Pantljičara....

Drago Kovacevic RSS / 26.02.2008. u 18:46

Seća li se još neko što je bilo 3. februara, dana, kad je držan drugi izborni krug a ja "bio na pecanju". Za nesećajuću većinu da pomenem, kako su od straha da će Srbija odustati od EU ako dođe do Nikolićevoga izbora, toga lepoga sunčanoga dana, na biralište izašla skoro 2,5 milona proevropski raspoloženih birača i porazilo Nikolićevu otvorenu ambiciju da Srbiju odmah proglasi "ruskom gubernijom".

Među tih gotovo 2,5 miliona ljudi, bilo je sigurno dosta onih koji su poverovali da će Tadić umeti da kapitalizuje taj rezultat i vođen jedinom mogućom političkom logikom, preuzeti incijativu iz ruku Vojislava Koštunice oko vođenja zemlje nekim normalnijim i racionalnijim putem, nego što se ona u zadnjih 5 godina pod Koštuničinom dirigentskom palicom vodi. Mnogo žuči je na stranicama ovoga bloga prosuto na konstataciju koju zastupam, da će bez obzira na izborni rezultat "pobednik" biti Koštunica, i da Tadićev izborni rezultat neće vredeti ništa više od gole konstatacije da je "on predsednik". Čak se može ići i dalje pa kazati da to i nije ništa drugo nego anestezija i umrtvljivanje razumnoga političkoga dela Srbije. Ali zadržimo se na onoj blažoj dijagnozi.

Dakle, prošao je 3. februar, a Tadić i DS su izgubili svaku političku incijativu već 5. februara. Koštunica im je poturio svoj program "spašavanja" Kosova, cilj koji nije smešten u nikakve vremenske koordinate. A politički ciljevi koji nemaju vremensku zadatost i nisu ciljevi. To je nešto čime se bavi skolastika a ne moderna politika.

Kao mehur od sapunice rasprsnula se priča o evropskim integracijama a Božino penkalo trajno odloženo u spremište nepotrebnih stvari. To penkalo je još jedino uporedivo sa muškim sisama. Postoji a ničemu ne služi.

Ali, zato, umesto penkala smo dobili neke nove rekvizite. Štange, pajsere, kamene kocke, baklje, sve čime se može razbijati,uništavati i paliti.

I sad, ne mogu a da se ne setim, koliko je "marketinške odlučnosti" DS i Tadić lično ispoljio tvrdeći da ne pristaje "na nikakve ucene kad je evropska budućnost Srbije u pitanju". Trebalo je samo nekoliko dana da ode na sastanak zakazan na incijativu njegovog protukandidata i ogorčeno deklarisanog neprijatelja evropskih integracija i zakaže najveći antievropski skup ikada viđen u Srbiji. Jeste da je nakon toga uradio sve da se na tome skupu ne pojavi, ali da je njegov suorganizator, nema nikave sumnje. Danima već, ja lično imam osećaj da je predsednik države Tomislav Nikolić, a stvarni i jedini vladar, gospodar svega u Srbiji - Vojislav Koštunica. Evropa je otplovila toliko daleko da je i Dragoljub Mićunović osetio potrebu da kaže -evropska budućnost Srbije je odložena mada se ne može odlagati na duži rok-.

Šta se sve poručuje iz Koštuničinog tabora i u kakav se kondicional stavlja to što se zove "evropska budućnost" više je u stilu onoga "neka bude što biti ne može"..Jer šta je drugo zahtev da SAD i najznačajnije zemlje EU "povuku odluku o priznavanju Kosova"...

Za mene je najvažnije pitanje kako to Tadić i njegova družina misle vratiti na političku scenu i u prvi plan ono što oni zovu "vizijom evropske budućnosti" i "vizijom osvajanja Evrope".

Ukoliko DS i Tadić vrlo brzo, a u pitanju su nedelja, dve dana, ne pokrenu pitanje evropskih integracija po cenu rušenja vlade, onda treba jasno kazati da nema neke velike razlike u odnosu prema Koštunici, recimo između Tadića i Aligrudića ili između Lončara i Petrovića ili još bolje, između Đilasa i Velje Ilića. Moći će se sa pravom kazati da je ono što DS radi običan marketinški trik za držanje Koštunicce na vlasti i održavanja ovoga silovanja realnosti, zdravog razuma i elementarnih ljudskih potreba građana Srbije.

Ili u skladu sa epskom tradicijom pošto je to trenutno na velikoj ceni - moći će se kazati da je to obično "zavođenje za Goleš planinu".

 



Komentari (132)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 19:01 26.02.2008

razlike?

koliko DS i Tadić vrlo brzo, a u pitanju su nedelja, dve dana, ne pokrenu pitanje evropskih integracija po cenu rušenja vlade, onda treba jasno kazati da nema neke velike razlike u odnosu prema Koštunici, recimo između Tadića i Aligrudića ili između Lončara i Petrovića ili još bolje, između Đilasa i Velje Ilića

šta će ti dani i nedelje, crni moj šure, za takvu usporedbu? isti su
razlika je samo u akcentu, dikciji i melodoci kojom razvlače govor
ko da su klonirani.
iste reči, izrazi, način - kad ih nešto priupitaš oni skoro pa ljutito, u fazonu viš-da-nam-otomaju-kosovo- fazonu verglaju o nacionalnom prioritetu, suverenitetu, snažnim akcijama......
pojedoše nam nam džigericu i vreme
upropastiše nam život poptpuno.
što se mene tiče šure, ja im ne dam ni dan
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:07 26.02.2008

Re: razlike?

JJ Beba
koliko DS i Tadić vrlo brzo, a u pitanju su nedelja, dve dana, ne pokrenu pitanje evropskih integracija po cenu rušenja vlade, onda treba jasno kazati da nema neke velike razlike u odnosu prema Koštunici, recimo između Tadića i Aligrudića ili između Lončara i Petrovića ili još bolje, između Đilasa i Velje Ilića

šta će ti dani i nedelje, crni moj šure, za takvu usporedbu? isti su
razlika je samo u akcentu, dikciji i melodoci kojom razvlače govor
ko da su klonirani.
iste reči, izrazi, način - kad ih nešto priupitaš oni skoro pa ljutito, u fazonu viš-da-nam-otomaju-kosovo- fazonu verglaju o nacionalnom prioritetu, suverenitetu, snažnim akcijama......
pojedoše nam nam džigericu i vreme
upropastiše nam život poptpuno.
što se mene tiče šure, ja im ne dam ni dan

Ma ne dam ni ja...o))
Ovo je zbog onih što veruju...
perhan perhan 21:02 26.02.2008

Re: razlike?


koliko DS i Tadić vrlo brzo, a u pitanju su nedelja, dve dana, ne pokrenu pitanje evropskih integracija po cenu rušenja vlade, onda treba jasno kazati da nema neke velike razlike u odnosu prema Koštunici, recimo između Tadića i Aligrudića ili između Lončara i Petrovića ili još bolje, između Đilasa i Velje Ilića šta će ti dani i nedelje, crni moj šure, za takvu usporedbu? isti su razlika je samo u akcentu, dikciji i melodoci kojom razvlače govorko da su klonirani.iste reči, izrazi, način - kad ih nešto priupitaš oni skoro pa ljutito, u fazonu viš-da-nam-otomaju-kosovo- fazonu verglaju o nacionalnom prioritetu, suverenitetu, snažnim akcijama......pojedoše nam nam džigericu i vremeupropastiše nam život poptpuno.što se mene tiče šure, ja im ne dam ni danMa ne dam ni ja...o))Ovo je zbog onih što veruju...


Pozdrav,
ja mislim da su Oni (DS) svesni sta im se dogadja.

DS vec godinama jase na talasu straha od radikala, mobilizacija, ratova. Cak i na poslednjim izborima pre par nedelja pevali su istu pesmu. Dobar broj onih koji su glasali za njih su ljudi koji su nesto stekli u proteklih 7-8 godina i kojima nije u interesu da to izgube dopustajuci radikalima da pobede.

Ali od pre par dana situacija (na terenu) se menja. Ponovo grozni zvuci lomljavine i smrad paljevine dolaze do njihovih vrata (glasaca DS-a). Polagano ce shvatiti da se mi kao nacija nismo toliko udaljili od ratova i bombardovanja i mobilizacija i leseva koliko im se do sada cinilo.

E onda ce nagon za samoodrzanjem uciniti svoje - kad vec moramo da trpimo grozote, da tonemo sve dublje, da ponovo gubimo sve sto smo stekli, onda cemo za bolje sutra da se borimo iza opcije koja se makar na papiru zalaze za bolju buducnost i koja te planove do sada nije izneverila jer nije imala sanse da ih izneveri.

Siguran sam da je recimo danas drugi krug izbora, da bi Boris Tadic glatko izgubio.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:58 26.02.2008

Re: razlike?

Ukoliko DS i Tadić vrlo brzo, a u pitanju su nedelja, dve dana, ne pokrenu pitanje evropskih integracija po cenu rušenja vlade, onda treba jasno kazati da nema neke velike razlike u odnosu prema Koštunici, recimo između Tadića i Aligrudića ili između Lončara i Petrovića ili još bolje, između Đilasa i Velje Ilića


Dragec,

sta ti sad pa znaci ovo "ukoliko"? Pa ti i tvoje kolege ribolovci to pricate vec godinama (da su svi koji nisu sa vama isti) ... pa vam se broj "vernika" ne povecava mnogo. Nije ni cudo, ko ce verovati ribolovackim pricama?:))) Posebno ko ima oci i u stanju je da razmislja svojom glavom ...
J. Winter J. Winter 02:33 27.02.2008

Drago

Ne znam jesi li primjetio, ali mene Tadic po koncepciji medjunarodne politike podsjeca na Tudjmana.I to na nacin da su jedan i drugi mislili da ce lako sa medjunarodnom zajednicom i da su Titovog kalibra u tim igrama .A nisu skuzili da ih tamo nitko ne dozivljava ozbiljno :). Konkretno prica jedno Amerima,a drugo Rusima, a kao da oni to ne znaju.Zato mu ne vjeruju ni jedni ni drugi
Nego kad je o Kosovu rijec da sam hipotetski ja srpski politicar, ne bih sad priznao Kosovo!
Bar ne odmah, vec nakon x vremena ( par godina). Doduse ne bi prijetio izolacijom i bojkotom, a najmanje neredima i oruzjem.Nikako! Ali bi stavio svoj uvjet za priznanje: postivanje prava i sigurnost za Srbe sa Kosova.Paralelno bi dok na tome rade EU i SAD potezuci za usi Tacija i ekipu, radio u Srbiji na reformama koje bi privukle investitore i smanjivale korupciju i ostalo...Kad bi se tu nesto konketnije postiglo, onda bih pogledao statistiku sa Kosova pa eventualno priznao, a to bi priznanje vjerojatno bilo i automatski ulaz u EU.Mislim da Ameri nisu shvatili najbolje, koliko je taj mit dugo ponavljan i nadrealno eksploatiran, da bi se sad preko noci sve to izmijenilo.Mislim da ni taj LDP to ne razumije.Treba ipak nesto vremena i sazrijevanja i Kosovarima....
Rusija je trenutno prica za sebe...I to dosta mracna, ako se malo zagrebe nesto okrecena povrsina.Preporucam toplo kao otkrice neupucenima ruski film "Durakovo: selo budala"

ZAGREB - ZagrebDox, četvrti međunarodni festival dokumetarnog filma, otvara se večeras projekcijom ruskog dokumentarca “Durakovo: selo budala“, redateljice Nine Kirtadze.
Između 130 filmova, koliko će ih biti prikazano na međunarodnom festivalu dokumentarnog filma, teško bi se mogao pronaći aktualniji film. U danima dok Rusija zvecka oružjem i prijeti obnovom hladnog rata film bivše novinarke, koja je izvještavala o ratu u Čečeniji i oružanim sukobima na Zakavkazju, daje prilično zanimljiv uvid u “mentalno“ stanje Putinove Rusije.
“Durakovo: selo budala“ je reportaža o dječjem domu, smještenom u novosagrađeni kompleks u blizini Moskve, kojim upravlja Mihail Morozov, poslovni čovjek i duhovni guru. Djecu koja su popustila u školi, koja su upala u loše društvo, ili su potpala pod dekadetni utjecaj Zapada, roditelji šalju u Durakovo na preodgoj. U golemom, zatvorenom zdanju nalik na samostan Mihail Morozov djecu odgaja u pravoslavnom i nacionalističkom duhu, i tako vraća na pravi put.
Po čitav dan nekadašnji loši učenici i neposlušni sinovi teško rade na seoskom imanju. Predvečer, nakon fizičkog rada, slijede predavanja o nacionalističkim i pravoslavnim vrijednostima. Djeca, primjerice, pitaju Morozova je li demokracija “zapadnog stila“ uistinu potrebna Rusiji, a Morozov, izgledom nalik na udebljalog bivšeg hrvača, odgovara da je “svijet postavljen hijerarhijski“, “na nebu je Bog, na zemlji je Car“, “nametnuta demokracija Rusiji je donijela samo bezakonje i rasulo“.
“Durakovo“ daje slikovit uvid u pozadinu Putinova autokratskog nacionalizma, temeljenog na državnoj kontroli izvoza nafte i plina. No od filma koji je na skorašnjem Sundanceu dobio nagradu za najbolju režiju očekivalo se možda i nešto više.
cecas cecas 08:27 27.02.2008

Re: razlike?

Vasilije , pa nikada i nigde inteligencija nije brojna , pa valjda zato se ne uvecava mnogo , ali zato glupost uvek rapidno raste i brzo se prima .
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:03 27.02.2008

Re: razlike?

cecas
Vasilije , pa nikada i nigde inteligencija nije brojna , pa valjda zato se ne uvecava mnogo , ali zato glupost uvek rapidno raste i brzo se prima .

A glupost raste i brzo se prima kao korov. Pokojni Zoran Đinđić je znao reći da je Srbija jedina zemlja gde se korov zaliva. Vasilije je jedan od zalivača korova...o)))
silver bullet silver bullet 11:53 27.02.2008

Re: razlike?

Siguran sam da je recimo danas drugi krug izbora, da bi Boris Tadic glatko izgubio.


Sad ici na rasciscavanje politicke magle u Srbiji bilo bi pogubno i za DS i za sve proliberalne snage.

Drago, vi ste sve u pravu, osim toga da se mora delati za nedelju-dve.

Tadic je kao mis koji je isao iz velike u sve manju i manju kutiju i zavrsio u ovoj malecnoj iz koje nema izlaza.
Mora da se razbije ta kutija, ali sada nije vreme.

Mislim da ce otreznjenje doci tek negde na jesen. Oktobar-novembar i da ce tek tada proevropske snage, mozda (!) imati sanse za kakvu-takvu pobedu. Uz moju nadu da ce se do tada pojaviti neko nov ko ce vuci tu lokomotivu napred, a ne Tadic. Sto nije tako nemoguce. Setite se demonstracija posle bombardovanja koje je organizovala DS. Apatija ljudi je bila vidna. Ali vec sledece godine je grunulo nezadovoljstvo.
Tako to ide kod svih teskih sokova u zivotu. Prvo ide neverica, pa bes, pa apatija, a zatim pobuna i zelja da se nesto promeni. Ili tiho skoncavanje.

Predstoji nam sest meseci patriotskog divljanja, a vi i ja mozemo samo da pazimo da nam neko od njih ne razbije glavu. Bukvalno.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:14 27.02.2008

Re: Drago

“Durakovo“

ništa originalno. već viđeno...

rankot rankot 14:18 27.02.2008

Re: razlike?

Virtuelni Vasilije
Posebno ko ima oci i u stanju je da razmislja svojom glavom ...

Василије, лепо је судити о самоме себи, али, да би тај суд био истинит, боље га је препустити другима. Да умете да размишљате својом главом, овакво шта никад не бисте написали...
Covek u belom Covek u belom 19:04 26.02.2008

Drago junak iz basne

Seća li se još neko što je bilo 3. februara, dana, kad je držan drugi izborni krug a ja "bio na pecanju". Za nesećajuću većinu da pomenem...

Cuj seca li se neko, pa to je toliko poznato da ima i basna o tome - "Drago na pecanju akka Drago i zlatna ribica".

U koliko DS i Tadić vrlo brzo, a u pitanju su nedelja, dve dana, ne pokrenu pitanje evropskih integracija po cenu rušenja vlade, onda treba jasno kazati da nema neke velike razlike u odnosu prema Koštunici, recimo između Tadića i Aligrudića ili između Lončara i Petrovića ili još bolje, između Đilasa i Velje Ilića. Moći će se sa pravom kazati da je ono što DS radi običan marketinški trik za držanje Koštunicce na vlasti i održavanja ovoga silovanja realnosti, zdravog razuma i elementarnih ljudskih potreba građana Srbije.

Uh sto ovo podseca na ono "Ako SAD vrlo brzo, a u pitanju su nedelja, dve dana, ne povuce svoju odluku o priznavanju nezavisnosti kosova, onda treba jasno kazati da nema neke velike razlike izmedju SAD i nacisticke Nemacke, recimo izmedju Busa i Hitlera. Moći će se sa pravom kazati da medjunarodno pravo vise ne postoji i da je na delu politika sile koja krsi predstavlja okupaciju drzave Srbije."

Ajd sto podseca, nego i ima efekta ko Kostunucine izjave.
vukk vukk 19:13 26.02.2008

TORIS



TORIS
Solomon Solomon 19:16 26.02.2008

Tunel

Mislim da Tadic i ekipa pokusavaju da preplove ovu buru pa marak ih to ubilo.
Ako vam protivnik drzi veliki deo medija, ako iza sebe ima tajkune, ako ima moc da ukloni policiju gde mu je volja, ako ima moc da daje izjave kakve se ne pamte ot "rdzave kasike", ako su najvljena ubistva postala normalna i ako sve to podrzava (bar trenutno) znatna vecina populacije - Zar se treba 'kurciti' ?
DS racuna da ce njihova baza podrske nekako progutati ovu knedlu srama i izdrzati do trenutka kada se strasti smire, kada Srpski voz stigne do svetlosti na kraju ovog mracnog trunela i kada ponovo moze da se otvoreno prica.
Ali ovoo je veliki rizik... Jer ovim cutanjem DS omogucava da se upravo ugusi ta svetlost na kraju tunela.
Zatvori oci i drzi palceve.
JJ Beba JJ Beba 19:23 26.02.2008

Re: Tunel

kada Srpski voz stigne do svetlosti na kraju ovog mracnog trunela i kada ponovo moze da se otvoreno prica

solomone, prosvetli me- šta predstavlja to svetlo na kraju tunela? kad će kraj?
meni se čini da je na kraju tog tunela ipak voz, a da oni to ne vide. misle da je petrolejka
Solomon Solomon 19:43 26.02.2008

Re: Tunel

solomone, prosvetli me- šta predstavlja to svetlo na kraju tunela? kad će kraj?
meni se čini da je na kraju tog tunela ipak voz, a da oni to ne vide. misle da je petrolejka


Bukvalno mislim da cekaju da se strasti smire. To je taj tunel. Kada se ljudi izderu, kada shok prodje, kada se pomirimo s chinjenicom da je Kosovo (sada i zvanicno) nezavisno.
DS se nada da ovaj intenzitet nemira i strasti se ne moze odrzati dugo. Splasnuce. Vecina ce gorko slegnuti ramenima i shvatiti da je EU jedini put napred.
Ali, ako DS nastave jos dugo ovim pasivnim stavom ektremisti ce sve vise zaslepljivati gradjane tako da 'svetlno' postaje nebitno.
JJ Beba JJ Beba 19:54 26.02.2008

Re: Tunel

DS se nada da ovaj intenzitet nemira i strasti se ne moze odrzati dugo. Splasnuce

a na osnovu čega ceniš da se ne može održati dugo?
pa zar ne kapiraš da su im nemiri deo akcionog plana koga nam ne obelodanjuju.
kaže koštunica vojislav da nećemo nikada stabilizovati odnose sa zemljama koje su priznale kosovo dok tu odluku ne ponište.
kako secaš, pošto tu nema pameti, - da će dotične zemlje te odluke da ponilšte ili da će koštunica vojislav to da zaboravi kako potrebno nam vreme za stabilizaciju bude prolazilo?
i kako misliš da će većina stnaovništva da shvati da im je jedini put napred - put u EU?
da će im se javiti samo? onako izvečeri u snu?
nema ništa od toga da se stvari same od sebe dešavjau, moj solomone.
nađi bolje rešenje
:)
Nenad M. Nenad M. 19:55 26.02.2008

Re: Tunel

Zar se treba 'kurciti' ?


taman posla, bolje je sa strane posmatrati kako prolazi ldp, sigurnije. Ali turbulentna vremena traze hrabre ljude a ja ih u ds-u ne vidim.
Nenad M. Nenad M. 20:00 26.02.2008

Re: Tunel

Bukvalno mislim da cekaju da se strasti smire. To je taj tunel. Kada se ljudi izderu, kada shok prodje, kada se pomirimo s chinjenicom da je Kosovo (sada i zvanicno) nezavisno.


prodjose nam godine u cekanju. Strategija cekanja je dobra ako protivnik ne radi nista ali sto neko rece - Kostunica mozda spava do 12h ali za preostalo vreme sve ce nas strpati u voz koji juri prema provaliji. DS ima dve varijante - da sto pre iskoci ili da ode u provaliju i da povuce sve nas
Solomon Solomon 20:07 26.02.2008

Re: Tunel

nema ništa od toga da se stvari same od sebe dešavjau, moj solomone.
nađi bolje rešenje
:)


Totalno se slazem s vama.
Ovo nije moje resenje, vec sam pisao kako 'razmisljaju' u DS-u.
Solomon Solomon 20:15 26.02.2008

Re: Tunel

DS ima dve varijante - da sto pre iskoci ili da ode u provaliju i da povuce sve nas


Slazem se... Taj trenutak se priblizava kada ocigledno DS mora preseci... Ja sam duboko razocaran nedostatkom hrabrosti DSa i potpuno iznenadjen ponasanjem Tadica. Od trenutka kada je rekao ono "Nikad", vise ga ne mogu razumeti.

Ipak, vidite da je cak i progresivni LDP malo pobegao u desno?
Ono sto izlazi iz LDPa je dosta ublazeno u odnosu na pre par meseci.
Jos niko, pa ni LDP, nije izasao i rekao "Srbija treba priznati Kosovo" - sto je jedini logicni korak napred.

Da bi zastitili svoje pozicije (a i svoje domove, porodice i zivote) sve progresivne snage u Srbiji su morale u zadnjih nedelju dana da ili potpuno ucute ili da se povuku desno. Sada cekaju. Ali kao sto si dobro rekao, postoje velike mogucnosti da svi padnemo u provaliju.

Filip2412 Filip2412 20:43 26.02.2008

Re: Tunel

Jos niko, pa ni LDP, nije izasao i rekao "Srbija treba priznati Kosovo" - sto je jedini logicni korak napred.

samo da boldiram da se ne zaboravi...
to je ono sto me najvise brine, manijaci isplivali na videlo i samo se utrkuju svojim nebuloznim izjavama koje ni sami valjda ne razumeju.

Jedva cekam da cujem neki OSTVARIV predlog.
JJ Beba JJ Beba 20:56 26.02.2008

Re: Tunel

Ipak, vidite da je cak i progresivni LDP malo pobegao u desno?
Ono sto izlazi iz LDPa je dosta ublazeno u odnosu na pre par meseci.
Jos niko, pa ni LDP, nije izasao i rekao "Srbija treba priznati Kosovo" - sto je jedini logicni korak napred

LDP ima svoj program u kome, izmeđuostalog, jasno iznosi svoju politiku prema kosovu i zbog kojeg ima podršku četvrt miliona birača..
upravo zbog svoje realističke politike prema kosovu koja podrezumeva istinu o kosovu i istorijski dogovor albanaca i srba LDP trpi uvrede a samo onaj ko žuri na brzi voz ne mazne neku šipku i ne razvali LDP prostorije ili ne popljuje nekog LDP glasača i simpatizera.
evo ti ovde možeš da preuzmeš program LDPa
Solomon Solomon 21:00 26.02.2008

Re: Tunel

samo da boldiram da se ne zaboravi...


Boldiraj i zapamti.
Srbija ce jednog dana da prizna nezavisno Kosovo.
Bez Severa, u sastvavu EU ili kako vec... Kad-tad - SRBIJA CE PRIZNATI KOSOVO.
Sad mozemo cekati 100 dana ili 100 godina.
Bolje za mentalno zdravlje ove nacije je da se to desi sto pre.
adam weisphaut adam weisphaut 21:02 26.02.2008

Re: Tunel

Bolje za mentalno zdravlje ove nacije je da se to desi sto pre.

Za one koji ovom zemljom upravljaju mentalno zdravlje nacije je (po njih) opasan luksuz.
Solomon Solomon 21:09 26.02.2008

Re: Tunel

evo ti ovde možeš da preuzmeš program LDPa


Kapiram... Znam... Ceda je pre nekoliko meseca na B92 izjavio da bi Srbija trebala biti prva da prizna Kosovo... Ali ipak, pod pritiskom (fizickim i politickim) u protekloj nedelji mu je stav bio blazi. I LDP ceka da prodje stihija. Iako znatno hrabriji i principijelni od DS-a, ipak se adaptiraju dok ne prodje ovaj bes.
doktorka doktorka 21:17 26.02.2008

Re: Tunel

Filip2412
Jos niko, pa ni LDP, nije izasao i rekao "Srbija treba priznati Kosovo" - sto je jedini logicni korak napred.samo da boldiram da se ne zaboravi...to je ono sto me najvise brine, manijaci isplivali na videlo i samo se utrkuju svojim nebuloznim izjavama koje ni sami valjda ne razumeju.Jedva cekam da cujem neki OSTVARIV predlog.



pa sad zato sto ne zelimo da priznamo kosovo , onda dozvolimo da nam razni obrazi , nomokanoni , nashi , davidovici itd uredjuju drustvenopoliticki i kulturni zivot u srbiji. i sta je sa mladicem? otkada slusamo price da cemo saradjivati sa hagom i nista od toga. i sta je sa nis-om. i raznim drugim aferama. zelite da cujete ostvariv predlog. da se stvori proevropski blok , znaci svi koji su za ulazak u evropu , mislim na stranke i gradjane i da se radi zajedno. da svako u svojoj stranci rascisti sa onima koji bi i da kohabitiraju sa dss i da udju u evropu , jer je to nespojivo. ja bih za pocetak organizovala skup i pozvala sve stranke i gradjane koji su za ulazak srbije u evropu. i ne bih postavljala uslov ,bez stranackih rekvizita. a sto da ih ne bude? a onda na tom skupu da zahtevamo , pa redom mladic i kardzic u hag , zabranu rada neonacistickih organizacija , tipa obraz , nasi , storfrontovske sajber organizacije i td .
Nenad M. Nenad M. 21:17 26.02.2008

Re: Tunel

Ipak, vidite da je cak i progresivni LDP malo pobegao u desno?
Ono sto izlazi iz LDPa je dosta ublazeno u odnosu na pre par meseci.
Jos niko, pa ni LDP, nije izasao i rekao "Srbija treba priznati Kosovo" - sto je jedini logicni korak napred.


nisam primetio bezanje u desno. Tesko je ocekivati da ldp izadje sa idejom - adj da priznamo Kosovo sto pre jer bi to znacilo nova demoliranja prostorija ldp-a i pretnje upucene funkcionerima stranke kojima je 17 feb bio samo izgovori a svi znamo sta je pravi cilj istih.
Solomon Solomon 21:24 26.02.2008

Re: Tunel

sto pre jer bi to znacilo nova demoliranja prostorija ldp-a i pretnje upucene funkcionerima stranke


Pa upravo o tome govorim !
LDP je sputavan pretnjama. Da nije, trazili bi da Srbija krene ka priznavanju Kosova.
Ali, posto je klima u Srbiji takva kakva jeste - LDP mora da cuti.
Tako je sa svim sto bi se moglo nazvati progresivnim u Srbiji. Neko im bukvalno drzi pistolj do glave.
JJ Beba JJ Beba 21:31 26.02.2008

Re: Tunel

LDP ceka da prodje stihija. Iako znatno hrabriji i principijelni od DS-a, ipak se adaptiraju dok ne prodje

sa razbijenim prostorijama u savkom mestu gde LDP ima odbore i sa "huliganima" na čedinoj gajbi.
e baš su umekšali stav i čekaju da prođe
ko je organizovao proteste juče ispred ruske ambasade?

fotka sa sajta b92

gde je bila omladina DSa? da li je ona protestovala?
Solomon Solomon 21:40 26.02.2008

Re: Tunel

gde je bila omladina DSa? da li je ona protestovala?


Slazem se ... kao sto rekoh gore... DS je totalno 'zastranio' pod istim pritiskom kojim je LDP.
Sve progresivne struje u Srbiji su pod pritiskom. LDP je doziveo napade jer je od svih najprincipijelnije drzao do svojih stavova. To je za svaku pohvalu.

Ali se morate sloziti samnom da ne bi bilo bas pametno za LDP da Ceda izadje i kaze "Mi smo za to da se Kosovo prizna." To su ranije rekli. Ali vec 10 dana NIKO u LDP to nije ponovio. Suvise je riskantno. Suvise je opasno.

zoricag zoricag 21:59 26.02.2008

Re: Tunel

Ceda je pre nekoliko meseca na B92 izjavio

izjavio je u kontekstu toga da bi Srbija trebalo da radi upravo suprotno od onoga sto sad radi. Bilo je tu reci i o evroatlantskim integracijama i mnogo toga.

U uslovima u kojima je Rusija upregla i svoje medije i obavestajce i svoju predizbornu kampanju i svoje tajkune, u uslovima u kojima se emotivna tenzija digla radi trazenja unutrasnjeg krivca (krivaca) izjave takve vrste mogle bi biti iskoriscene za gradjanski rat i razbijanje same Srbije. LDP se zalaze za drugaciju, a ne za izgorelu Srbiju.

Nije odstupio od programa LDP, a dobro je i procenio i mogucnosti i snagu.
JJ Beba JJ Beba 22:06 26.02.2008

Re: Tunel

Ali se morate sloziti samnom da ne bi bilo bas pametno za LDP da Ceda izadje i kaze "Mi smo za to da se Kosovo prizna." To su ranije rekli. Ali vec 10 dana NIKO u LDP to nije ponovio. Suvise je riskantno. Suvise je opasno

solomone, ti nisi razumeš politiku LDPa prema kosovu.
politika LDPa prema kosovu je jasna - dogovor albanaca i srba i naravno priyzavanje kosova ali uz dogovorene uslove koje omogućavaju normalan život srba na kosovu kao što su konstitutivnost srpskog naroda na kosovu, konsenzualnost, dvojezičnost......
zašto bi LDP rekao da treba priznati ksosovo sada kada je kosovo jednostranim aktom samoproglasila nezavisnost. politika LDPa je dogovor
niko u LDPu kao ni mi njihovi glasači se ne slažemo sa jednostranom odlukom proglašenja
kakavo bre ublažavanje stavova kakvi bakračai
to prosto nije politika LDPa za koju su dobili 1/4 miliona glasova
Solomon Solomon 22:11 26.02.2008

Re: Tunel

Nije odstupio od programa LDP, a dobro je i procenio i mogucnosti i snagu.


Slazem se sa vama u potpunosti.

Ali ako razumemo da je LDP dobro procenio mogucnosti i snagu - da li isto mozemo reci za DS ?
Zapravo, da je DS stao sa LDP-om i otvoreno se kosio sa DSS/RS/NS frakcijom, zar ne bi onda bilo vise razloga za zaostravanje i vise mogucnosti gradjanskog rata ? Odredjene struje samo traze izgovor za tako nesto.

Ne znam... Pitam se.... Nadam se da ce se uskoro DS moci vratiti svojim vrednostima.
zoricag zoricag 22:21 26.02.2008

Re: Tunel

da li isto mozemo reci za DS ?


Mogli bi da DS nije svojim ne cinjenjem/cinjenjem od 2004 doprineo, odnosno omogucio zauzimanje pozicija tim "frakcijama" kako ih zovete, dajuci im mandate umesto gradjana.
G r o f i c a G r o f i c a 22:45 26.02.2008

Re: Tunel

Ali se morate sloziti samnom da ne bi bilo bas pametno za LDP da Ceda izadje i kaze "Mi smo za to da se Kosovo prizna." To su ranije rekli. Ali vec 10 dana NIKO u LDP to nije ponovio. Suvise je riskantno. Suvise je opasno.

Kao sto je i mnogo toga riskantno jer nema slobode govora, nema slobode medija, nema nista. Ima samo Kostunica sa APSOLUTNOM vlascu i dok ON drzi policiju sve je pod NJEGOVOM kontrolom.
Solomon Solomon 22:46 26.02.2008

Re: Tunel

kakavo bre ublažavanje stavova kakvi bakračai


Izvini, ne izrazavam se bas najbolje danas. Da probam ovako.
U zadnjih 10 dana je LDP svoju poziciju izjasnjavao na koji nacin ?
A) Mi smo protiv jednostranog proglasenja nezavisnosti Kosova.
B) Mi smo za nezavisno Kosovo, tek posto se Srbi i Albanci dogovore.

I pod A i pod B je tacno, ali drugacije zvuci. Mozda nije 'ublazavanje stavova' ali je definitivno ublazavanje semantike. I potpuno je normalno da to cine. Ovo je marketinski potez i to dobar.
Treger Treger 23:33 26.02.2008

Re: Tunel

Solomon
sto pre jer bi to znacilo nova demoliranja prostorija ldp-a i pretnje upucene funkcionerima stranke Pa upravo o tome govorim ! LDP je sputavan pretnjama. Da nije, trazili bi da Srbija krene ka priznavanju Kosova.Ali, posto je klima u Srbiji takva kakva jeste - LDP mora da cuti. Tako je sa svim sto bi se moglo nazvati progresivnim u Srbiji. Neko im bukvalno drzi pistolj do glave.

Da Čeda ima iza sebe 2,5 miliona glasača njemu bi Koštunjavi jeo iz ruke a ne obratno. Ovako izgleda da rusi odeđuju koji glasovi više vrede pa glasovi nas izdajnika koji smo za normalan život sa svima na ovim prostorima vrede mnogo manje. Tadić je jedno duplo golo išto pre to shvatimo to bolje za nas da više sa njim DS ne gubimo vreme. Meni je žao jer je to bila stranka koja je trebala da vuče napred. Da se nebi lagali G17+ i Ds igraju jednu rolu proevropske stranke sa idejom da nikad u nju ne uđemo stim što to neće otvoreno da kažu. Da je tako vidi se što oni sede u vladi koja sve čini da u Evropu nikad ne stignemo.Pardon ućićemo kada Miko i ostala bagra ruska pokradu sve što se može još pokrasti. Sedeti u takvoj vladi i to posmatrati je saučesništvo i spada u organizovano udruživanje za propast Srbije. I oni kojima je stalo do Kosova trebalo je da zapale imovinu bogatih Srba sa Kosova koji su zbrisali u Srbiju a njih ostavili na cedilu.
blackbox blackbox 00:50 27.02.2008

Re: Tunel

Nenad M.
Zar se treba 'kurciti' ?taman posla, bolje je sa strane posmatrati kako prolazi ldp, sigurnije. Ali turbulentna vremena traze hrabre ljude a ja ih u ds-u ne vidim.

Tacno. Ali turbulentna vremena traze i da se ne srlja, sto DSS i NS jedva cekaju.
Pa ovi jedva cekaju da sledeci miting organizuju i odmah ga preusmere protiv DS i G17, i naravno LDP i nevladin sektor.Sada nije tesko manipulisati frustracijom naroda i usmeriti ga na izdajnike. A ko su izdajnici, pa naravno to su oni koji se zalazu za saradnju sa Zapadom koji nam otima Kosovo. Cak su u tome prevazisli retoriku radikala iz perioda njihovih ranih radova.
To je jasno svakom ko slusa svakodnevnu retoriku Kostunice,Loncara, Samardzica i njihovih savetnika sa ili bez staza u omladinskim srpskim-svetosavskim -patriotskim pokretima i organizacijama.
Jesu li vec zapalili sliku predsednika drzave, kao dokaz patriotizma i najavu kako bi se obracunavali sa politickim protivnicima.
sentinel26 sentinel26 16:46 27.02.2008

Re: Tunel -?

JJ Beba
gde je bila omladina DSa? da li je ona protestovala?

Omladini DS-a treba hitno dostaviti otvoreno pismo Lazara Stojanovića objavljeno danas u listu "Danas", adresirano na "omladinu" i predsednika SPS-a a i široj javnosti.

Shvatiće šta je istina i kako izgleda hrabrost na djelu.

Ako li samo polovinu od svega onoga razumeju, biće dobro, stvoriće se šansa za reanimaciju DS-a.
U suprotnom, zaboravite.

A za "tunjel", možda je trebalo pustiti onoga da pravi tunjel, mogao bi eventualno i da shvati da se cijela Srbija nalazi u tunjelu.
NoSurrender NoSurrender 21:37 27.02.2008

Re: Tunel

Bukvalno mislim da cekaju da se strasti smire. To je taj tunel. Kada se ljudi izderu, kada shok prodje, kada se pomirimo s chinjenicom da je Kosovo (sada i zvanicno) nezavisno.

Ova teorija bi mozda "pila vodu" da je DS ovu politiku pocela da vodi od trenutka priznavanja Kosova.Ali, oni istu inertnu i neprincipijelnu politiku vode od dolaska B.T. na celo stranke.Formalno se zalazu za reforme i Evropske integracije, a u stvari svojim pristajanjem na ucene, popustanjem i nedoslednoscu samo odrzavaju u zivotu stetocinu i politickog mrtvaca Kostunicu.
A njihovo stalno forsiranje "svetla na kraju tunela" mi se cini kao odvracanje paznje, dok nam izvrcu dzepove rasprodajuci NIS, EPS i jos ovo malo preostalih preduzeca.
adam weisphaut adam weisphaut 19:24 26.02.2008

Hm

Za mene je najvažnije pitanje kako to Tadić i njegova družina misle vratiti na političku scenu i u prvi plan ono što oni zovu "vizijom evropske budućnosti" i "vizijom osvajanja Evrope"
.
Sve se više pitam da li oni to uopšte i misle?
Da li oni smatraju da su EU integracije, nešto kao ozonske rupe ili mir u svetu, zgodno za pomenuti ali se niko na to ne obazire.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:42 26.02.2008

Re: Hm

adam weisphaut
Za mene je najvažnije pitanje kako to Tadić i njegova družina misle vratiti na političku scenu i u prvi plan ono što oni zovu "vizijom evropske budućnosti" i "vizijom osvajanja Evrope"
.
Sve se više pitam da li oni to uopšte i misle?
Da li oni smatraju da su EU integracije, nešto kao ozonske rupe ili mir u svetu, zgodno za pomenuti ali se niko na to ne obazire.

Pa misle kao njihovi partneri...u zadnjih 15 meseci je bilo bar deset najubedljivijih mogućih argumenata za to koje su udruženo ponudili....Ustav, referendum, devet kosovskih rezolucija, Koštunica premijer sa 30 poslanika, rezolucija o Kubi, Putin, ustupanje NIS-a Rusima za manje para nego će Mišković uzeti za luku Beograd uz pomoć gradske vlasti, rezoluciju o Kubi i na kraju zajednički miting....
No, nekome nikad dovoljno argumenata...

adam weisphaut adam weisphaut 19:49 26.02.2008

Re: Hm

Drago Kovacevic
adam weisphaut
Za mene je najvažnije pitanje kako to Tadić i njegova družina misle vratiti na političku scenu i u prvi plan ono što oni zovu "vizijom evropske budućnosti" i "vizijom osvajanja Evrope"
.
Sve se više pitam da li oni to uopšte i misle?
Da li oni smatraju da su EU integracije, nešto kao ozonske rupe ili mir u svetu, zgodno za pomenuti ali se niko na to ne obazire.

Pa misle kao njihovi partneri...u zadnjih 15 meseci je bilo bar deset najubedljivijih mogućih argumenata za to koje su udruženo ponudili....Ustav, referendum, devet kosovskih rezolucija, Koštunica premijer sa 30 poslanika, rezolucija o Kubi, Putin, ustupanje NIS-a Rusima za manje para nego će Mišković uzeti za luku Beograd uz pomoć gradske vlasti, rezoluciju o Kubi i na kraju zajednički miting....
No, nekome nikad dovoljno argumenata...


Ko zna kako su počeli da se ubacuju u borbu za Kosovo, možda počnu i da priznaju nezavisnost američkih država kao što i koalicioni patrner predlaže,ne bi me iznenadilo.
gorran gorran 19:28 26.02.2008

samo se ti pravi važan, Drago...

Slobodno nam nabijaj na nos, lepo sam vam ja govorio, i sve što uz to ide. Imaš puno pravo - bio si 200% u pravu...
JJ Beba JJ Beba 19:36 26.02.2008

Re: samo se ti pravi važan, Drago...

Naša država je već duže vremena ustrojena po stočarskom principu - nateraju se ovce da čekaju u redu da ih se ošiša.

jes vala, došlo vreme da vukovi sami šišaju ovce
pidola pidola 19:34 26.02.2008

...


Ukoliko DS i Tadić vrlo brzo, a u pitanju su nedelja, dve dana, ne pokrenu pitanje evropskih integracija po cenu rušenja vlade, onda treba jasno kazati da nema neke velike razlike u odnosu prema Koštunici, recimo između Tadića i Aligrudića ili između Lončara i Petrovića ili još bolje, između Đilasa i Velje Ilića. Moći će se sa pravom kazati da je ono što DS radi običan marketinški trik za držanje Koštunicce na vlasti i održavanja ovoga silovanja realnosti, zdravog razuma i elementarnih ljudskih potreba građana Srbije.

ukoliko ne...ako ne...zadnji trenutak...sad ili nikad...i tako.
sta je to vrlo brzo,a pre dva dana,pre nedelju dana,pre mesec dana,to prebrzo bilo?
a koje su sada razlike izmedju njih?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:36 26.02.2008

Re: ...

pidola

Ukoliko DS i Tadić vrlo brzo, a u pitanju su nedelja, dve dana, ne pokrenu pitanje evropskih integracija po cenu rušenja vlade, onda treba jasno kazati da nema neke velike razlike u odnosu prema Koštunici, recimo između Tadića i Aligrudića ili između Lončara i Petrovića ili još bolje, između Đilasa i Velje Ilića. Moći će se sa pravom kazati da je ono što DS radi običan marketinški trik za držanje Koštunicce na vlasti i održavanja ovoga silovanja realnosti, zdravog razuma i elementarnih ljudskih potreba građana Srbije.

ukoliko ne...ako ne...zadnji trenutak...sad ili nikad...i tako.
sta je to vrlo brzo,a pre dva dana,pre nedelju dana,pre mesec dana,to prebrzo bilo?
a koje su sada razlike izmedju njih?

Nema razlike Pidola...
Ovo je za one koji još uvek misle da ima...
doktorka doktorka 19:45 26.02.2008

cekajuci godoa

iliti tadica da nesto uradi od onoga sto je obecao. e ljudi , a koliko vremena ste odredili da cete cekati? ne , stvarno pitam . dokle? dajte tadicu rok . kazite, tadicu cekamo te do , sta ja znam... dajte rok. ali budite dosledni , cekajte ga samo do isteka tog roka. za pocetak.
Coco Rosie Coco Rosie 19:49 26.02.2008

Re: cekajuci godoa

ne vredi... meni ponestalo opravdanja...a i strpljenja...a bojim se i nade...
pidola pidola 19:57 26.02.2008

Re: cekajuci godoa

Coco Rosie
ne vredi... meni ponestalo opravdanja...a i strpljenja...a bojim se i nade...

to i jeste ono najgore,sto su nam uzeli nadu.
ajde vreme,godine zivota i te sitnice,to smo vec navikli da dajemo...
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:25 26.02.2008

Re: cekajuci godoa

ajde vreme,godine zivota i te sitnice,to smo vec navikli da dajemo...

pa stvarno, sitnice.
mi smo nebeski narod.
dvejes godina gore dole.
a posle svi na zelenu livadu međ nađele.
blackbox blackbox 00:32 27.02.2008

Re: cekajuci godoa

doktorka
iliti tadica da nesto uradi od onoga sto je obecao. e ljudi , a koliko vremena ste odredili da cete cekati? ne , stvarno pitam . dokle? dajte tadicu rok . kazite, tadicu cekamo te do , sta ja znam... dajte rok. ali budite dosledni , cekajte ga samo do isteka tog roka. za pocetak.

Pa recimo mesec dana, moda ni toliko.Pretpostavljam. Nadam se.
Gaston Gaston 00:54 27.02.2008

Re: cekajuci godoa

iliti tadica da nesto uradi od onoga sto je obecao. e ljudi , a koliko vremena ste odredili da cete cekati? ne , stvarno pitam . dokle? dajte tadicu rok . kazite, tadicu cekamo te do , sta ja znam... dajte rok. ali budite dosledni , cekajte ga samo do isteka tog roka. za pocetak.


I kad istekne rok sta onda.
Milan Rakić Milan Rakić 19:38 26.02.2008

STOP TIRANIJI

Dosta vise sa kohabitacijom DS-a i dss-a, kohabitacija koja je dovela Srbiju do ivice ponora gde je prosli put bila sa pokojnim diktatorom. Precutna podrska koaliciji dss - srs od strane DS-a je sramotna i sve zasta se zalagao pokojni Djindjic je "otislo niz vodu."

Ako ne sada, kada?

Ako se slazete mozete potpisati, i proslediti dalje, moju peticiju pa da vidimo koliko mozemo sakupiti:
http://www.petitiononline.com/st080224/petition.html
pidola pidola 19:48 26.02.2008

Re: STOP TIRANIJI

"Ova peticija će biti prosleđena DS-u kao znak da je krajnje vreme došlo da se vrate svojim istinskim ubeđenjima i da se, jednom za svagda, kaže STOP TIRANIJI!"

ja se izvinjavam,koja su to njihova istinska ubedjenja?
jel to treba onih dva miliona koji su glasali za njih da im salju,malo sto su im dali svoj glas za program kojeg nema,pa sada treba da ih mole,treba mozda i neki dinar da im se da?
peticija onima koji ne vide kuda idemo,to je kao slepom coveku dati naocare za vid.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:51 26.02.2008

Re: STOP TIRANIJI

pidola
"Ova peticija će biti prosleđena DS-u kao znak da je krajnje vreme došlo da se vrate svojim istinskim ubeđenjima i da se, jednom za svagda, kaže STOP TIRANIJI!"

ja se izvinjavam,koja su to njihova istinska ubedjenja?
jel to treba onih dva miliona koji su glasali za njih da im salju,malo sto su im dali svoj glas za program kojeg nema,pa sada treba da ih mole,treba mozda i neki dinar da im se da?
peticija onima koji ne vide kuda idemo,to je kao slepom coveku dati naocare za vid.

Da, još da prikačimo uplatnicu sa 10 evrića...o))
zoricag zoricag 20:00 26.02.2008

Re: STOP TIRANIJI

koalicija je, zvanicno, nije kohabitacija
Dolybell Dolybell 20:17 26.02.2008

Re: STOP TIRANIJI

Ako se slazete mozete potpisati, i proslediti dalje, moju peticiju pa da vidimo koliko mozemo sakupiti:


Potpisala bih ali nisam sigurna kome će taj spisak bolje poslužiti ?
G r o f i c a G r o f i c a 22:51 26.02.2008

Re: STOP TIRANIJI

Milan Rakić
Dosta vise sa kohabitacijom DS-a i dss-a, kohabitacija koja je dovela Srbiju do ivice ponora gde je prosli put bila sa pokojnim diktatorom. Precutna podrska koaliciji dss - srs od strane DS-a je sramotna i sve zasta se zalagao pokojni Djindjic je "otislo niz vodu."Ako ne sada, kada?Ako se slazete mozete potpisati, i proslediti dalje, moju peticiju pa da vidimo koliko mozemo sakupiti:http://www.petitiononline.com/st080224/petition.html

Potpisala bih ali se bojim konsekvenci.
Milan Rakić Milan Rakić 23:24 26.02.2008

Re: STOP TIRANIJI

Slažem se svakako se kritikama prema DS-u, zato sam i pokrenuo peticiju u nadi da može proizići nešto dobro. Verujem da se više može postići činjenjem no nečinjenjem stoga je bitno da ljudi koji potpišu proslede link ljudima za koje veruju da bi potpisali.

Posledica? Nadam se da će biti samo pozitivnih!
cvele72 cvele72 19:54 26.02.2008

ne trci pred rudu

Sasvim je ocigledno da bi u ovoj histeriji oko Kosova i desavanja naroda bili krajnje politicki glupo ici na parlamentarve lzbore. Nacionalisti bi odneli pobedu a Cheda moyda ne bi presao ni cenzus a pitanje kako bi i kampanju vodio. Mislim da bitku proevropskih i izolacionistickkih snaga treba odgodit najmanje do kraja godine. Sve ostalo je ludost kakve nedelju dve. Do tada raditi sta se moze i cekati da se balon izduva kao posle bombardovanja 1999. Treba onA BARUSTINA STO STOJI SA STRANE i sto podleze trenutku a odlucuje izbore DA POCNE DA MISLI STOMAKOM A NE SVIM SRCEM tada je vreme sada se nista ne bi dobilo naprotiv . So veme zaboravljas da je Tadic jedva dobo sto hiljada preko(zato je i insitirao na nima pre Kosova)a sad bi izbore sigurno izgubio.
JJ Beba JJ Beba 20:02 26.02.2008

Re: ne trci pred rudu

a Cheda moyda ne bi presao ni cenzus a pitanje kako bi i kampanju vodio.

na osnovu čega baziraš ovake zaključke?
kako znaš kakvu bi kampanju vodio LDP? te da ne bi prešli cenzus? ti to ipak samo maštaš

jedini spas je u prevremnim izborima
čekajući svi čemo postati sporni, a onda će nacionalisti stvarno pobediti
jer svi ćemo ili pomreti ili se iseliti
Dolybell Dolybell 20:26 26.02.2008

Re: ne trci pred rudu

Mislim da bitku proevropskih i izolacionistickkih snaga treba odgodit najmanje do kraja godine.


U pravu si da treba izbore odgoditi do kraja godine.
Tada ćemo znati nešto bliže za koje kandidate treba da se izjasnimo,
u USA još nisu definisani kandidati, u Rusiji jesu (Dmitri i Medvedev).

Uzged, ja sam čist pragmatičar, kome je bitno postići cilj u bilo čemu
što hoću. Taktika i strategija zavise od cilja.
Tom prilikom poštujem i neke maksime, kao npr:
"Koga je moliti - nije ga srditi"
( Ne mislim pri tom na boga, mada bi i vernicima ista pomogla)
JJ Beba JJ Beba 20:32 26.02.2008

Re: ne trci pred rudu

"Koga je moliti - nije ga srditi"

a što ne ona najodvratnija - "trpljen spašen"?
u trpljenju je spas
samo se još malo pritrpite dok mi ne dograbimo sve što može, dok se ne nakraduckamo i ne nakrademo; dok četir' generacije ne namirimo, dok ne rasprodamo i dok se ne utalimo, viš kolko nas ima?
pritrpte se malo, pa da onda da gradimo držvu nas bogatih i vas ubogih gubitnika "tranzicije"
cvele72 cvele72 20:55 26.02.2008

Re: ne trci pred rudu

na osnovu čega baziraš ovake zaključke?
kako znaš kakvu bi kampanju vodio LDP? te da ne bi prešli cenzus? ti to ipak samo maštaš

AKO SI BEBA NE BUDI DETE PA OKO NAS SVE GORI. SAMO SAM KONSTATOVAO DA JE U OVOM NACIONALISTICKOM LUDILU JAKO GLUPO DRZATI IZBORE A NAROCITO ZA OPCIJU KOJU NAVIJAS A KOJA JE I MENI BLISKA A ONO S KAMPANJOM MISLIO SAM PROSTO FIZICKI VALJDA VIDIS DA SRBIJOM KRSTARE BATINASI I LOVCI NA IZDAJNIKE, VESTICE......I TAKO TO
gorran gorran 21:01 26.02.2008

Re: ne trci pred rudu

cvele72
AKO SI BEBA NE BUDI DETE PA OKO NAS SVE GORI. SAMO SAM KONSTATOVAO DA JE U OVOM NACIONALISTICKOM LUDILU JAKO GLUPO DRZATI IZBORE A NAROCITO ZA OPCIJU KOJU NAVIJAS A KOJA JE I MENI BLISKA A ONO S KAMPANJOM MISLIO SAM PROSTO FIZICKI VALJDA VIDIS DA SRBIJOM KRSTARE BATINASI I LOVCI NA IZDAJNIKE, VESTICE......I TAKO TO
Pretpostavljam da je najbolje sačekati da "batinaši i lovci na izdajnike" koji "krstare" lepo smire strasti i demokratizuju Srbiju. Pa onda možemo spokojno na izbore. Kao Pakistan pod Mušarafom...
JJ Beba JJ Beba 21:11 26.02.2008

Re: ne trci pred rudu

AKO SI BEBA NE BUDI DETE PA OKO NAS SVE GORI. SAMO SAM KONSTATOVAO DA JE U OVOM NACIONALISTICKOM LUDILU JAKO GLUPO DRZATI IZBORE A NAROCITO ZA OPCIJU KOJU NAVIJAS A KOJA JE I MENI BLISKA A ONO S KAMPANJOM MISLIO SAM PROSTO FIZICKI VALJDA VIDIS DA SRBIJOM KRSTARE BATINASI I LOVCI NA IZDAJNIKE, VESTICE......I TAKO TO

a što se ti dereš?
ili je to što pričaš tako značajno pa treba da se vidi iz aviona?
cvele72 cvele72 21:12 26.02.2008

Re: ne trci pred rudu

Pretpostavljam da je najbolje sačekati da "batinaši i lovci na izdajnike" koji "krstare" lepo smire strasti i demokratizuju Srbiju. Pa onda možemo spokojno na izbore. Kao Pakistan pod Mušarafom...
*novo

NE TRAZI IZBORE NA KOJIMA MOZES DA POBEDIS . DE MI SABERI GLASOVE.........CEKAJ GNEV IZ STOMAKA.
cvele72 cvele72 21:19 26.02.2008

Re: ne trci pred rudu

a što se ti dereš?
ili je to što pričaš tako značajno pa treba da se vidi iz aviona

Sori Bebo no me mrzi da pritiskam ovo kaps lok. Nistya lose ne placi, please!
gorran gorran 21:28 26.02.2008

Re: ne trci pred rudu

cvele72
NE TRAZI IZBORE NA KOJIMA MOZES DA POBEDIS . DE MI SABERI GLASOVE.........CEKAJ GNEV IZ STOMAKA.
Ima tu nešto... Kad smo dali Slobi celu jednu deceniju, što ne bismo i Voji ... Bar jednu... Ili možda i dve? Što je on pa gori od Slobe?
Dok nas par puta izbombarduju, par puta temeljno opljačkaju... Pa da onda opet zovemo nekog Velju iz Čačka da izrazi naš "gnev iz stomaka"...
jesen jesen 21:49 26.02.2008

Re: ne trci pred rudu

jedini spas je u prevremnim izborima
čekajući svi čemo postati sporni, a onda će nacionalisti stvarno pobediti
jer svi ćemo ili pomreti ili se iseliti
..slazem se ali se istovremeno plasim rezultata tih izbora......jedino radikali imaju sansu da dobiju vecinu, narocito posle ovog ludila....ako ne bi dobili vecinu, onda treba da se dogodi i da vojislavK ne dobije nista tako da niko sa njim ne moze da pravi koalicije....plasim ce da ce doticni opet naci semu da ostane da vlada....Tacno je da sam pesimista al dosadilo mi vise nadanje.....
blackbox blackbox 07:54 27.02.2008

Re: ne trci pred rudu

cvele72
Sasvim je ocigledno da bi u ovoj histeriji oko Kosova i desavanja naroda bili krajnje politicki glupo ici na parlamentarve lzbore. Nacionalisti bi odneli pobedu a Cheda moyda ne bi presao ni cenzus a pitanje kako bi i kampanju vodio. Mislim da bitku proevropskih i izolacionistickkih snaga treba odgodit najmanje do kraja godine. Sve ostalo je ludost kakve nedelju dve. Do tada raditi sta se moze i cekati da se balon izduva kao posle bombardovanja 1999. Treba onA BARUSTINA STO STOJI SA STRANE i sto podleze trenutku a odlucuje izbore DA POCNE DA MISLI STOMAKOM A NE SVIM SRCEM tada je vreme sada se nista ne bi dobilo naprotiv . So veme zaboravljas da je Tadic jedva dobo sto hiljada preko(zato je i insitirao na nima pre Kosova)a sad bi izbore sigurno izgubio.

Tacno.
Da su izbori odrzani u septembru 1999.godine Kostunica ne bi dobio ni 10% a ni DOS nebi dobio vise na parlamentarnim.
Medjutim, koliko je jos izdrzivo biti u koaliciji sa DSS i NS postaje sve vise pitanje mentalne higijene a ne politickog pragmatizma. DSS se profilise u partiju ekstremne desnice slicna NSPD u Nemackoj.
Gaston Gaston 19:57 26.02.2008

Drago

Vec zivesno vreme citam vase komentare ot ome kako bi tadic trebalo da uradi ovo ili ono. Kazete sledece

Među tih gotovo 2,5 miliona ljudi, bilo je sigurno dosta onih koji su poverovali da će Tadić umeti da kapitalizuje taj rezultat i vođen jedinom mogućom političkom logikom, preuzeti incijativu iz ruku Vojislava Koštunice oko vođenja zemlje nekim normalnijim i racionalnijim putem, nego što se ona u zadnjih 5 godina pod Koštuničinom dirigentskom palicom vodi.


Kako mislite da Tadic to moze da uradi. Znamo koja su ovlascena predsednika republike - vrlo ogranicena (prakticno minorna) osim u domenu upravljanja vojskom. Gotovo sva vlst je u rukama Vlade Srbije.

U parlamentu - DS ima oko 65 poslanika ako se ne varam. Sa sve LDP i G17+ jos uvek su daleko od vecine da sastave Vladu?

Da izadju iz Vlade, slede dve mogucosti - 1. novi izbori, gde cisto sumnjam da bi tri stranke ( DS, LDP i G17+) osvojile 126 mandata, 2. Vlada DSS+SRS.

Sta vi KONKRETNO predlazete da Tadic uradi u okviru svoji ustavnih ovlascenja? Pazite akcenat je na KONKRETNO. Ono sto set gore napisali (a ja citirao) su samo prazne floskule, lepe zelje.

I na kraju, ne vidim razlog zasto se vi zalite u ime 'gotovo 2.5 miliona' gradjana, posto koliko se ja secam, vi ste pustili tadica da pobedi bez vaseg glasa.

I nemojte molim vas da govorite 'gotovo 2.5 miliona', to me jako podseca na RTS iz '90.-ih.
doktorka doktorka 20:03 26.02.2008

Re: Drago

Gaston
Vec zivesno vreme citam vase komentare ot ome kako bi tadic trebalo da uradi ovo ili ono. Kazete sledece
Među tih gotovo 2,5 miliona ljudi, bilo je sigurno dosta onih koji su poverovali da će Tadić umeti da kapitalizuje taj rezultat i vođen jedinom mogućom političkom logikom, preuzeti incijativu iz ruku Vojislava Koštunice oko vođenja zemlje nekim normalnijim i racionalnijim putem, nego što se ona u zadnjih 5 godina pod Koštuničinom dirigentskom palicom vodi. Kako mislite da Tadic to moze da uradi. Znamo koja su ovlascena predsednika republike - vrlo ogranicena (prakticno minorna) osim u domenu upravljanja vojskom. Gotovo sva vlst je u rukama Vlade Srbije. U parlamentu - DS ima oko 65 poslanika ako se ne varam. Sa sve LDP i G17+ jos uvek su daleko od vecine da sastave Vladu? Da izadju iz Vlade, slede dve mogucosti - 1. novi izbori, gde cisto sumnjam da bi tri stranke ( DS, LDP i G17+) osvojile 126 mandata, 2. Vlada DSS+SRS. Sta vi KONKRETNO predlazete da Tadic uradi u okviru svoji ustavnih ovlascenja? Pazite akcenat je na KONKRETNO. Ono sto set gore napisali (a ja citirao) su samo prazne floskule, lepe zelje. I na kraju, ne vidim razlog zasto se vi zalite u ime 'gotovo 2.5 miliona' gradjana, posto koliko se ja secam, vi ste pustili tadica da pobedi bez vaseg glasa. I nemojte molim vas da govorite 'gotovo 2.5 miliona', to me jako podseca na RTS iz '90.-ih.


manite nas sa tim pricama, mogucnosti predsednika su ogranicene . pa sto se onda kandidovao za predsednika, i obecavao integraciju u evropu? i da li su mogucnosti vlade ogranicene? tadic je sve uradio da kostunica i nikolic preuzmu kormilo drzave. od tadica se ocekuje da kaze da je nemocan da na bilo sta utice i da da ostavku na mesto predsednika drzave.
Nenad M. Nenad M. 20:09 26.02.2008

Re: Drago

Sta vi KONKRETNO predlazete da Tadic uradi u okviru svoji ustavnih ovlascenja? Pazite akcenat je na KONKRETNO. Ono sto set gore napisali (a ja citirao) su samo prazne floskule, lepe zelje.


citav problem sa Tadicem je u tome sto je doveo sebe i stranku u situciju da ih okolnosti docekaju nespremne. Upali su u zivo blato i tesko sada mogu bilo sta, medjutim svakim danom tonu sve vise.

Dobri politicari stvaraju okolnosti u kojima ce njihova politika biti moguca, losima drugi reziraju okolnosti. Dobri idu ispred struje, lose struja ( aka Kostunica) vuce.
Da Kostunica nije dobio premijersko mesto danas bi sve bilo drugacije, ovako nista.

Preslusaj Zivkovica u juceranjem Kaziprstu.

www3.b92.net/mp3/Kaziprst-2008-02-25-09-30.mp3
Gaston Gaston 20:14 26.02.2008

Re: Drago

citav problem sa Tadicem je u tome sto je doveo sebe i stranku u situciju da ih okolnosti docekaju nespremne. Upali su u zivo blato i tesko sada mogu bilo sta, medjutim svakim danom tonu sve vise.

Dobri politicari stvaraju okolnosti u kojima ce njihova politika biti moguca, losima drugi reziraju okolnosti. Dobri idu ispred struje, lose struja ( aka Kostunica) vuce.
Da Kostunica nije dobio premijersko mesto danas bi sve bilo drugacije, ovako nista.

Preslusaj Zivkovica u juceranjem Kaziprstu.

www3.b92.net/mp3/Kaziprst-2008-02-25-09-30.mp3


Poslusacu Zivkovica. Medjutim ajde da se onda vratimo korak u nazad, sta je trebalo da se uradi u Maju prosle godine, da se ide na nove izbore? Slazem se, to je mozda bila bolja opcija, medjutim, ne verujem da bi rezultat novi h izbora bio mnogo drugaciji, i vratili bi se u pat poziciju, samo 6 meseci kasnije. I pitanej je sta onda?

Mislim da se ne shvati pogresno, mene boli uvo za Tadica, medjutim ja ovde u tekstovima samo slusam zalopoljke i lepe zelje, bez konkretnih ideja, tipa uraditi to i to.
Gaston Gaston 20:16 26.02.2008

Re: Drago

manite nas sa tim pricama, mogucnosti predsednika su ogranicene . pa sto se onda kandidovao za predsednika, i obecavao integraciju u evropu? i da li su mogucnosti vlade ogranicene? tadic je sve uradio da kostunica i nikolic preuzmu kormilo drzave. od tadica se ocekuje da kaze da je nemocan da na bilo sta utice i da da ostavku na mesto predsednika drzave.


OK. Posto vidim da me niste razumeli. Sta je to sto bi ste vi uradili da ste kojim slucajem pobedili na predsednisckim izborima (umesto Tadica)?
Dolybell Dolybell 20:29 26.02.2008

Re: Drago

Sta vi KONKRETNO predlazete da Tadic uradi u okviru svoji ustavnih ovlascenja?


Isto što i Koštunica radi u okviru svojih ovlašćenja.
(Npr.: NIS i EPS i možda Bor i....to bolje zna Jeremić)
Samo toliko i možda malo više.
doktorka doktorka 20:31 26.02.2008

Re: Drago

Gaston
manite nas sa tim pricama, mogucnosti predsednika su ogranicene . pa sto se onda kandidovao za predsednika, i obecavao integraciju u evropu? i da li su mogucnosti vlade ogranicene? tadic je sve uradio da kostunica i nikolic preuzmu kormilo drzave. od tadica se ocekuje da kaze da je nemocan da na bilo sta utice i da da ostavku na mesto predsednika drzave.OK. Posto vidim da me niste razumeli. Sta je to sto bi ste vi uradili da ste kojim slucajem pobedili na predsednisckim izborima (umesto Tadica)?


ovo mi se svidja, kao da je tadic od juce predsednik , a on je na toj funkciji od 2004. osim toga , ds je dobila i parlamentarne izbore. pa pogledajte ko cini vladu.

uradila bih puno toga. prvo ,ne bih potpisala prodaju nis-a . uputila bih protesnu notu rusiji zbog davanje azila mirjani markovic i marku milosevicu . ne bih otputovala u rumuniju , nego bih sazvala SNB nekoliko dana pre proglasenja nezavisnog kosova. reagovala zbog onakve izjave na ruskoj drzavnoj televiziji i td i td.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:34 26.02.2008

Re: Drago

Mislim da se ne shvati pogresno, mene boli uvo za Tadica, medjutim ja ovde u tekstovima samo slusam zalopoljke i lepe zelje, bez konkretnih ideja, tipa uraditi to i to.

pa više puta, da ne kažem, desetina puta, rečeno je da treba reći šta je realnost, a to je da je kosovo nezavisno.
svidelo se to nama ili ne.
i da nikada, žao mi je, neće biti u sastavu srbije, ni formalno ni nikako.
al zbog toga je gube pozicije.
ipak je to mesto onako kako da ti kažem, put oko sveta za 2 x po 5 godina.
naputovaće se, naslikati sa raznim poznatim svetom, ostaviće deci albume....
jer ako kažeš da je kosovo nezavisno može verica rakočević, ona šnajderka, da ti zabrani
da kupuješ kod nje u buticima. razumeš? kako ćeš u svet bez tog brenda?
Nenad M. Nenad M. 21:23 26.02.2008

Re: Drago

Gaston
manite nas sa tim pricama, mogucnosti predsednika su ogranicene . pa sto se onda kandidovao za predsednika, i obecavao integraciju u evropu? i da li su mogucnosti vlade ogranicene? tadic je sve uradio da kostunica i nikolic preuzmu kormilo drzave. od tadica se ocekuje da kaze da je nemocan da na bilo sta utice i da da ostavku na mesto predsednika drzave.


OK. Posto vidim da me niste razumeli. Sta je to sto bi ste vi uradili da ste kojim slucajem pobedili na predsednisckim izborima (umesto Tadica)?


a sto je bitno sta bi doktorka uradila? Ili bilo ko od nas. Tadic se kandidovao, dobio ogromno poverenje 3 feb da bi danas, 26 feb zemlja podsecala na '90-te a to je ono protiv cega su ljudi glasali kada su zaokruzivali Tadica.

Tacno je da su ogranicenja predsednika ogranicena ali je tacno i to da je Tadic de facto i premijr uz Kostunici buduci da je delegirao preko pola ministara; ako se to ima u vidu, njegova odgovornost je ogromna.
adam weisphaut adam weisphaut 21:26 26.02.2008

Re: Drago

Tacno je da su ogranicenja predsednika ogranicena ali je tacno i to da je Tadic de facto i premijr uz Kostunici buduci da je delegirao preko pola ministara; ako se to ima u vidu, njegova odgovornost je ogromna.

Nisam siguran da je taj pojam još poznat kod Tadića & co.
ivana23 ivana23 21:33 26.02.2008

Re: Drago

doktorka

Gastonmanite nas sa tim pricama, mogucnosti predsednika su ogranicene . pa sto se onda kandidovao za predsednika, i obecavao integraciju u evropu? i da li su mogucnosti vlade ogranicene? tadic je sve uradio da kostunica i nikolic preuzmu kormilo drzave. od tadica se ocekuje da kaze da je nemocan da na bilo sta utice i da da ostavku na mesto predsednika drzave.OK. Posto vidim da me niste razumeli. Sta je to sto bi ste vi uradili da ste kojim slucajem pobedili na predsednisckim izborima (umesto Tadica)? ovo mi se svidja, kao da je tadic od juce predsednik , a on je na toj funkciji od 2004. osim toga , ds je dobila i parlamentarne izbore. pa pogledajte ko cini vladu. uradila bih puno toga. prvo ,ne bih potpisala prodaju nis-a . uputila bih protesnu notu rusiji zbog davanje azila mirjani markovic i marku milosevicu . ne bih otputovala u rumuniju , nego bih sazvala SNB nekoliko dana pre proglasenja nezavisnog kosova. reagovala zbog onakve izjave na ruskoj drzavnoj televiziji i td i td.

Pa zar nije?!

izvor
doktorka doktorka 21:43 26.02.2008

Re: Drago

ivana23

doktorkaGastonmanite nas sa tim pricama, mogucnosti predsednika su ogranicene . pa sto se onda kandidovao za predsednika, i obecavao integraciju u evropu? i da li su mogucnosti vlade ogranicene? tadic je sve uradio da kostunica i nikolic preuzmu kormilo drzave. od tadica se ocekuje da kaze da je nemocan da na bilo sta utice i da da ostavku na mesto predsednika drzave.OK. Posto vidim da me niste razumeli. Sta je to sto bi ste vi uradili da ste kojim slucajem pobedili na predsednisckim izborima (umesto Tadica)? ovo mi se svidja, kao da je tadic od juce predsednik , a on je na toj funkciji od 2004. osim toga , ds je dobila i parlamentarne izbore. pa pogledajte ko cini vladu. uradila bih puno toga. prvo ,ne bih potpisala prodaju nis-a . uputila bih protesnu notu rusiji zbog davanje azila mirjani markovic i marku milosevicu . ne bih otputovala u rumuniju , nego bih sazvala SNB nekoliko dana pre proglasenja nezavisnog kosova. reagovala zbog onakve izjave na ruskoj drzavnoj televiziji i td i td. Pa zar nije?!izvor

pa tek sad nije sporna odgovornost tadica za ovo sto se desavalo u vreme protesta.
ivana23 ivana23 21:51 26.02.2008

Re: Drago

doktorka

ivana23doktorkaGastonmanite nas sa tim pricama, mogucnosti predsednika su ogranicene . pa sto se onda kandidovao za predsednika, i obecavao integraciju u evropu? i da li su mogucnosti vlade ogranicene? tadic je sve uradio da kostunica i nikolic preuzmu kormilo drzave. od tadica se ocekuje da kaze da je nemocan da na bilo sta utice i da da ostavku na mesto predsednika drzave.OK. Posto vidim da me niste razumeli. Sta je to sto bi ste vi uradili da ste kojim slucajem pobedili na predsednisckim izborima (umesto Tadica)? ovo mi se svidja, kao da je tadic od juce predsednik , a on je na toj funkciji od 2004. osim toga , ds je dobila i parlamentarne izbore. pa pogledajte ko cini vladu. uradila bih puno toga. prvo ,ne bih potpisala prodaju nis-a . uputila bih protesnu notu rusiji zbog davanje azila mirjani markovic i marku milosevicu . ne bih otputovala u rumuniju , nego bih sazvala SNB nekoliko dana pre proglasenja nezavisnog kosova. reagovala zbog onakve izjave na ruskoj drzavnoj televiziji i td i td.
Pa zar nije?! izvor
pa tek sad nije sporna odgovornost tadica za ovo sto se desavalo u vreme protesta.


Samo sam navela cinjenicu.
Nenad M. Nenad M. 22:13 26.02.2008

Re: Drago

Mislim da se ne shvati pogresno, mene boli uvo za Tadica, medjutim ja ovde u tekstovima samo slusam zalopoljke i lepe zelje, bez konkretnih ideja, tipa uraditi to i to.


tesko je sada predvideti sta bi se dogodilo da se islo na izbore u maju ali jedno je sigurno, Kostunica vise ne bi mogao na 2 stolice a i srs ne bi imala toliko kao danas.

Izbori su uvek neizvesni ali oni su u svim demokratijama jedino pravo resenje ako Vlada nije stabilna.
Gaston Gaston 22:19 26.02.2008

Re: Drago

a sto je bitno sta bi doktorka uradila? Ili bilo ko od nas. Tadic se kandidovao, dobio ogromno poverenje 3 feb da bi danas, 26 feb zemlja podsecala na '90-te a to je ono protiv cega su ljudi glasali kada su zaokruzivali Tadica.


Posto vidim da i vi niste shvatili (ili niste citali), to je bio samo drugi pokusaj da preformulisem svoje prvobitno pitanje sta bi Tadic trebalo da uradi.

Tacno je da su ogranicenja predsednika ogranicena ali je tacno i to da je Tadic de facto i premijr uz Kostunici buduci da je delegirao preko pola ministara; ako se to ima u vidu, njegova odgovornost je ogromna.


S ovim se u potpunsti slazem i zapravo mislim da je tu kljuc problema.

Gaston Gaston 22:31 26.02.2008

Re: Drago

osim toga , ds je dobila i parlamentarne izbore. pa pogledajte ko cini vladu.


WOW, ovo bih vas najljubaznije zamolio ako bi ste mogli da objasnite? :))

reagovala zbog onakve izjave na ruskoj drzavnoj televiziji


Kolko je meni poznato, Tadic je reagovao na to

[url=http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2008&mm=02&dd=25&nav_category=11&nav_id=286318][/url]
doktorka doktorka 23:44 26.02.2008

Re: Drago

Gaston
osim toga , ds je dobila i parlamentarne izbore. pa pogledajte ko cini vladu. WOW, ovo bih vas najljubaznije zamolio ako bi ste mogli da objasnite? :))
reagovala zbog onakve izjave na ruskoj drzavnoj televizijiKolko je meni poznato, Tadic je reagovao na to [url=http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2008&mm=02&dd=25&nav_category=11&nav_id=286318][/url]

Gaston
osim toga , ds je dobila i parlamentarne izbore. pa pogledajte ko cini vladu. WOW, ovo bih vas najljubaznije zamolio ako bi ste mogli da objasnite? :))
reagovala zbog onakve izjave na ruskoj drzavnoj televizijiKolko je meni poznato, Tadic je reagovao na to [url=http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2008&mm=02&dd=25&nav_category=11&nav_id=286318][/url]
,

u pravu ste , srs je dobila s tim sto je ds-u prepustila da formira vladu. no , mi imamo apsurd da nam je kostunica i premijer i predsednik i vlada. za sve se on pita. i njegova je odluka konacana.
a da li se tadic oglasio na nasoj televiziji., obratio gradjanima , da to bude udarna vest . to je vazno . a on je mogao medvedevu da kaze, i znate , da se ne bi dizala galama , jer narod je osetljiv bla,bla bla. nama otezavata problem ...
Gaston Gaston 00:04 27.02.2008

Re: Drago

u pravu ste , srs je dobila s tim sto je ds-u prepustila da formira vladu. no , mi imamo apsurd da nam je kostunica i premijer i predsednik i vlada. za sve se on pita. i njegova je odluka konacana.
a da li se tadic oglasio na nasoj televiziji., obratio gradjanima , da to bude udarna vest . to je vazno . a on je mogao medvedevu da kaze, i znate , da se ne bi dizala galama , jer narod je osetljiv bla,bla bla. nama otezavata problem ...


Hvala vam na odgovoru. S ovom vasom konstatacijom se prilicno slazem, mada ne u potpunosti. Odnosno, ja smatram da Kostunica ima ne apsolutnu, ali moc koja je visestruko (dakle veoma neproprcionalno) veca od njegove realne snage i uporista u birackom telu. Kljucna rec u svemu je Vlada, zbog toga sto ona ima najvecu moc a Tadic (posredno) ima (kao sto je to neko vec rekao) veliki broj ministara u Vladi, i po meni on zbog toga ima (odnosno DS) veliku odgovornost, ali ne kao predsednik drzave.

To je i razlog zbog cega smatram da treba ici na nove parlamentarne izbore, ali ne odmah, vec krajem godine. Razlog je taj, sto ovakva nestabilan situacija odgovara samo ekstremistima (gde inace ubrajam i Kostunicu). To je i razlog sto je nedavno neko iz SPS-a (cini mi se Dacic) izjavio da ovakvo vanredno stanje mora da se odrzava.
Doctor Wu Doctor Wu 10:04 27.02.2008

Re: Drago


doktorka
nego bih sazvala SNB nekoliko dana pre proglasenja nezavisnog kosova.

Ovaj blog je pis zivi.
Sace Drka jos i da opali po "siptarskim separatistima", :).
rade.mil rade.mil 20:41 26.02.2008

Povratak prošlosti

Tadić je vretio stranku u vreme dok je predsednik bio Mićunović . Protiv takve sporosti i dvoličnosti se Đinđić borio. Ako niko u DS- ne digne glas u što skorije vreme loše im se piše .
gradicevic gradicevic 21:03 26.02.2008

re: TUNEL

Sta je svetlost na kraju tunela?
Kako se uzme. Za Voju i grobara to je Ruska baza u Mitrovici, LADA umesto AUDI-ja(to mi je omiljena marka), "vrhunsko " rusko gorivo umesto SHELL-a, Marko, Mira i slicni zlotvori na slobodi, "zasluzeni " metak u Djindjica, Juzni tok i pride NIS za dzabe i na kraju Srbijica kao Ruska gubernija, sa Zjuganovim kao gubernatorom.
Za kilavog Radovana poznatijeg kao novi-stari predsednik ,(namerno sa malim "p", desice se sta biti mora.Ne mogu da verujem da mi je po kozna koji put ukrao glas, i navukao me na pricu "bolje i kilo nego grobar". Za vecinu u DS-u " ko to bese Zoran Djindjic"?. A za nas par stotina hiljada, pametnih, skolovanih i u svom poslu uspesnih budala, umesto tracenja talenta, znanja i preostalog komada zivota, zeleni (ili neke druge boje karton), sa kojim se moze raditi makar u Rumuniji. Mozda sam malo previse depresivan, ali j...ga takva je i zemlja u kojoj zivim.
cvele72 cvele72 21:27 26.02.2008

Re: re: TUNEL

Za kilavog Radovana poznatijeg kao novi-stari predsednik ,(namerno sa malim "p", desice se sta biti mora.Ne mogu da verujem da mi je po kozna koji put ukrao glas, i navukao me na pricu "bolje i kilo nego grobar". Za vecinu u DS-u " ko to bese Zoran Djindjic"?. A za nas par stotina hiljada, pametnih, skolovanih i u svom poslu uspesnih budala, umesto tracenja talenta, znanja i preostalog komada zivota, zeleni (ili neke druge boje karton), sa kojim se moze raditi makar u Rumuniji. Mozda sam malo previse depresivan, ali j...ga takva je i zemlja u kojoj zivim.


Procito sam sve svi kukaju niko ne nudu resenje. Bas Djindjicevski . Mislim da ste i dok je bio ziv kukali takav Vam je usud!
cvele72 cvele72 21:27 26.02.2008

Re: re: TUNEL

Za kilavog Radovana poznatijeg kao novi-stari predsednik ,(namerno sa malim "p", desice se sta biti mora.Ne mogu da verujem da mi je po kozna koji put ukrao glas, i navukao me na pricu "bolje i kilo nego grobar". Za vecinu u DS-u " ko to bese Zoran Djindjic"?. A za nas par stotina hiljada, pametnih, skolovanih i u svom poslu uspesnih budala, umesto tracenja talenta, znanja i preostalog komada zivota, zeleni (ili neke druge boje karton), sa kojim se moze raditi makar u Rumuniji. Mozda sam malo previse depresivan, ali j...ga takva je i zemlja u kojoj zivim.


Procito sam sve svi kukaju niko ne nudu resenje. Bas Djindjicevski . Mislim da ste i dok je bio ziv kukali takav Vam je usud!
adam weisphaut adam weisphaut 21:31 26.02.2008

Re: re: TUNEL


Procito sam sve svi kukaju niko ne nudu resenje. Bas Djindjicevski . Mislim da ste i dok je bio ziv kukali takav Vam je usud!

ne poredi Tadića s njim pls.
Znaš ono iz Hamleta s Apolonom i Satirom. Vertovatno ne al' nema veze.
gradicevic gradicevic 22:05 26.02.2008

Re: re:re: TUNEL

Verovatno sam od velike kolicine suzavca i pendreka, krajem proslog veka izgubio sva resenja, 12 marta 03 izgubio nadu ,posvetio se onom sto najbolje radim da ubijem gadjenje i prezir, pa me MOLIM te prosvetli i ukazi na pravi put da ne postanem i slep.
cvele72 cvele72 22:49 26.02.2008

Re: re: TUNEL

ne poredi Tadića s njim pls.
Znaš ono iz Hamleta s Apolonom i Satirom. Vertovatno ne al' nema veze.

OOO TI SI NEKI NACITAN............i nemas idole!
Ne pordim nikog vec rekoh da je vecina koja kuka i ne nudi realno resenje verovatna takva kroz ceo zivot pa je kukala i dok je Zoran cinio kompromise.....npr pescanik. i ta prica ... takav je to tip ljudi.....Citaj pazljivije kad vec polemises.
adam weisphaut adam weisphaut 22:50 26.02.2008

Re: re: TUNEL

.i nemas idole!

Zato ih vi imate dva komada
cvele72 cvele72 23:15 26.02.2008

Re: re: TUNEL

Zato ih vi imate dva komada

ne poredi Tadića s njim pls[b][/b]....opet lik i delo

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana