Pantljičara....

Drago Kovacevic RSS / 26.02.2008. u 18:46

Seća li se još neko što je bilo 3. februara, dana, kad je držan drugi izborni krug a ja "bio na pecanju". Za nesećajuću većinu da pomenem, kako su od straha da će Srbija odustati od EU ako dođe do Nikolićevoga izbora, toga lepoga sunčanoga dana, na biralište izašla skoro 2,5 milona proevropski raspoloženih birača i porazilo Nikolićevu otvorenu ambiciju da Srbiju odmah proglasi "ruskom gubernijom".

Među tih gotovo 2,5 miliona ljudi, bilo je sigurno dosta onih koji su poverovali da će Tadić umeti da kapitalizuje taj rezultat i vođen jedinom mogućom političkom logikom, preuzeti incijativu iz ruku Vojislava Koštunice oko vođenja zemlje nekim normalnijim i racionalnijim putem, nego što se ona u zadnjih 5 godina pod Koštuničinom dirigentskom palicom vodi. Mnogo žuči je na stranicama ovoga bloga prosuto na konstataciju koju zastupam, da će bez obzira na izborni rezultat "pobednik" biti Koštunica, i da Tadićev izborni rezultat neće vredeti ništa više od gole konstatacije da je "on predsednik". Čak se može ići i dalje pa kazati da to i nije ništa drugo nego anestezija i umrtvljivanje razumnoga političkoga dela Srbije. Ali zadržimo se na onoj blažoj dijagnozi.

Dakle, prošao je 3. februar, a Tadić i DS su izgubili svaku političku incijativu već 5. februara. Koštunica im je poturio svoj program "spašavanja" Kosova, cilj koji nije smešten u nikakve vremenske koordinate. A politički ciljevi koji nemaju vremensku zadatost i nisu ciljevi. To je nešto čime se bavi skolastika a ne moderna politika.

Kao mehur od sapunice rasprsnula se priča o evropskim integracijama a Božino penkalo trajno odloženo u spremište nepotrebnih stvari. To penkalo je još jedino uporedivo sa muškim sisama. Postoji a ničemu ne služi.

Ali, zato, umesto penkala smo dobili neke nove rekvizite. Štange, pajsere, kamene kocke, baklje, sve čime se može razbijati,uništavati i paliti.

I sad, ne mogu a da se ne setim, koliko je "marketinške odlučnosti" DS i Tadić lično ispoljio tvrdeći da ne pristaje "na nikakve ucene kad je evropska budućnost Srbije u pitanju". Trebalo je samo nekoliko dana da ode na sastanak zakazan na incijativu njegovog protukandidata i ogorčeno deklarisanog neprijatelja evropskih integracija i zakaže najveći antievropski skup ikada viđen u Srbiji. Jeste da je nakon toga uradio sve da se na tome skupu ne pojavi, ali da je njegov suorganizator, nema nikave sumnje. Danima već, ja lično imam osećaj da je predsednik države Tomislav Nikolić, a stvarni i jedini vladar, gospodar svega u Srbiji - Vojislav Koštunica. Evropa je otplovila toliko daleko da je i Dragoljub Mićunović osetio potrebu da kaže -evropska budućnost Srbije je odložena mada se ne može odlagati na duži rok-.

Šta se sve poručuje iz Koštuničinog tabora i u kakav se kondicional stavlja to što se zove "evropska budućnost" više je u stilu onoga "neka bude što biti ne može"..Jer šta je drugo zahtev da SAD i najznačajnije zemlje EU "povuku odluku o priznavanju Kosova"...

Za mene je najvažnije pitanje kako to Tadić i njegova družina misle vratiti na političku scenu i u prvi plan ono što oni zovu "vizijom evropske budućnosti" i "vizijom osvajanja Evrope".

Ukoliko DS i Tadić vrlo brzo, a u pitanju su nedelja, dve dana, ne pokrenu pitanje evropskih integracija po cenu rušenja vlade, onda treba jasno kazati da nema neke velike razlike u odnosu prema Koštunici, recimo između Tadića i Aligrudića ili između Lončara i Petrovića ili još bolje, između Đilasa i Velje Ilića. Moći će se sa pravom kazati da je ono što DS radi običan marketinški trik za držanje Koštunicce na vlasti i održavanja ovoga silovanja realnosti, zdravog razuma i elementarnih ljudskih potreba građana Srbije.

Ili u skladu sa epskom tradicijom pošto je to trenutno na velikoj ceni - moći će se kazati da je to obično "zavođenje za Goleš planinu".

 



Komentari (132)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

adam weisphaut adam weisphaut 23:17 26.02.2008

Re: re: TUNEL

cvele72
Zato ih vi imate dva komada

ne poredi Tadića s njim pls[b][/b]....opet lik i delo

Mislio sam na raspevani duet, ali opet nema veze kapiram da sporije dopire
cvele72 cvele72 00:32 27.02.2008

Re: adam veruje u bogove a i u blogove

Mislio sam na raspevani duet, ali opet nema veze kapiram da sporije dopire

ne poredi Tadića s njim ... Ko to rece?
adam weisphaut adam weisphaut 07:43 27.02.2008

Re: adam veruje u bogove a i u blogove

ne poredi Tadića s njim ... Ko to rece?

Idoli, predsednički savetnici, objašnjavam ja iako zmnam da je uzalud
cvele72 cvele72 12:02 27.02.2008

Re: adam veruje u bogove a i u blogove

Idoli, predsednički savetnici, objašnjavam ja iako zmnam da je uzalud

Ne,ne neveruj u idole.......uvek sam vise voleo Azru...
U radu Adame , predajem se , pobedio si, prekinimo ovaj glupi skec ...nisam mislio nista lose samo nevolim pesimiste i ljude koji nisu konstruktivni, inace mislimo ako ne isto a ono slicno .... pozdrav
stephen dedalus stephen dedalus 21:27 26.02.2008

mozda je 2,5 miliona

gradjana srbije imalo u glavi evropske integracije kada je glasalo treceg februara. ali, sta mislite da je bilo u glavi glasaca radujka kada je istog dana zaokruzio ime borisa tadica? evropa, ili mozda mesto predsednika upravnog odbora telekoma? zamislite sada sednicu vrha ds-a na kojoj tadic tom istom radujku, koji samo sto je seo u fotelju, kaze kako ds mora da srusi vladu i krene u neizvesnost.
kada smo vec kod telekoma: secate li se dragora hibera i predraga markovica, ljudi su koji su bili medju onima koji su organizovali peti oktobar i koji su se zalagali za demokratiju i prikljucivanje evropi? ja pomislio da su u penziji, posto ih nesto ne cujem, kad ono i njih dvojica u upravi telekoma. namireni. lepo im.
mozete vi da kritikujete ugovor sa rusima koliko hocete, ali zamislite koliko upravnih odbora ce imati to preduzece?
posto su ljudi iz ds-a sve samo ne glupi kada je posao u pitanju, jako me zanima sta je to sto su oni dobili za uzvrat da, recimo, podrze onaj miting? cisto sumnjam da je u pitanju samo casna rec kostunice da ih nece ubiti. ili kako je napravljen dogovor za nis, koliki ce biti protok gasovoda u kasu koje stranke?
ako nista drugo, sada bar imam dobar izgovor kad god treba da izbegnem neki dogadja ili okupljanje: dosao bih ja drage volje, nego moram do rumunije!
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:06 26.02.2008

BORIS DA DOZVOLI DA BUDEMO RUSKA GUBERNIJA

MA NEEEEEE

gradicevic gradicevic 22:27 26.02.2008

Re: BORIS DA DOZVOLI DA BUDEMO RUSKA GUBERNIJA

Taman posla. Vidis kako je odlucan. Nece dati, Voje mi zajedno sa grobara mi
Nenad M. Nenad M. 22:18 26.02.2008

Tadicev odgovor policiji

evo sta pise u Blicu

Državni sekretar Ministarstva unutrašnjih poslova Srbija Mirjana Orašanin izjavila je da je na današnjoj sednici Saveta za nacionalnu bezbednost "pohvaljen rad policije tokom demonstracija izazvanih posle protivpravnog proglašenja lažne države Kosovo na tlu Srbije".

"Naročito je pohvaljen rad direktora policije Milorada Veljovića i reagovanje policije na suzbijanju nereda koji su izbili 21. februara", precizirala je Mirjana Orašanin u izjavi FoNetu.
Prema njenim rečima, "MUP i policija su zadovoljni današnjim zaključkom Saveta za nacionalnu bezbednost kada je reč o radu ministarstva".
Orašanin je objasnila da je sednici Saveta za nacionalnu bezbednost prisustvovala kao državni sekretar Ministarstva i zamenik Dragana Jočića.
JJ Beba JJ Beba 22:24 26.02.2008

Re: Tadicev odgovor policiji

Orašanin je objasnila da je sednici Saveta za nacionalnu bezbednost prisustvovala kao državni sekretar Ministarstva i zamenik Dragana Jočića.

i sestričina Radeta Bulatovića
adam weisphaut adam weisphaut 22:27 26.02.2008

Re: Tadicev odgovor policiji

pohvaljen rad policije tokom demonstracija izazvanih posle protivpravnog proglašenja lažne države Kosovo na tlu Srbije".

Pa scenario je ralizovan, zar ne?
Red je da režiser pohvali i statiste.
zoricag zoricag 22:29 26.02.2008

Re: Tadicev odgovor policiji

Prvo sam na vestima cula ovo:

Na sednici je, kako saznaje B92, odlučeno da nijedna sledeća diplomatska aktivnost ne sme da proizvede bilo kakve dalekosežne posledice po Srbiju, bilo politički, bilo ekonomski. Pre bilo kakve diplomatske aktivnosti, moraju biti konsultovane stručne službe, koje će sagledati da li će se bilo kojim potezom naneti posledice po Srbiju po Srbiju i život njenih građana.


pa mi se ucinilo da nesto ipak svetluca u mraku a onda su mi ponovo roletne pale kad sam procitala ovo:

Državni sekretar Ministarstva unutrašnjih poslova Srbija Mirjana Orašanin izjavila je da je na današnjoj sednici Saveta za nacionalnu bezbednost "pohvaljen rad policije tokom demonstracija izazvanih posle protivpravnog proglašenja lažne države Kosovo na tlu Srbije".


Marketinski strucnjaci opet su poradili na odluci koju niko ne moze sprovesti a u svrhu zamajavanja onih koji grcevito traze plamicak svetla. Kakve strucne sluzbe?

Palilula Palilula 00:41 27.02.2008

Re: Tadicev odgovor policiji

Ja sam verovatno ocekivala fatamorganu, sram me bilo.
Domazet Domazet 22:36 26.02.2008

Bata Drago...

...nad puno toga o cemu pricas u ovom postu bi covek mogao i trebalo da se zamisli. Nevolja je u samo u tome sto to tesko ide kada se zna da ste ti i tvoji sve vreme podmetali klipove u tockove gde god ste stigli. Tako da nekako deluje, da kazem, ruzno kad ti teras druge da se zamisljaju.

I isto ovo gore ali na malo drugaciji nacin. Gotovo celokupna politicka scena Srbije se poslednjih nekoliko godina borila protiv toga da se Kosovo osamostali. Kosovo se osamostalilo i visegodisnja politika gotovo svih aktera srpske politicke scene je pretrpela, prema oceni najveceg broja oficijelnih i neoficijelnih clanova ovog Bloga, katastrofalni poraz. Pretpostavljam da ni vrh LDPa nema mnogo blazu ocenu pomenute visegodisnje politike. Sa druge strane, LDP se, cini mi se, od svog postanka zalagao za bezuslovnu nezavisnost Kosova. Sto izgleda da se i desilo. Da li onda LDP (i vrh i clanstvo) smatra da jednostrano proglasenje Kosova predstavlja trijumf politike LDPa? Da li LDP zeli da bude zapamcen kao stranka cija se politika trijumfalno potvrdila u odcepljenju Kosova? Da li ti licno mislis da otcepljenje Kosova predstavlja trijumf tvoje politike i politike tvoje partije? Kako ljudi koji su odgovorni za ovaj blog, koji se (planirano ili neplanirano, u sustini nebitno) pretvorio u medijski outlet politike tvoje partije, gledaju na odcepljenje Kosova i svoju ulogu u tome? Da li otcepljenje Kosova vide kao trijumf svoje uredjivacke politike?

Da stvarno, za nekoga ko je bio toliko u pravu, nekako ste neobicno tihi kada je u pitanju vasa, pretpostavljam, trijumfalna politicka pobeda. Otkuda to bata Drago?
JJ Beba JJ Beba 22:53 26.02.2008

Re: Bata Drago...

LDP se, cini mi se, od svog postanka zalagao za bezuslovnu nezavisnost Kosova. Sto izgleda da se i desilo. Da li onda LDP (i vrh i clanstvo) smatra da jednostrano proglasenje Kosova predstavlja trijumf politike LDPa? Da li LDP zeli da bude zapamcen kao stranka cija se politika trijumfalno potvrdila u odcepljenju Kosova?

domy izvini što se trpam, ali nije plitika LDPa bezuslovna nezavisnost kosova, već istorijski dogovor sa albancima uz konstutitutivnost srpskog narodam konsenzualnost, uvođenje dvojezičnosti..... jednostrano proglašenje bilo koga nije politika LDPa te tako ne može da bude trijumfa.
dogodilo se ono što se moralo dogoditi ovakvom politikom kavu vode tadić, VK & Comp. -razaranje, provokacije, nesigurnost.
ovde je odvratno , živimo u getu u smaovolji grupe ljudi koji rade šat hoće, nema slobode medija, ne možemo da mrdnemo nigde, prodaju zemlju kome hoće, oni uživaju
ajde dommy ne budi zao.
Domazet Domazet 23:30 26.02.2008

Re: Bata Drago...

JJ Beba
LDP se, cini mi se, od svog postanka zalagao za bezuslovnu nezavisnost Kosova. Sto izgleda da se i desilo. Da li onda LDP (i vrh i clanstvo) smatra da jednostrano proglasenje Kosova predstavlja trijumf politike LDPa? Da li LDP zeli da bude zapamcen kao stranka cija se politika trijumfalno potvrdila u odcepljenju Kosova?

domy izvini što se trpam, ali nije plitika LDPa bezuslovna nezavisnost kosova, već istorijski dogovor sa albancima uz konstutitutivnost srpskog narodam konsenzualnost, uvođenje dvojezičnosti..... jednostrano proglašenje bilo koga nije politika LDPa te tako ne može da bude trijumfa.
dogodilo se ono što se moralo dogoditi ovakvom politikom kavu vode tadić, VK & Comp. -razaranje, provokacije, nesigurnost.
ovde je odvratno , živimo u getu u smaovolji grupe ljudi koji rade šat hoće, nema slobode medija, ne možemo da mrdnemo nigde, prodaju zemlju kome hoće, oni uživaju
ajde dommy ne budi zao.
Izvini Bebo ali nisi u pravu. To sto si ti navela to su lepe zelje. Politika LDPa je bila da se pristane na bezuslovno odvajanje Kosova i da se onda, na meni ne bas sasvim jasan nacin, pristupi ostvarivanju pomenutih lepih zelja. Dakle, manje-vise situacija u kojoj se Srbija (i sto je mnogo vaznije, Srbi na Kosovu) sada nalaze.

Pri tome nisam ja toliko neozbiljan da mislim da je glavni cilj politike LDPa bilo otcepljivanje Kosova. Medjutim, na osnovu onoga sto sam i ovde a i na drugim mestima citao, jako je izgledalo da je to cena na koju se rado pristajalo da bi se kako tako naudilo vlasti. A siguran sam da znas da je u politici image jako vazna stvar. Nekada je mnogo bitnije kako je nesto izgledalo nego da li je tako zaista i bilo. Ako se u nekakvoj, nadam se manje tamnoj, buducnosti budete spominjali kao neko koga je 'ubila' neodgovorna rec sami cete biti krivi...
zoricag zoricag 23:47 26.02.2008

Re: Bata Drago...

jako je izgledalo da je to cena na koju se rado pristajalo da bi se kako tako naudilo vlasti.


Bilo bi lepo da se o politici stranke informisete na zvanicnom sajtu stranke, na konvencijama, na osnovu aktivnosti u parlamentu i na osnovu izjava za medije funkcionera stranke.

Ostalo moze da izgleda kako god
Narocito, komentari na blogu ne mogu biti nikakva referenca za tumacenje ciljeva i politike bilo koje stranke.

Pristalice stranke ne odredjuju politiku stranke. Gradjani glasaju za onu stranku koja je najpribliznija njihovim shvatanjima. Najpribliznije nije isto sto i identicno. Blogeri imaju svoja licna vidjenja razlicitih situacija i dogadjaja u nasem drustvu koja ne mogu biti automatski i stavovi LDP, bez obzira da li se bloger deklarisao kao pristalica LDP.
Gaston Gaston 00:15 27.02.2008

Re: Bata Drago...

Bilo bi lepo da se o politici stranke informisete na zvanicnom sajtu stranke, na konvencijama, na osnovu aktivnosti u parlamentu i na osnovu izjava za medije funkcionera stranke.


Zorice,

Veoma mali broj ljudi se o strankama informise na osnovu njihovih web-site-ova, konvencija, press konefrencija itd. Iz prostog razloga sto ljudi nemaju vremena za to. Mnogi ljudi rade, i imaju druga posla, a svoju predstavu o strankama sticu na osnovu upravo onih neoficijelnih kanala koje ste pomenuli, na prvom mestu citajuci/gledajuci vesti.
Domazet Domazet 00:20 27.02.2008

Znas sta Zoriceg

zoricag
jako je izgledalo da je to cena na koju se rado pristajalo da bi se kako tako naudilo vlasti.


Bilo bi lepo da se o politici stranke informisete na zvanicnom sajtu stranke, na konvencijama, na osnovu aktivnosti u parlamentu i na osnovu izjava za medije funkcionera stranke.

Ostalo moze da izgleda kako god
Narocito, komentari na blogu ne mogu biti nikakva referenca za tumacenje ciljeva i politike bilo koje stranke.

Pristalice stranke ne odredjuju politiku stranke. Gradjani glasaju za onu stranku koja je najpribliznija njihovim shvatanjima. Najpribliznije nije isto sto i identicno. Blogeri imaju svoja licna vidjenja razlicitih situacija i dogadjaja u nasem drustvu koja ne mogu biti automatski i stavovi LDP, bez obzira da li se bloger deklarisao kao pristalica LDP.
...bojim se da u odredjenim situacijama partijska saopstenja ne pomazu mnogo kada je public image u pitanju. Narocito kada na tom imageu poprilicno predano rade ljudi iz politickog saveta i /ili samog vrha stranke.

I usput, ovo 'ma to je samo blog' mi ukazuje na jedan od, po mom misljenju, osnovnih problema LDPa, tj. na nepristajanje na odgovornost za iskazanu javnu rec. Moram da ti priznam da mislim da je bilo poprilicno lukavo koristiti jedan ovako 'neoficijelan' media outlet za prepucavanje sa vlascu. Zgodno je bilo pljuckati ih i biti zasticen neobaveznoscu koju ne bi imali u malo oficijelnijim javnim medijima. Zgodno je bilo koristiti pristup publici B92 a bez da se ono sto se imalo saopstiti bude pripisano zvanicnom stavu LDPa ili, ne daj boze, B92a. Ono sto je nezgodno je mogucnost da su vam ljudi poverovali. Mislim da to sto pricate, pricate ozbiljno. Ako nisu, onda nista...
JJ Beba JJ Beba 00:25 27.02.2008

Re: Bata Drago...

Politika LDPa je bila da se pristane na bezuslovno odvajanje Kosova i da se onda, na meni ne bas sasvim jasan nacin, pristupi ostvarivanju pomenutih lepih zelja. ...

ne bih da se naganjamo domi, sad kad to nema nikakvog smisla, ali znam šta je politika LDPa prekma kosovu uvek bila. nikakva bezuslovna nezavisnot nego dogovor, ali savako nadgledana nezavisnost kao priznavanje realnosti .
da su tim putem išli dogovrili bi se oko konstituvnosti srpskog naroda u ustavu, oko konsenzualnosti, jezika....ipak moraš priznati da bi to bilo pregovaranje, da bi imalo o čemu da se razgovara, a ne ova katostrofa koju su uradili i šta sada rade. to nema nikavog smisla


adam weisphaut adam weisphaut 07:25 27.02.2008

Re: Znas sta Zoriceg

Zgodno je bilo koristiti pristup publici B92 a bez da se ono sto se imalo saopstiti bude pripisano zvanicnom stavu LDPa ili, ne daj boze, B92a.

Jao, vidim da se neko ovde razočarao što mladi razbijači nisu posetili izdajnički b92.
adam weisphaut adam weisphaut 07:29 27.02.2008

Re: Bata Drago...

da su tim putem išli dogovrili bi se oko konstituvnosti srpskog naroda u ustavu, oko konsenzualnosti, jezika

Ne dao bog, pa onda bi bio lišen elementarnog ljudskog prava da kuka zbog "nepravedne međunarodne zajednice" i "domicilnih ništarija", a šta bi onda?
zoricag zoricag 11:22 27.02.2008

Re: Znas sta Zoriceg

Zgodno je bilo koristiti pristup publici B92 a bez da se ono sto se imalo saopstiti bude pripisano zvanicnom stavu LDPa ili, ne daj boze, B92a.


Ako bi se prihvatilo da je organizovano oglasavanje na blogu od vrha LDP, to bi bilo tacno. Medjutim, za to nema nikakvih dokaza pa mora ostati u domenu spekulacija.

Zatim, vip blogeri su jedna prica, a anonimni druga i ne mogu se postovi posmatrati isto, ali slazem se da se ljudi ne udubljuju u te detalje kada citaju blogove.

Ja licno mislim da na neke komentare anonimnih blogera koji se predstavljaju kao pristalice LDP ili DS, sve jedno, i same stranke bi "stavile veto" da mogu :)
zonky8 zonky8 22:58 26.02.2008

raspushtanje parlamenta...

nisam izashao ...pre bih platio pleh baklava nego da me neko natera da glasam za tadica ljuba malog...
mislim to je poshteno...ili si covjek ili si krpa...ne smem ni da upotrebim izraz 'obraz'...ili si covjek, ili si 'srbin'.(namirishem ih na kilometar i njihovu 'sabornost')..

ali svaki materijal ima svoj zamor ako ga mnogo raubash...ako stalno povanavljash, crkva, moleban, ter. integritet, evropske integracije, saradnja sa hagom, ponos, patriotizam, mitovi, simbolike,...sve to gubi na ikakvom znacenju...
i to je dobro, jer su narodu, dojadili i popovi -prazne katedralne crkve i lopovi i topovi i pujdanja i zveckanja zardjalim...
ako preterash u nemilosrdnom preskupom marketingu, zasitice te se i tvoji saborci (ds), pogotovu oni koji nisu dovoljno 'zgrnuli'...,
a za crkvu i klerofashizam izgleda da se i tu premorio mehanizam za fanaticko zaglupljivanje mase...na kraju se i ti mitovi srozaju, rasklope se simboli i ukapiraju,pa nemaju vishe tribalnu snagu...rasklopio si simbol i gotovo je...

tako su pukli i miloshevic i drashkovic i svi bukachi koje je i kostunjavi oko sebe 'ochistio'...kada skinesh ausfinger sa shinjela, on se samo sroza...

shta je ostalo od tadicevog malog, za koga sam apstinirao?...shta pishe u ustavu, dragec?...
jel moze on da izvadi penkalu i kao miloshevic tvrdicki marljivo potpishe rasturanje ovoga jalovog parlamenta? sjecash li se ?
da li moze da natera muriju i udbu da sami sebe 'apse? ili da se 'apse i streljaju odgovorni za veleizdaju i predaju infrastrukture zemlje stranoj sili?
kako da trazish od lopuze da ti vrati novcanik koji ti je ukrao?
Strongman Strongman 01:48 27.02.2008

Ribolov

Seća li se još neko što je bilo 3. februara, dana, kad je držan drugi izborni krug a ja "bio na pecanju".


Ma bre nikako da nam kazes kako bilo na pecanju? Sve nas nesto zavlacis te Tadic kilavi radonja, te Kostunica pokvaren, ... Kazi ti nama jel si upecao nesto ili nisi? Nema vrdanja.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 07:25 27.02.2008

Re: Ribolov

Strongman
Seća li se još neko što je bilo 3. februara, dana, kad je držan drugi izborni krug a ja "bio na pecanju".


Ma bre nikako da nam kazes kako bilo na pecanju? Sve nas nesto zavlacis te Tadic kilavi radonja, te Kostunica pokvaren, ... Kazi ti nama jel si upecao nesto ili nisi? Nema vrdanja.

Ma bilo je samo retoričko pecanje, Milane...o))
A ja upecano uvek vratim da bih imao opet šta pecati....o))
Strongman Strongman 07:49 27.02.2008

Re: Ribolov

A kolega jel upecao nesto?


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 07:56 27.02.2008

Re: Ribolov

Strongman
A kolega jel upecao nesto?



Jeste..NIS...
Sinoć nam je posredstvom Koštuničinog "klona" Prorokovića saopšteno da sada peca JAT i beogradski aerodrom...
glog glog 03:08 27.02.2008

Uplaši pa vladaj

Imamo li snage da im pokažemo da se nismo uplašili? BLIŽI SE 12.MART. Da li je to prilika da se okupimo i pokažemo im da nas ima. Da se okupimo i da ćutimo. Bez parola i stranačkih obeležja. Samo sa Zoranovim slikama, cvećem i svećama.
Da se okupimo ispred ruske ambasade, zapalimo sveće i ćutimo. Da ćuteći odšetamo do Vlade Srbije i da tu malo odćutimo. Pa odatle na Zoranov grob. U tišini.
Sunday Sunday 07:10 27.02.2008

U pravu ste 100%

Drzavni vrh pohvalio policiju!
Al nas lazu ...
DS... BRUKA
blackbox blackbox 08:23 27.02.2008

Re: U pravu ste 100%

Sunday
Drzavni vrh pohvalio policiju!Al nas lazu ...DS... BRUKA

To je generalica Oresanin sama sebi izvukla iz konteksta.Mozda je pohvaljena kako je radila kad je dobila naredjenje da radi a drugo je pitanje sta je receno o tome zasto nije bila tamo gde je trebala biti, zasto je povucena ili npr. zasto se ponasala onako pred slovenackom ambasadom kako se vidi na video snimku.
Zar nije indikativno da je samo pohvala policiji jedino sto je procurilo sa 5-ocasovnog sastanka. Zasto kabinet premijera trazi da se izda saopstenje ako ne da javnost upozna sa svojim stavovima koji verovatno nisu bas naisli na razumevanje.Ocito da je njih iritirao onaj deo koji govori da se mora voditi racuna o diplomatskim potezima , gde spadaju i lupetanja i svesno guranje drzave u samoizolaciju.Nadam se da je neko rekao dosta tako vise ne moze ili barem neces vise tako u nase ime.
Sunday Sunday 07:13 27.02.2008

Misku treba jos jedan krug

Igra covek na sve strane, al ovaj put spretnije.
Svi treba da jedu.
Na Miskov kazan.
Pedja Rafailovic Pedja Rafailovic 10:51 27.02.2008

Vanredni parlamentarni izbori?

Ukoliko DS i Tadić vrlo brzo, a u pitanju su nedelja, dve dana, ne pokrenu pitanje evropskih integracija po cenu rušenja vlade...


Eh, Drago, ako je suditi prema nekim zvanicnim izjavama najvisih predstavnika Vlade, a iz redova DS, pokusavajuci citanje izmedju redova, za sada, od toga nema nista. Preciznosti radi, oni ce deklarativno i politicko-marketinski ostati na liniji EU integracija (11. maj je blizu), ali na prakticnom, institucionalno-reformskom planu izgleda da znacajnije pomake mozemo(?) ocekivati tek po okoncanju lavovskog dela "preraspodele" drustvenog kapitala.

Evo sta je juce rekao Boza Djelic: link sa sajta Vlade
Према његовим речима, у Влади постоји апсолутно јединство по питању инвестирања у Србију и она ће обезбедити стабилне и предвидиве услове привређивања у земљи.

A ja bih to procitao ovako:
...u Vladi postoji apsolutna vecina (DS) po pitanju okoncanja privatizacije "zlatnih koka" (i onih manje zlatnih, naravno) i ona (DS vecina u Vladi) nece dozvoliti da se po tom pitanju bilo sta znacajno poremeti, onemoguci i bitno odlozi sprovodjenje kako postojecih, tako i dogovorenih planova, dilova, monopola i provizija.

PS: Njih bi, izgleda, poremetila samo, npr. nezavisnost Panceva :)

Arhiva