Dosadno mi pa pravim neke liste ovih dana (ko je najludji, ko je najdepresivniji, ko ima najvise recepata, kome noge najvise smrde, koga zaokruziti, koga prekriziti...), pa rekoh sebi sto ne stavim na papir listu 10 najboljih Yu rock albuma, po sopstvenom licnom izboru...
A od papira do bloga nije dugacak put...
1. Ekatarina Velika - Ljubav (zato sto boli, i boli, i boli...)
2. Plavi Orkestar - Soldatski Bal (zato sto su, ipak, svi ljudi ovde isti, a i vec nam se blizi dvadeseta, a treba zivjeti, pjevati...)
3. Partibrejkers 3 (zato sto bez duse si niko, bez duse si nista...)
4. Oktobar 1864 - Igra Bojama (zato sto su sruseni snovi i ledja uvek uza zid...)
5. Azra - Filigranski Plocnici (zato sto nas uvek nesto muci na kraju puta...)
6. Ekatarina Velika - Samo Par Godina Za Nas (zato sto nam je tacno toliko bilo i ostalo, a krug ni priblizno da se zatvori...)
7. Haustor - Bolero (zato sto za mene je vec kasno...)
8. Ekatarina Velika - Ekatarina Velika (zato sto imam trag pod levom miskom...)
9. Elvis J. Kurtovic - Mitovi i Legende o Kralju Elvisu (zato sto mojne babo...)
10. Prljavo Kazaliste - Zaustavite Zemlju (zato sto imala je oci boje vena...)
... a i zato sto konstantno treba imati na umu da nigdar ni bilo da ni nekak bilo, ili kako vec ono bejase...
da, i nemoj da trazis od ljudi previse...