehand freehand 19:19 01.03.2014

Re: Sigurno pamte i ovo

BigBadWolf
Nije nesto mnogo bitno, ali Thor je americka balisticka raketa iz 1050-tih. Tor-M1 (SA-15) je sovjetski PVO sistem, koji su Ukrajinci prodali Gruziji, uz BukM1 (SA-11) koji je i odgovoran za vecinu, ako ne i sve, ruske gubitke u vazduhu u Gruzijskom ratu. I da, Rusi su znali da Gruzijci imaju oba sistema. Interesantno je da nisu umeli da pronadju odgovor za oruzje koji su sami napravili.

isti su problem Amerikanci imali sa Stingerima. I sa nemačkim Armbrustima, u "pogrešnim" rukama. Ništa čudno i spektakularno.
BigBadWolf BigBadWolf 19:37 01.03.2014

Re: Sigurno pamte i ovo

freehand
BigBadWolf
Nije nesto mnogo bitno, ali Thor je americka balisticka raketa iz 1050-tih. Tor-M1 (SA-15) je sovjetski PVO sistem, koji su Ukrajinci prodali Gruziji, uz BukM1 (SA-11) koji je i odgovoran za vecinu, ako ne i sve, ruske gubitke u vazduhu u Gruzijskom ratu. I da, Rusi su znali da Gruzijci imaju oba sistema. Interesantno je da nisu umeli da pronadju odgovor za oruzje koji su sami napravili.

isti su problem Amerikanci imali sa Stingerima.


Gde?
freehand freehand 19:41 01.03.2014

Re: Sigurno pamte i ovo

BigBadWolf
freehand
BigBadWolf
Nije nesto mnogo bitno, ali Thor je americka balisticka raketa iz 1050-tih. Tor-M1 (SA-15) je sovjetski PVO sistem, koji su Ukrajinci prodali Gruziji, uz BukM1 (SA-11) koji je i odgovoran za vecinu, ako ne i sve, ruske gubitke u vazduhu u Gruzijskom ratu. I da, Rusi su znali da Gruzijci imaju oba sistema. Interesantno je da nisu umeli da pronadju odgovor za oruzje koji su sami napravili.

isti su problem Amerikanci imali sa Stingerima.


Gde?

Tamo gde su ih prodavali. I poklanjali.

milojep milojep 19:49 01.03.2014

Re: Sigurno pamte i ovo

Tamo gde su ih prodavali. I poklanjali.


http://rense.com/general15/pose.htm

evo jednog linka
ivan.jordan_3 ivan.jordan_3 07:01 01.03.2014

Pucanje kao legitimno demokratsko sredstvo

Ako sam dobro razumeo ovaj blog, neispunjeno obecanje pre izbora je dovoljan razlog za podizanje kao revolucije, angažovanje neonacista, veličanje prohitlerovskog lidera iz WWII i sve ostalo. Šta bi onda mi trebalo da radimo sa spiskovima obećanja sa svih ovih naših izbora? Da pošaljem ja decu da poginu zbog pada standarda, negašenja agencija ili bilo čega drugog?

Mi smo izašli na ulice zbog Miloševića jer je a) bila ugrožena fizička egzistencija naroda i države i b) jer je to neko organizovao. Ja u Ukrajini vidim da je organizovano od strane nekog, takodje, ali ne vidim ovo pod a) a i od prijatelja iz Kijeva (ne sa Krima) čujem da je u Ukrajini otprilike bilo stanje kao kod nas, malo drugačije ali slično, veća je zemlja pa se više i kralo.

Pametniji smo posle 15 godina i videli smo na svom primeru uticaj drugih na naš život i našu zemlju. Tvrditi da je ovo u Ukrajiji autohtono, da je to želja naroda da ide ka EU posle svega što se pod palicom Canvasa tamo dešavalo poslednjih 10tak godina, za mene je potpuno neverovatno i stavlja upitnik da li je u pitanju koeficijent inteligencije onoga ko to tvrdi ili je deo igre. Meni ovo sve zvuči kao igra koju su igrali Mila Štula v.1991 ili Džejmi Šo v.1999, a mislim da oni nisu bili nimalo glupi.
Colin_bgd Colin_bgd 09:26 01.03.2014

Re: Pucanje kao legitimno demokratsko sredstvo

Tvrditi da je ovo u Ukrajiji autohtono, da je to želja naroda da ide ka EU posle svega što se pod palicom Canvasa tamo dešavalo poslednjih 10tak godina, za mene je potpuno neverovatno i stavlja upitnik da li je u pitanju koeficijent inteligencije onoga ko to tvrdi.

A ko to tvrdi? (ako si misli na autora bloga, i.e. mene...)
oskar-z-wild oskar-z-wild 11:50 01.03.2014

Re: Pucanje kao legitimno demokratsko sredstvo

A ko to tvrdi? (ako si misli na autora bloga, i.e. mene...)


Ja tvrdim.
ivan.jordan_3 ivan.jordan_3 19:14 01.03.2014

Re: Pucanje kao legitimno demokratsko sredstvo

Moj utisak je da je to stav autora, da. Ako nije, voleo bih da ga čujem.

Ja ne verujem da je u pitanju spontan protest zbog prekida pregovora sa EU koji je spontano prerastao u oružani sukob koji se spontano završio odlaskom predsednika koji ima u rukama poluge sile. Neko je pominjao hronologiju dogadjaja poslednjih nekoliko meseci, a nijedan od tih "dogadjaja" nema nikakve veze sa Ukrajincima. U pitanju je partija šaha izmedju zlih i pokvarenih, sami izaberite ko je ko.
Colin_bgd Colin_bgd 20:17 02.03.2014

Re: Pucanje kao legitimno demokratsko sredstvo

Moj utisak je da je to stav autora, da. Ako nije, voleo bih da ga čujem.

Ja, Colin_bgd, autor bloga, sam u uvodnim paragrafima napisao da sustinsko-formalna priroda demonstracija u Kijevu nije tema bloga... Tvoj utisak povodom toga je pogresan...
ivan.jordan_3 ivan.jordan_3 20:28 03.03.2014

Re: Pucanje kao legitimno demokratsko sredstvo

Onda se izvinjavam što mi nije najjasnija tema. Ako je tema sudbina Putinove politike u Ukrajini, to je teško analizirati bez početnog stanja, pošto upravo to stanje utiče na kasniji razvoj situacija. Ali ok.

Možda je tema i Krimska = Šumska / Srpska ali ja ne vidim tu analogiju u ovoj situaciji.
NNN NNN 10:50 01.03.2014

Evo kako

ovi TVOJI tretiraju UKRAJINCE.

BigBadWolf BigBadWolf 11:29 01.03.2014

Ruske trupe usle na Krim, Obama preti

milisav68 milisav68 11:40 01.03.2014

Ponuda

omega68 omega68 13:51 01.03.2014

A sad

da se manemo zezanja.
Rata velikog neće biti - da se smire oni koji svaki čas umiru od straha.
Evo šta je predviđano još u junu prošle godine i što se, ko prati geostrategijske igre, ostvaruje.
Данас је завршен 38. састанак најразвијенијих државa света, тзв. Г-7+1 или Г-8 којем се из одговарајућих разлога прикључила и Русија. Тродневни састанaк је обиловао информацијама о шетњама државника, гужви у теретани, о Сирији, о различитим темама које су требале, и јесу, прикриле суштину овог састанка, који је у својој суштини потврђивање Споразума из Јалте од 4-11.2.1945.г. на којем су Рузвелт, Стаљин и Черчил поделили свет.
Та подела је функционисала до пре 20 година када је у оквиру Новог Плана, Новог Светског Поретка, дошло до разбијања бивше СФР Југославије, СССР-а, Чехословачке, односно када је западна Европа са Немачком, као водећом чланицом, упала у клопку стварјући немогућу асоцијацију држава, тзв. «Европску Унију».
Европска Унија је имала задатак да прикочи тадашњег економског џина – Немачку, који се више није задовољавао да буде политички и војни патуљак, иако без Мировног уговора са Силама Победницама у Другом светском рату..... па је направљен пројект њеног слабљења, убацивањем на милионе сиромашних грађана држава из бивше утицајне зоне СССР-а, као и на милионе грађана сиромашних држава из Азије и Африке.
Ова слабљења су имала за циљ да Немачка без великих протеста прихвати оно што јој је спремљено на овом 38. састанку Г-8.
Британија је овом приликом обнародовала:

1.ЕУ, део који је по Споразуму из Јалте, припао Америци, Британији и Француској иде у Трговински Савез са Америком, изједначавајући стандарде производње, трговине, укидајући царине и стварајући јединствени економско-трговински простор дела садашње ЕУ са њеним поседом Америком;
2.Део европских држава које су по Споразуму из Јалте припадала тадашњем СССР-у, враћају му се у посед кроз претежни утицај на те државе, од којих су неке у ЕУ и већина их је у НАТО савезу;
3.Дозвољава се обнова бившег СССР-а кроз нову форму интеграција тзв. Евроазијски Савез;
4.Ствара се Велики Калифат на територији тог историјског калифата у који ће ући све земље богате нафтом, Иран, Ирак, муслиманске земље некадашњег СССР-а и делови Турске која ће бити разбијена према потребама садашњих кројача државних граница, који су само наставили оно што раде у последњих 2000.г.;
5.Дозвољава се нижим руководиоцима Британске Круне – председницима Америке и Русије да изнађу најбоље начине за остварење ових планова који се не могу мењати.
На основу примљених инструкција, председници Америке и Русије, Обама и Путин, потписали су на тлу Британије као власника свог новца, све земље, и као надређена свим председницима и краљевима света, већи број оперативних уговора који су у својој суштини само документа за спровођењу наложених мера - неке од њих се тичу и нас, па их овде посебно истичем:

*Ствара се балканска (кон) федерација од православних балканских држава;

*Успоставља се сарадња са европским државама које су по Споразуму из Јалте припале под утицајну сферу СССР-а;

*Русија ће снижавањем вредност своје валуте – Рубље, помоћи Америци да надокнади 100 милијарди долара који су књижени као недостајући, због умањеног буџета САД;

*Истискује се Немачка са Балканског полуострва и враћају се у пређашња стања међунационални и теиторијални односи ових, балканских, држава;

*Неправославни део Босне и Херцеговине се оставља као резерват за развој елемената којим ће се држати Немачка у стању безбедносне зависности од Америке и Русије;

*Војне и полицијске снаге и све службе безбедности Америке и Русије, деловаће синхронизовано и у циљу остварења добијених наређења, без да се и формално уједињују у било какав војни савез – потписи два извршна човека (Обама и Путин) Британске Круне су и гарант и обавезујући документ извршења који ће се пренети на њихове наследнике.

Dakle, ovo boldovano je ključ.Mora da izgleda kao sukob da bi ''narodu'' bilo prihvatljiviji.Kao kad su Slobodan i Tuđman fingirali rat a već je sve bilo dogovoreno. ( dobro, Bosna im je izmakla ali je opet faktički podeljena )
Izgleda da se prave države koje će biti održive - sa što manjim brojem drugih konfesija.
Pa dalje:

Бивша СФРЈ је по Споразуму из Јалте, подељена тако што је претежни утицај остваривао тадашњи СССР, сада се то исто постиже и према остатку те СФРЈ уз одузимање католичке Хрватске и Словеније и дела на којем су муслимани из Босне и Херцеговине – ово је добијено пребијањем међусобних услуга: туђа територија за лажне доларе!
Америка продала своје лажне доларе у износу од 100 милијарди кроз умањење вредности руске рубље, и уступила јој Србију са Косовом и Метохијом коју је ратом освојила 1999.г. Америка продала Русији свој ратни плен!
Србија враћена Русији – све опет као 1945. г.
Чим је ово договорено, и још док је Владимир Путин био у Британији, Координатор свих руских служби безбедности, Петрушев, изненада се појавио у Београду, да објасни овим који су тренутна власт у Србији, шта да чине у будуће, и свакако да се одмакну од Немачке којој јуришају спроводећи њене планове. Немачки планови више не важе!
Истовремено је објављена вест да је садашња Русија, коначно, вратила преостали износ дуга ка бившој СФРЈ, тако што је Србији, у роби и у новцу, вратила износ од око 300 милиона долара – тако се поступило и са Словачком, њој је враћено око 1,7 милијарди - да лакше свари околност да се са Запада опет мора вратити на Исток!
Приметна је замисао да се нови односи делова истог, британског, имања сада уреде по верском принципу – католички иде Америци, православни Русији, муслиманске територије ће бити под контролом Британије – непосредно, остале државе ће се учинити зависним од ова три дефинисана дела и наставиће да раде у интересу Британије!
Хришћанске цркве ће се ујединити, али и остати подељене на Источну и Западну, које ће представљати Источно, односно Западно царство које се неће тако називати, бар у прво време. Муслимани ће живети у у оквиру Новог Калифата који ће се оформити – Турска се прекраја, њени делови се припајају одређеним државама, стварају се нове државе не њеним садашњим територијама и Истанбул постаје Седиште Православља, које је до сада представљала Васељенска Патријаршија.
Србија излази на три мора, Јадранско, Средоземно и Црно – наравно, преко уједињења са државама којим сада припадају обале тих мора.

LINK
Ovo čisto da vidite da ne lažem.
I nemoj neko da priča da je ovo teorija zavere.Sve je to, braćo i sestre, golim okom vidljivo
hajkula1 hajkula1 16:50 01.03.2014

Re: A sad

omega68

LINK
Ovo čisto da vidite da ne lažem.
I nemoj neko da priča da je ovo teorija zavere.Sve je to, braćo i sestre, golim okom vidljivo




Liči da je tu razlog za vanredne izbore kod nas.
freehand freehand 16:55 01.03.2014

Re: A sad

Ovo čisto da vidite da ne lažem.
I nemoj neko da priča da je ovo teorija zavere.Sve je to, braćo i sestre, golim okom vidljivo

Omega, b'ate moj - kaži mi da u ovo ne veruješ baš 100%?
Molim te?!
omega68 omega68 17:22 01.03.2014

Re: A sad

mogu ja da ne verujem ali vreme dokazuje da ka tome ide.
omega68 omega68 17:36 01.03.2014

Re: A sad

Liči da je tu razlog za vanredne izbore kod nas.

naravno.
Kupujemo vreme da izbegnemo ukrajinski scenario

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana