Eksperimenti u blogovanju

Pu, spas!

marco_de.manccini RSS / 04.03.2014. u 23:31

.

Ја сам из домовине отишао пре нешто мање од 20 година.

Понекад прочитам вести и коментаре одатле и видим -- тамо, бре, има будала за извоз!

.



Komentari (162)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 20:13 05.03.2014

Re: Never ending story

pa postoje i krvne grupe

postoje.

ali kad ti napraviš grupe,
i ti svrstavaš ljude u grupe,

kao što si svrstala mene, koju ne poznaješ,

zaista je nebitno da li grupe postoje i da li
sam ja u bilo kojoj grupi, osim tebi
Atomski mrav Atomski mrav 20:17 05.03.2014

Re: Never ending story

Pa tako imamo ovde dve osnovne grupe:


Imaš, sestro, imaš...
ivan.jordan_3 ivan.jordan_3 21:25 05.03.2014

Re: Never ending story

Mislim da je teško generalizovati, ja sam u inostranstvu i nas nekoliko Srba ovde svi imamo potpuno različite motive dolaska i ostanka, i različite planove za ostanak / povratak. Svako je svoja priča, uglavnom tužna i egzistencijalna što se tiče odlaska iz Srbije, a onda iznenadjujuće prijatna ovde. Kada se reši problem para, sve može. Neko je pomenuo gore da u Srbiji kad taj nekako problem rešiš, pojavljuju se drugi. To je razlika.

Nisam pristalica grupisanja, ako je to bitno.
zemljanin zemljanin 01:01 06.03.2014

Re: Never ending story

larisa_bg

Interesantno viđenje ... više puta sam, prosto bio u situaciji, da polemišem o tome ... od ljudi koje znam da su "otišli" ja vidim dve grupe ... grupa koja je došla da radi i zaradi pa ide nazad i to im je uvek u glavi, taj povratak ... i grupa koja je došla da ostane ... naravno ima mnogo nijansi i preletača ali to bi bile neke dve suprotnosti ...

Sigurno da vaspitanje, tradicija i sl. imaju važan uticaj na taj "osećaj" koji nas negde i definiše kojoj grupi ćemo se prikloniti.

Moje prvo duže obitavanje van države je nosilo taj osećaj izlovanosti i potrebe da imaš nekog od "naših" ... to je bilo dosta davno ... danas mi je maltene svejedno da li je Japan, Peru ili Aljaska ... a vidim i da su se klinci totalno adaptirali na tu "planetarnu nacionalnost" i da nemaju problem sa tim ... ali svako je priča za sebe ... tu sam "malo" hedonista
little_radojica little_radojica 05:09 06.03.2014

Re: Never ending story

zemljanin
larisa_bg

Moje prvo duže obitavanje van države je nosilo taj osećaj izlovanosti i potrebe da imaš nekog od "naših" ... to je bilo dosta davno ... danas mi je maltene svejedno da li je Japan, Peru ili Aljaska ... a vidim i da su se klinci totalno adaptirali na tu "planetarnu nacionalnost" i da nemaju problem sa tim ... ali svako je priča za sebe ... tu sam "malo" hedonista


Е ово је јако битан моменат због којег је та Ларисина подела и мени запарала уши. Људи су људи без обзира где су и ако успеш да се са њима повежеш на том нивоу, сасвим ти је свеједно које су националности они који те окружују, тј. немаш ту самонаметнуту потребу да се у печалби слепо држиш "наших" и машташ о "завичају" као Радован Трећи, те немаш ни ту потребу да себе убеђујеш у то где ти је боље.
Некад због језичке баријере то изгледа као неостварив циљ, али уствари није. Још увек ми стоји слика у глави из Њујорка кад смо ишли на бурек и кисело млеко да нас мине жеља, а тамо смо били осуђени да на матерњем језику слушамо одвратну свађу снајке и свекрве док су исти месиле и пекле. Колико сам само волео бурек до тог момента... Оне су имале заједнички језик на којем су се теоретски могле разумети боље него са било ким на страном језику, па су се ипак очигледно сасвим погрешно разумеле. Дакле језик и заједничка култура су прецењени и дефинитивно нису довољан, а усудио бих се да кажем ни потребан услов да се људи исправно разумеју. Сад сам на другом крају света и немам "наших" на мин 100км и иако одржавам контакте са њима и видимо се пар пута годишње нисам морао да искључим све остале и да се ослоним само на њих. Жена је првих шест месеци била у кући и на одличном путу да постане онаква џангризава снајка (само јој је фалила свекрва), али је онда изашла у свет, помирила се са истим иако ниједан страни језик није могла да користи са самопуздањем и сад се служи са минимум 3 (тј. комбинацијом та три ). Да ли ћемо се вратити или остати овде или отићи негде друго, то је виша математика и зависи од тога какви су вам снови које јурите, али једном кад се човек ослободи зависности од присуства "завичаја" у иностранству небитно му је где је. И не мора себе да убеђује где му је боље. Свуда му је довољно добро(*). А са развојем технологије удаљеност од фамилије и пријатеља из детињства се мање осети. Не кажем да се не осети, али све мање и мање... И само да додам, да не бих отишао да сам имао приближно једнаке услове за јурење својих снова (а то значи фртаљ леба, метер неба, једнаки критеријуми за све, никакви камиони и авиони), јер сматрам да свуда на планети МОЖЕ бити једнако добро, ако се (свакако једнако добри) људи тако и организују (уреде свој друштвени систем на такав начин).

* Јапанци имају изреку "Само за довољно ја знам" (吾唯足知る)


Пословица потиче из Зен-будистичког храма Рјоан-ђи који се налази у Кјото-у. Уклесана је у стилизованом облику на бунарчић (свим знаковима/словима је заједнички квадратић те се он нашао у средини као рупа бунара) на којем се оперу руке пре уласка у храм. Ова изрека има страшан утицај на формирање личности сваког Јапанца и животну филозофију и ако се неко пита одакле самодисциплина ето му (дела) одговора. Наравно нема разлога да једном кад се схвати ова универзална мудрост нема утицаја и на било ког човека на свету, ма какав да му је састав крвих зрнаца.
Colin_bgd Colin_bgd 09:00 06.03.2014

Re: Never ending story

larisa_bg
Nema šanse da tu nađete zajedničko mišljenje. Svaki čovek mora da brani svoj izbor i svoj identitet, što je i logično. Pa tako imamo ovde dve osnovne grupe:

A) oni koji su otišli u inostranstvo i moraju da ubeđuju i sebe i nas (koji smo ostali) da je ovde grozno i da je njihov izbor ispravan

B) one koji su ostali da žive u Srbiji i koji će tvrditi, kao što na primer ja tvrdim, da sve to izgleda mnogo strašnije kad se čita u novinama, i da je Srbija, ako umeš da je koristiš kako treba, jedna sasvim ugodna zemlja za život, "uz izvesne šarmantne nesavršenosti" (shvatite ovo kao eufemizam, pliz)

E sad, da to ne bi bilo tako jednostavno, imamo još dve podgrupe, to su oni sa takozvanim unutrašnjim saboterom:

C) oni koji su otišli, ali se sa time nikad nisu pomirili, mrze svoje novo okruženje, osećaju se tamo kao građani drugog reda i ne prestaju odande da se bave problemima u Srbiji, te su nekako ni tamo ni ovamo i ne uspevaju da stvore nove korene
D) one koji su ostali, ali mrze to što su ostali i stalno pričaju da bi sutra otišli samo da mogu ili da će da odu prvom raspoloživom prilikom i govore onima što su tamo: ćuti, gde god da si bolje ti je nego u ovom paklu

Za grupe C i D osećam veliku empatiju, nije im lako, majke mi... Mada se lično osećam kao pripadnik grupe B.

Analiza ti pada short od cilja za par milimetara. Ove tvoje grupe mozda mogu da se primene na Poljake, ali ne mogu i na Srbe. U nasem slucaju ne postoji pravilan izbor. Suvise ljudi je otislo (i odlazi) da bi se to smatralo nekim "incidentom", s druge strane suvise ljudi (a to svi mi izvanka znamo vrlo dobro) u Srbiji kuka previse da bi se to moglo nazvati izuzecima. Prema tome, ne postoji pravilan izbor, jer svima u Srbiji pada napamet odlazak, kao sto i svima vanka pada napamet povratak, a konkretnog odgovora nema jer na tlu drzavno-drustvenog zivog peska (koji se u Srbiji vrhunski neguje) svako plansko, racionalno razmisljanje je apsolutno besmisleno... Ti, koliko god dobro se snalazila u Srbiji, sa mnogo manjom verovatnocom mozes da predvidis sta ce se u zemlji desiti sutra nego ja u Engleskoj, i u tome je najosnovnija razlika, a ne da li radimo za 300, 3000, ili 30,000 evra mesecno...
Atomski mrav Atomski mrav 09:43 06.03.2014

Re: Never ending story

Дакле језик и заједничка култура су прецењени и дефинитивно нису довољан, а усудио бих се да кажем ни потребан услов да се људи исправно разумеју.


Naravno, pogledaj samo ex-Yu prostor. Ali to je mnogo univerzalniji problem, što bi Dučić rekao (parafraziram): "Dve životinje, kad se sretnu, samo se onjuše i svaka nastavi svojim putem. A da imaju moć govora, rastgle bi se međusobno!"

P.S. Kad se setim studentskih razmena, definitivno mi je jasno da je nekad bolje da se dvoje ljudi i ne razumeju baš previše...
Atomski mrav Atomski mrav 09:44 06.03.2014

Re: Never ending story

Ti, koliko god dobro se snalazila u Srbiji, sa mnogo manjom verovatnocom mozes da predvidis sta ce se u zemlji desiti sutra nego ja u Engleskoj, i u tome je najosnovnija razlika, a ne da li radimo za 300, 3000, ili 30,000 evra mesecno...


U sridu! Svima nama prija taj "determinizam" Zapada u odnosu na "stohastičnost" Srbije...
milisav68 milisav68 10:29 06.03.2014

Re: Never ending story

Atomski mrav
U sridu! Svima nama prija taj "determinizam" Zapada u odnosu na "stohastičnost" Srbije...

Da, samo što je "stohastičnost" Srbije (i ne samo nje), direktno proporcijalna "determinizmu" Zapada (sada, a nekad i Istoka, odnosno obitavanje na nekakvim granicama između suprostavljenih svetova).
Atomski mrav Atomski mrav 10:32 06.03.2014

Re: Never ending story

Da, samo što je "stohastičnost" Srbije (i ne samo nje), direktno proporcijalna "determinizmu" Zapada (sada, a nekad i Istoka, odnosno obitavanje na nekakvim granicama između suprostavljenih svetova).

Možeš li malo da razjasniš tu svoju teoriju?
milisav68 milisav68 10:52 06.03.2014

Re: Never ending story

Atomski mrav
Da, samo što je "stohastičnost" Srbije (i ne samo nje), direktno proporcijalna "determinizmu" Zapada (sada, a nekad i Istoka, odnosno obitavanje na nekakvim granicama između suprostavljenih svetova).

Možeš li malo da razjasniš tu svoju teoriju?

Pa Srbija je mala zemlja, koja se često nalazila na granicama između velikih sila, i samim tim je bila pod njihovim velikim uticajem, odnosno pljačkanjem.

Imati ili biti?

Da bi imao, moraš da budeš, a da bi bio, moraš da imaš.

Da bi imao stabilnost, moraš da budeš finansijski jak, kad si finansijski jak, "jedeš manje igrače", a kad si "manji igrač" onda zavisiš od "velikih", pa ti je mogućnost "izbora" smanjena, a samim tim i budućnost nestabilna.

Sad ovo zvuči kako su samo drugi krivi, i da nema krivice u nama, ali letimičan pogled na "komšije" nam može reći da smo u sličnom blatu, i da su razlike minimalne.


Colin_bgd Colin_bgd 10:55 06.03.2014

Re: Never ending story

Da, samo što je "stohastičnost" Srbije (i ne samo nje), direktno proporcijalna "determinizmu" Zapada...

Jedan od simptoma perzistentne infantilnosti kod odraslih ljudi (kod dece je to izraz prevelike razmazenosti, iz koje izrastu ili ne...) je sto im je uvek neki "autoritet" (stvarni ili umisljeni, svejedno je) kriv za sve...

ps. ovde ne mislim, necessarily, na tebe licno... mozda na ceo narod (u koji spadam, naravno, i ja)... ko ce ga znati...
Atomski mrav Atomski mrav 11:10 06.03.2014

Re: Never ending story

Sad ovo zvuči kako su samo drugi krivi, i da nema krivice u nama, ali letimičan pogled na "komšije" nam može reći da smo u sličnom blatu, i da su razlike minimalne.


Letimičan pogled na "komšije" nam može reći da su vrlo slični nama... pa smo zato možda svi zajendo u sličnom blatu?
milisav68 milisav68 11:53 06.03.2014

Re: Never ending story

Colin_bgd

Jedan od simptoma perzistentne infantilnosti kod odraslih ljudi (kod dece je to izraz prevelike razmazenosti, iz koje izrastu ili ne...) je sto im je uvek neki "autoritet" (stvarni ili umisljeni, svejedno je) kriv za sve...

Hoćeš da kažeš da ne postoje razbojnici, siledžije i pedofili, i da je uvek kriva ona što nosi mini suknju?

Naravno da postoje autoriteti i "autoriteti" koji te sputavaju da napreduješ.

Kolika je verovatnoća da cela zajednica u Bronksu, napreduje do Menhetna?

Kolika je verovatnoća da će klinci iz Bronksa da završe kao dileri, a kolika - da će da upišu neki fakultet?
milisav68 milisav68 11:56 06.03.2014

Re: Never ending story

Atomski mrav
Sad ovo zvuči kako su samo drugi krivi, i da nema krivice u nama, ali letimičan pogled na "komšije" nam može reći da smo u sličnom blatu, i da su razlike minimalne.


Letimičan pogled na "komšije" nam može reći da su vrlo slični nama... pa smo zato možda svi zajendo u sličnom blatu?

Dakle - hebe nas geografija, jer smo svi manje više bili na nekim granicama.

Zašto Skandinavci već 200 godina žive u miru, pa zato što se osvajači i nisu previše interesovali za taj prostor.
Atomski mrav Atomski mrav 12:25 06.03.2014

Re: Never ending story

Zašto Skandinavci već 200 godina žive u miru, pa zato što se osvajači i nisu previše interesovali za taj prostor.

Jok, Nemcima Skandinavija uopšte nije bila bitna u drugom svetskom ratu... zašto li su onda okupirali Dansku i Norvešku? Zašto su Rusi ratovali protiv Finaca?
E sad, zašto Skandinavci žive dobro posle drugog svetskog rata a Balkanci žive loše? Geopolitika svakako ima udela ali mislim da je mentalitet ipak presudan.

Colin_bgd Colin_bgd 12:54 06.03.2014

Re: Never ending story

milisav68
Colin_bgd

Jedan od simptoma perzistentne infantilnosti kod odraslih ljudi (kod dece je to izraz prevelike razmazenosti, iz koje izrastu ili ne...) je sto im je uvek neki "autoritet" (stvarni ili umisljeni, svejedno je) kriv za sve...

Hoćeš da kažeš da ne postoje razbojnici, siledžije i pedofili, i da je uvek kriva ona što nosi mini suknju?

Naravno da postoje autoriteti i "autoriteti" koji te sputavaju da napreduješ.

Kolika je verovatnoća da cela zajednica u Bronksu, napreduje do Menhetna?

Kolika je verovatnoća da će klinci iz Bronksa da završe kao dileri, a kolika - da će da upišu neki fakultet?

Akcen(a)t, mozda sam trebao da podvucem, je bio na ZA SVE...

A uostalom tako je lenja ta fatalisticka interpretacija, nas kinje samo zato sto smo tu gde jesmo, a skandinavce niko ne dira samo zato sto su skoro pa na severnom polu... Gluposti...
milisav68 milisav68 13:35 06.03.2014

Re: Never ending story

Atomski mrav

Jok, Nemcima Skandinavija uopšte nije bila bitna u drugom svetskom ratu... zašto li su onda okupirali Dansku i Norvešku? Zašto su Rusi ratovali protiv Finaca?

Danska nije na Skandinavskom poluostrvu, a Norvešku su okupirali da ne bi Englezi uzimali gvožđe iz Švedske, dok su Finci ratovali sa Rusijom za granice.

Ali to je bilo samo u WW2, pre toga je prošlo mnogo vekova, a da nijedna strana vojska tu nije došla, niti je bilo (većih) ratova, a razišli su se mirno, stim što je Rusija okupirala Finsku na početku 19. veka, a digla ruke posle oktobarske revolucije.

Za to vreme je na Balkanu prštalo na sve strane.


Atomski mrav Atomski mrav 13:44 06.03.2014

Re: Never ending story

Danska nije na Skandinavskom poluostrvu

Geografski nije ali se smatra delom Skandinavije.
Znaš li koje su dve države u Evropi najčešće međusobno ratovale?
milisav68 milisav68 13:45 06.03.2014

Re: Never ending story

Colin_bgd
A uostalom tako je lenja ta fatalisticka interpretacija, nas kinje samo zato sto smo tu gde jesmo, a skandinavce niko ne dira samo zato sto su skoro pa na severnom polu... Gluposti...

Da, mi smo specijalno nesposobni.

Šta sprečava recimo Rumune da se drastično odlepe od nas?
milisav68 milisav68 13:54 06.03.2014

Re: Never ending story

Atomski mrav

Znaš li koje su dve države u Evropi najčešće međusobno ratovale?

Možda Engleska i Francuska?
Atomski mrav Atomski mrav 14:04 06.03.2014

Re: Never ending story

Možda Engleska i Francuska?

Švedska i Danska. Hoću da kažem, prštalo je ranije na sve strane i na severu Evrope. Međutim, Skandinavci su naučili da žive u miru sa komšijama, a i sami sa sobom. Mi nekako još uvek nismo to naučili...
Colin_bgd Colin_bgd 14:20 06.03.2014

Re: Never ending story

Da, mi smo specijalno nesposobni.

To je tvoja teza, ne moja...

Šta sprečava recimo Rumune da se drastično odlepe od nas?

Ko kaze da nisu... Odavno su prevazisli i odgovorili na pitanja na koja mi jos uvek, uzaludno, bespotrebno, i jalovo trosimo i energiju i znanje i ljude...
milisav68 milisav68 14:21 06.03.2014

Re: Never ending story

Atomski mrav

Švedska i Danska. Hoću da kažem, prštalo je ranije na sve strane i na severu Evrope.

Nisam rekao da nije uopšte, ali mnogo manje nego u Evropi i na Balkanu.



stefan.hauzer stefan.hauzer 14:34 06.03.2014

Re: Never ending story

Međutim, Skandinavci su naučili da žive u miru sa komšijama, a i sami sa sobom

Na Šveđane je otrežnjujuće delovala katastrofa of Rusa,u Velikom severnom ratu. Pre toga je ,možda, bila i najveća vojna sila u Evropi
;gugluj Gustav Adolf, Tridesetogodišnji rat.
Posle se ograničila na ratove s Dancima,što je uzrokovalo raskidanje Dansko - Norveške unije i stvaranje Švedsko - Norveške unije.

S druge strane ,Danci su imali pragmatičan razlog za traženje neutralnosti - svog velikog suseda Nemačku
tj. prvo Prusku.
Nakon izgubljenih ratova u XIX veku i ujedinjena Nemačke , shvatili su da će najbolje proći,ako sede gde su i uživaju.
Tako da je ovaj faktor,najviše uticao na mir Severa Evrope.

Ako smem da se ubacim
milisav68 milisav68 14:34 06.03.2014

Re: Never ending story

Colin_bgd

Ko kaze da nisu... Odavno su prevazisli i odgovorili na pitanja na koja mi jos uvek, uzaludno, bespotrebno, i jalovo trosimo i energiju i znanje i ljude...

Pa im zato uveli restrikcije da se ne bi selili u bogatije zemlje EU, jer je od početka devedesetih pa do danas, zemlju napustilo skoro dva miliona ljudi.


Colin_bgd Colin_bgd 15:17 06.03.2014

Re: Never ending story

milisav68
Colin_bgd

Ko kaze da nisu... Odavno su prevazisli i odgovorili na pitanja na koja mi jos uvek, uzaludno, bespotrebno, i jalovo trosimo i energiju i znanje i ljude...

Pa im zato uveli restrikcije da se ne bi selili u bogatije zemlje EU, jer je od početka devedesetih pa do danas, zemlju napustilo skoro dva miliona ljudi.



Ali, pre dva meseca restrikcije su ukinute...

Nemoj da mesamo tranzijentna i stacionarna stanja, i da izvlacimo generalne zakljucke nakon posmatranja jedne jedine tacke na funkciji...
Atomski mrav Atomski mrav 15:35 06.03.2014

Re: Never ending story

Posle se ograničila na ratove s Dancima,što je uzrokovalo raskidanje Dansko - Norveške unije i stvaranje Švedsko - Norveške unije.

To su bile unije jednako kao što je i Srbija bila u uniji sa Otomanskim carstvom.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:01 06.03.2014

Re: Never ending story

To su bile unije jednako kao što je i Srbija bila u uniji sa Otomanskim carstvom

Pa da,luzeru uvaljuju Norvešku


(Što i ne bi bilo toliko loše,da su tad znali za silnu naftu u Severnom moru)
blogovatelj blogovatelj 17:21 06.03.2014

Re: Never ending story

E sad, zašto Skandinavci žive dobro posle drugog svetskog rata a Balkanci žive loše? Geopolitika svakako ima udela ali mislim da je mentalitet ipak presudan.


Mislim da ima nečega i u norveškoj nafti i švedskom čeliku.
Volvo i Sab nemaju savršenu limariju jer su proizvođači tako rešili da je naprave, nego je kombinacija gvozdene rude i uglja koji se u Švedskoj kopaju takva da se od njih dobija najkvalitetniji mogući čelik.
jkt2010 jkt2010 01:22 07.03.2014

Re: Never ending story

blogovatelj
i da je Srbija, ako umeš da je koristiš kako treba, jedna sasvim ugodna zemlja za život, "uz izvesne šarmantne nesavršenosti" (shvatite ovo kao eufemizam, pliz)


Ne možeš ni da pojmiš kakva je Amerika onima koji znaju da je koriste.
Mnogo je teža za rukovanje, ali ko to savlada, svemir je granica. Veruj mi.
Samo jedan problem treba u dotičnoj rešiti. To su pare. Posle sve ide samo.
I u Srbiji treba taj isti problem rešiti, ali i stotine drugih.
Tako da, zaključak je, bolje je rešiti jedan problem, nego stotine problema plus taj isti problem.

Ti si problem para u Srbiji bio resio pa znas?
A jesi li ga resio u Americi, pa znas?
I sta ti tacno znaci 'resiti problem para'?
blogovatelj blogovatelj 10:00 07.03.2014

Re: Never ending story

Ti si problem para u Srbiji bio resio pa znas?
A jesi li ga resio u Americi, pa znas?
I sta ti tacno znaci 'resiti problem para'?


De se primiri malo. Smanji ton.
Rešiti problem para znači imati neto zaradu minimalno duplo veću od prosečne. U svakoj državi na svetu takva se osoba smatra imućnom.
U Americi je ta dupla prosečna zarada oko sto hiljada dolara na bruto nivou.
Šta hoću da kažem? Hoću da kažen da je prosečna srpska zarada oko 350 evra, pa za onoga ko zaradi 700 svi kažu da ima para. Za srpske prilike i ima, ali ta osoba faktički ima 4200 evra godišnje više od osobe koja ima prosečnu platu.
U Americi je ta svota veća od trideset hiljada dolara. Pa ti vidi.
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:37 05.03.2014

Коме, бре, ти да си будала?!

Добио сам питања преко приватних порука, а и јавно овде да објасним о чему се ради.

С времена на време употребим своје чувене аналитичке способности и после пар недеља размишљања дођем до неких једноставних закључака. На пример, у једном од мојих најстаријих блогова сам недвосмислено закључио да мој отац никада није направио ишта паметно. У овом блогу сам прилично јасно рекао да сам се иселио из земље у којој има будала за извоз. Сваку дискусију у непотребно општем правцу сам сводио на појединачно, без икакве жеље да демантујем очигледне истине које су изнете. На несумњиво тачан исказ једног блогера да се много будала иселило, али да је много и остало одговорио сам да сам ја учинио колико сам могао (мисли се да смањим неповољни биланс), а на стандардну (и свакако тачну) опаску да будала има свуда сам одговорио да има бар једна свуда где одем. Дакле, ништа мудро, блог је само подсећање да постоји будала од које не могу побећи, била је са мном и пре 20 година, у некој другој земљи, а са мном је и сада (и сам наслов "Пу, спас!" је сарказам на ту тему). Нашла се и добра и проницљива душа која није пропустила да чињеницу да сам ја у ствари та будала и експлицитно обзнани - зајеби суптилност, можда неко није приметио.

Наравно да постоји и други ниво. Али прескочићу га, објашњење би било сувише дугачко и досадно, бар већини, пуно опскурних референци на бесплодност самореференцирања и немогућност увиђања конзистентности (одсуства будалаштине) унутар система чију конзистентност желимо да увидимо, те неопходности погледа са стране, ... али све ово се краће и једноставније каже онако како сам га у блогу и рекао.

А постоји и намерна доза неодређености која је ту само као позив људима да кажу нешто. Ко шта хоће. Драго ми је да има лепих коментара, искрених и људских, размишљања људи који су отишли, који су се вратили, који мисле да оду или се врате, ... а има и "ми смо све знали а ти како си" коментара ...
tasadebeli tasadebeli 01:01 06.03.2014

Re: Коме, бре, ти да си будала?!

marco_de.manccini

Коме, бре, ти да си будала?!

Добио сам питања преко приватних порука,...






Јао, откада се нисам оволико смејао! Идите бре, људи, у першун! Почео сам да штуцам од смеха...

Немој да причаш да су ти стварно слали ПП са оваквим питањем! Па не могу да верујем...

А ниси их прозивао по имену, човече! Они се сами препознали и јавили! Страшно!



Хвала вам свима, људи, улепшали сте ми ово тмурно кишно вече и развеселили ме пред спавање...

Поздрав свим будалама на овом блогу од још једног истог таквог...








П.С. - А за све вас које смо у међувремену извезли у разноразне Аустралије, Канаде, Нове Зеланде, Америке, Британије итд. итд. посебан поздрав...











Jaril Jaril 10:57 06.03.2014

Re: Коме, бре, ти да си будала?!

бесплодност самореференцирања и немогућност увиђања конзистентности (одсуства будалаштине) унутар система чију конзистентност желимо да увидимо, те неопходности погледа са стране, ...

Now you're talking.

Волео бих да прочитам блог са оваквим, дужим и компликованим објашњењем.
charlie charlie 13:41 06.03.2014

Re: Коме, бре, ти да си будала?!

marco_de.manccini
Добио сам питања преко приватних порука, а и јавно овде да објасним о чему се ради.

С времена на време употребим своје чувене аналитичке способности и после пар недеља размишљања дођем до неких једноставних закључака. На пример, у једном од мојих најстаријих блогова сам недвосмислено закључио да мој отац никада није направио ишта паметно. У овом блогу сам прилично јасно рекао да сам се иселио из земље у којој има будала за извоз. Сваку дискусију у непотребно општем правцу сам сводио на појединачно, без икакве жеље да демантујем очигледне истине које су изнете. На несумњиво тачан исказ једног блогера да се много будала иселило, али да је много и остало одговорио сам да сам ја учинио колико сам могао (мисли се да смањим неповољни биланс), а на стандардну (и свакако тачну) опаску да будала има свуда сам одговорио да има бар једна свуда где одем. Дакле, ништа мудро, блог је само подсећање да постоји будала од које не могу побећи, била је са мном и пре 20 година, у некој другој земљи, а са мном је и сада (и сам наслов "Пу, спас!" је сарказам на ту тему). Нашла се и добра и проницљива душа која није пропустила да чињеницу да сам ја у ствари та будала и експлицитно обзнани - зајеби суптилност, можда неко није приметио.

Наравно да постоји и други ниво. Али прескочићу га, објашњење би било сувише дугачко и досадно, бар већини, пуно опскурних референци на бесплодност самореференцирања и немогућност увиђања конзистентности (одсуства будалаштине) унутар система чију конзистентност желимо да увидимо, те неопходности погледа са стране, ... али све ово се краће и једноставније каже онако како сам га у блогу и рекао.

А постоји и намерна доза неодређености која је ту само као позив људима да кажу нешто. Ко шта хоће. Драго ми је да има лепих коментара, искрених и људских, размишљања људи који су отишли, који су се вратили, који мисле да оду или се врате, ... а има и "ми смо све знали а ти како си" коментара ...

Лепо образложење !
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:42 06.03.2014

Re: Коме, бре, ти да си будала?!

Волео бих да прочитам блог са оваквим, дужим и компликованим објашњењем.

Ааа, тешко, али укратко могу само да цитирам са Станфордове Енциклопедије Филозофије (има све!)

For any consistent system F within which a certain amount of elementary arithmetic can be carried out, the consistency of F cannot be proved in F itself.

mirelarado mirelarado 00:45 07.03.2014

Re: Коме, бре, ти да си будала?!

Поздрав свим будалама на овом блогу од још једног истог таквог...


Ако бисмо овде применили Еков резон по којем човек неће жалити да умре онога часа када убеди себе како су око њега све саме будале и глупаци, какав је и он, то би значило да се ми овде смрти не бојимо, тј. не зарезујемо је ни за суву шљиву. :)
tasadebeli tasadebeli 06:22 07.03.2014

Re: Коме, бре, ти да си будала?!

mirelarado
Поздрав свим будалама на овом блогу од још једног истог таквог...


Ако бисмо овде применили Еков резон по којем човек неће жалити да умре онога часа када убеди себе како су око њега све саме будале и глупаци, какав је и он, то би значило да се ми овде смрти не бојимо, тј. не зарезујемо је ни за суву шљиву. :)




Из чега опет, драга моја Мирела, извлачимо закључак да на овом блогу нема атеиста, све сами верници и то они искрени!









(Овај клип нисам окачио зато што је сутра 8. март, мајке ми!

Уосталом, данас је Дан инжињерије бивше ЈНА, па је ред да и мени неко поклони ружу и да ми честита!

Ти си се овим својим коментаром прва сетила и то учинила... Хвала ти! )
mirelarado mirelarado 19:26 07.03.2014

Re: Коме, бре, ти да си будала?!

tasadebeli




Да приложим и ја клип:











marco_de.manccini marco_de.manccini 00:05 08.03.2014

Re: Коме, бре, ти да си будала?!

Хмм, прехладио сам се. Тад сам глупљи него обично. Некако има везе с чулом мириса.

mariopan mariopan 12:10 10.03.2014

Re: Коме, бре, ти да си будала?!

marco_de.manccini
....људи који су отишли, који су се вратили, који мисле да оду или се врате, ..

Moja deca su davno otišla.

Ne muči ih nostalgija i nikada zbog toga ne bi pomislili da se vrate...ali sin često zakuka na tu raspalu državu Grčku i zpareti da će se vratiti, sve mu se smučilo....kad to čujem počnem da ga molim....nemoj sine koBoga te molim, evo ako treba ja ću da se doselim kod tebe samo da ti bude lakše .....onda on počne......nemoj kevo koBoga te molim, nije meni baš toliko teško........i prođe ga začas.

To smo tako rešili.

E, muka je sa zetom (Grk)

Kada on pobesni na svoju državu i zapreti da će sad odmah da pokupi ženu i sitnu decu (koju još nema) i da se iseli za Srbiju ja stvarno nemam argumente da ga odvratim.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:26 10.03.2014

Re: Коме, бре, ти да си будала?!

Згодно је то су тако близу у ствари. Да, да, није за каменом се бацити, али је ипак близу, могу, кад им се упали лампица, да ускоче у кола и истог дана пређу Дунав. Пар дана и могу назад.
Filip2412 Filip2412 03:11 06.03.2014

...

Meni je bolno nepodnosljivo da hodam ceo zivot istim ulicama. Novo mi daje svezinu. Staro me gusi, klaustrofobija neka i neka sporost, dosada ubija iz starog.

Retko, ali nostalgiju ponekad imam za proslim vremenom, u kome moj grad i moje ulice jedino postoje. To je potpuno besmislena - neostvariva zelja - nostalgija kao recimo zal za detinjstvom. Ono sto je tamo danas drugacije izgleda, ljudi su drugaciji, druge cigarete kupuju, drugo pivo piju a klinci slusaju neke meni sasvim strane druge pesme. Osecam se ko potpuni stranac tamo ponekad.

Vise se osecam na svome u nekom potpuno nepoznatom mestu nego u svom rodnom gradu.

Ljudi su razliciti, ja mislim da je dobro promeniti. Dok se menjas ziv si. Promena mesta zivljenja pomaze da se promenis.

PS: Ima i ono, sto kaze Rambo Amadeus..... zasto da se selim, da upoznajem neke nove budale kad imam dosta budala i ovde. Ali ja ne mislim tako, nove budale su mi uvek bolje od starih. Veciti sam optimista valjda.
lady_d lady_d 00:13 07.03.2014

Re: ...

Filipe nisi jedini. Moja majka je do nedavno verovala da sam otisla i da necu da se vratim zbog politicke situacije. Bila je potpuno zbunjena saznanjem da je rodila nekoga koga prostor gusi, ko u sebi nosi cigansku potrebu da luta i putuje. Kao sto tebe nostalgija vezuje za neke periode zivota, mene za neke ljude kojih odavno vise nema, kojima nisam sve rekla, koje nisam dovoljno volela i zahvalila im se za sve lepo sto sam upamtila.
Filip2412 Filip2412 00:52 07.03.2014

Re: ...

lady_d
Filipe nisi jedini. Moja majka je do nedavno verovala da sam otisla i da necu da se vratim zbog politicke situacije.
Meni nedostaju moji :( narocito kad me ubedare svojim izjavama... al samo oni, kad bih mogao da ih preselim ovde i kada bi oni to hteli ja bi radije to nego da se vracam.

A voleo bih vise da putujem ali full time job ogranicava kao i redovne posete Srbiji opet samo zbog najblizih. Medjutim, barem zivim tu gde ima ljudi sa svih strana sveta pa mi Toronto dodje ko vecito novi grad, navikne se covek na raznolikost. A kad izadjes jedan klub hard core, drumm and bass, jamaica reggae, drugi funk 60's treci ..... ima i srpski turbo narodnjaci za nase cobane i cobancice.... kad Balkan bude tako vraticu se. Kad se nasele maksikanci, japanci, rusi, kinezi, nemci, englezi na balkan eto i mene. Ovako sada... nije bas zanimljivo. Kad bude, "Prokuplje je svet!", "Pirot je svet!" a ne samo "Beograd je svet! (u pokusaju)" e tada, eto mene nazad, mozda... mislim... u tom slucaju sto da ne :)

tako da... mozda ipak jeste politicka situacija ali to sto bih ja hteo je stotine godina daleko.
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:34 07.03.2014

Re: ...

A kad izadjes jedan klub hard core, drumm and bass, jamaica reggae, drugi funk 60's treci

da,da
ovde je hronični nedostatak alternative; i ume da guši.
to se rešava sanjarenjem i nekim cicama:)



Filip2412 Filip2412 02:36 07.03.2014

Re: ...

Ty Segall - Sleeper
oto se rešava sanjarenjem i nekim cicama:)
stivi vonder hauzer, uvek prava emocija

a evo nesto za petak vece...
http://www.mixcloud.com/LaidBackRadio/mogpaws-for-future-reference/
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:39 07.03.2014

Re: ...

:)

evo nešto; da zapališ za kvebek .

Filip2412 Filip2412 16:48 07.03.2014

Re: ...

FAUVE
evo nešto; da zapališ za kvebek .
narezatcu si CD i staviti u auto, pa.... ako naleti neka ratoborna francophonka da je impresioniram... ali za to treba do Montreala... neki vikend sigurno, cim se odmrznemo
charlie charlie 21:50 07.03.2014

Re: ...

lady_d
Filipe nisi jedini. Moja majka je do nedavno verovala da sam otisla i da necu da se vratim zbog politicke situacije. Bila je potpuno zbunjena saznanjem da je rodila nekoga koga prostor gusi, ko u sebi nosi cigansku potrebu da luta i putuje. Kao sto tebe nostalgija vezuje za neke periode zivota, mene za neke ljude kojih odavno vise nema, kojima nisam sve rekla, koje nisam dovoljno volela i zahvalila im se za sve lepo sto sam upamtila.

Лепо речено !
tyson tyson 08:01 06.03.2014

100


Ja samo da izjavim za Dnevnik da mi je čast i zadovoljstvo da ostavim 100. komentar na ovom blogu.

Želeo bih da se zahvalim svojim roditeljima, prijateljima, psu, i svima koji su omogućili da se danas nađem na ovom mestu.

Nadam se da domaća štampa neće previše iskrivljeno obavestiti javnost o ovom izuzetnom događaju, i da će mi plaćeni komentatori iz zemlje i inostranstva pružiti podršku.

mt
charlie charlie 13:42 06.03.2014

Re: 100

tyson

Ja samo da izjavim za Dnevnik da mi je čast i zadovoljstvo da ostavim 100. komentar na ovom blogu.

Želeo bih da se zahvalim svojim roditeljima, prijateljima, psu, i svima koji su omogućili da se danas nađem na ovom mestu.

Nadam se da domaća štampa neće previše iskrivljeno obavestiti javnost o ovom izuzetnom događaju, i da će mi plaćeni komentatori iz zemlje i inostranstva pružiti podršku.

mt

Подршка твоме псу који толико чини за тебе !
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:31 06.03.2014

Re: 100

Као и увек, следује награда за 100-ти коментар, само мора да се подигне лично у нашој агенцији у Тадеуша Кошћушког.
tyson tyson 01:30 08.03.2014

Re: 100

marco_de.manccini
Као и увек, следује награда за 100-ти коментар, само мора да се подигне лично у нашој агенцији у Тадеуша Кошћушког.

Na pauzu sam, dolazim odma!


marco_de.manccini marco_de.manccini 02:24 08.03.2014

Re: 100

ja bi ti preporucijo da pozuris, uspava ce se portir i onda je podiyanje nagrade ne moguce do sledeci 1.-vi prevashodno u narednom mesecu. preko puta 2.-gog kotenjera je ulaz, ne vredi ti da yvonis, neradi zvono jos od preteklih izbora, iskljuci li smo.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:26 08.03.2014

Re: 100

Marko, jesi ti iz nekog Čačka i okoline rodom?
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:09 08.03.2014

Re: 100

Нисам, али има нека тајна веза.
Spiridon Spiridon 08:15 06.03.2014

..

Za one koji umeju da zive, dobro je i tamo i ovde.



citat iz filma "Pre kise"
charlie charlie 21:52 07.03.2014

Re: ..

Spiridon
Za one koji umeju da zive, dobro je i tamo i ovde.



citat iz filma "Pre kise"

Тако је !
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:22 06.03.2014

Situacija se zaoštrava i komplikuje!

Понекад прочитам вести и коментаре одатле и видим -- тамо, бре, има будала за извоз!


UN zabrinute zbog eskalacije sukoba proruskih i antiruskih strana na srpskom internetu
hajkula1 hajkula1 16:28 06.03.2014

Re: Situacija se zaoštrava i komplikuje!

vrabac_u_steni
Понекад прочитам вести и коментаре одатле и видим -- тамо, бре, има будала за извоз!


UN zabrinute zbog eskalacije sukoba proruskih i antiruskih strana na srpskom internetu




Ključ - katanac, ko me pipne - magarac

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana