Sex

Bitka za Vođinu Pudlicu

krkar RSS / 16.03.2014. u 20:02

Fnx.jpg

EDIT: Preliminarno:

Vučić 157

Dačić 43

Đilas 20

Tadić 18

Ostalo manjine

I nema više. Ništa Koštunica, ništa Čeda, ništa Mlađa, ništa razni talibani pravoslavni
_____
Piše u tekstu za koga sam glasao (i zašto)... ali o tome malo kasnije.

Da vidimo prvo kako će se rešiti najveća neizvesnost: KO ĆE BITI VOĐINA PUDLICA

Nema sumnje da će SNS biti ubedljivo najjači a SPS drugi iako daleko slabiji, u odnosu 3-4:1

Osim SNS i SPS ulazak u Skupštinu siguran je samo još sekti DSS.


Ali sve je to manje bitno sve do zadnjeg prebrojanog glasa kada će se znati ko je prešao cenzus (frka je!) i koga je d'Hondt koliko pomilovao po glavi.

E, tu je ono pravo krljanje!

ŠTA JE DOBRO U OVIM IZBORIMA:

1. Sve otvoreno fašističke stranke ostaće ispod cenzusa.

Najdesnija stranka u skupštini biće Koštunicina retrogradna sekta DSS - taman položaj koji zaslužuju. (Dobro, jesu fašisti i oni ali im onako kilavima i tunjavima ne ide baš ni organizovanje ni mobilisanje vojski i paravojski - njihov domet je paljenje i krađa patika a i to samo kad UDBA odradi logistiku i organizaciju)

Razni Fašisti Bivši, Presvučeni, Povremeni i Kriptofašisti tek će da se izjašnjavaju ali ta nacionalističko-četnička strana političkog spektra biće nmajinteresantnija i svi će pokušavati da se sa njom kurvaju i da se od nje ogrebu. Džebga, ipak je to nekih 6-8% rasutih glasova.

Mada, brine me da se na izlaznost ispod 55% (kao što am i predviđao) ipak neka od tih govana ne uvuku u skupštinu što bi bila katastrofa po više osnova


2. Dinkić definitivno popušio

Sve i da su u Skupštinu izabrane same Orke (hm, to nismo probali, možda bi valjalo) - odlazak Dinkić Mlađana na ropotarnicu povjesti samo po sebi je lepa i dobra vest.

Još i ako se posreći da se Vođa sutra seti da ga uapsi...


3. Tadić se definitivno ogolio

Toga samozaljubljenog lažljivca nazivao sam raznim imenima ali nikada nisam upotrebio ono Ken jer je jednostavno previše glupavo i eldepeovski zvučalo. E, sad se posipam pepelom i priznajem da je gori nego što sam ikada očekivao, gladan vlasti i raznih ljigavaca u vlastitom šupku (u političkom šupku, seksualno je orijentisan na žene iako odavno ne tuca bez sinekura).


Verujem da će Tadićeva govna ući i jedino interesantno je hoće li više mandata imati Lice Bez Zanimanja (koje, interesantno, glasa na Vračaru a živi, jadan, u Višnjici - opština Palilula) ili Đilas.

Tadiću je od životne važnosti da uđe u skupštinu jer će tako gotovo sigurno ON postati Vučićeva Pudlica.

Treba sačekati kraj brojanja jer d'Hondt je čudo, ali očekujem da će SNS sam imatinajmanje 130 mandata i za komotnu skupštinsku većinu ne bi im trebali nikakvi partneri ni koalicije.

Мегјутоа!

Ovo je u stvari najinteresantniji segment izbora. I ovo je segment u kojem je Vučić izhebao kompletnu nefašističku i nemiloševićevsku opoziciju:

Iz dva razloga Vučić jenagovestio da će uzeti jednu sluganjsku stranku u koaliciju i dati im 2-3 mandata da i oni malo kraduckaju. Mudri belosvećani (sa Zapada, ne iz Zaliva) Vučiću već više od pola godine pumpaju uši pričom jesi ti najjači, jesi se promenio, jeste tvoja retorika reformska i demokratska... ali ipak, ta prokleta prošlost... treba jop neki dokaz svoje preobraćenosti svetu da podastreš.

Nije glup Alek Uprepodobljeni (stvarno me strah da će jednom da se usere kad se onako uprepodobi!) pa je shvatio šta to znači i pitao Belosvećane Zapadne a bi li meni koalicija sa jednom Pravom prozapadnom, demokratskom... strankom... pomogla da me vi prihvatite kao Pravog Demokratu, Liberala i Reformistu


Jašta, rečeno Mu. I tako je Vučić ove izbore raspisao upravo kao Konkurs za Pudlicu.Poziv "demokratama" da se pokažu i dokažu ko je dostojan da čuči Vođi uz nogu.

Od početka su dva kandidata:

Tadić, koji je zbog položaja vučićevog uznožnog kerčeta i pocepao DS

i


Čeda, koji je shvatio da čak i ovim njegovim ideološki hipnotisanim budalama treba podeliti neke sinekure, malo im je ovo po Beogradu da se svi nakradu i potkože.

Još početkom 2013. upućeni su znali za varijantu sa Čedom (koji je privatno prijatelj sa Vučićem i partner za preferans). Ispada da je Vučić preveslao i Čedu, sve ako on uopšte pređe cenzus - a ja mislim da neće. Čeda se već video instaliranim u vladu po volji Zapada (čak su neki njegovi krenuli da se svađaju oko položaja i sinekura), no Vučić je maestralno izjebao i Čedu i Đilasa aktivirajući sujetnog Tadića da em razbije DS em pripreti Čedi da ništa nije gotovo.


Muljator Bez Zanimanja Tadić odavno računa da je već gotova stvar da će biti ministar spoljni i već je voljan da, kad mu Vučić namigne (odnosno pucne prstima, nemaju pudlice tako oštar vid), odlučno glasa uz svog Vođu i Gospodara (sa kojim će zajedno imati 2/3) i promeni i Preambulu i Ustav.

Dakle, Vučić i Tadić zajedno će doneti tešku ali neophodnu odluku da ubrzaju demokratizaciju, modernizaciju i ostale -zacije Srbije tako što će se i formalno odreći Kosova. 

E, upravo ZATO je Vučić izašao na izbore, da se kurtališe Dačića koji je, kakav je da je, ipak politički iskusniji i bolji igrač u kurvanjima, muvanjima, laganjima i podvaljivanjima. Dakle, na taktičkom nivou to je glavni razlog izbora - gurnuti Dačića u opoziciju, oduzeti mu državna preduzeća pa videti koliko Dačića i socijaliste Srblji vole kad je xhabe!

Eee, ima još Megjutoa:

Iz nekih samo njima poznatih razloga Amerikanci za ministra spoljnog tiskaju Vuka Draškovića!!!
Jebemliga zašto, ne znam, ali u toj trgovini je i on.

A paz sad ovo:

Nezaposleni Predsednik Sveta i Okoline Jeremić Vuk takođe se guzi itrti za ministra spoljnog. Kažu tičice da se nudi Vučiću sve u 16 - što bi zahtevalo da izjavi da će se ladno odrećiKosova... i to kao ministar potpisati.

Zaista, i to bi bio maestralan potez, dati Nestranačkom Vuku ministarstvo spoljnih poslova, Gramzivi Tadić pristao bi i na dva ministarstva (čak i najbezveznija) i kolikovećpripada javnih preduzeća...

Tako da je sva prilika i da ćemo gledati Krla na nekom gaulajterskom mestu.

KAKO SAM GLASAO (I ZAŠTO)

Kao "izvornom" i "prirodnom" glasaču DS bilo mi je jako teško.

Prošli put sam glasao za SNS jer sam smatrao da je neophodno da ONI dođu na vlast iz dva razloga - prvo, zato što samo oni nisu još bili na vlasti (osim u vreme kadsu kaoŠešeljevi fašisti participiraliu Slobinoj vlasti ali bez uticaja na nju) a drugo zato što sam smatrao neophodnim da Tadićeva lopovska klika padne sa vlasti. I opet bih u onoj situaciji glasao za SNS, tek da o tome dalje ne raspravljamo.

Nisam hteo da glasam za Đilasa jer je zasrao stranku (da se razumemo, nije ON razlog što je Tadić pocepao DS, razlog je Tadić i ostala lopovsko-udbaška gramziva govna kao što su Miki Ralić, DuPe itd). Ali Đilas definitivno nije materijal za stranačkog vođu, ne ume ni da sluša ni da motiviše ni da se dogovara ni da predvodi. Jednostavno - previše je bahat i predugo je u privatnom biznisu gde odlučuje i snosi posledice on sam i ne treba mu da ikoga sluša.

Pošto mi je bilo jasno da će svi ostali ostati ispod cenzusa, uključujući i nesposobnog a blagoglagoljivog Šamana Blogovsko, bio sam rešio da glasam za nekoga ko će sigurno preći cenzus i biti kakva-takva opozicija.

Dakle - DSS!


Valjda je jasno koje je sranje kad sam ja bio spreman da glasam za tu sektu nikolajvelimirovićevskih mračnjaka iz XIX veka!!!

Razmatrao sam i da glasam za Madžare ali time ničemu ne doprinosim niti mogu da im pomognem na bilo koji način.

Tako da sam na kraju ipak prelomio i dao glas Borcu Za Cenzus Đilasu. Sada i neću nikad više, majkemi!!!

EDIT: Kaže Blagojević prve projekcije SNS 160!!! Pudlica će biti preparirana i zakucana na postolje!



Komentari (350)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

fantomatsicna fantomatsicna 22:19 16.03.2014

Re: Гласао сам стандардно ...

Кркар,
Чему та количина једа и мржње код тебе?

Ma gde ,on voli jedrenje I vino I dobru klopu ,kakva mržnja kakvi bakrači sve su to samo bloginje
nurudin nurudin 22:31 16.03.2014

Re: Гласао сам стандардно ...

charlie
... за великог државника Коштуницу !
На нашу жалост, нема се за што друго гласати.
Можда се за пар година и развије нека политичка алтернатива, но, за сада - мрка капа !


Svašta!

A, Riza Halimi?
charlie charlie 22:48 16.03.2014

Re: Гласао сам стандардно ...

nurudin
charlie
... за великог државника Коштуницу !
На нашу жалост, нема се за што друго гласати.
Можда се за пар година и развије нека политичка алтернатива, но, за сада - мрка капа !


Svašta!

A, Riza Halimi?

Ко зна !?
Рекох --- за пар година ...
hajkula1 hajkula1 00:12 17.03.2014

Re: Гласао сам стандардно ...

cikaron
krkar
... за великог државника Коштуницу !


7-8% glasova

Taman odgovara procentu sadašnje teritorije koji bi od Srbije pod Koštunicom preostao.

Ti si iz Lazarevca?

Кркар,
Чему та количина једа и мржње код тебе?



Pazi kad ga u ovom slučaju razumem. Dve od tajni vatrometa osećanja spram njega, je sprečavanje lustracije i posebno Kolubara PK.
krkar krkar 08:49 17.03.2014

Re: Гласао сам стандардно ...

A, Riza Halimi?


Po rezultatima - još veći državnik od Velikog Državnika
charlie charlie 09:26 17.03.2014

Re: Гласао сам стандардно ...

krkar
A, Riza Halimi?


Po rezultatima - još veći državnik od Velikog Državnika

Буахаха !
Немој тако, Риза улази у парламент.
Када бих био мало другачији него што јесам, ево лаганог посланичког послића --- учланим се код Ризе и милина !
krkar krkar 17:49 19.03.2014

Re: Гласао сам стандардно ...

... за великог државника Коштуницу !


Bivšeg

Falabogu, mada, znajući kakve su se sluge okupile u toj sekti možda ga namole da se predomisli. Ili izglasaju za doživotnog.

Iako bi bilo jednostavnije i iskrenije da ga odmah proglase za boga živoga i gotovo.
libkonz libkonz 20:17 16.03.2014

Najvažnije pitanje

Kad si već pomenuo pudlicu, zna li neko da li se one linjaju? Planiramo da uzmemo jednu, pa me zanima, pošto živimo u stanu.
Ipak je to važnije pitanje od rezultata današnjih izbora.
cikaron cikaron 20:22 16.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

libkonz
Kad si već pomenuo pudlicu, zna li neko da li se one linjaju? Planiramo da uzmemo jednu, pa me zanima, pošto živimo u stanu.
Ipak je to važnije pitanje od rezultata današnjih izbora.

Узми папагаја....ем не мораш да га шеташ ем можеш и да га научиш да прича....
nurudin nurudin 20:23 16.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

1. Sve otvoreno fašističke stranke ostaće ispod cenzusa.


krkar krkar 20:32 16.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

Kad si već pomenuo pudlicu, zna li neko da li se one linjaju? Planiramo da uzmemo jednu, pa me zanima, pošto živimo u stanu.


SVI se psi linjaju, samo dlake kratkodlakih se manje primećuju. Posledično - manje se i čiste. Tu su negde, uvučene, zavučene...

Ako već moraš da imaš psa dugodlaki je uvek bolji i higijenskiji.

Ali pas NIJE za kuću. Ni jedan pas nije za kuću.

(E ovde će više da me napadaju članovi pseće sekte nego svi zajedno za politiku)
mariopan mariopan 20:35 16.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

libkonz
Kad si već pomenuo pudlicu, zna li neko da li se one linjaju? Planiramo da uzmemo jednu, pa me zanima, pošto živimo u stanu.
Ipak je to važnije pitanje od rezultata današnjih izbora.

Да, лињају се.
Кажу да се малтезери не лињају али не знам поуздано.
И јесте важније ово питање
AlexDunja AlexDunja 20:37 16.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

Ali pas NIJE za kuću. Ni jedan pas nije za kuću.

ovo je tačno.
ali neki su više za kuću od drugih.

pudlice su ok, ali ja obožavam patuljastog špica,
to ti je nešto između mačke i psa, hoda na prstićima, kao balerina
i ima neverovatan karakter


ovo je sonja, pas moje drugarice zo:)
Jukie Jukie 20:49 16.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

libkonz
Kad si već pomenuo pudlicu, zna li neko da li se one linjaju? Planiramo da uzmemo jednu, pa me zanima, pošto živimo u stanu. Ipak je to važnije pitanje od rezultata današnjih izbora.

"Važno" je da su njihova perut i dlaka hipoalergenski pa su zato Obame i izabrali portugalsku verziju (portugalski mogu da budu dvobojni crno-beli)
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:50 16.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

to ti je nešto između mačke i psa, hoda na prstićima, kao balerina

Таман какав треба Вучићу.
Jukie Jukie 20:57 16.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

AlexDunja
pudlice su ok, ali ja obožavam patuljastog špica

Mene jako, ali baš jako, plaši verovatnoća da se takav pas izgubi... kad vidim na studiju B da je neki tako mali pas nestao, odmah pretpostavim da ga nikad neće naći, ili ga je pojela neka veća životinja ili su ga zgazila kola kad istrči na drum ili ga je neko ukrao.
Pudle imaju dobru stranu što su im nosovi normalne dužine pa nema problema sa disanjem kao kod buldoga, mopsa, pekinezera, boksera itd. Tvrdi se da su prilično inteligentne, što je verovatno i razlog što se više nikad ne viđaju kao bogataški psi (zamisli London Tipton sa pametnim psom). Treba ih šišati da se dlaka ne ućeba.
niccolo niccolo 21:07 16.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

Pudle imaju dobru stranu što su im nosovi normalne dužine pa nema problema sa disanjem kao kod buldoga, mopsa, pekinezera, boksera itd. Tvrdi se da su prilično inteligentne, što je verovatno i razlog što se više nikad ne viđaju kao bogataški psi (zamisli London Tipton sa pametnim psom). Treba ih šišati da se dlaka ne ućeba.

Jukie je u pravu, ja sad imam jednu. A ono što si pitao, ne, ne linjaju se u smislu u kojem si pitao - nećete morati da čistite njegove/njene dlake. Što se tiče šišanja, u Beogradu ima veliki broj psećih šišarki tj. frizerki, cene se dosta razlikuju, ne znam kako je kod tebe...
maksa83 maksa83 21:14 16.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

pudlice su ok, ali ja obožavam patuljastog špica,

Potvrđujem, mali nemački špicevi tj. Pomeranci su najneodoljiviji mali psi koji postoje.
zemljanin zemljanin 21:15 16.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

1. bezdlaki



2. svedlaki



Kandidat(i) pod rednim brojem 3. nisu skupili doviljan broj potpisa
krkar krkar 21:20 16.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

Таман какав треба Вучићу.


Takvog će i da dobije

libkonz libkonz 21:25 16.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

hvala svima na savetima. od kako smo odustali od kuće i odlučili se za stan, ne prestajemo da razmišljamo kako rešiti pitanje psa. da smo uzeli kuću, labrador bi bio izbor, bez dileme
Jukie Jukie 21:32 16.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

libkonz
da smo uzeli kuću, labrador bi bio izbor, bez dileme

Krajnje je vreme da neko izmisli minijaturne labradore
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:16 16.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

libkonz
Kad si već pomenuo pudlicu, zna li neko da li se one linjaju?

To što se linjaju, manje više, ali što umeju da kradu!?!



fantomatsicna fantomatsicna 22:23 16.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

Jedine pudlice koje priznajem su ove(ukradeno sa Mikelovog fejsa)
charlie charlie 22:49 16.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

krkar
Kad si već pomenuo pudlicu, zna li neko da li se one linjaju? Planiramo da uzmemo jednu, pa me zanima, pošto živimo u stanu.


SVI se psi linjaju, samo dlake kratkodlakih se manje primećuju. Posledično - manje se i čiste. Tu su negde, uvučene, zavučene...

Ako već moraš da imaš psa dugodlaki je uvek bolji i higijenskiji.

Ali pas NIJE za kuću. Ni jedan pas nije za kuću.

(E ovde će više da me napadaju članovi pseće sekte nego svi zajedno za politiku)

У праву си !
Ко воли пса зна да пас није за кућу, него за кућицу !
charlie charlie 22:52 16.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

AlexDunja
Ali pas NIJE za kuću. Ni jedan pas nije za kuću.

ovo je tačno.
ali neki su više za kuću od drugih.

pudlice su ok, ali ja obožavam patuljastog špica,
to ti je nešto između mačke i psa, hoda na prstićima, kao balerina
i ima neverovatan karakter


ovo je sonja, pas moje drugarice zo:)

Мој мачак би то смазао за доручак !
charlie charlie 23:00 16.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

libkonz
hvala svima na savetima. od kako smo odustali od kuće i odlučili se za stan, ne prestajemo da razmišljamo kako rešiti pitanje psa. da smo uzeli kuću, labrador bi bio izbor, bez dileme

Да !
Имао сам разних паса, но, лабрадор је био предиван !
jkt2010 jkt2010 23:58 16.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

cikaron
libkonz
Kad si već pomenuo pudlicu, zna li neko da li se one linjaju? Planiramo da uzmemo jednu, pa me zanima, pošto živimo u stanu.
Ipak je to važnije pitanje od rezultata današnjih izbora.

Узми папагаја....ем не мораш да га шеташ ем можеш и да га научиш да прича....

Zlatna ribica rules
hajkula1 hajkula1 00:14 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

patuljastog špica,



Ja čula za ruskog?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:58 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

SVI se psi linjaju

bišoni se ne linjaju.
NNN NNN 01:29 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

Ali pas NIJE za kuću. Ni jedan pas nije za kuću.

za ovu apsolutu istinu - primiću metak umesto tebe.
docsumann docsumann 05:58 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

SVI se psi linjaju, samo dlake kratkodlakih se manje primećuju. Posledično - manje se i čiste. Tu su negde, uvučene, zavučene...


oštrodlaki psi, kao npr. terijeri, se ne linjaju.




snezana mihajlovic snezana mihajlovic 07:11 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

Ali pas NIJE za kuću. Ni jedan pas nije za kuću.


nemate, bre pojma.
pas je za svuda.
i za u kuću i za napolje (i za na krevet da dete može da spava).
usisivač mu dođe ko komad nameštaja.
:))

i da,
najbolja kombinacija je da imaš i kratkodlakog i dugodlakog. milina za čistiti.
m i l i n a.
mariopan mariopan 08:26 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

snezana mihajlovic
Ali pas NIJE za kuću. Ni jedan pas nije za kuću.


nemate, bre pojma.
pas je za svuda.
i za u kuću i za napolje (i za na krevet da dete može da spava).
usisivač mu dođe ko komad nameštaja.
:))

i da,
najbolja kombinacija je da imaš i kratkodlakog i dugodlakog. milina za čistiti.
m i l i n a.

Слажем се, имала истовремено оба, један у дворишту а мали у кући...и чистила са задовољством.
Нема ценеза радост и срећу коју пружају...зато треба имати куцу, да се деца мазе и играју ( и ми матори)
libkonz libkonz 10:07 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

Нема ценеза радост и срећу коју пружају...зато треба имати куцу, да се деца мазе и играју ( и ми матори)



Znam ljude koji drže labradora u stanu i presrećni su, a i pas deluje srećan.
mariopan mariopan 10:42 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

libkonz
Нема ценеза радост и срећу коју пружају...зато треба имати куцу, да се деца мазе и играју ( и ми матори)



Znam ljude koji drže labradora u stanu i presrećni su, a i pas deluje srećan.

Ако се редовно изводи напоље да се изјури, а још боље негде поред воде, што не би и пас био срећан?
Њима треба само много љубави а то имате. Само напред ако их толико волиш. Деца ће га обожавати.
nikvet pn nikvet pn 11:00 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

libkonz
Znam ljude koji drže labradora u stanu i presrećni su, a i pas deluje srećan.


Аха, имам клијента са шарпланинцем на балкону; сви пресрећни.

Кад би се зезали.

Псу није место у стану. Претопло му је. Непријатност мања од жеље за чопором. Изузетак је мали број паса малих раса који захтевају топлоту. Изузетак који потврђује правило.

Што се нас тиче весело друштво свакако прија. И по цену длака, мириса, штете; све небитно. Наш его не прихвата да псу није добро, тачније његовој души јесте али гузици није. Пребаците тог пса у двориште да од срећног постане баш пресрећан.
libkonz libkonz 11:06 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

Псу није место у стану. Претопло му је. Непријатност мања од жеље за чопором. Изузетак је мали број паса малих раса који захтевају топлоту. Изузетак који потврђује правило.

Што се нас тиче весело друштво свакако прија. И по цену длака, мириса, штете; све небитно. Наш его не прихвата да псу није добро, тачније његовој души јесте али гузици није. Пребаците тог пса у двориште да од срећног постане баш пресрећан.

Osetljiv sam na pse i ne bih uzeo nekog kome bi boravak u stanu bio mučenje. Nisam sebičan. Zato i tražim savete
nikvet pn nikvet pn 11:16 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje


Мали ти је избор. Мала пудла, малтезер, чивава, пинч, бишон, можда мопс ...
krkar krkar 11:25 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

nikvet pn
libkonz
Znam ljude koji drže labradora u stanu i presrećni su, a i pas deluje srećan.


Аха, имам клијента са шарпланинцем на балкону; сви пресрећни.

Кад би се зезали.

Псу није место у стану. Претопло му је. Непријатност мања од жеље за чопором. Изузетак је мали број паса малих раса који захтевају топлоту. Изузетак који потврђује правило.

Што се нас тиче весело друштво свакако прија. И по цену длака, мириса, штете; све небитно. Наш его не прихвата да псу није добро, тачније његовој души јесте али гузици није. Пребаците тог пса у двориште да од срећног постане баш пресрећан.


Baš sereš! Uostalom, šta ti znaš o psima?


snezana mihajlovic snezana mihajlovic 11:42 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

Псу није место у стану.


da se razumemo, čika dr za živuljke,
kad kažem - psi su za svuda, to znači da imam dvorište.
:))
kod nas je to izgledalo ovako:
imali prvo nemačkog ovčara (duuugodlakog) koji je preferirao da spava u snegu, ali smo zbog eventualne kostobolje malo vodili računa da mu podloga ne bude baš beton itakoto.
on je sam birao gde će. (xexe)
najviše je voleo ispred vrata da osmatra, ali i da stavi glavu na jastuk kad dođu gosti. (majkemi)
onda je došla ova jazavičarka koju je neko bacio i koja se smrzava na +10, a kad je ostala sama, nabavili joj još jednog dugodlakog da ima društvo i napravili izolovanu kućicu (pošto su nama inače kučići noćevali u hodniku).
elem, iz samo njima znanih razloga, kućica je isuviše udaljena od kuće (4 m), a oni su hteli da budu što bliže nama, pa su spavali napolju tik uz vrata, a ona je dobrano počela da gubi na kilaži, pa smo je jope prebacili unutra da zimuje.
sad smo u fazi rasturanja kućice, jer nam ne treba. :)))

zato kažem,
kučići su za svuda.
a i kažu da mož da bude zdravo za ljude, štaznam.

nikvet pn nikvet pn 11:48 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

krkar
šta ti znaš o psima?


Ма нешто мало ...

Него откуд теби да псе утуриш у политички б(р)лог, аман ?
krkar krkar 12:31 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

Него откуд теби да псе утуриш у политички б(р)лог, аман ?


To mi ovaj monarhista autonomaš trolovao blog. Jebiga, podvojena ličnost, lomi se između Koštunice i Čanka a prva ljubav gepila dupetom o ledinu pa mu ostao samo ovaj prevrtljivac
inco inco 12:45 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

Samo za 'ljubitelje' kerova i držanja životinja uopšte:

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:54 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

oštrodlaki psi, kao npr. terijeri, se ne linjaju.

moj se linja. džek rasel terijer koji ima kratku oštru dlaku se linja toliko da ne ispuštaš ususuvač iz ruke.
iskustvo drugara iz parka je da se psi koji imaju dlaku kao kosu (koja mora da se šiša), manje linjaju, ako uopšte, i oni psi sa kratkom dlakom kao doberman ili vižla. opet, mali vesti se i šiša i linja...
poznanica je kupila bišona jer se za njega zna da se ne linja, što mi sam proverila. ista priča ide i za pudlu. e sad, da li ćete da usisavate svaki drugi dan, ili da češljate dugodlakog ljubimca svaki drugi dan i plaćate skupa šišanja, stvar je izbora.
a ovi što pričaju da pas nije za kuću...neke patuljaste rase (toy dogs) kojih nema malo, su i pravljene da bi se držale na krilu i bile u kući. treba znati izabrati psa. malo je glupo rodezijskog ridžbeka ili napuljskog mastifa, border kolija (da ne pričam o rotovima, argentinskim dogama i stafordima...) držati u stanu (to viđam svakodnevno), ali špica, malog terijera, čivave, maltezere i slične male mešavine, pa sve do labradora (koji je kao najbolji porodični pas) nema razloga ne držati u stanu, ako se to voli i ako se psu obezbedi ono što mu je neophodno - zdrava ishrana, preparat protiv gamadi, redvoan veterinar, i najvažnije, istrčavanje (trčite zajedno, vi vozite bajk ili rolere pored njega ili mu jednostavno bacate lopticu do iznemoglosti). kad ga dobro istrčite, spava kao mrtav i sasvim je abitno koja je vrsta.
nikvet pn nikvet pn 13:27 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

BebaOdLonchara
neke patuljaste rase (toy dogs) kojih nema malo, su i pravljene da bi se držale na krilu i bile u kući. treba znati izabrati psa. malo je glupo rodezijskog ridžbeka ili napuljskog mastifa, border kolija (da ne pričam o rotovima, argentinskim dogama i stafordima...) držati u stanu (to viđam svakodnevno), ali špica, malog terijera, čivave, maltezere i slične male mešavine, pa sve do labradora (koji je kao najbolji porodični pas) nema razloga ne držati u stanu, ako se to voli i ako se psu obezbedi ono što mu je neophodno


Пази овако : срећа кучећа, срећа власничка и срећа ветеринарска су три потпуно различите ствари. Наравно да треба поприличан рад малих сивих да би се то правилно расподелило.
libkonz libkonz 15:23 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

(trčite zajedno, vi vozite bajk ili rolere pored njega ili mu jednostavno bacate lopticu do iznemoglosti)

Još jedan razlog zašto bih labradora, treba da smršam. Ne mogu da zamislim sebe da sa 2 metra i 120 kg šetam pudlu.
libkonz libkonz 15:26 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

To mi ovaj monarhista autonomaš trolovao blog. Jebiga, podvojena ličnost, lomi se između Koštunice i Čanka a prva ljubav gepila dupetom o ledinu pa mu ostao samo ovaj prevrtljivac

Prva ljubav je pobedila, eno mu 5 poslanika prošlo na Vučićevoj listi.
A Srbija propada zato što niti je monarhija, niti je vode Vojvođani. I onda se kao čudimo što ništa ne valja.
Jukie Jukie 16:04 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

libkonz
(trčite zajedno, vi vozite bajk ili rolere pored njega ili mu jednostavno bacate lopticu do iznemoglosti)Još jedan razlog zašto bih labradora, treba da smršam. Ne mogu da zamislim sebe da sa 2 metra i 120 kg šetam pudlu.

Ja kad god vidim labradora on nasumično luta levo-desno (umesto u pravoj liniji) i prilično se sporo kreće, tako da ta varijanta "vi vozite bajk ili rolere pored njega" mi baš ne liči na tu rasu
Jednom sam gledao kada dobermanu i labradoru bacaju loptice. Doberman trči, skoči i uhvati je u letu. Labrador se prvo zatrči i onda krene ovamo-onamo dok nađe lopticu. "Jeeee! Uspeo sam da je nađem!"

Inače, ima i velikih pudli. Jednom sam čitao članak o čoveku koji ih koristi za trke sanki. Ne smeta im vlaga, imaju toplo krzno, veliki su kao i ostali psi za vuču sanki itd.
hajkula1 hajkula1 16:07 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

libkonz
(trčite zajedno, vi vozite bajk ili rolere pored njega ili mu jednostavno bacate lopticu do iznemoglosti)

Još jedan razlog zašto bih labradora, treba da smršam. Ne mogu da zamislim sebe da sa 2 metra i 120 kg šetam pudlu.



Za bišone kažu da su psi koji su preporučljivi za stan, jer se ne linjaju (održavaju se redovno, četkanje, šišanje a kupanje možda 1 godišnje... ne smrde i mogu da se utreniraju da traže tartufe.

docsumann docsumann 16:08 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

moj se linja. džek rasel terijer koji ima kratku oštru dlaku se linja toliko da ne ispuštaš ususuvač iz ruke.


mislio sam prvenstveno na škotskog terijera ( sa slike s Ruzveltom), ali i na još neke za koje sad ne mogu da garantujem (vesti, velški, irski ...) pošto ih nisam imao
krkar krkar 17:08 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

Ne mogu da zamislim sebe da sa 2 metra i 120 kg šetam pudlu.


Labrador je za sisice, uzmi ti nekog pravog lovnog terijera (fox, Manchester, Bedlington, fusek...) pa da vidiš kako ćeš da doteraš liniju trčeći s njim barabar ... do infarkta.
krkar krkar 17:10 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

Inače, ima i velikih pudli. Jednom sam čitao članak o čoveku koji ih koristi za trke sanki. Ne smeta im vlaga, imaju toplo krzno, veliki su kao i ostali psi za vuču sanki itd.


Ima velika, srednja i mala. I sve tri su (nekada bili) izvrsni lovački vodeni psi. Bio sam na jugu Francuske u delti Rone na demonstraciji rada velikih lovnih pudli i nisam mogao da verujem kakvi su vodeni lovci!!!

Inače po klasifikaciji onog čuvenog Bemligakakosezove, pudla spada u grupu 10 najinteligentnijih pasa.
docsumann docsumann 17:19 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

Inače po klasifikaciji onog čuvenog Bemligakakosezove, pudla spada u grupu 10 najinteligentnijih pasa.


zato ih i koriste u cirkusu ... iako suva činjenica ova rečenica kao da ima izražen metaforički naboj.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:37 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

Još jedan razlog zašto bih labradora, treba da smršam.

Ah, pusto pomodarstvo!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:41 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

срећа кучећа, срећа власничка и срећа ветеринарска су три потпуно различите ствари.

pa sigurno da pas nije srećan kad ga bodu, ali moraju ponekad i da ga ubodu - jednom godišnje protiv besnila. i da proguta bar dva puta godišnje tabletu protiv glista (u parčetu mesa, tako da tabletu i ne oseti).
pas najviše voli da se uvalja u neko govno ili crkotinu (što nije sreća vlasnička), ali se tu pravi kompromis. i ja baš nisam svaki dan po tri puta spremna i voljna da je vodim u park da jurca sa drugim psima, ali to radim.
nema tu previše razmišljanja, bar mi se čini.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:45 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

Još jedan razlog zašto bih labradora, treba da smršam

pa onda može i vižla.
one trče po 30km bez prestanka, ili taj rodezijski ridžbek, mada bi tebe ubio i džek rasel terijer - to su psi napravljeni od srca. neverovatno je koliko su mali, a energični. ono, nije sve u veličini...



krkar krkar 17:50 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

BebaOdLonchara
mada bi tebe ubio i džek rasel terijer - to su psi napravljeni od srca. neverovatno je koliko su mali, a energični. ono, nije sve u veličini...



Što jes - jes. Em bistar em živahan pas.

Ssigurna da imaš baš njega
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:11 17.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

Ssigurna da imaš baš njega

sigurna sam da ga nemam. moj je mešanac terijer dugih nogu, trči kao lud. (ima nešto i u dužini...)
zilikaka zilikaka 00:28 18.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

Kad ste već kod političkih tema, ja da iznesem svoje iskustvo sa terijerom.
Običan NLT, seoskog porekla. Uzet je pre svega da bismo se rešili pacova koji se namnožili u napuštenoj kući u komšiluku.
Za to je perfektan,
E, ali kad su mi ga preporučivali, skrenuli pažnju na prgavu narav, medjutim, ova naša ih demantovala 100%.
Toliko privrženosti i umiljatosti teško da možeš očekivati i od onih rasa koje slove za takve. Baška što nas zabavlja trikovima dostojnih cirkuskog psa.
Nikad nije ni zarežala na bilo koje ljudsko stvorenje, kamo li šta gore. Čak ume da bude dosadna sa maženjem i pozivima na igru. Jedino što stvarno ne trpi su bilo koje druge živuljke u blizini. Sva sreća što je drugi ker znatno veći, al mnogo mirnije naravi, inače imam utisak da bi i njega pojela da može.
Ono, mesto joj je u dvorištu, može dovoljno da trčka i skače, pa nema potrebe za dodatnim vežbanjima.

Što je najinteresntnije, onako temperamentna, kad uspe da izmoli da uđe u kuću, ponaša se više nego pristojno. Nema šansi da napravi neki kuršlus. Prava dama.

Dakle, koliko god rase imale uobičajene osobine, još kako postoje izuzeci.
Ispada, kako ti se zalomi.

hajkula1 hajkula1 14:04 18.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

Vojislav Stojković
libkonz
Kad si već pomenuo pudlicu, zna li neko da li se one linjaju?

To što se linjaju, manje više, ali što umeju da kradu!?!

(ovde je fotka Božidara Đelića)





To nije pudlica. Pekinezer.


hajkula1 hajkula1 19:30 18.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

libkonz
(trčite zajedno, vi vozite bajk ili rolere pored njega ili mu jednostavno bacate lopticu do iznemoglosti)

Još jedan razlog zašto bih labradora, treba da smršam. Ne mogu da zamislim sebe da sa 2 metra i 120 kg šetam pudlu.





Nema veze ako visok muškarac šeta malog psa.
Bišoni su najbolji za stan. Dobro je što možeš da ga dresiraš da traži tartufe. Može i labrador. Samo što je zgodnije kada naiđete na drugog psa da poneseš bišona .

jkt2010 jkt2010 01:29 19.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

Kad si već pomenuo pudlicu, zna li neko da li se one linjaju?

Ne: razmnozavaju se seksualno, kao i ostali psi.
mirelarado mirelarado 17:19 19.03.2014

Re: Najvažnije pitanje

BebaOdLonchara
Ssigurna da imaš baš njega

sigurna sam da ga nemam. moj je mešanac terijer dugih nogu, trči kao lud. (ima nešto i u dužini...)


Мешанци су закон! :)
krkar krkar 21:03 16.03.2014

KRKAROVA PROGNOZA MANDATA U 21.00


SNS 130-135
SPS 55-60
DSS 25-30
NDS 18-24
DS 17-21

Vrlo mala verovatnoća da uđe još neko. Pre Dveri nego LDP

stopalo stopalo 21:06 16.03.2014

Re: KRKAROVA PROGNOZA MANDATA U 21.00

krkar

SNS 130-135
SPS 55-60
DSS 25-30
NDS 18-24
DS 17-21

Vrlo mala verovatnoća da uđe još neko. Pre Dveri nego LDP



Ne reče koji su tvoji?
cikaron cikaron 21:07 16.03.2014

Re: KRKAROVA PROGNOZA MANDATA U 21.00

krkar

SNS 130-135
SPS 55-60
DSS 25-30
NDS 18-24
DS 17-21

Vrlo mala verovatnoća da uđe još neko. Pre Dveri nego LDP




за ЛДП - из твојих уста у бож............

управо ЦЕСИД
СНС - 50% (160) мандата
СПС (50 мандата)
обе демократске странке + ДСС изнад цензуса
Atomski mrav Atomski mrav 21:10 16.03.2014

Re: KRKAROVA PROGNOZA MANDATA U 21.00

A manjinske liste?
cikaron cikaron 21:13 16.03.2014

Re: KRKAROVA PROGNOZA MANDATA U 21.00

Atomski mrav
A manjinske liste?

по аутоматизму
grmfrm grmfrm 21:06 16.03.2014

I onda?


Dakle, Vučić i Tadić zajedno će doneti tešku ali neophodnu odluku da ubrzaju demokratizaciju, modernizaciju i ostale -zacije Srbije tako što će se i formalno odreći Kosova.


I onda Ceda dolazi na vlas!
krkar krkar 03:50 17.03.2014

Re: I onda?

I onda Ceda dolazi na vlas!


"Čeda" i "vlas" u istu rečenicu mogu samo ako mu budu čupali vlasi da ga testiraju na belo
grmfrm grmfrm 20:16 17.03.2014

Re: I onda?

"Čeda" i "vlas" u istu rečenicu mogu samo ako mu budu čupali vlasi da ga testiraju na belo


Ah dobro Krle ko onda po tebi jer ce Aleksa definitvno hteti da se otarase?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:09 16.03.2014

CESID:

SNS 50%, 160 mandata
SPS 15%, 50 mandata
DS, NDS su između 5 i 6%
DSS bi mogla da pređe cenzus

Sad reče Marko Blagojević.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:00 16.03.2014

Re: CESID:

update:
SNS 48.8%->157 mandata
SPS 14%
DSS 4.1%
LDP 3.1%
SRS 2%
URS 3.3%
DS 5.9%
Dveri 3.4%
NDS 5.7%
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:18 16.03.2014

Zoran Lučić

reče da se Dveri u Beogradu bore za cenzus
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:29 16.03.2014

Re: Zoran Lučić

vidim slinu na tv-u,a nije moja. nisam kinuo,majkemi


moć veštica u podkastu
Jukie Jukie 21:34 16.03.2014

Re: Zoran Lučić

dobrosavljevic_m
reče da se Dveri u Beogradu bore za cenzus

Izgleda ima proporcionalno dosta nastavnika u Beogradu
AlexDunja AlexDunja 21:19 16.03.2014

:)

glasao si za živkovića
krkar krkar 21:21 16.03.2014

Re: :)

glasao si za živkovića


Ćuti, levom sam držao desnu da se ne otme. I sve me strah da mi se ruka ne osuši!!!


buba_truba buba_truba 21:39 16.03.2014

Re: :)

krkar
glasao si za živkovića


Ćuti, levom sam držao desnu da se ne otme. I sve me strah da mi se ruka ne osuši!!!

Koja? Ona što je držala, ili ona koja bi se otimala...
AlexDunja AlexDunja 21:42 16.03.2014

Re: :)


Ćuti, levom sam držao desnu da se ne otme. I sve me strah da mi se ruka ne osuši!!!

obe treba da ti se osuše:)
obe su radile
libkonz libkonz 21:34 16.03.2014

Rezultati izbora su savršeni

Supermen dobio dvotrećinsku većinu, nema više na koga da se vadi, a njegovi birači neće biti mnogo strpljivi da vide opipljive rezultate.
Ispali podizači ruku i ona nesreća (svi znaju ko je nesreća).
za DSS se još ne zna
Nema radikala i Dveri.
Đilas pokazao koliko vredi.
Kad bih rešio da profitiram u politici otišao bih sutra i učlanio se u LSV, sačekao sledeći septembar i bio deo uticajne stranke u Vladi.
medjutim92 medjutim92 21:39 16.03.2014

Re: Rezultati izbora su savršeni

Otprilike tako kao što reče.

Nego, vide li ko Dragov tviter, danas celog dana nije bio na pecanju, ali izgleda da je otišao oko pola 9
draft.dodger draft.dodger 21:46 16.03.2014

Ništa od besplatne užine...

krkar
2. Dinkić definitivno popušio

Sve i da su u Skupštinu izabrane same Orke (hm, to nismo probali, možda bi valjalo) - odlazak Dinkić Mlađana na ropotarnicu povjesti samo po sebi je lepa i dobra vest.

Još i ako se posreći da se Vođa sutra seti da ga uapsi...
milisav68 milisav68 21:52 16.03.2014

Pljunuli smo poglavicu




gedza.73 gedza.73 21:55 16.03.2014

Koliko

li će demokrata, tokom noći da shvati kako su oni, u stvari, oduvek bili naprednjaci?

Moj 'favorit' je Vuk Drašković.
Još samo da obuče roze špilhozne i da kažem kako sam od njega sve video.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:56 16.03.2014

Re: Koliko

Moj 'favorit' je Vuk Drašković.

kasniš gedžo,
on je odavno na listi.
gedza.73 gedza.73 22:06 16.03.2014

Re: Koliko

kasniš gedžo,
on je odavno na listi.


Juče u LDP-u ('četnik' sa Latinkom Perović), danas sa Vučićem.
Kažem ja, samo još vratolomija sa roze špilhoznama.

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:01 16.03.2014

Dakle - DSS!

Gospode bože, Krkare...

E, ma znali smo, bre, da si glasao za Djilasa, odalo te ono trzanje na Alseov krajnje dobroćudan komentar o fake računima za struju (meni samo nije jasno koji bolid je mogao takvu glupost, u smislu kampanje, da izmisli).

Nego, el zna neko šta je izglasala emigracija mi? Ako bih sudio po čikaškom krilu ovde na blogu, verovatno je 3. Srbija dobro prošla. A i Blogi je utihnuo, ako eliminišemo par neprilagodjenih komentara, jel moguće da su Kanadžani opet glasali za Dveri Ispodecenzusne? Lele, kad sad zavrnu doznake, nezadovoljni izbornim rezultatima u Matici...
westvleteren westvleteren 22:06 16.03.2014

Re: Dakle - DSS!

jel moguće da su Kanadžani opet glasali za Dveri


Mislim da u Kanadi nije bilo izbora (ispod 100 registrovanih biraca)
blogovatelj blogovatelj 22:52 16.03.2014

Re: Dakle - DSS!

A i Blogi je utihnuo, ako eliminišemo par neprilagodjenih komentara, jel moguće da su Kanadžani opet glasali za Dveri Ispodecenzusne?


U Torontu se nije prijavilo dovoljno ljudi da glasa, pa glasanja nije ni bilo.
Nisam utihnuo, otkud ti to?
Kanadžani nikada nisu glasali za dveri, ti stalno brkaš pojmove. Druga Srbija je u Torontu uvek imala najveći procenat glasača, do ovih izbora. Sada nije ni mogla da ima, pošto se nije glasalo.
Ljudi, a šta se dešava sa Radulovom listom?
O tome niko ništa ne piše?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:53 16.03.2014

Re: Dakle - DSS!

Ljudi, a šta se dešava sa Radulovom listom?
O tome niko ništa ne piše?

1.7% ili tako nekako.
blogovatelj blogovatelj 22:56 16.03.2014

Re: Dakle - DSS!

1.7% ili tako nekako.


Ništa restart...
niccolo niccolo 22:57 16.03.2014

Re: Dakle - DSS!

blogovatelj
1.7% ili tako nekako.


Ništa restart...

Pa dobro, nije on ni toliko loš u kontekstu toga da su i DSS i LDP i URS počišćeni...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:59 16.03.2014

Re: Dakle - DSS!

Pa dobro, nije on ni toliko loš u kontekstu toga da su i DSS i LDP i URS počišćeni...

A i DS i NDS jedva cenzus prebacile.
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:02 16.03.2014

Re: Dakle - DSS!

NDS jedva cenzus prebacile.

isključivo zahvaljujući LSV-u. Prokleti bucko.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:08 16.03.2014

Re: Dakle - DSS!

isključivo zahvaljujući LSV-u. Prokleti bucko.

'Oće od njega da pretegne, što jes', jes'.
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:11 16.03.2014

Re: Dakle - DSS!

gde ovi iz SNS-a,čupaju ove ljude? mislim, cica što ide sad na b92
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:15 16.03.2014

Re: Dakle - DSS!

Pa dobro, nije on ni toliko loš u kontekstu toga da su i DSS i LDP i URS počišćeni...


A i prebacio je 1% što je, mislim, uslov da mu se neka kinta iz budžeta prebaci na ime troškova kampanje.

Ovakvi nenormalni rezultati izbora mogu učiniti i to da vanparlamentarne stranke dobiju na važnosti više nego što to biva u situaciji kad sve što iole bvredi uđe u skupštinu.

Opozicije definitivno nema, Dačić ne ume da bude opozicija niti će to biti Vučiću, a demokratija kao sistem podrazumeva opoziciju.
Da li će se ona formirati oko tih fragmenata DS u skupštini ili oko nečega van parlamenta tek će se videti.
Možda baš oko Radulovića.



dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:17 16.03.2014

Re: Dakle - DSS!

gde ovi iz SNS-a,čupaju ove ljude? mislim, cica što ide sad na b92

Praviš planove za sledeći vikend?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana