Politika

Je l' vam bilo dosta?

Krugolina Borup RSS / 04.03.2014. u 12:13

enough-is-enough--138x171.jpg

Ima ljudi koji ne veruju dok/ako se ne dokaže suprotno, a ima i nas koji verujemo dok/ako se ne dokaže suprotno. Ovi prvi uvereni su da imaju formulu koja ih štiti od razočarenja, i nas druge smatraju naivnima. Mi drugi sebe uglavnom nazivamo optimistima i smatramo da ovi prvi žive u konstantnom strahu od života, nama neizdrživom.

Ovi prvi obično ne glasaju, da se ne bi razočarali.

Mi drugi stalno glasamo i stalno se razočaravamo.

(Imaju i neki treći, koji glasaju i ne razočaraju se - ali o njima ne bih ovom prilikom.)

Realno, za ovih dvadeset i nešto godina višestranačja, još mi se nije desilo da sam za nekog glasala, a da se nisam razočarala. Pa onda kažem sebi: ma, u pravu su ovi što nikom ništa ne veruju, što ne glasaju - neću ni ja više! Potom možda preskočim jedne izbore, ili jedan krug izbora... ali to je uvek privremeno i nikad nisam uspela na duže staze ostati dosledna nijednoj svojoj odluci da više nikad neću da glasam.

Zašto?

Valjda zato što nada poslednja umire.

U konačnici, radije ću ponovo da se razočaram, nego da prestanem da se nadam da ima negde neko ko će možda nekad nešto ipak da učini kako mislim da valja biti učinjeno.

Tako i na ovim izborima što dolaze.

Kad su proglašeni, nisam sebe videla kao glasača nijedne ponuđene opcije, bilo zbog toga što se programi ne uklapaju u moje viđenje budućnosti ove zemlje, bilo zbog toga što sam ih nekada ranije svojim glasom podržala da to viđenje sprovedu samo da bi me oni svojim nečinjenjem (ili potpuno suprotnim činjenjem) razočarali.

I onda se, sasvim neočekivano - pojavila nova opcija.

Neko ko još nije stigao da me razočara, neko kome mogu da verujem dok/ako se ne dokaže suprotno.

Spas u zadnji čas!

Mlada i zelena, tek iznikla opcija, kojoj treba vremena da pusti korenje. Ali opcija koju predvodi čovek koji se u svom dosadašnjem radu pokazao kao dosledan, koji godinama priča isto, koji nije dozvolio da ga blato proguta ni kada je do pojasa u njega zagazio, već se borio kao lav da močvaru isuši i od nje napravi čvrsto tlo na kome svi možemo stabilno da stojimo i da nešto u budućnosti sadimo, da vremenom izraste veliko, bogato i moćno.

Opcija koja ne priča o kuli Vavilonskoj, već o bolnim reformama.

Opcija koja je - što je meni lično najvažnije - transparentnost prepoznala kao ključan faktor borbe protiv korupcije i osnaživanja državnih institucija.

Rešila sam da tog čoveka i tu novu, mladu opciju podržim i više nego što to jedan glas na izborima može.

A vi?

Kad se zagledate u ono mesto u sebi na kome bivstvuje nada, vidite li makar tračak svetlosti, ili totalni mrak?

Mrtva li je vaša nada, ili još daje neke znakove života?

Da li vam je dosta svega, ili vam je dosta samo parazitskog sistema, partijskog zapošljavanja i arčenja novca poreskih obveznika?

 

http://dostajebilorestart.org/

https://www.facebook.com/Dostajebilo

https://twitter.com/SasaRadulovich

 



Komentari (225)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cikaron cikaron 12:37 04.03.2014

Зашто не гласам?

Зато што су ме сви разочарали (од Ђинђића, преко Коштунице, Чеде, Бориса до Ђиласа...)
И зато што никоме не верујем баш као што више не верујем ни у "мање зло".
Зло је увек зло.
Не гласам зато што су СВИ којима сам веровао још од 9. марта радили само у интересу свог банковног рачуна а не у интересу раје и државе.
Не гласам зато што су уместо да жестоко казне виновнике беде и пропасти деведесетих, више волели да се са њима тале, да деле покрадену лову и беду народа.
Не гласам зато што су се сви већ сменили на власти (ако не као странке онда барем страначки лидери) и нисмо видели никакве резултате њихове владавине осим раста њиховог богатства. Тужно је али истинито једино ДВЕРИ још нису биле на власти.
Не гласам што су сви они имали своје криминалце које су штитили и који су се преко њих, а на наш рачун, богатили.
Не гласам зато што ми није циљ да уместо Курте у фотељу седне Мурта
Не гласам јер не видим реалну разлику између "бивших" (СРС, СПС, СНС) и "наших" (ДС, ЛДП, УРС,....) подједнако су лоши.
Не гласам јер се видело да свако може са сваким.
Не гласам због баскета између Ивице и Бориса


Због свега тога сам бели листић још од 24.09.2000.
једноставно не видим да било ко у тој политичкој жабокречини заслужује моје поверење.




uros_vozdovac uros_vozdovac 13:01 04.03.2014

Re: Зашто не гласам?

Probao sam manje više sve u životu, beli listić na prošlim, tj glasao sam za Nika Slotera, pa mi je bilo cool.

Sad sam i potpisao listu za blokolegu, i pomogao par stvari oko programa, a tiče se softvera glasaću za Restart i agitujem za njega.

Nemam šta da izgubim, ako bih glasao za nekog od ostalim mislim da bi mi se osušila ruka.
cikaron cikaron 13:29 04.03.2014

Re: Зашто не гласам?

uros_vozdovac
Probao sam manje više sve u životu, beli listić na prošlim, tj glasao sam za Nika Slotera, pa mi je bilo cool.

Sad sam i potpisao listu za blokolegu, i pomogao par stvari oko programa, a tiče se softvera glasaću za Restart i agitujem za njega.

Nemam šta da izgubim, ako bih glasao za nekog od ostalim mislim da bi mi se osušila ruka.


Ако је блогоколега за кога ћеш гласати успео да ме трајно банује са свог блога због бенигног (веруј ми - крајње бенигног питања без некакве прикривене намере - КО ПЛАЋА СУДСКОГ БЕЛЕЖНИКА), шта од њега могу да очекујем ако узме власт?
Тиранију?
Цензуру?
Забране?


Хвала, али таквима не могу да верујем јер ако се као тирани понашају на небитним стварима , као што је овај блог, какви би тек били ако добију стварну власт?
Jukie Jukie 13:32 04.03.2014

Re: Зашто не гласам?

Ja neću da glasam za Radulovića jer me smara
Smara me da slušam šta govori
Smara me da čitam šta je napisao
"Smara" znači da mi je dosadno i da razmišljam o nečem drugom, kao kada sam bio đak i čitao udžbenike
little_radojica little_radojica 13:34 04.03.2014

Re: Зашто не гласам?

Тиранију?
Цензуру?
Забране?


Реци да ниси озбиљан молим те
cikaron cikaron 13:36 04.03.2014

Re: Зашто не гласам?

little_radojica
Тиранију?
Цензуру?
Забране?


Реци да ниси озбиљан молим те


Лично искуство са блога.... Прва и једина његова тема на којој сам поставио коментар.

Веровао или не.

Шта тек од њега да очекујем ако се дочепа неке власти?



П.С.
Могао си да даш комплетан цитат...овако је помало "сакато"
rade.radumilo rade.radumilo 13:55 04.03.2014

Re: Зашто не гласам?

једноставно не видим да било ко у тој политичкој жабокречини заслужује моје поверење.


Nije mi glas bubreg, pa da ga dajem samo najrođenijem. Neću da dopustim da drugi odlučuje u moje ime. Da li sam se razočarao u bilo koga? Nisam, jer nisam ništa ni očekivao, osim da nas ne odvuku na ratnu stazu. Protiv toga sam se borio na izborima, a za ekonomsku dobrobit sebe i svoje porodice borim se svaki dan. Na izborima se borim za ekonomsku dobrobit drugih.
cikaron cikaron 14:01 04.03.2014

Re: Зашто не гласам?

rade.radumilo
једноставно не видим да било ко у тој политичкој жабокречини заслужује моје поверење.


Nije mi glas bubreg, pa da ga dajem samo najrođenijem. Neću da dopustim da drugi odlučuje u moje ime. Da li sam se razočarao u bilo koga? Nisam, jer nisam ništa ni očekivao, osim da nas ne odvuku na ratnu stazu. Protiv toga sam se borio na izborima, a za ekonomsku dobrobit sebe i svoje porodice borim se svaki dan. Na izborima se borim za ekonomsku dobrobit drugih.

Ако ништа не очекујеш (прича о рату је дебело пасе), чему онда гласање?
highshalfbooze highshalfbooze 14:05 04.03.2014

Re: Зашто не гласам?

Nemam šta da izgubim, ako bih glasao za nekog od ostalim mislim da bi mi se osušila ruka.


Da, upravo i ja imam utisak kako bi mi se ruka osušila kada bih zaokružio bilo koje ime od tih zlotvora.

Ne slažem se baš sa svakim njegovim stavom, ali ovi drugi su za neka druga mesta i poslove - ašov, motika i te stvari.
rade.radumilo rade.radumilo 14:06 04.03.2014

Re: Зашто не гласам?

Ако ништа не очекујеш (прича о рату је дебело пасе), чему онда гласање?


Priča o ratu na ovim prostorima nikada nije passe, makar bilo u pitanju puškaranje oko tri hektara zemlje u Preševu ili Bujanovcu, ili podmetanje bombi u Novom Pazaru ili u Beogradu u ime Alaha.
Dovoljno je da neko ponovo krene da time zamajava narod, dok sprovodi hiperinflaciju koja nas uskoro očekuje.
cikaron cikaron 14:16 04.03.2014

Re: Зашто не гласам?

rade.radumilo
Ако ништа не очекујеш (прича о рату је дебело пасе), чему онда гласање?


Priča o ratu na ovim prostorima nikada nije passe, makar bilo u pitanju puškaranje oko tri hektara zemlje u Preševu ili Bujanovcu, ili podmetanje bombi u Novom Pazaru ili u Beogradu u ime Alaha.
Dovoljno je da neko ponovo krene da time zamajava narod, dok sprovodi hiperinflaciju koja nas uskoro očekuje.


дај...

Hansel Hansel 14:40 04.03.2014

Re: Зашто не гласам?

rade.radumilo
za ekonomsku dobrobit sebe i svoje porodice borim se svaki dan. Na izborima se borim za ekonomsku dobrobit drugih.

Heh, ovo je simpatično, što bi se ti borio za drugog na izborima, ako tebe izbori ne dotiču u tom smislu -- ostaviš onda ljudima da se bore sami za sebe, zar ne? (Ovo me podsetilo na agitovanje jedne moje komšinice za SRS, pred izbore 2000, i njenu reakciju na moj komentar: "Ali, deco, ja se borim za vas!" Neka, hvala, nemojte da se borite za mene! )
rade.radumilo rade.radumilo 14:47 04.03.2014

Re: Зашто не гласам?

Heh, ovo je simpatično, što bi se ti borio za drugog na izborima, ako tebe izbori ne dotiču u tom smislu -- ostaviš onda ljudima da se bore sami za sebe, zar ne?


Pa oni treba da se bore za sebe, tome i služe izbori. Ja na izborima kažem šta mislim da je od ponuđenih stvari bolje za budućnost društva, a oni opet kažu šta oni misle.
lidiaz lidiaz 17:10 04.03.2014

Re: Зашто не гласам?

Кру је на листи, не?
Било би лепо да знамо ко је још од блогоколега поред ње и Радуловића ту, овде се покаже доста, програми су превише фини генерално...
Kazezoze Kazezoze 18:03 04.03.2014

Re: Зашто не гласам?

lidiaz
Кру је на листи, не?
Било би лепо да знамо ко је још од блогоколега поред ње и Радуловића ту, овде се покаже доста, програми су превише фини генерално...

a na kojoj je funkciji kru na toj sradulovoj listi?
možda premijerov astrolog, to je popularno među političarima prozapadne orjentacije.
jednatanja jednatanja 18:20 04.03.2014

Re: Зашто не гласам?

Jupi, Kru je odličan izbor! Samo napred!!!
lidiaz lidiaz 18:24 04.03.2014

Re: Зашто не гласам?

Pise tamo prevodilac
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:27 04.03.2014

Re: Зашто не гласам?

KAd bi postojao sistem otvorenih lista, ja bih glasao za Kru. Uz rizik da se predomisli i da posle pola mandata ode iz skupštine.

Kakvi bi to blogovi bili, ihaa
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:29 04.03.2014

Re: Зашто не гласам?

lidiaz
Pise tamo prevodilac


Moja greška.
Trebalo je da navedem diplomirani antropolog.
Nego, nisam htela da mašem diplomom, pa sam navela ono čime 'leba zarađujem.

mariopan mariopan 21:40 04.03.2014

Re: Зашто не гласам?

little_radojica
Тиранију?
Цензуру?
Забране?


Реци да ниси озбиљан молим те

И ја то исто мислим и врло сам озбиљна.
Hansel Hansel 23:50 04.03.2014

Re: Зашто не гласам?

jednatanja
Jupi, Kru je odličan izbor! Samo napred!!!

Hihi, Kru, jedva čekam da te vidim u Skupštini, neko će odatle da beži, ili ti ili oni!

Jukie Jukie 23:57 04.03.2014

Re: Зашто не гласам?

Samo neka paze na onom pešačkom prelazu kod Pionirskog parka
angie01 angie01 00:03 05.03.2014

Re: Зашто не гласам?

Trebalo je da navedem diplomirani antropolog.
Nego, nisam htela da mašem diplomom


izvini, sada sam pogledala tvoj profil, vidim da je potpuno promenjen-predizborno:), zar nije pre pisalo, kako si astrolog i prevodilac koji pusi k'o Turcin, a sada, da si antropolog, postdiplomski i prigodni citat Bernarda Soa.
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:24 05.03.2014

Re: Зашто не гласам?

izvini, sada sam pogledala tvoj profil, vidim da je potpuno promenjen-predizborno:), zar nije pre pisalo, kako si astrolog i prevodilac koji pusi k'o Turcin, a sada, da si antropolog, postdiplomski i prigodni citat Bernarda Soa.


Evo, vratila sam astrologiju, heklanje i štrikanje, u pravu si - nije bilo potrebe da to skidam. Što se pušenja tiče - više ne pušim ko Turčin, smanjila sam drastično, to više ne odgovara istini, nema smisla da lažem. Citat Bernarda Šoa sam promenila odavno, ima sigurno više od godinu dana, nego ti nisi pratila (a i što bi?), pa nisi primetila.

Endži... moji blogovi o astrologiji ne mogu da se obrišu, a nikada ih ne bih ni obrisala, pošto ih se ne stidim. Zar stvarno misliš da je astrologija bila razlog za promenu biografije? Ko hoće da me potkači po osnovu astrologije - ne treba mu biografija s bloga za to. Široko mu polje internetsko...
angie01 angie01 13:56 05.03.2014

Re: Зашто не гласам?

Ko hoće da me potkači


sto bi bilo potkacivanje moje konstatovanje da si se do sada predstavljala na jedan nacin, a da je sada sasvim drugacije.

tvoji blogovi o astrologiji apsolutno nisu bili predmet mog komentara, vec profesija i obrazovanje kojojima si se nama predstavljala, a koji su sada promenjeni.

iskreno, privuklo mi paznju to sto si rekla da nisi htela da mases diplomom, sto mi je bilo skroz nerazumljivo- ono, kao neprijatno ti je da kazes da si antropolog, ali zato nije da je astrologija kojom se bavis, ozbiljna naucna disciplina. Pa sada naprasno promenis profil, gde stoji, za nas do sada nepoznato obrazovanje, a bez onog po kome smo te prepoznavali.


sto se mene tice, da nije ovakav konrekst, Radulovic, izbori, izborne liste i te munje, ne bih to sve ni pomenula- ovako, malo mi je kiselo, najblaze receno, bez obzira na simpatije koje gajim prema tebi.


Krugolina Borup Krugolina Borup 14:04 05.03.2014

Re: Зашто не гласам?

sto bi bilo potkacivanje moje konstatovanje da si se do sada predstavljala na jedan nacin, a da je sada sasvim drugacije.


Nisam mislila na tebe.

ali zato nije da je astrologija kojom se bavis, ozbiljna naucna disciplina.


Ja nikada, ali NIKADA nisam astrologiju nazvala naučnom disciplinom, a kamoli ozbiljnom naučnom disciplinom. Uopšte mi nije jasno odakle ti to. Ako sam išta radila, to sam uporno insistirala da astrologija NIJE nauka.

sto se mene tice, da nije ovakav konrekst, Radulovic, izbori, izborne liste i te munje, ne bih to sve ni pomenula- ovako, malo mi je kiselo, najblaze receno, bez obzira na simpatije koje gajim prema tebi.


Mislim da kontam zašto je izazvalo takvu reakciju. I hvala ti što si izrazila svoje mišljenje i doživljaj na pristojan način.
angie01 angie01 14:24 05.03.2014

Re: Зашто не гласам?

Ja nikada, ali NIKADA nisam astrologiju nazvala naučnom disciplinom, a kamoli ozbiljnom naučnom disciplinom. Uopšte mi nije jasno odakle ti to. Ako sam išta radila, to sam uporno insistirala da astrologija NIJE nauka.



onda sam ja OVO, pogresno razumela.


Krugolina Borup Krugolina Borup 14:32 05.03.2014

Re: Зашто не гласам?

onda sam ja OVO, pogresno razumela.


Previdela si da je u kategoriji "Satira" i da na kraju ima link na tekst: "Nauka i religija treba da budu jedno". Piše na kraju teksta da je inspiracija za tekst - na tom linku.
djosko djosko 14:41 05.03.2014

Re: Зашто не гласам?

Sjajno :)
Već 14 godina čovek svoje teško stečeno pravo svesno odbacuje. Ako već postojeći ne valjaju, udruži se sa nekim ko valja pa ponudi rešenje, ovako praktično kažeš da je ista diktatura i demokratija makar i slaba kakva je kod nas. Ne treba ti glas, odbaciš ga, jer ionako ništa ne odlučuje, a i ponuđeni ga ne zaslužuju.
Na prošlim izborima je bilo smisla evt. biti beli listić, jer je očigledno bilo da su skoro svi ista g**na, ima taj jedan krug političara koji su već 20 godina u vlasti ili tu negde i samo se vrte. Tada je bilo bitno reći dosta, hoćemo novo. Sada je već potrebno da se glasa. Sada ima novo. Sada ima drugačije.

Postoje ljudi u koje verujem, postoje ljudi koji godinama isto pričaju i isto rade. Do sada nisu bili politički angažovani, i imam veru da mogu da promene nešto jer su svojim delima zaista nešto i menjali.

Ako je Krugolina na listi, od mene ta lista ima blanko glas.
angie01 angie01 14:44 05.03.2014

Re: Зашто не гласам?

Previdela si da je


pa kazem, i izvinjavam se ako sam pogresno shvatila, verovatno pod uticajem tvoje promocije astrologije u ranijim tekstovima.

i da,...linkove retko otvarama, kao i vecina blogera- ja mahom zbog toga sto ih jedva prepoznajem, a nekada me i mrzi.

Krugolina Borup Krugolina Borup 14:48 05.03.2014

Re: Зашто не гласам?

i da,...linkove retko otvaram


Ma, i ja ih otvaram tek svake prestupne...
zemljanin zemljanin 14:53 05.03.2014

Re: Зашто не гласам?

Krugolina Borup
onda sam ja OVO, pogresno razumela.


Previdela si da je u kategoriji "Satira" i da na kraju ima link na tekst: "Nauka i religija treba da budu jedno". Piše na kraju teksta da je inspiracija za tekst - na tom linku.

Pogledao link i ne mogu da verujem kako mi je to promaklo ... nijedan komentar nisam ostavio
mariopan mariopan 09:34 09.03.2014

Re: Зашто не гласам?

Krugolina Borup
moji blogovi o astrologiji ne mogu da se obrišu, a nikada ih ne bih ni obrisala, pošto ih se ne stidim. Zar stvarno misliš da je astrologija bila razlog za promenu biografije? Ko hoće da me potkači po osnovu astrologije - ne treba mu biografija s bloga za to. Široko mu polje internetsko...

Za tebe bih glasala uvek

Pre svega zbog onoga što si već URADILA, sa mesta koje ti ne daje baš mnogo prostora da deluješ (kao blogerka) ....nevezano za ostalo šta pišeš.

A deo o astrologiji je lepši deo života, hvala ti i na tome.
angie01 angie01 12:47 04.03.2014

,

Jer je noc noc noc noc totalni je mrak
Nista se vise ne vidi u tami
Ovo svetlo je usamljeni zrak
Osecam ipak ko da nismo sami ti i ja
Verujem .... ne verujem
Verujem.... ne verujem
little_radojica little_radojica 13:31 04.03.2014

И превише

Никад нисам агитовао ни за кога, гласао сам прво за кохабитацију, па за мање зло, па апстинирао и сад сам дочекао да имам за кога. Не само да тајно гласам него и да јавно кажем за кога ћу гласати.
Лепо је бити део нечег конструктивног, нечег позитивног, без популизма, митоманије и гледати како то расте као квасац.
Разумем и ако неко више ником не верује, само не бих могао да разумем оне које Вучић може да убеди да је његов један глас јачи од њиховог једног гласа. Глас је глас и ма како то романтично звучало, то је једино што имамо да сами себе извучемо из блата.

А ова трибина у Нишу је боља од било које епизоде Инсајдера
cikaron cikaron 13:36 04.03.2014

Re: И превише

little_radojica
Никад нисам агитовао ни за кога, гласао сам прво за кохабитацију, па за мање зло, па апстинирао и сад сам дочекао да имам за кога. Не само да тајно гласам него и да јавно кажем за кога ћу гласати.
Лепо је бити део нечег конструктивног, нечег позитивног, без популизма, митоманије и гледати како то расте као квасац.
Разумем и ако неко више ником не верује, само не бих могао да разумем оне које Вучић може да убеди да је његов један глас јачи од њиховог једног гласа. Глас је глас и ма како то романтично звучало, то је једино што имамо да сами себе извучемо из блата.

А ова трибина у Нишу је боља од било које епизоде Инсајдера



Чекај...Радуловић?

То беше онај вучићев министар?
angie01 angie01 13:56 04.03.2014

Re: И превише


Чекај...Радуловић?

То беше онај вучићев министар?


je li pogledao klip?

je l si cuo sta je rekao o tome?

je l si procitao njegov program?


ili samo reagujes na njegovo ponasanje na blogu- koje je njegov nacin odbrane od nacina komunikacije ovde.


ja sam, ponavljam, imala isti problem u smislu brisanja, banovanja i to u slucaju gde sam ja bila u pravu- ali me to ne sprecava da ga saslusam i razmislim i razumem, jer se i mene tice,....pri tome, kada sam ga upoznala, apsolutno se promenio i utisak o njemu- on je veoma korektan, normala, fin covek.


e sad, da li vam je vaznije proterivanje nekih licnih konflikata i umirenje sujete ili neki razumniji pristup, koji ima veze i sa nekom organizacijom zivota u Srbiji- nadamo se na bolje.


u slucaju svih ovih ostalih u ponudi- vec svi znamo sta zele i mogu...sto iskljucivo moze da odgovara samo uskom krugu njihovih politickih drugova- za druge ih zabole,...a verovatno ni to.
cikaron cikaron 14:03 04.03.2014

Re: И превише

angie01

Чекај...Радуловић?

То беше онај вучићев министар?


je li pogledao klip?

je l si cuo sta je rekao o tome?

je l si procitao njegov program?


ili samo reagujes na njegovo ponasanje na blogu- koje je njegov nacin odbrane od nacina komunikacije ovde.


ja sam, ponavljam, imala isti problem u smislu brisanja, banovanja i to u slucaju gde sam ja bila u pravu- ali me to ne sprecava da ga saslusam i razmislim i razumem, jer se i mene tice,....pri tome, kada sam ga upoznala, apsolutno se promenio i utisak o njemu- on je veoma korektan, normala, fin covek.


e sad, da li vam je vaznije proterivanje nekih licnih konflikata i umirenje sujete ili neki razumniji pristup, koji ima veze i sa nekom organizacijom zivota u Srbiji- nadamo se na bolje.


u slucaju svih ovih ostalih u ponudi- vec svi znamo sta zele i mogu...sto iskljucivo moze da odgovara samo uskom krugu njihovih politickih drugova- za druge ih zabole,...a verovatno ni to.


Клип - нисам погледао.
Шта је рекао о томе?
па и Вучић се пере од радикала, ДС и ЛДП се перу од СПС...у ствари "проналазе неопходности за мрско им кохабитирање"... Много тога сам се већ нагледао и наслушао да бих веровао.
Програм - списак лепих жеља. Можеш ли наћи једну странку се чијим се програмом нећеш сложити у барем 95% тачака?

Лично искуство је ипак оно чиме се руководим.
А моје искуство са госн. радуловићем је веома лоше.
angie01 angie01 14:08 04.03.2014

Re: И превише

Клип - нисам погледао.


pogledaj, veoma je jasno i razumno.
cikaron cikaron 14:16 04.03.2014

Re: И превише

angie01
Клип - нисам погледао.


pogledaj, veoma je jasno i razumno.

К'о вучићев београд на води.

П.С.
Ниси ми рекла, постоји ли странка са чијим се програмом нећеш сложити у барем 95% тачака?

Шта је страначки програм?
По мом мишљењу - списак лепих жеља.

rade.radumilo rade.radumilo 14:24 04.03.2014

Re: И превише

Чекај...Радуловић?

То беше онај вучићев министар?


Ne možete se 10 godina zalagati za nešto i sedeti sa strane kada se prvi put ukaže prilika prilika za promenama.
angie01 angie01 14:42 04.03.2014

Re: И превише

Ниси ми рекла, постоји ли странка са чијим се програмом нећеш сложити у барем 95% тачака?


izvini- nisam te shvatila ozbiljno:)))

koji programi, ono, mi moramo, mi cemo, trabamo, seici, ajvar, beogradnavodi,...zar se nisam izrazila o kandidatima- sve smo vec videli, kako bi i sta bi, ne znam, pametnom coveku dovoljno jednom,...kako se zove disorder ljudi koji uporno slusaju kampanje vec proverenih prevaranta-( meni dovoljno strasno sto ove nije blam da samouvereno lazu i dalje, a na tudj racun), koji su skenjali sve i sada nude spas?
Hansel Hansel 14:49 04.03.2014

Re: И превише

angie01
ja sam, ponavljam, imala isti problem u smislu brisanja, banovanja i to u slucaju gde sam ja bila u pravu- ali me to ne sprecava da ga saslusam i razmislim i razumem, jer se i mene tice,....pri tome, kada sam ga upoznala, apsolutno se promenio i utisak o njemu- on je veoma korektan, normala, fin covek.


"Predsednik je duhovit i šarmantan čovek."

Sećaš se ko je ovo rekao (doduše, mnogi su govorili, čak i strani pregovarači). Za Dačića, recimo, isto kažu da je privatno čak simpatičan.

Hoću da kažem da to ništa ne znači po sebi, ne govorim, dakle, posebno o Raduloviću. Ali mi se čini da je najveći deo pogrešnih izbora na izborima kod većine ljudi načinjen upravo jer su bazirani na utiscima i (mahom iracionalnim) afinitetima. Pa, koliko su jače neke "sporedne sitnice" pokazao je još onaj duel Kenedi-Nikson pre više od pola veka. To je, dakle, univerzalno, nije samo u Srba... (Pritom se ograđujem, nemam pojma da li bi za SAD i svet bilo bolje da je tada pobedio Nikson...)
little_radojica little_radojica 15:05 04.03.2014

Re: И превише

cikaron

Клип - нисам погледао.
Шта је рекао о томе?
па и Вучић се пере од радикала, ДС и ЛДП се перу од СПС...у ствари "проналазе неопходности за мрско им кохабитирање"... Много тога сам се већ нагледао и наслушао да бих веровао.
Програм - списак лепих жеља. Можеш ли наћи једну странку се чијим се програмом нећеш сложити у барем 95% тачака?

Лично искуство је ипак оно чиме се руководим.
А моје искуство са госн. радуловићем је веома лоше.


Клип сам ти окачио јер ћеш у њему експлицитно наћи колико је Радуловић Вучићев министар.

Овај списак лепих жеља има и главу и тело и реп. Посматра буџет као једну ствар коју треба разделити сврсисходно како би дошло до максималног привредног раста. За разлику од других спискова лепих жеља не обећава свима појединачно помоћ коју тај буџет не може да приушти. Парадигма је промењена кад је почео да прича о мерама које важе за све грађане. То је квантни скок од оног кад неко оде пред штрајкаче и подели им паре пореских обвезника да премости изборе или да ућутка штампу. Тог пресипања из шупљег у празно код Радуловића нема.
angie01 angie01 15:07 04.03.2014

Re: И превише

"sporedne sitnice"


to sam htela reci- meni su ovi blogorazlozi svakako sopredne sitnice u odnosu na stvari koje taj covek govori vezano za nesto sto se tice svih nas, narocito u kontekstu ili/ili,...ovi unistitelji i nesto novo, razumno,...ja stvarno ne mogu da gledam u kuglu, ( i pored svih vesticijih osobina:), da li ce to sve tako biti ili ne, ali na meni je da barem pokusam, kao gradjanin i odgovorna osoba, promenim nesto sto se vec dokazalo kao lose.
cikaron cikaron 16:38 04.03.2014

Re: И превише

angie01
Ниси ми рекла, постоји ли странка са чијим се програмом нећеш сложити у барем 95% тачака?


izvini- nisam te shvatila ozbiljno:)))

koji programi, ono, mi moramo, mi cemo, trabamo, seici, ajvar, beogradnavodi,...zar se nisam izrazila o kandidatima- sve smo vec videli, kako bi i sta bi, ne znam, pametnom coveku dovoljno jednom,...kako se zove disorder ljudi koji uporno slusaju kampanje vec proverenih prevaranta-( meni dovoljno strasno sto ove nije blam da samouvereno lazu i dalje, a na tudj racun), koji su skenjali sve i sada nude spas?


Чекај...
И даље ми ниси одговорила?
А 100% сам сигуран да знаш шта је политички програм.
cikaron cikaron 16:41 04.03.2014

Re: И превише

little_radojica
cikaron

Клип - нисам погледао.
Шта је рекао о томе?
па и Вучић се пере од радикала, ДС и ЛДП се перу од СПС...у ствари "проналазе неопходности за мрско им кохабитирање"... Много тога сам се већ нагледао и наслушао да бих веровао.
Програм - списак лепих жеља. Можеш ли наћи једну странку се чијим се програмом нећеш сложити у барем 95% тачака?

Лично искуство је ипак оно чиме се руководим.
А моје искуство са госн. радуловићем је веома лоше.


Клип сам ти окачио јер ћеш у њему експлицитно наћи колико је Радуловић Вучићев министар.

Овај списак лепих жеља има и главу и тело и реп. Посматра буџет као једну ствар коју треба разделити сврсисходно како би дошло до максималног привредног раста. За разлику од других спискова лепих жеља не обећава свима појединачно помоћ коју тај буџет не може да приушти. Парадигма је промењена кад је почео да прича о мерама које важе за све грађане. То је квантни скок од оног кад неко оде пред штрајкаче и подели им паре пореских обвезника да премости изборе или да ућутка штампу. Тог пресипања из шупљег у празно код Радуловића нема.


Чекај...Па Вучић га је поставио за министра?
И ако би могао да ми, својим речима и поткрепљено чињеницама, кажеш у чему се његов програм БИТНО разликује од програма осталих политичких странака?
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:18 04.03.2014

Re: И превише

Чекај...Радуловић?

То беше онај вучићев министар?


Nikada ga nisam doživljavala kao Vučićevog ministra, prosto zato što u Vladu Republike Srbije nije ušao kao stranački kadar, već je pozvan kao nezavisni ekspert.

I on sam kaže da nikada nije bio Vučićev ministar, već ministar Vlade Republike Srbije.

Ako godinama tupiš da nešto treba da se uradi drugačije od onog što se radi, i onda te tvoja država (ne stranka, već država) pozove da to pokušaš i da uradiš - neodgovorno bi bilo s njegove strane da je odbio. Bar u mojim očima.

A za tih pet meseci uradio je u tom Ministarstvu privrede više nego što su neki drugi ministri uradili za tri i po mandata od po 2,5 godine, koliko kod nas u proseku mandati i traju.
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:18 04.03.2014

Re: И превише

Чекај...Па Вучић га је поставио за министра?


Ponovo, Vučić ga je zvao da bude ministar u Vladi RS, a ne da se učlani u njegovu stranku.
angie01 angie01 17:28 04.03.2014

Re: И превише


И даље ми ниси одговорила?


e, a od kada smo to bukvalisti,...mogu sada da kopiram sa sajtova stranaka sve programe, sve se svodi na isto-bla, bla, truc, puc,...ni oni ne bi znali da ponove iz ruke-niti ih boli tuki, kada dodju na teveju, mora bubica u uvo, ili pesmica/recitacija,...cekaj bre druze blogeru, kako je acika drzao ruke i kako je govorio u radikalima, a kako sada-onako kako pise u scenariju.
little_radojica little_radojica 18:06 04.03.2014

Re: И превише

cikaron

Чекај...Па Вучић га је поставио за министра?
И ако би могао да ми, својим речима и поткрепљено чињеницама, кажеш у чему се његов програм БИТНО разликује од програма осталих политичких странака?


У првих пет минута клипа имаш како је Радуловић постао министар. Упознали су се у Утиску недеље годину дана пре тога. Нису се ни чули ни видели док га Вучић није позвао у августу. Радуловић му је написмено доставио два документа у којима је изложио све аспекте реформи које намеарава да спроведе и Вучић се са тим сложио. Дачић то прочитао пред скупштином као експозе премијера. Дакле, текст који је лично Радуловић написао. Окачио га је и на блогу, можеш прочитати и ти и Вучић и ко го хоће. Онда је питао Вучића да ли стварно хоће да спроводи те мере и овај је рекао да га не интересује рејтинг него само реформе. Вероватно је мислио да ће Радуловић да му глуми фикуса у влади и да ће као што је пракса и њега већ мало по мало да доведе пред свршен чин. Сад ти ја пишем 10 минута, а пет минута ти треба да одгледаш и да чујеш то исто из уста Радуловића.

Што се програма тиче.

Социјална заштита за све грађане. Основних 15000 + 5000 по додатном члану домаћинства, дакле 30000 динара за четворочлану породицу.

Пензиони систем, слично, сви који напуне 65 година добијају основну пензију. Да из било ког разлога не успеју себи да обезбеде пензију, постали би социјални случај. Зато држава гарантује минималну пензију. Ако желиш већу пензију, уплаћујеш у други стуб осигурања за радног века или чак и у трећи (приватни) ако желиш. Али думреш од глади нећеш.

Здравствени систем, опет универзална здравствена заштита за све грађане, без оверавања књижица. У Уставу стоји да сви имају право на здравствену заштиту, тако да је и само оверавање књижица противуставно на неки начин.

Образовање бесплатно, раније кретање у школу и обавезно предшколско од 4 године. факултети се плаћају, али тако да сви могу да га приуште. Студентски кредити, студенти преузимају ризик својих избора.

Критеријуми за избор и оцењивање рада судија, да не може да се деси да по једном чињеничном стању се доноде две пресуде. Односно ако се деси, судија губи посао. То није нешто дискреционо, као кад је ДС спроводио реизбор па само направио списак судија и делио отказе без икаквог образложења, дакле шацометријски, а усудио бих се да кажем и по партијском кључу.

Промена изборног закона, комбинација директног + пропорционалног система. Да људи са именом и презименом одговарају својим бирачима за резултате, да се укину бланко оставке и да је посланик власник свог мандата, а не странка.

Е заштита државе иде дотле отприлике, одатле се бориш за више ако желиш више.

Економске мере су консолидација буџета, тј отпуштање вишка радника у јавном сектору (процена је неких 15%). Али не линеарно, већ само тамо где има вишка. Код моје маме у фирми постоје позиције "референт за фотокопир машину" и "помоћник референта за фотокопир машину". Није шала. Код мог тате у фирми су примили 200 људи у последњих пар месеци, а зна се да је већ неких 500 сигурно вишак. Код мог брата у фирми (много мања фирма и стицајем околности државна) напримали 5-6 људи. Ја кад сам радио преко студентске задруге за једно велико јавно предузеће још пре пар година, само је дошао један дан списак са 20 имена (нећу навести странку, али практично је и небитно) који су морали бити запослени. Пошто је задруга приватна фирма, а газди су јајца у процепу, јер му је то највећи посао, морао је да отпусти 20 људи да би запослио ових 20 моралних наказа. Сва срећа па су били и мамине мазе, па нису издржали посао ни 2 месеца и већина их је напустила. А то је био прашинарски посао, 5000-10000 хиљада месечно. Шта мислиш шта се ради за боље позиције и позиције за стално. Е ту праксу он хоће да спречи. Делимично транспарентношћу. Кад би јавност знала за помоћника референта за фотокопир машину гађала би директора који је то урадио јајима. Овако све је мракчина. Е њих кад отпусти, врати се на ставку 1 и 2 и 3. Дакле, неће да остану без леба или лекова. Ни они ни њихова деца. Али ће се то звати правим именом, социјална помоћ за незапослене, а не плата за измишљено место помоћника референта за фотокопир машину.

Укида све субвенције, осим за неке ствари у пољопривреди. Ту сви јако субвенционишу, јер је пшеница и кукуруз стратешки производ, па због тога. Уместо да неко добије кеш да покрене фабрику у Србији моћи ће да добије позајмицу под истим условима под којим је добио и од комерцијалне банке. Тако се не деси да дође неки фантом из кобајаги луксембурга и каже "ће правимо три гигавати хрк најбољшу соларну електрану на свету" и онда да тужи државу због длаке у јајету и тражи одштету. Лако је с Динкићем, ај нек продају такву причу некој комерцијалној банци.

Кад укине субвенције (1,5 милијарди годишње) и вишак запослених у јавним предузећима (исто преко милијарду уштеде, али немој ме држати за реч) онда може да плати оне горе социјалне категорије. Тако да није стезање каиша, него редистрибуција потрошње. Ти који добију основну социјалну помоћ, неће је потрошити на летовање у Грчкој, него ће купити основне животне потребштине (где су наше фирме још увек, колико толико конкурентне) и платиће услуге које ће му бити опет пруженеу Србији.

Даље, хоће да смањи порезе на рад за 30% (у року од пар година сукцесивно) јер су сад око 63% од нето плате. Тако насталу рупу у буџету хоће да закрпи повећањем пореза на капиталну добит и на некретнине (а ја би додао и на наследство јер нам је ту порез 0%). Тако се врши редистрибуција богатства у друштву, не преко ноћи и национализацијом, него кроз спор процес који је исти за све. Кад смањи намете на рад, рад постаје јефтинији и профитабилнији, а поседовање постаје скупље, па се тако стимулише запошљавање. Свих фирми. Великих, малих, домаћих, страних. Свих једнако. Ови остали би сви да лично са шеицима и Русима, Америма, Кинезима договрају послове иза затворених врата, уговоре да прогласе државном тајном и да све то наплате пореским обвезницима Србије, аонда још и да им вређају интелигенцију сликајући се у кампањи по фабрикама које плаћају ти исти порески обвезници. Транспарентност, транспарентност, транспарентност.

Уморих се, ако мене није мрзело да куцам, немој да и тебе мрзи да погледаш видео.
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:12 04.03.2014

Re: И превише

И ако би могао да ми, својим речима и поткрепљено чињеницама, кажеш у чему се његов програм БИТНО разликује од програма осталих политичких странака?


Kao što i Radulović sam kaže: kada se gleda u programe, nema tu neke naročite razlike. Svi su deklarativno za reforme i za borbu protiv korupcije.

Ali, ne slušaj šta pričaju, nego gledaj šta rade.

Šta rade već prisutni političari na našoj sceni - ja gledam već dvadeset i kusur godina.

Šta radi Radulović, videla sam u pet meseci koliko je imao prilike da uopšte nešto radi.

I impresionirana sam ne samo jasnoćom ideje, sposobnošću da postavi prioritete, nego silnim poslom koji je uspeo da obavi. Skrining stanja (čuvene "lične karte" koje su javna preduzeća doživela ko lekari onomad što su doživeli zahteve porodilja da lekari i medicinske sestre u porodilištima nose identifikacione kartice sa imenom i prezimenom); uštede u trošenju budžeta ministarstva; transparentnost u radu ministarstva; priprema predloga veoma obimnih i važnih zakona; zaustavljanje mogućnosti sklapanja novih štetnih ugovora; itd.

Ko hoće da vidi - vidi.
Ko neće - nikakvo ubeđivanje tu ne pomaže, tako da se ubeđivati neću.
Atomski mrav Atomski mrav 18:13 04.03.2014

Re: И превише

Кад смањи намете на рад, рад постаје јефтинији и профитабилнији, а поседовање постаје скупље, па се тако стимулише запошљавање.

Ovo mi se nije svidelo još kada je prvi put Radulović o tome pisao na blogu. Ispašće da neko ko je ostao bez posla neće moći da plaća ni porez za stan/kuću u kojoj živi a pitanje je za koliko novca može prodati tu nekretninu ako su porezi visoki...
zemljanin zemljanin 18:20 04.03.2014

Re: И превише

little_radojica

Dobro i sad ja, shodno mom stavu o izborima pitam konkretno:
- naplata poreza verskim organizacijama za sve objekte i poslove koje nisu u svrsi bogomolje - kad i koliko ?
- ukidanje zakona o deviznom poslovanju koje sprečava građane da slobodno transferišu novac u/iz države - kad ?
- stav po pitanju transfera Tesline urne u nedržavni prostor,
- rešenje o prodaju zemljišta privatnim i pravnim subjektima koji nisu državljani Srbije - stav, kako ?

itd.

Eto za početak ...
cikaron cikaron 18:23 04.03.2014

Re: И превише

Krugolina Borup
Чекај...Радуловић?

То беше онај вучићев министар?


Nikada ga nisam doživljavala kao Vučićevog ministra, prosto zato što u Vladu Republike Srbije nije ušao kao stranački kadar, već je pozvan kao nezavisni ekspert.

I on sam kaže da nikada nije bio Vučićev ministar, već ministar Vlade Republike Srbije.

Ako godinama tupiš da nešto treba da se uradi drugačije od onog što se radi, i onda te tvoja država (ne stranka, već država) pozove da to pokušaš i da uradiš - neodgovorno bi bilo s njegove strane da je odbio. Bar u mojim očima.

A za tih pet meseci uradio je u tom Ministarstvu privrede više nego što su neki drugi ministri uradili za tri i po mandata od po 2,5 godine, koliko kod nas u proseku mandati i traju.

Krugolina Borup
Чекај...Радуловић?

То беше онај вучићев министар?


Nikada ga nisam doživljavala kao Vučićevog ministra, prosto zato što u Vladu Republike Srbije nije ušao kao stranački kadar, već je pozvan kao nezavisni ekspert.

I on sam kaže da nikada nije bio Vučićev ministar, već ministar Vlade Republike Srbije.

Ako godinama tupiš da nešto treba da se uradi drugačije od onog što se radi, i onda te tvoja država (ne stranka, već država) pozove da to pokušaš i da uradiš - neodgovorno bi bilo s njegove strane da je odbio. Bar u mojim očima.

A za tih pet meseci uradio je u tom Ministarstvu privrede više nego što su neki drugi ministri uradili za tri i po mandata od po 2,5 godine, koliko kod nas u proseku mandati i traju.

Citiraj

како га доживљавамо ти или ја то је мање битно. Једино се рачуна у чијој је био влади.
А и то што каже да није био ничији...Па и Веља Илић каже да не воли ракију.
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:32 04.03.2014

Re: И превише

Једино се рачуна у чијој је био влади


Slažem se.
Meni je isto tako važno da nije bio u Kanadskoj Vladi, nego u Vladi Republike Srbije - moje države.
little_radojica little_radojica 18:40 04.03.2014

Re: И превише

zemljanin
little_radojica

Dobro i sad ja, shodno mom stavu o izborima pitam konkretno:
- naplata poreza verskim organizacijama za sve objekte i poslove koje nisu u svrsi bogomolje - kad i koliko ?
- ukidanje zakona o deviznom poslovanju koje sprečava građane da slobodno transferišu novac u/iz države - kad ?
- stav po pitanju transfera Tesline urne u nedržavni prostor,
- rešenje o prodaju zemljišta privatnim i pravnim subjektima koji nisu državljani Srbije - stav, kako ?

itd.

Eto za početak ...


-За наплату пореза црквама се изјаснио на твитеру, рекао је да црква треба да плаћа порез као и сви остали. Ако се ја питам сви који пуше и који су гојазни (не генетски изазвано или неком болешћу) треба да плаћају више за здравствено осигурање, јер је то нешто што највише зависи од њихових навика. Обесили би ме на прво дрво и то не само у Србији. Те ствари су осетљиве и потребно је време. Ако успемо као друштво да се изборимо са "There is no such thing like a free lunch" онда можемо да се бавимо 2000 година старом организацијом. За почетак сте on the same page што се тиче тога.

-Не сећам се да је о томе писао, али знам да се силно залаже за омогућавање PayPal-а да функционише неометано. Сигуран сам да би нам економисти могли боље расветлити проблематику те ставке.

-Исто на Твитеру, можеш видети да је члан те групе на интернету која се бори против преношења урне. Транспарентност ти је чудо, све има јавно, само погледаш.

-Ово је колико ја знам проблематично питање на светском нивоу. Мислим да све државе на неки начин ограничавају/условљавају странце кад купују некретнине. Не знам пуно о томе, да ли си тражио код њега на ранијим блоговима? Сад баш и мене интересује.
zemljanin zemljanin 19:23 04.03.2014

Re: И превише

little_radojica


nadam se da nisi ozbiljan ... na nekom blogu sam komentarisao a ti replicirao o stavovima vezanim za izbore ... dakle samo konkretno ... radne verzije i mišljenja na Twiteru ... mislim stvarno ... pa nisu izbori za par godina nego za par nedelja

U konceptu Plana pa i biznis plana postoji onaj Isečak ili Projekcija pa da ga nazovemo i Radna verzija ... ali to su proizvodi celine a ne pamfleti ... sudeći po ovom što sam video i pročitao, Vi nemate ništa konkretno osim ideje da treba ovako ili onako ... ako pitam za zakon o deviznom poslovanju to je jako konkretno pitanje i iako ima dodira i sa PayPalom, ja nisam pitao za PayPal ... ako pitam o porezu na imovinu verskih organizacija onda odgovor nije da se zalažemo, nego toliko i toliko po tom i tom kriterijumu u skladu ili ne sa EU preporukama ili šta god.
itd ... nemam ništa protiv toga da vodite kampanju ali nemmojte tvrditi da imate konretno kad nemate ... Vama je u ovom trenutku najbitnije da neko glasa za Vas ... cilj opravdava sredstvo ... bez ljutnje ali neozbiljno, bar za moje stavove ...

Ili da pitam ono što sam i pitao nekada SR ... po kom osnovu može dobiti podatke o vlasništvu off-shore kompanija koje nisu u TIEA sistemu ... pošto postoji konkretna tvrdnja da je to moguće pa mene konkretno zanima KAKO ...
little_radojica little_radojica 20:00 04.03.2014

Re: И превише

zemljanin
little_radojica


nadam se da nisi ozbiljan ... na nekom blogu sam komentarisao a ti replicirao o stavovima vezanim za izbore ... dakle samo konkretno ... radne verzije i mišljenja na Twiteru ... mislim stvarno ... pa nisu izbori za par godina nego za par nedelja

U konceptu Plana pa i biznis plana postoji onaj Isečak ili Projekcija pa da ga nazovemo i Radna verzija ... ali to su proizvodi celine a ne pamfleti ... sudeći po ovom što sam video i pročitao, Vi nemate ništa konkretno osim ideje da treba ovako ili onako ... ako pitam za zakon o deviznom poslovanju to je jako konkretno pitanje i iako ima dodira i sa PayPalom, ja nisam pitao za PayPal ... ako pitam o porezu na imovinu verskih organizacija onda odgovor nije da se zalažemo, nego toliko i toliko po tom i tom kriterijumu u skladu ili ne sa EU preporukama ili šta god.
itd ... nemam ništa protiv toga da vodite kampanju ali nemmojte tvrditi da imate konretno kad nemate ... Vama je u ovom trenutku najbitnije da neko glasa za Vas ... cilj opravdava sredstvo ... bez ljutnje ali neozbiljno, bar za moje stavove ...

Ili da pitam ono što sam i pitao nekada SR ... po kom osnovu može dobiti podatke o vlasništvu off-shore kompanija koje nisu u TIEA sistemu ... pošto postoji konkretna tvrdnja da je to moguće pa mene konkretno zanima KAKO ...


Нешто си криво скопчао у вези мене. Ја нисам чак ни члан тог удружења, не учествујем у изради тих планова, већ ти само као колега блогер кажем онолико колико знам, као неко је лично заинтересован и доста упућен у Радуловићева досадашња писанија. Није никаква тајна да ја отворено подржавам ово што ради Радуловић и да трошим своје време да га подупрем овде, али то нисмо никакви МИ.

У вези ових конкретних питања, не очекујеш ваљда да на свако питање које би ти могао да поставиш већ постоји детаљна студија спремна да ти се достави. Чак сам ти и рекао да не знам, рекао сам колико знам. Ово је блог, овде водимо дискусију, размењујемо мишљења (негде си и ти мени то данас већ тако написао) и знања, свако допринесе колико може. Избори су за две недеље, а удружење је формирано пре мање од месец дана, па опет нуди конкретније мере и предлоге написмено него било која друга странка. Боље може увек, али ти сад баш цепидлачиш. Није Србија уређен систем у којем се дискутује о нијансама, овде су потребне крупније мере, а разрађивати детаље док још ни за крупне мере нема политичке воље (и неће је бити бар још годину дана) би био јалов посао. Не кажем бесмислен, него јалов, јер за годину-две док то дође на ред већ ћемо пливати у много дубљем муљу. Мени је у овом моменту по питању религије и односа према науци довољно то што човек јавно каже да црква треба да плаћа порез и да јавно подржава борбу против ове иницијативе о премештању Тесле. Ја јесам за виско критеријуме, али џаба кад нико не може да их прескочи. Можемо ми да донесемо закон да сви морају да скоче 2 метра у вис, али џаба кад то нико неће моћи.

Надам се да сад боље разумемо.
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:01 04.03.2014

Re: И превише

pa nisu izbori za par godina nego za par nedelja


Pa, biće valjda neki izbori i u budućnosti, nisu ovo jedni jedini!?

Danas na konferenciji za štampu (LINK) reče Radulović nešto što mi se veoma svidelo: "Ovo nije sprint. Ovo je maraton."

cikaron cikaron 20:08 04.03.2014

Re: И превише

Krugolina Borup
Једино се рачуна у чијој је био влади


Slažem se.
Meni je isto tako važno da nije bio u Kanadskoj Vladi, nego u Vladi Republike Srbije - moje države.

Eto vidis...I to sa ostalim magovima tipa Vucic, Dacic...
little_radojica little_radojica 20:10 04.03.2014

Re: И превише

cikaron
Krugolina Borup
Једино се рачуна у чијој је био влади


Slažem se.
Meni je isto tako važno da nije bio u Kanadskoj Vladi, nego u Vladi Republike Srbije - moje države.

Eto vidis...I to sa ostalim magovima tipa Vucic, Dacic...


Дотакао их је, сад је сигурно инфициран...
zemljanin zemljanin 20:11 04.03.2014

Re: И превише

little_radojica

OK, nesporazum, razumeo sam da si u tom timu na poziciji nekog PR ili sl.

Za ostalo, jednostavno moj stav je da u posao ulaziš pripremeljen ili ne ulaziš ... zato kad neko ulazi u posao ja očekujem da ima rešenja koja nisu ideje već konkretne stvari ... van toga je "srpska posla" ... da krenemo pa ćemo da vidimo ...

EDIT: Postoji tkz. Kroki koji definiše opšte pozicije i probleme ... ali on je deo Glavnog dokumenta koji secira sve aspekte i definiše podprojekte a svaki podprojekat je difinsan šire do nivoa lektorke obrade ... i to je posao od 2 meseca ako ga radi stručna ekipa ... i imaš odgovore na sva pitanja ... tako sam barem ja radio dok sam radio ... pa to očekujem i od onih koje se deklarišu kao ozbiljni
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:15 04.03.2014

Re: И превише

Eto vidis...I to sa ostalim magovima tipa Vucic, Dacic...


...koji su ga optuživali da nije timski igrač.

Što reče jedna blogerka (mislim da je tsunade): Nije timski igrač - nije hteo da se tali s njima.
Hansel Hansel 00:15 05.03.2014

Re: И превише

little_radojica
Ако се ја питам сви који пуше . . . треба да плаћају више за здравствено осигурање, јер је то нешто што највише зависи од њихових навика. Обесили би ме на прво дрво и то не само у Србији.

Хех, да питамо кандидаткињу под редним бројем 10 шта о овоме каже...

Иначе, заборавио си алкохоличаре, наркомане, љубитеље екстремних спортова и незаштићеног секса...

(Шалим се, има предлог смисла, само би, и сам кажеш, имплементација била мало тежа...)
urbana_gerila urbana_gerila 10:27 05.03.2014

Re: И превише

Krugolina Borup
A za tih pet meseci uradio je u tom Ministarstvu privrede više nego što su neki drugi ministri uradili za tri i po mandata od po 2,5 godine, koliko kod nas u proseku mandati i traju.


ok, kampanja se zahuktava, sinekurice, vidim, mrske nisu, no, valja neke tvrdnje i potkrepiti konkretnim činjenicama.
šta je to radulović tako epohalno uradio glede posla za koji smo ga plaćali, i kako se to pozitivno odrazilo na privredu i građane srbije?
konkretno, molim.

što se poređenja sa prethodnicima tiče, prosečno inteligentan čovek njih i ne koristi kao (kontra)argumentaciju, a neko maliciozan bi ti kazao i da radulović nije imao dovoljno vremena da napravi štetu...
little_radojica little_radojica 12:38 05.03.2014

Re: И превише

Hansel
little_radojica
Ако се ја питам сви који пуше . . . треба да плаћају више за здравствено осигурање, јер је то нешто што највише зависи од њихових навика. Обесили би ме на прво дрво и то не само у Србији.

Хех, да питамо кандидаткињу под редним бројем 10 шта о овоме каже...

Иначе, заборавио си алкохоличаре, наркомане, љубитеље екстремних спортова и незаштићеног секса...

(Шалим се, има предлог смисла, само би, и сам кажеш, имплементација била мало тежа...)


Ма није то никакав озбиљан предлог, само илустрација да неке "здраворазумске" ствари које разуме 5-10-15 % људи, не могу тек тако с неба па у ребра да се натукну осталима. Око тога треба широк консензус, а стављање тако нечег у програм и инсистирати на томе једнако као и на размонтиравању партократије и фискалну консолидацију без које срљамо у банкрот би било пуцање себи у ногу у стратешком смислу. У том, формалном смислу није уопште исто кад неко ко се кандидује износи своје лично мишљење о некој ствари и кад то путем програма угради у своју странку и предизборно обећање.

Мислим да држава преко својих институција треба да покрене питање превентивне здравствене заштите и свести о истој, али у некој мање инвазивној форми. Можда обавезни чешћи лекарски прегледи, саветовање у вези исхране и лоших животних навика на добровољној бази и да се то постави као дугорочни процес. Слично и са односом према животној средини и осталим грађанским правима/обавезама, а још дугорочније однос са црквом и њеним уплитањем у грађанско. За почетак, велики успех би био и да се поштује садашњи устав гледе секуларизма. Нажалост је тако...
hajkula1 hajkula1 17:09 05.03.2014

Re: И превише

Što reče jedna blogerka (mislim da je tsunade): Nije timski igrač - nije hteo da se tali s njima.




To sam ja rekla. Rekla? NAPISALA.
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:12 05.03.2014

Re: И превише

To sam ja rekla. Rekla? NAPISALA


Ondak izvini što nisam pravilno zapamtila.
A odlično si rekla, i od sad pamtim koga treba da citiram!
jasminas jasminas 14:03 04.03.2014

nova opcija

I meni je jako drago što se pojavila u poslednji čas ta nova opcija. Da nije, verovano ne bih ni izašla na izbore, a to bi mi bio, believe it or not, prvi put u životu, od kako sam dobila pravo glasa (dakle, od 1994.).

Slažem se sa jednim od komentara iznad, baš je lepo kada postoji ideja koju možete podržavati i nešto što vam pruža taj optimizam da postoji mogućnost da nam jednog dana bude bolje. Ja sam inače sucker for optimism, stvarno mi je potreban ko 'leba da jedem ili vazduha da dišem, ne verujem da bih ikada mogla da postanem jedan od tih večitih nevernika
hajkula1 hajkula1 14:29 04.03.2014

Izbori



Batali optimizam, pesimizam.
Nužnost. Nužnost je da odu svi dosadašnji krojači, bili oni trenutno na poziciji ili opoziciji. Pokazali su do sada šta znaju i šta žele. Nekome od njih, neki optimista da pokloni poverenje? Treba da odu svi, đuture, ali neće se to dogoditi još neko vreme. Mislim da klizimo ka pobuni. Dešavanje u Ukrajini usporava taj trend. Ljudi se malo kolebaju, ne žele ekstremima da se prepuste, niti bi hteli da bivše vrate na vlast, ma ko oni (bivši) bili.
Što se tajkuna tiče, da se istraži njihovo poslovanje, ubrzano bogaćenje i tamo kod kojih se utvrdi imovina stečena kriminalom i nezakonitim radnjama, da im se oduzme.


Zašto dajem šansu Saši Raduloviću? Pre svega jer se suprotstavio Vučiću.
Inače, sigurno bih bila beli listić.
Ovako, nada da je moguće drugačije. Da će se na političkoj sceni Srbije pojaviti novi, drugačiji, ljudi.

Restart.
mr.fogg mr.fogg 16:09 04.03.2014

Re: Izbori

Restart.


Restart je ponovno pokretanje parazitskog sistema sa integracijom novih partova ili partija u sistem.
To je restart S.R.

Njegova priča o 'partijskom parazitskom sistemu' je samo propaganda.
Istina je da su SVI političari paraziti društva, a on je odlučio da se priključi tom društvu.
Šteta :(
rade.radumilo rade.radumilo 16:19 04.03.2014

Re: Izbori

Njegova priča o 'partijskom parazitskom sistemu' je samo propaganda.
Istina je da su SVI političari paraziti društva, a on je odlučio da se priključi tom društvu.
Šteta :(


Dobro i šta onda? Ako su svi koji se kandiduju na izborima apriori nepodobni, onda nam ostaje jedino "dizanje na oružje" kao opcija. Šta s tim da postignemo?
mr.fogg mr.fogg 16:38 04.03.2014

Re: Izbori

Dobro i šta onda?

Možda totalni bojkot izbora koji bi ih možda dozvao pameti, pa da imamo npr. samo dve stranke :)
rade.radumilo rade.radumilo 16:42 04.03.2014

Re: Izbori

Možda totalni bojkot izbora koji bi ih možda dozvao pameti, pa da imamo npr. samo dve stranke :)


To me podseća na ovo:

mr.fogg mr.fogg 16:44 04.03.2014

Re: Izbori

Izvini, nisam to mislio
(naše vreme je drugo vreme, koje traži nova rešenja - nije to lako i ne mislim da sam ja najpametniji. Možda nekako, zajedno, nešto i skontamo :)
BigBadWolf BigBadWolf 17:14 04.03.2014

Re: Izbori

mr.fogg



Istina je da su SVI političari paraziti društva, a on je odlučio da se priključi tom društvu.
Šteta :(


Vidi, ti sistem mozes da menjas ili spolja( kao u Ukrajini) ili iznutra, kao sto Radulovic pokusava. Trece nema.

Možda totalni bojkot izbora koji bi ih možda dozvao pameti, pa da imamo npr. samo dve stranke


OK, zaokruzi dve.

SNS DS NDS DSS SPS URS

Edit: Zaboravih

PUPS
mr.fogg mr.fogg 17:24 04.03.2014

Re: Izbori

Vidi, ti sistem mozes da menjas ili spolja( kao u Ukrajini) ili iznutra, kao sto Radulovic pokusava. Trece nema.

Ako S.R. uđe u sistem, neće moći da ga promeni. Moraće da postane njegov deo. On je to već pokušao pa se zbunio, ali je veoma brzo (za pet meseci), shvatio da je bolje da bude njegov deo nego da pokušava da ga menja.

Ako mu prođe ova priča, imaće par poslanika u Skupštini koji mogu da zvocaju sledeće četiri godine, pa posle toga (u narednim decenijama), da eventualno preuzme vlast - u koaliciji sa ... ?
BigBadWolf BigBadWolf 17:29 04.03.2014

Re: Izbori

mr.fogg
Vidi, ti sistem mozes da menjas ili spolja( kao u Ukrajini) ili iznutra, kao sto Radulovic pokusava. Trece nema.

Ako S.R. uđe u sistem, neće moći da ga promeni. Moraće da postane njegov deo. On je to već pokušao pa se zbunio, ali je veoma brzo (za pet meseci), shvatio da je bolje da bude njegov deo nego da pokušava da ga menja.

Ako mu prođe ova priča, imaće par poslanika u Skupštini koji mogu da zvocaju sledeće četiri godine, pa posle toga (u narednim decenijama), da eventualno preuzme vlast - u koaliciji sa ... ?

A zasto bi to radio kad je mogao da bude ministar privrede sledece 4 godine i da ga bole...noge? pa da za te 4 godina da na miru napravi stranku, a ne kao sad?
mr.fogg mr.fogg 17:30 04.03.2014

Re: Izbori

Nema osećaj za život.
BigBadWolf BigBadWolf 17:34 04.03.2014

Re: Izbori

mr.fogg
Nema osećaj za život.


To na srpskom znaci glup je, jel to hoces da kazes?
mr.fogg mr.fogg 17:37 04.03.2014

Re: Izbori

To na srpskom znaci glup je, jel to hoces da kazes?

Ne, nego, ima dobru priču ali nema osećaj za život. Samo to.
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:34 04.03.2014

Re: Izbori

Njegova priča o 'partijskom parazitskom sistemu' je samo propaganda.
Istina je da su SVI političari paraziti društva, a on je odlučio da se priključi tom društvu.
Šteta :(


Mogu li nešto da te pitam što je malo ličnije prirode, ako ne zameraš?
Ako nećeš, ne moraš da odgovoriš, ignoriši ovo.

Dakle: da li ti, generalno u životu, ljudima veruješ dok/ako se ne dokaže suprotno, ili ne veruješ dok/ako se ne dokaže suprotno?
mr.fogg mr.fogg 20:01 04.03.2014

Re: Izbori

da li ti, generalno u životu, ljudima veruješ dok/ako se ne dokaže suprotno, ili ne veruješ dok/ako se ne dokaže suprotno?


Ja ljude cenim po delu. Činjenica je da su aktivnosti S.R. imale katastrofalne posledice na živote hiljada ljudi u Srbiji koji se bave proizvodnjom. Tu nema šta da se dokazuje, veruje ili ne veruje.
To je istina.
Možda to nije bila njegova namera, ali u tome i jeste problem:
Najveće greške čine se iz najboljih namera - on toga nije svestan i ne zanima ga :(
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:13 04.03.2014

Re: Izbori

Činjenica je da su aktivnosti S.R. imale katastrofalne posledice na živote hiljada ljudi u Srbiji koji se bave proizvodnjom. Tu nema šta da se dokazuje, veruje ili ne veruje.
To je istina.


Ako je to činjenica i istina, i tako je katastrofalna, uopšte mi nije jasno kako mi je promakla?
A promakla mi je.
Molim te, pojasni, daj mi detalje. Na koju to proizvodnju misliš, konkretno? Koja fabrika, koje mesto u Srbiji, o čemu se tačno radi, pričaš li o privatnim ili javnim preduzećima koji se bave proizvodnjom, i tako po redu...
mr.fogg mr.fogg 20:19 04.03.2014

Re: Izbori

Izvinjavam se što citiram svoje reči (ovo se nalazi malo dalje u ovom blogu):
S.R. ima teorijsko znanje koje se u praksi pokazalo tako da su hiljade ljudi iz proizvodnih firmi izašle na ulice. Ti ljudi stvaraju realan novac za punjenje budžeta, a zahvaljujući njemu danas nemaju od čega da žive.
On, jednostavno rečeno, ima teorijsko znanje ali nema osećaj za život.
(ovo je mišljenje običnog prosečnog Srbina)
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:24 04.03.2014

Re: Izbori

Izvinjavam se što citiram svoje reči


Reči koje citiraš u sebi nemaju nikakve detalje i konkretne podatke za koje sam te zamolila.

Kako to zahvaljujući njemu ljudi nemaju od čega da žive?
Ali, stvaaaarno mi nije jasno o čemu pričaš, uopšte.
mr.fogg mr.fogg 20:28 04.03.2014

Re: Izbori

Zaustavio je PROIZVODNJU - industriju, poljoprivredu ... (jedinu važnu stvar u ovoj Zemlji koja stvara realan novac - ekonomiju), zato što mora da se napuni BUDŽET parazita kojima se on sada pridružuje.

Pokušavam samo da budem koncizan i konstruktivan, ne i grub.
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:32 04.03.2014

Re: Izbori

Zaustavio je PROIZVODNJU - industriju, poljoprivredu ...


Kako i čime ih je zaustavio?
rade.radumilo rade.radumilo 20:42 04.03.2014

Re: Izbori

Zaustavio je PROIZVODNJU - industriju, poljoprivredu ...


Koju bre proizvodnju? Preduzeća u večitom restrukturianju? Poput SARTIDA, gde svaka tona čelika košta više nego što može da se proda, pa moraju poreski obveznici da nadoknađuju razliku?

Da li je zaustavio proizvodnju prehrambene i duvanske industrije, softverskih firmi, proizvođača odeće i obuće? Jedino gde je zaustavljena proizvodnja je tamo gde je proizvedeni artikal finasnisran iz budžeta, jer košta više da se napravi nego što može da se proda.
mr.fogg mr.fogg 20:45 04.03.2014

Re: Izbori

Pa, ako ti trebaju baš konkretne činjenice , pokušaću ...

Radim u proizvodnoj industrijskoj firmi koja postoji 40 godina.
Za sve to vreme mi smo realnom proizvodnjom stvarali dohodak koji se 'prelivao' u okrug, republiku i državu. Nama je ostajalo najmanje.
I danas imamo realnu proizvodnju, ali od prošle godine, nemamo overene zdravstvene knjižice, od SEPTEMBRA prošle godine, do danas, primili smo pojedinačno, približno po 30,000 dinara. Sve to zato što 'firma' nije uplaćivala dovoljno novca u 'budžet'.

Čemu služi 'budžet'?
Ko ga stvara?
Kolike su plate državnih službenika?
Da li 'država' treba da služi nama, ili mi njoj?

Kako će da opstane država koja veruje da narod treba da joj služi?
zilikaka zilikaka 20:52 04.03.2014

Re: Izbori

I danas imamo realnu proizvodnju, ali od prošle godine, nemamo overene zdravstvene knjižice, od SEPTEMBRA prošle godine, do danas, primili smo pojedinačno, približno po 30,000 dinara. Sve to zato što 'firma' nije uplaćivala dovoljno novca u 'budžet'.


Čekaj, hoćeš da kažeš da firma nije platila doprinose za zdravstveno osiguranje ili nešto drugo? Uplaćivanje u budžet je jaaako širok pojam, a tek dovoljno je potpuno nedefinisano.
Svaki porez, pa i PDV je uplata u budžet, svaka taksa isto, tako da je ovo što si naveo sasvim nejasno.
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:53 04.03.2014

Re: Izbori

Radim u prizvodnoj industrijskoj firmi koja postoji 40 godina.
Za sve to vreme mi smo realnom proizvodnjom stvarali dohodak koji se 'prelivao' u okrug, republiku i državu. Nama je ostajalo najmanje.
I danas imamo realnu proizvodnju, ali od prošle godine, nemamo overene zdravstvene knjižice, od SEPTEMBRA prošle godine, do danas, primili smo pojedinačno, približno po 30,000 dinara. Sve to zato što 'firma' nije uplaćivala dovoljno novca u 'budžet'.

Čemu služi 'budžet'?
Ko ga stvara?
Kolike su plate državnih službenika?
Da li 'država' treba da služi nama, ili mi njoj?

Kako će da opstane država koja veruje da narod treba da joj služi?


Kapiram da si ceo život naporno radio, i da si se sad našao u situaciji u kojoj ništa ti nisi kriv, ali nije za to kriv ni Radulović. Štaviše, Radulović upravo zbog situacije u kojoj si se našao i želi da sprovede reforme, da se to više ne dešava.

Ako tražiš krivca, traži ga u sistemu koji je zbog partijskog zapošljavanja na sebe primio armije nepotrebnih državnih službenika. Nije Radulović taj sistem napravio. Štaviše, on hoće da ga razmontira.

Nisi ti njega uopšte dobro ukapirao. A ja ne znam kako bih ti ga objasnila drugačije nego da te posavetujem da odgledaš neke od video materijala koji postoje na sajtu www.dostajebilo.org, gde on objašnjava - krajnje jasno - u čemu je problem i gde je rešenje.

I za zdravstvene knjižice, i za sve ostalo što spominješ...
mr.fogg mr.fogg 21:00 04.03.2014

Re: Izbori

Štaviše, on hoće da ga razmontira.

Iznutra?
Pa toga sam se nagledao. ONI su spremni. Razrađena stvar decenijama.
Voleo bih da grešim :)

Nije Radulović taj sistem napravio. Štaviše, on hoće da ga razmontira.

Zahvaljujući njemu, u mojoj firmi ostali su partijski poslušnici, a oterani ljudi koji su stvarno znali da rade svoj posao, ali on to ne zna.
TO je njegov problem, nije moj.
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:13 04.03.2014

Re: Izbori

Zahvaljujući njemu, u mojoj firmi ostali su partijski poslušnici, a oterani ljudi koji su stvarno znali da rade svoj posao, ali on to ne zna.


Pa ako on to ni ne zna, kako se to onda desilo zahvaljujući njemu?
Opet si me zbunio, ali ništa mi pod milim bogom nije jasno.
mr.fogg mr.fogg 21:20 04.03.2014

Re: Izbori

Pa ako on to ni ne zna, kako se to onda desilo zahvaljujući njemu?
Opet si me zbunio, ali ništa mi pod milim bogom nije jasno.


Ušao je u srpsku politiku, u kojoj se partijski kontroliše privreda.
U tom sistemu 'kadrovi' se zapošljavaju po političkoj pripadnosti.
On je uleteo sa pričom o restruktuiranju preduzeća, koja je, teorijski, OK, ali nije ukapirao da će partije da ostave svoje nesposobne kadrove, a da otpuste sve druge. Tako je doprineo racionalizaciji srpske privrede koja nas vodi u propast.
On samo vidi procente - ne i ljude.
mariopan mariopan 21:50 04.03.2014

Re: Izbori

mr.fogg
Restart.


Restart je ponovno pokretanje parazitskog sistema sa integracijom novih partova ili partija u sistem.
To je restart S.R.

Njegova priča o 'partijskom parazitskom sistemu' je samo propaganda.
Istina je da su SVI političari paraziti društva, a on je odlučio da se priključi tom društvu.
Šteta :(

cult cult 23:10 04.03.2014

Re: Izbori

mr.fogg

bot uživo
rade.radumilo rade.radumilo 09:00 05.03.2014

Re: Izbori

Radim u proizvodnoj industrijskoj firmi koja postoji 40 godina.
Za sve to vreme mi smo realnom proizvodnjom stvarali dohodak koji se 'prelivao' u okrug, republiku i državu. Nama je ostajalo najmanje.
I danas imamo realnu proizvodnju, ali od prošle godine, nemamo overene zdravstvene knjižice, od SEPTEMBRA prošle godine, do danas, primili smo pojedinačno, približno po 30,000 dinara. Sve to zato što 'firma' nije uplaćivala dovoljno novca u 'budžet'.


Vreme je da se suočiš sa realnošću: Da ta firma ima neki ekonomski smisao, do sada bi je već neko kupio ostvarivao profit. Država se ne usuđuje da se upusti u raščišćavanje preostatka preduzeća u svom vlasništvu iz prostog razloga što je to političko samoubistvo. Od tih 150 preduzeća u večitom restruktuiranju, možda ali možda uspeju jednu trećinu da izvuku na put profita i održivog rasta, sve ostale će morati pod katanac.
Ovako je mnogo lakše. Kao bajagi, te firme nešto rade, a banke pod državnom kapom im obezbeđuju nekakva sredstva i tako ih izdržavaju dok ne dođu sledeći izbori. Problem je jedino u tome što država može da izdržava nekoga isključivo od para koje je uzela privredi koja nešto radi.
Ključni problem tu nije toliko u tome što država daje budžetske pare da bi izdržavala preduzeća poput Sartida, već u tome što zarad očuvanja statusa kvo donosi ili održava nedotupavne zakone koji sa druge strane uništavaju privredu koja radi.

Uzgred, jedan od razloga (pogledaj Radulovićeve ranije blogove) što tvoja firma posluje sa gubitkom je visoka cena rada, u Srbiji u kojoj su zakoni ustrojeni tako da je najisplativije trangefrange poslovanje, a najneisplativije bilo šta proizvoditi.
hajkula1 hajkula1 20:29 05.03.2014

Re: Izbori

mr.fogg
Dobro i šta onda?

Možda totalni bojkot izbora koji bi ih možda dozvao pameti, pa da imamo npr. samo dve stranke :)



Koje dve?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana