Politika

Dosta je bilo/Saša Radulović, čemu?

dali76 RSS / 13.03.2014. u 20:43

 Ili zasto glasati za gradjansku llistu: dosta je bilo / Sasa Radulovic

Zato sto  Radulovic ima svoja politicka uverenja, ideje  ,a na vlast gleda kao sredstvo dda se ono u sta veruje ostvari.

 To je ipak novena u srpskoj politici gde  su ideje ,posebno one ekonomske, ili  politicka uverenja  zamenjena  skupim,ali ispraznim marketingom i jeftinim populizmom. Partijama je naravno vlast  postala cilj. Tom se cilju  sve podredjuje. Drugim recima, Nije problem u tome sto je Vucic smenio Tadica, vec u tome sto se nastavilo sa  politikom marketinga i jeftinog populizma.

Zato sto Radulovic  ,bez tereta burazerskog putra na glavi,  ima, ali i koristi mogucnost  da     ukaze na konkretned problem Srbije danas,ali jos vaznije ,da predlozi konkretna resenja.

I to je novena u srpskoj politici. Ne treba biti previse pametan pa svhatiti da Srbiju gusi koruptivni politicki system. Ova posast, koju Radulovic sa pravom naziva parazitskim sistemom nije nikakav srpski fenomen. Dakle, Radulovic ne otkriva toplu vodu, ali je zato jedini koji ima hrabrosti  da o tome jasno i konkretno govori.

Zbog toga sto je Radulovic pokazao odgovornost ne kalkulisuci sansama za uspeh, ili sansama dda ga zatrpaju blatom, vec   je covek prihvatio ukazanu mogucnost da nesto menja.

Sta je bila alternativa?Da sedi kuci za tastaturom i uvek bude u pravu ,a drugi krivi.

Svojim primerom  poslao je najbolju poruku glasacima:ne kalkulisite ,vec  ne propustajte mogucnost da nesto menjate ,a izbori su jedna od mogucnosti.

Sta je alternativa?Da ostanu kuci  I budu u pravu ,a neki drugi krivi.

 Zbog toga sto je glasacki listic  najbolji nacin da se politicarima kaze dosta je bilo.  Predstavnicima partiokratskog parazitskog Sistema nikad nece biti dosta. Uostalom kao sto parazitu   nije nikad dosta  njegovog domacina,  sem ukoliko domacin ne umre.

Od toga koliko bude jak povik iz publike, sa glasackih kutija, zavisi ponasanje srpskih politicara.

Rezultat gradjanskog pokreta "dosta je bilo " bice jasna poruka  , ne toliko Radulovicu, koliko samom parazitskom sistemu:ili gospodo slobodno nastavite ovako dok domacin ne umre/drzava ne ode u bankrot ili gospodo, dosta je bilo.



Komentari (210)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 14:57 16.03.2014

Re: Čemu?

Ma ko sa Free-jem udje u raspravu njemu nema pomoći.

Nema tebi pomoći iz drugih razloga.
Zaboravi da smo pokušali da pričamo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:22 16.03.2014

Re: Čemu?

Postoji i program? Konkretan?


Ajde, sad tražiš program?

Znaš Lib, ne postoji političar na svetu koji je postao uspešan i dobar zbog lepo napisanog programa, nego zbog ideja za koje se zalaže.
Neko te ideje ume da uoči i da ih proceni, neko ne.
Ti, nemoj da se ljutiš, ne umeš.
Ni Fri ne ume.
To što tražite napisane programe kako bi procenili nečiju politiku koja je vrlo jasna onima koji umeju to što vi ne umete pokazuje da vi(da Fri, VI) slabo šta o politici znate.

Ti ne razmišljaš o politici nego o političarima, o vođama, o mesijama.
Tebi Radulović ne valja, a nisi se usudio da pričaš šta to fali njegovoj politici. On, a ne politika, ti smeta.
A na drugoj strani bi Kostića instalirao na mesto premijera iako pojma nemaš kakva bi njegova politika bila jer čovek o njoj nije nikad ni govorio.
Nemaš pojma šta bi radio, ali bi ga ipak imenaovao za premijera.
Simpatičan ti za vođu.

Izvini na ovolikoj iskrenosti.
mariopan mariopan 19:22 16.03.2014

Re: Čemu?

Дали, ја сам мишљење о Радуловићу формирала много пре него што је постао министар и политичар и то мишљење је он сам само потврдио.

Све време сам држала ногу у вратима чекајући да видим нешто зббог чега бих та врата могла да отворим а не да затворим. То су моја врата поверења у њега као човека првенствено, па онда тек као економисте, спасиоца или политичара.

И веруј, он је та врата сам затворио, не ја.
Теби леп поздрав, надам се да ово мимоилажење у мишљењу неће засметати у нашим будућим препискама јер си ми баш драг блогер..
libkonz libkonz 19:34 16.03.2014

Re: Čemu?

Izvini na ovolikoj iskrenosti.

Ti bar ne vređaš, zato ću tebe manje da zaebavam posle rezultata.
Ti ne razmišljaš o politici nego o političarima, o vođama, o mesijama.

Razmišljam o ljudima, postoje sposobni i nesposobni. Radulović je nesposoban, Kostić sposoban. Vi fanovi stalno bežite od glavnog, jednostavnog pitanja: Šta kvalifikuje Radulovića da vodi ekonomiju ili politčku stranku? Ako odgovor bude "bolji je od Dačića, Vučića... onda nemamo šta dalje da razgovaramo.
Ponavljam: šta ga kvalifikuje da dobije poverenje da vodi zemlju ili ekonomiju?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:56 16.03.2014

Re: Čemu?

Ako odgovor bude "bolji je od Dačića, Vučića... onda nemamo šta dalje da razgovaramo.


Naravno da neće.
: šta ga kvalifikuje da dobije poverenje da vodi zemlju ili ekonomiju?


Ideje koje zagovara, razvoj privrede oprvenstveno industrije(olakšavanjem zapošljavanja rasterećenjem privrede, smanjenjem troškova budžeta smanjivenjem aparata i beneficija koje taj aparat ima, smanjenjem ili ukidanjem subvencija) javnost rada koju obezbediti prvenstveno javnošću ugovora itd, itd..
Sve ono o čemu smo pisali i pisali.

Ne ličnost Radulovića, ne kopkanje po ličnosti i po svaku cenu nipodaštavanje onoga što je učinio nebili ga tako diskreditovali.

Šta ti zameraš tim idejama, i drugo, ako ti Radulovićeva biografija nije dovoljan garant, čija biografija na političkoj sceni jeste?
Tadićeva, Vučićeva?
libkonz libkonz 20:11 16.03.2014

Re: Čemu?

Ako odgovor bude "bolji je od Dačića, Vučića... onda nemamo šta dalje da razgovaramo.



Naravno da neće.

Šta ti zameraš tim idejama, i drugo, ako ti Radulovićeva biografija nije dovoljan garant, čija biografija na političkoj sceni jeste?
Tadićeva, Vučićeva?



Ne ličnost Radulovića, ne kopkanje po ličnosti i po svaku cenu nipodaštavanje onoga što je učinio nebili ga tako diskreditovali.

Šta je učinio?
Šta je učinio?
Šta je učinio?
Šta je učinio?
Šta je učinio?
Šta je učinio?
Nemam ja motiv da budem protiv njega, samo kažem da je N E S P O S O B A N.

Šta se tebi to toliko dopada iz Radulovićeve biografije?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:31 16.03.2014

Re: Čemu?


Šta se tebi to toliko dopada


Ideje koje zagovara, razvoj privrede oprvenstveno industrije(olakšavanjem zapošljavanja rasterećenjem privrede, smanjenjem troškova budžeta smanjivenjem aparata i beneficija koje taj aparat ima, smanjenjem ili ukidanjem subvencija) javnost rada koju obezbediti prvenstveno javnošću ugovora itd, itd..
Sve ono o čemu smo pisali i pisali.


iz Radulovićeve biografije

Ti a ne ja
ne razmišljaš o politici nego o političarima, o vođama, o mesijama.



Šta je učinio?
Šta je učinio?
Šta je učinio?
Šta je učinio?
Šta je učinio?
Šta je učinio?

Ono što je osnovni posao političara, predložio dobre zakone.

I nemaš razloga za smeh, pošto je očito da ti o biografumama razmišljaš, a ne o politici, sasvim je umesno TEBE pitati koja biografija ti je najbolja.


a_jovicic a_jovicic 22:17 16.03.2014

Re: Čemu?

freehand
a_jovicic
libkonz
Zašto jedva čekaš ponedeljak, ako ne glasaš?

da zezam Radulovićevce na blogu. Nekako mi preko glave onoga "ima li nas 5% zdravorazumskih" i slično.

Evo i ja se stavljam na "listu za zezanje" ... ja mu procenih 7.81%

Samo si permutovao cifre, sve je ok.

Skidam kapu Free ... i ...

"Jeste, kriv sam, jeo sam govna, baš tim rečima bez moljenja, jeo sam govna radio sam to i to, jer sam bio slep pored očiju. Kaznite me da okajem svoje grehe da ponovo budem čovek da stanem na svoje noge."
milojep milojep 21:29 13.03.2014

Ajmo Vuki

anonimni_autor anonimni_autor 00:58 14.03.2014

Re: Ajmo Vuki

milojep

Ajmo Vuki? Da li to znači: "Glasajmo i za
Čubaku?"
bookez bookez 09:31 14.03.2014

Re: Ajmo Vuki

milojep


Američki vs. Australijski političar. Skroz preslikana naša politička scena. Dva tipa političara, e sad koji od njih je Vuki?
(premotajte na 2:00)


PS. Ovo je 2. deo od 3 dela satiričnog dokumentarca o kontroli oružja.
anonimni_autor anonimni_autor 16:12 14.03.2014

Re: Ajmo Vuki

bookez
milojep


Američki vs. Australijski političar. Skroz preslikana naša politička scena. Dva tipa političara, e sad koji od njih je Vuki?
(premotajte na 2:00)


PS. Ovo je 2. deo od 3 dela satiričnog dokumentarca o kontroli oružja.

Jako dobro poređenje, ali nepotrebno za moj kometar. Aman, čoveče, šega...
milojep milojep 21:37 13.03.2014

Za reforme



Eeee koji sam ja magarac!


Filip2412 Filip2412 22:57 13.03.2014

...

Ovaj Radulovic deluje 100 puta bolje od ostale vec vidjene ekipe koja se ocigledno drzi politike jer im je to jedino sto znaju, a znaju odlicno i tu ih treba ozbiljno uzimati: vec decenijama su u igri i svima solidno ide, lepo zive nije im lose.

zasluzuje covek da mu se cuje glas...
freehand freehand 23:03 13.03.2014

Gledam

... blog i mislim se nešto - kakva li promaja sad duva kroz sumornu prazninu izbornog štaba SNS...
satinelle satinelle 23:11 13.03.2014

Re: Gledam

kakva li promaja sad duva


LIČNO mislim da Štabu nije dobro!
hajkula1 hajkula1 23:06 13.03.2014

Tačno

Od toga koliko bude jak povik iz publike,


zavisi naša sadašnjost i budućnost.

Zato vredi dati glas Saši Raduloviću.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 23:39 13.03.2014

Ritam Zločina

Rezultat gradjanskog pokreta "dosta je bilo " bice jasna poruka , ne toliko Radulovicu, koliko samom parazitskom sistemu:ili gospodo slobodno nastavite ovako dok domacin ne umre/drzava ne ode u bankrot ili gospodo, dosta je bilo.


Kao što su beše Beli listići bili "jasna poruka" komeveć i čemuveć. Aman dokle više s porukama lične prirode
Nego

Zato sto Radulovic ima svoja politicka uverenja, ideje ,a na vlast gleda kao sredstvo dda se ono u sta veruje ostvari.


ovo si mislio - nema on ideju da uđe u vlast zarad lične koristi. Možda. Ko zna. Neki su alavi na pare, neki na moć, a ima ih koji se "opijaju" time da bude po njihovom. No, nebitno, htedoh kasti da je vlas' kao sredstvo da se ostvare lična uverenja" itekako problematična stvar. I to ne samo stoga što bi (u teoriji) sve zavisilo od uverenja ;> Nego načelno, kada se tako krene u osvajanje vlasti, nikad se na dobro ne završi. Tako su i komunisti i fašisti i kojekakvi Ili Vako Ili Nikako osvajali vlast kao bi bilo po njihovom. Pa i crne Dveri i još triplo crnji Obraz bi na vlast baš kako bi svima nametnuli svoja uverenja.

No, opet nebitno, pošto dobrom brroju (barem sudeći po tekstovima na blogu, što je dosta reprezentativan primer poklonika) onih koji će da glasaju za Restart, nije ni bitno mnogo šta osim (nemogućih ali hebiga, šta da se radi ;> ) onih floskula o ukidanju parazitskog sistema, a ostatak ma nije bitan, opšta mesta su tu, a posle, ma neko će već da smisli kako će to da izgleda u praksi (ili makar u teoriji ☻ ) mada ne verujem da to može da nasluti ni sam Radulović ☻

No, to sve obaška, ipak su ovo samo izbori, ništa preterano ozbiljno ☻

A da, Ritam Zločina:

              
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:52 13.03.2014

Re: Ritam Zločina

htedoh kasti da je vlas' kao sredstvo da se ostvare lična uverenja" itekako problematična stvar.


Jesi li samo hteo kasti ili si rekao?
Ako si rekao, reci i šta je loše u tome ako neko želi da na izborima dobije vlast kao sredstvo da ostvari lična uverenja?

Mislim, tako planeta funkcioniše, za sad.

Problem mogu da budu ili vrsta uverenja ili ostvarivanje tih uverenja bez vlasti dobijene na izborima.

I šta ti vidiš kao problematuično, vrstu uverenja koja bi Radulović da ostvari ilinačin na koji bi da dođe na vlast?

BigBadWolf BigBadWolf 00:01 14.03.2014

Re: Ritam Zločina

Koja to uverenja postoje jos osim licnih?Bezlicna?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 02:15 14.03.2014

Re: Ritam Zločina

Jesi li samo hteo kasti ili si rekao?
Ako si rekao, reci i šta je loše u tome ako neko želi da na izborima dobije vlast kao sredstvo da ostvari lična uverenja?


Ako već pitaš, pa pitaj autora bloga, on kaže da je eto, samO radulović taj koji hoće na vlast iz ličnih uverenja, da mu je vlast samo alatka da ostvari ta svoja uverenja (i nametne ih celoj državi, volens-nolens, dakako), dok su svi ostali bez ikakvih uverenja, a na vlast bi samo stoga jer je vlast - vlast.

Još da doda da je Pinki video Radulovića, i ihaj! ☻

I šta ti vidiš kao problematuično, vrstu uverenja koja bi Radulović da ostvari ilinačin na koji bi da dođe na vlast?


Hmm, misliš ako se zanemari da priča koještarije - potpuno isto kao i sve ostale stranke, pitanje finesa. Elem, ako zanemarim bajke i apstraktne delove poput njegove Kartagine (parazitskog sistema), pa ostane samo gola suština - ne sviđaju mi se takve ideje (čisto iz principa) ni kad ih slušam u originalu, odakle ih je (i on i njegov ideolog Pavlović) i preuzeo, najcrjni desni američki teapartijci i libertarijanci, a tek se ne slažem kada ih se propagira tamo gde živim.

No, napisah sve to (pa i više i detaljnije) već nekoliko puta, nemam nameru da se ponavljam, a ni da dalje gubim vreme - šećeroski je barem bio zabavan ;>

                  
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 02:25 14.03.2014

Re: Ritam Zločina

Koja to uverenja postoje jos osim licnih?Bezlicna?


Pa ima ih raznih.

Npr. prihvatio partijski program, pa preuzeo to što je neko drugi napisao kao svoje, ali mu ipak nije lično, imanentno, nego grupno, čoporsko, pa ga vrlo lako menja.

Pa recimo, pati od DID-a, pa ima u sebi i više ličnosti i više uverenja.

Ili čovek partijski radenik, pa ima uverenja, ali se ne slaže sa njima.

Ili... a da, eto, recimo kažu za Radulovića da taj ima nekakva politička uverenja i ideje. Veoma opasno, veoma.

           
a_jovicic a_jovicic 12:34 15.03.2014

Re: Ritam Zločina

Dont Fear The Reaper
A da, Ritam Zločina:

A da, "Izbavitelj": (iz Feketića)
BigBadWolf BigBadWolf 00:05 14.03.2014

Low risk

Glasacu za Radulovica zato sto je low risk opcija, mogu puno da dobijem a nemam sta da izgubim. Ako ostane dosledan onome sto prica i ne krene da se tali, dobitak je nemerljiv, Ako pak ispadne isti kao ovi do sad, nista mi zivot nece biti gori zbog toga.

Dakle, nije bas win-win, ali je makar no lose situacija.
cikaron cikaron 00:46 14.03.2014

Саша Радуловић

...је само још један мали политикант који покушава да нам прода м.да за бубреге...Вучићев потрчко, човек који је склон тиранији и једноумљу (реф. блог Б92) не може бити особа од које се може очекивати светла будућност.Томе додати и "случајни блог" у време почетка изборне тишине и добија се слика само још једног алавог и због власти на све спремног лелемуда.
mariopan mariopan 00:48 14.03.2014

..

Извини, али Радуловић није понудио решења.

Списак наших проблема може свако од нас да ти напише и боље од Радуловића, а то је једино што он заиста ради.
Нигде није рекао КАКО ће да уради то што обећава.

Потпуно свестан да НЕ МОЖЕ да савлада препреку прегласавања у Скупштини, као што то нису могли ни други предлагачи реформи, ( јер Радуловић није први који се сетио шта и како треба реформисати, предлагали су то што он предлаже давно пре њега и чланови Фискално савета...па их је Скупштина игнорисала) .....дакле свестан да НЕ МОЖЕ да испуни предизборна обећања.......Радуловић ипак улази у трку за власт по цену да нам сутра ( са правом) каже да су га други онемогућили да та обећања испуни.
И шта онда?
Какву корист ми имамо од неиспуњених обећања, без обзира шта је разлог за то?

А Радуловић је потпуно свестан да их не може испунити већ сад.


Значи његов циљ је да постане политичар.
Један од оних који су хтели, али из " објективних разлога" нису могли да испуне обећања.
Па већ имамо пун кофер таквих?
b92fmember b92fmember 01:09 14.03.2014

Re: ..

А Радуловић је потпуно свестан да их не може испунити већ сад.


Значи његов циљ је да постане политичар.
Један од оних који су хтели, али из " објективних разлога" нису могли да испуне обећања.
Па већ имамо пун кофер таквих?


Uvek možeš da glasaš za druge, on obećavaju posao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:18 14.03.2014

Re: ..


Потпуно свестан да НЕ МОЖЕ да савлада препреку прегласавања у Скупштини, као што то нису могли ни други предлагачи реформи,


Pa šta očekuješ, predlažeš, šta misliš da je rešenje?
Da ako ne može da ih preglasa da ih pobije motkom pa da posle sprovede to što namerava kako bi ispunio obećanja?
Ili, pošto im niko ništa ne može ne treba niko ništa ni da pokušava, pusti ljude neka rade kako hoće pošto ih se ne može preglasati?

Mariopan, draga si mi, ali je nekad stvarno teško razumeti ovo što pišeš.
mariopan mariopan 01:21 14.03.2014

Re: ..

b92fmember
А Радуловић је потпуно свестан да их не може испунити већ сад.


Значи његов циљ је да постане политичар.
Један од оних који су хтели, али из " објективних разлога" нису могли да испуне обећања.
Па већ имамо пун кофер таквих?


Uvek možeš da glasaš za druge, on obećavaju posao.

Који други?
Он обећава много више од посла.
То што он обећава је списак наших жеља = најбржи начин да се добије ( освоји) власт јер народ најбоље наседа на списак лепих жеља - доказано.
Изгледа да је власт једини циљ?

Зато што је свестан да ниједно обећање неће моћи да испуни ни ако уђе у Скупштину.

Мене занима КАКО ће он да их испуни?

На то ми никада није одговорио.
Floria Floria 01:23 14.03.2014

Re: ..

Izvinite, ali ne slažem se sa vama. Šta je alternativa? Da ne pokušava ništa pošto ne može u startu da dobije 50% + 1 glasova? Ne zaboravite da "i putevi od hiljadu milja počinju jednim korakom". Za početak, pokrenuo je pitanje ovog trulog sistema za koji svi (osim onih koji imaju direktne koristi ili im se nadaju) vide da je loš, da je srž problema i želi da ga demontira. Meni dovoljno da glasam za tu opciju, pa ćemo videti dalje.

Osim toga, on je i u samoj kampanji već pokrenuo neke teme o kojima se govori. Večeras gledam Djilasa kako ispituje Stefanovića o tajnom ugovoru sa Etihadom i o "investiciji" Mercedesa, t.j. kupovini šasija.
dali76 dali76 01:35 14.03.2014

Re: ..

Tacno. Opozicija tesko moze da povuce argument protiv reformi ,a da ne poene Radulovica.
Da je Radulovic ostao u svojoj fotelji pred svojim kompom ili tastaturom, niti bi ga zaljepili blatom, niti bi imali danas jasne I konkretne argument protiv reformatora, ali jok, Radulovic je los jer eto nece preci census,a jos jedva cekamo ponedeljak da mu se smejemo?
Pa to je bizarno.
mlekac mlekac 01:36 14.03.2014

Re: ..

mariopan
b92fmember
А Радуловић је потпуно свестан да их не може испунити већ сад.


Значи његов циљ је да постане политичар.
Један од оних који су хтели, али из " објективних разлога" нису могли да испуне обећања.
Па већ имамо пун кофер таквих?


Uvek možeš da glasaš za druge, on obećavaju posao.

Који други?
Он обећава много више од посла.


Koliko sam otpratila kampanju, Sasa nije obecso NIŠTA. Pardon, nista osim da nas Čeka maraton da promenimo postojeće stanje. E, Sad da li Želiš da trcis ili ne, to je stvar tvoje volje i kondicije... Mnogi su, posle dugog vremena, primetili da još uvek umeju da trče. Meni je to, za početak, sasvim dovoljno.

Izvni zbog velikih slova, ja se još svadjam sa Androod tastaturom
zemljanin zemljanin 01:53 14.03.2014

Re: ..

* ispravka - deo teksta sam izbrisao kao neprimeren u danu pred glasanje ... ništa ozbiljno


Ako smatrate da SR može da to ostvari u realnom svetu, napred, svaku moguću podršku mu dajte - to jeste prava stvar ... Ako odlučite tako onda nemojte da kalkulišete koliko ko i ako kako i sl. ... borite se za svoj izbor i ništa više ...
mariopan mariopan 01:54 14.03.2014

Re: ..

hoochie coochie man

Потпуно свестан да НЕ МОЖЕ да савлада препреку прегласавања у Скупштини, као што то нису могли ни други предлагачи реформи,


Pa šta očekuješ, predlažeš, šta misliš da je rešenje?
Da ako ne može da ih preglasa da ih pobije motkom pa da posle sprovede to što namerava kako bi ispunio obećanja?
Ili, pošto im niko ništa ne može ne treba niko ništa ni da pokušava, pusti ljude neka rade kako hoće pošto ih se ne može preglasati?

Mariopan, draga si mi, ali je nekad stvarno teško razumeti ovo što pišeš.

И ти си мени драг па ћу покушати да ти одговорим, надам се да ћеш разумети.
Ја не верујем Радуловићу.

Већ сам написала негде,али није ми тешко да поновим.

Рецимо, човек са тако импресивном биографијом - нема никакву имовину?
Да си удавача од педесетак година из горњег Прчиловца не би га ни погледала?

Па хајде да је неки уметник или тако нешто за шта се зна да могу бити и талентовани и сироти - али радити то што је радио Радуловић па немати ништа у педесетоб је или лаж, или идиотлук, будалаштина...

Значи,, ако си удавча из Прчловца и не би га узела јер је неспособан, ни себи ништа ние умео да стекне, значи живеће на т ојј грбачи - што га онда препоручујеш мени?

Срдачно те поздрављам, морам да спавам, сутра се пишемо даље....
mariopan mariopan 02:03 14.03.2014

Re: ..

@ млекац

Како није обећао ништа?

Сваки његов блог је списак наших жеља и његових обећања.
Проблем је што му ја ич не верујем.
mariopan mariopan 02:12 14.03.2014

Re: ..

Floria
Izvinite, ali ne slažem se sa vama. Šta je alternativa? Da ne pokušava ništa pošto ne može u startu da dobije 50% + 1 glasova? Ne zaboravite da "i putevi od hiljadu milja počinju jednim korakom". Za početak, pokrenuo je pitanje ovog trulog sistema za koji svi (osim onih koji imaju direktne koristi ili im se nadaju) vide da je loš, da je srž problema i želi da ga demontira. Meni dovoljno da glasam za tu opciju, pa ćemo videti dalje.

Osim toga, on je i u samoj kampanji već pokrenuo neke teme o kojima se govori. Večeras gledam Djilasa kako ispituje Stefanovića o tajnom ugovoru sa Etihadom i o "investiciji" Mercedesa, t.j. kupovini šasija.

Слободно је да се не слажемо

Већ рекох, не верујем Рауловићу.

Волела бих да имам Вашу веру, то би ми дало мало наде у нешто боље у будућности, али ја то не видим у овом човеку.
Filip2412 Filip2412 03:53 14.03.2014

Re: ..

mariopan
Рецимо, човек са тако импресивном биографијом - нема никакву имовину?
Да си удавача од педесетак година из горњег Прчиловца не би га ни погледала?
kako be nema, otkud sad pa to?

pa on ovde rece da tolke velike korporacije koriste njegov software, dal bi ga cienen zvao na intervju da nema para i da nema firmu i da ovo sto govori nije tacno?



zemljanin zemljanin 04:12 14.03.2014

Re: ..

Filip2412
kako be nema, otkud sad pa to?

pa on ovde rece da tolke velike korporacije koriste njegov software, dal bi ga cienen zvao na intervju da nema para i da nema firmu i da ovo sto govori nije tacno?

uz ogradu da nisam odgledao ceo snimak ali on je predstavljen kao CEO određene firme, što može ali i ne mora da znači da ja partner, vlasnik ili samo "potpredsednik" i zaposleni u nekom od sektora ... verovatno može da se pronađe ali bre pitajte čoveka pa neka vam razjasni ...

Ima kompanija koje imaju po par desetina hiljada CEO koji nemaju nikakvog udela u vlasništvu ... CEO je funkcija ...
ovderadiocacka ovderadiocacka 04:55 14.03.2014

Re: ..

zemljanin

Ima kompanija koje imaju po par desetina hiljada CEO koji nemaju nikakvog udela u vlasništvu ... CEO je funkcija ...

CEO (Chief executive officer) jeste funkcija i nije direktno povezana sa vlasnistvom, ali firma ima samo jednog CEO. Vidi objasnjenje https://en.wikipedia.org/wiki/Chief_executive_officer
jkt2010 jkt2010 04:57 14.03.2014

Re: ..

hoochie coochie man
Pa šta očekuješ, predlažeš, šta misliš da je rešenje?
Da ako ne može da ih preglasa da ih pobije motkom pa da posle sprovede to što namerava kako bi ispunio obećanja?

Da udje u vladu pa ... ups! to smo probali...
jkt2010 jkt2010 05:12 14.03.2014

Re: ..

mariopan
Рецимо, човек са тако импресивном биографијом - нема никакву имовину?

Ah.. ali je on i poreski savetnik. Zato po sopstvenom priznanju svoju imovinu, ustedjevinu, zaradu... skembava negde (ne pitajte gde ili na koga jer je to neuljudno). To je po zakonu pa je OK.

Ali zato meni prigovara sto se neckam da mi podigne porez i jos sam toliko bezobrazan da placam porez na minimalac a mogao bih vise...?
jkt2010 jkt2010 05:17 14.03.2014

Re: ..

Filip2412
kako be nema, otkud sad pa to?

Tako be sto je sam prijavio da nema nigde nista. I jos je dodao: na koga se vodi sve to sto nemam nije niciji posao.

Sedi jedan!
Filip2412 Filip2412 05:21 14.03.2014

Re: ..

jkt2010
Filip2412
kako be nema, otkud sad pa to?

Tako bre sto je sam prijavio da nema nigde nista. I jos je dodao: na koga se vodi sve to sto nemam nije niciji posao.

Sedi jedan!

ajde.... u svakom slucaju, posle par recenica vidim da je pismeniji od sve zatucane bulumente koja se sada nudi na izborima a osim toga siguran sam da nije preko surnjaje i snaje i politicke partije raznoraznih muljatora fotokopiranih diploma dosao na intervju na CNN da govori o svom biznisu.

da li radi biznis u Srbiji ne znam, ali ovde se radi o biznisu koji je napravljen u surovom kapitalizmu VAN Srbije tako da ti je komentar glup i besmislen

SEDI NULA!
Filip2412 Filip2412 05:22 14.03.2014

Re: ..

jkt2010
Ali zato meni prigovara sto se neckam da mi podigne porez i jos sam toliko bezobrazan da placam porez na minimalac a mogao bih vise...?
znaci ne placas porez???!?!
Filip2412 Filip2412 05:23 14.03.2014

Re: ..

zemljanin
uz ogradu da nisam odgledao ceo snimak ali on je predstavljen kao CEO određene firme, što može ali i ne mora da znači da ja partner,
a dobro da nisi odgledo, bas me zanimalo sta ces reci pre gledanja, s oprostenjem
jkt2010 jkt2010 05:24 14.03.2014

Re: ..

Filip2412
jkt2010
Filip2412
kako be nema, otkud sad pa to?

Tako bre sto je sam prijavio da nema nigde nista. I jos je dodao: na koga se vodi sve to sto nemam nije niciji posao.

Sedi jedan!

ajde.... u svakom slucaju, posle par recenica vidim da je pismeniji od svako bulumente koja sada izlazi na izbore a osim toga siguran sam da nije preko surnjaje i snaje i politicke partije raznoraznih muljatora fotokopiranih diploma dosao na intervju na CNN da govori o svom biznisu.

SEDI NULA!

Ma OK je on sa marketingom, ali se bavi porezima i stecajima, a u poslednje vreme politikom. Razumes? Promasio profesiju..
jkt2010 jkt2010 05:25 14.03.2014

Re: ..

Filip2412
jkt2010
Ali zato meni prigovara sto se neckam da mi podigne porez i jos sam toliko bezobrazan da placam porez na minimalac a mogao bih vise...?
znaci ne placas porez???!?!

Hehe... isti Radulovic, ljubi ga Guru..
Pobrkao si - Guru ne placa jer nema na sta. Ja placam. Samo Guru misli da bih mogao ja to vise i bolje.. Razumes sada? Ako ne, javi se ponovo.
Filip2412 Filip2412 05:31 14.03.2014

Re: ..

jkt2010
Samo Guru misli da bih mogao ja to vise i bolje
Svako koje jedno popodne proveo u Srbiji misli isto. U srbiji se ljudi hvale neplacanjem poreza a ako nekog prijavis sledi opsta osuda okoline, drustva, i verovatno batine.

Ako ti to nije jasno onda zajebi diskusiju. jkretadfasdgv204532t10
zemljanin zemljanin 06:01 14.03.2014

Re: ..

ovderadiocacka

CEO (Chief executive officer) jeste funkcija i nije direktno povezana sa vlasnistvom, ali firma ima samo jednog CEO. Vidi objasnjenje https://en.wikipedia.org/wiki/Chief_executive_officer

jeste, u pravu si, moja greška, pišem i radim nešto treće ... odnosilo se na razne pretsednike, potpredsednike i ostale visoke funkcionere koje kompanija može imati na desetine, stotine i td. zasvisnosti od kompanije i tržišta koje pokriva ... hvala na ispravci
zemljanin zemljanin 06:04 14.03.2014

Re: ..

Filip2412
zemljanin
uz ogradu da nisam odgledao ceo snimak ali on je predstavljen kao CEO određene firme, što može ali i ne mora da znači da ja partner,
a dobro da nisi odgledo, bas me zanimalo sta ces reci pre gledanja, s oprostenjem

ne razumem šta želiš da kažeš ... napisao sam da nisam odgledao do kraja i neke delove sam preskočio - nisam rekao da nisam gledao ... ljudi dajte malo čitajte komentare ... ono što piše a ne ono što mislite da piše ...
jkt2010 jkt2010 06:09 14.03.2014

Re: ..

Filip2412
jkt2010
Samo Guru misli da bih mogao ja to vise i bolje
Svako koje jedno popodne proveo u Srbiji misli isto.


Sta, da JA treba da placam vise a OK je da Guru ne placa nista?

U srbiji se ljudi hvale neplacanjem poreza

Ne be! Ja se hvalio da placam! Guru priznao da ne placa, jer nema na sta...

ako nekog prijavis sledi opsta osuda okoline, drustva, i verovatno batine.

Nije Guru mene prijavio (tamo di treba) nego denuncirao (na sopstvenom blogu). I ne secam se bas te osude okoline, drustva... naprotiv: dobio Guru nove sledbenike taj dan..

Sta ces, AV ima Miskovica a Gurua zapao ja
zemljanin zemljanin 06:11 14.03.2014

Re: ..

Filip2412
ajde.... u svakom slucaju, posle par recenica vidim da je pismeniji od sve zatucane bulumente koja se sada nudi na izborima a osim toga siguran sam da nije preko surnjaje i snaje i politicke partije raznoraznih muljatora fotokopiranih diploma dosao na intervju na CNN da govori o svom biznisu.

da li radi biznis u Srbiji ne znam, ali ovde se radi o biznisu koji je napravljen u surovom kapitalizmu VAN Srbije tako da ti je komentar glup i besmislen

I to što je uspeo u SAD je velika stvar ... apsolutno sjajno ... uvek skidam kapu svakome ko uspe u bilo kojoj oblasti i u bilo kojoj državi ... ali gostovanje na CNN nije baš toliko nemerljivo priznanje to je ipak samo TV stanica ... nemojmo preterivati tamo gde nema potrebe ...

EDIT. To sa porezom je sasvim OK ... nije utaja poreza ako koristiš sve zakononske olakšice ... utaja je kada falsifikuješ stanje ... znači ne treba se stideti niti kriti od toga da pozanješ zakon i da ti to znanje omogućava da iskoristiš sve pogodnosti sistema ...

EDIT2. I ja takođe nemam ništa prijavljeno u Srb a ni tamo gde živim ... jednostavno postoje legalni načini da sve bude po zakonu
bene_geserit bene_geserit 06:26 14.03.2014

Re: ..

mariopan
Да си удавача од педесетак година из горњег Прчиловца не би га ни погледала?
...
Значи, ако си удавча из Прчловца и не би га узела јер је неспособан ...

Cekaj polako, ne moze to tako, jel udavaca u najboljim godinama iz Gornjeg Prcilovca ili iz Prclovca?

A sad bez sve sale, sta se uhvatila za Radulovicevo prijavljeno imovinsko stanje?
Na stranu koliko je njegova prica tanka (po meni nije nimalo), koliko nema ekipu ljudi da bilo sta sprovede (ovo je vec prilicno jasno), koliki mu je ego (i ovo je realan problem) i da li misli da sve zna umesto da nadje ljude koji znaju - da si tako nesto nabrojala, pa ajde.
Ali imovinska karta i udavaca iz gornjeg Prcilovca.

Nemam ni ja preveliko poverenje u to da je Radulovic sposoban da sprovede takve reforme kakve su potrebne Srbiji, iako mu je zvaka odlicna (daleko od toga da je bilo ko drugi na politickoj sceni precizno dijagnosifikovao probleme kao on). Ali ne deluje mi da ima ekipu ljudi iza sebe nego da je slobodan strelac. I ego mu deluje malo prejak.
Ali sa druge strane, da li na celoj nasoj politickoj sceni postoji iko osim njega kome bi "orah iz ruke uzeo", da ne kazem seo za isti sto u kafani?
A opet ne mozes da ga proglasis za "manje zlo" jel nije dokazano da je on bilo kakvo zlo, dok sa druge strane raznorazni Dinkici, Dacici, Mrkonjici, Ilici i redom ostali su dokazani populisti, bez ikakve namere da rade bilo kakvu reformu osim usmerenu ka zgrtanju jos para sebi i svoj ekipi.
ovderadiocacka ovderadiocacka 07:35 14.03.2014

Re: ..

bene_geserit

...Nemam ni ja preveliko poverenje u to da je Radulovic sposoban da sprovede takve reforme kakve su potrebne Srbiji, iako mu je zvaka odlicna (daleko od toga da je bilo ko drugi na politickoj sceni precizno dijagnosifikovao probleme kao on)...
...I ego mu deluje malo prejak...

Radulovic, ako samo uspe da uvede transaprentnost u radu, ne mora nista drugo da uradi. (znam, znam, nema sanse da on dobije tu priliku na ovim izborima )
Sto se tice prepotentnosti, vi kao da nikada niste sreli nekog ko je zavrsio ETF. Sto moja zena kaze kada se nadje u drustvu mojih kolega "ne zna se ko je od vas prepotentniji"
Filip2412 Filip2412 07:36 14.03.2014

Re: ..

zemljanin
gostovanje na CNN nije baš toliko nemerljivo priznanje to je ipak samo TV stanica
Gostovanje na CNN koji jesu samo stanica (doduse najbitnija u zemlji najvece ekonomije na svetu, makar i posle kineske ) povodom vodjenja biznisa koji uspesno funkcionise na trzistu i prodaje se velikim korporacijama mozda za tebe nije bogzna sta ali za mene je moram priznati puno

u svakom slucaju i previse je u poredjenju sa profesionalnim dostignucima ostalih kandidata
jkt2010 jkt2010 07:58 14.03.2014

Re: ..

"ne zna se ko je od vas prepotentniji"

a za nama govoridu "ne zna se ko je od vas brepotentniji"
jkt2010 jkt2010 08:07 14.03.2014

Re: ..

zemljanin


EDIT. To sa porezom je sasvim OK ... nije utaja poreza ako koristiš sve zakononske olakšice ... utaja je kada falsifikuješ stanje ... znači ne treba se stideti niti kriti od toga da pozanješ zakon i da ti to znanje omogućava da iskoristiš sve pogodnosti sistema ...

Pa to sam i ja njemu pricao al ne vredi. Mora da sam kriminalac cim mi se njegove poreske reforme ne svidjaju...

zemljanin

EDIT2. I ja takođe nemam ništa prijavljeno u Srb a ni tamo gde živim ... jednostavno postoje legalni načini da sve bude po zakonu

Pa eto, zivis a ne placas porez znaci da nije po zakonu. Pitaj Gurua. Ako ja placam, ali malo, pa sam kriminalac za Gurua, onda sta si ti koji uopste ne placas?

PS: Znam da nisi mene branio nego njega, al valjda onda mogu i ja da se koristim istom odbranom?
zemljanin zemljanin 08:52 14.03.2014

Re: ..

jkt2010
Pa eto, zivis a ne placas porez znaci da nije po zakonu. Pitaj Gurua. Ako ja placam, ali malo, pa sam kriminalac za Gurua, onda sta si ti koji uopste ne placas?

PS: Znam da nisi mene branio nego njega, al valjda onda mogu i ja da se koristim istom odbranom?

Ma svi smo mi poreski obveznici ... jedini način da izbegneš porez je da umreš ili da postaneš nevidljiv za sistem ali to u ovo digitalno doba je isto kao i da si umro ... ali postoje razni porezi i razne osnovice i kvote ... Generalno poreski stručnjak je taj koji sedne sa tobom , pogleda tvoje papire i kaže ti šta je u tvom najboljem interesu da uradiš i kako ...

Moje prvo predavanje poreske prijave, januar 88, žena na šalteru uzme papire, pogleda, vrati ih i kaže "ovo nisam videla, idite i nađite knjigovođu jer sa ovim idete u novine" ... od nekih 80+% poreske stope, koristeći zakon i struku, mislim da sam platio par % ili sl. zaboravih ... neznanje nije opravdanje ...

Ako recimo, voziš Tesla automobil a država nema regulativu za el. kola, nema osnove za određene poreze ili takse osim ako država neće da izigrava gazdu ali uvek postoje i više instance ... sve dok si pojedinac, država se neće zamarati sa tobom i tvojim paradoksom ali ako se pojavi 10000 el automobila u roku od odmah doneće se ceo set zakona koji će to regulisati ... itd.

Sve to i SR zna, sigurno bolje i od mene, jer to plaćam da se ne bih ja zamarao ... on samo preteruje u ovlašćenjima ili onome za šta misli da je ovlašćen a nije ... ali niko niije savršen
mlekac mlekac 09:15 14.03.2014

Re: ..

mariopan
@ млекац

Како није обећао ништа?

Сваки његов блог је списак наших жеља и његових обећања.
Проблем је што му ја ич не верујем.


Ja nisam to tako shvatila. Hoću reci, nije obećavao nikakve avione, kamione za samo sto nije. Jeste rekao da mogu stvari da se menjaju, ali da moramo da se pomerimo ako hoćemo nešto da promenimo. U opstoj apatiji, meni je to dovoljno za početak.
libkonz libkonz 12:01 14.03.2014

Re: ..

Stvarno nisam hteo kampanju protiv čoveka, ali me vi fanovi stvarno inspirišete:
Vama je glavni argument Radulovićeve stručnosti njegovo gostovanje na CNN-u. Ali, Saša Radulović nikada nije gostovao na CNN-u. Gostovao je JEDNOM na kanalu CNNFN, koji je prestao da postoji 2004. godine zbog nedovoljne gledanosti. Dakle, ne mislim da su se ljud baš otimali da gostuju na CNNfn.
libkonz libkonz 12:04 14.03.2014

Re: ..

Radulovic je los jer eto nece preci census,a jos jedva cekamo ponedeljak da mu se smejemo?

Ne njemu, već vama, fanovima
hajkula1 hajkula1 12:41 14.03.2014

Re: ..

Sta, da JA treba da placam vise a OK je da Guru ne placa nista?

U srbiji se ljudi hvale neplacanjem poreza


Ne be! Ja se hvalio da placam! Guru priznao da ne placa, jer nema na sta...

ako nekog prijavis sledi opsta osuda okoline, drustva, i verovatno batine.


Nije Guru mene prijavio (tamo di treba) nego denuncirao (na sopstvenom blogu). I ne secam se bas te osude okoline, drustva... naprotiv: dobio Guru nove sledbenike taj dan..

Sta ces, AV ima Miskovica a Gurua zapao ja



Pobrkani lončići.
Jedno je priča o paušalnom porezu /vođenje knjiga, tu je bio poreski obveznik sve do kada je ušao u ministarstvo, tada je preneo firmu na drugo lice)
a drugo je priča o porezu na imovinu.


Ružno je da nagađam, pričam u svoje ime.
Mogu samo da kažem da, posle informisanja o načinu rada, pravima, obavezama i odgovornostima stečajnih upravnika, znam kako bih postupila bar u nekim segmentima da sam kojim slučajem stečajni upravnik.

Prvo, vlasništvo nad nekretninama prenela bih na decu, prebivalište bih promenila.
Zašto? Zato što samo stečajni upravnik garantuje svom svojom imovinom, za razliku od A.D. (praktično nema garancije).

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:11 14.03.2014

Re: ..

Рецимо, човек са тако импресивном биографијом - нема никакву имовину?


U redu, taj argument (ad hominem je, ali je kad su političari u pitanju i to u redu) mogu da razumem.
Ti kažeš prevarant je ili nesposoban (krije ili nema imovinu) i zato mu ne verujem.
Da sad ne ulazimo u priču o tome da li jeste ili nije prevarant ili nesposoban, uzmimo da si ti nekako došla do tog zaključka.
Ali to nikakve veze nema sa onim što si pisala, a pisala se da ne da neće hteti nego neće moći da ostvari ovo o čemu govori jer neće imati većinu.

Da li bi u slučaju da može da ostvari večinu glasala za njega i pored svega što o njemu misliš, ili takvim ljudima kao on što je nećeš da daš glas bez obzira da li mogu i hoće da ostvare ono što i sama podržavaš?

To su ipak dijametralno različite stvari.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:17 14.03.2014

Re: ..

Ne njemu, već vama, fanovima


Ti navijaš Lib, ja mislio da ti razmišljaš o politici.
Ako je navijanje u pitanju ok, samo, što ne navijaš za Zvezdu, Partizan, tu je prirodno i normalno zezati onoga ko izgubi?
Ovde se valjda barata argumentima a ne strastima.
Ja bih bio srećan da izgubi Vučić, ne zato da bih zezao njegove glasače, nego da bi ovoj zemlji a time i meni bilo bolje.

Ti bi voleo da zezaš "fanove" ne upuštajući se u to šta bi bilo bolje za državu.
Voleo bih da imam takvu komfornu sitaciju da me baš briga za stanje u državi, i da politiku posmatram kao sport i rekraeciju.
Zavidim ti.
libkonz libkonz 19:35 14.03.2014

Re: ..

Ti bi voleo da zezaš "fanove" ne upuštajući se u to šta bi bilo bolje za državu.
Voleo bih da imam takvu komfornu sitaciju da me baš briga za stanje u državi, i da politiku posmatram kao sport i rekraeciju.
Zavidim ti.

Znači, prešlo se na patetiku.
Sebe pokušavam da nateram da me bude baš briga za državu, ali ne uspeva mi.
mariopan mariopan 19:44 14.03.2014

Re: ..

Filip2412

u svakom slucaju, posle par recenica vidim da je pismeniji od sve zatucane bulumente koja se sada nudi na izborima

Filipe od nih sam i ja pismenija

To bi bila preporuka ako bi konkurisao za pisca.
zemljanin zemljanin 19:55 14.03.2014

Re: ..

ovderadiocacka
Sto se tice prepotentnosti, vi kao da nikada niste sreli nekog ko je zavrsio ETF. Sto moja zena kaze kada se nadje u drustvu mojih kolega "ne zna se ko je od vas prepotentniji"

pih, videla žaba i taj rad ... sa ETF-a eventualno tehnička fizika ... mada sam čuo da su im uveli i trofaznu ... uvek se znalo šta je PMF a ko razvlači kablove
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:00 14.03.2014

Re: ..

Znači, prešlo se na patetiku.


Pa kako na patetiku Lib?
Ti si rekao da jedva čekaš ponedeljak da zezaš Radulovićeve fanove.
Ja ti kažem da je zezanje fanova, ili likovanje, primereno kod navijača, a kad se o politici radi tu bi trebale da budu bitnije neke druge stvari, a ne zezanje fanova onih koji izgube ili likovanje onih koji pobede.
Na žalost ovde se to često događa, možda je i to jedan od uzroka što nam državu vode kojekakvi Vučići. Oni imaju navijače, a navjačima argumenti nisu potrebni da bi navijali za svoje.

Onaj kome nije važno ko će pobediti, kome od toga ništa ne zavisi, ko ima taj komfor on može da navija i da se zeza.
Ili onaj ko nije svastan težine političke odluke.

mariopan mariopan 20:02 14.03.2014

Re: ..

hoochie coochie man
Рецимо, човек са тако импресивном биографијом - нема никакву имовину?


U redu, taj argument (ad hominem je, ali je kad su političari u pitanju i to u redu) mogu da razumem.
Ti kažeš prevarant je ili nesposoban (krije ili nema imovinu) i zato mu ne verujem.
Da sad ne ulazimo u priču o tome da li jeste ili nije prevarant ili nesposoban, uzmimo da si ti nekako došla do tog zaključka.
Ali to nikakve veze nema sa onim što si pisala, a pisala se da ne da neće hteti nego neće moći da ostvari ovo o čemu govori jer neće imati većinu.

Da li bi u slučaju da može da ostvari večinu glasala za njega i pored svega što o njemu misliš, ili takvim ljudima kao on što je nećeš da daš glas bez obzira da li mogu i hoće da ostvare ono što i sama podržavaš?

To su ipak dijametralno različite stvari.


Ne bih glasala za njega zato što nikada nije odgovorio na pitanja, što moja (dok nisam banovana),što drugih blogera koji se bolje doznaju u tematiku, a bilo ih je mnogo.
Kako misli da uradi neke stvari o kojima piše a koje jesu naši problemi.

Uopšte nema ideju kako zaposliti narod ali ima mnogo ideja kako uzeti pare od naroda (porezi)?
Ne mogu samo porezi, koji su u stvari uzimanje para jednima i deljenje para drugima, da završe sve naše poslove i reše sve probleme?
Kako misli da svi koji imaju preko 65 godina dobijaju 200 evra penzije (ili socijale)..nismo mi Švedska?
Od koga će te pare da uzme pa da da meni?
Od onih jadnika koji sada zarađuju 200 evra plate i time izdržavaju porodice?
Od onih koji nisu dobili plate mesecima?

i tako dalje....zato ne bih glasala za njega.
On nema rešenja, on samo nabraja naše probleme a to mogu i ja i ti...svako.

Da je ponudio smislene odgovore KAKO ZAPOSLITI MASU MLADIH LJUDI A NEZAPOSLENIH...pa onda ubirati poreze? Kada se, valjda, neke pare zarade...?
Da je ponudio neki odgovor za to gorućče pitanje, onda BIH glasala za njega, bez obzira kakav je kao čovek.

Briga me i da je namćor na kub.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:16 14.03.2014

Re: ..

Da je ponudio smislene odgovore KAKO ZAPOSLITI MASU MLADIH LJUDI A NEZAPOSLENIH.


Bojim se da direktan konkretan odgovor na to pitanje ne postoji.
Evo decenijama već slušamo priče kako će zaposliti stotine hiljada a od toga nema ništa.
I svi navodili načine kako će to da urade, jedni da će kad oni dođu zemlju preplaviti strane investicije iz Evrope i Amerike, drugi da če Arapi deliti i šakom i kapom za nova radna mesta, i naravno od toga nema ništa.
Radulović ima neke ideje kako se to postiže ali naravno ne ideje izražene u brojkama, datumima i konkretnim poslodavcima.
Ako takve tražiš bojim se da ćeš ih lako naći, ali da će opet biti isto, neće ih ostvariti jer je to nemoguće konkretizovati, pa onaj ko to radi sigurno laže.

Ali dobro, sad smo se ipak razumeli, tj ja sam razumeo šta ti je ideja.
jkt2010 jkt2010 06:34 15.03.2014

Re: ..

hoochie coochie man
Da je ponudio smislene odgovore KAKO ZAPOSLITI MASU MLADIH LJUDI A NEZAPOSLENIH.


Bojim se da direktan konkretan odgovor na to pitanje ne postoji.
Evo decenijama već slušamo priče kako će zaposliti stotine hiljada a od toga nema ništa.
I svi navodili načine kako će to da urade, jedni da će kad oni dođu zemlju preplaviti strane investicije iz Evrope i Amerike, drugi da če Arapi deliti i šakom i kapom za nova radna mesta, i naravno od toga nema ništa.
Radulović ima neke ideje kako se to postiže ali naravno ne ideje izražene u brojkama, datumima i konkretnim poslodavcima.
Ako takve tražiš bojim se da ćeš ih lako naći, ali da će opet biti isto, neće ih ostvariti jer je to nemoguće konkretizovati, pa onaj ko to radi sigurno laže.

Ali dobro, sad smo se ipak razumeli, tj ja sam razumeo šta ti je ideja.


Ispada ja-pa-ja, ko Radulovic, al jbga... Na par njegovih blogova, pre nego sto je postao politicar, sam mu pisao kako moze ovo sto ti gore pricas da ne moze.

Rekao sam da drzava treba da napravi Serbian Technologies gde ce da okupi sve te institute i naucnike a sta vec imamo i placamo al bez efekta.

Pa sledeci korak, drzava treba da naruci od tog SerTech-a neke projekte, od razvoja do izvedbe. Na primer:

Integralno upravljanje putevima
(od autoputeva pa do poslednjeg sokaka). Kako se zaradjuju pare na mobilnim i internet mrezama gde putuju podaci i troskovi su relativno nikakvi, a na putnim mrezama se pare gube a infrastruktura vredi u desetinama milijardi evra? Koliko ljudi ovaj projekat moze da zaposli? Koliko resenje do kojeg se dodje moze da vredi? I da li to resenje SerTech moze da proda raznim Glibijama?

Sledeci projekat koji drzava narucuje: bezgotovinski novac. Kad Srbija misli da izbaci gotov novac iz upotrebe? Hebote, Indonezija vec radi na tome a kod nas ni bzzzzz. Koliko vredi resenje? Jel moze SerTech i ovo da ponudi Glibijama? Kako izgleda prica o poreskoj reformi kad se ovakvo resenje uvede u zivot?

O namenskoj industriji da ne pricamo, i to treba da bude u okviru SerTech-a. Namenskoj treba kreditiranje da bi dobila ugovore. Drzava treba da im daje pare a ne da im jos i uzima - makar dok taj SerTech ne pocne da lici na Singapore Technologies, posle mogu i sami....

Pa poljoprivreda i sta sve tamo nauka (ali ovako organizovana) moze da uradi...

Pa sto da ne, i BGDnaH2O, tj to sa zemljom i nekretninama - i to u SerTech. Kazu da drzavna imovina vredi 150 milijardi. I? Koja korist od toga? Jos od mrvice moje imovine moraju da otkinu jer svojih 150 milijarde (jbte!) ne umeju da koriste.

~~~~

Mozda je sve ovo gore potpuna budalastina. Ali jbga, ja nisam ni politicar ni ministar pa opet imam nekakve ideje kako drzava moze da jump-start neke stvari. A gde su takve neke ideje kod Radulovica kome se divis? Nego samo sto bi rekli Ameri neko lupetanje oko zbunja...
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:21 15.03.2014

Re: ..

Kako misli da svi koji imaju preko 65 godina dobijaju 200 evra penzije (ili socijale)..nismo mi Švedska?


Pa, nismo, mariopan, Švedska, pošto u skandinavskim zemljama ta socijalna penzija svakako nije 200 eura. Ne znam za Švedsku, ali u Danskoj je ta najniža, socijalna penzija 1.500,00 EUR. Taman toliko smo manje Danska, koliko Radulović manje planira tu cifru.


a_jovicic a_jovicic 12:40 15.03.2014

Re: ..

mariopan
Od koga će te pare da uzme pa da da meni?
Od onih jadnika koji sada zarađuju 200 evra plate i time izdržavaju porodice?
Od onih koji nisu dobili plate mesecima?

Ne, nego od onih koji sede po upravnim odborima i imaju bolesno velike plate i za zapadne uslove ... od onih koji izigravaju kojekakve šefove po javnoj upravi i zapošljavaju sirotinju da bi im svakog meseca uzimali "reket" za partijsku članarinu ... od onih koji izmišljaju procedure, propise i pravila takve da uvek bude FTJP ('fali ti jedan papir) ... i da vidiš kako će da ima i za penzije i za socijalnu pomoć a i za zdravstvo.
a_jovicic a_jovicic 12:57 15.03.2014

Re: ..

jkt2010
O namenskoj industriji da ne pricamo, i to treba da bude u okviru SerTech-a. Namenskoj treba kreditiranje da bi dobila ugovore. Drzava treba da im daje pare a ne da im jos i uzima - makar dok taj SerTech ne pocne da lici na Singapore Technologies, posle mogu i sami....

O kojoj mi to "namenskoj" pričamo ... SDPR ima sasvim dovoljno para da kreditira bilo koji razvojni projekat samo što to više nema ko da razvija. Svako normalan ko je radio u ovoj oblasti je utek'o glavom bez obzira. Da bi mogao nešto da razvijaš vezano za naoružanje, moraš da budeš vrlo blizu svojim korisnicima ... a nama je vojska razlupana i svedena na šačicu poštenih profesionalaca u trupi i gomilu birokrata po Ministarstvu. Nema ovde prostora za fundamentalna istraživanja ni high-tech razvoj (mikroelektronska industrija NE POSTOJI kod nas). Jedino što eventualno može je modifikacija i modernizacija postojećih sistema i prodaja državama koje imaju para ali i "sumnjive" režime. Libija - prsla ... Egipat - prs'o ... akaju se nešto po ekvatorijalnoj Africi al' slaba vajda da i tu imaju šta da ponude osim prodaje viškova (zastarelog) naoružanja. Kinezi su opasna konkurencija sa jeftinim sistemima za sve i svašta ... ali zato nam mažu oči sa šeikovim vojnim programom a Ministarstvo finansija bira Vojno-tehnički Institut za referentnu laboratoriju za testiranje opreme i softvera za IGRE NA SREĆU!?!

O čemu mi ovde pričamo?!?

EDIT: Čisto jedna zanimljivost o Singapuru ... tamo je ultra-visoka kazna za obično bacanje žvake na ulici (možda su čak žvake i zabranjene) ... za posedovanje narkotika je SMRTNA kazna! ... pa da tako nešto ovde uvedemo ne bi nam trebala namenska industrija da nas izvlači iz bule (a i pitanje je dal' bi neki od političara i "biznismena" ostali živi)
zemljanin zemljanin 12:59 15.03.2014

Re: ..

a_jovicic
mariopan
Od koga će te pare da uzme pa da da meni?
Od onih jadnika koji sada zarađuju 200 evra plate i time izdržavaju porodice?
Od onih koji nisu dobili plate mesecima?

Ne, nego od onih koji sede po upravnim odborima i imaju bolesno velike plate i za zapadne uslove ... od onih koji izigravaju kojekakve šefove po javnoj upravi i zapošljavaju sirotinju da bi im svakog meseca uzimali "reket" za partijsku članarinu ... od onih koji izmišljaju procedure, propise i pravila takve da uvek bude FTJP ('fali ti jedan papir) ... i da vidiš kako će da ima i za penzije i za socijalnu pomoć a i za zdravstvo.

ma super je to ... preduslovi toga su većina u parlamentu a čak i sa većinom to je posao od barem godinu ili dve ... plus pitanje usaglašenosti sa Ustavom ... realno neostvarivo za SR opciju ...nemam ništa protiv da stignete do Parlamenta ali to bi otprilike bilo to ...
a_jovicic a_jovicic 13:04 15.03.2014

Re: ..

zemljanin
ma super je to ... preduslovi toga su većina u parlamentu a čak i sa većinom to je posao od barem godinu ili dve ... plus pitanje usaglašenosti sa Ustavom ... realno neostvarivo za SR opciju ...nemam ništa protiv da stignete do Parlamenta ali to bi otprilike bilo to ...

U ovoj fazi i to je dovoljno ... možda se neka frakcija iz "velikih" partija i prizove pameti pa "ukrade" program ... i to bi bilo super ... samo je malo verovatno zato što partije žive od postojećeg sistema. U svakom slučaju našoj parlamentarnoj "eliti" treba neka konkurencija. Previše "dremaju" u Skupštini.
dali76 dali76 01:19 14.03.2014

cikaron, opet?

Cikaron, ili moze da te oslovljavam imenom?,
Ja razumem ljude koji veruju u SNS. Razumem one sto veruju u dedamrazove. Razumem i one koji stite svoj posao ili svoje diplome glasajuci za SNS. Ma, razumem i botove koji bez mozga uz novcanu nadoknadu lupetaju, bilo po komentarima, bilo po preporukama, ali vas, tkzv. Razocarane, apoliticne, koji imate ogromnu potrebu izrazavati na drustvenim mrezama kako su vam svi politicari isti, vas ne razumem.
To je dno hipokrizije, svesno pomagati jednoj politickoj opciji, pa zvala se ona SNS, a glumiti apoliticnost, neutralnost ili razocarenje.
Pa jel objasnjavas sebi ili meni da su svi isti, da su svi alavi na vlast?
Ako si sebi objasnio, onda, O.K., stani,ali ako nastavljas tu pricu dalje, da rascistimo da vodis kampanju direktno za Vuicica , Dacica, Dinkica, Jovanovica..bas tako i tim redom. Zasto? Znas ti zasto posto kad si toliko informisan, onda znas kakav Srbija ima izborni system i kakve su posledice ili svrha ove tvoje kampanje po blogu.
A mnogo ti je muka od Sistema, koga tako aktivno podrzavas.
Nemam sa tobom sta vise da raspravljam.
Vodi svoju kampanju,samo ponavljam, to je dno dna.
freehand freehand 02:02 14.03.2014

Re: cikaron, opet?

Znas ti zasto posto kad si toliko informisan, onda znas kakav Srbija ima izborni system i kakve su posledice ili svrha ove tvoje kampanje po blogu.

O kako mi ovo na nešto liči...
Vodi svoju kampanju,samo ponavljam, to je dno dna.

Nije. Tomislav Nikolić je dno dna.
dali76 dali76 03:37 14.03.2014

Re: cikaron, opet?

Ne Freehand. Tadic je dno dna.
Samog je sebe stvorio od blata.
Predsednik Srbije se drzi svojih ovlastenja. Ne znam, mozda I on sebi odluci skracivati mandat,al da pricekamo?
Iako znam da znas, ja se nisam skrivao iza neutralnih , razocaranih, ili belih, podrzao sam sasvim otvoreno Nikolica. Doduse, moja podrska je bila uslovljenak kohabitacijom.
Vracarac , sa druge strane, ne podrzava nikoga, njemu su svi isti, i uporno to ponavlja I objasnjava.


freehand freehand 09:04 14.03.2014

Re: cikaron, opet?

Ne Freehand. Tadic je dno dna.

Da, znam. Po svim kriterijumima koje inače propagiraš.
Po istim tim kriterijumima i Tomislav Nikolić je vr' vr'ova. I volim što smo se jasno svrstali svako po svom svetonazoru.
Ne znam šta će ti onda Radulović, kad imaš originale. Mada razumem frustraciju što ne možeš da uživaš u plodovima svoje borbe.
Inače, da bi se ovako nešto napisalo čovek bi morao da bude jako ogorčen, da nema baš najjasnije predstave o realnosti, ili da bude beskrajno bezobrazan.
Ne vidim zašto bi ti bio ogorčen.
Iako znam da znas, ja se nisam skrivao iza neutralnih , razocaranih, ili belih, podrzao sam sasvim otvoreno Nikolica. Doduse, moja podrska je bila uslovljenak kohabitacijom.

Time bruka nije manja a odgovornosti svakako nema.
Samo još ne znam ko ti je "Vračarac", ali je verovatno sa iste tezge..
dali76 dali76 17:14 15.03.2014

Re: cikaron, opet?

Naravno da se razlikujemo u svetonazoru. Uostalom to je , izmedju ostalog, odnos ili pogled pojedinca naspram realnosti ili sto bi susjedi kazali,, prema zbilji.
Ti si Freehand kreirao svoju zbilju, poklopio je staklenim zvoncem i ko god se nadje sa druge strane stakla :
Je drugog, pogresnog svetonazora .;
Zivi u rasejanju pa je rasejan
Zivi u Srbiji, al posto ne zivi pod tvojim zvonom , sigurno je rasejan.
Ovi potonji sto zive u Srbiji ,a jos usto i intelektualci,nisu videli to sto ti viddis samo zato sto nisu zeleli .
Kao prijatelju ponudio sam ti dva konkretna pitanja pokusavajuci da te nateram da razmislis malo van tog zvona kog si stvorio,a u kome ti ispade prorok , ali uzvratio si mi starom kvalifikacijom o rasejanom rasejanju.
Sad si vidim nastavio logikom,da je drugi svetonazor, krivi samo zato sto je drugi,a ja ne vidim da je ostalo ikakve mogucnosti za svrsishodnu komunikaciju.


freehand freehand 17:34 15.03.2014

Re: cikaron, opet?

Ti si Freehand kreirao svoju zbilju, poklopio je staklenim zvoncem i ko god se nadje sa druge strane stakla :
Je drugog, pogresnog svetonazora .;

A ti si, Dali, vladar objektivne realnosti i sa te pozicije možeš da procenjuješ, vrednosno, moralno i intelektualno šta je šta i ko je ko. Vau!
E sad, Dali, u mojoj zbilji Tomislav Nikolić sa svim što simbolizuje, što je radio i činio, uključujući i predsednikovanje je talog srpskog društva. Po svim kriterijumima kojima se ja rukovodim.
Po tvojim je on prihvatljiv. Pa tu dolazimo i do rasejanja: teško mi je, mada ne i nemoguće, da pojmim da neko sa deset hiljada kilometara vidi bolje od mene šta se ovde dešava i kako se procesi odvijaju.
Apsolutno razumem i podržavam volju, želju i potrebu da se raspravlja o svim pitanjima sa bilo koje tačke u vasioniu. Ali, Dali... Propagandu i agitovanje ne podnosim ni ovih lokalnih majstora. S tim što oni bar žive i trpe plodove svojih propagandnih uspeha.
Ti, eto, ne uživaš u predsednikovanju Tomislava Nikolića, kao što ne bi ni u ministrovanju Saše Radulovića.
Ovi potonji sto zive u Srbiji ,a jos usto i intelektualci,nisu videli to sto ti viddis samo zato sto nisu zeleli .

Što se toga tiče - gledamo rezultate. I oni i ja. A ti, vidim, Nikolića ne pominješ. Valjda zato što je vanstranačka ličnost.

Kao prijatelju ponudio sam ti dva konkretna pitanja pokusavajuci da te nateram da razmislis malo van tog zvona kog si stvorio,a u kome ti ispade prorok , ali uzvratio si mi starom kvalifikacijom o rasejanom rasejanju.

Koja dva pitanja? Ovde, ovo o Nikolićevom patetičnom bulšitu sa sve plakanjem i rastajanjem od svoje dece i partije? I čuvanjem Olivera Antića?
Ili ono kod mene na blgou što si se onako prostački zaleteo pa sam izbegao odgovaranje da se ne bih i ja srozavao?

zemljanin zemljanin 18:58 15.03.2014

Re: cikaron, opet?

Pa tu dolazimo i do rasejanja: teško mi je, mada ne i nemoguće, da pojmim da neko sa deset hiljada kilometara vidi bolje od mene šta se ovde dešava i kako se procesi odvijaju.
Ti, eto, ne uživaš u predsednikovanju Tomislava Nikolića, kao što ne bi ni u ministrovanju Saše Radulovića.

Sa ovim se slažem bez ikakve zadrške ... iako smo o tome delimično diskutovali na nekom blogu, nerealno je očekivati da "mi" koji smo napravili život negde i time Srbiju stavili u virtualnu sferu - doživljavamo i tumačimo događaje i dešavanja u Srbiji na objektivan način ...

Sigurno postoji veći broj ljudi koji su "privremeno" napolju i samim tim nešto više zainteresovani da utiču na budućnost ovde ali kad odbacimo sve one kojima je to samo "prijatna misao" - pravih povratnika, realno je jako mali broj,

Ali zakon je to definsao tako da svi imaju pravo glasa i pravo da o tome odluče sami ... recimo, meni, negde smeta pomalo, da me neko forsira da uradim nešto što nije moj stav a da sa druge strane ističe potrebu imanja stava jer ovo nije utakmica ... ima tu i drugih stvari ali već negde spomenuh - ovde na ovom blogu vi kao simpatizeri ili SR, možda ste dobili par glasova ,,, ali ovde više nema vaših potencijalnih, novih glasača - oni su negde u realnom i trud koji je uložen ovde, mogao je dati mnogo bolje rezultate napolju.

Mislim, koristite neke modele kampanje na grupi koja kampanje prezire ...
dali76 dali76 21:51 15.03.2014

Re: cikaron, opet?


Free rekao sam sto sam imao,a ti samo dalje potvrdjujes da je nazalost istrosena mogucnost za bilo kakvu smislenu komunikaciju.
Optuzujes me da sudim,a sam sudis o mom svetonazoru na osnovu toga sto je drugaciji od tvog?
Nema smisla da trosimo vreme.
Zemljanin;jesmo pricali o toj temi?
Dao sam ti neekoliko primera zasto je rezon od 10000 milja budalastina? zar ne?
Evo dacu jos jedan.
Cinjenica da ja delim identicne stavove sa mnogim ljudima koji zive u Srbiji , odnosno da moji stavovi nisu uslovljeni mojom adresom, pametnom bi zaista trebala biti dovoljna.

freehand freehand 22:11 15.03.2014

Re: cikaron, opet?

Optuzujes me da sudim,a sam sudis o mom svetonazoru na osnovu toga sto je drugaciji od tvog?

Interesansno: dve neistine u jednoj rečenici:
gde sam ja to tebe optužio da sudiš?. I gde ja sudim o tvom svetonazoru?
Cinjenica da ja delim identicne stavove sa mnogim ljudima koji zive u Srbiji , odnosno da moji stavovi nisu uslovljeni mojom adresom, pametnom bi zaista trebala biti dovoljna.

Pametan bi pročitao šta piše, pa shvatio da nisu u pitanju ni stavovi, ni komentari. Ni analize. ni rasprave.
Nego diretkna propaganda i agitacija.
Za Nikolića - čije rezultate gledamo (ti na internetu i TV-u, a mi u novčaniku i frižideru); pa za Radulovića, čije rezultate ipak nećemo gledati.
E sad o tvom svetonazoru: kad neko toliko puta zameni teze, ne libi se da napiše neistinu i ne libi se da drugima uređuje život bez posledica po svoj lični - e pa jebo ti tvoj svetonazor.
Sad možemo na invizibl mod.


zemljanin zemljanin 22:58 15.03.2014

Re: cikaron, opet?

dali76


Da li neko tebi osporava pravo da imaš stavove i da oni budu baš takvi kakve si opisao ? ...

hajde da pojednostavimo ... imamo zajedničku njivu i ja kažem da me ne zanima šta ćeš sa njivom da radiš ... znači, višnje. jabuke, paradajz, banane, tartufe do korova ... ti kažeš hoćeš to i to ... u čemu je problem ? ... da li postoji dodirna tačka za sukob između naših stavova ?

problem nije u mom stavu već u tome što ima još vlasnika pa ti trebam da bi nas/vas bilo više ...

i to se onda tako kaže - jednostavno ... čim ga uvučete u oblande onda je to kampanja ... možda kad prođu izbori i kada isčitate šta ste sve pisali i koliko daleko ste bili spremni da idete - možda onda bude jasnije (ne prozivam nikoga ponaosob) ...

EDIT. možda ja to postavljam isuviše subjektivno jer ja sam se odselio iz Srb i nemam nameru da se doseljavam ... i nemam apsolutno nikakvog razloga da nekome činim "uslugu" jer me on/ona ubeđuju da će tamo negde biti bolje i to argumentima koje ja realno ne mogu da shvatim ... možda pamet ima nešto sa tim - ali dosta vode je proteklo od utopije, demokratije do globalnog ustrojstva sloboda ili kako da ga nazovem ... ako ne planirate novu revoluciju tamo daleko onda je vaš plan apsolutno gubljenje vremena i energije ... i to je možda najveća glupost koju si čuo ali je moj stav i moje mišljenje ... šta da se radi, ne može i jare i pare
dali76 dali76 00:37 16.03.2014

Re: cikaron, opet?

opet?
Ne Freehand. Tadic je dno dna.

“Da, znam. Po svim kriterijumima koje inače propagiraš.
Po istim tim kriterijumima i Tomislav Nikolić je vr' vr'ova. I volim što smo se jasno razvrstali svako po svom svetonadoru.”
Iako je gnusna laz, mada svaka laz je gnusna, da sam ikad pomislio,a kamoli napisao/rekao da je Nikolic vhr vhrova, tebi to nimalo ne smeta da uporno ,bas uporno lazes.
Iako sam bezbroj puta objasnio razloge za glas za Nikolica, ti to uporno odbijas cuti, saslusati ili procitati. Nije ti to dovoljno, vec pljujes po mom svetonazoru ,a merilo mog losseg svetonazora je cinjenica sto je jasno razlicit od tvog?
To mi je poznato. Imaju dva svetonazora;jedan moj,a drugi pogressan.
A ja sam ustvarii bio magarac misleci da delimo ako ne isett,a ono identicne svetonazore .
A patetika koju provlacis skupa sa prorok Ilija apokalipsom da tvoj novcanik ili frizider imaju lagan pad radi pada Borisa Tadica sa vlasti to je tek bizarno.
Pad je povezan sa cinjenicom da politicka elita zeli po svaku cenu( pre svega po cenu bilo cijeg sem svog standarda ,da zadrzi status quo.
Zato ce Vucic i Tadic i Mali Simo I veliki Miki skupa, frendovski, laganini u novu vladu jer razumeju jedan drugog,a ti i ja ovde da se castimo po blogu?
Necu. Ako ne mozemo ko ljudi onda ne moramo nikako.
freehand freehand 17:16 16.03.2014

Re: cikaron, opet?

opet?
Ne Freehand. Tadic je dno dna.

Šta "opet"?
Mada, nema veze. Ono što ima veze je svakako činjenica d abi i meni, da sam navijač, podržavalac i propagator Tomislava Nikolića četničkog vojvode, inspiratora i propagatora ratova i krvoprolića, mržnje i nasilja, ratnih i mirnodopšsskih zloćina, lažova, prevaranta i falsifikatora, sinonima za nevaljalstva svake vrste - da, i meni bi Boris Tadić bio dno dna.
Još da mogu da ga proguram za guvernera Teksasa... Ihaj!
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:23 14.03.2014

Da zajednica pomogne

Hvala Istok Pavlović

Trojka u poslednjoj sekundi
quantum quantum 16:02 14.03.2014

to

anonimni_autor anonimni_autor 18:46 14.03.2014

Re: to

quantum

Šta je bre ovo... I povodom čega?Izvinite na neupućenosti.
blogovatelj blogovatelj 18:45 14.03.2014

Gde je sad, kad je najpotrebniji?

Gde je Cerski da vas sve razbuca?
Brate slatki, samo politika.
Poludeli ste od politike, svi kolektivno.
Ali majke mi ste poludeli.
Koji vam je đavo?
I vi što volite Radulovića i vi što ga ne volite?
Vi pravite zvezde od svih političara redom. Tako se divno navijački primate, tako vam je "taj jedan, jedini i izabrani" divan i premudar i bogomdan, ostali su šljam i ljige, lopuže i varalice.
Ako čekate da vam političari pomognu, to je veliki problem. Vaš, ne njihov.
Čast svetlim izuzecima, naravno.
Ali ipak fali Cerski.
zemljanin zemljanin 19:08 14.03.2014

Re: Gde je sad, kad je najpotrebniji?

blogovatelj
Gde je Cerski da vas sve razbuca?
Brate slatki, samo politika.
Poludeli ste od politike, svi kolektivno.
Ali majke mi ste poludeli.
Koji vam je đavo?
I vi što volite Radulovića i vi što ga ne volite?
Vi pravite zvezde od svih političara redom. Tako se divno navijački primate, tako vam je "taj jedan, jedini i izabrani" divan i premudar i bogomdan, ostali su šljam i ljige, lopuže i varalice.
Ako čekate da vam političari pomognu, to je veliki problem. Vaš, ne njihov.
Čast svetlim izuzecima, naravno.
Ali ipak fali Cerski.



toliko sam se smejao protekle nedelje da nije normalno ... kažu posle tolikog smejanja obično dođe plakanje

Svako od blogera (uključujući mene) može sebi da priušti neverovatni ugođaj prostim čitanjem sopstvenih komentara tokom kampanje ... za plakanje ne garantujem ali smejanje 100%

I stvarno gde je Cerski
Gospodja Klara Gospodja Klara 00:09 15.03.2014

Re: Gde je sad, kad je najpotrebniji?

Brate slatki, samo politika.
Poludeli ste od politike, svi kolektivno.
Ali majke mi ste poludeli.


Pusti ljude, kreativna euforija ume da proizvede prava mala umetnička dela.

murzalemzaz murzalemzaz 01:10 15.03.2014

Re: Gde je sad, kad je najpotrebniji?

Eh, vi gasarbajteri, ne valja vam Radulović, koji je bio jedan od vas, a prizivate Cerskog koji prića o radničkom samoupravljanju...
zemljanin zemljanin 01:17 15.03.2014

Re: Gde je sad, kad je najpotrebniji?

murzalemzaz
Eh, vi gasarbajteri, ne valja vam Radulović, koji je bio jedan od vas, a prizivate Cerskog koji prića o radničkom samoupravljanju...

Da li da branim gastarbajstersku čast ili da ne branim ...
ma bre opušteno ... Cerskog smo spominjali jer ga dugo već nema ...
SR je otišao da radi i nešto napravio i vratio se i sl. ... nikad nije bio jedan od "nas", jer to "nas" ne postoji ...
al bre ne diraj mi samoupravljanje

a_jovicic a_jovicic 13:17 15.03.2014

Re: Gde je sad, kad je najpotrebniji?

zemljanin
Da li da branim gastarbajstersku čast ili da ne branim ...
ma bre opušteno ...

Jooj lako je vama ... vi nećete od ponedeljka da trpite bilmeze koji će da uvode kojekakve "reforme" i drpaju od nas koji rintamo dobrim delom i za firme koje imaju centrale u državama u kojima ste. Ma 'beš i pare ... nije to najveći problem nego što nam urnisaše sve živo. Samo u poslednja 3 meseca upoznao sam 2 lekara koji godinama vise na birou ... i nisu želeli da napuštaju zemlju ... ma gutali i besplatno stažiranje i svakakve gluposti ... nadali se ... evo sad uveliko spremaju test iz nemačkog. Više nemaju nikakvu nadu.

Šta ću ... priznajem ... sitnosopstvenički razmišljam o svojoj "pozadini" ... ako sad ne počne nešto da se menja kad' mi dodje vreme za penziju neće imati ko da me leči. Džaba i para ... toliko da ih zaradim da mogu da odem napolje na lečenje definitivno nema šanse (osim ako se ne "ušemim" ... a to definitivno ne želim po cenu da krepam kao poslednji skot)
zemljanin zemljanin 13:32 15.03.2014

Re: Gde je sad, kad je najpotrebniji?

a_jovicic


Ti imaš mnogo veći izbor (pretpostavljam) da radiš i od kuće u IT sektoru (freelancer) ... mnogi to nemaju ... odlazak u inostranstvo zarad posla je jako težak korak ... pored onog papirnog dela ima i tog psihičkog preispitivanja, premeravanja itd.

ja sam izbegao te probleme jer sam otišao da živim na nekom drugom mestu a ne da radim ... u Srbiji nije čak ni pitanje količine novca već nemogućnost normalnog ... zanos novog je bio prisutan i kada sam se ja pakovao ali zato postoji papir i olovka pa napraviš kolone, pa premeriš činjenice ... suočiš se sa realnim ...

svako ima svoj ugao gledanja ali rezultat može biti samo jedan ... zato nemoj čekati ... sudeći po ovoj blog komunikaciji imaš kapacitete da nađeš sebe negde napolju ... život je samo jedan
a_jovicic a_jovicic 13:55 15.03.2014

Re: Gde je sad, kad je najpotrebniji?

zemljanin
svako ima svoj ugao gledanja ali rezultat može biti samo jedan ... zato nemoj čekati ... sudeći po ovoj blog komunikaciji imaš kapacitete da nađeš sebe negde napolju ... život je samo jedan

Ma imao sam ja prilika ... a nisam baš ni tako mlad (malo iznad 29 ... al' heksadecimalno) ... čak sam i radio u "inostranstvu" samo se to tad administrativno vodilo kao ista država (jedan od malobrojnih koji je iš'o obrnutim smerom ... iz Beograda u CG). Onda mi mangupi "oteše" more i ja ostah "nasukan". Glupo bi bilo da sad popustim ... ma verovatno mi neće ni biti bitno u 0x41-voj dal' će imati ko da me leči ... ali bezveze je da svi vidimo šta ne valja i niko da pokuša da nešto promeni. Glupo mi i zbog prijatelja ... dobar deo njih ne mogu napolje ... nisu dovoljno "konkurentni" a nisu ni u godinama da prihvate bilo kakav posao. Zato sam počeo ovoliko da "lajem" i glasno "režim" ... možda i drugi vide pa oteramo "čopor na vlasti" koji nam stalno baca oglodane koske.
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:57 14.03.2014

Zašto Radulović

i zašto glasam za njega prekosutra?

Zato što je jedini rekao da bi menjao sistem. Svi ostali kažu:

Izaberite nas, mi smo najpametniji, najpošteniji, najvredniji, najbolji rezultati, blabla


Dakle svi bi da rade bolje u postojećim okolnostima, niko ne bi da menja okolnosti.
Radulović je slučajan izbor, zato što to govori, pravi izbori za mene će biti kada budu dva politička subjekta koji bi da menjaju sistem, a ne da rade bolje u postojećem sistemu. Onda bih birao

Ja ne glasam za Radulovića glasam za promenu sistema, Radulović mi nije izbor nego sam primoran nedostatkom ponude.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana